marcolomboss
04 Mart 2017, 19:42
Hayırlı sürüşler Hayırlı tamirler arkadaşlar.
Malum yaz ayı yaklaşıyor, bende ocak ayında 2000 model 600F'imi bakıma soktum. Her şekilde bakım, temizlik, ayarlar vs. yapıldı. Şasi komple boyandı jantlar grenajlar vs herşey on numara oldu. Tabi motor dışında. Benim 1 senedir 2. vitesten atma sorunum vardı. Fazla önemsemeden binmeye devam ettim. Elektromekanik mezunu olduğumdan bi güvenle motoru sökmüş bulundum. 2 vites dişlisi değişti hilaller değişti. Uğraşmayalım diye motoru senteden çıkarmadık, üst tarafla işimiz olmadığından motor sentedeydi. 2 gündür bir sorunum var. MOTOR ÇALIŞMIYOR :pr:. Kontrolleride yaptım=
1-4 silindirde de ateşleme var.
2-Benzin emişi var.
3-Kompresyon var.
4-Hava girişi var.
Yani 4 sene okudum bu mesleği, Ama olmuyor arkadaşlar. 1. ve 2. silidire gelen buji kablolarının yerlerini değiştirdim belki sıralaması yanlıştır diye (3. ve 4. ateşleme kabloları zaten yetişmiyor onların karışması imkansız, kablo boyu yetmiyor.) Bu sefer de 1.silindirin emme manifoldundan ateş geliyor, yani 1. silindir emme yaparken buji çakıyor yani bu yanlış ve 1 ve 2'yi tekrar değiştirdim, bu sefer yanlış olma ihtimali %0. Yine bastım marşa yine hiç bir şey yok. Benzin var hava var ateş var. E bu benzin niye yanmıyor be arkadaş kafayı yemek üzereyim. Bi ara motoru şasiye oturtmak için eksantrik gergisini sökmüştüm, belki 2-3 diş kaymıştır ondandır diye az önce senteyi tekrar kontrol ettim hala sentede motor. Çok fazla marşa bastığımdan dolayı bi ara bujileri kontrol için baktığımda bujilerin ıslandığını gördüm. Bujileri kuruttum tekrar taktım yine aynı... Bilen ustalar ALLAH RIZASI İÇİN Bİ YARDIM EDİN. MAŞALLAH ANKARADAKİ DİĞER USTALAR HAZIR YAPILI MOTORA GELİP BAKMAK İÇİN 400-500 TL İSTİYOR.
Malum yaz ayı yaklaşıyor, bende ocak ayında 2000 model 600F'imi bakıma soktum. Her şekilde bakım, temizlik, ayarlar vs. yapıldı. Şasi komple boyandı jantlar grenajlar vs herşey on numara oldu. Tabi motor dışında. Benim 1 senedir 2. vitesten atma sorunum vardı. Fazla önemsemeden binmeye devam ettim. Elektromekanik mezunu olduğumdan bi güvenle motoru sökmüş bulundum. 2 vites dişlisi değişti hilaller değişti. Uğraşmayalım diye motoru senteden çıkarmadık, üst tarafla işimiz olmadığından motor sentedeydi. 2 gündür bir sorunum var. MOTOR ÇALIŞMIYOR :pr:. Kontrolleride yaptım=
1-4 silindirde de ateşleme var.
2-Benzin emişi var.
3-Kompresyon var.
4-Hava girişi var.
Yani 4 sene okudum bu mesleği, Ama olmuyor arkadaşlar. 1. ve 2. silidire gelen buji kablolarının yerlerini değiştirdim belki sıralaması yanlıştır diye (3. ve 4. ateşleme kabloları zaten yetişmiyor onların karışması imkansız, kablo boyu yetmiyor.) Bu sefer de 1.silindirin emme manifoldundan ateş geliyor, yani 1. silindir emme yaparken buji çakıyor yani bu yanlış ve 1 ve 2'yi tekrar değiştirdim, bu sefer yanlış olma ihtimali %0. Yine bastım marşa yine hiç bir şey yok. Benzin var hava var ateş var. E bu benzin niye yanmıyor be arkadaş kafayı yemek üzereyim. Bi ara motoru şasiye oturtmak için eksantrik gergisini sökmüştüm, belki 2-3 diş kaymıştır ondandır diye az önce senteyi tekrar kontrol ettim hala sentede motor. Çok fazla marşa bastığımdan dolayı bi ara bujileri kontrol için baktığımda bujilerin ıslandığını gördüm. Bujileri kuruttum tekrar taktım yine aynı... Bilen ustalar ALLAH RIZASI İÇİN Bİ YARDIM EDİN. MAŞALLAH ANKARADAKİ DİĞER USTALAR HAZIR YAPILI MOTORA GELİP BAKMAK İÇİN 400-500 TL İSTİYOR.