Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
YasinC
16 Aralık 2016, 20:18
SS400 modeli ne zaman tanitilacak bilen var mı ?
dyavol-77
16 Aralık 2016, 20:34
Ben size Duke 390'ın değerlerini yazayım :
Tork : 7250 dev/dak - 35 Nm
Güç : 9500 dev/dak - 43 BG
Dominar 400 :
Tork : 6500 dev/dak - 35 Nm
Güç : 8500 dev/dak - 35 BG
Görüldüğü üzere Dominar 400 tork olarak daha iyi bir noktada. En azında benim tercihim her zaman düşük devirde yüksek tork olduğundan benim için böyle. Duke ile aralarındaki hızlanma farkı tamamen kilo ve vites kutusundan geliyor. Dominarın 28 kg fazlası var. Şunu da unutmayın ki Duke 390 kilosuna göre gerçekten fazla bir motora sahipti. Eşimle deneme sürüşü yaptığımızda her gazda ve gaz kesmede kafalarımız tokuşmuştu. Bunda durum tam kıvamında olacaktır. Titreşim de daha azsa ki Ekrem Bey öyle olduğunu söylüyor, iş sadece fiyata kalır. Bir de şunu hesapladım, motor 148 km/saat hızı maksimum güç devrinde yaparsa bu durumda 6500 devirde yani torkun en fazla geldiği devirde 113 km hızda olacaktır. 9000'de 148 yapsa 6500'de 103 yapıyor olacaktır. Düşünün ki 100 - 110 civarı gidiyorsunuz ve o sırada 35 Nm tork elinizi altında hazır duruyor. Ne yokuş dinler ne de sollama. Uzun yolda araçlarla oyun oynarsınız.
Yaw Seko kardeş...148km/h top speed'i olan bir motosikletle uzun yolda yada otobanda hangi araçla oyun oynamayı düşünüyorsun çok merak ettim? /(tabii Anadolu'nun ücra köşelerinde kuş serisi Tofaşları saymazsak)?
cagiran
16 Aralık 2016, 22:04
Hocam senin yaptığın hesaptan gelirse satamaz bence 18 bin tl çok fazla
Bence de öyle, belki ben bi yerde hata yapıyorum ama
Geliş fiyatı RS200 ün altına düşerse daha düşük olur anca
Seko
16 Aralık 2016, 22:18
Yaw Seko kardeş...148km/h top speed'i olan bir motosikletle uzun yolda yada otobanda hangi araçla oyun oynamayı düşünüyorsun çok merak ettim? /(tabii Anadolu'nun ücra köşelerinde kuş serisi Tofaşları saymazsak)?
Normal insanlar araç sürerken 110 - 120 giderler de ondan. Otobandan bahsetmiyorum, İzmir - Bursa yolu geldi aklıma. Ayrıca bunun yokuşu da var. Zaten naked motorla 148'in bile ne demek olduğunu MT-07'den biliyorum. 120'den fazlası adamı rüzgardan yamultuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------
18 milyara bu motoru alan açık net çok zengindir. İdeali 14 dur üstü gereksizdir üstüne gelicekse bajaj hiç getirmesin daha iyi
Malesef fuar zamanı geldiğinde 250'lik Japonlar 18 -19 bin civarında satılacaklar. Tekrar yazıyorum, Z300 ABS şu anda 22 bin TL. 18 bin bence de fazla ama Japonlara kıyasla o kadar da fazla değil. Benim gönlümde geçen 15 - 16 bin'li bir rakam. Hindistan Bajaj'ın Türkiye için fedakarlık yapması gerekiyor.
YasinC
16 Aralık 2016, 22:27
Ankara-İstanbul otobanında bu hız değerleri ile kamyonların şeridinde gider ancak. Uzun yolda da pek 110-120 ile giden kişi görmüyorum uzun zamandır. Fuar dönüşü vito ile 130-140'ın altına düşmeden geliyoruz ki araba sahipleri 150 ve üstü hızlarda gidiyor.
SS400 çıktığında performans değerleri bu motordan çok daha iyi gelirse, bilin ki supersport'ta performans farkı olsun diye bu motor limitlendirilmiştir.
Ros1n2
16 Aralık 2016, 22:29
Ben size Duke 390'ın değerlerini yazayım :
Tork : 7250 dev/dak - 35 Nm
Güç : 9500 dev/dak - 43 BG
Dominar 400 :
Tork : 6500 dev/dak - 35 Nm
Güç : 8500 dev/dak - 35 BG
Görüldüğü üzere Dominar 400 tork olarak daha iyi bir noktada. En azında benim tercihim her zaman düşük devirde yüksek tork olduğundan benim için böyle. Duke ile aralarındaki hızlanma farkı tamamen kilo ve vites kutusundan geliyor. Dominarın 28 kg fazlası var. Şunu da unutmayın ki Duke 390 kilosuna göre gerçekten fazla bir motora sahipti. Eşimle deneme sürüşü yaptığımızda her gazda ve gaz kesmede kafalarımız tokuşmuştu. Bunda durum tam kıvamında olacaktır. Titreşim de daha azsa ki Ekrem Bey öyle olduğunu söylüyor, iş sadece fiyata kalır. Bir de şunu hesapladım, motor 148 km/saat hızı maksimum güç devrinde yaparsa bu durumda 6500 devirde yani torkun en fazla geldiği devirde 113 km hızda olacaktır. 9000'de 148 yapsa 6500'de 103 yapıyor olacaktır. Düşünün ki 100 - 110 civarı gidiyorsunuz ve o sırada 35 Nm tork elinizi altında hazır duruyor. Ne yokuş dinler ne de sollama. Uzun yolda araçlarla oyun oynarsınız.
Motosikletim ninja250r 14 rpm'de kesiciye giriyor 7 bin rpm'de 100kmh ile gidebiliyor. Max tork 8.2 rpm de veriyor ve 8.2 rpm'de 115 civarı bir hızla gidiyor. Max güç 11rpm'de 33ps ve 14 rpm'de motorun 200kmh çıkma potansiyeli var çünki yeterli devir var. Bu bahsettiğim motosiklet 249cc sizin iyi dediğiniz motosiklet 370 küsürcc sizcede yetersiz değilmi?
burak burk
16 Aralık 2016, 22:32
ya allah aşkına kaç tane motor firması son hızı açıklıyor ? ben bir tek bmw biliyorum.
%100 son hızı 148 değil.olamaz demiyorum net değil.orda satışa çıksın zaten youtube dan görücez kaç yaptığını.ns200 le 156 yaptım domalarak tabi.bu motor rahat 170 yapar yapıcak.1 2 3 4 5.vites derken zaten o torkla direk 150ye gelir.6.vitese bile gerek kalmaz kanaatindeyim.148 yapması için extra bi çaba sarf etmeleri gerekiyor.baya basarken çaaat diye devir kesiciyemi gireriz hız kesiciyemi gireriz limitörmü koyarlar artık bilmiyorum.ben hızda değilimde renkler nedirrrr daha kötü renk paletini valla billa görmedim.siyah geleydi bari videoda siyah var bi o bişeye benziyor.18.000 falan hesabı yapan var o paraya gelicekse gelmesin kimse neden getirmediniz dominarı demez.
YasinC
16 Aralık 2016, 22:39
ya allah aşkına kaç tane motor firması son hızı açıklıyor ? ben bir tek bmw biliyorum.
%100 son hızı 148 değil.olamaz demiyorum net değil.orda satışa çıksın zaten youtube dan görücez kaç yaptığını.ns200 le 156 yaptım domalarak tabi.bu motor rahat 170 yapar yapıcak.1 2 3 4 5.vites derken zaten o torkla direk 150ye gelir.6.vitese bile gerek kalmaz kanaatindeyim.148 yapması için extra bi çaba sarf etmeleri gerekiyor.baya basarken çaaat diye devir kesiciyemi gireriz hız kesiciyemi gireriz limitörmü koyarlar artık bilmiyorum.ben hızda değilimde renkler nedirrrr daha kötü renk paletini valla billa görmedim.siyah geleydi bari videoda siyah var bi o bişeye benziyor.18.000 falan hesabı yapan var o paraya gelicekse gelmesin kimse neden getirmediniz dominarı demez.
Akşam akşam iyi güldürdün Allah'ta seni güldürsün. :mrgreen:
burak burk
16 Aralık 2016, 22:50
Akşam akşam iyi güldürdün Allah'ta seni güldürsün. :mrgreen:
nabim kardeş öle yani:cherry:.140 yapıo yok 220 basıo.20 25 hp olsa dicem evet 150 falan anca yapar ama 35 hp gideri var yani.
400 500 cc diye 230 falan yapıcak hali yok.tam adını hatırlamıyorum çok kısa süreli satıldı.tutmayan bir motor.yamaha xv 400 mü neydi scrambler tarzı bir makina.tork allah vergisi beygir 22 falanmış.130 u çok zor görüyorum diyordu arkadaş.pulsarla bi tur atiyim dedi alışmış 3000 devirde vites atmaya çalışıyor.sonra diyor niye bu kadar titriyor gitmiyor.dedim boğmuşun motoru in.bu motor kadar güçsüz olsa haklısınız dicem eeeyyy bajaj.:queen:
hamzarat
16 Aralık 2016, 22:55
anladığım kadarıyla yeterince iyi domalırsanız 170 falan yapar
burak burk
16 Aralık 2016, 23:01
anladığım kadarıyla yeterince iyi domalırsanız 170 falan yapar
dyona bile çıkarsan devir kesici 161 yada 163 daha ötesine geçilmez.zincir dişli vs değiştircen.kişiden kişiye değişir domalma tabi.
aksoyy
16 Aralık 2016, 23:01
Renk konusunda motorları canlı görmeden yorum yapmam bende beyaz pulsar var, pulsarı almadan once hep siyah rengine bakıyordum beyaz rengini fotolardan baktığım da hiç hoşuma gitmemişti taaki yanına gidip görene kadar ben bordo ile beyazını beğendim.
Seko
17 Aralık 2016, 09:19
Motosikletim ninja250r 14 rpm'de kesiciye giriyor 7 bin rpm'de 100kmh ile gidebiliyor. Max tork 8.2 rpm de veriyor ve 8.2 rpm'de 115 civarı bir hızla gidiyor. Max güç 11rpm'de 33ps ve 14 rpm'de motorun 200kmh çıkma potansiyeli var çünki yeterli devir var. Bu bahsettiğim motosiklet 249cc sizin iyi dediğiniz motosiklet 370 küsürcc sizcede yetersiz değilmi?
Bakın, son hızı etkileyen bir sürü faktör vardır ve birincisi de rüzgar direncidir. Öncelikle 14 bin devire çıkarsa 200 yapacak olan Ninja o devire kadar zaten son viteste çıkamaz çünkü gücü yetmez. Rüzgar direncinin de bir naked motor ile SS motorda aynı olmadığını biliyorsunuz. 148 km/saat bu hacimdeki motor için düşük ancak eğer bu değeri, adamın motorun üzerine yatmadan yaptığı bir değer olarak vermişse çok da kötü değil. Bunu motor geldiğinde ve test edildiğinde göreceğiz. Bayiler toplantısında umarım deneyip yayınlayan çıkar. Ayrıca firmalar yukarıda da belirtildiği gibi hiçbir zaman gerçek hız değerini yazmazlar çünkü yazılanı yapamayan çıkarsa olay olur. Eminim 148 km/saat hızı herkes kesin olarak her koşulda görebilecektir. Biz KTM Duke 390'ın son hızını nereden biliyoruz ? Testlerden değil mi ? KTM bunu teknik özelliklerde asla yazmıyor. Keşke Bajaj da yazmasaydı, bunları hiç tartışmasaydık.
Son olarak da şunu diyeyim, Ninja 250'den inip bu motora binildiğinde vereceği his CBF150'den inip 250 cc motora binme hissi gibi olacaktır. Bunu deneyince göreceksiniz.
Motorun sesinin sahte olduğunu düşünenler aşağdaki videoda 5:30'a alıp dinleyebilirler. Yine atıyor gibi görüneceğim ama duyduğum sesin içinde yüksek devirlerde titreşimden kaynaklanan "tırtlama" sesi çok az. Yani titreşim olarak pek sıkıntı olmayacağını düşünüyorum. Bahsettiğim sesi Duke 390'da rahatlıkla duyabilirsiniz ve o çok titriyor.
https://m.youtube.com/watch?v=QkDT4BkCKqs&feature=youtu.be
natila
17 Aralık 2016, 09:50
14 hadi max.15 olursa düşünmeden alınır... tam şehir için...bajaj ın yakıt tüketimi ortada, bu da 100 kmde 3.5-4lt yakar, kaçmaz bi makine 14 e
YasinC
17 Aralık 2016, 10:51
Bakın, son hızı etkileyen bir sürü faktör vardır ve birincisi de rüzgar direncidir. Öncelikle 14 bin devire çıkarsa 200 yapacak olan Ninja o devire kadar zaten son viteste çıkamaz çünkü gücü yetmez. Rüzgar direncinin de bir naked motor ile SS motorda aynı olmadığını biliyorsunuz. 148 km/saat bu hacimdeki motor için düşük ancak eğer bu değeri, adamın motorun üzerine yatmadan yaptığı bir değer olarak vermişse çok da kötü değil. Bunu motor geldiğinde ve test edildiğinde göreceğiz. Bayiler toplantısında umarım deneyip yayınlayan çıkar. Ayrıca firmalar yukarıda da belirtildiği gibi hiçbir zaman gerçek hız değerini yazmazlar çünkü yazılanı yapamayan çıkarsa olay olur. Eminim 148 km/saat hızı herkes kesin olarak her koşulda görebilecektir. Biz KTM Duke 390'ın son hızını nereden biliyoruz ?
KTM, 0-100km hızlanma ve maksimum hız değerlerini söyledi. Hatta yanlış hatırlamıyorsam 169+km gibi bir değer yazıyordu duke için.
Hyosung GT250 naked ile GT250R arasında hız olarak hiç fark yok. İkisi de 160km hızı çok rahat görüp 170km'yi geçebiliyor.
SS400 çıktığında performans olarak arada açık bir fark varsa bilin ki bu motor yazılım ile kısıtlanmış.
Çünkü pulsar 200ns ile 200r arasında performans olarak fark yok. Alacak birisi performansa bakıyorsa fazladan para vermeyip 200ns alıyor. ABS için maalesef çoğu kişi için hala olmasa da olur düşüncesinde.
Ben bu motoru uzun yol için düşünüyordum. Ankara'da çevre yolunda da ezilmemek için düşünüyordum. Hala düşünüyorum dediğiniz gibi umarım bayi toplatınsın da birisi merak ettiğimiz bu konuları aydınlatır. :)
Seko
17 Aralık 2016, 11:54
Tanıtım videosun baktım, orada tam 8 bin devirde 106 ile gidiyor ama vites 5 mi yoksa 6 mı ondan emin değilim. Göstergede redline olmadığı için anlayamıyorum.
NoWyld
17 Aralık 2016, 12:47
Ben size Duke 390'ın değerlerini yazayım :
Tork : 7250 dev/dak - 35 Nm
Güç : 9500 dev/dak - 43 BG
Dominar 400 :
Tork : 6500 dev/dak - 35 Nm
Güç : 8500 dev/dak - 35 BG
Görüldüğü üzere Dominar 400 tork olarak daha iyi bir noktada. En azında benim tercihim her zaman düşük devirde yüksek tork olduğundan benim için böyle. Duke ile aralarındaki hızlanma farkı tamamen kilo ve vites kutusundan geliyor. Dominarın 28 kg fazlası var. Şunu da unutmayın ki Duke 390 kilosuna göre gerçekten fazla bir motora sahipti. Eşimle deneme sürüşü yaptığımızda her gazda ve gaz kesmede kafalarımız tokuşmuştu. Bunda durum tam kıvamında olacaktır. Titreşim de daha azsa ki Ekrem Bey öyle olduğunu söylüyor, iş sadece fiyata kalır. Bir de şunu hesapladım, motor 148 km/saat hızı maksimum güç devrinde yaparsa bu durumda 6500 devirde yani torkun en fazla geldiği devirde 113 km hızda olacaktır. 9000'de 148 yapsa 6500'de 103 yapıyor olacaktır. Düşünün ki 100 - 110 civarı gidiyorsunuz ve o sırada 35 Nm tork elinizi altında hazır duruyor. Ne yokuş dinler ne de sollama. Uzun yolda araçlarla oyun oynarsınız.
Çok doğru bir yorum, insanlar sadece beygire bakıyorlar ancak dominarın torku, daha önemlisi o torku bu denli düşük bir devir bandında vermesi onu ara hızlanmalarda çok esnek ve kıvrak bir makina yapacak gibi. Ancak fiyatının uygun olması lazım, ns200 ve 150 serileri sıfır sorun makineler değildi. Ufak tefek sorunlar olmasına rağmen, 150ns kullanıcısı olarak son kararım fiyat açıklanmasıyla olacak.
YasinC
17 Aralık 2016, 12:54
Tanıtım videosun baktım, orada tam 8 bin devirde 106 ile gidiyor ama vites 5 mi yoksa 6 mı ondan emin değilim. Göstergede redline olmadığı için anlayamıyorum.
Siz dedikten sonra bende dikkat ettim ekranın sağ alttaki vites göstergesi rakamı mı değil mi çıkaramadım
cagiran
17 Aralık 2016, 13:01
Bu motor inazumanın 400 cc tek silindir versiyonu gibi
Hız yok, güç var umarım konfor da vardır.
Kuralkan alış fiyatlarında ötv yi düşünerek, sağlam pazarlık yaparak düşürüp,
Yol, gümrük masrafları eklemeden kar koymadan kdv ve ötv yi ödedikten sonra motorları üstüne alırsa sonra satış fiyatı belirlerse............
14-15 :)
Aksi halde herkes 18 e hazır olsun
dyavol-77
17 Aralık 2016, 13:28
Bu motor inazumanın 400 cc tek silindir versiyonu gibi
Hız yok, güç var umarım konfor da vardır.
Kuralkan alış fiyatlarında ötv yi düşünerek, sağlam pazarlık yaparak düşürüp,
Yol, gümrük masrafları eklemeden kar koymadan kdv ve ötv yi ödedikten sonra motorları üstüne alırsa sonra satış fiyatı belirlerse............
14-15 :)
Aksi halde herkes 18 e hazır olsun
18'e ülkemiz şartlarında çok zor...
Seko
17 Aralık 2016, 16:08
Evet 18 bin yüksek kalır.
cagiran
17 Aralık 2016, 18:33
Bunu buldum
https://youtu.be/yoa2SXsBCfI
YasinC
17 Aralık 2016, 19:58
Bunu buldum
https://youtu.be/yoa2SXsBCfI
Çok iyi denk gelmiş bugün bende aradım ancak denk gelmemiştim. Videoyu indiriyorum kaldırılabilir belki. Teşekkürler paylaşım için.
cagiran
17 Aralık 2016, 20:31
Çok iyi denk gelmiş bugün bende aradım ancak denk gelmemiştim. Videoyu indiriyorum kaldırılabilir belki. Teşekkürler paylaşım için.
Rica ederim, yorum yazdım topspeed vs sordum
174km/h yazmış birisi
YasinC
17 Aralık 2016, 20:38
1. vites 4000 devirde 25km
2. vites 8000 devirde 61km
Videonun devamında konuşmalardan dolayı ve ekranın parlamasından dolayı ayırt edemedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------
Bir video var paylaşılan yine ancak sanırım fake ekran değişik.
https://www.youtube.com/watch?v=PyHNXFYrOds
Seko
17 Aralık 2016, 21:16
Rica ederim, yorum yazdım topspeed vs sordum
174km/h yazmış birisi
Videonun altındaki açıklamalarda da fabrika verisi 148, adamın verisi 170+ yazmış eleman.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
Yeni bir test sürüşü daha buldum :
https://www.youtube.com/watch?v=eRqwKbDkIvk
Motor neredeyse rölantide 30 km/saat hızla gidiyor.
cagiran
17 Aralık 2016, 21:33
http://i.hizliresim.com/yNVpnN.png (http://hizliresim.com/yNVpnN)
SlimShady1
17 Aralık 2016, 22:43
Pulsar 200Ns'nin son hızı 136 yazıyor ama üstüne çıkabiliyor, çok önemli değil. Torku çok çok iyi otobanda dayak yemeyiz en azından bu motorla o bile gayet yeterli. Şöyle ki; 120-130 km/h ile sabit seyredip gerekirse sollamaya rahat çıkabileceğiz. Hani boşuna şu kadar yapıyo diye sallamak çok yersiz, ki daha binemedik, göremedik son hızını. fiyatı uygun olursa alırım artık.
TIGERSHARK
17 Aralık 2016, 22:49
video,ları bende izledim anlatan kişi sadece motoru övmüş bize sadece övmeyecek gerçek bir motorcu gözlemi lazım
jimi_hendrix
18 Aralık 2016, 00:15
Yaw Seko kardeş...148km/h top speed'i olan bir motosikletle uzun yolda yada otobanda hangi araçla oyun oynamayı düşünüyorsun çok merak ettim? /(tabii Anadolu'nun ücra köşelerinde kuş serisi Tofaşları saymazsak)?
tofaşları saymazsak??? bizim orada 200km/h hız yapmayan Tofaş'ı sahibinden e koyuyorlar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------
bunu bilmem ama ns 200 7.000 devirde 100 km sürat yapıyor.
valla hocam göstergede görünen 13.000 rpm korkuttu beni...
hokahey
18 Aralık 2016, 00:28
Allah aşkına şuraya hintli test videosu koymayın. Yeminle ingilizceden tiksindim yahu. Bu nasıl pis bir ingiliz aksanıdır arkadaşlar, kulak zarımın damarları yandı resmen.
Bir ikincisi, Hindistan'ın bile artık kendi motorsikletini üretip dünyaya ihraç etme yetisine sahip olduğu şu ortamda; biz hala sağcı, solcu, yobaz, çomar, kürt, alevi diye birbirimizi yemeye devam edelim. Yakında Uganda, gana, tanzanya, kenya falan da kendi ürünlerini üretmeye başlayıp, ülkemize ihraç etmeye başlarsa vallahi hiç şaşırmayacağım.
Yıl olmuş 2016, hala siyasî bildiğimizi saglayamadik, affedersiniz, köpek gibi birbirimize saldırıyoruz. Utanç verici...
YasinC
18 Aralık 2016, 11:25
https://www.youtube.com/watch?v=9S_PMoMFFkY
dyavol-77
18 Aralık 2016, 12:29
https://www.youtube.com/watch?v=9S_PMoMFFkY
Hızı 161km/saatte kesiciye giriyor,beygir gücüne göre gayet normal. Bundan 9bg daha güçlü ve daha hafif Duke 390'da 174km/h yapıyor.Fakat 120-125'li hızlardan sonra dikkatimi çeken üst hızlara çıkmakta çok zorlandığı, görüşüm bu motosikletin ideal hızı(yorulmadan/zorlanmadan) 120-130 arası. Bunun üstünde makine çok bağırıyor.
YasinC
18 Aralık 2016, 12:37
Hızı 161km/saatte kesiciye giriyor,beygir gücüne göre gayet normal. Bundan 9bg daha güçlü ve daha hafif Duke 390'da 174km/h yapıyor.Fakat 120-125'li hızlardan sonra dikkatimi çeken üst hızlara çıkmakta çok zorlandığı, görüşüm bu motosikletin ideal hızı(yorulmadan/zorlanmadan) 120-130 arası. Bunun üstünde makine çok bağırıyor.
Orada viteste arkadaş sorun yaşıyor vites yükselttikten sonra dikkat edin 145 den 155'e kadar atıyor kendini. Vitesimi geç yükseltiyor hangi viteste kullanıyor o sıra ekran parlıyor tam anlaşılmıyor. bugün dökülür yine videolar. Belli olur iyice.
cagiran
18 Aralık 2016, 12:47
3 günde redline lı testler
Şaşırdım
Seko
18 Aralık 2016, 13:24
Adamların İngilizcesi gerçekten facia. Sanırım gündüz kalabalık olduğundan bütün testleri gece yapıyorlar. Ekran patlıyor, bir şey göremiyoruz. Adam sürat yapayım derken patlıyordu. Bir de motor limit hıza ulaşmadan üzerine yatmasalar da normal oturuşta kaç yapıyor bir görsek. Bir haftaya adam gibi incelemeleri çıkacaktır. Önceki sayfada verilen Youtube yorumunda vibrasyon yok demişler, hoşuma gitti.
YasinC
18 Aralık 2016, 15:12
Adamlar %40 İngilizce %60 Hintçe karışımı bir dil ile konuşuyorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------
Beklenen video
https://www.youtube.com/watch?v=IRdcsVDpFb0
TIGERSHARK
18 Aralık 2016, 15:16
Valla adamlar dün bir bugün iki test motorlarının anasını ağlatmaya başladılar :) Gerçi bizim işimize geliyor birde bu hinduların ingilizcesini tercüme etmek daha kolay adam ingilizce iki motor arasında kalan birine (gözü kapalı dominar yazmış) :)
https://www.youtube.com/watch?v=IRdcsVDpFb0
YasinC
18 Aralık 2016, 15:22
0-100 hızlanma
https://www.youtube.com/watch?v=JUvAkk5O53E
mccxcix
18 Aralık 2016, 15:41
Bu yukaridaki iki videodan sonra iyimserligimi ve umudumu da iyice kaybettim, resmen ölü dogmus bebek yapmislar, hemen hemen Pulsar 200 ns ile ayni giden bir motoru neden uretirlerki acaba neye hitap ediyor cok ilginc, 3 senedir gereksiz tantana yapmislar.
YasinC
18 Aralık 2016, 15:49
Bu yukaridaki iki videodan sonra iyimserligimi ve umudumu da iyice kaybettim, resmen ölü dogmus bebek yapmislar, hemen hemen Pulsar 200 ns ile ayni giden bir motoru neden uretirlerki acaba neye hitap ediyor cok ilginc, 3 senedir gereksiz tantana yapmislar.
Açıkçası ivmelenmesine rezalet yazmıştım üstteki mesajda tepki çeker diye silmiştim. Ancak aynı fikirde arkadaşlar varmış :)
Motorda 250cc performansı bile yok rezalet bir performans var. Birde 150'ye çıkarken aşağı doğru hafif eğim var. Merak ediyorum bu motorun torku nerede diye.
Açıkçası bu motoru düşünüyordum ancak bu motorla da uzun yol işkence olur. İkinci elde XJ6'ya falan bakacağım gibi.
burak burk
18 Aralık 2016, 15:57
duke 390 ının tam tersini yapmışlar belliki.sestende anlaşılıyor oldukça ağır kanlı bir motor olmuş.bu performanstan sonra tamamen eledim dominar şıkkını.ara hızlanmalarda torkunu belli eder tabi.dedikleri gibi çok rahat bir gezi motoru olmuş belliki.ns200 den az bile yakarsa şaşırmam.bajaj NC750 yapmış diyebilirz heralde bunun için.bu testlerden sonra çokta ateşli bi motor olmadığından 15.000 tl sanırım bu cihaz için normaldir diyebilirz.
GP500-1st
18 Aralık 2016, 16:52
35 beygir peak power olayında eğer titreşimi yok edecek bi çalışma amaç varsa varsın duke 6 sn de yüze çıksın bu 8 sn de çıksın sorun değil. zaten 250cc ye göre düşük devir torkunu ve atılganlığını bariz hissetirir. Ama buna NS 200 ün kutuk süspansüyonlarından çok daha iyi bir konfor ve sürüş lazım.
Bunu kullanacak adam 3bin 5 bin devirde az yakarak çekeişten düşmeden gider. Ama bunlar yoksa ve duke nin önünü kesmemek için ağır bir motora gücü yüzde 20 kısılarak piyasaya çıkıyorsa toplamda yüzde 30 hp/kg oranında geri kalan bir motor 400cc kafasıyla almak büyük hayal kırıklığı olacaktır. Bu performansla zaten 250 üstü ötvye yakalanması ns 200 den 2 katına yakın fiyatlanması demek kulağa komik geliyor:)
20 bin 25 bin km de cb500r veya cbr500r şuan alısınız bunun fiyatına yakın ve hem çok daha iyi hızlanan , hemde ömürlük motor olur:cat:
Ulan ÖTV sine sctıklarım dünyanın her yerinde de bizim gibi 250cc den sonra ÖTV kazığı olsa yer gök süpersarjlı 250cc japon üretimi motor kaynıyordu.
Bu arada ÖTV zammı nasıl yapılıyor? 3 kere oomobile bindirdi , motorlara 1 defa bindirip sektörü krize sokup geri çekti. Adamlar bakıyor otomobilde satışların yüzde 95 1.6 cc veriyor vergi zammını bu araçları alanlara.
Motorda 125cc ye kadar olanların pazar payı kaç? yüzde doksan beeeşşşş:mrgreen: Eşşeğin aklında emin olun karpuz kabuğu var, sen geç eğil bakayım şimdi:)
dyavol-77
18 Aralık 2016, 17:26
Orada viteste arkadaş sorun yaşıyor vites yükselttikten sonra dikkat edin 145 den 155'e kadar atıyor kendini. Vitesimi geç yükseltiyor hangi viteste kullanıyor o sıra ekran parlıyor tam anlaşılmıyor. bugün dökülür yine videolar. Belli olur iyice.
Ne atılması be kardeşim...400cc motosikletten bahsediyoruz, 200ns'e göre tabii ki iyi olacaktır,fakat bunda 2.kat silindir hacim farkı var. Hızlanma 120'den sonra geberik,400cc motor gibi değil.Bu Dominar Duke 250'den daha kötü bir akselarasyona sahip...
YasinC
18 Aralık 2016, 17:50
Ne atılması be kardeşim...400cc motosikletten bahsediyoruz, 200ns'e göre tabii ki iyi olacaktır,fakat bunda 2.kat silindir hacim farkı var. Hızlanma 120'den sonra geberik,400cc motor gibi değil.Bu Dominar Duke 250'den daha kötü bir akselarasyona sahip...
karanlıkta ekran parlamasından yanlış okumuşum zaten son top speed videosunda ne olduğu belli oldu.
jimi_hendrix
18 Aralık 2016, 18:06
duke 390 ının tam tersini yapmışlar belliki.sestende anlaşılıyor oldukça ağır kanlı bir motor olmuş.bu performanstan sonra tamamen eledim dominar şıkkını.ara hızlanmalarda torkunu belli eder tabi.dedikleri gibi çok rahat bir gezi motoru olmuş belliki.ns200 den az bile yakarsa şaşırmam.bajaj NC750 yapmış diyebilirz heralde bunun için.bu testlerden sonra çokta ateşli bi motor olmadığından 15.000 tl sanırım bu cihaz için normaldir diyebilirz.
nc750 olabilmesi için devir düşürülerek beygirden kısılması gerekir. Bu alet 100 ile giderken cbr250 den fazla devir çeviriyor, en kral enjeksiyon sistemi takılsa bile her türlü devir sebebiyle fazla yakacaktır uzun yolda. böyle torklu olan ve max tork'u 6500 devirde veren bir makina 100 ile giderken en fazla 4.000 - 5.000 arası devir atması lazım.
YasinC
18 Aralık 2016, 19:10
duke 390 ının tam tersini yapmışlar belliki.sestende anlaşılıyor oldukça ağır kanlı bir motor olmuş.bu performanstan sonra tamamen eledim dominar şıkkını.ara hızlanmalarda torkunu belli eder tabi.dedikleri gibi çok rahat bir gezi motoru olmuş belliki.ns200 den az bile yakarsa şaşırmam.bajaj NC750 yapmış diyebilirz heralde bunun için.bu testlerden sonra çokta ateşli bi motor olmadığından 15.000 tl sanırım bu cihaz için normaldir diyebilirz.
uzun yol motoru falan değil bu motor. 130-140 ile ancak yüksek devirde gidiyor. Otobanda 90-100 ile mi gideceğim. Yapmayın Allah aşkına bu motor 200ns, 200rs'ten bile daha kötü performans veriyor. Top speed videosunda adam bayır aşağı salıyor ona rağmen 200cc motor gibi hızlanıyor.
Ya kullananlar basmıyor tam yada bu motor rezalet.
Duke390'a göre güç düşük en fazla 10-15 km falan tam hızı düşüktür ama tork alt devirlerde iyi olur ataktır diye düşünüldü ancak motor beklenen hiç bir şeyi vermiyor.
15000 TL bu motora verecek birisi varsa Duke250, MT25 almasını tavsiye ederim. Bu makineden çok daha atik ve torklu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------
nc750 olabilmesi için devir düşürülerek beygirden kısılması gerekir. Bu alet 100 ile giderken cbr250 den fazla devir çeviriyor, en kral enjeksiyon sistemi takılsa bile her türlü devir sebebiyle fazla yakacaktır uzun yolda. böyle torklu olan ve max tork'u 6500 devirde veren bir makina 100 ile giderken en fazla 5.000 devir atması lazım.
Teknik verileri yalan geliyor bana 35nm tork yoktur bu makinede sizinde dediğiniz gibi tork olsa 100km hıza düşük devirde çıkması ve daha da devirlenmek istemesi gerekir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
39. saniyeden sonra 400cc motor nasıl olurmuş onu görüyoruz. İlk başta 150'ye rahat çıkmasının sebebi ise eğim.
https://www.youtube.com/watch?v=WUq2-CAjdek
dyavol-77
18 Aralık 2016, 19:12
uzun yol motoru falan değil bu motor. 130-140 ile ancak yüksek devirde gidiyor. Otobanda 90-100 ile mi gideceğim. Yapmayın Allah aşkına bu motor 200ns, 200rs'ten bile daha kötü performans veriyor. Top speed videosunda adam bayır aşağı salıyor ona rağmen 200cc motor gibi hızlanıyor.
Ya kullananlar basmıyor tam yada bu motor rezalet.
Duke390'a göre güç düşük en fazla 10-15 km falan tam hızı düşüktür ama tork alt devirlerde iyi olur ataktır diye düşünüldü ancak motor beklenen hiç bir şeyi vermiyor.
15000 TL bu motora verecek birisi varsa Duke250, MT25 almasını tavsiye ederim. Bu makineden çok daha atik ve torklu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------
Teknik verileri yalan geliyor bana 35nm tork yoktur bu makinede sizinde dediğiniz gibi tork olsa 100km hıza düşük devirde çıkması ve daha da devirlenmek istemesi gerekir.
Tespit doğru valla, bu motor scooter Honda NSS300 Forza ayarında (performans olarak-kalite değil),kaldı ki Forza 300 27bg gücünde ve bundan daha ağır, bu sıkıntı da ister-istemez D400'ün teknik verilerinde bir abartma olabilir mi sorusuna akla getirmiyor değil.
Seko
18 Aralık 2016, 19:16
Yukarıdaki videoları izleyemiyorum cepten. Kaldırmışlar mı acaba ?
Performansın düşük olması gerçekten çok garip. Hayır güç ve tork değerlerini bilmesek o zaman şüphe duyacağım ama onları da vermişler. Inazuma'nın 1.5 katı tork ve güç var ve kilosu aynı, performansı da aynı gibi. Motorun rodajının bitmemesine mi bağlamak lazım bilemedim ? Birileri dinamometre ölçümlerini yapsa da bir görsek.
mccxcix
18 Aralık 2016, 19:17
uzun yol motoru falan değil bu motor. 130-140 ile ancak yüksek devirde gidiyor. Otobanda 90-100 ile mi gideceğim. Yapmayın Allah aşkına bu motor 200ns, 200rs'ten bile daha kötü performans veriyor. Top speed videosunda adam bayır aşağı salıyor ona rağmen 200cc motor gibi hızlanıyor.
Ya kullananlar basmıyor tam yada bu motor rezalet.
Duke390'a göre güç düşük en fazla 10-15 km falan tam hızı düşüktür ama tork alt devirlerde iyi olur ataktır diye düşünüldü ancak motor beklenen hiç bir şeyi vermiyor.
15000 TL bu motora verecek birisi varsa Duke250, MT25 almasını tavsiye ederim. Bu makineden çok daha atik ve torklu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------
Teknik verileri yalan geliyor bana 35nm tork yoktur bu makinede sizinde dediğiniz gibi tork olsa 100km hıza düşük devirde çıkması ve daha da devirlenmek istemesi gerekir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
39. saniyeden sonra 400cc motor nasıl olurmuş onu görüyoruz. İlk başta 150'ye rahat çıkmasının sebebi ise eğim.
https://www.youtube.com/watch?v=WUq2-CAjdek
Resmen şu son videoda ağlaya ağlaya gitmis, sonrada totoyu birakmis yola :) Keske bunu yapacaklarina Pulsarin 250 cc tarzi bi modelini ve absli kaliteli malzemeli olanini yapsalarmis... 3 yildir tantanasi donuyodu bu muydu yani diyesi geliyor insanin.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO