PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

forza46
22 Kasım 2011, 16:37
http://motoron.com.tr/2094-honda-cbr-250r-mi-kawasaki-ninja-250r-mi.aspx

bu sayıyı nerden bulabilirim yada bu karşılaştırmayı okuyabilirim ??

dogancan_35
22 Kasım 2011, 17:43
interneten okuyabilirmiyiz diye bende bi araştırdım ama bulamadım bende 2si arasında kalmıştım ninjayı almaya karar verdim haftaya bende artık bir ninja kullanıcısı olucam inş:D

tutku1982
22 Kasım 2011, 23:47
bujileri kaç binde bir değiştiriyosunuz arkadaşlar ?10000km20000km30000km40000km de bir

---------- Post added at 23:47 ---------- Previous post was at 23:45 ----------


yolcu rahatlığı nasıl motorda?artcı perişan sürücü cok keyifli...

forza46
22 Kasım 2011, 23:53
interneten okuyabilirmiyiz diye bende bi araştırdım ama bulamadım bende 2si arasında kalmıştım ninjayı almaya karar verdim haftaya bende artık bir ninja kullanıcısı olucam inş:D

bulursam sana da yollayım kardeşim .

__sArSıLmAz__
23 Kasım 2011, 12:27
cbr 125 in bujileri 6000km de bir değişiyoduk,ninjanın 10000 km olduğundan eminmisiniz bana 10000 km çok gibi geldi ama tabi ben bilmediğim için söylüyorum

A2+B
23 Kasım 2011, 13:02
Yazdıklarım önceki sayfada kalmış; bana 250R'ın memnun kaldığınız ve kalmadığınız yönlerini, varsa bir de kronik sorunları yazarsanız sevinirim. Rodaj sonrası devirli ve sakin kullanımdaki yakıt tüketimini de merak ediyorum. Bir yerde yaklaşık 5 litrelik bir tüketim gördüm ama o kişi sanıyorum devamlı yüksek devirde kullanıyor ya da rodaj süresince o şekilde yakmıştır, belki de yanlış hesaplamıştır. Benim kullanacağım yerler düz, dik yokuş ve trafik yok. Ekonomi ve hız için yollar uygun.

Eksilere fiyat, ikinci el, yedek parça falan yazmayın; onları biliyorum. Satmak için almıyorum, en az 5 yıl kullanırım ya da motor ne kadar giderse.

__sArSıLmAz__
24 Kasım 2011, 16:32
Yazdıklarım önceki sayfada kalmış; bana 250R'ın memnun kaldığınız ve kalmadığınız yönlerini, varsa bir de kronik sorunları yazarsanız sevinirim. Rodaj sonrası devirli ve sakin kullanımdaki yakıt tüketimini de merak ediyorum. Bir yerde yaklaşık 5 litrelik bir tüketim gördüm ama o kişi sanıyorum devamlı yüksek devirde kullanıyor ya da rodaj süresince o şekilde yakmıştır, belki de yanlış hesaplamıştır. Benim kullanacağım yerler düz, dik yokuş ve trafik yok. Ekonomi ve hız için yollar uygun.

Eksilere fiyat, ikinci el, yedek parça falan yazmayın; onları biliyorum. Satmak için almıyorum, en az 5 yıl kullanırım ya da motor ne kadar giderse.

kronik sorun falan yok,hiç problem yaşayana daha rastlamadım bile,1 litre benzinle 25 km - 27 km arası gidiyor,honda ,yamaha,suzuki,kawasaki bunlar ömürlük makinalar 5 yıl bu markalar için hiçbirşey,35 senelik japon motor kullananar var

cbr_007
24 Kasım 2011, 16:36
Kawasaki Ninja daha sport duruyor :)

overcloud
24 Kasım 2011, 19:36
1lt ile 30km gittiğimi biliyorum... bu tamamen kullanımla ilgili...

