PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121

maktama
26 Haziran 2018, 09:52
Titreşim konusunda:
Benelli Trk502 face grubunda motor kulakçıklarının 6 tanesinden 4'ünün direkt olarak şaseye bağlandığı(diğer 2si olması gerektiği gibi birara conta ile bağlanıyor, titreşimi emiyor), doalyısıyla titreşimi direkt buralardan şaseye verdiği, bu bağlanan 4 vidanın daha incesi(ama aynı dayanımdaki özel bir vida) ama çevresine aynı kalınlığa ulaştıracak bir kauçuk hortum ile tekrar montajı sonucunda titreşimin %80 oranında azaldığı anlatılıyor.

Bizim motorlarda motor şaseye nasıl bağlanıyor çok da dikkat etmedim, ama bizdeki durum da benzer ise böyle bir çözüm belki bizim motorlar için de ilaç olabilir.

kdiner
26 Haziran 2018, 11:35
Dominar'ın enjeksiyon haritasını mıncıklıyoruz. Duke390'a performans olarak yaklaşmasını umuyorum bakalım. Son hızdan ziyade daha kolay çıkması hedef.

duk390 ın ilk gelenleri hakkında bilgi edin sonra bu dediğin işe kalkış bence sonra pişman olma.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------


Titreşim konusunda:
Benelli Trk502 face grubunda motor kulakçıklarının 6 tanesinden 4'ünün direkt olarak şaseye bağlandığı(diğer 2si olması gerektiği gibi birara conta ile bağlanıyor, titreşimi emiyor), doalyısıyla titreşimi direkt buralardan şaseye verdiği, bu bağlanan 4 vidanın daha incesi(ama aynı dayanımdaki özel bir vida) ama çevresine aynı kalınlığa ulaştıracak bir kauçuk hortum ile tekrar montajı sonucunda titreşimin %80 oranında azaldığı anlatılıyor.

Bizim motorlarda motor şaseye nasıl bağlanıyor çok da dikkat etmedim, ama bizdeki durum da benzer ise böyle bir çözüm belki bizim motorlar için de ilaç olabilir.

dominar direk şaseye bağlı koruma demirleri kısmına ve ayak pegleri kısmına bakarsan görebilirsiniz, neyseki radyatörü plastik conta üzerine monte etmişler. dominarda şase ile arasında boşluk yok sıfıra sıfır o yüzden değişiklik pek yapamazsınız ama belki koruma demiri kısımlarına bir şeyler yapılabilir.

YasinC
26 Haziran 2018, 13:22
duk390 ın ilk gelenleri hakkında bilgi edin sonra bu dediğin işe kalkış bence sonra pişman olma.[COLOR="Silver"]



İlk defa yapmıyorum. Duke390'ın da geçmişini az buz biliyorum :) Gerçi 390 ile pek ilgisi yok. Stage 1 kıvamı olursa olur. Üstü zaten günlük kullanıma gelmez pek

Angrypower
26 Haziran 2018, 19:46
Merak ettim, ilk gelen Duke 390'ların nesi vardıki?

YasinC
26 Haziran 2018, 20:20
Merak ettim, ilk gelen Duke 390'ların nesi vardıki?

Blok patlattı bir kısmı biyel kollarındaki hatalardan dolayı

Boldpilot
26 Haziran 2018, 20:22
Motorunuzun performansını artırmak istiyorsanız üzerine koyup cc yükseltin 😊

ozan1991
26 Haziran 2018, 20:44
Motorunuzun performansını artırmak istiyorsanız üzerine koyup cc yükseltin ��

bi o kadar daha koymak lazım :cherry:

YasinC
26 Haziran 2018, 21:53
Motorunuzun performansını artırmak istiyorsanız üzerine koyup cc yükseltin ��

Mt7 yazılım atmıştım hazırda var bence öyle deme :P

Boldpilot
27 Haziran 2018, 20:29
Mt7 yazılım atmıştım hazırda var bence öyle deme :P
Ben orjinalciyim hocam, bi ara düşünmedim değil sonra zamanı gelince 09 olsun dedim 😃

Angrypower
27 Haziran 2018, 21:16
Ben orjinalciyim hocam, bi ara düşünmedim değil sonra zamanı gelince 09 olsun dedim 😃

Sen CB650F almadın mı? Nie halen MT-07 ile oynuyorsun ?

Boldpilot
27 Haziran 2018, 21:20
Sen CB650F almadın mı? Nie halen MT-07 ile oynuyorsun ?

Almadım , eleman kaza yaptı fazla bi hasar yok ama grenajlardan felan 1400tl hasar kaydı geçti sisteme. Bende vaz caydım
https://i.resimyukle.xyz/OUCf8f.jpg (https://resimyukle.xyz/resim/OUCf8f)

Bunu alıyordum ama ufak geliyor 😁

Angrypower
27 Haziran 2018, 21:24
Yazık olmuş. Ben SS leri pek sevemiyorum. Piste çıkmadıkları sürece benim gözümde o değerli yerlerini alamıyorlar. Cafe önüne çekmek için motor alınmaz kanımca.

Boldpilot
27 Haziran 2018, 21:30
Yazık olmuş. Ben SS leri pek sevemiyorum. Piste çıkmadıkları sürece benim gözümde o değerli yerlerini alamıyorlar. Cafe önüne çekmek için motor alınmaz kanımca.
Zaten bende 20km sonra inmek zorunda kaldım. Böyle bi rüzgar alma şekli yok, mt de daha az rüzgar yiyorum. Racing bana göre değil her binişimde bunu anlıyorum 😃

Angrypower
27 Haziran 2018, 21:34
Boşver benim gibi motorundan memnun kalmaya bak. Dominar'ı stock haline çevireceğim. Mis gibi. Hızlara takılmadan gidiyoruz işte :P

Boldpilot
27 Haziran 2018, 21:39
Aynen, son 2 ayda 3-4 kazazedeyi canlı gördüm. Sürüşümü oldukça etkiledi en güzeli keyif almak.

idinc
28 Haziran 2018, 00:27
Alıntıdır:

Ekrem ATA:
DOMİNAR 400 RAPOR...

Harun Urban bey bir rapor gönderdi. Hiç bir kelimesine dokunmadan yayınlıyorum.

Kendisi profesyonel bir motosiklet kullanıcısı. Alman vatandaşı olmakla beraber 2012 yılından beri değerli eşi Dora hanım ile beraber Türk vatandaşı olarak Antalya’da yaşıyor. Aynı zamanda iyi bir mühendis.

Dominar 400 kullanıyor. Seyahatinden Avrupa’da iken haberim oldu. Dönüşte İstanbul’da buluştuk. Memnuniyetini ifade ile beraber bir rapor yazacağını beyan etti.

Tamamen ürünü anlatan bir yazı. Uzun olmakla beraber Dominar 400’ü bugüne kadar en iyi analiz eden raporlardan biri. Motoru merak edenler için iyi bir referans olabilir.

Kendilerine çok teşekkür ediyorum.

Raporu takdirlerinize sunuyorum.

‘Türkiye Avrupa Turu.

5 hafta – 10 ülke- 10. 000 km

En son söylenecek olanı en baştan söylemek istiyorum; bu tur hayatım en güzel turuydu, hatta hayallerimin bile ötesindeydi. Tamı tamına kırk yıldır eşimle birlikte hastalık derecesinde motosiklet kullanıcısıyız. 250 cc’ den 1000 cc’ ye kadar, 130 hp’li turer, enduro (kros), yarış motosikletleri; marka olarak da Suzziki’den Yamaha’ya, Guzzi’ den Ducati’ye kadar her türlü motoru kullandım. Uzun motosiklet turları yaptım, ancak bu tur en uzunu ve en güzeli olmasını istiyordum.

Bu yazımda, turumuz boyunca görme, gezme imkânını bulduğum ülkeler, muhteşem şehirler ve doğal güzellikler ile candan-sevgi dolu insanlar hakkında değil, bu tur için özel olarak aldığımız motor ile ilgili tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.

Uzun aramalar sonucunda tek silindirli, sağlam sürücü düzenli, çok iyi fren sistemlerine, ABS ve beklenti ötesi güçlü farla sahip, KTM’ nin modifize edilmişi olan tek silindirli Hindistan markası Bajaj Dominar’da karar kıldık.

Motosikleti aldığımız ilk gün, yapacağımız turun, bagaj ve yan çantaları da dahil tüm yüküyle 500 km’ lik bir test sürüşünü yaptık. Test sürüşünün 200 km’ sini bol ve keskin dönemeçli sahil yolu üzerinden Antalya’dan Kuşadası’na geri dönüşü ise daha düz şehirlerarası yollardan yaptık. Bajaj motosikleti tabiî ki, virajlarda daha fazla keskinlik, gücüne güç isteyen agresif bir Ducati değil ama bunun yerine aynı virajları problemsizolarak ve güven vererek almaktaydı. Yumuşak virajlı daha düz şehirlerarası yollarda ise Bajaj keyifli, güvenli konforlu bir sürüş sağlamakta ve insana daha fazla gaz verse de bu güvenli, konforlu sürüşten taviz vermeyecekmiş hissini vermekteydi. Müthiş bir güven hissi.

İlk bakımından sonra ise hayalini kurduğumuz Avrupa turuna çıktık.

Boyayı ve bezin deposunu korumak için gerek yan çantaların altını ve tutturduğumuz tutaçların etrafını lastik ile korumaaltına aldık. Bunun sonucunda ise 5 hafta çantalı yolculuğa rağmen boyada çizik veya aşınma oluşmadı. Motosikletimize 15 litre hacimli yumuşak yan çantalar, 12 litrelik depo üst çantası ve 40-60 litreli alüminyum- topcase taktık. Zincir, alet edevat ve yapışkan şerit gibi denge bozabilecek her turun almazsa olmaz ağırlıklarını tabii ki benzin deposu üstü çantasına yerleştirdik.

Günlük olarak 450 ile 600 km arasında yol katlettik. Amortisör ve düz sürüş özelliği insana gerçek bir rahat sürüş keyfi sunmakta. Motosiklet 6 vitesiyle 110-120 km/h bandında rahat sürüş sağlayacak şekilde ama sollamalarda yıldırım hızıyla 135-140 km/h çıkabilecek şekilde ayarlanmış hissi vermekte.

Yolculuğumuz boyunca dik ve uzun yokuşlarda dahi 2 kişi ve onca yüke rağmen ortalama 120 km/h lık hızımızı sabit tutmak için hiçbir zaman gazı köklememiz gerekmedi. Bu püskürtmeli sistemi karbüratör sistemi ve tek bujililerle kıyaslayacak olursam bahse konu motosiklet sahip olduğu 400 cm3 göre çok fazla güç sunmakta. Özellikle saatlerce süren uzun yollarda motorun ne kadar sakin olduğunu ve ihtiyaç halinde rezervinde daha ne kadar güç barındırdığına şahit olabilirsiniz.

Turumuz boyunca Türkiye, Yunanistan, Makedonya, Sırbistan, Slovenya, Avusturya Almanya, Belçika ve Hollanda gezdiğimiz ülkelerdi. En büyük endişemiz ise eşimin arka koltukta rahat olamayacağı idi. Bu endişemiz de yersiz çıktı. Yoldaki tümsekleri, darbeleri ve bozuk yol satıhlarını ise alt düzenler mükemmel bir şekilde adeta emmdi. Arka koltuk gayet rahat ayak dayanakları ise optimal yükseklikte. Sürücü oturuşu gayet rahat, omuzlar ve kollar sarkık durmakta ve oturak yeterli büyüklükte ve rahatlığa sahip. Transalp ile kıyaslandığında dahi bence daha rahat.

5.000 km yolculuk sonunda yağ ( Castrol 10 W 50) ve filtre değişikliği gerçekleştirdik. Yolculuk boyunca motorumuz yağ ve su eksiltmedi. Aynada oluşan hafif bir gevşeme haricinde onca yol ve katettiğimiz kilometreye karşı hiçbir teknik arıza meydana gelmedi.

Bajaj ile yaptığım bu tecrübe bana, dünya seyahatlerinin efsanesi bozulmaz – arızalanmaz Yamaha 500 XT’ yi hatırlattı. Ama Bajaj ilaveten gayet agresif ve sportif bir sürüş imkanı da sunmakta. İstendiği takdirde motosiklet adeta mahmuzlanıp gayet spor sürüş keyfi yaşatabilmekte. 6500 devirden itibaren motor adeta kükremekte ve inanılmaz bir hız oluşturma gücüne sahip.

Bazı diğer itibarlı motosiklet markalarında dahi şahit olduğum vites boşlukları bulunmamakta ve vitesler arası geçiş ile vites aralıkları mükemmel ayardadır. Debriyaj ise gayet iyi ve özellikle vites küçültmelerde konforunu göstermektedir. Ortalama yakıt tüketimi 3.4 litre, çok hızlı sürüşlerde ise 4 litre idi. Zinciri her 400 km’ de bir yağladık ve Antalya’ya dönüşümüze kadar hiç germemizi gerektirmedi. Bu konuda alışık olmadığım kadar iyi bir kalite sağlanmış.

Genel olarak motor, yüksek kaliteye hitap edebilecek kadar, sağlam ve kusursuz imal edilmiştir. 4.000 devirde az bir ses çıkartan bir-iki plastik parça eleştirilebilir. Ancak bu durumun da az bir plastik bant ile üstesinden gelmemiz kolay oldu.

Biz, aslında mümkün olmayan, birbirinden farklı birçok beklentimize cevap verecek, bir motosiklet arayışındaydık. Ancak Dominar gerçek bir çok yönlü araç; uzun yolculuklarda gayet rahat ama yine de günlük kullanım için ideal ve istendiğinde ise hızlı ve sportif sürüş imkânı sunmaktadır.

Dominar sağlam, iyi işçilikle imal edilmiş ve az yakıt harcamaktadır.

Bir yönüyle bozulmaz – arızalanmaz Yamaha 500 XT’ ye veya Transalp’e rakip olabiliyor diğer yönüyle ise daha atik ve sportif; yani sportif bir tur aracı. Genel olarak ise dünya seyahati ve günlük kullanım için de kullanılabilecek, sportif sürüş zevki veren bir araç.

Önümüz yıl için ise yine uzun bir tur planımız var; ya İran, Pakistan üzerinden Hindistan’a ulaşacağımız uzun ama relaks bir tur veya bir Karadeniz turu. Bu turlar hakkında da sizleri bilgilendireceğim.

Dominar ile harika bir tur.

2 kişi, 5 hafta, 10.000 km, 10 ülke.

Antalya’dan başlayıp Yunanistan, Makedonya, Sırbistan, Hırvatistan’ dan Belçika ve Hollanda’ya kadar harika bir tur.

Dominar bu tür uzun turların problemsiz, yorulmadan, teknik arızasız, kusursuz üstesinden gelmektedir. Gerek sürücü, gerek arkada oturan kişi için oturuş gayet rahat ve konforlu. Hareket tarzı, bir yönüyle efsanevi XT 500’ e benzemekte diğer yönüyle Transalp’i anımsatmakta, ama yine belirgin bir şekilde sportifçe sürüş imkanı vermektedir.

Ortalama, yüz kilometrede 3.4 litre yakıt tüketimi hakkında bir şey söylemeye dahi gerek yok.

Güven veren, rahat sürüşlü, iyi huylu harika bir motosiklet.’

mavellen
28 Haziran 2018, 08:52
Motorun bozulmaması yolda kalmaması parçalarının arıza vermemesi dominarın çok sağlam yapıldığını göstermez.Servis bakımlı bajajların blok hasarı verdiklerinede şahit olduk forumda.Bu biraz şans işi.Ben dominara güvenim ülkeler arası seyehat kesinlikle yapmam.Acaba bunlara bir adet vstrom verseydin nasıl bir rapor hazırlarlardı.Bukadarda abartmaya gerek olmadığı düşünüyorum.Öyle düşünmüş olmasam içimde bu motoru satma arzusu olmazdı.Ben dominarı satmayı düşünüyorum.Neden salakmıyımda satıyorum.Admdaki popo bildiğin beton olmalı.Ben 100 km yaptıkdan sonra ağrılar başlıyor.Yazı bildiğiniz taraflı.Bir dominar sahibi olarak ekrem beyin reklamı demekten öteye gitmez.

ekrem ata
28 Haziran 2018, 09:17
Motorun bozulmaması yolda kalmaması parçalarının arıza vermemesi dominarın çok sağlam yapıldığını göstermez.Servis bakımlı bajajların blok hasarı verdiklerinede şahit olduk forumda.Bu biraz şans işi.Ben dominara güvenim ülkeler arası seyehat kesinlikle yapmam.Acaba bunlara bir adet vstrom verseydin nasıl bir rapor hazırlarlardı.Bukadarda abartmaya gerek olmadığı düşünüyorum.Öyle düşünmüş olmasam içimde bu motoru satma arzusu olmazdı.Ben dominarı satmayı düşünüyorum.Neden salakmıyımda satıyorum.Admdaki popo bildiğin beton olmalı.Ben 100 km yaptıkdan sonra ağrılar başlıyor.Yazı bildiğiniz taraflı.Bir dominar sahibi olarak ekrem beyin reklamı demekten öteye gitmez.

Değerli mavellen; Harun Bey Antalya'da yaşıyor. Siz de yakınsınız. İsterseniz telefonunu da vereyim, isterseniz görüşün. Görüşlerinizi çarpıştırın, münazara edin. Hiç boş konuşan bir kişiliğe benziyor mu? Kendisi ile saatlerce de konuştum. Bilgisine ve mühendisliğine sadece saygı duydum.

Ne bu yazıya, ne seyahatine en ufak katkım olmadı. Sadece dönüşte bakım hediye edildi. Seyahatinden de sonradan haberim oldu.

Gene de ön yargılarınızı değiştiremem. Ben açıkça her şeyi söyledim.

Bir de şunu söylemek lazım. Benim tespitim bu yönde.

Alınan motordan ne beklendiğini iyi bilmek lazım. Kendisi zaten raporu iyi okursanız herhalde dünyanın en iyi motor demiyor. Ama bir çok farklı ihtiyaçlarıma cevap verebilecek çok maksatlı, hesaplı bir motor diyor ve rapor bu mihval üzerine gidiyor.

Size söylemiyorum ama genel bakış açımızda böyle bir hata var. Kısır bir bakış açısı ile (mesela bana çok gelen eleştiri niçin son hızı düşük gibi...) değerlendirme yapıyoruz. Asıl olan çok yönlü ve fayda ve verimliliğe yönelik bir bakış açısını yakalamak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------

Değerli Mavellen; hatta küçük bir ilave yapmak isterim. Rapor dün akşam gelmişti. Kendilerine rapor için teşekkür mesajı yazdım. Güzel türkçesi ile aynen şu cevabı verdi. 'Motor güzel, rapor ondan dolayı güzel...'

mavellen
28 Haziran 2018, 10:23
Değerli mavellen; Harun Bey Antalya'da yaşıyor. Siz de yakınsınız. İsterseniz telefonunu da vereyim, isterseniz görüşün. Görüşlerinizi çarpıştırın, münazara edin. Hiç boş konuşan bir kişiliğe benziyor mu? Kendisi ile saatlerce de konuştum. Bilgisine ve mühendisliğine sadece saygı duydum.

Ne bu yazıya, ne seyahatine en ufak katkım olmadı. Sadece dönüşte bakım hediye edildi. Seyahatinden de sonradan haberim oldu.

Gene de ön yargılarınızı değiştiremem. Ben açıkça her şeyi söyledim.

Bir de şunu söylemek lazım. Benim tespitim bu yönde.

Alınan motordan ne beklendiğini iyi bilmek lazım. Kendisi zaten raporu iyi okursanız herhalde dünyanın en iyi motor demiyor. Ama bir çok farklı ihtiyaçlarıma cevap verebilecek çok maksatlı, hesaplı bir motor diyor ve rapor bu mihval üzerine gidiyor.

Size söylemiyorum ama genel bakış açımızda böyle bir hata var. Kısır bir bakış açısı ile (mesela bana çok gelen eleştiri niçin son hızı düşük gibi...) değerlendirme yapıyoruz. Asıl olan çok yönlü ve fayda ve verimliliğe yönelik bir bakış açısını yakalamak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------

Değerli Mavellen; hatta küçük bir ilave yapmak isterim. Rapor dün akşam gelmişti. Kendilerine rapor için teşekkür mesajı yazdım. Güzel türkçesi ile aynen şu cevabı verdi. 'Motor güzel, rapor ondan dolayı güzel...'

Bende kullanıyorum.Bendeki farklı bir motormu?Burası dominar 400 kullanıcılar bilgi paylaşım başlığı.Yeni alacak arkadaşları yanıltmak istemem.Yorumumda ona olmalı.

Bu motoru alan hopbala dünya turuna çıkayım nasıl olsa sorun olmaz fikrinede kapılmamalı.Burda verdiğimiz bilgiler bu şekilde.Bu arkadaş kendisi paylaşmış olsaydı yorumlarda ona göre gelirdi.Mesela bol resimli geziler gibi.

Malı yerden yere vurmaya gerek yok.Hakkı ne ise o.Kötü motor değil çin mallarından iyi.Yolda bırakmayacak anlamı çıkarmak yanlış olur diğer kullanıcılar adına.(bu şans işi,nasipte ne varsa o)Mesela daha taze ns 200 ile avrupa turuna çıkıp yolda kalan arkadaş.

Ben geçen sene tüm yaz hatta kışın yarısınıda ns 200 ile yaptım.Ne hikmet ise bu sene dominara binmek içimden gelmiyor.Şuan bile işe git gel araba ile.
Bu motor ne beklidiğine bağlı birazda.Belkide ben çokşey bekledim.

Mesela alt devirlerde yüksek tork ve yüksek beygir gibi.Bu gibi Güç: 35 BHP @ 9,000 RPM Tork: 33 Nm @ 7,000 RPM motrun 9 bin devir çevirdiğini varsayarsak.Alt devir mald devir falan yok.Yalan yok 13 bin devir çeviriyor diye aldım.13 bin çevirsede 13 bin çevirecek halim yok ama göstergede 13 bin yazıyorsa 13 binde çevirebilmeli yada honda yamaha gibi kadran ne ise onu göstermeliydi.Yanıltmamalıydı.Alt devirlerde değil motor tüm gücünü son devirlerde gösteriyor.Kendimi çok kandırmaya çalıştım cbf 500 f de 10 bin çeviriyor devire takılma diye.Kontağı her açışımda 13 bin sahte devir rakamını görmek pek hoş olmasa gerek.

Diceksin Fatihcim mal bu.İşine geliyorsa.Haklısın.

Her zaman olduğu gibi örnekler geçmiş sayfalarda sürü ile var.Siz yine üstte çıkarsınız.

ekrem ata
28 Haziran 2018, 10:48
Bende kullanıyorum.Bendeki farklı bir motormu?Burası dominar 400 kullanıcılar bilgi paylaşım başlığı.Yeni alacak arkadaşları yanıltmak istemem.Yorumumda ona olmalı.

Bu motoru alan hopbala dünya turuna çıkayım nasıl olsa sorun olmaz fikrinede kapılmamalı.Burda verdiğimiz bilgiler bu şekilde.Bu arkadaş kendisi paylaşmış olsaydı yorumlarda ona göre gelirdi.Mesela bol resimli geziler gibi.

Malı yerden yere vurmaya gerek yok.Hakkı ne ise o.Kötü motor değil çin mallarından iyi.Yolda bırakmayacak anlamı çıkarmak yanlış olur diğer kullanıcılar adına.(bu şans işi,nasipte ne varsa o)Mesela daha taze ns 200 ile avrupa turuna çıkıp yolda kalan arkadaş.

Ben geçen sene tüm yaz hatta kışın yarısınıda ns 200 ile yaptım.Ne hikmet ise bu sene dominara binmek içimden gelmiyor.Şuan bile işe git gel araba ile.
Bu motor ne beklidiğine bağlı birazda.Belkide ben çokşey bekledim.

Mesela alt devirlerde yüksek tork ve yüksek beygir gibi.Bu gibi Güç: 35 BHP @ 9,000 RPM Tork: 33 Nm @ 7,000 RPM motrun 9 bin devir çevirdiğini varsayarsak.Alt devir mald devir falan yok.Yalan yok 13 bin devir çeviriyor diye aldım.13 bin çevirsede 13 bin çevirecek halim yok ama göstergede 13 bin yazıyorsa 13 binde çevirebilmeli yada honda yamaha gibi kadran ne ise onu göstermeliydi.Yanıltmamalıydı.Alt devirlerde değil motor tüm gücünü son devirlerde gösteriyor.Kendimi çok kandırmaya çalıştım cbf 500 f de 10 bin çeviriyor devire takılma diye.Kontağı her açışımda 13 bin sahte devir rakamını görmek pek hoş olmasa gerek.

Diceksin Fatihcim mal bu.İşine geliyorsa.Haklısın.

Her zaman olduğu gibi örnekler geçmiş sayfalarda sürü ile var.Siz yine üstte çıkarsınız.

Sadece görüşlerinize saygı duyarım Fatih bey. Size de bu rapor ekrem bey'in reklamı olmuş dediğiniz için açıklamalarda bulundum. Hiç bir noktasında katkım ya da teşviğim olmayan bir rapordur. Eğer yolunuz Antalya'ya düşerse sizin dominar motivasyonunuz için servisimiz ile tanıştırmak isterim. Bir yerlerde yanlışlık var. Yakıt bedeliniz benden. Alanya'ya selamlar...

Angrypower
28 Haziran 2018, 20:09
Kendi objektif görüşlerimi sunayım. Malum 40t dişliye geçtim. Titreşimden muzdariplik had safhada idi. Şimdi daha güzel oldu ama o heyecanını kaybetti motor. Malum zincirden bakla aldığımız içinde tekrardan sıfır zincir almak lazım. 600₺ fiyat var. Maşallah. Sözde Dominar; domine eden die lanse ediliyor. Pulsar görünce resmen içine siniyor. Pulsar adına yakışır biçimde köpek gibi bela oluyor başınıza. Bana göre Pulsar’ın makyajlanmış ve ağır hali. Ha Ortaköy’de, Arnavutköy’de bu motordan görmek beni memnun etti. İstanbul’un en pahalı semtlerinde süzülüyor lakin o aynalarındaki titreşim, o gidişattaki vasatlık hoş olmuyor. Yakıt ortalamam 3,84lt/100km ki Pulsar ile 2,9lt/100km yapıyordum aynı hızlarda. Benim servis bakımlı Pulsarda blok patlattı. Saçma sapan 50 kuruşluk bir parça tüm motorun içini peynir ekmek gibi yedi ve garanti süresi 10gün ile doldu die fabrikasyon hatası bir olay ile başbaşa kaldım.

Lakin dediğim gibi ben dominardan memnunum ama bu tamamen benim motor sevgimden ileri geliyor. Motosiklete binmeyi seviyorum. Gönül isterdiki daha güzel olsun ama 3kuruşa 5köfte vermiyorlar.

deep_breathe
01 Temmuz 2018, 14:12
Arkadaşlar, sizce şu an kullanmış olduğum mt 25 i satıp, dominar 400 almam mantıklımı? Kafamda dominar var, fiyatıda uygun geliyor. Ne dersiniz?

YasinC
01 Temmuz 2018, 14:20
Arkadaşlar, sizce şu an kullanmış olduğum mt 25 i satıp, dominar 400 almam mantıklımı? Kafamda dominar var, fiyatıda uygun geliyor. Ne dersiniz?

Ne beklediğine göre değişir. Uzun yola gideceksen dominar daha konforlu gelir. Yokuşta falan bayılmaz. Ama derdin yüksek (140-150) hızlarda seyahat ise çare 500cc. Daha yüksek hızlar için 600cc ve üstü.

mavellen
01 Temmuz 2018, 15:42
Arkadaşlar, sizce şu an kullanmış olduğum mt 25 i satıp, dominar 400 almam mantıklımı? Kafamda dominar var, fiyatıda uygun geliyor. Ne dersiniz?

Mal kötü değil.YasinC dediği gibi kesinlikle ne beklediğine bağlı.Top speed takıntın yoksa gerikalan özellikleri seni tatmin eder.Youtube daki 180km hızlar seni aldatmasın.O hızlara nasıl ulaştılar bilmiyorum ama öyle bir hız dominarda yok.Dişli değişirsen 120 km hızlarla bile fıtı fıtı gidebilirsin.En güzeli git test et.Elalemin ne söylediğini boşver.

ozan1991
01 Temmuz 2018, 15:45
Mal kötü değil.YasinC dediği gibi kesinlikle ne beklediğine bağlı.Top speed takıntın yoksa gerikalan özellikleri seni tatmin eder.Youtube daki 180km hızlar seni aldatmasın.O hızlara nasıl ulaştılar bilmiyorum ama öyle bir hız dominarda yok.Dişli değişirsen 120 km hızlarla bile fıtı fıtı gidebilirsin.En güzeli git test et.Elalemin ne söylediğini boşver.

angrypower 180 görüyordu 40t dişliyle ama 150 de yeterli bi hız bence

mavellen
01 Temmuz 2018, 17:34
Antifiriz tankı imiş, seviye o videodaki kadar çok değil ben de ama minimum çizgisinin de üstünde, söylediğine göre sıkıntı yok ama yine de bakımda bir baktırayım.

Bende en fazla 169km hıza çıktım.Red line gire gire son viteste hızım bu.Dişliler stock değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------


Bende en fazla 169km hıza çıktım.Red line gire gire son viteste hızım bu.Dişliler stock değil.
Yanlış mesaja alıntı yapmışım :)

Angrypower
01 Temmuz 2018, 22:01
angrypower 180 görüyordu 40t dişliyle ama 150 de yeterli bi hız bence

Ben hiç 180 görmedim :P 170 gördüm 1kez. Ben olsam MT-25'i satıp Dominar almam. Hakkı, hakkı olana vereceksin. 150'nin üstü bu motora gelmiyor. Lakin alacağım diyorsan git bir deneme sürüşüne katıl, herhangi bir serviste 1tane Dominar dene sonra Başakşehir Oktay Motor'da ki Dominar'ı da dene. 40t takılı Oktay Usta'nın motorunda...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------

Arkadaşlar bu motorun lastik havalarını doğru ayarlayıp kullanın, benim gibi hava basmıyorsanız sıkıntı, fazla basıyorsanız ve sonradan kendi kendine insin diyorsanız da sıkıntı. Birde zincirinizi yağlayın, benim gibi yağsız bırakmayın. Yağ alamıyorum :queen: Arabanın fazla kalan 0,5lt Elf 5w30 partiküllü dizel motor yağı var, onunla mı yağlasam acaba :silent:

ozan1991
01 Temmuz 2018, 22:18
Ben hiç 180 görmedim :P 170 gördüm 1kez. Ben olsam MT-25'i satıp Dominar almam. Hakkı, hakkı olana vereceksin. 150'nin üstü bu motora gelmiyor. Lakin alacağım diyorsan git bir deneme sürüşüne katıl, herhangi bir serviste 1tane Dominar dene sonra Başakşehir Oktay Motor'da ki Dominar'ı da dene. 40t takılı Oktay Usta'nın motorunda...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------

Arkadaşlar bu motorun lastik havalarını doğru ayarlayıp kullanın, benim gibi hava basmıyorsanız sıkıntı, fazla basıyorsanız ve sonradan kendi kendine insin diyorsanız da sıkıntı. Birde zincirinizi yağlayın, benim gibi yağsız bırakmayın. Yağ alamıyorum :queen: Arabanın fazla kalan 0,5lt Elf 5w30 partiküllü dizel motor yağı var, onunla mı yağlasam acaba :silent:

ben daha hiç bakmadım lastik havasına :cherry:

YasinC
01 Temmuz 2018, 22:36
Arabanın fazla kalan 0,5lt Elf 5w30 partiküllü dizel motor yağı var, onunla mı yağlasam acaba :silent:

Olur özellikle yağ degisiminden çıkan eski yağlar daha iyi oluyor. Biraz daha kirletiyor ve uygulaması dert oluyor ama oring aralarına iyi işliyor. Şahsen daha sağlıklı buluyorum.

Angrypower
01 Temmuz 2018, 22:45
Servis eski yağımı hemen yokediyor. Bugün yapmadımda yarın yapayım şu partiküllü yağımla şunu. 1000km geçti halen yağlayacağım. 1500km de 1 yapıyorum artık şu işi. zaten günde 85km banko yürüyor motor.

Boldpilot
01 Temmuz 2018, 22:46
Servis eski yağımı hemen yokediyor. Bugün yapmadımda yarın yapayım şu partiküllü yağımla şunu. 1000km geçti halen yağlayacağım. 1500km de 1 yapıyorum artık şu işi. zaten günde 85km banko yürüyor motor.Bende ilk defa 500km yi geçtim temizleyip yağlamadan , kendimi suçlu hissediyordum ki 650km de tertemiz yapıp yağladım 😁

kdiner
01 Temmuz 2018, 23:12
Servis eski yağımı hemen yokediyor. Bugün yapmadımda yarın yapayım şu partiküllü yağımla şunu. 1000km geçti halen yağlayacağım. 1500km de 1 yapıyorum artık şu işi. zaten günde 85km banko yürüyor motor.

Bende otomatik yağlama var öyle bir derdim yok, arada bir havasını kontrol ediyorum onda da sıkıntı yok.

Angrypower
02 Temmuz 2018, 00:52
Aslında o otomatik yağlama bizim motorlar gibi sadece yan sehpası olan motorlara birebir bence. Sıkıntı olmamasından kaynaklanıyor. Orta sehpa olsa yağlayacağım da sıkıntı tek başına ittire ittire yağlamakta. Padock alsam evde kafama geçirirler, otoparka bıraksam çalıp götürürler. İşkence walla orta sehpasız motor.

kdiner
02 Temmuz 2018, 11:34
Yavaş yavaş kamp gezilerine başladık, hafta sonu Ağva Sardala koyuna gittik deniz süper ortam iyi ateş konusu biraz sıkıntı olabilir ama bize değil, ne kadar Trabzon lu olupta yüzmesini bilmesem bile girip çıkmam bana yetiyor, doğal su yok ona göre tedbirinizi alın, dönüşte kısa geçişli yağmura yakalansakta sıkıntı olmadı. Koyun giriş kısmında tel çekiyor bizim yerde çekmiyor du, melemen yapacağız tereyağı yok, ızgara yapacağız tel yok ama her ikisini de sıkıntısız yaptık resimler karma dır yapacak bir şey yok.


http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36432362_10213730053379267_7314240987675492352_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36446313_10213730100620448_27490608192946176_n.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36465357_10213730053299265_1540081788087435264_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36465730_10213730110940706_6184937950610980864_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36472497_10213730113300765_7452464713276850176_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36472521_10213730112380742_1192083823865626624_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36474749_10213730053499270_3400498944533331968_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36475805_10213730107300615_3475358029774323712_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36478602_10213730053099260_8547017599446155264_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36482417_10213730111820728_5252692170615291904_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36483018_10213730051539221_5540790029846052864_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36485844_10213730105620573_793797805561872384_n.jp g

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36496393_10213730051059209_7176222484201472000_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36507701_10213730052059234_4670079405941325824_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36512494_10213730113140761_7787421352901738496_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36514924_10213730113540771_2840031636827930624_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36520589_10213730053179262_3881930809518587904_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36522918_10213730113820778_6282169387352850432_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36552706_10213730107660624_8578138966832709632_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36559534_10213730111100710_7219230499997220864_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36561168_10213730050379192_4096982673887592448_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36572633_10213730052859254_2882573275009908736_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36594214_10213730049899180_86250725784420352_n.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/07/02/36630281_10213730109420668_3778714202705756160_n.j pg

https://www.kolayresim.com/images/2018/06/30/36573447_10213730053899280_2610700934640041984_n.j pg

https://www.kolayresim.com/images/2018/06/30/36577260_10213730052659249_2699781803354357760_n.j pg

https://www.kolayresim.com/images/2018/06/30/36587326_10213730112900755_5153076322649505792_n.j pg


https://www.youtube.com/watch?v=tLe1eGwdFsA&t=56s

maktama
02 Temmuz 2018, 17:41
Aslında o otomatik yağlama bizim motorlar gibi sadece yan sehpası olan motorlara birebir bence. Sıkıntı olmamasından kaynaklanıyor. Orta sehpa olsa yağlayacağım da sıkıntı tek başına ittire ittire yağlamakta. Padock alsam evde kafama geçirirler, otoparka bıraksam çalıp götürürler. İşkence walla orta sehpasız motor.

Sadece yağlama için paddocka standa falan gerek yok ki. Motorun yan ayağının olmadığı tarafa çekici dayıyorsun, motoru 2-3 cm havaya kaldırıyorsun yan ayakta. Böylece rahat rahat yağlıyorsun.

ozan1991
02 Temmuz 2018, 19:10
ben geçen birinden rica ettim motoru yavaşça ileri aldım o da zincere spreyi sıktı 1dk lık işlem üstelik arka sehpada vardı arka sehpaya almayı beceremedim :cherry:

Norton772
03 Temmuz 2018, 21:30
Bugün 5000 bakımına gittim ve 42 dişli de taktırdım. Sanki hafif bir uysallaştı ama aynı zamanda da daha rafine oldu gibi. Yarın daha net bilgi veririm artık çünkü Kemer'e gidicem. Bu arada Avrupa seyahati yapan Harun beye denk geldim serviste ve lafladım biraz. Kendisi çok memnun olduğunu ve 110-130 km'de konforlu yolculuk için ideal olduğunu belirtti ama almanya'da olsa almayacağını çünkü otoban hızlarının daha yüksek olduğunu ve oralarda 700 cc ve üstü motor daha iyi olur dedi. Diğer ülkelerde genelde hız limiti olduğundan 120-130 km hızlara kadar bu tarz bir motorun çok rahat yeterli olduğunu söyledi ve transalp tarzı bir his edindiğini söyledi. Bu arada stock hali ile kullanıyor motoru ve günde 700 km'ye kadar yol da yaptığını söyledi. Dedim totoda titreşim oluyor biraz. O kadar olur dedi ve 40-45 dk'da bir mola verirsen bir şey hissetmezsin dedi. Yani kısacası kendisi çok farklı motor kullanmış ve çok memnun dominar'dan. Bir de resmini çektim. Diğeri de benim zaten.
http://i.hizliresim.com/Z3dgEa.jpg (http://hizliresim.com/Z3dgEa)
http://i.hizliresim.com/qvB1b5.jpg[/url]

gurell.42
04 Temmuz 2018, 23:40
Cumleten selamlar. Bugun itibari ile bende bir d400 sahibi oldum. 1 haftalik 2. El arayişlarindan sonra sıfır motorun daha uygun olacağını düşündüm. Bende mi sıkıntı var bilmiyorum ama 6 bin devire kadar titreşim hissetmiyorum. Arkama 3 tane artci aldim hic biri titresimden rahatsız değil. Ozellikle 200ns nin artci titresiminin daha fazla oldugunu söylüyorlar. Aynlarda problem yok bana göre. Motor cok stabil geldi bana suan 57 km oldum daha detayli ilerki zamanlarda yazarim

ozan1991
04 Temmuz 2018, 23:57
Cumleten selamlar. Bugun itibari ile bende bir d400 sahibi oldum. 1 haftalik 2. El arayişlarindan sonra sıfır motorun daha uygun olacağını düşündüm. Bende mi sıkıntı var bilmiyorum ama 6 bin devire kadar titreşim hissetmiyorum. Arkama 3 tane artci aldim hic biri titresimden rahatsız değil. Ozellikle 200ns nin artci titresiminin daha fazla oldugunu söylüyorlar. Aynlarda problem yok bana göre. Motor cok stabil geldi bana suan 57 km oldum daha detayli ilerki zamanlarda yazarim

120 nin üstüne çıkınca aynalarda problem başlıyor :)

maktama
05 Temmuz 2018, 10:20
İkisinde de titreşim aynı bana göre(Hem pulsar hem dominarım var). Hatta bazen dominarın fren/debriyaj manetlerine verdiği titreşim daha fazla olduğunu düşünüyorum. Ancak dominar pulsara göre daha konforlu olduğu için titreşimi sürücüye/artçıya daha az yansıtıyor bence. Ama aynalardaki titreşim konusunda Pulsar daha başarılı, Dominarda 90-100km/s civarı hızlardan sonra arkataraf çift görünmeye başlıyor, pulsarda aynı hızlarda halen rahat seçilebiliyor(özellikle dikkat ettim). Domi'de ayna bağlantılarına ufak contalar koyacağım, bakalım nasıl olacak.

mavellen
05 Temmuz 2018, 11:47
Arkadaşlar resimde görünen elcik ısıtmayı alacaktım montaj videosunu izledikten sonra kararsız kaldım.Sol elcik tarafı sabit orda sıkıntı yok.Sağ elcik tarıfı gaz kolu görevi yaptığı için hareketli.Bu nedenle ısıtma kablosu gazı açıp kaparken hareket ediyor.Mesela dönüşlerde bu bana sıkıntı çıkarır kanısına vardım.Çinden aldığım elcik ısıtmalarda gaz açma yeri sabitdi ve daha kullanışlıydı ama onlarında elcikleri çok kalitesiz ve konforsuz.Bana fikir verin.
http://i.hizliresim.com/dBbGan.jpg (http://hizliresim.com/dBbGan)

burak786
05 Temmuz 2018, 14:38
Selam arkadaşlar Geçen hafta aldığım motorumu bugün ilk bakımına götürdüm. Benim motorda ön freni sıkınca cızırtı sesi gibi bir ses geliyor sanki hidrolik azalmış gibi fren maneti geç kavrıyor ama okuduğuma göre dominarın genel durumu böyleymiş sizde de böylemi. Ayrıca fren hidrolik seviyesinide göremiyorum hiç sıvı yokmuş gibi. Servise durumu bildirdim normal dedi sizlerde durum nasıl

kdiner
05 Temmuz 2018, 16:14
Arkadaşlar resimde görünen elcik ısıtmayı alacaktım montaj videosunu izledikten sonra kararsız kaldım.Sol elcik tarafı sabit orda sıkıntı yok.Sağ elcik tarıfı gaz kolu görevi yaptığı için hareketli.Bu nedenle ısıtma kablosu gazı açıp kaparken hareket ediyor.Mesela dönüşlerde bu bana sıkıntı çıkarır kanısına vardım.Çinden aldığım elcik ısıtmalarda gaz açma yeri sabitdi ve daha kullanışlıydı ama onlarında elcikleri çok kalitesiz ve konforsuz.Bana fikir verin.
http://i.hizliresim.com/dBbGan.jpg (http://hizliresim.com/dBbGan)

ben çin işi elcik ısıtmaya devam ediyorum, rahatsız olabilir ama buna da o kadar para bayılamam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------


Cumleten selamlar. Bugun itibari ile bende bir d400 sahibi oldum. 1 haftalik 2. El arayişlarindan sonra sıfır motorun daha uygun olacağını düşündüm. Bende mi sıkıntı var bilmiyorum ama 6 bin devire kadar titreşim hissetmiyorum. Arkama 3 tane artci aldim hic biri titresimden rahatsız değil. Ozellikle 200ns nin artci titresiminin daha fazla oldugunu söylüyorlar. Aynlarda problem yok bana göre. Motor cok stabil geldi bana suan 57 km oldum daha detayli ilerki zamanlarda yazarim

Hayırlı olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------


Selam arkadaşlar Geçen hafta aldığım motorumu bugün ilk bakımına götürdüm. Benim motorda ön freni sıkınca cızırtı sesi gibi bir ses geliyor sanki hidrolik azalmış gibi fren maneti geç kavrıyor ama okuduğuma göre dominarın genel durumu böyleymiş sizde de böylemi. Ayrıca fren hidrolik seviyesinide göremiyorum hiç sıvı yokmuş gibi. Servise durumu bildirdim normal dedi sizlerde durum nasıl

cızırtı olayı için acaba disk mi ötüyor sesin nerden geldiğini kontrol edin, abs devreye giriyor olabilir mi, fren hidrolik sıvısını görmen imkansız gibi bir durum ama sıkıntı yok içinde hidrolik var, istersen vidasını söküp bakabilirsin ama motor üzerine damlatmamaya çalış.

gerivites
05 Temmuz 2018, 17:09
https://www.instagram.com/p/Bk2kSM8HMvi/

1 yılda 4 motosiklet ve ilk defa bir lastik sıkıntısı başıma geliyor.

Darkzine
05 Temmuz 2018, 23:17
Ecu güncelleme yaptıran varsa fark ediyormu

mavellen
06 Temmuz 2018, 08:15
[QUOTE=kdiner;4355514]ben çin işi elcik ısıtmaya devam ediyorum, rahatsız olabilir ama buna da o kadar para bayılamam.[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------

Kemal yanlışmı anlaşıldım acaba.Ben elcik ısıtma satmıyorum bilader seninkileride sökelim demiyorum.Memnunsan devam et.

kdiner
06 Temmuz 2018, 09:06
[QUOTE=kdiner;4355514]ben çin işi elcik ısıtmaya devam ediyorum, rahatsız olabilir ama buna da o kadar para bayılamam.[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------

Kemal yanlışmı anlaşıldım acaba.Ben elcik ısıtma satmıyorum bilader seninkileride sökelim demiyorum.Memnunsan devam et.

Anladım sıkıntı yok sadece ona o kadar para veremem dedim, çin işi elçik ısıtmaya devam ediyorum demek istedim.

gerivites
06 Temmuz 2018, 09:52
Bu vites geçişindeki sertlik motul kullanınca düzeliyor muydu. Haftaya yıllık izin var, artçı ile bir istanbul-gelibolu yapacağız büyük ihtimal. Motosiklet 1960km falan oldu. Yarına 2bin olur zaten gidip bakımını da yaptırayım. Toplam 10k motosiklet tecrübem var ilk defa lastikçiye gittim. Yamaya 50tl verdim. Şu kredi kartlarını biraz hafifleteyim lastikleri de değiştireceğim. Takım 1200 civarı

seyyah27
06 Temmuz 2018, 12:17
Bu vites geçişindeki sertlik motul kullanınca düzeliyor muydu. Haftaya yıllık izin var, artçı ile bir istanbul-gelibolu yapacağız büyük ihtimal. Motosiklet 1960km falan oldu. Yarına 2bin olur zaten gidip bakımını da yaptırayım. Toplam 10k motosiklet tecrübem var ilk defa lastikçiye gittim. Yamaya 50tl verdim. Şu kredi kartlarını biraz hafifleteyim lastikleri de değiştireceğim. Takım 1200 civarı

Hangi lastiği almayı düşünüyorsunuz?

gerivites
06 Temmuz 2018, 13:44
Hangi lastiği almayı düşünüyorsunuz?

Henüz bütçe olmadığı için net olarak araştırmadım. Bi Pirelli MT60RS Corsa var bi de pilotstreetII var galiba. Yaz kış kullandığım için ona göre bir lastik bakacağım.