PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121

Norton772
16 Mart 2018, 16:18
05464168600 çaldır kapat ben dönüş yaparım, aklında soru işareti kalmasın, Antalya da test motoru olması lazım veya olacak mıydı neydi öyle bir yorum okuduğumu hatırlıyorum.

not aldim numarayi. musait oldugumda ararim, tesekkurler

kdiner
16 Mart 2018, 17:00
not aldim numarayi. musait oldugumda ararim, tesekkurler

paylaşımı buldum.

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/03/16/29004349_10212951520476431_516516479_n.jpg

Angrypower
16 Mart 2018, 18:15
Bazen bende dominar alayım diyorum ama pulsardan da pek farklı gelmiyor gözüme tasarım dışında. Bide pulsarın üstüne temizinden 10000₺ kemiksiz lazım. Lastik ıvır zıvır derken insan korkuyor

mavellen
17 Mart 2018, 08:57
Bazen bende dominar alayım diyorum ama pulsardan da pek farklı gelmiyor gözüme tasarım dışında. Bide pulsarın üstüne temizinden 10000₺ kemiksiz lazım. Lastik ıvır zıvır derken insan korkuyor

Bende fabrika lastikleri var.Motorun firenleri okadar iyiki değiştirmekten vazgeçtim.Yatmıyorum.Yatarsam belki düşme tehlikesi vardır.Lastikler eskiyincede bridgestone takacağım.

Bağzen trafikte sıkışıyorsun ve bundan kurtulmak için güç gerekiyorya.O zaman pulsar ile arasında fark oluyor.

Octane
18 Mart 2018, 01:25
Selam

Dominarımın rodajını bitirdim, 1000 kmden az yukarıda şu an. Yağını da 700km'de değiştirmiştim, ilk bakımı işte.

Şimdi bir gazlayayım dedim, motorum sanki çok yavaş gibi, ve 140ı geçemiyor. 141 diyemiyor. Oraya da çok uzun sürede çıkıyor. Böyle mesela 1.2 nissan micra gibi.

Ayrıca devir ışığım 5500de yanıyor ve hep yanık kalıyor.

Şimdi yurtdışı forumlarda okuduğum kadarıyla devir ışığı olayı 2000km'yi geçtiği anda düzelecekmiş. ikinci parti üretimdeki dominarlarda böyleymiş.

Fakat performans düşüklüğü normal değil. 250lik chopper gibi gidiyor.

116 kodlu bir yazılım güncellemesi varmış, bunun hakkında bilgisi olan var mı?

Angrypower
18 Mart 2018, 01:58
2000km'ye kadar sür düzelecek o 9000 devire kadar çıkmana izin verecek. Yazılımlık bişey yok. Dominar zaten hantal bir motosiklet. Motorunun böyle olduğunu kabullen ve zevk almak için çabala.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------


Bende fabrika lastikleri var.Motorun firenleri okadar iyiki değiştirmekten vazgeçtim.Yatmıyorum.Yatarsam belki düşme tehlikesi vardır.Lastikler eskiyincede bridgestone takacağım.

Bağzen trafikte sıkışıyorsun ve bundan kurtulmak için güç gerekiyorya.O zaman pulsar ile arasında fark oluyor.

Antalya'nın sıcak havasında o lastik iş yapabilir. Haklısın. İklimden dolayı çabuk ısınır. Lakin İstanbul'da o lastiklerle gezmek akıl kar'ı değil. Arka lastiği çıkma olarak MRF takmak zorunda kalmıştım. Azıcık ıslakta hafif gaz verdim mi hemen erik dalı oynamaya başlıyordu. Bide ABS ile birleşince akdeniz ikliminde sana fazla sıkıntı çıkarmıyordur. Sizin orada hava 20 derecelerdeyken İstanbul'da 10 derecelerde oluyor :)

Norton772
19 Mart 2018, 00:12
Bugün test sürüşü yaptım ve bana gayet iyi ve atik geldi. Sol ayna gevşek olmasa biraz gaza da asılayım dedim ama hiç arkamı göremediğim için pek deneyemedim. Yine de çok seri ve manevra kabiliyeti çok iyi ve rahat geldi bana. Vites geçişleri de net. Kredi koşulları uygun olursa alabilirim belki.

ozomoto
19 Mart 2018, 11:03
Arkadaşlar merhaba , yazılan çizilen çoğu şeyi okudum ama halen kafama takılan bazı noktalar var.
İncelemelerdeki çoğu arkadaş seledeki ve gidondaki titreşimden bahsediyor ancak bu titreşim japonlara kıyasla söylenen bir titreşim mi yoksa japon harici markalara kıyasla belirgin olan bir titreşim mi ? Superlight200 ile motora başladım ardından Daelim Daystar250 e geçtim ve onuda satıp daha şehiriçi ama aynı zamanda da haftasonu çokta uzun olmayan(300km-400km) yolculuklar düşünüyorum bahsettiğim motorlara kıyasla fazla olan bir titreşimi var mıdır acaba ? Eğer bahsedilen titreşim japona kıyasla söylenen bir titreşimse japonların fiyatı ortada olduğu için bunu dert etmem. Önceki sürdüğüm motorlara benzerse sıkıntı yok benim için. Test motorlarını da 10dk sürdürdükleri için uzun yol konforunu anlamak pek mümkün olmuyor. Aydınlatırsanız çok memnun olurum. :king:

mavellen
19 Mart 2018, 11:28
Arkadaşlar merhaba , yazılan çizilen çoğu şeyi okudum ama halen kafama takılan bazı noktalar var.
İncelemelerdeki çoğu arkadaş seledeki ve gidondaki titreşimden bahsediyor ancak bu titreşim japonlara kıyasla söylenen bir titreşim mi yoksa japon harici markalara kıyasla belirgin olan bir titreşim mi ? Superlight200 ile motora başladım ardından Daelim Daystar250 e geçtim ve onuda satıp daha şehiriçi ama aynı zamanda da haftasonu çokta uzun olmayan(300km-400km) yolculuklar düşünüyorum bahsettiğim motorlara kıyasla fazla olan bir titreşimi var mıdır acaba ? Eğer bahsedilen titreşim japona kıyasla söylenen bir titreşimse japonların fiyatı ortada olduğu için bunu dert etmem. Önceki sürdüğüm motorlara benzerse sıkıntı yok benim için. Test motorlarını da 10dk sürdürdükleri için uzun yol konforunu anlamak pek mümkün olmuyor. Aydınlatırsanız çok memnun olurum. :king:

Motorda titreme var.Yalnız test motorları gibi çok titremiyor.Motor hantal değil.Ben arka dişliyi büyülttüm.Ön 16 lık sipariş ettim gelsin onuda takacağım.Zaten hafif biriyim.Motorada tek biniyorum.Dişliler ile oynadığım halde bile atik.7 derecelik bir rampayı motorun canını almadan 135 km hız ile rahat çıkabiliyorum.Abansam 150 km hız ile bile çıkarım.

ozomoto
19 Mart 2018, 12:13
Motorda titreme var.Yalnız test motorları gibi çok titremiyor.Motor hantal değil.Ben arka dişliyi büyülttüm.Ön 16 lık sipariş ettim gelsin onuda takacağım.Zaten hafif biriyim.Motorada tek biniyorum.Dişliler ile oynadığım halde bile atik.7 derecelik bir rampayı motorun canını almadan 135 km hız ile rahat çıkabiliyorum.Abansam 150 km hız ile bile çıkarım.

Yorum için teşekkür ederim hocam , peki bu titreşim ne kadar rahatsız ediyor? şehiriçi ve uzunyol için nasıl tarif edebilirsiniz bunu karıncalanma yaratacak kadar mı ya da bunu almasaydımda şunu alsaydım dedirtecek kadar mı ?

mavellen
19 Mart 2018, 13:43
Yorum için teşekkür ederim hocam , peki bu titreşim ne kadar rahatsız ediyor? şehiriçi ve uzunyol için nasıl tarif edebilirsiniz bunu karıncalanma yaratacak kadar mı ya da bunu almasaydımda şunu alsaydım dedirtecek kadar mı ?

En güzeli test motoru bul test et.Motor uzun seyehatlerde elinde karıncalanma yapabilir.Bu beni rahatsız etmiyor.Bajaj fanı boyu değilim.Tarafsız görüşüm bu yönde.

ozomoto
19 Mart 2018, 13:48
En güzeli test motoru bul test et.Motor uzun seyehatlerde elinde karıncalanma yapabilir.Bu beni rahatsız etmiyor.Bajaj fanı boyu değilim.Tarafsız görüşüm bu yönde.

Görüşünüz için teşekkür ederim hocam.

Norton772
19 Mart 2018, 14:25
Görüşünüz için teşekkür ederim hocam.

eldeki karincalanma icin gidon yukseltme yapilabilir. ben daha once pulsar kullanirken uzun yol yapinca karincalanma oluyordu ve gidon yukseltme ile super olmustu. dominar ile guzel uzun yolgidilir tahminimce. ayrica din youtube'da tesadufen bir video izledim o titresimlere sebep olan sanirim kasadaki bosluklar galiba. adamlar motorun kafayi ve depoyu sokup muhtelif yerlerine cift yada tek tarafli bant takarak ziriltilari ve belki de buna bagli olan titresimleri gideriyorardi bu sekilde. tabii ki tek silindir oldugu icin illa ki titresim olur ama rahatsiz etmeyecektir tahminimce. ama atak oldugu icin ve on arka abs oldugu icin korkmadan ve zevkle binmesi cok keyif veriyor. rahat hissediliyor ve kullanimi da kolaylasiyor boylece. maddi durumum el verirse kesinlikle alicam. kredi odemelerinin belli olmasini bekliyorum. cazip bir odeme sekli olursa alirim yoksa gidip cbf tarzi bir sey alip motor isini kapaticam. muadii alti bir sey alinmak istenirse dahi fiyatlar 20 binleri geciyor. maalesef motora binmek luks gibi oldu artik bu ulke sartlarinda. cok yazik gercekten.

seyyah27
19 Mart 2018, 15:42
3 cm gidon yükseltme yeterli olur mu?
Boy 1.90

kdiner
19 Mart 2018, 15:58
3 cm gidon yükseltme yeterli olur mu?
Boy 1.90

kullanacağın gidon yükseltmeye bağlı, benim kullandığım 2,7cm kasma veya kablo değişikliği yapmadan kullanıyorsun.

seyyah27
19 Mart 2018, 17:24
Sarı sitede 50 liraya satılandan almayı düşünüyorum

kdiner
19 Mart 2018, 17:31
Sarı sitede 50 liraya satılandan almayı düşünüyorum

bundan bahsediyorsunuz sanırsam benim kullandığım da bu.
https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-aksesuar-tuning-bajaj-dominar-400-gidon-yukseltme-473582079/detay

seyyah27
19 Mart 2018, 18:07
Aynen.....

MOSAD
19 Mart 2018, 19:40
Merhaba arkadaşlar. Pulsar 200RS düşünüyordum fakat bu Dominar benim aklıma daha çok yattı gibi. RS200'e direk rosso2 lastik takacaktım okuduğum kadarıyla az bir yağışta bile akıyormuş makine, dominar'da lastik değiştirmeye gerek var mı? Uzun bir tur düşünüyorum 5000km'lik sıfır alıp değiştirmeden temmuz ayında yaparmıyım sizce? 1,85 boyum var gidon yükselttirerek titreşim sorununu çözermiyim? (okuduğum kadarıyla titreşim problemi varmış biraz), son olarakta rs200'lerde stop etme ve göstergelerde sorun çıkma olayı olabiliyormuş (bunlarda okuduğum kadarıyla ben de onların yalancısıyım) dominarda bu tarz problemler var mı? Yanıtlarsanız sevinirim.

Norton772
19 Mart 2018, 20:24
Merhaba arkadaşlar. Pulsar 200RS düşünüyordum fakat bu Dominar benim aklıma daha çok yattı gibi. RS200'e direk rosso2 lastik takacaktım okuduğum kadarıyla az bir yağışta bile akıyormuş makine, dominar'da lastik değiştirmeye gerek var mı? Uzun bir tur düşünüyorum 5000km'lik sıfır alıp değiştirmeden temmuz ayında yaparmıyım sizce? 1,85 boyum var gidon yükselttirerek titreşim sorununu çözermiyim? (okuduğum kadarıyla titreşim problemi varmış biraz), son olarakta rs200'lerde stop etme ve göstergelerde sorun çıkma olayı olabiliyormuş (bunlarda okuduğum kadarıyla ben de onların yalancısıyım) dominarda bu tarz problemler var mı? Yanıtlarsanız sevinirim.
dominar daha sorunsuz ve stock lastikleri fena degil anladigim kadariyla. ayrica kronik sayilabilecek sorunu da yok gibi. ben pulsar kullandim ve onda da titresim var ama gidon yukseltme ile cok iyi oluyordu. dominar ile de iyi olacagindan eminim. uzun yol rahatlikla yapilir bence. ayrica dominar her turlu daha kaliteli hissettiriyor zaten kullaninca. varsa bir bayide test surusu anlarsin zaten. ayrica guvenligi cok daha kapsamli. otekine lastik alinca neredeyse ayni paraya yaklasacak.

MOSAD
19 Mart 2018, 21:04
Diğerine lastik alıp kaplama yaptıracaktım kafadan 2000tl masraf harcayacaktım. Dominarın siyah beyazı çok hoşuma gitti, lastiklerinide değiştirmeme gerek yok gibi. Arka tarafa çanta demiri yaptırmak istemiyorum yalnız. Şu tarz bir çanta bu motora uygun olur mu sizce?
https://urun.n11.com/canta/tex-881-impertex-yan-canta-motosiklet-yan-canta-soft-heybe-cant-P105895761

kdiner
19 Mart 2018, 21:16
Diğerine lastik alıp kaplama yaptıracaktım kafadan 2000tl masraf harcayacaktım. Dominarın siyah beyazı çok hoşuma gitti, lastiklerinide değiştirmeme gerek yok gibi. Arka tarafa çanta demiri yaptırmak istemiyorum yalnız. Şu tarz bir çanta bu motora uygun olur mu sizce?
https://urun.n11.com/canta/tex-881-impertex-yan-canta-motosiklet-yan-canta-soft-heybe-cant-P105895761

İyi bir şekilde sabitlemen gerek yoksa içe dışa sallanır buda sana sıkıntı verebilir. Lastikler yazın iş görür ama yolda sulamadan dolayı akıntı şeklinde birikintisinden geçerken dikkat etmen gerek, lastiğin ıslanan kısmı yere temas edince hafif yanlama yapabiliyor. Geçen sene temmuz ayında aldım orjinal lastikleri 12500km dir kullanıyorum tabi biraz da sana bağlı. Varsa olduğunuz yerde test edin bilgi alın gerisi size kalıyor.

mavellen
19 Mart 2018, 21:53
Sarı sitede 50 liraya satılandan almayı düşünüyorum
Gidon yüksetmeyi Muhammedten alın memnun kalırsınız.Ben ondan aldım motor enduro tarzında oluyor ve sürüşe keyif katıyor.Muhammedin mallar kaliteli pulsarada ondan almıştım.Çokda memnun kaldım.İrtibatı kemalde var.Alacak olursan düşün derim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------


Merhaba arkadaşlar. Pulsar 200RS düşünüyordum fakat bu Dominar benim aklıma daha çok yattı gibi. RS200'e direk rosso2 lastik takacaktım okuduğum kadarıyla az bir yağışta bile akıyormuş makine, dominar'da lastik değiştirmeye gerek var mı? Uzun bir tur düşünüyorum 5000km'lik sıfır alıp değiştirmeden temmuz ayında yaparmıyım sizce? 1,85 boyum var gidon yükselttirerek titreşim sorununu çözermiyim? (okuduğum kadarıyla titreşim problemi varmış biraz), son olarakta rs200'lerde stop etme ve göstergelerde sorun çıkma olayı olabiliyormuş (bunlarda okuduğum kadarıyla ben de onların yalancısıyım) dominarda bu tarz problemler var mı? Yanıtlarsanız sevinirim.
Stoklar sıcak iklimde iyi.Anadoluda iş görürmü bilemiyorum.Ben ani firenlemelerde henüz absyi çalıştıramadım.Virajlarda stoklar ile temkinli olmakda fayda var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------


dominar daha sorunsuz ve stock lastikleri fena degil anladigim kadariyla. ayrica kronik sayilabilecek sorunu da yok gibi. ben pulsar kullandim ve onda da titresim var ama gidon yukseltme ile cok iyi oluyordu. dominar ile de iyi olacagindan eminim. uzun yol rahatlikla yapilir bence. ayrica dominar her turlu daha kaliteli hissettiriyor zaten kullaninca. varsa bir bayide test surusu anlarsin zaten. ayrica guvenligi cok daha kapsamli. otekine lastik alinca neredeyse ayni paraya yaklasacak.
Kronik sorunu yok pişman etmez.Devamlı fan açan nk400 den iyi olduğunu düşünüyorum.

melihbesikci
20 Mart 2018, 10:35
Arkadaşlar selam, 1700 km'ye geldim. Ancak bir takım sorunlar yaşıyorum yardımlarınızı rica ediyorum. Sorunlar dominardan değil öncelikle onu söyleyeyim.

1. sorun gidon-kafa sallama. Gidon yükseltme (gp kompozit 3.5 cm) ve lastik değişimi (mitas sportforce+) yaptım. Değişimden sonra 40 km/h'tan 70'e kadar gidon bariz şekilde sağa sola sallanıyor düzenli olarak. Lastikleri ön 29 arka 31 yaptım azaldı biraz ama hala bariz şekilde var gitmedi. Balansta mı sıkıntı var acaba? Ya da gidon yükseltmede?

2. Sesler. Ön ve arka kısımdan ses geliyor. Ön kısımdan vıcır vıcır, arka kısımdan hafır hafır :) ses geliyor. Frene basınca susuyor. Balata temizliği mi gerekiyor nedir acaba?

3. Isıtmalı elcik taktırdım. Gaz kolu çok sertleşti. Motora cruise control özelliği geldi, gaz kolunu çevirip bırakınca orada kalıyor kendi kendine gazda tutuyor. 2 gündür yoruluyorum kullanırken.

Velhasıl 2-3 gündür motordan aldığım zevk sıfıra indi. Titriyor, oynuyor, ses geliyor. Aksesuarlardan önce bunlar yoktu, sorun motorun kendisinde değil farkındayım. Fikirlerinizi bekliyorum.

Keoma
20 Mart 2018, 11:02
Arkadaşlar selam, 1700 km'ye geldim. Ancak bir takım sorunlar yaşıyorum yardımlarınızı rica ediyorum. Sorunlar dominardan değil öncelikle onu söyleyeyim.

1. sorun gidon-kafa sallama. Gidon yükseltme (gp kompozit 3.5 cm) ve lastik değişimi (mitas sportforce+) yaptım. Değişimden sonra 40 km/h'tan 70'e kadar gidon bariz şekilde sağa sola sallanıyor düzenli olarak. Lastikleri ön 29 arka 31 yaptım azaldı biraz ama hala bariz şekilde var gitmedi. Balansta mı sıkıntı var acaba? Ya da gidon yükseltmede?

2. Sesler. Ön ve arka kısımdan ses geliyor. Ön kısımdan vıcır vıcır, arka kısımdan hafır hafır :) ses geliyor. Frene basınca susuyor. Balata temizliği mi gerekiyor nedir acaba?

3. Isıtmalı elcik taktırdım. Gaz kolu çok sertleşti. Motora cruise control özelliği geldi, gaz kolunu çevirip bırakınca orada kalıyor kendi kendine gazda tutuyor. 2 gündür yoruluyorum kullanırken.

Velhasıl 2-3 gündür motordan aldığım zevk sıfıra indi. Titriyor, oynuyor, ses geliyor. Aksesuarlardan önce bunlar yoktu, sorun motorun kendisinde değil farkındayım. Fikirlerinizi bekliyorum.

Bütün aksesuarları sök

ozomoto
20 Mart 2018, 11:06
eldeki karincalanma icin gidon yukseltme yapilabilir. ben daha once pulsar kullanirken uzun yol yapinca karincalanma oluyordu ve gidon yukseltme ile super olmustu. dominar ile guzel uzun yolgidilir tahminimce. ayrica din youtube'da tesadufen bir video izledim o titresimlere sebep olan sanirim kasadaki bosluklar galiba. adamlar motorun kafayi ve depoyu sokup muhtelif yerlerine cift yada tek tarafli bant takarak ziriltilari ve belki de buna bagli olan titresimleri gideriyorardi bu sekilde. tabii ki tek silindir oldugu icin illa ki titresim olur ama rahatsiz etmeyecektir tahminimce. ama atak oldugu icin ve on arka abs oldugu icin korkmadan ve zevkle binmesi cok keyif veriyor. rahat hissediliyor ve kullanimi da kolaylasiyor boylece. maddi durumum el verirse kesinlikle alicam. kredi odemelerinin belli olmasini bekliyorum. cazip bir odeme sekli olursa alirim yoksa gidip cbf tarzi bir sey alip motor isini kapaticam. muadii alti bir sey alinmak istenirse dahi fiyatlar 20 binleri geciyor. maalesef motora binmek luks gibi oldu artik bu ulke sartlarinda. cok yazik gercekten.

Bilgi için teşekkür ederim hocam , peki pulsar ve dominardaki titreşim eşit seviyede mi ? Test etme şansınız oldu mu ?

kdiner
20 Mart 2018, 11:20
Arkadaşlar selam, 1700 km'ye geldim. Ancak bir takım sorunlar yaşıyorum yardımlarınızı rica ediyorum. Sorunlar dominardan değil öncelikle onu söyleyeyim.

1. sorun gidon-kafa sallama. Gidon yükseltme (gp kompozit 3.5 cm) ve lastik değişimi (mitas sportforce+) yaptım. Değişimden sonra 40 km/h'tan 70'e kadar gidon bariz şekilde sağa sola sallanıyor düzenli olarak. Lastikleri ön 29 arka 31 yaptım azaldı biraz ama hala bariz şekilde var gitmedi. Balansta mı sıkıntı var acaba? Ya da gidon yükseltmede?

2. Sesler. Ön ve arka kısımdan ses geliyor. Ön kısımdan vıcır vıcır, arka kısımdan hafır hafır :) ses geliyor. Frene basınca susuyor. Balata temizliği mi gerekiyor nedir acaba?

3. Isıtmalı elcik taktırdım. Gaz kolu çok sertleşti. Motora cruise control özelliği geldi, gaz kolunu çevirip bırakınca orada kalıyor kendi kendine gazda tutuyor. 2 gündür yoruluyorum kullanırken.

Velhasıl 2-3 gündür motordan aldığım zevk sıfıra indi. Titriyor, oynuyor, ses geliyor. Aksesuarlardan önce bunlar yoktu, sorun motorun kendisinde değil farkındayım. Fikirlerinizi bekliyorum.

Balansına baktır, ön kısımdan gelen ses kabloların sürtünmesinden olabilir mi ama hareket halinde o sesi duyabilirmisin bilmiyorum kontrol ettir disklerin arasında delikler var onları da temizle, ısıtma da orjinal kaz kolu telin takılı olan kısmı ile aldığını kontrol et orjinalde telin girdiği kısım nasıl ise yeni taktığın tel kısmını da o şekle getir, ısıtma tel takılan kısımda biraz fazlalık varnasıl anlatsam bilmiyorum birde gaz kolu gidon topuzuna değmesin rahat hareket etmesi için arada boşluk olması lazım buda takılı kalmasına neden olabilir,

mavellen
20 Mart 2018, 12:53
Balansına baktır, ön kısımdan gelen ses kabloların sürtünmesinden olabilir mi ama hareket halinde o sesi duyabilirmisin bilmiyorum kontrol ettir disklerin arasında delikler var onları da temizle, ısıtma da orjinal kaz kolu telin takılı olan kısmı ile aldığını kontrol et orjinalde telin girdiği kısım nasıl ise yeni taktığın tel kısmını da o şekle getir, ısıtma tel takılan kısımda biraz fazlalık varnasıl anlatsam bilmiyorum birde gaz kolu gidon topuzuna değmesin rahat hareket etmesi için arada boşluk olması lazım buda takılı kalmasına neden olabilir,

Bence usta batırmış elcik ısıtmayı takarken.

kdiner
20 Mart 2018, 13:22
Bence usta batırmış elcik ısıtmayı takarken.

ben çinden almıştım ve 4 kademeli idi, bende taktım gaz veriyorum geri gelmiyordu orijinali ile karşılaştırdım ısıtmada tırnak çıkıntısı olduğunu gördüm ve o çıkıntıyı orjinali şekline getirdim basittir falçata ile çıkıntıyı kesiyorsun topuz da değmiyor zaten gayet güzel 3 4 aydır bir sıkıntı yaşamadım, dediğin gibi bir yerde bir terslik var götürüp baktırması lazım.

mavellen
20 Mart 2018, 14:21
ben çinden almıştım ve 4 kademeli idi, bende taktım gaz veriyorum geri gelmiyordu orijinali ile karşılaştırdım ısıtmada tırnak çıkıntısı olduğunu gördüm ve o çıkıntıyı orjinali şekline getirdim basittir falçata ile çıkıntıyı kesiyorsun topuz da değmiyor zaten gayet güzel 3 4 aydır bir sıkıntı yaşamadım, dediğin gibi bir yerde bir terslik var götürüp baktırması lazım.

Dominara ve bundan önceki tüm motorlarıma kendim takmıştım.Elin adamı yeterli itinayı göstermiyor.

Norton772
20 Mart 2018, 14:43
Bilgi için teşekkür ederim hocam , peki pulsar ve dominardaki titreşim eşit seviyede mi ? Test etme şansınız oldu mu ?

ben titresim hissetmedim ama kisa suruslerde bunu hissetmek zaten zor olur genelde. japon kullanmadigim icin cok titresimsiz motor nasil oluyor bir fikrim yok acikcasi. pulsar ile sadece uzun yolda avuclarim uyusuyordu ve onu da gidon yukseltme ile halletmistim. dominarda deponun orda biraz var diyorlar titresim ama bence onemsiz. motor dedigin biraz titrer zaten bence.

cc007
20 Mart 2018, 23:55
Gidon yükseltme fazla gelip gaz teli, fren teli v.s kastırmış olabilir. Genelde sanırım 2.5, 2.7 falan takıyorlar. Tavsiyem gidon yükseltme aparatını bir söktürüp deneyin.

melihbesikci
21 Mart 2018, 11:24
Dün Bay-Moto'da tüm sorunlarım çözüldü. Gidonda boşluk kalmış ve lastikler biraz inikmiş. Benzincide ön 29 arka 31 yapmama rağmen servis ölçümünde 24-28 çıktı. Sanırım benzinci hava pompası bozuktu.

Bunun yanında ledli elcik korumaları da takıldı. Gaz kolunun sertliği ise, elciği tutan aparatın vidasının tam sıkılmayıp gidona sürtmesinden dolayıymış, vida sıkıldı içeri çok az yağlandı şimdi mis gibi oldu :)

Şu an motordaki ekstralar: sportforce+ lastikler - ledli elcik koruma - usbli elcik ısıtma - ön tur camı ve cam uzatması - U7 sis farları - arka çanta ve demiri var.

Tam yolluk oldu, yakın zamanda bi selanik ve gaziantep-göbeklitepe planlarım var, Allah nasip etsin:cat:

Bay-Moto'da iken Kemal Diner abimizle de tanıştım, kendisine buradan tekrardan arka çantanın reflektörlerini düzelttiği için teşekkür ediyorum :thumleft: :cherry: Bay-Moto'ya da ilgileri için teşekkür ederim.

Angrypower
21 Mart 2018, 20:57
Dominar'cı arkadaşlar ciddi ciddi merak ve kaşıntı içindeyim. Norton 772 gibi gazlanıp Dominar'a doğru yürüyesim var lakin İstanbul trafiğinde Pulsar gibi çevik mi? Oraya buraya girer mi? Ön tur camı takmazsak Pulsar gibi 100km/sa den sonra rüzgar geriye tepikliyor mu? Titreşimi Pulsar'da 7000 devir'in üstüne çıkıp hallediyorum ama bu motorun devri düşük. Düşük devirlerde gidersem aheste aheste elim ayağım küçük kardeşi gibi titrer mi???

Norton772
21 Mart 2018, 21:51
Dominar'cı arkadaşlar ciddi ciddi merak ve kaşıntı içindeyim. Norton 772 gibi gazlanıp Dominar'a doğru yürüyesim var lakin İstanbul trafiğinde Pulsar gibi çevik mi? Oraya buraya girer mi? Ön tur camı takmazsak Pulsar gibi 100km/sa den sonra rüzgar geriye tepikliyor mu? Titreşimi Pulsar'da 7000 devir'in üstüne çıkıp hallediyorum ama bu motorun devri düşük. Düşük devirlerde gidersem aheste aheste elim ayağım küçük kardeşi gibi titrer mi???

hahaha, valla ben de hala kredi sartlarinin belli olmasini bekliorum. gorusme yapiyorlarmis bankayla dusuk faiz icin. kafama yatarsa alicam yatmazsa belki gidip ucuz yollu bir sey alicam. belki yeni cb 125 f olabilir. kredi kartina taksit kampanyasi varmis

kdiner
21 Mart 2018, 22:36
Dominar'cı arkadaşlar ciddi ciddi merak ve kaşıntı içindeyim. Norton 772 gibi gazlanıp Dominar'a doğru yürüyesim var lakin İstanbul trafiğinde Pulsar gibi çevik mi? Oraya buraya girer mi? Ön tur camı takmazsak Pulsar gibi 100km/sa den sonra rüzgar geriye tepikliyor mu? Titreşimi Pulsar'da 7000 devir'in üstüne çıkıp hallediyorum ama bu motorun devri düşük. Düşük devirlerde gidersem aheste aheste elim ayağım küçük kardeşi gibi titrer mi???

Çoğu arkadaşın imkanı olmayıp senin elinin altında olan test motorunu denemiyorsun, Avrupa ve Anadolu yakasında test motoru var bir test et üzerine bin kimse niye test ediyorsun veya üzerine oturuyorsun diye para istemiyor, bu imkanı dene artısı ile eksisi ile karşılaştır fark varmı yokmu anlamış olursun bu yapacağına eminim, imkanı değerlendir. Biraz sert oldu bu yorum galiba anlayışla karşılarsan sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

Cam taktırmasan bile gidon yükseltme şart onu söylim.

potasyum
21 Mart 2018, 22:51
dün ilk defA yunus emre kültür merkezinin önünde gördüm bayaa bayaa güzel olmuş kalıplı kaslı güzel motormuş yau

Keoma
21 Mart 2018, 23:07
dün ilk defA yunus emre kültür merkezinin önünde gördüm bayaa bayaa güzel olmuş kalıplı kaslı güzel motormuş yau

Vitesli motosiklet satışlarında en çok satan 4.motosiklet olmuş dominar.Pulsar 1.

Norton772
22 Mart 2018, 14:45
Vitesli motosiklet satışlarında en çok satan 4.motosiklet olmuş dominar.Pulsar 1.

nereden bakabiliriz bu istatistiklere acaba? ben de cok merak ediyorum hangi marka ve modeller ne kadar satti diye.

Keoma
22 Mart 2018, 15:10
nereden bakabiliriz bu istatistiklere acaba? ben de cok merak ediyorum hangi marka ve modeller ne kadar satti diye.

Ekrem ata facebook sayfasında paylaşmış

Norton772
22 Mart 2018, 15:58
Ekrem ata facebook sayfasında paylaşmış

simdi gordum, tesekkurler. keske soyle tam bir liste olsaydi ilk 10 yada 20 motosiklete dair.

Angrypower
22 Mart 2018, 19:02
Çoğu arkadaşın imkanı olmayıp senin elinin altında olan test motorunu denemiyorsun, Avrupa ve Anadolu yakasında test motoru var bir test et üzerine bin kimse niye test ediyorsun veya üzerine oturuyorsun diye para istemiyor, bu imkanı dene artısı ile eksisi ile karşılaştır fark varmı yokmu anlamış olursun bu yapacağına eminim, imkanı değerlendir. Biraz sert oldu bu yorum galiba anlayışla karşılarsan sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

Cam taktırmasan bile gidon yükseltme şart onu söylim.

İyi demişsin, hoş demişsin, güzel demişsin fakat o test motorlarını al 3-5 dk sonra getir falan muhabbetleriyle o motoru tam anlamıyla teset edemem değil mi?

Mesela Pulsar'ı hakikaten çok seviyorum ve şöyle bir kullanım var. Vitesi gerektiği zaman redline'ye doğru uzatarak atabiliyorsun veya sadece ara hızlanma için vitesle oynamana gerek kalmıyor. Pulsar'daki 2000rpm, Dominar'daki 1000rpm'ye mi eşit? Gerektiğinde sollama da vs de apışmak işime gelmiyor. Bunu da mahalle arasında bakamam. Bu yüzden siz kullanan arkadaşlara soruyorum. Bazen gaza trafiğin kaos'a gireceği yerlerde çabucak kaçmak için. Bu motor gözümdeki hantal imajını silemedi.

O yüzden sizlere soruyorum :)

kdiner
22 Mart 2018, 19:15
İyi demişsin, hoş demişsin, güzel demişsin fakat o test motorlarını al 3-5 dk sonra getir falan muhabbetleriyle o motoru tam anlamıyla teset edemem değil mi?

Mesela Pulsar'ı hakikaten çok seviyorum ve şöyle bir kullanım var. Vitesi gerektiği zaman redline'ye doğru uzatarak atabiliyorsun veya sadece ara hızlanma için vitesle oynamana gerek kalmıyor. Pulsar'daki 2000rpm, Dominar'daki 1000rpm'ye mi eşit? Gerektiğinde sollama da vs de apışmak işime gelmiyor. Bunu da mahalle arasında bakamam. Bu yüzden siz kullanan arkadaşlara soruyorum. Bazen gaza trafiğin kaos'a gireceği yerlerde çabucak kaçmak için. Bu motor gözümdeki hantal imajını silemedi.

O yüzden sizlere soruyorum :)

Devir vites arası kısa ama pulsardan atik o artın var, hangi yakada oturuyorsun bilmiyorum telefon numaram profilimde var 05464168600 irtibata geç ben sana gerekli uzun kullanım sağlarım o konuda sıkıntı olmaz bu senin için yeterli olurmu tşk ederim.

Angrypower
22 Mart 2018, 19:19
İlgin ve alakan için teşekkür ederim. Avrupa yakasında oturuyorum. Hafta sonu yağmurdan bunalmazsam bu servis etkinliğine bir gidip slm veririm gelenlere. O ara bakınırım test motoruna denk gelirse. Aklıma takılan olursa da seninle irtibata geçerim. Teşekkürler :)

kdiner
22 Mart 2018, 19:51
İlgin ve alakan için teşekkür ederim. Avrupa yakasında oturuyorum. Hafta sonu yağmurdan bunalmazsam bu servis etkinliğine bir gidip slm veririm gelenlere. O ara bakınırım test motoruna denk gelirse. Aklıma takılan olursa da seninle irtibata geçerim. Teşekkürler :)

Hangi bayiye gideceğini mesaj olarak atarsanız eğer irtibatım var ise görüşür gerekli yardımı yapar daha fazla yardımcı olmalarını sağlayabilirim.

Angrypower
22 Mart 2018, 20:10
Yağmur çok yağmazsa Oktay Motor'a gitmeyi planlıyorum.

kdiner
22 Mart 2018, 22:25
Yağmur çok yağmazsa Oktay Motor'a gitmeyi planlıyorum.

Gidersen şayet bana mesaj at bende oktay abi ile görüşür seni söylerim gerekli testi geniş geniş yapmış olursun gerisi sana kalır ister değişim yaparsın istersen Pulsar ile yola devam edersin, benim elimden gelen bu kadar.

mavellen
23 Mart 2018, 10:11
Bende pulsarla arasında farkın az olduğunu sanıyordum.Taki bir adet edinenekadar.Meğersem aynı motor değilmiş.Üzerine oturunca başka bir motora bindiğini anlaman pek fazla sürmüyor.

ozomoto
23 Mart 2018, 16:37
Uzun süre düşündüm birçok marka araştırdım ve en sonunda dominarda karar kıldım. Bu piyasada bu fiyat aralığında en mantıklı motor olduğunu düşünüyorum. Rodaj dönemini nasıl atlattığınızı ve sonrasında nasıl sonuç aldığınızı yazarsanız sevinirim arkadaşlar.:king:

Norton772
23 Mart 2018, 19:05
İyi demişsin, hoş demişsin, güzel demişsin fakat o test motorlarını al 3-5 dk sonra getir falan muhabbetleriyle o motoru tam anlamıyla teset edemem değil mi?

Mesela Pulsar'ı hakikaten çok seviyorum ve şöyle bir kullanım var. Vitesi gerektiği zaman redline'ye doğru uzatarak atabiliyorsun veya sadece ara hızlanma için vitesle oynamana gerek kalmıyor. Pulsar'daki 2000rpm, Dominar'daki 1000rpm'ye mi eşit? Gerektiğinde sollama da vs de apışmak işime gelmiyor. Bunu da mahalle arasında bakamam. Bu yüzden siz kullanan arkadaşlara soruyorum. Bazen gaza trafiğin kaos'a gireceği yerlerde çabucak kaçmak için. Bu motor gözümdeki hantal imajını silemedi.

O yüzden sizlere soruyorum :)
hantal kesinlikle degil. soyle ornek vereyim. benzinli araba deviri oldukca yuksek cevirir ve ust devirlerde adam akilli atalet kazanir. dominar dizel gibi dusun ve dusuk devirlerden itibaren atalet kazaniyor. yani yavas hizlanan bir chopper gibi dusunme sakin. ben kirk yillik motorum gibi bindim gecen gunku testte ki aylardir motora da binmiyorum cunku sattim. imkanin varsa ne kadar farkli oldugunu gorursun zaten. attan inip esege binmeye benziyor dominar'dan inip pulsar'a binmek bana gore.