PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121

efendy06
13 Mart 2017, 15:08
Konuştuğumuz her şey Bajaj ekseninde dönüyor. Yoksa yalan mı söylüyor Ekrem bey? Bu dominar başka markanın ürünü mü? Yoksa dominar'a başka servisler mi bakacak?
Ha şunu yaparız, inşallah Ekrem bey ve ekibi bu servis işine de kalıcı bir çözüm getirir, bizde hep beraber alkışlarız. Bu olmadıkça ben yuhalarım kimse kusura bakmasın.

İstediğini yap farkındamısın bu başlık bajaj hizmet kalitesi başlığı değil.Dominar 400 kullanıcı bilgi paylaşım yeri.Yani dominar pulsarda değil hondada değil veyahut başka bir markanın ürününün bilgisinin paylaşıldığı yerde değil.Dominar başlığı onu anlatmaya çalışıyorum sen anladın ama.Neyse sende son sözü söyleme hastalığı var söylede kurtul bende yazmıcam sana.

Seni engellersem belki mesajlarını görmem.Sen ve abecimotor okadar rahatsız ediyorsunuzki.İrite oldum kelimesi tam yerinde.[/QUOTE]

Ben sana aşkla bağlıyım halbuki. Hayat zindan olur nolur engelleme beni...

trancexp
14 Mart 2017, 12:21
japon sürmüş biri kolay kolay bajaj tarafına geçmez . Bu durumda hedef kitle mevcut bajaj kullanıcıları ve çin çan çon tayfa onlara ses vermek en mantıklı adım olacaktır distiribütör firma açısından.

Capitao_3
14 Mart 2017, 12:39
motor çok hoş fakat tek silindirli olduğu için muhtemelen titreşimli olacaktır. çift silirdir olsa alırdım..

sdt
14 Mart 2017, 12:46
Siparişi verdik bekliyoruz hayırlısı ile.
İlk bindiğimden itibaren tecrübelerimi sizlerle paylaşmaya gayret edeceğim. :)

trancexp
14 Mart 2017, 13:07
Siparişi verdik bekliyoruz hayırlısı ile.
İlk bindiğimden itibaren tecrübelerimi sizlerle paylaşmaya gayret edeceğim. :)

Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Yok torkuydu - beygiriydi - titreşimdi hepsi hikaye tekerin düz bassın gerisi boş üstüne bindikten sonra.

sdt
14 Mart 2017, 14:35
Allah razı olsun. Tüm motosiklet seven ve binenlere Allah kaza bela vermesin.

harsel
14 Mart 2017, 22:00
Dominar 400, çanta demirleri ve çantalarla gelmiş olsa, enduro motosikletlere ilgi duyan biri olarak motor daha fazla dikkatimi çekerdi.
Motosikletin olumlu ve olumsuz yanları ile ilgili Hintlilerin çektikleri videolarda yorumlar var. Bunlardan biri ön amortisör keçesinin yağ kaçırmasıydı. Daha sonraki çekimlerde bu sorunun giderildiğinden bahsettiler gerçi...
Diğer olumsuz yanı, ekrandaki bilgilerin güneş ışığında okunamamasıydı. Gölge yapan koyu bir siperlikle bu sorun da çözülebilir belki.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

Arkadaşlarımızın forumlarda üzerinde durduğu başka konu da fiyatının beklentinin üzerinde olması.Bu yüzden ben bu yıl motosiklet almayı (belki boxer duracaktı) ya da cc büyütmeyi erteleme yönünde düşüncelere sahibim.
Benelli trk 502 enduro olarak ilgimi çekiyordu. Lakin onun da fiyatının el yakması bir çok kişiyi başka seçeneklere yöneltti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

Servis konusu da ayrı bir dert.
Boxer 150 motorumun rodajı ile ilgili kılavuzda belirtilen bilgilere göre, 1000 ve 2000 kilometreye kadar belli viteslerde belirli hız limitlerinin aşılmaması gerekiyordu. Bununla ilgili Karabük'teki servis elemanıyla konuştuğumda, hız limitlerine bağlı kalmanın gerekmediği ifade edildi bana. Servisteki arkadaşın dediğine göre kendileri seminere gitmişler, seminerde onlara hızla ilgili olarak demişler ki: Motoru belli hız limiti içinde tutmaya gerek yok. İstediğiniz kadar gazlayabilirsiniz.
Tabi ki ben oradaki arkadaşın söylediklerine uygun davranmayı göze alamadım. Kılavuzda belirtilen hususlara göre rodajını tamamladım motorumun.
Bununla ilgili sorum şu:Hangi bilgiler doğru? Kılavuzdakiler mi, servis elemanının dedikleri mi?Eğer servis elemanının tavsiyeleri doğrultusunda rodaj işlemi yapsaydım motorun ömrüne nasıl etki ederdi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------

Bir karşılaştığım sorun, motor zincir baklalarının kimi yerlerde uzamasıydı. EKREM ATA Bey'in dikkatini çeker diye, niye zincirlerin ayrı olarak satılmadığını sormuştum. 2 veya 3 bin kilometre civarında zincir dengesi bozuluyor, dişlilerde sorun yok ama illa zinciri dişlilerle takım olarak satacaklar! Benim işimi sadece zincir görecekken...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

Gelelim akü sorununa... Benim akü soğuk havalarda iş yapmıyordu. Bu yüzden kick start ile çalıştırıyordum soğuk havalarda. Çoğu arkadaşın akülerini değiştirdiklerini duymuştum bu ara. Ama ben idare etme yoluna gittim Sorun devam edince, aküyü değiştirip değiştiremeyeceklerini sordum. İki yıllık süre de aşılmıştı bu ara. Bunu bahane edip değiştiremeyeceğini söyledi servisteki arkadaşım.
Diyelim ki hata bende burada. İdare etme yoluna gittim ama sonuç ortada...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

Ha, bu arada şunu ifade edeyim. Zincirlerin ayrı olarak satılım satılmayacağı konusunda ve diğer konularda yazdığım yazılara Ekrem Bey tarafından hiç bir cevap verilmemiştir. Dişlilerle beraber satmak zorunda olup olmadıkları konusunda bile...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------

Bir de motorun terleme olayından söz edeyim. Bir ara servise uğradım ve motorda beliren yağ kaçaklarını gösterdim arkadaşa. Onların normal olduğunu söyledi. İyice görsün diye yıkamadan götürdüm motoru. Dediği o sadece: Yağ kaçması normal. Motor öyle ağlayabilirmiş.
Keçe değişmeli mi, değişirse sorun çözülür mü hiç bahsettiği olmadı. Ben den normal normal motoru kullanmaya devam ediyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

5000 km bakımında zincir gerginliğini de kontrol etmiş arkadaşımız. Eve geldiğimde bir kontrol edeyim dedim. Bir baktım ki zincir aşağı ve yukarı olarak ancak yarım santimetre kadar (0.5 cm) oynayabiliyor. Kitapçıkta ise 1.5 ile 2.0 cm kadar olmasından söz ediyordu oynama payının. Neyse bir daha uğradım, durumu anlattım. O da baktı ve normal dedi. "Ama" dedim "kitapçığa göre bunun 1.5 ila 2.0 cm aralıklarında olması gerekiyor." O da bir şey olmayacağını söyledi.
Belli süredir kullandım öylece motorumu. Arkadan baktım arka tekerin konumuna. Çamurluğa göre hizasını inceledim ve motorun arka tekerleğinin sola doğru kaymış olduğunu fark ettim. Tabi bu durum ilk ayarladığı şekilde mi böyleydi yoksa zincir gerginliğinin çok olmasından mı husule gelmiştir, bilemiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------

Mesajları küçük parçalar halinde yazıyorum. Sanırım okuması ve takibi mesaj birleştirmeleriyle biraz daha kolaylaşıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

Servis konusu önemli elbette. Servis elemanı arkadaşlarımız hatalı bile olsalar burunlarında kıl aldırmıyorlar (İşini düzgün yapanlara ve müşteriye düzgün davrananlara sözümüz yok elbette) ve hataları düzeltme yoluna gitmiyorlar anladığım kadarıyla. Bu durum DOMİNAR 400'ün geleceğiyle ilgili problemlerin kaynağını oluşturuyor.
Servis elemanlarının seminerlerde / uygulama çalışmalarında öncelikle motorun tüm sorunlarına vakıf hale getirilmeleri gerekiyor. Motorun tüm parçalarını söksünler taksınlar defalarca. KURALKAN bunu sağlasın onlara. Davranış konusunda da duyarlı olmalarını söylesinler (söylüyorlardır muhakkak). Gerekirse garanti kapsam süresi dışına bile çıkılsa, hizmetini sürdürmek için yollar aramalı şirket.
Daha birçok sorun vardır elbette. Vakit buldukça onlara değinmeye çalışırız elbet.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

Kendi motorum boxer ile ilgili bahsettiklerim sadece DOMİNAR 400 ile ilgili gelecekte sorunlarla karşılaşılmaması için KURALKAN tarafından ve servisler tarafından alınabilecek önlemlere dikkat çekmek içindi . Benim şöyle şöyle sorunlarım var, bunlara çözüm bulunsun gibi bir niyete sahip değilim. Yeni piyasaya çıkan / çıkacak olan motosiklet ile ilgili doğru düzgün planlamalar yapılsın, müşteri mağdur edilmesin, yeter...

bursalıali
15 Mart 2017, 01:39
Sevgili harsel dişlilerin saglam ise boşuna zincir parası verme Bajaj'a . Her motosiklet parçacısında
bulabilirsin yeni zinciri , hemde dilediğin kalite ve para aralığında. Did var CZ var daha da ucuz onlarca
marka ve fiatta. Daha ekonomik olanı ŕulman ticareti yapan dükkanlarda zincir de var. Aynı rulmanı yada
zinciri motor parçacısından alırsan 10 liradır , rulmancıdan alırsan 5-6 lira . Benden sana abi tavsiyesi
kendi parçanı kendin al , servis yada motorcu üzerine birkaç kuruş ilave etmeden takmaz onu senin motoruna. En güzel günlere.

hasmet
15 Mart 2017, 05:01
Benim şöyle şöyle sorunlarım var, bunlara çözüm bulunsun gibi bir niyete sahip değilim. Yeni piyasaya çıkan / çıkacak olan motosiklet ile ilgili doğru düzgün planlamalar yapılsın, müşteri mağdur edilmesin, yeter...

Ben bir araba veya motorsiklet ilk çıktığında almamaya özen gösteriyorum genelde. Amerika'da bir çok insan da öyle yapıyor. Çünkü araçlar çok komplike. Haliyle oluyor sorunlar. Mesela.

Bir önceki motosikletim CB1000R. Alternator yanmış birçok kullanıcıda. Hemen revize etmişler dizaynı.

Superduke 1290R: ilk çıktığı 2014 yılında alanların bazılarının yağ filtreleri bozulmuş. Bu yüzden silindirleri değiştirilenler var. Önemli bir sorun olduğu için kısa sürede hallettiler. Şimdiki filtre ikinci revizyon. Bir ara arka rulman oynuyormuş bazılarında.

Arabalardan da çok örnek verebilirim. Firmalara çok iş düşüyor ürünün ilk senesinde... Herşeyi ön görebilmeleri mümkün değil.

Bakın verdiğim örneklerin biri Honda'nın meşhur fireblade motoru, diğeri de KTM'in en üst modeli. Eli mahkum olacak Dominar'da da. Olmaması mümkün değil. Önemli olan bu sorunlarla nasıl baş edecekleri. Mesela Honda alternatör sorununa 8 sene garanti uzatımı yaptı. KTM Amerika zaten tüm sorunları kabullenip düzeltiyor.

trancexp
15 Mart 2017, 09:35
Ben bir araba veya motorsiklet ilk çıktığında almamaya özen gösteriyorum genelde. Amerika'da bir çok insan da öyle yapıyor. Çünkü araçlar çok komplike. Haliyle oluyor sorunlar. Mesela.

Bir önceki motosikletim CB1000R. Alternator yanmış birçok kullanıcıda. Hemen revize etmişler dizaynı.

Superduke 1290R: ilk çıktığı 2014 yılında alanların bazılarının yağ filtreleri bozulmuş. Bu yüzden silindirleri değiştirilenler var. Önemli bir sorun olduğu için kısa sürede hallettiler. Şimdiki filtre ikinci revizyon. Bir ara arka rulman oynuyormuş bazılarında.

Arabalardan da çok örnek verebilirim. Firmalara çok iş düşüyor ürünün ilk senesinde... Herşeyi ön görebilmeleri mümkün değil.

Bakın verdiğim örneklerin biri Honda'nın meşhur fireblade motoru, diğeri de KTM'in en üst modeli. Eli mahkum olacak Dominar'da da. Olmaması mümkün değil. Önemli olan bu sorunlarla nasıl baş edecekleri. Mesela Honda alternatör sorununa 8 sene garanti uzatımı yaptı. KTM Amerika zaten tüm sorunları kabullenip düzeltiyor.

Bana verseler motoru hayrına test ederim aslında , içimdeki insan sevgisi işte.

dandal43
19 Mart 2017, 22:19
ne oldu ya herkez sustu bı

acemi60
19 Mart 2017, 23:51
Aşağıdaki linkte Dominar 400 kullanıcılarının yazdıklarını okuyabilirsiniz. Bir çok şikayet var motordan. 150 sayfaya yakın paylaşım yapılmış. Sayfaları Türkçeye çevirip okuyabilirsiniz.
http://www.xbhp.com/talkies/motorcycle-ownership-experiences/36701-bajaj-dominar-400-ownership-experience-thread-138.html

TIGERSHARK
20 Mart 2017, 00:54
Aşağıdaki linkte Dominar 400 kullanıcılarının yazdıklarını okuyabilirsiniz. Bir çok şikayet var motordan. 150 sayfaya yakın paylaşım yapılmış. Sayfaları Türkçeye çevirip okuyabilirsiniz.
http://www.xbhp.com/talkies/motorcycle-ownership-experiences/36701-bajaj-dominar-400-ownership-experience-thread-138.html

ne tür şikayetler var kısaca yazabilirmisiniz dişe gelir bir problem var mi dir? yoksa ufak tefek önemsiz şeyler mi?

Mengu16
20 Mart 2017, 01:39
Pulsar'da ön kaldırmak için şanzımanı kırmayı göze almak gerekiyor. Bu motor tekere kolay geliyosa alınır :cherry:

acemi60
20 Mart 2017, 16:54
ne tür şikayetler var kısaca yazabilirmisiniz dişe gelir bir problem var mi dir? yoksa ufak tefek önemsiz şeyler mi?

150 sayfayı benim okumam imkansız. Google tarayıcı eğer isterseniz sayfayı türkçeye çeviriyor. O kadar bir zahmet yapın artık.
Benim okuduğum sayfalardaki şikayetler aşağıda. En komiği de Bajaj'ın Hindistandaki müşterilerine bile kullanıcı el kitabı vermekte zorlanması. Bundan şikayet eden bile var forumda.

Vivek Sreekumar nikli üye

Yeni aldığı motoru 5000 rpm’yi geçmiyormuş. Ayrıca titreşimden şikayet ediyor.


Khushal Mistry nikli üye

Benim dominar tamamen kötü bir tecrübe oldu. İkinci günü ve motorum hala serviste. Titreşimin çözümü için bir ipucu yok, yakıt deposu ve ön panelden gelen sesler düzelmedi. Kötü kötü kötü.


Bhadoriabtp nikli üye

Motorun aküsü ile ilgili bir sorunum var. iki gün boyunca kullanmamanız durumunda çalışmıyor.

Pradheep Noam nikli üye
4k - 6k devir aralığında bir sallanma gürültüsü duyuyorum .. vites değil ama can sıkıcı bir sallanma sesi ... 6k dev / dak sonra kayboluyor

hasmet
20 Mart 2017, 17:30
motor çok hoş fakat tek silindirli olduğu için muhtemelen titreşimli olacaktır. çift silirdir olsa alırdım..

Ama pistonun hareketi ayni. Paralel 2 silindir motorlarda da iki silindir ayni anda yukari ve asagi hareket ediyor. Gerci atesleme zamani kaynakli titresim azalir ama piston hareketine bagli titresim aynen devam eder, hatta biraz da artar, cunku ayni hacim icin bir yerine iki ayri piston kullanilmasi, toplamda daha fazla piston kutlesi gerektirir.

Paralel 4 silindirde ve ya V motorda durum farkli tabi.

ekrem ata
20 Mart 2017, 17:45
Değerli arkadaşlar;

Dominar 400 ile ilgili forumda henüz motor gelmeden gösterilen ilgi bana 2014 yılında PULSAR NS 200 modeli ile ilgili yaşadıklarımızı hatırlatıyor.
Nasıl PULSAR NS 200 ile ülkemizde ilk defa bu segmentte bu özelliklere sahip bir motosiklete önemi sayıda motorseverler ulaştı ise 400 cc segmentinde de bana göre böyle bir süreç yaşanacak.

Pulsar NS 200 2016 yılının sport segmentinin lideri değil sadece, aynı zamanda cc gözetmeksizin tüm modeller içinde vitesli grubun en çok satan 2 nci modeli oldu. İlginiz için teşekkür ederiz. Meydana gelen her sorun için de 183 yetkili servisimiz ile beraber arkadaşlarımız işinin başında. Her bir sorun için gerekli iyileştirmeler ve düzeltmeler yapıldı, yapılıyor. Kesinlikle kayıtsız kalınmıyor.

Bütün bunlara rağmen lokal hatalar elbette vardır ama sektörde satış sonrası hizmette de lider marka yolundayız. Bu iddiamız altı boş bir söylem değil. Her markanın satış sonrası müşteri memnuniyet seviyesinin nerede olduğunu bilen birisi olarak ifade ediyorum. Bu konuda bazı görsellerimiz aşağıdadır. Eski hali ve yeni halini yansıttığımız servislerimiz bizim için markamızın en önemli değerlerimizdendir. Yatırımlarımızın büyük bölümü bu noktaya aktarılmaktadır.

Dominar 400…

Farklı bir model. Üzerinde yıllarca çalışıldı. Hangi karakteristik özellikleri ortaya çıkacak? Benim öngörülerim şu şekilde;

1. Konfor,
2. Düşük devirde yüksek Tork,
3. Yeterli güç, (bilerek böyle söylüyorum. 8000 devirde 35 ps önemli bir değer)
4. Düşük yakıt (pulsar ns 200’e yakın. Forumda yazmışlar.)
5. Düşük titreşim (pulsar ns 200 gibi belki daha da düşük. Forumda yazmışlar)
6. Çift abs ile emniyetli bir sürüş, (forumda yazmışlar)
7. 9500 devirde kesicinin devreye girmesi ile uzun yıllar ve uzun km.ler sorunsuz kullanım,
8. Kaydırmalı debriyaj ile vites düşürmelerde emniyetli yavaşlama ve konforlu bir vites geçişi (forumda yazmışlar)
9. Oldukça kaslı ve heybetli bir görünüm,
10. Çok kuvvetli bir far, (1,5 km.ye kadar etkili)
11. İleri soğutma sistemi ile şehir içinde bile hararetin yükselmemesi,
12. …

Ben bunları sayabildim.

Henüz ürün daha sahaya çıkmadan yazılan bazı olumsuz yorumları da bu forumu takip eden arkadaşlarımızın ferasetine havale ediyorum.
Pulsar NS 200 modelinde de zamanında yazıldığı gibi.

Elbette biz ne dersek diyelim en değerli yorumlar gerçek kullanıcıların olacaktır.

Saygılarımı sunuyorum…

http://i.hizliresim.com/yEVR40.png
http://i.hizliresim.com/ZZYJd0.png

bektanist
20 Mart 2017, 18:14
Mercekli led xenon taktım taş çatlasın 200 MT oda taşın çatlama değerine göre yani.
Pulsar 200 NS ne kadar yakıyor 1 lt 65 km ? Yoksa 4 lt 100 km ? Hangisi acaba.
Bu ikisi sıkıntılı vaatler gerisini bilmiyorum. Satış rakamları düşünülen yada söylenen değerleri görmesi biraz zor çünkü fiyat skalası gelirini arttırabilen bir kesime hitap ediyor bu seferde çift silindir veya 4 silindirli ikinci ele milleti iter diye düşünüyorum.

Seko
20 Mart 2017, 18:16
Ama pistonun hareketi ayni. Paralel 2 silindir motorlarda da iki silindir ayni anda yukari ve asagi hareket ediyor. Gerci atesleme zamani kaynakli titresim azalir ama piston hareketine bagli titresim aynen devam eder, hatta biraz da artar, cunku ayni hacim icin bir yerine iki ayri piston kullanilmasi, toplamda daha fazla piston kutlesi gerektirir.

Paralel 4 silindirde ve ya V motorda durum farkli tabi.

Çift silindirli motorların çoğunda bir piston inerken diğeri çıkar. Ayrıca mevzu bu kadar basit değil, her ne şekilde çalışırsa çalışsın dengelendiğinde önemli bir titreşim kalmaz.

Forumda yazan konu ise yukarıda da açıklandığı gibi, birinin motorunun 5000 deviri geçmemesi. Bunun normal bir sorun olmadığı kesin.

Titreşimin Duke 390 kadar olması gayet doğal ama önemli olan ne kadarını sürücüye hissettirdiği ve ne kadar rahatsızlık verdiğidir. Duke 390 bu açıdan iyi bir noktada değil. Bahsedilen zırıltı sesinden rahatsız olan başka bir kullanıcı daha vardı. Bu tür şikayetlerin daha motor satılır satılmaz ortaya çıkması hoş değil tabi. Genelde bu tip sesler plastik giydirmelerdeki tırnakların (tırnaklı geçme ise) veya civata bağlantılarının yeterli olmamasından kaynaklanır. Ya titreşim bunları gevşetince ses yapıyor hale gelmişlerdir ya da bir ihtimal de o motorlara has bir montaj hatası vardır. Tabi ilk söylediğim geçerli olsaydı aynı zırıltıdan tüm kullanıcıların şikayet etmesi gerekirdi. Önlemesi basit midir, basittir ama işi servise bırakmadan, henüz motorlar bayilere gelmeden bitirmek gerekir. Yalnız bahsedilen türde sesler RC390'da da fazlasıyla mevcut, onu da diyeyim. Bu arada bahsedilen motorlar henüz rodaj dneminde ve ilk servisine gitmemiş motorlardı. Genel olarak ilk servisten sonra motor yağ gibi oluyor diyenler de mevcut.

Deneyince göreceğiz.

hasmet
20 Mart 2017, 19:15
Çift silindirli motorların çoğunda bir piston inerken diğeri çıkar.

O eskidenmis. Artik hemen hemen tumunde birlikte hareket ediyor:

http://www.blog.sagmart.com/inline-twin-engine-vs-parallel-twin-engine/

TIGERSHARK
21 Mart 2017, 01:37
150 sayfayı benim okumam imkansız. Google tarayıcı eğer isterseniz sayfayı türkçeye çeviriyor. O kadar bir zahmet yapın artık.
Benim okuduğum sayfalardaki şikayetler aşağıda. En komiği de Bajaj'ın Hindistandaki müşterilerine bile kullanıcı el kitabı vermekte zorlanması. Bundan şikayet eden bile var forumda.

Vivek Sreekumar nikli üye

Yeni aldığı motoru 5000 rpm’yi geçmiyormuş. Ayrıca titreşimden şikayet ediyor.


Khushal Mistry nikli üye

Benim dominar tamamen kötü bir tecrübe oldu. İkinci günü ve motorum hala serviste. Titreşimin çözümü için bir ipucu yok, yakıt deposu ve ön panelden gelen sesler düzelmedi. Kötü kötü kötü.


Bhadoriabtp nikli üye

Motorun aküsü ile ilgili bir sorunum var. iki gün boyunca kullanmamanız durumunda çalışmıyor.

Pradheep Noam nikli üye
4k - 6k devir aralığında bir sallanma gürültüsü duyuyorum .. vites değil ama can sıkıcı bir sallanma sesi ... 6k dev / dak sonra kayboluyor

ben eski bir telefondan ilkel bir şekilde yazılarını okumaya çalıştığım için size sormuştum malesef bir bilgisayarda olduğu gibi siteye tam hali ile hakim olamıyorum ama yinede cevaplar için sağolun

sanausbe
21 Mart 2017, 07:24
O eskidenmis. Artik hemen hemen tumunde birlikte hareket ediyor:

http://www.blog.sagmart.com/inline-twin-engine-vs-parallel-twin-engine/

Bmw'nin iki silindirli Rotax üretimi F serisi motorları da böyle, iki silindir aynı anda inip çıkıyor, altta bir balans şaftı var tersine dönüyor. 12-13 yıldır üretimde.

hasmet
21 Mart 2017, 08:31
Bmw'nin iki silindirli Rotax üretimi F serisi motorları da böyle, iki silindir aynı anda inip çıkıyor, altta bir balans şaftı var tersine dönüyor. 12-13 yıldır üretimde.

Iki silindir farkli yonlerde hareket edince ikisine ayri atesleme sistemi gerekiyormus. Ama birlikte hareket ederlerse tek sistem paylasiliyormus, maliyet ciddi azaliyormus. Diger baslikta 250cc V-motor isteyenlerin kulaklari cinlasin :)

ilterirfan
24 Mart 2017, 12:46
Fiyat biraz düşündürücü;
ayrıca ilk gelen modeller alınmaz deriz hep (aslında demediğimizde olur ama marka bu kadar eleştiriye kapalı olunca, eleştiri yapılan yazı yorum ve videoları kaldırtmak isteyince deriz)

Çünkü hatalar çıkar. ama her markada böyledir, kullanıcı yorumlarına göre düzeltilir bunlar.

pulsar 2014 yılında çıktığında;
denge sensörü, sert koltuk, stopetme (ki hala var) gibi sorunları vardı. ama çözüldü.

bizim ülkemizde hep karşıt görüşler çıkmıştır ve çıkacaktır. ama şunu söyleyebilirim ki; çin malı kullanmış biri olarak hiç yolda kalmadım, uzun turlar yaptım.
yani çin malı, hint malı yada japon malından ziyade neyi nasıl kıyasladığımızı bilmektir.
mondial köylü ile ybr kıyaslanmamalı bence.

çin malından korkmayın derim. ille bir kıyaslama yapacaksanız en büyük faktörün parça kalitesi olduğunu unutmayın (ama mt25 ve r25in birçok parçası endonezyada üretiliyor)

ben cf 400 nk nın görünüşüne bayıldım. fiyat açıklanmadı galiba daha ama dominarla satıs konusunda rekabet edecek gibi geliyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------


https://www.youtube.com/watch?v=dryG5YBV5PI

Seko
02 Nisan 2017, 16:48
Motoru bugün test ettim. Bir kere müthiş gidiyor ve frenleri mükemmel. Titreşimi NS200'den az, artçı titreşimi hiç yok gibi bir şey ve de kullanımı son derece kolay bir motor. Biner binmez sanki yıllardır kullanıyormuşum gibi hissettirdi. Kısa sürüşte beni rahatsız eden hiçbir şeyi olmadı. O videolardaki zırıltı sesi de yoktu. Ses demişken gerçekten çok güzel, tok bir egzoz sesi var.

Konunun başında da belirttiğim gibi bu fiyata kesinlikle alınır diyorum. Kalite olarak da performans olarak da NS200'le alakası yok. Ha, başka motorlardan da daha kaliteli ama buraya marka yazıp polemiğe girmek istemiyorum.

Aydin1966
02 Nisan 2017, 16:55
Motoru bugün test ettim. Bir kere müthiş gidiyor ve frenleri mükemmel. Titreşimi NS200'den az, artçı titreşimi hiç yok gibi bir şey ve de kullanımı son derece kolay bir motor. Biner binmez sanki yıllardır kullanıyormuşum gibi hissettirdi. Kısa sürüşte beni rahatsız eden hiçbir şeyi olmadı. O videolardaki zırıltı sesi de yoktu. Ses demişken gerçekten çok güzel, tok bir egzoz sesi var.

Konunun başında da belirttiğim gibi bu fiyata kesinlikle alınır diyorum. Kalite olarak da performans olarak da NS200'le alakası yok. Ha, başka motorlardan da daha kaliteli ama buraya marka yazıp polemiğe girmek istemiyorum.

Nerede test ettiniz? bizim test etme sansımız var mı?

Seko
02 Nisan 2017, 20:16
Fabrikada etkinliğe davet ettiler, orada test ettim.

Aydin1966
02 Nisan 2017, 20:30
Fabrikada etkinliğe davet ettiler, orada test ettim.

hadi ya ... beni nasıl davet ederler?

polo34
02 Nisan 2017, 20:41
Fabrikada etkinliğe davet ettiler, orada test ettim.

Seninkini teklif edip üstü için pazarlık ettiniz mi, ya da aklından hiç geçti mi :)

Mazzini
02 Nisan 2017, 22:21
hadi ya ... beni nasıl davet ederler?

Seko rumuzlu arkadaş motoru o kadar çok övdüki adamlar fabrikaya test etmeye çağırmışlar. Ama bu motora 18bin vermek çılgınlıktan başka bir şey değil.

burak burk
03 Nisan 2017, 00:13
Seko rumuzlu arkadaş motoru o kadar çok övdüki adamlar fabrikaya test etmeye çağırmışlar. Ama bu motora 18bin vermek çılgınlıktan başka bir şey değil.

satarlar satarlar bastımmı gitsin boğulmasın uzun yola gelsin parçası olsun abs si olsun az yaksın 5 sene binicem diyen adamın motoru.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=RoFvwhVtvME
şöyle bir test gelmiş

Ahmetderin
03 Nisan 2017, 00:45
Türkiye'deki bu distrivütörlerin bu youtube kanallarına parayla yaptırdıkları reklamlardan artık gına geldi.

sanausbe
03 Nisan 2017, 02:43
Motoru bugün test ettim. Bir kere müthiş gidiyor ve frenleri mükemmel. Titreşimi NS200'den az, artçı titreşimi hiç yok gibi bir şey ve de kullanımı son derece kolay bir motor. Biner binmez sanki yıllardır kullanıyormuşum gibi hissettirdi. Kısa sürüşte beni rahatsız eden hiçbir şeyi olmadı. O videolardaki zırıltı sesi de yoktu. Ses demişken gerçekten çok güzel, tok bir egzoz sesi var.

Konunun başında da belirttiğim gibi bu fiyata kesinlikle alınır diyorum. Kalite olarak da performans olarak da NS200'le alakası yok. Ha, başka motorlardan da daha kaliteli ama buraya marka yazıp polemiğe girmek istemiyorum.

Ben iyi olacağını tahmin ediyordum. RC390'a bindim güzel ve oldukça atak bir tek silindirli idi. Bu da ondan türediğine ve de alt devir torku arttırılmış dendiğine göre daha da güzel bir hissiyatı vardır diye tahmin ediyorum.

Sj's
03 Nisan 2017, 03:01
Tasarimi egale edersek Bajaj sektorde kucuk orta segmentte devrim yaratmakla beraber ulkemiz icin konusursak CIN hakimiyetini bitirdi. Mondial ve Asya artik sadece koylerde satiliyor.

Iscilik ve parca kalitesi ile ilgili cok konusup tartisabiliriz ancak bu tartismalarin aynini inanin japonlarda da yapariz, hatta avrupali motorlarda en az cinliler kadar yapariz.

Bajaj motorlari isim geregi diger butun markalarla birlikte neredeyse her gun suruyorum. Dominar'i henuz denemedim ancak pulsardan edindigim deneyime dayanarak 400lugu cok daha harika olmustur diye dusunuyorum.

Kucuk bir bilgi. Bajajlardaki BYBRE Fren sistemi 60-100 bin tl arasi bmw ve ducatilerde gordugumuz Brembo'nun cocuk sirketi. Hatta meali de "By Brembo"dur. 10 liraya brembolu frene sahip motora bindigini dusun. Tamam abarttim biraz ama son sozum soyle; Bajaj'dan sikayet edecek olursaniz evvelce para-cokomel iliskisini kurun. Bajaj yeni Yamaha benim gozumde.

Seko
03 Nisan 2017, 08:29
Seninkini teklif edip üstü için pazarlık ettiniz mi, ya da aklından hiç geçti mi :)

Farikaya mı ? :)

Ben şu anda değiştiremem malesef ama değiştireceğim zaman TNT25 ile birlikte liste başında olacak. Eşim NS200'ü beğenmemişti ama buna bayıldı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:22 ----------


Seko rumuzlu arkadaş motoru o kadar çok övdüki adamlar fabrikaya test etmeye çağırmışlar. Ama bu motora 18bin vermek çılgınlıktan başka bir şey değil.

Kağıt üzerinde ve markaya uzaktan bakınca öyle gibi duruyor ama binince çok düşünmeden verirsiniz. Çok güzel bir motor ve gidişi Duke 390'ı andırıyor ki aynı temelli motoru barındırdığından bu gayet normal. Duke 390 ile kıyaslanamayacak kadar rahat. Islakta arka ABS harika iş görüyor, ön frende ise ABS'yi devreye bile sokamadım, asılınca yerine çakılıp durdu. Bir kere test edin, göreceksinz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:25 ----------


satarlar satarlar bastımmı gitsin boğulmasın uzun yola gelsin parçası olsun abs si olsun az yaksın 5 sene binicem diyen adamın motoru.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=RoFvwhVtvME
şöyle bir test gelmiş

Ne boğulması, motor deli gibi gidiyor. Boş bulununca eşim arkamdan düşecekti neredeyse.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------


Ben iyi olacağını tahmin ediyordum. RC390'a bindim güzel ve oldukça atak bir tek silindirli idi. Bu da ondan türediğine ve de alt devir torku arttırılmış dendiğine göre daha da güzel bir hissiyatı vardır diye tahmin ediyorum.

30 kg ağırlık fazlası nedeniyle Duke'tan daha az daha deli dolu ama bu daha oturaklı ve kontrollü bir sürüş hissi veriyor. Teste açıldığında mutlaka test edin.

kdiner
03 Nisan 2017, 08:59
Fabrikada etkinliğe davet ettiler, orada test ettim.

merhaba bende test etkinliğinde idim tanışmak isterdim, bir kaç kişi eşi ile veya kız arkadaşı ile gelmişti ama kim nedir ne değildir bilmediğim için bir şey soramıyorsun tabi.
http://www.hizliresimyukle.com/images/2017/04/03/17629689_10210031914048095_3271602347287822120_n.j pg

abeciMotoru
03 Nisan 2017, 15:03
Canlı canlı şahit olduğum pulsarın akışkanlık hastalığı bunda da var galiba.


https://www.youtube.com/watch?v=JSt3YK-W50w

free13
03 Nisan 2017, 23:02
https://www.youtube.com/watch?v=UMbeBZl4O-g

enescanatar
03 Nisan 2017, 23:38
Canlı canlı şahit olduğum pulsarın akışkanlık hastalığı bunda da var galiba.

https://www.youtube.com/watch?v=JSt3YK-W50w

Aha gelmiş yine. Seni kışkışlamamışlar mıydı :D o değil de gelir gelmez 2 mesaj yazmış ikisi de bajajla alakalı :D yav az ötede oyna seni kimsenin iplediği yok. Bak yine kışkışlanırsın ona göre :D

Salih_T
17 Nisan 2017, 11:29
Ankara ya geleydi de, birde biz deneyeydik.. iyi olacağıdı..

st_lion
17 Nisan 2017, 23:06
iyi akşamlar arkadaşlar aranıza yeni katılıyorum daha önce üye olmadan bir çoğunuzun farklı farklı motorsiklet yorumlarınızı okudum ama artık aranıza geçtiğimiz cumartesi ön sipariş vererek dominar 400'le katıldım. çok araştırdım bir çok motor arasında kaldım ve uzun süre keyifle rahat binmek istediğim az yaksın çok gitsin diye dominarda karar kıldım hayırlısı olur inşallah hepimiz için mayıs ayı içerisinde teslim aldıktan sonra sorularınızı zevkle yanıtlarım. Çoğu arkadaş neden bu motora para verdiğimi soracak olursa yabancı forum sitelerinden yorumları okuyarak bu kanıya vardım ve olumsuz birşey söyleyen yok genel olarak. tekeriniz düz basın iyi geceler herkes :cat:

burak burk
18 Nisan 2017, 00:13
iyi akşamlar arkadaşlar aranıza yeni katılıyorum daha önce üye olmadan bir çoğunuzun farklı farklı motorsiklet yorumlarınızı okudum ama artık aranıza geçtiğimiz cumartesi ön sipariş vererek dominar 400'le katıldım. çok araştırdım bir çok motor arasında kaldım ve uzun süre keyifle rahat binmek istediğim az yaksın çok gitsin diye dominarda karar kıldım hayırlısı olur inşallah hepimiz için mayıs ayı içerisinde teslim aldıktan sonra sorularınızı zevkle yanıtlarım. Çoğu arkadaş neden bu motora para verdiğimi soracak olursa yabancı forum sitelerinden yorumları okuyarak bu kanıya vardım ve olumsuz birşey söyleyen yok genel olarak. tekeriniz düz basın iyi geceler herkes :cat:

Hadi hayirli ugurlu olsun.kazasiz gunlerde surun hocam.motoru aslinda cogu kisi begendi.taaa ki fiyat aciklana kadar.sikinti motor degil fiyatta.aslinda dedikleri gibi daha ucuzu yok 250cc fiyatina 370 cc otv ye ragmen.bendede pulsar vardi cok memnundum verdigim para helal olsun tertemiz baktim oda bana bakti.r25 aldim satip 300km oldu daha.dominarda dusundum ama pulsara cok benziyor bide renklerini hic begenmedim o yuzden farkli olsun dedim.resimleri detaylari bekliyoruz.

Seko
18 Nisan 2017, 06:54
Hayırlı olsun.

camadan
18 Nisan 2017, 09:28
birçok moto vloger bu motoru kendi kanallarında kuralkanın depolarının olduğu fabrika alanında test videolarını yayınladı. Çoğunun görüşü kapalı alanda iyi olduğu, süspansiyonların sert olduğu, artçı ile sürüşlerde kasislerde yavaş geçilmesi gerektiği, gibi birçok yorumları içinden özetle aldım frenleri ve lastikleri bayağı iyi ama arka fren erken abs devreye girdiği konusunda bilgi var. ama bence ara geçiş motoru olacak hatta a2 ehliyet (yeni ehliyet sistemi) ile alınabilecek bence akıllıca bir seçenek olmuş. tamam bir yamaha 250 cc lik mt si ya R modeli değil zatende beklentiniz de bukadar olmamalı bence. verilen fiyat aralığında xmax 250 alınıyor ama xmax 300 veya 400 alınamıyor. verilen paraya göre bence çok iyi bir motor teste açıldığında bakıp test etmek isteğim var.

harun27
18 Nisan 2017, 09:45
Bulundugunuz ilde servisi iyiyse (benim için servis önemlidir sonucta motosikleti herkes satar) yumun gözünüzü alın. muadilleri arasında en guzeli ve en üzerinde calısılmıs olanı. Bana bir takım yerlerinin kalitesi düşük gibi geldi ama dert değil bunlar zaten aksesuar olarak değiştirdiğimiz şeyler. Mesela ayna elcik fren manetleri gibi. Onun dısında motor blogu dört dörtlük. Birde kronik arızaları cıkmazsa yada bu kronik arızaları fabrika önceden tespit edip servislere cagırırsa bu arıza aksetmeden tam türkiye sartları için üretilmiş bir motor.

sdirer
19 Nisan 2017, 11:33
https://www.youtube.com/watch?v=lhwfi_EI_hE içeriden deneme, paylaşılmış mıydı?

İlhan04
22 Nisan 2017, 00:56
Bajaj'ın yeni modeli Dominar 400 resmi tanıtımı 15 Aralık'ta yapılacak.

http://imageshack.com/a/img923/8248/OMIQSL.jpg

[SIZE=3][B]Bajaj

Motor: 373,2 cc, Üç Bujili Ateşleme
Güç: 35 BHP @ 9,000 RPM
Tork: 33 Nm @ 7,000 RPM
Soğutma: Sıvı Soğutmalı
Silindir Sayısı: 1
Şanzıman: 6 İleri
Ön Fren: 300 mm Disk
Arka Fren: 230 mm Disk
Ön Süspansiyon: Teleskopik Ön Süspansiyon
Arka Süspansiyon: Monoşok Amortisör
Tekerlek Ölçüsü: 17-inç
Tekerlek Tipi: Alaşımlı
Lastikler: MRF Tubeless

http://www.benelli.co.id/heavy-vehicles/tnt-250.html

ake
24 Nisan 2017, 11:18
referandum sonrası düşen döviz kurları ve istikrar(!) havası dominarın fiyatını etkilermi ? yada tabiki etkilemeli de ne zaman yansır acaba bu fiyata? samsung s8 in fiyatında daha 1 tane bile satmadan %10 indirim yaptı. olabilecek şeyler yani. fiyat revize edilmeli bence.

sheriff87
24 Nisan 2017, 11:39
referandum sonrası düşen döviz kurları ve istikrar(!) havası dominarın fiyatını etkilermi ? yada tabiki etkilemeli de ne zaman yansır acaba bu fiyata? samsung s8 in fiyatında daha 1 tane bile satmadan %10 indirim yaptı. olabilecek şeyler yani. fiyat revize edilmeli bence.

Etmeleri gerekir ama ederler mi? Eski yorumlarımda fiyatı var zaten fiyatı şişik belirlediler. Muhtemelen firma döviz dahada yükseliri göz önünde bulundurmuştur. Hindistandaki kar ve vergi dahil perakende fiyatı 2500 dolardı. Hesap ortada. 3,65ten 9125 TL yapar. %37 ÖTV ve %18 KDV katılmış fiyatı 14 750 tl civarı yapıyor. Hint vergisini düşün karına ekstra 1000 tl daha ekleyin 16 000ini mümkün değil geçmez. Ama 18 000 buyurdular. Ha maliyeti ne kadar derseniz bizimkilere ,şahsi fikrim tabi, max 1750 dolardır. Neye göre mantık yürütüyorum. Pulsar fiyatlarına göre. Pulsarın kardan indirimi sırf 800 küsur TL idi geçen dönemlerde(döviz farkı ve 8900 TL fiyatından yapılan indirim). Hesabı siz yapın.

Mazzini
24 Nisan 2017, 19:26
Etmeleri gerekir ama ederler mi? Eski yorumlarımda fiyatı var zaten fiyatı şişik belirlediler. Muhtemelen firma döviz dahada yükseliri göz önünde bulundurmuştur. Hindistandaki kar ve vergi dahil perakende fiyatı 2500 dolardı. Hesap ortada. 3,65ten 9125 TL yapar. %37 ÖTV ve %18 KDV katılmış fiyatı 14 750 tl civarı yapıyor. Hint vergisini düşün karına ekstra 1000 tl daha ekleyin 16 000ini mümkün değil geçmez. Ama 18 000 buyurdular. Ha maliyeti ne kadar derseniz bizimkilere ,şahsi fikrim tabi, max 1750 dolardır. Neye göre mantık yürütüyorum. Pulsar fiyatlarına göre. Pulsarın kardan indirimi sırf 800 küsur TL idi geçen dönemlerde(döviz farkı ve 8900 TL fiyatından yapılan indirim). Hesabı siz yapın.

Dostum ilk yaptığın hesapta Hindistandaki vergilendirilmiş fiyat üzerinden yine bizim muazzam vergilendirmemiz ile yine vergilendirmişsiniz yinede fiyat çok sivri sonuna kadar haklısınız ki altta da belirttiğiniz gibi bu arkadaşlara maliyeti 1750den de daha azdır. İşin özü bizi Türkiye de mangala atmışlar pişmemizi bile beklemeden çiğ çiğ yiyorlar başka bir açıklaması olamaz bizim tek yapmamız gereken bu fiyatlardan almamak sen almazsan ben almazsam ellerinde kalan ürünlerle başbaşa kalırlar. Sadece bu marka değil tümü için geçerli. Türkiye vestel vakasını biliyorsunuzdur bu insanlar satış yapamazsa ÖTV ye de KDV yede müdahale edilmesini isteyebiliyorlar tabi devlet kararıyla düşünsenize birçok markanın düşen satışları sonunda ÖTV ve kdvde indirim istediklerini bunlar ütopik düşünceler değil sonuçta bu işler kişilerin çıkarları doğrultusunda gerçekleşiyor bizleri düşünen olsa fiyatlar vergiler bu şekilde olmazdı zaten. Motosiklet yada 4tekerli arkadaşları çook daha uygun fiyatlarla alabileceğimiz günlerin çabucak gelmesi dileğiyle...