PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121

mavellen
14 Ağustos 2019, 22:53
@angrypower gidince bizim başlık ölmüş gibi.@ekrem bey duruma el atmalı :)

Cuma günü akşam işyerinden atladım motora çıktım Alanyadan Antalya istikametine.Geçen zaman içinde bana ders olan emniyet şeridi kullanma arzusunu mümkün mertebe yendim.Çok nadir sıkıştırıldığımda emniyet şeridine girdim.Malum bizim Antalyanın trafiği İstanbulu aratmıyor,helede yaz mevsiminde.Mübarek Türkiye Antalyaya akın ediyor.Can cazımın 35 hpsi yetmesede öldürmüyor.Tatmin ediyor hissi veriyor vesselam.Aksuda elinizin artığı köfte piyazdan sonra vurdum ısparta yoluna.Tabii bu arada hava karardı,dominarın en çok sevdiğim led farları önümü aydınlattı.Yollar güzel virajlı.Senede en az 3-4 defa bu yolu kullandığımdan her virajını ezberledim artık.Çokda güzel ıspartaya ulaştım hiç konvoya takılmadan.Ordan sandıklı yoluna vurdum.Burda biraz yoruldum.Aslında motoru sürmek değilde yabancı plakalı araçların yol vermek istememesi beni çok yordu.Sol şeridi kapatıp gitmek egoistlik bir yerde.

Adalyada çay molasından sonra Afyona ulaştım.

Dönüş için yine sıcakta motor sürmemek için akşam yola çıktım.Afyon çıkışında farkettimki plakam düşmüş.Saatlerce plaka aradım.Beyhude uğraştığımın farkına varmamdan sonra çaresiz plakasız yola devam etme kararı aldım.Çevirme yerlerini ezbere biliyorum ama polis ve jandarma kontrol noktalarından geçmek mümkün değil.Herşeye rağmen şansımı demeye karar verdim.Aslında çok pahalı bir deneme oldu bu.Cezası 2 bin lira ve trafikten men imiş,tabi sonra öğrendim.Isparta kontrol noktasında kimse yoktu şansıma ama Antalyaya bağlanan yoldaki kontrol noktasında full trafikçi polis ve jandarma vardı.Valla kalbim küt küt attı durdu.Mümkün mertebe yavaş gidip araçların arasında kalmaya çalışsamda,kontrol noktasına gelindiğinde herkes tek sıra.Hiç şansım yok.Gönül sağa çek plaka lambasını patlat demedi değil.Bu arada chelsea bir gol attı.Devam ettim kontrol noktasına girdiğimde bana yakın iki memur tabltten gbt sorguluyordu.Bende sakin sakin bozuntuya vermeden tın tın ilerledim.Evraklarım tam ama plaka yok.Bunun mazeretide yok.Motoru bırakma ihtimalimde yok.Bağlandım Alanya yoluna.Kendi kendime dedimki,heryerden geçerim ama Gazipaşada çevirmeye girerim.Tamda değim gibi oldu,Gazipaşadaki çevirmede kaçma şansım hiç yok.Gazipaşadaki trafikçiler cini bile kaçırmazlar.Nitekim dediğim gibide oldu.Gazipaşaya girdiğimde çevirme vardı,bende yolu 20 dakka daha uzatıp etrafı dolaşıp öyle eve ulaştım.

Toplamda 1500 km yol yaptım.Gidişte serviz ışığım yandı 18300 km de.Çok yakıt parası ödedim.Aslında motor çok yakmıyor,ülkemizde yakıt pahalı.Benzin 7 lira 15 kuruş.Ayıp lan utanın.İnin artık vatandaşın üstünden.

Bu seyehatimde anladımki dominar bana küçük geliyor.Artık yetmiyor.Mt07 den vazgeçtim.Cbf500f istiyorum.

Dominar dayanıklı ve teknolojik motor,abs si beni çok kurtardı hakkını iade edeyim.Ama 35 hp bu motorun hakkı değil.

DOC46
15 Ağustos 2019, 02:44
ikisi de yaklaşık aynı fiyata satılıyor. Neden MT07 değil de CB500F ?

uzay gemisi
15 Ağustos 2019, 03:28
1500km gezmişsiniz 4 litre yaksa 60 litre yakıt oda 7 liradan 420tl yapıyor. Yazık gerçekten dediğiniz gibi motosikletin yaktığı filan yok benzin kazandığımız paraya göre cidden pahalı

mavellen
15 Ağustos 2019, 11:39
ikisi de yaklaşık aynı fiyata satılıyor. Neden MT07 değil de CB500F ?

Mt07 kadar agresif değil.Ayrıca mt07 ye göre daha dayanıklı.CC büyütmek istiyorum ama çokda bıçkın olmasın istediğimden.

Cyan
15 Ağustos 2019, 12:49
Dominarın üstüne çok mutlu eder Cb500f. Sıfırları (2018) sanırım bir 9.000TL daha ucuz Mt07'den.

Ekleme: Baktım şimdi kalmamış, ama yine de o fiyat farkından çok daha fazlasına çok temiz 2018 2. el var.

mavellen
15 Ağustos 2019, 12:55
Dominarın üstüne çok mutlu eder Cb500f. Sıfırları (2018) sanırım bir 9.000TL daha ucuz Mt07'den.

Ekleme: Baktım şimdi kalmamış, ama yine de o fiyat farkından çok daha fazlasına çok temiz 2018 2. el var.

Bende ikinci el temiz birşeyler düşünüyorum kısmetse varsa İNŞALLAH.

carpediem55
15 Ağustos 2019, 21:57
Herkese iyi akşamlar. Benelli bn125 kullanıyorum artık Dominar almayı ciddi ciddi kafaya koydum fakat bir türlü test edecek motor bulamadım. Anadolu yakasında motorunu bana test ettirecek bi arkadaş var mı acaba? Bi kahve ısmarlarım:)

ozan1991
18 Ağustos 2019, 16:09
ikisi de yaklaşık aynı fiyata satılıyor. Neden MT07 değil de CB500F ?

benim için daha güvenli uzun bir sürede tatmin eder :)

ques1
19 Ağustos 2019, 02:46
bu bayram tatilinde yaklaşık 2bin km yaptım uzun yol olarak
bir kaç sıkıntı yaşadım aslında 120 130 giderken ufak ufak elde karıncalanma yapıyor hafif titreşim yüzünden 250 300 km gittikten sonra
130u geçtikten sonra zaten hem arka artçı için hemde kullanan kişiye ızdırap başlıyor ki ben 160dan aşağı çok nadir düştüm

seyir hızım ortalama 155 160 o civardaydı
bu titreşimi nasıl azaltabilirim her şeyiyle memnunum fakat yüksek hızlara cıkınca baslayan bu titreşime çözüm bulmak gerek birde dikkat ediyorum gidonun sol tarafı o kadar titremiyor sağ kadar sizde dikkat ederseniz anlayabilirsiniz

ozan1991
19 Ağustos 2019, 19:07
bu bayram tatilinde yaklaşık 2bin km yaptım uzun yol olarak
bir kaç sıkıntı yaşadım aslında 120 130 giderken ufak ufak elde karıncalanma yapıyor hafif titreşim yüzünden 250 300 km gittikten sonra
130u geçtikten sonra zaten hem arka artçı için hemde kullanan kişiye ızdırap başlıyor ki ben 160dan aşağı çok nadir düştüm

seyir hızım ortalama 155 160 o civardaydı
bu titreşimi nasıl azaltabilirim her şeyiyle memnunum fakat yüksek hızlara cıkınca baslayan bu titreşime çözüm bulmak gerek birde dikkat ediyorum gidonun sol tarafı o kadar titremiyor sağ kadar sizde dikkat ederseniz anlayabilirsiniz

ortalama hızın nasıl 155-160 oluyor dominardan bahsediyoruz dimi ben 160 ı kolay kolay göremiyorum da 40 dişlimi var yoksa

ques1
19 Ağustos 2019, 23:59
ortalama hızın nasıl 155-160 oluyor dominardan bahsediyoruz dimi ben 160 ı kolay kolay göremiyorum da 40 dişlimi var yoksa

ön 16 dişli arka orijinal
160 cok cok rahat görüyorum düz yolda izmir otobanında 160 170 seyrettim o yolda bu hızlar bile yetmiyor yanından 250 ile uçanları görünce

tabi ön tur camınız yoksa bu sürat tamamen hayal 150de tıkanırsınız üstüne birde sizi yalpalar

peyloride
20 Ağustos 2019, 09:37
Bende gp kısa tur camı ve 16 ön dişli var. Dediğiniz hızları görmedim hiç (denemedim de) fakat birkaç kez hızlanmayı denediğimde de öyle 170 yapacağını sanmıyorum. Hangi cam var sizde?

dyavol-77
20 Ağustos 2019, 19:52
ön 16 dişli arka orijinal
160 cok cok rahat görüyorum düz yolda izmir otobanında 160 170 seyrettim o yolda bu hızlar bile yetmiyor yanından 250 ile uçanları görünce

tabi ön tur camınız yoksa bu sürat tamamen hayal 150de tıkanırsınız üstüne birde sizi yalpalar

Valla iyimiş...160 çok çok rahat görüyorum....CBR500R için bile söyleyemeceğim aynı şeyleri, demek ki neymiş Bajaj 1 numara. Az övün malınıızı/aşırıya kaçmadan...:bounce:

mavellen
21 Ağustos 2019, 10:00
Turcamsızda 160 yapabiliyor ama biraz yardırmak gerek.Rampa aşşağı 170 yapar.Ben 175 de kesiciye soktum.O hızlara gelince motorun üstündeki adama acımak lazım,hiç keyifli değil,ızdırap veriyor insana.Saatlerce 150-160 arasında gittim.Aynı yolu aynı hızı cbf500f ile yapsaydım daha konforlu giderdim.

30 luk turcamı kullandığımda rüzgar kaskıma vuruyordu,bende 60 lık aldım,oda kaska vuruyor.Bu saatten sonra motorda aradığım tek özelliklik torku iyi olsun birde dayanıklı olsun yeter varsın 160 geçmesin.

dyavol-77
21 Ağustos 2019, 19:46
Turcamsızda 160 yapabiliyor ama biraz yardırmak gerek.Rampa aşşağı 170 yapar.Ben 175 de kesiciye soktum.O hızlara gelince motorun üstündeki adama acımak lazım,hiç keyifli değil,ızdırap veriyor insana.Saatlerce 150-160 arasında gittim.Aynı yolu aynı hızı cbf500f ile yapsaydım daha konforlu giderdim.

30 luk turcamı kullandığımda rüzgar kaskıma vuruyordu,bende 60 lık aldım,oda kaska vuruyor.Bu saatten sonra motorda aradığım tek özelliklik torku iyi olsun birde dayanıklı olsun yeter varsın 160 geçmesin.

Honda da cbf500f diye bir modeli yok, evvelden de olmadı...2006-2007 arası CBF500 vardı, 2013'ten sonra ise CB500F oldu...Sen hangisini kast ediyorsun?...

mavellen
21 Ağustos 2019, 20:20
Honda da cbf500f diye bir modeli yok, evvelden de olmadı...2006-2007 arası CBF500 vardı, 2013'ten sonra ise CB500F oldu...Sen hangisini kast ediyorsun?...

Klavye sürçmüş.Elbette cb500f

ques1
22 Ağustos 2019, 02:32
Turcamsızda 160 yapabiliyor ama biraz yardırmak gerek.Rampa aşşağı 170 yapar.Ben 175 de kesiciye soktum.O hızlara gelince motorun üstündeki adama acımak lazım,hiç keyifli değil,ızdırap veriyor insana.Saatlerce 150-160 arasında gittim.Aynı yolu aynı hızı cbf500f ile yapsaydım daha konforlu giderdim.

30 luk turcamı kullandığımda rüzgar kaskıma vuruyordu,bende 60 lık aldım,oda kaska vuruyor.Bu saatten sonra motorda aradığım tek özelliklik torku iyi olsun birde dayanıklı olsun yeter varsın 160 geçmesin.


tur camsızda yapıyor fakat işkence
tur camlıda bir şey değişmiyor gerçi zangır zangır titremeye yormaya baslıyor hele arkada artçı varsa vay haline gidiyor mu gidiyor ama stabil hızı bana sorarsanız 120 130

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:24 ----------


Valla iyimiş...160 çok çok rahat görüyorum....CBR500R için bile söyleyemeceğim aynı şeyleri, demek ki neymiş Bajaj 1 numara. Az övün malınıızı/aşırıya kaçmadan...:bounce:

vallahi dostum cbr500 ile rahat bi şekilde göremiyorsan bu hızları bilemiyorum yani bir göster motor zaten hız için üretilmiş bir makine değil mi ?

ayrıca ne marka takıntım var nede övme gibi bir derdim
yüksek hızlarda titreşim var inazumanın 400 500 ünü cıkarsalardı onu alırdım
ben hayatımda böyle konfor görmedim tık yoktu makinada ama yetmiyor işte


+ları iyi hızlanıyor
farlar muhteşem
frenleme oldukça iyi


-leri
titriyor yüksek hızlarda
zincir sesi var
gösterge paneli bana yetersiz geldi averaj yakıt tüketimi vs beklerdim
integra ile kıyaslayacak olursam abi integradan cok yakıyor 10krş fazla verir arabaya binerim dersin yani basarsan yakıt emiyor 1depo ile 240km gidebiliyorum tek silindir dedik az yaksın dedik
integra ile aynı yakıt ile 280 290 km gidiyor ve bendende iyi gidiyor yardır yardır

satarsam eğer ya vstrom alırım yada nc750

dyavol-77
23 Ağustos 2019, 02:07
tur camsızda yapıyor fakat işkence
tur camlıda bir şey değişmiyor gerçi zangır zangır titremeye yormaya baslıyor hele arkada artçı varsa vay haline gidiyor mu gidiyor ama stabil hızı bana sorarsanız 120 130

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:24 ----------



vallahi dostum cbr500 ile rahat bi şekilde göremiyorsan bu hızları bilemiyorum yani bir göster motor zaten hız için üretilmiş bir makine değil mi ?

ayrıca ne marka takıntım var nede övme gibi bir derdim
yüksek hızlarda titreşim var inazumanın 400 500 ünü cıkarsalardı onu alırdım
ben hayatımda böyle konfor görmedim tık yoktu makinada ama yetmiyor işte


+ları iyi hızlanıyor
farlar muhteşem
frenleme oldukça iyi


-leri
titriyor yüksek hızlarda
zincir sesi var
gösterge paneli bana yetersiz geldi averaj yakıt tüketimi vs beklerdim
integra ile kıyaslayacak olursam abi integradan cok yakıyor 10krş fazla verir arabaya binerim dersin yani basarsan yakıt emiyor 1depo ile 240km gidebiliyorum tek silindir dedik az yaksın dedik
integra ile aynı yakıt ile 280 290 km gidiyor ve bendende iyi gidiyor yardır yardır

satarsam eğer ya vstrom alırım yada nc750

Hız için üretilmemiş....

mavellen
23 Ağustos 2019, 10:11
tur camsızda yapıyor fakat işkence
tur camlıda bir şey değişmiyor gerçi zangır zangır titremeye yormaya baslıyor hele arkada artçı varsa vay haline gidiyor mu gidiyor ama stabil hızı bana sorarsanız 120 130

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:24 ----------



vallahi dostum cbr500 ile rahat bi şekilde göremiyorsan bu hızları bilemiyorum yani bir göster motor zaten hız için üretilmiş bir makine değil mi ?

ayrıca ne marka takıntım var nede övme gibi bir derdim
yüksek hızlarda titreşim var inazumanın 400 500 ünü cıkarsalardı onu alırdım
ben hayatımda böyle konfor görmedim tık yoktu makinada ama yetmiyor işte


+ları iyi hızlanıyor
farlar muhteşem
frenleme oldukça iyi


-leri
titriyor yüksek hızlarda
zincir sesi var
gösterge paneli bana yetersiz geldi averaj yakıt tüketimi vs beklerdim
integra ile kıyaslayacak olursam abi integradan cok yakıyor 10krş fazla verir arabaya binerim dersin yani basarsan yakıt emiyor 1depo ile 240km gidebiliyorum tek silindir dedik az yaksın dedik
integra ile aynı yakıt ile 280 290 km gidiyor ve bendende iyi gidiyor yardır yardır

satarsam eğer ya vstrom alırım yada nc750

Öldürmesek.

Bir depo ile yaptığım yol aşağıdaki resimde.
Gazı açıp krankı deli gibi çevirtirsen yakar. Yavaş yavaş krank dostu hızlanırsan ve tapa gaz gitmessen yakmaz.

https://i.hizliresim.com/5NN83M.jpg (https://hizliresim.com/5NN83M)

kurubuzz
23 Ağustos 2019, 10:54
Mavellen bir depo ne kadara doluyo.
319 km dogrumu okudum tam depoyla gidebildigin yol .

Angrypower
23 Ağustos 2019, 11:15
Hey gidi günler. Krank dostu olmaz isen de 164km gidiyor bir depo :)

DOC46
23 Ağustos 2019, 12:34
2019 modellerin ne zaman geleceği öğrenmek için Bajajı aradım . 2019 modeller gelmeyecekmiş. Mevcut stocklar bitmemiş. Hala 2017 modelleri bitirmeye çalışıyorlar

Şuan Dominarı kampanya fiyatı adı altında 22.000TL den satmaya çalışıyorlar
Yamaha R25 leri bile 19.900TL den satarak stock eritebildi
R25 19.900 e satılırken de Dominar Fiyatlarını 18.000TL civarına çekmişlerdi yine alan olmadı 2017 modelleri eritemediler
şimdi 22.000TL den nasıl satmayı planlıyorlar anlamıyorum.

Neyse bu sezonda bu fiyattan alan olmaz zaten alacak olanlar biraz daha beklesin derim
Benim görüşüm otomotiv sektörü bi vergi indirimi daha gelmesi için baskı yapacak
Ayrıca yaz sezonu kapandıktan sonra da ister istemez fiyatları indirecekler satılabilmesi için

Cyan
23 Ağustos 2019, 13:00
İlk çıktığında da 19-20 civarında değil miydi bunlar, enflasyon hesabı yaparsanız iyi fiyat aslında...

kulspruta
23 Ağustos 2019, 14:31
İlk çıktığında da 19-20 civarında değil miydi bunlar, enflasyon hesabı yaparsanız iyi fiyat aslında...

18'den çıkmıştı hocam

Cyan
23 Ağustos 2019, 14:49
O şekil bile iyi. 2017 Şubat'taki 18.000TL 2019 Temmuz itibarıyla 24.640TL yapıyor. Fiyat artışı enflasyon altında kalmış. Enflasyona endekslenmiş fiyat üzerinden %11 indirmişler. %15 olsa (~ 21.000) stok bırakmıyor olmaları lazım. Resmen 2. el fiyatına geliyor. (Gerçek piyasa 2. el fiyatı değil de sıfırı 2. el alıyormuş gibi...)

DOC46
23 Ağustos 2019, 15:39
Motosiklet piyasısının içinde olanlar bilir.

2016 yılında Bajaj altın çağını yaşıyordu. NS200 ler falan peynir ekmek gibi satıyordu. Tabi o zamanlar NS200 7500-8000TL civarı

Bajaj da bundan destek alıp 2017 Fuarında Dominar400 e 18.000TL fiyat çekti.
Tabi millet 18000TL ona vereceğime sıfır NS200 alırım zaten fiyat farkı kadar motosiklet farkı yok dedi (2017 de Dominar 18000TL den tanıtıldıgı zaman 2016 sıfır km NS200 ler 8000TL idi)

Bajaj birkaç ay sonra beklenen satışı yakalayamayınca fiyatı birden 16500TL civarına çekti. Böyle olunca halihazırda 18000TL den Dominar alan Bajaj ın kemik kitlesi bile Bajaj a isyan etti fiyat politikasından.
Kemik kitlesi bile Bajaj a sırt dönünce zaten Dominarı alacak adam pek kalmadı.
NS200 deki satış rakamının 10 da 1 ini bile Dominar da yakalayamadı

Şuanki 22000TL 2017 yılının dolar kuruyla 13500TL civarı yapıyor.
Baştan bu motosiklet makul fiyatlardan satılsa idi stocklarında ne 2017 model ne 2018 kalırdı. 2019 modelleri şuan çoktan piyasaya sürmüş olurlardı.

Piyasayı yakından takip eden biri olarak Yeni motosiklet alacak arkadaşlar biraz beklesin
Yakın bi tarihte Şu ekonomik durgunlukta piyasanın canlanması için otomotiv sektörü bi vergi indirimi daha gelmesi için baskı yapacak
Ayrıca motosiklet firmaları da motosiklet sezonu sayılan yaz ve bahar aylarının bitmesine dogru illaki fiyatları daha da aşağıya çekecekler.
Hiçbir firma 2020 yılına girerken 2017 modellerin hala stockta olmasını istemez

ozomoto
23 Ağustos 2019, 16:23
2016 yılından sonra tüm motosiklet sektörü duruldu.Ayrıca 18-19'a satılan r25 ve mt25 ler abs'siz versiyonlardı. Dominar için şuan 22.000 TL piyasayı iyi takip eden biri için gayet uygun bir fiyat. Benim düşüncemse, bu motosikletin stokları bitince sırf japon diye 250 cc motorlara 3x.xxx paralar ödenecek. Çinli firmanın 300cc motorlarıyla 40.000TL'den piyasaya girmesi bu işin özeti.. Dominarın şimdiden 80.000km si de 50.000 km si de ilanlarda, zamanla daha iyi kendini kanıtlar ama iş işten geçer, fiyatı artar diye düşünüyorum. Ayrıca ötv indirimi yapsalar bile yine 250cc ve altına gelebilir, keşke üstüne de gelse... Uzun lafın kısası fiyatların düşeceği umudu bende kesinlikle yok.

DOC46
23 Ağustos 2019, 16:46
Kuralkanın artık Dominar400 e yatırım yapmacagını ve yeni modellerini getirmeyeceğini düşünüyorum.
Geçmişte Kuralkan/Hyosung distribütörlüğü örnegi var. Onu biraz araştırırsan Kuralkan/Bajaj distribütörlüğünün ne yönde gittiğini anlarsın

Bu sebeple ithalatı duracak 2-3 sene sonra unutulup gidilecek motosiklet almak yerine yıllardır rüştünü ispatlayan Yamaha modellerine bakmak çok daha mantıklı

Cyan
23 Ağustos 2019, 16:57
Birisi Royal Enfield işine girse de (öyle yandan çarklı değil) şöyle güzel 650cc Interceptor'lara binsek. İngilterede ortalığı kasıp kavuruyor olmalılar, fiyatlar acayip uygun ve 3 yıl km sınırı olmayan garanti planı ile veriyorlar.

Gerçi bizde kıymeti bilinmez burun kıvırırlar 650cc 45 beygir mi olurmuş diye...

ozomoto
23 Ağustos 2019, 17:09
Haklısın Japonlar yeni modellerini getirmeye devam ederler. cb500x i cbr500r'ı getirdikleri gibi ve bizde getirdikleri yeni modelleri alabiliriz :) Ellerinde kalan eski kasa r25 ve mt25'ler bitince yeni kasalar şuan 31.000 TL iken bu hızla 35.000TL olacak. 35.000 tl 250 cc motora verebilirsem dediğini yaparım. Üst kesime hitap eden motorların yeni modellerini getirip satarlar ancak, üst kesim için 10bin artmış 50bin artmış pek fark etmez çünkü. Ama benim senin gibi adamların motora binebilmesi için bajaj'ın mondial'in cf'nin piyasada kalabilmesi lazım.

DOC46
23 Ağustos 2019, 20:38
Birisi Royal Enfield işine girse de (öyle yandan çarklı değil) şöyle güzel 650cc Interceptor'lara binsek. İngilterede ortalığı kasıp kavuruyor olmalılar, fiyatlar acayip uygun ve 3 yıl km sınırı olmayan garanti planı ile veriyorlar.

Gerçi bizde kıymeti bilinmez burun kıvırırlar 650cc 45 beygir mi olurmuş diye...

O motosiklet Türkiye ye gelse ne kadar olur sanıyorsun ?

Cyan
23 Ağustos 2019, 20:55
O motosiklet Türkiye ye gelse ne kadar olur sanıyorsun ?

Avrupa ABD'deki aynı fiyat politikasını uygularlarsa sınıfdaşları / rakiplerinden ciddi anlamda ucuz. Ama göreceli olarak tabi... ABD liste fiyatı bugünkü kurla 33.500 yapıyor. (Honda bazı modellerini ABD ile aynı veya çok ufak fiyat farklarıyla satabiliyor...)

33.500'e ben o motorun üstüne Eminönünde bedava baklava bulmuş gibi atlarım ne yalan söyleyeyim :)

ekrem ata
24 Ağustos 2019, 15:13
Soru: Dominar 400 2019 model niçin gelmedi?

Cevap: euro4 olarak üretim prosesi tamamlanmadı. Tamamlandığı anda getirilecek. Muhtemelen 2020 model olacak,


Soru: dominar 400 yatırımı devam edecek mi?

Cevap: Hindistan’da bir değişiklik olmaz ise 2020 yılında tüm modeller euro5 normuna uygun üretiliyor. 2020 yılı bajaj Türkiye için en farklı yıllardan biri olacak. Dominar modelimiz en fazla seyahat edilen modellerimizden biri.


Soru: dominar 400 kampanyası ne manaya geliyor?

Cevap: Çok kısa sürede sona erecek ve sadece lacivert renk ile sınırlı 2017 modelimiz nakit fiyatı 22.000 tl gibi olağanüstü bir fiyat ile şu anda kampanyada. Çeşitli yorumlar yapılabilir ama bu fiyatla şu anda açık ara sektörün en iyi fiyatı. 2018 model ile arasındaki fark sadece renklerde.

Bu modelimiz aynı zamanda geri dönüşlerde müşteri memnuniyeti en yüksek motorlarımızdan. Forumlarda görüyorsunuzdur. Sadece teknik özelliklerini bilmek gerekir. 35 ps gücü ve 35 nm torku ile bir hız motoru değil. 161 km hızda devir kesici devreye giriyor. Dişli oynamaları ile bu hız 180-190’lara geliyor. Biz orijinal hariç bir öneride bulunamıyoruz.

Ama gerçek bir tork motoru. Kontrollü sürüşlerde iki kişi ile yüklü vaziyette 120-130 km sürati yorulmadan yaparsınız. Virajlarda da hız ve vites kaybı olmadan yolunuza devam edersiniz. Kaydırmalı debriyaj ile virajlara çok daha emniyetli girersiniz. Yaz sezonunda onlarca arkadaşımız keyifle uzun yolda seyahat ettiler.

Gene kontrollü sürüşlerde birçok arkadaşımızın 100 km’de 3,5 lt civarında yakıt sarfiyatı olduğunu söyleyebilirim.

Çok şehir efsanesi bilgiler dolaşıyor ama söylediklerim birinci ağızdan doğru gerçeklerdir.

Bu fiyat iyi değil, çok çok iyi. Ve son bir fırsat. 2020 yılı mart ayında bu sözümü tekrar değerlendiririz.

Aslında tüm bajaj ürünlerimiz için kısa süreli olarak devam edeceğimiz kampanya fiyatları oldukça iddialı.

Tüm arkadaşlarıma saygılarımı sunuyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

http://hizliresim.turkiyepanel.net/upload/9aa30855-Ekran_Resmi_2019-08-24_15.09.48.png

ftkrblt
24 Ağustos 2019, 17:20
Soru: Dominar 400 2019 model niçin gelmedi?

Cevap: euro4 olarak üretim prosesi tamamlanmadı. Tamamlandığı anda getirilecek. Muhtemelen 2020 model olacak,


Soru: dominar 400 yatırımı devam edecek mi?

Cevap: Hindistan’da bir değişiklik olmaz ise 2020 yılında tüm modeller euro5 normuna uygun üretiliyor. 2020 yılı bajaj Türkiye için en farklı yıllardan biri olacak. Dominar modelimiz en fazla seyahat edilen modellerimizden biri.


Soru: dominar 400 kampanyası ne manaya geliyor?

Cevap: Çok kısa sürede sona erecek ve sadece lacivert renk ile sınırlı 2017 modelimiz nakit fiyatı 22.000 tl gibi olağanüstü bir fiyat ile şu anda kampanyada. Çeşitli yorumlar yapılabilir ama bu fiyatla şu anda açık ara sektörün en iyi fiyatı. 2018 model ile arasındaki fark sadece renklerde.

Bu modelimiz aynı zamanda geri dönüşlerde müşteri memnuniyeti en yüksek motorlarımızdan. Forumlarda görüyorsunuzdur. Sadece teknik özelliklerini bilmek gerekir. 35 ps gücü ve 35 nm torku ile bir hız motoru değil. 161 km hızda devir kesici devreye giriyor. Dişli oynamaları ile bu hız 180-190’lara geliyor. Biz orijinal hariç bir öneride bulunamıyoruz.

Ama gerçek bir tork motoru. Kontrollü sürüşlerde iki kişi ile yüklü vaziyette 120-130 km sürati yorulmadan yaparsınız. Virajlarda da hız ve vites kaybı olmadan yolunuza devam edersiniz. Kaydırmalı debriyaj ile virajlara çok daha emniyetli girersiniz. Yaz sezonunda onlarca arkadaşımız keyifle uzun yolda seyahat ettiler.

Gene kontrollü sürüşlerde birçok arkadaşımızın 100 km’de 3,5 lt civarında yakıt sarfiyatı olduğunu söyleyebilirim.

Çok şehir efsanesi bilgiler dolaşıyor ama söylediklerim birinci ağızdan doğru gerçeklerdir.

Bu fiyat iyi değil, çok çok iyi. Ve son bir fırsat. 2020 yılı mart ayında bu sözümü tekrar değerlendiririz.

Aslında tüm bajaj ürünlerimiz için kısa süreli olarak devam edeceğimiz kampanya fiyatları oldukça iddialı.

Tüm arkadaşlarıma saygılarımı sunuyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

http://hizliresim.turkiyepanel.net/upload/9aa30855-Ekran_Resmi_2019-08-24_15.09.48.png

Şahsi fikrim hala 3-5 bayi elindeki Dominar 400 modellerini zaten 20.500-21.500 Lira aralığında ilan vermişken 22.000 liralık sözde kampanya fiyatı hiç makul değil,ayrıca 2017 modeller düşük kur ile getirilen ve 17.000 lira civarında satışa çıkan modellerken döviz artışını düşük kur ile ithal ettiğiniz bu motesikletlere yansıtmanız manidar,size göre çok çok büyük bir kampanya olabilir hatta 2020 yılında gelecek modellere 30.000-35.000 lira bandında fiyatlandırabilirsiniz ama satabilirmisiniz bilemem,söz konusu modelin Hindistanda TL karşılığı şu an 15.000 lira civarında ki muhakkak orada da daha düşük fiyat veren bayiler vardır zaten sizin ithalat fiyatınız muhakkak Hindistan satış fiyatının çok altındadır.Maalesef fiyat performans ürünü olan Bajaj markasının hiç bir espirisi kalmamıştır,tabi diğer markaların farklı modelleriyle fiyat olarak karşılaştırma yapıp cevap yazabilirsiniz ancak şu an diğer markalar için de durum farklı değil.Açıkçası önümüzdeki süreçte satışların daha da düşeceği tıkanma noktasına geleceğini ve bu modeli ithal etmenin anlamsız olacağını düşüneceğinizi düşünüyorum.

Angrypower
24 Ağustos 2019, 20:46
Yanlış anlaşılmasın ama gene de 2019 modelini ithal edilmesi. Sembolik bile olsa gerekliydi die düşünüyorum. Sonuç itibariyle müşterin gözünde bu motosikletin yenisini test etme hatta alma potansiyeli oluşurdu. Sürekliliğin olacağı düşünülür ve marka ölmüş die ellerinde hali hazırda Dominar olanlara pozitif olarak yansırdı. Yıllardır motosiklet sektöründe olan kuralların böyle bir stratejik hata yapması da manidardır. Zira A2 ehliyet sınıfına sahip genç kitleler için çok güzel bir atlama tahtası olma potansiyeline sahiptir bu motosiklet.

Euro 5 daha belirtilmemişken euro4 norm’una uyulmaması da bajaj için bir noksanlıktır die düşünüyorum.

levend84
24 Ağustos 2019, 21:32
Hazır konu güncellenmişken,

Ns200 lerde bir yenilik,makyaj vb.durumlar mevcut mu?

Cyan
24 Ağustos 2019, 21:51
Ben anlamadım, aşağıdaki adrese göre 2017 itibarıyla Bajaj'ın tüm modelleri Euro4 uyumluymuş:
https://www.bajaj.com.tr/turkce/euro4-teknolojisi/

Her yeni model yılı için tekrarlanan bir sertifikasyon süreci mi var? 2019 modeller için bu sürecin tekrarlanmaması Bajaj merkezin Türkiye ve Avrupa pazarını gözden çıkardığı manasına mı geliyor?

DOC46
25 Ağustos 2019, 00:16
Soru: Dominar 400 2019 model niçin gelmedi?

Cevap: euro4 olarak üretim prosesi tamamlanmadı. Tamamlandığı anda getirilecek. Muhtemelen 2020 model olacak,


Soru: dominar 400 yatırımı devam edecek mi?

Cevap: Hindistan’da bir değişiklik olmaz ise 2020 yılında tüm modeller euro5 normuna uygun üretiliyor. 2020 yılı bajaj Türkiye için en farklı yıllardan biri olacak. Dominar modelimiz en fazla seyahat edilen modellerimizden biri.


Soru: dominar 400 kampanyası ne manaya geliyor?

Cevap: Çok kısa sürede sona erecek ve sadece lacivert renk ile sınırlı 2017 modelimiz nakit fiyatı 22.000 tl gibi olağanüstü bir fiyat ile şu anda kampanyada. Çeşitli yorumlar yapılabilir ama bu fiyatla şu anda açık ara sektörün en iyi fiyatı. 2018 model ile arasındaki fark sadece renklerde.

Bu modelimiz aynı zamanda geri dönüşlerde müşteri memnuniyeti en yüksek motorlarımızdan. Forumlarda görüyorsunuzdur. Sadece teknik özelliklerini bilmek gerekir. 35 ps gücü ve 35 nm torku ile bir hız motoru değil. 161 km hızda devir kesici devreye giriyor. Dişli oynamaları ile bu hız 180-190’lara geliyor. Biz orijinal hariç bir öneride bulunamıyoruz.

Ama gerçek bir tork motoru. Kontrollü sürüşlerde iki kişi ile yüklü vaziyette 120-130 km sürati yorulmadan yaparsınız. Virajlarda da hız ve vites kaybı olmadan yolunuza devam edersiniz. Kaydırmalı debriyaj ile virajlara çok daha emniyetli girersiniz. Yaz sezonunda onlarca arkadaşımız keyifle uzun yolda seyahat ettiler.

Gene kontrollü sürüşlerde birçok arkadaşımızın 100 km’de 3,5 lt civarında yakıt sarfiyatı olduğunu söyleyebilirim.

Çok şehir efsanesi bilgiler dolaşıyor ama söylediklerim birinci ağızdan doğru gerçeklerdir.

Bu fiyat iyi değil, çok çok iyi. Ve son bir fırsat. 2020 yılı mart ayında bu sözümü tekrar değerlendiririz.

Aslında tüm bajaj ürünlerimiz için kısa süreli olarak devam edeceğimiz kampanya fiyatları oldukça iddialı.

Tüm arkadaşlarıma saygılarımı sunuyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

http://hizliresim.turkiyepanel.net/upload/9aa30855-Ekran_Resmi_2019-08-24_15.09.48.png

Daha sözde ''Kampanya'' adı altında yaptığınız fiyatlandırma bile insanları ****** yerine koyma.
Neymiş Vade farksız 9 taksit 23.950TL imiş nakit alıma süpriz indirim varmış o fiyat da 22.000TL

Bunun dogrusu şudur ve dürüst satıcı şöyle yazar : Dominar400 nakit fiyatı 22.000TL dir
9 taksit alacaksanız kartın komisyonu olan %0.9 vade farkını da ekliyoruz 23.950 oluyor fiyat denir.

Ayrıca bu fiyat çok çok iyi falan demişsiniz de 3 ay önce 2017 R25 ler 19.900 den satılırken nasıl fiyatları 17.000-18.000TL bandına çekebilmiştiniz acaba. O zamanki fiyatlar kaç yıldızlı çok iyiydi ?

2019 modelleri Euro4 uyumu vs muhabbetine gelmedi demişsiniz de bundan 2.5 sene önce 2017 modelleri nasıl anında Euro4 e uygun şekilde Hindistanda tanıtıldıgı gibi Türkiyeye de getirebilmiştiniz?

Telefonda sizin elemanınız söyledi elimizde 2017-2018 stocklar var o yuzden 2019 modelleri getirmedik Mart 2020 gibi gelecek diye.
Zaten dogrusu da budur 2020 ye girerken elinde 2017 model Stock varsa bunu eritmeden 2019 model getirmezsin. Yamaha da R25 ler için bunu yaptı ve R25 leri 19.900TL gibi diğer tüm markalara satış yaptırmayacak bir fiyattan yaptı.
Ama çıkıp da yalan yanlış açıklama yapmadı. Adamlar da peynir ekmek gibi motosiklet sattı
Sizin Dominarda böyle bi etki yaratabilmeniz için 18.000TL gibi bi fiyatlandırma yapmalısınız ki hem stock eritin yeni modeller gelsin hem de Başka markayı düşünen adamın bile aklına Dominar almak gelsin

mavellen
25 Ağustos 2019, 21:38
Mavellen bir depo ne kadara doluyo.
319 km dogrumu okudum tam depoyla gidebildigin yol .

Dostum burda net yaptığım yol.Altta resimde görebilirsin.Depoyu doldurduğumda 1 litrede benzin vardı.Nerden biliyorum?aldığı litreden.Abanırsan banamısın demez ama,80-90 da gitmedim.120 km hızlarıda gördüm ama üstüne çıkmadım.

https://i.hizliresim.com/9YYzrQ.jpg (https://hizliresim.com/9YYzrQ)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------


Hey gidi günler. Krank dostu olmaz isen de 164km gidiyor bir depo :)

Sen efsanesin canım.Bu sayfaya daha sen gibisi gelemez.Nerdeyse çift silindire meydan okudun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------


Soru: Dominar 400 2019 model niçin gelmedi?

Cevap: euro4 olarak üretim prosesi tamamlanmadı. Tamamlandığı anda getirilecek. Muhtemelen 2020 model olacak,


Soru: dominar 400 yatırımı devam edecek mi?

Cevap: Hindistan’da bir değişiklik olmaz ise 2020 yılında tüm modeller euro5 normuna uygun üretiliyor. 2020 yılı bajaj Türkiye için en farklı yıllardan biri olacak. Dominar modelimiz en fazla seyahat edilen modellerimizden biri.


Soru: dominar 400 kampanyası ne manaya geliyor?

Cevap: Çok kısa sürede sona erecek ve sadece lacivert renk ile sınırlı 2017 modelimiz nakit fiyatı 22.000 tl gibi olağanüstü bir fiyat ile şu anda kampanyada. Çeşitli yorumlar yapılabilir ama bu fiyatla şu anda açık ara sektörün en iyi fiyatı. 2018 model ile arasındaki fark sadece renklerde.

Bu modelimiz aynı zamanda geri dönüşlerde müşteri memnuniyeti en yüksek motorlarımızdan. Forumlarda görüyorsunuzdur. Sadece teknik özelliklerini bilmek gerekir. 35 ps gücü ve 35 nm torku ile bir hız motoru değil. 161 km hızda devir kesici devreye giriyor. Dişli oynamaları ile bu hız 180-190’lara geliyor. Biz orijinal hariç bir öneride bulunamıyoruz.

Ama gerçek bir tork motoru. Kontrollü sürüşlerde iki kişi ile yüklü vaziyette 120-130 km sürati yorulmadan yaparsınız. Virajlarda da hız ve vites kaybı olmadan yolunuza devam edersiniz. Kaydırmalı debriyaj ile virajlara çok daha emniyetli girersiniz. Yaz sezonunda onlarca arkadaşımız keyifle uzun yolda seyahat ettiler.

Gene kontrollü sürüşlerde birçok arkadaşımızın 100 km’de 3,5 lt civarında yakıt sarfiyatı olduğunu söyleyebilirim.

Çok şehir efsanesi bilgiler dolaşıyor ama söylediklerim birinci ağızdan doğru gerçeklerdir.

Bu fiyat iyi değil, çok çok iyi. Ve son bir fırsat. 2020 yılı mart ayında bu sözümü tekrar değerlendiririz.

Aslında tüm bajaj ürünlerimiz için kısa süreli olarak devam edeceğimiz kampanya fiyatları oldukça iddialı.

Tüm arkadaşlarıma saygılarımı sunuyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

http://hizliresim.turkiyepanel.net/upload/9aa30855-Ekran_Resmi_2019-08-24_15.09.48.png

Ekrem abi bu hinli arkadaşlar ürünlerini geliştiriyorlar.Dominara dayanıklılık konusunda rulet oynansa tüm malımı koyardım.Cuma çıktım pazar döndüm.Toplamda 899 km yol yaptım.gidiş geliş beşer dakkadan 6 kere mola verdim.Molalarıda popom çok ağrıdığından verdim.Bu sele işine çözüm bulamadım.Jell uygulamasıda yaptım ama olmuyor.200 kilometreden sonra jell de para etmiyor.

Ispartanın kavurucu sıcağında ara ara gözüm hararete takıldı.Ben yandım zaten motor neden yanmasın.ALLAH var,hakkını vereyim.Dominar 10 numara motor amma velakin 35 beygir nedir yahu.Bu konuda çok şikayetçiyim.Yeni modellerde beygir ve tork güncellenmez ise ben almam.Gözüm zaten cb500f ye kaydı.

Ben bu motoru afrika twinin gibi motorların yolu olan yollara vurdum.8 saat aralıksız motor sürdüm.Orman dağ tekin olmayan çevre ortamlarından dolayı sürmek zorunda kaldım.Birkere gimiş bulundum tekrarda dönmeye cesaret edememiştim.Torosların taa zirvesine çıktım.Ordan kayseri niğde adana derken antalyaya geldim.Çok şükür yüzümü düşürmedi.

Fren kaliperleri iyi performans vermiyor.Güncellenmeli.
Beygiri torkuda güncellenmeli.
Bu sele hiç konforlu değil.Uzun seyehatlarda eziyet veriyor.
Göstergede yakıt ile alakalı bilgiler verilmeli.

Üstte yazdıklarım olursa cb500f den vazgeçer ilk partide güncellenmiş dominardan alırım.Nede olsa bildiğim mal.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------

Bu gün saat 4 suları ıspartaya 29 km kaldı ama benim benzin göstergesinde hiç çentik kalmadı.Deli gibi petrol arıyorum ama gelmedi.Ulan dedim 2 litrede olsa bilinmedik markalardan alsaydın ya,biterse napacam.Gazı kıstım ısparta istikametine doğru ilerliyorum.Bitti bitecek anmeselesi.Derken birtane ters istikamette buldum ordan 20 liralık aldım abandım ıspartaya,ıspartaya varıncada fulledim.

Norton772
26 Ağustos 2019, 10:24
Mavellen bir depo ne kadara doluyo.
319 km dogrumu okudum tam depoyla gidebildigin yol .

Kasarsan 400 km'de görüyorsun :thumleft:

Mlhbl07
26 Ağustos 2019, 13:51
hintliğinin yaptığı çok iyi bişi varsa oda teknolojisinin büyük kısmını çaldığı ktm nin bile motor bloğu problemleri varken, altımdaki dominara motor bloğu olarak çoook güveniyorum ve o güvenide veriyor.

ha yapamadığı şeylerden biride motor montaj, arkadaş titreşimsiz motor olmamamlı bence zaten işin keyfi burda ancak yalıtım izolasyon yapılmadan önce gelen o 5.000 devirdeki zırıltı nedir ya vallaha sokakta sürerken bazen egsoz sesini bastırdığından dolayı utanıyorum

mavellen
27 Ağustos 2019, 13:12
hintliğinin yaptığı çok iyi bişi varsa oda teknolojisinin büyük kısmını çaldığı ktm nin bile motor bloğu problemleri varken, altımdaki dominara motor bloğu olarak çoook güveniyorum ve o güvenide veriyor.

ha yapamadığı şeylerden biride motor montaj, arkadaş titreşimsiz motor olmamamlı bence zaten işin keyfi burda ancak yalıtım izolasyon yapılmadan önce gelen o 5.000 devirdeki zırıltı nedir ya vallaha sokakta sürerken bazen egsoz sesini bastırdığından dolayı utanıyorum

Belkide 43 beygir çok geliyor düke.Yalnız düke bizim motorlardan çok hafif,neden dominarı bukadar ağır yaptılarki.

mavellen
28 Ağustos 2019, 14:42
Arkadaşlar ben motoru satıyorum.İlana koymadım henüz.Al git fiyatı belirledim.Pazarlıksız 15,000-tl bırakacam.

Motor 21,000km de.
Ön tur camı var.
Oxford elcik ısıtmalar var,otomatik kendi kapatmalı.Açık unutsanız dahi motor hareket etmediğinde 5 dakka sonra kendini kapatıyor.Şuanki fiyatı 700-tl falan.
Arka topcase var.
Usb şarjlı telefon tutucu var.Dandik olanlardan değil.Malzemesi kaliteli.300-tl almıştım.
Cp komposit elcik koruma var.
Burdan alıcı çıkmaz ise birkaç güne ilan açarım.

Formu takip edenler biliyordur.Birkere düştüm.Bu düşmede egzos koruma demiri eğildi,sağında solunda göze batmayan çizikleri var.Almaya gelenin almadan gideceğini zannetmiyorum.

Motor bloğu çok iyi durumda.Devamlı ara bakımlar yaptım.Bujileri,hava filitresini 20 bin bakımında değiştim.
Kilometresi uzun yolda artmıştır.Bu motor ile gitmedim gezmediğim yakın illerde yer kalmadı.
Artık küçük geliyor bana.45-50 beygir olsaydı kesinlikle satmazdım.

melihbesikci
29 Ağustos 2019, 11:39
Arkadaşlar selam.

Neden bajaj tercih ettim bilmiyorum, çok sıkıldım. Ön disk yine yamuldu. 4. disk oldu bu. Frene basıyorum hoplaya zıplaya bir şekilde duruyor, idare ediyorum. İnşallah patlamam bir yerde.

En son ön jant göbeği ile ilgili birşey dedi servis, yönlendirdiği yere gittim 200 lira bayıldım oldu dediler, servise döndüm diski değiştirdim. 3-4 bin km yaptım, yine yamuldu.

Servis çözemiyor, problemin kaynağını tespit dahi edemiyor. Tek fonksiyonu var: "Disk isteyelim, verirlerse değişelim. Ama bizce vermezler." Bu, başka bişey yok. Çözüm yok.

Bıktım, sürme hevesim kalmadı. Bu kadar sorun çıkaracağını düşünmüyordum dominarın. Hayır sorun olur, çözülür. Bu çözülmüyor. Tespit edilemiyor.

Kısa süre RKS titanic 150 kullanmıştım. Dandik bişey. 2000 TL'ye almıştım, durumunu şöyle özetleyeyim, arka süspansiyon demirini çelik yapıştırıcısıyla tutturmuşlardı. O durumdaydı motor. Karbüratör, arka kampana vs. Ama ne diski yamuldu, ne freni sıkıntı çıkardı, aslanlar gibi gitti geldi her yere. Freni şöyle süper, enjeksiyon, abs bilmem ne teknoloji diye sıfır motor aldık. Durum bu. Kaza falan da yapmadım, dümdüz TEM'den işe gidip geliyorum başka bişey yapmıyorum motorla.

En son kuralkanı arayıp inceleme talebi oluşturdum. Çeksinler motoru fabrikaya incelesinler bişey yapsınlar, bi çözüm sunsunlar.

Bıktım artık. Çok büyük hevesle aldım, ilk motorum sayılır. Kredi çektim 1 sene maaşımın %70'ini verdim, sigarayı alkolu bıraktım sırf motorun kredisini ödeyebilmek için. O kadar isteyerek ve hevesle aldım. Servise şu sorun için gitmekten, yıllık iznimin yarısını kullandım. Sırf servise gidip çözüm bulabilmek için. Sonuç, hüsran. Bunu satıp başka motor alacak maddi durumum da yok. Kala kaldık.

Eğer @ekremata Ekrem Ata Bey okuyorsa kendisinden rica ediyorum bana yardımcı olsun. Umarım bir çözüme kavuşacağım.

Selametle. İyi sürüşler arkadaşlar.

designserhat
29 Ağustos 2019, 17:10
Arkadaşlar ben motoru satıyorum.İlana koymadım henüz.Al git fiyatı belirledim.Pazarlıksız 15,000-tl bırakacam.

Motor 21,000km de.
Ön tur camı var.
Oxford elcik ısıtmalar var,otomatik kendi kapatmalı.Açık unutsanız dahi motor hareket etmediğinde 5 dakka sonra kendini kapatıyor.Şuanki fiyatı 700-tl falan.
Arka topcase var.
Usb şarjlı telefon tutucu var.Dandik olanlardan değil.Malzemesi kaliteli.300-tl almıştım.
Cp komposit elcik koruma var.
Burdan alıcı çıkmaz ise birkaç güne ilan açarım.

Formu takip edenler biliyordur.Birkere düştüm.Bu düşmede egzos koruma demiri eğildi,sağında solunda göze batmayan çizikleri var.Almaya gelenin almadan gideceğini zannetmiyorum.

Motor bloğu çok iyi durumda.Devamlı ara bakımlar yaptım.Bujileri,hava filitresini 20 bin bakımında değiştim.
Kilometresi uzun yolda artmıştır.Bu motor ile gitmedim gezmediğim yakın illerde yer kalmadı.
Artık küçük geliyor bana.45-50 beygir olsaydı kesinlikle satmazdım.

Bende bu hafta 12000 km full + full dominarımı sattım.Neden sattım çünkü titreşimine alışamadım.Deviri çok kısa 2.el yerlerde geziyor.Bu hafta servisi bile 16.000 TL 18.000 kmde dominarı satışa koydu.Bayi bu yapıyorsa kullanıcı ne yapsın.Mekanik olarak memnundum fakat 4 yıl pulsar kullandım aman aman bir fark yoktu.Yeni motorum daha küçük cc ama hiç pişman değilim.

newmoto76
29 Ağustos 2019, 17:57
Arkadaşlar selam.

Neden bajaj tercih ettim bilmiyorum, çok sıkıldım. Ön disk yine yamuldu. 4. disk oldu bu. Frene basıyorum hoplaya zıplaya bir şekilde duruyor, idare ediyorum. İnşallah patlamam bir yerde.

En son ön jant göbeği ile ilgili birşey dedi servis, yönlendirdiği yere gittim 200 lira bayıldım oldu dediler, servise döndüm diski değiştirdim. 3-4 bin km yaptım, yine yamuldu.

Servis çözemiyor, problemin kaynağını tespit dahi edemiyor. Tek fonksiyonu var: "Disk isteyelim, verirlerse değişelim. Ama bizce vermezler." Bu, başka bişey yok. Çözüm yok.

Bıktım, sürme hevesim kalmadı. Bu kadar sorun çıkaracağını düşünmüyordum dominarın. Hayır sorun olur, çözülür. Bu çözülmüyor. Tespit edilemiyor.

Kısa süre RKS titanic 150 kullanmıştım. Dandik bişey. 2000 TL'ye almıştım, durumunu şöyle özetleyeyim, arka süspansiyon demirini çelik yapıştırıcısıyla tutturmuşlardı. O durumdaydı motor. Karbüratör, arka kampana vs. Ama ne diski yamuldu, ne freni sıkıntı çıkardı, aslanlar gibi gitti geldi her yere. Freni şöyle süper, enjeksiyon, abs bilmem ne teknoloji diye sıfır motor aldık. Durum bu. Kaza falan da yapmadım, dümdüz TEM'den işe gidip geliyorum başka bişey yapmıyorum motorla.

En son kuralkanı arayıp inceleme talebi oluşturdum. Çeksinler motoru fabrikaya incelesinler bişey yapsınlar, bi çözüm sunsunlar.

Bıktım artık. Çok büyük hevesle aldım, ilk motorum sayılır. Kredi çektim 1 sene maaşımın %70'ini verdim, sigarayı alkolu bıraktım sırf motorun kredisini ödeyebilmek için. O kadar isteyerek ve hevesle aldım. Servise şu sorun için gitmekten, yıllık iznimin yarısını kullandım. Sırf servise gidip çözüm bulabilmek için. Sonuç, hüsran. Bunu satıp başka motor alacak maddi durumum da yok. Kala kaldık.

Eğer @ekremata Ekrem Ata Bey okuyorsa kendisinden rica ediyorum bana yardımcı olsun. Umarım bir çözüme kavuşacağım.

Selametle. İyi sürüşler arkadaşlar.

geçmiş olsun .. Servisin bunu tespit etme şansı yok.. Disk yamulması yada çatlaması materyalin hatalı dökümünden kaynaklanır.. Servisin yapacağı şey değiştirmek.. Sizin sorununuza çözümü Kuralkan ın üretmesi lazım.. 4 kere disk değişimi ne demek.. Bunu kullanıcı hatasına bağlayamazlar zaten..

DOC46
30 Ağustos 2019, 04:56
Dominarı da satılığa çıkaran çıkarana

Satabilen de oh be kurtuldum nidaları atıyor

mavellen
30 Ağustos 2019, 10:53
Bende bu hafta 12000 km full + full dominarımı sattım.Neden sattım çünkü titreşimine alışamadım.Deviri çok kısa 2.el yerlerde geziyor.Bu hafta servisi bile 16.000 TL 18.000 kmde dominarı satışa koydu.Bayi bu yapıyorsa kullanıcı ne yapsın.Mekanik olarak memnundum fakat 4 yıl pulsar kullandım aman aman bir fark yoktu.Yeni motorum daha küçük cc ama hiç pişman değilim.

Bastınmı gaza uzaması lazım,dominar öldürmesede uzuyan bir motor.Hakkını teslim etmek lazım.Titreşim artık göreceli,beni rahatsız etmiyor.Tek silindirli olduğu için titriyor.Keşke cb500f de tek silindir olsaydı.Hem az yakardı hemde çok kaçardı.
Dominar dayanıklı bir motor.Pulsar yardıra yardıra 130 görürse ne ala.Pulsarla dominar arasında eşşek ile deve kadar fark var.3 tane pulsarım oldu 200ns,dominar pulsara göre çok iyi.Hem dayanıklılık hemde performans açısından dominar pulsardan çok önde bir motordur.Pulsar ile rampa aşşağı 157 yaptım dominar ile 178 yaptım kesiciye girdi.Dominarın beygiri az daha fazla olsa kesinlikle satmak aklıma bile gelmezdi.Satsam o paraya ne alacağım.Varmı aynı özelliklerde motor.Yok.

DOC46
01 Eylül 2019, 02:53
İlçemdeki bayii sıfır 2017 Dominarı 18.000TL e bırakıyor
20.000Km deki 2017 Dominarı da 13.000TL Nakite verebileceğini söyledi

Hangisini tercih etmek daha mantıklı ?

carpediem55
01 Eylül 2019, 14:51
İlçemdeki bayii sıfır 2017 Dominarı 18.000TL e bırakıyor
20.000Km deki 2017 Dominarı da 13.000TL Nakite verebileceğini söyledi

Hangisini tercih etmek daha mantıklı ?

Hangi ilçe o ya hemen alim