PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121

mavellen
26 Mayıs 2017, 21:26
Benimde uzun zamandır merak edip beklediğim bir model Dominar.
İkinci el CRF 250 veya KLE 500 ile Dominar arasında 3'lü hayaller kuruyordum :)
Lakin eldeki az biraz birikmişle veletten dolayı, nasılsa şu an motorumuzda var halihazırda diyerek 27 yaşında bir otomobil aldık hatuna, tabiki hayaller başka bahara kaldı.

Bu sene her sektörde daralma olacağı öngörülüyor, hazır yemek sektörünün bile yanlış hatırlamıyorsam satışları %15 küçülmüş durumda.
Dominar'da aslında üst sınıf değil, orta sınıf halka hitap eden bir motor. Ama alım gücü sıkıntısı nedeni ile çoğumuz elimizdeki ile idare etme niyetindeyiz.
Tüm sektörlerdeki bu daralmaya şirketler değil, devletin önlem alması daha mantıklı olurdu bence.
Ülkede yapay bir ekonomi var, inşaat ve gayrimenkul alım satımı ile para habire bankalarla halk arasında el değiştirip duruyor.
Velhasıl kelam, sektörler para kazanmak değil, ayakta kalmanın peşindeler şu günlerde, ama nedense bu son tüketiciye yansımıyor.
Keşke devlet bu konuya el atıp, piyasayı canlandırmak için gerekli vergi kanunlarını gözden geçirse.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------



Diyelim ki gümrüğe gelişi 8 bin lira, Bajaj'da 11 bin liradan fiyatlandırıyor. Bunun üzerine vergiler ötv eklendiğinde 18 Bin TL oluyor.
Cidden farzı misal bir fiyat verdim ama, diyelim ki Bajaj bir dominardan 3 bin TL kazanıyor.
Sizce çok mu ?

Motor 10numara hem şehir içi hemde şehirler arası kaydırmalı debriyajlı abs li bastınmı hemen 140 lara ulaşır.Aradığım beğendiğim bu o nedenle peşindeyim bunun ama fiyatındanda şikayetciyim.Elbette firma kazansın 3 değilde 2 kazansa olmazmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------


Alan var mı buradan 48 sayfa yazılmış çizilmiş

Birkaç kişi var formdan ama net sayı bilmiyorum,48 sayfanın 4/3 ü motorun fiyatıyla alakalı,henüz gerçek kullanıcı yorumlarına geçemedik.

avarekasnak
26 Mayıs 2017, 21:32
Pazartesi ben de teslim alıyorum inşallah.

nohark
26 Mayıs 2017, 22:02
ben aldım. nmax sonrası ikinci motorum. mantıklı geldiği için aldım. zaten aklımdaydı dominar ama almadan ekrem bey'i birazcık darladım, ekrem bey de gönül rahatlığıyla alabileceğimi söyleyince samimiyetine inandım ve aldım. önemli olan bence problem yaşandığında muhatap bulabilmek. bu konuda sorun yaşamayacağımı düşünüyorum.

dediğim gibi 2. motorum. şu an 150 km'de filan. rodajı düzgün yapmaya çalışıyorum, çok zorlamıyorum. 2 gün işe gidip geldim. 73'e çıkıp 60'a düşüyorum yolda. 2 kere filan 100~ hızlara çıktım, o zaman titreşim hissediliyor. ama kıyaslayabileceğim bir motor da yok. ama rodajdan da olabilir, titreşim var gibi. yağı değiştirdikten sonra bakacağız artık.

ayns
26 Mayıs 2017, 22:12
ilgili bayi ile görüştüm fiyatı 16800 idi ben burdan yazdıktan hemen sonra fiyatı birden 17950 yaptılar neden böyle oldu dedim kampanya vardı bitti diyorlar :) telefondan arayın size yardımcı olucaz diyorlar

arkadaşlar eğer dominar 400 alıcaksanız tavsiyem sıkı pazarlık yapmanız

Sokollu
26 Mayıs 2017, 22:26
İşte bunu net rakamlarla açıklayan başka marka yetkilisi yok. Diğerlerine bunu dahi soramazken kimse şeffaf olmaya çalışan birine karşı ileri gidilmeden yazılması gerek diye düşünüyorum

Hocam cogu marka bu sekilde fiyat listesi paylasti zaten oncesinde, ilk defa gorulen bir sey degil. Rakamlar acik, aci ve ortada.

Hesap basit 11 bin TL giris yapan X model 250cc fazlasi urun uzerine % 38 otv koyuyoruz , 15180 oluyor bunun uzerinden %18 Kdv, 17912 TL oluyor.

Bir durum daha var hatirlatmak isterim, diyelim ki 18 bin TL`e satilan ninja 300 yerine, gidip 14 bin TL verip r25 aldik, daha pahali olan urunu almis oluyoruz :)

11 bin TL giris yapan X model 250cc urun uzerine % 8 otv koyuyoruz 11880 oluyor bunun uzerinden %18 Kdv alinca 14018 TL oluyor.

Birinin KDV+OTV toplami 6912 TL iken digerinin 3018 TL.

Ninja ve r25 ornegini daha once cok kiyaslanan modeller oldugu icin verdim. Katmerli % 37 OTV vergisinin sacmaligini ve 250cc ve alti hacimindeki zamlari orneklemek icin. Ama burada yorum yapan arkadaslarin hicbiri gidip Z300,Ninja 300 sayfasinda bundan sikayet etmediler. Cunku Kawasaki pahali motor satiyor algisi bunun onune gecti.

Kusura bakmayin ama 400cc motor isteriz dediginizde bunu hesaplamaniz gerekirdi, su an boyle bir fiyat Bajaj`dan ciktigi icin sitem ediyorsunuz.

Yamaha ve Honda gibi markalar yillarca ucuz ulkelerde seri urettirdigi 250cc motosikletleri 4 silindirli karenajli 600-800 cc urunlerinden yalnizca 2-3 bin TL asagiya satti.

Bu OTV sacmaliginin artik bir son bulmasi lazim.

NOT : Ilk hesapta 37 yerine 38 uzerinden hesaplamisim. Devlet baba 37 koymus bir tane de benden olsun, duzeltmiyorum :)

NOT2 : Turkce karakterler kullanamiyorum, kusura bakmayin.

Muvakkit
27 Mayıs 2017, 00:11
Malum sitede bı arama yaptım 2017 model 25-50 beygir 250 CC üstü seçtim tip vs boş bıraktım sıfır motosikletlerde en ucuz dominar çıktı sonra 22 civarı z300 , 24 civarı KTM Duke sonra 27 civarı cbf 500 sonra yukarı doğru gidiyor arada maxi scooterlari saymiyorum motosikletin kalitesi vs gibi mevzular ileride sorun cikarmazsa en uygun bu motosiklet var tabi bunu zaman gösterecek sanırım
Markanın adamı falan değilim bu arada motosikleti de bugün nette gezerken gördüm hoşuma gitti bı bakayım dedim benim ilgimi bu bantta çıkabilecek bir enduro daha çok çekiyor benelli falan gördüm ama 30 a yakın fiyatı ..bence r3 Evo ya bunun için yüklendi insanlar onun fiyatına bakınca bu iyi demek Hindistan lilar bu enduro getirse tutar gibi

Mazzini
27 Mayıs 2017, 11:15
Dostlar daha öncede yazmıştım hangi model olursa olsun bu fiyatlardan almayın ötvyi kdvyi öne sürüp karın canını çıkarmaya çalışıyorlar üstte örnek veren bir kaç arkadaştan da anlayacağınız gibi pazarlıklı 16bin küsürlü rakamlara inmişler. Bizi sağılacak inek gibi gören tüm firmalara selam olsun.

akgunusta
27 Mayıs 2017, 11:18
Binlerce yorum okudum sadede gelebilmek için, çoğunlukla konu sapıp dağılmış. Kullanıcı arkadaşlar yakıt, uzun yol konforu, titreşim gibi konularda deneyimlerinizi merakla bekliyoruz.

127
27 Mayıs 2017, 11:28
Motoru bugün sabah test ettim. Çok fazla süremedim 3 4 dk git gel yaptım sadece. Kısaca;

Denememden Artıları

+Tork güzel

+2. ve 3. viteste test edebildim titreme hissetmedim.

+Oturuşu naked için güzel ve tipi güzel



Eskiler;

-Debriyaj ın kavrama noktası aşırı derecede ilerdeydi. Yani tam sıkıyorsunuz debriyajı ama kavrama noktasını geçip gazı salması için nerdeyse sonuna kadar bırakmanız gerekiyordu. Bunu ayarlama vardır belki de. Bir de alışma meselesi bu.

-Motor 0-30 arası 1. viteste aşırı titriyor öyle ki parçaların sesi baya geliyordu. Belki rodaj dan sonra açılır.

-Ayak pegleri nedir arkadaş öyle. Tasarlayan adam üstüne oturmadı mı bu motorun? Ayak pegleri tam ayakları indirdiğin yere denk geliyor. Yani ya önüne ya da arkasına atacaksın ki bu trafikte aşırı derecede tehlikeli. Işıklardan dururken motoru devirme olasılığınız yüksek buna alışamazsanız.

-Frenleri çok test edemedim ama arka fren belki de alışmadığından dolayı bana öyle geldi sanki tutmuyordu. Çok bir verim alamadım arka frenden. Zaten basmaya da korktum debriyaj yüzünden.

-Oturuşu adventure için fazla eğik. Benim boy kısa 1.67 öne eğilerek sürdüm motoru. Duke den daha eğik yani.


Bu söylediğim eksilerden tek sıkıntı titreme. Eğer o da motor alıştıktan sonra geçerse ve 100km üstü titreme yoksa bu motor alınır. Ama 100 km üzeri titreyen bir motorsa daha önce de bu konu da konuşulduğu gibi bu motor pek satmaz. Sonuçta touring tarzı rahat gezmek için alınabilecek bir motor ama titriyorsan o rahatlık kalmaz.

abeciMotoru
27 Mayıs 2017, 11:55
Değerli GP500-1st; PULSAR NS 200 satış rakamı 2016 yılı için 3262 adet. Sayılan modellerin hepsinden açık ara önde.

2017 yılı geçiş yılı. Euro3 ve Euro4 modellerin beraber satıldığı karışık bir yıl. Tüm markaların gerçek maliyetleri euro4 modellerini sundukça çok daha iyi anlaşılacak. 2018 yılında tablo çok net olacak.

Dominar 400 modelimizin özellikleri de kullanıldıkça daha iyi anlaşılacak.

Bugün ön arka çift ABS ile mükemmel bir fren sistemi sunuyor.
Aynı zamanda kaydırmalı debriyaj ile hızlı vites düşürmelerde sizi kendinize çok daha güvenli hissettiriyor.
Müthiş bir tork keyfini her aralıkta hissetmenizi sağlıyor.
...

Tüm bu özellikleri zamanla paylaşıyorum.

Fiyatı da detayları ile izah ettim. Ama bundan ötesi gümrüğe kaç tl'ye geliyor gibi bilgiler hiç bir zaman bilinmez, paylaşılmaz.

dominar 400 modelimizin özellikleri ve kullanıcı yorumları çoğaldıkça fiyat performans yönünden avantajlı konumu daha iyi anlaşılacak.

Saygılarımla...

Sayın Ekrem Ata bey, bakın çocuk nelerden bahsediyor okudunuz mu ? Bence dikkate bile almadınız ve hemen yine reklam..
yok bacac şu kadar satmışmış yok kaydırmalı debriajmış yok abs imiş..
panik olmuşsunuz resmen, o kadar basmakalıp bir bakış açınız varki, size kazara selam verecek olsak gelecek cevap kaydırmalı debriaj, abs, üstün sürüş keyfi filan olur :D

Allah ıslah etsin.

rumelian
27 Mayıs 2017, 14:20
bakım aralığı kaç km? gördüm aklımı çeldi baya güzel bir görüntüsü var. bir de şanzımanı farklı renge boyasalar..

daghas
28 Mayıs 2017, 10:50
Yazılanları birebir takip ediyorum , çünkü bu motorla yakından ilgileniyorum. Yaşım kırk , bu motorun üstüne bizzat gidip bayide oturdum , test tarihinide öğrendim bekliyorum testte edeceğim İnşallah. Ekrem beyin yazılarınıda takip ediyorum , yorum yazanlarıda. Şu anda kaç kişinin bu motoru aldığınıda. Bu motorun benim açımdan en albenili yanı sadece 140 - 150 li hızlarda rahat yol yapacak olması ve tek silindir olduğu için az yakacak olması. Ama Ekrem bey bilmelisiniz ki sizin lansman fiyatına bu motoru almayacak olanlardanım ben neden mi? Bunun bu motorun bu para yapıp yapmayacağı ile alakası yok. Benim derdim o değil zaten bi ton yorumdada bütçe sıkıntısı dile getiriliyor. Demek ki neymiş aslında bajaj garibanın mersedesi olmuş bu memlekette. Yüksek fiyat ve bakım masrafları için japonları düşünmeyen bi gurubuz biz. Parası olan zaten hemen aldı bu makinayı yada canı ne isterse onu alıyor herhangi bir markada. Şimdi diyorsunuz ki bunun girişi 11.000 tl olursa şudur budur 18 e yaklaşıyor bu fiyattan aşağı satamayız. Mal sizin ister satarsınız ister satmazsınız ama bayiye geldiği gün ben 17.300 tl fiyatı gördüm anında ve 16.800 e kadar anında inen bayi oldumu oldu. Peki nerde sizin samimi hesabınız, ne yani bayi cepten mi ödüyor aradaki farkı , geçin bunları. İşinize gelsede gelmesede bayilerin bu motoru satma hevesi özellikle yaz girişindeki bu aylarda sizin fiyat politikanızı kırıp geçecek göreceksiniz. Sadece biraz beklememiz acele etmememiz yeterli olacak. Bayi düşüyor gel her türlü anlaşırız diyor ama Ekrem bey asla o fiyata olmaz diyor. Ekrem bey kazandırmadıkça kazanamazsınız sizinle halledemediğimiz fiyat politikasını bayilerle halledeceğiz, hallediyoruzda sadece buradan fiyat yazdığımızda o bayiye baskı yapmayın yeter.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

Yazılanları birebir takip ediyorum , çünkü bu motorla yakından ilgileniyorum. Yaşım kırk , bu motorun üstüne bizzat gidip bayide oturdum , test tarihinide öğrendim bekliyorum testte edeceğim İnşallah. Ekrem beyin yazılarınıda takip ediyorum , yorum yazanlarıda. Şu anda kaç kişinin bu motoru aldığınıda. Bu motorun benim açımdan en albenili yanı sadece 140 - 150 li hızlarda rahat yol yapacak olması ve tek silindir olduğu için az yakacak olması. Ama Ekrem bey bilmelisiniz ki sizin lansman fiyatına bu motoru almayacak olanlardanım ben neden mi? Bunun bu motorun bu para yapıp yapmayacağı ile alakası yok. Benim derdim o değil zaten bi ton yorumdada bütçe sıkıntısı dile getiriliyor. Demek ki neymiş aslında bajaj garibanın mersedesi olmuş bu memlekette. Yüksek fiyat ve bakım masrafları için japonları düşünmeyen bi gurubuz biz. Parası olan zaten hemen aldı bu makinayı yada canı ne isterse onu alıyor herhangi bir markada. Şimdi diyorsunuz ki bunun girişi 11.000 tl olursa şudur budur 18 e yaklaşıyor bu fiyattan aşağı satamayız. Mal sizin ister satarsınız ister satmazsınız ama bayiye geldiği gün ben 17.300 tl fiyatı gördüm anında ve 16.800 e kadar anında inen bayi oldumu oldu. Peki nerde sizin samimi hesabınız, ne yani bayi cepten mi ödüyor aradaki farkı , geçin bunları. İşinize gelsede gelmesede bayilerin bu motoru satma hevesi özellikle yaz girişindeki bu aylarda sizin fiyat politikanızı kırıp geçecek göreceksiniz. Sadece biraz beklememiz acele etmememiz yeterli olacak. Bayi düşüyor gel her türlü anlaşırız diyor ama Ekrem bey asla o fiyata olmaz diyor. Ekrem bey kazandırmadıkça kazanamazsınız sizinle halledemediğimiz fiyat politikasını bayilerle halledeceğiz, hallediyoruzda sadece buradan fiyat yazdığımızda o bayiye baskı yapmayın yeter.

bass_
28 Mayıs 2017, 11:18
Sevgili dostlarım tartışmalar gereksiz adam malımız budur fiyatı budur diyor paran varsa ve begeniyorsan alırsın paran yoksa begenmiyorsan zaten almayacaksin. Pahali geliyorsa rakiplerine yönelebilirsin o fiyata varsa benzer motor neden burda zaman kaybedesin. Anladığım kadarıyla motor güzel ama millette para yok 😊 yapacakta bir şey yok Nasrettin Hoca misali parayı veren düdüğü çalar 😊

harsel
28 Mayıs 2017, 13:01
bass_ ARKADAŞIMIZIN DA BAHSETTİĞİ ÜZERE, BAJAJ KULLANICILARI ORTA VE DÜŞÜK GELİR SINIFINA SAHİP İNSANLAR İZLENİMİNİ VERİYOR.
GELİR DURUMU İYİ OLSA DA TERCİHİNİ JAPON MALLARINDAN YANA YAPMAMALARI, FİYATLARIN YÜKSEK TUTULMASI SEBEBİYLE BİRAZ DA PROTESTO
AMAÇLI GÖRÜNÜYOR. BENİM AKLIMDAN NC750 OLABİLİR DÜŞÜNCESİ VARKEN, SIRF FİYAT POLİTİKALARI YÜZÜNDEN BEKLEMEDEYİM MESELA.
BENİM GİBİ DÜŞÜNENLERİN OLDUĞUNU DA TAHMİN EDİYORUM.
ŞU AN ELİMDE BAJAJ BOXER 150 VAR. ENDURO TARZINDA BİR MOTOR İLGİMİ ÇEKSE DE FİYATLARI İZLEMEYE DEVAM EDECEĞİM.
BENELLİ TRK 502 İLGİMİ ÇEKMİŞTİ. FAKAT FİYATI YÜKSEK OLARAK BELİRLENDİ.
MONDİAL RX3İ EVO TARZ OLARAK FENA DEĞİL. BAKIM ARALIKLARININ DÜŞÜK OLMASI DÜŞÜNDÜRÜYOR. YENİ YENİ OTURUYOR GİBİ.
CF MOTOSİKLET 400 CC VEYA 450 CC GELİNCE ONLARIN DA FİYATLARINI KARŞILAŞTIRMA İMKANLARIMIZ OLABİLECEK.
150 CC OLANINI ALTIN ELBİSELİ ADAM TEST ETMİŞ. CF MOTORLARI ÖVÜYOR.
AYRICA RX3İ EVO SERİSİNİN 400 VEYA 450 CC OLANININ GELME DURUMU VARDI BU YIL. ONU DA BEKLESEM İYİ OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM SAHSEN
SONUÇ OLARAK ELİMDE BAJAJIN BİR MOTOSİKLETİ VAR. YİNE BAJAJ MARKA BİR MOTORLA DEVAM EDEBİLİRİM DİYE DÜŞÜNÜYORDUM. LAKİN...
DOMİNARI YOUTUBE KANALLARINDAN İZLEDİM. HİNTLİ KULLANICILAR OLSUN, TÜRK KULLANICILAR OLSUN TAKİP ETMEYE DEVAM EDİYORUM.
OLUMLU OLUMSUZ YÖNLERİ VAR
SON İZLEDİĞİM HİNTLİ VATANDAŞA GÖRE, 1 LİTRE İLE 20,1 KİLOMETRE YOL YAPTI. 5000 DEVRİ GEÇMEDİĞİNİ DE SÖYLEDİ.
RODAJDA OLMASI ETKİLİ OLMUŞ OLABİLİR TABİ Kİ.
DİĞER MARKA MOTOSİKLETLERİN GELMESİ, ONLARIN DA FİYATLARININ MUKAYESE EDİLMESİ TARAFTARIYIM.
FİYATLAR UMDUĞUMUZ GİBİ OLMAZ İSE NE OLUR?
O DURUMDA BEN KÜÇÜK CC Lİ BOXERIMLA YOLA DEVAM ETME DÜŞÜNCESİNDEYİM.
SATICILARIN İSTEDİĞİ FİYATTAN SATMA HAKLARI VAR ELBETTE. SABIRLA BEKLEMEK DE BENİM HAKKIM...

Norton772
28 Mayıs 2017, 13:26
Bence de üslubun son derece yanlış. Eleştiri ile saygısızlık ince bir çizgidir bazen ve dikkat gerektirir. Bence yakışkalmamış söylediklerin.

harsel
28 Mayıs 2017, 13:52
Norton 772 ADLI ARKADAŞIMIZIN MESAJI BENİM MESAJDAN SONRA GELMİŞ DURUMDA.
ELEŞTİRİ İLE SAYGISIZLIK SÖZÜ GEÇİYOR. BENİM MESAJIMI MI KASDETTİ BİLEMİYORUM.
YANLIŞ ANLAMAYA SEBEP BİR YER Mİ VAR DİYE TEKRAR BAKTIM YAZDIKLARIMA. ANORMAL BİRŞEY GÖREMEDİM.
"BENİM AKLIMDAN NC750 OLABİLİR DÜŞÜNCESİ VARKEN, SIRF FİYAT POLİTİKALARI YÜZÜNDEN BEKLEMEDEYİM MESELA." CÜMLESİ YANLIŞ MI ANLAŞILDI BİLMİYORUM. BURADA SÖZ ETTİĞİM, NC 750X DÜŞÜNÜYOR OLMAM VE FİYAT POLİTİKALARI YÜZÜNDEN BEKLEMEDE OLUP ALMAMAM.
BU FİYAT POLİTİKASI JAPON FİRMALARA YÖNELİKTİ. YANLIŞ ANLAMA VARSA ORADA VAR DİYE TAHMİN EDİYORUM.
ELBETTE DİĞER FİRMALAR FİYAT POLİTİKALARIN, KENDİLERİ BELİRLERLER. BU MOTORUN FİYATI ŞU OLUR, DİĞERİNİN Kİ DE BAŞKA BİR ŞEY.
ALICI OLARAK KENDİ BÜTÇEMİZE BAKARIZ, MOTORLARIN ARTILARINA EKSİLERİNE BAKARIZ, AKLIMIZA YATARSA ALIRIZ.
AMA BEN KURALKANIN KULLANICI DOSTU BİR TAVIRLA BİRAZ DAHA FEDAKARLIK YAPMASINI BEKLERDİM...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

VE ŞUNU DA İZHAR ETTİM Kİ, BAŞKA BİR BAJAJ MARKA MOTOSİKLETLE DEVAM EDEYİM. GÖNLÜM BAJAJDAN BAŞKASINA KAYDIRILMASIN...

maktama
28 Mayıs 2017, 14:09
Norton 772 ADLI ARKADAŞIMIZIN MESAJI BENİM MESAJDAN SONRA GELMİŞ DURUMDA.
ELEŞTİRİ İLE SAYGISIZLIK SÖZÜ GEÇİYOR. BENİM MESAJIMI MI KASDETTİ BİLEMİYORUM.
YANLIŞ ANLAMAYA SEBEP BİR YER Mİ VAR DİYE TEKRAR BAKTIM YAZDIKLARIMA. ANORMAL BİRŞEY GÖREMEDİM.
"BENİM AKLIMDAN NC750 OLABİLİR DÜŞÜNCESİ VARKEN, SIRF FİYAT POLİTİKALARI YÜZÜNDEN BEKLEMEDEYİM MESELA." CÜMLESİ YANLIŞ MI ANLAŞILDI BİLMİYORUM. BURADA SÖZ ETTİĞİM, NC 750X DÜŞÜNÜYOR OLMAM VE FİYAT POLİTİKALARI YÜZÜNDEN BEKLEMEDE OLUP ALMAMAM.
BU FİYAT POLİTİKASI JAPON FİRMALARA YÖNELİKTİ. YANLIŞ ANLAMA VARSA ORADA VAR DİYE TAHMİN EDİYORUM.
ELBETTE DİĞER FİRMALAR FİYAT POLİTİKALARIN, KENDİLERİ BELİRLERLER. BU MOTORUN FİYATI ŞU OLUR, DİĞERİNİN Kİ DE BAŞKA BİR ŞEY.
ALICI OLARAK KENDİ BÜTÇEMİZE BAKARIZ, MOTORLARIN ARTILARINA EKSİLERİNE BAKARIZ, AKLIMIZA YATARSA ALIRIZ.
AMA BEN KURALKANIN KULLANICI DOSTU BİR TAVIRLA BİRAZ DAHA FEDAKARLIK YAPMASINI BEKLERDİM...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

VE ŞUNU DA İZHAR ETTİM Kİ, BAŞKA BİR BAJAJ MARKA MOTOSİKLETLE DEVAM EDEYİM. GÖNLÜM BAJAJDAN BAŞKASINA KAYDIRILMASIN...

Sizden bahsedilmemiş orda, daha yukarıdaki mesajlara bakarsanız anlarsınız bahsi geçen kişiyi.:cat:
Bununla birlikte BÜYÜK harflerle yazmak internet aleminde karşıdakine "bağırmak" olarak algılanır ve çok da tasvip edilen birşey değildir. :king:

mgora
28 Mayıs 2017, 14:11
bakım aralığı kaç km? gördüm aklımı çeldi baya güzel bir görüntüsü var. bir de şanzımanı farklı renge boyasalar..

Diğer Bajaj modelleri gibi 5000 km 'de bir yazılmış daha önce Yamaha kullanmış birisi olarak servis aralıklarından memnunum. (Yamaha Ybr125 kitapçıkta bakım aralığı 6000 km ama Yamaha tr 3000 km'de bir servis diyor bu da maliyet demek.

http://bajajservis.com/dominar400_servis.html

Norton772
28 Mayıs 2017, 14:27
@harsel, Sizden bahsetmedim hocam. Arkadaş kimi kastettiğimi yazmış orda.

harsel
28 Mayıs 2017, 14:38
anlaşıldı Norton 772 arkadaşım
benim mesajın hemen altına düşünce mesajınız, benim mesajla ilintili olabilir diye düşündüm ister istemez.
böyle riskleri barındırdığı için alıntılayarak veya kullanıcı adı belirterek yazmak yanlış anlamaların önüne geçecektir diye düşünüyorum.

Norton772
28 Mayıs 2017, 15:28
anlaşıldı Norton 772 arkadaşım
benim mesajın hemen altına düşünce mesajınız, benim mesajla ilintili olabilir diye düşündüm ister istemez.
böyle riskleri barındırdığı için alıntılayarak veya kullanıcı adı belirterek yazmak yanlış anlamaların önüne geçecektir diye düşünüyorum.

Yok hocam alıntı yapmak istedim de onun sağındakini seçmişim ve ondan dolayı da çıkmamış alıntı kısmı.

uygark
28 Mayıs 2017, 22:57
Dominar 400 motorsikletimi dun ucerler motor firmasindan aldim. Cuma gunu bi aksilik cikmazsa teslim edecekler. Bir cok motor arasinda kaldim karar verirken. NC 750 X / CF MOTO 650 TK / KTM 390 / Z 300 gibi. Bir onceki motorum freedom 250 idi. Motor hacminin kucik olmasi ve bu yüzden uzun yolun uzadikca uzamasi sebebi ile başlayan
Bir cok sebeple satma karari verdim. 35 hp guc, 33 Nm tork uzun yolu normallestirecegini dusunuyorum. Yakit konusunda cimri oldugu, 5000 km de bir 250 tl( uceller motordan aldigim bilgi) bakim normal geldi. Fiyat-piyasada tutulmasi- cin olmamasi gibi faktorleri yan yana koyunca bu motorda karar kildim.
Mumkun oldugunca buradan deneyimlerimi aktaracagim.

mavellen
28 Mayıs 2017, 23:42
Dominar 400 motorsikletimi dun ucerler motor firmasindan aldim. Cuma gunu bi aksilik cikmazsa teslim edecekler. Bir cok motor arasinda kaldim karar verirken. NC 750 X / CF MOTO 650 TK / KTM 390 / Z 300 gibi. Bir onceki motorum freedom 250 idi. Motor hacminin kucik olmasi ve bu yüzden uzun yolun uzadikca uzamasi sebebi ile başlayan
Bir cok sebeple satma karari verdim. 35 hp guc, 33 Nm tork uzun yolu normallestirecegini dusunuyorum. Yakit konusunda cimri oldugu, 5000 km de bir 250 tl( uceller motordan aldigim bilgi) bakim normal geldi. Fiyat-piyasada tutulmasi- cin olmamasi gibi faktorleri yan yana koyunca bu motorda karar kildim.
Mumkun oldugunca buradan deneyimlerimi aktaracagim.

Hayırlı olsun,darısı başımıza diyelim nasipse İNŞALLAH.

Seko
29 Mayıs 2017, 09:31
Fiyat konusunda ÖTV etkisini gösterebilmek için şunu diyeceğim, motorun ÖTV'sini %8'e çekerseniz fiyatı 14 bin TL oluyor. 14 bin TL olsaydı bunu mu alırdınız yoksa 17 bin'lik MT-25'i mi ? Bu açıdan bakınca bana göre fiyatı vergisinden dolayı yüksek sayılmaz. Oynasa oynasa 1000 TL oynar diye düşünüyorum. Asıl mevzu vergide yani...

borann07
29 Mayıs 2017, 09:56
tekrar merhaba, dominarla 1. haftayı geride bıraktım, dün gidiş dönüş 240 km'lik bir gezinti yaptık, gün geçtikçe daha fazla sevmeye ve iyi ki böyle bir tercih yapmışım demeye başladım. Artı ve eksilerini gün geçtikce daha iyi gözlemleyebiliyorum;
HIZ;
Dominar gerçekten tüm viteslarde istediğiniz şekilde gaz tepkisi veriyor, 70 km hızla 6. viteste giderken birden gazı açtığınız anda 140-150 bandına hiç zorlanmadan çıkıyor
TORK;
konusunda Manavgat'ı bilenler için anlatmam gerekirse Beş konak köprülü kanyon yolunda ( sürekli viraj sürekli rampa) hiç gaz kesmeden vites küçültmeden uzayıp gidebiliyorsunuz,
LASTİK;
Üzerinde gelen lastikelre laf eden arkadaşlar için söylüyorum daha önce nasıl bir motor nasıl bir lastik kullandınız bilmiyorum ama bu motor için bundan daha yumuşak yola daha çok yapışan bir lastik kullanılamazdı galiba.
FREN;
Ön fren inanılmaz, Arka fren tüm abs'li motorlarda olduğu gibi durduramıyor ama yavaşlatıyor:) Eski motorum xmax 400 abs'yi bile durdurabildiğim için bunun frenleri çok iyi geldi.ayrıca gerçekten kaydırmalı debriyaj dedikleri olay muhteşem, virajda yatarken dahi 6dan 4'çekip toplayabiliyorsunuz.
YAKIT ; 3,7 litre yakıyor şuan ama km arttıkça düşüceğine inanıyorum.
ekisleri; yüksek hızlarda rüzgarın etkisiyle fazla sallanıyor harcinde sıkıntı yok :) AYRICA EKREM BEY ACİLEN TUR CAMI İSTİYORUM

Brock07
29 Mayıs 2017, 10:09
Motosiklet hakkında bilgi vermek dışında her şey konuşulmuş gene,şu motoru gerçekten kullanan arkadaşların yorumlarını çok çok nadir aradan seçerek okuyoruz.Artık tartışmalardan ziyade motor hakkındada olumlu olumsuz bilgiler okusak çok çok iyi olucak.

Bu arada bajaj eleştirmeni abecimotorcu ya ne oldu :D

avarekasnak
29 Mayıs 2017, 10:13
Yarın teslim inşallah.Ödemeyi yaptık.

ozzzzz80
29 Mayıs 2017, 10:57
tekrar merhaba, dominarla 1. haftayı geride bıraktım, dün gidiş dönüş 240 km'lik bir gezinti yaptık, gün geçtikçe daha fazla sevmeye ve iyi ki böyle bir tercih yapmışım demeye başladım. Artı ve eksilerini gün geçtikce daha iyi gözlemleyebiliyorum;
HIZ;
Dominar gerçekten tüm viteslarde istediğiniz şekilde gaz tepkisi veriyor, 70 km hızla 6. viteste giderken birden gazı açtığınız anda 140-150 bandına hiç zorlanmadan çıkıyor
TORK;
konusunda Manavgat'ı bilenler için anlatmam gerekirse Beş konak köprülü kanyon yolunda ( sürekli viraj sürekli rampa) hiç gaz kesmeden vites küçültmeden uzayıp gidebiliyorsunuz,
LASTİK;
Üzerinde gelen lastikelre laf eden arkadaşlar için söylüyorum daha önce nasıl bir motor nasıl bir lastik kullandınız bilmiyorum ama bu motor için bundan daha yumuşak yola daha çok yapışan bir lastik kullanılamazdı galiba.
FREN;
Ön fren inanılmaz, Arka fren tüm abs'li motorlarda olduğu gibi durduramıyor ama yavaşlatıyor:) Eski motorum xmax 400 abs'yi bile durdurabildiğim için bunun frenleri çok iyi geldi.ayrıca gerçekten kaydırmalı debriyaj dedikleri olay muhteşem, virajda yatarken dahi 6dan 4'çekip toplayabiliyorsunuz.
YAKIT ; 3,7 litre yakıyor şuan ama km arttıkça düşüceğine inanıyorum.
ekisleri; yüksek hızlarda rüzgarın etkisiyle fazla sallanıyor harcinde sıkıntı yok :) AYRICA EKREM BEY ACİLEN TUR CAMI İSTİYORUM

hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız sürün inş. ama siz kaydırmalı debriyaj deyipte viraj içerisinde 6 dan 4 e düşmeyiniz. viraja girmeden vitesinizi ayarlayınız mutlaka!!
tekeriniz düz bassın.

jabir
29 Mayıs 2017, 11:12
Aradan bende bilgi çekmeye çalışıyorum. Boş lakırdı yapıyor insanlar. Şu başlığı motoru kullananlara bırakın artık fiyat tartışması gereksiz. Uyuyorsa alırsın uymuyorsa almazsın.

sheriff87
29 Mayıs 2017, 11:20
Öncelikle Hayırlı Ramazanlar. Dominarı mini bir test etme imkanım oldu. Motoru iki kelimeyle anlat derseniz tork ve konfor derim. Torku felaket güzel ondan inip pulsara binince Pulsar eşek gibi kaldı. Çok uzun test değil ama bunu bilin. Birkaç kmlik bir test yaptım. Pulsardan inip Dominara bindiğim için, ikinci viteste şöyle bir gazı yokliyim dedim, geriye düşürüşordu nerdeyse. Gazı verdikçe uzuyo, suratınızda istemsiz kocaman bir sırıtma bırakıyor. 0dan 100e nasıl çıktığını anlayamıyorsunuz. Denemedim ama 0-100 8 saniye civarı dediler. Şekil şemal bir Pulsar etmesede daha dolgun daha tok bir görüntüsü var fena değil. NC 750 S'e benziyor. Sele çok rahat,Pulsara göre kuş tüyü yatak. Gösterge leziz çok şık. Depo üstündeki ekstra göstergede resme modern bir fırça vurmuş güzel. Frenler herkes yazmış zaten ön çok iyi. Gidişi oldukça dengeli ve şehir içi kıvraklığı güzel manevra kabiliyeti pulsar hemen hemen. Hakikaten binince hiç yabancılık çekmiyorsunuz sanki yıllardır biniyormuşsunuz gibi. Şimdi gelelim kötü yanlarına. Motorda titreşim kesinlikle var (Pulsarla Kıyaslayınca). Gerçi bindiğim motoru daha rodajdaydı ama o rahat seleye rağmen titreşimi alıyorsunuz. KM büyüdükçe nasıl olur bilemem ha ama uzun yola gidişi engelleyecek cinslikte bir titreşim değil. Malzeme kalitesi Pulsarla aynı bir fark göremedim, orta segmentin eşiği haliyle insan bir fark bekliyor. Hatlar Pulsarla çok benzer. ve En kötü özelliği: Fiyatı. Genel özeti Dominar Pulsarın torklu ve konforlu hali. Parası olan alır. Ben beklemedeyim halen CF motonun fiyat açıklamasını bekliyorum.

enescanatar
29 Mayıs 2017, 11:52
Bu arada bajaj eleştirmeni abecimotorcu ya ne oldu :D

hak ettiğini buldu ne olacak başka :D

hokahey
29 Mayıs 2017, 12:24
anladığım kadarıyla torku yüksek, 120-140 arası keyifli bir şekilde kullanılabilecek bir alet.

borann07
29 Mayıs 2017, 13:40
iyi dileğiniz için teşekkür ederim hocam uyarınızı dikkate alacağım , fakat istemsiz olarak ucunu göremediğiniz virajda mecburen bu dırumları yaşayabiliyoruz, örneğin bahsettiğim olay beşkonak köprülü kanyon yolunda oldu virajı dönerken önüme birden keçi sürüsü çıktı , vites küçültüm gazlayıp toplama gereği duydum:) bu arada yukarıda ki yoruma ilave olarak titreşim konusuna takılan arkadaşlarım var ; motor ilk 150 km titreşim hissedilir şekilde fazlaydı fakat şu an yok denecek kadar az , ama tabi bir goldwing değil:)

uygark
29 Mayıs 2017, 22:39
İnşallah. Darisi basiniza teşekkürler

burak burk
29 Mayıs 2017, 23:15
ağabeeciii motırciiii noldun aslanım uzaklara gitmişin.konu sensiz sıkıcı bir durum aldı artık insanlar motoru tartışır oldu.en kısa zamanda aramızda görmek istemiyoruz seni :flower:

Akhunturk
29 Mayıs 2017, 23:26
ağabeeciii motırciiii noldun aslanım uzaklara gitmişin.konu sensiz sıkıcı bir durum aldı artık insanlar motoru tartışır oldu.en kısa zamanda aramızda görmek istemiyoruz seni :flower:

Ara ara yönetim onu tatile gönderiyor böyle. İlk değil sonda olmayacaktır.
Arkadaş bu yola baş koymuş, baskılar onu yıldıramaz...:)

canerz35
29 Mayıs 2017, 23:27
Dominar 400 motorsikletimi dun ucerler motor firmasindan aldim. Cuma gunu bi aksilik cikmazsa teslim edecekler. Bir cok motor arasinda kaldim karar verirken. NC 750 X / CF MOTO 650 TK / KTM 390 / Z 300 gibi. Bir onceki motorum freedom 250 idi. Motor hacminin kucik olmasi ve bu yüzden uzun yolun uzadikca uzamasi sebebi ile başlayan
Bir cok sebeple satma karari verdim. 35 hp guc, 33 Nm tork uzun yolu normallestirecegini dusunuyorum. Yakit konusunda cimri oldugu, 5000 km de bir 250 tl( uceller motordan aldigim bilgi) bakim normal geldi. Fiyat-piyasada tutulmasi- cin olmamasi gibi faktorleri yan yana koyunca bu motorda karar kildim.
Mumkun oldugunca buradan deneyimlerimi aktaracagim.

ktm aklinizdayken dominar almanız daha kotu secim olmus...


ktm avantajlari 13 kg 44 bg - abs ve kaydirmali var. en guzeli 3 lt yakiyor ve bakimi 7000 kmde bir. evet yanlis okumadiniz.


bu sorulara en guzel cevap ktm duke 390dur.

YasinC
29 Mayıs 2017, 23:55
ktm aklinizdayken dominar almanız daha kotu secim olmus...


ktm avantajlari 13 kg 44 bg - abs ve kaydirmali var. en guzeli 3 lt yakiyor ve bakimi 7000 kmde bir. evet yanlis okumadiniz.


bu sorulara en guzel cevap ktm duke 390dur.

G*t kadar makine boyu 170-180 arasındaki insanlara hitap ediyor. Oturuş pozisyonu aşırı rahatsız. Titreşim desen zaten pulsar'da da var ancak duke'lar daha bir farklı titriyor. 200, 250 ve 390'nın aynı şasiyi taşıması ve aynı ebatlarda olması ayrı bir trajedi bana göre.

Kaydırmalı debriyaj dominar'da da var ancak çok abartılıyor yıllardır motor sürerim daha bir kez olsun aramadım. Zaten sürekli aranıyorsa sürüşlerde ciddi bir eğitim alması şart kişinin.

Az yakması ktm'ye has bir şey değil. Tek silindir olmasından kaynaklanıyor. Plastik aksam hariç bajaj ile aynı ürünler kullanılıyor. Zaten 200 ve 390 blokları ortak bajaj ile.

uygark
30 Mayıs 2017, 17:52
Caner kardeşim. eleştirine ve fikrine saygı duyuyorum. fakat, YasinC nin de belirttiği hususlara ek olarak. eşim KTM de artçı olarak Dominar a göre rahat edemedi. 2016 390 21.00 civarı 2017 TFT ekranklı olan ise 24.000 civarı 6.000 tl farkı göremedim ben KTM de Dominara göre. üstüne bindiğimde de oyuncak gibi geldi. kısaca tercih sebebim budur.
Not: Üçerler motor aynı zaman da KTM bayi si olduğu için yan yana kıyaslama fırsatı da bulduğum için farkı net hissettim.

avarekasnak
31 Mayıs 2017, 10:07
Arkadaşlar sıfır dominar teslim edildiğinde en fazla kaç km de olur.Aklımda deli şüpheler.teste açılmış motoru sattılar bana sanki.Uzun farlar da yanmıyor.

Zippo's
31 Mayıs 2017, 10:27
Arkadaşlar sıfır dominar teslim edildiğinde en fazla kaç km de olur.Aklımda deli şüpheler.teste açılmış motoru sattılar bana sanki.Uzun farlar da yanmıyor.

En fazla 2 km de olur.Adi ustunde 0 motor 10 km de dahi olsa 2. Eldir.size kac km de verdiler

Memlekette insanlar 2. El almaya korkuyorlar, 0 aldiklarinda bile sorun.

ayzek
31 Mayıs 2017, 10:27
Arkadaşlar sıfır dominar teslim edildiğinde en fazla kaç km de olur.Aklımda deli şüpheler.teste açılmış motoru sattılar bana sanki.Uzun farlar da yanmıyor.

test motorları trafik tescilli oluyor genelde noterden satış verirler o durumds trafik tescili yapılmamışsa km yüksek olur sende3,5 max 10 km ( bu bile çok ) geçmemesi lazım motoru hazır edip test ediyorlar senin motor kaç km de idi

avarekasnak
31 Mayıs 2017, 10:46
5 km de geldi.bana çok geldi de.

enescanatar
31 Mayıs 2017, 11:55
5 km de geldi.bana çok geldi de.

ben de 50 100 sandım. 5 km bişey değil

avarekasnak
31 Mayıs 2017, 11:58
2005 den beri motor kullanıyorum.Hep başlangıç seviyesinde motorlar kullandım.Sırasıyla; jinlun marauder 250,tvs apache 150 2013-tvs apache 2015 ,pulsar 200 ns ,tvs wego 110 ve nihayet dominar.Bunlar motorsa dominar ne peki?Muhteşem bir makina.Tavsiye ederim herkese.Bir an önce orjinal aksesuarları da getirilmeli.

mse
31 Mayıs 2017, 13:30
Herkese merhaba arkadaşlar mürdüm rengi dominar 400 sahibiyim 500 km ye ulaştım herhangi bir sıkıntı yaşamadım tork u gerçekten tatmin edici malzeme kalitesi çok hoş ben 3km de teslim aldım bugün rodaj bakımına götüreceğim soruları olan var ise cevaplayabilirim teşekkürler :)

kdiner
31 Mayıs 2017, 15:45
Arkadaşlar sıfır dominar teslim edildiğinde en fazla kaç km de olur.Aklımda deli şüpheler.teste açılmış motoru sattılar bana sanki.Uzun farlar da yanmıyor.

Dominar 400 de far açma kapama düğmesi var o kısmı açtın mı bir kontrol ediver, bu arada hayırlı olsun.

uygark
31 Mayıs 2017, 17:06
arkadaşlar merhaba,
bende motorumu 2 gün önce aldım. maalesef ki bana kullanma kılavuzu vermediler. zaten türkçesi de yok. Fakat Bajaj ana sitesinden User Manual ı buldum ve okudum.

özellikle merak edenler için Rodaj kısmı ile ilgili bilgi şu şekilde;
VİTES DEĞİŞTİRME HIZLARI
6 DAN 5 E 68 KMH
5 DEN 4 E 62 KMH
4 DEN 3 E 46 KMH
3 DEN 2 YE 38 KMH
2 DEN 1 E 27 KMH

Kms 1st 2nd 3rd 4th 5th 6th
0 - 1000 13 24 37 50 56 73
1000 - 2000 20 32 42 56 62 85
Hızlarını aşmamayı tavsiye ediyor.

Aynı zamanda kontağı çevirdikten sonra 5-8 sn beklemeyi
çalıştırma düğmesine 5 sn den fazla basmamayı
çalıştıktan sonra ise 1 dk rölantide çalıştırmayı tavsiye ediypr.

bilginize.

ekrem ata
31 Mayıs 2017, 17:12
arkadaşlar merhaba,
bende motorumu 2 gün önce aldım. maalesef ki bana kullanma kılavuzu vermediler. zaten türkçesi de yok. Fakat Bajaj ana sitesinden User Manual ı buldum ve okudum.

özellikle merak edenler için Rodaj kısmı ile ilgili bilgi şu şekilde;
VİTES DEĞİŞTİRME HIZLARI
6 DAN 5 E 68 KMH
5 DEN 4 E 62 KMH
4 DEN 3 E 46 KMH
3 DEN 2 YE 38 KMH
2 DEN 1 E 27 KMH

Kms 1st 2nd 3rd 4th 5th 6th
0 - 1000 13 24 37 50 56 73
1000 - 2000 20 32 42 56 62 85
Hızlarını aşmamayı tavsiye ediyor.

Aynı zamanda kontağı çevirdikten sonra 5-8 sn beklemeyi
çalıştırma düğmesine 5 sn den fazla basmamayı
çalıştıktan sonra ise 1 dk rölantide çalıştırmayı tavsiye ediypr.

bilginize.

Değerli uygark; aşağıdaki link adresimizden kullanma klavuzuna ulaşabilirsiniz. Güle güle kullanın inşallah...

http://bajaj.com.tr/media/22031/dominar-400-klv.pdf

brooklynnn
31 Mayıs 2017, 19:12
0 motosiklet aldığımda 0 kmde olmalı
hatta o kadar kılım ki motorun kafesını gozum onunde actırırım