Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
GP500-1st
14 Ocak 2017, 20:29
Sen düşünmüyor ve inanmıyorsan kesin öyledir, ben ikna oldum.
Duke 390 +8 beygir güç ve -20 kg ağırlık farkı var. Hindistanda yarıştırıyorlar ne kalkışta ne ara hızlanmada ne son süratte duke 390 gibi değil. tabiri caizse kednin fare ile oynadığı gibi oynuyor KTM bununla
Hocam sizin beklentinizle herkezin beklentisi bir değil. orta devir torkuyla esnek hızlanıp ve az yakarak gitmek isteyene yeterlide, kanı kaynayan adam sizin gibi sürmeyecek. gücü 30-45 beygir olan motorların gücü atla deve değil, gaza gelen habire limitte gazlamak isteyecek. duke ile bu kadar bariz performans farkı olmayaydı iyiydi.
Hintlilerin şikeyeti yok çünkü orda cbr 250 den yüzde 30 ucuz(ABS siz olan) duke 390 danda 3 te 2 fiyatına gibi bişey. yanlışım varsa düzeltin. adamlar durumdan memnun:)
CBR250R'ın kullanıcı testlerinde 6-7 saniye civarlarında geziyor. Bu motorun performansı bence iyi değil. Zaten duke 390 ile karşılaştırılan video da ışıklardan kalktıktan sonrası tamamen rezalet. 6500 devirde 35nm tork falan verdiğine inanmıyorum. 35hp olduğunu da düşünmüyorum. Daha güçsüz makineler daha yüksek hızlara çıkıyor daha iyi ivmeleniyor.
Ekonomik olarak bu gidişle bu tosbayı da alamayacağız gibi duruyor ancak cebimden illa 15-16 bin tl para çıkacaksa şahsen ikinci el bile olsa z300, duke 390 vs alırım.
Zaten herkez söylediği gibi. Bu motor fiyatı ve hızı ile önce 200ns kullanan bajajcı kitleyi ikna etmek durumunda. şu durumda sıfır 200 ns ile 6000-6500 fiyat farkı olursa kendi kullanıcısı bile japon tercih edecek büyütürken.
YasinC
14 Ocak 2017, 21:25
Duke 390 +8 beygir güç ve -20 kg ağırlık farkı var. Hindistanda yarıştırıyorlar ne kalkışta ne ara hızlanmada ne son süratte duke 390 gibi değil. tabiri caizse kednin fare ile oynadığı gibi oynuyor KTM bununla
Hocam sizin beklentinizle herkezin beklentisi bir değil. orta devir torkuyla esnek hızlanıp ve az yakarak gitmek isteyene yeterlide, kanı kaynayan adam sizin gibi sürmeyecek. gücü 30-45 beygir olan motorların gücü atla deve değil, gaza gelen habire limitte gazlamak isteyecek. duke ile bu kadar bariz performans farkı olmayaydı iyiydi.
Hintlilerin şikeyeti yok çünkü orda cbr 250 den yüzde 30 ucuz(ABS siz olan) duke 390 danda 3 te 2 fiyatına gibi bişey. yanlışım varsa düzeltin. adamlar durumdan memnun:)
Zaten herkez söylediği gibi. Bu motor fiyatı ve hızı ile önce 200ns kullanan bajajcı kitleyi ikna etmek durumunda. şu durumda sıfır 200 ns ile 6000-6500 fiyat farkı olursa kendi kullanıcısı bile japon tercih edecek büyütürken.
Fiyatı uygun olursa cezbeder beni ancak pulsarın satislarina aldanip japonlara yakin fiyat cekerlerse elde patlar.
RODWIN250R
15 Ocak 2017, 00:00
Benelli 302r bile bundan hizli... fuarda geliyor... umarim fiyati 17.000 i gecmez
YasinC
15 Ocak 2017, 07:53
Benelli 302r bile bundan hizli... fuarda geliyor... umarim fiyati 17.000 i gecmez
302r'ın fiyatı üzecek gibi takip ediyorum o motoru sürüş pozisyonu falan aşırı agresif olmaması vs cezbetmişti ancak fiyat konusundan dolayi kactim.
Elin Hintlisine avukat olmanıza gerek yok. Video'dan gözüküyor, eğer inceleme videolarına vs inanmıyorsanız motosiklet incelemelerine ne diye bakıp forumda takılıyorsunuz ?
Şu konuya her attığım yorumda savunmaya geçmenize gerek yok. Elinizden gelse Hintliler gibi eleştirili yorumları sileceksiniz. Sizi mi kırayım bu motor tüm 250cc motorlardan çok daha hızlı.
Saçmalandığında kendimi savunma yapmak zorunda hissediyorum huyum böyle. Firmanın teknik özellikler tablosunda verdiği değerlere ben inanmıyorum, bence öyle değil demek saçmalamaktır. Videodan hiçbir şey anlayamazsınız. Videolarda adamlar 300kg'lık yükü kuş gibi kaldırıyorlar ama altına girince öyle hissedilmiyor değil mi ? Motor 250 cc motordan performanslıdır, değildir orası ayrı konu. Ha onu da ispatlayamazsınız. 0-100'ü R25'ten geride diye motor 250 cc motorlardan daha az performans gösterir diyemezsiniz. Bindiğinizde "Abi iyi gidiyormuş bu ya" dediğinizde beni hatırlarsınız. Yok motor sizin dediğiniz gibiyse ben buraya gelip sizin söylediğinizin aynısını söylerim. En azından denedikten sonra söylemiş olurum. Tabi bu yorumların hepsi altyapı eksikliğinden çıkan yorumlar ama madem bilmiyorsunuz veya deliliniz yok. o zaman yazmayın. Motorun performansını beğenmemek başkadır, firmanın değerleri yalan demek başkadır. Var mı dinamotre ölçümleri ? Yok. Saçma sapan doktorlu dizilerde geçen repliklere kimbilir gerçek doktorlar nasıl gülüyorsa bu yorumlar da bende aynı etkiyi bırakıyor. Motorun NS200'den bile farkının olmayacağını söyleyen adamlar var bu forumda. Hem bir halt bilmezler hem yazdıkça yazarlar. İşin en acısı da bunların peşiden giden birilerinin olması.
İkincisi, bu firma benim babamın oğlunun firması değil. Motor gelsin, benim için performansı kötü çıkmayacaktır çünkü ben sizler gibi maymun iştahlı değilim ama titreşimli olsun, çok pahalı olsun, ilk ben yerden yere vururum. Bajaj 150F modeli için bedava verseler almam demiştim. Açın Hero Glamour ile ilgili son açılan konuya dün akşam ne yazmışım bakın. Bana ne Hint firmalarından ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------
Duke 390 +8 beygir güç ve -20 kg ağırlık farkı var. Hindistanda yarıştırıyorlar ne kalkışta ne ara hızlanmada ne son süratte duke 390 gibi değil. tabiri caizse kednin fare ile oynadığı gibi oynuyor KTM bununla
Hocam sizin beklentinizle herkezin beklentisi bir değil. orta devir torkuyla esnek hızlanıp ve az yakarak gitmek isteyene yeterlide, kanı kaynayan adam sizin gibi sürmeyecek. gücü 30-45 beygir olan motorların gücü atla deve değil, gaza gelen habire limitte gazlamak isteyecek. duke ile bu kadar bariz performans farkı olmayaydı iyiydi.
Hintlilerin şikeyeti yok çünkü orda cbr 250 den yüzde 30 ucuz(ABS siz olan) duke 390 danda 3 te 2 fiyatına gibi bişey. yanlışım varsa düzeltin. adamlar durumdan memnun:)
Zaten herkez söylediği gibi. Bu motor fiyatı ve hızı ile önce 200ns kullanan bajajcı kitleyi ikna etmek durumunda. şu durumda sıfır 200 ns ile 6000-6500 fiyat farkı olursa kendi kullanıcısı bile japon tercih edecek büyütürken.
Hocam, KTM Duke 390 bununla oynuyor eyvallah kimsenin itirazı olamaz, peki Duke 250 oynuyor mu ? İşte arkadaşlar oynuyor diyorlar, benim sıkıntım bu. Yukarıda neye sinir olduğumu açıkladım. Millet sanıyor ki gaza basınca bu motor gitmeyecek.
YasinC
15 Ocak 2017, 12:37
Saçmalandığında kendimi savunma yapmak zorunda hissediyorum huyum böyle. Firmanın teknik özellikler tablosunda verdiği değerlere ben inanmıyorum, bence öyle değil demek saçmalamaktır. Videodan hiçbir şey anlayamazsınız. Videolarda adamlar 300kg'lık yükü kuş gibi kaldırıyorlar ama altına girince öyle hissedilmiyor değil mi ? Motor 250 cc motordan performanslıdır, değildir orası ayrı konu. Ha onu da ispatlayamazsınız. 0-100'ü R25'ten geride diye motor 250 cc motorlardan daha az performans gösterir diyemezsiniz. Bindiğinizde "Abi iyi gidiyormuş bu ya" dediğinizde beni hatırlarsınız. Yok motor sizin dediğiniz gibiyse ben buraya gelip sizin söylediğinizin aynısını söylerim. En azından denedikten sonra söylemiş olurum. Tabi bu yorumların hepsi altyapı eksikliğinden çıkan yorumlar ama madem bilmiyorsunuz veya deliliniz yok. o zaman yazmayın. Motorun performansını beğenmemek başkadır, firmanın değerleri yalan demek başkadır. Var mı dinamotre ölçümleri ? Yok. Saçma sapan doktorlu dizilerde geçen repliklere kimbilir gerçek doktorlar nasıl gülüyorsa bu yorumlar da bende aynı etkiyi bırakıyor. Motorun NS200'den bile farkının olmayacağını söyleyen adamlar var bu forumda. Hem bir halt bilmezler hem yazdıkça yazarlar. İşin en acısı da bunların peşiden giden birilerinin olması.
İkincisi, bu firma benim babamın oğlunun firması değil. Motor gelsin, benim için performansı kötü çıkmayacaktır çünkü ben sizler gibi maymun iştahlı değilim ama titreşimli olsun, çok pahalı olsun, ilk ben yerden yere vururum. Bajaj 150F modeli için bedava verseler almam demiştim. Açın Hero Glamour ile ilgili son açılan konuya dün akşam ne yazmışım bakın. Bana ne Hint firmalarından ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------
Hocam, KTM Duke 390 bununla oynuyor eyvallah kimsenin itirazı olamaz, peki Duke 250 oynuyor mu ? İşte arkadaşlar oynuyor diyorlar, benim sıkıntım bu. Yukarıda neye sinir olduğumu açıkladım. Millet sanıyor ki gaza basınca bu motor gitmeyecek.
Ben seni alıntılıyor muyum ? Ne diye bu kadar damarına basılmış gibi laf yetiştirme çabasındasın ? Merak etme daha önce motor görmemiş kullanmamış görmemiş insan değilim. Ne siz benim tecrübelerimi bilirsiniz nede ben sizin.
Bana gelip videodan yorum yapmamla ilgili eleştiri yapıp bir kaç sayfa önce videoya bakın sıkıştırınca 6 saniye de 100'e çıkıyor diyende sendin. Benim kişisel kararım ve yorumum ne seni nede başkasını ilgilendirir. Senle aynı fikri paylaşmayan herkes sana göre saçmalıyor. İnanıp inanmamak bana kalmış bana göre bu motor ne 35 beygir gücü yansıtıyor nede o sayfalardır bahsettiğin 35nm torku gösteriyor.
Şunu merak ettim performans dediğiniz şey nedir ?
İvmelenme performansı değil, son sürat de size göre performansı gösteren bir şey değil. Yüksek viteste düşük hız da iken hızlana bilmesi size göre torku ve gücü gösteren bir şey. Kamyonlarda da var bu güç performanslı mı oluyor şimdi ?
0-100'mü yapacaksınız her gün, yollarda 160-170 ile mi gideceksiniz gibi saçma eleştiriler ile gelip duruyorsunuz. Ne diye millet yüksek hacimli motor peşinde o zaman ve siz neden 400cc bir motorun konusundasınız ? Pekala 150-200cc her motor hareket ediyor.
Gelmiş dinamometre ölçümü soruyorsun yok ancak sana çok basit kıyaslama yapayım GT250N sahibiyimdim ağırlık 180 kilo ben 130 kg 190 boyundayım. 26-27 beygir 20 küsür nm tork vardı. Teknik değerleri çok daha düşük ancak uzun yolda da 150-160 rahat rahat basılıyordu istendiğinde. Hatta 175 falan gördüğüm oldu. Öyle zar zor da çıkmıyor basınca gidiyordu.
Bu konudaki çoğu kişi Pulsar serisindeki gibi segmentine göre performansı bu motordan da beklediği için burada.
TIGERSHARK
15 Ocak 2017, 12:53
arkadaşlar birbirinizi yemeyin bajaj ne senin nede diğeri'nin şurada az bir süre kaldı çıkar gider görürüz motoru
acaba 400nk yı türkiyede kaçtan satacaklar 6000 dolar diyorduk ama avusturalyada. verilen dolar fiyatı abd değil kendi para birimlerinin doları imiş 2.80 den 17000 tl denk geliyormuş bakalım burada ne olacak
Bu motorun pulsardan sonra beklentileri karşılamayacağı aşikar. Son hız benim için önemsiz ama ara hızlanmalarda da hayal kırıklığı yarattı bende inşallah fiyat makul bir seviyede kalır da alınabilir motor tercilerimiz arasında kalır motor.
dyavol-77
15 Ocak 2017, 13:54
Ben seni alıntılıyor muyum ? Ne diye bu kadar damarına basılmış gibi laf yetiştirme çabasındasın ? Merak etme daha önce motor görmemiş kullanmamış görmemiş insan değilim. Ne siz benim tecrübelerimi bilirsiniz nede ben sizin.
Bana gelip videodan yorum yapmamla ilgili eleştiri yapıp bir kaç sayfa önce videoya bakın sıkıştırınca 6 saniye de 100'e çıkıyor diyende sendin. Benim kişisel kararım ve yorumum ne seni nede başkasını ilgilendirir. Senle aynı fikri paylaşmayan herkes sana göre saçmalıyor. İnanıp inanmamak bana kalmış bana göre bu motor ne 35 beygir gücü yansıtıyor nede o sayfalardır bahsettiğin 35nm torku gösteriyor.
Şunu merak ettim performans dediğiniz şey nedir ?
İvmelenme performansı değil, son sürat de size göre performansı gösteren bir şey değil. Yüksek viteste düşük hız da iken hızlana bilmesi size göre torku ve gücü gösteren bir şey. Kamyonlarda da var bu güç performanslı mı oluyor şimdi ?
0-100'mü yapacaksınız her gün, yollarda 160-170 ile mi gideceksiniz gibi saçma eleştiriler ile gelip duruyorsunuz. Ne diye millet yüksek hacimli motor peşinde o zaman ve siz neden 400cc bir motorun konusundasınız ? Pekala 150-200cc her motor hareket ediyor.
Gelmiş dinamometre ölçümü soruyorsun yok ancak sana çok basit kıyaslama yapayım GT250N sahibiyimdim ağırlık 180 kilo ben 130 kg 190 boyundayım. 26-27 beygir 20 küsür nm tork vardı. Teknik değerleri çok daha düşük ancak uzun yolda da 150-160 rahat rahat basılıyordu istendiğinde. Hatta 175 falan gördüğüm oldu. Öyle zar zor da çıkmıyor basınca gidiyordu.
Bu konudaki çoğu kişi Pulsar serisindeki gibi segmentine göre performansı bu motordan da beklediği için burada.
Yazdıkların altına imzamı atarım. Sonuçta 400cc hacminde bir motosiklet ama,fakat ve maalesef bir sıradan 250 lik gibi performansı. O yüzden dir 250 lik parasını hak ediyor fazlasını değil.
sheriff87
16 Ocak 2017, 08:36
Yazdıkların altına imzamı atarım. Sonuçta 400cc hacminde bir motosiklet ama,fakat ve maalesef bir sıradan 250 lik gibi performansı. O yüzden dir 250 lik parasını hak ediyor fazlasını değil.
Dün bir kaşılaştırma videosu izledim özellikleriyle birlikte fiyatıda karşılaştırıyorlardı, dominar cbr 250 den daha ucuz hemde ABSli versiyonu. Biz söyleyince kötü oluyoruz. Elin hintlisi de fiyatı 250likten ucuz performansı hemen hemen aynı olduğu için yere göğe sığdıramıyor yoksa muhteşem ötesi bir 400lük olduğundan değil aha internet elinizin altında açın bakın.
GP500-1st
16 Ocak 2017, 17:29
Dün bir kaşılaştırma videosu izledim özellikleriyle birlikte fiyatıda karşılaştırıyorlardı, dominar cbr 250 den daha ucuz hemde ABSli versiyonu. Biz söyleyince kötü oluyoruz. Elin hintlisi de fiyatı 250likten ucuz performansı hemen hemen aynı olduğu için yere göğe sığdıramıyor yoksa muhteşem ötesi bir 400lük olduğundan değil aha internet elinizin altında açın bakın.
Bu motosiklet hakkındaki en kısa ve öz tespit, yorum vs...
Yamaha MT-25 15.5 bin iken bu motor hindistandaki gibi 12.5 bine satılsa tamamda yüzde 37 ötv yi hakeden ahım şahım bi performansı yokken bu motor nasıl fiyat/performans motoruna dönüssün. bi tarafını yırtsan yine 250cc japon fiyatına satacaksın.
adamda mesela pulsar 200 var. 15.000 km sürmüş. diyelim nisan ayında 7 bine sattı. bu motorda 15.500 tl. üstüne 8.500 tl koyacak ve bunu alacak mı şimdi?
R25 16 iken ninja 300 20 küsür. Yamaha ne kadar sattı, kawasaki ne kadar sattı? ninja 300 e ötv binmeseydi mesela fiyatı 17 bin olsaydı R25 ve N300 satışları nasıl olurdu.
Her mal fiyatıyla ederiyle güzel
ÖTV ye yakalanıpta çok satan 50 beygir altı motor söyleyin bana? Bajaj kar marjını çok düşük tutacakta bekle babam bekle...
Bence göbekli pazarlamacı abi lerde şu muhabbet dönüyordur:mrgreen: ÖTV adamların suçu değilya naapsınlar...
Bu motoru zorlasak dahi +3000 tl lik ÖTV den dolayı fiyatı 250cc japon fiyatına geliyor. onda da kazancımızdan bir halt bi bok anlamıyoruz millete hizmet olsun diye motor satmıyoruz haliyle. o halde fiyatına göre iyi giden NS200 ü biraz zamlıyalımda hızlı motor isteyen bajajcıları 200 ns mi 370cc dominarmı diye sorduralım.zaten parası 125-150cc bizim ürün gamında yeterince ucuz model var.
Hem çok satan 200ns ten daha fazla kar marjı hemde 4000 bin küsür koyunca daha kalıplı torklu 370cc model var şimdi...
Bak olayı hemen çözdüm. Ama satıcı tarafından:)
kdiner
16 Ocak 2017, 17:41
Bu motosiklet hakkındaki en kısa ve öz tespit, yorum vs...
Yamaha MT-25 15.5 bin iken bu motor hindistandaki gibi 12.5 bine satılsa tamamda yüzde 37 ötv yi hakeden ahım şahım bi performansı yokken bu motor nasıl fiyat/performans motoruna dönüssün. bi tarafını yırtsan yine 250cc japon fiyatına satacaksın.
adamda mesela pulsar 200 var. 15.000 km sürmüş. diyelim nisan ayında 7 bine sattı. bu motorda 15.500 tl. üstüne 8.500 tl koyacak ve bunu alacak mı şimdi?
R25 16 iken ninja 300 20 küsür. Yamaha ne kadar sattı, kawasaki ne kadar sattı? ninja 300 e ötv binmeseydi mesela fiyatı 17 bin olsaydı R25 ve N300 satışları nasıl olurdu.
Her mal fiyatıyla ederiyle güzel
ÖTV ye yakalanıpta çok satan 50 beygir altı motor söyleyin bana? Bajaj kar marjını çok düşük tutacakta bekle babam bekle...
Bence göbekli pazarlamacı abi lerde şu muhabbet dönüyordur:mrgreen: ÖTV adamların suçu değilya naapsınlar...
Bu motoru zorlasak dahi +3000 tl lik ÖTV den dolayı fiyatı 250cc japon fiyatına geliyor. onda da kazancımızdan bir halt bi bok anlamıyoruz millete hizmet olsun diye motor satmıyoruz haliyle. o halde fiyatına göre iyi giden NS200 ü biraz zamlıyalımda hızlı motor isteyen bajajcıları 200 ns mi 370cc dominarmı diye sorduralım.zaten parası 125-150cc bizim ürün gamında yeterince ucuz model var.
Hem çok satan 200ns ten daha fazla kar marjı hemde 4000 bin küsür koyunca daha kalıplı torklu 370cc model var şimdi...
Bak olayı hemen çözdüm. Ama satıcı tarafından:)
o halde fiyatına göre iyi giden NS200 ü biraz zamlıyalımda hızlı motor isteyen bajajcıları 200 ns mi 370cc dominarmı diye sorduralım.zaten parası 125-150cc bizim ürün gamında yeterince ucuz model var.
Hem çok satan 200ns ten daha fazla kar marjı hemde 4000 bin küsür koyunca daha kalıplı torklu 370cc model var şimdi..
bu söylediklerin mantıklı hak veriyorum.
Biz kez daha yazayım, bu motoru sürerken alınacak çekiş hissi ile 250'likleri, hele ki çift silindirli olanları sürerken hissedeceğiniz çekiş arasında dağlar kadar fark olacak. İki kişi ile bu fark daha da artacak. Onun için ben gerçek sürüş şartlarını ve test organizasyonunu beklemek gerek diyorum. Bende MT-07 varken Duke 390 sürmüştüm. 390'ın nasıl gittiğini bilenler bilir. Ben MT-07'yi hakkını vererek kullanmadım, hiçbir zaman gazını çok açmadım zaten yumuşak sürüşü severim. O testte Duke 390 için içimden "Bu motor gitmiyor" dediğimi hatırlıyorum. Normalde yarışsak Duke 390 süren birisi kalkışta belki beni geçebilirdi, geçemese bile zorlardı. Söylemek istediğim bu işte. Bunu da test edince birlikte tecrübe edeceğiz.
Fiyat konusu zaten en önemli nokta. 250 cc Japon'a tercih edilir mi gelince göreceğiz. Zaten benim için Inazuma'dan başkası yalan. Evet buna 18 bin verilmez ama R25'e hiç verilmez. Oraya çıkmaktansa inip TNT25'e giderim.
mikail06
19 Ocak 2017, 00:19
motorun hindistan dergilerinde falan okuduğuma göre 0-100 ü 8.3 top speedi de 168 km. Eğer gerçekten de böylese neden böyle bi motor yapılmış anlamıyorum Tamam tork var ama pulsar 200ünde 0-100 ü 8 küsür saniye top speedi de 155 km neden ben pulsar 200 ü satıp ta biraz daha beygir ve tork için neredeyse iki katı bi fiyat odeyeyim bana mantıklı gelmedi.Bazı arkadaşlar herşey top speed yada ivmelenme mi ? diyebilir ama snuçta para veriyosun ve her açıdan tatmin etmesi erektiğini düşünüyorum. Kaldıki fiyatı da muamma diyelmki 13 bin tl bandına sıfır fiyatını koydular o fiyata 2. el japon mu yoksa sıfır bajaj mı bilemedim.Benim şahsi fikrim acele etmemek lazım.
YasinC
19 Ocak 2017, 07:24
Dolar iyice uçmadan fiyat açıklasalarda ne yapacağımıza karar versek. Cf moto'dan da ses yok.
Benelli trk502 nin de fiyatı 20'nin çok üstünde olacak deniyor.
Valla tahminlerin çok üzerinde geleceğini düşünmeye başladım. TRK 502 için konuşulan Hindistan fiyatları 20 bin TL'nin üzerinde. Bizde 30 bin derlerse şaşırmayın. 25 bin TL 'yi geçmez umarım. Belki de açıklamak için kurun düşmesini bekliyorlardır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:29 ----------
motorun hindistan dergilerinde falan okuduğuma göre 0-100 ü 8.3 top speedi de 168 km. Eğer gerçekten de böylese neden böyle bi motor yapılmış anlamıyorum Tamam tork var ama pulsar 200ünde 0-100 ü 8 küsür saniye top speedi de 155 km neden ben pulsar 200 ü satıp ta biraz daha beygir ve tork için neredeyse iki katı bi fiyat odeyeyim bana mantıklı gelmedi.Bazı arkadaşlar herşey top speed yada ivmelenme mi ? diyebilir ama snuçta para veriyosun ve her açıdan tatmin etmesi erektiğini düşünüyorum. Kaldıki fiyatı da muamma diyelmki 13 bin tl bandına sıfır fiyatını koydular o fiyata 2. el japon mu yoksa sıfır bajaj mı bilemedim.Benim şahsi fikrim acele etmemek lazım.
Bir video var, eleman defalarca 0-100 deniyor, en kötüsü 7.1 çıkıyor. Bsjaj neden 8.3 demiş anlaşılır gibi değil.
sheriff87
19 Ocak 2017, 08:36
Dolar iyice uçmadan fiyat açıklasalarda ne yapacağımıza karar versek. Cf moto'dan da ses yok.
Benelli trk502 nin de fiyatı 20'nin çok üstünde olacak deniyor.
Benimde beklediğim üç model ama benelliden ümidim yok adamlar 250lik tntyi mt25den yukarı fiyata satmaya çalışıyorlardı ne içiyorlarsa artık. CFden beklentim var oda 650lik nkyı 21,6 ya satmalarından yola çıkarak. Dominar japonların 250liklerinden ucuz olmak ZORUNDA yoksa gitmez. Yukarda yazmıştım hindistanda dominar ABS cbr 250 ABSsizden daha ucuza satılıyor. Vergiyi mergiyi vatandaşa antamazsın anlamamaktada haklıdır. Kuralkan gitsin dominarı 250lik olarak getirtsin. Ne kadar doğrudur bilmem ama bizim bayi TNT250 için ısrarla bu 300lüktür vergi dilimi için 250 diye getirildi diyor.
CF Moto biraz daha yaygın olsaydı (mesela Benelli gibi) aslında NK650 o fiyata kaçırılacak gibi değil. 20300 TL'ye sıfır satan bile var. CFMoto NK400'ü bununla orantılı olarak uygun fiyata verebilirse (bence yeni kurdan dolayı artık zor) o zaman Dominar'ın da uygun fiyatlı olmasını bekleyebiliriz ama bence fiyatı zaten 250'liklerden fazla olmayacaktır. 2017 model 250'liklerin fiyatları daha açıklanmadı. ABS'li olurlarsa ben 20 bin TL'den aşağı fiyat görebilmeyi ummuyorum. Eğer 2017 TNT 25 ABS, 12 bin TL civarında kalırsa yine tek alternatif olur.
sheriff87
19 Ocak 2017, 09:46
CF Moto biraz daha yaygın olsaydı (mesela Benelli gibi) aslında NK650 o fiyata kaçırılacak gibi değil. 20300 TL'ye sıfır satan bile var. CFMoto NK400'ü bununla orantılı olarak uygun fiyata verebilirse (bence yeni kurdan dolayı artık zor) o zaman Dominar'ın da uygun fiyatlı olmasını bekleyebiliriz ama bence fiyatı zaten 250'liklerden fazla olmayacaktır. 2017 model 250'liklerin fiyatları daha açıklanmadı. ABS'li olurlarsa ben 20 bin TL'den aşağı fiyat görebilmeyi ummuyorum. Eğer 2017 TNT 25 ABS, 12 bin TL civarında kalırsa yine tek alternatif olur.
NK 650 aklıma düşmedi değil ama benzin olmuş 5.5 yakındada 6ları görür gibi, yakıtından korktum açıkçası. Çok gezerim oda zorlar beni. 20300e nere satıyor yaf bak yine takıldım ona :-)
medusa_0302
19 Ocak 2017, 10:36
NK 650 aklıma düşmedi değil ama benzin olmuş 5.5 yakındada 6ları görür gibi, yakıtından korktum açıkçası. Çok gezerim oda zorlar beni. 20300e nere satıyor yaf bak yine takıldım ona :-)
650Nk yı hakkaten o fiyatlara veriyorlarsa fiyatı çok iyiymiş. Yanlış bilmiyorsam o modelde ABS var ve orijinal continental lastikler ile geliyordu
Sahibinden'de bir bayi satıyordu. Hatta biraz daha fazlasına TK modeli de var. Yalnız bunlar elde kalanların fiyatlarıdır, yeni gelenler zamlı olacaktır diye düşünüyorum. İlan linki burada :
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-cf-moto-mondial-cf-moto-650-nk-2016-model-volkan-motordan-super-fiyat-357782159/detay
Bu da başka bir bayideki motor. Bayi fotoğrafları kendi çekmiş. Gerçekten güzel motor bu 650NK :
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-cf-moto-class-motor-dan-5s-bayi-farki-ile-cf-650nk-k.k-12-taksit-334023889/detay
YasinC
19 Ocak 2017, 12:56
Şu KTM'nin motorları biraz rahat olsa beklemeden gidip alacağım ancak kazık gibi. Kawasaki Z300'e bazen de 500r'a bakıyorum. 20'bin tl'nin altında bakınıyorum. Böyle giderse bu senede 150ns ile devam edeceğim gibi.
KTM'nin motorları, yani ufak motorları hem çok rahatsızlar (onlardan daha rahatsız bir tek dar seleli krosları gördüm) hem de çok titreşimliler. Zaten oturuş pozisyonları bir gerginlik yaratıyor adamda, bir de üzerine titreşim gelince hiç çekilmiyor. Ayrıca seslerini de beğenmiyorum. O yüzden Dominar 400 performansının Duke 390'dan aşağıda olmasının benim için hiçbir önemi yok. Duke 390'ı saydığım dezavantajlarından ötürü hiçbir koşulda satın almam. 44 BG olacağına keşke 35 BG olsaydı da titreşimsiz olsaydı. Adamlar kros motorlarda uzmanlar ama V-Strom 250 gibi kasada rahat bir motor çıkarmıyorlar. İnşallah yeni kasası iyi çıkar. Bir an önce gelse de denesek. Geçen haftasonu motoru bakım için götürdüğümde aynı bayide Duke 390 ve 250, Ninja 250SL, Z250SL, Z300 ve Ninja 300 vardı. Z300 ve Ninja 300 gerçekten diğerlerinden çok daha güzel ve kaliteli motorlar ama Z300'ün 6120 € fiyatı var. Neredeyse 25 bin TL yapıyor. Yazıktır o parayı vermeye... Z-Moto bu sene batmazsa bir daha da batmaz artık. 250SL'leri ise o kasayla bedava verseler almam. Keşke Z300 kasasında olsaydı da 1000 TL pahalı olsaydı. O zaman peynir ekmek gibi satacaktı.
YasinC
19 Ocak 2017, 14:03
KTM'nin motorları, yani ufak motorları hem çok rahatsızlar (onlardan daha rahatsız bir tek dar seleli krosları gördüm) hem de çok titreşimliler. Zaten oturuş pozisyonları bir gerginlik yaratıyor adamda, bir de üzerine titreşim gelince hiç çekilmiyor. Ayrıca seslerini de beğenmiyorum. O yüzden Dominar 400 performansının Duke 390'dan aşağıda olmasının benim için hiçbir önemi yok. Duke 390'ı saydığım dezavantajlarından ötürü hiçbir koşulda satın almam. 44 BG olacağına keşke 35 BG olsaydı da titreşimsiz olsaydı. Adamlar kros motorlarda uzmanlar ama V-Strom 250 gibi kasada rahat bir motor çıkarmıyorlar. İnşallah yeni kasası iyi çıkar. Bir an önce gelse de denesek. Geçen haftasonu motoru bakım için götürdüğümde aynı bayide Duke 390 ve 250, Ninja 250SL, Z250SL, Z300 ve Ninja 300 vardı. Z300 ve Ninja 300 gerçekten diğerlerinden çok daha güzel ve kaliteli motorlar ama Z300'ün 6120 € fiyatı var. Neredeyse 25 bin TL yapıyor. Yazıktır o parayı vermeye... Z-Moto bu sene batmazsa bir daha da batmaz artık. 250SL'leri ise o kasayla bedava verseler almam. Keşke Z300 kasasında olsaydı da 1000 TL pahalı olsaydı. O zaman peynir ekmek gibi satacaktı.
Boy 1.90 128kg iri kıyım olduğum için kawa'nın 250'likleri çok ufak kalıyor. Sanki çocuğun bisikletine binmiş gibi duruyorum. İkinci elde Z300 buldum 16'ya. Dominar ve 400nk'nın fiyatını bayilere sorunca bilmediklerini söylüyorlar. Böyle giderse şubatın sonuna kadarda dolar 4 olacak.
pokeharun
31 Ocak 2017, 12:07
Dominar 400 ün titreşim ve ara hızlanmasını merak edenlerdenim gelince bulabilirsem hemen bir test yapacağım.Fiyat da uygun olursa 2.gezi motoru olarak alınabilir bu arada inşallah şu stop etme ön cam titreme ekran gitti geldi gibi sorunlar bu motorda olmaz.
jimi_hendrix
31 Ocak 2017, 14:14
motorun hindistan dergilerinde falan okuduğuma göre 0-100 ü 8.3 top speedi de 168 km. Eğer gerçekten de böylese neden böyle bi motor yapılmış anlamıyorum Tamam tork var ama pulsar 200ünde 0-100 ü 8 küsür saniye top speedi de 155 km neden ben pulsar 200 ü satıp ta biraz daha beygir ve tork için neredeyse iki katı bi fiyat odeyeyim bana mantıklı gelmedi.Bazı arkadaşlar herşey top speed yada ivmelenme mi ? diyebilir ama snuçta para veriyosun ve her açıdan tatmin etmesi erektiğini düşünüyorum. Kaldıki fiyatı da muamma diyelmki 13 bin tl bandına sıfır fiyatını koydular o fiyata 2. el japon mu yoksa sıfır bajaj mı bilemedim.Benim şahsi fikrim acele etmemek lazım.
Bence tork beygir'in yanında çevrilen devir de önemli, ns200'le 100 yaparken 7000-7500 arası bir devir atarken bu motor ile 100 yaparken 5000 devir çevir atacak, o aradaki 2000 devir çok şey değiştirir konfor açısından.
GP500-1st
31 Ocak 2017, 20:42
Benim merak ettiğim bu piyasada ve durumda dominar 400 e bel bağlayan ucuz gelir vs diye tozpembe düşünen varmı?
bütün motor bayileri fuarda daha da zamlanacak diye milleti bariz tehdit ediyorlar.
ulan kadıköy z moto Sl 250 ye 16.000 dedi ABS siz:) Suzuki inazuma 250 ye 17.500 diyor ve fuarda daha fazla olacak diyor. giren müşteriyi böyle korkutmayı biliyorlarda inşallah daha da artar g.tünüze sokarsınız malları diyorum artk içimden
YasinC
31 Ocak 2017, 21:02
Benim merak ettiğim bu piyasada ve durumda dominar 400 e bel bağlayan ucuz gelir vs diye tozpembe düşünen varmı?
bütün motor bayileri fuarda daha da zamlanacak diye milleti bariz tehdit ediyorlar.
ulan kadıköy z moto Sl 250 ye 16.000 dedi ABS siz:) Suzuki inazuma 250 ye 17.500 diyor ve fuarda daha fazla olacak diyor. giren müşteriyi böyle korkutmayı biliyorlarda inşallah daha da artar g.tünüze sokarsınız malları diyorum artk içimden
16 civarları olursa alırım maksimum 17-18. Daha üzerine ikinci elde başka motor kovalarım.
Zaten bu bayileri anlamıyorum burunlarından kıl aldırmıyorlar. Dedikleri gibi olur da bir taraflarında patlar umarım.
burak burk
31 Ocak 2017, 22:05
motorumdam çok memnunum pulsar ns200.yanlız artık yavaştan yükseltmek istiyorum 17 ay civarı birlikteliğimz var.gerçekten hiç bir sorun sıkıntı yaşatmadı bana.arkadaşlar dalga geçti olm alınırmı yapma etme utandırdım diyebilirim iyiki almışım diyorum ve yine dedim.yanlız satma konusuna geldiğinde işin rengi değişti.gerçekten 5 kuruş etmeyen bir piyasası var.sevilen ve beğenilen bir motor ama bayilerin kafasına göre satmasından kaynaklı ciddi bir 2. el değer kaybı var.yani belli bir fiyatı olur ondan bayi karına göre değerlendirir 100 tl 300 tl falan filan.plaka ruhsat hediye ederler gibi gibi.bu adamlar resmen 1000 tl ucuza satıyorlar ve piyasayı bitirdiler.burdan kuralkan mı desek ekrem atamı desek bilemiyorum ama bir daha BAJAJ almayı düşünmüyorum.adam akıllı kontrol etmedikleri sürece bayileri paramı ölü yatırıma çevirmek istemiyorum.adam 8900 tl + ruhsat ns200 alıcak öbür bayi gel aynısını 8200 e veriyim bide kredi kartına peşin böliyim falan diyor yani.5000 tl ye falan satıcazda bizde alan olcan 2. elini bu motorun.dominarda artık gözümde max 12.000 helalinden veririm dahada alıp zarara giremem.sizede tavsiyem almayın bekleyin nasılsa serbest piyasa 16 dan girer 14.500 e alırsınız.2el dede artık 11 max gideri olur
Benim merak ettiğim bu piyasada ve durumda dominar 400 e bel bağlayan ucuz gelir vs diye tozpembe düşünen varmı?
bütün motor bayileri fuarda daha da zamlanacak diye milleti bariz tehdit ediyorlar.
ulan kadıköy z moto Sl 250 ye 16.000 dedi ABS siz:) Suzuki inazuma 250 ye 17.500 diyor ve fuarda daha fazla olacak diyor. giren müşteriyi böyle korkutmayı biliyorlarda inşallah daha da artar g.tünüze sokarsınız malları diyorum artk içimden
Eğer Hindistan Bajaj, Kuralkan'a özel bir fiyat verirse, yani strateji gereği NS200'de yaptığı gibi "Burası Hindistan orası Türkiye fiyat da bu" şeklinde yaklaşmazsa o zaman gerçekten iyi bir fiyat görürüz. İyi fiyat derken en baştan yazdığım gibi 250 cc Japon motorlarının fiyatından bahsediyorum. Yoksa %37 ÖTV ve ABS ile zaten onlardan ucuz bir fiyat beklenmemeli. Biliyorsunuz NS200 çıktığında Hindistan'da 3000 TL civarında bir fiyata satılıyordu ki Duke 390 bile o zaman 8000 TL mi neydi orada. Yani bunların maliyetleri oldukça düşük, Bajaj istediği kadar fiyatını indirebilir. O yüzden KTM sıkıştığında çat diye Duke 200'de TL'ye geçip fiyatını sabitleyebiliyor. Burada önemli olan motoru pahalıya çıkarıp satılmadığında fiyat ayarlamak yerine en baştan fiyatı optimize edip insanların hevesini kursağında bırakmamak ve müşteriyi kaçırmamak olmalı. Biraz üstüne MT-07 veya aşağısına TNT25 alınabilecekse o motor zor satar. Japon'ları zaten artık saymıyorum bile. Inazuma'yı ayrı tutuyorum ama diğerlerine o paraları vermem. 2017 modeller bir gelsin siz o zaman göreceksiniz Japon fiyatlarını... Zontes 250 bile 11500 TL oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------
motorumdam çok memnunum pulsar ns200.yanlız artık yavaştan yükseltmek istiyorum 17 ay civarı birlikteliğimz var.gerçekten hiç bir sorun sıkıntı yaşatmadı bana.arkadaşlar dalga geçti olm alınırmı yapma etme utandırdım diyebilirim iyiki almışım diyorum ve yine dedim.yanlız satma konusuna geldiğinde işin rengi değişti.gerçekten 5 kuruş etmeyen bir piyasası var.sevilen ve beğenilen bir motor ama bayilerin kafasına göre satmasından kaynaklı ciddi bir 2. el değer kaybı var.yani belli bir fiyatı olur ondan bayi karına göre değerlendirir 100 tl 300 tl falan filan.plaka ruhsat hediye ederler gibi gibi.bu adamlar resmen 1000 tl ucuza satıyorlar ve piyasayı bitirdiler.burdan kuralkan mı desek ekrem atamı desek bilemiyorum ama bir daha BAJAJ almayı düşünmüyorum.adam akıllı kontrol etmedikleri sürece bayileri paramı ölü yatırıma çevirmek istemiyorum.adam 8900 tl + ruhsat ns200 alıcak öbür bayi gel aynısını 8200 e veriyim bide kredi kartına peşin böliyim falan diyor yani.5000 tl ye falan satıcazda bizde alan olcan 2. elini bu motorun.dominarda artık gözümde max 12.000 helalinden veririm dahada alıp zarara giremem.sizede tavsiyem almayın bekleyin nasılsa serbest piyasa 16 dan girer 14.500 e alırsınız.2el dede artık 11 max gideri olur
Motorun 2015 model değil mi ? Zaten 2016'da revizyona girdi, motorda iyileştirmeler yapıldı. Tabi ki fiyatı düşecek, bundan doğal bir şey yok. Bu herkes için iyi bir şey. Motosiklet yatırım aracı değildir. Yazıyı okuyunca girip baktım hala 8600 TL'ye ikinci el satanlar var. Bu millet enayi mi sıfırından pahalıya ikinci elini alsın ?
sheriff87
01 Şubat 2017, 09:38
Fiyat konusunda herkes haklı ama piyasa gerçekleri diye bişi var. TRde vatandaşın alım gücü belli ve gittikçe düşüyor. Sekonun dediği gibi bajaj kuralkan pazarlığı nasıl bi fiyat çıkarır o önemli yoksa nasıl yok paraya mal ettiklerini biliyoruz. İşgücü neredeyse beleş orda. Hindistan tüm karlar ekli perakende fiyatı 2500 dolar. Doları 4le çarpsan bile 10 000 tl yapar. ÖTVsi KDVsini bu kar ekli fiyata eklesen bile 16150 TL yapıyor. Bugünün kuru 3.8le çarpsan 15350 civarı yapıyor. Fiyat fırlatmaya hevesli vatandaşa anlatamıyoruz ama düşük fiyat verilebilir, şayet istenirse. En çokda son tüketici alıcılara anlatamıyoruz. Devletten önce, firmalardan önce hevesle gelip açıklama yapmaya çalışıyorlar. Ben Max fiyatımı daha önce açıkladım 13 000 TL +1 yoksa başka alternatiflere bakarım yada 200 NSle devam ederim. 2014 modelin ilklerinden benimki 20bin bakımına sokacam sezon başı zincir-dişli değişecem. Lastikleri 16700kmde değiştim. Bakımdan sonra sıfır gibi olur her türlü başımı ağrıtmadan binerim uzun süre.
Ergün Er.
01 Şubat 2017, 11:27
400CC de CFMoto 400nk ile kapışır , fiyat ve bakım giderleri olarak avantajlı olan kazanır diye düşüyorum. Lakin bahsettiğim motor baya iyi özelliklere sahip ABS fren sistemi mevcut ;
Motor Tipi : Sıralı 2 silindirli, 8-valf, sıvı soğutmalı, DOHC
Motor Hacmi (cc) :400.4 cc
Silindir çapı x strok(mm) : 68.4 mm x 54.5 mm
Sıkıştırma Oranı : 11.1: 1
Yakıt Sistemi : Bosch EFI
Maks. Güç (kW @ dev/dak) : 31.5kw (41hp) @ 9,500 rpm
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) : 35.4nm @ 7650 rpm
Ateşleme : Elektronik enjeksiyon
Çalıştırma : Elektrikli
Şanzıman : 6 vites
Güç Aktarımı : Zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm): 2114 mm x 757 mm x 1100 mm
Tekerlekler arası mesafe (mm): 1415 mm
Sele yüksekliği (mm) : 795 mm
Yerden açıklık (mm) : 150 mm
Yakıt kapasitesi (lt): 17 lt.
Ağırlık (kg) : 193 kg
https://www.motorcular.com/tr/modelTanitim/cf-moto/400-nk/1492
kdiner
01 Şubat 2017, 12:36
400CC de CFMoto 400nk ile kapışır , fiyat ve bakım giderleri olarak avantajlı olan kazanır diye düşüyorum. Lakin bahsettiğim motor baya iyi özelliklere sahip ABS fren sistemi mevcut ;
Motor Tipi : Sıralı 2 silindirli, 8-valf, sıvı soğutmalı, DOHC
Motor Hacmi (cc) :400.4 cc
Silindir çapı x strok(mm) : 68.4 mm x 54.5 mm
Sıkıştırma Oranı : 11.1: 1
Yakıt Sistemi : Bosch EFI
Maks. Güç (kW @ dev/dak) : 31.5kw (41hp) @ 9,500 rpm
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) : 35.4nm @ 7650 rpm
Ateşleme : Elektronik enjeksiyon
Çalıştırma : Elektrikli
Şanzıman : 6 vites
Güç Aktarımı : Zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm): 2114 mm x 757 mm x 1100 mm
Tekerlekler arası mesafe (mm): 1415 mm
Sele yüksekliği (mm) : 795 mm
Yerden açıklık (mm) : 150 mm
Yakıt kapasitesi (lt): 17 lt.
Ağırlık (kg) : 193 kg
https://www.motorcular.com/tr/modelTanitim/cf-moto/400-nk/1492
41hp değil 35hp olarak güncellendi bilginiz olsun.
YasinC
01 Şubat 2017, 13:23
41hp değil 35hp olarak güncellendi bilginiz olsun.
CF moto 400NK 41hp yanlış yok. Arkadaşın yazdığı özellikler CF MOTO'ya ait.
spacetime
01 Şubat 2017, 13:58
ktm iyi tokatlamış :))
kdiner
01 Şubat 2017, 15:31
CF moto 400NK 41hp yanlış yok. Arkadaşın yazdığı özellikler CF MOTO'ya ait.
yorumun başlangıcını kaçırmışım, o zaman sıkıntı yok tşk ederim. her iki motor için de fiyat önemli kawasaki versys-z 300 fiyatını gördük. inşallah bunlar gol olmaz.
TIGERSHARK
01 Şubat 2017, 16:26
Bu dominar hindistanda şu an satılmakta aranızda hindistan forumlarındaki motor hakkındaki yazışmaları takip eden var mı ? kronik arıza şikayet vs ?
sheriff87
01 Şubat 2017, 16:58
Bu dominar hindistanda şu an satılmakta aranızda hindistan forumlarındaki motor hakkındaki yazışmaları takip eden var mı ? kronik arıza şikayet vs ?
Bi çocuk var dominar sahibi feyste bizim gruba üye ona sorduyduk ilk izlenimi filan çok iyi demişti. Ama uzun kullanımı sormadım daha. Sorarım onuda.
burak burk
01 Şubat 2017, 18:57
Eğer Hindistan Bajaj, Kuralkan'a özel bir fiyat verirse, yani strateji gereği NS200'de yaptığı gibi "Burası Hindistan orası Türkiye fiyat da bu" şeklinde yaklaşmazsa o zaman gerçekten iyi bir fiyat görürüz. İyi fiyat derken en baştan yazdığım gibi 250 cc Japon motorlarının fiyatından bahsediyorum. Yoksa %37 ÖTV ve ABS ile zaten onlardan ucuz bir fiyat beklenmemeli. Biliyorsunuz NS200 çıktığında Hindistan'da 3000 TL civarında bir fiyata satılıyordu ki Duke 390 bile o zaman 8000 TL mi neydi orada. Yani bunların maliyetleri oldukça düşük, Bajaj istediği kadar fiyatını indirebilir. O yüzden KTM sıkıştığında çat diye Duke 200'de TL'ye geçip fiyatını sabitleyebiliyor. Burada önemli olan motoru pahalıya çıkarıp satılmadığında fiyat ayarlamak yerine en baştan fiyatı optimize edip insanların hevesini kursağında bırakmamak ve müşteriyi kaçırmamak olmalı. Biraz üstüne MT-07 veya aşağısına TNT25 alınabilecekse o motor zor satar. Japon'ları zaten artık saymıyorum bile. Inazuma'yı ayrı tutuyorum ama diğerlerine o paraları vermem. 2017 modeller bir gelsin siz o zaman göreceksiniz Japon fiyatlarını... Zontes 250 bile 11500 TL oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------
Motorun 2015 model değil mi ? Zaten 2016'da revizyona girdi, motorda iyileştirmeler yapıldı. Tabi ki fiyatı düşecek, bundan doğal bir şey yok. Bu herkes için iyi bir şey. Motosiklet yatırım aracı değildir. Yazıyı okuyunca girip baktım hala 8600 TL'ye ikinci el satanlar var. Bu millet enayi mi sıfırından pahalıya ikinci elini alsın ?
bu motorun 0 km fiyatı ne kadar ?
Macit250
05 Şubat 2017, 22:32
Daha motosiklet çıkmadıki fiyatı olsun
burak burk
05 Şubat 2017, 22:34
Daha motosiklet çıkmadıki fiyatı olsun
ns200 için sormuştum.ama gereği yok artık
TIGERSHARK
06 Şubat 2017, 10:11
Bi çocuk var dominar sahibi feyste bizim gruba üye ona sorduyduk ilk izlenimi filan çok iyi demişti. Ama uzun kullanımı sormadım daha. Sorarım onuda.
ne oldu sordun mu?
sheriff87
06 Şubat 2017, 11:26
ne oldu sordun mu?
Sordumda çocuk tenezzül edip yazmadı daha
TIGERSHARK
06 Şubat 2017, 13:47
Sordumda çocuk tenezzül edip yazmadı daha
Götü kalkmıştır :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------
Ben İngilizce bir hindu forumu buldum vakti olan araştırma yapabilir bu dominar sahiplerinin konusu
http://www.xbhp.com/talkies/motorcycle-ownership-experiences/36701-bajaj-dominar-400-ownership-experience-thread.html
sheriff87
06 Şubat 2017, 15:27
Götü kalkmıştır :)
Muhtemelen
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------
Ben İngilizce bir hindu forumu buldum vakti olan araştırma yapabilir bu dominar sahiplerinin konusu
http://www.xbhp.com/talkies/motorcycle-ownership-experiences/36701-bajaj-dominar-400-ownership-experience-thread.html
Eyvallah :cat:
Forumu biraz okudum, bazı kullanıcılar faturalarını paylaşmışlar. Adamlarda % 9 civarında vergi var. Bizdeki vergi rezilliği kimsede yok. Genel olarak gayet memnunlar. Bazıları 4000 - 4500 devir civarında az titreşim olduğunu söylüyorlar ama üst devirlerde kayboluyormuş. Kilometre ilerledikçe ve bakımdan sonra titreşim azalıyor diyenler de var. Yakıt tüketimi 3-3.5 litre arasındaymış. Rodajı NS200'de olduğu gibi oldukça katı gözüküyor, verilen hızlara uyulursa her viteste 4000 deviri geçmemek gerekiyormuş.
Aynı sitede çok güzel fotoğraflarla bir incelemesi var :
http://www.xbhp.com/talkies/bike-reviews/36655-bajaj-dominar-400-review.html
Fotoğraflardaki rengi ben bordo sanıyordum ama burada mor çıkmış. Sanırım ışığa göre farklı görünen renklerden bu...
sheriff87
08 Şubat 2017, 19:05
Aynı sitede çok güzel fotoğraflarla bir incelemesi var :
http://www.xbhp.com/talkies/bike-reviews/36655-bajaj-dominar-400-review.html
Fotoğraflardaki rengi ben bordo sanıyordum ama burada mor çıkmış. Sanırım ışığa göre farklı görünen renklerden bu...
Fotoğraflar efsane olmuş. Torku etkileyici yazmış. Bide 70-100 motoru demiş o dikkatimi çekti. Konforunu baya övmüş lakin orda 250likten ucuza alıyor adam. Haliyle fiyat-performans ürünü olmuş oluyor orda. Bizde fiyat handikapı var. Keşke 12-13e gelsede burda da f-p ürünü olsa. Pulsar gibi yine rekor satış yapar. Aynı başlıktan birinin fiyatını çevirdim 8700 TL küsura almış adam, biz burda o paraya pulsar alamıyoruz. Vergi olayı aklıma geldikçe yüreğim yanıyor.
sdirer
08 Şubat 2017, 21:37
olsun yatlarda ötv yok. hamd olsun...
Forumu biraz okudum, bazı kullanıcılar faturalarını paylaşmışlar. Adamlarda % 9 civarında vergi var. Bizdeki vergi rezilliği kimsede yok. Genel olarak gayet memnunlar. Bazıları 4000 - 4500 devir civarında az titreşim olduğunu söylüyorlar ama üst devirlerde kayboluyormuş. Kilometre ilerledikçe ve bakımdan sonra titreşim azalıyor diyenler de var. Yakıt tüketimi 3-3.5 litre arasındaymış. Rodajı NS200'de olduğu gibi oldukça katı gözüküyor, verilen hızlara uyulursa her viteste 4000 deviri geçmemek gerekiyormuş.
Fotoğraflar efsane olmuş. Torku etkileyici yazmış. Bide 70-100 motoru demiş o dikkatimi çekti. Konforunu baya övmüş lakin orda 250likten ucuza alıyor adam. Haliyle fiyat-performans ürünü olmuş oluyor orda. Bizde fiyat handikapı var. Keşke 12-13e gelsede burda da f-p ürünü olsa. Pulsar gibi yine rekor satış yapar. Aynı başlıktan birinin fiyatını çevirdim 8700 TL küsura almış adam, biz burda o paraya pulsar alamıyoruz. Vergi olayı aklıma geldikçe yüreğim yanıyor.
Youtube'a Duke 200 ile kalkış videosunu koymuşlar, alttaki yorumlarda fiyatının Duke 200'ün altında olduğunu yazmışlar. Doğru mu bilmiyorum ? Kalkışta Duke 200'ü rahat geçiyor tabi. Gerçi yolda viraj var, virajlı yolda kalkış yapmak bana anlamlı gelmedi. Yol düz olsa fark artardı. Motorun görüntüsü Duke'tan çok daha güzel ve oturaklı bence...
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO