Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Cloud
02 Kasım 2019, 21:44
O kendi rüzgarlıkların takozlarını değil motorun topuzlarını ve bauhaustan aldığım uzun vida ile taktım ben başka türlü olmuyor. 1 yıldır kullanıyorum güzel iş görüyor. Motorun topuzu ve rüzgarlıkla beraber ölçüp vida almalısınız o zaman oluyor. Yani kesmekle uğraşmak yerine bu yolla daha kolay.
Norton772
03 Kasım 2019, 14:03
Kemal hocam diğer kısım da uyumsuz. Yani iç kısma bağlantı aparatları da uyumsuz. Gerçi Birol usta hallederiz dedi ama uğraşmak istemedim. Yoksa fiyat da gayet uygun, 59 tl.
kdiner
03 Kasım 2019, 17:44
Kemal hocam diğer kısım da uyumsuz. Yani iç kısma bağlantı aparatları da uyumsuz. Gerçi Birol usta hallederiz dedi ama uğraşmak istemedim. Yoksa fiyat da gayet uygun, 59 tl.
Uyumsuz değil cloud un satış linkine girip bakarsan basit bir şekilde takmış önemli olan imkanı yaratmak sen yeterki takmak iste her şey yapılır, ben kalyoncu motordan aldığım da dominar ve Pulsar için uyumlu değil ama taktım hemde basit bir şekilde, senin linkini verdiğin de takılıyor sen sadece uğraşmak istememişsin oda sana kalmış bir iş bir şey diyemem.
Cloud
03 Kasım 2019, 18:05
Uyumsuz değil cloud un satış linkine girip bakarsan basit bir şekilde takmış önemli olan imkanı yaratmak sen yeterki takmak iste her şey yapılır, ben kalyoncu motordan aldığım da dominar ve Pulsar için uyumlu değil ama taktım hemde basit bir şekilde, senin linkini verdiğin de takılıyor sen sadece uğraşmak istememişsin oda sana kalmış bir iş bir şey diyemem.
Aynen ben dediğim gibi baktım her iki taraf da uymuyor, takoz kısmında motorun kendi elcik topuzlarını ve yeni bir vida alıp kullandım(ki kendi topuzları metal olduğu için bir yerlere çarpma ya da düşme durumunda daha sağlam), iç kısımda da vidalar tam kapanmıyordu, çift plastik kelepçe takarak hallettim, aynı işi sağlam bir tel de görebilirdi. Bu şekilde kullanıyorum sıkıntı yok.Ara sıra titreşimden vidaları sıkmak gerekiyor sadece, onu da japonla ya da locktide tarzı bir şey sürüp vidalarsanız oynamaz yerinden. Biraz zaman ayırınca oluyor. :)
Şu videonun 4.dk civarında görüntüsü var az çok:
https://youtu.be/R6CNVRiOz3k?t=228
Orjinal topuzların üstünde sünger var videoda, yanlış anlaşılmasın.
wheaston
04 Kasım 2019, 22:21
Merhaba arkadaşlar, dominar almak uzun süredir aklımdaydı cbr ve bi miktar ile bugün ben de aranıza katıldım.
Debriyaj kavrama noktası bana çok geride geldi onu bir miktar ileri aldım.
Motorda birkaç değişik yapma niyetim var, plakalık, ayna uzatma , orijinal ayna, elcik koruma boşa çıkacak benim motor için. Almak isteyen olursa benimle özelden irtibata geçebilir izmir elden teslim şekilde uygun fiyata verebilirim.
Değişiklikler sonrası fotoğraf atacağım.
Cloud
06 Kasım 2019, 14:54
Arkadaşlar Dominarımı satmış bulunuyorum. İlanın 1.haftasında istediğim fiyata sattım. Şunu bir kez daha anladım ki, sizin elinizdeki mal düzgünse illa ki satılıyor. Bundan sonra en kısa zamanda bir maxiskutır alarak iki tekerli hayata devam edeceğim. Buradan özellikle dominarı almamda çokça yardımı dokunan, sorularımı cevaplayan başta kdiner olmak üzere, Agrypower, Norton, maktama gibi arkadaşlara teşekkürler. Ben motorumu memnun olarak sattım, en ufak bir şikayetim yoktu. Artık motorla sadece işe git gel yaptığım ve biraz da küçük tefek sağlık problemleri nedeniyle 13 yıl sonra ilk kez skutır'a yeşil ışık yaktım, (daha rahat edeceğimi ve belki artık iş nedeniyle yağmur çamurda da kullanacağımı düşünerek) sebep bu.
Herkese gönlündeki ve erişebildiği motorla sağlıklı günler diliyorum. Bloğum ve naçiz youtube kanalım üzerinden kendi çapımda paylaşım yapmaya devam edeceğim tabii ki, buraya da fırsatım olursa eski sıklıkta olmasa da girip bakmaya çalışacağım.
Herkese selam ve sevgilerimle.
kdiner
06 Kasım 2019, 16:09
Arkadaşlar Dominarımı satmış bulunuyorum. İlanın 1.haftasında istediğim fiyata sattım. Şunu bir kez daha anladım ki, sizin elinizdeki mal düzgünse illa ki satılıyor. Bundan sonra en kısa zamanda bir maxiskutır alarak iki tekerli hayata devam edeceğim. Buradan özellikle dominarı almamda çokça yardımı dokunan, sorularımı cevaplayan başta kdiner olmak üzere, Agrypower, Norton, maktama gibi arkadaşlara teşekkürler. Ben motorumu memnun olarak sattım, en ufak bir şikayetim yoktu. Artık motorla sadece işe git gel yaptığım ve biraz da küçük tefek sağlık problemleri nedeniyle 13 yıl sonra ilk kez skutır'a yeşil ışık yaktım, (daha rahat edeceğimi ve belki artık iş nedeniyle yağmur çamurda da kullanacağımı düşünerek) sebep bu.
Herkese gönlündeki ve erişebildiği motorla sağlıklı günler diliyorum. Bloğum ve naçiz youtube kanalım üzerinden kendi çapımda paylaşım yapmaya devam edeceğim tabii ki, buraya da fırsatım olursa eski sıklıkta olmasa da girip bakmaya çalışacağım.
Herkese selam ve sevgilerimle.
Ben tşk ederim, ben ne kadar kullansam da sadece kullanıyorum motor mu motor bitti gitti ile bakıyorum sen daha fazla ayrıntılı bakıyorsun ve hem yazın hem video anlatımın bunları anlatıyor zaten, senin için hayırlısı olsun yeni alacağın motoru da kazasız belasız kullanmak nasip etsin.
Cloud
06 Kasım 2019, 16:44
Ben tşk ederim, ben ne kadar kullansam da sadece kullanıyorum motor mu motor bitti gitti ile bakıyorum sen daha fazla ayrıntılı bakıyorsun ve hem yazın hem video anlatımın bunları anlatıyor zaten, senin için hayırlısı olsun yeni alacağın motoru da kazasız belasız kullanmak nasip etsin.
Sağ ol kardeşim. Eh ben de yaşta ilerledikçe biraz daha rahatlık ve pratiklik arıyorum sanırım. Tabii motor işinde kullanım amacı da önemli, yoksa ben de bir gün bir enduro ile yollara düşmek azmindeyim ama emeklilikte sanırım...:)
Hiç yüz yüze görüşemesek de arkadaşlığımız bakidir. Sizlere de daha nice sağlıklı iki tekerli yıllar dilerim.
levend84
06 Kasım 2019, 16:49
@Cloud,
Hayirli olsun,
Scooterin avantajlarida var,sele alti bagaj,ayaklar nispeten kuru ve temiz,debriyaj derdi yok,zincir yaglama derdi yok,pratik kullanim vs.
Kafanizdaki marka nedir?
Yamaha
Honda
Suzuki
Sym
Kymco
Daelim
Cloud
06 Kasım 2019, 17:10
Teşekkür ederim. Dediklerinize katılıyorum, özellikle şehir içi ve işe gitgelde çok doğru.
Marka olarak açıkçası yamaha xmax niyetindeyim ama bakalım artık.
levend84
06 Kasım 2019, 17:16
Burgman Uh200 de bir bakın.
Norton772
07 Kasım 2019, 22:52
Arkadaşlar Dominarımı satmış bulunuyorum. İlanın 1.haftasında istediğim fiyata sattım. Şunu bir kez daha anladım ki, sizin elinizdeki mal düzgünse illa ki satılıyor. Bundan sonra en kısa zamanda bir maxiskutır alarak iki tekerli hayata devam edeceğim. Buradan özellikle dominarı almamda çokça yardımı dokunan, sorularımı cevaplayan başta kdiner olmak üzere, Agrypower, Norton, maktama gibi arkadaşlara teşekkürler. Ben motorumu memnun olarak sattım, en ufak bir şikayetim yoktu. Artık motorla sadece işe git gel yaptığım ve biraz da küçük tefek sağlık problemleri nedeniyle 13 yıl sonra ilk kez skutır'a yeşil ışık yaktım, (daha rahat edeceğimi ve belki artık iş nedeniyle yağmur çamurda da kullanacağımı düşünerek) sebep bu.
Herkese gönlündeki ve erişebildiği motorla sağlıklı günler diliyorum. Bloğum ve naçiz youtube kanalım üzerinden kendi çapımda paylaşım yapmaya devam edeceğim tabii ki, buraya da fırsatım olursa eski sıklıkta olmasa da girip bakmaya çalışacağım.
Herkese selam ve sevgilerimle.
Allah gönlüne göre versin. Bende motorumu 2 gün önce sattım. Araba düşünüyorum bende ucuz yollu bir şey. Şahin, doğan yada reno 9 gibi bir şey. Istediğim aracı bulamazsam belki nmax alıcam ama çok zayıf ihtimal.
Cloud
08 Kasım 2019, 02:43
Allah gönlüne göre versin. Bende motorumu 2 gün önce sattım. Araba düşünüyorum bende ucuz yollu bir şey. Şahin, doğan yada reno 9 gibi bir şey. Istediğim aracı bulamazsam belki nmax alıcam ama çok zayıf ihtimal.
Teşekkür ederim.Sana da hayırlı olsun ve senin de gönlüne göre versin dilerim.
ben de açıkçası skutırı ikinci otomobil niyetine alacağım, o sebeple uzun yıllar işe gidip gelmek amaçlı düşünüyorum. otomobili işe gidip gelmede eşim kullanıyor çünkü iş yeri eve benden daha yakın akşamları da çocuğu okuldan almak için araç ona lazım oluyor. benim yol hem uzun hem zaman zaman trafik feci, o sebeple motosiklet çok zaman kazandırıyor 2 saat civarı toplu taşıma ile gidilen yolu, motorla yarım saat, 40 dakika civarı gidiyorum. Ama kış gelince yağmur soğuk derken motosiklet epeyce zor ve yorucu oluyordu. Skutıra geçmemin önemli sebebi bu aslında; yoksa bu 2 teker sevdasına hep vitesli kullanmak için başladım 13 yılda da hep vitesli kullandım. Şimdi ilk kez skutır olacak, çünkü gerçekten biraz daha konfora ihtiyaç duyuyorum açıkçası, otomatik 2 tekerli otomobil niyetine bi anlamda. zaten otomobilimiz de otomatik, alışınca şehir içi trafiğinde çok rahat ettirdi bizi.
Çok uzattım bakalım niyet bu, bir kaç güne almak azmindeyim.
Tekrar herkese selam ve sevgiler.
polis1222
09 Kasım 2019, 04:59
Abiler selamlar. Uzun sureli bir pulsar ns200 kullanıcısı aynı zamanda scotty sürücüsü olarak pulsarimi satıp sym gts 250 aldım. Motorum 2013 model 63 binde herhangi bir sıkıntısı yok kozmetik açıdan kusursuz diyebilirim. Ama scottye pek gitmediği için ( 3 bin km kullandım) satma niyetindeyim. Dominar 400 almak istiyorum. Takas düşünürseniz eğer lütfen mesaj atın.
mavellen
16 Kasım 2019, 15:04
Ben henüz satmadım.Aslında satmak isterim ama ölücülerle uğraşacak durumda değilim.Ben bu motora hurdası çıkanakadar binsemde kardayım.Bu a nın üzerine yumşatma işareti neden koyamıyoruz.Hani bu klavye türkçe idi.Keardayım kardayım,nekadar kaba.
İşe araba ile gidip geliyorum.Aracımda lpg var ve motordan az yakıyor.Motorda otomatik vites sevmediğim için gelecekte bir scooterda hiç düşünmüyorum.
kdiner
16 Kasım 2019, 17:35
a harfine basılı tutarsan â bu şekil de çıkıyor.
balıkcı
16 Kasım 2019, 19:25
Ben henüz satmadım.Aslında satmak isterim ama ölücülerle uğraşacak durumda değilim.Ben bu motora hurdası çıkanakadar binsemde kardayım.Bu a nın üzerine yumşatma işareti neden koyamıyoruz.Hani bu klavye türkçe idi.Keardayım kardayım,nekadar kaba.
Bilgisayardan yazmak için ise shift+3(üst sıradaki rakamlardan) sonrasında da "a" basarsanız. â
carpediem55
02 Aralık 2019, 23:39
İyi akşamlar. Motorda anlık gaz kesme probleminden dolayı 2-3 gün önce baymoto da yazılım atıldı. Sonrasında bugün fırsat buldum deneme amaçlı biraz gazladim, 8bin 9bin devir civarında tam kesiciye gireceği anda birden ekran gitti ve gaz iptal oldu, viteste çalışır şekilde yavaşladim. Durmaya yakın debreje bastım tamamen kapandı motor. Tekrar çalıştırdım çalıştı hiç bisey yokmuş gibi Yeşilyurt servisine vardım. Tabi akşam olduğu için bırakmam gerektiği iyice bakılması gerek dendi. Bende baymotoya götürmek için bırakmadım.Böyle bir durum neden olabilir başına gelen varmı?
vlad1462
09 Aralık 2019, 13:11
İyi akşamlar. Motorda anlık gaz kesme probleminden dolayı 2-3 gün önce baymoto da yazılım atıldı. Sonrasında bugün fırsat buldum deneme amaçlı biraz gazladim, 8bin 9bin devir civarında tam kesiciye gireceği anda birden ekran gitti ve gaz iptal oldu, viteste çalışır şekilde yavaşladim. Durmaya yakın debreje bastım tamamen kapandı motor. Tekrar çalıştırdım çalıştı hiç bisey yokmuş gibi Yeşilyurt servisine vardım. Tabi akşam olduğu için bırakmam gerektiği iyice bakılması gerek dendi. Bende baymotoya götürmek için bırakmadım.Böyle bir durum neden olabilir başına gelen varmı?
arıza hakkında gelişme varmı, neler oldu, sorun çözüldümü?
ozan1991
09 Aralık 2019, 13:44
Herkes sattı domi leri Bir ben kaldım galiba :)
balıkcı
09 Aralık 2019, 17:25
Herkes sattı domi leri Bir ben kaldım galiba :)
Ben de satmadım, henüz satmayı da düşünmüyorum. :)
kdiner
09 Aralık 2019, 19:46
Motoru satarken çok bir dert olmuyor ama alırken saç baş yolduruyor, bir halt edip sattım ama istediğim motoru da alamadım anlayacağınız saç baş yoluyorum şuan, hani giden geleni aratır derler ya aynen o hesaptayım, büyük ihtimal yaza kadar işimi görecek bir Pulsar alıp yazın duruma göre değerlendirme yapacağım, mecbur kalmadıkca hakikaten satmayın.
ozan1991
10 Aralık 2019, 15:04
Motoru satarken çok bir dert olmuyor ama alırken saç baş yolduruyor, bir halt edip sattım ama istediğim motoru da alamadım anlayacağınız saç baş yoluyorum şuan, hani giden geleni aratır derler ya aynen o hesaptayım, büyük ihtimal yaza kadar işimi görecek bir Pulsar alıp yazın duruma göre değerlendirme yapacağım, mecbur kalmadıkca hakikaten satmayın.
Bende o yüzden satmam galiba üstüne baya para eklemeden daha iyisini alamam
balıkcı
10 Aralık 2019, 17:37
Aynı fikirdeyim. Dominarı alana kadar canım çıktı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------
Öncelikle üstüne eklenecek para hazır olmalı.
mavellen
13 Aralık 2019, 13:49
Bende satmadım.Yatırıyorum.Tek pişmanlığım kış başlarken lastik almak oldu.Yaza bekleye bekleye telef olacak ona içim yanıyor.Ucuzda değil lastikler.
maktama
13 Aralık 2019, 14:52
Bende satmadım.Yatırıyorum.Tek pişmanlığım kış başlarken lastik almak oldu.Yaza bekleye bekleye telef olacak ona içim yanıyor.Ucuzda değil lastikler.
Ben de lastikleri aldım 2 ay önce ama daha taktırmadım. Streçe sarılmış şekilde işyerinde duruyor. Motor da işyerinin garajında duruyor, havalar sürülecek hale gelince taktırıp kullanırım diyorum.
mavellen
14 Aralık 2019, 09:48
Ben de lastikleri aldım 2 ay önce ama daha taktırmadım. Streçe sarılmış şekilde işyerinde duruyor. Motor da işyerinin garajında duruyor, havalar sürülecek hale gelince taktırıp kullanırım diyorum.
Akıllılık etmişsin.Ben senin gibi düşünemedim ne yazıkki.
Angrypower
14 Aralık 2019, 10:41
Arkadaşlar!.. Lastikleri streç filmlere sarmayın. Dik ve ahşap bir yüzeye basacak şekilde şaklayın yeter. Lastiklerin hava almasına ve kendi kendine çürümesine sebep olacak şekillerde saklamayın.
Cyan
14 Aralık 2019, 11:49
Continental ne demiş bakalım:
https://www.continental-tyres.co.uk/car/all-about-tyres/tyre-care-maintenance/storing-tyres
Uniroyal ne demiş:
https://www.uniroyal-tyres.com/car/tyre-guide/tyre-care/how-and-where-to-store-tyres
Bunlar aramada ilk gelen iki firma.
Özet: Her ikisi de temizleyip kuruttuktan sonra mümkünse lastikleri en az hava kalacak şekilde paketleyin / poşetleyin diyorlar.
Angrypower
14 Aralık 2019, 15:07
How to store tyres:
Find out if there is a tyre hotel near you
If not, find a cool, clean, dry environment to store them
Clean your tyres with a mild detergent and allow to air dry
Mark their original location on the tyre wall
Wrap each tyre in an opaque black bag
Store tyres with wheels horizontally
Store tyres without wheels vertically
Turn tyres regularly to prevent drying out.
Hava almayacak şekilde nerede diyor? Bence güneş almayacak şekilde die olayı özetlemişler.
Find a large, airtight plastic bag to fit each tyre. Try yard bags or leaf bags. Ensure the bag (and tyre) is free of moisture, then remove as much air as possible from the bag (use your vacuum cleaner!) and tape it shut. This airtight environment will reduce evaporation of oils from the rubber compounds. Specific tyre storage caddies or tyre totes are also available. They make transporting and storing tyres easier and help keep them grime and dust free. However, they aren’t air tight. If you want to use them, bag the tyres first as described above, then place them in your tyre tote.
Burada temiz bir şekilde taşınabileceğini için belirtilmiş. Bir üstünde ise çokta gerekli olmadığı aktarılmış. Bu da continental sitesinde.
Hiçbir lastikçide, lastikleri streç film ile sarıp kapsadıklarını görmedim. Genelde gruplayıp, dik bir şekilde , güneş almayacak pozisyonlarda koyup bırakıyorlar.
Ayrıca birçok kişide lastiği streçe sarıp beklettikten sonra, lastiğin sertleştiği sezenişini çok duydum.
Herkes kendi bildiğini yapar :)
Cyan
14 Aralık 2019, 16:22
Continental:
"...
Bag them up:
Find a large, airtight plastic bag to fit each tyre.
..."
Uniroyal:
"...Then wrap each tyre in an opaque black bag. You can buy tyre protection bags from motoring retailers or use black refuse bags. Try to extract as much air as possible before sealing them..."
Hiçbir lastikçide bunu görmemiş olmak onların doğru yaptığı manasına gelmez...
Angrypower
14 Aralık 2019, 16:51
Olabildiğince havasını almak ile streçlemek aynı işlem midir? Bir hava sirkülasyonu gerekmez midir? Benim bildiğim. Ayrıca bunları sıkı sıkıya havasını alma gerekliliğinin; lastiğe şu veya bu şekilde zarar gelmesini önler die bir ibare dikkatimi çekmedi.
Alet takımındaki aletleri kullanmıyorsanız, çantaya geri dizin ve etrafta bırakmayın gibi bir metin olmuş gözümde.
kdiner
14 Aralık 2019, 17:21
siz lastiği bana verin ben takar kullanır yazın size geri teslim ederim hiç gerek yok lastiği saklamaya insanlık ölmedi ya.
Cyan
14 Aralık 2019, 18:12
Olabildiğince havasını almak ile streçlemek aynı işlem midir? Bir hava sirkülasyonu gerekmez midir? Benim bildiğim. Ayrıca bunları sıkı sıkıya havasını alma gerekliliğinin; lastiğe şu veya bu şekilde zarar gelmesini önler die bir ibare dikkatimi çekmedi.
Alet takımındaki aletleri kullanmıyorsanız, çantaya geri dizin ve etrafta bırakmayın gibi bir metin olmuş gözümde.
Sağduyum kapalı saklamanın açık saklamaktan daha iyi olduğunu söylüyor. Yani üretici sitesinde öyle görmesem dahi yine onların dediği gibi saklardım. (Ama ben - fotoğraf hobim için - kimyasallarla epeyi uğraşmış bir insanım; herkes aynı değil...)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------
Millet makine bile yapmış lastikleri filmle kaplamak için:
https://www.fhopepack.com/Tyre_packing_machine.html
https://www.youtube.com/watch?v=Vg4yjdqoki8
Angrypower
14 Aralık 2019, 18:32
Bende sıkı sıkıya sarılırsa o kimyasalların lastiğe zarar vereceğini düşünüyorum ama sen haklısın. Ben gene de doğal bozunma şeklinde eskisimesini daha mantıklı buluyorum kendimce. Zaten 1 sezonda lastik bitirdiğim için ikinci sezona nadir geçiyorum.
Fakat ben işin sadece derli toplu ve temiz saklama olduğunu düşünüyorum kendimce.
ozan1991
15 Aralık 2019, 07:33
Buradaki olay hava almamasımı yoksa betona taşa temas etmememesimi, ben 2 sezon rahat çıkartırım herhalde Rosso2 ile fazla kullanmıyorum kışın zaten
ufoz
15 Aralık 2019, 11:19
Lastikleri, ağzı açık büyük bir çöp torbası içerisinde, karanlık ama nem ve rutubet olmayan depoda, tahta üzerine diklemesine koyuyorum.
Torbanın üzerinede gazete kağıdı örtüyorum.
1.5 - 2 ayda bir, poşetin içindeki lastiği çeviriyorum. (Yere temas eden yüzey değişsin diye)
carpediem55
15 Aralık 2019, 22:28
arıza hakkında gelişme varmı, neler oldu, sorun çözüldümü?
Baymoto da detaylıca bakıldı herhangi bir sorun bulunamadı. Aküye bağladık olayı. Yani akü derken kutup başlarında oksitlenme vardı yüksek devirdeki titreşim etkisiyle anlık elektrik kesintisi oluyordur dedi usta. Dominarlar direk akü den beslenir dedi usta. wd-40 uygulandı ve kutup başlarini iyice sıktılar. Daha sonrasında deneme yaptım Bi sıkıntı yok
ozan1991
17 Aralık 2019, 10:51
Geçen gün yolda giderken zincirim attı ilk defa ileri geri yaparak zinciri oturttum yerine sonra baktım zincir de bollaşma var onuda hallettim, o gün zinciri normalden fazla yağlamıştım çok yağlıydı sizce atamasında etkisi varımdır?
maktama
17 Aralık 2019, 13:41
Geçen gün yolda giderken zincirim attı ilk defa ileri geri yaparak zinciri oturttum yerine sonra baktım zincir de bollaşma var onuda hallettim, o gün zinciri normalden fazla yağlamıştım çok yağlıydı sizce atamasında etkisi varımdır?
Yağlamayla değil aşırı bollaşmasıyla ve sizin kontrol edip germemenizle alakası vardır:cat:
Elektron
19 Aralık 2019, 21:39
Merhaba Arkadaşlar,
Uzun zaman önce forumda aktif bir kullanıcıydım fakat kullanıcı adımı falan hatırlamayınca tekrar hesap oluşturdum, 8 yıla yakındır motosiklet kullanmaktayım büyük cc motorlarda kullandım birini de çaldırdım bolca tecrübe edinip en sonunda bajaj dominar almış biri olarak yazıyorum.
Motor ile ilgili bir kaç görüşüm ve danışmam gereken bir kaç nokta var başlığın tamamını okuyamadığım için tekrar soruluyormuş gibi de olabilir.
İlk olarak rodaj konusunda 2000 km gibi bir konu var ama ilk bakımın ardından çok alt devirde kullanmanın çok anlamı olduğunu düşünmemekteyim forumda gördüğüm kadarıyla 2000km olayına çok takılmış gözüküyor.
Lastik değiştirmek bence lazım ki pilot powerlar ile değiştirdim.
Far mükemmel seviyede 5 motorum oldu bir çok araca da bindim en iyisi diyebilirim.
Kaydırmalı debriyaja ne gerek var bu cc'de bir motorda demiştim ki binince tamamen yanlış düşündüğümü kanıtladı motor çok iyi çalışıyor.
Güç ve torku şehir içi tatminkar otoyol kullanımında hız olarak yetersiz gelebilir ama naked bir motorda 120-130km/h üzerinde uzun süre yol almak eziyete dönüşür çok da eksik gelmedi o yüzden.
ABS gayet güzel çalışıyor orjinal lastiğiyken yerli yersiz giriyor sanıyordum lastik değiştirince farkını anladım genel anlamda frenler gayet yeterli panik frenlerde salma yapmıyor.
Süspansiyon iyi fakat nispeten sert.
Malzeme kalitesi olarak neredeyse japonlar ayarı bazı noktalarda ilerde bile denebilir.
Motorda kesinlikle titreşim var tek silindir titreşiminin bir tık üstünde bu titreşim kişiden kişiye değişir ama beni rahatsız etmiyor, titreşimden ziyade titreşimin sonucu olan sesler rahatsız etmekte.
Depo üstü ekrandan gelen ve deponun ön tarafı ile gidonun bağlantı noktasındaki plastikten gelen seslere efektif bir çözüm bulan var mıdır bu konuda neler yapabiliriz ?
Yüksek devirlerdeki ayna titreşimine bir çözüm var mıdır ?
mavellen
21 Aralık 2019, 11:33
Merhaba Arkadaşlar,
Uzun zaman önce forumda aktif bir kullanıcıydım fakat kullanıcı adımı falan hatırlamayınca tekrar hesap oluşturdum, 8 yıla yakındır motosiklet kullanmaktayım büyük cc motorlarda kullandım birini de çaldırdım bolca tecrübe edinip en sonunda bajaj dominar almış biri olarak yazıyorum.
Motor ile ilgili bir kaç görüşüm ve danışmam gereken bir kaç nokta var başlığın tamamını okuyamadığım için tekrar soruluyormuş gibi de olabilir.
İlk olarak rodaj konusunda 2000 km gibi bir konu var ama ilk bakımın ardından çok alt devirde kullanmanın çok anlamı olduğunu düşünmemekteyim forumda gördüğüm kadarıyla 2000km olayına çok takılmış gözüküyor.
Lastik değiştirmek bence lazım ki pilot powerlar ile değiştirdim.
Far mükemmel seviyede 5 motorum oldu bir çok araca da bindim en iyisi diyebilirim.
Kaydırmalı debriyaja ne gerek var bu cc'de bir motorda demiştim ki binince tamamen yanlış düşündüğümü kanıtladı motor çok iyi çalışıyor.
Güç ve torku şehir içi tatminkar otoyol kullanımında hız olarak yetersiz gelebilir ama naked bir motorda 120-130km/h üzerinde uzun süre yol almak eziyete dönüşür çok da eksik gelmedi o yüzden.
ABS gayet güzel çalışıyor orjinal lastiğiyken yerli yersiz giriyor sanıyordum lastik değiştirince farkını anladım genel anlamda frenler gayet yeterli panik frenlerde salma yapmıyor.
Süspansiyon iyi fakat nispeten sert.
Malzeme kalitesi olarak neredeyse japonlar ayarı bazı noktalarda ilerde bile denebilir.
Motorda kesinlikle titreşim var tek silindir titreşiminin bir tık üstünde bu titreşim kişiden kişiye değişir ama beni rahatsız etmiyor, titreşimden ziyade titreşimin sonucu olan sesler rahatsız etmekte.
Depo üstü ekrandan gelen ve deponun ön tarafı ile gidonun bağlantı noktasındaki plastikten gelen seslere efektif bir çözüm bulan var mıdır bu konuda neler yapabiliriz ?
Yüksek devirlerdeki ayna titreşimine bir çözüm var mıdır ?
Ayna meselesine çözüm yok,orjinal aynayı kullan gitsin.Apaçi aynası falanda takma.Çok dandik kalitesiz bir ayna.
Kafadan gelen titreşim için ben sünger sardım ama bir süre sonra tekrar gelmeye başladı.Artık oralarla uğraşmıyorum.
capancılar geri kalan kısmını duymasın,komplekse girerler :)
ozan1991
21 Aralık 2019, 14:16
120 den sonra aynada titreşim artıyor zaten,ben pek sorun yaşamadım ayna konusunda sadece gece daha dikkatli davranıyorum aynaya 2 kere bakıyorum şerit filan değiştirmeden önce
Angrypower
21 Aralık 2019, 15:13
Arka dişliyi küçültmek, aynanın altına plastik yumuşak conta atmak vs... En etkilisi ön dişi 16 yapmak veya arkayı 42-43'e düşürmek...
pulsarcan
25 Aralık 2019, 09:27
Arkadaslar merhaba Elınde domınar 400 arka sele olan ıstanbul ıcı teslım olacak sekılde arıyorum,yardımcı olabılecek kımse var mıdır
pinkcrow7
28 Aralık 2019, 13:32
Arkadaslar merhaba Elınde domınar 400 arka sele olan ıstanbul ıcı teslım olacak sekılde arıyorum,yardımcı olabılecek kımse var mıdır
Hocam servislerde vardır. Yoksa sipariş edin 3 günde gelir herhalde...
Elektron
01 Ocak 2020, 03:50
Hocam ben de japoncuyumdur bakma bajaj aldık ama eğriye eğri doğruya doğru demek lazım, önceki o plastik parçanın altına süngerli çift taraflı yaptım deponun içine yakın kısmına da sünger bez vs sıkıştırıp halledicem orayı.
Orta ekranın oradan da ses geliyor anladığım kadarıyla ona napabilirim ona bakıcam
@angrypower
Bahsettiğin gibi dişli olayını okudum bayağı ilerleyen süreçte belki değiştirebilirim onu da.
kdiner
01 Ocak 2020, 09:26
Arkadaslar merhaba Elınde domınar 400 arka sele olan ıstanbul ıcı teslım olacak sekılde arıyorum,yardımcı olabılecek kımse var mıdır
buraya sorup bilgi alın veya kayalar motoru da arayabilirsiniz.
https://www.bajajyedekparcalari.com/index.php?route=product/product&product_id=3170
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------
Merhaba Arkadaşlar,
Uzun zaman önce forumda aktif bir kullanıcıydım fakat kullanıcı adımı falan hatırlamayınca tekrar hesap oluşturdum, 8 yıla yakındır motosiklet kullanmaktayım büyük cc motorlarda kullandım birini de çaldırdım bolca tecrübe edinip en sonunda bajaj dominar almış biri olarak yazıyorum.
Motor ile ilgili bir kaç görüşüm ve danışmam gereken bir kaç nokta var başlığın tamamını okuyamadığım için tekrar soruluyormuş gibi de olabilir.
İlk olarak rodaj konusunda 2000 km gibi bir konu var ama ilk bakımın ardından çok alt devirde kullanmanın çok anlamı olduğunu düşünmemekteyim forumda gördüğüm kadarıyla 2000km olayına çok takılmış gözüküyor.
Lastik değiştirmek bence lazım ki pilot powerlar ile değiştirdim.
Far mükemmel seviyede 5 motorum oldu bir çok araca da bindim en iyisi diyebilirim.
Kaydırmalı debriyaja ne gerek var bu cc'de bir motorda demiştim ki binince tamamen yanlış düşündüğümü kanıtladı motor çok iyi çalışıyor.
Güç ve torku şehir içi tatminkar otoyol kullanımında hız olarak yetersiz gelebilir ama naked bir motorda 120-130km/h üzerinde uzun süre yol almak eziyete dönüşür çok da eksik gelmedi o yüzden.
ABS gayet güzel çalışıyor orjinal lastiğiyken yerli yersiz giriyor sanıyordum lastik değiştirince farkını anladım genel anlamda frenler gayet yeterli panik frenlerde salma yapmıyor.
Süspansiyon iyi fakat nispeten sert.
Malzeme kalitesi olarak neredeyse japonlar ayarı bazı noktalarda ilerde bile denebilir.
Motorda kesinlikle titreşim var tek silindir titreşiminin bir tık üstünde bu titreşim kişiden kişiye değişir ama beni rahatsız etmiyor, titreşimden ziyade titreşimin sonucu olan sesler rahatsız etmekte.
Depo üstü ekrandan gelen ve deponun ön tarafı ile gidonun bağlantı noktasındaki plastikten gelen seslere efektif bir çözüm bulan var mıdır bu konuda neler yapabiliriz ?
Yüksek devirlerdeki ayna titreşimine bir çözüm var mıdır ?
şu ğarçayı söküp iç kısmına baın süngerimsi malzeme var aynı şekilde malzeme ile destekleyin.
https://i.hizliresim.com/6DOYGk.jpg (https://hizliresim.com/6DOYGk)
pulsarcan
01 Ocak 2020, 14:05
Arkadaslar merhaba Elınde domınar 400 arka sele olan ıstanbul ıcı teslım olacak sekılde arıyorum,yardımcı olabılecek kımse var mıdır
arkadaslar çıkma vs istanbul için gidip alabilecegm bi yer varmı domı parçası toplayan
pinkcrow7
01 Ocak 2020, 14:34
https://www.bajajyedekparcalari.com/index.php?route=product/product&product_id=3170
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------
arkadaslar çıkma vs istanbul için gidip alabilecegm bi yer varmı domı parçası toplayan
https://www.bajajyedekparcalari.com/index.php?route=product/product&product_id=3170
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO