Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
dyavol-77
18 Aralık 2016, 19:22
uzun yol motoru falan değil bu motor. 130-140 ile ancak yüksek devirde gidiyor. Otobanda 90-100 ile mi gideceğim. Yapmayın Allah aşkına bu motor 200ns, 200rs'ten bile daha kötü performans veriyor. Top speed videosunda adam bayır aşağı salıyor ona rağmen 200cc motor gibi hızlanıyor.
Ya kullananlar basmıyor tam yada bu motor rezalet.
Duke390'a göre güç düşük en fazla 10-15 km falan tam hızı düşüktür ama tork alt devirlerde iyi olur ataktır diye düşünüldü ancak motor beklenen hiç bir şeyi vermiyor.
15000 TL bu motora verecek birisi varsa Duke250, MT25 almasını tavsiye ederim. Bu makineden çok daha atik ve torklu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------
Teknik verileri yalan geliyor bana 35nm tork yoktur bu makinede sizinde dediğiniz gibi tork olsa 100km hıza düşük devirde çıkması ve daha da devirlenmek istemesi gerekir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
39. saniyeden sonra 400cc motor nasıl olurmuş onu görüyoruz. İlk başta 150'ye rahat çıkmasının sebebi ise eğim.
https://www.youtube.com/watch?v=WUq2-CAjdek
Seko kardeşimin açıklamasını merakla bekliyorum....Duke 390 resmen oyun oynamış/alay etmiş D400'le ((üstelik bloklar ortak diye biliyorduk-yalan mı yoksa?))...Hani tork,hani düşük devirde güç? Hepsi Hint palavrası mı yoksa?:mrgreen::pr:
YasinC
18 Aralık 2016, 19:23
Yukarıdaki videoları izleyemiyorum cepten. Kaldırmışlar mı acaba ?
Performansın düşük olması gerçekten çok garip. Hayır güç ve tork değerlerini bilmesek o zaman şüphe duyacağım ama onları da vermişler. Inazuma'nın 1.5 katı tork ve güç var ve kilosu aynı, performansı da aynı gibi. Motorun rodajının bitmemesine mi bağlamak lazım bilemedim ? Birileri dinamometre ölçümlerini yapsa da bir görsek.
Videolar duruyor sanırım cepten göremiyorsunuz.
Link: https://www.youtube.com/watch?v=WUq2-CAjdek
Rodaj ile ilgisi yok teknik verileri büyük olasılık ile yalan.
burak burk
18 Aralık 2016, 19:23
nc750 olabilmesi için devir düşürülerek beygirden kısılması gerekir. Bu alet 100 ile giderken cbr250 den fazla devir çeviriyor, en kral enjeksiyon sistemi takılsa bile her türlü devir sebebiyle fazla yakacaktır uzun yolda. böyle torklu olan ve max tork'u 6500 devirde veren bir makina 100 ile giderken en fazla 4.000 - 5.000 arası devir atması lazım.
nc750 den kastım o kafada bir motor olması.yoksa kıyaslanıcak hiç bir yanı yok zaten.nc nin zaten çevirdiği devir sayısı dizel araba gibi o yüzden kıyaslamak çok yanılış olur.videolardan sesinden anlaşılan oldukça rahat çok ekonomik her viteste hızlanabilen bir motor olarak gözüküyor.ama gerçekten performans yerlerde olmuş.uygun fiyata yüksek cc alalım çoğu 250 yi tokatlarız diyen arkadaşlar oldukça üzülücek gibi.pulsar kadar efsane olmasına çok zor gözüyle bakmaya başladım.r25 kadar performansı olabilir belki daha kötüdür.
Seko
18 Aralık 2016, 19:24
Şimdi izleyebildim, 0-100 performansı fabrika verisi kadar. Diğer videoda 150 km/saat hıza hiç zorlanmsdan çıktığını söylemiş. O sırada kaç devirde gidiyor onu cepten göremiyorum. Bence hız videosunda adam motoru çok sıkıştırmıyor. Yoksa rahat çıktı demezdi.
YasinC
18 Aralık 2016, 19:29
Resmen şu son videoda ağlaya ağlaya gitmis, sonrada totoyu birakmis yola :) Keske bunu yapacaklarina Pulsarin 250 cc tarzi bi modelini ve absli kaliteli malzemeli olanini yapsalarmis... 3 yildir tantanasi donuyodu bu muydu yani diyesi geliyor insanin.
Birileri gelip şimdi 25kg ağırlıktan bahseder. Ağırlık ilede ilgisi yok. 150NS sahibiyim ben 125 kg'yum arkadaşım 95-97 kg falan hızlanma ve son hız olarak hiç farketmiyor. Hadi olsun olsun en fazla 1 saniye fark etmiş olsun. Onda da ben 141 km hıza ulaştım Ankara Armada'nın orada arkadaşım en son 134 gördü.
Motorun performansı rezalet. Dediğiniz gibi 250cc bir pulsar üretseler daha iyi olurdu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------
Şimdi izleyebildim, 0-100 performansı fabrika verisi kadar. Diğer videoda 150 km/saat hıza hiç zorlanmsdan çıktığını söylemiş. O sırada kaç devirde gidiyor onu cepten göremiyorum. Bence hız videosunda adam motoru çok sıkıştırmıyor. Yoksa rahat çıktı demezdi.
Drag videosunda adam canını alacak motorun bayır aşağı anca görüyor o hızı. Ayrıca 39. saniye de ktm'nin önüne yaya atladığından epey geride kalıyor ancak bajajı 140 küsür hız ile geçiyor olay 0-100 hızlanması vs değil yani. Bu motorun verileri yalan dolan şişirmeden başak bir şey değil.
Seko
18 Aralık 2016, 19:29
Seko kardeşimin açıklamasını merakla bekliyorum....Duke 390 resmen oyun oynamış/alay etmiş D400'le ((üstelik bloklar ortak diye biliyorduk-yalan mı yoksa?))...Hani tork,hani düşük devirde güç? Hepsi Hint palavrası mı yoksa?:mrgreen::pr:
Neyi açıklayacağım ki, Duke bundan 28 kg mı ne hafifti, böyle olması gayet normal. Bu Duke 390'ı alınabilir bir motor yapmıyor. Dominar'ın benim gözümde şansı var ama defalarca test ettiğim Duke'un yok. Dominar'a deneyene kadar kapım açık. Ha, bunun aynısını herhangi bir 250'lik veya Duke 200 yaparsa o zaman biter.
YasinC
18 Aralık 2016, 19:32
Neyi açıklayacağım ki, Duke bundan 28 kg mı ne hafifti, böyle olması gayet normal. Bu Duke 390'ı alınabilir bir motor yapmıyor. Dominar'ın benim gözümde şansı var ama defalarca test ettiğim Duke'un yok. Dominar'a deneyene kadar kapım açık. Ha, bunun aynısını herhangi bir 250'lil veya Duke 200 yaparsa o zaman biter.
28kg ağırlık bu kadar hantallaştırmaz motoru. Motor 120'den sonra ölüyor. Duke 250, MT25 gibi motorlar bu motoru yerler 0-100 değil 100-130 arası da dahil.
dyavol-77
18 Aralık 2016, 19:34
Şimdi izleyebildim, 0-100 performansı fabrika verisi kadar. Diğer videoda 150 km/saat hıza hiç zorlanmsdan çıktığını söylemiş. O sırada kaç devirde gidiyor onu cepten göremiyorum. Bence hız videosunda adam motoru çok sıkıştırmıyor. Yoksa rahat çıktı demezdi.
150 ile giderken 6.vites devir saati 8.000 rpm. (zaten 5.viteste 145'te kesiciye giriyor9).
Seko
18 Aralık 2016, 19:45
28kg ağırlık bu kadar hantallaştırmaz motoru. Motor 120'den sonra ölüyor. Duke 250, MT25 gibi motorlar bu motoru yerler 0-100 değil 100-130 arası da dahil.
Duke'tan %20 daha ağır. Hızlanmayı da bu kadar etkiler. Bir de Duke'un kısa oranlı şanzımanını eklersek bu kadar fark normal. Bir tane RC200'ün Dominar'ı takip videosu var. RC200 yardırıyor ama yakalayamıyor. Birileri 250 cc'ler ile karşılaştırsa da herkes rahatlasa...
YasinC
18 Aralık 2016, 20:00
Duke'tan %20 daha ağır. Hızlanmayı da bu kadar etkiler. Bir de Duke'un kısa oranlı şanzımanını eklersek bu kadar fark normal. Bir tane RC200'ün Dominar'ı takip videosu var. RC200 yardırıyor ama yakalayamıyor. Birileri 250 cc'ler ile karşılaştırsa da herkes rahatlasa...
%25 ağırlık 2 kat fark yaratmaz. Arkadaşım ile aramda 30 kg fark var 150ns'te fark yapmıyor. Drag videosunda da Dominar'ın yakıt deposu boş Duke'un ki dolu RC200 videosu aylar öncesinden kalma kamuflajlı halinden kalma bir video.
Dominar'ın 1. 2. 3. vites oranları KTM'den farkı yok. 4. vitesten sonrası uzun.
Seko
18 Aralık 2016, 20:09
Arkadaşlar, o hız videosunun altındaki yorumları okumanızı tavsiye ederim. Test eden adamın ağzı kulaklarında, biz burada hala tartışıyoruz. Adama Duke 200 mü bu mu demişler, kesinlikle bu demiş. CBR250R mı Dominar mı demişler, gözü kapalı Dominar demiş. Sıfır titreşim var diyor ve 150'ye hiç zorlanmadan çıkıyor demiş. Deneyince farklı oluyor demek ki.
mccxcix
18 Aralık 2016, 20:14
150 ile giderken 6.vites devir saati 8.000 rpm. (zaten 5.viteste 145'te kesiciye giriyor9).
Benim Duke 250 de 5.viteste 145 te kesiciye giriyordu.
YasinC
18 Aralık 2016, 20:17
Arkadaşlar, o hız videosunun altındaki yorumları okumanızı tavsiye ederim. Test eden adamın ağzı kulaklarında, biz burada hala tartışıyoruz. Adama Duke 200 mü bu mu demişler, kesinlikle bu demiş. CBR250R mı Dominar mı demişler, gözü kapalı Dominar demiş. Sıfır titreşim var diyor ve 150'ye hiç zorlanmadan çıkıyor demiş. Deneyince farklı oluyor demek ki.
Hintli arkadaşların yorumları ile videoda gözükenler farklı. Yokuş aşağı yardırıyor 150'yi anca görüyor. Neyse az kaldı çıkar kokusu.
aksoyy
18 Aralık 2016, 20:18
Evet beyler benim gözümde bekleneni vermedi. Ama dikkatimi çeken birşey var, topspeed videosunda devir 9k da redline ışığı mı yanıyor benmi yanlış görüyorum, neyse ben CF moto 400 NK başlığına geçiyorum, naked sınıfında tek umudum bu kaldı.
YasinC
18 Aralık 2016, 20:22
Evet beyler benim gözümde bekleneni vermedi. Ama dikkatimi çeken birşey var, topspeed videosunda devir 9k da redline ışığı mı yanıyor benmi yanlış görüyorum, neyse ben CF moto 400 NK başlığına geçiyorum, naked sınıfında tek umudum bu kaldı.
Aynen öyle 9k'a gelir gelmez yanıyor. Çokta üstüne çıkarmıyor. Ekranda dağ gibi şişirmişler 13'e kadar ancak en fazla 10k'ya izin veriyor gibi.
sheriff87
18 Aralık 2016, 20:25
Eveet görünen o ki bu motoru sattıracak tek şey fiyatının yukarda karşılaştırılan 250liklerden 2-3 kağıt aşağı olması, hatta o haliyle bile zor zira NSle ben 153ü yaptım zaten yani nedir bu motorun olayı hakkaten anlamadım, başka bişi mi var yoksa hangi mantıkla ve gerekçeyle alınır çok merak ediyorum. Zira bende bekliyordum 3 yıldır. Artık bajajla bitiriyor muyuz acaba? NS iyiydi hoştu memnunda etti bizi fakat bu dominar kategorisine göre biraz zor kabul ettirecek gibi. NK 400de kendini bi göstersin ona göre karar verelim. Gelsinler hele Allah kerim.
YasinC
18 Aralık 2016, 21:19
Hintli vatandaşlar motoru övüp duruyor. Tarafsız biri çıkmadı daha.
hamzarat
18 Aralık 2016, 21:29
Ben yine de bekleyip denenmesi taraftarıyım.o tork ve beygir biyerlerden uydurma degildir illaki.kurumsal bir yapı var karşımızda.belli ki konfor ve yeni ehliyet muhabbetine güç düşürülmüş.ben yine de 250cc'lerden performanslı olduğundan eminim.
Yalnız bu motor ne fiyatla gelecek o önemli.kuralkan ayağına mı sıkacak,yoksa uygun fiyat ile vatandaşa sunacak mı hep beraber göreceğiz.
dyavol-77
18 Aralık 2016, 21:45
Ben yine de bekleyip denenmesi taraftarıyım.o tork ve beygir biyerlerden uydurma degildir illaki.kurumsal bir yapı var karşımızda.belli ki konfor ve yeni ehliyet muhabbetine güç düşürülmüş.ben yine de 250cc'lerden performanslı olduğundan eminim.
Yalnız bu motor ne fiyatla gelecek o önemli.kuralkan ayağına mı sıkacak,yoksa uygun fiyat ile vatandaşa sunacak mı hep beraber göreceğiz.
Yapma hocam...R25 bunun içinden geçer. 250'lik deyip geçme.
jimi_hendrix
18 Aralık 2016, 22:09
zor zahmet göstergeyi seçebildim adam gibi de abi 13.000 gösterge var motor 10.000 e gelmeden kesiciye giriyor. 13.000e çıkarmanın ne anlamı var onu anlamadım ben? Acaba başka motorla ortak mı göstergesi?
cagiran
18 Aralık 2016, 22:35
250 cc sınıfında Inazuma var
Emsallerine göre atak bir motor olmadığı ve çok hantal kaldığı herkes tarafından bilinir.
Ciddi bir takipçi ve kullanıcı kitlesine sahip olduğunu biliyoruz.
Aynı şekilde Nc ler de emsallerine hantaldır diyorlar.
Bu motor 400 cc tam bu ikisinin ortasında.
Emsallerine göre hantal olduğu bariz ama artı olarak ne vercek?
Inazuma ve Nc ler gibi konfor, düşük tüketim, uzun yol rahatlığı mı??
Inazumadaki artçılı ve dolu 3lü çantaki artan hantallık bunda hissedilmez belki.
Bi de bu zincirin üstündeki demir nedir arkadaş :)
dyavol-77
18 Aralık 2016, 23:04
250 cc sınıfında Inazuma var
Emsallerine göre atak bir motor olmadığı ve çok hantal kaldığı herkes tarafından bilinir.
Ciddi bir takipçi ve kullanıcı kitlesine sahip olduğunu biliyoruz.
Aynı şekilde Nc ler de emsallerine hantaldır diyorlar.
Bu motor 400 cc tam bu ikisinin ortasında.
Emsallerine göre hantal olduğu bariz ama artı olarak ne vercek?
Inazuma ve Nc ler gibi konfor, düşük tüketim, uzun yol rahatlığı mı??
Inazumadaki artçılı ve dolu 3lü çantaki artan hantallık bunda hissedilmez belki.
Bi de bu zincirin üstündeki demir nedir arkadaş :)
O demir Hindistanda satılan tüm Hint üretimi motosikletlerde standart. Arkaya alacağınız artçı bayan ise; seleye yan oturduğunda, eteğinin zincire/tekere dolanmaması için geliştirilmiş Hint usulü icat.
YasinC
18 Aralık 2016, 23:07
Bir iki yere performansın vasat olduğunu yazdım hintlinin verdiği cevap bu gezi motoru. Pulsar 200NS, Duke serisi ve MT25'ler spor motosikletmiş. Pist motoru olmadığından performansın güzel olduğunu söylüyor vatandaşlar.
Uzun lafın kısası motor yazılım ile kısıtlı arkadaşlar performans namına bir şey beklemeyin. 400cc Super sport modeli çıktığında arada ciddi performans farkı olacak araya güzelde fiyat farkı koyarlar. Dediydi dersiniz. :)
cagiran
18 Aralık 2016, 23:36
O demir Hindistanda satılan tüm Hint üretimi motosikletlerde standart. Arkaya alacağınız artçı bayan ise; seleye yan oturduğunda, eteğinin zincire/tekere dolanmaması için geliştirilmiş Hint usulü icat.
Oh iyi bari, valla korkmuştum buraya da böyle mi gelcek diye,
Tamam söker öyle gönderirler, fiyattan düşerler,ön plakalık da istemiyoz :)
Bir iki yere performansın vasat olduğunu yazdım hintlinin verdiği cevap bu gezi motoru. Pulsar 200NS, Duke serisi ve MT25'ler spor motosikletmiş. Pist motoru olmadığından performansın güzel olduğunu söylüyor vatandaşlar.
Bence de öyle ama o zaman geceyi domine edicez falan demeselermiş.
Tabi ülkemizde 250cc üzeri Ötv verince bi anlamı olsun diye bekliyoruz.
A2 ehliyetiniz varsa 250cc 25 hp inazuma mı, 400cc 35 hp dominar mı
Amaç mt25 ile kapışmak değilse..
İkisi ile de imkansız çünkü..
Bence daha güçlü motor tercih edilir rampada bayılmasın eşek gibi yükliyim bana mısın demesin, e bi de az yaksın yaktığı kadar kaçsın kafi..
Not:kalite olarak tek/çift silindir farkından, inazuma ile kıyas dahi kabul etmez,biliyorum.
YasinC
18 Aralık 2016, 23:54
Oh iyi bari, valla korkmuştum buraya da böyle mi gelcek diye,
Tamam söker öyle gönderirler, fiyattan düşerler,ön plakalık da istemiyoz :)
Bence de öyle ama o zaman geceyi domine edicez falan demeselermiş.
Tabi ülkemizde 250cc üzeri Ötv verince bi anlamı olsun diye bekliyoruz.
A2 ehliyetiniz varsa 250cc 25 hp inazuma mı, 400cc 35 hp dominar mı
Amaç mt25 ile kapışmak değilse..
İkisi ile de imkansız çünkü..
Bence daha güçlü motor tercih edilir rampada bayılmasın eşek gibi yükliyim bana mısın demesin, e bi de az yaksın yaktığı kadar kaçsın kafi..
Not:kalite olarak tek/çift silindir farkından, inazuma ile kıyas dahi kabul etmez,biliyorum.
Seyehat demek uzun yol demek. Motor 9000'de kesiciye giriyor. 7500-8000'de bağırıyor. Ben Ankara'dan en basiti İstanbul'a gitmeye kalktığımda 90-100 ile mi gideceğim. Günümüzde kamyonlar bile 120'den aşağı düşmüyor otobanlarda hepimiz biliyoruz. Uzun yolda otobana çıkınca çok rahat düşünmeden 130-140 ile gidebilmek gerek.
Pist motoru değil de mt25 pist motoru mu ? 200ns ile aynı ivmelenmeye sahip bir motordan bahsediyoruz. Bunun tek amacı Ekrem ATA'nın da dediği gibi büyüyen SS pazarında 400SS'e kendi kendilerine rakip olmamak. Çünkü bugün motor alacak kişi performans olarak baktığında 200rs'e fazladan para vermek yerine 200NS alıyor.
ABS maalesef ülkemizdeki genç arkadaşlar için olmazsa olmaz değil.
Bu motoru ben dahil buradaki çoğu kişi 150ns ve 200ns gibi sınıfında gerçekten performanslı atik motor olacağını düşündüğü için şuan buradaki konuda :)
Seko
19 Aralık 2016, 09:30
250'liklerle veya kamyonlarla fark şöyle olacak, bu motor yokuşa girdiği gibi vites küçültmeden çıkacak, 250'likler artçıları da varsa iki vites düşürecekler. Motor 8 bin devirde 150 ile gidiyor, 6000'de 110'la rahat rahat artçılı yüklü gider. Bazı 250'likler 0-100'de bununla yarışabilir (görmeden inanmam) ama 0-150'de nal toplarlar, sonra geçebilirler. Bildiğim kadarıyla Inazuma 8 bin devirde 120 yapıyordu.
Ben motorun devir saatinde kırmızı bölge olmamasına takıldım. Devir sınırını sadece ışıkla mı anlayacağız ? Muhtemelen Bajaj bu kadar eleştiri sonrası bir güncellemeyle o ışığı geç yaktıracaktır.
YasinC
19 Aralık 2016, 10:51
Hintli arkadaşlar yorumlarımı silmişler :queen:
TIGERSHARK
19 Aralık 2016, 12:43
Hintli arkadaşlar yorumlarımı silmişler :queen:
Bu hintlilerde bizimkiler gibi eleştiriye gelemiyor demekki yada bazı şeyler duyulsun istemiyorlar
YasinC
19 Aralık 2016, 13:23
Bu hintlilerde bizimkiler gibi eleştiriye gelemiyor demekki yada bazı şeyler duyulsun istemiyorlar
Vatandaşlar Duke390 ile kıyaslıyordu. Bende şu meşhur videoyu gösterim 35nm tork ile neden bu kadar yavaş hızlanıyor dedim. Bu gezi motoru pist motoru değil diye çıkıştı. Duke390'da pist motoru değil hatta 200ns'ten çokta farklı hızlanma farkı yok 150'ye yokuş aşağı zor çıkıyor dedim.
Dövmedikleri kaldı. :)
Bu motordaki yazılım limitini kaldırmadan bu halde kamyondan farkı yok :)
mccxcix
19 Aralık 2016, 13:34
250'liklerle veya kamyonlarla fark şöyle olacak, bu motor yokuşa girdiği gibi vites küçültmeden çıkacak, 250'likler artçıları da varsa iki vites düşürecekler. Motor 8 bin devirde 150 ile gidiyor, 6000'de 110'la rahat rahat artçılı yüklü gider. Bazı 250'likler 0-100'de bununla yarışabilir (görmeden inanmam) ama 0-150'de nal toplarlar, sonra geçebilirler. Bildiğim kadarıyla Inazuma 8 bin devirde 120 yapıyordu.
Ben motorun devir saatinde kırmızı bölge olmamasına takıldım. Devir sınırını sadece ışıkla mı anlayacağız ? Muhtemelen Bajaj bu kadar eleştiri sonrası bir güncellemeyle o ışığı geç yaktıracaktır.
Muhtemelen falan Bajaj bunu duzeltmeyecek, cunku KTM'lerde de ayni mevzu gecerli 13 bin devir gosteriyor ancak 10500 de kesiciye giriyor ve sadece isik yaniyor ayni sekilde, o yuzden bu motor nal toplatmaz kendisi toplar aglaya aglaya gidiyor zaten :)
fedos
19 Aralık 2016, 15:05
Motorun geliş süresine tahmini altı ay var.12. sayfadayız. Çok ilgi görecek sanki :) .
Seko
19 Aralık 2016, 15:26
Arkadaşlar, ben zamanında R25'i dünyanın en iyi motoru zannedenlere aslında 10 bin devirde gelen tork yüzünden o kadar da harika bir motor olmadığını söylemiştim, akabinde gelen bir videoda CBR250R uzun süre bunun önünde gidince bir çoklarının çenesi düşmüştü, gözlerine inanamamışlardı. Şimdi bu motoru sürdüğünüzde aynı şeyi yaşamak istemiyorsanız lütfen biraz daha temkinli yaklaşınız. Ortada test edip öve öve bitiremeyen adamlar varken sürmediğiniz ve gidişini hissetmediğiniz bir motor için bu kadar karamsar olmayınız. Sürdüğünüzde oldukça şaşıracağınıza eminim çünkü orada 35 Nm Tork duruyor. R25 6500 devirde 10 Nm Tork verirken bu 35 Nm veriyor. Bunun ne demek olduğunu hayal edebilen kişi sayısı forumda pek fazla değil anlaşılan. Siz R25'i tercih edip sürekli 10 bin devirde süremezsiniz ama bu motoru alan herkes her an 6500 devirde sürüş yapar. Gerçekler 0-100 performansından çok başkadır.
mavellen
19 Aralık 2016, 16:14
Benim bu motoru almam için 200ns mi satmam lazım.200ns mi satmam için bu motorun 200sn mi satmam için bir neden vermesi lazım.200 cc bir motor ile aynı performansı alacak isem neden 200ns mi satayım.
Bir ümit,belki yazılımla gücünü kısmışlardır diye düşünmekteyim.35hp ile 24hp arasında 11hp fark var.Bu 11 hp nerde?Uyuyormu?
inzell
19 Aralık 2016, 16:18
Gezi motoru ne demekmiş, merak ettim. :)
Seko
19 Aralık 2016, 16:50
Benim bu motoru almam için 200ns mi satmam lazım.200ns mi satmam için bu motorun 200sn mi satmam için bir neden vermesi lazım.200 cc bir motor ile aynı performansı alacak isem neden 200ns mi satayım.
Bir ümit,belki yazılımla gücünü kısmışlardır diye düşünmekteyim.35hp ile 24hp arasında 11hp fark var.Bu 11 hp nerde?Uyuyormu?
İşte konunun sonunda böyle bir yanlış noktaya geleceğini bildiğim için yırtınıyordum ama yetmedi. Almayın arkadaşlar, motor NS200'le aynı performansı veriyormuş.
Ben motor gelip de deneyene kadar başka bir şey yazmıyorum.
sheriff87
19 Aralık 2016, 16:54
Benim bu motoru almam için 200ns mi satmam lazım.200ns mi satmam için bu motorun 200sn mi satmam için bir neden vermesi lazım.200 cc bir motor ile aynı performansı alacak isem neden 200ns mi satayım.
Bir ümit,belki yazılımla gücünü kısmışlardır diye düşünmekteyim.35hp ile 24hp arasında 11hp fark var.Bu 11 hp nerde?Uyuyormu?
Aynı fikirdeyim. NSi her halukarda satacam artık büyütmenin vakti geldi. Bunu büyük hevesle bekliyordum. NKyı da bir gösterseydiler göreydik. Olmasa çoktan gönlümde olan maxi-scootera geceçem biraz keyif yaparım artıkın.
Lucas
19 Aralık 2016, 17:09
Çok uzaklara gitmeye gerek yok.
650 cc tek silindir makinalar da 40-45 beygirlerde geziniyordu.
400 cc için 35 beygir de anormal değil.
Beygir gücü son hızınızı belirler, tork yüzünüzdeki tebessümü.
Bağırmadan zorlanmadan 140 km kadar hızla gider, üzerine 20 km daha gaz payı kalırsa 30 beygir olsun isterse.
Liseliler bilmez 650 cc tek silindir motorla 120 km'den sonra böbrek taşlarımızı dökerdik biz. Zaten 120'den sonra 20 km daha hızlanır, kalırdı öyle. Bir de 6.5-7 litre yakması o zamanlar pek sorun teşkil etmiyordu.
Gelsin görelim, binelim, kullanalım. Güçlü olsun da varsın son hızda R25 geçsin sorun değil.
YasinC
19 Aralık 2016, 19:02
Çok uzaklara gitmeye gerek yok.
650 cc tek silindir makinalar da 40-45 beygirlerde geziniyordu.
400 cc için 35 beygir de anormal değil.
Beygir gücü son hızınızı belirler, tork yüzünüzdeki tebessümü.
Bağırmadan zorlanmadan 140 km kadar hızla gider, üzerine 20 km daha gaz payı kalırsa 30 beygir olsun isterse.
Liseliler bilmez 650 cc tek silindir motorla 120 km'den sonra böbrek taşlarımızı dökerdik biz. Zaten 120'den sonra 20 km daha hızlanır, kalırdı öyle. Bir de 6.5-7 litre yakması o zamanlar pek sorun teşkil etmiyordu.
Gelsin görelim, binelim, kullanalım. Güçlü olsun da varsın son hızda R25 geçsin sorun değil.
Linkini verdiğim videoda torka dair bir şey görüyor musunuz ?
https://www.youtube.com/watch?v=XJI648uM0dA
Motorun performansı sınıfına göre rezalet. Piyasadaki 250cc civarındaki motorlar bile daha iyi torku hissettirir. Adamlar yokuş aşağı 150'yi görüyor diye medet umuyorlar.
Ben daha R25'i geçen CBR250 hiç görmedim.
Motorun performansı videolardan görülüyor. Hintliler gibi savunmayın şu motoru. Piyasadaki 250'lik motorlardan performansı daha kötü. Hiç 250cc motor kullanmadınız sanırım ? Bu motor konfor motoru falan değil. Konforlu motor böyle olur.
http://bikersnews.net/wp-content/uploads/images/yamaha-fjr-1300_2648.jpg https://i.ebayimg.com/00/s/NjE0WDEwMjQ=/z/1YsAAOSwG-1Wz1iP/$_86.JPG
sparr0wh4wk
19 Aralık 2016, 20:25
Hesapta hata varsa düzeltin lütfen,
Gidiş yolum şudur,
Pulsar RS200
Hindistan'da: 1,13,389 RS
Türkiye'de :11.760 TL
Dominar 400
Hindistan'da: 1,36,01 RS
Türkiye'de: ??
Hindistan fiyatları oranlanırsa
1.36/1.13 =1.2
RS200 Türkiye'ye geliş fiyatı
11.760 - %8 ötv - %18 kdv = 9250TL
Dominar 400 Türkiye'ye geliş fiyatı
9250x1.2 =11.100 TL
Dominar 400 satış fiyatı
11.100 + %18 kdv + %37 ötv
17.944,26 TL
9250 ? Yanlış hesaplamış olabilir misiniz ?
En pahalı olduğu yerde ₹ 1,57,117 Twin Channel Abs ( Kolkata ) - 8111.05 TL
En ucuz olduğu yerde ₹ 1,50,002 Twin Channel Abs ( Delhi ) - 7743.75 TL
En pahalı olduğu yerde ₹ 1,42,731 Disc Brakes ( Kolkata ) - 7368.39 TL
En ucuz olduğu yerde ₹ 1,36,001 Disc Brakes ( Delhi ) - 7020.96 TL
http://www.bajajauto.com/BajajDominar/Dominar400/price.html
Lucas
19 Aralık 2016, 20:36
Linkini verdiğim videoda torka dair bir şey görüyor musunuz ?
https://www.youtube.com/watch?v=XJI648uM0dA
Motorun performansı sınıfına göre rezalet. Piyasadaki 250cc civarındaki motorlar bile daha iyi torku hissettirir. Adamlar yokuş aşağı 150'yi görüyor diye medet umuyorlar.
Ben daha R25'i geçen CBR250 hiç görmedim.
Motorun performansı videolardan görülüyor. Hintliler gibi savunmayın şu motoru. Piyasadaki 250'lik motorlardan performansı daha kötü. Hiç 250cc motor kullanmadınız sanırım ? Bu motor konfor motoru falan değil. Konforlu motor böyle olur.
http://bikersnews.net/wp-content/uploads/images/yamaha-fjr-1300_2648.jpg https://i.ebayimg.com/00/s/NjE0WDEwMjQ=/z/1YsAAOSwG-1Wz1iP/$_86.JPG
Hint'li değilim :) Ben üretmiyorum, satmıyorum.
Yani savunmuyorum da. Gelsin görelim, bakalım karar verelim.
Teknik veriler şu an için beni ilgilendirmiyor.
Önce üzerine bineceğiz sonra karar vereceğiz onu demek istedim.
Videolar yanıltır, gözler yanıltır, hisler yanıltır ama yaşanan gerçekler yanıltmaz :)
Ayrıca konforlu diye resimlerini koyduğun motorlar konuştuğumuz motorun belki de 5 katı fiyatına satılıyor.
Ve çoğumuz o konfora erişebilecek güçte değiliz ne yazıkki.
YasinC
19 Aralık 2016, 20:41
Hint'li değilim :) Ben üretmiyorum, satmıyorum.
Yani savunmuyorum da. Gelsin görelim, bakalım karar verelim.
Teknik veriler şu an için beni ilgilendirmiyor.
Önce üzerine bineceğiz sonra karar vereceğiz onu demek istedim.
Videolar yanıltır, gözler yanıltır, hisler yanıltır ama yaşanan gerçekler yanıltmaz :)
Ayrıca konforlu diye resimlerini koyduğun motorlar konuştuğumuz motorun belki de 5 katı fiyatına satılıyor.
Ve çoğumuz o konfora erişebilecek güçte değiliz ne yazıkki.
Erdem bey sadece sizi alıntılamış gözüküyorum ancak size yazdığım sadece;
"Linkini verdiğim videoda torka dair bir şey görüyor musunuz ?
https://www.youtube.com/watch?v=XJI648uM0dA "
Gerisi bu motordan 400CC performansı bekleyen arkadaşlaraydı.
cagiran
19 Aralık 2016, 20:46
9250 ? Yanlış hesaplamış olabilir misiniz ?
En pahalı olduğu yerde ₹ 1,57,117 Twin Channel Abs ( Kolkata ) - 8111.05 TL
En ucuz olduğu yerde ₹ 1,50,002 Twin Channel Abs ( Delhi ) - 7743.75 TL
En pahalı olduğu yerde ₹ 1,42,731 Disc Brakes ( Kolkata ) - 7368.39 TL
En ucuz olduğu yerde ₹ 1,36,001 Disc Brakes ( Delhi ) - 7020.96 TL
http://www.bajajauto.com/BajajDominar/Dominar400/price.html
Yanlışlık yok diye düşünüyorum, sizin verdiğiniz rakamlara nakliye ve gümrük eklenirse 9250 TL civarı yakalanacaktır.
Aslında ben tümden gelim mantığıyla hesapladım, sizinki tüme varım olur.
Ortak noktada buluşulacaktır :)
Hesapta bir hata varsa ötv ve kdv nin önce veya sonra eklenmesinden kaynaklanabilir.
sparr0wh4wk
19 Aralık 2016, 20:49
Olabilir tabiki , ama ne kadar hesaplasakta biraz iyimser kalabiliriz belki kâr oranında , en iyisi gelsin görelim (:
dyavol-77
19 Aralık 2016, 20:55
Arkadaşlar, ben zamanında R25'i dünyanın en iyi motoru zannedenlere aslında 10 bin devirde gelen tork yüzünden o kadar da harika bir motor olmadığını söylemiştim, akabinde gelen bir videoda CBR250R uzun süre bunun önünde gidince bir çoklarının çenesi düşmüştü, gözlerine inanamamışlardı. Şimdi bu motoru sürdüğünüzde aynı şeyi yaşamak istemiyorsanız lütfen biraz daha temkinli yaklaşınız. Ortada test edip öve öve bitiremeyen adamlar varken sürmediğiniz ve gidişini hissetmediğiniz bir motor için bu kadar karamsar olmayınız. Sürdüğünüzde oldukça şaşıracağınıza eminim çünkü orada 35 Nm Tork duruyor. R25 6500 devirde 10 Nm Tork verirken bu 35 Nm veriyor. Bunun ne demek olduğunu hayal edebilen kişi sayısı forumda pek fazla değil anlaşılan. Siz R25'i tercih edip sürekli 10 bin devirde süremezsiniz ama bu motoru alan herkes her an 6500 devirde sürüş yapar. Gerçekler 0-100 performansından çok başkadır.
R25 bundan daha iyi,kaliteli bir motosiklet. Bunu görmek için alim olmaya gerek yok-ha tersini iddia eden olursa; benim gözümde motor cahili değil, zırcahildir.
Lucas
19 Aralık 2016, 21:02
Erdem bey sadece sizi alıntılamış gözüküyorum ancak size yazdığım sadece;
"Linkini verdiğim videoda torka dair bir şey görüyor musunuz ?
https://www.youtube.com/watch?v=XJI648uM0dA "
Gerisi bu motordan 400CC performansı bekleyen arkadaşlaraydı.
400 cc performansı nasıl bişey bilmiyoruz. Gerçekten bilmiyorum ben :)
125-150-250-500-600-900-1100 cc tek iki ve dört silindir hepsini kullandım. Uzunca süreler kullandım hatta çoğunu.
Ama 400 cc tek silindir kullanmadım.
600 ve 650 cc tek silindirin aşağı yukarı performansını biliyorum.
Güçlü ama kısa soluklu aletler olur genelde. 130 km/h hızları idealdir. Evet eski teknolojiydiler ama silindir sayısı ve tork beygir ilişkisi fiziksel bir kanun gibi. Bu modelde de konforu ve titreşimi azaltmak için formullerle biraz oynanmış olabilir.
Kısacası 400 cc için hangi marka model olursa pek beklentiye girmemek lazım.
Kaliteli olsun, yedek parçası bol ve ucuz olsun, servis ağı geniş olsun yeterli.
Çok fazla beygir ve tork isteyenler 600 cc ve yukarısına baksınlar. Ama onlarada biz fakirler malesef internette bakabiliyoruz :)
YasinC
19 Aralık 2016, 21:16
Erdem bey sorun şuradan kaynaklaniyor. Pulsar 200ns gibi segmentine göre atik ve performansli motordan sonra herkes ktm 390 serisi performansi bekledi. Reklamlarda biraz o yöndeydi. Hintli vatandaslarin yorumlarindan kaptigim kadariyla dominar yazilimsal olarak limitli. 400SS'in ilerdeki satislarini baltalamamak için. Motorun kisacasi musluğu kısık ben sadece bunu diyorum :)
Büyük ihtimal yaza xj6 düşünüyorum zaten. Önümüzdeki yaz Ankara'dan cikip egeyi turlayip gelmek istiyorum. Bu motorun fiyati uygun olur ispanyol eleman yazilima parmak atar meyve alirsa bu motoru alirim bende :)
Lucas
19 Aralık 2016, 21:21
Erdem bey sorun şuradan kaynaklaniyor. Pulsar 200ns gibi segmentine göre atik ve performansli motordan sonra herkes ktm 390 serisi performansi bekledi. Reklamlarda biraz o yöndeydi. Hintli vatandaslarin yorumlarindan kaptigim kadariyla dominar yazilimsal olarak limitli. 400SS'in ilerdeki satislarini baltalamamak için. Motorun kisacasi musluğu kısık ben sadece bunu diyorum :)
Büyük ihtimal yaza xj6 düşünüyorum zaten. Önümüzdeki yaz Ankara'dan cikip egeyi turlayip gelmek istiyorum. Bu motorun fiyati uygun olur ispanyol eleman yazilima parmak atar meyve alirsa bu motoru alirim bende :)
Devir yazılım devri.
Belkide dediğiniz gibi basit bir yazılımla 35 beygir 45 beygirlere varabilir :)
natila
19 Aralık 2016, 21:51
Okuyorum da nc lere konforlu, performanslı diyenlere bakıyorum nc sahiplerine bi sorun totolarının durumunu :) bi de 130 dan sonra 750 Cc olan nc nin ivmelenmesini :) bu makina da performanslı olmayan torklu bi makina, 750 lik ncde 55 beygir, 400 dominarda 35, 750 lik ncde 68 tork, 400 luk dominarda 35 tork var
CanAydın
19 Aralık 2016, 23:25
Valla motoru bekliyorum ama en son 200 RS deki jant vakasından sonra birazda tırsıyorum motordan abi
GP500-1st
20 Aralık 2016, 19:49
Bajaj dominar 400 ün performansını gören kadın delirmek üzere olduğunu söylüyör:queen::queen:
https://www.youtube.com/watch?v=Fea19AEQCos&list=FLep3-pBZPjKzXLNPtjZH_TA&index=1210
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO