Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
GP500-1st
08 Mart 2017, 22:50
Arkadaşlar gündeme gelir isek ,
Yıllardır Türkiye mtoosiklet pazarını 400 cc üzerini Avrupalı ve Japon markaları haricinde Hyosung dışında hiçbir marka test etmemişti..Hyosung başarılı olamadı.. Şimdi Benelli var , CF moto var, Bajaj var..
Eğer Türkiye pazarı bu motorlara bu fiyatlarla hazır sa satılacaklar.. Ama hazır değilse satılmayacaklar.. Konu bundan ibaret..
Her 10 motorun 9 u 250 cc altında satılıyorken. Bu motosikeltlerin pazar olgunlaşmadan yanlış fiyatlarla sahaya sürüldüğünü düşünüyorum..
Satış adetleri için zaten birkaç ayda sonuçları görmüş olacağız..
özet bu işte... Ağzınıza sağlık.
efendy06
08 Mart 2017, 22:56
marka dediğin oluşum marka olmuş olsa pulsar sayfasında onca kitlemeler, elektrik ve yazılımsal hatalarla bu ürünü piyasaya sunmazdı,
servis yetersizliğinden bahsetmedim bile, sen marka demeye devam et, işkembeden sallasak motoru bilip kullanmasak niye kötüleyelim sevgili kardeş?
şu konuda anlaşalım bence ucuz etin yahnisi bacacdır, kimse bana konuşmasın bacac ucuz maldır bu kadar basit.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------
o mesajımı bul göster bana lütfen, ben o şekilde saçmalamış olamam karıştırıyorsun.
Ben aldım, la kimse durmazsa arkasında, Ekrem abiye yazarım dedim, gerçekten kimse durmadı, Ekrem Ata'ya yazdım o da cevap vermedi :sunny:
Bakın ben Pulsar ile de işe gidiyordum her gün, CBR ile de işe gidiyorum. Benim gerek otomobil, gerek motosiklette bir huyum vardır. Mesela her sabah çalıştırır, en az 2 dk beklerim randımanlı yağlama yapmasını, öyle binerim. Bu konuda o kadar hassasım ki, Pulsarı orta sehpada çalıştırıyordum, CBR'ı çalıştırmak için arka sehpa aldım, motor dik konumdayken çalıştırıyorum. Yan ayaklıkta bile çalıştırmam motoru, çalıştır direk yürü hiç bana göre değil. Otomobilimi de çalıştırır, eve girer çay içer öyle çıkarım. Mesela Pulsarın yağ değişim aralığı 5 bin km ama ben 2500 km'de bir servise soktum, CBR'nin yağ değişim aralığı 4000km, çoktan servisle mutabık olduk 2000 km'de bir yağ değişimi için. Motordan normal olmayan en ufak ses duysam, götürüp servise gösteririm.
Buna rağmen Pulsar ile yolda kaldım. 10000 km'de pulsar ile. Bende 2000 model emniyet çıkması BMW1100RT vardı, canı çıkartılmış, nerelere gittim, motor yolda kalmadı.
Pulsar bir gün marş basmadı, beyni yanmış. Garanti süresindeki motorumun beynini kendim değiştirdim çünkü muhattabın yok.
CBR bir gün marş basmadı, hatta kontağı çevirdiğimde en ufak bir tepki vermedi motor elektrik anlamında, Pulsar marş basmadığında anımda olan arkadaşım "senin şansını" dedi, yok dedim bu honda, başka bir şey vardır. Koltuğu söküp akünün kutup başı ile oynadım, normale döndü. Kutup başlarına WD40 sıktım, sonra güzelce anahtar ile sıktım. Yolda kalacağım korkusu yok, avadanlık yanımda, biliyorum o bana yetecek. Otu ile boku birbirine temas edip yanmayacak.
Bu son cümleyi niye kurdum, çünkü benim pulsarda akü yerinden oynamış ve kutup başı beyne temas etmiş. Ulan beynin ne işi var akünün üzerinde? Nasıl bir mühendislik faciasıdır bu? Aküye (akü de dandik bu arada) her müdahale etmen gerektiğinde önce beyni sökmen gereken motor tasarlamışlar, tasarım harikası diyecekler neredeyse.
Not: İki motorumda da kaliteli lastik vardı, Pulsarı hiç bir zaman CBR'ı sıkıştırdığım gibi sıkıştırmadım. Referans olması açısından, 140'ı yokuş aşşağı bile geçmedim, ve 130'u da sadece ilk aldığımda geçtim. 130 km hızı geçmediğim pulsar ile CBR'nin 150 li hızını kıyaslıyorum, CBR daha çok güven veriyor. Hadi onu da geçtik, Ankara Pulsar tayfasından birisi bir gün mesaj yazmıştı, keşke silmemiş olsaydım da buraya koysaydım fotoğrafını. "Hocam benim bayiden sıfır aldığım motor giderken gidonu bırakınca sağa çekiyor, sende de durum aynı mı?" diye. Sıfır motor sağa çekiyor :santa: Yanlışın vardır sürüşünü gözden geçir diyecektim, ayıp olmasın diye araştırdım, motorun böyle bir sorunu varmış, birçoğunda bu varmış. Arkadaş ben CBR ile trafik ışıklarına yanaşırken gidonu tutmuyorum, arka freni kullanarak yavaşlıyorum, yokuş aşağı 6. vitese atıp motoru kompresyona sokmadan gidonu bırakıyorum, bazı ufak virajları bile öyle dönüyorum :sunny: Motor dediğin düz gider, niye sağa çeksin?
dyavol-77
08 Mart 2017, 23:47
Anlamıyorum, aynı performansa, hatta yakın performansa sahip olunacaksa, 400 cc olmasının ne avantajı olduğunu anlamıyorum.
400cc 160 top speedli 35 hp dominar vs 250 cc 180 top speedli 36 hp mt25. Üstelik MT25in mtv avantajı var.
Bursalı mühendis tork diyor,tork (2.elde 3k geçmemiş olacak veya Çin yada Hindunun sıfırını alırım diyor)...Başka bir bilgin de 390 Dükenin rakibi cb500f derken,aynı alt motor(farklı üst kapak ve sıkıştırma oranlı)Döner 400'ü japon 250'likle kıyaslar,sonra kendilerine burada velet takımına otorite'yim eaya...Aziz Nesin'in zamanında sözleri aklıma geldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------
Anlamıyorum, aynı performansa, hatta yakın performansa sahip olunacaksa, 400 cc olmasının ne avantajı olduğunu anlamıyorum.
400cc 160 top speedli 35 hp dominar vs 250 cc 180 top speedli 36 hp mt25. Üstelik MT25in mtv avantajı var.
Ahmak kafalar gibi düşüncen,param yoktu-büyünü aldım(fakir edebiyatı-bu paraya en büyüğü BU),ama DANDY-UNİTED marka büyük aldım...
efendy06
09 Mart 2017, 00:36
Bursalı mühendis tork diyor,tork (2.elde 3k geçmemiş olacak veya Çin yada Hindunun sıfırını alırım diyor)...Başka bir bilgin de 390 Dükenin rakibi cb500f derken,aynı alt motor(farklı üst kapak ve sıkıştırma oranlı)Döner 400'ü japon 250'likle kıyaslar,sonra kendilerine burada velet takımına otorite'yim eaya...Aziz Nesin'in zamanında sözleri aklıma geldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------
Ahmak kafalar gibi düşüncen,param yoktu-büyünü aldım(fakir edebiyatı-bu paraya en büyüğü BU),ama DANDY-UNİTED marka büyük aldım...
Bana göre motorun hacmi değil teknik verileri önemli. Yoksa regalin 350cc olanı var 19 hp mi 22 hp mi ne gidip onu da getirelim, kıyaslamaya dahil edelim? Ne bileyim mondial mct yi de kıyaslamaya dahil edelim? İsterse 1400 cc olsun, ben ürettiği güce bakarım. Kaliteye bakarım, satış sonrasına bakarım, servislere bakarım. Yoksa yüksek hacimli motoru dediğim gibi, regal de yapıyor.
Asyanın 250 xx maxi scooteri de 250 cc Xmax250 de 250 cc. Sence ikisi rakip mi?
Tork eyvallah, 35 nm tork güzel, peki ya kalite? Ekstra mtv? 250 cc 36 hp üretiyorken 400 cc 35 hp üretiyorsa, ben 250 cc'nin performansı ile yetinirim. En azından markası güvenilir.
Madem 400 cc motor yapıyorsun, duke390 kadar güç üretiversin bir zahmet.
Hee unutmadan, tork tork dediğini motor piyasaya çıkınca görecek bursalı mühendis. NS200 için de diyorlardı aynı şeyi, motor kalkarken balata yakıyor :)
abeciMotoru
09 Mart 2017, 09:03
Bana göre motorun hacmi değil teknik verileri önemli. Yoksa regalin 350cc olanı var 19 hp mi 22 hp mi ne gidip onu da getirelim, kıyaslamaya dahil edelim? Ne bileyim mondial mct yi de kıyaslamaya dahil edelim? İsterse 1400 cc olsun, ben ürettiği güce bakarım. Kaliteye bakarım, satış sonrasına bakarım, servislere bakarım. Yoksa yüksek hacimli motoru dediğim gibi, regal de yapıyor.
Asyanın 250 xx maxi scooteri de 250 cc Xmax250 de 250 cc. Sence ikisi rakip mi?
Tork eyvallah, 35 nm tork güzel, peki ya kalite? Ekstra mtv? 250 cc 36 hp üretiyorken 400 cc 35 hp üretiyorsa, ben 250 cc'nin performansı ile yetinirim. En azından markası güvenilir.
Madem 400 cc motor yapıyorsun, duke390 kadar güç üretiversin bir zahmet.
Hee unutmadan, tork tork dediğini motor piyasaya çıkınca görecek bursalı mühendis. NS200 için de diyorlardı aynı şeyi, motor kalkarken balata yakıyor :)
Burdaki bacac sevicilerin anlamayacağı dilden konuşuyoruz kardeşim, elbet dank edecek kafalarına.
daha konfordan bahsetmedik bile mesela, pulsarla uzun yolda altına minder koyup sürenleri de biliyoruz biz :D
bakalım domdom ne sürprizlerle gelecek görelim.
mavellen
09 Mart 2017, 10:21
Tabi tabi öyledir. ABS'si ABS değil, lastikleri de dolma tekermiş :) Almak isteyenlerin de tümü motordan anlamayan enayiler zaten, bir arkadaş yazmıştı.
Evet ben yazmıştım lakin sen ekleme yapmışsın :) bu paraları veren enayidir demiştim.Çünki motorun değerinin daha aşşağıda olduğunu düşünüyordum.Isıtıp ısıtıp koymayın şunu.
Ekrem beyin mesajından sonra ikna olduğumu yazmıştım.
Pulsarı sattım.Nasip ise bugün öğleden sonra gelip alacaklar.
Şimdi eskiden olsaydı düke390 alırdım ama duke 390 iyi bir motor olduğunu artık düşünmüyorum.Formda blok patlatan bir arkadaşın başına gelenleri okudukdan sonra.Karşında yine muhatap yok.
Benelli titreşimli motoru ismi bajajdan bile daha itici.Orta segmentte en iyisi dominar diye düşünüyorum.Zaten ağustos sonu alacağım.Kronik sorunlar baş gösterirse vazda geçerim.İlk alanlardan olmak istemiyorum.
Pulsar alınabilecek en iyi fiyata en iyi performansı sunan motordu.Pulsara laf sokmak onlara binenleri vazgeçirmeyecektir.Siz jeponlarla takılın.
Diyelim mt07 aldım farklı segmentte ama hedefimde olan bir motordu.Burdaki servis onun yağ tapasının nerde olduğunu biliyormudur?bajajın servisi evlere şenlikde yamahanınki 10 numeromu.Bırakın bunları.Boşverin artık.Fiyatını düşürmeye uğraşında bize iyilik yapın.Karalama kuralama ile olmaz bu işler.Sizin şansınıza motorunuz kötü çıkmış ben 2 adet pulsar aldım ikiside iyi idi.Peki bu motor bu kadar kötü neden peynir ekmek gibi satılıyor.
SuleymanE
09 Mart 2017, 11:07
Daha motor satılmadan, tekeri ülkemizin güzel(!) asfaltına değmeden 38 sayfa olmuş başlık. Öyle yada böyle kendinden baya bahsettirdi bu dominar.
Bakalım hele bi satılmaya başlansın, kullanıcı yorumları da gelmeye başlasın, bizde gidip motoru bi test edelim, o zaman görürüz kalitesini, sürüş keyfini, o paraları edip etmediğini :)
Lak lak dan öteye gitmiyor bu aşamada tartışmalar
DESPERANZA55
09 Mart 2017, 12:21
Beyler bırakın şu yok torku düşükmüş yok beygiri düşükmüş gibi laflari,nasil benim gibi herkes 7 bin küsürlü fiyatlardan 200ns almak için siraya girip aldiysa,bu motor icin psikolojik sınır olan 15.000-15.999 fiyatini duyan herkes yine bayilere yazdircakti ismini,bu fiyata satar mi?burasi turkiye hersey olabilir ama bana satamicak 2 sene beklememe ragmen:)))
efendy06
09 Mart 2017, 16:36
Burdaki bacac sevicilerin anlamayacağı dilden konuşuyoruz kardeşim, elbet dank edecek kafalarına.
daha konfordan bahsetmedik bile mesela, pulsarla uzun yolda altına minder koyup sürenleri de biliyoruz biz :D
bakalım domdom ne sürprizlerle gelecek görelim.
Bakalım belki bu da sola çeker, eğrisi doğrusuna denk gelir bajajın. Ben hep söylüyorum, keşke kaliteli bir motor yapsaydı, servisleri de biraz daha işe yarar olsaydı da bende binmeye devam etseydim. Sonuçta pulsarı satıp üzerine 2014 model temiz pulsar alacak para koydum, gidip cbr aldım ve bunu isteyerek yapmadım. Her şeyden önce naked seviyorum, motorumun arkasına 33-35 litre topcase takmayı seviyorum. Keşke iyi çıksaydı, daha ne hayallerim vardı pulsarla yapılacak. Ön amortisörlere amortisör kötüğü takacaktım, alt sakalı söküp karter muhafaza yaptıracaktım, topcasein yanına yan çanta ekleyip üçlü çanta seti oluşturacaktım. Daha neler neler. Koltuğunu jel yaptıracaktım falan. Ama kardeşim, motor kötüydü, sevisi motordan daha kötüydü bende sattım. Öyle uğraşacak olduktan, tamirci tamirci motor gezdirecek olduktan sonra CBF500 var, ER5 var, var oğlu var.
Suç benim mi şimdi?
karaca3
09 Mart 2017, 17:11
Ustam ben size katılmıyorum.motor o kadarda kötü değil.Ben 9500 km dir kullanıyorum şimdiye kadar bakim masrafları dışında masraf yapmadım
Ha servis hususunda haklısınız 4.44 cidden musterisini memnun eden bir servis değildi.benimde sıkıntılarım oldu. Ama bu servis yüzünden bütün servisleri kotulerseniz adil davranmış olmazsınız.Şu an itibariyle ben yaycilar servisine gidiyorum Mahmut usta cidden hem ilgili hemde bilgili bir insandır ve ustaligindanda memnunum.memnun kalmasaydım lazım olan parçaları internetten alıp eski ustama yaptırırdım.varsın garantiden çıksın, ama inanki motora güvendiğim için korkmadan bu kararı alırdım.
Kalitesine gelince belki Bir honda kalitesi yok ama siz motoru uzmedikce sizi üzecek bir motor değildir.
Sizi istemeden kırdıysam kusura bakmayın özür dilerim.Ama tamamen 4.44 kızıp bütün servisleri ve motoru kotulemeniz zoruma gidiyor.Keşke satmakta acele etmeseydinizde sorununuz güzelce çözülür yinede dilediğiniz motoru alsaydınız.
efendy06
09 Mart 2017, 17:49
Ustam ben size katılmıyorum.motor o kadarda kötü değil.Ben 9500 km dir kullanıyorum şimdiye kadar bakim masrafları dışında masraf yapmadım
Ha servis hususunda haklısınız 4.44 cidden musterisini memnun eden bir servis değildi.benimde sıkıntılarım oldu. Ama bu servis yüzünden bütün servisleri kotulerseniz adil davranmış olmazsınız.Şu an itibariyle ben yaycilar servisine gidiyorum Mahmut usta cidden hem ilgili hemde bilgili bir insandır ve ustaligindanda memnunum.memnun kalmasaydım lazım olan parçaları internetten alıp eski ustama yaptırırdım.varsın garantiden çıksın, ama inanki motora güvendiğim için korkmadan bu kararı alırdım.
Kalitesine gelince belki Bir honda kalitesi yok ama siz motoru uzmedikce sizi üzecek bir motor değildir.
Sizi istemeden kırdıysam kusura bakmayın özür dilerim.Ama tamamen 4.44 kızıp bütün servisleri ve motoru kotulemeniz zoruma gidiyor.Keşke satmakta acele etmeseydinizde sorununuz güzelce çözülür yinede dilediğiniz motoru alsaydınız.
Sevgili abi,
Mahmut Ustayı severim. Hemde tavsiye ederim. Mesele tekil olarak bir servis, bir usta değil, servisler bütünü, yani kuralkan holdingin servis sorumlusu kim ise o. Benim sıkıntımda Mahmut elinden gelen bir şey olsa yapardı, bunu tartışmaya bile gerek yok. Ama işte Mahmut'u aşan konularda elde edebildiğimiz sonuca bakıyorum ben. Yoksa Ahmet usta iyidir Mehmet usta kötüdür değil derdim. Bak Honda'da sorun yaşadım, servisi aşıyordu problemim, aradım Honda Türkiyeyi, 24 saatte kesin dönüş yaptılar ve işimi çözdüler. Buna Mahmut ne yapabilir ki?
abeciMotoru
10 Mart 2017, 13:45
Sevgili abi,
Mahmut Ustayı severim. Hemde tavsiye ederim. Mesele tekil olarak bir servis, bir usta değil, servisler bütünü, yani kuralkan holdingin servis sorumlusu kim ise o. Benim sıkıntımda Mahmut elinden gelen bir şey olsa yapardı, bunu tartışmaya bile gerek yok. Ama işte Mahmut'u aşan konularda elde edebildiğimiz sonuca bakıyorum ben. Yoksa Ahmet usta iyidir Mehmet usta kötüdür değil derdim. Bak Honda'da sorun yaşadım, servisi aşıyordu problemim, aradım Honda Türkiyeyi, 24 saatte kesin dönüş yaptılar ve işimi çözdüler. Buna Mahmut ne yapabilir ki?
Bak ne güzel noktaya dokunmuşsun, karşında kim var ? Mahmut abi,
peki diğerlerinde? bi marka var dimi, evet, genel olarak bacaccılara yardımcı olan kim mesela? Ekrem Atabey :)
Ekrem atabey abimize bişey olsa allah korusun napacaksınız sevgili bacaccılar?
Büyük markayız falan deyip bakkal dükkanıyla muhatap olduğunuzu nasıl da unutuyosunuz, gerçeği söylemek acıdır evet.
ekrem ata
10 Mart 2017, 15:07
Değerli arkadaşlar;
Polemik tarzı konulara girmek istemiyorum ama Ankara merkezli servis sorunu ile açılan tartışma ile ilgili başlayan tartışmada bir algı oluşturulmaya çalışılıyor. Abecimotoru arkadaşımız bajaj ürünü sahibi olmadığı halde her bajaj (pardon bacac) yorumunun altında olması biraz manidar.
Ankara’da şu anda servis kaynaklı hiçbir sorun yok. Yeni açılan yetkili servisimiz ile beraber Ankara lokasyonu 2016 yılında bajaj Pazar payını % 5,6’dan % 18,11’e çıkararak tüm markalar içinde 3 ncü sıraya yükselmiştir.
Her yapılan eleştiri müşterilerimizden bize sunulan bir hediyedir. Bunun çok faydasını gördük ve görüyoruz. Ama abecimotoru rumuzlu arkadaşımın eleştirilerini bu kapsamda göremiyorum. Gerçekten bakıyorum alacağım bir şey var mı diye? Maalesef çıkmıyor. Ama kesinlikle kızgın değilim…
Hiç merak edilmesin. Bajaj Ekrem ATA ile yürümüyor. Ben sadece sahada motorsever arkadaşlarımın nabzını tutmaya çalışıyorum. Büyük bir ekip geri planda özveri ile çalışıyor.
Henüz ürün daha gelmeden 39 sayfalık konu başlığı oldu. Bu durum bana 2014 yılındaki PULAR NS 200’ün pazara giriş serüvenini hatırlatıyor.
Saygılarımla…
HALİS KORAMAZ-MOTOMEKANİK
ADRES: İLKBAHAR MAH. SEMT KONRAD ADENAUER CAD. N.HÜRKAN APT. NO:46/A CANKAYA ANKARA
TELEFON: 0 312 4892129
FAX: 0 533 2416561
http://i.hizliresim.com/z3Y1VB.png
http://i.hizliresim.com/aL0a0O.png
http://i.hizliresim.com/GB5g27.png
abeciMotoru
10 Mart 2017, 16:16
Ekrem atabey sizi sahiden seviyor ve sayıyorum,
elbette emekleriniz göz ardı edilemez, ancak yanlış politikalar izliyorsunuz, bi şekilde oluşan bacaccı kardeşlerim, ürünün ve servis ağının, bir önceki nesilde yolda stop eden, elektriği kesilen kısacası oturmamış bir ürünü piyasaya sürüp sonra toplatarak yazılım güncellemeniz ne kadar hazır olduğunuzu ispat etmiştir,
Markalaşmadaki yetersizliğinizi, bariz hataları görmedikçe yine onların iyiliği için gerçekleri anlatmaya çalışacağız.
Bunların hepsi sizin için algı değil, tastamam pay çıkarabileceğiniz şeylerdir, algı dediğiniz şey, 3 bujili bir motoru matah bişeymiş gibi reklamını yaparak, insanlara sunmaktır, 2.5 litre yakıyo deyip e tabi saatte 60 km hızla gitmek şartıyla kısmını söylememektir :D keşke ben de bacac alsam ama yok yani para savurmak da bu devirde zor bişey.
motora sahip olmayışım motoru sürmediğim anlamına gelmez, bedelini bi nebze iyi şekilde idare ediyorken şuanki fiyatıyla absürd bir fiyat performans dengesizliğiyle başbaşasınız, ikinci el pazarının artacağını umarak, motor satışlarınızın azalmasını ümit eder, mutluluklar dilerim.
saygılar.
burak burk
10 Mart 2017, 16:59
Ekrem atabey sizi sahiden seviyor ve sayıyorum,
elbette emekleriniz göz ardı edilemez, ancak yanlış politikalar izliyorsunuz, bi şekilde oluşan bacaccı kardeşlerim, ürünün ve servis ağının, bir önceki nesilde yolda stop eden, elektriği kesilen kısacası oturmamış bir ürünü piyasaya sürüp sonra toplatarak yazılım güncellemeniz ne kadar hazır olduğunuzu ispat etmiştir,
Markalaşmadaki yetersizliğinizi, bariz hataları görmedikçe yine onların iyiliği için gerçekleri anlatmaya çalışacağız.
Bunların hepsi sizin için algı değil, tastamam pay çıkarabileceğiniz şeylerdir, algı dediğiniz şey, 3 bujili bir motoru matah bişeymiş gibi reklamını yaparak, insanlara sunmaktır, 2.5 litre yakıyo deyip e tabi saatte 60 km hızla gitmek şartıyla kısmını söylememektir :D keşke ben de bacac alsam ama yok yani para savurmak da bu devirde zor bişey.
motora sahip olmayışım motoru sürmediğim anlamına gelmez, bedelini bi nebze iyi şekilde idare ediyorken şuanki fiyatıyla absürd bir fiyat performans dengesizliğiyle başbaşasınız, ikinci el pazarının artacağını umarak, motor satışlarınızın azalmasını ümit eder, mutluluklar dilerim.
saygılar.
barkın bayoğlu 1 özgür candar 2 3.üde sensin.motorsiklet sektörüne yön veriyorsunuz valla.bu kadar boş konuşan pardon yazan adam yemin ediyorum görmedim.hadi yazıyorsun tamam dicem ama bari kendin matah bir motoru varda hak vericem.sürdüğün motorlar biri sym wolf :queen: öbürü suzuki inazuma :santa: öbürü daha fena honda cb125e:cherry: bok değil kaka deniyor senin sürdüğün motorlara.gerçi altındakine değil ben üstündekine bakıyorum ama gözüken altındakiler daha matahmış hakkaten anlattığın kadar var.
abeciMotoru
10 Mart 2017, 17:04
barkın bayoğlu 1 özgür candar 2 3.üde sensin.motorsiklet sektörüne yön veriyorsunuz valla.bu kadar boş konuşan pardon yazan adam yemin ediyorum görmedim.hadi yazıyorsun tamam dicem ama bari kendin matah bir motoru varda hak vericem.sürdüğün motorlar biri sym wolf :queen: öbürü suzuki inazuma :santa: öbürü daha fena honda cb125e:cherry: bok değil kaka deniyor senin sürdüğün motorlara.gerçi altındakine değil ben üstündekine bakıyorum ama gözüken altındakiler daha matahmış hakkaten anlattığın kadar var.
hıhı tamam.
dandal43
10 Mart 2017, 17:53
sabah programlarını geçmiş burası ya hıı hıı tamam nedır ya allah askına arkadaslar yapmayın ne olur bu forumu bos yere zaptetmeyın ınsanlar motor hakkında bılgı almak ne bıleyım yorum okumak ıstıyor sacmalılara ayıracak kımsenın vaktı yok gelsın test edılsın o zaman konusun bos bogazlıga ne gerek var
mavellen
10 Mart 2017, 18:05
Belki barkın ile ortakdır.Barkın bajajı beğenmez ama heroyu göglerden düşürmedi.Hatta birşeye benzemeyen scooterin övecek bir yerini bulamadı.Bak abi burda benzin kapağı açık kalırsa uyarı veriyor dedi.O zamanlar 4,5 fiyatı olan o scotere verilen para ile üzerine 500 tl daha koysan suzukinin scooterini alabilirdin.
Bu başlık çok su götürürde sonu mahkemede bitmez İNŞALLAH.
Norton772
10 Mart 2017, 18:11
Bak ne güzel noktaya dokunmuşsun, karşında kim var ? Mahmut abi,
peki diğerlerinde? bi marka var dimi, evet, genel olarak bacaccılara yardımcı olan kim mesela? Ekrem Atabey :)
Ekrem atabey abimize bişey olsa allah korusun napacaksınız sevgili bacaccılar?
Büyük markayız falan deyip bakkal dükkanıyla muhatap olduğunuzu nasıl da unutuyosunuz, gerçeği söylemek acıdır evet.
yanlis anlamayin ama her marka ve modelde kotu servis de var satici da. ben pazartesi itibariyle sirf parca fiyatinin ve isletme fiyatlarindan dolayi wolf yada inazuma almaktan vazgecip pulsar 200 ns aliyorum. ayrica antalya servisi de gayet iyi. buna benzer baska servislerde var. bence biraz fazla onyargilisiniz.
efendy06
10 Mart 2017, 19:39
Bakın yine söylüyorum, bazı arkadaşlar inatla başka yere çekiyor konuyu. Ben arkadaşlarımın karşı çıkmasına rağmen 200NS'i severek aldım. Motorumu o denli sevdim ki, hiçbir aksesuar eksiği yoktu. Yahu alt sakal tasarlattım adama, var mı ötesi? Hep şebeke suyu ve basıncı ile yıkadım, her yıkamamda kuruladım, her yerine kontak spreyi sıktım, bakımlarını serviste yaptırdım, hatta bakım aralığından daha sık yaptırdım. Ustamın şu değişse iyi olur dediği her şey için "Mahmut ustam, sorma, ne gerekiyorsa yap" dedim ki bunu Ekrem ATA bey teyit edebilir isterse.
7500 liraya alıp, shad çanta, bridgestone lastik, alt sakal, ön cam, 3 modlu sis farı, elcik ısıtma (elcik ısıtma takılmadı, yanında verdim, sis farını da satma kararı aldıktan sonra acaba biraz daha aksesuar takarsam vazgeçermiyim diye taktırdım) gibi bir çok ekstrası olan motorumu 6500 liraya sattım. 1000 liradan fazla ekstra vardı, onu hesaba katmazsak 1000 lira zararla sattım. Arızaya harcadığım 1 asgari ücret kadarlık tutarı hiç saymıyorum. Motordan 2000 tl zarar ettim. Ben zarar etmek konusunda değilim, galericilik yapmıyorum, ama bir kullanıcı, sezonun başlamasına çeyrek kala motorunu bu kadar zararına satıyorsa bir sebebi vardır. Ha yeni motor almamış olsam, bahane basit, sıkıldı motordan, araba aldı, paraya sıkıştı vs. Hiçbiri de yok.
Sadece yaşadığım sorunda muhatap bulamamış olmak beni motorumdan soğuttu. Bakın konu Mahmut ustayı aşıyor, çünkü daha önce yetkili servis ve bayi ünvanı bulunan ama artık yetkili servis veya bayi olmayan bir yerin hatasını Mahmut usta düzeltemez. Ekrem ATA bey'de yoğundu, yurt dışındaydı vs sebeplerden ona da ulaşamadım, muhatap bulamadım ya var mı ötesi? Kendimi sorunlu motorum ile baş başa buldum. Ulan dedim kendime, paran mı yok, .iktiret garantiyi, yaptır, sat, bir daha Ekrem ATA'ya ulaşamadığında muhatap bulamadığın motor alma olsun bitsin.
Öyle de yaptım, Ahmet, Mehmet fark etmez, bakın her firmanın bir iki kötü servisi vardır eyvallah, ama kardeşim, servis kötü diye, ben niye ortada kalıyorum? Banane servisin kötülüğünden? Servisin kötü olduğunu bilip kapatan kuralkan holding niye bu servisi kullanmış müşterilerinin mağduriyetini gidermeye yönelik bir şey yapmadı? Benim sorumun mu servisin kötü olması? Ekrem ATA bey'i severim, sayarım. Ama bana beni yeniden Bajaj ailesinde görmek istediğini söylemiş, ben bir daha bir servis kapandı diye ortada kaldığım markaya binmem. Niye? Çünkü aynı kazığı 2 kere yiyene enayi derler.
Unutmadan, Ekrem ATA bey, algı derken beni kastediyorsanız, benim algı gibi bir amacım yok. Hondadan maaş falan da almıyorum. Sadece kaliteli bir motora biniyorum, kaliteli servis hizmeti alıyorum, bunu alırken ödediğim servis ücreti de bajajdan 10 lira fazlaya maloluyor. Bunu anlatmak algı oluşturmak değildir.
Bu arada, 200NS'ime Bridgestone lastikleri Motomekanik takmıştı, hizmet anlayışlarını severim. Temiz ve dürüsttürler. Ama bu bajajı marka yapmaya yetmez. Neden mi? Çünkü tek başına bir servisin iyi olması bir anlam ifade etmez, çünkü kötü olan servis tarafından mağdur edilen kullanıcıların mağduriyetini gidermeye yönelik herhangi bir adım atmadı kuralkan. Kapat 4-44'ü, aç Motomekaniği ile yürümüyor bu işler. (Mağduriyet giderilmesi derken kendimi kastetmiyorum, hepimiz çok iyi biliyoruz 4-44'ün neler yaptığını. İsterseniz anlatayım, hem de başka (yakın) bir şehirde bir bajaj servis ustasından duyduklarımı anlatayım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------
Beni marka fetişisti olarak görebilirsiniz, buyrun
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/175990-peker-motor-yapilan-yanlis-ekspertiz-ve-sonucu-bajaj.html
Ne demiştim? Satış sonrası hizmet. Ne demiştim? Servis.
Alın bir mağduriyet daha. Sayın Ekrem ATA, bu durumun çözümünü söyleyin, sizi dahil etmeyelim sürece, yani siz hiç görmemiş olun konuyu, bakalım arkadaşın derdini kim çözecek?
linkinpark20
10 Mart 2017, 19:58
Bacac fılsar r25'den düşük beygirli 400 modeliyse piyasayı sarsacak...
ekrem ata
10 Mart 2017, 21:34
Değerli Efendy06;
Algı derken elbette sizi kastetmedim. İsim vererek abeciMotoru arkadaşımızdan bahsettim. Niçin olduğunu da yazdım.
Siz bizim markamız ile tanışmışsınız, bir şeyler yaşamışsınız, bunları paylaştınız. Saygı duyarım ve hiçbir itiraz getiremem. Özelden de yazıştık. Özelden yazışıp, genelden farklı konuşacak bir kişilikte olmadığımız herhalde 3 yıldır değişik forumlarda müşterilerimle açıkça konuşan biri olarak anlaşılmışımdır umarım. Netice olarak siz elbette bir şeyler söyleyeceksiniz.
Ama tamamen markanın dışında olup, olur olmaz her bajaj yorumunun altında ve açıkça yapıcı hiçbir yorum getirmeyen bir arkadaşımızın bu tavrını etik bulmadığımı da ifade ettim.
Yazınızda mağduriyet olarak ifade edilen konu ile ilgili de gereği yapıldı.
Şuna da kendinizi zorlamayın.
Bugün bir çok farklı forumda eğer biraz bu niyette olursanız her markanın onlarca şikâyetini alıp burada paylaşabilirsiniz.
Biz satış sonrası alt yapısı olarak her gün onlarca bajaj müşterisini 10 farklı soru üzerinden arayıp servis memnuniyet anketi yapıyoruz. Farklı lokasyonlar, farklı modeller üzerinden. Her servisimizi tamamen sizlerden gelen notlara göre değerlendiriyoruz. Şu anda 100 tam not üzerinden sizin yaptığınız değerlendirmeye göre 2016 yılı Türkiye servis memnuniyet not ortalaması 83,25’dir. 2017 yılı ilk iki ay değerlendirmesi ise 85,25’dir. Her servisin de notu bellidir. Aksiyonlarımız buna göre alınmaktadır.
2016 yılında en büyük yatırım kalemlerimizden birisi servislerimizin kurumsal kimliğini kazanmasına yönelik olarak harcamalar oluşturdu.
Ankara’daki değişim sadece bir örnektir. Şubat ayında Servislerimizi iki gün sıkı bir eğitime aldık. Gerek teknik eğitim, gerek iletişim eğitimi dâhil olmak üzere iki verimli gün geçirdik. Yıl boyunca da devam edecek. Servis önemini bu sektörde en iyi anlayanlardan biriyim, merak etmeyin.
Sayfa dominar 400 sayfası. Konu bambaşka yerlere gidiyor. Ama aslında bu durum sizlerin ürün ile beraber servis hizmet kalitesinin de ne kadar önemli olduğunun da işareti.
Bu mesajı da elbette seve seve alıyorum...
http://i.hizliresim.com/GB5lk7.png
http://i.hizliresim.com/ld9V9k.jpg
http://i.hizliresim.com/ALgp70.jpg
http://i.hizliresim.com/z3Ybnj.jpg
efendy06
10 Mart 2017, 23:46
Değerli Efendy06;
Algı derken elbette sizi kastetmedim. İsim vererek abeciMotoru arkadaşımızdan bahsettim. Niçin olduğunu da yazdım.
Siz bizim markamız ile tanışmışsınız, bir şeyler yaşamışsınız, bunları paylaştınız. Saygı duyarım ve hiçbir itiraz getiremem. Özelden de yazıştık. Özelden yazışıp, genelden farklı konuşacak bir kişilikte olmadığımız herhalde 3 yıldır değişik forumlarda müşterilerimle açıkça konuşan biri olarak anlaşılmışımdır umarım. Netice olarak siz elbette bir şeyler söyleyeceksiniz.
Ama tamamen markanın dışında olup, olur olmaz her bajaj yorumunun altında ve açıkça yapıcı hiçbir yorum getirmeyen bir arkadaşımızın bu tavrını etik bulmadığımı da ifade ettim.
Yazınızda mağduriyet olarak ifade edilen konu ile ilgili de gereği yapıldı.
Şuna da kendinizi zorlamayın.
Bugün bir çok farklı forumda eğer biraz bu niyette olursanız her markanın onlarca şikâyetini alıp burada paylaşabilirsiniz.
Biz satış sonrası alt yapısı olarak her gün onlarca bajaj müşterisini 10 farklı soru üzerinden arayıp servis memnuniyet anketi yapıyoruz. Farklı lokasyonlar, farklı modeller üzerinden. Her servisimizi tamamen sizlerden gelen notlara göre değerlendiriyoruz. Şu anda 100 tam not üzerinden sizin yaptığınız değerlendirmeye göre 2016 yılı Türkiye servis memnuniyet not ortalaması 83,25’dir. 2017 yılı ilk iki ay değerlendirmesi ise 85,25’dir. Her servisin de notu bellidir. Aksiyonlarımız buna göre alınmaktadır.
2016 yılında en büyük yatırım kalemlerimizden birisi servislerimizin kurumsal kimliğini kazanmasına yönelik olarak harcamalar oluşturdu.
Ankara’daki değişim sadece bir örnektir. Şubat ayında Servislerimizi iki gün sıkı bir eğitime aldık. Gerek teknik eğitim, gerek iletişim eğitimi dâhil olmak üzere iki verimli gün geçirdik. Yıl boyunca da devam edecek. Servis önemini bu sektörde en iyi anlayanlardan biriyim, merak etmeyin.
Sayfa dominar 400 sayfası. Konu bambaşka yerlere gidiyor. Ama aslında bu durum sizlerin ürün ile beraber servis hizmet kalitesinin de ne kadar önemli olduğunun da işareti.
Bu mesajı da elbette seve seve alıyorum...
Ekrem Bey,
Bakın; 4-44 motorun bakımlarda yan sanayi ürün kullandığını falan hep biliyorum. Her markada şikayet olabilir. Bunu da anlıyorum. Mesela bana göre R25'in kronik yağ pompası sorunu çok manidardır. Sen yağ pompası bozuk motoru sat, adam 10 bin 20 bin binsin, motorun ömründen ömür gitsin, sonra yağ pompasını değiştir, işte çözüm. Sıkıntı şurada, ben her markayı yapıcı/yıkıcı eleştirebilirim haklısınız. Ancak sizin müdahil olmadığınız herhangi bir mağduriyette müşteri lehine hiçbir hamle yapmıyor kuralkan holding. Siz ayzek nickli arkadaşın motoru ile ilgilendiniz, peruwasa nickli arkadaşın motoru ile de ilgilendiniz. Eminim ben de şanssız bir döneme denk gelmeseydim benim de motorumun sorununun halledilmesini sağlayacaktınız. Bunu ister iyi niyetinizden yapıyor olun, ister marka imajı için, sonuçta ilgileniyorsunuz ve ben bunu hiçbir zaman inkar etmedim.
Sorun şu; diyelim ki peruwasa nickli arkadaş bu foruma üye değil, ve size ulaşabileceğini bilmiyor. Olabilir mi bu? Olabilir. Bu durumda ne olacaktı? Neden bajajda da servis danışmanı yok direk muhattap olabileceğimiz?
Ekrem ATA kim yahu? Satış ve pazarlama müdürü. E bu müdür niye bizle ilgilenmek zorunda kalıyor? Niye firma kendi kendine müşterilerine yardımcı olmuyor? Çünkü servisler hala bir çok yerde iyi değil. Hatırlar mısınız size Ankara için bir servis önermiştim. O dönem hala mondial kullanıyordum. 3 yıl falan olmuştur, yani 2014 falandı diye hatırlıyorum. Siz de ilgili birimlerin arkadaşla görüşmesini sağlamıştınız. Sonra anlaşma sağlanamamıştı. Sebebini de biliyorum, adam servis olacak, bayilik istemiyor.
20 bin liraya yakın parça alınması isteniyor direkt olarak, buna ek olarak 25 bin liralık teminat senedi isteniyor arkadaştan. Kuralkanın mazisi ortada, hyosungu getirdi bir dönem kanuni st diye, nerede? Ölü. Arkadaş dedi ki parça tamam, o lazım da teminat senedi niye? Efendim prosedür öyle imiş. Merak eden araştırsın, ivedik tarafında Kızıltepe motors Hakkı usta. Adamın dükkanında resmen kuyruk oluyor. İşçilik fiyatları makul, sohbeti güzel, yolda kalırsanız çekici hizmeti de veriyor. Üstelik bütün müşterileri seviyor. 2014 yılında, arkadaş teminat senedi konusunu iptal edelim, gerisi okey benim için dediği halde anlaşılmadı, insanlar 4-44 denen rezil yere mahkum edildi. Neden? Çünkü kuralkan sadece müşteriden kazanmakla yetinmiyor, istiyor ki servislik verirken tamirciden de kazanalım. Adam hizmet edecek senin müşterine, müşteri memnun kalınca daha çok satacaksın, ama yok, her yerden kazanalım, hep biz kazanalım.
O dönemde bu iş halledilse idi, 2014 yılından beri yaşanan tek sıkıntı olmazdı Ankara'da servisle alakalı.
Ben adama Çubuktan motor çektirdim, Çubuk ile kendi dükkanının arası 45 km gidiş, 45 km dönüş. Geldi aldı götürdü, 80 lira mı 90 lira mı ne çekici yazdı. Yanlış anlaşılmasın, kendisi babamın oğlu veya akrabam falan değil, ustam olur. Subap ayarını 15-20 tl'ye yapıyor, hani fiyatlandırması falan anlaşılsın diye yazıyorum bunları. Gece 10 da arkadaşın F650 arıza yapıp yolda kalmıştı, aradığımda "konum at abi" dedi, 12 olmadan geldi, motoru yükledi, götürdü.
Mahmut Usta iyidir, ama sıkıntı şurada, Yaycılar mı yağcılar mı emin olamadım, satış kısmından memnun olan insan sayısı az. Sadece Mahmut ustanın iyi olması yetmiyor mesela. Gidiyorsun, hoşgeldiniz diyen yok. Buyur otur diyen yok. Mahmut çay ikram ediyor, ama adamın elinden gelen belli. Çekici hizmeti verilemiyor.
Şimdi birisi çıkıp yukarda yazdıklarımı inkar edemez, bizzat şahsi tecrübelerim.
Sırf 25 bin liralık teminat senedi için, 4-44'ü servis yapıp, o dönemde Ankara'da servis sıkıntısı olduğunu bildiğiniz halde, bu işi çözmüyorsa holding, o holdingi siz ayakta tutuyorsunuz demektir. Bu da bir yere kadar gider.
Honda yakın çevrede servis yok diye tali servis açtırmış Çorum'a, açmak zorunda değil, ama açtırmış ki müşteri kitlesine hizmet edilsin. Tanımam etmem, bir gün aradım şuan bindiğim motoru alacağım zaman, eski bakımları orada yapılmıştı, ustaları ile görüştüm, adam bana 30 dk vakit ayırdı. Biliyor oraya gidemeyeceğim bakım için, yani potansiyel müşteri değilim. Buna rağmen ıncığını cıncığını anlattı. Motoru almaya gittiğimde tam olarak ne anlatıldı ise onla karşılaştım, ne eksik, ne fazla. İşte böyle marka olunur. Hiç gitmediğim, hiç de gitmeyeceğim bir bajaj servisi ne zaman bana telefonda yarım saat ayırır, sorularımı dinler ve cevaplarsa o zaman inanırım ki kuralkanda bir şeyler değişiyor.
Kuralkan holdingin geçmişini düşününce biraz büyük bir temenni olacak ama, inşallah zaman sizi haklı çıkartır Ekrem bey, sonuçta ben isterim ki yeni firmalar iyi üretimler yapsın, herkes memnun olsun, rekabet artsın. İnşallah kuralkan değişiyordur, bajaj gelişiyordur.
newmoto76
11 Mart 2017, 11:51
Bu ülkenin en büyük sorunu dış güçler falan diyoruz ya.. Aslında en büyük sorun toplum olarak akıl / matematik dışı değerlendirmeler yapmak..
Tanıdıkla iş yapan , tanıdıkla iş yapmasına rağmen sürekli müşterisini , ticaret yaptığı adamı mağdur etmekte bir sıkıntı görmeyen ticaret anlayışımız nedeniyle iş olması gerektiği gibi yürümüyor..
Tarihin birinde dünyada çok büyük bir şirketin yöneticisi ile bir toplantıdayken adam dedi ki tüm dünyada standart bu bizde boyle iş yapıyoruz ama sözkonusu pazar orta avrupa ve doğusuna geçtiğimizde biz şaşırıp kalıyoruz çünkü insanlar sistemi delme peşinde.. Adama dedimki haklısınız.. Bizler akıl ve mantığı bıraktığımız gibi iyi niyetli ticaretide son yıllarda tamamen bıraktık.
Yani Macaristandan bu yana geçtiğinizde buna Türkler de dahil. Sistemi delme peşindeyiz.. Tek referansımız para kazanmak. Al*satı biliyoruz. Bunun dışında orta/uzun vadeli veriye/bilgiye dayalı ticaretten bi haberiz. Şirketlerimizde öyle.. Yahu bakın en iyi olduğumuz yer inşaat daha ötesi varmı?..
Kendi standardımızla iş yaparken standartı , denetimi ve kalitenin asla tesadüf olmadığını hep unutuyoruz..
Soru şu Hondanın servis adedinden Bajaj ın ki fazladır büyük ihtimalle.. Bajajın bu teminat bedeli haricinde teknik speklerle ve standardın uygulanması ile ilgili servislerine uyguladığı iş prosesi nedir? Hadi diyelim kağıt üzerinde var ama uygulamada olmuyor olamıyor. Olmadığını Bajaj forumlarında yüz defa görmedik mi?
Ekrem Bey bu yazıyı okuyorsa bir Satış - Pazarlama müdür olarak konuya şu kadar sattık bu kadar sattık yorumuyla yaklaşacaksa hiç yaklaşmasın vakti zamanında çok satana markalar satış sonrası yüzünden çöp oldu.. Örnek Opel şimdi PSA grubu aldı PSA Opeli adam eder bunu biliyorum..
Bu konun muhatabı satış pazarlama müdürü değilsir. Kuralkan yada Bajajın SSH müdürü direktörüdür.. Sahada uygulamada birkaç usta bakın usta diyorum çünkü kurumsal bir yapı gerçekten yok. Olsa SSH kurumsal olarak burada kendini hissettiridi zaten.. Bajajda Oktay usta varmış iyiymiş birkaç usta daha varmış iyiymiş ama diğerleri kötüymüş?? EE ne olacak yılda 100 bin motor sattığınızda hepsini Oktay ustayamı göndereceksiniz.
Efendy06 arkadaşın yazdığını anlamamakta ısrar ediyorsanız. Benim yazdıklarıma dikkat kesiliniz lütfen..
Motorlu taşıt konusu ciddi istikrar ve iyi SSH aynı zamanda hızlı veri paylaşımı / innovasyon ister.. Bu kadar stop etme , gösterge sorunu oldu Bajaj Akülerin kalitesini değiştirmedi.. Müşteri kendi gitsin kaliteli akü alsın demiş oldu..
Tüm bunların ışığında 250 cc üzerinde beklentileri yüksek olan müşteriye Bajaj servislerinin iyi kalitede hizmet vereceğini hiç sanmıyorum.. Ssitem doğru değil çünkü..Bir ürünün daha kaliteli muadilinden ucuz olması o ürünün satın alınabilir olduğu anlamına gelmez..
MEsela para değil bu ülkede ortalama sıfır bedeli 80 bin TL olan yılda 800 bin otomobil satılıyor. Ama insanlar motora 3-5 bin TL vermek istiyor. Burada bir çelişki yokmu? Var .. En büyük nedeni SSH .. Benim için öyle en azından..
Birçok şey boş konuşuluyor. Eğer Bajaj derseki ben bu motora 18.000 TL istiyorum. Eğer ilk 1000 km.de motorun kullanımıyla ilgili müşteriyi 3 günden fazla mağdur edecek bir sıkıntıya neden olursa bu makine ben aynını veririm.. Yada ikame motosiklet sağlarım?? MAdem malına bu kadar güveniyorsun bunu yap.. Bunu yapamıyorsan gide JApon alırım.. Japonda bu olmayacakmı diyecek olan varsa Japonda riskim %1 se Bajajda daha yüksek bunu biliyorum.. Bu garanti yoksa neden Bajaj alayım ki.?
Realite budur ve 400 cc ve üzeri motosiklet için bundan 3 gömlek üstün SSH hizmeti şarttır..
mavellen
11 Mart 2017, 14:04
Motorun ve bu motoru almak isteyenlerin hakkını yiyorsunuz.Uzun uzun konuyla alakasız yazarak farkındamısınız.Gidin başka yerde tartışın.
Yahu meğer Bajaj firması o kadar büyümüş ki millet servis kalitesini Honda ile kıyaslamaya başlamış. Arkadaşlar siz nasıl ki özel hayatınızda kötü ve yetersiz olduğunuz konularda kendinizi zamanla geliştiriyorsunuz ve on sene sonraki halinizle on sene önceki haliniz bir değil, bu firma da Avrupa'ya ilk defa açılmaya çalışan ve enjeksiyonlu Pulsar'ı ilk defa piyasya sürmüş bir firma olarak kendini zamanla geliştirecektir. Bir firmanın marka olup olamaması servis kalitesiyle mi ölçülüyor onu anlamadım ? Bu durumda otu boku müşteri hatası sayan Samsung servislerine bakarsak onlar da marka değil demektir. Sonuçta bir telefonda çıkan ekran saçmalaması yeni modelinde yine çıkabiliyor ve çözülemiyor.
Bir firmanın ürününde hatalar çıkması son derece normaldir. Hayatında seri imalat yapan bir firmada çalışmamış, üretim proseslerinden haberi olmayan, pembe hayallerde yaşayan ofis çocuklarına göre böyle bir şey olamaz tabi ama gerçek hayat böyle değil. Koskoca Tesla'nın araçları yazılım veya sensör hatalarından sağa sola çarpıp kaza yapıyorlar. Ne diyelim yani Tesla alınmaz mı diyelim ? Üstelik bunların fiyatı 500 bin TL. Önemli olan hata çıkması değil, hata yaşandığında firmanın gösterdiği tepkidir. Burada asıl mevzu şu, Bajaj firması 2014 modellerde çıkan kronik denilen hataları (üç beş motorda görülen hata kronik değildir, 2 motorda kazada olan jant kırılması kronik değildir) 2016 modellerde gidermiş mi gidermemiş mi ? Eğer hiçbirini gidermemiş ise, aynen duruyorlarsa o zaman haklısınız. Bajaj 2017 modellerde bilmem kaç tane değişiklik yapmış, bunları keyfe keder yapmıyordur herhalde değil mi ? Ayrıca tüm firmalar böyle yaygara kopartılacağını bildiklerinden, pek çok sorunu sizin ruhunuz duymadan hallederler. Onların çetelesini kimse tutamıyor tabi...
Yani özet geçersem, haksız olduğunuz noktalar haklı olduklarınızdan daha fazla... Bu motorlar Dominar dahil parasına göre iyi motorlar. Parasına göre başka iyi motorlar da var ama malesef ki çoğu Japon malı değil, 250 cc hiç değil.
polo34
11 Mart 2017, 15:13
Ekrem bey 15000 tl'den foruma özel bir haftalık anahtar teslim veriyorum deseydi kimler alırdı?
makina güzel tâbi fiyat biraz yüksek ama yine de alınır eb azından yedek parçası ucuz diye biliyorum
dyavol-77
11 Mart 2017, 17:00
Ekrem bey 15000 tl'den foruma özel bir haftalık anahtar teslim veriyorum deseydi kimler alırdı?
Ben almazdim
avarekasnak
11 Mart 2017, 17:16
Anladığım kadarı ile arkadaşlar çin motor parası verip japon yada alman motor kalitesi bekliyor.Bu motorların 3 bakımı bir pulsar bedeli zaten.Gözden kaçan bu.Ne kadar ekmek o ka köfte.Ticarette kural bu.Motosiklet sektörü ortadan kaldırılmak istenen bir sektör zaten.Yöneticilerimiz halk kesesinden milyonluk araçlar ile bedeva seyahat ettikleri için bu sektöre tamamen yabancılar.Bu kadar vergi ve yönetim baskısı altında Bajaj markası çok iyi iş çıkarıyor.Ben de pulsarımı daha büyük bir japon almak için sattım ama bu fiyatlar ile japon almak hayal oldu.Dominarı bekliyorum bi gelsin hele.
Anladığım kadarı ile arkadaşlar çin motor parası verip japon yada alman motor kalitesi bekliyor.Bu motorların 3 bakımı bir pulsar bedeli zaten.Gözden kaçan bu.Ne kadar ekmek o ka köfte.Ticarette kural bu.Motosiklet sektörü ortadan kaldırılmak istenen bir sektör zaten.Yöneticilerimiz halk kesesinden milyonluk araçlar ile bedeva seyahat ettikleri için bu sektöre tamamen yabancılar.Bu kadar vergi ve yönetim baskısı altında Bajaj markası çok iyi iş çıkarıyor.Ben de pulsarımı daha büyük bir japon almak için sattım ama bu fiyatlar ile japon almak hayal oldu.Dominarı bekliyorum bi gelsin hele.
Size kesinlikle katılıyorum. Biz Bajaj fiyatları için hep atarlı konuşuyoruz ama bir o kadar da biliyoruz ki kalitesine göre oldukça makul fiyata satılıyor bu motor. Diğer markaların da fiyatlarına bakınca anlaşılıyor ki Bugünkü Türkiye şartları budur.
Ben büyük bir motor almayı düşünmüyorum ancak 15.000Tl olsa gerçekten alırdım.
polo34
11 Mart 2017, 18:06
Size kesinlikle katılıyorum. Biz Bajaj fiyatları için hep atarlı konuşuyoruz ama bir o kadar da biliyoruz ki kalitesine göre oldukça makul fiyata satılıyor bu motor. Diğer markaların da fiyatlarına bakınca anlaşılıyor ki Bugünkü Türkiye şartları budur.
Ben büyük bir motor almayı düşünmüyorum ancak 15.000Tl olsa gerçekten alırdım.
Örgütlenin, baskı yapın, mt'nin gücünü gösterin, 10 kişi olursanız verirler mi acaba:) 15 mi 16 mı yazsam bilemedim ama bence imkansız değil, bir şekildd piyasaya girip görülmesi lazım, herkes kazanırdı böylece...
dyavol-77
11 Mart 2017, 19:33
Değerli arkadaşlar;
Polemik tarzı konulara girmek istemiyorum ama Ankara merkezli servis sorunu ile açılan tartışma ile ilgili başlayan tartışmada bir algı oluşturulmaya çalışılıyor. Abecimotoru arkadaşımız bajaj ürünü sahibi olmadığı halde her bajaj (pardon bacac) yorumunun altında olması biraz manidar.
Ankara’da şu anda servis kaynaklı hiçbir sorun yok. Yeni açılan yetkili servisimiz ile beraber Ankara lokasyonu 2016 yılında bajaj Pazar payını % 5,6’dan % 18,11’e çıkararak tüm markalar içinde 3 ncü sıraya yükselmiştir.
Her yapılan eleştiri müşterilerimizden bize sunulan bir hediyedir. Bunun çok faydasını gördük ve görüyoruz. Ama abecimotoru rumuzlu arkadaşımın eleştirilerini bu kapsamda göremiyorum. Gerçekten bakıyorum alacağım bir şey var mı diye? Maalesef çıkmıyor. Ama kesinlikle kızgın değilim…
Hiç merak edilmesin. Bajaj Ekrem ATA ile yürümüyor. Ben sadece sahada motorsever arkadaşlarımın nabzını tutmaya çalışıyorum. Büyük bir ekip geri planda özveri ile çalışıyor.
Henüz ürün daha gelmeden 39 sayfalık konu başlığı oldu. Bu durum bana 2014 yılındaki PULAR NS 200’ün pazara giriş serüvenini hatırlatıyor.
Saygılarımla…
HALİS KORAMAZ-MOTOMEKANİK
ADRES: İLKBAHAR MAH. SEMT KONRAD ADENAUER CAD. N.HÜRKAN APT. NO:46/A CANKAYA ANKARA
TELEFON: 0 312 4892129
FAX: 0 533 2416561
http://i.hizliresim.com/z3Y1VB.png
http://i.hizliresim.com/aL0a0O.png
http://i.hizliresim.com/GB5g27.png
Ne güzel bir y.servismiş, ''çek ortaya bi karışık'' cinsinden....Bi tane ns 200,KTM exc250 ve Duke 390, VFR800F,CBF500..maaşallah herşeyden vaRR.:mrgreen:
efendy06
11 Mart 2017, 20:04
Anladığım kadarı ile arkadaşlar çin motor parası verip japon yada alman motor kalitesi bekliyor.Bu motorların 3 bakımı bir pulsar bedeli zaten.Gözden kaçan bu.Ne kadar ekmek o ka köfte.Ticarette kural bu.Motosiklet sektörü ortadan kaldırılmak istenen bir sektör zaten.Yöneticilerimiz halk kesesinden milyonluk araçlar ile bedeva seyahat ettikleri için bu sektöre tamamen yabancılar.Bu kadar vergi ve yönetim baskısı altında Bajaj markası çok iyi iş çıkarıyor.Ben de pulsarımı daha büyük bir japon almak için sattım ama bu fiyatlar ile japon almak hayal oldu.Dominarı bekliyorum bi gelsin hele.
Nickinin hakkını veriyorsun. bilgi sıfır ama 3 bakım bir bajaj matematiği ile de sınıfta kalırsın. Defalarca söyledim, okumuyorsun. Bajajın 10 bin bakımını 181 liraya malettim, aynı bakımı honda cbr250'de 191 liraya. Aradaki 10 lira ücret farkıyla bajaj alınıyorsa ben sana vereyim 30 lira, bana da al. Hiç bişey yapamazsak yakar kuralkanı protesto ederiz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:00 ----------
Size kesinlikle katılıyorum. Biz Bajaj fiyatları için hep atarlı konuşuyoruz ama bir o kadar da biliyoruz ki kalitesine göre oldukça makul fiyata satılıyor bu motor. Diğer markaların da fiyatlarına bakınca anlaşılıyor ki Bugünkü Türkiye şartları budur.
Ben büyük bir motor almayı düşünmüyorum ancak 15.000Tl olsa gerçekten alırdım.
Anlamamakta ısrarcı kardeşim, yazdıklarıma bakarsan sorunun motorun kendisi değil, servisi, garantisi, satış sonrası hizmeti olduğunu görürsün. İnat etme de bir kez oku yazılanları. Biz motor tu kaka demiyoruz. Motor iyi bile olsa, tu kaka servislerin elinde hiç oluyor, rezil oluyor diyoruz. Satılan motorların bazılarında gösterge geç çalışıyor, servis diyor ki "kendini korumak için". İyi de kontağı açar açmaz çalışan gösterge mal mı, o niye korumuyor kendini? Servis dediğin bu işte.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------
Motorun ve bu motoru almak isteyenlerin hakkını yiyorsunuz.Uzun uzun konuyla alakasız yazarak farkındamısınız.Gidin başka yerde tartışın.
Haklısın dostum, 18 bin lira parasını bajaja bağlayacak müşteri kitlesinin bajaj servislerinden neler çektiğimizi bilmesine gerek yok zaten. Herkes kendisi tecrübe etmeli aynı kazığı çünkü.
MUSTAFA KIR
11 Mart 2017, 20:11
Fiyat aşağı yukarı belli oldu 16700 den başlıyor bu tarihte. Beklentimin üstünde bir fiyat ile geliyor sanki. Bence aceleye gerek yok fiyat düşecektir abs haricinde bence alırıda yok. Kalkışlarda ve son hızda duk 390 dan düşük bir performans sergiliyor. Hızlanmalar çoğu kişiyi cezbetmeyecek. 400 lük bir motorla r25 geçemediğinizi ve geride kaldığınızı bilmek bile sarsıcı
efendy06
11 Mart 2017, 20:15
Yahu meğer Bajaj firması o kadar büyümüş ki millet servis kalitesini Honda ile kıyaslamaya başlamış. Arkadaşlar siz nasıl ki özel hayatınızda kötü ve yetersiz olduğunuz konularda kendinizi zamanla geliştiriyorsunuz ve on sene sonraki halinizle on sene önceki haliniz bir değil, bu firma da Avrupa'ya ilk defa açılmaya çalışan ve enjeksiyonlu Pulsar'ı ilk defa piyasya sürmüş bir firma olarak kendini zamanla geliştirecektir. Bir firmanın marka olup olamaması servis kalitesiyle mi ölçülüyor onu anlamadım ? Bu durumda otu boku müşteri hatası sayan Samsung servislerine bakarsak onlar da marka değil demektir. Sonuçta bir telefonda çıkan ekran saçmalaması yeni modelinde yine çıkabiliyor ve çözülemiyor.
Bir firmanın ürününde hatalar çıkması son derece normaldir. Hayatında seri imalat yapan bir firmada çalışmamış, üretim proseslerinden haberi olmayan, pembe hayallerde yaşayan ofis çocuklarına göre böyle bir şey olamaz tabi ama gerçek hayat böyle değil. Koskoca Tesla'nın araçları yazılım veya sensör hatalarından sağa sola çarpıp kaza yapıyorlar. Ne diyelim yani Tesla alınmaz mı diyelim ? Üstelik bunların fiyatı 500 bin TL. Önemli olan hata çıkması değil, hata yaşandığında firmanın gösterdiği tepkidir. Burada asıl mevzu şu, Bajaj firması 2014 modellerde çıkan kronik denilen hataları (üç beş motorda görülen hata kronik değildir, 2 motorda kazada olan jant kırılması kronik değildir) 2016 modellerde gidermiş mi gidermemiş mi ? Eğer hiçbirini gidermemiş ise, aynen duruyorlarsa o zaman haklısınız. Bajaj 2017 modellerde bilmem kaç tane değişiklik yapmış, bunları keyfe keder yapmıyordur herhalde değil mi ? Ayrıca tüm firmalar böyle yaygara kopartılacağını bildiklerinden, pek çok sorunu sizin ruhunuz duymadan hallederler. Onların çetelesini kimse tutamıyor tabi...
Yani özet geçersem, haksız olduğunuz noktalar haklı olduklarınızdan daha fazla... Bu motorlar Dominar dahil parasına göre iyi motorlar. Parasına göre başka iyi motorlar da var ama malesef ki çoğu Japon malı değil, 250 cc hiç değil.
Bak, bajaj 2014 yılında sattığı onlarca motorda varolan sıkıntıları 2016 modelde de gidermedi. Neden mi? Mesela facebook grubunda en sağlam üretim 2014 seçildi. Sebep mi, 2014 modelin en azından göstergesi çalışıyor.
Euro4 uyumlu gelecek modeli bilmem, öncekilerin bir çoğunda bloğun bir yerlerinden yağ kaçırmak gibi bir huyu var, kimi motor buji yuvasından, kimi debriyaj kapağından (en çok debriyaj tarafı kapak), kimi üst kapaktan, kimi vites milinden yağ kaçırdı. 2016 yılında üretilen motorların da aynı 2014 modeller gibi denge sensörü zırıldıyor, sadece yeri değiştirildiği için eskisi gibi kulağa tecavüz etmiyor. Ben jant kırma işini hiç söylemedim, söyleyenleri de uyardım, yeterince sert kafadan çarpma durumunda her motor jant kırar, direk jantı vuruyorsun zaten.
Biz seri üretim gıda yapıyoruz işyerimde. Her gün bir sürü uçağa hizmet veriyoruz. Birkaç kişi zehirlenince "ne var yani, teslanın da arabaları kaza yapıyor" desek sence ne cevap verirler?
Gidonu bıraktığında sağa çeken kazasız motoru savunmayı hiçbir mantıkla başaramazsın.
Biz japon kalitesi falan beklemiyoruz, ancak 8800 liraya satılan bir motorun bir zahmet servisi de olsun. Neden mi? Ben gidip motoru alıyorum, 1000km'de, 5000km'de ve 10000km'de servise götürüyorum, 3 bakımda ağzına ediyor servis benim gözüm gibi baktığım motorumun. Kobay mı kardeşim benim motorum?
Getirirsin 2 tane motor, 2 tane sağlam usta, 2 tane de mühendis. Bindirirsin bir araca, Türkiyeyi bölge bölge gezerler, servislere eğitim verirler, o iki motoru söke taka söke taka p.ç ederler ama bu sayede müşterinin motoru p.ç edilmemiş olur. Bu masraflı mı geldi, o zaman adam gibi saha araştırması yaparsın, motorun bir tarafını yaparken başka bir tarafını bozmayan tamirciler bulursun, onları ikna eder servislik verirsin.
2014 yılında motor piyasasında söz sahibi olduğunu söyleyip, ülkenin başkentindeki servis sorununu 2017 yılında ancak çözüme kavuşturabiliyorsan, marka olmana çok var demektir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------
Fiyat aşağı yukarı belli oldu 16700 den başlıyor bu tarihte. Beklentimin üstünde bir fiyat ile geliyor sanki. Bence aceleye gerek yok fiyat düşecektir abs haricinde bence alırıda yok. Kalkışlarda ve son hızda duk 390 dan düşük bir performans sergiliyor. Hızlanmalar çoğu kişiyi cezbetmeyecek. 400 lük bir motorla r25 geçemediğinizi ve geride kaldığınızı bilmek bile sarsıcı
Niye öyle diyon? Bursalı mühendis tork diyor tork diye gelirler şimdi... Gece koynumuza sokacaz sanki 250cclik motoru geçemeyen torku.
Ne güzel bir y.servismiş, ''çek ortaya bi karışık'' cinsinden....Bi tane ns 200,KTM exc250 ve Duke 390, VFR800F,CBF500..maaşallah herşeyden vaRR.:mrgreen:
Yok motomekanik Ankara'da bir tanedir. Hakikaten büyük bir adım Bajaj adına Ankara için.
R25'i kalkışta geçemediğini gösteren bir tane videonuz var mı ? Varsa yazın bilelim. Ayrıca Bursa'lı mühendis diye beni kastediyorsanız ben Bursalı değilim. Ve evet tork her şeyden ama her şeyden daha önemlidir, güç ise bu işlerden anlamayan çoluk çocuğun kandırmacasıdır. Biri kırk yılda bir çıkacağı ama her gün çıkacağını sandığı 170 km/saat hızın hayaliyle yaşarken diğeri her 30 sn'de bir farkında olarak aldığı 35 Nm torkun keyfini yaşar.
Motorun R25 ile karşılaştırmalı bir tane videosu yokken ve benim koyduğum CBR250R videolarına rağmen hala bu motorun R25'ten daha performanslı olduğunu sanıyorsunuz ya artık bir şey demek istemiyorum. Markacılık malesef gözleriniz kör etmiş durumda. Tamam kardeşlerim motor kötüyse o zaman gidip sıfır 250'lik naked Japon alabilirsiniz. Tabi 20 bin'i vermeyi kendinize yedirebiliyorsanız.
Burada bu sayfaya kadar yazılanlardan şunu anlıyorum ki bu ülkede iyi ve uygun fiyatlı mal gelmesini çoğunluk istemiyor. İstememe sebepleri de maddi durumlarının daha kalitelilerini almaya el vermesi. Ben başka bir açıklama bulamıyorum. Benim 20 bin TL'ye aldığım malın daha iyisini başkaları daha ucuza alamasın.
Neyse, motor gelsin test sürüşleri yapılsın, meşhur R25 ile kalkış vedoları (artçılı olarak) bir çekilsin ondan sonra devam ederiz.
newmoto76
11 Mart 2017, 21:01
Bu motor iyidir hoştur hızlıdır güçlüdür ayrı mesele.. Ayrıca Bajajı şahsen "özgün" tasarımı nedeni ile kutluyorum. Çünkü Benelli açık açık emek hırsızlığı yapıyor tasarımları çalarak. Bajaj buna tenezzül etmiyor orjinal tasarımları gayette başarılı..
Ancak.. Kuralkan ın yada Bajaj ın herneyse.. Servisi yada ürünü iyileştirmekle ilgili bir çabası somut olarak yok. Olsaydı görürdük hepberaber..
Örnek. Yamaha Mt 25 deki yağ pompası sorunlu diyip geri çağırıyor değiştiriyor. İyileştirme marka açısından budur..
Bajaj stop etme , gösterge, akü vb. sorunlarla ilgili ne somut bir açıklama yaptı nede %100 sorunu çözdük gelin çözelim bitsin dedi.. Servise gidin demek çözüm mü?
Şimdi Seko kardeşim gittin aldın diyelim Dominarı 18 bine .. Diyelimki göstergen resetledi. Motorda ara ara stop etti.. Yada Allah korusun daha kötü birşey oldu.. Servise git demek çözüm müdür? Sorunun kökten halledilmesimi? çözümdür?
polo34
11 Mart 2017, 21:17
Motorun fiyatı arttıkça müşteri profili ve beklentileri değişiyor, durum böyle, yazıp çizip birbirinizi kırmayın artık:) Ekrem bey durumu anlamıştır artık, müşteri adayları iyi servis istiyor, mesajı verdiniz artık, yeter gayri:) bana kalsa büyük şehirlere iki adet çok büyük servisi firma adına açardım, hatta araçla motoru müşteri evinden ücretli olarak aldırırdım, servis sorunu da sıfırlanmış olurdu, istanbul ankara izmir belki bir iki şehir daha...
efendy06
11 Mart 2017, 21:28
R25'i kalkışta geçemediğini gösteren bir tane videonuz var mı ? Varsa yazın bilelim. Ayrıca Bursa'lı mühendis diye beni kastediyorsanız ben Bursalı değilim. Ve evet tork her şeyden ama her şeyden daha önemlidir, güç ise bu işlerden anlamayan çoluk çocuğun kandırmacasıdır. Biri kırk yılda bir çıkacağı ama her gün çıkacağını sandığı 170 km/saat hızın hayaliyle yaşarken diğeri her 30 sn'de bir farkında olarak aldığı 35 Nm torkun keyfini yaşar.
Motorun R25 ile karşılaştırmalı bir tane videosu yokken ve benim koyduğum CBR250R videolarına rağmen hala bu motorun R25'ten daha performanslı olduğunu sanıyorsunuz ya artık bir şey demek istemiyorum. Markacılık malesef gözleriniz kör etmiş durumda. Tamam kardeşlerim motor kötüyse o zaman gidip sıfır 250'lik naked Japon alabilirsiniz. Tabi 20 bin'i vermeyi kendinize yedirebiliyorsanız.
Burada bu sayfaya kadar yazılanlardan şunu anlıyorum ki bu ülkede iyi ve uygun fiyatlı mal gelmesini çoğunluk istemiyor. İstememe sebepleri de maddi durumlarının daha kalitelilerini almaya el vermesi. Ben başka bir açıklama bulamıyorum. Benim 20 bin TL'ye aldığım malın daha iyisini başkaları daha ucuza alamasın.
Neyse, motor gelsin test sürüşleri yapılsın, meşhur R25 ile kalkış vedoları (artçılı olarak) bir çekilsin ondan sonra devam ederiz.
İyi ve uygun fiyatlı mı?
Bak hocam, uygun fiyatına bir şey diyemem, ancak halen iyi olduğunu iddia edebilmen yazılanları okumadığın anlamına geliyor. 40 tane kronik sorunu var 200NS'in, millet kan ağlıyor, nerede iyi mal?
İyi malı uygun fiyata falan getirmedi kuralkan. Yahu afedersin psikopat mısın? Kuralkandan bahsediyoruz hocam, kuralkandan. Kuralkan bu güne kadar hangi kaliteli malı ucuza getirmiş?
Bak hocam, yapılan şu, yeni üretilen, ne gibi sorunları olduğu bilinmeyen bir motoru getirdiler, bizim ülkemizde test ettiler. 3 yıllık test aşaması sonucunda euro4 kısıtlamalarına uygun halde, eski motorlardsan edindikleri deneyim ile, şimdi gider avrupaya satarlar o motorları, ya da en azından denerler.
Her tarafından yağ akıtan bir bloğa sahip, aküsü kendi kendine biten, göstergesi bir çalışıp bir çalışmayan, denge sensörü zırıldayan, stop eden, rölantisi düzensiz, kalitesi vasat, koltuğu rahatsız, soğutma sıvısı ile yağı karıştırarak beyazımtrak bir karışım elde edebilen, az yakma iddialarına 6 ay kullandıktan sonra oturma organımla güldüğüm, servisi dandik, dahası işletme giderleri selef kabul edilebilecek CBR250 ve R25'den ucuz falan olmayan, sizi habire vites değiştirmek zorunda bırakan bir motorun neyi kaliteli maldır anlamadım. Bir anlatın da öğreneyim. Bir motor sırf rakiplerinden (aslında rakip değiller ama cbf ve ybr'den) 20 km daha fazla hız yapabildiği halde onlara yakın bir fiyata satıldığı için, sırf arkada da disk freni ve enjeksiyonu olduğu için kaliteli olmaz. Bir malı kaliteli yapan kullanım ömrü'dür, servis ve yedek parça hizmetleridir. Unutmuşum, yokuş yukarı kalkışlarda bariz balata yakıyor. Kokusunu alıyor burnunuz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
Motorun fiyatı arttıkça müşteri profili ve beklentileri değişiyor, durum böyle, yazıp çizip birbirinizi kırmayın artık:) Ekrem bey durumu anlamıştır artık, müşteri adayları iyi servis istiyor, mesajı verdiniz artık, yeter gayri:)
Hocam zannediyorlar ki kötülüğüne konuşuyorum. Bak parası olan adam zaten ucuz diye bir motoru tercih etmez. Dolayısı ile bütçesi kısıtlı adam gider bajaj alır. Arkadaş, bana 6 ayda 1200 lira harcattı bakımları hariç, bunu hangi bütçesi kısıtlı arkadaş karşılayabilirdi? Biri beni aydınlatsın. Adam üniversite öğrencisi, çalışacak part time, canını çıkartacaklar, biriktirip motor alacak, aldığı motor garantiye girmeyecek işgüzar bir servis yüzünden. 1200 lira masraf çıkacak ve karşısında muhattap bulamayacak. 2 ay, belki 3 ay yatacak motor. Yazık değil mi? Tamam daha az teknolojik, daha az gidiyor, ama misal ybr alsaydı bu öğrenci, benzinini koyup koyup gezecekti. Ben demiyorum ki bajaj satılmasın, yasaklansın. Servisler düzeltilsin. Tamam Honda servisi gibi olmasına gerek yok, kahve ikram etmeseler, motoru yıkamadan iade etseler de olur. Valla razıyım, yeter ki milletin motorunu yapacağız diye bozmasınlar, milleti zarara sokmasınlar.
Bu da bu başlığa son mesajımdır. Birilerine birşeyler anlatmak için kırıcı olmaya gerek yok hakikaten. İsteyen okur anlar, isteyen alır, yaşar anlar.
Üçüncü ihtimal, Ekrem bey bıkar benden, gider servis müdünün canını okur "senin yüzünden markamızı nadı kötüye çıkıyor" diye, servisler düzelir. Biz de tavsiye ederiz yeni motor alacak bütçesi kısıtlı kullanıcılara.
burak burk
11 Mart 2017, 22:48
40 sayfa yazılmış 140 sayfada yazılsa motor gelmeden herkesin konuştuğu sallamasyondan ileri gitmez.dominar zaten naked cruser şeklinde lansman edildi.gezi motoru rahatlığında naked motor kullanımı kolaylığında bir motor.az yakıyor ve 2 kişide gitseniz uzun yola çekiş gücü yüksek olduğu için geze geze bakına bakına dolaşırsınız.ktm motoruyla aynı ama ilgisi yok videolardanda gördüğünüz kadarıyla.evet r25 kalkıştada tokatlar son hızdada tokatlar pisttede tokatlar.r25 zaten bu amaçla üretilmiş bir motor.dominarın gücünü şöyle anlarız binersiniz r25e 30 40 km dominarla bir yere seyredersiniz,adam vites bile değiştirmezken r25 vites düşürür motoru bağırtır dominardanda çok yakar.biraz beklenti meselesi 370 cc ye kanmayın ekonomi çekiş gücü ve rahatlık sunan bir motor olarak geliyor.alırım basarım yarışırım diyen adamın motoru değil.ns200 öleydi çünkü tüm 250 cc lere meydan okuyabiliyordu.bende ns200ümle kawasaki z250 sl ile defalarca yarıştım aradaki farkı fiyata vurunca çok komik oluyordu.atabildiği fark max 4 5 motor boyu oluyordu.bu arada sanırım henüz motora kapora veren yok ?
Merhaba arkadaşlar.
Efendy ve diğer arkadaşların servis konusundaki fikirlerine kısmen katılıyorum. Firmanın servis sayısını azaltıp hizmet kalitesini arttırması kaçınılmaz görünüyor.
Polo34 kişisinin tespitleri çok yerinde, Efendy kişisi de güzel tespitlerde bulunmuş ancak ifade etme tarzı çok yanlış.
Iyi pazarlar herkese.
YasinC
12 Mart 2017, 12:14
Dün 9200 km'de olan Pulsar'ımı motomekanik'e götürdüm ilgi, alaka gerçekten çok iyi. Motoru baştan aşağı her şeyini kontrol ettiler. Önceki servis bozuntusu motorun altındaki tapaya zarar vermiş. Haberim bile yok onu gösterdiler. Sipariş verilmesini istedim haftaya da o yüzden gideceğim.
Ankara'nın çoğu yerleşim yerine uzak olsa da servis sorunu çözülmüş. Ben memnun kaldım. :)
Dominar konusuna gelince, ben bu motorun performansını çok eleştirdim 15. sayfalara giderseniz görürsünüz. Hatta Seko nikli arkadaş ile baya tartıştım ancak şöyle bir gerçek var. 2017 fiyatları 250cc motorların açıklandı hepsi karabiber tuz karışık. 250cc motorların fiyatlarına bakınca bu motor alınır duruyor. Şöyle bir saçmalığa girilmemesi gerek mt25'de 35 hp buda 35hp. Bu motor tork değerleri ile fark atıyor 2 kişi ile çok daha rahat gider çanta ıvır zıvır doldurduğunuzda.
MT25 ile seyahate çıktığınızda 8000 devrin altına düşmezsiniz dominar ile 6000 devir civarlarında gezersiniz vites yükseltip düşürmek ile uğraşmazsınız. Açıkçası daha konforlu bir motor. Ha şöyle bir şey var. Titreşim yok deniyor, kimileri var diyor gelip test etmeden bir şey demek zor. Dominar baya heybetli bir motor. Kalite olarak Yamaha'daki kalite hissiyatı belki yoktur ancak MT25'de ahım şahım kaliteli bir motor değil.
Pulsar'daki gibi atiklik ve performansa yönelik yapılmamış bir motor. Beygir gücünün düşük olmasını ben gelecek olan RS'e bağlıyorum.
Bu motor iyidir hoştur hızlıdır güçlüdür ayrı mesele.. Ayrıca Bajajı şahsen "özgün" tasarımı nedeni ile kutluyorum. Çünkü Benelli açık açık emek hırsızlığı yapıyor tasarımları çalarak. Bajaj buna tenezzül etmiyor orjinal tasarımları gayette başarılı..
Ancak.. Kuralkan ın yada Bajaj ın herneyse.. Servisi yada ürünü iyileştirmekle ilgili bir çabası somut olarak yok. Olsaydı görürdük hepberaber..
Örnek. Yamaha Mt 25 deki yağ pompası sorunlu diyip geri çağırıyor değiştiriyor. İyileştirme marka açısından budur..
Bajaj stop etme , gösterge, akü vb. sorunlarla ilgili ne somut bir açıklama yaptı nede %100 sorunu çözdük gelin çözelim bitsin dedi.. Servise gidin demek çözüm mü?
Şimdi Seko kardeşim gittin aldın diyelim Dominarı 18 bine .. Diyelimki göstergen resetledi. Motorda ara ara stop etti.. Yada Allah korusun daha kötü birşey oldu.. Servise git demek çözüm müdür? Sorunun kökten halledilmesimi? çözümdür?
Tabi ki hiç çıkmaması önemlidir, servise gidip çözülse bile sinir olmak çok kötü birşey ancak henüz çıkmamış bir problemi önceki motorlarda oldu diye var kabul etmek bana garip geliyor. Bunlar iki farklı firmanın ki modeli kadar farklı motorlar. Bir yerlerden veya Hint forumlarından bu konuda bir şikayet okuduysanız eyvallah ama varsayımlar üzerinden tartışmak gereksiz oluyor. Bunu sadece Bajaj için yazmıyorum, tüm marka ve modelleri haksız karalamaya karşı savunurum. Henüz yaşanmamış sorunları kesin olacak gibi konuşmak doğru değil.
NS200'de sorunlar var deniyor ki vardır ama diğer yandan hiç sorun yaşamayan ve son derece memnun olan arkadaşlar da var. Evet belki Türkiye bir nevi deneme tahtası oldu ama bu da Dominar için daha iyi servis hizmeti alabilmenin yolunu açıyor. Bakın ben CBF150 motorumu aldığımın ertesi günü karbüratör arızası için servise götürdüm ve servis karbüratörü sökerken motor bloğunu anahtarla çizdi, içim acıdı. Ne yapayım şimdi yani NC750 alasam da aynı şey olacak diyebilir miyiz ? Bunlar Honda'da bile oluyor ama tabi oranı Bajaj'a göre daha az.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:00 ----------
Ben şahsen biraz takıntılı birisi olmakla beraber aldığım bir mal parasına göre iyiyse pek çok şeye tolerans gösteren bir insanım ve bütün değerlendirmelerimi bu bakış açısıyla yapıyorum. Kendi motorumu 6500 TL'ye Spacy Alpha yerine 3500 TL vererek aldım. Bunun karşılığında markası daha önceden bildiğim ve kullandığım Lifan olduğu için iyi ve sorunsuz bir motor ancak vasat hatta kötü bir servis hizmeti alabileceğimi önceden biliyordum. Arada ufak tefek sorunlar çıkabilirdi ama bunu da göze almıştım. Sonuçta 6 aydır bu motoru zevkle kullanıyorum. Serviste elemanın özensizliğinden saçma sapan ayar sorunları yaşadığım oldu ama çok dert etmedim, atla deve değillerdi. Tek gerçek sorun egzoz saplamasının motor bloğunun içinde kırılması oldu, onu da serviste oturup bir saat elemanla birlikte kendim çalışarak hallettim. Hatta saplamayı çıkarabilmek için gidip cebimden 10 TL'ye kaliteli matkap ucu bile aldım. Şu anda motoru sorunsuz kullanıyorum, fiyatına göre harika bir motor ve herkese tavsiye ederim. İyi ki Spacy almamışım diyorum. Şimdi siz bu tip şeylerle karşılaşmaktan büyük rahatsızlık duyuyorsanız o zaman Spacy'yi alacaksınız.
Şimdi bu bakış açısıyla Dominar'ı yorumlarsam, 18 bin TL'ye çok iyi performanslı 400 cc bir motor alacağım. Bana göre gösterdği performans çok iyi bir performanstır. Bir motorun rahatlıkla 130 yapabilmesi, hiçbir koşulda ve yükte zorlanmaması benim için yeterlidir ve motor çok iyi performansa sahiptir. Bunu 250 cc'ler de bir yere kadar yapar ama bir tık fazlasını tercih ediyorum. Şimdi böyle değerlendirdiğim bir motoru bana 18 bin TL'ye yani 250 cc fiyatına hatta altına veriyorlarsa ben bunda çıkacak ufak tefek sorunlar razı olurum. Aküsü mü kötü ? Gider en iyisini alır takarım. Lastik mi kayıyor, lastik alırım veya haddini bilerek sürerim. Ama sonuçta elimde 18 bin TL'ye 400 cc motor olur. Servisi ise hiç dert etmiyorum. Daha bayiden alırken adama benim istediğim yağı koyacaksanız alacağım derim olay biter. Gözümden en ufak şey kaçmadığı için ıvır zıvır şeyleri halletmeden servisten çıkmam. Ustaya ahkam kestirmem, saçmalarsa üste çıkmayı bilirim. Bu gıcık duruma bir süre sonra alıştıklarından zaten sorun çıkmasın diye bir süre sonra motoruma gerekli özeni göstermeye başlıyorlar. Ha bunlar profesyonelliğe sığmaz tabi, kişiye göre muamele olmaması gerekir ama oluyor ne yapalım ? 400 cc bir motoru iyi bir fiyata alıyorsanız bunun bir bedeli olacaktır. Diğer yandan Bajaj firması ciddi bir firma olduğundan mutlaka Çin servislerine göre daha standart ve prosedüre bağlı bir yaklaşımı da mutlaka vardır.
Özet olarak ben bu şekilde düşünüyorum.
YasinC
12 Mart 2017, 14:00
Ben son indirim ile karar verdim gibi TNT250 beni baya cezbetti. Malzeme kalitesi vs gerçekten piyasadaki ürünlerden iyi kendi sınıfında.
mavellen
12 Mart 2017, 18:34
[/COLOR]
Haklısın dostum, 18 bin lira parasını bajaja bağlayacak müşteri kitlesinin bajaj servislerinden neler çektiğimizi bilmesine gerek yok zaten. Herkes kendisi tecrübe etmeli aynı kazığı çünkü.[/QUOTE]
Biliyoruz merak etme sen.Konu ile alaklı yaz ammenna.Alakasız birsürü yorumun var.Sıkıntı yediğimiz kazık değil.Sıkıntı sizin dominar başlığında dominar ile alakasız uzun uzun paylaşım yapmanız.
efendy06
12 Mart 2017, 18:59
[/COLOR]
Haklısın dostum, 18 bin lira parasını bajaja bağlayacak müşteri kitlesinin bajaj servislerinden neler çektiğimizi bilmesine gerek yok zaten. Herkes kendisi tecrübe etmeli aynı kazığı çünkü.
Biliyoruz merak etme sen.Konu ile alaklı yaz ammenna.Alakasız birsürü yorumun var.Sıkıntı yediğimiz kazık değil.Sıkıntı sizin dominar başlığında dominar ile alakasız uzun uzun paylaşım yapmanız.[/QUOTE]
Konuştuğumuz her şey Bajaj ekseninde dönüyor. Yoksa yalan mı söylüyor Ekrem bey? Bu dominar başka markanın ürünü mü? Yoksa dominar'a başka servisler mi bakacak?
Ha şunu yaparız, inşallah Ekrem bey ve ekibi bu servis işine de kalıcı bir çözüm getirir, bizde hep beraber alkışlarız. Bu olmadıkça ben yuhalarım kimse kusura bakmasın.
abeciMotoru
13 Mart 2017, 09:32
Biliyoruz merak etme sen.Konu ile alaklı yaz ammenna.Alakasız birsürü yorumun var.Sıkıntı yediğimiz kazık değil.Sıkıntı sizin dominar başlığında dominar ile alakasız uzun uzun paylaşım yapmanız.
Konuştuğumuz her şey Bajaj ekseninde dönüyor. Yoksa yalan mı söylüyor Ekrem bey? Bu dominar başka markanın ürünü mü? Yoksa dominar'a başka servisler mi bakacak?
Ha şunu yaparız, inşallah Ekrem bey ve ekibi bu servis işine de kalıcı bir çözüm getirir, bizde hep beraber alkışlarız. Bu olmadıkça ben yuhalarım kimse kusura bakmasın.[/QUOTE]
Herşeyi çok güzel anlatmışsın ama bazıları idrak noktasında sıkıntı yaşıyor, yada başa gelmedikçe dank etmiyor illa bi yaşamaları gerek,
bacac'ın müşterilerine sunduğu hastalıklı karakteristik armağanıdır bu.
ozzzzz80
13 Mart 2017, 10:31
kim ne derse desin benim şahsi görüşüm dominar fiyatı çok yüksek. gerçi bajaj ns200 hariç fiyatları yanlış belirlemiş. rs 200 14000 e yakın fiyat kim alır? dominar 15-16 bin bandında satışa sunulsaydı insanlar daha almak için iştahlı olabilirlerdi. bu durumda cb 500 f gibi japonların 2. elleri güçlenir benim gözümde. lansman fiyatı bide 18000. ya sonra? 18500-19000 e mi oturacak?
mavellen
13 Mart 2017, 11:14
Biliyoruz merak etme sen.Konu ile alaklı yaz ammenna.Alakasız birsürü yorumun var.Sıkıntı yediğimiz kazık değil.Sıkıntı sizin dominar başlığında dominar ile alakasız uzun uzun paylaşım yapmanız.
Konuştuğumuz her şey Bajaj ekseninde dönüyor. Yoksa yalan mı söylüyor Ekrem bey? Bu dominar başka markanın ürünü mü? Yoksa dominar'a başka servisler mi bakacak?
Ha şunu yaparız, inşallah Ekrem bey ve ekibi bu servis işine de kalıcı bir çözüm getirir, bizde hep beraber alkışlarız. Bu olmadıkça ben yuhalarım kimse kusura bakmasın.[/QUOTE]
İstediğini yap farkındamısın bu başlık bajaj hizmet kalitesi başlığı değil.Dominar 400 kullanıcı bilgi paylaşım yeri.Yani dominar pulsarda değil hondada değil veyahut başka bir markanın ürününün bilgisinin paylaşıldığı yerde değil.Dominar başlığı onu anlatmaya çalışıyorum sen anladın ama.Neyse sende son sözü söyleme hastalığı var söylede kurtul bende yazmıcam sana.
Seni engellersem belki mesajlarını görmem.Sen ve abecimotor okadar rahatsız ediyorsunuzki.İrite oldum kelimesi tam yerinde.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO