Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
fakir ama gururlu
02 Haziran 2020, 00:03
Şu motor çift silindir olsa tadından yenmezdi. Yeni çıkan UG modeli gerçekten başarılı. Balansör de gelmiş. Tek eksiği V motor. Bu motora tek silindir olur mu allasen.
ozan1991
02 Haziran 2020, 00:08
Şu motor çift silindir olsa tadından yenmezdi. Yeni çıkan UG modeli gerçekten başarılı. Balansör de gelmiş. Tek eksiği V motor. Bu motora tek silindir olur mu allasen.
dominar fp ürünü olduğu için sevildi daha yüksek fiyatlara istediği satışı yapamaz bence fiyatı etkilemez mi çift silindir olması
fakir ama gururlu
02 Haziran 2020, 00:14
dominar fp ürünü olduğu için sevildi daha yüksek fiyatlara istediği satışı yapamaz bence fiyatı etkilemez mi çift silindir olması
Elbette fiyat daha yüksek olacaktır, ama çift silindir olup, bir kaç bin daha pahalı olsa eminim daha geniş pazar bulurdu. V motor ve touring camı ile bu motor devlere kafa tutardı.
cb 650f
02 Haziran 2020, 10:30
2 silindir fiyatı etkiler ktm 490 2 silindirli bir motor üzerinde çalışıyor 2 yıldır bu sene gelmesse seneye gelir o zaman bir fiyat tahmini yapa biliriz bu senenin 2 yarisindan sonra dominar 250cc gelecekti vurus muhabbetinden dolayı seneye kaldı
reo
02 Haziran 2020, 11:55
Arkadaşlar benim motorda fren hidroliği hem ön hem de arkada eksik gibi; seviye göstergesinde ve hatta haznede yağ göremiyorum. Bu durumda hazne kapağını açıp ilave yapsam sorun olur mu? Yani hava falan yapar mı? Mevcut yağ motorla beraber yeni olduğu için komple değiştirmek istemiyorum, seviyeyi tamamlayacağım.
Soğutma sıvısı da minimum çizgisinin hemen üzerinde, rodaj bakımında servise tamamlayalım dedim, sen antifriz al ekleriz dedi :)
cb 650f
02 Haziran 2020, 12:23
490cc Yapımı 2 Silindirli KTM Duke Ve RC Spor Bisikletleri
MAXABOUT EKİBİ 1 Haz 2020 53932 0
FACEBOOK
KTM, ülke için yeni bir 490cc 2 silindirli motosiklet hazırlamayı planlıyor. Aynı şey Hindistan'da Bajaj Auto'nun yardımıyla üretilecek. KTM şu anda dünyanın en iyi spor markaları arasındaki üç pozisyondan birini almak için mücadele ediyor. Yeni serinin altındaki ilk ürün üç segmentten herhangi birine düşebilir, ancak bir Duke sokak savaşçısının şansı daha yüksektir.
KTM'nin en çok satan makinesi Duke, hafif çerçevesi ve sınıfında lider güç çıkışı ile bilinir. KTM RC serisi tam soluk, piste özgü performans sunarken, Adventure serisi çift amaçlı bir tasarım ve arazide kullanılabilirlik ile birlikte gelir. Yeni 490cc motosiklet Hindistan'a tamamen yeni bir segment getirecek.
yokon
02 Haziran 2020, 13:30
Arkadaşlar benim motorda fren hidroliği hem ön hem de arkada eksik gibi; seviye göstergesinde ve hatta haznede yağ göremiyorum. Bu durumda hazne kapağını açıp ilave yapsam sorun olur mu? Yani hava falan yapar mı? Mevcut yağ motorla beraber yeni olduğu için komple değiştirmek istemiyorum, seviyeyi tamamlayacağım.
Soğutma sıvısı da minimum çizgisinin hemen üzerinde, rodaj bakımında servise tamamlayalım dedim, sen antifriz al ekleriz dedi :)
Motosiklet yeniyse muhtemelen sıvılarda eksiklik yoktur. Gösterge yanıltıyor olabilir. Motor dik açıda vs değilse eksik görünüyor olabilir.
Fakat bir ihtimal eksiklik varsa üzerine ilave edebilirsin. Aynı tür sıvıdan koymalısın.
reo
02 Haziran 2020, 15:26
Motosiklet yeniyse muhtemelen sıvılarda eksiklik yoktur. Gösterge yanıltıyor olabilir. Motor dik açıda vs değilse eksik görünüyor olabilir.
Fakat bir ihtimal eksiklik varsa üzerine ilave edebilirsin. Aynı tür sıvıdan koymalısın.
Teşekkür ederim cevap için.
Kontrol ettim ve ağzına kadar dolu olduğunu gördüm. Demek ki o yüzden dışarıdan belli olmuyor.
IronHand1
03 Haziran 2020, 17:30
iyi günler givi e22n yan çanta aldım bugün bunu nasıl taktıracağım motorsiklete hangi çanta demirini almam gerekiyor ve bağlantı aparatları çanta demirinden mi çıkıyor çünkü içerisinde sadece çanta var ve ek olarak en uygun nereden temin edebilirim
Cyan
03 Haziran 2020, 20:05
iyi günler givi e22n yan çanta aldım bugün bunu nasıl taktıracağım motorsiklete hangi çanta demirini almam gerekiyor ve bağlantı aparatları çanta demirinden mi çıkıyor çünkü içerisinde sadece çanta var ve ek olarak en uygun nereden temin edebilirim
Özel yaptıracaksınız herhalde, Givi Dominar 400 için arka veya yan çanta demiri çalışmamıştır. Bajaj Avrupa'da satılmıyor.
kdiner
03 Haziran 2020, 22:24
iyi günler givi e22n yan çanta aldım bugün bunu nasıl taktıracağım motorsiklete hangi çanta demirini almam gerekiyor ve bağlantı aparatları çanta demirinden mi çıkıyor çünkü içerisinde sadece çanta var ve ek olarak en uygun nereden temin edebilirim
O çanta için özel bağlantı aparatı alacaksın ve o aparatları da yan çanta demiri alıp montaj yaptıracaksın, yani biraz özel yapım işi olacak senin iş.
IronHand1
03 Haziran 2020, 22:56
gp kompozit in d400 için olan yan çanta demiri olurmu yapan varmı bağlantı aparatı alıp takıran falan?
kdiner
04 Haziran 2020, 08:43
gp kompozit in d400 için olan yan çanta demiri olurmu yapan varmı bağlantı aparatı alıp takıran falan?
Olabilir görmek lazım.
Cloud
04 Haziran 2020, 23:16
Selam.
Arkadaşlar 15 binde zincir deģişmek nedir yav? 75 bin km kullanıp değişmeyen var, bi zincir hiç değilse 30 , 40 bin gitmeli, 15 binde zincir değişiyosa kullanımda ya da zincirde fabrikasyon bi sorun var demektir.
Geçmişte 6 bin km de subap ayarı yaptıracam diyen vardı 150cc motor için, tecrübeli bi abimiz servis sizi yemiş 40 binden önce subap ayarı gerekmez motorda bi sorun yoksa demişti. Bunu da ona benzettim ben.
Cyan
04 Haziran 2020, 23:29
15.000 normaldir. 40.000km kullanılmış zinciri görmek isterim; eminim Arap Kadri donu gibi bir şeydir :) :) :)
Cloud
05 Haziran 2020, 11:44
14.500km de ybr 125 sattım yıllar önce zincir pırıl pırildi ve alan arkadaş da 30 binleri gördü sonra ne yaptı bilmem. Siz abartmışsınız, 15 bin km. yi ben 1 yılda yapıyorum. Dominarı 11.600 de sattım zincir sıfıra yakın temizlikteydi. Ya motoru feci hırpalıyorsunuz ya da zincire yanlış bakım yapıyorsunuz. Buyrun 73bin km kullanan adam.
https://youtu.be/aWS_IkgvmFo
Şu an xmax var ama söz bi sonraki zincirli motorumu 40 bin kullanıp zincir videosu yapacam. Kullanıma bağlı o iş, 15bin normaldir, kime göre, bana göre çok erkendir değşmek için. Boşa kazıklanmaktır.[COLOR="Silver"]
Bu da link. Arap Kadri donu gibi zincir linki.😁 Benzetme süper ama.
https://www.motorumla.net/zincirin-bakimini-nasil-yapiyorum/
Ha bu arada 17400 km'de sattıģım ns150nin de zinciri gayet iyi durumdaydı.Bu km ler duzgun kullanılan motorda zincir değışimi için çok erken bana göre. Zincirinize bakın alttan değil de üstten sarkma var mı, o zaman belki zincir dişli seti tamamen değişmeli, ama bu yoksa ve zincir de bozulma gözlenmiyorsa size değiselim diyen servisi bi sorgulayın derim.
kdiner
05 Haziran 2020, 12:41
Bende horkullanmıyorum ama tüm bajaj motorlarımda 15000km altı üstü oynayabilir değiştirmek zorunda kalmıştım zaten zincir ya vurma yapar tak tak değiş beni diye yada bir yeri bol bir yeri gergin olur, did veya daha kaliteli bir zincir alırsan biraz daha iyi gider orijinale göre ve biraz da kişiye göre. Birde ne tür yol şartlarında kullandın oda var benim gibi her yola girersen benim açımdan normal.
Cyan
05 Haziran 2020, 13:39
İyi kalite, üst seviye DID veya JT X ring zincirleri ortalama 20.000km civarı kullanıyorum. Kışın haftada bir (250km), yazın iki haftada bir (500km) temizler ve yağlarım. Motosikleti agresif kullanmıyorum, teker vs. gibi saçmalıklar yapmıyorum. Ama kullanım hep şehir içi, bu unsur CB500F'in kısa vites aralıklarına sahip olması gerçeği ile birleşince bayağı çok vites değiştiriyorum anlamına geliyor.
20.000 civarında değiştirdiğim zincir bir 5-6.000 daha yapar mı yapar, ama yıpranma belirtilerini gördüğüm gibi değiştiriyorum. Daha gerdirme payını bitirdiğim zincir olmadı. Sizin kriteriniz gerdirme payını bitmesi ve takılma yapan bakla olması herhalde? Ben bunları görmeden değiştiriyorum... Benim kriterlerim aşağıdaki gibi:
Zincir gerginliği uygun ayarlandıktan sonra;
- Zincirin alt tarafı gerdirilip bırakıldığında üst tarafta çift oynama oluyor mu? (Olmamalı...)
- Zinciri hareket yönüne dik olarak ittirdiğimde kaydırıcıların üzerinden aşacak ve/veya lastiğe değecek kadar esniyor mu? (Esnememeli...)
- Zincir arka dişli saat 3 yönündeki baklalardan birini çektiğim zaman dişli boşluğu görünecek kadar esniyor mu? (Esnememeli...)
(Bu yukarıdakileri Dave Moss'un bir videosundan öğrenmiştim...)
Yukarıdaki belirtileri gösteren zincir benim nazarımda bitmiştir ve değiştirilmelidir, Arap Kadri donu benzetmem bundan ötürüdür...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------
@emenyasin başka bir konuda ilgili videoyu paylaşmış:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/203237-zincir-disli.html#post4563806
Cloud
05 Haziran 2020, 16:58
Ne tür motor, ne tur yol, ne tür, ne tür yaglama ve bakım kullanım hepsi etkier.
Racing motorda 15 bin normal olabilir ama 150cc alette size de baģlı olarak çok erken olabilir. Benim motrlarimda o kmlerde hiç zincir degişmedim, servisim de önermedi, kontrollerimde de gayet iyi durumdaydı, ha ama benle.motor sürüp fazla uslu efendi süruyorsun diyebilirsiniz onu bilemem.
Bu sebeple genelde grup sürüsü bile yapmam. Dedim ya en başta kullanıma baģlı, adam 73bin k. kullanmış, yurtdışı gezmış sorun yok, ama siz 15 binde atarsınız. Ben en doğru bu demiyorum ama bence erken diyorum. Servislerce de bu şekilde kazıklanan çok insan var diyorum. Tabii ki 10 bin km de dediklerinizi görüp ayarlamama rağmen hala düzelmiyorsa o zincirle 40 bin yapacam demiyorum. Ben de o km lerde bunlar olmuyor diyorum.
Cyan
05 Haziran 2020, 17:48
Ne tür motor, ne tur yol, ne tür, ne tür yaglama ve bakım kullanım hepsi etkier.
Racing motorda 15 bin normal olabilir ama 150cc alette size de baģlı olarak çok erken olabilir. Benim motrlarimda o kmlerde hiç zincir degişmedim, servisim de önermedi, kontrollerimde de gayet iyi durumdaydı, ha ama benle.motor sürüp fazla uslu efendi süruyorsun diyebilirsiniz onu bilemem.
Bu sebeple genelde grup sürüsü bile yapmam. Dedim ya en başta kullanıma baģlı, adam 73bin k. kullanmış, yurtdışı gezmış sorun yok, ama siz 15 binde atarsınız. Ben en doğru bu demiyorum ama bence erken diyorum. Servislerce de bu şekilde kazıklanan çok insan var diyorum. Tabii ki 10 bin km de dediklerinizi görüp ayarlamama rağmen hala düzelmiyorsa o zincirle 40 bin yapacam demiyorum. Ben de o km lerde bunlar olmuyor diyorum.
Benim sıkıntılı bulup 21.000'de değiştirdiğim zincir için servis problem yok 30.000'e kadar gider demişti yalnız. Servis lafına göre iş yapmıyorum ben, çünkü aynı servis amortisör yağı değişimine de "abi keçeler sızdırma yapmıyorsa gerek yok" diyor! :) :) :) İstemesem fren sıvısını da kontrol edip değiştirmezler. Şimdiye kadar hiç kontrol edip teklif etmediler, ki yetkili serviste hiç yaptırmadım bu işlemi, kayıtlarında yok... (Halbuki 6-12 ay arasında mutlaka değiştirilmeli fren sıvıları!)
21.000'de dişlileri de değiştirmiştim ve yenileri ile üst üste koyduğunuzda aşınma bariz farkediliyordu. (Bir yöne doğru hafif dalgalanmaya başlamışlardı, sadece eskiye bakınca anlaşılmıyordu ama yenisi ile yan yana veya üst üste koyduğunuz zaman çok net görünüyordu...)
Doğrudur, 150'lik bir motosiklet güzel kaliteli bir zincir ve usturuplu kullanımla daha uzun km'ler yapabilir belki de. Benim kullandıklarımın en düşüğü 43Nm torku var, öncekinin 68Nm torku vardı. Bunların zincire yüklediği kuvvet daha fazla.
Inzel / Murat kardeşimizin kullanımı da ortalama bir kullanım değil; oldukça istisnai ve uçlarda olan bir kullanım - aşırı uçlardan örnek vermemekte fayda var.
Cloud
05 Haziran 2020, 20:56
Size göre ben de uç örneģim demek ki. Dedim ya bu iş motorun dinamikleri ve sizin kullanıminizla bağlantili ben 6 ayda fren hidroliği değişmem çünkü gerek yok, ölmesi mevsime, motorun fren kullanımına v.s. bi sürü şeye bağlı onu da 5 sene değışmeyen var ki ortalaması 2 yıl filandır.
O yüzden tamamen kullanılan alete ve kişiye göre deģişen şeylerde her şeye uç örnek demek mümkün bu durumda ama bi ortalama kullanıcı profili varsa bana göre limitlerinde kullanandır o, o zaman bazı şeyler için bi çok insan hem doğaya hem cebine gereksiz zarar veriyor demektir. Ha bu arada tabii ben hakikaten uç olabilirim çunkü motoruma iyi baksam da beni sorunsuz götürmesidir önemli olan ve az masrafa sokmasıdır, o hobi mobi ışleri için yaşlandım galiba, oyuncakla oynamaktan farksız geliyor bana hobi için motora binmek. Zaten hobi için binecek kadar bütçem de yok. Zamanım da yok. Binene de saygım var ama herkesin kendi hayatı. Bu arada gezgin motorcu ile hobici farklı şeyler bana göre. Hobici aklını sürekli motorla bozmuş olan gezginse motoruyla sorunsuzca uzun yol yapmaya daha odaklı olandır diye düşunuyorum. Bense yüzde 90 ulaşim amaçlı kullaniyorum epeydir. Baya uç sanırım.😁
Haydi kalın sağlıcakla.
Cyan
05 Haziran 2020, 21:04
Ben de hobi için binmiyorum ki? Motosikleti sadece işe gidip gelmeye kullanıyorum. Haftasonu aileme ait. (Aylık 8-900km benim kullanım.)
Konu zevk / iş konusu değil: Çok km yapmadığım için 20-25.000'de zincir dişli değiştirmek bana dokunmuyor açıkçası, asıl ayda 3-5.000km falan yapıyor olsaydım, o zaman zincir dişliye veya kutu zincir yağına vs vs harcadığım paraya takılırdım.
reo
05 Haziran 2020, 23:05
Ben hobi olarak kullanıyorum. Haftada 1 veya birkaç defa her seferinde 3-5 km ancak yol yapıyorum. Ama haftada 1 defa zincir yağlayıp, 1 defa da motoru temizliyorum. Ne yapayım çocukluktan beri hayalim, gençlikte de imkan yoktu hevesimi alamadım. Motor sevmek orta yaş dönemine kaldı.
mavellen
07 Haziran 2020, 21:52
Benim 3000 kilometre garantim var her ay.3 haftadır zincir gerdiriyorum.Bakalım nereyekadar gerdireceğim.Yakında gerdirme payıda kalmayacak.Hayatımda ilkdefa böyle bir zincir ile karşılaşıyorum.Eski olsa ammenna.
serkan_emp
08 Haziran 2020, 09:28
https://www.motoyildirim.com/rk-japon-mali-ktm-duke-125/200/250/390-520-120-bakla-zincir
Markayı kalitelilerden bilirim. Fiyat makul geldi
ozan1991
08 Haziran 2020, 20:37
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-ilk-sahibinden-829408940/detay/
arkadaşlar ilanım burada satmaya karar verdim motoru yükseltmek istiyorum artık
vlad1462
08 Haziran 2020, 21:43
hayırlısı olsun.:cat: hangi motora geçmeyi düşünüyorsun.
ozan1991
08 Haziran 2020, 22:45
hayırlısı olsun.:cat: hangi motora geçmeyi düşünüyorsun.
Sağol hocam sattıktan sonra ince eleyip sık dokuycam ama şimdilik mt07 ağır basıyor
mavellen
09 Haziran 2020, 10:13
Sağol hocam sattıktan sonra ince eleyip sık dokuycam ama şimdilik mt07 ağır basıyor
ALLAH utandırmasın Ozan.İNŞALLAH arzu ettiğin motoru alırsın.
Ben hala ilana koymadım.Arabayıda sattım.Motor şuan elim ayağım vaziyette.Gönül hurdası çıkanakadar bin diyor,ev halkıda sat diyor.Bunu satarsam bana motor aldırmayacaklar.39 bine güzel kilometre düşük 500 lük vardı, ya sattılar yada ilanı bitti.İlanlara bakıyorumda fiyatlar alınacak gibi değil.
Bakıyorum nasipte ne var.
ozan1991
09 Haziran 2020, 13:19
ALLAH utandırmasın Ozan.İNŞALLAH arzu ettiğin motoru alırsın.
Ben hala ilana koymadım.Arabayıda sattım.Motor şuan elim ayağım vaziyette.Gönül hurdası çıkanakadar bin diyor,ev halkıda sat diyor.Bunu satarsam bana motor aldırmayacaklar.39 bine güzel kilometre düşük 500 lük vardı, ya sattılar yada ilanı bitti.İlanlara bakıyorumda fiyatlar alınacak gibi değil.
Bakıyorum nasipte ne var.
Bende biraz Borca girip alıcam yoksa bu fiyatlarla zor borçsuz bişey alabilmem bakalım Allah gönlümüze göre verir inş
sayha
16 Haziran 2020, 00:46
Arkadaslar işe gidip gelmek için yeni dominar aldım 250 km oldu şimdi ekranda RPM ışığının yanında. giderken üçgen içinde ünlem işaretli simge çıkıyor bu neye işaret oladir..aşağıda soldakinden
mavellen
16 Haziran 2020, 11:04
Arkadaslar işe gidip gelmek için yeni dominar aldım 250 km oldu şimdi ekranda RPM ışığının yanında. giderken üçgen içinde ünlem işaretli simge çıkıyor bu neye işaret oladir..aşağıda soldakinden
Seninki Ugmi?
sayha
16 Haziran 2020, 16:57
Evet dominar 400 ug 2020
vlad1462
16 Haziran 2020, 19:24
https://www.bajaj.com.tr/media/27881/dominar-ug-kk.pdf
kullanım klavuzunu bi gözden geçir istersen. 11 sayfada sorunun cevabı mevcut. :cat:
cb 650f
16 Haziran 2020, 20:11
yakit seviyesi düşük te 2 çubuk kalınca ekranda yazılı olarakta gösteriyor
sayha
16 Haziran 2020, 23:17
Aynen yakıt 2 çubuğa gelince oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------
Bu arada dominarlara yine zam gelmiş 35.700
BOO_74
18 Haziran 2020, 18:33
Ben de ug kullanma klavuzunu arıyordum, link için teşekkürler.
230km civarı İki çubukta sürekli uyarı veriyor, 9 litre yakıt alıyor.sanki 300km menzili var gibi
mavellen
19 Haziran 2020, 09:22
Ben de ug kullanma klavuzunu arıyordum, link için teşekkürler.
230km civarı İki çubukta sürekli uyarı veriyor, 9 litre yakıt alıyor.sanki 300km menzili var gibi
Benimki eski kasa 100 kilometrede 3.1 litre tüketimim var.Birdepo ile 300 kilometre yol yapıyorum ve tek çentiğe düşüyor.Bu motorun en çok sevdiğim yanı o.
4till4
20 Haziran 2020, 03:29
Arkadaşlar bu azami yük konusu benim için problem artçı binince en ufak kasiste altta biseyler sürtüyor.Arka amortisörün ön yükleme ayarı yok mu ? Servise sordum isterseniz sertlestiririz ama fark etmez yine de sürter dedi motordaki tek hoşuma gitmeyen özellik bu 🤔
kdiner
20 Haziran 2020, 10:05
Arkadaşlar bu azami yük konusu benim için problem artçı binince en ufak kasiste altta biseyler sürtüyor.Arka amortisörün ön yükleme ayarı yok mu ? Servise sordum isterseniz sertlestiririz ama fark etmez yine de sürter dedi motordaki tek hoşuma gitmeyen özellik bu 🤔
1 veya 2 kademe yükseltip deneyin.
mavellen
20 Haziran 2020, 12:08
Arkadaşlar bu azami yük konusu benim için problem artçı binince en ufak kasiste altta biseyler sürtüyor.Arka amortisörün ön yükleme ayarı yok mu ? Servise sordum isterseniz sertlestiririz ama fark etmez yine de sürter dedi motordaki tek hoşuma gitmeyen özellik bu
Çok ilginç, 110 kilo artçı aldım yine sürtmedi.Hatta benimki en yumuşak ayarda.Benimki ug değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------
1 veya 2 kademe yükseltip deneyin.
Kemal dominardan sonra ne aldın?
4till4
20 Haziran 2020, 12:12
Çok ilginç, 110 kilo artçı aldım yine sürtmedi.Hatta benimki en yumuşak ayarda.Benimki ug değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------
Kemal dominardan sonra ne aldın?
Benim de UG değil 2017 ben 95 kiloyum arkama da boyu uzun bi arkadaşı artçı almıştım o da benim kadar vardır çukur vs geçtim mi sürtüyordu yani.
kdiner
20 Haziran 2020, 16:45
Şimdilik söylemim, kısa bir süre sonra ortaya bilgi veririm.
vandamme
20 Haziran 2020, 17:43
250cc seneye gelirmi acaba...
https://i.hizliresim.com/8QakDM.jpg (https://hizliresim.com/8QakDM)
reo
20 Haziran 2020, 19:01
Gelmesi gerekir zira memleketin ekonomik şartlarına uygun cc sınıfında olduğundan hem alırken ötv avantajı var hem de vergisi alt sınıfta.
Dominar ölçülerinde ama 27hp lik 250cc motor gerçekten avantaj.
Fakat kullanırken de bir o kadar dezavantaj olacak zira motosiklet üstündeki motora göre çok ağır. Millet gitmiyor diye konu açar tıpkı Suzuki vstorm 250 gibi.
Ama bana hitap eden bir motor, ilgimi çekti doğrusu.
cb 650f
20 Haziran 2020, 22:33
dominar 400 ug lastik almayı düşünüyorum tavsiye edeceginiz marka model varmı
ozan1991
22 Haziran 2020, 13:28
Motorumu sattım bugün 2 sene kullanmıştım özlüycem galiba domimi
gerivites
22 Haziran 2020, 15:49
180kg ile 250ccde ağırlıkta lider oluyor galiba.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------
230.769 Hindistan Rupisi eşittir 20.801,64 Türk Lirası * x1,3 x1,35 x1,18 = 43.076
188.035 Hindistan Rupisi eşittir 16.949,12 Türk Lirası x1,3 x1,08 x1,18 = 28.079
*Motosiklette gümrük vergisi yüzde 30'a çıktı Motosiklete ilave yüzde 10 daha ek gümrük vergisi getirilerek ek vergi toplamı yüzde 30'a çıkarıldı.
fiyatları yanlış hesaplamıyorsam yeni gümrük vergisiyle bu fiyatlara geliyor.
mavellen
22 Haziran 2020, 19:40
Motorumu sattım bugün 2 sene kullanmıştım özlüycem galiba domimi
Hayırlı olsun o zaman Ozan.
ozan1991
22 Haziran 2020, 20:53
Hayırlı olsun o zaman Ozan.
Sağol hocam şimdi arayışa başladım ne alıcam diye mt07 düşünüyorum şimdilik
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO