PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121

Angrypower
19 Mayıs 2018, 16:18
Soğutucu suyu buharlaşıyor da suya karışmıyor. Aleti kırbaçlayınca biraz fazla ısınıyor.

ozan1991
19 Mayıs 2018, 16:19
Ozan nasıl oldun kazadan sonra iyileşebildinmi?

ayın 29'unda son kontrole gidicem alçıyı çıkarıcaklar hafif sızlama oluyor elde parmakta filan ama iyileşiyor sanırım mayıs ayını yatarak geçirdim şaka maka rapor 27 gün oldu toplam

Angrypower
19 Mayıs 2018, 17:05
Walla acır. Benim koluma da kamyon çarpmıştı dönerken. 1-1,5 ay oldu ama halen acıyor.

ozan1991
19 Mayıs 2018, 17:43
hastaneden motoru alçılı şekilde geri getirdim aklımdan çıkmıycak debriyajı bi kere çektim tam serbest bırakamıyorum bıraksam baş parmak gidona takıyor geri debriyaja uzanamıyorum dedim 10dk yarım debriyaj gidiyim yapıcak bişey yok :)

Norton772
19 Mayıs 2018, 18:47
Valla hocam arkadaşın da dediği gibi kafaya çarpıyor rüzgar. Onun dışında memnunum. Pulsar kullanırken bu kadar kafaya gelmiyordu rüzgar ama. Sanırım açı ile alakalı gibi.

mavellen
19 Mayıs 2018, 21:04
hastaneden motoru alçılı şekilde geri getirdim aklımdan çıkmıycak debriyajı bi kere çektim tam serbest bırakamıyorum bıraksam baş parmak gidona takıyor geri debriyaja uzanamıyorum dedim 10dk yarım debriyaj gidiyim yapıcak bişey yok :)

ALLAH şifa versin biran önce iyileşirsin inşallah.

ozan1991
19 Mayıs 2018, 22:40
ALLAH şifa versin biran önce iyileşirsin inşallah.

sağol hocam kaldı 8 gün dominarıma kavuşmam lazım biran önce:mrgreen:

Cloud
20 Mayıs 2018, 13:35
Ben gidon yükseltmenin pek bir etkisi olduğunu sanmıyorum titreşime, bende de var hatta geçen gün söküp gidonla arasına yalıtım malzemesi de koydum yeniden vidaladım ufak çaplı bir iyileşme var gibi ama devir ve hız arttıkça var titreşim gidonda. 90 - 100'ü geçmeden sürdüm bugün işe gelirken rahatsız edici değil o hızlarda. Yani şu anda ilk yakındığım kadar değil benim gidondaki titreşim hissiyatı. Benim sele altına yaptığım uygulama seledeki vibrasyonu azalttı. Hatta peglerin altına da yapıştırdım, psikolojik mi bilmem ama onlarda da hafif bir azalma var gibi.

Ön uzun cam kışa girmeden ben de takacağım, bu sabah hava rüzgarlı ve biraz serindi, hem üşüdüm hem de rüzgar etkiliyor, geriye doğru ittiriyor. Ön camı takınca genelde kafaya vuruyor şikayetleri olur, ben ön camın üstüne bir de rüzgar deflektörü takacağım aldığımda, bu deflektörler ayarlı oluyor ve rüzgarı kafadan yukarı doğru yönlendirebilir, bilginiz olsun. Ön camsız naked'lar özellikle rüzgarlı ve soğuk havada adamı fena çarpıyor, ben bu sabah üşüyünce, yolda kenara çekip yazlık montun üstüne yelek geçirdim.

Angrypower
20 Mayıs 2018, 16:34
Valla hocam arkadaşın da dediği gibi kafaya çarpıyor rüzgar. Onun dışında memnunum. Pulsar kullanırken bu kadar kafaya gelmiyordu rüzgar ama. Sanırım açı ile alakalı gibi.

Pulsarın gidon yükseltmesini takanı gördüm Dominar’a. Güzel de duruyordu. Hatta mt-07’ye takanı gördüm. Onda da güzel duruyordu. Yalnız yapacak adam gerek. Benim gibi üşengeç iseniz daha kafada çok patlar o rüzgar :queen:

tommygun
20 Mayıs 2018, 16:55
Arkadaşlar malum bizim Sym Wolf forumu azıcık ölü, kendim yazıyorum kendim cevaplıyorum :) Haftaiçi virajda yaptığım mallıktan ötürü sol kolum gidon hizasına kalkmıyor diye bu güzel havalarda 5 gündür motora elimi süremiyorum. Dışarıda paketçi arkadaşların bile motor sesini duyduğumda camdan dışarı bakar hale geldim. Yarın her riski alarak süreceğim, bıktım evde otur otur..

ozan1991
20 Mayıs 2018, 16:56
Arkadaşlar malum bizim Sym Wolf forumu azıcık ölü, kendim yazıyorum kendim cevaplıyorum :) Haftaiçi virajda yaptığım mallıktan ötürü sol kolum gidon hizasına kalkmıyor diye bu güzel havalarda 5 gündür motora elimi süremiyorum. Dışarıda paketçi arkadaşların bile motor sesini duyduğumda camdan dışarı bakar hale geldim. Yarın her riski alarak süreceğim, bıktım evde otur otur..

hocam 19 gün oldu bugün salı günü alçıyı kafama göre çıkartıp atmayı düşünüyorum :) alçı tek taraflı neyseki sargı bezini çıkardımı alçıda çıkıcak durumda

tommygun
20 Mayıs 2018, 16:57
hocam 19 gün oldu bugün salı günü alçıyı kafama göre çıkartıp atmayı düşünüyorum :D

19 gün mü? off Allah kolaylık versin

ozan1991
20 Mayıs 2018, 17:09
19 gün mü? off Allah kolaylık versin

5 gündür de motoru çalıştırmaya gitmiyorum görünce çok canım çekiyor :)

tommygun
20 Mayıs 2018, 17:14
5 gündür de motoru çalıştırmaya gitmiyorum görünce çok canım çekiyor :)

Benim motor iş yerimde 5 gündür. Haftasonu bile her gün minibüsle gittim çalıştırdım 1 kere :)

ozan1991
20 Mayıs 2018, 17:17
Benim motor iş yerimde 5 gündür. Haftasonu bile her gün minibüsle gittim çalıştırdım 1 kere :)

akü hemen boşalıyormu ya pek bilgim yok ama ben yarın çalıştırıyım en iyisi bide aküyle uğraşmayalım

tommygun
20 Mayıs 2018, 17:25
akü hemen boşalıyormu ya pek bilgim yok ama ben yarın çalıştırıyım en iyisi bide aküyle uğraşmayalım

Yok akü boşalmasından değil de gittim bir halini hatrını sordum keratanın

Angrypower
20 Mayıs 2018, 20:52
3 gündür de bende çalıştırmıyorum. Otoparkta mı onuda bilmiyorum. İşim vardı Ankara'ya gidip geldim. Yolda motorla çile çekemem 100km/sa ile yol bitmez araba ile 120km/sa ile gideyim dedim. İyikide gitmişim. Bir motorcu tırların yanından gitmeye çalışıyordu gariban. Tebrik ettim dinlenme tesisinde. Bide giderkende gelirkende yağmur bastırdı. Motorla gitsem sıkıntı idi. Hemde sokağa parketme sorunu olmuyor arabayı, özellikle geceleri için... Sabah benzin alayım Düldül'e.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------

Bu motora uygun egzoz bulabilir miyiz acaba? Nedense egzoz'una taktım ben bu makinenin...

mavellen
20 Mayıs 2018, 21:09
3 gündür de bende çalıştırmıyorum. Otoparkta mı onuda bilmiyorum. İşim vardı Ankara'ya gidip geldim. Yolda motorla çile çekemem 100km/sa ile yol bitmez araba ile 120km/sa ile gideyim dedim. İyikide gitmişim. Bir motorcu tırların yanından gitmeye çalışıyordu gariban. Tebrik ettim dinlenme tesisinde. Bide giderkende gelirkende yağmur bastırdı. Motorla gitsem sıkıntı idi. Hemde sokağa parketme sorunu olmuyor arabayı, özellikle geceleri için... Sabah benzin alayım Düldül'e.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------

Bu motora uygun egzoz bulabilir miyiz acaba? Nedense egzoz'una taktım ben bu makinenin...

Ben 2 hafta ellemedim ilk marşda aldı.Pulsar gibi değil bu.Akü sorunu yok bunun.Egzos işini bende araştırdım ama mutlu edecek birşeyler bulmadım.Katalitikkonvertörü sökmekde işime gelmiyor.Fabrikasyona sağdık kalmak daha iyi gibi.Sorun sıkıntı istemiyorsan.

Boldpilot
20 Mayıs 2018, 21:18
Arkadaşlar malum bizim Sym Wolf forumu azıcık ölü, kendim yazıyorum kendim cevaplıyorum :) Haftaiçi virajda yaptığım mallıktan ötürü sol kolum gidon hizasına kalkmıyor diye bu güzel havalarda 5 gündür motora elimi süremiyorum. Dışarıda paketçi arkadaşların bile motor sesini duyduğumda camdan dışarı bakar hale geldim. Yarın her riski alarak süreceğim, bıktım evde otur otur..

Wolfün facebook gurubu çok aktif ve düzgün insanlar var tavsiye ederim.

Angrypower
20 Mayıs 2018, 21:36
Yok abi inat ettim. Bu motora nedense bişeyler takıp takıştırmayı seviyorum. Korkum MT-07'ye yürümek olacak.

ozan1991
20 Mayıs 2018, 21:52
Yok abi inat ettim. Bu motora nedense bişeyler takıp takıştırmayı seviyorum. Korkum MT-07'ye yürümek olacak.

jant şeritlerine baktınmı hiç oktay motorda sordumda çocuk gri renk güzel duruyo geceleride parlıyo dedi bende onu yaptırıcam bi ara

tommygun
20 Mayıs 2018, 21:53
Wolfün facebook gurubu çok aktif ve düzgün insanlar var tavsiye ederim.

Evet ben de Facebook grubuna üyeyim ve elimden geldiği kadar aktif olmaya çalışıyorum. Bir nebze de o grup sayesinde Wolf aldım. Alma aşaması sırasında haftalarca millete soru sordum, bir Allah'ın kulu da "eee yeter bee, alma birader" demedi sabırla tüm sorularımı cevapladılar.

Angrypower
20 Mayıs 2018, 22:52
jant şeritlerine baktınmı hiç oktay motorda sordumda çocuk gri renk güzel duruyo geceleride parlıyo dedi bende onu yaptırıcam bi ara

Lastiklerimi değiştireceğim. Jant şeridi gece parlasa bana bir artı katmıyor ama bakarım. Bende CSR çakar var. Gece görülmek istediğimde emin ol çok güzel görüyorlar :queen:

ozan1991
20 Mayıs 2018, 22:57
Lastiklerimi değiştireceğim. Jant şeridi gece parlasa bana bir artı katmıyor ama bakarım. Bende CSR çakar var. Gece görülmek istediğimde emin ol çok güzel görüyorlar :queen:

görüntü olarak hoş durabilir o yüzden dedim :) şu çakarı merak ettim resim atıver müsait zamanda :)

thamade
21 Mayıs 2018, 00:31
İki hafta ellemeden tek marşta çalışması güzelmiş. Ben de kitapçığını okumuştum. Orada akü boşalmasın diye her gün 10 km kullanın gibi bir şey yazıyor. Abartı olduğu belli de, kontak açmadan ne kadar dayanır onu merak ediyordum ben de.

borana
21 Mayıs 2018, 00:57
Arkadaslar bende motora cakar takmayi dusunuyorum varmi tavsiye edebileceginiz orta yollu bisey

ozan1991
21 Mayıs 2018, 01:05
Arkadaslar bende motora cakar takmayi dusunuyorum varmi tavsiye edebileceginiz orta yollu bisey

bende düşünebilirim takipteyim

Mlhbl07
21 Mayıs 2018, 08:56
Öncelikle yeni dominar sahiplerine hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. Son 2 haftadır sıkıntılı bir durumla karşı karşıyayım ve sizlere de danışmak istedim.Masabaşı işte çalışıyorum ve boynumda düzleşme olmuş,çok ileri derece olmamasına rağmen sürekli olan bir boyun ağrım var. Dominarı da daha yeni almış ve tadına doyamamışken böyle bir şeyle karşılaşmak gerçekten çok canımı sıktı. Acaba bunu yaşayan ya da tanıdığı olan birileri var mı ? Motosiklet sürmemin buna zararı var mı bilmiyorum,danıştığım birkaç doktorda motor mevzusuna biraz uzak.Merak ettiğim şey bunu yaşayan bir motorcu arkadaşımız var mı bir zararını gördü mü ? Yoksa dominarı satmak ve belki motosiklet sürmeyi bırakmak zorunda kalabilirim.. Öyle bir durumda ne yaparım gerçekten bilmiyorum..

kesinlikle bırakma aynı kaderi biraz biraz paylaşıyoruz. bendede cbf 150 var patates çuvalı gibi oturuyorum ve boyuna binen bi baskı mevcut ve bende senin gibi masa başı bir işde çalışıyorum. çözüm olarak google amcaya yaz masa başı iş boyun egzersizleri vs. gibi şeyler bissürü günde sadece 5 dakikanı alıcak önlemler mevcut

Cloud
21 Mayıs 2018, 10:08
Öncelikle rahatsızlıkları olanlara geçmiş olsun bir kez daha. Tavsiyem dr. alçıyı şu zaman çıkar diyorsa o zamanı bekleyin. Boyun düzleşmesi bilgisayar başında uzun süredir çalışanların en önemli sorunu, bel fıtığı ve boyun fıtığı da öyle. Boyun için boyun kaslarıa yönelik egzersizler var uzun uzun anlatmayayım. Ama en basit tedbirlerden biri saatte bir mutlaka bir kaç dakika masadan kalkıp dolaşmaktır.

Akü işine gelince, benim Pulsar Ns 150 karbüratörlü olmasına rağmen 3 hafta sonra, hatta 1 ay sonra bile hem de kış mevsiminde en fazla 3.marşta hem de jiklesiz çalışıyordu. Enjeksiyonlu motorda tek marşta çalışır tahminim. Akü o kadar kısa sürede bitmez anlayacağınız.

Aydınlatması bence çok güzel aletin, geceleri iş dönüşünde kısa farların bile neredeyse otomobil farı kadar aydınlattığını düşünüyorum. Bu arada daha önce 4'lü flaşör yaptıracağım demiştim ama servisim led farlı olduğu için dörtlü yapılamadığını söyledi. Ama sis farı v.s. takabiliriz dedi. Ben de düğmesine basınca 4'lü gibi yanacak bir sis farı sistemi düşünüyorum, henüz istediğimi bulamadım ama bulacağım umarım.

Selenin üstüne de bir ihtimal (biraz tuzlu olsa da) Tucano Urbano tarzı bir şey alacağım galiba. Kısa mesafede sele rahat olsa da uzun süreli binince rahatsızlık başlıyor.

Benim gidon yükseltme Norton'un da kullandığı GP Kompozitin'ki(siyah olanı), biraz daha pahalı ama ileri geri ufaktan oynatma şansınız var, geçen gün yalıtım malzemesini takarken birazcık daha kendime doğru çevirdim, şu anda tam bir cruiser motosiklet gidonu gibi oldu, zaten oldukça geniş tutuşlu olduğu için gidondaki tutuş hissi çok iyileşti. Tam ortasına da yine Norton arkadaşımızın fotosunda görünce beğendiğim bir telefon tutucu taktım. Hatta hgs kartımı da onun içine yerleştirdim, gayet güzel okuyor geçişlerde.

Bu arada aynaları orjinale geri döndürmüştüm, gidon yükseltmenin de etkisi ile şu anda aynaların görüş açısından memnunum, sanırım böyle kullanmaya devam edeceğim. Keşke aynalarda da görüntü bozulması hiç olmasa, onunla ilgili acaba ayna vida yerlerine plastik bir yükseltici aparat bulmak işe yarar mı bilmiyorum?

Daha önce yazdığım gibi kış gelmeden bir ön tur camı şart gibi rüzgar çokça çarpıyor, hatta kurye tipi elcik kılıfım var ama görüntü açısından belki direkt bir elcik koruma takabilirim sadece rüzgarda elleri korumak için, bir tane buldum, satıcı uygun derse alıp takacağım ucuz yollu bir şey. Çünkü kışın ellerimden başka üşüyen yanım pek yok malzemelerimden dolayı. Ama eller kışlık eldivene rağmen sürüş uzadıkça üşüyor önceki motorda nasıl görünürse görünsün deyip kışları takıp çıkardığım su geçirmez kılıf almıştım, elcik koruma yeterince iş görmezse kılıflara devam edeceğim. Bu yüzden alcik korumaları da kapalı ama ucuz yollu bir şey alacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

Bu arada boyun düzleşmesini bilmiyorum ama boyun fıtığı için motosikleti bırakanlar biliyorum, çünkü kafada kask taşımak o bölgede sorunları artırabiliyor. Olabildiğince hafif kask takmak lazım. Ama en önemlisi boyun ve beden egzersizleri. Motosiklete binmek maalesef boyun ve bel fıtığı olanlar için risk teşkil ediyor. Boyun düzleşmesinin en önemli sebebi ekrana bakarken kafayı farkında olmadan ileri uzatmaktan kaynaklanıyor. ben bazen iş yerinde bunun farkına varıp kendimi düzeltiyorum. telefona ya da ekrana bakan birini gözlemlerseniz kafasını ördek gibi ileri uzattığını görebilirsiniz, bu uzun süreli devam ettikçe boyun düzleşmesi gibi sorunlar oluşabiliyor. Bununla ilgili doğru egezersizler internette de mevcut, ama en doğru yol doktorunuzu dinlemek. Hatta fizik tedavi yöntemlerine başvurmak da sorunun çözümünde kolaylık sağlayabilir tahminim. Doktorlar genelde motosiklet işin içine girince bilgileri olmadığını söylüyor, benim de kulak sorunum var, sorduğum dr.lar genelde ben motor işinden anlamam yorumu yapıyor. Burada ya motosiklete de binen bir dr. a sorulacak ya da internetten konu araştırılacak. Mesela kulak için ben bu işe başladığımdan bu yana kısa mesafelerde bile kulak tıkacı kullanıyorum, çok da rahat ediyorum. Kulağımdaki sorun motosikletten değil, bambaşka bir sebepten çıktı. Tedavi oldum, sonuçlarını bekliyorum. Ve bu tedavi biter bitmez yeni motorumu aldım. Motosikletin bana sağladığı avantajlardan vazgeçemiyorum açıkçası. Ama bir gün dr.lar motosiklete binmemen gerek derse, üzülsem de bir daha binmem açıkçası. Umarım bu hiç gerçekleşmez.:)

Huseyin9595
21 Mayıs 2018, 10:47
Arkadaşlar merhaba yeni motor alma arefesindeyim. 400Nk vardı sırf motor değiştirmek için satıyorum aslında memnunum fakat artçı için ideal bir motor değil bir de bende devamlı motosiklet değiştirme hastalığı var. Şuana kadar hepsini en fazla 2 ay kullandım.

Titreşim konusu ne alemde motorda duke250 vardı bende onun ayaklarında çok vardı. Onu kullanan var mı kıyaslama yapabilecek? Bide artçı konforu nasıldır?

gerivites
21 Mayıs 2018, 11:21
Arkadaşlar merhaba yeni motor alma arefesindeyim. 400Nk vardı sırf motor değiştirmek için satıyorum aslında memnunum fakat artçı için ideal bir motor değil bir de bende devamlı motosiklet değiştirme hastalığı var. Şuana kadar hepsini en fazla 2 ay kullandım.

Titreşim konusu ne alemde motorda duke250 vardı bende onun ayaklarında çok vardı. Onu kullanan var mı kıyaslama yapabilecek? Bide artçı konforu nasıldır?

Duke250 yi sadece testte yarım saat sürdüm, titreşim neredeyse aynı dominarla. ben ayaklarda değil elcik ve depoda hissediyorum daha çok. Artçı yarım saat falan almışımdır herhangi bir şikayetleri olmadı. Rahat mı dediğimde hee rahat dediler ama süre uzarsa sıkıntı yaratır diye tahmin ediyorum.

Cloud
21 Mayıs 2018, 11:27
Arkadaşlar merhaba yeni motor alma arefesindeyim. 400Nk vardı sırf motor değiştirmek için satıyorum aslında memnunum fakat artçı için ideal bir motor değil bir de bende devamlı motosiklet değiştirme hastalığı var. Şuana kadar hepsini en fazla 2 ay kullandım.

Titreşim konusu ne alemde motorda duke250 vardı bende onun ayaklarında çok vardı. Onu kullanan var mı kıyaslama yapabilecek? Bide artçı konforu nasıldır?

Hocam ne yaptın, 2 ayda bir motor mu değişilir yahu, daha o motoru tam anlayamadan satıyorsun demektir bu.:) Hiç değilse bir yaz kullan motorun nedir ne değildir'ini anla en azından.
Dominarda titreşim var, ayaklarda da var. Titreşimi dert eden için sorun olur. Ben de ufak ufak alışmaya çalışıyorum, çünkü ilk kez bu seviyede titreşimli bir alet kullanıyorum. Ben de 1 saat denemiştim Duke'u, Duke 250'deki titreşime benziyor ama sanki Duke'te biraz daha az gibiydi. Gazı açtığında gelen güç duke'tekiyle benzer geldi bana. Ama genel konfor olarak bakarsan Duke 250'den daha rahat bir motor bunu net söyleyebilirim. ben duke 250'den inip önceki motorum pulsarns150'nin üstüne binince dünya varmış demiştim, ama dominar'da öyle demiyorum hatta daha rahat pulsar'dan kasa olarak. Ama titreşimi ns150'den açık ara fazla geldi bana.
Motorun gidişi sürüşü dengesi ise gayet iyi. Ben titreşime rağmen giderek sevmeye başladım Dominarımı, hatta az sonra bir kaç işimi görmek için yine bineceğim sırtına.

Huseyin9595
21 Mayıs 2018, 14:48
Teşekkürler cevaplar için. Duke 250 kadar varsa hatta daha fazlaysa benim için sorun olacak sanırım. Evet malesef dayanamayıp değiştiriyorum devamlı. :)

Cloud
21 Mayıs 2018, 16:21
Benim motor 950 km oldu bugün. 2500km'yi bir an evvel doldurup şu 42 dişli işine girecem, sonucunu merak ediyorum. Haziranda dişli değişecek gibi bu gidişle. 1 ay dolmadan 1000 km olmak üzere çünkü. 2500 km oldu mu servisin yolunu tutarım. Hem bir ara yağ değişimi hem de arkaya 42 dişli yapılır serviste. Umudum dişli değişimi ile motorun biraz daha rahatlaması umarım beklediğimi verir. Sabırla 1500 km daha orjinal dişliyle sürmeye devam. Bu arada bugün dikkatimi çeken şey iyiden iyiye ayaklıklardaki titreşimin elciklerden daha fazla hissediliyor oluşu oldu. Hani aynalar titremese gidondaki titreşim hatıra gelmeyecek neredeyse, ama ayaklıklar onun 2 katı hissettiriyor maşallah. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------


Teşekkürler cevaplar için. Duke 250 kadar varsa hatta daha fazlaysa benim için sorun olacak sanırım. Evet malesef dayanamayıp değiştiriyorum devamlı. :)

CFMoto'yu çok kısa sürede değişmişsiniz anladığım kadarıyla, sebep sadece artçı sıkıntısı mı, yoksa başka sebepler de var mı?

ozan1991
21 Mayıs 2018, 16:26
Benim motor 950 km oldu bugün. 2500km'yi bir an evvel doldurup şu 42 dişli işine girecem, sonucunu merak ediyorum. Haziranda dişli değişecek gibi bu gidişle. 1 ay dolmadan 1000 km olmak üzere çünkü. 2500 km oldu mu servisin yolunu tutarım. Hem bir ara yağ değişimi hem de arkaya 42 dişli yapılır serviste. Umudum dişli değişimi ile motorun biraz daha rahatlaması umarım beklediğimi verir. Sabırla 1500 km daha orjinal dişliyle sürmeye devam. Bu arada bugün dikkatimi çeken şey iyiden iyiye ayaklıklardaki titreşimin elciklerden daha fazla hissediliyor oluşu oldu. Hani aynalar titremese gidondaki titreşim hatıra gelmeyecek neredeyse, ama ayaklıklar onun 2 katı hissettiriyor maşallah. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------



CFMoto'yu çok kısa sürede değişmişsiniz anladığım kadarıyla, sebep sadece artçı sıkıntısı mı, yoksa başka sebepler de var mı?

cf motoda aynı titreşimin olduğunu düşünüyorum bence test edip öyle karar verin

Cloud
21 Mayıs 2018, 16:35
cf motoda aynı titreşimin olduğunu düşünüyorum bence test edip öyle karar verin

Yok ben değil kardeşim arkadaş değişecekmiş cfmotoyu ben şu anda motorumla devamdayım henüz öyle bir niyetim yok.

ozan1991
21 Mayıs 2018, 16:44
Yok ben değil kardeşim arkadaş değişecekmiş cfmotoyu ben şu anda motorumla devamdayım henüz öyle bir niyetim yok.

onun için dedim başka sizin başka sebeplerde varmı lafınıza ithafen illaki o da titriyordur diye düşündüm

gerivites
21 Mayıs 2018, 17:48
İyice alıştım derken yatırıyordum motoru :) Üst devirlere bayılıyorum


https://www.youtube.com/watch?v=KzsbCZdW8HI

ozan1991
21 Mayıs 2018, 17:51
İyice alıştım derken yatırıyordum motoru :) Üst devirlere bayılıyorum

https://www.youtube.com/watch?v=KzsbCZdW8HI

hocam hızlı gidiyosun ara sokaklarda dikkat et

Boldpilot
21 Mayıs 2018, 18:03
Teşekkürler cevaplar için. Duke 250 kadar varsa hatta daha fazlaysa benim için sorun olacak sanırım. Evet malesef dayanamayıp değiştiriyorum devamlı. :)

Kardeşim eğer şu sıra motor değiştirmeyi ve artçı konforunu düşünüyorsan temiz bi fz6 fazer bul ardına bakma. S2 olursa tadından yenmez.

ozomoto
21 Mayıs 2018, 19:02
Boyun düzleşmem için ilgilenen arkadaşlara çok teşekkür ederim. Boyun kaslarımı güçlendirdiğim taktirde pek sıkıntı olmayacağını öğrendim ama yine de araştırmaya devam edeceğim tedbiri elden bırakmak yok :)

Bir video da benden gelsin; rumeli kalesi yolculuğumdan kesitler,istanbuldaki arkadaşlara tavsiye ederim çok güzel virajlar var , stok lastikleri de test etme imkanı buluyorum.

https://www.youtube.com/watch?v=GUKlK0e08lU&feature=youtu.be

ozan1991
21 Mayıs 2018, 19:14
Boyun düzleşmem için ilgilenen arkadaşlara çok teşekkür ederim. Boyun kaslarımı güçlendirdiğim taktirde pek sıkıntı olmayacağını öğrendim ama yine de araştırmaya devam edeceğim tedbiri elden bırakmak yok :)

Bir video da benden gelsin; rumeli kalesi yolculuğumdan kesitler,istanbuldaki arkadaşlara tavsiye ederim çok güzel virajlar var , stok lastikleri de test etme imkanı buluyorum.

https://www.youtube.com/watch?v=GUKlK0e08lU&feature=youtu.be

hocam beşiktaştan sarıyer istikametine gider gibi gidersek buraya nasıl çıkabiliyoruz? baltalimanının oradan sarıyer tünele çıkan bir yol var oradanmı acaba

Angrypower
21 Mayıs 2018, 20:42
Evet. Bugün 5000km bakımına girdim 4552km de. Arka dişliyi 40t ile değiştirdim. Sonuç 120km/sa de aynalar titremiyor. Motorlar 5.vites 150 yapınca daha kesiciye girmiyor ama kırmızı ışık yanıyor. 6.vites 160’ta rpm limit ışığı hiç yanmıyor. Deneme işini esas haftasonu yapacağım. Lakin taktırdığıma değdi. Motoru ciddi ciddi değiştirmeyi düşünürken aşık oldum. :cat:

Cloud
21 Mayıs 2018, 21:39
Evet. Bugün 5000km bakımına girdim 4552km de. Arka dişliyi 40t ile değiştirdim. Sonuç 120km/sa de aynalar titremiyor. Motorlar 5.vites 150 yapınca daha kesiciye girmiyor ama kırmızı ışık yanıyor. 6.vites 160’ta rpm limit ışığı hiç yanmıyor. Deneme işini esas haftasonu yapacağım. Lakin taktırdığıma değdi. Motoru ciddi ciddi değiştirmeyi düşünürken aşık oldum. :cat:

Bu durumda 42 değil 40 dişli mi yaptırmalı yani ne dersin? bana servis 42 yaparız dedi ama, sen de şimdi oktay usta gibi 40'ı başarılı bulunca düşüneyazdım.:silent:
Bu arada bütün mesele bir dişli değişiminde miymiş yani. Beni de heveslendirdin şimdi. Dediğin gibi olacaksa beni de aşık edebilir kendisine, şu an halen flörtleşiyoruz çünkü daha aşk durumu yok. :cherry:

-----------------

Virajlı güzel asfaltlı yol arayan arkadaşlara ben de Darlık Teke yolunu ısrarla tavsiye ederim. Adeta viraj okulu gibi, asfaltı da gayet başarılı. Rumeli feneri yolu da Anadolu feneri yolu da benzer şekilde güzel yollar. Ne hikmetse İBB nerede az kullanılan yol var oraya sanki motorcular için harika asfalt döküyor. Darlık yolu için Barkın da benzer bir yorum yapmıştı bir videosunda. Hatta viraj videosunu ve daha pek çoklarını da o yolda çekmişti kendisi. Tavsiye ederim. Şile'ye gider gibi gidilip Darlık Teke istikametine sapılıyor. Darlık'ta bir mesire yeri de var, mola verilip bir çay içilebilir.
Ben Kartal'dan ters istikametten yani İstanbulpark - Göçbeyli köyü üzerinden gidiyorum, yani neredeyse otoyolla hiç işim olmuyor, acayip zevkli bir güzergah. Gidiş dönüş 2 kez 100 küsur km yapınca motor bugünkü sürüşümle birlikte 1 ayı dolmadan 950 km'yi buldu. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------

Bu arada merak ettiğim bir şey var, sizler ilk 2000km'de belli bir devir üstünde yani 9000devirden önce RPM limit lambasının yandığını söylüyordunuz sanırım, yanılıyor muyum? ben bir kaç kez üst devirleri denedim ama hiç lamba filan yanmadı ben de?:silent:

Angrypower
21 Mayıs 2018, 21:44
Bu durumda 42 değil 40 dişli mi yaptırmalı yani ne dersin? bana servis 42 yaparız dedi ama, sen de şimdi oktay usta gibi 40'ı başarılı bulunca düşüneyazdım.:silent:
Bu arada bütün mesele bir dişli değişiminde miymiş yani. Beni de heveslendirdin şimdi. Dediğin gibi olacaksa beni de aşık edebilir kendisine, şu an halen flörtleşiyoruz çünkü daha aşk durumu yok. :cherry:

Şu kadar söyleyeyim herşey çok değişti. Gidişi, uzaması, vitesi daha geç atmak, sürekli sanki 1vites daha yükseltmeliyim algısı falan hepsi değişti. Ha şimdilik stop ettiriyorum. Elim alışınca o da değişir. Ki sende benim gibi uzun yol yapıyorsun resmen işe git,gel. Bize bu lazımmış hocam :) Oktay Usta'nın yanına bir git uğra istersen. Titreşimden giderken küfür ediyordum. Bu ne böyle yeter yahu die. Dönerken la bu titremiyor muydu? Noldu? Demeye başladım. 120'de özellikle aynalara baktım. Titremiyorlardı 6.viteste.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------


Bu arada merak ettiğim bir şey var, sizler ilk 2000km'de belli bir devir üstünde yani 9000devirden önce RPM limit lambasının yandığını söylüyordunuz sanırım, yanılıyor muyum? ben bir kaç kez üst devirleri denedim ama hiç lamba filan yanmadı ben de?:silent:

6000rpm'de göz kırpmaya, 7000rpm'de full yanmıyor başlıyor ama kesiciye girmiyor. Tecrübe ile sabit.

Cloud
21 Mayıs 2018, 21:48
Şu kadar söyleyeyim herşey çok değişti. Gidişi, uzaması, vitesi daha geç atmak, sürekli sanki 1vites daha yükseltmeliyim algısı falan hepsi değişti. Ha şimdilik stop ettiriyorum. Elim alışınca o da değişir. Ki sende benim gibi uzun yol yapıyorsun resmen işe git,gel. Bize bu lazımmış hocam :) Oktay Usta'nın yanına bir git uğra istersen. Titreşimden giderken küfür ediyordum. Bu ne böyle yeter yahu die. Dönerken la bu titremiyor muydu? Noldu? Demeye başladım. 120'de özellikle aynalara baktım. Titremiyorlardı 6.viteste.[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------


Ne diyorsuuun. 2000km'yi filan bekletmeyecen yollatacan beni şimdi oraya kardeş.:)
Gerçekten bu kadar fark etti mi yav?
Tork mevzusu ne durumda acaba? Bariz bir azalma var mı? Yani 40 'da tork kaybı ciddi mi 42 mi daha uygun? Yoksa 40 tamam mıdır? Gerçi dediğine göre 40 işi çözmüş görünüyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------





6000rpm'de göz kırpmaya, 7000rpm'de full yanmıyor başlıyor ama kesiciye girmiyor. Tecrübe ile sabit.

Yarın işe giderken bir daha deneyecem ama ben de bu dediklerin olmuyor yahu? Dur yarın bir daha bakayım 6000 üstüen çok nadir çıktım ama yandığını görmedim hiç, ben mi fark etmedim nedir?

Angrypower
21 Mayıs 2018, 21:55
Şöyle bişey var ben 1250km'ye kadar neredeyse hiç zorlamadım. max 10sn sollamalarda 110'u geçmedim. Gözüm sürekli devir saatindeydi. Oktay Usta 1250km dişini sıkmışsın tadını çıkart artık dedikten sonra başladım apaçiliğe. Tekirdağ dönüşü 1800-1900km lerde bir araba ile kafa kafaya kalkmıştık. 144'te kalmıştı makine. Daha fazla basamıyordu. Son 500km'yi falan bulunca yolunu veriyordum coşkuyu. Lakin çok sabrettim o zamana kadar.

İllaki tork kaybı var 40t'de. Zaten Oktay Usta'da diyor. Tork düşüyor die titreme azalıyor die. Lakin tek kişide pek bir sorun çıkarmıyor. Fakat ben ne kampa gider çanta takarım, ne de arkama adam/hatun alırım. Benim ekipmanlı halim 100kg kadar geliyor. Öyle sürüyorum.

Cloud
21 Mayıs 2018, 22:02
Şöyle bişey var ben 1250km'ye kadar neredeyse hiç zorlamadım. max 10sn sollamalarda 110'u geçmedim. Gözüm sürekli devir saatindeydi. Oktay Usta 1250km dişini sıkmışsın tadını çıkart artık dedikten sonra başladım apaçiliğe. Tekirdağ dönüşü 1800-1900km lerde bir araba ile kafa kafaya kalkmıştık. 144'te kalmıştı makine. Daha fazla basamıyordu. Son 500km'yi falan bulunca yolunu veriyordum coşkuyu. Lakin çok sabrettim o zamana kadar.

İllaki tork kaybı var 40t'de. Zaten Oktay Usta'da diyor. Tork düşüyor die titreme azalıyor die. Lakin tek kişide pek bir sorun çıkarmıyor. Fakat ben ne kampa gider çanta takarım, ne de arkama adam/hatun alırım. Benim ekipmanlı halim 100kg kadar geliyor. Öyle sürüyorum.

Ben de tek kişi sürüyorum, eşimle şu son 2.5 yılda hiç birlikte binmedik motora, çünkü ne buna vaktimiz oluyor ne de fırsatımız, çocuk dolayısıyla. Ben motoru sadece işe git gele ve evdeyken de işlerimi görmeye kullanıyorum yani benim için esasen ulaşım aracı, ikinci otomobil yerine daha ekonomik çözüm kısaca. Çok nadiren sağa sola gidiyorum gezme amaçlı. mesela önceki motorda 2.5 yıl 17.650km içinde 2 ya da 3 kez yaptım bunu sadece. Dominarda alışayım diye şu ara 2 kez Darlık yoluna gittim. Bana baymoto arkayı 42 yaparız rahatlar ama 2000km kullan motor açılsın biraz dedi. Bakalım şu kalan 1000 km'yi de bir doldurayım, dediğin gibiyse ben de 42 yerine 40 dişli yaptırırım.
Servisim baymoto, orada da bu konuyu konuşurum böyle böyle imiş diye orada yaptırırım. Oktay ustanın yeri bana çok uzak. Ama gerekirse orada da gidip yaptırabilirim. Dediğin kadar fark ediyorsa çok iyiymiş.
ben sadece arka çanta ve ön cam taşıyorum, arka çantamda da en dolu halinde malzemelerimin olduğu bir sırt çantam oluyor, kamp mamp istesem de gidemem zaten iş güç ve çocuk dolayısıyla.

Angrypower
21 Mayıs 2018, 22:09
Ben 4552km de taktım. Bir bekle motor gerçekten açılsın. En az 2000km yap hocam. Motoruda en az 1250km'ye kadar zorlama. Sonra bunun mükafatını çok alırsın. Oktay Usta benim motoru test ettiğinde çok hoşuna gitmişti. Tabi ben hep şusu var busu var bence bozuk die gidiyordum :P Bugünden sonra sıfır sorun die bakıyorum. Halen sağa çekiyor gibi geliyor ama o egzoz'a taktığımdan olabilir.

Cloud
21 Mayıs 2018, 22:23
Ben 4552km de taktım. Bir bekle motor gerçekten açılsın. En az 2000km yap hocam. Motoruda en az 1250km'ye kadar zorlama. Sonra bunun mükafatını çok alırsın. Oktay Usta benim motoru test ettiğinde çok hoşuna gitmişti. Tabi ben hep şusu var busu var bence bozuk die gidiyordum :P Bugünden sonra sıfır sorun die bakıyorum. Halen sağa çekiyor gibi geliyor ama o egzoz'a taktığımdan olabilir.

Yok motoru hiç zorlayan biri değilimdir. Şu anda rodaj sonrası 6000 devre bile çıkmadan kullanıyorum, çok nadiren o da bir aracı acil geçmek için 6000 üstünü gördüm şu ana kadar ve çok kısa o da. Ben de açıkçası 2500 km yapmadan değişmeyeyim diyorum, hem motor biraz daha açılsın hem de o km'de ara yağ değişimi de yaptıracağım. Valla 5000'e kadar ben sabredemeyeceğim bu haliyle kardeş. O kadar titreşime alışkın biri değilim, bir de işe git gele kullanınca aynalar ciddi önemli benim için, gece dönerken aynalarda araç farlarının biribirine girdiğini görmek can sıkıcı oluyor. Yoksa sakin sakin 90 - 110 gibi hızlarda süren biriyimdir, yaşça da çokça çılgınlık, top speed heveslerinde değilim artık, ki daha gençken de değildim.
Ama sevindim sonucun bu kadar pozitif olmasına. 2500km'yi iple çekeceğim, şu an itibariyle 1550 km bu hevesle süreceğim dominarı cidden.
Gerçekten dediğin kadar fark ederse ben ilk planım olan Dominarla emekliliğe yürüme işini yaparım muhtemelen. Çünkü hep söylüyorum bu motoru İstanbul'dan emekli olup göçmeden önceki son motor olur düşüncesi ile aldım. 4 - 5 yıl kullanmak amaçlı. Bakalım sabırla bekleyeceğim ben de.