Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Angrypower
23 Mart 2018, 19:31
Bugün Pulsar'ım piston indirdi galiba. Sebebi ne bilmiyorum. Dominar'ı da test ettim. Bu bindiğim Dominar deli gibi titriyordu. Öyle ki 1ay'a kalmaz slim fit pantolon giyerim herhalde. Yarın Başakşehir'e gidip oradaki Dominar'a da bakacağım. Alet çok hoşuma gitti. Daha güzel daha ağır. Egzoz sesi duydum şaka gibi arabalar yol verdi :)
Hani şöyle söyleyeyim benim Pulsar böyle titremiyordu. Lakin hızlanmasını sevdim. 100'e kadar üzmüyor. Tamam çok seri kalkmıyor ama çok da hantal değilmiş. Oturuşu duruşu daha hoşuma gitti. Bacaklarla daha güzel bir sarılıyor gibi. Bu test ettiğimden daha az titriyorsa normali. Direk alırım herhalde imkan zorlayıp.
Gönül CB500F yada hayalim eski CBF500'ü ister ama kader şart.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------
Uzun süre düşündüm birçok marka araştırdım ve en sonunda dominarda karar kıldım. Bu piyasada bu fiyat aralığında en mantıklı motor olduğunu düşünüyorum. Rodaj dönemini nasıl atlattığınızı ve sonrasında nasıl sonuç aldığınızı yazarsanız sevinirim arkadaşlar.:king:
Şayet alırsam motoru sende İstanbul'dasın. Şöyle diyeyim. Sabah akşam işe git gel. Zaten onun rodajı mükemmel şekilde olur. İstanbul trafiğinde sürekli vites değiştirmeyen tek motor Scooter'dır :queen:
ozomoto
23 Mart 2018, 21:56
Bugün Pulsar'ım piston indirdi galiba. Sebebi ne bilmiyorum. Dominar'ı da test ettim. Bu bindiğim Dominar deli gibi titriyordu. Öyle ki 1ay'a kalmaz slim fit pantolon giyerim herhalde. Yarın Başakşehir'e gidip oradaki Dominar'a da bakacağım. Alet çok hoşuma gitti. Daha güzel daha ağır. Egzoz sesi duydum şaka gibi arabalar yol verdi :)
Hani şöyle söyleyeyim benim Pulsar böyle titremiyordu. Lakin hızlanmasını sevdim. 100'e kadar üzmüyor. Tamam çok seri kalkmıyor ama çok da hantal değilmiş. Oturuşu duruşu daha hoşuma gitti. Bacaklarla daha güzel bir sarılıyor gibi. Bu test ettiğimden daha az titriyorsa normali. Direk alırım herhalde imkan zorlayıp.
Gönül CB500F yada hayalim eski CBF500'ü ister ama kader şart.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------
Şayet alırsam motoru sende İstanbul'dasın. Şöyle diyeyim. Sabah akşam işe git gel. Zaten onun rodajı mükemmel şekilde olur. İstanbul trafiğinde sürekli vites değiştirmeyen tek motor Scooter'dır :queen:
İşim eve yakın olduğu için motorla gidemiyorum :) bende ilk test ettiğim yerde motoru almaktan vazgeçtim,öyle titriyordu. Daha sonra içimde kalmasın başka bir yere daha test edeyim dedim ve sonuç; kesinlikle kabul edilebilir bir titreşim vardı. İyi ki başka bir yerde denemişim dedim ve motoru aldım.Aldığım motorda şuan o şekilde. Bazı bayiler ya düzgün bakımını yapmıyor test motorunun ya da test edenler hor kullanıyor kesin bir şey diyemem. Aslında çok dikkat edlmesi gereken bir nokta. Mesela ikinci bir yerde test etmeseydim kesinlikle almazdım. Çünkü ilk yerdeki titreşim kabul edilebilir değildi ve ona göre forumlarda orda burda yazar çizerdim çok titriyor diye ve başkalarının da vazgeçmesine neden olabilirdim. Test motoru çok önemli bir olay..
Angrypower
23 Mart 2018, 22:20
Test edip hemen geri geldim. MAx 10dk bile sürmedi. Bana ilk sordukları şey kaç yaptın oldu? Ondan dolayı zaten ikinci bir yere gideceğim. Galiba da alacağım. Tek düşüncem bu gördüğüm titreşim kadar titremesin umarım demek oluyor. ABS'yi falan denemedim, kaydırmalı debriyajıda. Bana göre yan cepte kalsınlar yeterler. Lakin bileydim başıma gelecekleri geçen hafta sıfır michelin set takmazdım Pulsarcağızıma :(
Norton772
24 Mart 2018, 09:30
Valla benim test ettiğim motorun aynasını bildiğin yalama yapmışlar artık mıncıklamaktan düşünün. Millet nasıl motor kullanıyorsa artık.
kdiner
24 Mart 2018, 10:39
Test motorundan çok şey beklemeyin, bizim insanımız son hızı merak ediyor Allah ne verdi ise basıyorlar veya zorluyorlar., ha titreşim var yok diyemem ama test motorunu da artık kimlerin kullandığını siz anlayın artık, parça verip siz malınıza kıyamazsınız ya ama bedava ekmek olunca kapışan çok oluyor buda böyle.
tommygun
24 Mart 2018, 13:01
Sizden gaz alarak bugün BayMoto'ya gittim test etmek için ama yağmurlu havalarda test ettirmiyorlarmış. Haftaiçi hava güzel olursa test etmeye tekrar gideceğim. Motorun şekil şukul ve teknik özellikleri çok güzel, bakalım kullanışı nasıl acaba?
Angrypower
24 Mart 2018, 13:06
Bugün Oktay Motor’da test ettikten sonra bende Dominar 400 Sahibi oldum. Tek renk vardı mürdüm aldım. Alabilseydim gece mavisi alacaktım. Neyse benim Pulsar’ı çekici ile bırakıp aldım. Oktay Motor test ettirdi motoru bana.
Umarım sizde alırsınız gönlünüzden geçiyorsa.
mavellen
24 Mart 2018, 13:16
Bugün Oktay Motor’da test ettikten sonra bende Dominar 400 Sahibi oldum. Tek renk vardı mürdüm aldım. Alabilseydim gece mavisi alacaktım. Neyse benim Pulsar’ı çekici ile bırakıp aldım. Oktay Motor test ettirdi motoru bana.
Umarım sizde alırsınız gönlünüzden geçiyorsa.
Hayırlı olsun.Bende mürdüm istiyordum malesef gece mavisi vardı.Seçme şansımda yoktu ,tek motor.
Titreşimin asıl kaynağı blokdaki bağlantı vidalarının gevşemesi.Ben her bakıma girdiğimde özellikle kontrol ettiriyorum.Onlar gevşeyince titreşim oluyor.Test motorları ile alakadar olan olmaz ise kullanıcı bu titriyor der.Sonrada satılmaz.Asıl test motorlarına özen geösterilmeli.Ekrem beye duyrulur.
kdiner
24 Mart 2018, 13:23
Bugün Oktay Motor’da test ettikten sonra bende Dominar 400 Sahibi oldum. Tek renk vardı mürdüm aldım. Alabilseydim gece mavisi alacaktım. Neyse benim Pulsar’ı çekici ile bırakıp aldım. Oktay Motor test ettirdi motoru bana.
Umarım sizde alırsınız gönlünüzden geçiyorsa.
Geçmiş olsun, güle güle kullanın, hayırlı olsun.
mavellen
24 Mart 2018, 13:24
Bugün ön dişliyi 16t ile değiştirdim.Samimi olmak gerekirse kalkışlarda zorlanacağım hissi içimde yok değildi.Eğer zorlanırsam arka dişliyi orjinal takarım dedim.
İşlem bitince teste çıktım.2.vites şehir içi çok ideal oldu.Ben küçük bir ilçenin şehir içinden bahsediyorum koca bir ilin değil.3.vitesi çok nadir gördüm.Kalkışlarda beklediğim hantallık yoltu.Buna gerçekten sevindim.Sonra çevre yoluna hız testine çıktım.6 bin devirde 128 km hızı görüyorum.Ön tarafada kalyoncudan tur camı aldım.Almak isteyen kalyoncudan alabilirler tavsiye ederim camın ön altında dominar yazısıda var.Sonradan takılmış gibi değilde orjinalinde varmış gibi duruyor.
Angrypower
24 Mart 2018, 13:37
Neye niyet neye kısmet. Pulsar'a 750km önce sıfır set michelin lastiklerimi takıp Tekirdağ-Uçmakdere'ye gideceğim diyordum. Gariban göremedi manzaları virajlı yolları :salut:
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:35 ----------
Lastiklere karar veremedim. Alır almaz değiştirmem gerekiyor mu? Test motorunun üstünde Mitas SportForce'lar vardı. O yüzden lastik hakkında yorum yapamadım. 6000-7000km sür o lastiklerle. Fena değil güzel dediler MRF'ler için. Siz aktif kullananların yorumları nedir?
mavellen
24 Mart 2018, 15:17
Neye niyet neye kısmet. Pulsar'a 750km önce sıfır set michelin lastiklerimi takıp Tekirdağ-Uçmakdere'ye gideceğim diyordum. Gariban göremedi manzaları virajlı yolları :salut:
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:35 ----------
Lastiklere karar veremedim. Alır almaz değiştirmem gerekiyor mu? Test motorunun üstünde Mitas SportForce'lar vardı. O yüzden lastik hakkında yorum yapamadım. 6000-7000km sür o lastiklerle. Fena değil güzel dediler MRF'ler için. Siz aktif kullananların yorumları nedir?
Frenlemesi gayet iyi.Absleri henüz çalıştırmayı başaramadım.Yatmaya gelince açıkca korkuyorum.Kayma olmadı ama insan ürküyor.Ben değiştirmiyeceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------
120 km yol yapıp geldim.Dişlileri denemek için.6.vitesde 4 bin devirde gazlayıp uçayım dersen o iş yaş :) Bir vites küçültüp ondan sonra abandığında 7bin devire vardığı bir oluyor,ibre aşşağı yukarı 146 km.Ayağımda spor ayakkabı vardı.ellerimde ve ayaklarımda karıncalanma yok.Havada felaket rüzgarlı.Denizde dev gibi dalgalar vardı.Kaskın vizörü dalgaların spreylerinden ıslandığı için çokda rahat bir sürüş olmadı.
Angrypower
24 Mart 2018, 15:32
Çakar, gidon yükseltme ve elcik koruma takmam lazım motora. Servisler çok yoğun olduğu için ptesi halletmem gerekiyor teslim almadan. Depoya stomp grip lazım gibi geldi. Yaptırmalı mıyım?
Norton772
24 Mart 2018, 16:39
Ben de pazartesi kredi ile ilgili haber bekliyorum. Olursa dominar alırım büyük ihtimal. Olmazsa da cb 125f alıcam kredi kartına taksitli kampanyası olduğu için. Kel alaka tercihler ama ödeme açısından önemli benim için. Bugün onu da test ettim ve fena değilmiş çapına göre :)
Bu arada hayırlı olsun dominar. Ben niyetlendim sen benden hızlı çıktın. Darısı benim başıma artık. Aldık aldık alamadık bir daha da zor alırız.
Angrypower
24 Mart 2018, 16:45
Benim hiç niyetim yoktu. Durup dururken sorun çıkardı. Bide fiyatlar uçuşa geçmeye başlayınca en iyi zamanın şimdi olduğuna kanaat getirdim. Lakin CB125F seni hayal kırıklığına uğratmasın? Pulsar kel kör 24hp idi. Gazı açınca üzmüyordu. Bu onun yarısı kadar. Ben Pulsar’dan arkadaşın 14hp’lik makineye geçince kendimi kamyon gibi düşünüp sağ şeritte 80km/sa ile gidiyordum.
mavellen
24 Mart 2018, 16:47
Ben de pazartesi kredi ile ilgili haber bekliyorum. Olursa dominar alırım büyük ihtimal. Olmazsa da cb 125f alıcam kredi kartına taksitli kampanyası olduğu için. Kel alaka tercihler ama ödeme açısından önemli benim için. Bugün onu da test ettim ve fena değilmiş çapına göre :)
Bu arada hayırlı olsun dominar. Ben niyetlendim sen benden hızlı çıktın. Darısı benim başıma artık. Aldık aldık alamadık bir daha da zor alırız.
Senin gibi tecrübeli bir kullanıcıyı bu başlık altında görmek bize fayda verir.İNŞALLAH dominar alırsın
Norton772
24 Mart 2018, 17:06
İyi dileklerin için teşekkür ederim. BEn im iş tamamen krediye bağlı uygun olup olmaması alım yapıp yapamayacağımı belirleyecek. 800-850 tl gibi aylık ödeme ile 24 ay vade ile alabilirsem ciddi olarak düşünücem. Kışın sezon kapalıyken pulsar'ın parasını yedik, üstüne de fiyat artışları falan gelince böyle dımdızlak kaldık :(
Angrypower
24 Mart 2018, 18:06
Umarım kredi işin olur. En azından zamlardan önce aldığına değer. Aslında bu kadar zor alınan birşey olmaması gerekiyor bu motorların ama CB500F ve KTM Duke 390 fyatlarını görünce aç tavuk misali sarıldım makineye. Benden sonra 3 tane mürdüm rengi kaldı zaten. 1 tane de özel renk yapacaklar. Kırmızı çok hoş olmuştu. Kaçırdık :)
peugeotcu103
24 Mart 2018, 19:26
Şu ateşleme 3 bujili olunca noluyor ? 1 buji olunca noluyor ?
Angrypower
25 Mart 2018, 17:55
Dediklerine 3 buji olunca daha az yakıtla daha çok yol gidiyor. Benim eski Pulsar 10lt benzin ile 280km-320km arası mesafe kat ediyordu. Genelde bir 300km yol kesin gidiyordum 100-110km/sa hızlarla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------
Veeeee esas sorum geliyor. Bu rodaj'ı İstanbul trafiğinde yapacağız malum. 5000rpm de ne kadar hıza ulaşıyor? Siz kullananların bilgisi yada göz aşinalığı vardır.
Km Vites
1 2 3 4 5 6
0-1000 km 13 24 37 50 56 73
1000–2000 km 20 32 42 56 62 85
Bu hızlar sanki biraz zorlayacak gibi beni. 5000rpm de bu hızlara mı ulaşıyor alet? İlk günden sakat doğurmayalım çocuğu?
mavellen
26 Mart 2018, 09:07
Dediklerine 3 buji olunca daha az yakıtla daha çok yol gidiyor. Benim eski Pulsar 10lt benzin ile 280km-320km arası mesafe kat ediyordu. Genelde bir 300km yol kesin gidiyordum 100-110km/sa hızlarla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------
Veeeee esas sorum geliyor. Bu rodaj'ı İstanbul trafiğinde yapacağız malum. 5000rpm de ne kadar hıza ulaşıyor? Siz kullananların bilgisi yada göz aşinalığı vardır.
Km Vites
1 2 3 4 5 6
0-1000 km 13 24 37 50 56 73
1000–2000 km 20 32 42 56 62 85
Bu hızlar sanki biraz zorlayacak gibi beni. 5000rpm de bu hızlara mı ulaşıyor alet? İlk günden sakat doğurmayalım çocuğu?
Klavuzda bahsettiği gibi motoru sürebilmek zor.Yapabilenede helal olsun.Ben denedim yapamadım,vazgeçtim.ilk 500 km 6 bin devire gelmememeye çalıştım.Ondan sonrada 7 bin deviri geçmemeye.Ani hızlanmadan mümkün olduğunca kaçındım.5 bin devirin altındada motoru sürmek baya zor.
NeDemekŞakir
26 Mart 2018, 09:38
Videolarda deneyenler sürekli titreşim var diyor. Önlem olarak gidona yükseltme ve yaklaştırma aparatı takıldığında gidondaki titreşimin hissedilir derecede azaldığını belirtiyorlar. Depo kısmındaki titreşim ne derece rahatsız ediyor ?
Birde satış ilanlarında bazıları 20000-22000 fiyat bandındayken bazıları 18000. Neden bu kadar fiyat farkı var? Bunlar test motorumuydu ki diğerlerine göre ucuz.
Angrypower
26 Mart 2018, 11:02
Onlar 2017 modeller. Bende iki tanesini test ettim. Biri zangır zangır titrerken diğeri o kadar titremedi gözümde. Belki sıfır alıp rodajını düzgün yaparsan bir tık daha azalabilir titreşimi die düşünüyorum.
Norton772
26 Mart 2018, 11:13
ozellikle depo bolgesinden gelen titresimden ziyade zirilti ve o deponun ordaki gostergenin altina ve yanlarina konan cift taragli bantlarla giderilebiliyormus. belki yenilerde boyle yapmislardir. ben cok fazla yurt disi videosunu izledim bir tanesinde her yerini sokup o bantlardan takiyorlardi. sonra titreme olmuyor diyorlardi. bir videoda bildigin zirildiyordu ve adam deli oluyordu. test motorlarinda boyle zirilti duymadim mesela.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
Dominar'ı bir de böyle izleyin. Hep top speed muhabbeti yapıyorlar ya. Bu motor daha yeni alınmış ve stock lastiklerle mumlar daha varken sürülmüş. Özellikle 8-10. dakikalara dikkat :). Öbür video da kuru yol performansı.
https://youtu.be/hRavICNNxiA
https://youtu.be/pultJixUs8A
Alpbatur
26 Mart 2018, 15:52
Rally yokmuydu sizde?
Norton772
26 Mart 2018, 16:13
Rally yokmuydu sizde?
bana sorduysan yok ben daha once pulsar kullanmistim.
ozellikle depo bolgesinden gelen titresimden ziyade zirilti ve o deponun ordaki gostergenin altina ve yanlarina konan cift taragli bantlarla giderilebiliyormus. belki yenilerde boyle yapmislardir. ben cok fazla yurt disi videosunu izledim bir tanesinde her yerini sokup o bantlardan takiyorlardi. sonra titreme olmuyor diyorlardi. bir videoda bildigin zirildiyordu ve adam deli oluyordu. test motorlarinda boyle zirilti duymadim mesela.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
Dominar'ı bir de böyle izleyin. Hep top speed muhabbeti yapıyorlar ya. Bu motor daha yeni alınmış ve stock lastiklerle mumlar daha varken sürülmüş. Özellikle 8-10. dakikalara dikkat :). Öbür video da kuru yol performansı.
https://youtu.be/hRavICNNxiA
https://youtu.be/pultJixUs8A
Hayvan diyorum başkada bir şey demiyorum.
Hem yağmurlu hem tek şerit hem yan tarafı uçurum hem de yol çukur dolu ve yapılan hız...Ve kötüsüde yolun kenarlarında hep bi araba durmuş vaziyette.
Ne zaman patlayacak acaba diye diye sonuna kadar izledim.
Norton772
26 Mart 2018, 16:44
valla izlerken ben stres oldum
Angrypower
26 Mart 2018, 19:22
Bugün teslim aldım motorumu. Alır almaz da çamurlandı. İlk izlenimim; bu rodaj olayı lanet bişey :) 85km/sa max hız da 5000rpm devri geçmeden gıygıygıy gidiyorum.
tommygun
27 Mart 2018, 11:37
Bu sabah Baymoto'da test ettim Dominar'ı kendimce. Öncelikle şunu söyleyeyim "El yumruğu yemeyen kendininkini balyoz sanırmış" derler ya o hesap ben de bugüne kadar benim RKS iyi uçuyor, iyi kaçıyor diye düşünüyordum. Dominar bana çok kuvvetli ve sürüşü çok keyifli geldi. Gazı açınca hart diye uzuyor alet ve çok dengeli. Gidonda titreşim hissetmedim ama depo titriyor, belki de test motoru olduğundan hor kullanıldığı için de titreşim seviyesi yüksek olabilir. Gerçi benim RKS de titrediğinden, alışığım titreşime ve rahatsız olmadım. Baymoto'daki Dominar'ın arka dişlisiyle oynanmış, küçültülmüş. Bu nedenle son hızın 180 üstüne çıktığını söylediler ama kalkışı yavaşlamış. Stok dişliyle son hızın 164'te kaldığını söylediler. Ben o süratlere çıkmadım ama kalkışı bana epey seri geldi. Vites geçişleri de şıkır şıkır. Bakım aralıkları 5000 km.de birmiş ama istenirse 2500'de bir yağ değişimini tavsiye ediyorlar. 10000 ve üstü km.lerde bujiler, hava filtresi falan da değişiyormuş. 10000 bakımı biraz pahalıymış. Ne yalan söyleyeyim çok sevdim motoru.
Norton772
27 Mart 2018, 11:54
Bu sabah Baymoto'da test ettim Dominar'ı kendimce. Öncelikle şunu söyleyeyim "El yumruğu yemeyen kendininkini balyoz sanırmış" derler ya o hesap ben de bugüne kadar benim RKS iyi uçuyor, iyi kaçıyor diye düşünüyordum. Dominar bana çok kuvvetli ve sürüşü çok keyifli geldi. Gazı açınca hart diye uzuyor alet ve çok dengeli. Gidonda titreşim hissetmedim ama depo titriyor, belki de test motoru olduğundan hor kullanıldığı için de titreşim seviyesi yüksek olabilir. Gerçi benim RKS de titrediğinden, alışığım titreşime ve rahatsız olmadım. Baymoto'daki Dominar'ın arka dişlisiyle oynanmış, küçültülmüş. Bu nedenle son hızın 180 üstüne çıktığını söylediler ama kalkışı yavaşlamış. Stok dişliyle son hızın 164'te kaldığını söylediler. Ben o süratlere çıkmadım ama kalkışı bana epey seri geldi. Vites geçişleri de şıkır şıkır. Bakım aralıkları 5000 km.de birmiş ama istenirse 2500'de bir yağ değişimini tavsiye ediyorlar. 10000 ve üstü km.lerde bujiler, hava filtresi falan da değişiyormuş. 10000 bakımı biraz pahalıymış. Ne yalan söyleyeyim çok sevdim motoru.
bende gidisini sevdim ve acikcasi 13-18 gibi rakamlara cok iyi olmayan bir 150-250 cc'ye verecegime buna vermeyi tercih ederim. su kredi bir netlesmedi. kafama yatarsa alicam bende bir domi :)
tommygun
27 Mart 2018, 11:58
bende gidisini sevdim ve acikcasi 13-18 gibi rakamlara cok iyi olmayan bir 150-250 cc'ye verecegime buna vermeyi tercih ederim. su kredi bir netlesmedi. kafama yatarsa alicam bende bir domi :)
Hayırlısı olsun, inşallah alırsın
mavellen
27 Mart 2018, 12:33
Ucuza kapatabilirseniz segmentinde alınabilecek en iyi motor.Japonlarla fantaziye gerek yok.16500 binliraya kim veriyor 400 cc.Alanyadaki bayi 38 tane getirmişti.Adamlar hepsini satmışlardı.Son ikitanesinide kelepirden verdiler :)Alanyada 1 tane bile dominar görmedim.Ya bana denk gelmedi yada alanlar dışardan gelip alıyor.Bu motoru almadan önce gazipaşadaki bayiiyi aradım.Sen ver uyguna senden alayım bak adam bu paraya veriyor dedim.Olacağı oda senin için 17500-tl dedi.Motor hala duruyor.Almak isteyen olursa konuşurum.Gerçi 17,500 hala sıfırı var.
Norton772
27 Mart 2018, 12:50
Ucuza kapatabilirseniz segmentinde alınabilecek en iyi motor.Japonlarla fantaziye gerek yok.16500 binliraya kim veriyor 400 cc.Alanyadaki bayi 38 tane getirmişti.Adamlar hepsini satmışlardı.Son ikitanesinide kelepirden verdiler :)Alanyada 1 tane bile dominar görmedim.Ya bana denk gelmedi yada alanlar dışardan gelip alıyor.Bu motoru almadan önce gazipaşadaki bayiiyi aradım.Sen ver uyguna senden alayım bak adam bu paraya veriyor dedim.Olacağı oda senin için 17500-tl dedi.Motor hala duruyor.Almak isteyen olursa konuşurum.Gerçi 17,500 hala sıfırı var.
hocam sayet beni kasttetiysen benim ki illa kredi ile olacak cunku su an nakit baglayamam oraya. bugun yarin haber bekliyorum bayiden kredi konusunda. insallah kafama yatan bir rakam olur yoksa hayallerim suya dusecek.
mavellen
27 Mart 2018, 13:00
hocam sayet beni kasttetiysen benim ki illa kredi ile olacak cunku su an nakit baglayamam oraya. bugun yarin haber bekliyorum bayiden kredi konusunda. insallah kafama yatan bir rakam olur yoksa hayallerim suya dusecek.
Olun İNŞALLAH.
Norton772
27 Mart 2018, 15:30
Olun İNŞALLAH.
benim kredi isi olmadi maalesef. kredi karti ile yada baska bir sekil arastiriyorum simdi. olmazsa dominar hayal olarak kalacak maalesef :(
burak burk
27 Mart 2018, 17:07
fp canavarı olduğu kesin ama servisi ucuz diye düşünmeyin.benim r25in bakımından çok tutmuştu arkadaşın 1000km bakımı enteresandır anlayamadık.pulsarım varken ciddi ciddi ucuzdu ama kurdan ve servis ücretlerinin artışından sonra bi çüşş demenin vakti geldi diyebilirim.
Norton772
27 Mart 2018, 17:19
fp canavarı olduğu kesin ama servisi ucuz diye düşünmeyin.benim r25in bakımından çok tutmuştu arkadaşın 1000km bakımı enteresandır anlayamadık.pulsarım varken ciddi ciddi ucuzdu ama kurdan ve servis ücretlerinin artışından sonra bi çüşş demenin vakti geldi diyebilirim.
somut rakamlar yazsaydiniz ya su su degisti su kadar tuttu diye. daha anlasilir olurdu. bakim araligi ne r25'in bu arada?
tommygun
27 Mart 2018, 17:56
Bugün konuştuğumda 10000 ve 20000 bakımı gibi ağır sayılan bakımlarda bujiler (3 buji) , yağ (1,5 litre), hava filtresi ve yağ filtresi değişiyormuş ve 350-400 TL gibi bir rakam tutuyormuş dediler. Bunun dışında 5000 - 15000 gibi bakımlar daha az maliyetliymiş. Keyfe keder de 2500'de bir yağ değişimi öneriyorlar.
kdiner
27 Mart 2018, 18:07
5000km de yağ yağ filtresi değişir, 10000km bakımında yağ yağ filtresi hava filtresi değişir, 15000km bakımında yağ yağ filtrei benzin filtresi değişir buji bilgim yok, 20000km bakımında yağ yağ filtresi hava filtresi bujiyi de içine katarsak bu şekil gider, 25000km bakımında yağ yağ filtresi değişir o kadar, 20000km bakımında sonuçta hava filtresi için depo sökülmüş iken bujilere baktırmakta fayda var diye düşünüyorum en azından bir defa işlem yapılır.
burak burk
27 Mart 2018, 18:11
somut rakamlar yazsaydiniz ya su su degisti su kadar tuttu diye. daha anlasilir olurdu. bakim araligi ne r25'in bu arada?
valla r25 için r4 performans yağı ile birlikte 1000km rodaj bakımına 180tl verdim 2017 haziran ayı.normal yağ ile 140 150 tl tutuyordu.dominar 1000km yani rodaj bakımına ağustos yada eylül 2017 ayında 210 tl ödendi.en son 5000km pulsarımdada böyle enteresan çıkmıştı kendi yağımı kendim götürmüştüm yalan olmasın 110 100 tl gibi bir rakam çıkmıştı çok oluyor tam hatırlamıyorum ama 'yağı götürdük niye bölye çıktı' diye kendi kendime söylenmiştim ordan hatırlıyorum.1 ay içinde 5000 km bakımına giricek dominar burdan ücretini ve yapılan işlemleri yazarım.r25in bakım aralığı 1000de rodaj daha sonra 5000 10000 15000 şeklinde gidiyor 5binde bir.
Angrypower
27 Mart 2018, 18:43
Benim pulsar için de dominar içinde ağır bakımı 20000km. Hepsini yapınca subap ayarını da yapıyorlar. Sefa’sını çekemeden cefasını çektim. İlk gün çamura soktum. Bugün de yağmurda pelt oldum :(
Sormak istediğim bişey var. Sağ koldan farları açık moduna alınca uzun yakıyor motor. Sürekli uzun ışık lambası yanıyor. Gene de selektör atıyor galiba alttan emin değilim.
2.sorum Pulsar’a göre frenleri daha geç sıkılıyor. Sanki hidrolik eksik gibi. 2 parmakla frene basınca durmuyor gidiyor alet.
Bide üstüne binip geri geri itince gitmiyor. Pulsar o konuda iyiydi :)
Norton772
27 Mart 2018, 18:56
valla r25 için r4 performans yağı ile birlikte 1000km rodaj bakımına 180tl verdim 2017 haziran ayı.normal yağ ile 140 150 tl tutuyordu.dominar 1000km yani rodaj bakımına ağustos yada eylül 2017 ayında 210 tl ödendi.en son 5000km pulsarımdada böyle enteresan çıkmıştı kendi yağımı kendim götürmüştüm yalan olmasın 110 100 tl gibi bir rakam çıkmıştı çok oluyor tam hatırlamıyorum ama 'yağı götürdük niye bölye çıktı' diye kendi kendime söylenmiştim ordan hatırlıyorum.1 ay içinde 5000 km bakımına giricek dominar burdan ücretini ve yapılan işlemleri yazarım.r25in bakım aralığı 1000de rodaj daha sonra 5000 10000 15000 şeklinde gidiyor 5binde bir.
acaba dominar yag miktari mi fazla? hic dikkat etmedim kac lt yag aliyor diye. ama soyle bir sey de var bir vasitanin bulundugu segment arttikca bakim masraflari da artar. neticede 400 cc. bir de her marka ve modelde bazi bakim araliklari daha fiyatli olabiliyor. bakmak lazim neler degisiyor diye.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------
Benim pulsar için de dominar içinde ağır bakımı 20000km. Hepsini yapınca subap ayarını da yapıyorlar. Sefa’sını çekemeden cefasını çektim. İlk gün çamura soktum. Bugün de yağmurda pelt oldum :(
Sormak istediğim bişey var. Sağ koldan farları açık moduna alınca uzun yakıyor motor. Sürekli uzun ışık lambası yanıyor. Gene de selektör atıyor galiba alttan emin değilim.
2.sorum Pulsar’a göre frenleri daha geç sıkılıyor. Sanki hidrolik eksik gibi. 2 parmakla frene basınca durmuyor gidiyor alet.
Bide üstüne binip geri geri itince gitmiyor. Pulsar o konuda iyiydi :)
pulsar cok yukarida kavrayip direk kitliyordu. bu ona gore daha altta ve daha soft. pulsar'in frenini cok ustte rahatsiz edici buldugum icin ve bu yuzden cok kolay kitledigi icin bir ayarla daha altta tutmaya baslamisti.
burak burk
27 Mart 2018, 18:59
[QUOTE=Norton772;4308761]acaba dominar yag miktari mi fazla? hic dikkat etmedim kac lt yag aliyor diye. ama soyle bir sey de var bir vasitanin bulundugu segment arttikca bakim masraflari da artar. neticede 400 cc. bir de her marka ve modelde bazi bakim araliklari daha fiyatli olabiliyor. bakmak lazim neler degisiyor diye.[COLOR="Silver"]
tam hatırlamıyorum ama r25in daha fazla 2 silindir olduğundan dolayı fark ediyor hacimden ziyade
Angrypower
27 Mart 2018, 19:15
Bana göre Dominar'ın freni çok yumuşak. Oktay Motor böylesine alış dedi arka fren için ama ön fren felaket geliyor şuan. Lakin bakım kitapçığına da baktım şu rodaj muhabbetine. İlk 1000km 4000rpm, 1000-2000km arası 5000rpm de git diyor. Bugün max 5000rpm de gittim. yarın 4000'e düşmeye çalışacam. Gerçekten illet bişey. neyseki 110km oldu bile. Gelecek haftaya ilk bakımına girer bu motor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
1,5lt yağ alıyormuş Dominar.
Şu uzun far işaretinin sebebi nedir?. Bir kullanıcısı el atsa konuya güzel olacak :)
mavellen
27 Mart 2018, 20:13
Benim pulsar için de dominar içinde ağır bakımı 20000km. Hepsini yapınca subap ayarını da yapıyorlar. Sefa’sını çekemeden cefasını çektim. İlk gün çamura soktum. Bugün de yağmurda pelt oldum :(
Sormak istediğim bişey var. Sağ koldan farları açık moduna alınca uzun yakıyor motor. Sürekli uzun ışık lambası yanıyor. Gene de selektör atıyor galiba alttan emin değilim.
2.sorum Pulsar’a göre frenleri daha geç sıkılıyor. Sanki hidrolik eksik gibi. 2 parmakla frene basınca durmuyor gidiyor alet.
Bide üstüne binip geri geri itince gitmiyor. Pulsar o konuda iyiydi :)
Yinede sellektör atıyor.
Ben firende hiç sıkıntı yaşamadım.İki parmakda gayet iyi iş görüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
Bana göre Dominar'ın freni çok yumuşak. Oktay Motor böylesine alış dedi arka fren için ama ön fren felaket geliyor şuan. Lakin bakım kitapçığına da baktım şu rodaj muhabbetine. İlk 1000km 4000rpm, 1000-2000km arası 5000rpm de git diyor. Bugün max 5000rpm de gittim. yarın 4000'e düşmeye çalışacam. Gerçekten illet bişey. neyseki 110km oldu bile. Gelecek haftaya ilk bakımına girer bu motor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
1,5lt yağ alıyormuş Dominar.
Şu uzun far işaretinin sebebi nedir?. Bir kullanıcısı el atsa konuya güzel olacak :)
Uzunları kapatıp sağ elcikten normal farı açabiliyorsunuz.Oraları kurcala göreceksin.
kdiner
27 Mart 2018, 21:09
Benim pulsar için de dominar içinde ağır bakımı 20000km. Hepsini yapınca subap ayarını da yapıyorlar. Sefa’sını çekemeden cefasını çektim. İlk gün çamura soktum. Bugün de yağmurda pelt oldum :(
Sormak istediğim bişey var. Sağ koldan farları açık moduna alınca uzun yakıyor motor. Sürekli uzun ışık lambası yanıyor. Gene de selektör atıyor galiba alttan emin değilim.
2.sorum Pulsar’a göre frenleri daha geç sıkılıyor. Sanki hidrolik eksik gibi. 2 parmakla frene basınca durmuyor gidiyor alet.
Bide üstüne binip geri geri itince gitmiyor. Pulsar o konuda iyiydi :)
Sağ düğmeden uzunları açma sol kısımda hem sellektör hemde uzun kısa düğmesi var.
ABS devreye giriyor olabilir mi. Evet haklılık payı var Pulsar da bastın mı kilitleyecek gibi olurdu ABS li kullanmadım normal olan için diyorum. Hidrolik eksik değil. Daha önce ABS li ve kombine ABS kullanmadığım için ne desem bilemiyorum.
Motor yeni olduğu için veya ağırlık merkezinden olabilir balatadan olabilir istersen bir ara baktırırsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------
Mt25 r25 aynı ya 1,8 yada 2,1litre yağ alıyordu dominar 1,5 litre yağ alıyor.
Angrypower
28 Mart 2018, 08:38
150km oldu bile :) 4000rpm de gitmek için kasıyorum trafik olan yerde. Olmayan yerlerde 5000rpm, çok sıkıştıran olursa bayi anlık olarak 6000-6500rpm bandına çıkıp inebilirsin dedi. Alet rodaj döneminde zora sokmuyor pek beni o açıdan güzel. Titreme olayına gelince şuanlık ya alıştım yada titremesi azaldı. Büyük ihtimalle bir dahaki hafta içi ilk bakımına girecek kanımca. Bakalım hayat neler gösterecek? Fakat cidden frenleri hiç hoşuma gitmiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------
Ha bide 150km de yarı depoya geldi. Birde bu aletin deposuna benzin pompası girmiyor mu? Ona göre pompacı arkadaşlara zorlamamaları için telkinde bulunmam lazım.
HyperXCrossfire
28 Mart 2018, 09:04
Pompa benzin deposuna girmiyor, illa tutmaları gerek :) Bir yönden iyi bırakıp gitme gibi bir durum oluşmuyor.
Frenleri neden beğenmediniz?
mavellen
28 Mart 2018, 09:04
150km oldu bile :) 4000rpm de gitmek için kasıyorum trafik olan yerde. Olmayan yerlerde 5000rpm, çok sıkıştıran olursa bayi anlık olarak 6000-6500rpm bandına çıkıp inebilirsin dedi. Alet rodaj döneminde zora sokmuyor pek beni o açıdan güzel. Titreme olayına gelince şuanlık ya alıştım yada titremesi azaldı. Büyük ihtimalle bir dahaki hafta içi ilk bakımına girecek kanımca. Bakalım hayat neler gösterecek? Fakat cidden frenleri hiç hoşuma gitmiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------
Ha bide 150km de yarı depoya geldi. Birde bu aletin deposuna benzin pompası girmiyor mu? Ona göre pompacı arkadaşlara zorlamamaları için telkinde bulunmam lazım.
2017 pulsarın deposunada pompa girmiyordu bunada girmiyor.Daha iyi başında bekliyor,bırakıp gidemiyor.
Dominarın firenleri gerçekten çok iyidir.500 km geçmeden 6 bin devri geçmeseniz iyi olur.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO