PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121

Angrypower
07 Nisan 2018, 01:21
r25 kullanıyordum biraz titreme var gibi geldi :)

Titreşim var. 2018 modellerinde güncelleme yapılacak die anlatıyordu Hindistan sitelerinde ama ne kadar düzelir bilinmez. Düzgün rodaj ile bir nebze daha azalıyormuş. Kendi şahsıma konuşayım makine daha 1100km de. Araç sollamak İçin mecburen gaz açtığımda anlık 110km/sa görüyor ve güzel titriyor. Ekmek köfte ilişkisi.

Norton772
07 Nisan 2018, 09:53
Rodaj münasebeti ile basmadan ilk depo sonucu gayet iyi ama tabii sonrasında illa artacak :)
https://i.hizliresim.com/PlZ7bN.jpg (https://hizliresim.com/PlZ7bN)

Nasate
07 Nisan 2018, 10:17
Uygulama iyiymiş herşeyi gösteriyor :)

Angrypower
07 Nisan 2018, 10:20
Bende merak ettim uygulama ismini. Sürekli elimde benzin fişi parmakla hesaplıyorum :P

reo
07 Nisan 2018, 11:21
Ne yakıt mı? Ben kafadan hesaplıyorum. Göstergeye bakıp sağlamasını yapıyorum.
Ama şaka bir yana bu kadar az tüketmesine şaşırdım doğrusu. 180kg dan fazla ağırlık ve 3 litre çok iyi.

mavellen
07 Nisan 2018, 14:17
benimki fazla yakıyor.Hatta su gibi içiyor.Yakması normal.Gazı açınca deliriyor.Bu delirmenin gücü nerden gelecek.

1.4 motor arabam var.Dominardan az yakıyor.

altayfun
07 Nisan 2018, 15:34
80-90 giderseniz 3 litre yakıyor 120-130 civarı gittiğinizde 3,75 lt

Norton772
07 Nisan 2018, 15:38
Uygulamanın adı oto yakıt hesaplama

Angrypower
07 Nisan 2018, 17:30
https://i.hizliresim.com/bBdR3V.jpg

Benim kirli hatunuda buraya bırakayım. Herkes fotoğraflarını koydu motorlarının. Benimkinin neyi eksik? Fazladan kir pasağı var hatta :)

gerivites
09 Nisan 2018, 12:23
Çantayı kondurdum, kelebek gibi :D


https://downloader.disk.yandex.ru/preview/2cf8fed8a86a8481646d23f36ce5c7039cf7d9bcdd350a0886 72d92129c1c881/inf/fKqInKw3d7bLFOeFnMGnhK5t2S_XFJPhqbCSxMSr_W0lS5wQTl nRPjcdsld9da8S00bLawbU5fmvNHGEkU-d_xS01qtS0GBCs64yQeusGvyr8npumZHI4midPdWhecNq?uid= 0&filename=2018-04-09_12-18-15.png&disposition=inline&hash=&limit=0&content_type=image%2Fpng&tknv=v2&size=2048x2048

Angrypower
10 Nisan 2018, 19:46
Dün çakarlarımı taktım. Takar takmaz gene rahatladı sürüşüm. 1250km sonrası artık 6000rpm devirlere kadar zorlayablrsin dedi servis. 100-110 bandında gitmek iyi geldi. Tırlardan yavaş gitme işi iyice kabak tadı vermeye başlamıştı.

Norton772
10 Nisan 2018, 22:04
Hocam titreşim ne alemde? Bir de bakımdan sonra bir değişim oldu mu sürüşte?

Angrypower
11 Nisan 2018, 06:12
Bana göre hep titriyor. 85-90’dan sonra bir titreşim geliyor. Yağ değişiminden sonra makine biraz daha rahatladı. Tam 2000km dolmadan bişey diyemeyeceğim. Ben rahatsız olmuyorum açıkçası. 1360km falanım herhalde. Israrla bitirmeye çalışıyorum ki devir kesici normale döndük die.

Norton772
11 Nisan 2018, 09:10
Beni de rahatsız etmez öyle bir titreşim. Sadece merak ettim rahatlıyor dedin ya titreşim açısından mı vites yada motorun akışı mı rahatlıyor. Benim şikayetim yok şu an ama 70-85 km hız aralığında geziyorum. Yani 3500-4500 devir aralığındayım genelde. Zaten şehir dışı kullanımı var ağırlıkta.
Bu arada bugün akşam üstü bir aksilik çıkmazsa servise gidicem ve gidon yükseltme gelmiş, ona bir bakıcam. Ayrıca GPS araç takip taktırıcam. Gidon yükselince bir rahatlama söz konusu mu? Pulsar'da ellerim uyuşuyordu uzun yolda. Bunda öyle bir rahatsızlık hissetmedim. Fakat aynaları ilk fırsatta değiştirmeyi düşünüyorum, görüş berbat.

adammotorsuz
11 Nisan 2018, 09:13
s.a , iyi sürüşler herkese.Mondial r3xi evo motorum var yeni kasa henüz 6 binde, ktm 390 sahibi olmak istiyorum.Takas+para düşünen olursa aranızdan özel mesaj atabilir mi ? tekeriniz düz bassın

Norton772
11 Nisan 2018, 09:14
s.a , iyi sürüşler herkese.Mondial r3xi evo motorum var yeni kasa henüz 6 binde, ktm 390 sahibi olmak istiyorum.Takas+para düşünen olursa aranızdan özel mesaj atabilir mi ? tekeriniz düz bassın

Hocam başlığı karıştırdın galiba. Burası ktm değil dominar başlığı :)

tommygun
11 Nisan 2018, 09:21
390 da güzel motordur hee, gazı açtın mı harzzzz

HyperXCrossfire
11 Nisan 2018, 09:39
Hissedilir derecede titresim 100 km/h hızdan sonra başlıyor bende ama öyle zangir zungur derecede değil hafif bir titreşim . 2600km de motor şuan, titresime çok takilmiyorum ama depo tarafindan gelen zirilti gercekten rahatsiz edici. Cift tarafli bant veya kalin sünger bant ile elden geçirmek gerek.

adammotorsuz
11 Nisan 2018, 09:40
hayırlısı ise dominarda olur :D geçtiğimiz yaz 15.500 liraya 700 kmde bir tane mavi dominarı kaçırmıştım.Alsam şuan kar'da olacaktım.Dominar fiyatları uçmnuş 17'den aşağı motor yok :)

Cloud
11 Nisan 2018, 09:56
Herkese selam, aynalar için ben Pulsar'da TVS apache aynaları kullanıyorum ve çok memnunum, sanırım Dominar'a da uyuyormuş, tavsiye ederim. Hatta motorum satılırsa aynı aynaları, alma imkanım olursa Dominar'da da kullanırım herhalde. Bir başka sorum da şu, Benim Pulsar'daki arka çanta demiri Dominar'a uyar mı acaba? Bakalım bugün Baymotoda test edeceğim az sonra gidip.
Demir şu:
https://urun.n11.com/canta/bajaj-pulsar-200-ns-arka-canta-tasima-demiri-yeni-model-P112502245

Buradan ve kdiner arkadaşın mesajlaşmalarımızda verdiği bilgilerden anladığım Pulsarlardan çok daha sorunsuz ve kaliteli bir alet. Bakalım, umarım ben de alma şansı yakalarım, alırsam muhtemelen İstanbul'daki son sıfır motosikletim olur ve uzun yıllar kullanmak azmindeyim. esasen NS150'den de 2 yıl ve 18bin km'dir çok memnundum ama TEM üzeri sürüş yaptığım için biraz daha güçlü ve güvenlikli bir araç almak gerekliliği hissettim. NS'i satabilirsem Dominar'la yola devam etmeyi düşünmeye başladım ufak ufak. Malum japonların fiyatlar hep 20 bin üstü ve parçaydı bakımdı çok daha pahalı, bütçem Dominar için bile zorlanacakken Japonlardan iyiden iyiye vazgeçmiş durumdayım.

Herkese motosikletleri ile keyifli ve sağlıklı sürüşler dilerim.

erman374
11 Nisan 2018, 10:04
4000 devir civarında ön taraftan gelen zırıltıyı servis halledebiliyor mu yoksa bizim mi bir çare bulmamız gerekiyor? Bu şekilde kullanmak hiç hoşuma gitmiyor. 150cc çin mali bir motorum var onda böyle bir zırıltı geliyordu.
Artçı ile binince de kötü bir izlenim oluyor.

Youtube da izledim hintli abinin biri depoyu söktükten sonra çift taraflı bant ve plastik conta ile çözüldüğünü söylüyor ama sıradan bir kullanıcı için zor ve kafa karıştırıcı bir işlem.

https://www.youtube.com/watch?v=Jd5p5oVVoRE&t=248s

gerivites
11 Nisan 2018, 10:16
Herkese selam, aynalar için ben Pulsar'da TVS apache aynaları kullanıyorum ve çok memnunum, sanırım Dominar'a da uyuyormuş, tavsiye ederim. Hatta motorum satılırsa aynı aynaları, alma imkanım olursa Dominar'da da kullanırım herhalde. Bir başka sorum da şu, Benim Pulsar'daki arka çanta demiri Dominar'a uyar mı acaba? Bakalım bugün Baymotoda test edeceğim az sonra gidip.
Demir şu:
https://urun.n11.com/canta/bajaj-pulsar-200-ns-arka-canta-tasima-demiri-yeni-model-P112502245

Buradan ve kdiner arkadaşın mesajlaşmalarımızda verdiği bilgilerden anladığım Pulsarlardan çok daha sorunsuz ve kaliteli bir alet. Bakalım, umarım ben de alma şansı yakalarım, alırsam muhtemelen İstanbul'daki son sıfır motosikletim olur ve uzun yıllar kullanmak azmindeyim. esasen NS150'den de 2 yıl ve 18bin km'dir çok memnundum ama TEM üzeri sürüş yaptığım için biraz daha güçlü ve güvenlikli bir araç almak gerekliliği hissettim. NS'i satabilirsem Dominar'la yola devam etmeyi düşünmeye başladım ufak ufak. Malum japonların fiyatlar hep 20 bin üstü ve parçaydı bakımdı çok daha pahalı, bütçem Dominar için bile zorlanacakken Japonlardan iyiden iyiye vazgeçmiş durumdayım.

Herkese motosikletleri ile keyifli ve sağlıklı sürüşler dilerim.

ns demiri uymaz. dominarın kuyruk daha geniş. ben gp kompozitin demiri aldım içinden iki tane sağa sola koyup yukseltmek için parça çıktı. pulsarlardaki gibi olmuyor çanta demiri montajı. yolcu selesinin de altındaki plastiklerini sökmek gerekiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------

Bu arada benim dominar 127 kmde 50 liralık ilk depoyu 2 çizgiye düşürdü. Rodaj için o kadar da dikkat ediyorum ama arada gaz kaçıyor :queen: benzinin içinden geçti niye böyle oldu

erman374
11 Nisan 2018, 10:26
Satın aldıktan sonra 50 tl lik doldurdum 185km de tek çizgiye düştü bende de. Benzin çok pahalı ve rodajda fazla yakar diye sorun olmayacağını düşünüyorum.

mavisipa
11 Nisan 2018, 10:54
Merhaba arkadaşlar. Bende dominar aldım. Pulsardan geçtim. 1200 km de daha rodaj bitmedi.

105 km de 6. viteste rpm ışığı yanıyor. Bu rodajda olduğu için mi böyle? Rodaj bitince düzelir mi? Yoksa bir sorun mu var?
Çokta zorlamam zaten rodajda olduğu için ama merak ettim.

erman374
11 Nisan 2018, 10:56
Rodaj döneminde (2000 km ye kadar) rpm ışığı erken yanıyor. 2000 km den sonra normal haline dönecektir.

gerivites
11 Nisan 2018, 12:17
https://www.instagram.com/p/BhbK0OLnbbB/

ilk teker değdirmeli ufak kazamı da bugün yaptım. Eski motorumda olsa ön tekeri kitleyip yere yapışmıştım o kesin.

Cloud
11 Nisan 2018, 14:31
Biraz önce (test demeyeyim de) 10 dakikalık deneme sürüşünden geldim.

Bu kısacık turlamadan izlenimlerim:

Açıkçası üzerine ilk binip çalıştırıp sesini duyduğumda oldukça hoşuma gitti, tok bir ses, sanki performans egzos var gibi gaz verince kükrüyor. Tork çok iyi, ancak dikkat edilmezse ve gaza biraz yüklenilirse ilk kalkışlarda, ışıklarda filan arka taraf direkt dirfte geliyor(üstündeki stok lastiklerin de etkisi vardır, benim fazla gaz açmamında), motor ağır ve dengeli olduğu için gazı kesip debriyajla direkt düzeliyor, bir kez ışıklarda arka taraf yanladı, gazı azaltınca düzeldi, ama acemiye gelmez, feci çarpar gibi bir tork ve güç hissettirdi bana. Sonraki ışıklarda daha nazik dozajlayınca efendi gibi kalktı yürüdü, bunu da söyleyeyim.
Motorun hızlanması müthiş, benim 17 hp'lik ns 150'den sonra hakikaten eşşekle at farkı gibi bir hissiyat var arada. Malzeme kalitesi ve görüntü hiç fena değil, gayet iyi görünüyor, ben de mürdüm rengini beğenmiştim ama bindiğim lacivert motorun rengi de hiç fena gelmedi gözüme. Pegler ve gidon Pulsara göre daha önde geldi bana hatta burada egzostan sıcaklık geliyo diyen arkadaşlar egzosa basıyor olabilirsiniz, ben de ilk bindiğimde önce egzosa bastım sonra pegi buldum :cherry: Gidon tutuşu ileride ama benim hoşuma gitti, sanki harley sportster'a biniyor gibi bir hissiyatı oldu bende, cruiser bir motor gibi ya da bobber gibi bir oturuş tarzı var.
Motor (hele hele Pulsardan sonra) inanılmaz sağlam gidiyor, ayıptır söylemesi "köpek gibi gidiyor" desem yeri var, alt devirlerdeki ivmelenme inanılmaz. Sele konforu Pulsardan net olarak daha iyi, oturuşu da öyle ve sürerken verdiği hissiyat da. İnip benim NS150'ye binince, kendi motorumu epeyce naif buldum açıkçası, fazla efendi imiş meğerse.:cherry:

Benim için hayal kırıklığı ya da eksi diyebeileceklerim:(test motoru olmasının da mutlaka eksisi vardır)
Hayal kırıklığı olan ilk şey gidonda düşük viteslerde birazcık gaz verildiğinde bile titreşimin epeyce hissedilmesi oldu, hatta hiç beklemiyordum ama hızlandıkça aynalarda da titreşim var, hani vites atmak için azıcık gaz vereyim de vitesi yükselteyim deyince gidon epey bir kıpraşıyordu. Bu konuda test motorudur diyenler mutlaka olacaktır, ama ben Pulsar ns150'yi test ettiğimde aynalarda hiç titreşim yoktu ve 18bin km'dir kullandığım kendi NS150 motorumda da aynalarda 120 ile gitsem bile titreşim olmuyor arkayı gayet rahat gösteriyor. Eğer bu durum normal sıfır alacağımız motorda da olacaksa benim için önemli ve sevmediğim bir eksidir. Ayaklıklarda ya da seledeki titreşim o kadar etkili değil ama gidonda ciddi anlamda titreşim vardı bindiğim dominarda. uzun yıllar hani 5 yıl bineceğim diye kredi ile filan ödeyeceğim bir motoru bu şekilde 5 yıl kullanabilir miyim, epeyce düşündürdü beni. Bayii de "bu test motorudur, hırpalanıyor haliyle siz rodajını filan düzgün yapınca bu kadar titreşim olmaz" dedi ama deneme yanılma yoluyla bunu görmek o kadar para verdikten sonra, kişisel olarak benim biraz canımı sıkar, bilemedim.
Hani şu yukarıda yazdığım feci uzayıp gidişi, ulan böyle gitsin ama titresin dedirtti bi an bana ama sonrasında bunu uzun vadeli düşününce canımı sıkarsa naparım demedim değil hani. Neticede az bi para değil, üstelik ben alırsam kredi ile uzun süreli ödeyeceğim.

Gidon yükseltme takan arkadaşlar bu titreşim mevzusu öncesi ve sonrasında fark etti mi ya da sizin motorlarınızda aynalarda titreşim var mı? Bu benim için önemli bir kriter çünkü. NS150'yi memnuniyetle kullanmamın sebeplerinden biri mesela. GV250 Hyosungu ise satma nedenlerimden biridir bu aynadaki aşırı titreşim. Çünkü gece azıcık hızlı sürerken arkada araç farlarından ışıkla boyama dışında bir şey görünmezdi.

Bu arada motordan vites geçişlerinde bilhassa küçülttükten sonra çok fazla çat çut sesi ve zırıltı tarzı sesler geliyordu, vites yükseltince de gazı açtıktan sonra tak diye bir kaç kez ses geldi, sanki vites geçmemiş de gaz verince yerine oturmuş gibi, kaydırmalı debriyajda bunun tam tersi olması gerekmez miydi? Yoksa gerçekten 4000 küsur km'deki bu test motoru çok mu hırpalanmış. Şahsi kanaatim ne kadar hırpalansa da iyi bir motor bloğunda bunların olmaması gerektiğidir, düşündürdü açıkçası.:silent:

Velhasılı kelam 10 dakikada iyi de kötü de şeyler hissettirdi bana Dominar. Açıkçası almaya değer mi, 5 yıl binilebilir mi? Biraz kararsız kaldım ne yalan söyleyeyim. Sürüşü çok zevkli ama, evet işte tam da budur aradığım diyemedim bu kısa sürüşte. Oysa NS150'de 15 dakika sonra neredeyse yüzde 80 tamamdır, budur demiştim.

Şunu da eklemeden geçmeyeyim, geçen yaz 1 saat kadar KTM duke 250ABS yi denemiştim, o motordan inip NS150'ye binince oh be dünya varmış demiştim. Kısa süreli binmiş olsam da Dominar'dan Ns150'ye binince böyle düşünmedim, Dominar açıkçası KTM'den çok daha konforlu geldi bana, hakkını vereyim. KTM'de sele adeta simitçi tablası gibydi, Dominarda çok daha konforlu. Ve üstünden inip NS150'ye binmek bir nebze koymadı desem yalan olur. :)

Bilemedim, epeyce bir kararsızlığa gark eyledi beni özellikle o gidondaki titreşim mevzusu. Hani gidonda bu olmasa motor tadından yinmez modunda olabilirmiş F/P açısından. Fikirlerinizi, yorumlarınız seve seve okurum. Herkese selam.

irfun
11 Nisan 2018, 14:34
https://i.hizliresim.com/nOqD7R.jpg (https://hizliresim.com/nOqD7R) https://i.hizliresim.com/nOqDma.jpg (https://hizliresim.com/nOqDma) https://i.hizliresim.com/vjBD8D.jpg (https://hizliresim.com/vjBD8D)

Angrypower
11 Nisan 2018, 15:13
Benim diyebileceğim bir iki şey var. Gidon yükseltme ve elcik koruma takınca, passat’ların tam aynalarına denk geliyor elcikler. Sabah bir tanesi ağlamak zorunda kaldı.

Hızı 110km/sa yi ilk 2000km geçmemek faydalı olacaktır.

Almışsanız zevk almaya bakın. Alınmış alınmıştır :)

Kendi şahsıma 110km/sa hızlara çıkabildiğim için İstanbul trafiğinde daha rahat akıyorum motorumla.

Düzgün rodaj titreme olayını azaltacaktır. Motorun gidişini duruşunu falan da değiştirir. 1400km deyim. Sabırlar 2000km olmasını bekliyorum. Bu cumartesi kısmetse Tekirdağ-Uçmakdere’ye bu motorla gitmek nasip olacak.

2000’i devireyim daha detaylı anlatırım.

mavellen
11 Nisan 2018, 16:14
Biraz önce (test demeyeyim de) 10 dakikalık deneme sürüşünden geldim.

Bu kısacık turlamadan izlenimlerim:

Açıkçası üzerine ilk binip çalıştırıp sesini duyduğumda oldukça hoşuma gitti, tok bir ses, sanki performans egzos var gibi gaz verince kükrüyor. Tork çok iyi, ancak dikkat edilmezse ve gaza biraz yüklenilirse ilk kalkışlarda, ışıklarda filan arka taraf direkt dirfte geliyor(üstündeki stok lastiklerin de etkisi vardır, benim fazla gaz açmamında), motor ağır ve dengeli olduğu için gazı kesip debriyajla direkt düzeliyor, bir kez ışıklarda arka taraf yanladı, gazı azaltınca düzeldi, ama acemiye gelmez, feci çarpar gibi bir tork ve güç hissettirdi bana. Sonraki ışıklarda daha nazik dozajlayınca efendi gibi kalktı yürüdü, bunu da söyleyeyim.
Motorun hızlanması müthiş, benim 17 hp'lik ns 150'den sonra hakikaten eşşekle at farkı gibi bir hissiyat var arada. Malzeme kalitesi ve görüntü hiç fena değil, gayet iyi görünüyor, ben de mürdüm rengini beğenmiştim ama bindiğim lacivert motorun rengi de hiç fena gelmedi gözüme. Pegler ve gidon Pulsara göre daha önde geldi bana hatta burada egzostan sıcaklık geliyo diyen arkadaşlar egzosa basıyor olabilirsiniz, ben de ilk bindiğimde önce egzosa bastım sonra pegi buldum :cherry: Gidon tutuşu ileride ama benim hoşuma gitti, sanki harley sportster'a biniyor gibi bir hissiyatı oldu bende, cruiser bir motor gibi ya da bobber gibi bir oturuş tarzı var.
Motor (hele hele Pulsardan sonra) inanılmaz sağlam gidiyor, ayıptır söylemesi "köpek gibi gidiyor" desem yeri var, alt devirlerdeki ivmelenme inanılmaz. Sele konforu Pulsardan net olarak daha iyi, oturuşu da öyle ve sürerken verdiği hissiyat da. İnip benim NS150'ye binince, kendi motorumu epeyce naif buldum açıkçası, fazla efendi imiş meğerse.:cherry:

Benim için hayal kırıklığı ya da eksi diyebeileceklerim:(test motoru olmasının da mutlaka eksisi vardır)
Hayal kırıklığı olan ilk şey gidonda düşük viteslerde birazcık gaz verildiğinde bile titreşimin epeyce hissedilmesi oldu, hatta hiç beklemiyordum ama hızlandıkça aynalarda da titreşim var, hani vites atmak için azıcık gaz vereyim de vitesi yükselteyim deyince gidon epey bir kıpraşıyordu. Bu konuda test motorudur diyenler mutlaka olacaktır, ama ben Pulsar ns150'yi test ettiğimde aynalarda hiç titreşim yoktu ve 18bin km'dir kullandığım kendi NS150 motorumda da aynalarda 120 ile gitsem bile titreşim olmuyor arkayı gayet rahat gösteriyor. Eğer bu durum normal sıfır alacağımız motorda da olacaksa benim için önemli ve sevmediğim bir eksidir. Ayaklıklarda ya da seledeki titreşim o kadar etkili değil ama gidonda ciddi anlamda titreşim vardı bindiğim dominarda. uzun yıllar hani 5 yıl bineceğim diye kredi ile filan ödeyeceğim bir motoru bu şekilde 5 yıl kullanabilir miyim, epeyce düşündürdü beni. Bayii de "bu test motorudur, hırpalanıyor haliyle siz rodajını filan düzgün yapınca bu kadar titreşim olmaz" dedi ama deneme yanılma yoluyla bunu görmek o kadar para verdikten sonra, kişisel olarak benim biraz canımı sıkar, bilemedim.
Hani şu yukarıda yazdığım feci uzayıp gidişi, ulan böyle gitsin ama titresin dedirtti bi an bana ama sonrasında bunu uzun vadeli düşününce canımı sıkarsa naparım demedim değil hani. Neticede az bi para değil, üstelik ben alırsam kredi ile uzun süreli ödeyeceğim.

Gidon yükseltme takan arkadaşlar bu titreşim mevzusu öncesi ve sonrasında fark etti mi ya da sizin motorlarınızda aynalarda titreşim var mı? Bu benim için önemli bir kriter çünkü. NS150'yi memnuniyetle kullanmamın sebeplerinden biri mesela. GV250 Hyosungu ise satma nedenlerimden biridir bu aynadaki aşırı titreşim. Çünkü gece azıcık hızlı sürerken arkada araç farlarından ışıkla boyama dışında bir şey görünmezdi.

Bu arada motordan vites geçişlerinde bilhassa küçülttükten sonra çok fazla çat çut sesi ve zırıltı tarzı sesler geliyordu, vites yükseltince de gazı açtıktan sonra tak diye bir kaç kez ses geldi, sanki vites geçmemiş de gaz verince yerine oturmuş gibi, kaydırmalı debriyajda bunun tam tersi olması gerekmez miydi? Yoksa gerçekten 4000 küsur km'deki bu test motoru çok mu hırpalanmış. Şahsi kanaatim ne kadar hırpalansa da iyi bir motor bloğunda bunların olmaması gerektiğidir, düşündürdü açıkçası.:silent:

Velhasılı kelam 10 dakikada iyi de kötü de şeyler hissettirdi bana Dominar. Açıkçası almaya değer mi, 5 yıl binilebilir mi? Biraz kararsız kaldım ne yalan söyleyeyim. Sürüşü çok zevkli ama, evet işte tam da budur aradığım diyemedim bu kısa sürüşte. Oysa NS150'de 15 dakika sonra neredeyse yüzde 80 tamamdır, budur demiştim.

Şunu da eklemeden geçmeyeyim, geçen yaz 1 saat kadar KTM duke 250ABS yi denemiştim, o motordan inip NS150'ye binince oh be dünya varmış demiştim. Kısa süreli binmiş olsam da Dominar'dan Ns150'ye binince böyle düşünmedim, Dominar açıkçası KTM'den çok daha konforlu geldi bana, hakkını vereyim. KTM'de sele adeta simitçi tablası gibydi, Dominarda çok daha konforlu. Ve üstünden inip NS150'ye binmek bir nebze koymadı desem yalan olur. :)

Bilemedim, epeyce bir kararsızlığa gark eyledi beni özellikle o gidondaki titreşim mevzusu. Hani gidonda bu olmasa motor tadından yinmez modunda olabilirmiş F/P açısından. Fikirlerinizi, yorumlarınız seve seve okurum. Herkese selam.

Herşeyi geçtin sadece titreşime kaldıysan.Emin ol şuanki motorundan az titriyor dominar.Ben pulsardam geçtim.O test motorunun bakımının yapıldığından bile şüpheliyim.
Saatte 155 km hıza çıktığımda bile aynamdan çok rahat hangi marka aracın geldiğini görebiliyordum.Titremiyor demiyorum.Elbette motorda titreme var ama o test motorundaki gibi almakdan bezdirecek şekilde olmadığı aşikar.

Cloud
11 Nisan 2018, 16:29
Yok almaktan sırf bu yüzden caydım demedim ki zaten, sadece bu beni düşündürdü, yoksa halen kafamı kurcalıyor, ama elimdeki motorun satılmasını da beklemek zorundayım. Tabii ki Pulsardan çok daha üstün ve kaliteli, bunu ifade ettim zaten yukarıda. Dedim ya sadece 10 dakikadaki gözlemimdi bu. Almaktan caymış ya da tamam kesin bunu alıyom demiş değilim. Ama halen alabilme ihtimalim olan bir alettir bunu ifade edeyim yanlış anlaşılmasın. Titreşimi o kadar dert etsem zaten benim kendi motorumda da var titreşim, sadece düşündüğümden fazla geldi bana, dediğim gibi test motoru olmasının da etskisi mutlaka vardır hırpalanmıştır v.s Bu yüzden sizlerden de geri dönüş almak isterim dedim bu daha önemli çünkü. Hatta ne dedim, böyle gitsin varsın titresin dedirtti bana dedim, çünkü çok keyifli bir gidişi var aletin bunu hissettiriyor. Gözlemlediğimi yazdım, yoksa titreşim deyince, çok daha feci titreyenler gördüm, KTM Duke ta da vardı.

Angrypower
11 Nisan 2018, 19:33
1450km yaptım. Halen yapmaktayım. Motoru ben motor kullanmak için sürdüğümden bana fazla farketmiyor. Cruiserların oturuş şekline alışamıyorum orası ayrı. Yağmur, çamur, fırtına demeden biniyorum ne yazıkki. Bana 2 teker olsun gerisi önemli değil. Lakin Pulsar 200NS'den sonra ben Dominar'a geçtiğimde har har har die hızlanması hoşuma gidiyor ama bana o kadar da hızlı gelmiyor. Pulsar'da redline'ye doğru motorun uzaması bana paha biçilemez geliyordu :)

İstanbul trafiğinde büyük motorun varsa büyük saygı görürsün. Dominar da yeterince saygı görüyor. Üstüne 110-120'lere kolay tırmanıyor. Titreşime gelince 110'la giderken bugün arkadaki arabanın plakasına baktım okuyamadım. Elimle aynayı tuttum biraz görünür oldu :P

Kafana takacaksan kullanma. Benim motorum arıza yaptığı için değiştirmem gerekiyordu. Eski Bajaj'ını getir, yenisini götür kampanyasından takasa verdim direk. Pişmanda değilim açıkçası. Hoşuma gidiyor. Bir türlü yıkayamadım ama bir yere çektiğimde bu benim motorum die seyretmek ayrı zevkli geliyor.

Cloud
11 Nisan 2018, 20:15
Bakın yanlış anlaşılmasın ben 12 yıldır motosiklet kullanan ve 4.motosikletine binmekte olan biriyim.Yaşım 47 olmak üzere, ben motora özellikle son bir kaç yıldır ihtiyaç haline geldiği için binen biriyim.Evden işe 35 km gidiş 35 km dönüş yapıyorum tem üzerinden. Yani macera için veya sadece hobi için motosiklete binen biri değilim. Bu titreşimdi, uzun süreli dayanıklılıktı benim kullanım amacım ve maddi durumum için önemli. 3 yıl kredi ile alıp 2.yıl pişman olmak durumunda kalmak istemem. Az bi para değil neticede. Motora zaten motosiklet sürmek için binilir başka ne için binilebilir ki, uzaya gitmek için değil herhalde. :)
Sadece o titreşim yüzünden motosikleti almayacak o kadar çok insan tanıyorum ki, çünkü onun olmadığı motorları çok iyi biliyorlar.Ne yazdım yukarda benim ns150 de 120 km hızda bile aynada titreşim yok yazdım, tabii ki mevcut motorumu baz alacağım daha pahalısını, üst segmentini seçerken. Bazı şeyler kişiden kişiye değişir, kimseyi titriyor diye şu veya bu motoru beğenmedi diye eleştirmem, adamın kriteri sadece bu bile olabilir, herkesin bir konfor ve beğeni tarzı var. Bilmem derdimi anlatabildim mi? Belli bir tecrübe ve yaştan sonra beklentiler başkalaşabiliyor. Bu herkes için farklı da seyredebilir, hepimiz başka başka yaşam ve sürüş tarzlarına sahibiz neticede. Kafama neyi takıp neyi takmayacağımı ya da neyi kullanmayacağımı irademle gayet iyi halledebiliyorum çok şükür. :)
Herkese motosikletiyle keyifli ve sağlıklı sürüşler dilerim.
Selamlar.

mavellen
11 Nisan 2018, 20:41
Bakın yanlış anlaşılmasın ben 12 yıldır motosiklet kullanan ve 4.motosikletine binmekte olan biriyim.Yaşım 47 olmak üzere, ben motora özellikle son bir kaç yıldır ihtiyaç haline geldiği için binen biriyim.Evden işe 35 km gidiş 35 km dönüş yapıyorum tem üzerinden. Yani macera için veya sadece hobi için motosiklete binen biri değilim. Bu titreşimdi, uzun süreli dayanıklılıktı benim kullanım amacım ve maddi durumum için önemli. 3 yıl kredi ile alıp 2.yıl pişman olmak durumunda kalmak istemem. Az bi para değil neticede. Motora zaten motosiklet sürmek için binilir başka ne için binilebilir ki, uzaya gitmek için değil herhalde. :)
Sadece o titreşim yüzünden motosikleti almayacak o kadar çok insan tanıyorum ki, çünkü onun olmadığı motorları çok iyi biliyorlar.Ne yazdım yukarda benim ns150 de 120 km hızda bile aynada titreşim yok yazdım, tabii ki mevcut motorumu baz alacağım daha pahalısını, üst segmentini seçerken. Bazı şeyler kişiden kişiye değişir, kimseyi titriyor diye şu veya bu motoru beğenmedi diye eleştirmem, adamın kriteri sadece bu bile olabilir, herkesin bir konfor ve beğeni tarzı var. Bilmem derdimi anlatabildim mi? Belli bir tecrübe ve yaştan sonra beklentiler başkalaşabiliyor. Bu herkes için farklı da seyredebilir, hepimiz başka başka yaşam ve sürüş tarzlarına sahibiz neticede. Kafama neyi takıp neyi takmayacağımı ya da neyi kullanmayacağımı irademle gayet iyi halledebiliyorum çok şükür. :)
Herkese motosikletiyle keyifli ve sağlıklı sürüşler dilerim.
Selamlar.

Seni gayet iyi anlatık.Tüm yazdıklarınıda okuduk.Motor bu şekilde görüldüğü üzere.Benide tek rahatsız eden motorun 13 bin devir çevirmemesi.500cc japonların 10 çevirdiği gerçeğini kabullendikten sonra emsalinde alınacak tek motor dominar.

Cloud
11 Nisan 2018, 21:48
Seni gayet iyi anlatık.Tüm yazdıklarınıda okuduk.Motor bu şekilde görüldüğü üzere.Benide tek rahatsız eden motorun 13 bin devir çevirmemesi.500cc japonların 10 çevirdiği gerçeğini kabullendikten sonra emsalinde alınacak tek motor dominar.

Japonlar konusunda haklısınız, 125cc aleti 18bine satıyor, alan varsa aklına şaşıyorum, zaten Bajaj sürüp yeniden Bajaj bakmamız boşa değil, şu anda orta alt seviye bütçesi olan kullanıcıya hitap eden ve nispeten adam gibi motorlar getiren yegane marka olmuş durumda, boşuna diil. Cb500 ün verileri ortadayken fiyatı 33bin küsurken tabii ki dominar önemli bir seçenek. Benim için de öyle. Ben sadece iyisiyle kötüsüyle ne gözlemleyebildiysem onu yazıyorum, bunu kendi bindiğim motosiklet için de yaptım, yapıyorum. Kısa sürede mevcudu satarsam, Dominar da bugün bayiinin dediği gibi haftaya fazla zam yerse fena ama fazlaca bir zam yemeden kalırsa ben satış yapana kadar, bu yaz bitmeden bi bakmışsınız bi tane de ben almışım. Alternatif neredeyse yok gibi bu fiyatlara bu konuda haklısınız.
Tekrar selamlar ve iyi geceler.

Angrypower
11 Nisan 2018, 21:54
Japonlar konusunda haklısınız, 125cc aleti 18bine satıyor, alan varsa aklına şaşıyorum, zaten Bajaj sürüp yeniden Bajaj bakmamız boşa değil, şu anda orta alt seviye bütçesi olan kullanıcıya hitap eden ve nispeten adam gibi motorlar getiren yegane marka olmuş durumda, boşuna diil. Cb500 ün verileri ortadayken fiyatı 33bin küsurken tabii ki dominar önemli bir seçenek. Benim için de öyle. Ben sadece iyisiyle kötüsüyle ne gözlemleyebildiysem onu yazıyorum, bunu kendi bindiğim motosiklet için de yaptım, yapıyorum. Kısa sürede mevcudu satarsam, Dominar da bugün bayiinin dediği gibi haftaya fazla zam yerse fena ama fazlaca bir zam yemeden kalırsa ben satış yapana kadar, bu yaz bitmeden bi bakmışsınız bi tane de ben almışım. Alternatif neredeyse yok gibi bu fiyatlara bu konuda haklısınız.
Tekrar selamlar ve iyi geceler.

Bayilere motorunu takasa vermeyi düşünebilirsin. Şayetki dediğin zammı alırsa Dominar ki 2018 modelleri gelecek ondan dolayı zamlanıp 22500tl olacak yada 21500tl, aradaki fiyat farkınıda absorbe etmiş olursun.

Hindistan sitelerinde 2018 Dominar için titreşim mevzusu azaltılacak, bir takım çalışmalar yapılıyor deniyor ama ne derece doğru bilmiyorum. Türkiye'ye sadece renk olarak Mat Siyah'ı gelecekmiş ekstra olarak. Bayi bana öyle demişti.

Norton772
12 Nisan 2018, 08:27
Gidon yükseltme ve telefon tutucu da takıldı. Aynalar biraz daha iyi oldu. Ayna uzatma aparatı ile tam istediğim gibi olacak sanırım.
https://i.hizliresim.com/kOPogy.jpg (https://hizliresim.com/kOPogy)
https://i.hizliresim.com/azZWD7.jpg (https://hizliresim.com/azZWD7)
https://i.hizliresim.com/VrJd6y.jpg (https://hizliresim.com/VrJd6y)

gerivites
12 Nisan 2018, 09:13
Egzozun altındaki şu delik herkeste var mı. Varsa herkeste ilk çalıştırmada terleme yapıp su atıyor mu.

https://downloader.disk.yandex.ru/preview/0a2401ae66271c0be7a908214c39fe0258649e7d46a310fa1f 07b418d3b06f51/5acf2ffc/fKqInKw3d7bLFOeFnMGnhDAUw6U6G8_DgQrN8UJ50onM6IuMr4 QO8UhQQllSGwwESERwnoc9CIuDlboSaqRgHPg9h4i3wAYpkf3q nQ4Irw6r8npumZHI4midPdWhecNq?uid=0&filename=IMG_20180412_090432.jpg&disposition=inline&hash=&limit=0&content_type=image%2Fjpeg&tknv=v2&size=2048x2048

kdiner
12 Nisan 2018, 13:43
Egzozun altındaki şu delik herkeste var mı. Varsa herkeste ilk çalıştırmada terleme yapıp su atıyor mu.

https://downloader.disk.yandex.ru/preview/0a2401ae66271c0be7a908214c39fe0258649e7d46a310fa1f 07b418d3b06f51/5acf2ffc/fKqInKw3d7bLFOeFnMGnhDAUw6U6G8_DgQrN8UJ50onM6IuMr4 QO8UhQQllSGwwESERwnoc9CIuDlboSaqRgHPg9h4i3wAYpkf3q nQ4Irw6r8npumZHI4midPdWhecNq?uid=0&filename=IMG_20180412_090432.jpg&disposition=inline&hash=&limit=0&content_type=image%2Fjpeg&tknv=v2&size=2048x2048

resim gözükmüyor ama hepsinde var kapatmayın.

Angrypower
12 Nisan 2018, 20:39
Dominar maceram 1500km deyim. Yardırmaya devam. Yarın akşam 1600 olur. Uçmakdere'ye bu sefer gidersem gidiş dönüş 300km. Halen 1900'de kalıyor 2000km olunca çok tekrardan yağını değiştirsem mi acaba?

kdiner
12 Nisan 2018, 21:26
Dominar maceram 1500km deyim. Yardırmaya devam. Yarın akşam 1600 olur. Uçmakdere'ye bu sefer gidersem gidiş dönüş 300km. Halen 1900'de kalıyor 2000km olunca çok tekrardan yağını değiştirsem mi acaba?

Yolu uzat, koskoca istanbul dasın etrafını dolaşsan yeterli.

Angrypower
12 Nisan 2018, 22:10
2000km olunca yağını değiştireyim mi? Esas mevzu bu :)

Yolu uzatma işine gelince zaten hergün Beylikdüzü-Levent arası gidip geliyorum. Yeterince uzun ve keşmekeşli yol. Canım sıkılıyor trafik içinde artık. Bide bende şöyle bir huy var. Gereksiz yere araba-motor kullanmam. Uçmakdere'ye gitmek içimde kaldığı için çıkacağım. Bilmiyorum sonra ne olur ama 2000km sınırını devirdikten sonra bir top speed'e çıkasım var. Bide en az 1000km herhalde sürekli motoru sıkıştırarak giderim. Tamamen bir açılsın die.

kdiner
12 Nisan 2018, 23:22
2000km olunca yağını değiştireyim mi? Esas mevzu bu :)

Yolu uzatma işine gelince zaten hergün Beylikdüzü-Levent arası gidip geliyorum. Yeterince uzun ve keşmekeşli yol. Canım sıkılıyor trafik içinde artık. Bide bende şöyle bir huy var. Gereksiz yere araba-motor kullanmam. Uçmakdere'ye gitmek içimde kaldığı için çıkacağım. Bilmiyorum sonra ne olur ama 2000km sınırını devirdikten sonra bir top speed'e çıkasım var. Bide en az 1000km herhalde sürekli motoru sıkıştırarak giderim. Tamamen bir açılsın die.

2500km yi bekle diyeceğim ama zaten o kadar bekledim diyorsun yağı değiş fırsatını bulunca yokla normal kullanıma geçip devam edersin.

Angrypower
13 Nisan 2018, 19:22
Bana sıkıntı yok. 2000'den 2500'e gelmem 5 gün. 5gün sıkıştırırım motoru, sonra değiştiririm. 5000km'den sonrada 5000 de bir bakım yaparım. Güzel 1 set lastik de istiyor alet. Sürekli yağ değiştiremem :P

Hemen yanlıyor gazı kökleyince :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

Evet şu yanlama olayından sıkıldım. Güzel bir lastik tavsiyesi verebilir misiniz? Islanmış yol görünce 2değil 3kez düşünür oldum.

kdiner
13 Nisan 2018, 19:52
Bana sıkıntı yok. 2000'den 2500'e gelmem 5 gün. 5gün sıkıştırırım motoru, sonra değiştiririm. 5000km'den sonrada 5000 de bir bakım yaparım. Güzel 1 set lastik de istiyor alet. Sürekli yağ değiştiremem :P

Hemen yanlıyor gazı kökleyince :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

Evet şu yanlama olayından sıkıldım. Güzel bir lastik tavsiyesi verebilir misiniz? Islanmış yol görünce 2değil 3kez düşünür oldum.

Orjinale devam, bridgestone var ebat olarak birebir uyuyor arkadaşım kullanıyor gayet memnun, diğer markaların da var ama ebatı yok sanırsam ve arka 160 takıyorlar.

Angrypower
13 Nisan 2018, 20:37
Arka 160 takarsam taktırdığım Pulsar çamurluğunu söktürmem gerek. Araştırayım az biraz o zaman. Orjinaller hiç güvenli gelmiyor. ABS var die de riske giremeyeceğim. Bakalım lastik arayışlarına başlayacağız ufak ufak.

ogzhnkcbs
13 Nisan 2018, 21:30
Herkese iyi sürüşler. Dominar 400 sahibiyim 431 km deyim. Tek sıkıntım şuana kadar motor boş vitese zor geçiyor durdugum yerde. hareket halinde boşa rahat geçiyor ama durdugum zaman geçmiyor boşa. Bazen de boş viteste gösteriyor ama motor stop ediyor boşa almıyor yani bu sorunu yaşayanlar varmı acaba bilgilendirirmisiniz ?

Angrypower
13 Nisan 2018, 21:34
Rodajdan dolayı. Zamanla takılan yerler aşınıp sorunsuzlaşacak. Takma kafana :)

ogzhnkcbs
13 Nisan 2018, 21:37
Teşekkürler rodajıda düzgün yapıyorum. Bi ilk yağı değiştirelim dediğin gibi olur :) bu arada depo tarafından zırıltı geliyor servis umarım bu zırıltı sesini kesebilir. Bi çok kişi bu zırıltı sesinden rahatsız

Boldpilot
13 Nisan 2018, 21:38
Bana sıkıntı yok. 2000'den 2500'e gelmem 5 gün. 5gün sıkıştırırım motoru, sonra değiştiririm. 5000km'den sonrada 5000 de bir bakım yaparım. Güzel 1 set lastik de istiyor alet. Sürekli yağ değiştiremem :P

Hemen yanlıyor gazı kökleyince :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

Evet şu yanlama olayından sıkıldım. Güzel bir lastik tavsiyesi verebilir misiniz? Islanmış yol görünce 2değil 3kez düşünür oldum.

Bu motoru kullanmıyorum ama iyi muhabbet dönüyor takip ediyorum sayfanızı 😊
Sürekli yan verecek şekilde gaz açıyorsan lastiği değiştirincede tekere gelir. Ben değiştirdim önceden yan veriyordu şimdi tekere geliyor , şöyle bi çözüm buldum 1 ve 2. Viteslerde gazı yedirerek açıyorum 3. Viteste biraz daha sert açıyorum ama 3. Vitestede dikkat ediyorum . 4-5-6 da ne kadar gaz açsamda sıkıntı olmuyor.