Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
burak burk
31 Mayıs 2017, 20:03
valla benim bildiğim zaten aküsü üzerinde olmadığı için kurulumu yapılmadığı için 0km dedir.youtube da falan bir sürü yeni yeni videolar görmeye başladım bu konuyla alakalı.örneğin en son r6 modeli gösteriyorlar showroomda kontak açıyorlar kapatıyorlar ateşlemeye bassalar çalışıcak yani.showroomdaki motorun üstünde akü bulunmaması gerekiyor bence.0km araba gibi anahtarı verip basıp gidilmez.ama şöyle bir durum var bajajın kendi dükkanı olmadığı için bir başka biri bajaj bayi diye açıp bajaj servisi buluyor kendine.gelen motorlar ilk önce servise gidiyor paketten çıkıyor işte ordaki ayrıntı bazı servisler aküyü koymadan bayiye yolluyor motoru bazılarıda motorun yanında aküyü yolluyor satış olduğu taktirde bayiye gelip aküyü bağlıyor.
senin motorunda 5 km 10 kmde olmasının sebebide bayiye kadar motoru sürmeleri.
brooklynnn
31 Mayıs 2017, 21:38
kabul edilmemeli
hayatta böyle bir şeyi kabul etmem
mavellen
31 Mayıs 2017, 21:50
sinek mide bulandırır orası öylede 5-10 km dende birşey olmaz çok sorun etmeyin.Güle güle kazasız kullanın.Ben alayımda 10 km de olsun varsın :)Siz yine iyisiniz motordan anlayan servisiniz var ben alırsam işim çok zor dominar 400 bakımı benim bulunduğum ilçede zor.Pulsarım varken hava filitresini kendim değiştirmiştim grenajı çizmesinlerler diye.ALLAH dan kendim değiştirdim.Motor bana geldiğinde vida başları gelişi güzel sıkılmış ve anahtar kaydırmaları vardı.Hiç hoşuma gitmemişti ama yapacak birşey yoktu.Dominarı alırsam Başı kaydırılmış somuna vidaya tahammül etmem heralde.
Mazzini
01 Haziran 2017, 03:25
Benim tahminim deneme sürüşü etkinliği ayağına gelen motorları sürdürmüşler sonrada sıfır diye satmışlar sıfır motor alıyorsun kullanılmış gönderiyorlar kesinlikle kabul edilemez.
sanausbe
01 Haziran 2017, 07:30
Sıfır motoru açıp kullanıp satmayı hiç bir bayi kabul etmez. Gösterge takıldıktan sonra genel kontrol için fabrikada yürüyen bant testleri vardır. Motorun genel aksamı kadar göstergenin de sayıp saymadığına bakılır. Sıfır motor göstergesinin 3-4-5 km'de olması son derece doğaldır. "Bunu asla kabul etmem" diyen arkadaşlar mağaza mağaza dolaşsa bile böylesi bir aracı bulmak zordur.
YasinC
01 Haziran 2017, 07:31
5-10 km normal 2. sıfır motorum birinde 2 birinde 4.5 km gösteriyordu. Sandıktan çıkarken de yanındaydım bir tanesinde. Fabrikada QC muhabbetinden olabilir.
Riptalon
01 Haziran 2017, 07:55
Çok normal bir durum. 0 km de motor bulmanız mümkün değil. Çeşitli testlerden geçiyorlar. Arabalar da böyledir. Geçen sene aldığım araba 8 km de geldi örneğin.
enescanatar
01 Haziran 2017, 09:02
Benim tahminim deneme sürüşü etkinliği ayağına gelen motorları sürdürmüşler sonrada sıfır diye satmışlar sıfır motor alıyorsun kullanılmış gönderiyorlar kesinlikle kabul edilemez.
test sürüşü etkinliğinde kullanılan motor sence 5 km de mi kalır? azcık mantık yahu
Seko
01 Haziran 2017, 09:07
Konunun başlarında motorun, kağıt üzerindeki verilere bakarak performansının nasıl olacağını iki adet Bajaj düşmanına anlatmak için yırtınmıştım, şimdi satın alan arkadaşlar benim dediklerimin aynılarını yazıyorlar. Bir motosikletin sürüşünün nasıl bir his vereceğini kronometre verileri değil, teknik özellikler tablosunda yazan tork ve devirler söyler. Tabi okuduklarınızı anlayıp yorumlayabiliyorsanız. Özellikle R25'çi arkadaşlar motoru test ederlerse ne diyeceklerini merak ediyorum ? Torkun önemini yazınca benimle ve hatta mesleğimle alay eden bazı teknik bilgisi sıfır, mesleğinin bu işle alakası olmayan akıllılara en güzel cevabı kullanıcılar veriyorlar. Şimdi bir tek R25 , CBR250R ve NS200 ile artçısız ve lütfen artçılı kalkış videosu alalım tam olsun.
avarekasnak
01 Haziran 2017, 09:29
motor ıkınmıyor gürlüyor gürlüyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------
bir iki kişiye sürdürülmüş olamaz mı yani?
enescanatar
01 Haziran 2017, 10:13
motor ıkınmıyor gürlüyor gürlüyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------
bir iki kişiye sürdürülmüş olamaz mı yani?
niye yapsınlar öyle bişeyi. içiniz rahat olsun. güle güle kullanın
Seko
01 Haziran 2017, 10:17
motor ıkınmıyor gürlüyor gürlüyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------
bir iki kişiye sürdürülmüş olamaz mı yani?
Muhtemelen çoğu fabrikada yapılmıştır, bir ihtimal meraktan bayi kendisi sokakta gidip gelmiş olabilir. Aküyü senin yanında taktılarsa şüphen olmasın. Önemli bir şey değil.
ekrem ata
01 Haziran 2017, 10:39
Değerli arkadaşlar; sıfır olarak satışa sunulan ürünlerin üzerindeki km.ler 2-6 km arası değişiyor. Pulsar ns 200 de aynı şekilde. Arkadaşlar rahat olsunlar.
Dominar 400 ailesi genişliyor. Özellikle kullanıcıların yorumları bizleri mutlu ediyor.
Arkadaşlara hayırlı olsun diyoruz.
Shine34
01 Haziran 2017, 10:41
Daha önce belki de sıfır araç almayan aradaşlar bu durumu bilmediğinden hayatta almam vs yazmışlar da 5-10 km de olması gayet normal. alan arkadaşı boşu boşuna panik yapmanın manası yok.
Jemand
01 Haziran 2017, 10:43
suana kadar 3 adet sifir km motosiklet aldim. 3 ününde sayaçları sıfırdı.
YasinC
01 Haziran 2017, 10:50
Konunun başlarında motorun, kağıt üzerindeki verilere bakarak performansının nasıl olacağını iki adet Bajaj düşmanına anlatmak için yırtınmıştım, şimdi satın alan arkadaşlar benim dediklerimin aynılarını yazıyorlar. Bir motosikletin sürüşünün nasıl bir his vereceğini kronometre verileri değil, teknik özellikler tablosunda yazan tork ve devirler söyler. Tabi okuduklarınızı anlayıp yorumlayabiliyorsanız. Özellikle R25'çi arkadaşlar motoru test ederlerse ne diyeceklerini merak ediyorum ? Torkun önemini yazınca benimle ve hatta mesleğimle alay eden bazı teknik bilgisi sıfır, mesleğinin bu işle alakası olmayan akıllılara en güzel cevabı kullanıcılar veriyorlar. Şimdi bir tek R25 , CBR250R ve NS200 ile artçısız ve lütfen artçılı kalkış videosu alalım tam olsun.
Eleştirenlerden biride benim. Sözlerimin arkasındayım bu motor performans olarak zayıf hissettiriyor. Kullandım ve testte ettim iki kişi kullanmadım ancak fark elbet olacaktır. Dominar, pulsar gibi performanslı atik olsun diye yapılmamış. Torku yüksek olmasına rağmen 80 ile giderken gazı açtığınızda fırlamasını bekliyorsunuz ancak fırlamıyor tabiki gitmemde demiyor. Ağır kanlı bir motor torku sayesinde artçılı daha az yorar kişiyi. Son hızı düşük ve son hıza da öyle seri çıkmıyor. Ancak yokuş çıkarken vites düşürmenize gerek yok. 390 bloğunun suyunu baya kısmışlar. Kısaca inazuma karakterli bir motor.
Gelecek olan RS400'ün karakteri pulsar gibi olacaktır.
Fiyatı yinede 16 olsaydı şahsen alırdım. Ancak bana pahalı geldi ve pok atmanın mantığı yok güzel motor. Alanlara hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.
ekrem ata
01 Haziran 2017, 10:54
Konunun başlarında motorun, kağıt üzerindeki verilere bakarak performansının nasıl olacağını iki adet Bajaj düşmanına anlatmak için yırtınmıştım, şimdi satın alan arkadaşlar benim dediklerimin aynılarını yazıyorlar. Bir motosikletin sürüşünün nasıl bir his vereceğini kronometre verileri değil, teknik özellikler tablosunda yazan tork ve devirler söyler. Tabi okuduklarınızı anlayıp yorumlayabiliyorsanız. Özellikle R25'çi arkadaşlar motoru test ederlerse ne diyeceklerini merak ediyorum ? Torkun önemini yazınca benimle ve hatta mesleğimle alay eden bazı teknik bilgisi sıfır, mesleğinin bu işle alakası olmayan akıllılara en güzel cevabı kullanıcılar veriyorlar. Şimdi bir tek R25 , CBR250R ve NS200 ile artçısız ve lütfen artçılı kalkış videosu alalım tam olsun.
Değerli Seko; tork konusunda bir kullanıcının yorumu bana enteresan geldi. Sizi teyit için gönderiyorum. Benim de kanaatim bir motorda en önemli gösterge güç-tork dengesinin makul olması.
https://i.hizliresim.com/r2B19a.png
https://i.hizliresim.com/Pr4DQ8.png
YasinC
01 Haziran 2017, 12:29
Değerli Seko; tork konusunda bir kullanıcının yorumu bana enteresan geldi. Sizi teyit için gönderiyorum. Benim de kanaatim bir motorda en önemli gösterge güç-tork dengesinin makul olması.
https://i.hizliresim.com/r2B19a.png
https://i.hizliresim.com/Pr4DQ8.png
Mesajı yazan kişi tamamen uydurmuş. Duke'un tork değeri daha yüksek ayrıca çok daha hafif. Dominar ile Duke390'a nal toplatmak falan komik olmuş. 10 dakika sonra duke görüş mesafesinden çıkar. Aradaki performans farkı öyle az buz değil.
Dominarın performansı duke 250 kadar yok.
enescanatar
01 Haziran 2017, 13:42
Mesajı yazan kişi tamamen uydurmuş. Duke'un tork değeri daha yüksek ayrıca çok daha hafif. Dominar ile Duke390'a nal toplatmak falan komik olmuş. 10 dakika sonra duke görüş mesafesinden çıkar. Aradaki performans farkı öyle az buz değil.
Dominarın performansı duke 250 kadar yok.
duke390 ın tork değeri daha yüksek derken bu bilgiyi nerden edindiniz ve torku kaç nm?
Seko
01 Haziran 2017, 14:13
Ben de aynı soruyu sorayım Duke'un tork değerinin yüksek olduğunu yanı 35 Nm'den fazla olduğunu gösteren bir link varsa bakalım.
Duke'un ivmelenmesinin fazla olması torkunun daha yüksek olduğu anlamına gelmez. Duke 30 kg daha hafif olduğundan daha iyi gidiyor. Bunu forumda defalarca yazdım. Pulsar gibi atik olsun diye yapılmamış derken ne demek istendiğini anlamadım. Dominar Pulsar ile kıyaslanamayacak kadar daha atik. Pulsar'da açtığını kadar gaz açın bakalım nasıl oluyor ?
Duke 390'ın performansını Dominar ile kıyaslamıyorum. Performans olarak Duke 390 çok üstündür ama alır mıyım? 2016'sını Dominar parasına bile verseler almam. Benim kıyasladığım şey öncelikle 250 cc motorların performansları çünkü bazı arkadaşlar Dominar'ın 250 cc motorlar hatta NS200 kadar kadar performansının olacağını söylemişti, öyle olmadığını sürenler gördüler. NS200'le atiklik iddası olan varsa yan yana bir kalkıp videosunu koysunlar farkı görelim. CBR250'nin kalkışta yediği farkın videosunu ben eklemiştim.
RS400'ün performansı da bundan çok farklı olmayacak. Neden peki ? Çünkü torku bununla aynı olacak. Hacim değişmedikçe tork fazla oynamaz, bu kadar basit. O sadece bundan biraz daha hızlı gidebilecektir, onda da aerodinamisinin etkisi güç etkisinden çok daha fazla olacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------
Değerli Seko; tork konusunda bir kullanıcının yorumu bana enteresan geldi. Sizi teyit için gönderiyorum. Benim de kanaatim bir motorda en önemli gösterge güç-tork dengesinin makul olması.
https://i.hizliresim.com/r2B19a.png
https://i.hizliresim.com/Pr4DQ8.png
Ekrem Bey ben Çağlar isimli arkadaşa katılmıyorum, bence biraz abartmış. Yokuştaki ağırlık etkisinin ivmelenmedeki ağırlık etkisinden farkı yoktur. Yalnız Duke ile Dominar arasındaki dişli oranları farkını bilmiyoruz. Eğer daha hızlı gitmesi için son viteslerde Duke'a düşük oranlar seçmişlerse o zaman bir ihtimal doğru olabilir ancak 30 kg farkı o şekilde kapatmak yine zor.
Bana kalırsa ikisi sabit hızda yokuş çıkarken çok farklı olmayacaktır. İkisini ardarda sürmeden bunu hissedebilmek zor.
asa11
01 Haziran 2017, 14:38
Cf moto 400 geldikten sonra ki temmuz diyorlar tarihine acaba bajaj kullanıcıları pişman olacak mı diye çok merak ediyorum.
https://www.instagram.com/p/BUuIwj1jbTs/?taken-by=unalabdulkadir&hl=tr
ekrem ata
01 Haziran 2017, 15:12
Aşağıdaki tabloda bazı modellerin güç ve tork değerlerini sunuyorum.
Bu tablo doğru okunursa aslında motoru sürmeden o ürün ile ilgili bir çok karakteristik özelliğini çözebiliriz.
Yakıtı nasıl olur, uzun rampalarda nasıl bir akış olur, keyifli bir sürüşü mü olur, yoksa agresif mi, konforlu mu, artçı ile rahat edilir mi gibi...
Kısaca ne beklediğimiz çok önemli? Beklenti ile ürün özelliklerini iyi mukayese etmeliyiz. Her ürün herkesin tarzı olmaz zaten.
Motorun kendi ağırlığı da bunu etkiler.
Bizim Dominar 400 modelinde beklentilerimiz;
1. Tork ve gücün mükemmel dengesi,
2. Konforlu sürüş,
3. Ekonomi,
4. Kaslı görünüm,
5. Güvenli sürüş, çift abs
Aldığımız ilk yorumlar da bunu sağlar nitelikte görünüyor.
Selam ve saygılarımla...
https://i.hizliresim.com/okPNdq.png
RedCBR125
01 Haziran 2017, 15:32
Konuyu sürekli takip ediyorum. Geçen hafta İzmirde test sürüşü vardı ama yağmur dolayısı ile gidemedim.
Birkaç ay içinde motosiklet hakkında yorumlar ve düşünceler oturunca bu motosikleti almak veya almamak konusunda daha net düşüncelere girebiliriz.
YasinC
01 Haziran 2017, 15:46
Seko,
Pulsar hacmine göre yüksek performansıyla göz dolduran bir motor. Dominar ile performans kıyaslaması yapmadım zaten öyle olmadığını sizde tahmin etmişsinizdir diye umuyorum.
Dominar'ın ateşleme haritası mıdır artık nesidir bilemem ancak ağır kanlı bir motor yapmış. 400cc'den beklenen performansı vermiyor. 390 kullanan kimse bu motorun performansını bu kadar az beklemez.
Duke hakkında yorumumu zaten bir önceki sayfada okudun. Beğendiğim bir motor değil. Ancak performans konusunda duke gerçekten çok iyi.
Duke250 kadar performansı yok dominarın. Her iki motoru kullandım ister ağırlık deyin ister tork beygir muhabbetlerine girin duke250 bile daha atik. 100km hız ile giderken gaz açtığınızda fırlıyor resmen.
O meşhur videoyu bende biliyorum ancak o videoda bir katakulli var. Duke200 ile yarıştığında o kadar fark atamayıp cbr'a fark atması şüphe uyandırıyor.
RS400'ün eğer ateşleme haritası, ince ayarları RC serisindeki gibi yapılırsa fark çok olur. Sonuçta 43 hp güç üreten bir blok 35 hp'e kadar kısıtlanmış.
Motora kötü diyen yok ağır kanlı bir motor. İnazuma'da sınıfında en ağır kanlı motor ancak seveni çoktur. Neden bu kadar savunmaya geçilidiğini anlamıyorum.
https://ic.maxabout.us//misc/infographics//New-2017-KTM-Duke-390-White.jpg/thumb/1100
abeciMotoru
02 Haziran 2017, 09:26
Seko,
Pulsar hacmine göre yüksek performansıyla göz dolduran bir motor. Dominar ile performans kıyaslaması yapmadım zaten öyle olmadığını sizde tahmin etmişsinizdir diye umuyorum.
Dominar'ın ateşleme haritası mıdır artık nesidir bilemem ancak ağır kanlı bir motor yapmış. 400cc'den beklenen performansı vermiyor. 390 kullanan kimse bu motorun performansını bu kadar az beklemez.
Duke hakkında yorumumu zaten bir önceki sayfada okudun. Beğendiğim bir motor değil. Ancak performans konusunda duke gerçekten çok iyi.
Duke250 kadar performansı yok dominarın. Her iki motoru kullandım ister ağırlık deyin ister tork beygir muhabbetlerine girin duke250 bile daha atik. 100km hız ile giderken gaz açtığınızda fırlıyor resmen.
O meşhur videoyu bende biliyorum ancak o videoda bir katakulli var. Duke200 ile yarıştığında o kadar fark atamayıp cbr'a fark atması şüphe uyandırıyor.
RS400'ün eğer ateşleme haritası, ince ayarları RC serisindeki gibi yapılırsa fark çok olur. Sonuçta 43 hp güç üreten bir blok 35 hp'e kadar kısıtlanmış.
Motora kötü diyen yok ağır kanlı bir motor. İnazuma'da sınıfında en ağır kanlı motor ancak seveni çoktur. Neden bu kadar savunmaya geçilidiğini anlamıyorum.
https://ic.maxabout.us//misc/infographics//New-2017-KTM-Duke-390-White.jpg/thumb/1100
Bacaccı kafile ölümüne savunmaya geçen bir güruh arkadaşım :D sürekli reklam kokan hareketlerle inanmaya meyilli insanları çekiyorlar sadece,
pulsarda 5000 sayfa ağzı yüzü akan motorları savundular daha nolsun,
şöyle torklu böyle güçlü dedikleri dobinar balonunu, crf 250 ile tokatladılar video isteyene atabilirim :D
Seko
02 Haziran 2017, 10:26
Seko,
Pulsar hacmine göre yüksek performansıyla göz dolduran bir motor. Dominar ile performans kıyaslaması yapmadım zaten öyle olmadığını sizde tahmin etmişsinizdir diye umuyorum.
Dominar'ın ateşleme haritası mıdır artık nesidir bilemem ancak ağır kanlı bir motor yapmış. 400cc'den beklenen performansı vermiyor. 390 kullanan kimse bu motorun performansını bu kadar az beklemez.
Duke hakkında yorumumu zaten bir önceki sayfada okudun. Beğendiğim bir motor değil. Ancak performans konusunda duke gerçekten çok iyi.
Duke250 kadar performansı yok dominarın. Her iki motoru kullandım ister ağırlık deyin ister tork beygir muhabbetlerine girin duke250 bile daha atik. 100km hız ile giderken gaz açtığınızda fırlıyor resmen.
O meşhur videoyu bende biliyorum ancak o videoda bir katakulli var. Duke200 ile yarıştığında o kadar fark atamayıp cbr'a fark atması şüphe uyandırıyor.
RS400'ün eğer ateşleme haritası, ince ayarları RC serisindeki gibi yapılırsa fark çok olur. Sonuçta 43 hp güç üreten bir blok 35 hp'e kadar kısıtlanmış.
Motora kötü diyen yok ağır kanlı bir motor. İnazuma'da sınıfında en ağır kanlı motor ancak seveni çoktur. Neden bu kadar savunmaya geçilidiğini anlamıyorum.
https://ic.maxabout.us//misc/infographics//New-2017-KTM-Duke-390-White.jpg/thumb/1100
Neden savunmaya geçiyorum çünkü motor ağır kanlı değil de ondan. Ayrıca Inazuma için de ağır dendiğinde kullanıcıları öyle olmadığını söylüyorlar. Ha başka motorlara göre sana öyle gelmiş olabilir ona bir şey diyemem. Başka bir 400 cc için veya Duke 390 için ağır olabilir belki ama 250 cc'lere göre çok daha canlı bir motor. Yukarıda CBR 250R, R25 ve kullanmış bir arkadaş yazmış, hiçbir 250 cc bunun gibi gitmiyor diye ki zaten gidemez. Bunun motorun Bajaj veya başka marka olmasıyla alakası yok. Bu teknik değerlerdeki herhangi bir Çin motoru, Japon motoru, Kore motoru için de aynı şeyleri yazarım. Burada benim savunduğum şey motor değil temel fizik kuralları... CFMoto NK400 için de tüm yazdıklarım geçerlidir.
Neyse, alan arkadaşlar mutlaka 250 cc motorlarla kalkış videosu yayınlayacaklardır, o zaman göreceğiz.
canerz35
02 Haziran 2017, 13:23
arkadaşlar, dominar 400 ve ktm 390 yeni modelini test ettim ikisinden 30 ar dakka. ktm duke 390 AÇIK ARA FARKLA ÖNDE. dominar vardı aklımda ama bu makineyi ciddi düşünüyorum. arada 6 lira fark değermi bilemedim.
bajaj ın sorunları bitmiyor. ktm duke 390 de yabancı forumlarda çok sorun yaşıyolar şuanda. özellikle ECU ve şaside sıkıntı var.
lütfen aydınlatın..
abeciMotoru
02 Haziran 2017, 14:33
arkadaşlar, dominar 400 ve ktm 390 yeni modelini test ettim ikisinden 30 ar dakka. ktm duke 390 AÇIK ARA FARKLA ÖNDE. dominar vardı aklımda ama bu makineyi ciddi düşünüyorum. arada 6 lira fark değermi bilemedim.
bajaj ın sorunları bitmiyor. ktm duke 390 de yabancı forumlarda çok sorun yaşıyolar şuanda. özellikle ECU ve şaside sıkıntı var.
lütfen aydınlatın..
O paraları bi hintliye vereceğine elbetteki KTM öneririm.
her markada sorunlar yaşanabilir, en azından karşınızda 1 adama bağlı uyduruk firma bulma ihtimaliniz düşük.
bacacın servislerini bi gezin ne demek istediğimi anlarsınız, ki dobinar dedikleri motor ilk partide ne sorunlarla geleceği de belli değil,
KTM duke modeliyle kendini uzun süredir piyasada tutmayı başarıyor. Mantıklı karar vermeniz dileğiyle :)
Brock07
02 Haziran 2017, 15:07
O paraları bi hintliye vereceğine elbetteki KTM öneririm.
her markada sorunlar yaşanabilir, en azından karşınızda 1 adama bağlı uyduruk firma bulma ihtimaliniz düşük.
bacacın servislerini bi gezin ne demek istediğimi anlarsınız, ki dobinar dedikleri motor ilk partide ne sorunlarla geleceği de belli değil,
KTM duke modeliyle kendini uzun süredir piyasada tutmayı başarıyor. Mantıklı karar vermeniz dileğiyle :)
gene mi geldin sen? :)
enable
02 Haziran 2017, 15:10
abeci yıllardır değişmedi, eskiden pulsara çakıyodu şimdi dominara. bajaj sana ne yaptı bilmiyorum ama Avusturya ile olan malum siyasi ilişkiler nedeniyle ben KTM'nin geleceğini parlak görmüyorum. Onlar silah ambargosu koydular bizimkilerin ne yapacağı belli olmaz, KTM'ye para yatırmak riskli bence.
mavellen
02 Haziran 2017, 15:18
Bu başlık kulanıcı yorumu bilgi paylaşımı olmakdan çok uzak,yazık oldu dominara.
canerz35
02 Haziran 2017, 15:23
O paraları bi hintliye vereceğine elbetteki KTM öneririm.
her markada sorunlar yaşanabilir, en azından karşınızda 1 adama bağlı uyduruk firma bulma ihtimaliniz düşük.
bacacın servislerini bi gezin ne demek istediğimi anlarsınız, ki dobinar dedikleri motor ilk partide ne sorunlarla geleceği de belli değil,
KTM duke modeliyle kendini uzun süredir piyasada tutmayı başarıyor. Mantıklı karar vermeniz dileğiyle :)
abi zaten duke 390 ile dominar 400 zaten kıyaslanamaz, ama aradaki fiyat farkı da az değil
fiyatı dert etmeyeceklere duke 390 ı öneririm, iki makinayı da SÜRÜN! ne dediğimi anlayacaksınız
abeciMotoru
02 Haziran 2017, 15:39
abi zaten duke 390 ile dominar 400 zaten kıyaslanamaz, ama aradaki fiyat farkı da az değil
fiyatı dert etmeyeceklere duke 390 ı öneririm, iki makinayı da SÜRÜN! ne dediğimi anlayacaksınız
abi ozaman ikinci el alacaksın 15 bine KTM duke 390 var piyasada, ikinci eli canlandırıp milleti enayi yerine koyup tencere takımlarını 18 bine satan uyanıklara ders vereceksin.
ybr alacakken az daha koyup pulsar alırım diyen genç kesim çok fazla, o yüzdendir ki çoğu bacaccı arkadaşlar tek tekeri falan sever, motoru bi güzel haşat ettikten sonra ilan vermeye başlarlar, 502 adet pulsar ilanı var düşünebiliyo musun :D
motor sürmeden gözünü bacacda açan çok insan var motor sürdüğünü sanan olay bundan ibaret.
yusufkalaz
02 Haziran 2017, 16:14
Yemediğiniz yemeğe kötü demekle binmedikleri motora kotu diyen kitle ayı kitle çok saçmalar.
+Bal tatsızmış
-nerden biliyosun ?
+Fırıncının oğlu yerken abim görmüş.
Mazzini
02 Haziran 2017, 16:58
abi ozaman ikinci el alacaksın 15 bine KTM duke 390 var piyasada, ikinci eli canlandırıp milleti enayi yerine koyup tencere takımlarını 18 bine satan uyanıklara ders vereceksin.
ybr alacakken az daha koyup pulsar alırım diyen genç kesim çok fazla, o yüzdendir ki çoğu bacaccı arkadaşlar tek tekeri falan sever, motoru bi güzel haşat ettikten sonra ilan vermeye başlarlar, 502 adet pulsar ilanı var düşünebiliyo musun :D
motor sürmeden gözünü bacacda açan çok insan var motor sürdüğünü sanan olay bundan ibaret.
Dostum zaten bazı satıcılar 17.250lere düşmüş bile pazarlıklar 16küsürlere de düşerler sanırım onlarda o fahiş fiyatlardan satamacaklarını idrak etmişler alan olmadıkça daha da düşer.
enescanatar
02 Haziran 2017, 19:37
abi ozaman ikinci el alacaksın 15 bine KTM duke 390 var piyasada, ikinci eli canlandırıp milleti enayi yerine koyup tencere takımlarını 18 bine satan uyanıklara ders vereceksin.
ybr alacakken az daha koyup pulsar alırım diyen genç kesim çok fazla, o yüzdendir ki çoğu bacaccı arkadaşlar tek tekeri falan sever, motoru bi güzel haşat ettikten sonra ilan vermeye başlarlar, 502 adet pulsar ilanı var düşünebiliyo musun :D
motor sürmeden gözünü bacacda açan çok insan var motor sürdüğünü sanan olay bundan ibaret.
Kapıdan kovuyorsun bacadan giriyor ne yüzsüzmüşsün yav :D yüzüne tükürene "şükür" diyenler güruhundan bu da :D
rumelian
02 Haziran 2017, 20:36
ne kadar şansız motorcularız. bu motor hindistan delhi eyaletinde 8355 tl, sigorta, tescil masrafı hariç. bizde 18000 lira. yanlış anlaşılmasın aynı fark mesela honda'da da aynı şekilde.
neyse az kaldı, yine de alacağım bir tane dominar.
daghas
03 Haziran 2017, 11:55
Cf motorun sitesinden yetkili servisleri tarattıgınızda mondial servislerin size merhaba dediğini görürsünüz ki zaten fuar tanıtım videolarındada mondial servisleriyle işi götüreceklerini söylüyorlar. 2012 yılında aldığım bir mondialım var ve ucuz işçilik ucuz parça fiyatlarının verdiği rahatlığın yanı sıra genede bi laçkalık var mı var. Kendi servis ağını kuramayan bi firma bu ülkede sıyırarak iş yapıyor demektir ki ben sırf bu servislere götürmek zorunda kalacağım için CF motoru listemden daha gelmeden çıkardım bile.
Gelelim bajaja , dominar 400 çıkıp ilgimi çektiği zaman ilk işim bölgemdeki yetkili servisi gidip incelemek oldu. Oturdum konuştum , ortama baktım , ustaları değerlendirdim ve ben buraya motorumu teslim ederim dedim arkadaş. Ha bu burada böyle diyelim ki başka yerde beğenmedin servisini. 4500 km.de bir komşu bir ilçedeki servise 40 yada 50 km lik bi yolculuk yapılır mı yapılır sıkıntımı değil ?
Bu arada dominarın videolarınıda takip ediyorum duke 390 bajajı canlı canlı yedi ama 2017 si 24.000 tl civarı değermi aradaki fiyat farkına o daha sizin manilerle alakalı bi durum , şahsen benim o kadar paramda olsa ben duke almazdım zira rengi ve şekli bana hitap etmiyor zira yaşım 40 , daha ağır başlı olan dominarı kendime daha uygun buluyorum.
Sonuç olarak videoların çogunluğundada titreşimden üstüne basıla basıla bahsediliyor , artık vardır yoktur modunu geçtik var o kesinleşti. Sahibinden eklediğim bayilerde fiyatları her gün üç beş aşagıda çekiyorlar çekmeyede devam edecekler gibi oda kesinleşti. Artık baya kullanıcı yorumu ve videosu türediğine görede o üstündü değerdi değmezdi muhabbetlerini uzatmanında bi anlamı kalmadı bence , yani işine gelen alsın işine gelmeyen hem almasın hemde artık gölge yapmasın mal ortada.
acemi60
03 Haziran 2017, 12:30
Eskiden japon'lara sağlam bir rakip çıksada bizi kurtarsa derdik. Bajaj'ın daha adı sanı yokken Pulsar 220F modelinden bahsedip Türkiye'ye getirilmesi gerektiğini yazmıştım. Fakat olayların gelişimi filmlerdekine benziyor. Şöyle oluyor; Esas oğlan kızı kurtarıyor. Ve ... Bajaj muhipleri ne derse desin fiyatları yüksek.
Alım gücünün yetersiz olduğu bir ortamda kesinlikle yüksek.
daghas
04 Haziran 2017, 00:51
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-yildirim-motor-dan-bajaj-dominar-400-tum-kartlara-taksit-imkani-441871887/detay An itibari ile dominar 17.250 tl yi görmüş bulunmakta . Bir önceki yazdıklarımda haklı olduğumun ortaya çıkması beni mutlu etti. Sıkı bir pazarlıkla 17 ye bağlanır mı , oda sizin maharetinize kalmış , kolay gelsin.
burak burk
04 Haziran 2017, 01:42
daha dur 16.500e kadar alanlar olucak buraya yazıyorum.almak isteyen arkadaşlar bütün bayilerle görüşün mezarcıysa mezarcı ölücüyse ölücü desinler ama zorlayın.acelede etmeyin şimdiden 500 750 tl bayi kendinden iskonto veriyorsa bajaj bir fiyat indirimine gittiği an 15 küsürlere alanlar bile çıkabilir.
canerz35
04 Haziran 2017, 02:04
bence 16.500 ideal rakam. 17 de iyi. şuan piyasada motor kalmadı. 20 liram var motor BULAMIYORUM YA.
RedCBR125
04 Haziran 2017, 04:14
Cbr125 ve cbr 250, cbf150, yzf125 ve r25 sahibi oldum ve bu küçük cc Japon motosikletlerini kullandım.
Uzun bir süre Mondial de kullandım.
3 aşağı 5 yukarı 1000 km civarı da Bajajın RS200 modelini kullandım.
Kıyaslama yaparken bu Japon motosikletleri kullanmış biri olarak RS200 ün kalitesini fiyat/performans olarak çok beğendim. (Ha şuan RS200 ün fiyatını çok şişirdiler bunu da araya ufak bir not olarak düşelim.) RS200 ü değerlendirme sebebim de Bajajın yorum yapabilecek kadar kulandığım tek motosikleti RS200 olması.
Kalite olarak değerlendirirken BAJAJI taşlayanlara itafen 'ben, bu markanın ve bu kalitenin Japonlara güzel bir alternatif olduğunu' düşüyorum. Yiğidi öldür ama hakkını yeme derler ya öyle saçma sapan çocukca çamur atmayla olmuyor yani birkaç Bajaj fanı gibi Bajaj düşmanları da kendini belli ediyor.
Sonuç olarak fiyatlandırma politikası Bajajın tercih edilmesinde ciddi rol oynayacaktır. Zamanla servislerin kalitesinin de oturacağı kanısındayım. Dediğim gibi ilerleyen dönemlerde Dominar alma ihtimalim var ve tercih edilebilecek bir motosiklet olduğunu düşünüyorum.
yoldas002
04 Haziran 2017, 08:32
Gözden kaçırılan bir nokta daha :
Pulsar RS 200 - 2017 fiyatı farklılıklar göstermekte
Ortalama fiyat 13.500 olmasına rağmen farklı düşük fiyatlar görmek mümkün
örnek:
1. 12.750 tl Kahramanmaraş / Elbistan
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-pulsar-200-rs-2017-euro-4-k.maras-elbistan-bayii-alpay-motor-429100311/detay
2. 12.990 tl Manisa / Akhisar
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-ozlu-motordan-2017-pulsar-200-rs-427239727/detay
Anlayacağınız sıkı pazarlıkçı olursanız iyi bir fiyata alabilirsiniz.
Not : Eski modellerin satışı uygun fiyata devam ediyor.
Eski modellerde de ABS var herhalde sırf Euro4 için 2-3 bin fazla vermeye değmez.
Demek ki Dominar400 de ABS - Euro4 olmasa 2-3 bin ucuz olurmuş.
Not2 : RS200 ikinci el NS200 göre ölü durumda, uygun fiyata ikinci el mümkün.
korayuzuner1
04 Haziran 2017, 11:55
Ekrem bey haziranda satış rakamlarını paylaşacağım demiştiniz.
ekrem ata
04 Haziran 2017, 12:34
Ekrem bey haziranda satış rakamlarını paylaşacağım demiştiniz.
Değerli korayuzuner1; dün itibari ile 16 mayıs^'tan bugüne kadar geçen süre içinde 62 kişi dominar 400 ile buluştu. Kendilerini tebrik ediyoruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------
Gözden kaçırılan bir nokta daha :
Pulsar RS 200 - 2017 fiyatı farklılıklar göstermekte
Ortalama fiyat 13.500 olmasına rağmen farklı düşük fiyatlar görmek mümkün
örnek:
1. 12.750 tl Kahramanmaraş / Elbistan
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-pulsar-200-rs-2017-euro-4-k.maras-elbistan-bayii-alpay-motor-429100311/detay
2. 12.990 tl Manisa / Akhisar
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-ozlu-motordan-2017-pulsar-200-rs-427239727/detay
Anlayacağınız sıkı pazarlıkçı olursanız iyi bir fiyata alabilirsiniz.
Not : Eski modellerin satışı uygun fiyata devam ediyor.
Eski modellerde de ABS var herhalde sırf Euro4 için 2-3 bin fazla vermeye değmez.
Demek ki Dominar400 de ABS - Euro4 olmasa 2-3 bin ucuz olurmuş.
Not2 : RS200 ikinci el NS200 göre ölü durumda, uygun fiyata ikinci el mümkün.
Değerli yoldas002; euro4 uygulaması sadece abs zorunluluğunu içermiyor. 2007 yılından itibaren uygulanan euro3 standartlarına göre bir sıra iyileştirmeleri ve yenilikleri kapsıyor. Markaların euro4 fiyatları belli oldukça dediklerim daha iyi anlaşılacak. Bizim bu maliyetleri asgaride tuttuğumuzu zaman içinde çok daha iyi anlaşılacak. saygılarımla...
RedCBR125
04 Haziran 2017, 16:06
EKREM Bey RS200 de 2017 ve 2015 modellerindeki farkı merak ediyorum acaba bu konuda bizi bilgilendirir misiniz? Model yılı ve renk farkı dışında bir fark mevcut mudur? Teşekkürler.
Burası dominar sayfası ama size burada denk geldiğim için buradan soruyorum kusura bakmayın. Bunu merak eden başka arkadaşlar da var.
TIGERSHARK
04 Haziran 2017, 18:17
bildiğim emisyon haricinde fark yok
mavellen
04 Haziran 2017, 21:41
Dominar güzel motor titrese kıpraşsada beğeniyorum,ben fiyatı yüksek buluyorum.Sabır ile bekleyeceğim acelem yok.Ekrem ata 62 kişi aldı diyor satışdan sorumlu olduğu için 62 kişi kesindir ama bu arkadaşlar formda pek yok,keşke forma gelseler video resim yorumda bulunsalar gündemde otarafa doğru kayardı diye düşünüyorum.
TIGERSHARK
05 Haziran 2017, 01:09
Dominar güzel motor titrese kıpraşsada beğeniyorum,ben fiyatı yüksek buluyorum.Sabır ile bekleyeceğim acelem yok.Ekrem ata 62 kişi aldı diyor satışdan sorumlu olduğu için 62 kişi kesindir ama bu arkadaşlar formda pek yok,keşke forma gelseler video resim yorumda bulunsalar gündemde otarafa doğru kayardı diye düşünüyorum.
face de baya baya alıp yorum yazanlar var
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO