Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Angrypower
06 Temmuz 2018, 19:32
Benim motor sıkışık trafikte tak tak tak bişey vuruyormuş gibi yapıp stop ediyor. Servise götürecektim ama çok yorgunum ve trafik var die vageçtim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------
Bu dediğim sıkışık trafikte max 2dk aynı yerde durduğumda oluyor...
seyyah27
06 Temmuz 2018, 21:08
Henüz bütçe olmadığı için net olarak araştırmadım. Bi Pirelli MT60RS Corsa var bi de pilotstreetII var galiba. Yaz kış kullandığım için ona göre bir lastik bakacağım.
Mitas sport force için ne düşünüyorsun?
Angrypower
06 Temmuz 2018, 21:45
Mitas sport force için ne düşünüyorsun?
Ben fiyat/performans ürünlerinden uzun süre önce vazgeçtim. Her zaman bir handikabı var ki lastik senin yol ile temasını sağlayan en önemli eleman.
seyyah27
06 Temmuz 2018, 22:38
Ben fiyat/performans ürünlerinden uzun süre önce vazgeçtim. Her zaman bir handikabı var ki lastik senin yol ile temasını sağlayan en önemli eleman.
Forumda pirelli rossodan mitasa geçip mennun olanlar var. Onları okuyunca insan acaba diyor?
Angrypower
06 Temmuz 2018, 22:44
Ben orjinal lastiklerine harika diyeni gördüm :)
mast3rly
06 Temmuz 2018, 23:10
Arkadaşlar selamlar, ön panelden gelen cizirti sesi hani titresim yogunke cikan bir ses var. Onu nasıl giderdiniz? Sesi yok etmem icin tam olarak nereye bakmam lazım.
kdiner
06 Temmuz 2018, 23:25
Arkadaşlar selamlar, ön panelden gelen cizirti sesi hani titresim yogunke cikan bir ses var. Onu nasıl giderdiniz? Sesi yok etmem icin tam olarak nereye bakmam lazım.
Benzin deposu ile ön maşanın birleştiği yerde bir plastik parça var onu çıkar bak zaten süngerimsi bir parça yapıştırmışlar sen onun kenarına onun gibi ekleme yap yerine tak ve kontrol et.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
Ben orjinal lastiklerine harika diyeni gördüm :)
Evet, orjinal lastik yağmur kuru iyi tek kötü tarafı olursa yol kenarında sulama suyu yola doğru akmış ise o zaman ........ sağlama alın kendinizi, ıslanan yüzey yere temas ettiği anda bildiğin arka lastik horon tepiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------
Benim motor sıkışık trafikte tak tak tak bişey vuruyormuş gibi yapıp stop ediyor. Servise götürecektim ama çok yorgunum ve trafik var die vageçtim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------
Bu dediğim sıkışık trafikte max 2dk aynı yerde durduğumda oluyor...
Zincirin bol olsa evet tak tak vurma yapar ama stop etmesi enteresan kesin başka bir şey vardır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
Mitas sport force için ne düşünüyorsun?
16000km de yine orjinal lastik taktırıp kullanıyorum, lastik olayı biraz da size bağlı kullanım tarzınız nasıl, asfaltta kullanacak iseniz rosso uygun olsun derseniz mitas.
Norton772
06 Temmuz 2018, 23:42
5000 bakımında motul 7100 yağ koydurdum ve dişliyi de 42 yaptım. Vites geçişleri bira daha yumuşadı. Çat diye geçmiyor artık. Bu arada yeni dişli ile hafif bir York kaybı olmakla birlikte motor dağa rafine bir hal aldı ve yüksek sürate daha rahat ulaşıyor. 125 km hızla giderken aynada çift görme yok artık neredeyse.
gurell.42
07 Temmuz 2018, 10:20
suanda 150 kmyi devirdim tekrar depo fullediğimde ise 4.5 litre benzin aldı. sürüş genelde hava serinlikte ve dağ yollarında artcılı sıkıştırılmadan 5,5 deviri aşılmadan yapıldı. bu motorda 6 bin devir üzerini ben gereksiz görüyorum. alt devirlerde gelen tork bana cok yumuşak ve güçlü bi sürüş imkanı sunuyor. artcım ise pulsarns200 e göre titreşimin daha az olduğunu ve artcı konforunun daha rahat olduğunu söyledi. bu motoru almaktaki amacım uzun yollarda ve dağ yollarında artcılı şekilde güçten düşmeden seyehat edebilmek. ilk defa 130 baandıda cıktım. titreşim hissediliyor ama rahatsız edici değil. aynalarda arkayı cift görme gibi kötü yanı olmadı özellikle denedim :
Angrypower
07 Temmuz 2018, 10:28
Sen onu genede artçısız rodaj yap, sana gereksiz gelen hız da oralarda milletin arkandan psikopat gibi sıkıştırmamasından kaynaklanıyordur. İstanbul'da 5500rpm'yi geçmeden süreceğim de de bak bakalım üstüne tır'ından spor arabasına neler neler biniyor :)
mavellen
07 Temmuz 2018, 10:44
Geri bildirimler herkesde çok farklı.Benim motorun depoda selede ve ön tur camının olduğu yerde zırıltı motoru aldım alalı hiç olmadı.
Orjinal lastikler kuruda çok iyi değil sadece idare eder.Islakda evlere şenlik.
Ben motül yağ koyduğumda viteslerde aldığım tepki fabrikanın motora ilk koyduğu yağdan bile kötü idi.Acaba düzelir diye arka arkaya 2 kere motül koydum.
Ben motülün yanından dahi geçmem.Hiçbir ürününüde kullanmam.Şuan liqui molly var.On numara yağ.Viteslerimde pamuk gibi.Çıt çıt geçiyor.Yarı sentetik yağ kullanıyorum.Tavsiyede ederim.Ben liqui molly nin tam sentetik motorlara konan yağını arabamda daki kullandım.Yağ değişiminde yağ hala özelliğini yitirmemişti.Adamlar yağı yapmış kendimce daha fazla fantazi aramaya gerek görmedim.Memnun olduğum yağa devam.
gurell.42
07 Temmuz 2018, 11:14
@angrypower, hocam kullandığım yol kısmen boştu. hız sevmeyen biriyim ama atiklik benim için ön planda. o yuzden suanda sıkıntı yasamadım . ileride 43 dişliye düşebilirim.
@mavellen zırıltı pıtırdı titreşim benim motorda da yok yada ben hissetmiyorum 6 bin devir cıvarıında biraz hissedilir derecede var . ama sorun edilecek kadar büyük titreşim değil.
ozan1991
07 Temmuz 2018, 11:48
Geri bildirimler herkesde çok farklı.Benim motorun depoda selede ve ön tur camının olduğu yerde zırıltı motoru aldım alalı hiç olmadı.
Orjinal lastikler kuruda çok iyi değil sadece idare eder.Islakda evlere şenlik.
Ben motül yağ koyduğumda viteslerde aldığım tepki fabrikanın motora ilk koyduğu yağdan bile kötü idi.Acaba düzelir diye arka arkaya 2 kere motül koydum.
Ben motülün yanından dahi geçmem.Hiçbir ürününüde kullanmam.Şuan liqui molly var.On numara yağ.Viteslerimde pamuk gibi.Çıt çıt geçiyor.Yarı sentetik yağ kullanıyorum.Tavsiyede ederim.Ben liqui molly nin tam sentetik motorlara konan yağını arabamda daki kullandım.Yağ değişiminde yağ hala özelliğini yitirmemişti.Adamlar yağı yapmış kendimce daha fazla fantazi aramaya gerek görmedim.Memnun olduğum yağa devam.
zırıltı bende çok oldu hocam kesildi ama bi süre sonra özellikle depo bölgesinden
gerivites
07 Temmuz 2018, 12:30
Depoda zirilti benim de 5-6bin devirden sonra basliyor. Bir de kompresyona sokunca oluyor tabi. Aynalar da ayni sekilde 7-8 bin devirde dans ediyor arkayi gormek zorlasiyor.
re_death
07 Temmuz 2018, 12:56
Depoda zirilti benim de 5-6bin devirden sonra basliyor. Bir de kompresyona sokunca oluyor tabi. Aynalar da ayni sekilde 7-8 bin devirde dans ediyor arkayi gormek zorlasiyor.
bendede zırıltı vardı 4 bin devirden sonra başlıyordu , gidonun döndüğü vidanın ordaki plastik kaplamalar birbirine deyiyo o araya küçük bir neopren parça yapıştırdım ses gitti
seyyah27
07 Temmuz 2018, 13:18
Orjinal lastikler kesinlikle iyi değil. Belki idare eder. Özellikle kuru-ıslak veya ıslak-kuru geçişlerde dikkat etmek gerek. Devamlı tedirgin kullanmaktansa değiştirmek daha iyi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------
Zırıltı için debriyaj manetini de kontrol edin. Ben de oradan kaynaklı idi.
JafJaf
07 Temmuz 2018, 13:50
Tayfun motora bıraktım bende bu gün motoru 650 km de 750-800km olsun öyle yapalım bakımını dediler tekrardan yağ değiştiririz ilk yağı çıksın bi an önce dedim 500kmde de götürmüştüm ilk almamışlar kullan az daha diye.
Angrypower
07 Temmuz 2018, 15:11
Demin 45t orjinal arka dişliye geri döndüm. Motorun orjinalini bozmamak gerekiyor kanımca. Şayet benim gibi şehiriçinde çok kullanıyorsanız çünkü 2ye atıp kağnı gitmek hoşuma gidiyor sıkışık trafikte, her iki şekilde de aynı hızlara ulaşıyorum çünkü ufak tefek bir adam değilim. 163km/sa'de kesiciye giriyor şimdi ama çekiş hiç düşmüyor :)
kdiner
07 Temmuz 2018, 15:16
Geri bildirimler herkesde çok farklı.Benim motorun depoda selede ve ön tur camının olduğu yerde zırıltı motoru aldım alalı hiç olmadı.
Orjinal lastikler kuruda çok iyi değil sadece idare eder.Islakda evlere şenlik.
Ben motül yağ koyduğumda viteslerde aldığım tepki fabrikanın motora ilk koyduğu yağdan bile kötü idi.Acaba düzelir diye arka arkaya 2 kere motül koydum.
Ben motülün yanından dahi geçmem.Hiçbir ürününüde kullanmam.Şuan liqui molly var.On numara yağ.Viteslerimde pamuk gibi.Çıt çıt geçiyor.Yarı sentetik yağ kullanıyorum.Tavsiyede ederim.Ben liqui molly nin tam sentetik motorlara konan yağını arabamda daki kullandım.Yağ değişiminde yağ hala özelliğini yitirmemişti.Adamlar yağı yapmış kendimce daha fazla fantazi aramaya gerek görmedim.Memnun olduğum yağa devam.
14 model pulsarda motul 7100 kullandım evet pamuk gibi oldu hatta vites geçti mi diye tekrar kontrol etmek zorunda kalıyordum halbukisi geçmiş, 16 modelde yine kullandım o pamukluk yoktu, dominarda kullandım yok abi motul 7100 bana göre değil bir daha da kullanmam, iyi olabilir ama bana göre hiç iyi değil, costol e devam.
badircik
07 Temmuz 2018, 23:23
Merhaba arkadaşlar. Şöyle bir konu açtım, sizin de okumanızı isterim (Domi içerir)
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/191313-ben-insanin-aklini-alirim.html
seyyah27
08 Temmuz 2018, 00:05
Demin 45t orjinal arka dişliye geri döndüm. Motorun orjinalini bozmamak gerekiyor kanımca. Şayet benim gibi şehiriçinde çok kullanıyorsanız çünkü 2ye atıp kağnı gitmek hoşuma gidiyor sıkışık trafikte, her iki şekilde de aynı hızlara ulaşıyorum çünkü ufak tefek bir adam değilim. 163km/sa'de kesiciye giriyor şimdi ama çekiş hiç düşmüyor :)
Dişli küçültünce zincirden bakla çıkarmak gerek diye biliyorum. Eski dişliyi takınca çıkardığınız baklaları ekliyor musunuz? Yoksa yeni zincir mi takıyorsunuz?bakla takınca zincir güvenli oluyor mu?
Angrypower
08 Temmuz 2018, 21:22
Ben yeni zincir taktım. 2-3 tane zincir kilidi ile dolaşmanın alemi yok. Bir bakla çıkartıp 118'e düşürüyorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------
Evet bugün Marmara Ereğlisi'ne gidip gelmek zorunda kaldım. Orjinal dişli ile yapıştırıp 4,7lt/100km yaktım. Çok güzel titredim kendime geldim. Lakin şehir içinde gıy gıy gıy gidebiliyorum, artçı almak zorunda kaldığımda da sıkıntı etmiyor. Böylesi daha iyi geldi gözüme. Belki 42-43dişli takanlar rahatlamıştır ama ben daha dişli değiştirmem büyük ihtimalle :P
ozan1991
08 Temmuz 2018, 22:54
Ben yeni zincir taktım. 2-3 tane zincir kilidi ile dolaşmanın alemi yok. Bir bakla çıkartıp 118'e düşürüyorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------
Evet bugün Marmara Ereğlisi'ne gidip gelmek zorunda kaldım. Orjinal dişli ile yapıştırıp 4,7lt/100km yaktım. Çok güzel titredim kendime geldim. Lakin şehir içinde gıy gıy gıy gidebiliyorum, artçı almak zorunda kaldığımda da sıkıntı etmiyor. Böylesi daha iyi geldi gözüme. Belki 42-43dişli takanlar rahatlamıştır ama ben daha dişli değiştirmem büyük ihtimalle :P
tur camını filan kullanmıyosun galiba hocam
Angrypower
08 Temmuz 2018, 23:00
Katiyen kullanmıyorum. Çantasınıda söktüm. Kış olunca takarım, çok itici geliyor bana motor tur camı ve çantayı takınca. Benim motor uzun yola çıkmıyorki şehir içinde kullanıyorum çoğunlukla.
ozan1991
08 Temmuz 2018, 23:12
Katiyen kullanmıyorum. Çantasınıda söktüm. Kış olunca takarım, çok itici geliyor bana motor tur camı ve çantayı takınca. Benim motor uzun yola çıkmıyorki şehir içinde kullanıyorum çoğunlukla.
orjinal hali daha yakışıklı bende hiç bi değişiklik yapmıycam
Angrypower
08 Temmuz 2018, 23:43
Bende elcik koruma ile gidon yükseltici var şuan sadece. Bide çakarlarım. Ha bir işe yaramıyor araç sürücüleri üstünde çünkü aynaya bakmıyorlar.
mavellen
09 Temmuz 2018, 09:19
Zaten kavşakların haricinde kazalar en çok etken,kontrolsüz şerit değiştirme.Aynaya bakan olmadığı çin birde makascılar var.
Norton772
09 Temmuz 2018, 12:38
Evet motorun çıplak hali yakışıklı. Lakin tur camı ile rüzgar rahatsız etmiyor şehir dışında. Şehir içi kullansam bende herhalde takmazdım tur camı. Çanta konusu ise ihtiyaç ile alakalı. Ben 42 dişli taktım ve şimdilik rahatım. Ama bakla sökülmedi bende. Sadece zinciri gerdi arka taraftan.
kdiner
09 Temmuz 2018, 15:19
42-43 dişli de bakla sökülmesine gerek yok gerdirme payı olduğu için ama zincir her gerdirme de mesafe kısalacak ve gerdirme payı kalmayacak o zaman zincir de bozulma yok ise bakla sökülüp kilit takılarak işlem halledilir, 40 dişli takılırsa mecbur bakla sökülmesi lazım lazım yoksa germe payı kalmayacak.
sheriff87
09 Temmuz 2018, 16:43
uzun bir müddet aradan sonra herkese merhabalar. Okul iş birarada bu sene foruma pek giremedim. Malum seneye büyük asya turu planım var domdomla. Şimdiden ufaktan hazırlıklara başladım. 3lü çanta seti taktıran arkadaşlaır demirini nerden temin etti, ve en sağlam önereceğiniz hangisi olurdu? Bir de fiyatları ne kadar?
Angrypower
09 Temmuz 2018, 18:32
Walla bilmiyorum ama bu sele bana çok sert gelmeye başladı. Resmen sıkıntı üstünde oturmak. Titreşimde tork ile birlikte geri geldi. Yakıt 45t dişliye dönünce coştu. Arka tekerin yanlaması paha biçilemez :cat:
JafJaf
09 Temmuz 2018, 19:10
2018 bakım ücreti ne kadar dominarın, ilk bakım 2017 de 140tl imiş.
ozan1991
09 Temmuz 2018, 19:44
2018 bakım ücreti ne kadar dominarın, ilk bakım 2017 de 140tl imiş.
160 filan vermiştim ben
mavellen
09 Temmuz 2018, 22:11
2018 bakım ücreti ne kadar dominarın, ilk bakım 2017 de 140tl imiş.
Bizim gazipaşada fix.Malzeme senden işçilik 25-tl.
Bakımda yağ filitreler değişimi.Civata gevşekse kontrolü zincir kontrolü debriyaj ayarı gibi bakılması gereken heryere bakıyorlar.
Norton772
10 Temmuz 2018, 08:56
Dün aspendos tiyatrosunda üç motorluya denk geldim. Adamlar İspanyol ve motorlar ktm touring, triumph ve bmw gs ve hepsi de yeniydi. Bizde neredeyse hayal oldu böyle motorlara binmek. İnsan üzülüyor. Bu ülke vatandaşı bir şeye de keyif ile binemeyecek mi arkadaş? Hayal bile kurdurmuyorlar.
Angrypower
10 Temmuz 2018, 09:17
Binemeyecek tabiki. Binmek istiyor ise her duyarlı vatandaş gibi önce vergilerini ödeyecek sonra binebiliyorsa binecek. Sen kalk taa elin Avrupa’sından gel, paranı çar çur et.? Devlet bizim böyle israfa girmemiz için vergileri daha makul seviyede tutup, günaha girmemizi engelliyor.
mavellen
11 Temmuz 2018, 08:58
Pulsarların fiyatını gördünüzmü?Nerdeyse geçensene dominarı aldığım fiyata.
JafJaf
11 Temmuz 2018, 12:03
İlk bakımın tutarını 220tl çıkardılar. 1 ay öne 185tl diyorlardı. 2 yağ 90tl, yağ filtesi 25tl, sprey sıkmışlar 15tl(kendim alsam 2-3 defa kullanırdım) işçilik 90tl fazla geldi 12 saat hizmet sektöründe çalışan bir kişi bile alamıyor belki 90tl'yi
Fiyatı fazla buldum ve sitedeki bakım fiyatı güncel değil. Ekrem abi saygılar, manavgat da 160tl ye yaptıranda var aynı bakımı
gerivites
11 Temmuz 2018, 12:24
Ben 2 ay önce 140 liraya yaptırmıştım ilk bakımı.
ozan1991
11 Temmuz 2018, 12:34
İlk bakımın tutarını 220tl çıkardılar. 1 ay öne 185tl diyorlardı. 2 yağ 90tl, yağ filtesi 25tl, sprey sıkmışlar 15tl(kendim alsam 2-3 defa kullanırdım) işçilik 90tl fazla geldi 12 saat hizmet sektöründe çalışan bir kişi bile alamıyor belki 90tl'yi
Fiyatı fazla buldum ve sitedeki bakım fiyatı güncel değil. Ekrem abi saygılar, manavgat da 160tl ye yaptıranda var aynı bakımı
bunların hepsi bajajın servisi değilmi neden hepsinde fiyatlar farklı anlamadım
Angrypower
11 Temmuz 2018, 15:05
Benim serviste fix 90₺ işçilik alıyor. Maalesef yapacak bişey yok.
JafJaf
11 Temmuz 2018, 22:11
Benim serviste fix 90₺ işçilik alıyor. Maalesef yapacak bişey yok.
Geçen yıl servisler zararına mı iş yapıyordu o zaman 140tl imiş bakım ücreti
JafJaf
12 Temmuz 2018, 22:38
Ekrem abi, açıklama yok mu? 185tl dendi normaldir diye düşündüm 1 ay sonra 220tl çıkarıldı fatura, servis kötü mü, hayır. Resmi internet sayfası güncel değil diye her servis istediği faturayı mı çıkaracak. Sitenin güncellenmesini ve mağdur isem giderilmesini talep ediyorum, şu sayfaya bakınca geri dönüş yapacağını da biliyorum :)
kdiner
12 Temmuz 2018, 23:03
uzun bir müddet aradan sonra herkese merhabalar. Okul iş birarada bu sene foruma pek giremedim. Malum seneye büyük asya turu planım var domdomla. Şimdiden ufaktan hazırlıklara başladım. 3lü çanta seti taktıran arkadaşlaır demirini nerden temin etti, ve en sağlam önereceğiniz hangisi olurdu? Bir de fiyatları ne kadar?
İrf motor irfan beyin yaptığı çanta demiri var arka ve yan çanta demiri olarak en son fiyatı 650tl mi öyle birşey diye hatırlıyorum, benimkini arkadaşa yaptırdım sağolsun, CBF 150 çanta demirini uydurabilirsiniz, çanta olarak arkadaşın dediği gibi Yusuf tirsi isimli Konya lı bir arkadaş vardı soy ismi yanlış olabilir birde atk diye bir firma var bakabilirsiniz.
Angrypower
14 Temmuz 2018, 14:24
Durum güncellemesi. Stock Dominar 5,18lt/100km yakıyor. %80 sıkıştırma ile. %100 sıkıştırsan 5,50lt/100km Peri görecek. Ortalama 290-300km yol yaptım.
Durum güncellemesi. Stock Dominar 5,18lt/100km yakıyor. %80 sıkıştırma ile. %100 sıkıştırsan 5,50lt/100km Peri görecek. Ortalama 290-300km yol yaptım.
Beklenen değer buydu işte.
Koskocaman motor, orta sınıfa yakın tork ve güçle 3lt yakacak değil ya :)
Genel kullanımda 4 ile 5 litre arası ortalama değer çıkacağını tahmin ediyordum.
Bence Bajaj motorları yakıt konusunda yeteri kadar başarılı.
Angrypower
14 Temmuz 2018, 23:47
Esasen sıkıştırmadan 40 dişli ile 3,7lt/100km lere inebiliyorsun. Lakin stok hali sıkıntı. Stock dişliyi kullanıncada insan 7.vitesi arıyor. Bana göre bu motorun şanzımanını tekrardan yapmaları gerekiyor.
seyyah27
15 Temmuz 2018, 09:38
2500 km deyim. En az 3,4 en çok 4,5 yaktım. Genel ortalamam 3,94
Orjinal dişlispor
mavellen
15 Temmuz 2018, 11:01
Esasen sıkıştırmadan 40 dişli ile 3,7lt/100km lere inebiliyorsun. Lakin stok hali sıkıntı. Stock dişliyi kullanıncada insan 7.vitesi arıyor. Bana göre bu motorun şanzımanını tekrardan yapmaları gerekiyor.
Bencede haklısın 6 vites bu motora yetmiyor.
JafJaf
15 Temmuz 2018, 16:54
Benim serviste fix 90₺ işçilik alıyor. Maalesef yapacak bişey yok.
Yıkama dahil mi değil mi ? benim motor temizdi aynı şekilde aldım.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO