PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121

yalnız kurt5
18 Ocak 2019, 01:03
merhaba arkadaşlar forumu bastan aşağı okuyamadığım için soruyorum ben daha önce hiç bir bajaj ürünü kullanmadım ama dominar 400 çok hoşuma gidiyor benim merak ettiğim ns200 lerde bazı kronik sıkıntılar sıkca dile getirilmişti dominarda da böyle sıkıntılar varmıdır özellikle kullanıcıları cevaplarsa sevinirim bu tür platformlarda ağzı olan konusuyor çunku bu konuda bilgili olanlar cevaplarsa sevinirim

mavellen
18 Ocak 2019, 09:37
merhaba arkadaşlar forumu bastan aşağı okuyamadığım için soruyorum ben daha önce hiç bir bajaj ürünü kullanmadım ama dominar 400 çok hoşuma gidiyor benim merak ettiğim ns200 lerde bazı kronik sıkıntılar sıkca dile getirilmişti dominarda da böyle sıkıntılar varmıdır özellikle kullanıcıları cevaplarsa sevinirim bu tür platformlarda ağzı olan konusuyor çunku bu konuda bilgili olanlar cevaplarsa sevinirim

Kronik sayarsan,arada gaz kesme oluyor.Gaza açmış gidiyorsun gaz kesmiyor.Gazı açtığında tepki vermeme gibi bir durum oluyor anlık.Herzaman değil de çok nadir.Herkes bunu kronikten saymıyor,zaten herkesde olmuyor(bende ve nortonda var.Nortonda yazılım yükletti şimdi ondada yok.Ben yazılım yükletmedim).Sen bunu kronik sayarsan tek bu var.Başkada bir sorunu yok.Makine hakkaten sağlam.Dayanıklığı bizzat @angrypower tarafından test edildi :) firenleri söylemeye bile gerek yok.Abs muntazam çalışıyor.Netice itibari ile tek silindir.Mt serileri gibi uçar kaçarım gibi planların yoksa on numara beş yıldız.

gondors1990
18 Ocak 2019, 10:28
Disk yamulması gibi bir sorun duydum bende 2100 km de bende olmadı ama olan kişiler var

Angrypower
18 Ocak 2019, 15:28
Disk yamulması şöyle oldu. 15000km de araba önüme kırdı. Yapıştırdım. Ön takım komple parçalandı. Diski accık yamuldu.

Gaz kesme problemini ben 3000km’de yazılım güncellettim ve pert olana kadar birkez yaşamadım. Tek kronik sorunu titreşim, 42t arka dişli ile o da çözülüyor. Dominarınızı sevin. Ona küçük küçük hediyeler alın. Ben şahsen çok özlüyorum. Lakin yeminim var daha tek silindirli motora binmem.

maktama
18 Ocak 2019, 17:13
Disk yamulması (ön disk)bende var. 5bin km başlarında olmaya başladı, şimdi(20bin km'de motor) belirgin şekilde var. Bir kaç kişiden daha okudum face gruplarında/forumda. Kimse "motor/disk sıcakken yıkamışsındır, su yağmur..." vs demesin 40 bin km'de 2014 model pulsarım da var , onu nasıl kullanıyorsam bunu da öyle kullanıyorum, hatta Pulsar 4 kışın 3ünde aktif şekilde kullanılırken Dominar kış görmedi bile neredeyse, kapalı garajda duruyor. Pulsarı kullanıyorum 3 ay kadardır, halen sorun yok pulsarı diskinde.
Pulsarın diskini yeni değiştirecek birisine bu sorundan dolayı yan sanayi disk önerildiğini, ancak onun orjinal olsun diyerek orjinalle değiştiğini ve değişen orjinal diskte disk yamulması sorununun oluştuğunu yazmıştı motorun sahibi.
Artık eski diskler mi daha kaliteliydi, yeni üretimlerde mi sorun var bilemedim. Kronik olmasa da arada çıkıyor disk yamulma sorunu ne yazık ki.
Gaz kesme problemi de var bende, 4bin devir civarında gaz verdiğinde motor boğuluyormuş gibi oluyor ara ara, yazılım ile düzeltiliyor(Sorun hint forumlarınca da gayet bilinen ve hindistanda 2017 ortalarında yeni yazılımla çözülmüş, hatta üstüne 2 yeni yazılım daha çıkartılmış ama kuralkanın şimdiye kadar kabul etmediği bir sorun). Kuraklan yazılım güncelleme konusunda çok da istekli değil, 2-3 sayfa önce neden istekli ol(a)madığı hakkında yazmıştım kendimce nedenlerini .

Angrypower
18 Ocak 2019, 17:34
Yazılım güncelleme konusunda istekli olmadığını söylüyorsun da peki ben nasıl yazılım attırdım motoruma? Ya arkadaşlar sorununuz var, çözümünüz de var fakat çözüme ulaşmak istemiyorsunuz. Hafta içi motoru servise götür. Şasi numarasını kuralkana gönderecekler, bir şifre gelecek. Bununla motoru güncellettireceksiniz. Hepsi bu. Ben güncellettirdim ve bir daha gaz kesme problemi olmadı ki bende viraj ortasında başıma geliyordu ve çok can sıkıyordu.

Bazen öyle yazılar oluyorki, sayfalarca önceden çözümü veriliyor ve gene itiraz ediliyor. Kendimi kuralkan'ın avukatı gibi hissetmeye başladım. Arkadaş kim ne derse desin Dominar şuan İstanbul için biçilmiş kaftandır. Uzun yolada geliyor. Geçen sene İzmir'e tek marş gittim. Bu sene MT-25 ile deneyeceğim. Dominar'ı touring mod'a sokmuştum ama MT-25'in öyle bir şansıda yok. Bakalım göreceğiz nasıl olacak. Eminimki daha fazla yakacak ve yorucu olacak. Güvenlik meselesine girmiyorum bile. Abs ve çelik fren hortumları benim gözümde 1tık daha öndedir her zaman.

maktama
18 Ocak 2019, 18:55
Yazılım güncelleme konusunda istekli olmadığını söylüyorsun da peki ben nasıl yazılım attırdım motoruma?...
Angry hocam, "yazılım atmıyorlar" demedim ki, istekli değiller dedim. Zira bu sorunun olduğu biliniyor, çözümü de yeni bulunmuş değil, 1buçuk yıl önce bu sorunu çözen yeni update çıkmıştı, hatta üstüne 2 versiyon daha çıktı, zaten o zaman da yazmıştım buraya. Ve o zaman da servise gitmiştim, adamların haberi bile yoktu. Şimdi haberelri var ama Kuralkandan halen bir bilgilendirme mesajı, bi haber yok. Zaten her serviste ECU cihazı da yok.

Bizde sanırım daha 3-4 ay önce yeni yeni yayılmaya başladı yeni yazılım(İlk yaptıranlardan biri biraz daha önce yaptırmıştı diye hatırlıyorum ama atılan yeni ECU versiyonunu sır gibi saklamıştı, niyeydi bilmiyorum). Motor 21bin km oldu ve ben 20 bin bakımında garantiden çıkarttım, bakımı kendim yaparak(kendim 120 tl'ye mâl ettiğim bakım için 400 tl'ye yakın para veremem). Havalar iyileşsin, elinde ECU update chihazı olan servise gider de(Ankara Motomekanik'te vardır sanırım) bir sorarım. Atılan/atılacak olan yazılımın versiyonu nedir merak ediyorum.

Boldpilot
18 Ocak 2019, 19:03
Angry hocam, "yazılım atmıyorlar" demedim ki, istekli değiller dedim. Zira bu sorunun olduğu biliniyor, çözümü de yeni bulunmuş değil, 1buçuk yıl önce bu sorunu çözen yeni update çıkmıştı, hatta üstüne 2 versiyon daha çıktı, zaten o zaman da yazmıştım buraya. Ve o zaman da servise gitmiştim, adamların haberi bile yoktu. Şimdi haberelri var ama Kuralkandan halen bir bilgilendirme mesajı, bi haber yok. Zaten her serviste ECU cihazı da yok.

Bizde sanırım daha 3-4 ay önce yeni yeni yayılmaya başladı yeni yazılım(İlk yaptıranlardan biri biraz daha önce yaptırmıştı diye hatırlıyorum ama atılan yeni ECU versiyonunu sır gibi saklamıştı, niyeydi bilmiyorum). Motor 21bin km oldu ve ben 20 bin bakımında garantiden çıkarttım, bakımı kendim yaparak(kendim 120 tl'ye mâl ettiğim bakım için 400 tl'ye yakın para veremem). Havalar iyileşsin, elinde ECU update chihazı olan servise gider de(Ankara Motomekanik'te vardır sanırım) bir sorarım. Atılan/atılacak olan yazılımın versiyonu nedir merak ediyorum.

Motomekanikde yazılıma 400 ister. O derece paragözler.

Angrypower
18 Ocak 2019, 19:04
Walla İstanbul Oktay Motor'da cihaz var. Ben gittiğimde hemen yükletmiştimki geçen sene en geç Nisan-Mayıs gibi yaptım die hatırlıyorum. Öyle saklanılması gereken birşey değil zaten. Virajda gaz kesmesi demek; kaza yapman demektir. Garantiden çıksa da o yazılımı vermek zorundalar...

Cloud
19 Ocak 2019, 16:00
Valla ben servisimden yani baymoto'dan her zaman memnun olduğumu belirttim, benim yukarıda yazdıklarım Kuralkan'ın bilgilendirme konusundaki eksiği, yanlışıdır. Mesela dün sordum servise zincir kaydırıcı naneyi, ruhsatın fotosunu yolla istek yapalım gelince takalım dedi anında. Zamanında yazılım için de gittim ve mesaj attı, yarım saat içinde geri döndüler ve atıldı yazılım, debriyaj müşürüm arıza yaptı, yine garantiden 15 - 20 gün içinde geldi ve takıldı. Baymoto bu konuda zaten Kuralkan'ın da belli bir (ismini bilemedim, hani MM migros ile MMM migros gibi) seviyedeki servisi, sanırım Oktay Motor da öyle. Ben sırf bundan sebep Kartal'dan kalkıp Kadıköy'e servise gidiyorum. Önceki motorum yolda kaldı, Baybars kardeşim telefonda Anadolu yakasından Beşiktaş civarında hangi servisin bana çekici bulacağını ve uyguna işimi halledeceğime kadar söyledi, daha ne olsun!

Bahsettiğim ve yanlış olan şey daha önce de yazdım, benim zincir aparatını ya da yazılımın update'ini buradan ya da feysten filan öğreniyor olmam mevzusu. Ben buraya üye olmasam ikisinden de haberim olmazdı, feysim zaten yok. Servisi arıyorum evet böyle bir mevzu olduğunu öğreniyorum, anladık da, bana Kuralkan niye SMS atmaz ya da niye aramaz, ben sosyal medya kullanan biri olmasam, forumları okumasam habersizce o şekliyle kullanacam bu durumda motorumu, bu doğru değil, buradaki yöntem hatalı, yoksa motorumdan da memnunum, servisimden de.

------

42 dişli ile aynadaki titreşim sorunum çözüldü, motor rahatladı, bu motorun belki tek dezavantajı olan titreşimi bu şekilde gidermek kolay, onun dışında da en azından şimdilik hiç bi sıkıntısı yok., Dün bindim 18 gün sonra tek marşta çalıştı, Pulsardaki göstergenin soğukta sıfırlaması bi süre sonra açılması v.s. gibi hiç bi derdi yok, tıkır tıkır çalışıyor alet, Angr'nin dediği gibi benimki şu an tam turing modunda.

İlk başlarda titreşim ve bazı şeyler canımı sıkar gibi olmuştu ama ayarında başka adam gibi F/P motoru olmaması ve benim giderek motora alışmamla ilk kafama taktığım şeyler giderek azalarak yokoldu, arka dişli değişimi ve ondan önce sele altına yaptığım yalıtım uygulaması, daha motoru alır almaz yaptığım gidon yükseltme aparatı gibi şeyler konforu iyiden iyiye artırdı, artık aksilik çıkmadıkça uzun yıllar kullanmak azmindeyim, bakalım hayırlısı artık.

Yeni alanlara (hele hele tecrübe de azsa) önerim şu, motorunuzu en az 5 - 10 bin km kullanmadan satmayın, çünkü ilk bir kaç yüz km ile ilk bir kaç bin km arasında dağlar kadar fark oluyor hissiyat anlamında, hele hele benim gibi memnun kaldığınız bir motosikleti satıp geçince ilk başta ulan hata mı ettik diyebiliyorsunuz ama zamanla cidden fikir değişiyor, benim düşüncem sıfır alınan hiç bir motor(sürekli arıza şu bu yoksa) 10bin km kullanmadan elden çıkartılmamalıdır.

Motorun turingimsi halini gösterir bir kaç da foto koyalım ortalık şenlensin:):
https://i.hizliresim.com/V90RMv.png (https://hizliresim.com/V90RMv)

https://i.hizliresim.com/4jPOzq.png (https://hizliresim.com/4jPOzq)

https://i.hizliresim.com/XM0pX5.png (https://hizliresim.com/XM0pX5)[COLOR="Silver"]

Cyan
19 Ocak 2019, 16:09
Elcik korumalar güzelmiş.

Cloud
19 Ocak 2019, 16:15
Elcik korumalar güzelmiş.

Eyvallah, sırf kışın binerken elleri üşütmesin diye aldım(pulsar da kurye tipi o kılıflardan kullanıyordum), başta çok mu büyükler dedim ama şimdi gerçekten epeyce işe yaradığını görünce iyi ki almışım diyorum.

levend84
19 Ocak 2019, 16:51
Eyvallah, sırf kışın binerken elleri üşütmesin diye aldım(pulsar da kurye tipi o kılıflardan kullanıyordum), başta çok mu büyükler dedim ama şimdi gerçekten epeyce işe yaradığını görünce iyi ki almışım diyorum.

Markasi modeli nedir elciklerin?

Guzel duruyor

gerivites
19 Ocak 2019, 16:57
Markasi modeli nedir elciklerin?

Guzel duruyor

Kaan elektronikte bulabilirsiniz. Fiyat olarak da uygun sayılır.

https://www.kaanelektronik.com/Motosiklet-Elcik-Koruma-Takimi-Siyah-Mah-442,PR-17600.html

Cloud
19 Ocak 2019, 16:59
Kaan elektronikte bulabilirsiniz. Fiyat olarak da uygun sayılır.

https://www.kaanelektronik.com/Motosiklet-Elcik-Koruma-Takimi-Siyah-Mah-442,PR-17600.html

Aynen budur, yalnız, elciklerin içinden çıkan topuzlar ve vidalar uymuyor, ben motosikletin kendi topuzları ve bauhaus'tan aldığım vidalarla takabildim. Bilginiz olsun. Taktıktan sonra benim de hoşuma gitti dediğim gibi. Ben aldığımda fiyat şu ankinden ucuzdu, aldıktan 1 hafta kadar sonra iki katına çıktı, malum o aralar dolar avro uçuşu gerçekleşmişti memlekette. N11'de fiyat iki katına çıkmıştı kendi sitesinde şu an fena değilmiş. Ben de 45 tl civarına almıştım. Uygun fiyatlı ama güzel iş gören ve görüntüyü de çok bozmayan bir ürün.

levend84
19 Ocak 2019, 17:02
Kaan elektronikte bulabilirsiniz. Fiyat olarak da uygun sayılır.

https://www.kaanelektronik.com/Motosiklet-Elcik-Koruma-Takimi-Siyah-Mah-442,PR-17600.html

Baktimda detayli iki parcali gidona olmaz.

Benim tvs de oyle hadi sol tarafi taksak,sag olmaz..

Commuter veya boru tip bukumlu gidon lazim.mesela mt25,dominar.sym wolf250

Ns200,inazuma,tvs olmaz

https://i.hizliresim.com/16L3yb.jpg (https://hizliresim.com/16L3yb)

Cloud
19 Ocak 2019, 17:17
Baktimda detayli iki parcali gidona olmaz.

Benim tvs de oyle hadi sol tarafi taksak,sag olmaz..

Commuter veya boru tip bukumlu gidon lazim.mesela mt25,dominar.sym wolf250

Ns200,inazuma,tvs olmaz

https://i.hizliresim.com/16L3yb.jpg (https://hizliresim.com/16L3yb)

Yok evet bu tip gidona uymaz, tek parça bisiklet gidonu gibi olmalı.
Hatta dediğim gibi Domi de ben hem takoz kısmına daha kısa yeni vida taktım hem diğer kısmı plastik kelepçe ile sabitledim.Yani içindeki vidalar en azından domi de iş görmedi.

levend84
19 Ocak 2019, 17:22
Yok evet bu tip gidona uymaz, tek parça bisiklet gidonu gibi olmalı.
Hatta dediğim gibi Domi de ben hem takoz kısmına daha kısa yeni vida taktım hem diğer kısmı plastik kelepçe ile sabitledim.Yani içindeki vidalar en azından domi de iş görmedi.

Esasinda bu urunu uydururum,

Benim gidon boyu uzun.

Sol tarafi ayna bogazi kismina kelepce ile sabitleyip.

Sag tarafida fren merkez hortumundan destek alinabilir.

Ama olmama ihtimalide var.denemek lazim.

Şu kelepceler işimi gorur.

https://i.hizliresim.com/qdjElQ.png (https://hizliresim.com/qdjElQ)

Metal olan uc taradfini kargaburunla eğip..direk aparatsiz takilir

Cloud
19 Ocak 2019, 17:26
Esasinda bu urunu uydururum,

Benim gidon boyu uzun.

Sol tarafi ayna bogazi kismina kelepce ile sabitleyip.

Sag tarafida fren merkez hortumundan destek alinabilir.

Ama olmama ihtimalide var.denemek lazim.

Bence İstanbul'da iseniz gidip mağazada bakın, olmama ihtimali yüksek gibi, biraz uğraştıran bir şey. Benim yarım günümü yemişti meret vida filan araştırırken. :)


Bu arada konu ile alakasız ama foto sizin motosikletiniz mi bilmiyorum, yedek anahtar da diğeriyle bir arada görünüyor, ben hep yedek anahtarı ayırıp ya montumda ya da şehir içi kullanıyorsam evde bırakırım, biri kaybolursa öbürü ben de kalsın diye. Aynını arabada da yapıyorum. Hani en azından anahtarları kaybetme durumu olursa yedeği elde kalmış olur.

levend84
19 Ocak 2019, 17:29
Bence İstanbul'da iseniz gidip mağazada bakın, olmama ihtimali yüksek gibi, biraz uğraştıran bir şey. Benim yarım günümü yemişti meret vida filan araştırırken. :)


Bu arada konu ile alakasız ama foto sizin motosikletiniz mi bilmiyorum, yedek anahtar da diğeriyle bir arada görünüyor, ben hep yedek anahtarı ayırıp ya montumda ya da şehir içi kullanıyorsam evde bırakırım, biri kaybolursa öbürü ben de kalsın diye. Aynını arabada da yapıyorum. Hani en azından anahtarları kaybetme durumu olursa yedeği elde kalmış olur.
İstanbulda degilim üstad,

Temsili hint forumundan buldum..yedek anahtari sandiga koydum sandigin anahtarinida celik kasaya...:cat:

Şaka bir yana..

Uğraşirim..

Cloud
19 Ocak 2019, 17:33
İstanbulda degilim üstad,

Temsili hint forumundan buldum..yedek anahtari sandiga koydum sandigin anahtarinida celik kasaya...:cat:

Şaka bir yana..

Uğraşirim..

O zaman denemeye değer, çok pahalı bi ürün değil, uymazsa internette satarsınız olur biter. :) Ya da tek parça gidonlu birine hediye de olur :)

Yedek anahtar sağlamdaymış. :cherry:

levend84
19 Ocak 2019, 17:51
O zaman denemeye değer, çok pahalı bi ürün değil, uymazsa internette satarsınız olur biter. :) Ya da tek parça gidonlu birine hediye de olur :)

Yedek anahtar sağlamdaymış. :cherry:

Evirir çevirir takarim,kaçari yok..

kdiner
21 Ocak 2019, 15:46
İstanbul'dan geçen yeni dominar 400, ayrıntı videoda.
https://youtu.be/uqGtQJgiKVM

Raichu
21 Ocak 2019, 16:28
İstanbul'dan geçen yeni dominar 400, ayrıntı videoda.
https://youtu.be/uqGtQJgiKVM

Aslında 2018de 3 yeni rengi çıktı.bizdekiler hala 2017.Hoş bunun bile geleceği meçhul nisani beklemek lazım...

kdiner
21 Ocak 2019, 22:27
Aslında 2018de 3 yeni rengi çıktı.bizdekiler hala 2017.Hoş bunun bile geleceği meçhul nisani beklemek lazım...

2018 model geldi ama sınırlı bir sayıda geldi ve satışa sunuldu bayilerde varmı bilmiyorum, alacak olan tercih ederse o şekil satarlar büyük ihtimal.

kdiner
25 Ocak 2019, 16:29
Yeni dominarları biraz daha yakından görelim.

http://www.hizliresimyukle.com/images/2019/01/25/50699251_905144726543459_6483340497241767936_n.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2019/01/25/50913085_337158756898198_398240203887607808_n.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=LyrXopsbAuA

Angrypower
25 Ocak 2019, 16:41
Yeni Dominar daha bir alınası. Fakat piyasaya ne kadardan girer? Orası meçhul.

levend84
25 Ocak 2019, 17:14
Yeni Dominar daha bir alınası. Fakat piyasaya ne kadardan girer? Orası meçhul.

Senin aklin hala domdomda hee...

Amma iyi makina esasinda...

Tek handikabi,min 40-45hp olmasi lazim o zaman canini ciğerini ye...

Dadina doyaman..asıldınmı kemiksiz 160-170 demesi lazim..

kdiner
25 Ocak 2019, 17:20
Senin aklin hala domdomda hee...

Amma iyi makina esasinda...

Tek handikabi,min 40-45hp olmasi lazim o zaman canini ciğerini ye...

Dadina doyaman..asıldınmı kemiksiz 160-170 demesi lazim..

aslında bu değerleri de iyi ama devri düşük tuttukları için bir şey anlamıyorsun pulsar gibi devri uzun tutsalardı 160-170 hikaye olurdu.

levend84
25 Ocak 2019, 17:27
aslında bu değerleri de iyi ama devri düşük tuttukları için bir şey anlamıyorsun pulsar gibi devri uzun tutsalardı 160-170 hikaye olurdu.

Alt devirleri torklu makina,şöyle rpm bandini yukseltip mapı uzatan bir yazilim olacak ama gerçek anlamda o zaman tekerde 40hp verir.

Hint motorlarinin dogasinda var Apachi310 Rr haric,alt devirde tork vermek.ve dusuk devir cevirmek

Cloud
25 Ocak 2019, 18:27
Sonunda şu motor bloğunun alt kısmını da siyah yapmayı akıl etmişler en azından. Daha bir KTM Duke havası vermişler sanki. Tombul Duke olmuş. :) Yeni Domi'nin fiyatı ne olacakmış acep?

Angrypower
25 Ocak 2019, 19:58
Senin aklin hala domdomda hee...

Amma iyi makina esasinda...

Tek handikabi,min 40-45hp olmasi lazim o zaman canini ciğerini ye...

Dadina doyaman..asıldınmı kemiksiz 160-170 demesi lazim..

Yok yaw ne aklı ne fikri? 183cm 92kg adamım. MT-25 altımda küçük gibi hissediyorum. Dominar daha iyi duruyordu. Tövbeliyim ben tek silindir motorlara. Eskiden motosiklet terapi gibi geliyordu. Sonradan farkettimki yol yapmayınca terapi olmuyor. 2 viraja gideceğim die dünya yol gidiyorum. Hepte tek başıma olduğumdan sıkılıyorum. Pazar'ım boş, onda da hava soğuk ve yağmurlu :)

cc007
25 Ocak 2019, 23:40
Yeni dominarları biraz daha yakından görelim.

http://www.hizliresimyukle.com/images/2019/01/25/50699251_905144726543459_6483340497241767936_n.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2019/01/25/50913085_337158756898198_398240203887607808_n.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=LyrXopsbAuA
Yeni Dominarlarda bir değişiklik yada yenilik varmı?

kdiner
25 Ocak 2019, 23:59
Yeni Dominarlarda bir değişiklik yada yenilik varmı?

Görsel ve mekanik değişiklikler var fuarda hep birlikte göreceğiz.

Raichu
27 Ocak 2019, 08:59
Duke 390 gibi ustten çift eksantirikli olduğu söyleniyor.Videolarinda ters maşa?depo üstü gostergegede vites ve km gibi bilgilerinde görülebildiği çift çıkış egzoz oldugu kesin gibi trustzone diye arattığınızda(sanırsam motorsiklet uzerine haver paylasan global bir site) orda detayli video ve resimleri var.Umarim çift çıkış egzoz çift eksantirikli olduguna işarettir...

erhn42
27 Ocak 2019, 10:19
Sn Raichu dedikleriniz büyük ihtimalle var... Hatta motor almadan beklemeyi bile düşünüyordum 2019 d400ü fakat tahminen bu güncellemeler,yenilikler fiyatlara da güzelce yansıyacak o sebeble cesaret edemedim beklemeyi.

Cloud
27 Ocak 2019, 12:53
2017 Domi'ye göre ciddi kozmetik değişiklikler ve teknik farklar var gibi, egsozun koruması bile teneke gibi değil, işte tam da bu sebeplerden şu 33 bin tl olarak güncellenen liste fiyatı aynen buna yansır diye düşünmekteyim. Bu sebeple de iyi ki beklemeden 2017'yi almışım diyorum. Daha önce de yazmıştım ciddi manada benim 250cc üstünde sıfır olarak aldığım ilk ve son motosikletim olabilir 2017 Domi. Emeklilikte de artık kebapçı çıkması bi activa alıp takılırım bu şartlarda :)


Bazen diyorum ..tir et motoru filan artık tadı tuzu kalmadı bu işlerin, ama işe gitgelde ihtiyacım, yoksa zevk kısmı ciddi ciddi kalmadı... Astarı yüzünden pahalı...
Çocukluğumuzu çaldınız, gençliğimizi yediniz, orta yaşa geldik hala düzelir diye beklerken daha beter oluyor her şey. Artık kendimden geçtim, üzüntüm küçük çocuğum var onun da ömrünü törpülemesinler... Ama korkarım ki burada yaşarsa o da çekecek... Ne diyeyim, üç kuruşluk zevkimiz de kalmadı, tat tuz yok, yaşamaktayız hayıflana hayıflana.
Geçen gün haber vardı, dünyanın en zengin 26 kişisi, dünya nüfusunun üçte birinin geliri kadar para kazanıyormuş, böyle bir sistemden hayır çıkmaz insanoğluna arkadaş. Haydi gittim yine ben... İçimden gelirse yine bi ara yazarım.

YasinC
27 Ocak 2019, 13:22
Alt devirleri torklu makina,şöyle rpm bandini yukseltip mapı uzatan bir yazilim olacak ama gerçek anlamda o zaman tekerde 40hp verir.

Hint motorlarinin dogasinda var Apachi310 Rr haric,alt devirde tork vermek.ve dusuk devir cevirmek

Geçen sene yazın bir tanesini tune etmeye çalıştık olmadı.

cc007
27 Ocak 2019, 19:56
Gaz telide olmayacak falan diyorlar. Drive-by-wire olacakmış. ABS side geliştirilmiş. Doğruysa süper olacak. Birde biraz giderse ve fiyatı güzel belirlenirse 2019 da Dominarın yılı olur gibi.

Angrypower
27 Ocak 2019, 20:02
Gaz telide olmayacak falan diyorlar. Drive-by-wire olacakmış. ABS side geliştirilmiş. Doğruysa süper olacak. Birde biraz giderse ve fiyatı güzel belirlenirse 2019 da Dominarın yılı olur gibi.

Ride by wire olmaz. Olursa fiyat artar. Fiyatı düşük tutmak için onu koymazlar. Böylece hız sabitleyicisi de olmaz.

zekeriyaimam
28 Ocak 2019, 00:11
Geçen sene yazın bir tanesini tune etmeye çalıştık olmadı.

Nasıl bir yöntem kullandınız?
Powercommander ile mi motorun kendi beyninden mi?

cc007
28 Ocak 2019, 02:08
Ride by wire olmaz. Olursa fiyat artar. Fiyatı düşük tutmak için onu koymazlar. Böylece hız sabitleyicisi de olmaz.
Otuz küsüratlı rakamlara geleceğinden bahsediliyor bazı videolarda konu arasında. Öyle olursada cazibesini yitirir gibi.

Angrypower
28 Ocak 2019, 06:37
Gene de duke390’dan ucuza kalır. Böylece piyasada alıcısı çıkar. Performans artar ve titreşim azalırsa en çok 250cc Japonlara kök söktürür.

YasinC
28 Ocak 2019, 07:40
Nasıl bir yöntem kullandınız?
Powercommander ile mi motorun kendi beyninden mi?

Powercommander vs gibi şeyler para tuzağı profesyonel bir şey değil. Direk ecu'yu okuyorum.

Cyan
28 Ocak 2019, 08:31
Ben XV950 almayı düşündüğüm sıralarda Cobra'nın PowrPro ürününe bakmıştım, o mantıklı görünüyordu; hava filtresi ve egzost değişimi yapacaktım, krank devri ve gaz kelebeği durumunh okuyup hızlanma varsa ayarladığınız ölçüde yakıt ekliyordu sisteme. Basit ve efektif görünüyordu.

burakmetu
28 Ocak 2019, 21:42
Dostlar bu motoru deneme şansım oldu sonunda, kalite olarak beklentimin üstünde, görüşünde harika gerçekten. Gerçek. Bir motosiklet hissi veriyor. Torkuda beklediğimden çok çok daha iyi çok tatminkar. Ama 5500drn sonra motor çok titriyor. 7000 devirde 1 saat gitsem böbrek taşı düşürürüm herhalde. Çok kararsız kaldım bu motor için almakta istiyorum ama titreşim çok düşündürüyor. Bide o farları, ah ah bayıldım. Trafikte. Şimşek etkili harika.

YAHYaONUR
28 Ocak 2019, 21:56
Dostlar bu motoru deneme şansım oldu sonunda, kalite olarak beklentimin üstünde, görüşünde harika gerçekten. Gerçek. Bir motosiklet hissi veriyor. Torkuda beklediğimden çok çok daha iyi çok tatminkar. Ama 5500drn sonra motor çok titriyor. 7000 devirde 1 saat gitsem böbrek taşı düşürürüm herhalde. Çok kararsız kaldım bu motor için almakta istiyorum ama titreşim çok düşündürüyor. Bide o farları, ah ah bayıldım. Trafikte. Şimşek etkili harika.

Evet bütün kullanıcılarının ortak şikayetide zaten titreşim, harici çok güzel bir motor, ben bajajdan çift silindir bir makine bekliyordum 2019 da açıkcası, ne olur bilinmez.

burakmetu
28 Ocak 2019, 22:06
Sanmıyorum çift silindir geleceğini sanırım scooter yapma peşindeler o yüzden 3-5 sene öyle. Bir yenilik olacağını sanmam. Gerçi çift silindir tek silindir farkı değil bu. Bu inanılmaz bir titreşim kabul edilebilir bisey değil. Ama şu güzel, bu motoru alıp sakın kullanırsan hem titremiyor hemde az yakıyor her devirde çekiş var alette. 6000 devir şehir içi, 5000devir şehir dışı kullanmak lazım yoksa titreşim den yok eder adamı. Allahtan 8-9binde kitlemişler devri. Yoksa zaten 1000km sonra motorun bütün vidaları çıkardı yerinden ama öyle bir motor ki insan almak istiyor bu fiyatlara hem görünüm hem abs hem bu tork vallahi deliricem

ozan1991
29 Ocak 2019, 08:07
Dostlar bu motoru deneme şansım oldu sonunda, kalite olarak beklentimin üstünde, görüşünde harika gerçekten. Gerçek. Bir motosiklet hissi veriyor. Torkuda beklediğimden çok çok daha iyi çok tatminkar. Ama 5500drn sonra motor çok titriyor. 7000 devirde 1 saat gitsem böbrek taşı düşürürüm herhalde. Çok kararsız kaldım bu motor için almakta istiyorum ama titreşim çok düşündürüyor. Bide o farları, ah ah bayıldım. Trafikte. Şimşek etkili harika.

Evet titreşim var ben mesela uzun yollarda 110-120 aralığında kullanıyorum söylediğin kadar hiç rahatsız etmedi beni bu yaz istanbul-balıkesir gidip geldim 6 saat sürdü,ara ara dip gaz yaptım ama dediğim hızlarda rahatsız etmiyor beni uzun süre dip gaz gitmeye kalkarsan rahatsız edici

Angrypower
29 Ocak 2019, 11:26
Gitmek istediğinde dip gaz da gidiyorsun. Bu biraz seninle alakalı. İzmir-Çanakkale-İstanbul rotasını dip gaz ile bitirdim. Lakin bir dişli değişimi ile keyif alabileceğin bir motor oluyor. 15500km kullandım. Pert etmeselerdi halen kullanmaya devam ederdim.