Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Today Hakkında
Sayfa :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[
10]
hekimoglu
25 Nisan 2010, 19:39
Selamlar, sanırım önümüzdeki hafta Today alacağım. :)
Bende de bir today hevesi oluştu.
Honda olması, Japon olması scooter tarzında olması eşya taşınabilirliği yüzünden vee en önemlisi aşırı sempatik olması beni son derece cezbetti.
Çok aşırı titiz ve kıl bir tipim, (Allah vergisi) aldıktan sonra size çok detaylı bilgiler vermeyi düşünüyorum.
Gerek Video gerek foto paylaşımlarım olacaktır. Hatta bu motor ile ilgili site kurup ilk başlarda forum açma niyetim var. Sonrasında birliktelikler ve piknikler organize edebiliriz.
Kalın sağlıcakla...
Şunuda belirteyim 2 tane çin malı motoru 2 senede bitirdim şu anda trafikten bile çekildiler. Sakın çine para vermeyin !!!
hekimoglu
26 Nisan 2010, 21:18
Bu motoru en eygun nerden alabilirim. Aramızda Honda Bayisi olan var mı acaba?
en iyi aldığım fiyat 3.000 liraya 6 taksit. Hiç peşinatsız ve yarım kask hediye edeceklerini söyledi.
Varmı dır alternatifi olan. (istanbul da...)
blt_59
26 Nisan 2010, 21:41
3.000 tl :cyclopsan etme eyleme:mrgreen:
hekimoglu
26 Nisan 2010, 22:07
Ayrıca 2007 model öncesi ve sonrasında bazı farklılıklar var bu motorda sanırım.
http://www.hondampe.com.au/repository/motorcycles/products/scooter/today50-09/introduction.aspx
Yurtdışı sitesinde gezerken farkettim. yeni modellerinde motor yağı sıcaklığını kontrol eden sensörden bahsediyor mesela...
hekimoglu
29 Nisan 2010, 16:58
Arkadaşlar Honda Today üretimi durdurulmuş. Elinizdeki motorlara iyi bakın. üretimi durdurmuş demeyelimde Euro3 standartında emisyon değerinden dolayı artık 50CC de karbürötörlü olduğu için TR ye ye girmeyecekmiş.
Honda stoğunda olan sadece pembe rekleri var.1 tanede Honda merkez depoda kırmızı var. Onlarda bitince yok. Bayilerde ne renkler varsa onları alabilirsiniz. Ankara ve istanbulda sadece pembe kalmış bayilerin elinde...
Ben Sarı istiyordum kısmet değilmiş sanırım. Pembe alsam mı diyorum ama 32 yaşındaki bir adam için :) yemiyor desem yeri var. Renk güzel ama yanlış anlayabilirler. ayrıca satarkende çok ciddi zorlanırım gibime geliyor. Pembe alıp kaplatayım mı diye de düşünüyorum ama onun için ruhsat ve vizede de her seferinde sorun yaşarım. Pembe alıp kenarları mat siyah yapmak var :)
Bakalım ne olacak.
dransen
02 Mayıs 2010, 17:59
O zaman İzmirdeki son gümüş renkli todayi aldım sanırım geçen ay, eğer İzmir'den alma imkanınız varsa kırmızı, mavi renkleri mevcuttu (sarıdan tam emin değilim), bir de forum açmanız gerçekten ihtiyaca yönelik birşey olacaktır, çok fazla nete giremediğimden ve bilgisayarla aram olmadığından açamıyordum ama gerek fotoğraf video ve kullandıkça bilgi vermekten ben de mutluluk duyarım.
dransen
02 Mayıs 2010, 22:22
Today hakkında bir çok yorum yapılmış bunlara ben de biraz ekleyeyim, ben de bazı arkadaşlar gibi motoru almadan önce tüm ilgili sitelerde gezdim okudum yorumları ve motoru aldım, daha önceden 150cc mondial kullandım 2 yıl, bakımını düzenli yaptırdığımdan biraz da fazla titiz olmamdan çok sorunla karşılaşmadım ve satmıştım. Ailem satılmasını istemişti 120km de olsa hız yapmamı pek istemiyorlardı, ben de şehiriçinde kısa mesafeli mesafelerde de pratik olmadığından satılmasına razı olmuştum. Bunun üstüne today'i aldım. Motor üstüne oturulduğundan itibaren sağlamlığını ve yaşatacağı rahatlılığı zevki size hissettiriyor. Çalışması da sessiz ve tok bir sesi var, bazen yolun ortasından yürüyen insanların arkasında geldiğimde bile duymuyorlar ürkmelerinden korkarak kornaya basmak zorunda kalıyorum, şehrin sesinin yanında susuyor gerçekten. Hızlanması iyi bir motor, titreşimi ise yok denecek kadar az, mondialden sonra altımda bir motor olduğunu unutturdu. İlk binişimde altımda bir motor olduğunu unuttum resmen. Farları aydınlatıcı, 15 liralık benzin koydum 120 kmde oldu daha ışığın yandığı yok ama yakın zmanda yanmasını bekliyorum. Şehiriçinde günlük her yere gidebileceğiniz bir motor. Aldığım ilk günden beri heyecanın yaşıyorum çünkü plaka takılmamışken polis çevirdi kasksız olduğum için, plakanın da olmaması polisleri kızdırsa da şirinliği ve plakasının ertesi gün çıkcak olması affettirdi kendini. Hızı şehirçi trafiğe kesinlikle yeticektir altınızda ne kadar hızlı başka bir motor olsa da ışıklarda mutlaka dur kalk yapılacaktır ve bu vitesli bir motorla bir süre sonra zevk almaktan çok işkence haline gelmeye başlıcaktır. Yokuşu tek sürücüyle rahat çıksa da iki kişi denemedim. İki kişi olarak tasarlansa daha da fazla tercih edilme sebebi olabilirdi çünkü pek rahat olmuyor iki kişi binmek. 4-5 kere 135 kilo bindik motora fakat bir daha binmeyi düşünmüyorum pek arkadaş hatrına da olsa çünkü malum yollarımızda ufak çukurlarda bile amasörden tak diye ses geliyor, motorun ömrünü kısaltmak istemiyorum. Ben karşıyakada oturuyorum bornovada okuyorum arada sırada okula gider gelirim diyordum, çevre yolunun geniş ve en sağ şeridin dışında da geniş bir alanın olması rahat olur diye fakat tünellerden geçerken yolun baya tehlikeli olduğunu düşündüm, tünellde şeritlerin daralmasıyla sağ şeritten gelen araçlar şerit değiştirmek zorunda kalıyorlar, hızlı arabalar için sorun olmasa da geçen uzun tırlar baya ürkütüyor. Plakayi bornovadaki servisine taktırmak istemesem büyük ihtimal girmezdim de. Benim bir sorum olcaktı daha bilgili arkadaşlarıma ve büyüklerime, ilgili konuyu baştan sona okudum radaj süresinin tamamlanmadan tam gaz yapılmaması gerektiği yazılmış, yaklaşık 15 kmlik yolun git gel toplam 7-8 kmsinde yolda daha da yavaş kalmamak tehlikeye düşmemek için tam gaz yapmak zorunda kaldım. motor daha 5-10kmdeyken çıktım yola 7-8 km boyunca tam gaz yapmak zorunda kaldım, oıkula vardığımda normalden değişik bir kokusunun olduğunu farkettim ama seste ve performansta bir değişiklik olması, bu motora ne kadar zarar verebilir? Zarardan çok moturu açmak konusunda yanlışlıkla da olsa doğru bir harekmi? şimdi 120kmdeyim o günden beri tam gaz yapmadım, bu motorun ilerki bir performansında bir değişiklik yapar mı cevaplar bilgilendirirseniz sevinirim.
hekimoglu
02 Mayıs 2010, 23:30
Selam dransen kardeş güle güle kullanman dileği ile motorunu, Allah kaza bela vermesin inşallah.
Ben bu hafta motoru almış olacaktım fakat Yeni Today in çıkmış olmasından dolayı erteledim. TodayF ile ilgili bu hafta içinde de Honda TR yen den bilgi verecekler. Enjeksiyonlu modeli çıkmış. Biraz farklılıkları var.
Tam gaz konusunda da aslında;
Son süratinin max. 4/3 ünü geçmemeni rodaj süresince tavsiye ederler.
Totalde de 1000 km bu şekilde gitmen motor aksamı ve genel aksamın birbirine alışmasında faydalı olacağı aşikardır. En önemlisi de 1000 Km de kesinlikle yağını değiştirmelisin.
Değiştirilen yağ ile yeni çalışan km yapmaya başlayan motorun içinde olası ama olmaması gereken partüküller silindiri çizmeden dışarı atılmış olması sağlanır.
2.000 km sonra motor katkısı konularak ömrünün artırılabileceğini düşünüyorum.
Ama ilk 1.000 de asla ne yağa ne benzine katkı konulmamalı. Zaten 0.8 litre yağ aldığını düşünürseniz kaliteli bir yağ ve katkı eklemek çok masraflı olmayacaktır.
Tekrar güle güle ve kazasız günlerde temennisi ile...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:27 ----------
yeni today in ayrıntılarını merak edenler olabilir, aşağıdaki linkte anlatmaya çalıştım.
Bu konu ile görüşlerinizi ordan devam ettirmek isteyebilirsiniz...
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/75835-yepyeni-honda-today-f-kullanicilari-bilgi-paylasim-bas.html
dransen
02 Mayıs 2010, 23:45
Çok teşekkür ederim dilekleriniz ve verdiğiniz bilgiler için, bakımın düzenli olması gerçekten daha büyük masraflardan uzak tutuyor.
TodayF in de daha gelmeden daha gelişmiş bir motor olduğunu hissettiyor. Fotolarında da göstegelerde ve yan aksesuarlarda değişiklik ilk göze çarpanlar.
Umarım en yakın zamanda gelir ve yaz kendini hissettirmeden sezona yeni todayinizle başlarsınız siz de.
brk21th
14 Eylül 2013, 10:39
lastiklere kaç hava basıyosunuz?
fevzikeles
18 Kasım 2013, 15:40
arkadaşlar honda today 50 cc im var. silindir üst kapak krank değişikliği yaptım (honda beat parçaları kullandım) motor çok güçlendi ama aşırı bağırıyordu yine 65 km gidiyor. sonra ön debriyajı beat aldık takdık 72 73 km gidiyor .beat in debriyajı kayışı daha öne çektiği için biraz hızlandı ama yeterli değil. hız kesiciyi iptal et dediler ama burdaki ustalar bilmiyor hız kesiyi bi kaçına sordum olmaz dediler. bilen arkadaş varsa nereye müdahale ediliyor. nasıl yapılıyor anltabilirmi mümkünse
00JOKER00
31 Ocak 2014, 13:41
walla 2 yıldır honda today kullanıyorum ben böyle motor görmedim yakıt desen kokluyo ses desen 0 (diğer motorlara göre) hızlanma desen süper fren desen harika bide en güzel yanı motor hiç ısınmıyo bana sorarsan hiç orjinaliyle oynama orjinal haliyle daha güzel ha sürat fazla yapmıyo ama motoru öldürmeye değmez 10 15 km daha fazla sürat için
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------
kardeş motorun kontağının altında demir bi plaka var üstünde yazıyo ama ben sana söyleyeyim ön tarafa 20 arkaya 18 bas daha iyi oluyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:38 ----------
abicim ben %50 eğimli virajı 2 kişiyle 30km/h ile çıkıyorum bu birazda motorda kulladığın benzin ve yağla alakalı özellikle 2008 model ve üstü motorlar diğerlerine göre daha güçlü bence bu tip motorlara bakıyosan en iyisi honda today
fatihebeler
07 Ağustos 2014, 00:31
merhabalar ben grenajımdaki çatlaklardan dolayı komple olarak grenajı orjinal malzemeleriyle değiştirdim ve ön lastiği sökmem gerekti ve ön lastikten çıkan fren hortumuyla km saatinin kordonu malum yere değdi ve tozlandı bende sildim kuru bir bez ile yerine taktım fakat teker eskisi gibi dönmüyor dönmekte zorlanıyor gibi acaba nerede yanlış yaptım çok mu sıktım dedim teker ana uzun contasını gevşettim bu sefer tekerle birlikte kampanada dönüyor lütfen yardım edin ne yapabilirim ? acaba sorun km telindenmidir ?
Asoykan
12 Nisan 2016, 16:30
Merhaba arkadaşlar hâlâ kullananlar varmı bu konuda bilmiyorum ama ben 1 ay kadar oldu bir tane aldım 2004 model kullanıyorum herşeyi çok güzel memnunum sadece 30 km den sonra vijjjj diye artan bir ses gelmeye başlıyor 2 ustaya gösterdim biri direk normal dedi digeride şanzımandan geldiğini söyledi hepsinde olduğunu normal olduğunu söyledi sizdede bu tür bir ses varmı?
karavelioglu
11 Ağustos 2017, 18:55
2017 Sonbaharda 49 cc Honda Metropolitan geliyormuş. Beklenen fiyat 4850 TL ÖTV+KDV dahil. MTV yok. B sınıfı sürücü belgesi. Today 50 ler artık çöp olur herhalde.
stevejones
11 Ağustos 2017, 20:11
2017 Sonbaharda 49 cc Honda Metropolitan geliyormuş. Beklenen fiyat 4850 TL ÖTV+KDV dahil. MTV yok. B sınıfı sürücü belgesi. Today 50 ler artık çöp olur herhalde.
Acıkcası boyle bır motordan haberdar degıldım,senın mesajından sonra baktım gayet guzel begendım,honda ıle yıllarca kullanılır fakat gelecegı yada zamanı kesınmı? boyle bır guvenılır kaynak varmı ? bırde honda gıorno ıle metropolıtan aynı motormu aslında?
karavelioglu
12 Ağustos 2017, 14:17
Acıkcası boyle bır motordan haberdar degıldım,senın mesajından sonra baktım gayet guzel begendım,honda ıle yıllarca kullanılır fakat gelecegı yada zamanı kesınmı? boyle bır guvenılır kaynak varmı ? bırde honda gıorno ıle metropolıtan aynı motormu aslında?
Giorno'yu bilmiyorum. Honda aynı scooterı değişik ülkelerde değişik adlarla piyasaya çıkartabiliyor. Metropolitan birkaç yıllık bir model. 2017 de yenilendi, enjeksiyon falan eklendi ve birçok ülkede halen satılıyor. Bunları yabancı motosiklet sitelerinden öğrendim.
Türkiye'ye geleceğini ise arkadaşım olan bir Honda bayii söyledi. Honda 50 cc kategorisindeki açığını kapatmak için bu sonbaharda bunu getirecek dedi. Kesin bilgi Honda Türkiye'den öğrenilebilir. Ama onlar da bir bilgi vermekten kaçınıyorlar.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO