PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121

Norton772
05 Haziran 2017, 09:43
Dün itibariyle Antalya'da yapılan deneme sürüşüne katıldım. Pulsar ile arasında epey fark var bence. Üstüne oturuş pozisyonu bir defa daha oturaklı hissettiriyor. Ayrıca vites geçişleri daha şıkır şıkır. Gaz tepkimesi bence gayet güzel ve kontrollü. Özellikle ön frenleri çok iyi. Sesi falan da güzel. Ki binip test ettiğimiz motor 400 kişinin üstünden geçmiş bir motor. Kim bilir ne işkenceler yaşadı. Gösterge paneli de daha kaliteli hissettiriyor. Kısacası ben çok beğendim.

ayns
05 Haziran 2017, 09:56
Yorum yazmıyayım diyordum fakat gerçekten insanlar doğru bir şekilde bilgilendirilmiyorlar bir çığırtkanlıktır gidiyor arkadaşlar dominar a karşı bir düşmanlığım yok fakat doğru bildiğimi de söylemek istiyorum daha öncede yorum yazmıştım duke 250 de duke 390 nımda oldu ve çok uzun km ler yaptım dominarıda 3 kere test ettim

dominar la ilgili tork tork tork diye ısrarla ekrem bey yazıyor

duke 390 tork değeri 35 Nm @ 7250 rpm. 43 hp @ 9500 rpm.


dominar 400 35 @ 6500 (Nm @ RPM) 35 @ 8000 (Ps @ RPM)

duke 390 tork olarak aynı değere sahip beygir gücü alaksız gelelim birde kağıt üzerindeki lere değilde kullanım gerçekliğine

duke 390 tork olarakta güç olarakta son hız olarakta tüm şartlarda alakası olmayan bir motor diyeceklerki biri 6500 devirde veriyor diğeri 7200 devirde bunun zerrece kullanımda bir farkını anlıyamıyorsunuz 0.700 devir farkı anlamak güç

evet tek + sı artıçının kesinlikle daha geniş ve rahat olması dukeye göre

ayrıca eski kasa duke yi 21 000 tl hala satıldığını belirtmek isterim aradaki farka değermi değer çünkü şöyle demekte yarar var biri hyundai iken diyeri wolksvagen kalite konusunda arada fark mevcut

ayrıca son olarak şunuda demeden geçemiycem kağıt üzerinde duke 250 ye göre dominar daha iyi olsada

yeni kasa duke 250 yi de bir test etmenizi öneririm çünkü hem artçı hemde sürücü selesi çok rahat ve geniş

hızlanması dominarla aynı son hız olarak dominar la aynı alt devirlerde dominar daha iyi fakat arada 1000 tl fark için sadece daha torklu diye dominarı tercih edilirmi oda kullanıp test edip tercih yapın diyorum

ikisindede kaydırmalı debriyajlar var ikisindede abs var

ktm nin frenleri daha hisli duke 250 vergisi daha az ve daha az yakıtlı

maksadım dominarı yermek değil ama fiyatı gerçekten mantıklı düşünüldüğünde alternatifleri varken ki biri ktm diğeri bajaj

dominar 15000 olmalıydı diye şahsi fikrimi demeden geçemiycem sadece duke 250 ye göre daha tork lu olması tork avantajının olması tercih sebebimidir oda kişilerin kendinin tercihidir

ayzek
05 Haziran 2017, 10:39
Son birkaç yorumlatda sürekli bir kıyas kıstas görüyorum cbr250,r25,duke250,duke390 gibi yok o daha iyi yok bu daha güçlü gibi yok kalkışta bu bunu yer gigi
Gelelim asıl konuyo peki dominar bunlarımı vaad ediyor 390 dan hızlıyım r 25 i tokatlarım gibi şeylermi vaad ediyor hayır
Dominar beygir ve tork olarak hallice tek silindirin yanı sıra düşük devirde yüksek torktan düşük yakıt tükemi sonuç olarak bir ss motosiklet değil naket ve commuter olarak ben kabul ediyorum dominarı bir çok kişiye şehir içi ve şehir dışı kullanıma gelecek bir motor hali hazırda 200 ns sahibiyim uzun yolda yaptım tek sıkıntı konfor 120 den sonra sollamalarda nazlanması 145 gibi hızlarda titreşim ve yüksek yakıt tüketimi son hızlarda dominarda ise sollama rahat uzun yol konforlu son hızı denemedim fakat 135 140 km hıza kadar hiç güç kaybetmeden hızlanmasıydı bir çok kişiye yeterli olacaktır kıyas tabikide yapalım ama en önemlisi ihtiyaçlarımızı karşılıyormu bu bana yetermi yetmiyorsa zaten başka motor tercih edilir 390 2 el şukadar bunun yerine alırım git al abicim seni tutan yok ben almam teknik verilerde iyi olabilir en az 3 tane blok patlatanı biliyorum r25 sorunlu bir motor o yğzden tercih etmem bunlar kişiye göre değişir şu yüksrk ötv den dolayı şu ara hiç bir mptpr tercih etmem 14 15 bin bandında dominar harika bir motor olurdu şu süreçte elimizdekinin kıymetini bilip yola devam etmek bana göre en mantıklı

ayns
05 Haziran 2017, 10:46
Son birkaç yorumlatda sürekli bir kıyas kıstas görüyorum cbr250,r25,duke250,duke390 gibi yok o daha iyi yok bu daha güçlü gibi yok kalkışta bu bunu yer gigi
Gelelim asıl konuyo peki dominar bunlarımı vaad ediyor 390 dan hızlıyım r 25 i tokatlarım gibi şeylermi vaad ediyor hayır
Dominar beygir ve tork olarak hallice tek silindirin yanı sıra düşük devirde yüksek torktan düşük yakıt tükemi sonuç olarak bir ss motosiklet değil naket ve commuter olarak ben kabul ediyorum dominarı bir çok kişiye şehir içi ve şehir dışı kullanıma gelecek bir motor hali hazırda 200 ns sahibiyim uzun yolda yaptım tek sıkıntı konfor 120 den sonra sollamalarda nazlanması 145 gibi hızlarda titreşim ve yüksek yakıt tüketimi son hızlarda dominarda ise sollama rahat uzun yol konforlu son hızı denemedim fakat 135 140 km hıza kadar hiç güç kaybetmeden hızlanmasıydı bir çok kişiye yeterli olacaktır kıyas tabikide yapalım ama en önemlisi ihtiyaçlarımızı karşılıyormu bu bana yetermi yetmiyorsa zaten başka motor tercih edilir 390 2 el şukadar bunun yerine alırım git al abicim seni tutan yok ben almam teknik verilerde iyi olabilir en az 3 tane blok patlatanı biliyorum r25 sorunlu bir motor o yğzden tercih etmem bunlar kişiye göre değişir şu yüksrk ötv den dolayı şu ara hiç bir mptpr tercih etmem 14 15 bin bandında dominar harika bir motor olurdu şu süreçte elimizdekinin kıymetini bilip yola devam etmek bana göre en mantıklı

burda eleştirilen konu dominar alma duke al değil dominar 18 000 tl

daha kaliteli bir marka var iken neden dominar

fiyatlandırma sı yanlış olmuş evet 14 15 bandı olsaydı gerçektende çok çok güzel olurdu

ktm 2 tane blok patlatmış ? her markada olabilecek meseleler kaç tane satıldıda 2 tanesi blok patlatmış

pulsarın sorunlarının dağ gibi olduğunu demeye gerek yok sanırım

mt 25 veya r25 satılan satış adedine göre çıkardığı sorunları yüzdeye vuralım acaba dediğiniz gibi sorunlu bir motormudur ?

herneyse elbette isteyen istediğini alsın burda anlatılmak istenen fiyatlandırmasının yanlış olması kıyas yapılmasının tek sebebi daha kaliteli bir marka varken nerdeyse aynı rakkamlara neden dominar alısın

ayzek
05 Haziran 2017, 11:15
burda eleştirilen konu dominar alma duke al değil dominar 18 000 tl

daha kaliteli bir marka var iken neden dominar

fiyatlandırma sı yanlış olmuş evet 14 15 bandı olsaydı gerçektende çok çok güzel olurdu

ktm 2 tane blok patlatmış ? her markada olabilecek meseleler kaç tane satıldıda 2 tanesi blok patlatmış

pulsarın sorunlarının dağ gibi olduğunu demeye gerek yok sanırım

mt 25 veya r25 satılan satış adedine göre çıkardığı sorunları yüzdeye vuralım acaba dediğiniz gibi sorunlu bir motormudur ?

herneyse elbette isteyen istediğini alsın burda anlatılmak istenen fiyatlandırmasının yanlış olması kıyas yapılmasının tek sebebi daha kaliteli bir marka varken nerdeyse aynı rakkamlara neden dominar alısın

malesef rakamlar tutmuyor sıfır üzerinden arada ciddi fiyat farkı var sıfır dominor 2 el kıyaslamasıda yakın fiyatlar çıkıyor fakat dominar ihtiyaçlarına göre alınırsa kesinlikle üzecek birşey değil örneğin cbr125 yerine 200 ns tercih eden çok oldu keza cbr250 yerine dominar 400 ü tercih eden çok olacak hem cc hem tork hemde neredeyse cbr250 ile eş değer yakıt tüketimi sebebi ile şimdi 200 ns ile r25 e kafa tutarsam üzülürüm haliyle ama 200 lük motor olarak ns in performansı oldukça iyi keza dominar içinde bu böyle haklı olarak eleştiricez motor işi bütce ve ihtiyaç işi xmax 250 ile xmax400 arasında 150cc fark olmasına rağmen 10.000 tl fark var parası olan alır top speed derdin yoksa her türlü yeter

DKN
05 Haziran 2017, 11:33
bajaj v ne zaman gelicek ? halâ haber alamıyoruz kendisinden. mavi rengi gelicek mi

snrdngurme
05 Haziran 2017, 14:42
Dün Dominarı test ettim yaklaşık 20 dakika vakit geçirdik kendileriyle izlenimlerimi kısaca yazmaya çalışayım. Öncelikle motoru beklediğimden daha çok beğendiğimi söyleyerek başlayayım.
motorun Oturuş pozisyonu ve selesi rahat, mevcut motorum Pulsarla kıyaslamam gerekirse daha iri motor deposu sizi sarıyor motorun üzerinde kendinizi güvende hissediyorsunuz.
motorun sesi güzel titreşim peglerde yok yalnız ben 6-7 bin devir civarında elciklerde ciddi titreşim hissettim hatta aynalar da bundan etkileniyordu.
motorun manevra kabiliyeti güzel Pulsar kullanıyor gibisiniz hiç yabancılık çekmiyorsunuz, vites aralıkları kısa motor hemen 6-7 bin devire ulaşıyor, vites geçişleri çok güzel boş vitesi çok rahat bulabiliyorsunuz, araç rodajda olduğu için tam olarak deneyemesem de kaydırmalı debriyaj güzel çalışıyor.
motorun frenleri gerçekten güzel daha doğrusu ön fren... arka freni bir iki kez yokladım hemen ABS devreye girdi ve öyle çok da yavaşlayamadım ama ön frenler öyle değil 2-3 defa sağlam sıktım ABS bile devreye girmeden durabildi motor.
motorun performansına gelirsek pulsardan güçlü olduğu hemen kendini belli ediyor, araç henüz rodajda olduğu için 6-7 bin devri geçmedim kullanırken ama 100 km hıza çıkışı makul düzeyde bir Pulsar kullanıcısı için gayet güzel yalnız öyle aman aman da gitmiyor. Böyle söyledim diye motorun güçsüz olduğunu düşünmeyin. Şöyle anlatmaya çalışayım pulsarla hızlanmaya başladınız km sayacı 80 dedi ise Dominar 100 bilemediniz 110 demiştir, zaten videolarda bu durum kendini belli ediyor. Yalnız asıl performansı belli eden tork kendini rampalarda belli ediyor, mesela test güzergahımda sürekli pulsarla seyrettiğim bir yer var 6. vitesle 136 km hızla girdiğim rampayı 5 vitese düşerek 110 km hızla çıkabiliyorken Dominar ile 125 km gibi bir hızla 6 vitesle girdiğim rampayı( alet 6-7 bin devir aralığında bu kadar gidiyor ) hemen hemen hız kaybetmeden çıkabiliyorsunuz, bence aracın gerçek gücünü bu şekilde anlayıp yorumlamak gerekiyor.
Sonuç olarak; motor, Pulsara göre daha oturaklı ve kendinden emin bir yapıya sahip. Açıkçası 0-100 veya 0-150 km hızlanma videolarını izlediğimde pulsardan sonra buna geçmenin gereği yok diye düşünürken acaba demeye başladım şimdiden.

yoldas002
05 Haziran 2017, 15:05
@ayns tebrikler güzel bilgilendirme

Yeni Duke250 bi göz attımda dedeğiniz kadar var
Eski Duke250 alakası yok baya baya iri yarı kalıplı bir motor
kim bilir gerçekte nasıldır
Selesi baya geniş duruyor

Son bir ayrıntı
Dominar400 - 180 kg civarı
Duke250 - 140 kg civarı
GW250 - 180 kg civarı (kıyas için)

Duke250 40 kg ağırlık avantajı var.
Bu da torka hıza olumlu yönde etki edecektir.

Mus250n
06 Haziran 2017, 01:07
Arkadaşlar merhabalar...Bugün gd 250n takaslı dominar geçe mavisi aldım.Aksesuar tavsiyelerinizi rica ediyorum.Özellikle çanta taşıyıcı acil gerekli...şimdiden teşekkür hepinize..

canerz35
06 Haziran 2017, 03:10
@ayns tebrikler güzel bilgilendirme

Yeni Duke250 bi göz attımda dedeğiniz kadar var
Eski Duke250 alakası yok baya baya iri yarı kalıplı bir motor
kim bilir gerçekte nasıldır
Selesi baya geniş duruyor

Son bir ayrıntı
Dominar400 - 180 kg civarı
Duke250 - 140 kg civarı
GW250 - 180 kg civarı (kıyas için)

Duke250 40 kg ağırlık avantajı var.
Bu da torka hıza olumlu yönde etki edecektir.

madem kıyaslama yapmışsın , birde duke 390 ı dene gör. motordan inmek istemeyeceksin. :)

burda kendimce yorumladım. ayrıca dominarıda test ettim.belki onun videosunuda yüklerim.

https://www.youtube.com/watch?v=S8g-fFrcw6M

Seko
06 Haziran 2017, 08:15
Dün Dominarı test ettim yaklaşık 20 dakika vakit geçirdik kendileriyle izlenimlerimi kısaca yazmaya çalışayım. Öncelikle motoru beklediğimden daha çok beğendiğimi söyleyerek başlayayım.
motorun Oturuş pozisyonu ve selesi rahat, mevcut motorum Pulsarla kıyaslamam gerekirse daha iri motor deposu sizi sarıyor motorun üzerinde kendinizi güvende hissediyorsunuz.
motorun sesi güzel titreşim peglerde yok yalnız ben 6-7 bin devir civarında elciklerde ciddi titreşim hissettim hatta aynalar da bundan etkileniyordu.
motorun manevra kabiliyeti güzel Pulsar kullanıyor gibisiniz hiç yabancılık çekmiyorsunuz, vites aralıkları kısa motor hemen 6-7 bin devire ulaşıyor, vites geçişleri çok güzel boş vitesi çok rahat bulabiliyorsunuz, araç rodajda olduğu için tam olarak deneyemesem de kaydırmalı debriyaj güzel çalışıyor.
motorun frenleri gerçekten güzel daha doğrusu ön fren... arka freni bir iki kez yokladım hemen ABS devreye girdi ve öyle çok da yavaşlayamadım ama ön frenler öyle değil 2-3 defa sağlam sıktım ABS bile devreye girmeden durabildi motor.
motorun performansına gelirsek pulsardan güçlü olduğu hemen kendini belli ediyor, araç henüz rodajda olduğu için 6-7 bin devri geçmedim kullanırken ama 100 km hıza çıkışı makul düzeyde bir Pulsar kullanıcısı için gayet güzel yalnız öyle aman aman da gitmiyor. Böyle söyledim diye motorun güçsüz olduğunu düşünmeyin. Şöyle anlatmaya çalışayım pulsarla hızlanmaya başladınız km sayacı 80 dedi ise Dominar 100 bilemediniz 110 demiştir, zaten videolarda bu durum kendini belli ediyor. Yalnız asıl performansı belli eden tork kendini rampalarda belli ediyor, mesela test güzergahımda sürekli pulsarla seyrettiğim bir yer var 6. vitesle 136 km hızla girdiğim rampayı 5 vitese düşerek 110 km hızla çıkabiliyorken Dominar ile 125 km gibi bir hızla 6 vitesle girdiğim rampayı( alet 6-7 bin devir aralığında bu kadar gidiyor ) hemen hemen hız kaybetmeden çıkabiliyorsunuz, bence aracın gerçek gücünü bu şekilde anlayıp yorumlamak gerekiyor.
Sonuç olarak; motor, Pulsara göre daha oturaklı ve kendinden emin bir yapıya sahip. Açıkçası 0-100 veya 0-150 km hızlanma videolarını izlediğimde pulsardan sonra buna geçmenin gereği yok diye düşünürken acaba demeye başladım şimdiden.

0-100'leri boşverin gerçek sürüşe bakın derken tam olarak bunu kastetmiştim.

sheriff87
06 Haziran 2017, 11:37
Tartışmaları izliyorum art niyetlilerin hariç hepsinde haklılık payı var. Şimdi Dominarı performans bağlamında değerlendirenlerle kategorik olarak değerlendirenlerin eleştirdikleri noktalar doğru ama eksik kalıyor kendimce yorumlayacam. Ortak nokta fiyat eleştirisi. Bende finanasal durumumu düzeltirsem artık ciddi bir şekilde almayı düşünüyorum zira yine piyasada muadili kalmadı, önceki youmlarda da defalarca yazmıştım, beklediğim cf 400 den de iyice vazgeçtim zira bu kadar laçka bu kadar ilgisiz başka bir firma olamaz. Bayisi başka, müşteri hizmetleri başka söylüyor ve söyledikleride tutmuyor, accaip ciddiyetsiz bir durum canımı fena sıktı. Kaldı ki artık yatıracağımız para bizim durumumuzdakiler (dar/orta gelir için konuşuyorum) için az para değil riske atmaya gerek yok. Şimdi Dominarın performansını Duke le karşılaştırmanın bir manası yok zira hem performans, ve dikkat, hem FİYAT olarak açık ara önde ki o fiyat farkı karşılaştırmanın mantığını öldürüyor. 250 cc kategorisiyle karşılaştırmakta mantıksız zira Dominar 250liklerden kesinlikle daha performanslı, ki bunu sürünce ne demek istediğimi anlarsınız yoksa burda saatlerce yüzlerce sayfa yazıyla da olsa anlatamazsınız çünkü bende anca test edince anladım. Şimdi asıl belirleyici mevzu fiyat dedik ya 250liklerin kimiyle aynı kiminden ucuz olduğu için iki seçenek arasında Dominarı seçmemek mantıksızlık olurdu. Eee üst sınıf muadiliylede zaten fiyatta rakipsiz. Şimdi tercih nedenleri şu. Performans benim gibi uzun yolcu orta yolcular için yeterli ve mutlu edici seviyede. Bakım parça maliyeti, ki çok önemli bir detay, karşılaştırılanlara göre kesinlikle rakipsiz. Ben pulsarı alırkenki gerekçelerin eksikleri giderilmiş haliyle aynı gerekçelerle tercih ederdim. Performans yeterli hale getirilmiş, abs, pulsar rahatsızlığı giderilmiş/görece konforlu, yakıt/parça/bakım maliyeti cep dostu ve fiyatı ne yazık ki ne yazık ki rakipsiz. En çok eleşterdiğim noktası fiyatıydı ama piyasaya bakıyorum vicdansızlar uçtukça uçmuş. Adamlar elinde kalmış 2014/2015 model motorların fiyatını bile elinde kaldığına bakmadan arşı alaya çıkarmış. örnek, almaya kesin karar vermiştim kymco downtown 300ün sezonunda 15 küsur civarı satılırkan bugün ellerinde kalan motora 18000 istemeleri. Onu alacağıma aynı paraya 2017 ileri teknoloji Dominar alırım milyon kere daha iyi.

Brock07
06 Haziran 2017, 12:23
bende pazar günü antalyadaki test için katılımda bulundum,fakat bize sunulan 2 km.lik güzergahtan dolayı test etmedim.Ayrıca bu motora bu para verilmez,ben daha önce pulsar 200 ns sahip olarak kullandım kesinlikle art niyet aranmasın ama motorun görür görmez vazgeçtim test etmekten,tipi berbat,öyle aman aman abartılı bir ses yok,parça kalitesi için bir şey söylemeyeceğim sonuçta hint malı ve maliyetler ortada.Bu motorun maksimum olması gereken fiyat 16,000 TL bana göre,ve ayrıca antalya'daki servis gerçekten insan kazıklıyor.Bu motoru satmak istiyorlarsa servis olayına el atılmalı,ben pulsar 200 ns'imi servis yüzünden satıp kawasaki z 300 aldım.

Daha 2 hafta önce sağ ön sinyal,sol arka sinyal ve sağ gidon değişimine tam 150 TL işçilik alındı.Bajaj as 150 modeli için, insanları bu kadar aptal yerine koymakta olmaz,arkadaşımın ilk motoru almasına ben vesile oldum,ama servisin yaptığından sonra pişman oldum,antalya'da servise el atılmadığı sürece ne bajaj alırım ne de yakın çevreme tavsiye ederim.

Ekrem Ata Bey inşallah bu yazdıklarımı okursunuz,işlerinizde başarılar.

avarekasnak
06 Haziran 2017, 14:37
Ben aldım ve zevkle kullanıyorum.Crf rally 250 21,700 olmuş.takılmayın herşeye alın kullanın.keyfini sürün.bu vergi sistemi ile üst segment makinelere binemeyiz.Africa twin 1000 ön farı 7,000 tl imiş.titredim ve kendime geldim.dominar biz yeter ağalar.

acemi06
06 Haziran 2017, 16:10
Selamun Aleykum

Uzun zamandır Dominar 400 için açılan bu başlığı takip ediyorum. Yorumların hepsi kendisine göre haklı bence. Ukalalık saymazsanız birkaç birşeyde ben yazacağım.

Öncelikle fiyat konusunda bende fiyatı çok buluyorum. Fakat piyasadaki diğer motorsiklet scoter fiyatlarına bakınca, hemde %37 lik bir ötv ile yinede muadili olacak motorlar içerisinde tercihedilebilecek bir motor olduğunu düşünüyorum.

Ben olaya Dominar vede Pulsar veya başka bir model için bakmıyorum. Bajaj olarak değerlendiriyorum. Birçok arkadaşta olaya bu yönden bakıyor. Dün servisle vede bayiyle konuştum aynı zamanda KTM servisi. Bana söylediklerini direk aşağıya yazıyorum.

KTM duke 250 Abs ve Dominarı sordum.

Bana söyledikleri.
Duke için

Eğer daha dikkat çekici, agresif, atak ve şehir içinde atik bir motor istiyorsan, kısacası asi bir tarz istiyorsan KTM Duke.

Dominar 400 için

Daha sakin şehir içi ve dışı daha ılımlı bir sürüş istiyorsan, uzun vadede beni götürsün diyorsan Dominar dedi.

Gelelim motor gücü ve diğer yönlere.

Dominar daha güçlü ve torklu dedi. Uzun yolda yormaz uzun sürüşlerde daha rahat edersiniz diye ekledi. Şase olarak aynı şaseye sahipler dedi. Birkaç farklılık söyledi ben hatırlayamadım şimdi.
Fiyat olarak Dominar 18000 TL Duke 19000 TL Ayrıca şunu ekledi parça tedarik ve ucuzluk olarak Bajaj daha önde dedi. Parça fiyatları Dukte 3-4 katına çıkıyor.

Eğer ortadirek üstü olsaydım omu bumu demez birtane duke 390 alırdım. 250 bile değil. Ama amaç uzun vadede kullanmak daha hesaplı olsun, servis ağı geniş olsun, parçası ucuz olsun. Beni şehir içinde ve dışında tatmin etsin. Yarışlara katılma istegim yoksa topspeed yeterli olsun, torku kuvvetli güvenli olsun dersem Dominar derim.

Motorsiklet seçimi hepimizin bildigi gibi. Amaca, tarza, boya, kiloya, zevke göre değişir.

Ben honda civic aldıgımda jetta ile arasında 15000 tl fark vardı (disel), honda daha oturaklı ve agrasif sürüşleri sevmeyen bir araç onu tercih ettim. Burdada Dominar honda gibi bu tarz motor sevenlere hitap ediyor. Tabi şu anlama gelmiyor ben Dominarı agrasif kullanamam, buna çok gelecek bir motor değil. Bu durumda kişiye bağlı bence iki kullanışıda karşılar. Ama tarz olarak sakin süruşlük bir motor.

SAYGILAR

GP500-1st
06 Haziran 2017, 17:15
Bende bi yorum yapayım. yarım saat kullandım. 0-100 ü denmeyi bırakın 0-1000 m kalkışı bile yaptım. yokuş tırmanışına ve özellikle 4-5-6 da alt devirlerdeki çekişine dikkat ettim. motoru Duke 390 gibi delirmiyor ama alt devirlerde duke gibi dengesizlik ,boşluk yok, akıcı torkunu koruyor yani güç bandı daha geniş, kullanışlı.

Övüyorsun diyenler için net konuşayım, R25 i 0-130 kalkışta tokatlayacak performans var. yani R25 e gidiyor deyip dominara gitmiyor demek biraz kötü niyet veya ön yargı olur

ben motoru beğendim, ama o veya bu motorla kıyaslayarak değil, R25 cbr250 nasıl kulvarında güzel bir motorsa, bu da kendine özgü ve güzel bir motor olmuş:cat:

Ama burda insanların asla anlaşamadığı nokta şu: Birileri iyi diyor, birileri kötü diyor, ortası yok, peki neye göre kötü veya iyi niye bu kadar zıt? Çünkü kıstas fiyat.

Şimdi bu motor 15.000 tl olsa idi(ötv var pek olamaz ama) burda çoğunluk motorun hakkını teslim etme noktasında olacaktı:) Ama fiyat çoğunluk tarafından yüksek bulununca motora daha şans vermeden seri şekilde kötülenmeye başlıyor.

Burda durum böyleyken biraz topu Ekrem Ata beye atmakta sakınca görmüyorum. benim eleştirim veya anlamadığım şu. İlk gelen partiden 30-40 olabilirse 50 adet motoru niye fazla kar gütmeden biraz avntajlı fiyatlarla müşteri ile buluşturmadılar? atıyorum 16.500 e 50 motor hızla müşterilerle buluşsaydı ki Bunu da kampanyalı diye belirtebilirlerdi sakıncası yoktu... Motorun piyasası kendiliğinden oluşurdu. Motor sevilir ve benimsenirdi. Hevesler kursakta kaldı malesef. honda bunu cbr 250 ve cbr 125 te başarıyla yaptı, motorlar gelir gelmez kapışıldı ve benimsendi.

Şimdi 2. el ve değer kaybı kaygısı olanlar var, alırsam etrafımdan ne kadar verdin sen buna diye tepki görürüm kaygısı olan var. Bizim insanımız bir araca 2. el kaygısı varsa ve iyi bir fiyata aldığına inanmıyorsa sempati ile bakmaz.

İşte ilk etapta güm diye 18.000 yerine bi tanıtım fiyatı olsaydı, bilmeden kötülemek yerine rüzgar tam tersine olacaktı.

CrF 250 rally nin ilk satıldığı fiyata ve şuanki fiyatına bakın, ne demişler? Güzele güzel demem, güzel benim olmayınca... demedilerde:)

Norton772
06 Haziran 2017, 17:55
bende pazar günü antalyadaki test için katılımda bulundum,fakat bize sunulan 2 km.lik güzergahtan dolayı test etmedim.Ayrıca bu motora bu para verilmez,ben daha önce pulsar 200 ns sahip olarak kullandım kesinlikle art niyet aranmasın ama motorun görür görmez vazgeçtim test etmekten,tipi berbat,öyle aman aman abartılı bir ses yok,parça kalitesi için bir şey söylemeyeceğim sonuçta hint malı ve maliyetler ortada.Bu motorun maksimum olması gereken fiyat 16,000 TL bana göre,ve ayrıca antalya'daki servis gerçekten insan kazıklıyor.Bu motoru satmak istiyorlarsa servis olayına el atılmalı,ben pulsar 200 ns'imi servis yüzünden satıp kawasaki z 300 aldım.

Daha 2 hafta önce sağ ön sinyal,sol arka sinyal ve sağ gidon değişimine tam 150 TL işçilik alındı.Bajaj as 150 modeli için, insanları bu kadar aptal yerine koymakta olmaz,arkadaşımın ilk motoru almasına ben vesile oldum,ama servisin yaptığından sonra pişman oldum,antalya'da servise el atılmadığı sürece ne bajaj alırım ne de yakın çevreme tavsiye ederim.

Ekrem Ata Bey inşallah bu yazdıklarımı okursunuz,işlerinizde başarılar.

Antalya servisine gittiğinize emin misiniz? Bende oraya gidiyorum ve gayet ilgililer. Öyle pahalı bir yanını göremedim.

mse
06 Haziran 2017, 19:58
Herkese merhaba motorumla 1000km'yi devirdik.

Şimdiye kadar herhangi bir problem yaşamadım gerek torku gerek frenlemesi gerek aydınlatmaları gerekse malzeme kalitesi ile beni tatmin etti motor. Sorularınız olur ise yazabilirsiniz cevaplamak isterim

daghas
06 Haziran 2017, 23:38
Herkese merhaba motorumla 1000km'yi devirdik.

Şimdiye kadar herhangi bir problem yaşamadım gerek torku gerek frenlemesi gerek aydınlatmaları gerekse malzeme kalitesi ile beni tatmin etti motor. Sorularınız olur ise yazabilirsiniz cevaplamak isterim


İlgi alaka için teşekkürler , bütün test videolarında titreşimden bahsediliyor , özellikle gidona yansıyan titreşim üzerinde duruluyor , 1000 km deviren birisi olarak samimi görüşleriniz nelerdir . Zira benim kendi adıma kafamdaki tek soru titreşim.

KALDERA
07 Haziran 2017, 00:17
İlgi alaka için teşekkürler , bütün test videolarında titreşimden bahsediliyor , özellikle gidona yansıyan titreşim üzerinde duruluyor , 1000 km deviren birisi olarak samimi görüşleriniz nelerdir . Zira benim kendi adıma kafamdaki tek soru titreşim.

Bu titreşim konusu tam olarak nedir..?
bunun olmasını insanlar neden istemezler..?
o kadar kötü bir şeymidir?
tek silindirli motorlarda özellikle doğal bir şey değilmidir..?
bu titreşimi azaltmak veya absorbe etmek için motora ilave parçalar koymak doğrumudur..?
Tireşimi olan bir motor kalitesi hakkında veya güvenliği hakkında kritermidir..?
Eğer bu titreşimi hissetmeyi en aza indirmenin sürüş pozisyonları ile alakalı yöntemleri hiç denedinizmi?

kafamda deli sorular?

hokahey
07 Haziran 2017, 00:23
Bu titreşim konusu tam olarak nedir..?
bunun olmasını insanlar neden istemezler..?
o kadar kötü bir şeymidir?
tek silindirli motorlarda özellikle doğal bir şey değilmidir..?
bu titreşimi azaltmak veya absorbe etmek için motora ilave parçalar koymak doğrumudur..?
Tireşimi olan bir motor kalitesi hakkında veya güvenliği hakkında kritermidir..?

kafamda deli sorular?

hocam sen hiç titreşimli bir motora binmedin mi? eli ayağı zonkluyor insanın.

dominarda ne seviyede bilmiyorum. yarin bir test sürüşü yapacağım. o vakit yazarım.

enescanatar
07 Haziran 2017, 00:54
hocam sen hiç titreşimli bir motora binmedin mi? eli ayağı zonkluyor insanın.

dominarda ne seviyede bilmiyorum. yarin bir test sürüşü yapacağım. o vakit yazarım.

Ben bugün 3. defa test sürüşü yaptım. Motorun abs olayını çok sevdim. Özellikle viraj içindeyken aniden ön frene basınca ne olacak diye denedim ve hakkaten hayat kurtarıcı bişey(absli motorum olmadı hiç). Dominarın ivmelenmesi gerçekten iyi. Mt25 im var. Mt25ten daha atik. Yüksek güçlere çok çabuk ulaşıyor. Parça kalitesine girmeyeceğim bu konu görecelidir. Bana göre makul seviyededir. İnazuma kalitelidir ama bi ön çamurluğa 500-600 tl verecek kadar paralı değilim. Dominarda gidonun yüksek oluşu büyük bir rahatlık sağlıyor. Baya böyle üstten gidiyormuşsunuz hissi veriyor ki bu benim hoşuma gitti. Egzoz sesi de fena değil. Arka fren yok deniliyor evet hissiyatı zayıf. Ama arka abs fren olan birçok motor için aynı şey söyleniyor. Benim motorumda abs yok ama arka fren yine yok hemen kitliyor. Dominarın selesi bence rahat. Tabi bunu uzun soluklu bi yolculukta görmek lazım. Titreşim evet var. Özellikle ulan dur bakim nasıl ivmeleniyor deyip habire gaz verdiğinizde titriyor. Ama ben yaklaşık 4 kmlik bir düzlükte stabil 130 ile gittim stabil bu hızlarda nasıl diye ve garip şekilde bu hızda sabit giderken titreşim hissi vermedi. Tabi tek silindirin verdiği ufak bi his geliyor ama rahatsız etmedi beni. Duke390 ı da test ettim ve ondaki titreşim dominardan fazlaydı. Rampa tırmanması gerçekten çok iyi. Devir düşmüyor aksine gaz verdikçe daha da hızlanıyor rampada. Yağlama sisteminde çift yağlama bilmem neyi 9 bilmem ne jeti falan varmış bu da motorun uzun ömürlü olmasını sağlarmış. Bunu da hepimiz zamanla göreceğiz tabi

Genel olarak bana göre artıları: çabuk ivmelenmesi, abs fren, işletme maliyetinin piyasaya oranla düşük olması, gidon yüksekliği, rampa performansı, kompresörün güçlü olması

Eksileri: titreşim, yol bilgisayarının olmaması

daghas
07 Haziran 2017, 05:37
Bu titreşim konusu tam olarak nedir..?
bunun olmasını insanlar neden istemezler..?
o kadar kötü bir şeymidir?
tek silindirli motorlarda özellikle doğal bir şey değilmidir..?
bu titreşimi azaltmak veya absorbe etmek için motora ilave parçalar koymak doğrumudur..?
Tireşimi olan bir motor kalitesi hakkında veya güvenliği hakkında kritermidir..?
Eğer bu titreşimi hissetmeyi en aza indirmenin sürüş pozisyonları ile alakalı yöntemleri hiç denedinizmi?

kafamda deli sorular?


Saygıdeğer hocam şöyle söyleyeyim bende mondial 150 mcx var. Titreşimin ne olduğu ile alakalı öğretileri bu motor bize öğrettiği için sıkıntının ne kadar büyük olabileceği ihtimalini biliyorum. Mesela bi hafta sonu şöyle motorla 100 - 200 km lik bi gezi yapıp eve döndüğünüzde yorulduğunuzu hatta bazı bölgelerinizin ağrıdığını hissediyorsunuz. Ucuz bi motosiklet kullandığım için ne kadar para o kadar köfte modundayım bunda sıkıntı yok ama motorumu değiştirip bu meblada bir motora geçiş yaptığımda bu sıkıntı kabullenebileceğim bir sıkıntı değil , zira ben motoru iş amaçlı değil gezme , dinlenme , eğlenme , hatta kafa dağıtma , bazende pisikoloğ olarak kullanmaktayım. O beni rahatlatacağına ben onun tepesine çıktığımda ben ona masaj yapacaksam bu iş bize uymaz. Ayrıca o yapılabilirmiydi bu yapılabilirmiydi sorularının cevabınıda verecek olan üretici firma. Bi ürün hemen piyasaya çıkmıyor , dizaynından testlerine üretimine kadar yıllar geçiyor. O sebeple bi iyileştirme yapacak varsa oda bajajdır. Onların arge takımıdır , saygılarımla.

Seko
07 Haziran 2017, 08:49
Bu titreşim konusu tam olarak nedir..?
bunun olmasını insanlar neden istemezler..?
o kadar kötü bir şeymidir?
tek silindirli motorlarda özellikle doğal bir şey değilmidir..?
bu titreşimi azaltmak veya absorbe etmek için motora ilave parçalar koymak doğrumudur..?
Tireşimi olan bir motor kalitesi hakkında veya güvenliği hakkında kritermidir..?
Eğer bu titreşimi hissetmeyi en aza indirmenin sürüş pozisyonları ile alakalı yöntemleri hiç denedinizmi?

kafamda deli sorular?

Şöyle diyeyim, titreşim benim bir motosikleti alıp almamamı etkileyecek ilk kriterdir. Dünyanın en iyi motosikleti olsa bile fiyatına bakmadan elerim. Bunun sonradan alınan tedbirlerle giderilmesi mümkün pek değildir. Ayrıca motoru zamanla yıpratır ve sağından solundan gelen zırıltı seslerinin artmasına sebep olur. Artçınız bindiğinde zorunlu olmadıkça bir daha binmek istemez. Yaptığınız sürüşten keyif almazsınız. Çin motorlarının adlarının kötüye çıkmalarının ve dökülmelerinin bir numaralı sebebidir. Onlar bunu çözdüler sayılır ama Hint motorlarında hala aynı sıkıntı devam ediyor.

Dominar bana göre Bajaj'ın en titreşimsiz modelidir. Burada yanlış anlama olmasın, tek silindirde mutlaka titreşim olur ama önemli olan rahatsız etmemesidir. Duke 390'ınki rahatsız ediyor (2016 için söylüyorum), Dominar'ınki etmiyor. O yüzden ben Duke'u Dominar'a alternatif olarak görmüyorum, kıyaslamıyorum. Yapsınlar 690 kasasında daha az titreşimli bir 390, biz de alalım.

Brock07
07 Haziran 2017, 09:22
Antalya servisine gittiğinize emin misiniz? Bende oraya gidiyorum ve gayet ilgililer. Öyle pahalı bir yanını göremedim.

ben birol ve tayfur ustayı 2014 den beri tanıyorum,antalya da başka servis olmadğına göre bu soru biraz saçma olmadı mı?

ayns
07 Haziran 2017, 11:08
duke 390 dominardan daha fazla titreşimi var demek gerçekten alakasız ve gerçekten uzak bir değerlendirme bu forumda benim kadar duke 390 ile km yapan ve 4 ayrı duke 390 olan bir başka kişide sanırım yoktur

rabbim herkezin gönlüne göre versin bazı arkadfaşlarında değerlendirdiği üzere asıl sorun dominarın titreşimi vs si değil fiyatı kıyaslar bundan dolayı çıkıyor

misal olarak şu an çok güzel bir örnek vereyim bugun itibarı ile 2014 model duke 390 5000 km de 15 000 tl ye aldım elbette herkez bunu yapmaya bilir kimisi derki ben sıfır isterim daha rahat etmek isterim hakkıdır haklıdır

fakat

duke 250 18 900 + düzgün lastik ile birlikte
dominar 17 900 + lastik almak gerekiyor

ikisi aynı para yeni kasa duke 250 selesi artcısı çok rahat ve geniş olmuş

son hızları aynı donanımlar aynı dominarın tek artısı torku işte asıl mesele bu bence

fiyat 15 16 olaydı ve düzgün lastik olaydı gerçekten kimse laf etmezdi

uygark
07 Haziran 2017, 11:48
arkadaşlar merhaba
motorumla 600 km devirdim.
bir önce ki motorum freedom 250 idi. DOMİNAR 'la Tuzla dan çıkıp Şile-Ağva-gebze-tuzla yaptım. yolu bilenler bilir virajlı ve keyifli bir yoldur. Motordan indiğimde herhangi bir yerimde titreşimden dolayı uyuşma yoktu. dönüşü tek sefer de yapmama karşın( AĞVA-TUZLA) yine titreşim kaynaklı ellerde uyuşma veya iğneler batması gibi bir durum yaşamadım. ki motor halen rodaj evresin de. bu sebeple titreşimin fazla olacağı kanaatindeyim ileri ki zamanlara göre. dönüşte kıçım acıdı benim için sele 1.5 saatlik bir konfor sağlaya bildi. :)
bu bahsettiğim yolu freedomla yapsam ( balıkesir bigadiç e gittim geldim freedom ile) uyuşmayan yerim kalmazdı.
çekiş-hızlanma problemleri yaşamadım. 10 lt benzinle 300 km civarın da yol yaptım. Yine hatırlatayım rodajda motor.
sallanan-kopan- titreşen bir yeri yok.
genel anlamda memunum. Herkesin bahsettiği fren-ABS- gibi özelliklerden bahsetmiyeceğim.

herkese iyi günler.

mavellen
07 Haziran 2017, 14:21
Duke daha çok titriyor sanki burda duke satıyorlar.Dukun titremesi veya titrememesi kimin umurunda.Duke titriyormu dediler hayır dominar titriyormu dediler.Ne diye herseferinde duke ile kıyaslanıyor.Soru şu dominar titriyormu titremiyormu.Cevapda evet titriyor ama rahatsızlık vermiyor.Mesela cevap şu değil.Evet titreme var ama dukede daha çok titreme var.Banane duke den fiyatındanda titreşimindende.

enescanatar
07 Haziran 2017, 14:39
Duke daha çok titriyor sanki burda duke satıyorlar.Dukun titremesi veya titrememesi kimin umurunda.Duke titriyormu dediler hayır dominar titriyormu dediler.Ne diye herseferinde duke ile kıyaslanıyor.Soru şu dominar titriyormu titremiyormu.Cevapda evet titriyor ama rahatsızlık vermiyor.Mesela cevap şu değil.Evet titreme var ama dukede daha çok titreme var.Banane duke den fiyatındanda titreşimindende.

aynı motor bloğunu kullanmaları, duke390 ı da bajajın üretmesi bu kıyaslamaya sebebiyet veriyor. başka motorla kıyaslanmasına neden rahatsız oluyorsun. dene gör sana göre rahatsız mı değil mi

Seko
07 Haziran 2017, 15:44
Duke ile kıyaslanmasının sebebi sürekli olarak Duke 390'ın bu motor yerine tavsiye edilmesidir. Fiyatları aynı olsa bile motorların birbiriyle alakaları yok. Duke'un Dominar'dan performanslı olduğunu herkes biliyor da konu o değil.

mavellen
07 Haziran 2017, 15:58
bende onu diyorum,motorların birbirleri ile alakaları yok.

Norton772
07 Haziran 2017, 17:41
ben birol ve tayfur ustayı 2014 den beri tanıyorum,antalya da başka servis olmadğına göre bu soru biraz saçma olmadı mı?

Ben pahalı yanını görmediğim için garip geldi. Ayrıca sattıkları ekipmanlar piyasadan ucuz. Misal mt blade kask Honda .....'te 360 iken orda 320 idi.buna benzer başka şeyler de yaşadığım için eminmisiniz dedim.

Muvakkit
07 Haziran 2017, 18:15
İhtimal 1: bu motosiklet satar bu 55. Sayfadaki konu 555 olur
2: motosiklet satmaz konu kısır döngüden çıkamaz kullanıcı yorumu olmadığı için tarihin karanlık dehlizlerinde bir mazi olarak anılır gider :)

daghas
08 Haziran 2017, 17:40
Şimdi arkadaşlar ben test sürüşü yapan arkadaşlara bişey sormak istiyorum. Sizin bu test motorunu alıp test etmeniz nasıl oldu. Demek istediğim motoru alıp 2 - 3 km öteden dönüp geldiniz mi yoksa alıp ortalama bi 10 dk kullandınız mı? Bunu sormamın sebebi bu ayın 13 ünde Kocaeli bölgesindeki teste katılmak istediğim için buradaki yetkili X şahısını (testin yapılacağıbayiyi) arayıp teste geldiğimde biraz ileriden dönüp gel diyecekseniz hiç gelmeyeyim dediğimde aynen öyle olacak uzun süreli bi test süresi olmayacak dedi. Bende ileriden dönüp gelmenin testle ne alakası var ben nasıl anlayacağım bu motor nasıl çeker , bayırda nasıldır, gidişi nasıldır sonuçta almayı düşünüyorum dediğimde o zaman İstanbuldaki fabrikasına gideceksin orada herkese kullandırıyorlar orada test edersin dedi. İyide haftalardır bekliyorum buraya gelecek diye İstanbul bana ters kalıyor dediğimdede herkes farklı model denemek istiyor başka yeni modelde var herkesin istediğini verip al dene diyemeyiz falan dedi.
Anlayacağınız bi nevi hevesim kursağımda kalmadı değil. Yani özetle mal bu herkes her almak istediğini (arabalardan örnekler verip) test ederek almıyor , test ederek alacak bu kural yok , zaten yoğun olur ilgi gibisine getirdi. Bende forumları videoları takip ettiğimi baya baya test edildiğini söylediğimdede o oradakilerle alakalı bişey , zaten fabrikanın adamları oluyor biz karışmıyoruz dan girip ya motorun başına bişey gelirseye kadar uzadı gitti. Sonuç olarak deneyeimli arkadaşlara soruyorum ,
Test nedir?
Test etme hakkım nedir , yoksa ortada zaten hak mak yok mudur?
En kötü ihtimalle ilerden dönmeyip motoru alıp 10 dk kaçsam da dönsem olay nereye varır? Acil cevap yazarsanız sevinirim .

SİZDE Bİ YORUM YAPARMISINIZ EKREM BEY YETKİLİ KİŞİ OLARAKTAN BU DURUMA RİCA ETSEM ...

Norton772
09 Haziran 2017, 11:50
Ben de teste gittim ve bu mesafe ve süre konusunda çok ketum değiller. Fakat şöyle de bir durum var. Bir çok arkadaş test edebilmek için uzun süreler bekliyor. Ben akşam gittim ve açıkçası bir kaç dk'lık kullanım zaten bir fikir verdi fazlasıyla bana. Kalkış, dönüş, hızlanma, durma gibi şeyleri kolaylıkla yapabiliyorsun zaten. Geriye belki biraz uzayacak bir mesafe yada rampa denemesi kalır. Neticede senden sonrakilere de saygı çerçevesinde denenmesi taraftarıyım.

mavellen
09 Haziran 2017, 20:34
Motoru sırf denemek için (almak gibi bir niyeti olmayan) kişiler için evet 3 dakika gibi bir süre belki yeter.Satın almak için aklındaki sorulara son vermek isteyen bir kullanıcının en az 10 dakika test etmesi gerekli bence.Şu sıralar test etmek isteyen kişiler çok olduğu için belki böyle bir uygulama yapıyor olabilirler.Çözümüde var test için randevu versin bayiler böylelikle kimse beklemek zorunda kalmaz herkesde doya doya test eder.Neticede test motoru fabrikanın bayilere keepettiği bir motor değildir heralde.Bayilerinde biraz hoşgörülü olması gerekir.Bu arada dominar almakdan vazgeçtim.

yusufkalaz
09 Haziran 2017, 21:19
İhtimal 1: bu motosiklet satar bu 55. Sayfadaki konu 555 olur
2: motosiklet satmaz konu kısır döngüden çıkamaz kullanıcı yorumu olmadığı için tarihin karanlık dehlizlerinde bir mazi olarak anılır gider :)

Umarım 1.si olur.

Scream41
09 Haziran 2017, 23:05
test eden arkadaşlar titreşim olayı rahatsız edicimi uzun yol için yüksek devirlerde titreşim olayı nedir biras detaylı bilgi?

hacıyatmaz
10 Haziran 2017, 00:22
Güzel makina ama tek silindir olması çok acıtacak gibi görünüyor alanlara hayırlı olsun umarım pişmanlık yaşamazlar. Yanlış anlaşılmamak için tekrar söyleyeyim tek silindir 370cc bir makina performans ürünü olamaz.

06Serhat
10 Haziran 2017, 00:50
Test gününde hem 200 ns i hem de Dominarı test ettim. (Bir cbf kullanıcısı olarak yorum yapıyorum.) 200 ns çok titreşimliydi. Cbf bile bu kadar titremiyor. Selesi çok sert, alır almaz ilk iş döşemeciye gidip seleyi yaptırmak lazım. Gidişi duruşu çok iyi. Ama benim gibi 1,85 boy 90 kg ağırlığındaki biri için gidon turu çok dardı. Bunların dışında gidişi duruşu güzel.

Dominar ise benim için tek eksi yönü çok az bir titreşimi olmasıydı. Titreşim konusunda cbf ile ns 200 arasında.
Yine de rahatsız edici değildi. Olumlu yönleri ise ns 200 e göre büyük bir kasası var. Boyuma ve kiloma göre motora çok rahat sığdım. Sele konforu çok iyi aynı şekilde amortisörleri​ ns kadar sert değil. Düşük devirde verdiği torku sayesinde çok atik. Düşünün motor üstündeyken gazı açtığımda yolcu selesine yapışıyorum. Hemde 3. viteste :) Hızlanması çok çok iyi, devrini hatırlamıyorum ama düşük devirde çabuk kesiciye giriyor. Üstündeki kötü lastiklere rağmen frenleme çok çok iyi. Eksoz konusuna hiç girmiyorum bile mükemmel :) extra eksoz takmaya gerek yok bence. Fırsatını bulursanız mutlaka test edin derim :) Bu fiyata bu motor alınır mı diye sorarsanız bence alınır, tabi fiyata ileri zamanlarda zam yapmazlarsa.

(Telefondan yazıyorum eksiğim varsa kusira bakmayın)

daghas
10 Haziran 2017, 03:25
Motoru sırf denemek için (almak gibi bir niyeti olmayan) kişiler için evet 3 dakika gibi bir süre belki yeter.Satın almak için aklındaki sorulara son vermek isteyen bir kullanıcının en az 10 dakika test etmesi gerekli bence.Şu sıralar test etmek isteyen kişiler çok olduğu için belki böyle bir uygulama yapıyor olabilirler.Çözümüde var test için randevu versin bayiler böylelikle kimse beklemek zorunda kalmaz herkesde doya doya test eder.Neticede test motoru fabrikanın bayilere keepettiği bir motor değildir heralde.Bayilerinde biraz hoşgörülü olması gerekir.Bu arada dominar almakdan vazgeçtim.

Neden almaktan vazgeçtiniz bizimlede paylaşırmısınız ?

mavellen
10 Haziran 2017, 09:06
Neden almaktan vazgeçtiniz bizimlede paylaşırmısınız ?

Elbette,lansman fiyatı diye 18.000-tl bize satmak istemeleri ki lansmana özel fiyat bu ise gelecekte hedefledikleri fiyat ne merak ettim.Bu paraları dominara vermem mümkün değil o nedenle vazgeçtim.

Mus250n
10 Haziran 2017, 13:07
Yardım......Dominar alanlar...çanta taşıyıcı gibi aksesuar tavsiyeleri....
Arkadaşlar merhabalar...Bugün gd 250n takaslı dominar geçe mavisi aldım.Aksesuar tavsiyelerinizi rica ediyorum.Özellikle çanta taşıyıcı acil gerekli...şimdiden teşekkür hepinize..

hitit63
11 Haziran 2017, 11:38
Dominarı kullanan arkadaşlara özellikle soruyorum:
Pulsar 200 ns ile dominarın arasındaki farklar güç ve biraz daha rahatlık olarak kendini gösteriyor. Bu çıkarımla pulsar 200 ns den memnun iseniz ortalama olarak 7000- 9000 tl arasında satıp 18.000 tl vererek almaya değecek bir motosiklet midir Dominar?

06Serhat
11 Haziran 2017, 14:45
Dominarı kullanan arkadaşlara özellikle soruyorum:
Pulsar 200 ns ile dominarın arasındaki farklar güç ve biraz daha rahatlık olarak kendini gösteriyor. Bu çıkarımla pulsar 200 ns den memnun iseniz ortalama olarak 7000- 9000 tl arasında satıp 18.000 tl vererek almaya değecek bir motosiklet midir Dominar?

Hocam motomekanik te Dominar test motoru var. Randevu alıp test edebilirsiniz. Dominar çok farklı bir motor.

logaritma
11 Haziran 2017, 17:41
dominar sürdüm nihayet yorumumu yazıyım.. gayet iyi bir makine ben her şeyiyle beğendim..öyle tabiki dört dörtlük değil ama genel olarak iyi gazlamacı bir adam değilim ben uzun yolcuyum o kafada söyliyim ara hızlanmaları tepkimelesi çok başarılı vites geçişleri hızlı ve kararlı .. vitesde düşme atma boş yok onu beğendim.. frenler gayet başarılı.. devirlenme istikrarlı öksürme tıksırma acaba yok ..

şimdi benim gibi eleştirisel biri hiç mi bir şeyi beğenmedi açıkcası makinayı genel izlenimim şehir içinde seri hızlı olsun diye tasarlamışlar izlenimi edindim.. gayetde güzel..

şimdi 18 bin tl olduğunu kafamın bir köşesinde tutarak yazıyorum almaya değermi diye şahsen 600 lük bir makinanın tadı yok 500 lük makinalarımda oldu zamanında en500 gn500 falan onlar gibide gitmiyor ama 250 lik makina gibide gitmiyor.. ninja 300 kullanmışdım ivmelenmesini hızlanmasını ona çok benzettim ...

Kısaca bana 250 c.c lik makinadan bir tık iyi geldi diyebilirim gidişine gücüne.. o bir tık için 18 bin tl vermeye değermi sorusuna cevabını herkes kendince vericekdir.. neticede birileri şunuda diyebilir 15-16 bin 250 liğe vericeğime bunu alırım oda doğru bir mantık olabilir.. biride şunu diyebilir 18 bin li rakamlara çıkdım mı bajaj almam adı duyulmuş markalaşmış bir marka alırım oda bir mantık..

ben sahsen sanırım biraz geri kafalıyım bu konularda 18-20 bin li rakamlara çıkarsam japon yada almandan falan şaşmam şahsen. bajajın rakamındada anormal bir şey yok çok doğal 400c.c lik makine neticede ötv belli vergiler belli gene akran hacimleri içinde japonlardan falan çok daha ucuz rakamı..

daghas
11 Haziran 2017, 19:18
Arkadaşlar hala fiyat değerlendirmenizi 18.000 tl üzerinden yapıyorsunuz. Bu makinanın şu anda satış fiyatı 17.250 tl ye zaten düştü. İlanlara bakın göreceksiniz. Nakitte rahat 17 de zorlanır ayrıca kredi kartına vade farksız 12 taksit yapılıyor. Yani artık 17.000 tl bu motora verilirmi muhabbetine geçseniz diyorum. İnatla 18 e alınmaz diyenlerdede artık fiyatı şişirip bunu almayın art niyeti aramaya başladım şahsen.

mavellen
11 Haziran 2017, 22:24
Arkadaşlar hala fiyat değerlendirmenizi 18.000 tl üzerinden yapıyorsunuz. Bu makinanın şu anda satış fiyatı 17.250 tl ye zaten düştü. İlanlara bakın göreceksiniz. Nakitte rahat 17 de zorlanır ayrıca kredi kartına vade farksız 12 taksit yapılıyor. Yani artık 17.000 tl bu motora verilirmi muhabbetine geçseniz diyorum. İnatla 18 e alınmaz diyenlerdede artık fiyatı şişirip bunu almayın art niyeti aramaya başladım şahsen.

Cuma günü bayii'ye gittim.Sahibi yoktu ilgilenen arkadaşlar ile konuştum.Son şansımı deneyeyim bakalım dedim.Adamlar para kazanılacaksa bu fiyattan aşşağı satılamaz diyorlar.Peki dedim nette 17,250-tl satıyorlar onlar nasıl para kazanıyorlar dedim.Onlar toplu almışlardır çekini vermiştir felan dedi.Toplu alıpda kaçtane alabilirki :) peki son fiyat ne olacak dicektim vazgeçtim neticede sahibi yok o gelsin onun ile konuşayım dedim.Abs li pulsarı sordum son fiyat 11 bin diyor.Ayrıca artık normlar değişti ucuza motor olmayacak artık dedi orda çalışan arkadaş.Bu millet para nasıl kazanılır ya unutmuş yada herkes kredi veya kredi kartından devam ettiği için gözlerine görükmüyor.Ben abs li pulsar alacağım dominar'a kampanya gelir veya fiyatı düşerse o zaman tekrardan düşünebilirim.

Bayide test motoru yoktu ama halihazırdaki dominarın aküsü takılıydı,personeller çalıştırabilirsin dediler.Çalıştırdım egzos sesi güzel,pulsardan iri ama depo grenajını beğenmedim şişman duruyor.Motor genel itibari ile gerçekten güzel.Ben çok beğendim.Hemen hemen heryerine dokundum bir çin malı hissi asla yok.Parası olan alsın motorun pişman edecek tek yanı fiyatı.

https://i.hizliresim.com/pWjQ7o.jpg (https://hizliresim.com/pWjQ7o)

mse
11 Haziran 2017, 22:28
İlgi alaka için teşekkürler , bütün test videolarında titreşimden bahsediliyor , özellikle gidona yansıyan titreşim üzerinde duruluyor , 1000 km deviren birisi olarak samimi görüşleriniz nelerdir . Zira benim kendi adıma kafamdaki tek soru titreşim.

Merhaba öncelikle titreşim yok diyemem ancak motor soğukken beni 6.000 devirden sonra rahatsız ediyor ancak motor ısındıktan sonra titreşim azalıyor uzun yolculuklarda yaptım herhangi bir rahatsızlık bana vermedi.

burak burk
11 Haziran 2017, 23:12
Arkadaşlar hala fiyat değerlendirmenizi 18.000 tl üzerinden yapıyorsunuz. Bu makinanın şu anda satış fiyatı 17.250 tl ye zaten düştü. İlanlara bakın göreceksiniz. Nakitte rahat 17 de zorlanır ayrıca kredi kartına vade farksız 12 taksit yapılıyor. Yani artık 17.000 tl bu motora verilirmi muhabbetine geçseniz diyorum. İnatla 18 e alınmaz diyenlerdede artık fiyatı şişirip bunu almayın art niyeti aramaya başladım şahsen.

valla hocam eski bir pulsar kullanıcısı olarak diyorum bu 40. yazışım 18.000 tl bu motor etmez.tabi adamına göre değişir bu kafa.ben alıcam 4 sene binicem diyen varsa 5 dakika düşünmesin gitsin sabaha halletsin işini.ama maymun iştahlıysa yavaş yavaş büyütücez motoru kafası varsa bajaj firması bu işe göre değil.nedeni ise para etmemesi takas olarak hiç bir dükkanın motoru almaması riskli bulması.direk demişsiniz zaten 17.250 ye inmiş diye bu 750 tl lik indirim nerden geliyor ? ayrıca hadi bayi kendi payını veriyor ok ama neden bunu reklam edip piyasayı allak bullak ediyor.ben ns200 ümü satmak için çok uğraştım.tabi motor sezonu değildi bakıcısı çok alıcısı azdı ama hiç bir dükkan kabul etmedi net.korkudan alamadılar tıpkı ns200ün kampanya fiyatının 8.290 tl olarak açıklanması ve adını yazmicam bilen bilir 3 4 tane bayinin kampanyada 0km ns200 ü 7.390 tl ye vermesi gibi.bu firmaların acil olarak bayiliklerinin İPTAL EDİLMESİ gerekiyor.ancak bu şekilde bajaj markasının bir piyasasını oturtur değerini kazandırırsınız.8300 e aldığım moturun 0nı başka bayi 7400e veriyorsa 1000km sürüp bu motorun değer kaybı bu serbest piyasa kafasına göre 6000tl falan olması icap ediyor kısaca çok zarar ettiriyor.ayrıca ns200üm 1 gün olsun 2. marşta çalışmadı hiç beni üzmedi motorun sağlamlığına eminim ama o paraya ...............