PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121

ayzek
24 Mayıs 2017, 14:43
Hangi mesaj değerli mavellen; fiyat konusu ise cevap verdim. Bu fiyat en iyi fiyat ve lansman fiyatıdır.

Ekrem abi bayiler kendi kazançlarından indirim yapabiliyorlar sizi'de anlıyorum sonuçta sizde bu motordan bir miktar para kazanacaksınız ama bayiler size oranla bakım,onarım servis hizmetinden'de kazanmaya devam edecekler markanızı en çok eleştirdiğim iki konu vardı;

1 Markanızla tanıştığımdan bu yana süre gelen bana göre hatalı fiyat politikanız.

2 Akü bu konuya hala takıntılıyım exide marka sürekli sorun çıkaran ve kullanıcısının canını sıkan exide marka aküde 3 seneye rağmen ısrarla takılı kalmanız dominarı test ederken daha 6 günlük olan 2017 model 200 ns in akü yüzünden gelmesi üstelik 200 ns sahibinin 4 üncü pulsarı olması ve akü yüzünden acayip derede canının sıkılmasına şahit oldum kanuni markanızda bile yuasa marka akülerinizi görünce ben bile şaşırmıştım ama bajajda exide gibi sürekli sorun çıkaran bir markaya bağlı kalmanızı gerçekten anlamıyorum.

Birinci maddeden devam edecek olursak 8900 tl gibi bir fiyattan sahip olduğumuz 200 ns artan döviz kuruna rağmen kampanya yapılarak 8300 gibi rakamdan sunuldu hatta bu süreçte döviz yükselmeye devam etti bu süre zarfında 7900 den 7500 den hatta 7300 ve 7000 e kadar satılan motorları gördük bizim bayimiz değil stok eritiyorlar gibi yorumları'da gördük.Fakat satın alan kullanıcılar diğer marka sahipleri kar ederken 2'ci elde zarar ettiler satarken'de zararına verdiler bunu o zamanlar defalarca dile getirmemize rağmen hiç bir şey değişmedi bu benim en çok dile getirdiğim kısımdır bilirsiniz yeni modellerin 11300 gibi rakamından dolayı 2'ci eli normal seviyelere geldi sayılır.
Tabi bunda bajaj fabrikasınında size satılan motorların fiyatında indirime gitmeside büyük etken oldu çünkü 200 ns ler ilk çıktığında fabrika talepleri ve sevkiyatları yetiştirmeye çalışıyordu bu süre zarfında kesin sayısını bilmesemde örnek veriyorum fabrika günde 5000 adet 200 ns üretiyordu tamamen örnektir bu rakam belirli bir süre sonra sevkiyatlar tamamlandığında fabrika ilk başlardaki gibi ürün satılmadığını görerek fiyatta indirime gittiğini düşünüyorum buda kuralkan olarak indirime giderek daha çok satış yapılmasına etken oldu nitekim 8900 e alan adam 7500 tl ye bile satamadı motorunu çünkü sıfırı 8300 dü daha altında satılan rakamları söylemiyorum bile.
Sırf bu yüzden bütçem olsada açıkcası bekleyeceğim gidişatı az çok kestirebiliyorum çünkü o zamanlar artan döviz kuruna rağmen indirime gidildi ötv vs etken ama benim kandi görüşüm 14-15 bin den fazla ederinin olmadığı tamam motor çok güzel ama ben 18.000 bağlayacağımı sanmıyorum dominara şuanda sevkiyatlar yeni başladı bajaj fabrikasıda ürünleri yetiştirmeye çalışıyor ama çok değil bir kaç ay içerisinde talepler karşılandığında 200 ns için söylediklerim dominar içinde geçerli olacak malesef bunu bekleyip hep beraber göreceğiz.Bu fiyatların lansman fiyatları olduğunu söylemeniz ileride fiyatların dahada yüksek olacağının habercisi ama bu da büyük bir hata olur düşüncesindeyim o zamanlarda tek tük satılır oysa fabrika ile görüşerek kendi içinizde fiyatları 14-15 bin bandına çekebilirseniz eğer peynir ekmek gibi satar hem sürümden kazanırsınız hemde bir çok diğer marka kulanıcılarınada erişim sağlamış olursunuz tabi bu benim şahsi görüşüm ama yapılamayacak bir şey değil reklam bütcesi kısılabilir o abuk sabuk çekilen bajaj reklamları yerine en iyi reklam müşterinin kendisidir :)
Motorların fabrika çıkış fiyatlarıda ortada nakliye,gümrük,ötv vs eklensede yinede hatrı sayılır oranda kar marjınında olduğu ortada bence bu husus çok önemli ben cukkama bakarım diyip 1000 tane satmakmı yoksa sürümden kazanarak binlerce satmakmı bu güzel motoru bir çok kullanıcıya ulaştırmak sizin elinizde Bajaj&Kuralkan diğer markalar gibi yüksek satış politikalarıyla inzivayamı çekilecek yoksa batan geminin malları,gel vatantaş sende gelmi diyecek bekleyip göreceğiz saygılar ekrem abi yanlışım var ise düzeltin lütfen

enescanatar
24 Mayıs 2017, 15:07
fiyat konusunda ben de katılıyorum. 18bin cebimize göre yüksek dolar kuru vergi vs girince bişey de diyemiyorum. 15 16 bandında olsaydı eminim pulsarın ilk geldiği zamandaki gibi kapışılacaktı. şahsen mt25 imi satıp alırdım. ama fiyat açıklandı bi kere yapabileceğimiz pek bişey yok. bütçemiz yetmiyorsa almayacağız şu an olduğu gibi. belki özel indirimler olabilir alıcı ve bayi arasında geçecek bir konu ama kimse 15 16lara beklemesin

yoldas002
24 Mayıs 2017, 15:12
@ayzek haklısın en iyi reklam müşterinin kendisidir...
fiyat 14 - 15 bin bandında olmalıydı
pulsar fiyatıda uçtu 11 bin
yakın zamanda 6 bin tl civarında cbf 150 aldık
fiyatı bu kadar abartılmasaydı pulsar 200ns alırdık
saygılar.

ayzek
24 Mayıs 2017, 15:20
fiyat konusunda ben de katılıyorum. 18bin cebimize göre yüksek dolar kuru vergi vs girince bişey de diyemiyorum. 15 16 bandında olsaydı eminim pulsarın ilk geldiği zamandaki gibi kapışılacaktı. şahsen mt25 imi satıp alırdım. ama fiyat açıklandı bi kere yapabileceğimiz pek bişey yok. bütçemiz yetmiyorsa almayacağız şu an olduğu gibi. belki özel indirimler olabilir alıcı ve bayi arasında geçecek bir konu ama kimse 15 16lara beklemesin

tabiki 15 16 olacak demiyoruz ama olsa fena olmazdı hani :) 14 15 bandında olsa pulsarı satar dominara geçerdim ama bu fiyat bandında 200 ns kahrımı çekmeye devam edecek gibi olmasada olur idare edicez artık napalım sonuçta adamlar doktor değilki kiminin parası kiminin duası olsun :) ama kedi ulaşamayacı ciğerede mundar diyor dedirmemekte lazım motor gerçekten güzel renk ve fiyatı dışında napalım kısmet değilmiş deriz bizde :)

acemi60
24 Mayıs 2017, 16:29
Mt 25 alırım bu paraya aynı güç aynı gidiş hem japon hem çift silindir


Aynı gidiş mi ?

Bir bakayım dedim. MT25 ile gazlama videosu varmı diye. Yamaha R3 ile buldum. Bajaj Dominar 400'ün kalbini fena kırmış R3. Daha küçük hacimli motoruyla. Yakında MT25 ile de videosu çıkar. :)

https://www.youtube.com/watch?v=jT9Uxd-cSYg

Seko
24 Mayıs 2017, 16:49
Ben o videoda yarıştıkları yeri göremedim, birlikte geziyorlar. İyi gidiş derken son hızı kastetmedim yoksa R25 tabi ki son hızda Dominar'ı geçer. Ne zaman geçer ? Yakaladıktan sonra. Sırf aerodinamisinin iyi olması bile sonunda geçmeye yetecektir de mesele o değil. İyi gidişten benim anladığım, artçı, yokuş dinlemeden traktör gibi çekmek ve bunu yırtınmadan yapmaktır. Pistte yarışacaklarsa Dominar'ın hiç şansı yok ama gerçek hayatta, trafikte öyle değil. Bu, kişinin sürüş zevkine bağlı bir şey. NC750'leri sevmeyenler Dominar'ı da sevmeyebilirler.

İnternette R25 ile Dominar'ın kalkış videosu yok, olursa ilk bizden çıkacaktır ama R25 ile CBR250R'ın ve Dominar'la CBR 250R'ın videoları var. Oradan gidişi hakkında fikir sahibi olunabilir.

borann07
24 Mayıs 2017, 17:28
tekrar merhabalar, dominarla üçüncü günü devirdim, bana niye üzerine biraz daha para koyarak 14-15 model mt07 gibi bir motor almadığımı sordu etrafımdaki bir çok insan.
1. japon grubunda bu cc'nin üzerindeki bir motoru ancak ikinci el olarak alırdım, otomobilde ikinci eli tercih eden birisi olarak motosiklette sıfır tercih her zaman daha güvenlidir diye düşünürüm çünkü motosiklet bir hobi meselesidir ve uzun vadede binmeyi düşünüyorum ve satarken kar marjı gütmeyi hedeflemiyorum
2. Aslında motora istenen rakam sym joymaxın 18bin, kymco 300'ün 26 bin, mt 25'in 18, Kawa z 300'ün 24 bin olduğu yerde çok değil .
3. motorun kendisine gelecek olursak ; titreşim diye tutturanlar için bahsediyorum; ilk gün 1-2 ve 3. vitesde bir titreşim hissediyorsunuz ama 4'e attıktan sonra kaybolup gidiyor. ama inanın daha önce bindiğim ve test etme şansı bulduğum tüm 35 nm torkun üzerinde ki motorlar en az bunun kadar hatta daha fazla titriyordu.
4.yakıt konusuna gelince; gösterge paneli bozuk mu diye servise gidecek oldum çünkü bir önceki motorum xmax400'den sonra sanki bedeva seyehat ediyorum hissiyatına kapıldım:) yakmıyor kokluyor.
5. eksilerine gelince acilen motorumu kişiselleştirmek istiyorum fakat 12 aydır tanıtımı yapılan motorun halen daha aksesuarları getirtilmemiş. neyse daha sonra daha da ayrıntılı paylaşım yaparım, şindilik bu kadar

lifeishope
24 Mayıs 2017, 19:22
Bugün motoru test etme imkanım oldu. Hali hazırda 200ns sahibiyim. Beklediğimden daha fazla titreşim olduğu bir gerçek üzüldüm şahsen. 200 ns daha az titriyor diyebilirim...

gezginmotor
24 Mayıs 2017, 19:40
Bu gün bende Dominarı test ettim.(Şehiriçi trafikte,Türkiyede ilk test olduğunu söylediler)
https://i.hizliresim.com/5gZ8gD.jpg (https://hizliresim.com/5gZ8gD)
https://i.hizliresim.com/ojbA6Q.png (https://hizliresim.com/ojbA6Q)
https://i.hizliresim.com/X0aBEj.png (https://hizliresim.com/X0aBEj)
Sonuç kısaca bir 200ns kullanıcısı olarak Dominarı beğenmedim.

GP500-1st
24 Mayıs 2017, 20:52
Bende Motoru kullandım. hemde 20-25 dk. Gazı yedire yedire:) hafif rampalı 800-900 m düzlükte 145 çıktım. ışıklarda 5-10 defa falan kalkış yaptım. agresif güzel hızlanıyor. 2. viteste biraz geçikirseniz kesiciden sekiyor 2 hemen bitiyor. 3-5 kalkışta alışıp vitesi atacağınız zamanlayı buluyorsunuz.

Dijital gösterge daviel çakması motorun imajı ile uyumlu ama ani kalkış yaparken 2 ve 3 te gündüz devir sayısı takibi yapılamıyor.vites oranları kısa olduğundan ilk 5 vites tork var. 6 da da bayılma yapmıyor.

50-70 km arası 5 ve 6 ya atılabiliyor. bu viteslerde 3000-4000 devir arasında düşük süratlerde rahatsızlık vermiyor. tıkanmayan trafikte bütün istanbulu 4. veya 5. viteste dolanabilirsiniz. çok az vites değiştirerek kullammak mümkün. Aslında aynı şey MT-25 lede yapılır ama tork alamassınız ve fazla yakılır. yani bunu yapmak istemessiniz Dominardaki gibi... ABS yi test etmedim arka erken devreye giriyor diye yazıldı ama mrf değil iyi lastik takılsa girmeyebilir çünkü lastik kayarsa devreye giriyor sistemin görevi bu. Frenlere çok yüklenmedim ama yeterli sanki.

Yukarıda yazdığım özelliklerden dolayı gerçekten az yakması olası. yani cbr 250 kadar. size ilişen dalaşan oldumu 0-120 arası yeterince ani hızlanıyor. Tabi eski kasa duke 390 gibi değil. o bariz daha iyi. Ama ben 390 da hiç rahat edemedim bu motorda alçak sele ve gidon pozisyonu çok rahat ettirdi. konfor güzel 200 ns ten baya iyi bu konuda:) 200 ns sin süspansiyonlar kimse kızmasın kütük gibi:)

Bajaj bence iyi iş çıkarmış. Dayanıklılığını ispatlarsa işlevsel bir motor. Biraz 27+ yaş ve üstüne hitap ediyor diyebilirim. Ama seri sayılabileceğinden gençlerde hitap eder. Kaydırmalı debriyaj, ABS tam acemi ve kullanıcı dostu. ben hızlı yaklaştığım kavsakta 2 ye düşmüşüm 5 ten takır takır, arka lastikte bir yalpalama olmayınca 3 teyimdir dedim. tedirgin olmadan debriyaj ile ayar yapmadan güvenle vites düşüyorsun.

Motorun bi üretim amacı var ve o amaca uygun. Büyük cc ler ile kıyaslamak saçma. 390 gibi gitmesini beklemekte saçma. ondan daha konforlu, ergonomisi daha iyi, gezmeye turlamaya daha uygun.

ÖTV ninja 300 ü de vurdu, cbr500/cb500 de vurdu bu motoruda vuruyor. Daha az eforla alınabilmeli/alınabilmeliydi diye düşünüyorum, fiyat anlayışım bu:)

Riptalon
24 Mayıs 2017, 21:23
Bugün ben de test ettim. 5000 devirden sonra titreşim var. Arka fren yok gibi. Gücü gayet iyi. 200NS den sonra gayet güçlü geldi bana. Sesi de hoşuma gitti.

tubejh
24 Mayıs 2017, 21:48
Bugün bende Dominar ve Pulsar 200 rc test ettim, iki makinenin de vites geçişleri çok iyiydi benim makine kütük gibi neyse.
Dominar selesi çok rahattı, vites geçişleri çok iyi, 100 km sabit hızda 5500 devirde, 70 km sabit hızda 4000 devirde gidiyor ama 75 hızda da 4000 devir gösteriyordu sesi güzel ( bana göre), pulsar ile girdiğim viraj da daha çok yatıyor muş izlenimi bıraktı, frenleri biraz hissiz geldi bana sert fren yapıp denemedim ama arkayı sert sıktım abs nasıl diye merak ettim kaymadı ama güçlü de değildi.
Göstergede yol bilgisayar özelliği yok.
Makineyi sanki önceden sürmüşüm gibi çok rahat bir şekilde sürdüm 100 km hızlar da rotasını koruyordu

ayns
24 Mayıs 2017, 22:51
motoru bugun gidip yine test ettim acaba yanılıyormuyum yanlışmı anladım diye
alan arkadaşlara hayırlı olsun kazasız belasız kullansınlar inş fakat bir bajaj dominar çığırtkanlığı yapılıyor gibi gerçekçi yorumlardan uzak gibi motor mükemmel vs vs diye yorumlar çok gerçeği yansıtmıyor hiç bir eleştri yapılmıyor kusursuz muşcasına

motor kesinlikle 250cc lerden güçlü ve torklu tartışmasız
tipi çok güzel (göreceli bir şey )
sesi çok güzel
ön fren güzel arka fren çok çok aferin değil

fakat hiç titreşim yok diyen arkadaşlar kesinlikle samimi değiller motor tek silindirliler içindeki motorlara göre daha fazla titriyor titremesi bir yana dizleri koyulan yan plastikler depo kapağının olduğu yer ve on camda vın vun vs sesler geliyor 4 / 5 bin devirde

grenaj boya bitim yerlerine bir bakmanızı tavsiye ederim

maksadım motoru yermek değil motor bajaja göre güzel olmuş

fakat 18 bin tl bu motor için hayal bu benim fikrim

18 bin tl ye 2016 model çok az km de duke 390 alınabilirken bu motoru tercih etmenin bir mantığını göremiyorum

duke 390 ile yan yana gelebilecek bir motor değil malesef

15 bin tl olsa idi tam da olması gereken rakkam olabilirdi

burak burk
24 Mayıs 2017, 23:00
herkesin heralde ortak olduğu konular az yakması konforlu olması çekiş gücünün torkunun olması.honda nc serisinin ufak motorlusu gibi gözüküyor anlattıklarınız.2018e girmeden sene sonunda bu motorun 16.500 17.000 tl arasında kampanyalı olarak satılıcağına gönülden inanıyorum.tıpkı ns200 ün 8900 den 8200 e kampanyalı olarak satılmaya başlandığı ve satışının patladığı gibi.titreşim meselesinin herkese göre farklı olduğu bir gerçek.kilo boy oturma şeklin baya bir etki ediyor.ns200 le 200 km tapa gaz gittim 140 civarları sürekli.ne bir karıncalanma oldu elimde nede birşey.

Seko
25 Mayıs 2017, 08:44
Bursa'daki test motorunda kesinlikle bir sorun olmalı. Motorda Titreşim yok değil, var ancak benim test ettiğim motorda düşünülecek şey değildi, yani rahatsız etmiyordu. Sıfır titreşim diye bir şey bu hacimdeki tek silindirli bir motorda olamaz zaten. 2016 KTM Duke 390'dan ise bariz daha azdı diyebilirim. Bu konuda takıntılıyımdır o yüzden titreşimli dendiğinde bu kadar şaşırıyorum. 5 - 6 bin devirden itibaren alt viteslerde titreşim artıyor evet ama bu motor zaten o viteslerde o devirlere çıkmadan rahatça sürülebiliyor. Demek istediğim şey, siz motoru bakalım titreşim nasılmış diye sıkıştırırsanız titreşim alırsınız tabi ama normalde trafiğin seyrine göre sürerseniz (vitesi gerçekte değiştireceğiniz yerde değişitirerek) o zaman hiçbir bir sıkıntı olmuyor. Bu söylediğim Duke 200 için bile geçerlidir.

Önden gelen ses problemine ise Hintli bir kullanıcının Youtube'daki test videosu sonrası çok şikayetçi olmasından dolayı özellikle dikkat etmiştim, onda da sıkıntı yoktu. Bu hafta müsait değilim ama önümüzdeki hafta mutlaka Şukla'nın motorunu test edeceğim. Çok merak ettim.

Bu paraya 2016 Duke alınır elbet ancak ufak cc Duke serilerinde konfor olmadığından ben kıyaslamasına bile giremiyorum. Duke 200 - 250 ve 390, artçıyı da hesaba katarsanız tümü konfor olarak bu motordan çok gerideler. Bunun tarz olarak kıyaslanabilecek tek rakibi Inazuma'dır.

Ben NS200 kullanıcılarının motoru beğenmemelerine de çok şaşırıyorum. Zamanında NS200'ün artçı konforunu ve titreşimi eşim beğenmediğinden CBF150 almıştım ama bu motoru artçı olan eşim de bu açıdan çok beğendi. Farklı bayilerde test edilen motorlar için bu kadar farklı yorumlar gelmesi ilginç doğrusu. Kişiden kişiye değişiyor sanırım.

Son olarak da bu motor için mutlaka çanta bağlandı demiri üretilmeli. Çantasız çok güzel ama çantasız da olmuyor.

LASTROMANTIC
25 Mayıs 2017, 09:52
benim gördüğüm şuana kadar paylaşılan tüm satış resimlerini toplasan satılan motor sayısı max 10 adet civarıdır. bu fiatlarla bu sene ne pulsarın nede dominarın satılacağını düşünmüyorum. pulsardada motorun sıfırı 11300 olunca ikinci elde suni bir hareketlilik oldu vede fiatlar haliyle uçtu ama icraata baktığınızda ne alan var ne satan hesabı herkes birbirine bakıyor . yeni dominarı ve 11300 lük pulsarı yolladıkları bayiler satamayıp yaz sezonuda bitmeye yakın olunca kampanyaları izleyin siz .

mavellen
25 Mayıs 2017, 10:22
Titreşime takılmıyorum,fiyat konusu önemli tek takıldığım yer fiyat,ekrem beyden rica ediyoruz umarım birşeyler yapar.Fiyatda revizyon olursa alacağım ama 18 bin çok geldi ekrem bey.

Herkesin tekeri düz bassın bu paraya almıcam,iyiki götürüp parayı acentaya vermemişim.Biraz zaman geçip düşündükce bu motora bu para,açıkcası deli para.Hani sen kawasaki alacaktın o daha pahalı dersiniz şimdi.Ama o kawasaki adı var sanı var 2.elde pazarı var bilmeyen varmı?

enescanatar
25 Mayıs 2017, 10:45
Titreşime takılmıyorum,fiyat konusu önemli tek takıldığım yer fiyat,ekrem beyden rica ediyoruz umarım birşeyler yapar.Fiyatda revizyon olursa alacağım ama 18 bin çok geldi ekrem bey.

Herkesin tekeri düz bassın bu paraya almıcam,iyiki götürüp parayı acentaya vermemişim.Biraz zaman geçip düşündükce bu motora bu para,açıkcası deli para.Hani sen kawasaki alacaktın o daha pahalı dersiniz şimdi.Ama o kawasaki adı var sanı var 2.elde pazarı var bilmeyen varmı?

fiyat konusuna katılıyorum kawasakinin 2. elde pazarı olduğunu söylemek kawasaki pazarında bihaber olmaktır. kawasakinin kaç tane modelinin 2. eli canlı? z300 düşünüyordun sen. kaç tane z300 var bakabilir misin bi? sahibindende 2. el sadece 10 tane ilanı var. ne pazarından bahsediyoruz

GP500-1st
25 Mayıs 2017, 11:19
Seko yazmış, bu motorun rakibi ve asıl müşteri profili cbr 250 r25 mt-25 yerine inazuma düşünen kitle. Ama 0-100 de inazumaya göre torku bariz daha hayvan tepkiler veriyor. 110 km den sonrada inazumaya göre baya çekişi var. bi inazuma sahibi inip bunu kullansa üzülür bence.

Titreşim mevzusu ben hiç kafaya takmadım, rahatsız olmadım. Duke 390 rahatsızlık seviyesindeydi dikkatim oraya kaymıştı. Birde KTM de orta hızlarda 5 ve 6 ya atınca ölü devir daha fazla.O iddialı gidişe alışınca niye bu devirde bu motor gitmiyor diyorsunuz. Bu motorda gücü 3000-6000 devir arasına odaklamışlar, ona göre bi enjeksiyon haritası var. 3-4-5 sürekli akıyor. yeterli çekiş var.

Şu aşağıda motorbeam in videosunda 2.10 da bi 0-100 testi var. birde 3.40 ta üst devirleri redline ı hiç zorlamadan hızlandığı bölüm var. max güç devrini hiç kullanmadan gayet istekli 100-120 ye çıkıyor. Bu motorun olayı bu:)


https://www.youtube.com/watch?v=YvvKV3RHkw0

Fiyat revize edilmesini şiddetle savunanlardanım, Motorun üzerinden bu motor alınır diye indikten sonra fiyat soru işereti oluyor. Pulsar kullanıp bunu beğenmeyenlere bende şaşırdım. Onlarda fiyata şaşırıyor olsa gerek:P

enescanatar
25 Mayıs 2017, 11:39
Fiyat revize edilmesini şiddetle savunanlardanım, Motorun üzerinden bu motor alınır diye indikten sonra fiyat soru işereti oluyor. Pulsar kullanıp bunu beğenmeyenlere bende şaşırdım. Onlarda fiyata şaşırıyor olsa gerek:P

ben de pulsar kullandım. bu motoru beğendim ama fiyat fiyat fiyat.

mavellen
25 Mayıs 2017, 15:09
fiyat konusuna katılıyorum kawasakinin 2. elde pazarı olduğunu söylemek kawasaki pazarında bihaber olmaktır. kawasakinin kaç tane modelinin 2. eli canlı? z300 düşünüyordun sen. kaç tane z300 var bakabilir misin bi? sahibindende 2. el sadece 10 tane ilanı var. ne pazarından bahsediyoruz

Birşey zannetmiyorum,kawasaki adı duyulmuş bir marka onu demek istedim yonta yonta onumu yonttun.Rica ederim mesajımı alıntılama,konu başka yere sapmasın benim derdim dominarın fiyatının düşmesi başkada birşey değil.Kastettiğim motor ninja 300.

enescanatar
25 Mayıs 2017, 15:23
Birşey zannetmiyorum,kawasaki adı duyulmuş bir marka onu demek istedim yonta yonta onumu yonttun.Rica ederim mesajımı alıntılama,konu başka yere sapmasın benim derdim dominarın fiyatının düşmesi başkada birşey değil.Kastettiğim motor ninja 300.

ben nereyi yontmuşumki. ne zannediyorsun falan da demedim neye cevap verdin? burada mesaj alıntılayıp alıntılamayacağıma sen veya bir başkası değil ben karar veririm. buraya bişey yazıyorsan isteyen herkes cevap verebilir ya da başka bişey yazabilir. sana kötü bir laf etmemişim ne diye "onu mu yonttun" gibi sataşıcı bir söz söylüyorsun. neyseki buna bakıp daha sert bi cevap verme gereği duymuyorum

mavellen
25 Mayıs 2017, 16:58
ben nereyi yontmuşumki. ne zannediyorsun falan da demedim neye cevap verdin? burada mesaj alıntılayıp alıntılamayacağıma sen veya bir başkası değil ben karar veririm. buraya bişey yazıyorsan isteyen herkes cevap verebilir ya da başka bişey yazabilir. sana kötü bir laf etmemişim ne diye "onu mu yonttun" gibi sataşıcı bir söz söylüyorsun. neyseki buna bakıp daha sert bi cevap verme gereği duymuyorum

Duyma zaten engelliyorum seni,ne yazdığından bi habersin.

enescanatar
25 Mayıs 2017, 20:52
Duyma zaten engelliyorum seni,ne yazdığından bi habersin.

:D lütfen engellemeeeeee noloooorrr

sheriff87
26 Mayıs 2017, 11:07
Beyler burda konu farklı mecraya kayıyor (Kişisel diyalogları kastetmiyorum genel manada). Dominar şöyle iyi şöyle enfes, şöyle kötü şöyle berbat gibi yorumların bir manası yok. Bizim eleştirdiğimiz tek konu fiyatı. Eleştirilerin de bu bağlamda yapılmasından yanayım. Halen çıkıp şu fiyatı şöyle etti, bu böyle etti o halde dominarın fiyatı iyi hurra alalım. Değil işte. Onlar fiyatı arşa çıkardı madem sen fiyatı diple piyasadan sil akıllansınlar vatandaşta kazansın, ama yok. Sonuçta piyasa aktörleri onlar ve ne birbirlerini satarlar ne de vatandaşın derdini anlarlar. Fiyat belli olduğu ilk günden beri yazıyoz. 1000 lira kazanıp 10 tane satacağına 100 lira kazan 1000 tane sat. Hem karın aynı hem servis, yedek parçadan sürdürelibir gelirin daha fazla olacak, hem piyasada itibarın ve gücün daha fazla olacak. Her türlü daha fazla kazanırsın o vakit. 400 NKnın fiyatını bekliyorum ona göre napacağıma karar verecem. Şuan beklemedeyim ama 18 000e dominar almam o kesin. Geekirse pulsarımla bir sezon daha bekler büyük motor alırım artık.

jabir
26 Mayıs 2017, 11:15
Dominar 400'un yakıt değerleri hakkında bilgisi olan var mı ? Tahmini 100 km 'de 4 lt civarı mı yakar ?

Mr.Duke
26 Mayıs 2017, 12:14
dominar 400ün hindistanda 3.5 4litre arasında yaktığı söleniyor herkes fiyata takılmış kaydırmalı debriyaj abs rahatlık 35nm tork bilmiyorum bu sene ki kurla ve 2017 euro 4 uyumlu motorlarla kıyaslarsak fiyata makul

ekrem ata
26 Mayıs 2017, 12:42
Değerli arkadaşlar;

4 yıla yakın zamandır bu mecralardayım. Sizlere oldukça yakın ve şeffaf olmaya çalıştım.

Bu modelin çok merak edildiğini ve bir çok farklı segmentin ihtiyacını karşılayacak bir aralık olduğunu çok iyi biliyoruz. Dikkatli gözler yorumları merakla takip ediyor. Şu anda ayda 3000 adet Hindistan'da satılıyor ve yorumlar oldukça iyi.

Yakıt da kesinlikle tatmin edecek. Çok düşük devirlerde sağladığı yüksek tork sebebi ile 120-140 km arası bir hızı çok keyifli bir şekilde yapıyor olacaksınız. Benim beklentim bu aralıklarda PULSAR NS 200'den daha fazla bir yakıt sarfiyatı beklemiyorum.

Fiyatı da çok açık konuşayım.

Hali hazırdaki fiyatın lansman fiyatı diyorum ve aşağıdaki tabloyu sizlerle açıkça paylaşacağım.

Müşteriye kesilen bir faturanın detaylarını size gösteriyorum. Şu anda 250 cc üzeri ötv % 37.

Fiyatın detaylarını görüyorsunuz.

Eğer % 8 ötv olsa idi fiyat nerede olacaktı, onu da hazırladım. Üzerinde ne kadar zorlandığımızın izlerini bu tablodan görebiliyorsunuz.

Artık bunun içinde görünmeyen bayi karı, distribtör karı, gümrük vergisi, yurt dışı lojistik bedeli, yurt içi nakliye bedeli, montaj bedeli, garanti giderleri...

Ticaret yapan bizi daha iyi anlar. Maalesef sektör oldukça zorlu.

Tüm bunlara rağmen en iyi fiyat mı değil mi, takdir sizlerin...

Bu arada satış kaydı yapılan müşteri kaydı sayısı 36 oldu. Kendilerine hoşgeldin diyoruz.
https://i.hizliresim.com/R0WlVo.png

kdiner
26 Mayıs 2017, 12:52
4 yıla yakın zamandır bu mecralardayım. Sizlere oldukça yakın ve şeffaf olmaya çalıştım.

Bu modelin çok merak edildiğini ve bir çok farklı segmentin ihtiyacını karşılayacak bir aralık olduğunu çok iyi biliyoruz. Dikkatli gözler yorumları merakla takip ediyor. Şu anda ayda 3000 adet Hindistan'da satılıyor ve yorumlar oldukça iyi.

Yakıt da kesinlikle tatmin edecek. Çok düşük devirlerde sağladığı yüksek tork sebebi ile 120-140 km arası bir hızı çok keyifli bir şekilde yapıyor olacaksınız. Benim beklentim bu aralıklarda PULSAR NS 200'den daha fazla bir yakıt sarfiyatı beklemiyorum.

Fiyatı da çok açık konuşayım.

Hali hazırdaki fiyatın lansman fiyatı diyorum ve aşağıdaki tabloyu sizlerle açıkça paylaşacağım.

Müşteriye kesilen bir faturanın detaylarını size gösteriyorum. Şu anda 250 cc üzeri ötv % 37.

Fiyatın detaylarını görüyorsunuz.

Eğer % 8 ötv olsa idi fiyat nerede olacaktı, onu da hazırladım. Üzerinde ne kadar zorlandığımızın izlerini bu tablodan görebiliyorsunuz.

Artık bunun içinde görünmeyen bayi karı, distribtör karı, gümrük vergisi, yurt dışı lojistik bedeli, yurt içi nakliye bedeli, montaj bedeli, garanti giderleri...

Ticaret yapan bizi daha iyi anlar. Maalesef sektör oldukça zorlu.

Tüm bunlara rağmen en iyi fiyat mı değil mi, takdir sizlerin...

Bu arada satış kaydı yapılan müşteri kaydı sayısı 36 oldu. Kendilerine hoşgeldin diyoruz.
https://i.hizliresim.com/R0WlVo.png[/QUOTE]

merhaba Ekrem bey ben %8 ötv li olan fiyattan alayım, hatta ötv, kdv yansıtılmamış fiyatta olursa daha güzel olur. %37 olanı görmedim duymadım bilmiyorum, tşk ederim. Hayırlı cumalar hayırlı işler, Allah kolaylık versin.

hokahey
26 Mayıs 2017, 13:02
ekrem abiyi sıkıştırmayın. adam haklı. 10 liralık motor vergilerle 18 lira oluyor. yapacak bir sey yok.

pea
26 Mayıs 2017, 13:15
Motorun ülkeye giriş fiyatı, kar marjı kaç acaba?
Hindistan'da satış fiyatı 8000-8500TL civarında. Bundan Hindistan içi satışlardaki vergileri(%7-10 civarı sanırım) düş, toplu alım indirimi ekle. "Bize gelişi 11, yapacak bir şey yok, kahrolsun ötv" lafları pek inandırıcı değil.

Şirket kar etmesin demiyorum, istediği fiyatı da koyabilir. Ama yeni modeli minimum karla satmaları gerekirdi diye düşünüyorum. 2016 Duke 390'ın 3000TL altına değil.

Aydin1966
26 Mayıs 2017, 13:19
4 yıla yakın zamandır bu mecralardayım. Sizlere oldukça yakın ve şeffaf olmaya çalıştım.

Bu modelin çok merak edildiğini ve bir çok farklı segmentin ihtiyacını karşılayacak bir aralık olduğunu çok iyi biliyoruz. Dikkatli gözler yorumları merakla takip ediyor. Şu anda ayda 3000 adet Hindistan'da satılıyor ve yorumlar oldukça iyi.

Yakıt da kesinlikle tatmin edecek. Çok düşük devirlerde sağladığı yüksek tork sebebi ile 120-140 km arası bir hızı çok keyifli bir şekilde yapıyor olacaksınız. Benim beklentim bu aralıklarda PULSAR NS 200'den daha fazla bir yakıt sarfiyatı beklemiyorum.

Fiyatı da çok açık konuşayım.

Hali hazırdaki fiyatın lansman fiyatı diyorum ve aşağıdaki tabloyu sizlerle açıkça paylaşacağım.

Müşteriye kesilen bir faturanın detaylarını size gösteriyorum. Şu anda 250 cc üzeri ötv % 37.

Fiyatın detaylarını görüyorsunuz.

Eğer % 8 ötv olsa idi fiyat nerede olacaktı, onu da hazırladım. Üzerinde ne kadar zorlandığımızın izlerini bu tablodan görebiliyorsunuz.

Artık bunun içinde görünmeyen bayi karı, distribtör karı, gümrük vergisi, yurt dışı lojistik bedeli, yurt içi nakliye bedeli, montaj bedeli, garanti giderleri...

Ticaret yapan bizi daha iyi anlar. Maalesef sektör oldukça zorlu.

Tüm bunlara rağmen en iyi fiyat mı değil mi, takdir sizlerin...

Bu arada satış kaydı yapılan müşteri kaydı sayısı 36 oldu. Kendilerine hoşgeldin diyoruz.
https://i.hizliresim.com/R0WlVo.png

merhaba Ekrem bey ben %8 ötv li olan fiyattan alayım, hatta ötv, kdv yansıtılmamış fiyatta olursa daha güzel olur. %37 olanı görmedim duymadım bilmiyorum, tşk ederim. Hayırlı cumalar hayırlı işler, Allah kolaylık versin.[/QUOTE]
250 c üzeri her motorun ÖTV si %37 o nedenle fiyat buralara cıkıyor zaten.. 250 cc üzeri hangi motoru alırsanız %37 ÖTV ödüyorsunuz. kaçış yolu yok. yani ben dominar 400 ün %8 ÖTV lisini alayım diye bir sey yok

kdiner
26 Mayıs 2017, 13:51
merhaba Ekrem bey ben %8 ötv li olan fiyattan alayım, hatta ötv, kdv yansıtılmamış fiyatta olursa daha güzel olur. %37 olanı görmedim duymadım bilmiyorum, tşk ederim. Hayırlı cumalar hayırlı işler, Allah kolaylık versin.
250 c üzeri her motorun ÖTV si %37 o nedenle fiyat buralara cıkıyor zaten.. 250 cc üzeri hangi motoru alırsanız %37 ÖTV ödüyorsunuz. kaçış yolu yok. yani ben dominar 400 ün %8 ÖTV lisini alayım diye bir sey yok[/QUOTE]

14 te olsa zaten alacak durumum yok, olurda bir imkan o zaman 200ns abs li olanı alırım büyük ihtimal oda 16 model pulsarımı sattıktan sonra ama şuan için gözükmüyor.

GP500-1st
26 Mayıs 2017, 14:52
Bende değişik bi açıdan bakayım fiyatlara... Sonuçta Para=hizmat/mal. Ve ortaya çıkan bir tablo:)

Geçen yıl 1400 adet R25, 1100 pulsar 200 ns, 700 cbr 250 satılmış. şimdi bunları 12 ye bölelim ve bu bölünenin en çok motor satılan nisan mayıs haziran ayları için 2 ye ve daha fazlasına çarpalım.

verielen 36 adet satış mayıs ayı bitimi için 45 olsun ki o kadar beklenen fiyatı ve teslim tarihi yılan hikayesine dönen bir motor için ilk geleni almak isteyen bajajclar muhtemelen sırada, yani sabrı tükenmek üzere...

200 ns in 12 ye böl satışarın çoğu bu aylarda yapıldığı için 2 ye 2.5 katına çarp 300 küsür adet çıkar.

CBR250 ye uygula 200 adete yakın çıkar.

R25 400 çıkar filan

Dominar ise 50 yi şuan zorlayamıyor. Yani para/hizmet ilişkisinde veya vatandaşın alım gücünde, alım eğiliminde ciddi sıkıntılar var.

Vatandaşta, sektörde sıkıntıda bence bu açık. Bu yıl Yamaha R25 ve MT-07 seriside geçen yılkı satışların 3 te 2 sini göremeyecek. belki yarıda kalacak çünkü 2. elde belli bir birikmede var, genel tercih oluşan şartlardan zorunluluktan bu yöne kayacak.

Başlangıç seviyesinde motor bakanlarda 12.000 tl ye cbr 125 11.300 ye 200 ns fiyatlandırması şokunu bu yıl atlatamayacak. Daha 1 - 1.5 yıl önce 8000-9000 bin arası sıfırı alıp kulanıyordu bu millet.

aşağı bir link verecektim vazgeçtim ama hani şu yeni yayınlanan kredi ile nasıl popüler bi 250cc motora sahip olurum ve aylık masrafım ne olur videosu yaptıya biri, dövizde meydana gelen olumsuzlukların anında eksiksiz yansıtılmasının, alıcıyı soktuğu duruma bi güzel örnek.

Çözüm odaklı düşünen firmalar bence bu dönemlerde birkaç adım öne çıkacak.

Söz bajajdan dışarı diyelim çünkü döviz artarken indirim yapıp ve bunu sürdürüp çok kişiyi motor sahibi yaptılar bu yadsınamaz. Yansıt döviz artışını, çevir tl ye, artınca çıkar, inince indirme, alan alsın mantığı bu yıl ters tepecek. Çözüm çift taraflı olur çünkü...

mavellen
26 Mayıs 2017, 15:47
Ekrem bey açıkca diyorki bütçesine uygun gelmeyen gitsin başka markanınkini alsın yada benim pulsarımı alsın.Hali hazırda pulsarımı sattım albenisi olan dominarı istiyorum ama bu fiyata değil.18 bin tl çok zor kazanılıyor hevesimi aldıkdan sonra elimde kalma ihtimali olan motoru ne yapayım.Aldımmı bende çakılı kalsın mantığı ile almıyorum.Ekrem bey fiyatda esneme yapmayacak gibi.Verdiğiniz taplo içine birsürü teferruatda eklemişsiniz maaliyeti öyle çıkarmışsınız.Sorsam cevaplarmısınız?Bu motorun çıplak gümrüğe gelişi kaç para?

Lucas
26 Mayıs 2017, 15:52
Benimde uzun zamandır merak edip beklediğim bir model Dominar.
İkinci el CRF 250 veya KLE 500 ile Dominar arasında 3'lü hayaller kuruyordum :)
Lakin eldeki az biraz birikmişle veletten dolayı, nasılsa şu an motorumuzda var halihazırda diyerek 27 yaşında bir otomobil aldık hatuna, tabiki hayaller başka bahara kaldı.

Bu sene her sektörde daralma olacağı öngörülüyor, hazır yemek sektörünün bile yanlış hatırlamıyorsam satışları %15 küçülmüş durumda.
Dominar'da aslında üst sınıf değil, orta sınıf halka hitap eden bir motor. Ama alım gücü sıkıntısı nedeni ile çoğumuz elimizdeki ile idare etme niyetindeyiz.
Tüm sektörlerdeki bu daralmaya şirketler değil, devletin önlem alması daha mantıklı olurdu bence.
Ülkede yapay bir ekonomi var, inşaat ve gayrimenkul alım satımı ile para habire bankalarla halk arasında el değiştirip duruyor.
Velhasıl kelam, sektörler para kazanmak değil, ayakta kalmanın peşindeler şu günlerde, ama nedense bu son tüketiciye yansımıyor.
Keşke devlet bu konuya el atıp, piyasayı canlandırmak için gerekli vergi kanunlarını gözden geçirse.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------


Ekrem bey açıkca diyorki bütçesine uygun gelmeyen gitsin başka markanınkini alsın yada benim pulsarımı alsın.Hali hazırda pulsarımı sattım albenisi olan dominarı istiyorum ama bu fiyata değil.18 bin tl çok zor kazanılıyor hevesimi aldıkdan sonra elimde kalma ihtimali olan motoru ne yapayım.Aldımmı bende çakılı kalsın mantığı ile almıyorum.Ekrem bey fiyatda esneme yapmayacak gibi.Verdiğiniz taplo içine birsürü teferruatda eklemişsiniz maaliyeti öyle çıkarmışsınız.Sorsam cevaplarmısınız?Bu motorun çıplak gümrüğe gelişi kaç para?

Diyelim ki gümrüğe gelişi 8 bin lira, Bajaj'da 11 bin liradan fiyatlandırıyor. Bunun üzerine vergiler ötv eklendiğinde 18 Bin TL oluyor.
Cidden farzı misal bir fiyat verdim ama, diyelim ki Bajaj bir dominardan 3 bin TL kazanıyor.
Sizce çok mu ?

enescanatar
26 Mayıs 2017, 16:59
Ekrem bey açıkca diyorki bütçesine uygun gelmeyen gitsin başka markanınkini alsın yada benim pulsarımı alsın.Hali hazırda pulsarımı sattım albenisi olan dominarı istiyorum ama bu fiyata değil.18 bin tl çok zor kazanılıyor hevesimi aldıkdan sonra elimde kalma ihtimali olan motoru ne yapayım.Aldımmı bende çakılı kalsın mantığı ile almıyorum.Ekrem bey fiyatda esneme yapmayacak gibi.Verdiğiniz taplo içine birsürü teferruatda eklemişsiniz maaliyeti öyle çıkarmışsınız.Sorsam cevaplarmısınız?Bu motorun çıplak gümrüğe gelişi kaç para?
Ağır saçmalamaya başladın. Git yamahaya kawasakiye sor bakalım vergisiz fiyatı ne diye. Sana hareket çekerler. Şeffaf olmak için adam detayları paylaşıyor kalkmışsın gümrüğe giriş fiyatını soruyorsun. Ayıp be ayıp. Ekrem bey bütçen yetmiyorsa alma demiyor. Zaten her yerde bu böyledir. Paran yetmiyorsa almayacaksın

hokahey
26 Mayıs 2017, 17:08
bence ekrem beyi değil, vergilerin yüksek olmasını eleştirmeliyiz.

pea
26 Mayıs 2017, 17:18
Git yamahaya kawasakiye sor bakalım vergisiz fiyatı ne diye. Sana hareket çekerler. Şeffaf olmak için adam detayları paylaşıyor kalkmışsın gümrüğe giriş fiyatını soruyorsun.

KDV, ÖTV oranları zaten belli. Hesaplayamayıp da soran adama hareket çekebilirler tabii.

enescanatar
26 Mayıs 2017, 17:31
KDV, ÖTV oranları zaten belli. Hesaplayamayıp da soran adama hareket çekebilirler tabii.

İşte bunu net rakamlarla açıklayan başka marka yetkilisi yok. Diğerlerine bunu dahi soramazken kimse şeffaf olmaya çalışan birine karşı ileri gidilmeden yazılması gerek diye düşünüyorum

ekrem ata
26 Mayıs 2017, 17:39
Bende değişik bi açıdan bakayım fiyatlara... Sonuçta Para=hizmat/mal. Ve ortaya çıkan bir tablo:)

Geçen yıl 1400 adet R25, 1100 pulsar 200 ns, 700 cbr 250 satılmış. şimdi bunları 12 ye bölelim ve bu bölünenin en çok motor satılan nisan mayıs haziran ayları için 2 ye ve daha fazlasına çarpalım.

verielen 36 adet satış mayıs ayı bitimi için 45 olsun ki o kadar beklenen fiyatı ve teslim tarihi yılan hikayesine dönen bir motor için ilk geleni almak isteyen bajajclar muhtemelen sırada, yani sabrı tükenmek üzere...

200 ns in 12 ye böl satışarın çoğu bu aylarda yapıldığı için 2 ye 2.5 katına çarp 300 küsür adet çıkar.

CBR250 ye uygula 200 adete yakın çıkar.

R25 400 çıkar filan

Dominar ise 50 yi şuan zorlayamıyor. Yani para/hizmet ilişkisinde veya vatandaşın alım gücünde, alım eğiliminde ciddi sıkıntılar var.

Vatandaşta, sektörde sıkıntıda bence bu açık. Bu yıl Yamaha R25 ve MT-07 seriside geçen yılkı satışların 3 te 2 sini göremeyecek. belki yarıda kalacak çünkü 2. elde belli bir birikmede var, genel tercih oluşan şartlardan zorunluluktan bu yöne kayacak.

Başlangıç seviyesinde motor bakanlarda 12.000 tl ye cbr 125 11.300 ye 200 ns fiyatlandırması şokunu bu yıl atlatamayacak. Daha 1 - 1.5 yıl önce 8000-9000 bin arası sıfırı alıp kulanıyordu bu millet.

aşağı bir link verecektim vazgeçtim ama hani şu yeni yayınlanan kredi ile nasıl popüler bi 250cc motora sahip olurum ve aylık masrafım ne olur videosu yaptıya biri, dövizde meydana gelen olumsuzlukların anında eksiksiz yansıtılmasının, alıcıyı soktuğu duruma bi güzel örnek.

Çözüm odaklı düşünen firmalar bence bu dönemlerde birkaç adım öne çıkacak.

Söz bajajdan dışarı diyelim çünkü döviz artarken indirim yapıp ve bunu sürdürüp çok kişiyi motor sahibi yaptılar bu yadsınamaz. Yansıt döviz artışını, çevir tl ye, artınca çıkar, inince indirme, alan alsın mantığı bu yıl ters tepecek. Çözüm çift taraflı olur çünkü...

Değerli GP500-1st; PULSAR NS 200 satış rakamı 2016 yılı için 3262 adet. Sayılan modellerin hepsinden açık ara önde.

2017 yılı geçiş yılı. Euro3 ve Euro4 modellerin beraber satıldığı karışık bir yıl. Tüm markaların gerçek maliyetleri euro4 modellerini sundukça çok daha iyi anlaşılacak. 2018 yılında tablo çok net olacak.

Dominar 400 modelimizin özellikleri de kullanıldıkça daha iyi anlaşılacak.

Bugün ön arka çift ABS ile mükemmel bir fren sistemi sunuyor.
Aynı zamanda kaydırmalı debriyaj ile hızlı vites düşürmelerde sizi kendinize çok daha güvenli hissettiriyor.
Müthiş bir tork keyfini her aralıkta hissetmenizi sağlıyor.
...

Tüm bu özellikleri zamanla paylaşıyorum.

Fiyatı da detayları ile izah ettim. Ama bundan ötesi gümrüğe kaç tl'ye geliyor gibi bilgiler hiç bir zaman bilinmez, paylaşılmaz.

dominar 400 modelimizin özellikleri ve kullanıcı yorumları çoğaldıkça fiyat performans yönünden avantajlı konumu daha iyi anlaşılacak.

Saygılarımla...

ayns
26 Mayıs 2017, 17:55
daha şimdiden muğla da bir bayi 17400 den karta taksit ile satıyor hatta nakit alımda özel fiyatlar için arayın diyor ilan nosu 440510867

gaza gelerek getirerek bir motorun fiyatı insanlara kanıksandırılmaz motor şöyle güzel böyle güzel diyerek.

burda açıkçası bajajın yapmaya çalıştığı şey malesef bu isterseniz alın istemezseniz almayın motorumuz okadar harika ki bu paraya bedava.diyen bayiler
göreceğiz ve göreceksiniz aşırı bir satış rakkamına ulaşamazlar eğer ki bu rakkamlarda ısrar ederlerse bekleyip görelim

ekrem ata
26 Mayıs 2017, 18:01
daha şimdiden muğla da bir bayi 17400 den karta taksit ile satıyor hatta nakit alımda özel fiyatlar için arayın diyor ilan nosu 440510867

gaza gelerek getirerek bir motorun fiyatı insanlara kanıksandırılmaz motor şöyle güzel böyle güzel diyerek.

burda açıkçası bajajın yapmaya çalıştığı şey malesef bu isterseniz alın istemezseniz almayın motorumuz okadar harika ki bu paraya bedava.diyen bayiler
göreceğiz ve göreceksiniz aşırı bir satış rakkamına ulaşamazlar eğer ki bu rakkamlarda ısrar ederlerse bekleyip görelim

Peki artık ben susuyorum. Değerlendirmeleri böyle anlıyorsanız söz sizin...

Yazdığım özellikler çok şey ifade ediyor.

Aşırı satış rakamlarından ne anlaşılır bilmem ama tecrübelerime göre söylüyorum bu segmentte DOMİNAR 400 çok iyi bir yer edinecek.

Zira çok önemli bir aralık. Hem şehir içi, hem şehirler arası mesafelerde rahat seyahat etmek ve aynı zamanda ekonomiyi sağlamak.

Ama anlaşılan fazla konuştuk. Biraz ara...

Şimdi gördüğüm bir yorumu da paylaşayım. Söz sizin...

https://i.hizliresim.com/m3QBr4.png

ayns
26 Mayıs 2017, 18:33
Peki artık ben susuyorum. Değerlendirmeleri böyle anlıyorsanız söz sizin...

Yazdığım özellikler çok şey ifade ediyor.

Aşırı satış rakamlarından ne anlaşılır bilmem ama tecrübelerime göre söylüyorum bu segmentte DOMİNAR 400 çok iyi bir yer edinecek.

Zira çok önemli bir aralık. Hem şehir içi, hem şehirler arası mesafelerde rahat seyahat etmek ve aynı zamanda ekonomiyi sağlamak.

Ama anlaşılan fazla konuştuk. Biraz ara...

Şimdi gördüğüm bir yorumu da paylaşayım. Söz sizin...

https://i.hizliresim.com/m3QBr4.png

ekrem bey size dediğim bir şey yok ben daha çok bayilerin tavrından bahsetmek istedim yani motor güzel inş satılır lıfım ve gözüm yok rabbim hayırlı işler versin ama bi motor bu kadar övülmez ki hiçmi eleştirilcek yanları yok hiç motor görmemişiz gibi davranıyor bayiler bugune kadar çok motorum oldu

fiyat konusunda yüksek olduğunu da şahsi görüşüm olarak ifade ediyorum misal şu an başka bir bayi daha satılmaya başladıktan 15 gün sonra 16800e satıyor şimdi söyliyecek bir sözüm yok eğer 18 000 tl normal ise neden indirime gidildi anlıyamadım

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-bajaj-bayi-uygun-motor-407938853/detay

hokahey
26 Mayıs 2017, 18:41
al işte adamı kızdırdınız. iki dakka düzgün durun be.

cıncık gibi motor. alan alır arkadaş. almayan almaz.

GP500-1st
26 Mayıs 2017, 19:06
Benim satış rakamların da hatam varsa düzeltin diyecektim yazı uzun oldu diye not düşemedim.

Ben şu cümleye şiddetle katılıyorum. ''Dominar 400 modelimizin özellikleri de kullanıldıkça daha iyi anlaşılacak.''

Motorda ABS olması bence çok önemli, R25 kadar hızlanan, inazuma tarzı, üstüne ABS kaydırmalı debriyaj eklenmiş bir motor bu ve zevk alarak sürmenin çok pahalıya patlamayacağı bir motor yapılmış.

Bu motorda türkiye şartlarının ihtiyaclarına göre fenomen olabilecek kapasite bence var:)

ayns
26 Mayıs 2017, 19:08
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-bajaj-bayi-uygun-motor-407938853/detay[/QUOTE]

fiyatı 16800 dü ilanı değiştirmişler

allah herkezin gönlüne göre versin

Muvakkit
26 Mayıs 2017, 19:38
Alan var mı buradan 48 sayfa yazılmış çizilmiş

ayzek
26 Mayıs 2017, 20:56
Ağır saçmalamaya başladın. Git yamahaya kawasakiye sor bakalım vergisiz fiyatı ne diye. Sana hareket çekerler. Şeffaf olmak için adam detayları paylaşıyor kalkmışsın gümrüğe giriş fiyatını soruyorsun. Ayıp be ayıp. Ekrem bey bütçen yetmiyorsa alma demiyor. Zaten her yerde bu böyledir. Paran yetmiyorsa almayacaksın

kawasaki de o sorun olmaz adam zaten döviz üzerinden satıyor diyor bu motor 10.000 euro inmiş çıkmış etkilemiyor kawayı yamahayı bilemem..

harsel
26 Mayıs 2017, 21:08
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-bajaj-bayi-uygun-motor-407938853/detay

fiyatı 16800 dü ilanı değiştirmişler

allah herkezin gönlüne göre versin[/QUOTE]
İlanı değiştirdiklerini söylüyor arkadaş. ben görmedim ama şöyle olayla da oluyor.
bir zamanlar kimi eczaneler karlarını yeterli görüp ucuza ilaç satmak istemişlerdi.
ama buna eczacılar odası engel olmuştu. sen nasıl bizim belirlediğimiz fiyatın altında
ilaç satarsın diye. eğer ilanda değişiklik olduysa fiyatların aşağı düşmemesi için şirket tarafından baskı
yapıldığı akla gelebilir. bir ihtimalden söz ediyorum.
ben bir zamanlar balıkhanede balık fiyatlarının düşüp vatandaşın kursağından ucuz balık geçmesin
diye balıkları çaya döktüklerini bilirim maalesef.
umarım böyle bir olayla karşı karşıya değilizdir...