---------- Post added at 17:36 ---------- Previous post was at 17:22 ----------


Yazdıklarım önceki sayfada kalmış; bana 250R'ın memnun kaldığınız ve kalmadığınız yönlerini, varsa bir de kronik sorunları yazarsanız sevinirim. Rodaj sonrası devirli ve sakin kullanımdaki yakıt tüketimini de merak ediyorum. Bir yerde yaklaşık 5 litrelik bir tüketim gördüm ama o kişi sanıyorum devamlı yüksek devirde kullanıyor ya da rodaj süresince o şekilde yakmıştır, belki de yanlış hesaplamıştır. Benim kullanacağım yerler düz, dik yokuş ve trafik yok. Ekonomi ve hız için yollar uygun.

Eksilere fiyat, ikinci el, yedek parça falan yazmayın; onları biliyorum. Satmak için almıyorum, en az 5 yıl kullanırım ya da motor ne kadar giderse.


Vallahi bunu o kadar çok yazdımki önceki sayfalarda, senin için bir kez daha yazayım :)

Ninja'nın yakıt tüketimi oldukça değişken. Yukarıdaki testte yazdığı gibi 1lt ile 19km'de gidebilir yada sakin kullanırsan 1lt ile 30km'de gidebilir. 90 - 120km hızlarda ani hızlanmalardan ve dip gaz yapmaktan kaçınarak kullandığında sehir dışında 100km'de 3.6lt tüketir.

Memnun olmadığım yanı ani hızlanmalar için vitesle çok oynamak gerekiyor. kalkışlarda sorun yok, son derece seri 160 - 170km gibi hızlara hiç zorlanmadan ulaşabiliyor ancak 90km hızla giderken çok ani şekilde hızlanmak istersen vitesi 6'dan 4'e atıp gazı açman gerekiyor.

Memnun olmadığım diğer bir şey ise ön camın çok kısa olması. Ön cam rüzgarı kaskın çene altına yani sürücünün göğüs kısmına yönlendirdiğinden uzun yolda yorucu oluyor.

1. 2. ve 3. viteste alt devirlerde motorun torku güzel ama 5 ve 6'da zayıf kalıyor. 5'nci ve 6'nci viteslerde 6bin devirin aşağısı ölü devir.

Kronik sorun olarak -uzun süre ninja kullanan bir başka abim ile saptadığımız bir şey- zincir takozu çok erken deforme oluyor ve arka dişlide boşluk meydana geliyor. Bu durum 1'nci ve 2'nci viteslerde ani gaz açıp gaz kestiğinde TAK diye bir ses gelmesine neden oluyor ama çözümü çok kolay. 2010 ve sonraki modellerde bu sorun var mı bilmiyorum.

A2+B
24 Kasım 2011, 21:00
Cevaplar için teşekkürler.
Yakıt tüketimi gaza bağlı olarak değişecektir tabi, ben de devamlı devirli kullanmam sanıyorum ama gaza gelip yüksek devir yapmam gerekecek tabi. Eğer araba kullanıyorsanız, özellikle atmosferik olanlarda ani hızlanma için vites küçültmek gerektiğini ed bilirsiniz. SOnuçta en yüksek güç yüksek devirlerde alınıyor. Uzun süre kullanacağım için ortada almamak için bir neden kalmıyor. Şimdi de şunu merak ettim, son yıllardaki 250R modelleri birbirine benziyor.Bir başka Kawasaki konusunda 2013'de kasa değişecek deniliyor. 250R'nin de değişir mi acaba? 250R alana kadar başka bir şeyle idare ederim, hatta araba binerim. :)

acun0
26 Kasım 2011, 18:57
bu sayıdaki dergi bende var. neyi sormak istiyorsan sor yazanı buraya bende yazayım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------


http://motoron.com.tr/2094-honda-cbr-250r-mi-kawasaki-ninja-250r-mi.aspx

bu sayıyı nerden bulabilirim yada bu karşılaştırmayı okuyabilirim ??

daha önce yazdım. bu sayıdaki olan biteni. ninjaya 10 verdilerse cbr için 8 vermişler.

mevlutgs
26 Kasım 2011, 19:02
Arkadaşlar merhaba acaba sizede oluyormu ama ben motorla kalkış yapıyorum 30-40 km hızlara çıkıp gazı bırakıyorum motor halen gidiyor hızım 5-10 km hıza takılı kalıp motor gidiyor stop etmesi gerekirken etmiyor bunun sebebi nedir?
"

acun0
26 Kasım 2011, 19:03
bir kaç alıntı

bu iki motorun ortak noktaları su soğutmalı oluşu,elektironik enjeksiyon sistemine ve yeterli aeridinamik korunaklılık sağlayan tipe sahip olmaları.cbr nin fiyatı daha ucuz ama bunun nedeni bazı parça geçişlerine bakınca anlaşılıyor.

overcloud
26 Kasım 2011, 19:06
Arkadaşlar merhaba acaba sizede oluyormu ama ben motorla kalkış yapıyorum 30-40 km hızlara çıkıp gazı bırakıyorum motor halen gidiyor hızım 5-10 km hıza takılı kalıp motor gidiyor stop etmesi gerekirken etmiyor bunun sebebi nedir?
"

nasıl anlatsam ki... yani stop etmemesi normal zaten :)

mevlutgs
26 Kasım 2011, 19:15
nasıl nornal yaa:D motor vitesde devirden düşüyor

ejlover
27 Kasım 2011, 17:26
nasıl nornal yaa:D motor vitesde devirden düşüyor

?¿? Bu motor kullandiginiz ilk motorlu arac mi?

mevlutgs
27 Kasım 2011, 23:08
yokk?? ya ben durumu iyi anlatamadım galiba??

A2+B
28 Kasım 2011, 11:18
Cut off olsa bile belirli bir devrin altında motor durmaması için motora yakıt gönderilir. Motorun gücü, aracın toplam ağırlığına göre iyi ise düzde araç hareket edebilir. Örneğin 2500cc üzeri arabalarda bu oluyor. Gaz vermeden kalkış yaptığımı bilirim.

ejlover
28 Kasım 2011, 16:16
yokk?? ya ben durumu iyi anlatamadım galiba??

Motorun rolanti'de çalışması için otomatikman belli miktarda benzin ve hava akışı sağlanır. Rolanti deviri 1,500devir diyelim. Siz hiç gaz vermeden 1. viteste debriyajı çok yavaş bırakarak motoru kaldırıp o şekilde motoru sürebilirsiniz de. ECU deviri 1,500'de tutmak için otomatik olarak benzin akışı sağlar. Aynı mantıkla vites dahi büyültebilirsiniz. Dolayısıyla bu durum yüksek vites/süratte iken gazı tamamen bıraksanız da aynı mantıkla çalışır ve stop etmez. Stop etmesi için debriyajı aniden bırakıp ECU'ya vakit tanımamanız lazım. Arabalar için de aynı durum geçerli ve motor hacminin 2,500olmasına gerek yok. herhangi bir araçta yapabilirsiniz; debriyajı kontrollü olarak bırakın yeter.

__sArSıLmAz__
29 Kasım 2011, 12:11
Arkadaşlar merhaba acaba sizede oluyormu ama ben motorla kalkış yapıyorum 30-40 km hızlara çıkıp gazı bırakıyorum motor halen gidiyor hızım 5-10 km hıza takılı kalıp motor gidiyor stop etmesi gerekirken etmiyor bunun sebebi nedir?
"

motoru ilk çalıştırdığınızda otomatik jikle devreye girer ve devir 2000 lere çıkar,bu nedenle motoru çalıştırır çalıştırmaz üzerine binip gazlarsanız yola devam ederseniz bu dediğiniz olay 3-5 dakika devam eder,motoru çalıştırıp 2 dakika kadar bekleyip otomatik jikelnin devre dışı kalmasını beklerseniz böyle bir durum yaşamazsınız...

mevlutgs
29 Kasım 2011, 15:17
ben yaşamışım abi onu bende biliyorum evet ben 1 saat 70 km yol yaptıktan sonra denemişim ondan sonra oldu.D:D abi

ejlover
29 Kasım 2011, 23:32
ben yaşamışım abi onu bende biliyorum evet ben 1 saat 70 km yol yaptıktan sonra denemişim ondan sonra oldu.D:D abi

Bu forumun genel bir sorunu var, kimse kendi son mesaji ile ya da cevap yazdigi kisinin mesajinin devamindaki mesajlari okumadan cevap yaziyor..

İki ustteki cevabimi okuyun. Orada anlattim. Jikle devreden ciksa da motor stop etmeden devam edebilir. Jikle devredeyken ivmelenmeye de baslar..

mevlutgs
30 Kasım 2011, 01:19
ama nasıl olur alal ala arabalarda stop ediyor sistem teknikk olarak etmesi lazım

yhks
30 Kasım 2011, 11:55
sayfa 55den başlayıp 197 e kadar okudum ve ninja almak istiyorum ama tek bır sorum olucak ızmırde oturan ve kullanan arkadaslara servıste ilgi,bakım v.b şeyler nasıl ? şimdiden teşekkür eder tekerınızın duz basmasını temennı ederım :rendeer:

yhks
01 Aralık 2011, 16:21
Benim yüzümden forum durdu :queen:

overcloud
01 Aralık 2011, 17:20
facebook'ta izmirli motorcular diye bir grup var. orda sorarsan daha çabuk yanıt alabilirsin tahminimce. istanbul, antalya ve ankara'da ninja kullanan arkadaşlar var burda ama izmir'den sanırım yok.

yhks
02 Aralık 2011, 01:08
cevabın için teşekkur ederım inşallah alıpta aranıza katılmak isterim. :bounce: benım facem yokki :pr: Bu arada gezın muhtesem elıne sağlık gerçekten gıtmiş kadar oldum (kıskandığımıda soylemeden geçemicem ) :queen: :cat:

overcloud
02 Aralık 2011, 13:12
teşekkürler :) darısı senin başına :cat:

yhks
02 Aralık 2011, 14:24
Amin :flower: bide bişe sorcam belki kızabılırsın rodajdayken hep aynı devırde gitmeyın denılıyo misal 1 km yolda hep 50 değilde 30 lada 40 ladamı gıdılmeli , dururkende ısıklarda mesela vites kucultülerk mı yapılmalı 6-5-4-3-2-1yawasa yawas kopresöre sokmadan veya durdugunda teker teker vıtesmı kuçultulmelı teşekkürler mazur gorun beni :rendeer:

osman_22
02 Aralık 2011, 15:45
Amin :flower: bide bişe sorcam belki kızabılırsın rodajdayken hep aynı devırde gitmeyın denılıyo misal 1 km yolda hep 50 değilde 30 lada 40 ladamı gıdılmeli , dururkende ısıklarda mesela vites kucultülerk mı yapılmalı 6-5-4-3-2-1yawasa yawas kopresöre sokmadan veya durdugunda teker teker vıtesmı kuçultulmelı teşekkürler mazur gorun beni :rendeer:

Rodajın amacı parcalar birbirine alışana kadar, sistem oturuna kadar motoru zorlamamak, yani her şeyi hafif hafif yapmak..

Dediğin iki olayıda inceleyelim şimdi;

-Şimdi 4. viteste giderken debriyaja bastın ve durdun, durduktan sonra 3-2-N yaptın, sorun yok burda motoru zorlıcak bişey yok..

- 4. vitesle giderken devri düşürdün 3. e attın (düşük devirde kopresöre freni minimum devreye girer, bundada motoru zorlıcak bişey yok) aynı şekilde 2 ve N... Gene motoru zorlamadınki..

Yani iki durumdada sorun yok.. bu kadar detaylı düşünmeye gerekte yok, önemli olan önerilen devirlerin üstüne cıkmaman ve ani hızlanmalardan kacınman..
kopresör'den motoru zorlaman icin anca yüksek-orta devirdeyken vites düşürmen gerekir (ki yüksek devire zaten cıkmıcaksın) yada 2 vites birden düşürmen gerekir..

yhks
02 Aralık 2011, 16:55
Rodajın amacı parcalar birbirine alışana kadar, sistem oturuna kadar motoru zorlamamak, yani her şeyi hafif hafif yapmak..

Dediğin iki olayıda inceleyelim şimdi;

-Şimdi 4. viteste giderken debriyaja bastın ve durdun, durduktan sonra 3-2-N yaptın, sorun yok burda motoru zorlıcak bişey yok..

- 4. vitesle giderken devri düşürdün 3. e attın (düşük devirde kopresöre freni minimum devreye girer, bundada motoru zorlıcak bişey yok) aynı şekilde 2 ve N... Gene motoru zorlamadınki..

Yani iki durumdada sorun yok.. bu kadar detaylı düşünmeye gerekte yok, önemli olan önerilen devirlerin üstüne cıkmaman ve ani hızlanmalardan kacınman..
kopresör'den motoru zorlaman icin anca yüksek-orta devirdeyken vites düşürmen gerekir (ki yüksek devire zaten cıkmıcaksın) yada 2 vites birden düşürmen gerekir..

Teşekkür ederim bilgilerin için :)

overcloud
02 Aralık 2011, 17:56
düz yolda gidiyorsun, 500metre ilerde kırmızı ışık yanıyor ver durman gerekecek, hızın 100km ve 6'ncı vitestesin.

böyle bir durumda gaz kesip fren yaparken debriyajı sıkarak hızına uygun şekilde vitesi düşürüp durma noktasına yakın (10 - 15km hızda) 1'e atabilirsin.

motor durduktan sonra 1'e atmak daha zor olur, vites geçmeyebilir. böyle olursa debriyajı ufak ufak salarak vites düşürebilirsin, motor ufaktan sarsılır ve biraz gürültülü şekilde vites değişir ama tüm vitesli motosikletlerde durum böyledir.

bahsettiğim şey kompresör değil, sadece vites düşürmekle ilgili.

kompresörle ilgili olarak aşağıdaki konu başlığını okumanda fayda var:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/86048-gazi-kullanarak-yavaslamak.html

yhks
02 Aralık 2011, 22:47
Çok iyibi açıklama oldu teşekkür ederım overcloud

A2+B
03 Aralık 2011, 11:39
Vitesin gürültülü değişmesi nasıl oluyor hocam? Honda'sı olan bir arkadaşım arka arkaya vites küçültünce şanzıman inecekmiş gibi oluyor demişti. :D Debriyajı hiç bırakmadan boşa atmak sıkıntılı mı böyle?

yhks
03 Aralık 2011, 13:07
Vitesin gürültülü değişmesi nasıl oluyor hocam? Honda'sı olan bir arkadaşım arka arkaya vites küçültünce şanzıman inecekmiş gibi oluyor demişti. :D Debriyajı hiç bırakmadan boşa atmak sıkıntılı mı böyle?

Çat Çat diye geçer vitesler zararı vardır dıye dusunuyorum bunun sebebi ise kara şanzuman olmasıymiş

forza46
03 Aralık 2011, 14:28
galiba ninja alacam :)

http://www.youtube.com/watch?v=6cpzaScaBfE&feature=related

enesergul
03 Aralık 2011, 15:01
galiba ninja alacam :)

http://www.youtube.com/watch?v=6cpzaScaBfE&feature=related

emin değilim ama sanırım o videodaki 600lük ninja

yhks
03 Aralık 2011, 15:40
emin değilim ama sanırım o videodaki 600lük ninja

http://www.youtube.com/watch?v=gYeAJjRcAbo 600cc bu.forza46nın Dediği 250cc

mevlutgs
06 Aralık 2011, 10:06
arkadaşlar merhaba benim motorum ısınınca radyatör soğutma fanı devreye girince çıt çıt çıt çıtı çıtı ses yapıyor sebebi nedir? ne olabilir sizce eski buzdolabı radyatörleri gibi ses çıkarır oldu

overcloud
06 Aralık 2011, 12:36
fanın arasına yaprak vs sıkışmış olabilir mi? iyice baktın mı?

en kötü ihtimalle fan göbeğindeki bilyalar dağılmış olabilir diyeceğim, umarım öyle olmamıştır.

mevlutgs
06 Aralık 2011, 14:50
hımm bakacam yaprak fan sanmıyorum gibi ama bakalım bilyalari dağıldınmı çözümü ne olur?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------

garantiye girer mi?

__sArSıLmAz__
06 Aralık 2011, 16:33
arkadaşlar merhaba benim motorum ısınınca radyatör soğutma fanı devreye girince çıt çıt çıt çıtı çıtı ses yapıyor sebebi nedir? ne olabilir sizce eski buzdolabı radyatörleri gibi ses çıkarır oldu

egsozdan gelen çıt çıt çıtı çıtı sesi olmasın o :cherry:

mevlutgs
07 Aralık 2011, 09:52
yok yok hemen tam kadranların altından geliyor

yhks
07 Aralık 2011, 18:12
garantiye girer mi?

Bende 7 aylık yamaha ybr var daha 7 bin kilometrede akusu bozuldu garantiden değiştiremedim sarf dışı malzeme olduğu için kawasakininde fan bilyesini değiştirceni sanmam ama ara konuş git baktır derim belkide önemli birşeydir.

crazy_81
09 Aralık 2011, 22:29
arkadaşlar sizlere bi soru sorucam bunu diyer 250cc kullanan arkadaşlarada sorcam

motor sikletinizin( gt250r ) en sevmediğiniz yönleri ve en sevdiğiniz yönleri nedir ? titreşim,yakıt,parça,vs gibi ???

forza46
10 Aralık 2011, 13:48
bazı km saatlerinin tabanı beyaz , bazılarının siyah . hangi modellerde beyaz ? çünkü beyaz olan baya şık duruyo siyaha göre .

__sArSıLmAz__
12 Aralık 2011, 11:12
günaydın arkadaşlar dün 2 ninja 250r,1 1000rr,1 600rr,2 600f ve 1 fazer 800 adana-tekir gezisi yaptık çok güzel bir geziydi,inişler çıkışlar virajlar,yaklaşık 200 km yol yaptık,foto nasıl ekleniyor bilmediğim için foto ekleyemiyorum ama yanımdaki arkadaşlardan bikaçtanesi mt den belki onlar foto eklerler,max 180 gördüm,adanalı,osmaniyeli,mersinli veya yakın civardaki arkadaşlar özelden mesaj atıp bana telefon numarası bırakırlarsa birdahaki sefere onlarıda geziye çağırabilirim...

kefeeee
12 Aralık 2011, 18:31
Yeşil ninja depoda ve kuyruğunda bu desenler var genelde göruyorum şişlide sabah akşam işe gidip gelirken bahçe şehir üniversitesinin önune parkediyor motoru.Zevk meselesi ama çingeneye dönmüş motor :)
Motorun sahibi en yakin arkadasim bende motosikletinin tasarimcisiyim arkadaslar. O folyonun basilmasi haric dökümaninin hazirlanmasi yaklasik 9 saat süren bi calisma oldugu icin cingene denmesine cok alindim, zevkim degil deseniz daha hos olabilirdi. Ayrica siz degil ama diger arkadaslarin apaci demeside biraz yanlis bence, her sabah acele okula giderken gördüklerini düsünüyorum yoksa ikimizde cana yakin ve sakin insanlariz. Ninja sahibi arkadaslari görünce sohbet etmeyi falan cok severiz. Siyah motor arai kask ve egzostlu olan arkadas bilir cok iyi :D cok cekinmeyin genelde arkasinda ben olurum selam verdiginiz zaman selam alirsiniz. Lastik konusundaki secim dis tasarim konularinda ben yardimci oldum, eger istediginiz herhangi bir kaplama olursa sifirdan ben tasarim yaparak kaplatmaniza yardimci olabilirim. Arkadasimdaki gibi yesil cam tarzi diger türkiyede bulunmayan aksesuarlarida getirtebiliyorum, bu konularda benimle baglanti kurabilirsiniz. Telefondan yaziyorum imla hatasi ve paragrafsiz olmasi konusunda kusura bakmayin. :) iyi forumlar

ejlover
13 Aralık 2011, 17:53
bazı km saatlerinin tabanı beyaz , bazılarının siyah . hangi modellerde beyaz ? çünkü beyaz olan baya şık duruyo siyaha göre .

2011 ve sonrasında çıkan modellerde gösterge beyaz. Siyahlar 2010 ve önceki modeller.

forza46
13 Aralık 2011, 21:38
2011 ve sonrasında çıkan modellerde gösterge beyaz. Siyahlar 2010 ve önceki modeller.

anladım hocam sağolasın .