Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
ozan1991
18 Ağustos 2018, 20:33
Arkadaşlar yola çıktım şuan aksudayım mola verdim.Motorun performans felan sorun değil.Tek sorun popomu hissetmiyorum.Valla yol büyüdü gözünde hadi hayırlısı.Birde evden çıkmadan zinciri yaslamıştım oda yağı arka diske atmış yeni yeni arka frineni hissediyorum.Bunların haricinde motor iyi performans güzel hızlanırken torku yetiyor.Angrypoweren neden vstrom istediğini uzun yola çıkmadan anlamak zor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------
Geçmiş olsun.Rulman dağılmış olabilir.
ucuz diyorlar rulman için inş öyledir hocam
maktama
18 Ağustos 2018, 20:47
Arkadaşlar yola çıktım şuan aksudayım mola verdim.Motorun performans felan sorun değil.Tek sorun popomu hissetmiyorum.Valla yol büyüdü gözünde hadi hayırlısı....
Gittiğiniz ilde/ilçede Rossman mağazası var ise(rossman sitesinden bakın) ideenwelt havalı yastık alın 16tl'ye. Rahat gidin.
Memcoş48
18 Ağustos 2018, 20:58
Gittiğiniz ilde/ilçede Rossman mağazası var ise(rossman sitesinden bakın) ideenwelt havalı yastık alın 16tl'ye. Rahat gidin.
Kesinlikle çok rahat ettiriyor rossmande satılan havalı minderler. Gecen ay 2 tane aldım bir tanesini yarıya kadar şişirip fileli kılıfla koltugun arasına koydum oh mis
mavellen
18 Ağustos 2018, 23:04
Gittiğiniz ilde/ilçede Rossman mağazası var ise(rossman sitesinden bakın) ideenwelt havalı yastık alın 16tl'ye. Rahat gidin.
Şuan adalyadayın menzilime bir saat kaldı.Keşke önceden akıl edeydim havalı minderi.Dönüşte alayım teşekürler çok işime yarayacak.
Angrypower
19 Ağustos 2018, 00:58
Benim motorun selesinde delikli bir zımbırtı var kaplama. Suyu içinde tutup, çok ıslak kalıyor ve kaydırıyor ama bu sıcak aylarda püfür püfür. Uzun yolda da iyi. Orijinal sele 1-2 saatten sonra aşırı yakıyor. Ben her ne kadar 45 dişliyi sevsemde galiba gene 40’a döneceğim. Gerekirse 4.-5. Vites ile gideceğim. Titreşim heleki uzun yolda adamı perişan ediyor. Onun dışında gerçekten makine şehirlerarasında yeterli. Çokta uçmaya gerek yok. Ben 40 dişli kullanırkende daha makul yakıyordu.
maktama
19 Ağustos 2018, 06:58
Şuan adalyadayın menzilime bir saat kaldı.Keşke önceden akıl edeydim havalı minderi.Dönüşte alayım teşekürler çok işime yarayacak.
Her yıl dönem dönem gelir ve biter bu yastık. Geçen hafta tekrar stoklara gelmiş. Ama her mağazada kalmamış olabilir, birkaç mağaza gezmeniz gerekebilir.
mavellen
19 Ağustos 2018, 13:38
Benim motorun selesinde delikli bir zımbırtı var kaplama. Suyu içinde tutup, çok ıslak kalıyor ve kaydırıyor ama bu sıcak aylarda püfür püfür. Uzun yolda da iyi. Orijinal sele 1-2 saatten sonra aşırı yakıyor. Ben her ne kadar 45 dişliyi sevsemde galiba gene 40’a döneceğim. Gerekirse 4.-5. Vites ile gideceğim. Titreşim heleki uzun yolda adamı perişan ediyor. Onun dışında gerçekten makine şehirlerarasında yeterli. Çokta uçmaya gerek yok. Ben 40 dişli kullanırkende daha makul yakıyordu.
Son vitesse en son 7500 devirdi.Ötesini geçemedim.Hızlanmak gerektiğinde vites düştüm.460km yol yaptım iki kere mola verdim.Biri mecbur yemek molası diğeri 5 dakka ihtiyaç.Haricinde durmadım.Araç ile hızlı gittiğimde 6 saat süren yol motor ile 5 saat sürdü.Afyon çok rüzgarlı isparta yoluda çok adrenalli geçti.En güzel artısı trafiğe yakalanmadım motorun torku çok rahat sollama imkanı verdi.Uzun yol performans beğendim hakkını teslim edeyim.Isparta afyon arası tapagaz gidiyorsun o mesafede 650 lik makine fena olmazdı ama dominarda ondan eksik değil.Velhasın beni memnun etti.
Angrypower
19 Ağustos 2018, 14:20
Dominarın halen diyorum tek sorunu titreşim. Titreşimi absorbe etse benim için güzel makine. Şeklini falanda seviyorum. Lakin dişli değiştirip torkunu düşürdüğümde makine bana acizleşmiş gibi geliyor. Bayramdan sonra dişli değiştirebilirim. Değiştirirsem tekrar bir uzun yol denerim. Bu benim görüşüm. Ha artçı almıyorum genelde arkaya ama dişli küçüldüğünde gerçekten 5km bile gitsem artçı ile epey problem oluyor.
levend84
19 Ağustos 2018, 14:44
Dominarın halen diyorum tek sorunu titreşim. Titreşimi absorbe etse benim için güzel makine. Şeklini falanda seviyorum. Lakin dişli değiştirip torkunu düşürdüğümde makine bana acizleşmiş gibi geliyor. Bayramdan sonra dişli değiştirebilirim. Değiştirirsem tekrar bir uzun yol denerim. Bu benim görüşüm. Ha artçı almıyorum genelde arkaya ama dişli küçüldüğünde gerçekten 5km bile gitsem artçı ile epey problem oluyor.
Kanka,
Genel olarak yorumlarindan anladigim kadariyla aklima gelen olay Dominin rodajini nasil yaptin?genelde motoru çilgin kullanan birisin..acaba motoru ilk etapta fazlami sıkıştırdın.
Angrypower
19 Ağustos 2018, 15:09
1250km hiç sıkıştırmadım. Ağır trafik içinde, haftasonları tatlı virajlı rotalarda temiz temiz kullandım. 1250km den sonra rahatlayabilirsin dediler. Genede 1800km’ye kadar abanmadım. Ha ama şunu dersen ki İzmir’e nasıl gidip geldin? Abartmadan 145km/sa hızın altına pek düşmedim diyebilirim. Dediğim gibi tek handikapı titremesi. Gene dişli için zinciri feda edeceğim gibime geliyor.
Cloud
19 Ağustos 2018, 16:34
Merhaba!
Epeyce zamandır yazmıyorum ara sıra girip bakıyorum.
Bazen yorumlara şaşıyorum, bazen gülüyorum.:)
Angrpower motora yüklenmedim dedikten sonra 145 km altına düşmeden gittim demiş mesela, bu mu yüklenmemek kardeş.:cherry: (Kişisel alma ilk bunu gördüm ondan yazdım örnek için, yoksa bana ne istediğin hız da sür :) )
Haa böyle yaptı diye motorda ekstradan titreşim olmaz. Bu motorda zaten yeterince titreşim var. Benim motorum şu an 3300km'de, 3000km'de yazılım atıldı ve ara yağ değişimi yapıldı. Yazılım motoru rahatlattı ama titreşimle alakası yok bu rahatlamanın. 42 arka dişli şart, serviste yoktu, gelince taktıracağım.
3300km sonra söyleyeceklerim:
- Net olan şu, bu alet titreşimli bir alet, orjinal dişlisiyle uzun yola gitmek sanırım yorgunluktan öldürür. Ben zaten uzun yol için almamama rağmen, iki gün de bir işe git gelde bile yoruluyorum titremesinden.
- Genel olarak motorun selesi de yorucu, motosiklet pantolunu dışındaki tekstil pantolonlarla çokça kaydırıyor adamı, üstüne ekstra bir yastık ya da yumuşak kılıf şart gibi. 1 saat inmeden binilince popoda ciddi rahatsızlık olur, ben de yarım saatte bile olabiliyor yolun durumuna göre. Titreşimi 42 dişli ile azaltıp seleyi de tekrar gözleyeceğim ve belki bir tucano yastık takacağım.
- Bana göre öyle lanse edilmesine rağmen bu alet uzun yol ya da turing aleti değil. Ben böyle bir motorla zorunlu değilsem keyfi uzun yola filan gitmem açıkçası, çünkü sonucunun ne olacağı belli. Aşırı derecede yorar beni bunu biliyorum hele hele stok haliyle, 45 dişli, ön camsız, sele yastıksız filan işkence olacaktır.
- Şimdi uzun yola gidenler belki vay efendim ben gidiyorum da bişey olmuyo filan diyecektir. Bakın bu kişiye göre değişir ama, ben şunu anlıyorum ki arkadaşların çoğu titreşimsiz motorlara fazlaca binmemişler, yani eskiden de rahatsız aletlere binene bu alet düğün bayram gelebilir, ama benim gibi önceki motorları genelde çok az titreyen rahat motorlarsa, bu alette net titreşim ve rahatsızlık var. Kimse kızmasın ama bunu benim gibi rahat motosikleti bilen herkes de hissedecektir. Yani sen şöyle kullandın ondan oldu muhabbeti bana hikaye geliyor. Bugüne kadar test ya da rodajda sürdüğüm her motor sonrasında da aynı karakterini devam ettirmiştir. Çok çok az fark eder genelde. Yani rodajı bi yap değişir işi çokça bilimsel değil, olsa olsa pskolojiktir. Rodajdan sonra bambaşka bir motor vermiyorlar, sadece ufak bir rahatlama oluyor hepsi bu.
- Bütün bu yazdıklarım kimseyi soğutmasın motorundan ya da motoru kötülüyorum anlamına gelmesin, ben gerçekçi biriyimdir ve genelde "ulan satarken para etmez kötülemeyeyim" kafasıyla yorum yapmam. Neticede KTM Duke serisinden de bindiğim aletler oldu onlar da net söylüyorum Dominardan daha kullanışsız ve rahatsız geldi bana. Alayında da titreşim vardı. İnsanlar KTM'ye biniyorum demek ki bunlar böyle diyip ses etmiyor olabilir ama ben bindiğim motorları biliyorum sonuçta.
- Bu alet bana göre bazı yönleri eksik kalmış, bazı mevzularda yeterince iyi geliştirilmemiş bir alet. Sen ürün gamındaki en yüksek hacimli ve donanımlı alete biraz olsun daha fazla yatırım yapıp en azından konforunu artırabilirdin arkadaş. Mesela bana göre depo tasarımı ve gidonun boyu hatalı, zira bacaklarınızla depoyu değil şasi demirlerini kavrabiliyorsunuz ve gidon da yükseltme aparatı olmadan çok aşağıda kalıyor ve depo düzgün kavranamadığı için yük kollara biniyor ve el ve kollar ağrıyor, ben bunu yükseltme aparatı ve sürüş esnasında peglere biraz daha ayak uç kısmına basarak dizlerimi yükselterek basıyor ve öyle çözmeye çalışıyorum ama normali bu olmamalıydı.(Normalde zeten peglere ayak topu denilen parmakların hemen arkasındaki o top kısımla basılır ayak ortası ile değil, ama bu alette ben iyiden iyiye ayak parmaklarına yakın basmazsam depoya dizlerle ulaşılamıyor maalesef. Zaten aletten inip yandan bakınca da deponun çokça yüksekte olduğu fark edilir seleye göre.)
- Bunları yazıyorum ama bu alete yine de binmeye devam edecek miyim evet edeceğim, çünkü bu özelliklere sahip başka motorlara verecek param yok, sanırım bunu 3 yıl kadar kullanıp satacağım ve sonra yine küçük cc alacağım çünkü büyüğüne bütçem yok. İşte o hep söylenen ekmek ve köfte mevzusundan alıyoruz ya zaten bu aletleri, doğruya doğru.
İyi yanları yok mu, elbette var:
- Dominar bana göre güvenlik özellikleri oldukça iyi bir motor, frenlerinden çok memnunum, stok lastiklerle bile yağmurlu hava dahil ben frenajından çok memnunum. İyi bir lastikle tadından yenmez olur.
- Genel olarak gidişi de oldukça iyi, (titreşimi umursamazsanız, ki ben umursamamaya başladım artık) alet iyi gidiyor, stabil ve kararlı bir şekilde yürüyor, bekleneni veriyor. ben motor bloğu anlamında memnunum diyebilirim.
- Farları bir harika, neredeyse otomobil farı kadar iyi aydınlatıyor, hele hele selektörü, flaş gibi adeta, geceleri şimşek çakmış gibi oluyor selektör yapınca :)
- Bana göre cc'sine göre gücü de yeterli, kolayca benim istediğim 120 km civarı hızlara çıkıp o civarda stabil gidebiliyor. Benim için otobandan işe git gelde hızı ve ara hızlanmaları fazlasıyla iyi. Aynı şeyi torku için de rahatlıkla söyleyebilirim.
- Motorun dengesi oldukça iyi, çok dar alanlarda ve düşük hızlarda bile ayaklarımı yere koymadan dönüş yapabiliyorum bu denge sayesinde bundan da oldukça memnunum.
- Kısaca titreşim ve uzun süreli kullanımda bedene verdiği rahatsızlığı bi kenara bırakırsak ya da bedenimizi buna alıştırırsak(ki zaten el mahkum bindikçe alışıyorsunuz:) ) Dominar eksiklerine rağmen en azından şehir ve civarında binilebilir iyi nitelikleri olan bir alet. (Ben uzun yola zorunlu olmadıkça gitmem, bir kez daha belirteyim, o amaçla da almadım zaten, giden gider, bedeni ve zihni müsaade eden mobiletle bile gidebilir, ki gidenler olduğunu biliyorum mopedle filan. uzun yolu en iyi kdiner anlatır sanırım bu alet için :) )
Gerekli iyileştirmelerle uzun süre binilir mi? Bence binilebilir, hatta ben binecem valla: :)
- Gidon yükseltme şart bana göre, ön cam da öyle.
- Titreşim için benim anladığım 42 t dişli arkaya takılınca oldukça iyi iş görüyor, bu sebeple benim gibi daha çok otoyoldan işe git gel yapanlar için, hatta belki uzun yol için de 42 dişli güzel iş görecektir(mesela kdiner kardeşim 42 dişli ile uzun yol yapıp gayet memnun kalanlardan diye biliyorum). Ben en kısa zamanda yaptıracağım.(Bana göre 40 dişli biraz macera aramak olur bu alet de)
- Benim gibi işe git gele ya da ulaşım amaçlı kullananlara arka çanta demiri ve çanta da şart, yoksa efektifliği kalmıyor şehir içinde.
- Seleye bir minder ya da bol süngerli bir kılıf popo ağrıları için iş görebilir, ben sele altı şasi borularına süngerimsi yalıtım malzemesiyle seledeki titreşimi bir miktar azalttım ama çok iyi değil. Ekstradan rahatlatıcı bir kılıf ya da yastık şart hele de uzun yola gitmeyi düşünenler için.
Aklıma şimdilik gelenler bunlar.
Tekrar edeyim, ben bu saatten sonra bu aleti en az 3 yıl daha kullanacağım, zira 250cc japonlar 25bin tl üstü olmuşken bu alet satılıp başka bir şey alınacak gibi değil benim açımdan. Hatta belki memleketin ekonomik şartları dahilinde bir daha motosiklet bile al(a)mayabilirim, zira astarı yüzünden pahalıya gelmeye başladı benim için.
Normal şartlarda olsaydık (kastım ekonomik ve yasal olarak daha iyi şartlar) ve benim de maddi imkanlarım müsaade etseydi, muhtemelen ben de enduro ya da turing tarzı bir aleti uzun yol için alır, bir de şehir içi için bir skutır alırdım açıkçası. Mesela bir afrika twin ya da NC750 tarzı bir şey ve yanına da bir 250cc skutır. Ama maalesef ne şartlar normal ne de benim maddi şartlarım iyi. Bu sebeple eldeki bulgur komşudaki pirinçten yeğdir deyip devam edeceğim. Ama bu durum nereye kadar daha gider bilemiyorum. Sadece şunu biliyorum, bunu satarsam daha üst segmente değil, daha alt segmente geçe(bili)rim.
Yazdıklarım tamamen benim ekonomik şartlarım ve sürüş deneyimlerime göredir. Olabildiğince gerçekçi ve objektif yaşamaya ve yazmaya çalışan biriyimdir. Şüphesiz yazdıklarım sizlere doğru ya da iyi gelmeyebilir, ben kendi düşünce ve hissettiklerimi yazdım. Öyle olduğu, öyle hissettirdiği halde markayı ya da modeli övecem diye olana yok, olmayana da var diyemem.
Yaş 50'ye doğru ilerlerken motosiklet mevzusuna da abartmadan bakan, tutku olayından çoktan vazgeçmiş ve motosikleti bireysel ulaşım ve ara sıra da kısa geziler için kullanan biriyim. Bunun haricinde motorculukmuş, hobiymiş, şuymuş buymuş beni çokça enterese etmiyor ve çoğun çokça saçma ve koca koca adamların çocukça oyunları gibi geliyor artık bana. Çevremde geç yaşlarda motor sahibi olup da, sanki yeni bir oyuncağa sahip olmuş gibi abartı hareketler yapan, ama motosiklet sürüşü konusunda kendisini hiç geliştirmeyen tipleri de gördükçe kendimi o güruha ait hissetmediğime daha çok kanaat getiriyorum. Motosiklet, motosikletçi ya da motorculuk hakkında da bir sürü şey yazabilirim ama bunları zaten yıllardır blogumda yazdım, ara sıra keyfim olursa yine yazıyorum. Bu sebeple sanırım yine uzun bir süre yazmayabilirim buralara.
Herkese kendi motosikleti ile sağlıklı günler diliyorum.
Motosiklet gereksiz riskleri asla kaldırmayan bir alet, bu sebeple "ben oldum demek öldüm demek gibi motosiklet mevzusunda", aman diyim artistliğe, havalanmaya, Ikarus abi gibi olmaya, sendromlara filan girmeyelim, dikkatli sürelim, ne kendimize küfrettirelim ne de arkamızdan ağlatalım.
Uzun zaman yazmayınca böyle destan yazılıyor işte, buraya kadar cidden okuyan varsa teşekkürler. :)
Haydi kalın sağlıcakla. Selam ve sevgilerimle.
kdiner
19 Ağustos 2018, 19:44
Sonuna kadar okudum, daha önce de yazdığım gibi tek kişi ve çanta varsa 40 dişli uzun yolda daha az vibrasyon ve vites arası, ama torktan biraz feragat edeceksiniz, 42 dişli kullandım benim gibi uzun yola arka çanta ve yan çanta takar giderim derseniz yine feragat yapmanızı istiyor şuan 43 kullanıyorum ama bir fark hissedemedim gibi ve vites arası kısa gibi geliyor, Perşembe günü etaplı bir haftalık tur yapacağım o zaman 3 lü çantada 43 dişli yi de göreceğim, 45 dişli sadece test motorlarında denedim ne desem yalan olur, Antalya ya giderken ne gidon yükseltme nede ön cam vardı hızlı gidince rüzgara direnç koyunca direksiyona asılmaktan elimden omzuma kadar ağrı yaptı ama Trabzon a giderken ön cam yoktu gidon yükseltme vardı gram sıkıntı yaşamadım 40 dişli vardı, bakalım bu turda 43 dişli yükseltme ön cam ne gibi bir değişiklik gösterecek onu da görmüş olacağım şimdilik, sıcakla çok aram iyi değil ama başa gelen çekilir yapacak birşey yok, ha bu arada crus control taktırdım motora uzun yolda gaz koluna asılıp durmayacağım ne gibi faydası olur göreceğim. Sele kılıfı taktırdım malum bu sıcakta ter yapmayalım püfür püfür gidelim diye.o170tl lik kot motor pantolonu almıştım bir iki defa giydim sağ kalçamı acıtıyor bakalım ne olur. Rotam İstanbul Konya Ereğli, Ereğli Adıyaman, Adıyaman Tunceli, Tunceli Erzurum, Erzurum Trabzon ve bir buçuk hafta sonra tilkinin dönüp dolaşacağı İstanbul a dönüş yapacağım, tur için 1 haftalık gibi bir zaman ayırdım biraz daha kısa olabilir, yola hayırlısı ile çıkalım bakalım ne gösterecek zaman.
YasinC
19 Ağustos 2018, 19:45
Dominar'ın birine yazılım attık geçen haftalar da. Zaten üzerinde uğraştığımızı geçtiğimiz ayda yazdım diye hatırlıyorum. 4hp kadar güç artışı oluyor yalnız hissedilmiyor pek tabi ara hızlanmalar biraz daha iyileşti. Üzerinde gelen dişli ile 170'i görüyor dyno'da yalnız denemedik. 43 dişli takıldı şahsi düşüncemdir 43 dişli de titreşim kabul edilebilir seviyeye iniyor.
Uzun yolda eğimli yolda tırmanırken sorun yaşamamanız için bence 42 ve altına pek inmeyin.
levend84
19 Ağustos 2018, 19:48
@Cloud
Sevgili cloud,
Genel anlamda gözden kaçırdığımız bir mevzuda rodaj,ustune basa basa söyluyorum,´´rodaj´´ daha turkçesi ilk kullanim stili çok önemlidir hee konumuz MT07-NC750-VSTROM vb.modeller olsa hic mevzuya girmeye bile gerek yok.
Neden Rodaj??
Mühendislik ve ar-ge çalişmalarina ciddi önem verildigini varsayalim,yinede ilk kullanim şeklinin(zorlama,aşiri komp.bindirme,dusuk devir yuksek vites vb) motor ve mekanik anlaminda ilerleyen zamanlarda Krank,biyel,ve silindir kaçaklarina sebep olarak ciddi yakit tuketimi,perf.kaybi,duzensiz calisma olarak karsimiza cikabilir.
Velhasil,
D400 modeli, 250-600 cc arasini gerek fiyati ile gerekse sarf malzemelere bir nebze hesapli ulaşma noktasinda doldurabilecek bir tarzda motosiklet olma yolunda,tasarimi guzel,frenleri yeterli,dengeside kivaminda..satin alma anlaminda secenekler arasina girebilir.
Kazasiz surusler.
kdiner
19 Ağustos 2018, 19:52
Tek kişi tek çanta 42 de sıkıntım yok ama 3 lü çanta yüklü olunca uzun yolda biraz düşüş yaşıyorsun, şimdilik yazılımsal sıkıntım yok attırmaya gerek duymuyorum, 43 dişli de birşey hissedemedim şehir içinde ama vites arası kısa gibi geliyor, sorun değil nasıl olsa elimde 40 42 dişli var koleksiyon yapacağım herhalde.
mavellen
19 Ağustos 2018, 20:05
Benim ön dişli büyük arkada 43 ısparta yolunda konvoy solladım hemde defalarca.Artçı olayı bende yok ben artçı sevmem.Karşıdan araçlar geliyor ve siz fırsat bulup konvoy solluyorsunuz.Saatlerce Benin diyen arabalar kuyruğa takılıyor.Ben vınnnn geçtim gittim hatta onlar durur gibi.
Angrypower
19 Ağustos 2018, 23:07
Ben rodaj süresince yaptığım kullanım tarzını söyledim. Rodaj bitincede yapıştırdım. Kimseye yalan söylemeyeceğim. Benim motorum 45 dişli ile 110km/sa dan sonra bana döküntü veriyor. Bende tapa gaz gidebiliyorum. 163’te kesiciye giriyor die 160 ile gittiğimde çöm oldu. 145km/sa hız bu motorun Çan’ını yiyor ise kemirsin gitsin. Tekrardan 40dişliye dönebilirim. İzmir’den arkadaşlar çağırıyor ve 45 dişli ile iki kez düşünüyorum. Gitsem mi? Gitmesem mi? Die. Uzun yola çıkarken çanta demiri, arka çanta ve tur camını takıyorum. Gp kom.pozitin ön camı daha iyiymiş gibi duydum. Belki onu takabilirim. Kışın şart, göğsüme yağmuru daha fazla yemenin bir anlamı yok. Uzun yolda da rüzgar kaskın suratına patlamıyormuş. Gelelim 40-45 mevzusuna. Ben arka tekeri sağa sola sallamaktan zevk alıyorum. Lakin %10 oynatıyorsam motoru %90 ulaşım için kullanıyorum. Ben de daha güzel daha tatlı motorlara binmek istesem de dominarımdan memnunum.
Fakat söylemeden edemeyeceğim. Ayak peglerine parmak ucu ile basılır, dizlerle depo sarılır. Benim boy 183cm. Evet uzun yolda parmak uçlarımı da gerip dizleri daha yukarıya çektim canım acıyor die fakat peglere ne ayak aya’sı ile nede topuk ile basılır. Parmak ucu dışında basılır ise vites ve arka fren pedallarına anlık değmeler bile ciddi kazalar geçirmeniz neden olur.
Yaz bitmeden birde 40 dişli ile İzmir’e gidersem gene yazarım. Benim derdim motorum prim falan yapsın değil. Burada birisi bir malı alırken objektif olarak görsün die. Bana göre çanta demiri ve ön cam motoru çok çirkin gösteriyor. Çanta kullanışlı olsada çirkin çirkin süremem ben motorumu :)
kdiner
20 Ağustos 2018, 09:44
Ben devamlı geziyorum kampa gidiyorum kral çıplak olarak gidemem bunun malzemesi var yolda alınacak malzemesi var varda var, her zaman malzemeni başkasına taşıtamazsın bizde bu yazmaz, nasıl görülüyorsa görülsün önemli olan benim ihtiyacımı görüyor, çıplak kullanana da bir şey diyemem bunlar hep kullanıcıya özgü durumlar, sıkıntı yok sürmeye devam. 42 de ışıklarda arka tekeri pati yaptırabiliyordum 43 te bunu yapamıyorum veya yapamıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------
Yavaş yavaş son kontrolleri yapıyorum buna kaskımın içindeki müzik sistemi de dahil, dominara cruise control de taktım gayet güzel oldu bakalım uzun yolda nasıl bir etkisini göreceğim.
http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/08/20/39496844_314044589160531_8495620030757601280_n.jpg
https://www.kolayresim.com/images/2018/08/20/39628789_253415565304342_7411783032157241344_n.jpg
kimin kaskında bu kadar kablo var.
http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/08/20/39809513_311340636267504_5060200455192182784_n.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=_JQArna2kGw
zapalka
20 Ağustos 2018, 13:54
kdiner; abi bu kadar kablo ve tesisat muhtemel bir kaza anında çok sıkıntı yaratabilir. Hatta kaza olmasa dahi bu devreler "bana göre" beyne ciddi zarar verir. çünkü bu kaskı saatlerce kafanda takıyorsun.
tamam yapmışsın eline sağlık ama güvenlik kısmını hiç düşündün mü ? Kask diye taktığın ekipman seni korumaktan çok sana zarar vermesin ?
kdiner
20 Ağustos 2018, 15:36
kdiner; abi bu kadar kablo ve tesisat muhtemel bir kaza anında çok sıkıntı yaratabilir. Hatta kaza olmasa dahi bu devreler "bana göre" beyne ciddi zarar verir. çünkü bu kaskı saatlerce kafanda takıyorsun.
tamam yapmışsın eline sağlık ama güvenlik kısmını hiç düşündün mü ? Kask diye taktığın ekipman seni korumaktan çok sana zarar vermesin ?
biraz düşündüm, manyetik olarak ve batarya şarj takılı iken patlama riski de var ama en güvenli yer iç kısmı, uzun süredir kullanıyorum birşey olmaz diyemem kaza geliyorum demediği gibi ama bir interkom fiyatı da çok, şimdilik sıkıntısız takılıyoruz uyarın için tşk ederim.
Angrypower
20 Ağustos 2018, 21:37
biraz düşündüm, manyetik olarak ve batarya şarj takılı iken patlama riski de var ama en güvenli yer iç kısmı, uzun süredir kullanıyorum birşey olmaz diyemem kaza geliyorum demediği gibi ama bir interkom fiyatı da çok, şimdilik sıkıntısız takılıyoruz uyarın için tşk ederim.
Çin’den 35$’a getirtebilirsin. 1 haftada geliyor artık. Sağlığın daha önemli.
Bu arada bugün öne 16dişli taktım. Şuan hissettiğim zangırdamıyorum. Yarın işe giderken sabah bakıp yeni seyir notlarımı düşerim buraya.
Huka Sampos
20 Ağustos 2018, 22:50
İyi akşamlar, iyi bayramlar arkadaşlar.
29 yaşındayım. 1 senedir 50 cc B ehliyeti ile kullanılabilen Kuba Trendy modelini kullanıyorum. İki bin km oldu. Daha önce hiç motor sürmemiştim. Alma amacım şehir içi az yakıtla ayak işlerimi halletmekti. Ama şuan scooter ve 50 cc olmasına rağmen motor hevesimi arttırdı. Ben de ilk önce kendime tarz belirledim ve istediğim şeyin naked motor olduğunu anladım.
Uzatmadan söyleyeyim, Dominar 400 almak istiyorum. Benim gibi biri için mantıklı bir hareket mi? Bırakın 400 cc’yi vitesli motor bile kullanmadım daha.B ehliyetim vardı şimdi A ehliyet için başvurdum. Yani ehliyetim de yok. Ama bu problem değil bir iki aya alırım. Başlangıç için çok mu ağır olur? Ben başarabileceğimi düşünüyorum ama işten anlayan sizlersiniz. Şimdiden teşekkür ederim.
ozan1991
20 Ağustos 2018, 23:23
İyi akşamlar, iyi bayramlar arkadaşlar.
29 yaşındayım. 1 senedir 50 cc B ehliyeti ile kullanılabilen Kuba Trendy modelini kullanıyorum. İki bin km oldu. Daha önce hiç motor sürmemiştim. Alma amacım şehir içi az yakıtla ayak işlerimi halletmekti. Ama şuan scooter ve 50 cc olmasına rağmen motor hevesimi arttırdı. Ben de ilk önce kendime tarz belirledim ve istediğim şeyin naked motor olduğunu anladım.
Uzatmadan söyleyeyim, Dominar 400 almak istiyorum. Benim gibi biri için mantıklı bir hareket mi? Bırakın 400 cc’yi vitesli motor bile kullanmadım daha.B ehliyetim vardı şimdi A ehliyet için başvurdum. Yani ehliyetim de yok. Ama bu problem değil bir iki aya alırım. Başlangıç için çok mu ağır olur? Ben başarabileceğimi düşünüyorum ama işten anlayan sizlersiniz. Şimdiden teşekkür ederim.
Dominar biraz ağır gelebilir viteslide kullanmadım diyorsun kısa sürede alışırsında olduğun yerde devirsen bile canın sıkılır parçalar çokta ucuz değil
zekeriyaimam
20 Ağustos 2018, 23:31
Angrypower abi neden tişört değiştirir gibi dişli değiştiriyorusun :)
Huka Sampos
20 Ağustos 2018, 23:52
1,83 boy 89 kiloyum. Durduğu yerde devirmem diye düşünüyorum. Vites göstergesinin olmaması çok büyük dezavantaj mı?
Angrypower
21 Ağustos 2018, 06:38
1,83 boy 89 kiloyum. Durduğu yerde devirmem diye düşünüyorum. Vites göstergesinin olmaması çok büyük dezavantaj mı?
Bende 1.83 96kg’lık bir insanım ama altına kum, taş, çakıl geldiğinde ne olduğunu şaşırıyorsun. Dominar ilk motor olacak bir alet değil. Kıramazsın, sağlam fakat ilk motor olmaz. Honda cb125f bak, kuba superlight 200 bak. Pulsar bak fakat Pulsarda apaçi motordur ama Dominar bakma.
Aga dişli işinin sebebi alet çok güzel ama titriyor. 40 arka dişli uzun yolda güzel ve sağlam rüzgarda sıkıntı çıkardı. Bu taktığım arka dişliye çevirdiğinde 42-43’e falan denk geliyormuş. 120’deki titreşimi keserse tadından yenmez.
serif abi
21 Ağustos 2018, 09:35
İyi akşamlar, iyi bayramlar arkadaşlar.
29 yaşındayım. 1 senedir 50 cc B ehliyeti ile kullanılabilen Kuba Trendy modelini kullanıyorum. İki bin km oldu. Daha önce hiç motor sürmemiştim. Alma amacım şehir içi az yakıtla ayak işlerimi halletmekti. Ama şuan scooter ve 50 cc olmasına rağmen motor hevesimi arttırdı. Ben de ilk önce kendime tarz belirledim ve istediğim şeyin naked motor olduğunu anladım.
Uzatmadan söyleyeyim, Dominar 400 almak istiyorum. Benim gibi biri için mantıklı bir hareket mi? Bırakın 400 cc’yi vitesli motor bile kullanmadım daha.B ehliyetim vardı şimdi A ehliyet için başvurdum. Yani ehliyetim de yok. Ama bu problem değil bir iki aya alırım. Başlangıç için çok mu ağır olur? Ben başarabileceğimi düşünüyorum ama işten anlayan sizlersiniz. Şimdiden teşekkür ederim.
Çoluk çocuk olsan olmaz derdim ama .
Yaşını başını almışsın gayet de güzel olur . Hepi topu kaç HP ne kadar agır oldugu belli. Aman aman güçlü aman aman agır aman torklu bir motor değil, cometerlerin bir tık üstü
Benim bir arkadaşım başlangıç motoru xt660z şimdi GS kullanıyor .(yaşı 44 falandır)
Başka bir arkadaşım başlangıç motoru GS 700 (yaşı 43 olması lazım )
Başka arkadaşım bu sene Duke 390 ile başladı ki dominar göre deli bozukluğu 10 kat fazla(yaşı 39)
Vel hâsıl az bile olur milletin abartmasına bakmayın
mavellen
21 Ağustos 2018, 10:59
Bence alma bu motorun beygiri çok değil ama gazı çok yumuşak tecrübeli kişilerde bile arkadan kayma yaşanıyor sen nasıl kontrol edeceksin.Ben olduğu yerde deviriyordum ayaklık açık sandım son anda farkettim zor güç doğrulttum.Artçı ile de pek keyifli değil.Tercih senin.
thamade
21 Ağustos 2018, 12:54
İyi akşamlar, iyi bayramlar arkadaşlar.
29 yaşındayım. 1 senedir 50 cc B ehliyeti ile kullanılabilen Kuba Trendy modelini kullanıyorum. İki bin km oldu. Daha önce hiç motor sürmemiştim. Alma amacım şehir içi az yakıtla ayak işlerimi halletmekti. Ama şuan scooter ve 50 cc olmasına rağmen motor hevesimi arttırdı. Ben de ilk önce kendime tarz belirledim ve istediğim şeyin naked motor olduğunu anladım.
Uzatmadan söyleyeyim, Dominar 400 almak istiyorum. Benim gibi biri için mantıklı bir hareket mi? Bırakın 400 cc’yi vitesli motor bile kullanmadım daha.B ehliyetim vardı şimdi A ehliyet için başvurdum. Yani ehliyetim de yok. Ama bu problem değil bir iki aya alırım. Başlangıç için çok mu ağır olur? Ben başarabileceğimi düşünüyorum ama işten anlayan sizlersiniz. Şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba,
Ben de 30 yaşında Dominar 400 sahibiyim ve bu ilk motorum. serif abi nin söylediklerine katılıyorum. 18-20 li yaşlarda olan biri genelde daha agresif kullandığı için tehlikeli olabilir. Ama bilinçli bir kullanıcının Dominar'ı kullanmakta zorluk çekeceğini sanmıyorum. Belki ilk başlarda ağırlığa alışman gerekebilir. Ancak bu ağırlığın sonradan (rüzgarda savrulmaması, yol tutması gibi konularda) faydalı da olabildiğini görebilirsin.
ozan1991
21 Ağustos 2018, 13:13
bugün öğleden sonra açık olabilicek bi bajaj servisi varmıdır istanbulda? çok ters zamana geldim
kdiner
21 Ağustos 2018, 13:30
bugün öğleden sonra açık olabilicek bi bajaj servisi varmıdır istanbulda? çok ters zamana geldim
maalesef bulamazsınız, bugün bayramın ilk günü ve cumartesi gününe kadar açık olan olmaz.
Cloud
21 Ağustos 2018, 13:51
Peglere ayak topu ile basılır, ayak parmak ucu, ortası ya da topukla diil, kitapta ve eğitimlerde bu öğretilir.Zaten yazdım.Uzun yazınca okunmuyor bu net.
40 Yaşındayum ben olgunum 400cc ile başlarım demek işi şansa bırakmaktır. Tavsiye edileni küçük cc ile en a bir 5 ya da 10 bin km tecrübe edinip öyle geçmektir. 1200cc ile de başlayabilirsiniz yasal engel yok neticede hayat sizin karar sizin.
Başlangıç yapmakla ilgili blogumda bir şeyler karalamıştım linki eklemeye çalışacağım. Tecrübenin ya da olgunlaşmanın illa ki sürüşe etkisi var ama hiç motosiklete binmemiş adamın, 25 yaşında 50bin km tecrübesi olana olgunluk anlamında bir artısı olmaz zannımca, çünkü motosiklet deneyimi sıfır.
Link:
https://mymotorcycleexperience.blogspot.com/2016/05/motosiklete-yeni-baslayanlara.html?m=1
Bazen yazılanları görünce hakikaten okunmuyor uzun yazılanlar diyorum gerçekten okuyanların da bi kısmı anlamıyor ya da biraz okuyup hemen cevap yetiştirmeye kalkıp yanlışa düşüyor galiba.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------
Esasen benim yazdıklarımın da çokça önemi yok, neticede motor işi bireysel iş her koyun kendi bacağından.
Benden paso, sizlere sağlık diliyorum.
Ara ara yukarıda linkini verdiğim bloguma yazıp çizeceğim bundan sonra keyfim olursa. Motor işini abartmayın, hayatın anlamı olacak bir şey değil neticede. Yaşım 47 yi devirdi kafamda çok farklılaştı pek çok şey, değerini yitirdi. Neyse moral bozmayayım. Sizlere iyi şeyler dilerim bolca.
Herkese iyi bayramlar.
Selam ve sevgilerimle.
Angrypower
21 Ağustos 2018, 14:11
bugün öğleden sonra açık olabilicek bi bajaj servisi varmıdır istanbulda? çok ters zamana geldim
Sorununu söyleseydin, belki yardımcı olabilirdik. Neticede servislerde bayramlarını kutluyorlar :)
ozan1991
21 Ağustos 2018, 15:02
Sorununu söyleseydin, belki yardımcı olabilirdik. Neticede servislerde bayramlarını kutluyorlar :)
Hacı sorun gidon işte götüremedim hala bugüne geldi iznim haftaya kaldı artık
Angrypower
21 Ağustos 2018, 15:05
Hea. Senin iş Pazartesi’ye kaldı desene :(
ozan1991
21 Ağustos 2018, 15:39
Hea. Senin iş Pazartesi’ye kaldı desene :(
Kullanılıyo aslındada tam sol yapmam gereken durumlar olunca sıkıntı oluyo neyse 5-6 gün daha kullanmam
Norton772
21 Ağustos 2018, 17:46
Ben de biraz deneyimlerimi paylaşayım çünkü bir süredir 42 dişli, ön tur camı ve gidon yükseltme ile kullanıyorum. Gidon yükseltme bi defa kesin şart. Ön tur camı olmadan bir gün çıkarıp denedim ama ertesi gün tekrar taktım çünkü rüzgarı olduğu gibi veriyor ve ekstra yoruyor. 42 dişli titreşim mevzusuna biraz çözüm. Yine totodaki titreşimi de biraz alıyor. Ben ayda 15-20 kez antalya-side yapıyorum. Mesafe 70 km gidiş ve yine 70 km dönüş. Standart dişli ile 40 dk'dan sonra uyuşma oluyordu. 42 dişli ile artık yok bu uyuşma. Çekişte ise alt devirlerde toparlarken bir alt vitese düşmek istiyor ama gidiş de sanki daha rafine. Frenleri bence iyi ama ön ve arkayı kombine kullanmak şartıyla. Em büyük avantajı ise karışık kullanımda ortaya çıkıyor. Yani şehir izi ve şehir dışı kullanımı pratik. Şehir dışında basıyorsun gidiyor, şehir içinde kıvrak aradan dereden geçip gidiyorsun. Dengesi de alışınca gayet iyi bence. Yakıtından memnunum ve uzun yol ağırlıklı olarak ortalama kullanımda 3.5 lt civarı yakıyor. Daha 4 lt yaktıramadım. Genelde full depo ile 300 km yapıyorum ve tek dişe düşünce benzin alınca ortalama 10 lt benzin alıyor. Vites motul koyunca biraz yumuşadı bu arada. Arka çanta 48 lt gaff kullanıyorum ve memnunum. 120 km hızdan sonra aynalarda titreşim yani çift görme başlıyor bu hali ile. Benden bu kadar şimdilik.
Herkesin bayramı mübarek olsun bu arada.
mavellen
21 Ağustos 2018, 19:57
Peglere ayak topu ile basılır, ayak parmak ucu, ortası ya da topukla diil, kitapta ve eğitimlerde bu öğretilir.Zaten yazdım.Uzun yazınca okunmuyor bu net.
40 Yaşındayum ben olgunum 400cc ile başlarım demek işi şansa bırakmaktır. Tavsiye edileni küçük cc ile en a bir 5 ya da 10 bin km tecrübe edinip öyle geçmektir. 1200cc ile de başlayabilirsiniz yasal engel yok neticede hayat sizin karar sizin.
Başlangıç yapmakla ilgili blogumda bir şeyler karalamıştım linki eklemeye çalışacağım. Tecrübenin ya da olgunlaşmanın illa ki sürüşe etkisi var ama hiç motosiklete binmemiş adamın, 25 yaşında 50bin km tecrübesi olana olgunluk anlamında bir artısı olmaz zannımca, çünkü motosiklet deneyimi sıfır.
Link:
https://mymotorcycleexperience.blogspot.com/2016/05/motosiklete-yeni-baslayanlara.html?m=1
Bazen yazılanları görünce hakikaten okunmuyor uzun yazılanlar diyorum gerçekten okuyanların da bi kısmı anlamıyor ya da biraz okuyup hemen cevap yetiştirmeye kalkıp yanlışa düşüyor galiba.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------
Esasen benim yazdıklarımın da çokça önemi yok, neticede motor işi bireysel iş her koyun kendi bacağından.
Benden paso, sizlere sağlık diliyorum.
Ara ara yukarıda linkini verdiğim bloguma yazıp çizeceğim bundan sonra keyfim olursa. Motor işini abartmayın, hayatın anlamı olacak bir şey değil neticede. Yaşım 47 yi devirdi kafamda çok farklılaştı pek çok şey, değerini yitirdi. Neyse moral bozmayayım. Sizlere iyi şeyler dilerim bolca.
Herkese iyi bayramlar.
Selam ve sevgilerimle.
Hocam yazdıklarınızın hepsini okudum eminin diğerleri de okumuştur.Zannetmiyorum size laf yetiştirme telaşesinde olsunlar.Burda dominar sürenler yeterince tecrübeli.Benim 200 binden fazla şehir içi tecrübem var ama uzun yola çıkınca korkmadım değil hemde hiç tecrübem yoktu.Ben peklere ayak ucunun ortası ile basıyorum artık orası ayak ucumu yoksa topumu ismini bilmiyorum.Formdakilerde öyle yapıyor doğru yanlış bilemem rahmetli Barkın öyle tarif ediyordu.
tommygun
21 Ağustos 2018, 22:06
İyi akşamlar, iyi bayramlar arkadaşlar.
29 yaşındayım. 1 senedir 50 cc B ehliyeti ile kullanılabilen Kuba Trendy modelini kullanıyorum. İki bin km oldu. Daha önce hiç motor sürmemiştim. Alma amacım şehir içi az yakıtla ayak işlerimi halletmekti. Ama şuan scooter ve 50 cc olmasına rağmen motor hevesimi arttırdı. Ben de ilk önce kendime tarz belirledim ve istediğim şeyin naked motor olduğunu anladım.
Uzatmadan söyleyeyim, Dominar 400 almak istiyorum. Benim gibi biri için mantıklı bir hareket mi? Bırakın 400 cc’yi vitesli motor bile kullanmadım daha.B ehliyetim vardı şimdi A ehliyet için başvurdum. Yani ehliyetim de yok. Ama bu problem değil bir iki aya alırım. Başlangıç için çok mu ağır olur? Ben başarabileceğimi düşünüyorum ama işten anlayan sizlersiniz. Şimdiden teşekkür ederim.
Motor bir hareket etmeye başladı mı 600 kg bile olsa ağırlığı bir anda sıfıra düşer, bahsettiğimiz motor hafif bir motor değil ve park etme ya da düşük hızda dar dönüşlerde size sıkıntı yaratacaktır, gaz tepkimesi de Kuba Trendy'den çok çok farklı. 100k üzeri tecrübesi olup da viraja nasıl gireceğini bilemeyen de çok adam var. Oldu da motoru aldınız diyelim o hafta sağlam bir eğitimle bu işe başlamanızı tavsiye ederim. Çünkü araba kullanma mantığına sahip biri genelde de motoru çok rahat hareket ettirip düz bir yolda gidebilir lakin viraj, aniden durmanız gerektiğinde ya da bir engelden kaçmanız gerektiğinde işler çirkinleşebilir. Sözün özü iyi bir eğitim, disiplinli antremanlar ve kendi yetersizliğini bilmekle Dominar ile de başlanabilir ama bu 3 faktörden biri bile eksikse kuvvetle muhtemel tatsız şeyler yaşayabilirsiniz.
Angrypower
21 Ağustos 2018, 22:33
Anlatamıyorum maalesef. Benim giydiğilmayakkabının tabanı kayıyor die zor durumlar yaşayabiliyorum ki Mart’tan beri bifiil kullanıyorum bu motoru. Tecrübesin adamın canını yakar. Ha param benim diyorsan, buyur gardaşım. İşte Halep, işte arşın. Sanki laf olsun die söylüyorum.
Dominar dengeli, güçlü, gerektiğinde agresif bir makine. Bilenler için söyleyeyim Aslantepe Galatasaray stadının oradan tem’e bağlanırken tatlı bir viraj var S şeklinde, oraya 145 ile giriyor makine.
İster touring yap, ister naked. Alacaksan hayırlı olsun ...
levend84
22 Ağustos 2018, 00:43
Motor bir hareket etmeye başladı mı 600 kg bile olsa ağırlığı bir anda sıfıra düşer, bahsettiğimiz motor hafif bir motor değil ve park etme ya da düşük hızda dar dönüşlerde size sıkıntı yaratacaktır, gaz tepkimesi de Kuba Trendy'den çok çok farklı. 100k üzeri tecrübesi olup da viraja nasıl gireceğini bilemeyen de çok adam var. Oldu da motoru aldınız diyelim o hafta sağlam bir eğitimle bu işe başlamanızı tavsiye ederim. Çünkü araba kullanma mantığına sahip biri genelde de motoru çok rahat hareket ettirip düz bir yolda gidebilir lakin viraj, aniden durmanız gerektiğinde ya da bir engelden kaçmanız gerektiğinde işler çirkinleşebilir. Sözün özü iyi bir eğitim, disiplinli antremanlar ve kendi yetersizliğini bilmekle Dominar ile de başlanabilir ama bu 3 faktörden biri bile eksikse kuvvetle muhtemel tatsız şeyler yaşayabilirsiniz.
Motoru hareket ettirme,vites degistirme,denge,vb durumlarin ´´KONTRA´´tekniginin yaninda esamesi okunmaz...
Hee diger unsurlari es gecmiyorum onlarda elzem.
Ama kontra tecrubesi ve reaksiyonu yok ise bir zahmet binmeyin bu iki tekere..
Zira anlik bir refleksle,sapla samani karistirip başa ciddi bela açabilir.
Egitim,ve şehir içi/dişi uzun km tecrubesi..
Örnek,
Acil bir durumda,olasi bir frenlemede kilitlenen arka tekerin motorun dengesini bozmasina nasil engel olunur?
Gidonu fazla sıkmadan kollar rahat olacak şekilde,bakiş ilerde,Sol ayagimiz ile pege dikey kuvvet uygulariz(saga dogru meyillenen kaymayi dengelemis oluruz ve motor iz hattindan cikmaz).
Bakin çok basit bir yontem ama hayat kurtarici.
Angrypower
22 Ağustos 2018, 20:42
Ehöm ehöm...
Son dişli maceramı açıklıyorum. Ön dişliyi malumunuz 15 yerine 16 ile değiştirmiştim. Şimdilik memnunum. Çok fazla torktan düşmedi. Esasen bugün İzmir'e basıp, uzun yol testi yapacaktım fakat maalesef kızımı (köpeğimi) bırakacak yer olmadığı için bayramda ikimizde evde bir başımıza kaldık. Ben tatile kaçacaktım, ev ahalisi kaçtı. Zaten plakamı kaybettiğim için de ayrı bir sıkıntı olacaktı.
Gp-kom.pozit'in ön rüzgar siperlik camı bizim taktığımız biçimsiz şeyden daha fazla koruyormuş. Winter is coming mottosuna dayanarak ondan da bir tane almayı planlıyorum. 128xx km lerde olduğumdan dolayı kışa girerken birde lastik almak zorunda kalacağız gibi.
Ne kadar satmayı planlasamda bu alete her bindiğimde sapıkça bir şekilde daha çok seviyorum. Sağlamlığını gözümde çoktan kanıtladı. Daha büyüğünü alsam işe gidip gelmek sıkıntı olur. Birde yanına ufak motor alacak kadar da zengin değiliz malum. Bu yüzden yolculuğa devam.
gerivites
23 Ağustos 2018, 17:33
Biz de arkadaşla bayramdan önce ağvaya gittik geldik. Toto namına bir şey kalmadı. Dominarla uzun yol benim için sıkıntı yaratır. Bugün de anadolu yakası 4-5 semt dolaştım. Orj dişli 164kmde kesiciye girdi. Başlarda gaz tepkisi yoruyordu ama alışınca şehir içi kesinlikle daha keyifli bir motor. 3000kmyi geçtik.
Huseyin9595
23 Ağustos 2018, 17:54
Selam arkadaşlar bende rodajı bitirdim şuan 2500km de bakımı kaç bindeydi kitapçıkta 5000 yazıyor fakat servis 2500 de gel dedi diye hatırlıyorum.
bide bugün açık biyer bulamadım yarın açık olan biyer var mı acaba istanbulda bildiğiniz
kdiner
23 Ağustos 2018, 18:34
Cumartesi belki açık olan olabilir ama net birşey diyemem, sabah 7 yola çıktım şuan Konya Ereğli deyim kazasız belasız ilk turu tamamladık sırada Adıyaman güzergahı var.
Angrypower
23 Ağustos 2018, 19:12
2500km de gel diyen servise riayet etmemeni öneririm. Zira orijinal bakımı 5000’de. Ara bakım senin insiyatifinde olan birşey, servisin insiyatifinde değil.
levend84
23 Ağustos 2018, 19:33
Cumartesi belki açık olan olabilir ama net birşey diyemem, sabah 7 yola çıktım şuan Konya Ereğli deyim kazasız belasız ilk turu tamamladık sırada Adıyaman güzergahı var.
Usta anladigim kadariyla,sen D400 le baya uzun turlara çıkıyorsun helal olsun.
Firmadan,sponsorluğu çoktan haketmişsin..motorun hakkini veriyorsun.:cat:
Angrypower
23 Ağustos 2018, 19:40
Motor gerçekten sağlam ve şu türkiye fiyatında dolu dolu satılıyor. 16t ön diş ile ideal çizgiye oturdu. Arka ebatta 42t ye tekabül ediyormuş. Ne yazıkki tekrardan uzun yola çıkamadım fakat şu çizgide motor gerçekten güzel oldu. Son hızcı arkadaşlara duyurulur 170'i zorluyor ve buluyor :pl:
Cyan
23 Ağustos 2018, 20:06
Orijinal 14/45 mi bunlarda? 16/45 14/40'a tekabül eder o zaman...
Angrypower
23 Ağustos 2018, 20:39
Orjinal 15/45, 16/45 ise 15/42'ye takabül ediyor.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO