Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
walk around ninja
-g7SYNnGcow
Zippo's
12 Mart 2012, 00:29
walk around ninja
-g7SYNnGcow
Bende diyorum bu baldırıçıplak kim,noluyo orda :queen: Valla 2. kez izleyince anladım :D
Bende diyorum bu baldırıçıplak kim,noluyo orda :queen: Valla 2. kez izleyince anladım :D
ahaha :D banlanmaya niyetim yok tshirt giydirdim :bounce:
overcloud
12 Mart 2012, 00:37
hyosung'u da çalışstırsaydında sesleri kıyaslasaydık :)
hyosung'u da çalışstırsaydında sesleri kıyaslasaydık :)
kırmızı kızımı kimseyle karşılaştırmam ben :P
ejlover
12 Mart 2012, 00:47
Guzelmis :-) lakin L seklinde dediklerin hangisi oluyor? Kac dolara almistin sen hatirliyormusun??
Hocam bi dolu parca aldim o donem oyuzden tek tek parca fiyati hatirlamiyorum ne yazik ki :(
L seklinden kastim karenadaki bosluktan girdikten sonra icerde yana dogru uzantisinin olmasi gerekiyor.
dreamkiller
12 Mart 2012, 23:18
http://www.ebay.com/itm/Top-Quality-Kawasaki-EX250-Ninja-250R-08-09-11-Carbon-Fibre-Frame-Sliders-/160756805668?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item256dda3024&vxp=mtr
Beyler bu koruma takozunu siparis vermeyi dusunuyorum.. Umarim yakinda elimde olur bakalim..
Bu arada smokehead egzoz hakkinda deneyimi olan varmi?? Servis ustam kefil oldugunu ve iyi urunler yaptiklarini, seslerin oldukca bas ve desibelli oldugunu soyledi. Bugunde kartalda uretim yapilan yere gittim fiyat diger markalara gore daha mantikli bakalim kendimi ayarlayabilirsem almayi dusunuyorum..
ejlover
13 Mart 2012, 00:31
http://www.ebay.com/itm/Top-Quality-Kawasaki-EX250-Ninja-250R-08-09-11-Carbon-Fibre-Frame-Sliders-/160756805668?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item256dda3024&vxp=mtr
Beyler bu koruma takozunu siparis vermeyi dusunuyorum.. Umarim yakinda elimde olur bakalim..
Bu arada smokehead egzoz hakkinda deneyimi olan varmi?? Servis ustam kefil oldugunu ve iyi urunler yaptiklarini, seslerin oldukca bas ve desibelli oldugunu soyledi. Bugunde kartalda uretim yapilan yere gittim fiyat diger markalara gore daha mantikli bakalim kendimi ayarlayabilirsem almayi dusunuyorum..
Benimkinden hocam. Sorunsuz ve birebir montaji var. Yalniz duserseniz komple dagilir tekrar kullanamazsiniz. Shogun'lar falan eriyor oyle cirkin de olsa kullanilir. Ama bunlarin dis kaplamasi kirilinca daha bi cirkin durur. Onu da dusunun.
Bu arada ucunu degisik renklerde satiyorlar haberiniz var mi bilmiyorum, onu da belirtmek isterim.
Egsoza gelince: Belli markalar pahali cunku motora ozel yapiliyor. Pek cok test sonucunda tasarimlari yapiliyor ve performansi arttirmayi amacliyorlar. Ucuz egsozlar size ses verir evet ama performans?
dreamkiller
13 Mart 2012, 02:02
:-) evet biliyorum bu yuzden dusmeyi dusunmuyorum hocam :))
Bugun ercan usta ile gorustum.. Smokehead markasinin tescilini almislar ve bircok ulkede kabul ettirdiklerinden bahsetti :-) bu arada uretimlerinin aslinda birebir replika oldugundan hatta yunanistandzki musterilerinin TURK mali satmamak icin aldiklari urunlere bildigimiz bazi markalarin etiketlerini bastirdiklarini soyledi :-) hatta bunlari gozumle gormesem inanmazdim herneyse eksozu taktiracagim zaman gidip birkac farkli modelle deneme yapip video cekecegiz ve tabiki paylasacagim burda..
Bu arada ercan usta urunlerin arti performanslarindan ozellikle bahsetti.. Sadece ses cikartan eksoz yaparsam bunlari yurt disina satamazdim dedi kulaga mantikli geldi dogrusu.. Bakalim artik...
rio_mavi
13 Mart 2012, 02:29
takoz güzelmiş.belki sezona baslamadan bende alirim 1 cift. buarada eksoz için şöyle birşey duydum,bizim makinalara eksoz takıldığı zaman yakıt tüketimini + ateşlemeyi ve performansı(yanmayı) bozduğunu beyini bozduğunu bu ebepten çip gibi bişiler takılması gerektiğini duydum. nekadar doğru hiç bilmiyorum ama uzun vade motorsikletin motoruna zarar vermemesi için iyice araştırmakta fayda var. hatta yetkili servise danışılmalı bence garanti kapsamı dışında kalmaması açısından.
dreamkiller
13 Mart 2012, 02:49
takoz güzelmiş.belki sezona baslamadan bende alirim 1 cift. buarada eksoz için şöyle birşey duydum,bizim makinalara eksoz takıldığı zaman yakıt tüketimini + ateşlemeyi ve performansı(yanmayı) bozduğunu beyini bozduğunu bu ebepten çip gibi bişiler takılması gerektiğini duydum. nekadar doğru hiç bilmiyorum ama uzun vade motorsikletin motoruna zarar vermemesi için iyice araştırmakta fayda var. hatta yetkili servise danışılmalı bence garanti kapsamı dışında kalmaması açısından.
Hmm bak simdi merak ettim konuyu bir bakinim internette.. Ama garanti konusuna gelince benim demir oglan benim kadar garanti kapsami disinda yas olarak :-)
ejlover
13 Mart 2012, 02:54
takoz güzelmiş.belki sezona baslamadan bende alirim 1 cift. buarada eksoz için şöyle birşey duydum,bizim makinalara eksoz takıldığı zaman yakıt tüketimini + ateşlemeyi ve performansı(yanmayı) bozduğunu beyini bozduğunu bu ebepten çip gibi bişiler takılması gerektiğini duydum. nekadar doğru hiç bilmiyorum ama uzun vade motorsikletin motoruna zarar vermemesi için iyice araştırmakta fayda var. hatta yetkili servise danışılmalı bence garanti kapsamı dışında kalmaması açısından.
Hocam motor isinde yeni de olsam araba modifiyesiyle uzun yillar ugrastim; mantik ve teknoloji ayni. Soyle ozetleyeyim:
Egsoz son susturucudan ibaret modifiye edilirse beyinle ilgili bir sorun yasatip ciddi arizaya neden olmaz. Egsoz gaziyla ilgili olcumleri yapan lambda sensoru headerstan sonraki (egsoz manifoldu) duz boruya geciste yer aliyor. Eger full egsoz sistemini modifiye etmezseniz bu sensor oldugu yerde kaliyor ve oncesinde bir degisim olmadigi icin beyne giden sinyallerdeki degisim bir ariza oldugunu gosterecek araliklarda degisim gostermiyor.
Chip (power commander, v.s.) ihtiyaci ise soyle: egsoz sistemini degistirip gaz cikisini rahatlattik diyelim, bununla beraber hava filtresi alip hava akisini da rahatlattik iyi guzel; ama beyin hala benzin/hava karisimini orjinal parcalara gore yapmakta bu da taktirdigimiz parcalarin vaadettigi performans artimini alamamamiza neden olur. Chip bu noktoda devreye girip karisim basta olmak uzere motorun temel calisma duzenini uzerindeki parcalara gore ayarlar, guvenlik ve motor omru icin birakilan tolerans sinirlarini belirlenen olculerde daraltir. Yani sadece son susturucuyu degistirdiyseniz ve performan kayginiz yoksa chip'e hayati ihtiyaciniz yok demektir. Kaldi ki sonucta 250lik motorlara biniyoruz. Power commander asamasindaki modifiyeler bana gore bu motorlar icin biraz fazla luks.
Umarim kisaca anlatabilmisimdir olayin mantigini :)
rio_mavi
13 Mart 2012, 03:29
tamda bana anlatılanı anlattın :) eksozu gırtlaktan değiştirirsek daha mı iyi olur beyine giden sinyal için ? bence 250lik bir makina için bukadar teferruata girmeye değmez.orjinalliğini koruyarak binmek daha iyi olur kanaatindeyim.
ejlover
13 Mart 2012, 03:32
tamda bana anlatılanı anlattın :) eksozu gırtlaktan değiştirirsek daha mı iyi olur beyine giden sinyal için ? bence 250lik bir makina için bukadar teferruata girmeye değmez.orjinalliğini koruyarak binmek daha iyi olur kanaatindeyim.
Ustat size sonsusturucu alinca chip de yapmaniz lazim yoksa bozulur motor denmis. Ben de oyle bi sey olmadigini sadece son kelepceden sokup sadece susturucuyu degistirirseniz hic bir sorununuz olmayacagini soyledim :)
dreamkiller
13 Mart 2012, 21:43
Yani sadece muffler tup taktigimizda herhangibir sorun olmayacagi anlamina geliyor.. Benim motorumla demir oglanla ilgili en buyuk eksigim ses!! Gidisi yeterli durusu yeterli zenon da taktik birde sikisik (yanlis anlasilmasin hemen :-) ) trafikte duyulma problemini ortadan kaldirirsak problem kalmaz..
Bu arada Atox firmasinin bizim motorlar icin uretmis oldugu gosterge tablosuda vr aklimda ama gerek yok diyorum zira ben analog kadrani seviyorum.. Takan deneyen varmihic bizim forumda??
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------
Bu arada ucunu degisik renklerde satiyorlar haberiniz var mi bilmiyorum, onu da belirtmek isterim.
Yesil almayi dusunuyorum.. Demir oglanin ustundeki monster cikartmalarina uyumlu olsundiye bakalim :-) kaskida siparis verdim almanyadan bir arkadasim shoei nin turkiyede 1200 ytl ye satilan kaskini 600 lira daha ucuza aldi bekliyorum bu tarafa tir bulunca yollayacak bakalim hayirlisi..
rio_mavi
14 Mart 2012, 01:43
zenonlar aküyü bitiyor çok kısa bir sürede diye duydum. o yüzden philips h4 kullanıyorum. memnunmusun zenondan nekadar sürefir takılı sende ve hangi modeli?
dreamkiller
14 Mart 2012, 13:34
zenonlar aküyü bitiyor çok kısa bir sürede diye duydum. o yüzden philips h4 kullanıyorum. memnunmusun zenondan nekadar sürefir takılı sende ve hangi modeli?
valla hocam bende senin gibi dusunuyordum lakin hakan usta kendindeki tum motorlarda kullandigini akuye normal bir ampul kadar.yuk verdigini soylediginden bende taktirdim.. bu arada bizim ampuller H7 degilmi H4 nasil kullaniyorsun anlayamadim.. Rio Mavi bu arada ikamet nere? bugun musaitsen goruselim konu ile ilgili ustamla gorusturim seni..
ejlover
14 Mart 2012, 14:42
valla hocam bende senin gibi dusunuyordum lakin hakan usta kendindeki tum motorlarda kullandigini akuye normal bir ampul kadar.yuk verdigini soylediginden bende taktirdim.. bu arada bizim ampuller H7 degilmi H4 nasil kullaniyorsun anlayamadim.. Rio Mavi bu arada ikamet nere? bugun musaitsen goruselim konu ile ilgili ustamla gorusturim seni..
Nasıl bir usta o? Xenon'lar ilk yanma anında normal bir ampulden tahmin edemeyeceğiniz kadar yüksek bir oranda akım ceker reaksiyonu baslatmak icin. İçindeki gaz normal ısısına ulastıktan sonra ise normal bir ampulden daha az tüketim yapar. Xenon'u motor calismazken cok sık ac kapa yapmazsanız akü açısından sorun olmaz. Ama Xenonun ilk çalışmaya basladıgı anda çektigi elektrik aracın elektrik sisteminde zamanla sorunlara neden olabilir. Ornegin en zararsızına bir ornek arıza lambası nedenini anlamadıgınız bir nedender yanabilir ki yasanmıs bir durumdur. Gerisi ise biraz sans isi. Hic bir sorun yasamaya da bilirsiniz, ciddi sorunlara da neden olabilir düsük bir ihtimal bile olsa.
rio_mavi
14 Mart 2012, 15:18
hatırladığım kadarıyla kısalara mavi h4 taktırmıştım.dreamkiller kadıköyde oturuyorum. yakın bir zamanda toplaşır görüşürüz. buarada arkadasım zenon kullanıyordu.hondamoviestara biniyordu.zenon yüzünden 15-20 günde bir aküsü sıfırlanıyordu.
dreamkiller
14 Mart 2012, 18:38
İçindeki gaz normal ısısına ulastıktan sonra ise normal bir ampulden daha az tüketim yapar. Xenon'u motor calismazken cok sık ac kapa yapmazsanız akü açısından sorun olmaz.
İste bende tam olarak bunu anlatmaya calisiyorrdum.. Yillarca aku sektorunde calismis biri olarak sunu sizlerle paylasmak isterim.. Otomobillerde oldugu gibi motorlarda da mars bastiktan sonra en az 10 km yol yapiyorsaniz aku omrunuz o kadar uzun olur bunun espriside su dur, o 10 kilometre boyunca sarj dinamosu akuyu mars basmadan onceki haline getirebilmekte yani akuden cektigi enerjiyi geri koyabilmektedir... Dolayisi ile xenon farla birlikte cekilen enerjiyi geri koyabilmesi icin her seferinde biraz daha fazla uzun km yapilirsa herhangi bir sorun ile karsilasilmayacaktir..
overcloud
14 Mart 2012, 19:09
Nasıl bir usta o? Xenon'lar ilk yanma anında normal bir ampulden tahmin edemeyeceğiniz kadar yüksek bir oranda akım ceker reaksiyonu baslatmak icin. İçindeki gaz normal ısısına ulastıktan sonra ise normal bir ampulden daha az tüketim yapar. Xenon'u motor calismazken cok sık ac kapa yapmazsanız akü açısından sorun olmaz. Ama Xenonun ilk çalışmaya basladıgı anda çektigi elektrik aracın elektrik sisteminde zamanla sorunlara neden olabilir. Ornegin en zararsızına bir ornek arıza lambası nedenini anlamadıgınız bir nedender yanabilir ki yasanmıs bir durumdur. Gerisi ise biraz sans isi. Hic bir sorun yasamaya da bilirsiniz, ciddi sorunlara da neden olabilir düsük bir ihtimal bile olsa.
benim ninja'nın kısa hüzmesinde h7 xenon takılı.
taktırdıktan 1 ay kadar sonra sabahları ilk marşta motosikletin çalışması normalinden daha zor olmaya başlamıştı.
üzerinde biraz düşündük, xenon'un ilk açılış anında yaklaşık 100w kadar bir güç tükettiğini, motoru ilk çalıştırma anında marş motoruyla birlikte aküye aşırı yükleme yapmaya başladığı için aküyü yorduğunu tahmin ettik. kaldı ki bendeki akü 9.6amperlik yuasa akü ve alalı henüz 1 yıl olmadı.
sonuçta xenon için sağ elciğin oraya açma kapama düğmesi koyduk. motor çalıştıktan sonra otomatik jikle kendini kapatana kadar xenonu çalıştırmıyorum ama sürüş sırasında sürekli açık. 800 - 900km yol yaptığım zamanlarda da sürekli açık halde aküye bir problem yaratmıyor. aynı şekilde işe gidiş mesafem 13km, yine sorun yaratmıyor.
bendeki almanya'da üretilen carpower marka h7 xenon, kaliteli bir marka. çin malı xenonlarda durum ne olur bilemem
bunun dışında motorda elcik ısıtma, xenon ve navigasyon gibi aparatların hepsinin aynı anda çalıştığı durumlarda da herhangi bir sıkıntı yaşamadım. aşağı yukarı 10 aydır bu şekilde kullanıyorum.
hellstorm
15 Mart 2012, 13:26
Selam,
2009 model motorunu muayeneye götüren oldumu içinizde? muayene deneyimi konusunda yardımcı olacak var mı?
ada2434
15 Mart 2012, 19:42
Slm.Arkadaşlar,
Benim Ninja'ya özel anahtarlık yaptırdım.
İlk defa resim yüklüyorum sitede. İnşallah başarılı olmuşumdur.
IMG_0306.JPG
IMG_0307.JPG
IMG_0310.JPG
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------
Neden ekleyemedim olmadı. Rezil oldum :jocolor:
ninja_omer
16 Mart 2012, 00:16
Selam,
2009 model motorunu muayeneye götüren oldumu içinizde? muayene deneyimi konusunda yardımcı olacak var mı?
bende nisan mayıs gibi götürcem.. ama motorunda herhangi bir arıza sinyallerde kısa uzun farlarda stoplarda frenlerde vs. bir sorunun yoksa hiç tereddütsüz geçicektir zaten. tabi ilk baş parayı yatırdıktan sonra:mrgreen:
---------- Post added at 22:16 ---------- Previous post was at 22:13 ----------
Slm.Arkadaşlar,
Benim Ninja'ya özel anahtarlık yaptırdım.
İlk defa resim yüklüyorum sitede. İnşallah başarılı olmuşumdur.
IMG_0306.JPG
IMG_0307.JPG
IMG_0310.JPG
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------
Neden ekleyemedim olmadı. Rezil oldum :jocolor:
resimler yok:silent: merak ettim açıkcası nasıl bişey olmuş
ada2434
16 Mart 2012, 18:01
Yaww yok mu bana resim nasıl yüklenir diye öğretecek biri ?
Deniyorum olmuyor. Büyük bir ihtimal doğru yapıyorum ama. Anlamadım gitti.
Resim Ekle butonuna basıyorum. Insert image çıkıyor.
URL yazıyor falan filan .....
dreamkiller
17 Mart 2012, 12:34
Yaww yok mu bana resim nasıl yüklenir diye öğretecek biri ?
Deniyorum olmuyor. Büyük bir ihtimal doğru yapıyorum ama. Anlamadım gitti.
Resim Ekle butonuna basıyorum. Insert image çıkıyor.
URL yazıyor falan filan .....
Dostum resimleri once bir paylasim.sitesine upload etsen sonra orda verdigi url linklerini buraya girsen daha pratik.olur kanaatindeyim..
rio_mavi
18 Mart 2012, 01:43
Beyler birşey sormak istiyorum. Bundan 1 ay kadar önce şile tarafına giderken bozuk ve çamurlu bir yola girmiştim. Arka amortisör çamur olmuştu. Daha sonrasında ise arkama yolcu bindiğinde çukura girerken arka amortisörden ince cukurlarda yaydan ses geldiğini keşfettim. Amortisörü güzelce yıkadım ses azaldı ama artcı olduğunda ve cukurda inceden de olsa ses geliyor. Normalmidir? Ya da yapmam gereken özel birşey varmı acaba? Bilen varsa lütfen yardımcı olsun. Biraz takıntılı bir sürücüyüm,beni rahatsız ediyor bu durum. Teşekkürler...
overcloud
18 Mart 2012, 01:57
aynı şey benim motorda da olmuştu.
arka amortisorun alt bağlantı noktasında bir rulman var. oradaki civatayı biraz gevşetip rulmanı sökmeden pas sökücü ile iyice temizleyip güzelce yağlamak gerekiyor.
biraz daha detaylı anlatacak olursam, geçen yıl dağ taş, yağmur çamur demeden motor ile her yere girdim. zaman zaman çamur içinde kaldığı oldu (özellikle emok festivalinde). yıkama işini hep kendim yapıyodum.
ustama bu sesten bahsettiğimde direk olarak motoru git adam gibi bir yerde yıkat öyle gel bakalım dedi :)
yıkamacıda motorun her tarafına pas sökücü sprey sıktırdım, özellikle arka maşanın ve arka amortisörün oraya.
yıkandıktan sonra rulmanı gresle yağladık. biz yağladıkça içinden kıp kırmızı pas fışkırdı. yağlama işlemi bittikten sonra ses 1 gün kadar daha devam etti, sonra zamanla kendiliğiinden kesildi.
bendeki ses motora binip, inerken oluyordu sadece.
rio_mavi
18 Mart 2012, 03:13
bende kendim yıkıyordum.Dediğin gibi olabilir. Bu hafta müsait bi vakit yıkamacıya götüreyim. Birde dediğin gibi pas sökücü kullanıyım. rulman denen zımbırtıyıda bir gözden geçireyim. Bakalım ses kesilecekmi... Teşekkürler.
overcloud
18 Mart 2012, 22:21
o somunu kendin gevşetmeye kalkma. çok sıkarsın ses devam eder, az sıkarsın civata düşer kazaya neden olur fln. işini iyi bile bir ustaya durumu anlat. rulmanı güzelce yağlasın zaten bir süre sonra ses kesilecektir :cat:
yarın aklıma gelirse fotoğrafını çeker burada paylaşırım hangi rulmandan bahsettiğimi.
rio_mavi
19 Mart 2012, 01:45
servisine götürürüm ozaman baktırtırım.. Buarada beyler ninjasına çanta takan varmı? arkaya sağ ve sol yana birer çanta düşünüyorum uzun yol için. Bu yaz pek durduğum yerde durmaya niyetim yok.eşyalar ve ufak bir çadır sığdırabileceğim uygun bir çanta öneribilecek olan var mı aranızda ?
rio_mavi
19 Mart 2012, 09:03
overcloud nette dolaşırken senin çanta takma mevzuunu gördüm.çokta güzel olmuş. Kaça patladı bu iş ve işçilik? Fiyat uygunsa birgün buluşup şu senin ustaya gidelim hasanpaşaya. Bende düşünüyorum.
overcloud
20 Mart 2012, 00:45
valla o iş guzel ama arka seleyi yükseltmek gerekiyor. bi gün bir araya geliriz, bakarsın. gerçi şu an takılı değil.
Ergün usta'yla tanıştırırım seni fiyat konusunda o bilgi versin daha doğru olur. demiri imal etmesi 1 tam gününü alıyor. (oraya buraya koşuşturup malzemeyi al, git kaynak yaptır vs vs..).
gerçi senin motor için yapacağı tasarımın işçiliği daha da iyi olabilir, sonuçta bende ki ilkti :)
rio_mavi
20 Mart 2012, 01:32
ya walla nazar değdi motoruma. :( Az önce köprüden giderken 160km de takılıyordum,rüzgardan motorumun farını tutan dişli kırıldı.zaten nanemollahtı.Şimdi far boşta kaldı. Biran önce onartmam lazım. Overcloud senin tanıdık varmı bu plastik aksam grenaj tamirinden anlayan ? Sadece farın tırnakları onartılcak...
aliazgin
20 Mart 2012, 01:37
slm arkadaşlar. aranıza az ewel katıldım.
merhabalar...
overcloud
20 Mart 2012, 01:37
farın tırnakları oyle nasıl kırılır yahu.. önceden darbeli miydi..?
sanayide bu işleri yapanlar var ama.. benim tanıdığım bir yer yok..
aliazgin
20 Mart 2012, 01:41
ayağımın tozuyla sizlere bişey sormak istiyorum.hatta sizin fikirlerinizi almak istiyorum.
ninjamın plaka tarafı hoşuma gitmiyor. onu iptal etmek mi lazım yoksa onu kestirip falan şık bişeylermi yapmak lazım.
ustamın tavsiyesi kesmek. nasıl daha şık olur acaba?
ayağımın tozuyla sizlere bişey sormak istiyorum.hatta sizin fikirlerinizi almak istiyorum.
ninjamın plaka tarafı hoşuma gitmiyor. onu iptal etmek mi lazım yoksa onu kestirip falan şık bişeylermi yapmak lazım.
ustamın tavsiyesi kesmek. nasıl daha şık olur acaba?
selam arkadaşım ben dediğin işlemi resimdeki gibi yaptım. katlanır plakalık aldım kendim yaptim.ayrıca forumda okumuştum 160 lastik sürter falan diye alakası yok 160x60x17 michelin power pure lastik taktım jant uysa 180 takacaktım, önlerde 120x60x17.Frenaj yol tutuş 10 numara...resimdeki gibi.
saygılar
http://imageshack.us/photo/my-images/215/190320124990.jpg/
aliazgin
20 Mart 2012, 02:18
bu katlanmalı oluyor sanırım. bunun maliyeti nedir ve memnun musun kardeşim ?
çok kararsızım.
rio_mavi
20 Mart 2012, 02:20
önceden darbeliydi. Bu farın tırnaklarını yaptırmam şart.Servise gitsem adamlar kafa grenajını değiştirelim diycekler. Gereksiz...
bu katlanmalı oluyor sanırım. bunun maliyeti nedir ve memnun musun kardeşim ?
çok kararsızım.
kuyruk gibi o iğrenç görüntü gitti memnunum tabiki.kimi sitede 50 falan ama ben maslak otobakkal dan 100 e aldım 3 saat uğraştım orada orjinal sinyallerde uymadı yeni aldım mecburen.şimdi daha şık oldu kanımca.
motor 200 km de rolanti 2500 cıvarı yakıt 250 krş normal mi ? bilen biri ?
http://imageshack.us/photo/my-images/824/190320124987.jpg/
rio_mavi
20 Mart 2012, 03:01
ısındığı halde 2500 devirde çalışıyorsa kesinlikle normal değil. ilk açılışta benimkide 2500 de başlıyor. 3 dakika içinde (tahmini) ısınıp 1100 devire düşüyor. olması gereken devir 1100dür. Sol grenajda mandal var.ordan düşürceksin rolantiyi
ısındığı halde 2500 devirde çalışıyorsa kesinlikle normal değil. ilk açılışta benimkide 2500 de başlıyor. 3 dakika içinde (tahmini) ısınıp 1100 devire düşüyor. olması gereken devir 1100dür. Sol grenajda mandal var.ordan düşürceksin rolantiyi
tesekkürler arkadaşım,sabah dediğini dikkate alıp test edeceğim söylediğini.iyi geceler
ejlover
20 Mart 2012, 03:07
ayağımın tozuyla sizlere bişey sormak istiyorum.hatta sizin fikirlerinizi almak istiyorum.
ninjamın plaka tarafı hoşuma gitmiyor. onu iptal etmek mi lazım yoksa onu kestirip falan şık bişeylermi yapmak lazım.
ustamın tavsiyesi kesmek. nasıl daha şık olur acaba?
Hocam kestirmeyin sakin cok kotu duruyor. Ben soyle bir kit aldim:
http://b1202.hizliresim.com/u/f/2ph9y.png
http://b1202.hizliresim.com/u/f/2phbd.jpg
Tamamen orjinal yerlerine monte ediyorsunuz. Motorda herhangi bir delme kesme islemi yapmaniza gerek yok. Arka sinyalleri iptal ettigim icin sadece plaka tutacagi olan versiyonunu kullandim. Ama kitin bir parcasi daha var onda da sinya ve plaka isigi takma yeri de var.
rio_mavi
20 Mart 2012, 04:52
Fikirlerinizi saygıyla karşılıyorum lakin plakalığı kestirmek bana saçma geliyor. Neden derseniz,trafikteki en büyük sıkıntımız zaten görünememek. Plakalığı kestirdiğiniz zaman hem plakanın ışığı, hem de ordaki kedi gözü gitmiş oluyor. Bu da görnme olasılığımızı daha da aza indiriyor. Orjinalliği bozarken lütfen bu düşüncemide bir düşünmenizi isterim. Zira burdaki değerli arkadaşlarımın kötü haberlerini almayı asla istemem.
overcloud
20 Mart 2012, 09:37
ayağımın tozuyla sizlere bişey sormak istiyorum.hatta sizin fikirlerinizi almak istiyorum.
ninjamın plaka tarafı hoşuma gitmiyor. onu iptal etmek mi lazım yoksa onu kestirip falan şık bişeylermi yapmak lazım.
ustamın tavsiyesi kesmek. nasıl daha şık olur acaba?
kuyruğu kesmene gerek yok. kuyruk parçası 4 tane civatayla şaseye bağlı. arka seleyi söktüğünde göreceksin. kuyruğu kesersen bir daha geri alma şansın olmaz ama söküp bir kenara kaldırabilirsin.
internette biraz araştır bir çok örneği var. ninja 250r fender eliminator olarak arat google amca sana göstersin :)
birde sanayide ufak plaka yaptırabilirsin ama orijinalini yanında yaşıman lazım, polisler problem yaratırsa çıkartıp gösterirsin.
ısındığı halde 2500 devirde çalışıyorsa kesinlikle normal değil. ilk açılışta benimkide 2500 de başlıyor. 3 dakika içinde (tahmini) ısınıp 1100 devire düşüyor. olması gereken devir 1100dür. Sol grenajda mandal var.ordan düşürceksin rolantiyi
aynen dediğin gibi ;) sagol
rio_mavi
21 Mart 2012, 01:20
ön kafa grenaj için kimsenin tawsiyesi yok heralde. Bende şimdilik klasik türk usulü çözüm buldum.içten ve dıştan şeffaf koli bandı. Ya asrın icadı bu koli bandı.. :)
aliazgin
21 Mart 2012, 01:32
teşekkürler arkadaşlar...
izmirden kimse var mı forumda?
Frank Lucas
21 Mart 2012, 01:39
iyi geceler,bu motorun grenajının tamirinden anlayan bir bildiğiniz tanıdığınız varmı ? servisi aradım sadece kıçı kırık sol grenaj için 1000 lira fiyat çektiler,ebaydan getirtmeyi düşünüyorum ama kafam allak bullak , yeni mi getirsem daha ucuz olur tamir mi ettirsem daha ucuz olur,milletin gözü kaldı anasını satim, gözü kalanın gözünü .... işte resim
http://e1203.hizliresim.com/v/n/3q55s.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO