PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2017 Bajaj Fiyat Listesi



Sayfa : [1] 2

oenaj
03 Mart 2017, 16:39
Euro-4 standartlarına uygun 2017 Bajaj modellerinin tavsiye edilen parekende fiyatları aşağıdaki gibidir;

• DOMİNAR 400: 17.998 TL (Mayıs ayı teslime hazır)
• PULSAR RS 200: 13.590 TL (nisan ilk hafta teslime hazır)
• PULSAR NS 200: 11.300 TL (nisan ilk hafta teslime hazır)
PULSAR NS 160 ve V15 modellerinin fiyatları daha sonra açıklanacaktır.

Kaynak: Ekrem ATA (Facebook hesabı)

https://resmim.net/f/m1tsE8.jpg
https://resmim.net/f/2r4Pyt.jpg
https://resmim.net/f/v6T6pj.jpg

Emreerol
03 Mart 2017, 16:42
http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/175756-bajaj-dominar-400%27un-fiyati-belli-oldu.html :rendeer:

oenaj
03 Mart 2017, 16:44
http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/175756-bajaj-dominar-400%27un-fiyati-belli-oldu.html :rendeer:

Teşekkürler uyarın için,,,
Konuyu görmemişim, silenebilir,

BerKToprak
03 Mart 2017, 16:48
KURALKAN BEY ne yapmaya çalışıyor. pulsar ns 200 8300 tl iken bir anda 11300 tl yapmışlar. bu şımarıklıgın sonunu merak ediyorum. umarım HYOSUNG faciasını yaşatmaz tüketicilerine. bu abartılı şişik fiyatların sonucunda zirveden tepe taklak ineceğini gösteriyor.

mgora
03 Mart 2017, 18:54
Hep 8000'lik Pulsar'da yalan oldu , ekonomi iyi değil galiba.
Geçen benzinci de eleman abi bu motor ne kadar dedi 8-9 bin lira arası sıfırı dedim , o paraya şahin alınır abi dedi.

Thracian
03 Mart 2017, 20:11
Şu Euro 4 standartları yaktı bizi.Biz Avrupa Birliğinde falan değiliz zaten gireceğimiz de yok.Haşmetli devletimiz neden bu kadar kasıyor anlamıyorum.

gSol
03 Mart 2017, 20:24
hayaller pulsar gerçekler SKYGO :D bu arada kırk yıllık (temsili) pulsar 150 enes 160 enes mi oldu ya ne ara büyümüş bu velet :D

Capitao_3
03 Mart 2017, 23:33
Oha diyorum sadece

efendy06
03 Mart 2017, 23:54
Satamazlar, düşürürler fiyatı. Yani ülkede 80-100 adet satmak değilse yıl bazında hedefleri, mecburen böyle olacak. Yoksa bu fiyatlara o motorları satamazlar.

kefkes
04 Mart 2017, 00:08
Beni bir gülme aldı..

Ns ilk çıktığında bayi indirim üstüne indirim yapmıştı, bu motor bana fazla deyip almamıştım..Şimdi ise az daha koyup ybr..

efendy06
04 Mart 2017, 00:14
Beni bir gülme aldı..

Ns ilk çıktığında bayi indirim üstüne indirim yapmıştı, bu motor bana fazla deyip almamıştım..Şimdi ise az daha koyup ybr..

Az daha koyunca CBR500R falan verirler :cherry:

motorcu48
04 Mart 2017, 00:59
uleynnn bu dandik motor bile bu para olmuş:D

dyavol-77
04 Mart 2017, 01:05
uleynnn bu dandik motor bile bu para olmuş:D

Öyle deme...Pulsarcılar ''linç eder'', bu arada dandik dediğin motosiklet; TR'de geçen yılın supersport segmenti birincisi.:mrgreen:

jimi_hendrix
04 Mart 2017, 01:13
Şu Euro 4 standartları yaktı bizi.Biz Avrupa Birliğinde falan değiliz zaten gireceğimiz de yok.Haşmetli devletimiz neden bu kadar kasıyor anlamıyorum.

Bu iş böyle olmayacak bizi Shangay'a alsınlar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------

an itibariyle Ekrem (Ekrem Ata) Abi;

http://i.hizliresim.com/QaRjAA.jpg (http://hizliresim.com/QaRjAA)

Pistonlar
04 Mart 2017, 01:20
400 lük modelde çift abs belirtilirken 200rs 200ns de sadece abs olarak belirtilmiş
Acaba 200rs deki gibi tek abs mi?

-ZERO-
04 Mart 2017, 03:14
abs'li pulsar 200ns pazarlıkla 10 bin civarı bir rakama alınabilir. bence piyasaya göre iyi rakam.

bass_
04 Mart 2017, 07:38
Ekrem Ata zeki bir adam. Bu fiyati gören eski pulsarlara saldırır güzel bir stok erimesinden sonra pulsar indirim ruzgari baslar 10.500 den bir postada o sekilde satar 160 ns ve v15 ile iyi bir fiyatla 2017de krizin üstesinden gelirler. rakiplerinin biri cok tipsiz motor yapiyor digeride 2 yildir 200luk apache grtirecek hala getirecek

TanImsIz
04 Mart 2017, 09:40
Kuralkan'ı el birliği ile şımarttık. Bu suç hepimizin.. Pulsar'da 250 lira indirim bile yapmıyor bayiler, ister al ister alma, sen çıkarsın başkası gelir alır vizyonundalar.

shruikan
04 Mart 2017, 11:51
abs eklemişler işte, daha ne farkı diyonuz?

aryirmibeşininizde, emtiyirmibeşinizde abs var mı ki?

Tgn
04 Mart 2017, 12:53
Gençler bajaj alınabilecek ns alınabilecek tek motor piyasadaki. Bu fiyata bu makina. Torklu gösterişli servisi olan absli teknolojik vs vs. Dayanıklıda olursa tadından yenmez. Orasını zaman gösterecek.

F54
04 Mart 2017, 13:26
11000 tl ye abs li motosiklet başka varsa söyleyin hep birlikte onu alalım

dyavol-77
04 Mart 2017, 14:19
11000 tl ye abs li motosiklet başka varsa söyleyin hep birlikte onu alalım

Sadece önde abs (1/2 ABS),arkada hiç kimse yok..Evet doğru böyle bir model başka markalarda yok (sadece önde abs)

F54
04 Mart 2017, 14:42
Sadece önde abs (1/2 ABS),arkada hiç kimse yok..Evet doğru böyle bir model başka markalarda yok (sadece önde abs)

Cbr 125 e de keşke koysalar ( öne)

Seko
04 Mart 2017, 15:02
Zaten düşenlerin %90'ı ön taraf kayınca düşüyor. Yarım olması hiç olmamasından on kat daha güvenlidir.

Fazerdemır
04 Mart 2017, 15:14
Fiyatı ne pahalı ne uçuk.

Alienberg
04 Mart 2017, 17:11
Fiyatlardan memnun olanlar var, ben de mutluyum ama sadece aldığım 150NS imi sene sonunda aldığım fiyata satabileceğim için.

enescanatar
04 Mart 2017, 19:50
Beni bir gülme aldı..

Ns ilk çıktığında bayi indirim üstüne indirim yapmıştı, bu motor bana fazla deyip almamıştım..Şimdi ise az daha koyup ybr..

İlk çıktığında indirim üstüne indirim mi :D yav bari destekli sallayın. Kapora verip 40 gün bekledim ben alabilmek için ilk geldiğinde. Neyden bahsediyorsunuz. Bu fiyatların euro 4 e uygun absli olduğunu dahi bilmeden 2016 modellerle fiyat karşılaştıranlar var. Yazmayayım diyordum ama bu kadar bilgisizce konuşulmazki be kardeşim(kefkes şahsında değil bu sözüm genel anlamda)

Pistonlar
05 Mart 2017, 03:54
200ns de arkada abs yok ve 11.300 tl
Bu fiyatlardan sonra bajaj alınmaz

kefkes
05 Mart 2017, 09:58
İlk çıktığında indirim üstüne indirim mi :D yav bari destekli sallayın.

Hemen hemen ilk çıktığı zamanlar için söylüyorum gelen ilk parti için değil, ayrıca her yerde yapmamış olabilirler.Neden sallayayım ki indirim yaptı diyorum işte, almadım kullanmadım ilerde alır mıyım bilmem.Güvenmeyi unutmuş insanlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------

Gerekli ya da gereksiz neden savunma moduna geçildiğini anlayamıyorum bazen..

127
05 Mart 2017, 12:21
Herkes 200ns 8300 den 11 e çıkmış diyor. Belli ki ya bakar kör bu adamlar ya da görme sorunları yaşıyorlar ve gözlük takmıyorlar. Ns200 abs ve yeni görüntüsüne rağmen sadece 2000 tl arttı. Bu fiyata bence çatır çatır gider bu motor. Yeni renkleri efsaneydi alt sanal eklenmiş ve yanında ön arka abs mevcut. 11.300 tl fiyat efsane.

Seko
05 Mart 2017, 12:29
Herkes konuşacak eleştirecek, iş satın alma noktasına gelince yine bakılacak ki fiyatına göre alınabilecek iyi motor olarak bir bunlar bir TNT 25, bir de UMA'nın getirdiği iki üç model kalmış. Paran çoksa gidersin 20 bin TL'ye 250 cc veya 30 bin TL'ye 300 Japon alırsın veyahut içine siniyorsa 15 yıllık Japon alırsın ama paran çok değilse ve sıfır alacaksan başka bir alternatifin yok.

ekrem ata
05 Mart 2017, 12:58
Değerli arkadaşlar;

1. Türkiye’de 2017 yılında maalesef hepimizin alışması gereken bir kur gerçeği vardır. Çok kısa açıklamam gerekirse;
2014 yılı nisan ayında PULSAR NS 200 ilk defa müşteriler ile buluştuğunda 7.371 tl parekende fiyatı ile satışa sunulmuştu. Dolar kuru 2,10 seviyesinde idi. Yani 3.510 usd parekende fiyatına sahipti.
Bugün ise yenilenmiş ve euro4 standartlarına göre hazır edilmiş PULSAR NS 200’in parekende fiyatı 11.300 tl’dir. Yani 3,70 kur hesabından 3.054 usd’dir. Maalesef gerçek budur. Aradaki fark bajaj ve Kuralkan desteği ile kapatılmaktadır.
Kısaca 3 yıllık süreç içinde kur % 86, ürün fiyatı ABS ilave edildiği halde sadece % 53,3 artmıştır.
İlk söyleyeceğim gayet şeffaf olarak budur.

2. Bajaj 2017 yılında tüm modellerinde Euro-4 standartını uygulamayı ana hedef olarak koymuştur. Bu konuda öncü olmuştur. Zira bu standart motorseverlere önemli avantajlar sağlamaktadır. 2018 yılından itibaren zaten tüm markalar uygulama zorunda kalacaktır. Euro-4 kısaca şunları ihtiva eder;

• Daha güvenli bir fren sistemi, (abs veya kfs)
• Daha az egzoz emisyonu,
• Obd 1 bağlantı sistemi ile elektronik arıza teşhisi,
• Otomatik yanan farlar,
• Yakıt buharı kontrol ve geri dönüş sistemi,
• Dayanıklılık testi (20.000 km’ye kadar)

Tüm bu standartların getireceği ilave maliyetler elbette vardır. Ancak sağladığı avantajlar göz önüne alındığında çok önemli standartlardır.

3. Dominar 400 fiyatı 18.000 tl ile çok iyi bir aralıkta satışa sunulmuştur. Bunu çok açık olarak bilerek ifade ediyorum. Üzerinde % 37 ötv ile % 18 kdv yükü olan bu segmentte DOMİNAR 400 taşımış olduğu özellikler açısından çok avantajlıdır. Üzerinde dört yıldan fazla çalışılmıştır. Bu modelimizin PULSAR NS 200 gibi çok önemli bir boşluğu dolduracağına eminim. Zira gerek şehir içi, gerekse şehir dışı seyahatlerde çok tercih edilen ara bir segmenttir. Test sürüşlerinde özellikleri çok daha iyi anlaşılacaktır. Bazı kıyaslamalarda verilerin iyi anlaşılması önem arz ediyor. Sadece 6500 devirde elde edilen 35 NM tork ile 10.000 devirde elde edilen 22,6 NM tork arasındaki temel fark daha az yakıt, daha az arıza, daha konforlu bir sürüş demektir.

4. Motosiklet üzerindeki ilave maliyetler açısından her mecrada gerek vergi maliyetleri, gerekse trafik sigortası, ekipman, ruhsat-plaka maliyetleri gibi detayları mutlaka gündeme getiriyoruz. En üst kademede de bunları dile alıyoruz. Ancak söylemem gereken önemli bir konu maalesef motosiklet sektörü henüz üvey evlat muamelesi görüyor. Ancak mücadelemizden yılmayacağız.

Tüm bunlara karşın motorsever arkadaşlarımın fiyatlar karşısındaki haklı itirazlarına saygı duyuyorum.

Ama satışta olan tüm modellerimizin taşımış olduğu özellikler ve fiyatları göz önüne alındığında önemli bir avantaj sağladığına eminim. 3 yıldır olduğu gibi sizlerin yanında olmaya devam edeceğiz. Özellikle tüm markaların kıyaslamalarında 2017 model ve Euro-4 özellikleri ile beraber mukayese yapılması daha anlamlıdır. Dediklerim 2-3 ay içinde çok daha iyi anlaşılacaktır.

Bajaj 2016 yılında % 118’lik Pazar büyümesi ile tüm markalar içinde en fazla büyüyen marka olmuştur.

İlginiz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.

Pistonlar
06 Mart 2017, 04:11
Değerli arkadaşlar;

1. Türkiye’de 2017 yılında maalesef hepimizin alışması gereken bir kur gerçeği vardır. Çok kısa açıklamam gerekirse;
2014 yılı nisan ayında PULSAR NS 200 ilk defa müşteriler ile buluştuğunda 7.371 tl parekende fiyatı ile satışa sunulmuştu. Dolar kuru 2,10 seviyesinde idi. Yani 3.510 usd parekende fiyatına sahipti.
Bugün ise yenilenmiş ve euro4 standartlarına göre hazır edilmiş PULSAR NS 200’in parekende fiyatı 11.300 tl’dir. Yani 3,70 kur hesabından 3.054 usd’dir. Maalesef gerçek budur. Aradaki fark bajaj ve Kuralkan desteği ile kapatılmaktadır.
Kısaca 3 yıllık süreç içinde kur % 86, ürün fiyatı ABS ilave edildiği halde sadece % 53,3 artmıştır.
İlk söyleyeceğim gayet şeffaf olarak budur.

2. Bajaj 2017 yılında tüm modellerinde Euro-4 standartını uygulamayı ana hedef olarak koymuştur. Bu konuda öncü olmuştur. Zira bu standart motorseverlere önemli avantajlar sağlamaktadır. 2018 yılından itibaren zaten tüm markalar uygulama zorunda kalacaktır. Euro-4 kısaca şunları ihtiva eder;

• Daha güvenli bir fren sistemi, (abs veya kfs)
• Daha az egzoz emisyonu,
• Obd 1 bağlantı sistemi ile elektronik arıza teşhisi,
• Otomatik yanan farlar,
• Yakıt buharı kontrol ve geri dönüş sistemi,
• Dayanıklılık testi (20.000 km’ye kadar)

Tüm bu standartların getireceği ilave maliyetler elbette vardır. Ancak sağladığı avantajlar göz önüne alındığında çok önemli standartlardır.

3. Dominar 400 fiyatı 18.000 tl ile çok iyi bir aralıkta satışa sunulmuştur. Bunu çok açık olarak bilerek ifade ediyorum. Üzerinde % 37 ötv ile % 18 kdv yükü olan bu segmentte DOMİNAR 400 taşımış olduğu özellikler açısından çok avantajlıdır. Üzerinde dört yıldan fazla çalışılmıştır. Bu modelimizin PULSAR NS 200 gibi çok önemli bir boşluğu dolduracağına eminim. Zira gerek şehir içi, gerekse şehir dışı seyahatlerde çok tercih edilen ara bir segmenttir. Test sürüşlerinde özellikleri çok daha iyi anlaşılacaktır. Bazı kıyaslamalarda verilerin iyi anlaşılması önem arz ediyor. Sadece 6500 devirde elde edilen 35 NM tork ile 10.000 devirde elde edilen 22,6 NM tork arasındaki temel fark daha az yakıt, daha az arıza, daha konforlu bir sürüş demektir.

4. Motosiklet üzerindeki ilave maliyetler açısından her mecrada gerek vergi maliyetleri, gerekse trafik sigortası, ekipman, ruhsat-plaka maliyetleri gibi detayları mutlaka gündeme getiriyoruz. En üst kademede de bunları dile alıyoruz. Ancak söylemem gereken önemli bir konu maalesef motosiklet sektörü henüz üvey evlat muamelesi görüyor. Ancak mücadelemizden yılmayacağız.

Tüm bunlara karşın motorsever arkadaşlarımın fiyatlar karşısındaki haklı itirazlarına saygı duyuyorum.

Ama satışta olan tüm modellerimizin taşımış olduğu özellikler ve fiyatları göz önüne alındığında önemli bir avantaj sağladığına eminim. 3 yıldır olduğu gibi sizlerin yanında olmaya devam edeceğiz. Özellikle tüm markaların kıyaslamalarında 2017 model ve Euro-4 özellikleri ile beraber mukayese yapılması daha anlamlıdır. Dediklerim 2-3 ay içinde çok daha iyi anlaşılacaktır.

Bajaj 2016 yılında % 118’lik Pazar büyümesi ile tüm markalar içinde en fazla büyüyen marka olmuştur.

İlginiz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.

Sayın Ekrem bey

Üst dilim vergiden dolayı dominar 400 18 bin olduğunu belirtmişsiniz
Şimdi size soruyorum
KTM duke 250 abs(hem ön hem arka abs) 17.000
KTM duke 390 abs 21.500
Aradaki fiyat farkı 4500 tl
Her iki modelde üst kalite çok kaliteli lastikler mevcut
Duke 390 bir üst vergi dilimine girmesine rağmen fiyat bu
45000 tl lik fark var

bajaj a bakıyoruz 200ns le dominar 400 fiyat farkı 6700 tl
İsterseniz çok uygun fiyata satabilirsiniz
KTM bile bu kadar az fark koyarken sizde az fiyat farkıyla dominar 400 ü satabilirsiniz

hasmet
06 Mart 2017, 04:44
Sayın Ekrem bey

Üst dilim vergiden dolayı dominar 400 18 bin olduğunu belirtmişsiniz
Şimdi size soruyorum
KTM duke 250 abs(hem ön hem arka abs) 17.000
KTM duke 390 abs 21.500
Aradaki fiyat farkı 4500 tl
Her iki modelde üst kalite çok kaliteli lastikler mevcut
Duke 390 bir üst vergi dilimine girmesine rağmen fiyat bu
45000 tl lik fark var

bajaj a bakıyoruz 200ns le dominar 400 fiyat farkı 6700 tl
İsterseniz çok uygun fiyata satabilirsiniz
KTM bile bu kadar az fark koyarken sizde az fiyat farkıyla dominar 400 ü satabilirsiniz

Duke 390 ile Dominar 400 aynı motor bloğuna sahip. Yani kısmen yakın özellikte makinalar. Dediğiniz mantığın geçerli olması için Duke 250 ile 200ns için de aynısını şeyi söyleyebilmemiz gerekir. Öyle mi peki? Motor özellikleri yakın mı mesela?

sanausbe
06 Mart 2017, 07:55
Duke 390 abs için 21.500tl diye takılmış herkes. Bu fiyat Euro3, elde kalan 2016 motorlar için geçerli. Yani bugün var, yarın yok.

2017 Duke 390'lar 24.000 lira olarak etiketlenmişti fuarda.

denizildir
06 Mart 2017, 10:25
Ben daha çok Discover ve Boxer modellerinin akıbetini merak ediyorum. fuarda da sergilenmediler. Bunlar üretimden kalkacak mı? Satılmaya devam edecek ama Euro4 versiyonları gelmeyecek mi? Çok fazla da konuşulmuyor bu konu şu aralar.

Metehan07-70
06 Mart 2017, 10:35
Değerli arkadaşlar;

1. Türkiye’de 2017 yılında maalesef hepimizin alışması gereken bir kur gerçeği vardır. Çok kısa açıklamam gerekirse;
2014 yılı nisan ayında PULSAR NS 200 ilk defa müşteriler ile buluştuğunda 7.371 tl parekende fiyatı ile satışa sunulmuştu. Dolar kuru 2,10 seviyesinde idi. Yani 3.510 usd parekende fiyatına sahipti.
Bugün ise yenilenmiş ve euro4 standartlarına göre hazır edilmiş PULSAR NS 200’in parekende fiyatı 11.300 tl’dir. Yani 3,70 kur hesabından 3.054 usd’dir. Maalesef gerçek budur. Aradaki fark bajaj ve Kuralkan desteği ile kapatılmaktadır.
Kısaca 3 yıllık süreç içinde kur % 86, ürün fiyatı ABS ilave edildiği halde sadece % 53,3 artmıştır.
İlk söyleyeceğim gayet şeffaf olarak budur.


Hani şu açıklamadan sonra Ekrem Bey'e ve de meslektaşlarına söyleyecek pek bir lafımız yok.
Motosikletin fiyatı dolar değil de TL olarak düşününce ben kendimi sıkmadan max. 3 ayda alabilirim bu motoru, fakat USD/TL işine girince 36 ayda zor alması.
Tekrar söylüyorum, motosikletler pahalı değil, bizim ülkemizde pahalı.

turkish39
06 Mart 2017, 10:48
Kimse de dememiş 250 CC altı ÖTV %8 aga:queen: Ama fiyatların yüksek olması iyi,ucuz alınca canını çıkarana kadar kesiciye sokuyon,bakım yapmıyon vs.Böyle olunca herkes iyi bakar motoruna.

onur372
06 Mart 2017, 11:10
Abs'siz modeli 8870 tl (o bile cok fazla) abs eklemisler (o da on/arka degil sadece on tekerde var) biraz renk degisikligine gidilmis 11300 tl fiyat istemisler 😂😂 haziran gibi pulsar 200ns almayi dusunuyordum ama bu motor bu fiyati hak etmeyecegi kanisina vardim. Ben 11300 tl gibi bir fiyata kendini kanitlamis 2. El temiz bir cbr 250 alirim. Kesinlikle bu para bu motora verilmez.

abeciMotoru
06 Mart 2017, 11:27
Yazılım ata ata bi hal oldular bunlar hep maliyet tabi :D
Daha güvenli bir fren sistemi, (abs veya kfs) hmmmmm....
abs çalışıyor mu acaba diye düşünmeden edemiyor insan :D

Allah da sizi güldürsün ekrem atabeycim :D ulan ne güldüm ya

mehmet_2026
06 Mart 2017, 11:42
11.300 tl plaka ruhsat ıvır zıvır 12.300
Şimdi 12.500 e 2. El sağlam japon alaman var fiyata bu açıdan bakarsak bana göre mantıklı değil

The Dude
06 Mart 2017, 11:54
görünen o ki bajaj bir şekilde piyasanın belirleyicisi olma yolunda.
avrupa ya da japon markalı ürünlerin alım gücüne kıyasla ulaşılabilirliğinin ve işletme maliyetlerinin artışı ise tartışılabilir.
gerçi ne'sini tartışacağız o da ayrı.

gönül ister ki piyasanın belirleyicisi medeni ve gelişmiş ülkelerde olduğu gibi japon ya da avrupa üretimi motosikletler olsun.
olmuyor.
düşük gelir grubu olarak tanımlanacak asgari ücretli vatandaşlar da hiçten ziyade motosiklete binebilsinler.

bajajın fiyatlarının ekrem beyin açıklandığından farklı olmasını beklemek hayal olurdu.
fiyatlama nihayetinde kar amacı güden bir firmanın ürün satış stratejinin parçasıdır.
alım gücünün yüksek olması firma için önemlidir.
ekrem bey güzel bir noktaya parmak basmış;
yalın olarak motosiklet fiyatının yanında sabit ve demirbaş giderlerin düşürülmesi için çalışmalar yapılması gerekiyor.
sigortalar, koruma ürünleri gibi ürünler motosiklet kadar önemli ve fiyat artışı yüksek.
bu konulardaki çabalarından dolayı teşekkür ederim.

sanırım taksicilere yapılan vergi indirimleri motosikletlerden toplanmak isteniliyor.
hayır'lısı olsun.

DKN
14 Mart 2017, 22:11
noldu v15 belli mi fiyat ::secreet:

turkish39
15 Mart 2017, 14:21
Dolarmı düştü,enfilasyonmu???
http://103.15.74.236/media/19889/fiyatlistesi.pdf

mostro
15 Mart 2017, 14:49
Duke 390 ile Dominar 400 aynı motor bloğuna sahip. Yani kısmen yakın özellikte makinalar. Dediğiniz mantığın geçerli olması için Duke 250 ile 200ns için de aynısını şeyi söyleyebilmemiz gerekir. Öyle mi peki? Motor özellikleri yakın mı mesela?

Aynı zamanda duke 390 ile duke 250 nin de motor blokları aynı :)

Lucas
15 Mart 2017, 15:11
Bajaj pahalı değil.
Türkiye pahalı diyerek uzaklaşıyorum.

sdt
15 Mart 2017, 15:29
aynı motor blokuna sahip olması aynı özelliklere sahip olacağı anlamına gelmez. İçinde teknik olarak krank milinin yerleşiminin yeri bile torkta farklılık yaratabilir. Bu işler biraz mm hesaplar içeren teknik bilgi içerir (benim öyle bir bilgim yok lakin :D )
Fakat Euro4 normlarına uygun ve fiyat olarak en makul aracın yine dominar olduğunu düşünüyorum.

bektanist
15 Mart 2017, 18:08
Dolarmı düştü,enfilasyonmu???
http://103.15.74.236/media/19889/fiyatlistesi.pdf

linki gömmüşler ya cıs yapmışlar. gören gördü görmeyene sölememek lazım.

bu arada bu EURO3 listesiymiş.

turkish39
15 Mart 2017, 18:14
linki gömmüşler ya cıs yapmışlar. gören gördü görmeyene sölememek lazım.

Sayfada koskoca euro4 fiyat listesi vardı oda uçmuş...

bektanist
15 Mart 2017, 18:23
Sayfada koskoca euro4 fiyat listesi vardı oda uçmuş...

onuda gördüm peşin satan veresiye satan gibi :)
toptan prekande fiyat listesi %40'lık bir rakam var ama ne diyorum helal olsun sana helal olsun o tipine helal olsun nasıl bir karakter varsa sende ona helal olsun. :)