PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121

burak burk
15 Aralık 2016, 12:45
Aynı şey değil, Pulsar'la bunun arasında korkunç bir performans farkı olacak. Keza bununla R25 arasında da aynı şekilde. Z300'ü ayrı tutarım ama onun fiyatı da 22 bin TL'ye çıktı.

yok tip olarak aynı olcak dedim.2 katı çekiş gücü var aralarında teker manyağı olur bu heralde.incelemek lazım gelince.tabi bu gelene kadar motor almazsam.fuardan önce geleceğini pek düşünmüyorum ama işallah gelir.bajaj servis kampında çalışanlardan biri 25 aralıkta satışa sunulucak falan demişti ama ne kadar doğru olur görücez.

kdiner
15 Aralık 2016, 13:06
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/1.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/2.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/3.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/4.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/5.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/6.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/7.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/8.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/9.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/10.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/11.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/12.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/13f3cf6.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/14.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/15.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/16.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/17.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/18.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/19.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/20.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2016/12/15/21.jpg

cagiran
15 Aralık 2016, 13:10
Çok ince hesap yaptım,
14.100 TL den aşağı olmaz,
Ne kadar yukarıda olacağı Kuralkan'ın ne kadar kar etmek istediği ile alakalı ama tahminim 14.250 TL dir.

Seko
15 Aralık 2016, 13:21
Bordo rengi çok beğendim.

YasinC
15 Aralık 2016, 13:23
Duke390 ile aynı bloğu kullanıp maksimum hızın 148km olması düşündürücü. Motoru öldürmüşler iyice. Duke390 çok rahat 170'i deviriyor.

Önceden teknik detay olarak şu resim dolanıyordu.
http://ic.maxabout.us//misc/infographics//Pulsar_CS_400_SS_400_NEW.jpg/thumb/1100


148km 400cc için çok vasat bir hız. R25 bile 180'i rahat deviriyor. Şaka gibi.

Lucas
15 Aralık 2016, 14:30
Ben olsam renk seçeneklerini arttırır, bol aksesuar seçeneği sunar, kişiselleştirilmeye elverişli hale getirir ve sürerdim piyasaya.
Ön cam, 3'lü çanta seti, değişik jant seçenekleri, ve uygun fiyatla peynir ekmek gibi satardım.
Bir de mümkünse kendi bünyenizde anlaşacağınız bir finans kuruluşu ile anlaşıp vadeli satılabilmesini sağlayabilirseniz yollardaki her 5 motordan en az 1 tanesi Dominar olabilir.

retox70
15 Aralık 2016, 14:58
renk seçeneğinin artması yp stok maliyetini arttırıyor buda fiyatlara yansıyor, bu hatayı Hero Tr de yaptı, Kuralkan daha tecrübeli 2-3 renkten fazla gelmez bu model.

Lucas
15 Aralık 2016, 15:15
renk seçeneğinin artması yp stok maliyetini arttırıyor buda fiyatlara yansıyor, bu hatayı Hero Tr de yaptı, Kuralkan daha tecrübeli 2-3 renkten fazla gelmez bu model.

Boyasız getirip burada boyasınlar.
İmkanları var bunun için :)

YasinC
15 Aralık 2016, 15:49
0-100km hız testi 8,3 saniye imiş.

250cc motorlar 7 saniye civarlarında geziyor üstü değil. Bu motordan performans namına bir şey beklemeyin.

jimi_hendrix
15 Aralık 2016, 17:15
devir göstergesi 13.000 e kadar olan bir motorun kesicisi tahminen 11.000-12.000 aralığında bişeydir, son hızı düz hesap 150 olan makine bu hızı 11.000 devirde yapıyorsa 100 ile giderken 7.000 devir çevirecek demektir.

Yani 100 ile gitmek için deli gibi bağıracak motor. Nerde bunun konforu nerde bunun rahatlığı.

aksoyy
15 Aralık 2016, 17:49
0-100 8.3 ise hiç iyi değil

jimi_hendrix
15 Aralık 2016, 17:53
vites değiştirmekten hızlanmaya vakit bulamıyordur. o yüzden hızlanamıyordur.

TIGERSHARK
15 Aralık 2016, 18:04
Görüntü olarak iş yapar ama ciğer olarak beklentinin altında kaldı bence

ayzek
15 Aralık 2016, 18:11
400CS yi düşünmuyor değildim fakat onun yerine bu modelin çıkması ve gücünün düşürülmesi renk seçeneklerinin az olması artan döviz kuru otv vs nedenleri ile fikrimi değiştirdim en en fazla 175 km yapar dahada fazlası görülmez gibi fiyat olarakta 15 bin üstü sinek avlar der geçerim birde bu bajajda alışkanlık heralde model öne sürüp farklı mödel üretmek 4 tekerli motosikletlerindede adı re60 iken Qute ismiyle yüksek fiyattan satışa çıkınca satışlar tek tük oldu

Seko
15 Aralık 2016, 18:26
0-100 8.3 ise hiç iyi değil

Onu ben de gördüm ama inandırıcı gelmedi. NS200 kaç saniyede çıkıyor ki ?

YasinC
15 Aralık 2016, 19:14
vites değiştirmekten hızlanmaya vakit bulamıyordur. o yüzden hızlanamıyordur.

Duke 390 da da 100km ye kadar 3 kez vites degisiyor ancak 5.5 saniyede cikiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------


Onu ben de gördüm ama inandırıcı gelmedi. NS200 kaç saniyede çıkıyor ki ?

8 saniye civarlarında oda

"The company claimed top speed of the bike is 148 kmph and it can do the 0-100 kmph sprint in 8.23 seconds. Bajaj Dominar 400 is available in India with 2-channel ABS (Anti-lock Braking System). The key rivals of the bike in India are RE Himalayan, Mahindra Mojo 300, RE Classic 350, Benelli TNT 250 and KTM Duke 390."

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

Bu performans değerleri rezalet.



https://ic.maxabout.us//misc/infographics//dominar-400-infographic.jpg/thumb/1100

http://ic.maxabout.us//misc/infographics//Bajaj-Pulsar-200NS-NEW.jpg/thumb/1100

AhmetCan1903
15 Aralık 2016, 19:33
Çöp çöp, gitmez bu, fren kötü, jant kırılır abi ya , titriyor prostat oldum ben 15 milyara 250cc motor alcam diyorsaniz almayın
Fiyat 13-14 olursa yaz beni.Bu arada Hangi motor gerçek top speedini yazıyo ki ? Motor 170 yapar 170 de size yetmiyor ise buyrun 600r bakın. (14 den çok olursa tutmaz)

konak1
15 Aralık 2016, 20:16
14bine civarında gelirse gelir, bu rakamın üstü yalan olur.

aksoyy
15 Aralık 2016, 21:03
Bu işde bi yanlışlık olduğuna inanmak istiyorum. Ama hiç mantıklı değil ki 300 cc desen anlarım ama 400 cc deyince beklenti yüksek oluyor bir de ktm 390 ile kıyaslandığı için beklentimiz yükseldi şahsen benim aklımda böyle fikir oluşmuş du nasıl ns 200 duke 200 benzer çıktı aynısını bu motor içinde bekledim. Ama yine bi umut ülkeye gelsin bi test motorları çıksın ozaman belli olur. Fiyatı içinde çok konuşulmaya gerek yok 250 cc klasmanı için çıkarıldığı belli olduğundan fiyatı da 250 cc klasmanına yakın olur.

karaca3
15 Aralık 2016, 21:07
devir göstergesi 13.000 e kadar olan bir motorun kesicisi tahminen 11.000-12.000 aralığında bişeydir, son hızı düz hesap 150 olan makine bu hızı 11.000 devirde yapıyorsa 100 ile giderken 7.000 devir çevirecek demektir.

Yani 100 ile gitmek için deli gibi bağıracak motor. Nerde bunun konforu nerde bunun rahatlığı.

bunu bilmem ama ns 200 7.000 devirde 100 km sürat yapıyor.

ibrahim0707
15 Aralık 2016, 21:19
bence buna verilecek paraya ya mt 25 ya veya r 25 alınır bide tek silindir olması zıngır zıngır titrerde

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------

aslında özellik leri fena değil ama fabrikayon nasıl olur görcez r25 mt 25 gidişatıda fena değil yani

YasinC
15 Aralık 2016, 21:19
Bu işde bi yanlışlık olduğuna inanmak istiyorum. Ama hiç mantıklı değil ki 300 cc desen anlarım ama 400 cc deyince beklenti yüksek oluyor bir de ktm 390 ile kıyaslandığı için beklentimiz yükseldi şahsen benim aklımda böyle fikir oluşmuş du nasıl ns 200 duke 200 benzer çıktı aynısını bu motor içinde bekledim. Ama yine bi umut ülkeye gelsin bi test motorları çıksın ozaman belli olur. Fiyatı içinde çok konuşulmaya gerek yok 250 cc klasmanı için çıkarıldığı belli olduğundan fiyatı da 250 cc klasmanına yakın olur.

bende sizin gibi düşünüyordum 200ns gibi sınıfında performanslı bir motor olarak ancak bu değerler ile 250cc performansı bile çok zor. Hatta CBR250, GT250R gibi bir makine ile yan yana kalktığında arkada kalmak içten değil. Tork iyi dedik ancak 35nm torku nereye saklamışlar anlamadım.

ibrahim0707
15 Aralık 2016, 21:30
aslında özellik leri fena değil ama fabrikayon nasıl olur görcez r25 mt 25 gidişatıda fena değil yani

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

aslında özellik leri fena değil ama fabrikayon nasıl olur görcez r25 mt 25 gidişatıda fena değil yani

aksoyy
15 Aralık 2016, 21:40
bende sizin gibi düşünüyordum 200ns gibi sınıfında performanslı bir motor olarak ancak bu değerler ile 250cc performansı bile çok zor. Hatta CBR250, GT250R gibi bir makine ile yan yana kalktığında arkada kalmak içten değil. Tork iyi dedik ancak 35nm torku nereye saklamışlar anlamadım.

Ben bu motoru torku için düşünüyordum son surat benim için çok önemli değil genelde şehir içi kullandığım için 0-100 en azından 5.5-6.5 saniye olmasını bekliyordum
Cf 400 NK bundan daha performanslı 6.25 saniye 0-100

yürekçe
15 Aralık 2016, 21:50
2004 er5 alırım buna binecegime

YasinC
15 Aralık 2016, 21:57
Ben bu motoru torku için düşünüyordum son surat benim için çok önemli değil genelde şehir içi kullandığım için 0-100 en azından 5.5-6.5 saniye olmasını bekliyordum
Cf 400 NK bundan daha performanslı 6.25 saniye 0-100

Merakla bekliyorum Türkiye'deki tanıtımı ve test sürüşlerini. Ekrem ATA bey açıklama yapar belki. Bu kadar tork'un nereye hapsedildiğini.

Bende sizin gibi son sürat değil kesinlikle tork yani ivmelenmesini düşünüyordum. İnşallah mundar etmemişlerdir. :)

aksoyy
15 Aralık 2016, 22:51
Merakla bekliyorum Türkiye'deki tanıtımı ve test sürüşlerini. Ekrem ATA bey açıklama yapar belki. Bu kadar tork'un nereye hapsedildiğini.

Bende sizin gibi son sürat değil kesinlikle tork yani ivmelenmesini düşünüyordum. İnşallah mundar etmemişlerdir. :)
İnşallah bakalım.

TIGERSHARK
15 Aralık 2016, 23:28
umutlarımız cf 400 nk ya kaldı

madem bu kadar kısacaklardı 400cc motor bloğu yapmanın anlamı yoktu 250cc çift silindirli bir motor koysalardı hem titreşim az olur hemde bundan daha verimli bir Motor olurdu

aksoyy
15 Aralık 2016, 23:41
umutlarımız cf 400 nk ya kaldı

madem bu kadar kısacaklardı 400cc motor bloğu yapmanın anlamı yoktu 250cc çift silindirli bir motor koysalardı hem titreşim az olur hemde bundan daha verimli bir Motor olurdu

Bence biz beklentimizi çok yüksek tuttuk 200ns gibi olacak diye duşunduk.

cagiran
15 Aralık 2016, 23:58
Bence tek silindir olması hariç, inazuma karakterinde bir motor geliyor.
Ağırlığı ve yavaşlığı çok benzer olumsuz yönler.
Konforu iyi olursa ve ivmelenmesi de iyi olacak gibi bu anlamda olumlu yön olarak tercih edilir.
Inazuma da olmayan beygir gücünü de eklemişler, bu ağırlığın üstüne artçı ve çanta eklenince bayılmasın gibilerinden düşünebiliriz...

burak burk
15 Aralık 2016, 23:59
sürmeden etmeden bence boşa yorum yapmayın.pulsarda ns200 de bile 11 saniyedede 100 e çıkan var 8 saniyedede 100 e çıkan var.0 100 kmdeki motorun km neydi ? rodajı bitmişmiydi ? hava sıcaklığı ? sürücünün ağırlığı ? vs diye uzar gider.35 hp 35 torklu bir motorun 8 saniyede 100e çıkması facia.neye göre ölçülüyor onu bilmiyorum ama max hız da enteresan.örneğin bu veriler devir kesici uyarısında ulaşılan değerler olabilir.devir uyarısından sonra zaten sanırım ns200 bile 3000 devir çeviriyor.gelsin parasıda belli olsun görelim.ben asıl renklerine taktım gerçekten REZALETTT.

dyavol-77
16 Aralık 2016, 01:07
umutlarımız cf 400 nk ya kaldı

madem bu kadar kısacaklardı 400cc motor bloğu yapmanın anlamı yoktu 250cc çift silindirli bir motor koysalardı hem titreşim az olur hemde bundan daha verimli bir Motor olurdu

Evet haklısınız 400cc bir motosiklet için teknik verileri (gücü) vasat altı, olmamış Bajaj amca.
Buna da 200ns gibi 3 buji kullanmışlar...enteresan. 3 buji koyuncaya kadar 3bg ekleyedin daha İYİ olacaktı

Seko
16 Aralık 2016, 09:06
Duke 390 da da 100km ye kadar 3 kez vites degisiyor ancak 5.5 saniyede cikiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------



8 saniye civarlarında oda

"The company claimed top speed of the bike is 148 kmph and it can do the 0-100 kmph sprint in 8.23 seconds. Bajaj Dominar 400 is available in India with 2-channel ABS (Anti-lock Braking System). The key rivals of the bike in India are RE Himalayan, Mahindra Mojo 300, RE Classic 350, Benelli TNT 250 and KTM Duke 390."

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

Bu performans değerleri rezalet.



https://ic.maxabout.us//misc/infographics//dominar-400-infographic.jpg/thumb/1100

http://ic.maxabout.us//misc/infographics//Bajaj-Pulsar-200NS-NEW.jpg/thumb/1100

Kilosunu görmemiştim. O zaman mevzu kısmen anlaşılıyor, 182 kg oldukça yüksek. Yalnız bu durumda vitesinin uzun oranlı tutulduğu anlamı da çıkıyor, o zaman da son hızının 148 km/saat olmaması gerekir. Demek ki son hız güçten dolayı değil, devir kesici ile böyle belirlenmiş demektir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------


devir göstergesi 13.000 e kadar olan bir motorun kesicisi tahminen 11.000-12.000 aralığında bişeydir, son hızı düz hesap 150 olan makine bu hızı 11.000 devirde yapıyorsa 100 ile giderken 7.000 devir çevirecek demektir.

Yani 100 ile gitmek için deli gibi bağıracak motor. Nerde bunun konforu nerde bunun rahatlığı.

Tek silindirli motorun çevireceği en fazla (redline için söylüyorum) 9000 - 9500 devir falandır. Belki de ilk üç vitesi motoru şehir içinde rahatlatmak için uzun oranlı tuttular, o yüzden 0-100'ü bu kadar yavaş. Hız olarak da bu güçle 7000 devir civarında bile 140'ı görmesi gerekir. Ortada bir gariplik var, motor gücü ile performans değerleri bana göre tutarsız, bu torkun karşılığında bir şey görmemiz gerekir. Belki de esnekliği iyidir. Yani mesela 40 km/saat'ten başlayıp 120'ye kadar aynı viteste kopup gidiyordur. Motor Duke 390 sınıfında ama aynı karakterde olmadığı kesin. Sanki Inazuma havasında bir motor olacak gibi. Bana göre bunlar çok sorun değil, eğer uzun yolu rahatsa güzel olur. Oturup R25'lerle 0-100 yarışacak değiliz ama rahatsız edecek bir hantallık da olmamalı.

Ros1n2
16 Aralık 2016, 09:18
Neden bu tip reklamlara 4 silindir sesi koyarlarki..

cagiran
16 Aralık 2016, 09:19
Sanki Inazuma havasında bir motor olacak gibi. Bana göre bunlar çok sorun değil, eğer uzun yolu rahatsa güzel olur. Oturup R25'lerle 0-100 yarışacak değiliz ama rahatsız edecek bir hantallık da olmamalı.

Aynı fikirdeyim,bu sebeple takipteyim..

Lucas
16 Aralık 2016, 10:32
400 cc motorun tek silindirli de olsa, 150 km hıza kadar soluksuz çıkarak 20 km daha hızlanma payı olmalı diye düşünüyorum.
Fakat yakıt ekonomisi için belirli ölçüde beygirden feragat edilmiş olabilir.
Sanırım bu motoru çok gitsin çok yaksın diye değil, normal gitsin az yaksın mantığı ile geliştirmiş Hint'li mühendisler.
Konuşmak için çok erken, yazılı veriler ile gaz kolunun verileri birbirini tutmayabilir.
Gaz kolunu açtığımızda yüzümüzde tebessüm oluşturabileceğini düşünüyorum ben yinede.

Teknik verilere çok takılmadan, sadece uygun fiyat ve servis ağı nedeni ile tercih edilebilir.

sheriff87
16 Aralık 2016, 10:49
Bekleyeni olarak bende güç kdnusunda hayal kırıklığı yaşadım ama SEKO arkadaşımızla aynı fikirdeyim, uzun yolcuyum ben öyle sokak yarışı filan hevesinde değilim, öte yandan bu güç kısımı yakıtı olumlu etkiliyecekse ki etkiler dünyünın en pahalı benzinini kullanan bir vatandaş olarak bunu göz önünde bulunduracağım tabiki. İkinci olarak fiyat beklentisi. Eğer aynı güçteki 250lik japonlardan ucuz değilse piyasada tutunması zor olacaktır. Şahsen ben öyle bakarım. Hindistan fiyatları çevrilmiş hali 7000-8000 tl arası olacak deniyor. Dediğim japonlardan 1-2 kağıt aşağı olursa satar. 3-4 aşağısı olursa piyasada başka markanın esamesini okutmaz. ayrıca cfnin 400 nksı giriyor öyle nsteki gibi kardan indirimi 2000-3000 yapacak şekilde satmaya çalışırlarsa kusura bakmasınlar. Bakalım görelim.

ekrem ata
16 Aralık 2016, 10:53
Değerli arkadaşlar;

Öncelikle sektöre hayırlı olsun. Super Sport segmentinde toplamdaki pay büyüyor. Talep her geçen gün artıyor. 2016 yılında adetsel bazda % 8,35’e ulaştı. Önümüzdeki yıl bu segmentte güzel bir rekabet olacak. Bu rekabetten inşallah kullanıcılarımız karlı çıkacak.

Dün bildiğiniz gibi bu modelimizin Hindistan’da lansmanı yapıldı. Bizler de 26-28 Aralık tarihleri arasında Antalya’da yapacağımız bayiler toplantısında tanıtımını yapacağız. Bu tarihten sonra yoğun iletişim kanallarında ürün haberlerimiz olacak. Benim bu model ile iddialı söyleyebileceklerim;

1. Azami güç 35 PS değerine 8000 rpm, Maximum Tork değerine 6500 rpm’de ulaşmasının iyi anlaşılması gerekir. Bu değerler çok rahat bir sürüş demektir. Düşük devirde bile yüksek tork değerini hissetmenin keyfini yaşayacaksınız,
2. Titreşim konusunda Pulsar NS 200 modelimizden daha iddialı olduğu bize ifade edildi,
3. Özellikle sürüş tekniği açısından naked kıvraklığı ile advanter konforunun karışımı bir pozisyon dizayn edilmiş. Bu sayede uzun yollarda yorulmadan seyahat imkânı yakalanacak.
4. ABS, vites değiştirme göstergesi, 3 buji, 4 valf, full enjeksiyon, led sinyaller standart sunulacak.

Tüm bunlara rağmen biz biliyoruz ki siz değerli kullanıcılarımızın yorumları her zaman en muteber olacaktır.
Fiyat konusunu gerçekten belirlemedik. 250 cc üzeri en büyük handikap biliyorsunuz % 37 ÖTV tutarı. Fuarda fiyatının belirleneceğini umuyoruz.

Planımız ve hedefimiz MAYIS ayında hizmete sunmak.

Bu modelde çok iddialı olduğumuzu da ifade etmek isterim. Üzerinde gerçekten çok çalışıldı.

Saygılarımla…

fedos
16 Aralık 2016, 12:49
Başarılar diliyorum Ekrem bey , %37 ye rağmen Piyasa da çok ciddi fiyat avantajı sunulacağını tahmin ediyorum .En azından bir sezon .

kilhan
16 Aralık 2016, 12:50
Bajaj TVS ve diğer bazı üreticiler Yüksek üretim rakamlarında kalite-fiyat performansı yüksek üretimler yapabiliyorlar.
Bu potansiyeli kullanmak isteyen premium markalar karşılıklı taahütler ile ürün ortaklıkları yapıyor.
Bu ürünlerde KTM ve BMW de olduğu gibi ürün dizayn grupları birlikte çılışıp son haline getirilip üretimdede sıkı kalite kontrolu yapılıyor.

Asıl Üretici kendi markası altında bu dizayn edilmiş ürünü aynen kullanamıyor.
Bu nedenle Duke lerin üzeride üreimi yapan Bajaj markası BMW lerin üzerindede TVS markası ile göremezsiniz.
Dominar da güç düşüklüğünün sebebi bundan kaynaklanıyor.Yapabilseydi firma Duke le aynı güçte üretimi yapardı..

:cherry:Acaba aldıktan sonra KTM nin gücüne upgrade edilirmi buna bakmak lazım...

abeciMotoru
16 Aralık 2016, 13:22
canı çekilmiş gariban bi motor olarak gelmiş çok enteresan, 400cc motorun var ama 250cc gibi davranıyo.
bacac yine can aldı haberlerini böyle engelleriz düşüncesi hep :D

aksoyy
16 Aralık 2016, 13:30
Sabırla 10 gün daha bekleyecez :santa:

YasinC
16 Aralık 2016, 13:39
Bu motoru denemeden ne olduğu belli olmayacak. Kağıt üstündeki değerler ile beklenene göre çok hantal olacak.

Ekrem bey, düşük devirde de torku hissedeceksiniz demiş ancak ben bu motorun 35nm torka sahip olduğuna denemeden inanmam. Çünkü 0-100 ve son sürat değerleri çok kötü kağıt üstünde.

Tahminim Supersport modeli ile arasında fark olsun diye bu motor güç olarak yazılım ile kısıtlanmış.

Seko
16 Aralık 2016, 15:39
Ben size Duke 390'ın değerlerini yazayım :

Tork : 7250 dev/dak - 35 Nm
Güç : 9500 dev/dak - 43 BG

Dominar 400 :

Tork : 6500 dev/dak - 35 Nm
Güç : 8500 dev/dak - 35 BG

Görüldüğü üzere Dominar 400 tork olarak daha iyi bir noktada. En azında benim tercihim her zaman düşük devirde yüksek tork olduğundan benim için böyle. Duke ile aralarındaki hızlanma farkı tamamen kilo ve vites kutusundan geliyor. Dominarın 28 kg fazlası var. Şunu da unutmayın ki Duke 390 kilosuna göre gerçekten fazla bir motora sahipti. Eşimle deneme sürüşü yaptığımızda her gazda ve gaz kesmede kafalarımız tokuşmuştu. Bunda durum tam kıvamında olacaktır. Titreşim de daha azsa ki Ekrem Bey öyle olduğunu söylüyor, iş sadece fiyata kalır. Bir de şunu hesapladım, motor 148 km/saat hızı maksimum güç devrinde yaparsa bu durumda 6500 devirde yani torkun en fazla geldiği devirde 113 km hızda olacaktır. 9000'de 148 yapsa 6500'de 103 yapıyor olacaktır. Düşünün ki 100 - 110 civarı gidiyorsunuz ve o sırada 35 Nm tork elinizi altında hazır duruyor. Ne yokuş dinler ne de sollama. Uzun yolda araçlarla oyun oynarsınız.

Bune
16 Aralık 2016, 16:10
Reklamdaki motorların sesi benim Fazer' dan daha iyi 4 silindir sesi veriyor :D Bu kadar mı egzoz sesinden utanmışlarda dublaj yapma ihtiyacı duymuşlar enteresan.

cagiran
16 Aralık 2016, 16:16
Hesapta hata varsa düzeltin lütfen,

Gidiş yolum şudur,

Pulsar RS200
Hindistan'da: 1,13,389 RS
Türkiye'de :11.760 TL
Dominar 400
Hindistan'da: 1,36,01 RS
Türkiye'de: ??

Hindistan fiyatları oranlanırsa
1.36/1.13 =1.2

RS200 Türkiye'ye geliş fiyatı
11.760 - %8 ötv - %18 kdv = 9250TL

Dominar 400 Türkiye'ye geliş fiyatı
9250x1.2 =11.100 TL

Dominar 400 satış fiyatı
11.100 + %18 kdv + %37 ötv

17.944,26 TL

Seko
16 Aralık 2016, 16:35
İşte o geliş fiyatının düşmesi gerekiyor.

AhmetCan1903
16 Aralık 2016, 16:40
18 milyara bu motoru alan açık net çok zengindir. İdeali 14 dur üstü gereksizdir üstüne gelicekse bajaj hiç getirmesin daha iyi

KumanBayram
16 Aralık 2016, 16:48
Hesapta hata varsa düzeltin lütfen,

Gidiş yolum şudur,

Pulsar RS200
Hindistan'da: 1,13,389 RS
Türkiye'de :11.760 TL
Dominar 400
Hindistan'da: 1,36,01 RS
Türkiye'de: ??

Hindistan fiyatları oranlanırsa
1.36/1.13 =1.2

RS200 Türkiye'ye geliş fiyatı
11.760 - %8 ötv - %18 kdv = 9250TL

Dominar 400 Türkiye'ye geliş fiyatı
9250x1.2 =11.100 TL

Dominar 400 satış fiyatı
11.100 + %18 kdv + %37 ötv

17.944,26 TL

Hocam senin yaptığın hesaptan gelirse satamaz bence 18 bin tl çok fazla

burak burk
16 Aralık 2016, 18:26
mayıs ayında geliceği söyleniyor boşa fiyat tartışmayın bence.daha neler iner neler çıkar.tek gerçek max 15.000 tl olması daha fazlası bence çok zor.