Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
tozlu
28 Aralık 2016, 13:24
Şu konuyu zerre takip etmiyorum, ama sürekli üstte olması canımı sıkmakla birlikte en çok Kuralkan ve bajaj'a yarıyordur. Sonuçta reklamın iyisi kötüsü olmaz. Fiyatı duke 390'dan 3000-4000 düşük fiyata satılacak bir motosiklet için birbirinizi yiyorsunuz. Duke390 nerdee Bajaj nerde. Ucuz mal alacak kadar zenginseniz diyecek lafım yok ama ben değilim. İsterse takla atsın hint malı çinden bir tık daha kalitelidir o kadar.
Pulsar NS'de gördük, boxerda gördük.
O kadar para varsa o köfte ama, 15bin bantlarına çıkıldıktan sonra da "e paramız anca buna yetiyor" diyen adamı döverler, ilk sopayıda en fakirimiz atar..
bende tam olarak bundan söz ediyorum, 16 veren adam zaten ne yapar eder 20ye tamamalar duke alır. bu motoru alacak kitle cbf yada ybr den yükselip 20bin parası olmayan adamdır, 13 verilir.
ktm'nin bajaja destek vermesi kadar saçma bi addaa daha olamaz, adam kendi pazarına giren adama niye yardım etsin? anca ortak olması lazım.
bakın tekrar ediyorum, benim iddaam bu motor çöptür bu motor gitmez vs vs karalamak değil. ama sonuçta muamma; çıkıpta kimse bu motor şöyle gider, torku canavardır, şöyle sağlam böyle kral demesin. binmediğiniz motoru göklere çıkardınız, verin 20bin alın o zaman ne diyim. ben olsam 13001 tl vermem.
snrdngurme
28 Aralık 2016, 13:56
Bajaj bayisinden bir arkadaş 15 16 bin tl civarlarına satılacağını söyledi ne kadar doğrudur bilinmez, yalnız pulsar 200 Ns sahipleri 15 bir verip de 400 cc olan bu motoru almaz diye düşünüyorum. Çünkü motosiklette ivmelenme de son sürat de zayıf. benim boy 1.83, kilom da 92; pulsar 200 Ns 120 km hızdan sonra çekişten düşüyor. bir defasında rampa aşağı 144 gördüm onun haricinde rüzgarın da etkisi ile 130 u zor geçiyorum. Amacım hız değil yalnız bana göre bir motosiklet 160 km hızda sıkıntısız yol alması lazım. Onun için bir sonraki motorum Honda cb 500 f olacak inş. Bunların haricinde gerçekten 15.000 bandında satılırsa güzel başlangıç motoru olabilir Dominar.
enescanatar
28 Aralık 2016, 14:04
bende tam olarak bundan söz ediyorum, 16 veren adam zaten ne yapar eder 20ye tamamalar duke alır. bu motoru alacak kitle cbf yada ybr den yükselip 20bin parası olmayan adamdır, 13 verilir.
ktm'nin bajaja destek vermesi kadar saçma bi addaa daha olamaz, adam kendi pazarına giren adama niye yardım etsin? anca ortak olması lazım.
bakın tekrar ediyorum, benim iddaam bu motor çöptür bu motor gitmez vs vs karalamak değil. ama sonuçta muamma; çıkıpta kimse bu motor şöyle gider, torku canavardır, şöyle sağlam böyle kral demesin. binmediğiniz motoru göklere çıkardınız, verin 20bin alın o zaman ne diyim. ben olsam 13001 tl vermem.
sanırım bajajın ktm nin %31,72 hissesine sahip olduğunu bilmeden böyle bi mantık kurdun.
"Kasım 2007'de, Hint motosikler üretici Bajaj Auto Ltd, KTM Power Spor AG'nin (KTM Sportmotocycles AG'nin ana şirketi) %14.5 hissesini satın aldı. İki şirket KTM'nin su soğutmalı, 4 zamanlı 125 cc ve 250 cc motorlar için Bajaj'a know-how sağlayacağı, Bajaj'ın ise Hindistan ve diğer Güneydoğu Asya ülkelerinde bazı KTM ürünlerin dağıtımı devralacağı, Bajaj`ın Kawasaki ile ortak KTM 125 Duke modelini üreteceği bir işbirliği anlaşması imzaladı. Aralık 2007'de Bajaj kendi hisselerini %20'nin üzerine çıkarttı. Bajaj Auto şu anda KTM'nin 31,72% hissesine sahiptir."
KAYNAK: https://tr.wikipedia.org/wiki/KTM
Mengu16
28 Aralık 2016, 14:10
Bajaj bayisinden bir arkadaş 15 16 bin tl civarlarına satılacağını söyledi ne kadar doğrudur bilinmez, yalnız pulsar 200 Ns sahipleri 15 bir verip de 400 cc olan bu motoru almaz diye düşünüyorum. Çünkü motosiklette ivmelenme de son sürat de zayıf. benim boy 1.83, kilom da 92; pulsar 200 Ns 120 km hızdan sonra çekişten düşüyor. bir defasında rampa aşağı 144 gördüm onun haricinde rüzgarın da etkisi ile 130 u zor geçiyorum. Amacım hız değil yalnız bana göre bir motosiklet 160 km hızda sıkıntısız yol alması lazım. Onun için bir sonraki motorum Honda cb 500 f olacak inş. Bunların haricinde gerçekten 15.000 bandında satılırsa güzel başlangıç motoru olabilir Dominar.
Düz yolda 151'i gördüm bikaç ay önce. Rüzgar da yoktu. Ancak bütün pulsarlarda km saatinde 8-10km fazla gösterme durumu var. 130'u zor geçiyorsanız aslında 123-125 civarı gerçek hızınız.
Zippo's
28 Aralık 2016, 14:17
Bu başlık çok komik yahu :) Biri çıkıyo son sürat yok diyo,diğeri kim son sürat arıyo diyo.Biri çıkıyo 0-100 diğerlerine göre düşük diyo,diğeri kim 0-100 arıyor diyo :)
E ne aranıyo yav bu motorda ben anlamış değilim.Son sürat önemli değil,0-100 önemli değil 140 tan sonra tıkanması önemli değil ne önemli ben anlamadım.Bende savunmuyorum son süratı fakat şimdi merak edip birçok videosunu izledim youtube da,motorda ne buldunuz da bu kadar savundunuz anlamadım.
Bu paralara gelecekse arada ki ölü 150cc farkı için gidip alana saygı duyarım ama,şüphesiz mt25 alırım ben olsam.
enescanatar
28 Aralık 2016, 14:18
sanırım bajajın ktm nin %31,72 hissesine sahip olduğunu bilmeden böyle bi mantık kurdun.
"Kasım 2007'de, Hint motosikler üretici Bajaj Auto Ltd, KTM Power Spor AG'nin (KTM Sportmotocycles AG'nin ana şirketi) %14.5 hissesini satın aldı. İki şirket KTM'nin su soğutmalı, 4 zamanlı 125 cc ve 250 cc motorlar için Bajaj'a know-how sağlayacağı, Bajaj'ın ise Hindistan ve diğer Güneydoğu Asya ülkelerinde bazı KTM ürünlerin dağıtımı devralacağı, Bajaj`ın Kawasaki ile ortak KTM 125 Duke modelini üreteceği bir işbirliği anlaşması imzaladı. Aralık 2007'de Bajaj kendi hisselerini %20'nin üzerine çıkarttı. Bajaj Auto şu anda KTM'nin 31,72% hissesine sahiptir."
KAYNAK: https://tr.wikipedia.org/wiki/KTM
bir diğer kaynak ise 2013 itibariyle %47,96 hisseye sahip olduğunu yazıyor.
KAYNAK: https://en.wikipedia.org/wiki/Bajaj_Auto
tozlu
28 Aralık 2016, 14:23
sanırım bajajın ktm nin %31,72 hissesine sahip olduğunu bilmeden böyle bi mantık kurdun.
"Kasım 2007'de, Hint motosikler üretici Bajaj Auto Ltd, KTM Power Spor AG'nin (KTM Sportmotocycles AG'nin ana şirketi) %14.5 hissesini satın aldı. İki şirket KTM'nin su soğutmalı, 4 zamanlı 125 cc ve 250 cc motorlar için Bajaj'a know-how sağlayacağı, Bajaj'ın ise Hindistan ve diğer Güneydoğu Asya ülkelerinde bazı KTM ürünlerin dağıtımı devralacağı, Bajaj`ın Kawasaki ile ortak KTM 125 Duke modelini üreteceği bir işbirliği anlaşması imzaladı. Aralık 2007'de Bajaj kendi hisselerini %20'nin üzerine çıkarttı. Bajaj Auto şu anda KTM'nin 31,72% hissesine sahiptir."
KAYNAK: https://tr.wikipedia.org/wiki/KTM
biliyorum dostum saol, ancak burada bir noktaya dikkat etmeni öneririm. bajaj ktm'nin hisselerinin bir kısmına sahip, ktm bajaj'ınkilere değil. yani bajaj motor satınca ktm bişi kazanmıyor, tam tersine ktm sattıkça bajaj kazanıyor. bu durumda bajaj, ktm'nin gelişimine yardımcı olmak isteyebilir (nasıl olacaksa), amma lakin ktm bajaj'ın daha fazla satmasını istemez. belki sahipleri amcaoğludur bilemem.
tek bildiğim hiçbiri benim babamın oğlu değil, nasılki pahalı olduğu için ktm almıyorsak pahalı olursa bajajda almayız olur biter. ama ucuz olursa hem kuralkan kazanır, hem müşteri kazanır. iyi satış demek yalnızca iyi kar demek değildir, iyi bir itibar ve güvenin göstergesidir.
bu konuya yazmak istemediğimi en başta (bu yüzden) belirtmiştim. sözüm buraya koşupta daha bırakın binmeyi canlı bile görmedikleri motoru savunan arkadaşlara; 16 olsda alın, 18 olsada alın, 20 olsada alın hatta böbrek felan satın öyle alın sizde çinliler gibi, yakında sonumuz bu nasılsa.
CT.ATC
28 Aralık 2016, 14:29
O zaman orta direk ahalisi ölsündü, motora binmesindi,
yada hep 150 cc motora binsindi,
gidip Vulture alsındı, hayatın keyfini çıkarsındı.
1.si Ben şu öğrenci halimle 2 ay çalışarak mondial vulture alabildim, kıçını biraz yırtan adamda alabilir.
Türkiyedeki 250cc 600cc bandındaki motosiklet fiyatlarının firmaların etkisi çok düşük olduğunu düşünüyorum. %18 KDV üzerinden %37 ÖTV alan devletin(Hükümete lafım yok böyle geldi böyle gidecek bize müstehak) ve Doların Türk parasına olan değeri(1e 3.5) ve bizim gelir durumumuz(Asgari ücretin bir amerikan vatandaşının 3'te 1'i kadar olduğu) ortada Japon yeni de Dolar karşısında artış gösterdi, yani double penetration. Savunduğum şey 3 kuruş parası olan adamın tutupta fantazilere kapılmak yerine, ekleyebiliyorsa 3 5 bişey daha alıp sağlamlığından emin olduğu aracı tercih etmesi. Zaten 3'ün 5'in hesabını yapan adamın yukarıda saydığım ekonomik şeytan üçgeninde Türkiye şartlarında lüks sayılabilecek 400cc 0 motosiklet ne haddine?3-5 model eskisini çok daha uygun fiyata alabilir fırsat kollayabilir ayrıca diyorum.
9.500 verip pulsar alacağıma gider 6 liraya er-5 alır üstüne 2lira harcar rektefiye piston + boya ne varsa alır canavar gibi sapasağlam motora binerim. Geri kalan 1.500 lira da aradaki 2 yıllık benzin litre farkına koyarım ve cebimde kalır yavaş yavaş veririm. Ama 2 yıl boyunca elimde adam gibi gücü kuvveti yerinde zart zurt stop etmeyen motor olur. Sizin benden daha tecrübeli olduğunuzu düşünüyorum ve saygısızlık yapmak istemem fakat insanımız kolaya kaçıyor. Armut piş ağzıma düş sapı da yukarıda olsun diyor. Kendi ürettiği çabaladığı emek sarfettiği birşey yok. Piyasa önüne ne sunarsa onu yiyor..
Şimdi kimse fakir görünmüyor ama toplumun %90ı fakir. Neden? Bankalarda birikmiş binlerce liralık borçtan. Şöyle düşünün, sen köyde tarla tapan uğraşan adamsın. Şehre geliyorsun 1.sınıf kumaştan alıp terziye diktirmek istiyorsun fakat kumaş çok pahalı diyorsun. Senin ne haddine 1.sınıf kumaşı giymek şu ekonomi durumunda. Alsan nerde giyeceksin tarlada çalışırken mi giyeceksin? Bu arada sen köyde tarla süren adamı mı aşağılıyorsun demeden Ziraat Mühendisliğini bitirmek üzereyim, çokca amcalarımla muhattap olup toprağa batıyorum, ve ilerde yapacağım meslekte bu olacak yani o adamlar benim velinimetim ve benden daha zengin en azından bağı bahçesi var sürüyor ekiyor biçiyor para kazanıyor. Şimdi hal böyleyken ben öğrenci halimle kumaş satın almamam lazım ama şartlarımı zorlayıp aldım, benzini zor koyuyorum. Kumaşı aldım ama giyecek yerim yok, giyilecek yere gidecek param yok. Ayağımızı yorganımıza göre uzatalım, uzatırkende akıllı tercihler yapıp yorganı hepten yakmayalım..
enescanatar
28 Aralık 2016, 14:56
biliyorum dostum saol, ancak burada bir noktaya dikkat etmeni öneririm. bajaj ktm'nin hisselerinin bir kısmına sahip, ktm bajaj'ınkilere değil. yani bajaj motor satınca ktm bişi kazanmıyor, tam tersine ktm sattıkça bajaj kazanıyor. bu durumda bajaj, ktm'nin gelişimine yardımcı olmak isteyebilir (nasıl olacaksa), amma lakin ktm bajaj'ın daha fazla satmasını istemez. belki sahipleri amcaoğludur bilemem.
tek bildiğim hiçbiri benim babamın oğlu değil, nasılki pahalı olduğu için ktm almıyorsak pahalı olursa bajajda almayız olur biter. ama ucuz olursa hem kuralkan kazanır, hem müşteri kazanır. iyi satış demek yalnızca iyi kar demek değildir, iyi bir itibar ve güvenin göstergesidir.
bu konuya yazmak istemediğimi en başta (bu yüzden) belirtmiştim. sözüm buraya koşupta daha bırakın binmeyi canlı bile görmedikleri motoru savunan arkadaşlara; 16 olsda alın, 18 olsada alın, 20 olsada alın hatta böbrek felan satın öyle alın sizde çinliler gibi, yakında sonumuz bu nasılsa.
video izleyip bi motor hakkında kesin yargıya kesinlikle varmam. evet birçok arkadaş izlenen birkaç video dan yola çıkarak bu motor şöyle böyle, alınmaz edilmez, 16 olsa şöyle 17 olsa böyle 13 olsa vs vs. ben ise sadece bekliyorum fiyatının açıklanmasını. bajaj benim babamın oğlu değil ki burda sürekli savunmanın anlamı yok. ama sürekli karşı çıkmanın da anlamı yok. piyasada rekabet olacakki bunun faydası bizlere fiyat uygunluğu olarak yansısın. bence bekleyip burada test eden arkadaşların ya da motosiklet camiasında ismi olanların görüşleri referans alınmalı. video izleyerek motor hakkında kesin yargıya varmak bana göre yanlış. fiyat beklentim hakkında da yorum yapamam. diğer motorların fiyatlarına göre fiyat beklentisi oluşturmak ayrıdır, hak ettiği değeri belirlemek ayrıdır. gönül ister ki şu anda 12-20 bin tl fiyatlı motorlar çok daha uygun fiyatlara satılsın. pulsar200ns de çooook eleştirildi sayfalarca olumsuz yorumlar yapıldı ama kullanıcılarının çok büyük bir oranı motordan memnun. ben 25.000 km kullandım periyodik bakım hariç servise uğramadım. benim için bajaj iyi bir alternatiftir. şu japon firmalarını akıllandıracak firmaların piyasada olması hepimiz için avantaj. habire japon japon demenin manası yok. bajajın da benellinin de başka markaların da kaliteli, uygun fiyatlı ve iyi performanslı motorlarla piyasa olması kimin işine gelmez? bizim gibi kullanıcıların değil herhalde. bırakın da bajaj gibi firmalar daha iyilerini yaparak bize fayda sağlasın. varsın almayan yine almasın
tozlu
28 Aralık 2016, 15:16
video izleyip bi motor hakkında kesin yargıya kesinlikle varmam. evet birçok arkadaş izlenen birkaç video dan yola çıkarak bu motor şöyle böyle, alınmaz edilmez, 16 olsa şöyle 17 olsa böyle 13 olsa vs vs. ben ise sadece bekliyorum fiyatının açıklanmasını. bajaj benim babamın oğlu değil ki burda sürekli savunmanın anlamı yok. ama sürekli karşı çıkmanın da anlamı yok. piyasada rekabet olacakki bunun faydası bizlere fiyat uygunluğu olarak yansısın. bence bekleyip burada test eden arkadaşların ya da motosiklet camiasında ismi olanların görüşleri referans alınmalı. video izleyerek motor hakkında kesin yargıya varmak bana göre yanlış. fiyat beklentim hakkında da yorum yapamam. diğer motorların fiyatlarına göre fiyat beklentisi oluşturmak ayrıdır, hak ettiği değeri belirlemek ayrıdır. gönül ister ki şu anda 12-20 bin tl fiyatlı motorlar çok daha uygun fiyatlara satılsın. pulsar200ns de çooook eleştirildi sayfalarca olumsuz yorumlar yapıldı ama kullanıcılarının çok büyük bir oranı motordan memnun. ben 25.000 km kullandım periyodik bakım hariç servise uğramadım. benim için bajaj iyi bir alternatiftir. şu japon firmalarını akıllandıracak firmaların piyasada olması hepimiz için avantaj. habire japon japon demenin manası yok. bajajın da benellinin de başka markaların da kaliteli, uygun fiyatlı ve iyi performanslı motorlarla piyasa olması kimin işine gelmez? bizim gibi kullanıcıların değil herhalde. bırakın da bajaj gibi firmalar daha iyilerini yaparak bize fayda sağlasın. varsın almayan yine almasın
temelde aynı şeyden bahsediyoruz, kuralkan 5bin tl kar edip 2bin adet satacağına 2bin tl kar edip 5bin tane satabilir. ama bunu şuana kadar hiçbir firma uygulamadı Türkiye'de. ben demiyorum japon firmaların distribütörleri harika, onlarda geleni kucaklama derdinde, ticaret bu.
ama ayırdına varmamız gereken bi konu var, subaru ile tata kıyaslıyorsunuz ve diyorsunuzki aynı paraya satılabilir sonuçta subaru pahalı satıyo niye ona laf etmiyosun. ben subaruya da laf ederim ama kusura bakmayın gidipte subaru parasına tataya binmem. yok daha iyi kaçıyomuş yok şöyle rahatmış felan. 2.0 motor tata almam 1.6 alırım ama subaru alırım. anlatmaya çalıştığımız konu bu. tata nasıl tatalığını biliyorsa bajajda bilecek.
cagiran
28 Aralık 2016, 15:23
temelde aynı şeyden bahsediyoruz, kuralkan 5bin tl kar edip 2bin adet satacağına 2bin tl kar edip 5bin tane satabilir.
Ötv ciddi fark ediyor bu farkla.
Lucas
28 Aralık 2016, 15:35
1.si Ben şu öğrenci halimle 2 ay çalışarak mondial vulture alabildim, kıçını biraz yırtan adamda alabilir.
Türkiyedeki 250cc 600cc bandındaki motosiklet fiyatlarının firmaların etkisi çok düşük olduğunu düşünüyorum. %18 KDV üzerinden %37 ÖTV alan devletin(Hükümete lafım yok böyle geldi böyle gidecek bize müstehak) ve Doların Türk parasına olan değeri(1e 3.5) ve bizim gelir durumumuz(Asgari ücretin bir amerikan vatandaşının 3'te 1'i kadar olduğu) ortada Japon yeni de Dolar karşısında artış gösterdi, yani double penetration. Savunduğum şey 3 kuruş parası olan adamın tutupta fantazilere kapılmak yerine, ekleyebiliyorsa 3 5 bişey daha alıp sağlamlığından emin olduğu aracı tercih etmesi. Zaten 3'ün 5'in hesabını yapan adamın yukarıda saydığım ekonomik şeytan üçgeninde Türkiye şartlarında lüks sayılabilecek 400cc 0 motosiklet ne haddine?3-5 model eskisini çok daha uygun fiyata alabilir fırsat kollayabilir ayrıca diyorum.
9.500 verip pulsar alacağıma gider 6 liraya er-5 alır üstüne 2lira harcar rektefiye piston + boya ne varsa alır canavar gibi sapasağlam motora binerim. Geri kalan 1.500 lira da aradaki 2 yıllık benzin litre farkına koyarım ve cebimde kalır yavaş yavaş veririm. Ama 2 yıl boyunca elimde adam gibi gücü kuvveti yerinde zart zurt stop etmeyen motor olur. Sizin benden daha tecrübeli olduğunuzu düşünüyorum ve saygısızlık yapmak istemem fakat insanımız kolaya kaçıyor. Armut piş ağzıma düş sapı da yukarıda olsun diyor. Kendi ürettiği çabaladığı emek sarfettiği birşey yok. Piyasa önüne ne sunarsa onu yiyor..
Şimdi kimse fakir görünmüyor ama toplumun %90ı fakir. Neden? Bankalarda birikmiş binlerce liralık borçtan. Şöyle düşünün, sen köyde tarla tapan uğraşan adamsın. Şehre geliyorsun 1.sınıf kumaştan alıp terziye diktirmek istiyorsun fakat kumaş çok pahalı diyorsun. Senin ne haddine 1.sınıf kumaşı giymek şu ekonomi durumunda. Alsan nerde giyeceksin tarlada çalışırken mi giyeceksin? Bu arada sen köyde tarla süren adamı mı aşağılıyorsun demeden Ziraat Mühendisliğini bitirmek üzereyim, çokca amcalarımla muhattap olup toprağa batıyorum, ve ilerde yapacağım meslekte bu olacak yani o adamlar benim velinimetim ve benden daha zengin en azından bağı bahçesi var sürüyor ekiyor biçiyor para kazanıyor. Şimdi hal böyleyken ben öğrenci halimle kumaş satın almamam lazım ama şartlarımı zorlayıp aldım, benzini zor koyuyorum. Kumaşı aldım ama giyecek yerim yok, giyilecek yere gidecek param yok. Ayağımızı yorganımıza göre uzatalım, uzatırkende akıllı tercihler yapıp yorganı hepten yakmayalım..
Bak ne güzel akıllı adamsın, inşallah muvaffak olursun hayatta.
Türkiye şartlarında öncelikli seçim genelde fiyattır. Hele ki orta ve alt sınıf için birinci kriterdir.
Psikolojik alım gücü sınırlaması vardır insanların.
Motor arıyorum, 5 bin liraya kadar.
Araba alacağım 10 bin liraya kadar gibi bir çok örnek görmüşsündür.
Farzedelim bahsi geçen motosiklet 14.998 TL'den piyasaya girdi.
Biz fakir insanların kıyıda köşede pek parası olmaz, eski motoru sattık, yada kıyıda köşede 5 bin TL nakit paramız var diyelim.
Her fakir Türk'ün yaptığı gibi gittik 24 ay yada 36 ay vadeli 10 bin TL'de kredi çektik aldık motoru.
Peki 15 bin liralık bir motor almayıp kıyasladığın motoru alsaydık, aradaki fiyat farkı için kaç lira fark ödeyecektik her ay hesapladın mı?
Sende ayağımızı yorganımıza göre uzatalım demişsin, bence de ayağımızı yorganımıza göre uzatalım ama bu motorun müşteri pörtföyü alt ve orta gelir grubuna sahip insanlar olacağından, 3-5 bin lira fiyat farkı yorganın boyunu daha da kısaltır.
Ve yine zamanında küçümsediğimiz Çinli motosikletler sayesinde piyasa yavaş yavaş oturmaya başlamışken, Hintli bir firmanın uygun fiyat politikası ile sektörde var olması, istesek de istemesek de bizlerin işine gelir.
RODWIN250R
28 Aralık 2016, 16:24
haklısın 400lük motor 200km/h yapacak hali yokya... ayrıca herkes 400cc soruyor ama BG gücünü soran yok. 45bg iyi olurdu buna 150km/h zorlanmadan konforlu yapsın değme keyfine o zaman... bir defiyata birşey yazıcam NS200 fiyatını herkes 6000TL beklerken 7750TL den yok sattı kapışıldı. Bu motorun ederide bu kur ile vergi bindirmesinide ekleyince 17.000den aşağı zor gelir. Sevgili Bajaj türkiye Müdürleri 15.000TL yapın yine süper satar bu makine çünki herkes 200cc ye bindi ve artık 400cc ye geçmek istiyor millet.
tozlu
28 Aralık 2016, 16:31
daha önce beraber çalıştığım bir satınalma uzmanından tavsiyeler:
-para senin cebinde, cebinden paranı almak için gelecekler, bırakta onlar seni ikna etsin, dünden razı olma
-alternatifinin bol olduğunu bil ve hissettir, unutmaki sen başkasından alabilirsin ama onlar için her müşteri +1 dir
-malı kötülemek etik değildir, alım gücün yoksa olduğu kadarını teklif etmekten çekinme, istemezse vermez en fazla
ukalalık etmek istemem, ancak bu sektörün müşterisini aptal yerine koyuyorlar, kabullenmemek gerek. naçizane herkese tavsiyemdir.
saygılarımla
fedos
28 Aralık 2016, 16:53
Bu motoru ve başlığın üstlerde olmasını destekliyorum. Pulsar ns200 den önce,cbf 150 ile ybr 125 arasında gidip geliyorduk.Durum bi anda enjeksiyonlu birden fazla bujili az yakıp çok kaçan bi hal aldı.Sorun yaşanılsa da genelde çok yüksek oranda memnun bir kitle var.Eğer bu motor uzun yolda 140km ile stabil giden bir motor ise,bence gayet tatminkar olacaktır. Kimse bu hızlarda sürekli olarak zaten gidemez.
Fiyat konusunda da ilk bir sezon için gayet uygun fiyatlı gelirse ,yollarda çok göreceğiz ...
GP500-1st
28 Aralık 2016, 18:06
Motorun fiyatı açıklandığında bence yüzle şöyle olacak:mrgreen: Bajaj, bajaj, bajaj, 15.750 tl... Hımmmm:silent:
http://i.radikal.com.tr/620x332/2015/04/07/fft107_mf4074877.Jpeg
ilterirfan
29 Aralık 2016, 11:56
https://www.youtube.com/watch?v=Q0ofzC4xNUw&t=99s
https://www.youtube.com/watch?v=gIht6TU9QMU
Dominar 400
YasinC
29 Aralık 2016, 13:15
https://www.youtube.com/watch?v=au_hmZ-WSQU
Lucas
29 Aralık 2016, 13:31
https://www.youtube.com/watch?v=au_hmZ-WSQU
Eee ? buradan ne sonuç çıkarabiliyoruz şimdi ? :)
YasinC
29 Aralık 2016, 13:49
Eee ? buradan ne sonuç çıkarabiliyoruz şimdi ? :)
Yeni yüklenen denk geldiğim videoyu paylaşıyorum.
Benim fikirlerim ise bu motorun fiyatı uygun olursa alınır. 15'in üstünde ise alınmaz. Videolardan performansı anlaşılıyor beklentimin altında.
Lucas
29 Aralık 2016, 13:55
Yeni yüklenen denk geldiğim videoyu paylaşıyorum.
Benim fikirlerim ise bu motorun fiyatı uygun olursa alınır. 15'in üstünde ise alınmaz. Videolardan performansı anlaşılıyor beklentimin altında.
Yahu Allasen, beyninde mi gözlerinde mi nerende nasıl bir algı veya sensör varda bu videodan performans yorumu yapabildin, gerçekten cidden soruyorum.
Km göstergesi gözükmüyor, kaçıncı saniyede kaç km hızla gidiyor belli bile değil.
Düzeltme : Ekranı büyütünce gözüküyor ama yinede 120 km hızdan sonrasını göremedim ben.
Gözlerim de iyi görür halbuki :)
kdiner
29 Aralık 2016, 13:56
Yavaşlatılmış ekran çekim videsu
https://www.youtube.com/watch?v=EkuKJZ0mFEc&feature=youtu.be
enable
29 Aralık 2016, 14:23
Bi gelse de herkes rahatlasa.
Çoğunluğun ortak fikrine katılıyorum fiyat olarak 14 (+-)1 üstü beni cezbetmez.
enescanatar
29 Aralık 2016, 14:51
şu videodan sonuç çıkarmayı bırakın arkadaşlar yaa. servisteyken pulsar200RS ile alakalı video izleyen birisi denk geldi. videoda çekimden dolayı gidon aşağı yukarı esnekmiş gibi gözüküyor. arkadaş abi bunun gidon plastik mi videoda esneyip duruyordu diye ciddi ciddi sordu servisteki/bayideki ustaya. buna şahit olmuş biriyim. bırakın şunu ya. videodan performansı belliymiş falan geçin bunları. kaçımız motosiklet konusuna tamamen hakimiz de video izleyip ahkam kesiyoruz
YasinC
29 Aralık 2016, 15:07
Yahu Allasen, beyninde mi gözlerinde mi nerende nasıl bir algı veya sensör varda bu videodan performans yorumu yapabildin, gerçekten cidden soruyorum.
Km göstergesi gözükmüyor, kaçıncı saniyede kaç km hızla gidiyor belli bile değil.
Düzeltme : Ekranı büyütünce gözüküyor ama yinede 120 km hızdan sonrasını göremedim ben.
Gözlerim de iyi görür halbuki :)
Ben söyleyim göremiyorsunuz madem
0-100'e 8 saniyede
0-120'e 12 saniyede
0-150'e 25-26 saniyede
140'tan 150'ye ise 7 saniyede çıkıyor.
Geri kalan hesaplamaları siz yaparsınız artık. Yazının başına şahsi fikrim olduğunu belirttim benim beğenmediğimi bir başkası pekala beğenebilir.
AttilaXtreme
29 Aralık 2016, 16:45
Oktay, Bana da 1 Bordo/Mavi ayarlayın lütfen. Bu alemin tek Trabzonlusu Kemal değil olm. Biz neciyiz :)
Bu arada; Egsozun deliği dar mı ne hakikaten hasjsjsjsjsjsj
Seko
29 Aralık 2016, 17:11
Bakın bu videoda adam demiş ki "150 km/saat hıza 18 saniyenin altında çıkılabilir"
https://www.youtube.com/watch?v=IRdcsVDpFb0
Bir de Dominar'ın KTM Duke 390 ile kalkış videosuna bakın :
https://www.youtube.com/watch?v=WUq2-CAjdek
Burada gösterge tam 140 gösterirken video 15. saniyede, tam 150 gösterirken de 19. saniyede. Yani motor 4 saniyede 140'tan 150'ye çıkıyor, toplamda 19 saniyede de 150 km/saat hıza ulaşıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
Bu arada bu videoda motor yaklaşık 7 saniyede 100 km/saat hıza çıkıyor. 0 -120'si de 10 saniye...
blacktulip
29 Aralık 2016, 18:39
http://www.motosiklet.net/forum/test-merkezi/173848-bajaj-dominar-400-genel-bakis.html
fiyatta 13.999-14.999 arası olur.
ahanda buraya yazdım.
sheriff87
29 Aralık 2016, 20:40
Başka bir başlıktaki fiyatla ilgili yorumum buyrun...Beyler satıcı şişirmeden burda müşteri olarak fiyat şişrmeyi ne de güzel başarıyoruz. Bajajın global resmi sitesinde hindistan satış fiyatları mevcut elinizin altında gogıl amca var açın bakın. Eyaletten eyalete fiyat değişiyor baktım en yüksek fiyata satılan eyalette ABSli dominar fiyat 157 bin rupi, oda dolar olarak tam 2300 yapıyor. Bu hindistandaki perakende satış fiyatı. Ordada nakliye, karlar, vergiler şunlar bunlar hepsi dahil. Max dolar kuruyla ettiği para 8300 TL. Hadi bu fiyata TRye nakliye artı vergileri ekleyin öyle hesaplayın. Nasıl beceriyosunuz o 17-18leri çıkarmayı çok merak edyorum. Burda yorum yapanlarada mı pay veriyorlar napıyorlar nedir yani bu şişik fiyatlar??
inzell
29 Aralık 2016, 20:52
Sayfalardır videolardan yola çıkıp hız/süre konuşuyorsunuz da hanginiz ham videodan bu çıkarımı yapıyor?
x1.2 hızında bir videoyu fark edebilir misiniz? İvmenin düştüğü yerden kesilip hızlandırılan bölümlerin olmadığından nasıl emin olabilirsiniz? Elinizde ham video yoksa boşuna tartışmaya gerek yok, Youtube'daki tüm top speed videoları için geçerli!
Ha bir de benim Bajaj'ım %10 fazla gösterirdi, öyle bir durum daha var.
Kuralkan diğer motorlarında yaptığı gibi Dominar'ı da teste açar, en güzel öyle anlarsınız bu mevzuyu.
GP500-1st
29 Aralık 2016, 22:13
Sayfalardır videolardan yola çıkıp hız/süre konuşuyorsunuz da hanginiz ham videodan bu çıkarımı yapıyor?
x1.2 hızında bir videoyu fark edebilir misiniz? İvmenin düştüğü yerden kesilip hızlandırılan bölümlerin olmadığından nasıl emin olabilirsiniz? Elinizde ham video yoksa boşuna tartışmaya gerek yok, Youtube'daki tüm top speed videoları için geçerli!
Ha bir de benim Bajaj'ım %10 fazla gösterirdi, öyle bir durum daha var.
Kuralkan diğer motorlarında yaptığı gibi Dominar'ı da teste açar, en güzel öyle anlarsınız bu mevzuyu.
O derece bilinmezlik yok adamlar alıp kullanmış. şöyle adam akıllı binenler cbr250 den daha seri olduğunu net olarak söylüyor.
Ama şu var düşük devirli motor aynı NC700 ler gibi hızlanırken daha fazla vites istiyor. Örnek yamaha MT-25 120 km hıza çıkarken 3 vites kullanırken bu 4 vites kullanıyor. yarışırken veya kesintisiz hızlanırken bu fazladan vites değiştirme olayı dezavantaj yaratır.
Demem o ki 30 km hızda yan yana mt-25 ile roll yapılırsa hız 120 çıktığınızda hatta 150 km ye çıktığınızda geride kalma ihtimali büyük.
Yani bu motor yola sandığınız kadar performans yansıtmayacak. bunun torku fazla ise buna karşılık MT de daha hafif ve az vites değiştiriyor. Avantaj uçtu gitti
Burda benim aklıma japon mu hintli mi sorusu geliyor:)
mccxcix
29 Aralık 2016, 23:11
Yukarida bir arkadas Hindistandaki fiyatlandirmadan bahsetmis tebrik ederim, millet 10-11 bin TL bandinda olmasi gereken seyleri ki ikinci elde de oyle 18-19 bin TL verdikleri icin normal geliyor artik. Bu arada videoya dayali yorum mu olur falan diyorlar, her motor icin videolara dayali performans ve kaliteye yonelik yorum yapiliyor da, soz konusu "Dominar" olunca neden yorum yapilamiyor onu anlamadim? Bu motoru sizin veya bizim korunmaya ihtiyaci mi var? Suana kadar gorunen koy klavuz istemiyor...
cagiran
29 Aralık 2016, 23:43
Başka bir başlıktaki fiyatla ilgili yorumum buyrun...Beyler satıcı şişirmeden burda müşteri olarak fiyat şişrmeyi ne de güzel başarıyoruz. Bajajın global resmi sitesinde hindistan satış fiyatları mevcut elinizin altında gogıl amca var açın bakın. Eyaletten eyalete fiyat değişiyor baktım en yüksek fiyata satılan eyalette ABSli dominar fiyat 157 bin rupi, oda dolar olarak tam 2300 yapıyor. Bu hindistandaki perakende satış fiyatı. Ordada nakliye, karlar, vergiler şunlar bunlar hepsi dahil. Max dolar kuruyla ettiği para 8300 TL. Hadi bu fiyata TRye nakliye artı vergileri ekleyin öyle hesaplayın. Nasıl beceriyosunuz o 17-18leri çıkarmayı çok merak edyorum. Burda yorum yapanlarada mı pay veriyorlar napıyorlar nedir yani bu şişik fiyatlar??
Bi hesaplasana lütfen
TIGERSHARK
30 Aralık 2016, 01:26
arkadaşlar kişi kendi isteği ile devir limitini kaldırabilir mi yada Yükseltebilir mi?
Seko
30 Aralık 2016, 08:20
O derece bilinmezlik yok adamlar alıp kullanmış. şöyle adam akıllı binenler cbr250 den daha seri olduğunu net olarak söylüyor.
Ama şu var düşük devirli motor aynı NC700 ler gibi hızlanırken daha fazla vites istiyor. Örnek yamaha MT-25 120 km hıza çıkarken 3 vites kullanırken bu 4 vites kullanıyor. yarışırken veya kesintisiz hızlanırken bu fazladan vites değiştirme olayı dezavantaj yaratır.
Demem o ki 30 km hızda yan yana mt-25 ile roll yapılırsa hız 120 çıktığınızda hatta 150 km ye çıktığınızda geride kalma ihtimali büyük.
Yani bu motor yola sandığınız kadar performans yansıtmayacak. bunun torku fazla ise buna karşılık MT de daha hafif ve az vites değiştiriyor. Avantaj uçtu gitti
Burda benim aklıma japon mu hintli mi sorusu geliyor:)
Sürüş esnasında mesela 50 km sabit hızla (0-100 falan değil) 3. viteste giden bir MT-25'in ara hızlanmadaki tepkisi bu motorun çok altında olacaktır. Bu motor MT-25 kadar çok devir çeviremediğinden (bunun anlamı aslında o güçlü kadar olmadığından) hızlanırken zaman kaybediyor. MT-25 ise hızlanırken çok vites değiştirmiyor ancak buna karşılık Dominar da hızlandıktan sonra çok vites küçültmüyor. Bunlar tamamen farklı karakterde motorlar ve farklı sürüş zevklerine hitap ediyorlar. MT-25'i gücünün sınırlarında kullanan birisi artçısız sürüşte (kronomtre tutarsa) her zaman daha iyi performans alacaktır. Mesela ben sürsem MT-25'i vitesleri daha erken yükselteceğimden hiçbir performans alamam. O şekilde motor sürmem, ayrıca çok benzin yaktırmayı sevmem. Tabi kim sürerse sürsün Dominar her zaman daha güçlü çekiş hissi verecektir çünkü 35 Nm tork her durumda kendini hissettirir. Siz 0-100'ün kaç saniyede alındığını kafanızdan sayamazsınız ama o torku her zaman hissedersiniz. Artçılı ve yüklü bir sürüşte ise, bir de yokuş varsa MT-25 hiçbir şansı yok. O yüzden Dominar'la uzun yol yapmak çok daha keyifli olacaktır. Hayallerinde herkes otobanda 170 yapsa da gerçekte naked bir motorla 350 km bir yolu 120 - 130 gidersiniz. Bu motor da o süratlerde dağı tepeyi dümdüz, vites düşürmeden zorlanmadan geçer.
YasinC
30 Aralık 2016, 08:33
Ben anlamıyorum bizim insanları. Yazdığım yazının başına şahsi fikrim olduğunu söylüyorum. Benim beklentimin altında olduğunu söylediğim de o sadece benim için geçerli. Başkasının tam beklediği motor olabilir.
Performansı kötü dersem tartışmaya açıktır. Genel olarak herkes için söylemiş olurum. Ancak benim beklentimin altında dersem bu benim için geçerlidir.
Elin Hintlisinin yaptığı bir mala avukat olmaya gerek yok. Onlar gayet iyi savunuyor. Hatta yorumları bile siliyorlar.
ECU ile oynanarak yükseltilebilir ancak sonuçları kötü olabilir.
Seko
30 Aralık 2016, 09:55
Motorun tek başına gücünün yükseltilmesi pek bir şey ifade etmez. Vites oranlarının da değişmesi gerekir ki o gücü verimli kullanabilsin. Torka zaten müdahale edilemez, neyse odur. Bu motorun asıl sorunu kilosu olduğundan performansını artırmak için yapılabilecek pek bir şey bulunmuyor. Motor 20 kg hafif olsaydı zaten Duke 390'a yakın gidecekti. Devir limitini kaldırabilemek için de o limitin neden koyulduğunu bilmek gerekiyor. O noktadan sonra motor bir şekilde zarar görecekse kaldırmamak en iyisi. Duke 390'da sanırım isteyen istediği gibi limit koyuyor (devir kesici). Bence Bajaj bu motorun limitini yazılımı güncelleyerek yükseltecektir çünkü 8500'de yanmasının hiçbir mantığı yok. Bu anormal düşük bir devir limit koymak için. Belki de biz yanlış yorumluyoruz, bu sadece vites yükseltme uyarısıdır, motor devrini devir kesici ile sınırlandırmışlardır. Kullanma kılavuzunda ne olduğu yazar.
YasinC
30 Aralık 2016, 10:45
Fren performansı 100'den 0'a 47 metre olarak belirtmişler. Bu fren mesafesinde bildiğiniz bir liste var mı ?
Seko
30 Aralık 2016, 14:38
Şöyle bir liste buldum :
2011 BMW S1000RR: 129 ft = 39 m
2011 Ducati 1198: 141 ft = 42 m
2011 Honda CBR1000RR: 134 ft
2011 Suzuki GSXR-1000: 140 ft
2011 KTM RC8R: 135 ft
2011 Kawasaki ZX10R: 129 ft
2011 Yamaha R1: 137 ft
2011 Yamaha R6: 124 ft
2011 Honda CBR600RR: 126 ft
2011 Ducati 848 EVO: 127 ft
2011 Triumph 675R: 126 ft
2011 Suzuki GSXR-600: 122 ft
2015 Harley Street 750: 152 ft
2011 Harley StreetGlide: 129 ft
2011 Star Stratoliner: 142 ft
2011 Kawasaki Vulcan Vaquero: 144 ft
2013 BMW R1200-RTP: 144 ft
2013 Harley Electra Glide: 144 ft
2010 Star Raider S: 124 ft
2010 Harley Softail Rocker C: 125 ft
2010 Victory Vegas Jackpot: 129 ft
100 ft = 30,48 m
Dominar için de 154 ft yapıyor.
https://www.reddit.com/r/motorcycles/comments/33sun7/motorcycle_braking_distances/
YasinC
30 Aralık 2016, 16:38
Internette fren mesafelerini araştırırken denk geldim. Fren konusunda tüm araçların aslında vasat olduğunu fark ettim. Yada sonuçları ben beğenmedim :)
http://extrat.liikenneturva.fi/pysahtymismatka-moottoripyora/en/
YasinC
01 Ocak 2017, 22:48
Lastiklere de çok iyi diyor vatandaş. :)
https://www.youtube.com/watch?v=3OtWY6xfdZs
burak burk
01 Ocak 2017, 23:17
mrf lastiklerin iyi olcak yanı yok bendede var ama viraj falan kesinlikle güvenmiyorum lastik değil nylon neticede.motor aliyim almiyim bu motorun testini yapıcam.gerçekten izlerken içim daralıo sıkılıyor.heralde 2.vitestede 6.vitesdede aynı hızlanıyor cihaz.pulsardaki gibi 8000 den sonra delirmece yok sanırım.
jimi_hendrix
02 Ocak 2017, 01:42
şu vites oranları biraz daha geniş olsaymış tadından yenmez tam gezi motoru olurmuş.
GP500-1st
02 Ocak 2017, 07:34
Sürüş esnasında mesela 50 km sabit hızla (0-100 falan değil) 3. viteste giden bir MT-25'in ara hızlanmadaki tepkisi bu motorun çok altında olacaktır. Bu motor MT-25 kadar çok devir çeviremediğinden (bunun anlamı aslında o güçlü kadar olmadığından) hızlanırken zaman kaybediyor. MT-25 ise hızlanırken çok vites değiştirmiyor ancak buna karşılık Dominar da hızlandıktan sonra çok vites küçültmüyor. Bunlar tamamen farklı karakterde motorlar ve farklı sürüş zevklerine hitap ediyorlar. MT-25'i gücünün sınırlarında kullanan birisi artçısız sürüşte (kronomtre tutarsa) her zaman daha iyi performans alacaktır. Mesela ben sürsem MT-25'i vitesleri daha erken yükselteceğimden hiçbir performans alamam. O şekilde motor sürmem, ayrıca çok benzin yaktırmayı sevmem. Tabi kim sürerse sürsün Dominar her zaman daha güçlü çekiş hissi verecektir çünkü 35 Nm tork her durumda kendini hissettirir. Siz 0-100'ün kaç saniyede alındığını kafanızdan sayamazsınız ama o torku her zaman hissedersiniz. Artçılı ve yüklü bir sürüşte ise, bir de yokuş varsa MT-25 hiçbir şansı yok. O yüzden Dominar'la uzun yol yapmak çok daha keyifli olacaktır. Hayallerinde herkes otobanda 170 yapsa da gerçekte naked bir motorla 350 km bir yolu 120 - 130 gidersiniz. Bu motor da o süratlerde dağı tepeyi dümdüz, vites düşürmeden zorlanmadan geçer.
Aynen katılıyorum.
Burda benim itirazım Bajajın bir japon motoru olmamasına. ilk aldığım 1-2 sene ne çıkar, stop edermi orası bırası gevşermi, 5 sene sonunda ne olur evlediyelik olurmu? senede 20 bin gezsen 80-90 binde ne durumda olur?. 200 ns i olup kafayı yiyen adamları bizzat gördüm. sorduklarım(samimi olarak) eh işte idareten bajajla devam sıkıntılar oluyor diyordu.
Bağcıyı dövmek değilde üzüm yemek isteyen adamların yüzünü bu motor güldürebilecekmi sorun burda. Bu motorun bence kendini ispatlaması için 1.5 yılı var.
Yukarıda cbr250 ile MT-25i karşılaştırmıyorsunuz. Japon ile hintliyi karşılaştırıyorsunuz:) Hintdistanda bile Honda ile Yamahaya saygı sevgi güven ayrı bir boyutta. Hatta onların kafa biraz daha net:)
Lastiklerin kalitesinden ben o kadar emin değilim. Sadece kuruda yetmez, ıslakta da bakmak lazım. Gerçi bir seviyeden sonra hiçbir firma 125 cc Çin motoru lastiği takmıyor motoruna. Lastikte de markaya çok takılmamak lazım, aynı markanın hem iyi hem de kötü modelleri var.
Motorun dayanıklılığını görmek için tabi ki zamana ihtiyaç var. Bu açıdan motorun Pulsar'a göre en büyük artısı titreşimi olacaktır. Pulsar'da bir noktadan sonra zırıltıya dönüşen titreşim yüzünden bazı noktalarda gevşeme ve ses problemleri ortaya çıkabilir. Bunda ise hem yorumlardan hem de tok sesinden çıkardığım kadarıyla önemli bir titreşim yok. Ayrıca motor Pulsar kadar devir çevirmeye de ihtiyaç duymuyor. Devir saatinin dibindeyken bile torku sayesinde rahat rahat 80'le gidiyor. Bu yüzden Pulsar'ın motoru gibi kendini yırtmıyor. Açıkçası Hintlilerin videolarını izlerken sinir oluyorum. Adamlar her 10 km hız artışında vites yükseltiyorlar ve gazı çevirmeye korkuyorlar. Yakıt tüketimi konusunda takıntılı olduklarından böyle yaptıklarını düşünüyorum.
RODWIN250R
02 Ocak 2017, 11:19
Yeni Dominar 400 Facebook sayfası oluşturuldu..
https://www.facebook.com/groups/1774839082839064/
cagiran
02 Ocak 2017, 11:26
Url ekleyemedim :)
kdiner
02 Ocak 2017, 11:37
Açılmış olan facebook dominar 400 sayfası var.
https://www.facebook.com/groups/bajajdominar400turkiye/
sheriff87
02 Ocak 2017, 11:40
Fiyatla ilgili bi gelişme yok mu gençler ? Lobi yapın bişiler yapın ucuz çıksın.
kdiner
02 Ocak 2017, 11:42
Fiyatla ilgili bi gelişme yok mu gençler ? Lobi yapın bişiler yapın ucuz çıksın.
maalesef fiyat konusu sır gibi bir durum fuarda açıklanacaktır.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO