PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Arabadan in motora ve bisiklete bin!



admin
02 Mart 2017, 16:30
Proje hakkında açıklamada bulunan Konya Motosiklet ve Bisikletçiler Odası Başkanı Ahmet Çal, bu projeyle bisiklet ve motosiklet kullanımını yaygınlaştırmak istediklerini söyledi. Başkan Çal, projenin amacının Konya'da artan araç kullanımını azaltmak olduğunu belirterek, "Projeyle vatandaşlarımızın, bisiklete motosiklet kullanmaya yönlendireceğiz. Vatandaşları bisiklete bindirerek hem spor yapmalarını sağlamış olacağız hem de ulaşım aracı olarak kullanmalarına vesile olacağız. Vatandaşların güvenli bir şekilde motosiklet ve bisiklet kullanımını önemle istiyoruz" diye konuştu.

Başkan Çal, "Projeye Konyalı hemşehrilerimizin otomobil kullanıcıların sahip çıkması bizler için oldukça önemli. Otomobil sayısının her geçen gün arttığı ve trafik kargaşasının yaşandığı ülkemizde bisikleti motosiklet kullanımı ne kadar çok yaygınlaştırırsak, hem trafik sorununu
bu vesileyle çözmüş oluruz hem de ülke ekonomisine büyük katkısı olur. Bu duygu ve düşüncelerle ülkemize hayırlı olmasını diliyorum" dedi.
http://imageshack.com/a/img923/446/Rz1Chq.jpg

http://imageshack.com/a/img924/5973/fp6GbT.jpg

COQ
02 Mart 2017, 16:41
O mavi takım elbiseyle bisiklete oturup poz verince çok inandırıcı olmuş.
Hanım takım elbiselerimi ütüle bisiklete binicem diye bağırdım.
Elinde kepçeyle geldi:)

Böyle kampanyalara gerek yok.
Bizdeki dahi yöneticiler sayesinde en geç on sene sonra herkes bisiklete binecek zaten.
Şehir planlaması diye bir mevzudan bihaber olmaları sayesinde yakında arabayla bir yere gitmek zaten hayal olacak.

Quad87
03 Mart 2017, 08:39
Konya Motosiklet ve Bisikletçiler Odası Başkanı Ahmet Çal ve takım elbisesi, bu "proje" diyerek kullanımın artmasını planladıklarını söylemiş. Ben hala bunu yolunu yöntemini anlattığı yeri görmeye çalışıyorum :silent:

Araç sürücülerinin stikır yapıştırmasıyla mı olacakmış şimdi bu ?

Alttaki fotoğrafa bakınca da aklıma "haberim yokmuş gibi çek kanka" deyişleri geldi:mrgreen:

Uğur Gündüz
04 Mart 2017, 13:44
az daha koyup ybr alsınlar bence.. olmadı ikinci el pulsarlara baksınlar.. başlangıç için ideal onlar..

boora
04 Mart 2017, 13:54
Adam bisiklete binmekten memnun değilki suratı düşmüş aşağıya :D bu yaştan sonra bsiklete mi binecem der gibi :)

major24
06 Mart 2017, 17:17
Hadi bisiklete-motosiklete binin diye reklam yapıyorsun 2 kelam da motosikletteki ötv 'nin kaldırılması için konuşsan ? Niye konuşulmuyor ? Telif hakkı mı istiyorlar :)

BatuhanK
06 Mart 2017, 17:34
Motorsiklet ::142::::142::::142::

OZARSLAN
14 Mart 2017, 18:36
İstanbul'a lazım motosiklet için kampanyalar...

E-5'te İstanbul'un ana ulaşım güzergahının çok büyük bir bölümünde emniyet şeridimiz yok :)

Güldüğüme bakmayın ; Ağlanacak halimize gülüyoruz...

Geçenlerde bir haber çıktı ; İstanbul'un katil bariyerleri değişiyor diye çok sevindim çokta abi yıl 2017 ...

İstanbul'da çok ciddi kampanyalar düzenlenip ; hem yollarımız motosikletliye biraz olsun kolaylık sağlayacak forma sokulması gerekiyor ve bunun yanında otomobil , taksi , minibüs kullanıcılarının tıpkı sigarayı bırakma kampanyaları gibi gazete , tv , sosyal medyada bilinçlendirmeye dair ciddi kampanyalar düzenlenmesi gerekiyor...

Sağlıcakla...

The Dude
16 Mart 2017, 12:41
esas olarak "hiç yoktan iyidir" diyebiliriz.
konyaya hiç gitmedim ama gidenler epey düz olduğunu söylüyorlardı.
coğrafi olarak bisiklet kullanımına uygun gibi görünüyor.
konya ile ilgili beyanatım bu kadar.
ister kullansınlar ister kullanmasınlar.


istanbuldaki bariyer haberine bir iki kez yazdım sildim,
suyu bulandırmak istemedim.
"değişiyor" denilen bariyerler ağır hizmet tipi oto korkuluğu olarak yenileniyor. (ilgili haberde bu ayrıntı yok ama başka bir yerde görmüştüm, mantık olarak doğruluk payı yüksek duruyor)

tanım;
Ağır Hizmet Tipi Oto Korkuluk

Özellikler

- Yüksek tutma seviyesi sınıfında (H) bir oto korkuluktur.
- Dikme aralığı 1.33 m’dir.
- C Profil Dikme boyu 2400 mm’dir.
- A tipi otokorkuluk rayı kullanılır.
- Rayın yol kotundan yüksekliği 1174 mm’dir

Uygulama Alanları ve Faydaları

- Ağır vasıtaları yol içerisinde tutmayı amacıyla dizayn edilmiş bir otokorkuluk tipidir.
- Yamaçlarda bulunan yollar gibi kotu yüksek olan ve aracın yolu terk etmesi halinde yüksek düşü ile karşılaşacağı yerlerde tercih edilir.
- Yanal statik ve dinamik deplasmanları basit otokorkuluk sistemlerine göre daha azdır.
- Yol kenarı banket bölgesinde ve orta refüjde kullanılabilir.
- Özellikle ağır vasıta trafiğinin yoğun olduğu kesimlerde kullanılır.

Çelik Halatlı Oto Korkuluk

Özellikle köprü ve alt geçitlerde yol güvenliğini sağlamak için zaruri olarak kullanılan halatlı oto korkuluklar, "Çelik Halatlı Otokorkuluk" olarak adlandırımaktadır. Normal olarak 2 metre mesafe aralıklarıyla konulan çelik babalar boyunca çekilmiş 3 şerit halinde kelepçelenmiş çelik halatlardan meydana gelmektedir. Köprü, sahil ve geçitlerde güvenlik için büyük önem taşıyan çelik halatlı bariyerler, modern tesislerimizde TS ve DIN normlarına uygun çelikler, çelik halatlar ve bağlantı elemanları ile imal edilerek sıcak daldırma galvaniz ile yüksek korozyon direnci sağlanmaktadır.

anlaşılacağı üzere esas melese metrobüs denilen ulaşım aracını kendi yolunda tutmak ve bu yola dışarıdan müdahale edilmesini engellemek.
motosiklet sürücüleri için herhangi bir faydası var mı ? bilemiyorum.
kısa süre içerisinde test edileceğini düşünüyorum.