Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
dreamkiller
27 Mart 2012, 00:23
6000 7000 deviri gecme ani ivmelenmeden uzak dur ona 600 cc ss muamelesi yapma o az yakar merak etme :))
halo_dayi
27 Mart 2012, 00:36
Arkadaşlar ben yeni ninja almayı düşünüyorum. Ama beyaz rengi sitesinde gösterilmiyor. 0 km beyaz sipariş edebilir miyim?
Mr.cihans
27 Mart 2012, 00:40
2012 modellerde beyaz tr gelmıyor dıye bılıyorum ama konuya daha hakım kısıler daha bılgılı cewap verır.
aliazgin
27 Mart 2012, 00:55
arkadaşlar,
ninja 250r kaç litre yağ alıyor ? servise giderken yanıma kaç lt alayım. (madeni yağişi yaptığımdan dolayı kendi ağımı götürcemde :) )
tolga1994199
27 Mart 2012, 01:19
arkadarşlar ben ninjamı 2 ay önce aldım şuan 5000 kmdeyim ama nedense motorum tek kişide olsa iki kişide olsa 140 km hızı geçmiyor sadece bir kez otobanda meyilli yolda 160 km görebildim bidaha hiç 140 145 km hızı geçemedim sizce bu normalmi arkadaşlar bilgilendirirseniz sevinirim
Zippo's
27 Mart 2012, 01:21
arkadarşlar ben ninjamı 2 ay önce aldım şuan 5000 kmdeyim ama nedense motorum tek kişide olsa iki kişide olsa 140 km hızı geçmiyor sadece bir kez otobanda meyilli yolda 160 km görebildim bidaha hiç 140 145 km hızı geçemedim sizce bu normalmi arkadaşlar bilgilendirirseniz sevinirim
O işte bi iş var.
Alper Kaya
27 Mart 2012, 01:28
yakıtı hesaplamadım ama habire benzin alıyorum bende,banada fazla yakıyor gibi geldi,ama ben ninja alalı bin km oldu belki hala alışamamışımdır gereğinden fazla devirli kullanıyor olabilirim,sorun benden kaynaklı olabilir dimieğer bana sölediğin gibi düşük devir kullanıyosan paso ondanda olabilir max torkuna yakın devirlerde vites attır hata biraz üstünde normal zamanlarda
Mr.cihans
27 Mart 2012, 02:45
gezerken rastladım ve hosuma gıttı guzel olmus belkı yapmak ıstıyen olur dıye paylasmak ıstedım
sportcarmotorcycleandbikemodification.blogspot.com/2010/11/ninja-250r-undertail-exhaus.html
rio_mavi
27 Mart 2012, 03:30
2012lerde beyaz artık yok diye duydum bende. bayiilere bakmak lazım. depolarında varmı diye.bir bayiiye sorarak iş yapma hepsini tek tek gez daha garanti olur. Lakin beyaz ninja tr ye satışı durduysa almamakta fayda var.çünkü yedek parçada sıkıntı cıkabilir. Grenaj yollamayabilirler Mr.cihans.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:20 ----------
yağ soran arkadaş ,2 şişe yağ alır bizim motorlar. Fakat yetkili servislerde dışardan yağ kabul etmiyorlar bilesiniz. Elinizde kalabilir.Normal bir motorcuya götürüp değiştirtebilirsiniz kendi yağınızı ancak. Ya da ewde kendi usulunuzle. Çok zor değil yağ değiştirmek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:22 ----------
o modifikasyonda eksoz güzel olmuş. fakat plaka ampulu iptal oluyor. Orjinalliği bozmak bilemiyorum... Ama arka camurluk harika olmuş. Önümüzdeki hafta vakit bulursam yaptıracağım. Arkadaşlar bu ninjalar için radyotere korumalar takılabiliniyormuş. Gözüne hesaplı ucuz yollu bişi carpan olursa paylaşırsa sewinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:25 ----------
arkadarşlar ben ninjamı 2 ay önce aldım şuan 5000 kmdeyim ama nedense motorum tek kişide olsa iki kişide olsa 140 km hızı geçmiyor sadece bir kez otobanda meyilli yolda 160 km görebildim bidaha hiç 140 145 km hızı geçemedim sizce bu normalmi arkadaşlar bilgilendirirseniz sevinirim
Rodajı hatalı yapmış olabilirsin ama zayıf bir ihtimal. Ben 160 görüyorum düzlükte. Ama öyle birden olmuyor tabi. 150den sonra yavaş yavaş tırmanır. Yeterli süre basmamış olabilirsin. Birde şunu denemeni öneririm. 2 saatlik felan uzun yola çık. Motor randımana alışsın,o süreçte asıl gaza birde. iyice ısındıktan sonra (aktif olarak yağlama vs. ) 160 göreceksindir.
karbon fiber kaplamaya gitmeden önce ...
http://img85.imageshack.us/img85/527/kkekmece2012032700442.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/85/kkekmece2012032700442.jpg/)
dreamkiller
27 Mart 2012, 04:08
karbon fiber kaplamaya gitmeden önce ...
http://img85.imageshack.us/img85/527/kkekmece2012032700442.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/85/kkekmece2012032700442.jpg/)
Anamm pek cirkin ordek yavrusu gibi olmus boyle ama eminimki karbon dan sonra kugu gibi guzel gorunecektir.. :-)
tolga1994199
27 Mart 2012, 04:10
1500 kmde izmirden istabula gidip gelmiştim iki kişiydik giderken 145i hiç gecemedik. dönüşte yalova bursa arasında sürekli bastık meyilli yolda en fazla 160 165 görebildik oda 2 kez bidaha tek kişi binsemde üstüne kapansamda 145i geçemedim ama uzun süreli bidaha basamadım.
dreamkiller
27 Mart 2012, 04:12
arkadarşlar ben ninjamı 2 ay önce aldım şuan 5000 kmdeyim ama nedense motorum tek kişide olsa iki kişide olsa 140 km hızı geçmiyor sadece bir kez otobanda meyilli yolda 160 km görebildim bidaha hiç 140 145 km hızı geçemedim sizce bu normalmi arkadaşlar bilgilendirirseniz sevinirim
Allaallaa o iste yanlis olan birsey var... Ben duz yolda kendi ibreme gore 160 i rahat bir sekilde goruyorum.. Rio nun dedigi gibi biraz uzun yol yap bir iki saat kostur ondan sonra dene derim.. Peki 140-145 yaptiginda devir kacta oluyor?
Karate_Tıger
27 Mart 2012, 04:15
Teşekkürler sevgili dostum Saygılar..
dreamkiller
27 Mart 2012, 04:16
arkadaşlar,
ninja 250r kaç litre yağ alıyor ? servise giderken yanıma kaç lt alayım. (madeni yağişi yaptığımdan dolayı kendi ağımı götürcemde :) )
Kardes 1,7 litre aliyor hazne ama sen ozel servise gideceksen yaninda goturmeni tavsiye ederim.. Birde hangi marka hangi cins yag var elinde?? Forumu okumussan tam sentetik olmasina ragmen hayal kirikligi yaratan bissuru yag markasi var piyasada en bilinen ve kabul gormus olan markalari tercih etmeni tavsiye ederim nacizane..
tolga1994199
27 Mart 2012, 04:17
140 145te 6.viteste tam olarak dikkat etmedim ama 11bin filan olması lazım. 160 165 yaptığımızda devir 14 14.5 arasındaydı. 1de 60 2de 90 3te 110 4te 130 5te 145 150de redlinaya giriyor motor
Karate_Tıger
27 Mart 2012, 04:18
hayırlıolsun k.tiger
Teşekkürler sevgili dostum Saygılar..
atilla_hakan
27 Mart 2012, 04:18
Arkadaşlar shoei-xspirit-XL marka - model -beden , 3ay sadece balaklava ile kullanılmış kaskımı satıyorum. Yeni motorda çok yatıldığı için gözümün önüne düşüyor. Bir iki ufak çizikten başka bir hatası yok tertemiz ve sorunsuz, çok şık 1000 tl ye aldım 750 ye vereceğim(400 km kullanıldı). Resmi:
http://g1203.hizliresim.com/v/t/3ud57.jpg
Çok büyük kardeşim yoksa ben düşünürdüm.
dreamkiller
27 Mart 2012, 04:19
Değerli arkadaşlar bende 2012 Ninjamı almış bulunuyorum şuan rodaj aşamasındayım uzun zamandır değerli tecrubelerinizi takip ediyorum herkese iyi sürüşler diliyorum Saygılar..
Kazasiz belasiz surusler dilerim serkan tekerin duz bassin..
eyw. dreamkiller.bende öyle umuyorum.siyah ve yeşil i karbon siyah ve yeşil olarak değiştirmek niyetim.metresi 20 liralik karbon görünümlü folyo var ama içime sinmedi 3M yaptırmaya kara r verdim gece vakti söktüm motoru.yarın biter mi bilmiyorum,akşam yurt dışı uçuşum var.olmaz sa hafta sonu döneceğim, bitmiş halini de paylaşırım
motoru sökmesem yarın bende denerdim kaç basacak diye .150 gördüm bi kere .daha 500 km de .190 nasıl görüyor bu alet ? youtube da videosu bile vardı.aranızda bu hıza cıkan varmı ?
tolga1994199
27 Mart 2012, 04:22
motorum 2011 model 130a kadar çok seri hızlanıyor ama sonra 140a kadar yavas sonrada tıkanıp kalıyor aynı devirde ama yarım saat 1saat durmadan hiç basmadım 1 2 dk bastıgımda 140a geliyor öyle kalıyor
Karate_Tıger
27 Mart 2012, 04:22
Kazasiz belasiz surusler dilerim serkan tekerin duz bassin..
Çok teşekkür ederim arkadaşım cümlemizin inşallah
dreamkiller
27 Mart 2012, 04:22
140 145te 6.viteste tam olarak dikkat etmedim ama 11bin filan olması lazım. 160 165 yaptığımızda devir 14 14.5 arasındaydı. 1de 60 2de 90 3te 110 4te 130 5te 145 150de redlinaya giriyor motor
Abicim o iste hakikaten bir terslik var.. 150 de redline a girmemesi gerekir belki teknik bir problem vardir beni asti.. Forumda boyle bir durumla karsilasn oldumu bilemiyorum.. Ustadlar gorunce cevap yazacaklardir elbet..
atilla_hakan
27 Mart 2012, 04:23
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-yesil-kaplumbaga-79631832/detay Arkadaşlar motorumu satıyorum askere gidiyorum düşünenler varsa arayabilir beni
Kardeşim siyah olsa düşünürdüm. Yeşil renk bana göre değil :)
tolga1994199
27 Mart 2012, 04:25
6.viteste değil 5.viteste 150de redlinaya giriyor motor 6.viteste 160a geldiginde 14bin devirdeydi
atilla_hakan
27 Mart 2012, 04:25
motorum 2011 model 130a kadar çok seri hızlanıyor ama sonra 140a kadar yavas sonrada tıkanıp kalıyor aynı devirde ama yarım saat 1saat durmadan hiç basmadım 1 2 dk bastıgımda 140a geliyor öyle kalıyor
Kardeşim bakım zamani geldimi. Hava filtresi veyada performans artıröak için bujiyi falan değiştirebilirsin.
dreamkiller
27 Mart 2012, 04:26
eyw. dreamkiller.bende öyle umuyorum.siyah ve yeşil i karbon siyah ve yeşil olarak değiştirmek niyetim.metresi 20 liralik karbon görünümlü folyo var ama içime sinmedi 3M yaptırmaya kara r verdim gece vakti söktüm motoru.yarın biter mi bilmiyorum,akşam yurt dışı uçuşum var.olmaz sa hafta sonu döneceğim, bitmiş halini de paylaşırım
motoru sökmesem yarın bende denerdim kaç basacak diye .150 gördüm bi kere .daha 500 km de .190 nasıl görüyor bu alet ? youtube da videosu bile vardı.aranızda bu hıza cıkan varmı ?
Sadece bir kere uzuncayirdan kadiikoye dogru inen meshur camlica rampasinda 180 gorur gibi oldum(!) baktim 180 gorecegime baska birseyler gorecegim gazi kapattim ve redline a yeni girmisti takometre.. Ama 190 utopyadir benim icin.. :)
tolga1994199
27 Mart 2012, 04:29
daha bakıma sokmadım bi kez yağını degistirdim sadece. hava filtresi buji filan degismedi.
200 ü görmezsem yakarım bu aleti :queen:
aranızda Akrapovic egzost kullanan varmı. karbon olan ? karbon ya ona taktim şimdi ya da Yoshimura karbon ?
tolga filtre temizle ya da değiştir.km de ne yakıyor motorun ?
rio_mavi
27 Mart 2012, 05:31
tolga galiba senin problemin bambaşka. söylediklerine bakılırsa, 1. fren pabuçlarını kontrol ettirmen. belki sürtme yapıyor olabilir ve hız kesebilir. 2. ise km sayacın ya da km.telinde bir sıkıntı olabilir. Sanırım motoru sıfır almıştın. Bu dediklerime bakmanda fayda var. km sayacını kontrol etmek için tawsiyem, motorlu bir arkadaşın varsa birlikte çıkın yola yan yana gidin bakalım. sende 140km iken onda ibre kaçı gösteriyor. Birde düz yolda devirin 14000e çıkması bana değişik geldi 6.viteste. Emin değilim ama düz yolda dewir saatimin 14.000e cıktıgını hiç sanmıyorum. ona iyi bir bak. Hala sıkıntı var ise zaten servise götür. orda resmi ölçüm yapsınlar. motordan kaynaklı bir arıza var ise zaten garanti kapsamında bile değiştirip sıfırını verme ihtimalleri var. garantiler bu gibi durumlar içindir..
------------------
dreamkiller cayırbası durağnın orda 180 gördüysen çok iyi. ben orda busabah 170e dayandım yol bitti frene dayandım. aman dikkat et geçen ben orda azdaha hakkırahmetine kavuşuyordum. e5 ten bir rüzgar vurdu,tam motoru sağa yatırcakken virajda sola savruldum,tretuarlara cıkıyordum. yarım sn. içinde cereyan etti herşey, son anda toparladım. o yuzden aman diyorum çok dikkat...
brooklynnn
27 Mart 2012, 10:53
üzerindekileri (IRC) 6 km kullandım,o da lastikçiye gitmek için,bilemiyorum üzerindekilerin ne olup ne olmadığını.isteyen olursa satarım.
michelin power pure2 ön 120x60x17 arka 160x60x17 montajı balansı 950
bu lastiği seçmemdeki sebepte; çift hamurlu olması,konfor ve emniyet.alttaki linkte açıklaması var.
http://www.michelinpowerpure.com/en/michelin-2ct-technology.html#2ct-
dostum 160lık lastigin fotğrafını koyabılır mısın ıca etsem merak ettim
dreamkiller
27 Mart 2012, 12:45
------------------
dreamkiller cayırbası durağnın orda 180 gördüysen çok iyi. ben orda busabah 170e dayandım yol bitti frene dayandım. aman dikkat et geçen ben orda azdaha hakkırahmetine kavuşuyordum. e5 ten bir rüzgar vurdu,tam motoru sağa yatırcakken virajda sola savruldum,tretuarlara cıkıyordum. yarım sn. içinde cereyan etti herşey, son anda toparladım. o yuzden aman diyorum çok dikkat...
Rio o degilde 180 yerine bambaska seyler goruyordum az daha dedigimde ondan bahsediyorum.. Motorlarimiz hafif yanal kuvvet yada direnc olusturan ruzgar, hava koridoru gibi dis etkenlerde hoooppp patlariz dikkatli olmak lazim :-)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------
200 ü görmezsem yakarım bu aleti :queen:
Tutmayalim biz seni o zaman :) 200 u gorursen biz yakariz seni ona gore :)
kullaniciii
27 Mart 2012, 13:51
Beyler bu makina altından mı yapılmış? Nette sürekli çok çok pahalı parçalar gibi yorumlar yapılıyor. Allah korusun 50-60 km/saat hızda yatırdık diyelim motoru. Min ve max maddi olarak götürüsü ne olur? Cbr ve ninjayı baz alsak...
Frank Lucas
27 Mart 2012, 15:45
şu 140 km mevzusunu bende takip ediyorum,bende 140 dan fazla göremedim,ama sizin bastığınız yolun uzunluğu nekadar ? kaç merede son sürate ulaştınız
ejlover
27 Mart 2012, 16:19
2012 modellerde beyaz tr gelmıyor dıye bılıyorum ama konuya daha hakım kısıler daha bılgılı cewap verır.
2012de TR'ye beyaz gelmedi gelmeyecek ne yazik ki. 2011'lere bakmanız lazım.
arkadarşlar ben ninjamı 2 ay önce aldım şuan 5000 kmdeyim ama nedense motorum tek kişide olsa iki kişide olsa 140 km hızı geçmiyor sadece bir kez otobanda meyilli yolda 160 km görebildim bidaha hiç 140 145 km hızı geçemedim sizce bu normalmi arkadaşlar bilgilendirirseniz sevinirim
motoru sökmesem yarın bende denerdim kaç basacak diye .150 gördüm bi kere .daha 500 km de .190 nasıl görüyor bu alet ? youtube da videosu bile vardı.aranızda bu hıza cıkan varmı ?
Max hızı düz yolda ölçmek lazım. Bizim motorlar (en azından benimki) 140a kadar çok seri hızlanıyor. 140-150 arası standart haliyle oldukça yavaş bir şekilde gidiyor (78kiloyum). Standartta max 150gördüm. Şu an üzerinde Yoshimura egsoz var. 140-150 hızlanması daha seri hale geldi. Max 160 gördüm ancak bayaa uzun sürüyor 160a çıkması.
Motorun rodajına inanılmaz önem verdim. Bakımları tam zamanında yapıldı. Motorda sadece iPhone ürünleri kullanıldı v.s. 160 üstü düz yolda zor. Olur mu olur ama biraz fabrika çıkışı şans işi. 170 üzeri hızlar benim kanaatime göre standart motorla düz yolda (arkaya da rüzgar almamak kaydıyla) 80kilo civari sürücülerle zor. Full eksoz, filtre, bir de powecommander takıp standart dişlilerle çok rahat olur. Ama 180 ve üzeri hızlarda dişli değişmiştir.
Hava filtresi yolda o da gelince tekrar denerim. 160a daha rahat çıkar ama daha üst hızlara ulaşmasına etkisi fazla olmaz. Standart motorlarla boşuna zorlamayalım yazık :)
200 ü görmezsem yakarım bu aleti :queen:
aranızda Akrapovic egzost kullanan varmı. karbon olan ? karbon ya ona taktim şimdi ya da Yoshimura karbon ?
tolga filtre temizle ya da değiştir.km de ne yakıyor motorun ?
Hocam ben Yoshimura TRC Full Karbon kullanıyorum. Yalnız yoshimura TR distribütörü Ninja20R için full carbon modeli getirmiyor. Ben Amerika'dan özel getirdim. Akrapovic alabilirsiniz karbon TR'den. Ama onda da susturucudan sonraki boru kısmı açıkta kalıyor. Yoshimura'da krom kaplama parçası da geliyor + dB killer geliyor :cat:
kullaniciii
27 Mart 2012, 19:04
150 yi geçmiyorsa eğer, nerde kaldı çift silindir? Honda cbr250r tek silinidir haliyle bu hızı görüyor. Tamam çift olması son hız anlamına gelmeyebilir ama yakışmamış bence. Bu işte bir yanlışlık olmasın...
Alper Kaya
27 Mart 2012, 19:09
benim motor gt250r fabrika çıkışlı ben 98 kiloyum düzde 173-174 görüyorda bu ninjalar 140-150-160sa kusura bakmayın arkadaşlarda suc sizde motorlarda değil beceremiyorsunuz demektir bi kere o kaskın çenesi depoya değicek popnuz selenin en dibine kadar itilcek göğüs depoya yaslanılcak 13bin devirde hızlı vites attırarak 185km görmeniz imkan dahilinde yapın demiyorum önermiyorum ama aletleriniz bunu yapıcak güçte
Frank Lucas
27 Mart 2012, 20:13
öyle öyle cbr daha iyi, nerden aldım ninjayı zaten
http://www.youtube.com/watch?v=U4dhIaMY2Pw
bu hızlanma vidyosunu çoğunuz bilir izlediğim en iyi hızlanma vidyosu,burda da görüldüğü üzere 140 civarından sonra motor zorlanmaya başlıyor,zaten altı üstü 250 cc
ejlover
27 Mart 2012, 20:25
benim motor gt250r fabrika çıkışlı ben 98 kiloyum düzde 173-174 görüyorda bu ninjalar 140-150-160sa kusura bakmayın arkadaşlarda suc sizde motorlarda değil beceremiyorsunuz demektir bi kere o kaskın çenesi depoya değicek popnuz selenin en dibine kadar itilcek göğüs depoya yaslanılcak 13bin devirde hızlı vites attırarak 185km görmeniz imkan dahilinde yapın demiyorum önermiyorum ama aletleriniz bunu yapıcak güçte
MArka fanatikligi yapmayacagim oyle de bir durumum yok zaten. Bu yazdiklarinizda uzgunum ama en ufak bir mantiksal, bilimsel veri yok. Son hiz sadece motor gucu degil disli oranlari ile alakalidir. 50beygirlik 20Nm torklu bir motorun son hizi 120km bile olabilir 0-100 hizlanmasi 4-5saniye olur mesela. O yuzden motorun gucu yeterli illa 180 yapacak diye bir kaide yok. Arabalardan ornek vereyim daha once modifiye ile ugrastim ve 206gti'im vardi. Standart hali 136beygir 0-100 hizlanmasi 8.3 saniye ve son hizi 210km idi. Motoru atmosferik anlamda agzina kadar doldurdum. 0-100 hizlanmasi 7 saniye civarina indi. Son hizi 10km kadar artti, bunun da nedeni devir kesiciyi ileriye almamiz nedeniyle oldu. Guc sadece o hiza ciktiginiz sureyi etkiler. Son hizi sinirlayan devir limiti ve sansizaman oranidir. Daha sonra komple kisa sanziman getirttirdim drag'ler icin. Sonuc nooldu? Ayni gucteki motorla 0-100 hizlanma 6 saniye altina inerken son hiz 190a dustu.
Ninja250 190i gorur mu gorur; evet o guce sahip. Ama standart dislilerle ve mevcut devir kesici ile degil.
Umarim yeterince aciklayici olmustur durum.
mevlutgs
27 Mart 2012, 22:05
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-yesil-kaplumbaga-79631832/detay
halo_dayi
27 Mart 2012, 22:17
ninja yeşil renk çok güneşlik şehirlerde solma yapar mı? ve yzf den boyut olarak ne kadar farkı var?
aliazgin
27 Mart 2012, 22:36
kardeşim ben MOBİL madeni yağ distribütör satış temsilcisiyim. tabiki mobil marka olcak :) cinsi 15w - 50 koycam :)
overcloud
27 Mart 2012, 23:09
6.viteste değil 5.viteste 150de redlinaya giriyor motor 6.viteste 160a geldiginde 14bin devirdeydi
yanlışın var bence yada motorunda bir problem var.
5'nci viteste redline'a girerken 155-160 yapar bu motor.
6'nci viteste ise dünya yerinden oynasa redline'a girmiyor.
Ancak dişlilerle oynaman lazım ama bunu yaparsan farklı devilerde farklı hızlar elde edersin.
---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:49 ----------
2012de TR'ye beyaz gelmedi gelmeyecek ne yazik ki. 2011'lere bakmanız lazım.
Max hızı düz yolda ölçmek lazım. Bizim motorlar (en azından benimki) 140a kadar çok seri hızlanıyor. 140-150 arası standart haliyle oldukça yavaş bir şekilde gidiyor (78kiloyum). Standartta max 150gördüm. Şu an üzerinde Yoshimura egsoz var. 140-150 hızlanması daha seri hale geldi. Max 160 gördüm ancak bayaa uzun sürüyor 160a çıkması.
Motorun rodajına inanılmaz önem verdim. Bakımları tam zamanında yapıldı. Motorda sadece iPhone ürünleri kullanıldı v.s. 160 üstü düz yolda zor. Olur mu olur ama biraz fabrika çıkışı şans işi. 170 üzeri hızlar benim kanaatime göre standart motorla düz yolda (arkaya da rüzgar almamak kaydıyla) 80kilo civari sürücülerle zor. Full eksoz, filtre, bir de powecommander takıp standart dişlilerle çok rahat olur. Ama 180 ve üzeri hızlarda dişli değişmiştir.
Hava filtresi yolda o da gelince tekrar denerim. 160a daha rahat çıkar ama daha üst hızlara ulaşmasına etkisi fazla olmaz. Standart motorlarla boşuna zorlamayalım yazık :)
Hocam ben Yoshimura TRC Full Karbon kullanıyorum. Yalnız yoshimura TR distribütörü Ninja20R için full carbon modeli getirmiyor. Ben Amerika'dan özel getirdim. Akrapovic alabilirsiniz karbon TR'den. Ama onda da susturucudan sonraki boru kısmı açıkta kalıyor. Yoshimura'da krom kaplama parçası da geliyor + dB killer geliyor :cat:
0 - 160 çok zorlanmaması lazım. benim motor rahat çıkıyor ama 27bin'de artık.
motor şehir içinde kullanımda sürekli sağırlaşıyor, 27binde olmasına rağmen benimkinde bile aynı durum söz konusu. arada bir uzun yolda sürekli kullanmak lazım.
45dk yada 1 saatlik kullanımdan sonra hızlanma testlerini yaparsan en iyi sonuçları elde edersin.
geçen yaz üçlü çanta seti ile (soft çantaları bilirsim, paraşüt gibi rüzgarı tutar) 160km hıza ulaşabildim benim motor ile 3 kere.
motor yüksüz iken düzde görebildiğimiz hız 185km, tutku1982 ile birlikte iki ninja. daha fazlası için ya dişlilerle oynayıp 6'nci viteste redline'da dolanmak lazım yada dediğin gibi power commander ama şunu belirtmem gerek 160km hıza nefes alır gibi rahat çıkıyor ninja.
bu arada yeni modellerde nasıl bilmiyorum ama benim 2008 model ninja'da devir kesici 14500lerde devreye giriyor.
benim motor gt250r fabrika çıkışlı ben 98 kiloyum düzde 173-174 görüyorda bu ninjalar 140-150-160sa kusura bakmayın arkadaşlarda suc sizde motorlarda değil beceremiyorsunuz demektir bi kere o kaskın çenesi depoya değicek popnuz selenin en dibine kadar itilcek göğüs depoya yaslanılcak 13bin devirde hızlı vites attırarak 185km görmeniz imkan dahilinde yapın demiyorum önermiyorum ama aletleriniz bunu yapıcak güçte
aynen bu şekilde çıktım bende 185'lere. 2 ninja 2 hyosung... fakat hyosung'ların son sürati ninja kadar fazla değil, 160'lardan sonra geride kalmaya başlıyorlar. bana göre hyosung'ta 6'ncı vites olsa o motoru hiçbir şey durduramaz :)
---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 19:55 ----------
öyle öyle cbr daha iyi, nerden aldım ninjayı zaten
http://www.youtube.com/watch?v=U4dhIaMY2Pw
bu hızlanma vidyosunu çoğunuz bilir izlediğim en iyi hızlanma vidyosu,burda da görüldüğü üzere 140 civarından sonra motor zorlanmaya başlıyor,zaten altı üstü 250 cc
bu video'yu youtube üzerinden de eleştirmiştim, şu anda eleştiriyorum. vites geçişleri yanlış.
ninja'nın gücünü en iyi gösteren video için şunu izlemeni öneririm. 0 - 170km 22 yada 23 saniye kadar sürüyor... 5'nci viteste ulaştığı hıza dikkat..
http://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZU
Frank Lucas
28 Mart 2012, 00:06
adam
1.vitesde 60
2.vitesde 90
3.vitesde 115 civarı
4.vitesde 140
5.vitesde 150
6.vitesde 160 +
enteresan vites şekli ama anlaşıldığı üzere etkili ki adam takır takır 170 e kadar çıktı şimdi benim vites geçişlerimi yazıyım ama gülmeyin :P
1.vites 35-40 ,
2.vites 60
3.vites 75-80
4.vites 100
5.vites 120-125
6.vites biraz bekledikten sonra 140
evet ben vasat kullanıyormuşum, 6. vitesde 140 a geldikten sonra bekle allah bekle bu motor gitmiyor demeye başlıyorum :)
ama olsun artık öğrendim :)
halo_dayi
28 Mart 2012, 00:07
ttp://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZU bu videodaki sesi elde etmek için egzoz mu değiştirmek gerekiyor yoksa orjinal hali bu mu?
Alper Kaya
28 Mart 2012, 00:14
öyle öyle cbr daha iyi, nerden aldım ninjayı zaten
http://www.youtube.com/watch?v=U4dhIaMY2Pw
bu hızlanma vidyosunu çoğunuz bilir izlediğim en iyi hızlanma vidyosu,burda da görüldüğü üzere 140 civarından sonra motor zorlanmaya başlıyor,zaten altı üstü 250 ccaltı üstü 250cc değil işte senin vites geçişlerin pozisyon alışın berbat aşalama aleti
---------- Post added at 23:14 ---------- Previous post was at 23:11 ----------
yanlışın var bence yada motorunda bir problem var.
5'nci viteste redline'a girerken 155-160 yapar bu motor.
6'nci viteste ise dünya yerinden oynasa redline'a girmiyor.
Ancak dişlilerle oynaman lazım ama bunu yaparsan farklı devilerde farklı hızlar elde edersin.
---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:49 ----------
0 - 160 çok zorlanmaması lazım. benim motor rahat çıkıyor ama 27bin'de artık.
motor şehir içinde kullanımda sürekli sağırlaşıyor, 27binde olmasına rağmen benimkinde bile aynı durum söz konusu. arada bir uzun yolda sürekli kullanmak lazım.
45dk yada 1 saatlik kullanımdan sonra hızlanma testlerini yaparsan en iyi sonuçları elde edersin.
geçen yaz üçlü çanta seti ile (soft çantaları bilirsim, paraşüt gibi rüzgarı tutar) 160km hıza ulaşabildim benim motor ile 3 kere.
motor yüksüz iken düzde görebildiğimiz hız 185km, tutku1982 ile birlikte iki ninja. daha fazlası için ya dişlilerle oynayıp 6'nci viteste redline'da dolanmak lazım yada dediğin gibi power commander ama şunu belirtmem gerek 160km hıza nefes alır gibi rahat çıkıyor ninja.
bu arada yeni modellerde nasıl bilmiyorum ama benim 2008 model ninja'da devir kesici 14500lerde devreye giriyor.
aynen bu şekilde çıktım bende 185'lere. 2 ninja 2 hyosung... fakat hyosung'ların son sürati ninja kadar fazla değil, 160'lardan sonra geride kalmaya başlıyorlar. bana göre hyosung'ta 6'ncı vites olsa o motoru hiçbir şey durduramaz :)
---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 19:55 ----------
bu video'yu youtube üzerinden de eleştirmiştim, şu anda eleştiriyorum. vites geçişleri yanlış.
ninja'nın gücünü en iyi gösteren video için şunu izlemeni öneririm. 0 - 170km 22 yada 23 saniye kadar sürüyor... 5'nci viteste ulaştığı hıza dikkat..
http://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZUaynen beni bi tek siz anladınız ninja topcine bi giriyorum 140geçmiyor falan gülüyorum resmen böle bişey mümkünmü bu alet180km orjinal hali ile yapar redlineyede girmez 6.viteste
rio_mavi
28 Mart 2012, 00:39
6.viteste redlineye girmeyi basaran arkadaslari tebrik ederim.bugun yine boğaziçi kopru yolunda denedim. kadıköyden altunizadeye doğru camlica tirmanisinda(bilen bilir) azonce, 6 da redlineye girmiyor. tirmanis olduğu için tek kisi 145 civarındayım, kilom 90 ama. dönerkende sabahları yolun yettiği kadarıyla 170 görüyorum ama daha gideri var yol bittiği için hız kesiyorum. yukarda yazdığınız gibi 6 vitese hatalı geçişten ötürü de hızda düşme olabilir. 6.vitese genelde 100 -110 arasıyken motoru zorlamamak adına 6ya geçiş yapıyorum.motoru bağırtmamak için. o da erken geçişten ötürü 160cıkarken ve sonrası için devri aşağdan aldığından ağır tırmanışta bulunuyor.
ejlover
28 Mart 2012, 01:33
yanlışın var bence yada motorunda bir problem var.
5'nci viteste redline'a girerken 155-160 yapar bu motor.
6'nci viteste ise dünya yerinden oynasa redline'a girmiyor.
Ancak dişlilerle oynaman lazım ama bunu yaparsan farklı devilerde farklı hızlar elde edersin.
---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:49 ----------
0 - 160 çok zorlanmaması lazım. benim motor rahat çıkıyor ama 27bin'de artık.
motor şehir içinde kullanımda sürekli sağırlaşıyor, 27binde olmasına rağmen benimkinde bile aynı durum söz konusu. arada bir uzun yolda sürekli kullanmak lazım.
45dk yada 1 saatlik kullanımdan sonra hızlanma testlerini yaparsan en iyi sonuçları elde edersin.
geçen yaz üçlü çanta seti ile (soft çantaları bilirsim, paraşüt gibi rüzgarı tutar) 160km hıza ulaşabildim benim motor ile 3 kere.
motor yüksüz iken düzde görebildiğimiz hız 185km, tutku1982 ile birlikte iki ninja. daha fazlası için ya dişlilerle oynayıp 6'nci viteste redline'da dolanmak lazım yada dediğin gibi power commander ama şunu belirtmem gerek 160km hıza nefes alır gibi rahat çıkıyor ninja.
bu arada yeni modellerde nasıl bilmiyorum ama benim 2008 model ninja'da devir kesici 14500lerde devreye giriyor.
aynen bu şekilde çıktım bende 185'lere. 2 ninja 2 hyosung... fakat hyosung'ların son sürati ninja kadar fazla değil, 160'lardan sonra geride kalmaya başlıyorlar. bana göre hyosung'ta 6'ncı vites olsa o motoru hiçbir şey durduramaz :)
---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 19:55 ----------
bu video'yu youtube üzerinden de eleştirmiştim, şu anda eleştiriyorum. vites geçişleri yanlış.
ninja'nın gücünü en iyi gösteren video için şunu izlemeni öneririm. 0 - 170km 22 yada 23 saniye kadar sürüyor... 5'nci viteste ulaştığı hıza dikkat..
http://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZU
Ustat hepsine aynen katiliyorum. Ben de sehir ici kullanmiyorum motoru neredeyse hic. Dur kalk neredeyse yapmiyor hic. Ama daha motor 4,500de o yuzden daha top speed icin vakti var dediginiz gibi. Ama yine 185 falan gorecek noktaya gelemeyecek. Yine dediginiz gibi onceki modellerle sanirim 2010 ve sonrasi fakli disli oranlarina sabit. Dislileri arastirirken motor modeline gore standart oranlarin farkli oldugunu gormustum. Ama yili tam net hatirlamiyorum. Buyuk ihtimalle yeni ninjaci arkadaslarin nasil 180 v.s. hizlari goruyorsunuz deme nedenini anliyorum. En az 160i gormeleri lazim yoksa kullanimda sorun var demektir. Ama zamanla artma sansi olsa da 180i gececegini dusunmuyorum.
Ama ne olursa olsun bu motor icin bence 160 ideal bir hiz. Yuksek hiz beklentim yok benim :) Mutluyum ben boyle hizlanma daha onemli benim icin :)
rio_mavi
28 Mart 2012, 02:02
zaten fazla yormama taraftarıyım motoru arkadaslar.180 için direnmeye gerek yok.bizim fren sistemlerimiz çok iyi değil.abs de yok. 600lükler gibi kuvvetli bir frenleme yok.motorda kilo olarak hafif. durmak problem. ben birkaç kez ani frenleme yaptım. fren mesafesinin nekadar uzun olduğunu anladım. araba gibi zınk diye asfalta yapışmıyor. biraz daha havada kalıyor hafiflikten ötürü. 180 - 190 gibi süratlerde aleti durduramayız.
rio_mavi
28 Mart 2012, 06:59
öyle öyle cbr daha iyi, nerden aldım ninjayı zaten
http://www.youtube.com/watch?v=U4dhIaMY2Pw
bu hızlanma vidyosunu çoğunuz bilir izlediğim en iyi hızlanma vidyosu,burda da görüldüğü üzere 140 civarından sonra motor zorlanmaya başlıyor,zaten altı üstü 250 cc
Dikkatli izlerseniz arkadasim videoyu o motor mil hesabına göre gidiyor. Benim hesabıma göre o makina 170i vuruyor ibre. Başkalarıda kontrol edebilir,yanlış görmediysem ve hesaplamadıysam 170e asılmış videodaki eleman. sizi ordaki mil hesabı şaşırtmasın lütfen.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO