Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
jackaan
03 Mayıs 2008, 03:43
güncelllll........................................ .......
kanka bugun soledın hala aklımda ben olsam kafayı yerım nasıl hala sabırla gelmesını beklıyosun
EmreAC
03 Mayıs 2008, 03:50
biraz önce fb tvde motosiklet fuarıyla ilgili bi program izledm bu aletin üstünde bi ablamız tanıtım yapıyo sunucu abimiz sordu fuarda begendiginz bi motor war mı die abla direk tanıttıgım motoru tek gecerim 200 beygir 320km ye cıkıyo die basladı sonra soru geldi hız tutkunu musunuz şöle dedi esmer mini etekli ablamız evet cocuklugumdan beri motorlara ayrı bi ilgim vardır : )
B.m.O
03 Mayıs 2008, 10:38
biraz önce fb tvde motosiklet fuarıyla ilgili bi program izledm bu aletin üstünde bi ablamız tanıtım yapıyo sunucu abimiz sordu fuarda begendiginz bi motor war mı die abla direk tanıttıgım motoru tek gecerim 200 beygir 320km ye cıkıyo die basladı sonra soru geldi hız tutkunu musunuz şöle dedi esmer mini etekli ablamız evet cocuklugumdan beri motorlara ayrı bi ilgim vardır : )
:queen:
Fuarcılık anlayışımızla övünmeliyiz!
O kız bence neyin üstünde oturduğunun farkında değilmiş (!)
kkarabidan
07 Mayıs 2008, 20:03
güncelllll........................................ .......
gelmedi mi arkadaşım yada geldi sen keyfini çıkarıyosun:)
jönysf
07 Mayıs 2008, 20:46
nasıl olsa birgün gelir ve 2. ele güşerse almayı düşünüm :D
masaya
07 Mayıs 2008, 20:52
ninja 250 ler feridun bitir hesabi oldu bu ne ya :P
croner
07 Mayıs 2008, 21:18
ninja 250 ler feridun bitir hesabi oldu bu ne ya :P
2TEKER in bu ayki sayısında KAWASAKİ NİNJA 250R incelemişler bilgilerinize arkadaslar. Ayrıca incelemede benzin gostergesi olmaması en buyuk eksik diye belirtilmiş fakat ısı gostergesi yerine benzin gostergesi koyuldugu belirtilmemis onlara sanırım...
Biz haala bekliyoruz z-motodan yukleme yapılmıs diye arııcaklar da 10 gun sonra motorlar elimizde olucak.. insallah 10 gun icinde ararlar ay sonuna bekliyorum :D
byusn
08 Mayıs 2008, 01:36
fuarda önce Kawa 250'i inceledik, sonra hemen ardından Yamaha R125'i..
Tek söyleyebileceğim, R125'in ebatları ve şekil açısından Kawasaki ile adeta dalga geçtiği. Performansı nedir ne değildir bilmiyorum, ama ilk görüş olarak R125 1-0 önde başlıyor bence!::coool::::coool::::coool::
katılmamak elde değil kawasaki sanki elinde üretim fazlası olan farları bu motosiklette eritecek gibi görünüyor. muhtemelen 1 yıl sonra (stok tükendiğinde) kafa grenajını ve farları değiştirecek açıkça ortada bu. Şimdiden alan arkadaşlara hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin diyorum...
hasanpinar0537
08 Mayıs 2008, 01:48
kanka bugun soledın hala aklımda ben olsam kafayı yerım nasıl hala sabırla gelmesını beklıyosun
hale bekliyorum kanka yaa ama çok yakın hissediyorum yaaa.......
gelmedi mi arkadaşım yada geldi sen keyfini çıkarıyosun:)
az kaldı çok az inşallah ay sonu en geç.
2TEKER in bu ayki sayısında KAWASAKİ NİNJA 250R incelemişler bilgilerinize arkadaslar. Ayrıca incelemede benzin gostergesi olmaması en buyuk eksik diye belirtilmiş fakat ısı gostergesi yerine benzin gostergesi koyuldugu belirtilmemis onlara sanırım...
Biz haala bekliyoruz z-motodan yukleme yapılmıs diye arııcaklar da 10 gun sonra motorlar elimizde olucak.. insallah 10 gun icinde ararlar ay sonuna bekliyorum :D
bende aynı senin gibi ay sonunu bekliyorum geçen hafta gittim merak etme sana verdiğimiz tarihten önce teslim ederiz dedi ama bilmiyorum.beni msnden eklesene hasanpinar0542@hotmail.com
erdo2002
08 Mayıs 2008, 03:31
hale bekliyorum kanka yaa ama çok yakın hissediyorum yaaa.......
az kaldı çok az inşallah ay sonu en geç.
bende aynı senin gibi ay sonunu bekliyorum geçen hafta gittim merak etme sana verdiğimiz tarihten önce teslim ederiz dedi ama bilmiyorum.beni msnden eklesene hasanpinar0542@hotmail.com
e6f in küçüğü canım hocam bukadar meraklanmana gerek yok :) git bak aynı motor sonuçda :bounce::wiinkk::P
istanbulccc
08 Mayıs 2008, 11:28
2TEKER in bu ayki sayısında KAWASAKİ NİNJA 250R incelemişler bilgilerinize arkadaslar. Ayrıca incelemede benzin gostergesi olmaması en buyuk eksik diye belirtilmiş fakat ısı gostergesi yerine benzin gostergesi koyuldugu belirtilmemis onlara sanırım...
Biz haala bekliyoruz z-motodan yukleme yapılmıs diye arııcaklar da 10 gun sonra motorlar elimizde olucak.. insallah 10 gun icinde ararlar ay sonuna bekliyorum :D
Bugün görüştüm hala belli değil ama ay sonu olabilir diyorlar ilginç, Ay sonunda ilk parti teslim edilecek sanırım
crazy_edi
08 Mayıs 2008, 12:12
süper motormuş ama fiyat uçuk bence. 2000 daha koyarım 600 rr alırım
oskar
08 Mayıs 2008, 12:23
selamlar..ben dün (7 Mayıs) teslim aldım çok şükür..çok kısıtlı motor tecrübem/teknik bilgi birikimim olduğu için (bu ilk motorum) makinenin sürüşüyle, mekaniğiyle ilgili çok tatmin edici yorumlar yapamıyacağım..söyliyebileceğim : kullandığım şu 25-30 km. mesafe boyunca iyice anladım ki benim gibi başlangıç seviyesinde ve racing'e ilgi duyan bir motorcu için hakikaten çok akıllıca bir tercih yapmisim gibi gorunuyor. Bir kere makinenin bana değil benim makineye hakim olduğumu gayet güzel hissettiriyor ..sürüş esnasında oturuşumdan dolayı kayda değer herhangi bir rahatsızlığım olmadı..(1.75 boy, 74 kg.)..bu arada gidon gerçekten bir racing makine için sanki biraz yüksek olduğundan çok yatmanız gerekmiyor (tabi bu olumlu mu olumsuz mu tartışılır, ama daha rahat bi oturuş olduğu aşikar)
tabi şimdilerde en büyük dikkatimi rodaja veriyorum, ona uygun sakin bir sürüş göstermeye çalışıyorum: ilk 800 km.de max. 4000rpm., sonraki 800km.de ise max. 6000rpm. öneriliyor + ilk çalıştırmada (motor sıcak dahi olsa) muntazam yağlama için 2-3 dk. bekleme + 150-200 km. yeni lastiklerin alışma dönemi, vs..zaten bu yüzden de çok kapsamlı yorumlar yapamıyorum: malum yol tutuşunu, ani ivmelenmesini, vs. zorlayacak hareketlerden uzağız bu dönem..
esasında Kawasaki, kullanım klavuzunda 91 ve üzeri oktan benzin tavsiye ediyor ama ben herhangi bir vuruntu riskini hiç almamak için (özellikle de rodaj sürecinde) 98 oktan koydum (servise sorsanız hatta 100 oktan koymamı tavsiye ettiler)
Bu arada evet, ben de yanıldım : maalesef ABD pazarına verilen makinelerin aksine Türkiye'ye yakıt göstergeli değil hararet göstergeli makineleri göndermişler..ben yakıt göstergesini tercih ederdim..
Tabi estetiğine değinmeye gerek duymuyorum, zira her ne kadar bu konular göreceli de olsa, gerek bana gerekse çevremdekilere oldukça yakışıklı görünüyor -sonuçta o bir ninja-..benimki siyah bu arada..
son olarak en az tatmin olduğun yanı nedir, diye soracak olursanız aklıma ilk gelecek olanlar göze gerçekten demode görünen göstergeler (insan yamaha R125'in göstergelerine imreniyor) ve de makinenin sesi..abilerinin çıkardığı sesten çok uzak (ama tabi neticede 250cc.lik bi makineden bahsediyoruz)..ses için "idare eder" tanımı en uygunu olacak, sanırım..tabi belki Allah'ın izniyle rodajı güzelce tamamlayıp yüksek devirleri de dinlemek lazım en sağlıklı yorumları yapmak için, zira yüksek devirlerde daha iyi ses verdiğine şahit oldum youtube'daki bir kaç videoda..
makinesini bekleyen arkadaşlara Allah kavuştursun diyorum, ama bilsinler ki, geldiğinde tüm bu sıkıntılı bekleyişleri 2 dakikada unutturacak bi makine ninja250..bu arada kulağıma gelenlere göre ilk partinin kalan malları (en çok da yeşil makineler sanıyorum) en geç Mayıs-sonunda teslim olacakmış..
herkese selamlar..
DeNNiS
08 Mayıs 2008, 12:49
arka lastik 130, pek aldanmayın derim footlara, arka lastiği 130 olan motor cılızdır, cbr 125 kadr olmasada ben 250'liğim diye belli eder diyorum.
siteden fotolarını inceledim ve kanuni racer'a tipi hatları, gidon yüksekliğide dahil çok benzediğini söyleyebilirim, kawasaki dünyaca ünlü bi marka oldugundan tabi ki kanuni racer onu taklit etmiş sanırım, bizim ülkemizdede bu 25'lik olamdıgından bilmiyorduk ama fotoları incledignizde n kadr çok benzediğini anlıcaksınız.
kkarabidan
09 Mayıs 2008, 15:33
selamlar..ben dün (7 Mayıs) teslim aldım çok şükür..çok kısıtlı motor tecrübem/teknik bilgi birikimim olduğu için (bu ilk motorum) makinenin sürüşüyle, mekaniğiyle ilgili çok tatmin edici yorumlar yapamıyorum..benim söyliyebileceğim : kullandığım şu 25-30 km. mesafe boyunca iyice anladım ki benim gibi başlangıç seviyesinde ve racing'e ilgi duyan bir motorcu için hakikaten çok akıllıca bir tercih yapmisim gibi gorunuyor. Bir kere makinenin bana değil benim makineye hakim olduğumu gayet güzel hissettiriyor ..sürüş esnasında oturuşumdan dolayı kayda değer herhangi bir rahatsızlığım olmadı..(1.75 boy, 74 kg.)..bu arada gidon gerçekten bir racing makine için sanki biraz yüksek olduğundan çok yatmanız gerekmiyor (tabi bu olumlu mu olumsuz mu tartışılır, zira daha rahat bi oturuş olduğu aşikar)
tabi şimdilerde en büyük dikkatimi rodaja veriyorum, ona uygun sakin bir sürüş gösteriyorum: ilk 800 km.de max. 4000rpm., sonraki 800km.de ise max. 6000rpm. + ilk çalıştırmada (motor sıcak dahi olsa) muntazam yağlama için 1-2 dk. bekleme + 150 km. yeni lastiklerin alışma dönemi, vs..zaten bu yüzden de çok kapsamlı yorumlar yapamıyorum: malum yol tutuşunu, ani ivmelenmesini, vs. zorlayacak hareketlerden uzağız bu dönem..
ilginç bir özellik de (tabi belki de yaygın bir özelliktir, ben bilmediğimden ilginç gelmiştir) motor çalışır vaziyette ve viteste iken, yan ayağı açtığınız an motor kendini otomatik kapatıyor..
esasında Kawasaki, 92 ve üzeri oktan benzin tavsiye ediyor ama ben herhangi bir vuruntu riskini hiç almamak için (özellikle de rodaj sürecinde) 98 oktan koydum (servise sorsanız hatta 100 oktan koymamı tavsiye ettiler)
Bu arada evet, ben de yanıldım : maalesef ABD pazarına verilen makinelerin aksine Türkiye'ye yakıt göstergeli değil hararet göstergeli makineleri göndermişler..
Tabi estetiğine değinmeye gerek duymuyorum, zira her ne kadar bu konular göreceli de olsa, gerek bana gerekse çevremdekilere oldukça yakışıklı görünüyor -sonuçta o bir ninja-..hatta dün ilk sürüşümde ışıklarda bir BMW800GS yanıma yanaşıp hemen "geldi mi bu 250likler?" diye muhabbete giriverdi..benimki siyah bu arada..
son olarak en az tatmin olduğun yanı nedir, diye soracak olursanız aklıma ilk gelecek olan maalesef sesi..abilerinin çıkardığı sesten çok uzak (neticede 250cc.lik bi makineden bahsediyoruz)..ama öte yandan Allah var, asla çok kötü de diyemem, "idare eder" tanımı en uygunu olacak, sanırım..tabi belki Allah'ın izniyle rodajı güzelce tamamlayıp yüksek devirleri de dinlemek lazım en sağlıklı yorumları yapmak için..
makinesini bekleyen arkadaşlara Allah kavuştursun diyorum, ama unutmasınlar makineleri geldiğinde tüm bu sıkıntılı bekleyişleri 2 dakikada unutturacaktır..bu arada kulağıma gelenlere göre ilk partinin kalan malları (en çok da yeşil makineler sanıyorum) en geç önümüzdeki haftasonu tesklim olacakmış..
herkese selamlar..
motorun hayırlı olsun güle güle kullan en kısa zamanda resimleride bekliyoruz.:cat:
Burhansefa
09 Mayıs 2008, 20:16
KARBURATÖR : Elektronik Yakıt Enjektörlü , 38 x 4 Keihin
tam olarak anlayamadım
şimdi bu enjeksiyonlu mu karburatörlü mü
yada olay sandığımdan daha mı karaşık:silent:
bende yamaha yzf r125 mi alsam diye düşünürken bu modeli daha mantıklı buldum ama yeni biri için 250 fazlamı olur diye de düşünüyorum açıkcası ...
SELÇUK ASLAN
09 Mayıs 2008, 20:54
Bunun Fiyatı Pahalı Deyilmi Arkadaşlar
istanbulccc
09 Mayıs 2008, 21:06
Zevkler ve renkler tartışılmaz ama siyah gerçekten mükemmel duruyor. Duyduğuma göre 1 kişi teslim almış bizimkilerde daha ses seda yok adamlar(Z-Moto) daha belli değil diyor, teslim alan olmuş hadi bakalım.
hyobusa
09 Mayıs 2008, 21:42
fiyatı ne kadar olur bilgisi olan var mı?
babyracing
09 Mayıs 2008, 21:45
Makina gerçekten 10 numara, (malzeme ve işçilik süper)
fakat 5.500 Euro bu motosiklete verilirmi :silent: ayrı mesele
Bi foto da benden olsun bakalım;
http://img247.imageshack.us/img247/6105/s6000545zt9.jpg
mhyen
09 Mayıs 2008, 21:50
Cidden çok güzel makine.Alana hayırlı olsun güle güle kullansın.Eğerki fiyatları biraz daha inerse 1-1,5 sene sonra belki ikinci elini alabilirim:queen:
Hadi hayırlısı:cat:
cbr125faik
10 Mayıs 2008, 00:08
gercekten gusel makına yapmıs adamlar ama onde tek dısk fren bana az geldı...sınıfında rakıbı hyosung bıle daha gucsuz bı motora 320 mm cıft dısk fren takıor ama neden kawa bunu bole yapmamıs anlayamadım...motorda durabılmek hayat kurtarır...motor tam race deıl anladıgım kadarıyla oturus pozısyonu olarak ama sık bı motor....gercı bıraz pahalı ama
hasanpinar0537
10 Mayıs 2008, 02:24
gercekten gusel makına yapmıs adamlar ama onde tek dısk fren bana az geldı...sınıfında rakıbı hyosung bıle daha gucsuz bı motora 320 mm cıft dısk fren takıor ama neden kawa bunu bole yapmamıs anlayamadım...motorda durabılmek hayat kurtarır...motor tam race deıl anladıgım kadarıyla oturus pozısyonu olarak ama sık bı motor....gercı bıraz pahalı ama
ben sana derim ki 2teker dergisinin bu ayki sayısını bir oku. ön frenin ne kadar iyi olduğunu yazmışlar bu demek oluyor ki çift diske gerek yokmuş ondan koymamışlar.
erdo2002
10 Mayıs 2008, 02:39
ben sana derim ki 2teker dergisinin bu ayki sayısını bir oku. ön frenin ne kadar iyi olduğunu yazmışlar bu demek oluyor ki çift diske gerek yokmuş ondan koymamışlar.
Arkadaşım sanırım bu motoru aldın.Kullanıyorsan fikirlerini yazarmısın hem bizede yol gösterici olursun :) Nasıl memnunmusun?Max sürat nedir mesela:silent:
hasanpinar0537
11 Mayıs 2008, 00:39
bugün yarın inşallah üstündeyim haber bekliyorum maximum hız 180 km/h
2teker dergisinde öyle yazıyor ben onun yalancısıyım
komixmimar
11 Mayıs 2008, 01:01
FAvori makinalarımdan biri fuarda gözüm kaldı onu aldysan bi nazarlık tak :) ehu ehu
yaşar
11 Mayıs 2008, 01:07
cılız bi yapısı var nedendir anlayamıyorum bi türlü honda yamaha gibi markalar hyosung gibi kaslı bi 250 ss motor yapmıyorlar
hasanpinar0537
11 Mayıs 2008, 22:11
sen motoru bir yakından gör istersen derim ben.
cbr125faik
11 Mayıs 2008, 22:20
motorun kalınlıgı gt250r ıle bence kıyaslanamaz...ayrıca cıft dısk frene gerek yokmus ne demek nasıl bı acıklama kullanmadan bunu solemek ne kadar dooru...motoru kotulemeye calısmıyorum benı yanlıs anlama bence cok hos bı motr ama su bı gercekkı 4 buyuk japon bu klasmana cok onem vermıyorlar...
D C R
11 Mayıs 2008, 22:22
Hayırlı olsun hasan abi :) çok güzel makine, fuarda hasta olmuştum buna :P
Kazasız belasız günlere inşallah... :rendeer:
emin_arikoglu
11 Mayıs 2008, 22:26
sen motoru bir yakından gör istersen derim ben.
hasancım aldınmı ninjayı yoksam? aldıysan hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan Allah kaza bela göstermesin, bi ara gelde görelim bi ıslatalım :)
ketchup
12 Mayıs 2008, 00:51
motorun kalınlıgı gt250r ıle bence kıyaslanamaz...ayrıca cıft dısk frene gerek yokmus ne demek nasıl bı acıklama kullanmadan bunu solemek ne kadar dooru...
kıyaslanamaz derken? ninja250, gt250R'ın yarısı kalınlığında bir makineymiş gibi konuşmayalım. GT250R ile çok az farkları var. kaldı ki GTR kalın olduysa ne oluyor yani? trafikte ekstra zorluk dışında ne avantajını gördünüz? Ninja 250 canavar gibi bir makine işte. Hyo da şahane bir makineydi ama Kawasaki bu klasmana el atınca Hyo'yu ikinci plana attı işte.. Artık Hyosung (st&kanuni) GT250R sadece fiyatı için tercih edilebilir.
Ayrıca adamlar denemiş de yazmış tek disk fren yeterli diye. Mıh gibi yola çakıyormuş makineyi.. siz de kullanmadan veryansın etmişsiniz makineye.
HasanPinar, eğer makine eline geçtiyse hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanman dileğiyle.. Muhteşem bir makine! bana da herkes "buna bu kadar para vereceğine ninja250 alsana" demişti ama grenaj sevmiyorum ne yapayım. Eminim bu makine ortalığı sallayacak. Bir nazar boncuğu şiddetle tavsiyemdir =)
Yaz sonuna yaklaşalım cıbırı satıp bende alcam bunlardan o zaman kadar bi eksigi bi falsosu varsa cıkartın ortaya olmaz mı :)
gugukk
12 Mayıs 2008, 13:02
çok güzel motormuş ama okadar para verilirmi o ayrı konu
hasanpinar0537
13 Mayıs 2008, 03:15
Hayırlı olsun hasan abi :) çok güzel makine, fuarda hasta olmuştum buna :P
Kazasız belasız günlere inşallah... :rendeer:
eyvallah canım sağol.
hasancım aldınmı ninjayı yoksam? aldıysan hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan Allah kaza bela göstermesin, bi ara gelde görelim bi ıslatalım :)
bir binelimde bakalım yazacaz bilgileri bu hafta geliyor bakalım.
kıyaslanamaz derken? ninja250, gt250R'ın yarısı kalınlığında bir makineymiş gibi konuşmayalım. GT250R ile çok az farkları var. kaldı ki GTR kalın olduysa ne oluyor yani? trafikte ekstra zorluk dışında ne avantajını gördünüz? Ninja 250 canavar gibi bir makine işte. Hyo da şahane bir makineydi ama Kawasaki bu klasmana el atınca Hyo'yu ikinci plana attı işte.. Artık Hyosung (st&kanuni) GT250R sadece fiyatı için tercih edilebilir.
Ayrıca adamlar denemiş de yazmış tek disk fren yeterli diye. Mıh gibi yola çakıyormuş makineyi.. siz de kullanmadan veryansın etmişsiniz makineye.
HasanPinar, eğer makine eline geçtiyse hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanman dileğiyle.. Muhteşem bir makine! bana da herkes "buna bu kadar para vereceğine ninja250 alsana" demişti ama grenaj sevmiyorum ne yapayım. Eminim bu makine ortalığı sallayacak. Bir nazar boncuğu şiddetle tavsiyemdir =)
ALLAH senden razı olsun arkadaşım benim söyleyeceklerimi dile getirmişsin sağol o arkadaş hayal dünyasında yaşamaya devam etsin yolda bizim makinalar hyosunları tokatlamaya başlayınca görecem ben onları hiç birşeyi olmasa bu yazı yetiyor yalansa yalan desinler ''KAWASAKİ''
jackaan
13 Mayıs 2008, 04:32
hasanım noldu hala haber yok noldu geldımı makına
DeNNiS
13 Mayıs 2008, 12:05
dün caddebostan sahilde motoru yeni alan bir arkadaşta gördüm, bir post yukarıdaki yazımı bu yeni postla birazda editliycem =), hyosung gt250r kullanan biri olarak objektif yorumumu yapıyorum, 130 lastiği duyunca ve fotoları görünce kanuni racer'ın orjinali diye düşünmüştüm, yani bir racing için ince cılız kalitesi üdşük vs. ama gördüm ki hiç ince cılız değil, ilk görüdğümde zx6r sandım, gayet güzel ve kaslı, hyo'ların depodan dolayı birazcık daha kaslı bi görüntüsü var ama buda gayet kaslı, kuyruk kısmı vs. harika, önüne dieğr tarflarına grenaja ztn hiç girmiyorum süper, hyo'ların kuyruk kısmı biraz daha 90 sonları tiplerde kalıyor maalsef ama yakışıyor oda tabii, kawa 250'nin eksileri lastiği ince kalıyor bayagı, arkadan gördüğümde ztn 250 lik oldugunu anladım ve yanına gittim, orjinal egzosunun seside kötü racingle alakası yok ama dğeiştirildiğinde 4 silindirliler kadar olmasada çok güçlü güzle bi ses elde ediliceğine eminim, bizim hyolar gibi, onun dışında direksiyon sport touring, yani yeni başlayanların canını sıkmıycagı daha manevralı ve yüksek rahat, kimileri için dezavantaj veya istemedikelri birşey oalbilir, genel oalrak motor çok güzel bekeldiğimden büyük ve kaslı çıktı, motor siyah renkteydi yeşilinide uzaktan gördüm ve siytahını tavsiye ediyorum kesinlikle, egzos'unu dğeiştirin derim, lastiğide oalilbiyosa en azından 150 taktırın derim.
ayriyetten fiyatı satıcılar açısından tam bir FIRSATÇI fiyatı, büyük cc racinglerin ikinci eline bile en az 12-14.000 veremeyen ama racing sahibi olmak isteyen ve yeni başlamak isteyenlerin tek seçeneği gibi görünen bu motor için fiyat çok çok yüksek, sırf bu yüzden biraz daha kaslı olan hyosung'u tercih ederim.
hasanpinar0537
14 Mayıs 2008, 01:19
hasanım noldu hala haber yok noldu geldımı makına
cuma arayacam bakalım ne oldu bir arkadaş teslim almış hayırlısıyla bizde teslim alsak.
hasanpinar0537
23 Mayıs 2008, 01:43
mt de başka teslim alan oldumu acaba.
coronary38
23 Mayıs 2008, 02:44
cuma arayacam bakalım ne oldu bir arkadaş teslim almış hayırlısıyla bizde teslim alsak.
ne yaptın aldınmı makinayı anlatsana eger aldıysan .....:silent:
dreamdark
23 Mayıs 2008, 03:36
Fuardaki tanışmamız sonrasında ilk defa geçen hafta, Erenköy Starbucks' ın önünde, yollardaki bir Ninja 250R' ı gördük. Yeni bir model olması nedeniyle, motorcuların meraklı bakışlarının ilgi odağıydı. :)
Çok şık bir motor gerçekten de, yalnız kullanan arkadaş biraz uzun boylu olduğu için üstünde acayip duruyordu, dikkatimden kaçmadı değil.:P Kişisel fikrim, uzun boyluların altında pek iyi durmadığı yönünde. Cıbırdan biraz daha kalıplıca, 600' lüklerden daha ufakça, tam bir orta sınıf motosiklet yapmış adamlar. Uzun vadeli bir kaliteli geçiş motoru için en ideal seçeneklerden biri bence. Bu yakışıklı makinayı yollarımızda daha fazla görmek isteriz:cat:
istanbulccc
23 Mayıs 2008, 18:18
Fuardaki tanışmamız sonrasında ilk defa geçen hafta, Erenköy Starbucks' ın önünde, yollardaki bir Ninja 250R' ı gördük. Yeni bir model olması nedeniyle, motorcuların meraklı bakışlarının ilgi odağıydı. :)
Çok şık bir motor gerçekten de, yalnız kullanan arkadaş biraz uzun boylu olduğu için üstünde acayip duruyordu, dikkatimden kaçmadı değil.:P Kişisel fikrim, uzun boyluların altında pek iyi durmadığı yönünde. Cıbırdan biraz daha kalıplıca, 600' lüklerden daha ufakça, tam bir orta sınıf motosiklet yapmış adamlar. Uzun vadeli bir kaliteli geçiş motoru için en ideal seçeneklerden biri bence. Bu yakışıklı makinayı yollarımızda daha fazla görmek isteriz:cat:
haydee benim boyum 1.92 :cyclopsan,
dreamdark
24 Mayıs 2008, 05:03
haydee benim boyum 1.92 :cyclopsan,
Sonuçta kullanmana engel değil, sadece görüntü olarak pek hoş gelmiyor göze bence, motor altında küçük kalıyor :)
Bu boyla sana bir enduro gider.:cat:
jackaan
24 Mayıs 2008, 07:13
mt de başka teslim alan oldumu acaba.
hasan su motoru aldabı hyoyla test edelım kanka valla merak adıyorum ne kadar fark acıcak
istanbulccc
24 Mayıs 2008, 11:43
Sonuçta kullanmana engel değil, sadece görüntü olarak pek hoş gelmiyor göze bence, motor altında küçük kalıyor :)
Bu boyla sana bir enduro gider.:cat:
:) Eyvallah, bir sonraki motora inşallah. :cat:
marwel114
24 Mayıs 2008, 11:58
Yaa arkadaşlar, ben motorun performansını az çok tahmin ediyorum ama acaba SESİ NASIL? onu çok merak ediyorum açıkçası :)
dynner
24 Mayıs 2008, 12:33
Sesi Hyoya göre az daha cırcırlı :D
bir video var onu koyacagım
http://www.youtube.com/watch?v=XA-l4Cp4ajQ
hasanpinar0537
24 Mayıs 2008, 23:57
hasan su motoru aldabı hyoyla test edelım kanka valla merak adıyorum ne kadar fark acıcak
ben şöyle söyleyeyim fark atacak fark. Belirgin bir fark olacağı kesin tabi senin makina hariç.
E.Gülbeyaz
25 Mayıs 2008, 20:32
bizden alan kimse yok mu ??
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO