Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
kdiner
02 Mart 2019, 19:10
Sınırlayıcıyı anlamadım biraz açabilir misin?
Arkadaş açıklamayı yapmış, sınırlayıcı kaldırılabiliyor ama gerek yok kendiliğinden devre dışı kalacak zaten.
Mlhbl07
03 Mart 2019, 10:21
2000km'ye kadar 6000rpm'yi geçemiyorsun. Sen gideceğim desen de motor gitmiyor diyeceğim de sadece rpm limit ışığı yakıyor. Ben 1800km'de yapıştıra yapıştıra gitmiştim. 2000km'yi geçincede rpm limit ışığının yanma yeri 8500rpm'ye çıkmıştı.
Esasen rodaj 800km+800km'dir. 1000mil yani, 500mil'de yağ değişiyor, ikinci 500mil'de motorun parçalarının alışması bekleniyor.
tamamdır :thumleft: geçmiş yorumlara baktımda orjinalinde sanırım 45 dişli varmış ve insanlar genelde 42 dişliye düşürüyor.
Angrypower
03 Mart 2019, 10:28
40'a düşürmüşlüğüm var. En ideali 42 yada ön dişliyi 15 yerine 16 takmak. Hangisi kolayına gelirse...
Ben olsam ön 15'i 16 yapardım, birazcık daha yavaş aşınabilir. 16:45 ile 15:42 hemen hemen aynı. Rodaj bitsin öyle yapın ama...
Mlhbl07
03 Mart 2019, 12:17
tamamdır çok sağolun arkadaşlar haftaya cuma teslim aldıktan sonra görüşlerimi paylaşacağım sizlerle
Angrypower
03 Mart 2019, 14:58
tamamdır çok sağolun arkadaşlar haftaya cuma teslim aldıktan sonra görüşlerimi paylaşacağım sizlerle
Walla yanlış anlama da tüm görüşleri biz paylaştık, sorunları ve çözümleri verdik. Sen rahatsız olduğun yerleri sor sadece :)
Mlhbl07
04 Mart 2019, 08:58
Walla yanlış anlama da tüm görüşleri biz paylaştık, sorunları ve çözümleri verdik. Sen rahatsız olduğun yerleri sor sadece :)
estafurlah hocam neden yanlış anlıyım :) bende görüşlerimi derken makine ile alakalı düşüncelerimi diyecektim. inş bizde bu konu altında başkalarına faydalı olabiliriz teşekkürler tekrardan :)
gerivites
04 Mart 2019, 09:35
Dün bozhanede 8-10 tur attık. Pirelli angel city lastikler ile viraja fazla yatinca birkaç kez arkanın bıraktığını hissettim. Belki lastiğin dışını fazla kullanmadığım için de olabilir. Bir de dönüş yolunda viraj içinde kamyonların arkasından akan çamurlu su olabilir saçma bir ıslaklık vardı yolda. Orada da ön teker yokladı bir gidon sallandı da neyse ki tutundu tekrar.
ozzzzz80
04 Mart 2019, 10:18
tamamdır :thumleft: geçmiş yorumlara baktımda orjinalinde sanırım 45 dişli varmış ve insanlar genelde 42 dişliye düşürüyor.
ben 42 kullanmadım ama 43 alıp taktırdım. şu an çok memnunum. iyi ki değiştirmişim.
kdiner
05 Mart 2019, 19:48
yakında orta sehpa işide tamam ama sök tak tarzında olmadığı için yakın çevredekiler yerinde montaj yaptırabilecek, yapıldığı yeri yakında paylaşırım ama şuan deneme aşamasında gerekli bilgi paylaşımı yapacağım.
http://www.hizliresimyukle.com/images/2019/03/05/53188035_2364859660193313_5800386962841927680_n.jp g
mavellen
07 Mart 2019, 09:15
Beni dün tayfun motordan aradılar.Zincir plastik parça değişimi için.Servise gidip müracat etmem gerekiyormuş.Servis parçayı firmadan temin edip montaj yapıyorlarmış.Kaç kişi değişim yaptı?
kdiner
07 Mart 2019, 11:23
Beni dün tayfun motordan aradılar.Zincir plastik parça değişimi için.Servise gidip müracat etmem gerekiyormuş.Servis parçayı firmadan temin edip montaj yapıyorlarmış.Kaç kişi değişim yaptı?
Ben yaptırdım ve tanıdığım bir çok arkadaş da değişimini yaptırdı, küçük bir parça sadece takıyorlar bitti gitti 5 dakika sürmüyor zaten.
ozan1991
07 Mart 2019, 11:30
Bende taktırmadım bi faydası varmı bu parçanın
kdiner
07 Mart 2019, 13:07
Bende taktırmadım bi faydası varmı bu parçanın
Faydasını zararını bilmiyorum da zincirin gezdiği plastik takozun yukarı kalkıp zincirin dişliden atmaması için takılması gereken bir parça, şuan 29000km deyim bir sıkıntı olmadı bu olmayacağı anlamı taşımıyor zaten ücretsiz değişiyor bir ara gidip parçayı taktırın.
Norton772
07 Mart 2019, 18:48
Bende taktırdım. Bence bir an önce taktır çünkü zincir bir şekilde üstteki koruma plastiğine takılıp kalkmasına ve kazaya sebebiyet verebilir.
ozzzzz80
08 Mart 2019, 11:54
Beni dün tayfun motordan aradılar.Zincir plastik parça değişimi için.Servise gidip müracat etmem gerekiyormuş.Servis parçayı firmadan temin edip montaj yapıyorlarmış.Kaç kişi değişim yaptı?
ben dün servisteydim. parça değişimi yapıldı. gerçi şikayetim yoktu ve nasıl bir fayda sağladı tam olarak emin değilim. ancak usta zincirin ses yapmasını engelliyor dedi.
benim asıl sorunum kesiklik yapması. ara ara yapıyor ama harbiden tadını kaçırıyor işin. yazılım da atacaktık ama kuralkandan kaynaklı destek sorunu oldu. ilgili kişinin telefonu kapalıydı. o yüzden usta yazılım kodu alamadı ve haftaya erteledik. bu sorunum çözülürse uzun süre değiştirmeden kullanacağım dominarı.
XGAMER
08 Mart 2019, 17:26
https://www.youtube.com/watch?v=U2B4jaYF3ZU
https://www.youtube.com/watch?v=ZQyTVhobSNI
mavellen
09 Mart 2019, 10:04
Bu göstergeleri bizim dominara taksak uyum sağlarmı?Büyük ihtimal pinleri ve yeni dominarın elektrik tesisatı bile farklıdır.
gerivites
09 Mart 2019, 10:21
Bu göstergeleri bizim dominara taksak uyum sağlarmı?Büyük ihtimal pinleri ve yeni dominarın elektrik tesisatı bile farklıdır.
Vites ve yakıt hesap göstergesi de eklemişler. Çok kral olmuş. Bizimkine uymayacağı kesin. Beyin falan da farklıdır heralde
Mlhbl07
10 Mart 2019, 01:11
motosikleti geçen cuma teslim aldım arkadaşlar, daha ne titreşim için yalıtım malzemesi yapılmış durumda nede başka bir şey. çiçek gibi 80km de aldım 1.5 günde 200km oldu çok zevkli alet gerçekten. titreşim sorunu gerçekten kişiye göre göreceli ancak, titreşim beni hiç rahatsız etmesede ufak bir zırıltı sesi geliyor oda ilk bakımda yalıtım malzemesi ile gidicek zaten.
5.000km de atılıcak olan yazılım ile de 3.000 - 5.000 devir bandındaki o gaz yemediği için motosiklette olan devirlenme öksürmesi gidicekmiş.
1.89 boyundaki ben için kesinlikle gidon yükseltme gerekli gözüm kapalı alıcam ama direk değiştirmedim gidon yükseltmeyi. cefasını çekiyim ki sefası ayrı güzel olsun :)
şimdilik bu kadar keyifli sürüşler herkese
2019 güzel olmuş, tahmini Delhi fiyatı bugünkü kurlarla 14.500TL'na geliyor...
sariasker
11 Mart 2019, 00:12
GÜLE GÜLE HERO HUNK 150
HOŞGELDİN BAJAJ DOMİNAR D400
https://www.facebook.com/ramazanakincisarisker/photos/a.1621715801469892/1999791673662301/?type=3&theater
montanaturne
11 Mart 2019, 00:19
Arkadaşlar merhaba. Cb250r sahibiyim. Dominarla aynı ölçülere sahibiz. İstanbul için öneriniz hangi lastiktir?
Angrypower
11 Mart 2019, 01:40
Arkadaşlar merhaba. Cb250r sahibiyim. Dominarla aynı ölçülere sahibiz. İstanbul için öneriniz hangi lastiktir?
Orjinal ebatta, bridgetson battlax, pirelli rosso2, michelin power, mitas ve anlas var. Ben birer ebat büyütüp Pilor road 4 takmıştım.
Norton772
11 Mart 2019, 14:24
Hava güzel olunca attım hanımı arkaya, gazladım :thumleft:
https://i.hizliresim.com/ZXqnp3.jpg (https://hizliresim.com/ZXqnp3)
https://i.hizliresim.com/WqPoR4.jpg (https://hizliresim.com/WqPoR4)
https://i.hizliresim.com/9a7b38.jpg (https://hizliresim.com/9a7b38)
ozan1991
12 Mart 2019, 15:18
https://i.hizliresim.com/0RZ5bV.jpg
orjinal koruma demirlerini değiştirip bunu taktırdım nasıl olmuş sizce :)
balıkcı
12 Mart 2019, 19:30
https://i.hizliresim.com/0RZ5bV.jpg
orjinal koruma demirlerini değiştirip bunu taktırdım nasıl olmuş sizce :)
excellent :thumleft:
maktama
12 Mart 2019, 19:46
https://i.hizliresim.com/0RZ5bV.jpg
orjinal koruma demirlerini değiştirip bunu taktırdım nasıl olmuş sizce :)
Kimden\nereden kaça aldınız? Bu demir motorun çizgilerine de uygun tasarlanmış. Bundan ben de almak istiyorum.
Angrypower
12 Mart 2019, 19:56
Ulan ne özledim Dominarımı. Oktay Motor'da o demirden vardı. Bir arayıp sorun isterseniz.
ozan1991
12 Mart 2019, 20:10
istanbulda oktay motorda var 300 gibi bi rakam tutmuştu
ozzzzz80
13 Mart 2019, 09:21
Ulan ne özledim Dominarımı. Oktay Motor'da o demirden vardı. Bir arayıp sorun isterseniz.
mt 25 e geçtin galiba değil mi?
Angrypower
13 Mart 2019, 10:29
mt 25 e geçtin galiba değil mi?
Aynen 2017 mt-25 var şuan.
YasinC
13 Mart 2019, 10:37
Ulan ne özledim Dominarımı. Oktay Motor'da o demirden vardı. Bir arayıp sorun isterseniz.
Dominar kesmiyor seni yeni olanı da sana yetmeyecek. Çare temiz CBF500. CB500F eski cbf500 kadar iyi gitmiyor.
Bir tane var bütçeyi toparlarsam alacağım. 56 beygir motor alt devirleri de dolu. Sende benim gibi kütlesi yüksek birisin düşük hacimli motorlar biz binince gereğinden fazla yakıyor zaten. O yüzden cbf500 yakıt konusunda o kadar korkutmasın.
Angrypower
13 Mart 2019, 10:41
Benim kararım kesin bu sefer ya cbf500 bulurum aynen dediğin gibi sıfırdan yaparım. Yada Yamaha mt-07 alırım. Artık yeter. Cbf500 eskiden beri çok hoşuma gidiyor. Lakin abs için mt-07’de kovalayabilirim. Pek kullanmasam da elimin altında kalsın.
YasinC
13 Mart 2019, 10:46
MT7 virajlarda tatmin etmez diye düşünüyorum, önce bir test etmeni öneririm.
MT-07 güncellenmiş amortisör olanlar virajda daha iyi olabilir; hatırı sayılır ölçüde sertleştirdiler ön ve arkayı...
Angry benim CB500F vereyim, ben de SV650A istiyorum ;)
Angrypower
13 Mart 2019, 12:02
MT-07 güncellenmiş amortisör olanlar virajda daha iyi olabilir; hatırı sayılır ölçüde sertleştirdiler ön ve arkayı...
Angry benim CB500F vereyim, ben de SV650A istiyorum ;)
Benim motorum 190’da kesiciye girmiyor daha. Almam yeminle almam :queen:
Alırsam eski kasa kara düzen cbf500 akar :bounce:
tommygun
13 Mart 2019, 12:52
Benim motorum 190’da kesiciye girmiyor daha. Almam yeminle almam :queen:
Alırsam eski kasa kara düzen cbf500 akar :bounce:
Ben de eski Cbf 500'lere hastayım da yakıt tüketiminin aşırılığı beni korkutuyor.
Angrypower
13 Mart 2019, 15:06
Ben de eski Cbf 500'lere hastayım da yakıt tüketiminin aşırılığı beni korkutuyor.
Aslan besleyen yemini düşünmezmiş :pl:
YasinC
13 Mart 2019, 17:34
Belli bir kütle ve hacim üzerindeki kişiler de 250cc zaten sınıfının üzerinde yakıyor. Misal bende motor sürekli artçılı gibi gidiyor. 190 boy ve 120 kg üzerinde olduğum için cbf500 daha düşük devirlerde daha az gaz ile yeterli gücü üreteceğinden aynı hesaba geliyor.
CBF500 ile değil ancak vstrom 650 ve vstrom 1000 ile test ettim bu durumu. Vstrom 1000 daha az yaktı. :queen:
Tabi ki cbf500 karbüratörlü olduğundan ekstra şüphe uyandırıyor ancak eskiden bir iki ay kadar kullandığım için beni korkutmuyor. Yeni CB500F de beni pek cezbetmedi gitmiyor pek. Parçalı bulutlu bu günlerde cepten çok para çıkmadan alınabilecek pek motor kalmadı.
Alternatif fikirlere açığım :)
Angrypower
13 Mart 2019, 18:19
Bir ara cbf500 alıp komple toplamayı düşünüyordum. İşte o abs mevzusuna takılmıştım. Yoksa kara düzen motor en iyisi.
Naked'la kaç gitmek istiyorsunuz Allah aşkına? :) CB500F höst diye 150'ye çıkıyor, sonra da nazlanarak 180 görüyor (özellikle 170 sonrası tam naz...) Bana 150 gani gani yeter.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------
Bu arada 150/6. viteste tam en yüksek torku verdiği 6800-7000 devir arasında oluyor meret; ölü bir 150 değil.
Angrypower
13 Mart 2019, 19:34
Peh devir çevirmeyen motor. Benimki 14000drvir full, 15000’i redline’da görüyor :P
N'abak deviri? Bizimkinin yarısı torku yok :queen:
ozzzzz80
14 Mart 2019, 08:01
Peh devir çevirmeyen motor. Benimki 14000drvir full, 15000’i redline’da görüyor :P
ben de 5000 km r25 sürdüm. alet 7bin devre kadar 125 likten farksız. istediğin kadar gazı aç nafile. biraz tork için 9bine çıkman gerekiyor. torklu bineyim dedinmi de ocağına incir ağacı diker:) şehir içinde 6-6.5 lt leri görmen hiç zor değil. 250 liliğin mantığına aykırı bence. bu kadar yakmamalı. ha gidiyo dersenizde itirazım yok hakkaten yüksek hızlara ulaşabiliyor. ama bence resmen 250cc sınıfında racing olarak üretilmiş yani pistlerde 250 avcısı.
YasinC
14 Mart 2019, 09:37
Naked'la kaç gitmek istiyorsunuz Allah aşkına? :) CB500F höst diye 150'ye çıkıyor, sonra da nazlanarak 180 görüyor (özellikle 170 sonrası tam naz...) Bana 150 gani gani yeter.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------
Bu arada 150/6. viteste tam en yüksek torku verdiği 6800-7000 devir arasında oluyor meret; ölü bir 150 değil.
Güç geç geliyor. Yani cbf500'ün yanında baya sönük. Ayrıca artçı için yer yok. Emisyon sınırlamaları olmamasının da etkisi ile 6. viteste en ölü noktadan dahi gaz yiyor cbf500. Rampa vs dinlemiyor zaten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------
ben de 5000 km r25 sürdüm. alet 7bin devre kadar 125 likten farksız. istediğin kadar gazı aç nafile. biraz tork için 9bine çıkman gerekiyor. torklu bineyim dedinmi de ocağına incir ağacı diker:) şehir içinde 6-6.5 lt leri görmen hiç zor değil. 250 liliğin mantığına aykırı bence. bu kadar yakmamalı. ha gidiyo dersenizde itirazım yok hakkaten yüksek hızlara ulaşabiliyor. ama bence resmen 250cc sınıfında racing olarak üretilmiş yani pistlerde 250 avcısı.
Rampa da benim, 185kg tnt250 yiyor r25'i garip bir şekilde. Düzde tabi uzayıp gidiyor. Gerçi yazılım attığımdan beri ben oynuyorum artık :queen:
maktama
14 Mart 2019, 09:46
Konu başlığında yazan "Dominar" modelinden azıcık mı ne sapmış konu sanki :cyclopsan :)
ben de 5000 km r25 sürdüm. alet 7bin devre kadar 125 likten farksız. istediğin kadar gazı aç nafile. biraz tork için 9bine çıkman gerekiyor. torklu bineyim dedinmi de ocağına incir ağacı diker:) şehir içinde 6-6.5 lt leri görmen hiç zor değil. 250 liliğin mantığına aykırı bence. bu kadar yakmamalı. ha gidiyo dersenizde itirazım yok hakkaten yüksek hızlara ulaşabiliyor. ama bence resmen 250cc sınıfında racing olarak üretilmiş yani pistlerde 250 avcısı.
Ben daha 3,9l/100km'den daha yüksek bir sarfiyat yaptıramadım CB500F'e. Yazın ort. 3.6l...
Angrypower
14 Mart 2019, 11:43
Ben daha 3,9l/100km'den daha yüksek bir sarfiyat yaptıramadım CB500F'e. Yazın ort. 3.6l...
Dominar ile 6,4yaktırmışlığım var. Sen ver o cb500f’i ben sana ne yakabileceğini göstereyim :bounce:
Aynı yola aynı şekilde gitsek senin 250'den az yakar eminim :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO