PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121

ozan1991
10 Mayıs 2018, 18:54
arkadaşlar ben geçen kazadan bir kaç saat sonra fan çalıştı ilk defa fan sesini duydum normalmi bu acaba kazanın etkisi olmuş olabilir mi sizlerde çalışıyormu

mavellen
10 Mayıs 2018, 20:06
Ben 150 ve üzerinde aynaya bakınca araç geldiği görülüyor ama net değil.Yalan söylemeyeyim.Gece hiç denemedim.Gece motor hiç sürmedim.

Angrypower bende çift görünüyor deyince bende deneme yaptım.Bendeki dişlilerle 130-140 arası ayna iş görüyordu.Stock dişlilerle aynalar iptal orası kesin.

Motor ihtiyaç duyduğunda fan açar bu çok normal.Önceden açmamış olması soğutmak için fana ihtiyaç duymamış olmasıdır.Sıcaklar geliyor artık sürekli duyarsınız fan sesini.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

Dukeler titreşim rekorunu kimseye vermez.

Angrypower
10 Mayıs 2018, 20:15
2. Viteste gaz kapalıyken motor stop etmiyor.17-18 km hızda ilerleme devam ediyor.Diğer motorlarımda denememiştim hiç.Normal mi?

Ve 3. Viteste 2-3 saniye motor gaz yemedi.Bu 3.kez başıma geliyor.

Benim hep başıma geliyor. Diyorum buradan bağır bağıra ama kimse anlamıyor. Sen anladın şimdi derdimi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------


arkadaşlar ben geçen kazadan bir kaç saat sonra fan çalıştı ilk defa fan sesini duydum normalmi bu acaba kazanın etkisi olmuş olabilir mi sizlerde çalışıyormu

Normal tabikide. Ben eve yada işe gidip park edecekken fan çalışıyor. Kapatıyorum direk motoru. Uğraşamam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

Ayrıca bugün İstanbul yağmurluydu gene. Sahil yolundan gittim. Tork olunca teker 3 defa boşa sardı. Sıkıntı. Lastik değiştirmek lazım. Acemi kullanıcıyı üzer. Dişli küçültüp, torktan çalmak en mantıklısı.

gerivites
10 Mayıs 2018, 21:57
Yok kasmıyorum saniyelik 90 - 100 gördüm bir iki sefer, ama sabırlı adamımdır ve iyi rodaj yapmaya çalışırım genelde. Sorun değil yani. Yarın 500'ü tamamlarım muhtemelen şu an 350 km oldu.

Haa bu arada KTM duke 390, rc390 titreşim başlıklarını okuyunca içim rahatlıyor, çünkü anlatılan titreşimler, hatta çoğu kullanıcıdan daha fazlası olduğu söylenmiş. Sıkıntı etmeyip keyfini sürmek lazım galiba. Gülü seven dikenine katlanır, "ya tek silindir 250cc üstü alet (marka farketmez) almayacan ya da titreşimi takmayacan" diyenler bile var:)

250cc üstü olsa iyi, duke 250abs 2017yi teste gitmiştim onda da deli gibi titreşim var. Ben keyif alıyorum dominardan. Maddi durum rahatlayınca lastikleri de değiştirip viraj da çalışırım bununla. Gönlümde hala CRF250 Rally var ama dolar avro böyle giderken çok zor.

Cloud
11 Mayıs 2018, 01:38
250cc üstü olsa iyi, duke 250abs 2017yi teste gitmiştim onda da deli gibi titreşim var. Ben keyif alıyorum dominardan. Maddi durum rahatlayınca lastikleri de değiştirip viraj da çalışırım bununla. Gönlümde hala CRF250 Rally var ama dolar avro böyle giderken çok zor.

Aynen aynen, geçen yaz duke 250abs'yi ben de 1 saat kadar denedim, titreşimden sol ayna yerinden oynadı elimle düzelttiydim, ayrıca ergonomisi inanılmaz rahatsızdı, simitçi tablası gibi sele yapmışlar. Duke serisi esasen stuntman olmak isteyen ya da hobi amaçlı uçma kaçma, teker yapacak gençlere yönelik aletler bence, benim NS150'ye geri bindiğimde transalpe binmiş gibi hissetmiştim. Dominar da Duke 250 abs'den açık ara daha konforlu ergonomi açısından. Bunu samimi olarak söylüyorum, KTM iyi marka olabilir ama benim gözlemlediğim buydu duke 250'de.

Geçen yaz crf250 rally'e ben de çok yeşillendim ama o zaman motorumu satamamıştım, plaka ruhsat dahil 19 küsura da bulmuştum üstelik ve sonra zam üstüne zam yedi, ama sonradan da benim kullanım amacıma hitap etmediğini düşündüm ve vaz geçtim, zira ben neredeyse sadece işe gitmek ve evimdeyken de sağa sola iş amaçlı sürüyorum motoru, her iş günü gidiş dönüş TEM'den ve Boğaz köprüsünü geçiyorum(33km + 33km toplam 66 km) , crf250 rally otobana, köprüye o rüzgara gelecek motor değil, ayrıca titreşim mevzusu onda da var. Benim motor değişirken iki alternatifim kalmıştı NS200 ya da Dominar 400. NS200 abs'li olanı ciddi ciddi düşünürken şartları az zorlayıp son anda Dominar aldım daha uzun kullanmak amaçlı. İşe git gel de ve şehir içinde çok rahat işimi göreceğini umuyorum, henüz işe gitmedim, 500km rodajını bir yapayım, arkaya bir çanta demiri de taktırayım bakımda, başlayacam haftaya işe git gele.
Kış başında ben de lastikleri değişirim, çünkü kışın da aşırı yağış yoksa sürüyorum. Hedefim en az 3 ila 5 yıl kullanmak, artık bu saatten sonra başka motor, model kafayı bozmak istemiyorum. crf250 Rally'i artık emeklilikte yerleşeceğim ilçede kullanırım 5 yıl sonra. :) Bu arada Rally ilanları hep çok düşük km'de satılan aletlerle dolu, tahminim onu da şehir içi kullanmak amaçlı alanlar hep hayal kırıklığı yaşıyorlar, çünkü benim edindiğim izlenim daha ziyade asfalt dışı ve şehir dışı otoban harici yolların motoru rally. Benim en azından önümüzdeki 5 yılım için işimi görmezdi, almadığım iyi olmuş diyorum şimdi.

Öyle ya da böyle ölçüp tarttığımda ve sıfır olarak 20 bin tl altı bir fiyata motosiklet almak istediğim için, ya ns200 ya da dominar kalıyordu alternatif olarak geriye. Ve halen düşünüyorum bu donanımda ve bu fiyata(yani zam öncesi benim aldığım 18bin tl altı fiyata) başka sıfır motosiklet yoktu, hala da yok, işte cb250r fiyatı açıklandı 22.600'müş, yine benim aldığım fiyattan 4600tl fazlaya geliyor, neredeyse arada bir ikinci el NS150 fiyatı var. Onu beklerim diyordum fiyat için ama bekleyip alabilir miydim, açıkçası alamazmışım bu fiyata.(Eğer japon 250likler 20 bin ve altı fiyatlarda olsaydı düşünebilirdim belki ama mevcut fiyatlarla 250likleri alamazdım zaten.)
Bu yüzden Pulsar NS200abs ya da Dominar400 öyle ya da böyle benim için sıfır olarak en olası 2 tercihti, Domiyi seçtim.
Artık önümüze bakıp keyfini çıkarmaya bakacağız. Titreşimdi, şuydu buydu buralarda yazıp çizeceğiz, neticede buranın amacı bu. Ama motorlarımıza da (hele hele fiyatlar Bajaj'da bile bu noktaya varmışken) sahip çıkıp, eldekinin değerini bilmeye bakmak en iyisi, üstelik benim gibi kısıtlı bütçe ile motor alıyorsanız ve esasen ulaşım amaçlı kullanıyorsanız.

Kişisel olarak da, yaş itibariyle de çok tatminsiz ve aşırı büyük beklentileri olan biri değilimdir, NS200'e bile razıyken Dominar'ı almam benim için olabileceklerin en iyisiydi açıkçası. Daha 350km yaptım, yarın yine sırtına binecem, ufak ufak ona ısınmaya başlıyorum, zamanla daha iyi dost olacağız illa ki. Henüz toplamda 4 kez bindim düşünün, sayılacak kadar az. Zamanla daha iyi dost olacağım kesin.:) Bir de tıpkı Ns150'de olduğu gibi uzaktan baktığımda da, selesine oturduğumda da görünüş olarak çekici geliyor bana, heyecanlandırıyor, bu olduğunda o motoru sevmem çok daha kolaylaşıyor, Domiyle de NS150 gibi iyi anlaşacağız diye umuyorum.

Önemli olan bindiğiniz motosikletten keyif almak zaten, 4 kez binmeme rağmen bana da keyifli geliyor, sesi bile 150cc'den sonra daha tatmin edici, donanımı zaten eşekten ata geçmek gibi benim için. Daha ne olsun. Dikkatle sürüp, keyfimize bakmaktan başka.:)

gerivites
11 Mayıs 2018, 09:34
Abs büyük nimetmiş orası kesin. Şu dolar euro 1 lira olacak ki ahh ahh

Cloud
11 Mayıs 2018, 16:40
Abs büyük nimetmiş orası kesin. Şu dolar euro 1 lira olacak ki ahh ahh

Ohoo senin dediğin dolar işinin olma ihtimali kırmızı kar yağma ihtimalinden düşük kardeş. :) Hani kırmızı kar görsem şaşırmam ama o dolar işini göreceğimden ümidim yok benim.

ABS'yi henüz deneme şansım olmadı ama frenleri gayet iyi aletin.
Ayrıca ağır filan diyenlere de şaşırıyorum, sürüşte de dur kalkta da ben ağırlığın en ufak bir etkisini hissetmedim, motosikletin ağırlık merkezi Pulsarlardan daha aşağıda sanırım ve bu sebeple acayip dengeli bu yüzden. Duracak kadar yavaş hızlarda bile ayağımı yere indirmeden ilerliyorum. Ben sürüşünden, manevrasından, virajından kısacık deneyimimle gayet memnunum diyebilirim. Darlık yolunda o virajlarda, stok lastiklere rağmen beğendim virajını, bir de kaliteli lastik olsa peg sürttürecek demek ki. Aynı şekilde slalomda da gayet başarılı buldum ufak denemelerimde.
Şu ilk 2000km bir bitsin ondan sonra iyi kötü ne varsa detaylıca kendi bloğumda da bir inceleme yazmayı düşünüyorum bakalım, belki bir video ile desteklerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------


Bajaj'ın yeni modeli Dominar 400 resmi tanıtımı 15 Aralık'ta yapılacak.

http://imageshack.com/a/img923/8248/OMIQSL.jpg

Bajaj Dominar 400 Teknik Özellikleri

Motor: 373,2 cc, Üç Bujili Ateşleme
Güç: 35 BHP @ 9,000 RPM
Tork: 33 Nm @ 7,000 RPM
Soğutma: Sıvı Soğutmalı
Silindir Sayısı: 1
Şanzıman: 6 İleri
Ön Fren: 300 mm Disk
Arka Fren: 230 mm Disk
Ön Süspansiyon: Teleskopik Ön Süspansiyon
Arka Süspansiyon: Monoşok Amortisör
Tekerlek Ölçüsü: 17-inç
Tekerlek Tipi: Alaşımlı
Lastikler: MRF Tubeless

Dikkatimi çekti, başlığın ilk mesajındaki fotodaki Dominar'da bir gariplik var, ön teker ve jant arka ile alakasız, sanki foto ile oynanmış gibi, ön disk ve maşa filan orjinaliyle farklı gibi. OK temsili resim ama normal haliyle alakası yok. Gözüme ilişti. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

GÜNCEL:
Nihayet rodaj km'sini doldurup servis lambasını yaktırdım 470 km yaptık. Rodaj bakımı sonrası bakalım ne olacak, ne yalan söyleyeyim bugün sabahtan akşama binince molalarla da olsa titreşim epeyce yordu beni. Bi ara NS150'yi aramadım değil hani, bakalım bakım sonrası ne olacak. Ama hala ben bu aletin 100km ve üstünde hızlarda böyle titrerse dişli değişmeden nasıl kullanılacağını ciddi ciddi düşünmeye başladım. Umarım pişman etmez ama kafam çokça karışık, çünkü epeyce yordu bugün beni.

ozan1991
11 Mayıs 2018, 17:00
Ohoo senin dediğin dolar işinin olma ihtimali kırmızı kar yağma ihtimalinden düşük kardeş. :) Hani kırmızı kar görsem şaşırmam ama o dolar işini göreceğimden ümidim yok benim.

ABS'yi henüz deneme şansım olmadı ama frenleri gayet iyi aletin.
Ayrıca ağır filan diyenlere de şaşırıyorum, sürüşte de dur kalkta da ben ağırlığın en ufak bir etkisini hissetmedim, motosikletin ağırlık merkezi Pulsarlardan daha aşağıda sanırım ve bu sebeple acayip dengeli bu yüzden. Duracak kadar yavaş hızlarda bile ayağımı yere indirmeden ilerliyorum. Ben sürüşünden, manevrasından, virajından kısacık deneyimimle gayet memnunum diyebilirim. Darlık yolunda o virajlarda, stok lastiklere rağmen beğendim virajını, bir de kaliteli lastik olsa peg sürttürecek demek ki. Aynı şekilde slalomda da gayet başarılı buldum ufak denemelerimde.
Şu ilk 2000km bir bitsin ondan sonra iyi kötü ne varsa detaylıca kendi bloğumda da bir inceleme yazmayı düşünüyorum bakalım, belki bir video ile desteklerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------



Dikkatimi çekti, başlığın ilk mesajındaki fotodaki Dominar'da bir gariplik var, ön teker ve jant arka ile alakasız, sanki foto ile oynanmış gibi, ön disk ve maşa filan orjinaliyle farklı gibi. OK temsili resim ama normal haliyle alakası yok. Gözüme ilişti. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

GÜNCEL:
Nihayet rodaj km'sini doldurup servis lambasını yaktırdım 470 km yaptık. Rodaj bakımı sonrası bakalım ne olacak, ne yalan söyleyeyim bugün sabahtan akşama binince molalarla da olsa titreşim epeyce yordu beni. Bi ara NS150'yi aramadım değil hani, bakalım bakım sonrası ne olacak. Ama hala ben bu aletin 100km ve üstünde hızlarda böyle titrerse dişli değişmeden nasıl kullanılacağını ciddi ciddi düşünmeye başladım. Umarım pişman etmez ama kafam çokça karışık, çünkü epeyce yordu bugün beni.

hocam daha önce hangi motoru kullandınız bilmiyorum ama bence alışık değilsiniz titreşimi bende tvs apache vardı bundan önce ona göre acayip konforlu hissediyorum apachede uzun yolda ellerimin uyuştuğunu biliyodum ben bunda 120 lere çıktım yarısı kadar bile titreşim yok eski motorumla kıyasladığım için ben çok memnunum titreşim var ama beni rahatsız etmiyor şahsen ve titreşimi bacaklarda hissediyorum gidonda yoğun bir titreşim yok bence

gerivites
11 Mayıs 2018, 17:03
Dominarlı haftalık görüntüleri video serisi yapmayı planlıyorum. Birincisi hazır. Bir bakmışsın RJ gibi bi kanal olmuşum 200 tane video :)


https://www.youtube.com/watch?v=BkuRGtQTSqA

ozan1991
11 Mayıs 2018, 17:19
Dominarlı haftalık görüntüleri video serisi yapmayı planlıyorum. Birincisi hazır. Bir bakmışsın RJ gibi bi kanal olmuşum 200 tane video :)

https://www.youtube.com/watch?v=BkuRGtQTSqA

1. dkda kamerayı nereye taktın hocam?

gerivites
11 Mayıs 2018, 17:47
1. dkda kamerayı nereye taktın hocam?

göğüs aparatı

https://productimages.hepsiburada.net/s/9/1500/9074451644466.jpg

Angrypower
11 Mayıs 2018, 19:39
Yanlış anlama da çok fazla agresif kullanıyorsun. O lastiklerle o yolda öyle basman hiç sağlıklı değil. İki gündür bende biraz asabiyim fakat üstüme kırdıktan sonra el kol yapanlara sövüyorum. Mesela bugün cc yeşil plakalı bir lavuğa sinirlendim polis noktasına daldım. Bu andavalların emniyet şeridini kullanması yasal mı die. Beni suçladı sende kullanıyorsun die ama yasak değil diyemedi. Çakarlarıma laf attı. Onlar sis lambası diyince çaktırma o zaman dedi. Ehliyet ruhsat kontrol etti saldı.

Kıssadan hisse; keskin sirke küpüne zarar. İntercomdan müzik dinle. Kendini rahatlat. Alaturka Fm dinle mesela.

tommygun
11 Mayıs 2018, 19:46
Dominarlı haftalık görüntüleri video serisi yapmayı planlıyorum. Birincisi hazır. Bir bakmışsın RJ gibi bi kanal olmuşum 200 tane video :)

https://www.youtube.com/watch?v=BkuRGtQTSqA

Şu Dominar'ı alamadık gitti, her işte bir hayır vardır gerçi ama maşallah panzer gibi tank gibi..

Angrypower
11 Mayıs 2018, 19:57
Bazen de sıkıntı yaratıyor aralara girerken.

ozan1991
11 Mayıs 2018, 20:17
Şu Dominar'ı alamadık gitti, her işte bir hayır vardır gerçi ama maşallah panzer gibi tank gibi..

panzer gibi lafına katılıyorum 70 le servis aracına çarpıp bütün darbeyi motor almasına rağmen ön çamurluk ve rüzgar camı gitti sadece :)

tommygun
11 Mayıs 2018, 20:28
panzer gibi lafına katılıyorum 70 le servis aracına çarpıp bütün darbeyi motor almasına rağmen ön çamurluk ve rüzgar camı gitti sadece :)

Kardeşim geçmiş olsun, bir daha kaza yaşamazsın inşallah. İlk motorumu aldığımın 3. haftası bana ambulans çarpmıştı, havada takla atarken tek düşündüğüm "Kask çok pahalı kafayı yere vurmayayım da kask heba olmasın" ile "motor dağılmıştır şimdi acaba haftaya hangi motoru alsam?" idi.

ozan1991
11 Mayıs 2018, 20:30
Kardeşim geçmiş olsun, bir daha kaza yaşamazsın inşallah. İlk motorumu aldığımın 3. haftası bana ambulans çarpmıştı, havada takla atarken tek düşündüğüm "Kask çok pahalı kafayı yere vurmayayım da kask heba olmasın" ile "motor dağılmıştır şimdi acaba haftaya hangi motoru alsam?" idi.

sağol neyseki bendede motorda kalıcı bişey yok bu bana ders oldu şehir içinde cidden yavaş kullanıcam sen kurala uysan başkası uymuyor sorun yaşıyorsun

Cloud
11 Mayıs 2018, 20:32
hocam daha önce hangi motoru kullandınız bilmiyorum ama bence alışık değilsiniz titreşimi bende tvs apache vardı bundan önce ona göre acayip konforlu hissediyorum apachede uzun yolda ellerimin uyuştuğunu biliyodum ben bunda 120 lere çıktım yarısı kadar bile titreşim yok eski motorumla kıyasladığım için ben çok memnunum titreşim var ama beni rahatsız etmiyor şahsen ve titreşimi bacaklarda hissediyorum gidonda yoğun bir titreşim yok bence

Valla benim hissettiğim gidondaki ve genel titreşim eğer apaci de 2 katıysa, o motor çalışmıyor sadece titriyormuş demektir. Rodaj bakımı sonrası rahatlamazsa bi nebze en kısa zamanda dişli değişeceğim. Evet titreşim olarak daha önce kısa bir gv250 ve bundan önce 2 yıl ns150 kullandım ama ns'deki titreşim titreşim değilmiş buna göre ben onu anladım aynalarda filan en ufak bulanma olmuyordu redline hattında 130 km'ere çıksa bile, bunda 75 ve sonrası ayna tir tir titriyor, bugün biraz uzun kullanınca eller ve beden feci yoruldu. 75km sonrası hele hele 90civarından sonra öyle bir titriyor ki dişli ile filan çözüm bulamazsam uzun süre kulanmayacağım diye düşüncelerdeyim. bakalım tecrübeli kardeşlerimle mesajlaşıyoruz bir kaç öneri var deneyeceğim. Servisle de durumu paylaşacağım bakalım. benim için bu durum hiç değilse yarıya inmezse ben bu motoru düşündüğüm gibi uzun yıllar kullanamam ne yalan söyleyeyim.
Tipi, gidişi donanımı harika, bu titreşme işini biraz azaltabilirim umarım, yoksa hayal kırıklığı olacak ve istediğim kadar kullanamayacağım gibi geliyor bana, acele karar vermek istemiyorum ama 2 yıl 17650km çok memnun olarak bir ns150 deneyimi olunca referansım orası oluyor maalesef. rodaj sonrası biraz daha böyle kullanıp muhtemelen 1000'li km'lerin ardından dişli değişimi yapacağım. Düzenli olarak 90 ve 120 aralığında süreceğim için titreşmeden ve yormadan gitmesi o hızlarda benim için önemli, çünkü işe ulaşım amaçlı kullanıyorum ben motosikleti daha önce söylediğim gibi, yormadan ve aynalarımı sağlıkla kullanarak gidip gelmek hele hele dönüşte gece aynalar benim için önemli.
Motorun tipi, gidişi, görünümü ve donanımı çok düzgün bunları çok beğeniyorum zaten bu yüzden titreşme işini de yarıya indirsem tamamdır benim için.

tommygun
11 Mayıs 2018, 20:35
Yavaş ya da hızlı kullanmanın önemi yok, yavaş da sürsen trafikte mal çok, hem bazen yavaş sürmek daha tehlikeli. Sürekli gözlem ve 4 tekerlekli "her" aracın potansiyel tehlike olduğunu varsayarsan daha mutlu olursun.

Norton772
12 Mayıs 2018, 00:01
Gidonda titreşim çok almıyorum ben. Acaba bir yerlerde vidalar mı geve?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

Bu arada geçmiş olsun hocam.

Cloud
12 Mayıs 2018, 12:48
Gidonda titreşim çok almıyorum ben. Acaba bir yerlerde vidalar mı geve?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

Bu arada geçmiş olsun hocam.

Vallahi gidon yükseltmeyi kendim takarken orjinali biraz gevşekti gayet güzel sıktım, yalnız gidonda değil ama ön maşada genel bir boşluk var gibi, çukura filan denk gelince bir iki kez hissettim, bakalım bir rodaja girsin Salı günü bunları anlatacağım. Bir çok vidasını kontrol ettim gevşek olarak rastlamadım. Ama 4000 devri geçtiği anda gidonda titreşim başlıyor ve devir arttıkca artıyor. Rodaj dönemi diye zorlamayım dedim ama sırf meraktan dün çok kısa 90 - 100 km üstüne çıktım bir iki sefer anlık ve titreşim o süratlerde uzun süre gidilecek gibi değil bu haliyle, bunları hep servise anlatacağım. en kötü 1000 ya da 2000 km sonra dişli değişimi ile işi çözmeye çalışacağım servisin de önerisi doğrultusunda. Hani servis hemen değişelim dese hiç düşünmeden değişebilirim açıkçası. Bakalım, neticeleri yazarım.

Angrypower
12 Mayıs 2018, 12:53
5000-5500rpm den sonra asfalt delme makinesi oluyorsun. Takılmayın böyle şeylere. Bilmiyorum ben baya zevk alıyorum fakat benzin olayı canımı sıkıyor. Keşke almak zorunda kalmasak :pr:

Cloud
12 Mayıs 2018, 13:19
5000-5500rpm den sonra asfalt delme makinesi oluyorsun. Takılmayın böyle şeylere. Bilmiyorum ben baya zevk alıyorum fakat benzin olayı canımı sıkıyor. Keşke almak zorunda kalmasak :pr:

yakıt fena değil yav, tabi rodaj basmıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------

Ama böyle giderse asvaltı delecez orası kesin :cherry:

Angrypower
13 Mayıs 2018, 10:32
Autodrom’a geldim bajaj festivaline. 202km 8.80lt yakıt aldım. Tabi Beylikdüzü Levent yaptım 1 kez o dahil.

bursalıali
13 Mayıs 2018, 12:55
Tomi doğru ama eksik yazmışsın . Tamamlanmış hali şöyle olmalı ; nefes alıp verebilen her canlıyı ve hareket edebilme kabiliyetine sahip her aracı
potansiyel tehlike olarak değerlendirmelisin. Güzelliklerle.

Angrypower
13 Mayıs 2018, 14:21
Ekrem Ata’ya Dominar’ın yüksek viteste iken 4000-4500rpm arasında yaptığı gaz yememesi olayını da aktardım. İlgileneceğini ve servis sorumlusuna ileticeğini söyledi. Üstümden yükü atmış oldum :flower:

ozan1991
13 Mayıs 2018, 14:25
Ekrem Ata’ya Dominar’ın yüksek viteste iken 4000-4500rpm arasında yaptığı gaz yememesi olayını da aktardım. İlgileneceğini ve servis sorumlusuna ileticeğini söyledi. Üstümden yükü atmış oldum :flower:

keşke bende gelebilseydim hocam artık seneye kısmetse güzel geçiyor mu:)

Angrypower
13 Mayıs 2018, 17:21
Bende de 10.00’da gidip 11.00-11.30 gibi döndüm. Mangalları yakıyorlardı ben giderken. Sabah kahvaltılık veriyorlardı. Buff hediye ettiler ama biraz dar geldi. Düşünmeleri bile güzeldi. Test sürüşleri oyunlar falan hoştu. Pistte motorları denettiriyorlardı. Lakin ben hepsini sürdüğüm için test sürüşü falan yapmadım. Hoş olmuştu.

kdiner
14 Mayıs 2018, 08:35
Cumartesi Riva pazar Tuzla, güzel bir gündü hava da güzel di, bunlar da geriye kalanlar.

https://i.imgyukle.com/2018/05/14/nx2eA.jpg

https://i.imgyukle.com/2018/05/14/nxeHI.jpg

https://i.imgyukle.com/2018/05/14/nxKJU.jpg

https://i.imgyukle.com/2018/05/14/nx31f.jpg

https://i.imgyukle.com/2018/05/14/nxqcH.jpg

https://i.imgyukle.com/2018/05/14/nxWk1.jpg

https://i.imgyukle.com/2018/05/14/nxzZo.jpg

gerivites
14 Mayıs 2018, 19:03
Şu gaz tepkisini yumuşatmak için bir yöntem var mıdır. Trafikte çok yormaya başladı. Dişli değiştirmek çözüm oluyor mu

Angrypower
14 Mayıs 2018, 20:16
Bileği az çevirmek ::150::

ozan1991
14 Mayıs 2018, 21:04
Şu gaz tepkisini yumuşatmak için bir yöntem var mıdır. Trafikte çok yormaya başladı. Dişli değiştirmek çözüm oluyor mu

benim gibi yarım debriyaj kullanın arada bence gerçi bu seferde balata çabuk biticek

Norton772
14 Mayıs 2018, 21:07
Bugün biraz gaz açtım ve bir kaç sn içinde 100 km hızdan 130'lara çıkıyor. Gidonda rahatsız eden bir titreşim yok bende. Hatta neredeyse hiç yok. Sadece kafada patlayan rüzgar var o hızlara çıkınca. Şimdiye kadar ortalama 300 km gidiyorum bir depo ile. Yani 20 kuruş falan basmayınca. 90-110 km hız aralığında yani. Gidondaki titresimden rahatsız olanlar motoru bir göstersin bence. Öyle hilti durumu falan yok yani. Sadece ayna çift göstermeye başlıyor yüksel hızda. O da 120'yi geçince oluyor.

Cloud
14 Mayıs 2018, 21:19
Bugün biraz gaz açtım ve bir kaç sn içinde 100 km hızdan 130'lara çıkıyor. Gidonda rahatsız eden bir titreşim yok bende. Hatta neredeyse hiç yok. Sadece kafada patlayan rüzgar var o hızlara çıkınca. Şimdiye kadar ortalama 300 km gidiyorum bir depo ile. Yani 20 kuruş falan basmayınca. 90-110 km hız aralığında yani. Gidondaki titresimden rahatsız olanlar motoru bir göstersin bence. Öyle hilti durumu falan yok yani. Sadece ayna çift göstermeye başlıyor yüksel hızda. O da 120'yi geçince oluyor.

Valla yarın rodaj bakımına griyorum, yabancı sitelerde de ilk bakımdan sonra %30 / %40 rahatlama oluyor titreşimde diyenler olmuş. Sizin 110'da bile gidonda titreme yok demeniz beni çok şaşırtıyor, yarın bunları hep söyleyecem servise. Gerçekten benim motor mu ayarsız yoksa bu iş hakikaten göreceli mi?
Mesela al, arkadaş sıkışık trafikte gaz tepkisini eleştirmiş, ben de bir kaç kez girdim ve acayip rahat geliyor bana, üstelik çok da dengeli sıkışık trafikte, kimisi ağır trafikte diyor, ben ağırlığın en ufak bir dezavantajını görmedim mesela.
Ama bu titreşim işini yarın anlatacağım bakalım servise, gidonun tüm vida somun ne varsa kontrol etmelerini bilhassa isteyeceğim.. Benim gödonun titremisi ile bir deridm yok benim derdim aynaların titremesi, hoş gidon titriyorsa haliyle ona bağlı olan ayna da titreyecek :), sanırım yüksek hızlarda buna çözüm ancak belki dişli değişimi olacak benim anladığım, ki siz de ayna deneyiminizi anlatmışsınız. Orjinal haliyle öyle ya da böyle aynalardan hele de gece arkayı seçme şansı yok yüksek hızda belli ki.
Rodaj sonrasını meraktayım, en ufak bir iyileşme olmazsa ben maksimum 2000km sonra serviste dişliyi değişirim hem o esnada bir ara yağ değişimi de yaptırırım.Çünkü dişli değişen arkadaşlar hep titreşimde azalma olduğunu söylüyorlar. Yarıya inse benim için yeterli.

ozan1991
14 Mayıs 2018, 21:31
Valla yarın rodaj bakımına griyorum, yabancı sitelerde de ilk bakımdan sonra %30 / %40 rahatlama oluyor titreşimde diyenler olmuş. Sizin 110'da bile gidonda titreme yok demeniz beni çok şaşırtıyor, yarın bunları hep söyleyecem servise. Gerçekten benim motor mu ayarsız yoksa bu iş hakikaten göreceli mi?
Mesela al, arkadaş sıkışık trafikte gaz tepkisini eleştirmiş, ben de bir kaç kez girdim ve acayip rahat geliyor bana, üstelik çok da dengeli sıkışık trafikte, kimisi ağır trafikte diyor, ben ağırlığın en ufak bir dezavantajını görmedim mesela.
Ama bu titreşim işini yarın anlatacağım bakalım servise, gidonun tüm vida somun ne varsa kontrol etmelerini bilhassa isteyeceğim.. Benim gödonun titremisi ile bir deridm yok benim derdim aynaların titremesi, hoş gidon titriyorsa haliyle ona bağlı olan ayna da titreyecek :), sanırım yüksek hızlarda buna çözüm ancak belki dişli değişimi olacak benim anladığım, ki siz de ayna deneyiminizi anlatmışsınız. Orjinal haliyle öyle ya da böyle aynalardan hele de gece arkayı seçme şansı yok yüksek hızda belli ki.
Rodaj sonrasını meraktayım, en ufak bir iyileşme olmazsa ben maksimum 2000km sonra serviste dişliyi değişirim hem o esnada bir ara yağ değişimi de yaptırırım.Çünkü dişli değişen arkadaşlar hep titreşimde azalma olduğunu söylüyorlar. Yarıya inse benim için yeterli.

hocam cidden yok ayna zangır zangır titresede ellerde hiçbişey hissetmiyorum ben 120 ye çıktım baktım depodan bacaklarıma geliyor sadece benim

Cloud
14 Mayıs 2018, 21:42
hocam cidden yok ayna zangır zangır titresede ellerde hiçbişey hissetmiyorum ben 120 ye çıktım baktım depodan bacaklarıma geliyor sadece benim

İlginç gerçekten, ben rodaj sonrası tekrar bakacağım bakalım. Şu anki haliyle 75 km sonrası gidon ve aynada titreşim var, ellerde rahatsız etmiyor kısa sürelerde ama var arkadaş, yok diyemem. Ve uzun yola gitmeyecek de olsam, gidildiğinde böyle bir titreşim elleri aşırı yorar. Dediğim gibi yarın sabah şu bakımı bir yaptırayım bakalım. Aklıma takılan tek şey, benim motor şehir dışından kamyonla nakledildi, in bin filan oldu o esnada gidonda bir gevşeme boşluk v.s. olmuş olabilir belki diyorum, ama öte yandan bu hissettiğim şey aynen test motorunda da vardı. Depo, peg filan oralarda zaten hız arttığı anda başlıyor da benim derdim aynalar esasen. Gece işten döneceğim sürekli çünkü, aynanın sağlıksız göstermesi beni sıkıntıya sokar. Bakalım yarın ola hayrola.

Youjoee
14 Mayıs 2018, 21:48
Kendim hero thriller 150 cc kullanıcısıyım, dominarı test etme imkanım oldu ilginç bir şekilde kendi motorumdan daha rahat kullandım titreşim hissetmedim 400 cc ye alışkın değilimdir ama inanılmaz bi rahatlıkta kullandım bence siz bi kontrol ettirin devir teknoloji devri nerde ne kusur olacağını bilemeyiz

HyperXCrossfire
14 Mayıs 2018, 22:13
Hindistanda yeni yazılım çıkmış ve sanırım burda da bazı servisler uygulamaya başlamış. Özellikle gaz yememe, düşük devirde tar tur gaz açıp kapama gibi problemleri olanlar motorun iyileştiğini ve daha atik hale geldiğini söylüyorlar. Titresimde de iyileşme varmış.

ozan1991
14 Mayıs 2018, 22:32
İlginç gerçekten, ben rodaj sonrası tekrar bakacağım bakalım. Şu anki haliyle 75 km sonrası gidon ve aynada titreşim var, ellerde rahatsız etmiyor kısa sürelerde ama var arkadaş, yok diyemem. Ve uzun yola gitmeyecek de olsam, gidildiğinde böyle bir titreşim elleri aşırı yorar. Dediğim gibi yarın sabah şu bakımı bir yaptırayım bakalım. Aklıma takılan tek şey, benim motor şehir dışından kamyonla nakledildi, in bin filan oldu o esnada gidonda bir gevşeme boşluk v.s. olmuş olabilir belki diyorum, ama öte yandan bu hissettiğim şey aynen test motorunda da vardı. Depo, peg filan oralarda zaten hız arttığı anda başlıyor da benim derdim aynalar esasen. Gece işten döneceğim sürekli çünkü, aynanın sağlıksız göstermesi beni sıkıntıya sokar. Bakalım yarın ola hayrola.

hocam serviste vidaları iyice sıkarlar kontrol ettirin bence

Angrypower
15 Mayıs 2018, 08:21
Hindistanda yeni yazılım çıkmış ve sanırım burda da bazı servisler uygulamaya başlamış. Özellikle gaz yememe, düşük devirde tar tur gaz açıp kapama gibi problemleri olanlar motorun iyileştiğini ve daha atik hale geldiğini söylüyorlar. Titresimde de iyileşme varmış.

Aynı sorundan bende muzdaribim. Bugün gene yaptı. 5.vites 4500rpm-5000rpm arası 5sn inat ettim bekledim ve gitmiyordu motor. Bir vites düşürdüm gazlandı ve gitti.

gurell.42
15 Mayıs 2018, 13:33
Cümleten hayirli günler. Yazin ağustosta düğünün ertesi günü hemen bi dominar 400 sahibi olacam nasipse. Kullanici arkadaşlara bi kac sorum var. Bu motorla 90-120 aralığında ben ve eşim 80+50 kg 3lu çanta ve cantalar dolu vaziyette herhangi bi güç kaybı yaşamadan rampada bayilmadan seyehat edebilirmiyim ? Rodaj sonrasi dişli değişimi yapacağım hız delisi değilim ama anlık olarak 140 bandina çıkışı pulsar gibi mi ? Yoksa firlayip gidiyormu. Amacım düşük devirde rahat gidebilmek. Ve yakıt tuketmleriniz nasıl. Suan 2017 200ns kullanıyorum daha önce 2016 kullandim. 200ns sabit 90 ile 2.3 2.7 yakıyor. Dominar 400 bu konuda nasıl acaba. Şimdiden teşekkürler

Angrypower
15 Mayıs 2018, 16:21
Cümleten hayirli günler. Yazin ağustosta düğünün ertesi günü hemen bi dominar 400 sahibi olacam nasipse. Kullanici arkadaşlara bi kac sorum var. Bu motorla 90-120 aralığında ben ve eşim 80+50 kg 3lu çanta ve cantalar dolu vaziyette herhangi bi güç kaybı yaşamadan rampada bayilmadan seyehat edebilirmiyim ? Rodaj sonrasi dişli değişimi yapacağım hız delisi değilim ama anlık olarak 140 bandina çıkışı pulsar gibi mi ? Yoksa firlayip gidiyormu. Amacım düşük devirde rahat gidebilmek. Ve yakıt tuketmleriniz nasıl. Suan 2017 200ns kullanıyorum daha önce 2016 kullandim. 200ns sabit 90 ile 2.3 2.7 yakıyor. Dominar 400 bu konuda nasıl acaba. Şimdiden teşekkürler

Ben 200 NS ile hiç o ortalamaları tutturamadım. 2,9 yaktırıyordum bunda da 3,9 civarı. 1lt ekleyebilirsin. Sıkıntısız çeker götürür.


Bu arada Bajaj’a gidiyorum bu akşam. Yazılım güncellenecek. Ondan sonra son durumu gene paylaşırım. Pazar günü olan etkinlikte Ekrem Ata Bey ile görüşmüştük. Bugün yönlendirdi beni servise. Bu orta devirlerde oluşan istikrarsızlığı güncelleme sonrası tekrardan değerlendireceğim sizlere.

gurell.42
15 Mayıs 2018, 16:47
Yazilimdan sonra ne gibi degisiklikler olacak cok merak ediyorum.

ekrem ata
15 Mayıs 2018, 16:53
Cümleten hayirli günler. Yazin ağustosta düğünün ertesi günü hemen bi dominar 400 sahibi olacam nasipse. Kullanici arkadaşlara bi kac sorum var. Bu motorla 90-120 aralığında ben ve eşim 80+50 kg 3lu çanta ve cantalar dolu vaziyette herhangi bi güç kaybı yaşamadan rampada bayilmadan seyehat edebilirmiyim ? Rodaj sonrasi dişli değişimi yapacağım hız delisi değilim ama anlık olarak 140 bandina çıkışı pulsar gibi mi ? Yoksa firlayip gidiyormu. Amacım düşük devirde rahat gidebilmek. Ve yakıt tuketmleriniz nasıl. Suan 2017 200ns kullanıyorum daha önce 2016 kullandim. 200ns sabit 90 ile 2.3 2.7 yakıyor. Dominar 400 bu konuda nasıl acaba. Şimdiden teşekkürler

Müsadenizle size ben cevap vereyim.

90-120 km hız aralığında siz ve eşiniz çok rahat seyahat edebilirsiniz.

Sizin yazınızdan PULSAR NS 200 sürüş tekniğinize göre yakıt sarfiyatınızın da 100 km'de 3,5 lt'yi aşmayacağını ön görüyorum.

Ereğli'de ikamet ediyorsanız yanlış hatırlamıyorsam Harun BAŞARIK isimli arkadaşımız eşi ile beraber geçtiğimiz yaz Dominar 400 ile uzun seyahatler yaptılar. En güzel bilgileri kendilerinden alabilirsiniz.

Selamlar...

Norton772
15 Mayıs 2018, 17:04
Sakın kullanımda ortalamam 3.2-3.5 lt aralığında.

gurell.42
15 Mayıs 2018, 20:23
Selamlar Ekrem bey ilginiz icin teşekkür ederim. 2. Pulsarimdan sonra motor hayatimda D400 ile uzun surecek birliktrelik düşünüyorum. O yüzden alacağım motoru ince eleyip sık dokuyarak hakkinda iyi kötü her türlü yorumu bilmek isterim. D400 u kesin alacağım ancak dedigim gibi her kullanıcınin yorumu benim icin çok önemli. Harun beyin motorunu biraz kullandım sagolsun guvenip emanet etti. Tek kişi ile uygun çekişi var. Lakin dedigim gibi düğünden sonra uzun kamplu turlar düşünüyorum. İyi akşamlar dilerim

Angrypower
15 Mayıs 2018, 20:45
Dişlisi ile falan oynamazsan bu motor katır gibi yük kaldırır gider. Ben baya bir zorlayarak kullanıyorum bana mısın? Demiyor. 5000rpm den sonra titreşim başlar ve aynaların bulanır. Zaten 90-110 aralığında baya konforlu. Apaçiliğe de geliyor. Lakin o lastikleri değiştirmek şart. Kamp olayına gelince Kdiner nickli üye evinden çok çadırında uyuyor. Motoru da Dominar. Gezmediği yer bırakmadı mübarek :thumleft:

borana
15 Mayıs 2018, 20:55
Herkese selamlar. Su an 150 km oldu motor dogru duzgun gezme firsati olmadi yagmurdan dolayi. Rodaja dikkat etmeye calisiyorum ama gercekten cok zor. 4000-5000 devir araliginda titresim basliyor. Umarim bakimdan sonra biraz daha duzelir.

Angrypower
15 Mayıs 2018, 21:28
Pazar günü autodrom’dan Silivri’ye tek marş ve yardıra yardıra gittim. Titreşim değil de seleden canım yandı. Takılmayın şu titreşime bu kadar. Aynalarınıza bakamıyorsunuz sadece :bounce:

ozan1991
15 Mayıs 2018, 21:51
Herkese selamlar. Su an 150 km oldu motor dogru duzgun gezme firsati olmadi yagmurdan dolayi. Rodaja dikkat etmeye calisiyorum ama gercekten cok zor. 4000-5000 devir araliginda titresim basliyor. Umarim bakimdan sonra biraz daha duzelir.

hocam rodaj zorlamaz aslında 110-120 ye çıkabiliyor 5-6 bin devirde uzun yol bile gidelibilir :)