PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121

KILINC
30 Mayıs 2018, 20:14
Gelmez ama sen boyayabilirsin. Yada direk Oktay Motor ile konuş. Bir kırmızı bir mavi efsane renge boyattırdılar. Direk öyle ruhsat alıyorlar.
Bak bu müthiş haber ���� Çok teşekkürler

Angrypower
30 Mayıs 2018, 21:23
Bak bu müthiş haber ���� Çok teşekkürler

Rica ederim :cat:

ozan1991
30 Mayıs 2018, 22:03
https://www.amazon.in/MOTOCRAZE-Bajaj-Dominar-Reflective-Stickers/dp/B07B3WKV9N

şu sticker lastikte güzel durmazmı getirtsek servis yapıştırırmı acaba

Cloud
31 Mayıs 2018, 16:09
Hocam sele altina yaptığın uygulamayı fotoğraflayıp gösterme şansın var mı acaba? Ona göre bende uygulayayım.

Norton, ancak fırsat bulabildim. Foto ekledim aşağıya. Bugün kısa mesafe bir kez daha dikkatimi tamamen seleye yoğunlaştırarak sürdüm, sanırım şu anda benim motorda en az titreşim hissettiğim yer sele. Hatta bu fotoyu çekmeden önce selenin ön tarafına denk gelen depo kısmındaki demire de 2 küçük parça koydum daha da iyileşmiş gibi geldi. İşçilik harika sayılmaz ama işimi gördü.

https://i.hizliresim.com/7D8d8v.jpg (https://hizliresim.com/7D8d8v)

Çanta mevzusu edilmiş, ben de 45 litre çanta kullanıyorum, büyük rahatlık, yoksa işe motosikletle gitmek eziyet oluyor. Sırt çantam yine var ama giderken topcase in içinde, inince kask bellik dizlik alayını topcase'e koyup sırt çantamla montumu alıp ofise geçiyorum. Bu arada Ön cam da şart, son bir kaç seferdir rüzgardan ciddi zopa yiyorum. :cherry: Bu arada rüzgarda motor yerinden oynamıyor ama ben uçmamak için direniyorum.:cherry: Ön turing cam da şart.

Haydi kalın sağlıcakla.

Angrypower
31 Mayıs 2018, 18:43
Bende dayanamayıp çanta taktım. Nakeddan çok herşeye benzedi. Mt-07 alacağım ben galiba. Kesmiyor, kesemiyor beni. Full+full oldu motor. Lakin uçmakdere virajlarında çok güzel yatıyor.

zekeriyaimam
31 Mayıs 2018, 20:48
https://www.amazon.in/MOTOCRAZE-Bajaj-Dominar-Reflective-Stickers/dp/B07B3WKV9N

şu sticker lastikte güzel durmazmı getirtsek servis yapıştırırmı acaba

Abi servise ne gerek var?Jantı bi güzel yıka yapıştır gitsin

ozan1991
31 Mayıs 2018, 21:07
Abi servise ne gerek var?Jantı bi güzel yıka yapıştır gitsin

nasıl bişey bilmiyorum alırsam bakarım yapabilicekmiyim

Norton772
31 Mayıs 2018, 23:21
Norton, ancak fırsat bulabildim. Foto ekledim aşağıya. Bugün kısa mesafe bir kez daha dikkatimi tamamen seleye yoğunlaştırarak sürdüm, sanırım şu anda benim motorda en az titreşim hissettiğim yer sele. Hatta bu fotoyu çekmeden önce selenin ön tarafına denk gelen depo kısmındaki demire de 2 küçük parça koydum daha da iyileşmiş gibi geldi. İşçilik harika sayılmaz ama işimi gördü.

https://i.hizliresim.com/7D8d8v.jpg (https://hizliresim.com/7D8d8v)

Çanta mevzusu edilmiş, ben de 45 litre çanta kullanıyorum, büyük rahatlık, yoksa işe motosikletle gitmek eziyet oluyor. Sırt çantam yine var ama giderken topcase in içinde, inince kask bellik dizlik alayını topcase'e koyup sırt çantamla montumu alıp ofise geçiyorum. Bu arada Ön cam da şart, son bir kaç seferdir rüzgardan ciddi zopa yiyorum. :cherry: Bu arada rüzgarda motor yerinden oynamıyor ama ben uçmamak için direniyorum.:cherry: Ön turing cam da şart.

Haydi kalın sağlıcakla.

Tamam bilgilendirme için teşekkürler. Bende uygulayayım bir bakalım.

tommygun
31 Mayıs 2018, 23:25
https://www.amazon.in/MOTOCRAZE-Bajaj-Dominar-Reflective-Stickers/dp/B07B3WKV9N

şu sticker lastikte güzel durmazmı getirtsek servis yapıştırırmı acaba

Çok kolay yaparsın, yeter ki jantın temiz olsun, orta sehpan yoksa da emaneten padok stand bulsan daha kolay olur işin.

4Nyka
01 Haziran 2018, 03:27
WhatsApp grubu için link veya numara verebilecek varmı

ozan1991
01 Haziran 2018, 03:44
WhatsApp grubu için link veya numara verebilecek varmı

öyle bi grup varmı :)

4Nyka
01 Haziran 2018, 07:00
Kurulması lazım ama yok ise bugünden itibaren kuruyorum gelenlere burdan link paylasiyorum https://chat.whatsapp.com/AhDF8oEjL7t7sbEKBYNEL0

HyperXCrossfire
01 Haziran 2018, 13:15
Yag olarak petronasi da övüyorlar ama ara bakimda yağı degistirip denesem mi diye kararsizim.

Norton772
01 Haziran 2018, 16:41
Cloud hocam, daha önce linkini paylaştığın ürün ile yaptın dimi bu sele altı uygulamasını? Bende verdiğin linkten sipariş geçtim az önce ve kargoya verilmiş şimdi. Gelince uygulayıp sonucu paylaşırım bende. Uzun yolda sadece sele altında karıncalanma gibi oluyor titresimden dolayı. Onun dışında çok memnunum. Ayna konusunda karar veremedim ne yapsam diye. Uzatma satıyorlar ve ufacık plastik için 40 tl istiyorlar ve çok geliyor bana açıkçası. Koca aynaları veriyorlar o fiyatlara ve iki tane 2cm'lik plastik parçası için çok para.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------

Petronas çok kaliteli yağdır ve Mercedes gibi firmalar da kullanır lakin sahtesi de çokça mevcut piyasada. Dikkat etmek lazım. Motorda nasıllar bilmiyorum ama.

Cloud
01 Haziran 2018, 21:00
Cloud hocam, daha önce linkini paylaştığın ürün ile yaptın dimi bu sele altı uygulamasını? Bende verdiğin linkten sipariş geçtim az önce ve kargoya verilmiş şimdi. Gelince uygulayıp sonucu paylaşırım bende. Uzun yolda sadece sele altında karıncalanma gibi oluyor titresimden dolayı. Onun dışında çok memnunum. Ayna konusunda karar veremedim ne yapsam diye. Uzatma satıyorlar ve ufacık plastik için 40 tl istiyorlar ve çok geliyor bana açıkçası. Koca aynaları veriyorlar o fiyatlara ve iki tane 2cm'lik plastik parçası için çok para.[COLOR="Silver"]


Evet o linkteki ürünü uyguladım. Sıfırlamadı, zaten bir süngerle sıfırlanamazdı neticede ama epeyce rahatlattı, belli bir devire kadar işini yapıyor. Hatta ben aynı ürünü gidon yükseltme ile gidon arasına da yapıştırdım, gidonda da biraz rahatlama olsun diye, çokça fark hissettirmedi ama ben titreşime ufaktan alıştım galiba eskisi kadar rahatsız olmuyorum.:)
Ayna işini ben de sanırım yeniden ilk başta taktığım TVS aynalarına geçerek çözeceğim. Bir süredir orjinallerle devam ediyorum ama bir sıkıntı var, tam randımanlı değiller, bir şekilde aradığımı vermiyorlar, Ns150'de de vermiyorlardı. Tvs aynaları hem daha yüksek hem daha dışa doğru olduğu için işini iyi yapıyor. Ön cam da takınca uzunluğu da tolere olur. Sanırım ben NS150'de kullandığım ve Dominar'da da 1 hafta kullanıp gidon yükseltme ile orjinalleri deneyeyim diye çıkarttığım tvs apache aynalarımı takacağım en kısa zamanda. Bu arada bajaj discover aynaları takanlar da var, onlar da tvs aynalarına benziyor hatta tipi daha iyi gibi. Ben de eskiden tvs aynası olduğu için tekrar para vermemek adına onları takacağım yeniden. Olmasaydı discover aynalarını takardım sanırım. Bu arada YBR125 aynaları da güzel iş gören aynalardır onlar da düşünülebilir.

ozan1991
01 Haziran 2018, 21:15
Evet o linkteki ürünü uyguladım. Sıfırlamadı, zaten bir süngerle sıfırlanamazdı neticede ama epeyce rahatlattı, belli bir devire kadar işini yapıyor. Hatta ben aynı ürünü gidon yükseltme ile gidon arasına da yapıştırdım, gidonda da biraz rahatlama olsun diye, çokça fark hissettirmedi ama ben titreşime ufaktan alıştım galiba eskisi kadar rahatsız olmuyorum.:)
Ayna işini ben de sanırım yeniden ilk başta taktığım TVS aynalarına geçerek çözeceğim. Bir süredir orjinallerle devam ediyorum ama bir sıkıntı var, tam randımanlı değiller, bir şekilde aradığımı vermiyorlar, Ns150'de de vermiyorlardı. Tvs aynaları hem daha yüksek hem daha dışa doğru olduğu için işini iyi yapıyor. Ön cam da takınca uzunluğu da tolere olur. Sanırım ben NS150'de kullandığım ve Dominar'da da 1 hafta kullanıp gidon yükseltme ile orjinalleri deneyeyim diye çıkarttığım tvs apache aynalarımı takacağım en kısa zamanda. Bu arada bajaj discover aynaları takanlar da var, onlar da tvs aynalarına benziyor hatta tipi daha iyi gibi. Ben de eskiden tvs aynası olduğu için tekrar para vermemek adına onları takacağım yeniden. Olmasaydı discover aynalarını takardım sanırım. Bu arada YBR125 aynaları da güzel iş gören aynalardır onlar da düşünülebilir.

apache den bahsediyorsun aynaları çok iyiydi hocam ben çok memnundum motor dominardan fazla titriyordu ama ben 135 gördüm motorda ona rağmen arkadamdaki aracı çok net görüyordum sallanma filan yoktu böyle dominar daha az titriyor ama bu aynalar ne iş anlamadım

Angrypower
01 Haziran 2018, 21:23
Dişli ile aynalar düzeliyor. Lakin ben orjinale dönebilirim. Orjinalde çok güzel yanlıyordu :queen:

Cloud
01 Haziran 2018, 21:38
apache den bahsediyorsun aynaları çok iyiydi hocam ben çok memnundum motor dominardan fazla titriyordu ama ben 135 gördüm motorda ona rağmen arkadamdaki aracı çok net görüyordum sallanma filan yoktu böyle dominar daha az titriyor ama bu aynalar ne iş anlamadım

Şimdi bu ayna titremesindeki mevzu motorun gücü ve torku, benim NS150 de titriyordu ama dominarın yarısı kadar filan ve aynada en ufak titreme yoktu ama dominarın yarısından bile azdı gücü aynayı titretemiyordu o yüzden sanırım :). Dominardaki güç genel olarak devri yükselttikçe hemen hemen her yanını titretiyor farklı düzeylerde, dişli de büyük olunca o torku nasıl hissediyorsan titreşimi de aynalar dahil hissediyorsun. Bunun daha beterini Hyosung gv250 aquila 'da yaşardım 100km üstüne çıktıkça aynalardan arkayı görmek hele geceleri imkansız olurdu, arkada sadece ışıkla boyama cümbüşü olurdu. Bunda en azından 110km'ye kadar orjinal haliyle bile arkası gece dahil kıpraşsa da seçiliyor. Tabii hiç kıpraşmasa güzel olurdu, onu da dişli ile çözecez sanırım. Yani tvs titrer ama gücü az olduğu için gödona o derece yansıtmıyordur aynı Ns150 gibi. Bunda 35hp ve 35nm var ve tek silindirle veriyor bunları, balansörü de yetersiz anladığım, netice bu titreşim.
Bu motoru satanlar bence genellikle bundan satıyorlardır ya da satacaklardır. Bunu tolere edebilen zaten sürmeye devam eder çünkü sürüşü keyifli, donanımı yüksek bir alet. Ben şaka maka alışmaya başladım bu haline. Demek 42 dişli yapsam iş bitecek, iyice rahatlayacam demeye başladım iyiden iyiye.:) Gazı açtığında verdiği o cevap yok mu, o gaz tepkisi titreşimi unutturabilecek şey sanırım dominar da.:)

Norton772
01 Haziran 2018, 21:45
Cloud hocam ön seleyi sökmek için arkadaki seleyi kaldırıp ordaki iki somunu sökmek gerekiyor anladığım kadarıyla. Bu yeterli mi yoksa başka vidalar da mı var?

tommygun
01 Haziran 2018, 21:49
Yahu yarın Uçmakdere yapacak Dominarcı yok mu hiç? Biliyorum yetişemem Dominar'a ama bari kuyruğu seyredelim otobanda :)

Cloud
01 Haziran 2018, 21:56
Cloud hocam ön seleyi sökmek için arkadaki seleyi kaldırıp ordaki iki somunu sökmek gerekiyor anladığım kadarıyla. Bu yeterli mi yoksa başka vidalar da mı var?

evet doğrudur, başka vida yok sadece o ikisi.

Angrypower
01 Haziran 2018, 21:57
Ben yarında gitmeyi planlıyorum ama yollar çok kötü. Kumbağ’da deli bir alt yapı çalışması var. Lakin gidemeyebilirimde. Dominar’a yetişemeyip kuyruk seyretmek? Pulsar, Dominar’a kök söktürürken wolf arkadan mı bakacakmış? :queen:

ozan1991
01 Haziran 2018, 22:29
motoru açmayı ne zaman düşünüyorsunuz kaç km lerde yani 2000 diyorlar ama herkes o kadar bekliycek mi acaba

Norton772
01 Haziran 2018, 22:34
motoru açmayı ne zaman düşünüyorsunuz kaç km lerde yani 2000 diyorlar ama herkes o kadar bekliycek mi acaba

Benim motor 3000 km'ye yaklaştı ve 2000'den sonra gazlıyorum istediğim gibi. Sadece iki derdim kaldı. Biri aynalar, uzatma yada discover aynası ile çözeceğim. Diğeri de selenin altındaki titreşim ki onun için izolasyon malzemesi siparişini verdim. İki güne kadar gelir sanırım. Aslında yarın gelse pazar günü vaktim olur uygulamayı da yapardım. Bunun dışında her şey yolunda benim açımdan. İleride de belki lastik düşünürüm ama şimdilik gerek yok.

Cloud
01 Haziran 2018, 22:38
Benim motor bugün 1300'ü devirir iş dönüşü. Ben şu anda 90 - 100km civarında sürüyorum nadiren araç geçerken de 110 - 115 görüyorum.
2500'de ara bakımı düşünüyorum(muhtemelen dişli de değişeceğim) ondan sonra gazı gönlümce açacağım. Bu arada 2000 dolunca da, hala 45 orjinal dişli varken ne oluyor'u anlamak için ara ara gazlamayı düşünüyorum, ki 42 ile değişince fark ne oluyor onu anlarım o 500 km zarfında. Benim asıl motor açma girişimlerim 5000 bakımından sonra başlar açıkçası.Belki sabredebilirsem bu dişli değişimini 5000'e de bırakabilirim o yüzden. servisin bana dediği ise "500 rodaj bakımı sonrası dilediğince sür" idi, ama ben en az 2500 km hatta 5000 km abartmadan sürmek niyetindeyim. Ara ara gazlamıyor muyum, çok kısa evet ama son hız hiç denemedim, muhtemelen 2500'e kadar da denemem.
Ben de her geçen gün biraz daha alışıyorum motoruma, 42 dişli düşündüğüm gibi vites aralıklarını ve titreşimi rahatlatırsa uzun süre kullanırım Dominarı.

tommygun
01 Haziran 2018, 22:54
Ben yarında gitmeyi planlıyorum ama yollar çok kötü. Kumbağ’da deli bir alt yapı çalışması var. Lakin gidemeyebilirimde. Dominar’a yetişemeyip kuyruk seyretmek? Pulsar, Dominar’a kök söktürürken wolf arkadan mı bakacakmış? :queen:

Öncesini bilmiyorum ama Kumbağ maalesef geçen seneden beri kötü. Yarın herkesi, her işi ekiyorum, dedim bir Uçmakdere yapayım.

mavellen
01 Haziran 2018, 23:57
Benim 2100 km oldu.Ramazan dolayısı ile abanmak zor geliyor.80 km hız ile gidip geliyorum.Normalde 120 km hızın altında seyretmem.Ben pulsarda bir kere 147 km hıza ulaşmıştım ama motorun canıda gidiyor.Dominar o hıza canını vermeden çıkıyor.120 km hıza rahat ulaşmak için 25 beygir kafi geliyor ondan sonrası iyi gazlama için en az 70 beygir lazım.Bizim motorlar yorulmadan uzun yol yapabilecek kabiliyette.Zaten üreticide top speed düşünerek imal etmemiş.Uzun ömürlü olsun pulsardaki kronik arızalar bunda olmasın.Nitekim adamlar nakeddan dayanıklı gezi motoru yapmışlar :)

Cloud
02 Haziran 2018, 00:04
Benim 2100 km oldu.Ramazan dolayısı ile abanmak zor geliyor.80 km hız ile gidip geliyorum.Normalde 120 km hızın altında seyretmem.Ben pulsarda bir kere 147 km hıza ulaşmıştım ama motorun canıda gidiyor.Dominar o hıza canını vermeden çıkıyor.120 km hıza rahat ulaşmak için 25 beygir kafi geliyor ondan sonrası iyi gazlama için en az 70 beygir lazım.Bizim motorlar yorulmadan uzun yol yapabilecek kabiliyette.Zaten üreticide top speed düşünerek imal etmemiş.Uzun ömürlü olsun pulsardaki kronik arızalar bunda olmasın.Nitekim adamlar nakeddan dayanıklı gezi motoru yapmışlar :)

Benim de Ns150 sonrası bu motoru almamın temel sebebi 120 km ve üstü hızları canını teslim etmeden ve uzun süre yorulmadan daha az devirde yapabilmesiydi. normalde zaten kullanım hızım 90 - 120 km aralığı benim işe git gelde. Ama 120 - 130 ile 35 - 40 dk boyunca da motor kasmadan gitsin istediğim için dominarı aldım, abs ve bilinen çok net bir kronik sorunun olmaması da etkili oldu.

ozan1991
02 Haziran 2018, 00:15
150 de yarım saat gitsek nolur acaba :cherry:

levend84
02 Haziran 2018, 00:44
150 de yarım saat gitsek nolur acaba :cherry:

Uzun soluklu yokuş haricinde,düz yolda herhangi bir olumsuzluk olmaz.

Ayrica 120-130 ideal hiz,150 km/h 35hp motor için gereksiz zorlama.

ozan1991
02 Haziran 2018, 00:57
Uzun soluklu yokuş haricinde,düz yolda herhangi bir olumsuzluk olmaz.

Ayrica 120-130 ideal hiz,150 km/h 35hp motor için gereksiz zorlama.

zaten hem tehlikeli buluyorum hem motoru yorucağı gibi benide yorar anlık olarak sollama yaparken çıkarım anca

maktama
02 Haziran 2018, 01:40
150 de yarım saat gitsek nolur acaba :cherry:

Orjinal dişli (45t) ile 150km/s civarında süratle uzun süreli gitmek bir miktar fazlaca titreşimle birlikte ortalama 5.5lt/100km yakıt yakmanızı sağlıyor. Bu oran 43 dişli ile 5-5.5lt arasına düşüyor.

Angrypower
02 Haziran 2018, 08:05
Ben 1250km den sonra tatlı tatlı zorladım. 2000’i geçincede ne zaman basmak istediysem kendimi tutmadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:36 ----------

Ehehehe hava çok kötü. Uçmakdereye gidipte mağdur olmayın. Bende motoru seramik kaplama yapan bir yer var oraya götüreceğim. Baktım olmadı yıkatırım temizce.

Darkzine
04 Haziran 2018, 01:24
Slm dominar için 40 42 43 dişli deneyen oldumu en iyi hangisi olur

ozan1991
04 Haziran 2018, 02:03
Slm dominar için 40 42 43 dişli deneyen oldumu en iyi hangisi olur

denemedim ama yorumlardan 42 ideal duruyor

maktama
04 Haziran 2018, 02:33
42'de motor çok ölüyor(%7 tork kaybı), sürekli 100-120km/s hızlarda gidiyorsanız iyi sayılabilir (titreşim ve yakıt tüketimi azalır) ama biraz daha yüksek hız ve atiklik istiyorsanız 43dişli(%4 tork kaybı) tavsiye ederim. Orjinal dişlide 160km/s'te kesiciye giren motor 43 dişli ile 157km/s'de yeni yeni devir ışığı yakıyor(175km/s civarı maks hızı olur sanırım ben 171km/s gördüm), ve gidişi hızlanışı gayet memnun edici oluyor. 40'ı denemedim, 42den sonra denemeyi düşünmem bile.
Önceki sayfalarda kullananların yorumları var.

reo
04 Haziran 2018, 08:12
Arkadaşlar Merhaba, dominarcıların çoğu pulsardan geçiş yaptığı için buraya da bir yazayım dedim;
Benim motorum ns160, Gp kompozit markalı 3cm gidon yükseltme aparatı almıştım ancak servisim takamadı, aparatın ns200 için olduğunu söyledi. Oysa internette Ns 200, 150 ve 160 için uygun olduğu yazıyor. Satın aldığım Kalyoncu Motoru aradım ama haftasonu görüşemedim. Sizler pulsarlara gidon yükseltme ne taktınız? Bu modelden kullanan ns150/160 sahibi varmı?


Servis bana ns200 ün ön maşası (kaval) daha kalın olduğu için bunun yerine oturduğunda boşluk kaldığını söyledi. İnternete bakıyorum ama Ns 150/160 için başka bir ürün de yok.

Yardımlarınız için teşekkür ederim.

gerivites
04 Haziran 2018, 09:53
Arkadaşlar Merhaba, dominarcıların çoğu pulsardan geçiş yaptığı için buraya da bir yazayım dedim;
Benim motorum ns160, Gp kompozit markalı 3cm gidon yükseltme aparatı almıştım ancak servisim takamadı, aparatın ns200 için olduğunu söyledi. Oysa internette Ns 200, 150 ve 160 için uygun olduğu yazıyor. Satın aldığım Kalyoncu Motoru aradım ama haftasonu görüşemedim. Sizler pulsarlara gidon yükseltme ne taktınız? Bu modelden kullanan ns150/160 sahibi varmı?


Servis bana ns200 ün ön maşası (kaval) daha kalın olduğu için bunun yerine oturduğunda boşluk kaldığını söyledi. İnternete bakıyorum ama Ns 150/160 için başka bir ürün de yok.

Yardımlarınız için teşekkür ederim.

Bende as150 vardı, gidon yükseltmeyi internetten sipariş vermiştim. Mağaza ns200e uymaz doğru aldınız değil mi diye arayıp teyit almıştı. Yani ns200 ile ns/as150nin gidon yükseltmesi farklı diye biliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

Dün ümraniye/üsküdar/beykoz sahil yolu artçılı küçük tur dönüşü yolun karşı tarafından aniden u dönüşü yapan bir otomobil sayesinde 3,5 attık. ABS 2nci kez hakkını verdi. Kazasız belasız durabildik.

erman374
04 Haziran 2018, 10:02
Merhaba,

Hafta sonu İstanbul da motoru satın aldığım bayinin servisine ilk bakım için gittim. Hazır gitmişken arka çanta demiri ni de yetkili serviste alıp taktırayım dedim. Dün fark ettim ki sonuç aşağıdaki gibi olmuş. Canım çok sıkıldı. Siz siz olun bilmediğiniz servise gitmeyin arkadaşlar. Şimdi bu parçaları değiştirmeye kalksam bi dünya para tutar. işin kötüsü bunları değiştirirken de başka parçalara zarar verirler diye korkuyorum. Bu tarz hasarlara kozmetik olarak yapabileceğim birşey var mıdır?

https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/922/aDLhd0.jpg

https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/921/Ppn0Nk.jpg

kdiner
04 Haziran 2018, 17:20
Merhaba,

Hafta sonu İstanbul da motoru satın aldığım bayinin servisine ilk bakım için gittim. Hazır gitmişken arka çanta demiri ni de yetkili serviste alıp taktırayım dedim. Dün fark ettim ki sonuç aşağıdaki gibi olmuş. Canım çok sıkıldı. Siz siz olun bilmediğiniz servise gitmeyin arkadaşlar. Şimdi bu parçaları değiştirmeye kalksam bi dünya para tutar. işin kötüsü bunları değiştirirken de başka parçalara zarar verirler diye korkuyorum. Bu tarz hasarlara kozmetik olarak yapabileceğim birşey var mıdır?

https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/922/aDLhd0.jpg

https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/921/Ppn0Nk.jpg

Oje kullanabilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

Cumartesi günü oktay motorda orjinal lastikleri değiştirdim, sağolsun dominar kullanan arkadaş lastikleri değiştirmişti bende o çıkan sıfır mrf lastikleri kendi 16200km dir kullandığım mrf lastikler ile değiştirdim çok iyi bir lastik değil ama benim işimi görüyor. eski üzerinden çıkan mrf lastikleri de aldım belki lazım olur.

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/06/04/34469336_10213526678015010_4709074371799416832_n.j pg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/06/04/34346972_10213526679575049_6945135058785140736_n.j pg

matay
04 Haziran 2018, 18:00
Dominarda kullanilan plastik malzeme kalitesi ns 200 ile ayni mi?

Darkzine
04 Haziran 2018, 22:49
Usta kaç bakla sökcez 43 için

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------


42'de motor çok ölüyor(%7 tork kaybı), sürekli 100-120km/s hızlarda gidiyorsanız iyi sayılabilir (titreşim ve yakıt tüketimi azalır) ama biraz daha yüksek hız ve atiklik istiyorsanız 43dişli(%4 tork kaybı) tavsiye ederim. Orjinal dişlide 160km/s'te kesiciye giren motor 43 dişli ile 157km/s'de yeni yeni devir ışığı yakıyor(175km/s civarı maks hızı olur sanırım ben 171km/s gördüm), ve gidişi hızlanışı gayet memnun edici oluyor. 40'ı denemedim, 42den sonra denemeyi düşünmem bile.
Önceki sayfalarda kullananların yorumları var.

Kaç bakla sökecez

reo
04 Haziran 2018, 23:00
Gerivites, verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim. Gidon yükseltme konusunda durum tam olarak sizin dediğiniz gibiymiş. Bugün tekrar servise gidip birkaç dakika mesai harcayınca olay netleşti.

mavellen
04 Haziran 2018, 23:08
Usta kaç bakla sökcez 43 için

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------



Kaç bakla sökecez

Bakla sökmene gerek yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------


Dominarda kullanilan plastik malzeme kalitesi ns 200 ile ayni mi?

Ben fark görmedim.

maktama
04 Haziran 2018, 23:22
Mavellenin dediği gibi 43 dişlide bakla çıkarmanıza gerek yok.

kdiner
04 Haziran 2018, 23:41
Usta kaç bakla sökcez 43 için

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------



Kaç bakla sökecez

Ben 16200km de ilk zincir değişikliğini yaptım ve 42 dişli kullanıyorum, aldığım zincir 520 118 bakla ve rahat bir şekilde taktım, 43 dişli için bu değer bile yeterli ve siz eksiltme yapmadan montaj yapabilirsiniz belki zinciriniz bitiyor ise daha fazla ayar yeri kalmaz o zaman bakla çıkartıp montaj yapmanız gerekebilir oda gergi kısmına bağlı, şimdilik sıkıntı yoksa dişliyi sök tak yapmanız yeterli olur, arkayı 43 yapmayıp orjinal bırakıp önü 16 yapınca da da 15 43 dişli ile aynı hesaba geliyor, ha 16 45 ha 15 43 aynı değere denktir.

Cloud
04 Haziran 2018, 23:56
Arkadaşlar 42 dişli diyoduk, şimdi iş benim taa en başta aklımdan geçen 43e dönmüş gibi.Arkadaşın biri 42 motoru çok öldürüyor demiş, 43 mü yapalım yani 42 ile hiç uğraşmıyalım mı, neticede 43 de titreşimi 45 e göre azaltmaz mı kullananlar ne diyorsunuz, 42 iyi derken şimdi onu da gömmüş arkadaş. 40 belli ki çok öldürüyor onu anladık.42 ile 43 arasında devasa fark olur mu, 43 ideali midir yani. Bir de merak ettim kdiner 16000 gibi bir km zincir ve dişlinin eskimesi için çok erken değil mi yahu?
Buyrun yorumları alalım bakalım.
.............
Bu arada ns200gidon yükseltmesini gp kompozit değilde diğerini takınca o parlak olanı 150ye de tam uymuştu ben de. Bilginize sayın reo.

mavellen
05 Haziran 2018, 00:17
Ben 43 kullandım.Bana yetmedi.Belki size yeter.

ozan1991
05 Haziran 2018, 01:06
ben orjinal halinde bırakıcam benim için en mantıklısı böyle 130 la giderken bile çok rahatsız etmiyor beni açıkçası

levend84
05 Haziran 2018, 01:10
Arkadaşlar 42 dişli diyoduk, şimdi iş benim taa en başta aklımdan geçen 43e dönmüş gibi.Arkadaşın biri 42 motoru çok öldürüyor demiş, 43 mü yapalım yani 42 ile hiç uğraşmıyalım mı, neticede 43 de titreşimi 45 e göre azaltmaz mı kullananlar ne diyorsunuz, 42 iyi derken şimdi onu da gömmüş arkadaş. 40 belli ki çok öldürüyor onu anladık.42 ile 43 arasında devasa fark olur mu, 43 ideali midir yani. Bir de merak ettim kdiner 16000 gibi bir km zincir ve dişlinin eskimesi için çok erken değil mi yahu?
Buyrun yorumları alalım bakalım.
.............
Bu arada ns200gidon yükseltmesini gp kompozit değilde diğerini takınca o parlak olanı 150ye de tam uymuştu ben de. Bilginize sayın reo.

42 ile 43 diş farkı alt devirlerde hissedilmesede özellikle 8.000Rpm den sonraki yüksek devirlerde aradaki 1 diş farki hissedilebilir ölçude yansitacaktir.

Işin özü,Tamamen yüksek devir ile alakali.