PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

YAPAYÇİZGİ
21 Ekim 2011, 22:37
Tutku1982 sende aynı sorunu mu yaşadın yoksa beşir ustayamı çok güveniyosun? ilgelendiğin için çok teşekkürler birde beşyol mahallesi dimi dediğin yer

Alper Kaya
21 Ekim 2011, 22:47
Tutku1982 sende aynı sorunu mu yaşadın yoksa beşir ustayamı çok güveniyosun? ilgelendiğin için çok teşekkürler birde beşyol mahallesi dimi dediğin yergarantisi devam ediyorsa neden özel servisten önce yetkili servise gitmeyi denemedin ?

YAPAYÇİZGİ
21 Ekim 2011, 22:58
garantisi devam ediyorsa neden özel servisten önce yetkili servise gitmeyi denemedin ?
Valla ınan bılmıyorum ben hepsını aynı zannedıyorum yani bu beşir ustaya götürsem garanti kapsamında halledicek midir peki ?

tutku1982
21 Ekim 2011, 23:59
Tutku1982 sende aynı sorunu mu yaşadın yoksa beşir ustayamı çok güveniyosun? ilgelendiğin için çok teşekkürler birde beşyol mahallesi dimi dediğin yeryetkili servis beşir usta

orcax
24 Ekim 2011, 04:19
Arkadaslar selamlar ben motoruma michelin pilot active arka 140-70-17 öne de 110-70-17 lastik taktırdım ancak 20-25km hıza düştüğüm zaman gidonda ufak tefek titremeler yapıyor yuksek hızda sorun yok bu titreşimi sadece 20-25km arasında yapıyor birde motor iyiyce yavaşladığında sanki lastik kanalları oturuyormuş gibi motor ufak şekilde yukarı assağı zıplama yapıyor konu ile alakalı fikri olan varmıdır niye yapar bunu balans desem ayar yaptırdım neden olabilir?

acun0
24 Ekim 2011, 10:15
arkadaşım hemen bir lekerini lastikciye git motorun tekerini indir. ve cant ile lastik arasına kaygan olacak şekilde sabun sür ve 50 bar hava bas teker cant ın her bölgesine yanakları iyi otursun sonra 30 bara indir. ve güle güle bin

overcloud
24 Ekim 2011, 18:00
Arkadaslar selamlar ben motoruma michelin pilot active arka 140-70-17 öne de 110-70-17 lastik taktırdım ancak 20-25km hıza düştüğüm zaman gidonda ufak tefek titremeler yapıyor yuksek hızda sorun yok bu titreşimi sadece 20-25km arasında yapıyor birde motor iyiyce yavaşladığında sanki lastik kanalları oturuyormuş gibi motor ufak şekilde yukarı assağı zıplama yapıyor konu ile alakalı fikri olan varmıdır niye yapar bunu balans desem ayar yaptırdım neden olabilir?

lastikler çok yeni olduğu için dişler titreşim yapıyor. aynı şeyi bende yaşadım aynı marka ve model lastiklerde (arka lastikte sendeki gibi 140). 1 - 2bin km kullandıktan sonra bu titreşim ortadan kalkıyor. Başta bende çok rahatsız olmuştum :)

orcax
24 Ekim 2011, 19:36
lastikler çok yeni olduğu için dişler titreşim yapıyor. aynı şeyi bende yaşadım aynı marka ve model lastiklerde (arka lastikte sendeki gibi 140). 1 - 2bin km kullandıktan sonra bu titreşim ortadan kalkıyor. Başta bende çok rahatsız olmuştum :)

sağolasın tırlatmaya baslıyordum bende biraz takıntılıyım bu konularda:)

tutku1982
25 Ekim 2011, 02:15
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/95152-kendin-pisir-kendin-ye.html

Felon
25 Ekim 2011, 08:36
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/95152-kendin-pisir-kendin-ye.html
vay be ne güzel yol yapmışınız yahu :)

sigaraöldürr
26 Ekim 2011, 00:46
bayağıdır girmiyodum serviste olduğu için motor.
karşı tarafın sigorta beni kusurlu buldu.
serviste 3.300 fiyat verdi
e baydan getirtmeyi düşünüyorum parçaları askere gitmezsem
daha önce alışveriş olan bilgisi olan var mı? servis gümrükte takılıyor,ücret koyuyolar üstüne vergi vs dedi ama bilgi verirseniz sevinirim

forza46
26 Ekim 2011, 01:24
bugün saat 16.30 sıralarında denizliden gecen antalya plakalı siyah ninja sahibi beyaz kasklı çantalı arkadas , ortalığı yakıyordun :cat:

tutku1982
26 Ekim 2011, 01:48
vay be ne güzel yol yapmışınız yahu :)senide görmek isteriz aramızda

Panter38
26 Ekim 2011, 12:18
Gönderim gittimi bilmiyorum tekrar gonderiyim kawasaki nin yakıt tüketimi hakkında ne biliyorsunuz

__sArSıLmAz__
26 Ekim 2011, 12:32
1 litre benzinle ortalama 150-160 km hızla giderken ölçdüm ortalama 25 km gidiyor

Panter38
26 Ekim 2011, 16:45
Teşekkürler :)

overcloud
26 Ekim 2011, 17:07
Gönderim gittimi bilmiyorum tekrar gonderiyim kawasaki nin yakıt tüketimi hakkında ne biliyorsunuz

uzun yolda 90 - 120 arası karışık kullanımda 100km'de 3.6 - 3.7lt

şehir için kullanıma bağlı olarak 100km'de 4.2 - 4.5lt

washburn24
29 Ekim 2011, 01:49
bugün saat 16.30 sıralarında denizliden gecen antalya plakalı siyah ninja sahibi beyaz kasklı çantalı arkadas , ortalığı yakıyordun :cat:

motoru antalyadan aldm izmire donuyodm, burda senin yazini gorunce cok sasirdm bi an :)

bu arada artik bende aranizdaym :)

tutku1982
29 Ekim 2011, 02:38
motoru antalyadan aldm izmire donuyodm, burda senin yazini gorunce cok sasirdm bi an :)

bu arada artik bende aranizdaym :)hoşgeldin aramıza

forza46
29 Ekim 2011, 02:52
motoru antalyadan aldm izmire donuyodm, burda senin yazini gorunce cok sasirdm bi an :)

bu arada artik bende aranizdaym :)

hayırlı olsun kardeşim ne güzel tesadüfmüş :) kaça aldın , kaç km de ? inşallah yazın bende yükseltmek istiyorum . bende okula gidiyordum yürüyerek , motorumdan uzağım , hasretiyle yoldan geçen motorlara bakıyordum ki seni gördüm . bi kaç metre yanımdan geçtin :)

Felon
29 Ekim 2011, 09:26
senide görmek isteriz aramızda
bir dahaki sefer kaçırmam :)

acun0
29 Ekim 2011, 11:11
eski bir ninja kullanıcısı olarak cbr 250 rı test etme imkanı buldum. kesinlikle ninja 250 ye bindikten sonra cbr 250 r ı sevmeniz mümkün değil.

birinci sebep ses 20 km kadar şehir içinde turladım. sanki motor dökülüyor hissi veren bir çalışma sistemi var. motora kulak vererek kullanan bir kullanıcı iseniz yağ gibi bir çalışma mevcut değil kulak tırmalayan vuruntulu takırtılı bir ses bu yönüyle beni oldukça başarısız bir motor . motor yeni olmasa motoru kullanan motora zarar vermiş bile diyecektim nerdeyse. dikkat ettiyseniz youtubete hep videolarda müzik verilmiş ben bunu rüzgar sesinden dolayı zandediyordum ama motorun takırtılı sesi duyulmasın diye yapılmış
ninjada ise tereyağı gibi idi. yavaşda gitsen hızlıda gitsen çok nefis bir sesi vardı.

http://www.youtube.com/watch?v=O8vZVHFRgJk&feature=related burdaki sese dikkat edin.

overcloud
29 Ekim 2011, 12:28
bende ninja'nın özel bir sese sahip olduğunu düşünüyorum. alt devirlerde egzostan ıslık gibi bir ses geliyor ve motor sessiz çalışıyor, devir yükseldikçe hem egzosttan hemde motordan akıcı yüksek bir ses geliyor.

washburn24
29 Ekim 2011, 16:46
hoşgeldin aramıza

hosbulduk :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------


hayırlı olsun kardeşim ne güzel tesadüfmüş :) kaça aldın , kaç km de ? inşallah yazın bende yükseltmek istiyorum . bende okula gidiyordum yürüyerek , motorumdan uzağım , hasretiyle yoldan geçen motorlara bakıyordum ki seni gördüm . bi kaç metre yanımdan geçtin :)

saolasin :) 2011 model 7400 km de keske bi dur fln etseydin, tanismis olurduk :) insallah sende alirsin hyosung gtr dan sonra cok iyi geldi bu motor bana :)

GP500-1st
29 Ekim 2011, 17:24
eski bir ninja kullanıcısı olarak cbr 250 rı test etme imkanı buldum. kesinlikle ninja 250 ye bindikten sonra cbr 250 r ı sevmeniz mümkün değil.

birinci sebep ses 20 km kadar şehir içinde turladım. sanki motor dökülüyor hissi veren bir çalışma sistemi var. motora kulak vererek kullanan bir kullanıcı iseniz yağ gibi bir çalışma mevcut değil kulak tırmalayan vuruntulu takırtılı bir ses bu yönüyle beni oldukça başarısız bir motor . motor yeni olmasa motoru kullanan motora zarar vermiş bile diyecektim nerdeyse. dikkat ettiyseniz youtubete hep videolarda müzik verilmiş ben bunu rüzgar sesinden dolayı zandediyordum ama motorun takırtılı sesi duyulmasın diye yapılmış
ninjada ise tereyağı gibi idi. yavaşda gitsen hızlıda gitsen çok nefis bir sesi vardı.

http://www.youtube.com/watch?v=O8vZVHFRgJk&feature=related burdaki sese dikkat edin.

CBr 250 nin hiçmi iyi bir tarafı yoktu sadece kötü yanını yazmışsın kendine göre(oda ses olmuş). Ninjaya göre alt devirleri daha güçlü değilmiydi. Hem torku biraz daha fazla hemde daha düşük devirlerde veriyor.

Motoru her zaman 8000 devirde kullanmadığımız için 4000-5000 gibi yakıt ekonomisi veren günlük kullanım devirlerinde güçlü hissettiriyosa bu 140 tan sonra biraz daha iyi hızlanmasından daha iyi bir motor karakteri değilmi?. Bunun yokuşu ve artçısı var bide:)

forza46
29 Ekim 2011, 20:01
hosbulduk :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------



saolasin :) 2011 model 7400 km de keske bi dur fln etseydin, tanismis olurduk :) insallah sende alirsin hyosung gtr dan sonra cok iyi geldi bu motor bana :)

:) o yoldan epey motorlu geçiyo gün içinde , hepsine el sallarsam sonum kötü bitebilir :mrgreen: denizli-nazilli arasında ki yolda motoru bi denemişsindir , nasıl gidiyo , yorucu mu , üstüne rahat yatılıyor mu , kaça kadar çok rahat çıkıyo , maksimum kaçı gördü ?? :) ben hep o yolda gidip geliyordum cbr la , polis cevirmesi hep olur dikkatli olmak gerek , seneye alırsam ninja o yolda sık kullanacağım , sonrasında 1 saatlik dağ yolu var o kadar .

washburn24
30 Ekim 2011, 01:57
motoru denedim hatta denizliye varmadan radar cezasi da yedim polislerin bana hayirli olsun demeleri boyle oldu :) motor cok seri ve cc sine gore agresif bi motor, 140a kadar cok rahat geliyo, cok zorlamadim ben 170 de fln biraktim galiba, yatarak kullanmada ise hyosung a gore kiyaslarsam rahat degil, ama kullanimi rahat 550 km yol yaptm ve ciddi bi yorgunlugum yoktu hyoyla 300 km gittigimde yorgunluktan oluyodum tabi bunda motorun oturma tarzlarinin da etkisi var

overcloud
30 Ekim 2011, 02:33
CBr 250 nin hiçmi iyi bir tarafı yoktu sadece kötü yanını yazmışsın kendine göre(oda ses olmuş). Ninjaya göre alt devirleri daha güçlü değilmiydi. Hem torku biraz daha fazla hemde daha düşük devirlerde veriyor.

Motoru her zaman 8000 devirde kullanmadığımız için 4000-5000 gibi yakıt ekonomisi veren günlük kullanım devirlerinde güçlü hissettiriyosa bu 140 tan sonra biraz daha iyi hızlanmasından daha iyi bir motor karakteri değilmi?. Bunun yokuşu ve artçısı var bide:)


Aslına bakarsan ninja'da vitesler ile çok oynamak gerekiyor bu doğru. CBR'in torku biraz daha fazla ama önemli olan şey torku hangi devirlerde daha fazla sağladığı. Bu konuda cbr çok başarılı fakat 100km hızdan sonraki hızlanmalarda ninja her türlü daha iyi. Benim içinde önemli olan bu, zaten 100km hızdan sonraki ivmelenmeyi önemsemiyor olsaydım 125cc'lik bir motor kullanıyor olurdum :) (arkadan sıkıştıran otomobillerden bıktığım için cc yükseltmek istedim ama misal cbf250 hiçbir zaman listemde olmadı mesela)

Ninja zaten artçı ile kullanılmaya uygun bir motor olmadığından (konfor açısından) o konuya hiç girmiyorum :)

Aslında ninja'nın sürüşüne baktığınızda yüksek devirlerde sürücüsünü tatmin ediyor olması, alt devirlerde isteksiz ve vites ile çok oynamayı gerektirmesi, son süratine ulaşana kadar sürekli ivmelenmesi (175'ten sonra çok yavaşlasa bile hızlanmaya devam ediyor) racing karakterini yansıtırken CBR ise tork dağılımı tek silindiri, ekonomik olması ve artçılı kullanıma uygun olmasıyla daha çok commuter gibi.

Bu iki motorun motor sesleri bile farklı ki bu bile başlı başına farklı bir çalıştırma gerektiren bir mühendislik olayı.

Ben cbr'ın çok başarılı bir model olacağına inanıyorum zaten çıkar çıkmaz bu kadar popüler olması bunun bir göstergesi ama izlediğim videolar ve internetten araştırdığım kadarıyla bu model bence 250cc racing sınıfında değil. Yol tutşu ve virajları racing sınıfı bir model kadar iyi olan commuter / racing kırması bir motor.

Eğer bugün 125cc'den 250cc'lik bir motora geçiyor olsaydım %90 ihtimalle cbr250 alırdım (uygun fiyatı sayesinde 0km motor alınabilmesi ve tatminkar bir performansa sahip olduğu için) ama o zaman ninja'nın tadına asla varamazdım :)

Bu arada bana parça kalitesi, işçilik yada gösterge gibi şeylerle gelmeyin. CBR'daki depo kapağı nedir öyle abi :)

---------- Post added at 23:33 ---------- Previous post was at 23:28 ----------


motoru denedim hatta denizliye varmadan radar cezasi da yedim polislerin bana hayirli olsun demeleri boyle oldu :) motor cok seri ve cc sine gore agresif bi motor, 140a kadar cok rahat geliyo, cok zorlamadim ben 170 de fln biraktim galiba, yatarak kullanmada ise hyosung a gore kiyaslarsam rahat degil, ama kullanimi rahat 550 km yol yaptm ve ciddi bi yorgunlugum yoktu hyoyla 300 km gittigimde yorgunluktan oluyodum tabi bunda motorun oturma tarzlarinin da etkisi var

Yatarak kullandığında ninja'da kontak anahtarını neredeyse öpüyorsun :) Hyosung'da ise kaskın çene kısmı depoya yapışıyor ve tamamen ön camın arkasında kalıyorsun. :)

Tabi bu tamamen motorun yapısıyla ilgili. Hyosung daha uzun ve büyük bir şaseye sahipken ninja daha ufak ve daha kısa ama ufak boyut daha geniş tur gidonu ile birleşince, bu sana kıvraklık ve şehir içinde kullanım kolaylığı olarak geri dönüyor :)

washburn24
30 Ekim 2011, 05:34
Yatarak kullandığında ninja'da kontak anahtarını neredeyse öpüyorsun :) Hyosung'da ise kaskın çene kısmı depoya yapışıyor ve tamamen ön camın arkasında kalıyorsun. :)

Tabi bu tamamen motorun yapısıyla ilgili. Hyosung daha uzun ve büyük bir şaseye sahipken ninja daha ufak ve daha kısa ama ufak boyut daha geniş tur gidonu ile birleşince, bu sana kıvraklık ve şehir içinde kullanım kolaylığı olarak geri dönüyor :)

kesinlikle oyle yatarak kullanmak icin cok uygun degil ama hyosung daha hantal bi yapiya sahipken, ninja kullanimda daha kivrak ve rahat

washburn24
30 Ekim 2011, 09:13
bi kac sorum daha olacak oncelikle lastik degistirmeyi dusunuyorm tavsiyeler 140-17 yonunde ama 150-16 kullanan arkadaslar varmi yada siz gorduyseniz kullanimi hakkinda ne dusunuyorsunuz?

grenaj koruma takozu taktiran varmi aranizda varsa grenaji deldirip mi deldirmeden mi takti?

bir de kasko yaptirmak istiyorum ama bazi firmalar cok ucuk fiyat soyleyebiliyor, izmirdeyim en makul fiyat veren ve guvenilir firma sizce hangisi?

dubble bubble smoke cam takan bi arkadas olmus bu cami nerden temin edebiliriz ve fiyati nedir biliyorumusunz ?

radyator koruyucu ile ilgili de 250 liraya orjinali var 5 liraya da biseyler yapilabiliyor demissiniz, peki hem hazir yapilmis hemde daha insani fiyatta olanlari yok mu bunun :)

diyeceksiniz ki bu kadar soru soracagina bu kadar sayfayi okusaydin, valla yeni bitirdim 192 sayfayi okumayi :) simdiden cok tesekkurler cevaplariniz icin

forza46
30 Ekim 2011, 15:34
motoru denedim hatta denizliye varmadan radar cezasi da yedim polislerin bana hayirli olsun demeleri boyle oldu :) motor cok seri ve cc sine gore agresif bi motor, 140a kadar cok rahat geliyo, cok zorlamadim ben 170 de fln biraktim galiba, yatarak kullanmada ise hyosung a gore kiyaslarsam rahat degil, ama kullanimi rahat 550 km yol yaptm ve ciddi bi yorgunlugum yoktu hyoyla 300 km gittigimde yorgunluktan oluyodum tabi bunda motorun oturma tarzlarinin da etkisi var

geçmiş olsun , motorla daha yakalanmadım radara ama yakındır herhalde :) öğrenci halimle çok koyar o para bana :pale:

yaz olmadan inşallah büyütmek istiyorum bende ama ninja fiyatları çok uçuk , temiz olsun istiyorsan 9.500 falan sitelerde , 1000 lira daha koyup fazer alırım benzin parasını karşılayabilecek olsam . sen kaça aldın hocam ? cbr250 yi de çok ezdiler kıyaslamalarda biraz ön yargı oluştu ister istemez .

bu arada ninja nın 2008 den 2011 e kadar modelleri arasında kasada bi değişiklik oldu mu ?

Panter38
30 Ekim 2011, 21:38
Teşekkürler :)

washburn24
01 Kasım 2011, 04:08
Arkadaslar selamlar ben motoruma michelin pilot active arka 140-70-17 öne de 110-70-17 lastik taktırdım ancak 20-25km hıza düştüğüm zaman gidonda ufak tefek titremeler yapıyor yuksek hızda sorun yok bu titreşimi sadece 20-25km arasında yapıyor birde motor iyiyce yavaşladığında sanki lastik kanalları oturuyormuş gibi motor ufak şekilde yukarı assağı zıplama yapıyor konu ile alakalı fikri olan varmıdır niye yapar bunu balans desem ayar yaptırdım neden olabilir?

bende ayni lastikleri almayi dusunuyorum da fiyat olarak ne kadar aldiniz ve bu pesin fiyati mi ?

overcloud
01 Kasım 2011, 11:29
bi kac sorum daha olacak oncelikle lastik degistirmeyi dusunuyorm tavsiyeler 140-17 yonunde ama 150-16 kullanan arkadaslar varmi yada siz gorduyseniz kullanimi hakkinda ne dusunuyorsunuz?

grenaj koruma takozu taktiran varmi aranizda varsa grenaji deldirip mi deldirmeden mi takti?

bir de kasko yaptirmak istiyorum ama bazi firmalar cok ucuk fiyat soyleyebiliyor, izmirdeyim en makul fiyat veren ve guvenilir firma sizce hangisi?

dubble bubble smoke cam takan bi arkadas olmus bu cami nerden temin edebiliriz ve fiyati nedir biliyorumusunz ?

radyator koruyucu ile ilgili de 250 liraya orjinali var 5 liraya da biseyler yapilabiliyor demissiniz, peki hem hazir yapilmis hemde daha insani fiyatta olanlari yok mu bunun :)

diyeceksiniz ki bu kadar soru soracagina bu kadar sayfayi okusaydin, valla yeni bitirdim 192 sayfayi okumayi :) simdiden cok tesekkurler cevaplariniz icin

Kasko için anadolu sigorta yada şair sigorta ile iletişime geçebilirsin. piyasada en uygun fiyatlı kasko yapan firmalar bunlar.

double bouble camı avrupa yakasında Fatih Kılıç (yanlış hatırlamıyorsam) kendisi yapabiliyor. En son fiyatı 100tl idi. İstersen kawasaki'den orijinalinide alabilirsin ama fiyatı 250tl civarında.

osman_22
01 Kasım 2011, 16:36
kesinlikle oyle yatarak kullanmak icin cok uygun degil ama hyosung daha hantal bi yapiya sahipken, ninja kullanimda daha kivrak ve rahat

Peki hyosung'tan vazgecip neden ninjaya gectiniz ? (Yani bende hyosung kullanıcısıyım, motorun kalıbı ortada, okulda işte heryerde büyük artısı var bilmeyenler yani insanların %90 ından fazlası r1 1000rr türevi gercek racing sanıyo... Buna alıştıktan sonra kalıp olarak daha ufak bi motor olmak yani zor gelmedimi ? )
İki motoruda hız+serilik konusunda karşılaştırabilirmisiniz ?

washburn24
01 Kasım 2011, 17:25
Peki hyosung'tan vazgecip neden ninjaya gectiniz ? (Yani bende hyosung kullanıcısıyım, motorun kalıbı ortada, okulda işte heryerde büyük artısı var bilmeyenler yani insanların %90 ından fazlası r1 1000rr türevi gercek racing sanıyo... Buna alıştıktan sonra kalıp olarak daha ufak bi motor olmak yani zor gelmedimi ? )
İki motoruda hız+serilik konusunda karşılaştırabilirmisiniz ?

seninde soyledigin gibi hyosung kalip olarak gercekten buyuk bi motor 250cc oldugunu soyledigimden insanlari inandirmakta gucluk cekiyodum :)
ama ikisinin arasinda kalite farki var bi kere ve hyosung da muhtemelen benim motorumdan kaynakli hep ufak tefek sorunlar cikariyodu,
bi de ben hic tam manasiyla guvenemedim o motora cunku cok kaliteli bir motor degil( fiyat performans olarak kesinlikle cok iyi o konuya hic girmiyorum )
kawasaki alayim icim rahat etsin dedim daha once de hic kullanmamistim ninja yi.
motoru kullanmaya basladiktan itibaren emin ol ki farki anliyosun vites tepkileri 250cc icin cok cok iyi ayni zamanda seri ve kalibindan oturu kivrak bir motor,
hiz olarak cok zorlamadim ama hyodan az biraz daha iyidir ama onemsenecek bi hiz farki yok, ama kullanim rahatligi ve kaliteyi her aninda hissediyosun.
ne kadar para o kadar kofte hesabi :) velhasil kelam 1000cc gorunumlu hyosungum olacagina 250cc kawasakim olsun dedim :)

osman_22
01 Kasım 2011, 17:45
seninde soyledigin gibi hyosung kalip olarak gercekten buyuk bi motor 250cc oldugunu soyledigimden insanlari inandirmakta gucluk cekiyodum :)
ama ikisinin arasinda kalite farki var bi kere ve hyosung da muhtemelen benim motorumdan kaynakli hep ufak tefek sorunlar cikariyodu,
bi de ben hic tam manasiyla guvenemedim o motora cunku cok kaliteli bir motor degil( fiyat performans olarak kesinlikle cok iyi o konuya hic girmiyorum )
kawasaki alayim icim rahat etsin dedim daha once de hic kullanmamistim ninja yi.
motoru kullanmaya basladiktan itibaren emin ol ki farki anliyosun vites tepkileri 250cc icin cok cok iyi ayni zamanda seri ve kalibindan oturu kivrak bir motor,
hiz olarak cok zorlamadim ama hyodan az biraz daha iyidir ama onemsenecek bi hiz farki yok, ama kullanim rahatligi ve kaliteyi her aninda hissediyosun.
ne kadar para o kadar kofte hesabi :) velhasil kelam 1000cc gorunumlu hyosungum olacagina 250cc kawasakim olsun dedim :)

Anladım aslında en mantıklı kıyaslamayı ninja'yla da tecrübelerinizi arttırdıktan sonra yapabilirsiniz, hatta sattıktan sonra yaparsanız dahada objektif olur (insanız sonucta, insan ister istemez şimdi altında hangi motor varsa onu tutar biraz ki zaten o yüzden onu almıştır :D )

Ama son bi şey sorcam hyo yu kac bin de kac model ve ne kadara almıştınız ?
Bu arada yeni motorunuz hayırlı olsun.

washburn24
02 Kasım 2011, 02:25
Anladım aslında en mantıklı kıyaslamayı ninja'yla da tecrübelerinizi arttırdıktan sonra yapabilirsiniz, hatta sattıktan sonra yaparsanız dahada objektif olur (insanız sonucta, insan ister istemez şimdi altında hangi motor varsa onu tutar biraz ki zaten o yüzden onu almıştır :D )

Ama son bi şey sorcam hyo yu kac bin de kac model ve ne kadara almıştınız ?
Bu arada yeni motorunuz hayırlı olsun.

ninjayla henuz 800km yaptim, kesinlikle haklisin insan tam objektif olamayabiliyo bu gibi durumlarda, hyo yu 2008 model ve 3.500 km de falandi sanirsam fiyatta 5.300 civari biseydi gecen sene 2010 ekim gibi almistim

__sArSıLmAz__
02 Kasım 2011, 10:34
motor şuan 11000 de ve lastikler şu son zamanlarda gerçekten bana güven vermemeye başladı,önceden bukadar değildi yolu çok iyi tutuyodu,rahat 20.000 km gitmesi lazım dişleride iyi durumda ama bi türlü bana güven vermedi,neyse zaten sahibinden e satılık ilanı verdim cc yükseltmeyi düşünüyorum satılana kadarda idare etmeye çalışırım

washburn24
02 Kasım 2011, 15:09
depoyu fulledikten kac km sonra benzin isigi yanmaya basliyo sizde ?

birde metzellerin su lastigi bizim motorlara nasil olur? fiyati gayet uygun

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-lastik-14070-17-mc-66s-tl-lasertec-arka-45086946/detay/

overcloud
03 Kasım 2011, 00:15
kullanıma bağlı olarak şehir içinde 300 - 320km'de lamba yanıyor. Uzun yolda ise bu menzil 380 - 400 km civarında

osman_22
03 Kasım 2011, 01:17
http://www.goetz-motorsport.de/go/goetzmotorsport2/_ws/mediabase/images/modules/products/pic/3736193.jpg

youtube ta kac tane ninja 250 r da var bu gösterge, galiba motorla direk uyumlu,

http://www.youtube.com/watch?v=VazPvsQGHDc&feature=related

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=koso+rx2&_sacat=See-All-Categories

fiyatı 300 400 dolar arası değişiyo, bide bi versyon düşüğü var (ebay linkinden bakabilirsiniz) 150 200 dolar arası değişiyo.

Arkadaşlar umarım yanlış anlaşılmam gösterge değiştirme gibi bi düşüncesi olan varsa, motoru almamış olan arkadaşlarda dahil fikir vermesi acısından keşfettiğim bi şeyi paylaştım.

washburn24
03 Kasım 2011, 02:59
kullanıma bağlı olarak şehir içinde 300 - 320km'de lamba yanıyor. Uzun yolda ise bu menzil 380 - 400 km civarında

bende cok daha erken yaniyo gerci tam bir test etmedim ama o zmn depoyu fulleyip tekrardan denemek lazim

__sArSıLmAz__
03 Kasım 2011, 11:26
ben dijital göstergeden pek haz duymuyorum, bence kadranlı daha güzel,devir saati artacak inecek hız göstergesi ona paralel artacak eksilecek,hız gösterge çıbuğu ve devir saati çubuğuğu son haddinde titriycek motor bir yandan bangır bangır bağıracak :thumleft: bakınız hayabusa göstergeleri... tabi zevk meselesi arkadaşlar...

osman_22
03 Kasım 2011, 14:51
ben dijital göstergeden pek haz duymuyorum, bence kadranlı daha güzel,devir saati artacak inecek hız göstergesi ona paralel artacak eksilecek,hız gösterge çıbuğu ve devir saati çubuğuğu son haddinde titriycek motor bir yandan bangır bangır bağıracak :thumleft: bakınız hayabusa göstergeleri... tabi zevk meselesi arkadaşlar...

Bencede devir saati anolog olmalı kesinlikle, hız icin aynı şeyi söyleyemicem, analogta olabilir ama tabi iyi modern bi tasarım olursa, acıkcası ninja almamamın nerdeyse tek sebebi gösterge, (bide kalıbının yeterli olması, iyi ama yeterli değil, bence az daha büyük olabilirdi,) onun haricinde yeşil'ininde yeni kasa beyazınında kendine hoş sportif bi havası var, kalitesi zaten tartışma konusu olamaz bu markada...

ejlover
03 Kasım 2011, 15:57
bi kac sorum daha olacak oncelikle lastik degistirmeyi dusunuyorm tavsiyeler 140-17 yonunde ama 150-16 kullanan arkadaslar varmi yada siz gorduyseniz kullanimi hakkinda ne dusunuyorsunuz?

grenaj koruma takozu taktiran varmi aranizda varsa grenaji deldirip mi deldirmeden mi takti?

bir de kasko yaptirmak istiyorum ama bazi firmalar cok ucuk fiyat soyleyebiliyor, izmirdeyim en makul fiyat veren ve guvenilir firma sizce hangisi?

dubble bubble smoke cam takan bi arkadas olmus bu cami nerden temin edebiliriz ve fiyati nedir biliyorumusunz ?

radyator koruyucu ile ilgili de 250 liraya orjinali var 5 liraya da biseyler yapilabiliyor demissiniz, peki hem hazir yapilmis hemde daha insani fiyatta olanlari yok mu bunun :)

diyeceksiniz ki bu kadar soru soracagina bu kadar sayfayi okusaydin, valla yeni bitirdim 192 sayfayi okumayi :) simdiden cok tesekkurler cevaplariniz icin

Selamlar :)

Öncelikle lastik kısmından başlayayım. 150/16 değil sanırım 150/60 demek istediniz. 16-17 bunlar jant ölçüleri. Bizim jantlar 17. O yüzden 16'ları unutun ;) 140/17 alırsanız lastik çapı genişler motorun arkası yükselir. Ben 150/60 taktırdım. Orjinal 130/70 ile çapı en yakın olan ebat bu. 140'ları fazla araştırmadım ama 150 almak isterseniz 150/70'lerden kanımca uzak durun. Alacağınız lastiğin marka ve modelini de çok iyi araştırın. Çünkü genişlik olarak çok fark oluyor her ne kadar 150 deseler de (her ebad için geçrli bu). Örneğin Metzeler M5 150/60 gerçekte 149mm genişliğindeyken Bridgestone BT16 150/60 161mm genişliğinde. 155-156mm.'ye kadar mevcut 3.5inch genişliğindeki arka jantlarımıza montaj yapılabiliyor ve sürtme sorunu olmuyor. Ama 150mm'nin üstündeki değerlerde lastik yanları düzgün oturmayabiliyor. 155in üstünde ise zincir korumaya sürtme yapabiliyor. Kilonuza bağlı olarak arka salıncağa da sürtme yapabilir. O nedenle iyi araştırın. Ben Pirelli DemonRossoII kullanıyorum ve hiç bir sorun yok.

Karenaj koruma takozuna gelince de geçen hafta kendim taktım ebay'den alıp. Yine marka ve modele göre kesmeye gerek olabiliyor veya olmayabiliyor. Benim aldığım model direkt karenajdaki boşluklardan çıkıyor ve kesmeye gerek yok. Ama alacağınız ucuz modeller genellikle sürtme yapar ya da kesme gerektirebilir az da olsa. Alacağınız kişiye net olarak sorun kesmeye gerek olup olmadığını. Marka olarak da shogun öneririm ama biraz pahalı. Montaj kısmı ise bu takozların tümü için tam bir işkence..

Double Buble koyu renk cam olarak ise Puig kullanıyorum. Fiyatı 90€. Mototaş'tan temin edebilirsiniz. Marka olmasın derseniz de yine ebay'de daha ucuz alternatifler mevcut. Ama TR'de nerede var bilemiyorum.

Umarım yardımı olur ;) İyi modifiyeler.

---------- Post added at 13:49 ---------- Previous post was at 13:47 ----------


depoyu fulledikten kac km sonra benzin isigi yanmaya basliyo sizde ?

birde metzellerin su lastigi bizim motorlara nasil olur? fiyati gayet uygun

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-lastik-14070-17-mc-66s-tl-lasertec-arka-45086946/detay/

Full depo ile 300-400 arası gidiyorum ben tabii kullanıma göre çok değişiyor :)

Bu oldukça eski modellerinden Metzeler'in. 2011de üretilmiyor sanırım, ama emin değilim. Eğer öyleyse bayat olma ihtimali yüksek. Yurt dışı sitelerden güncel lastik modellerine bir bakın ;)

---------- Post added at 13:57 ---------- Previous post was at 13:49 ----------


http://www.goetz-motorsport.de/go/goetzmotorsport2/_ws/mediabase/images/modules/products/pic/3736193.jpg

youtube ta kac tane ninja 250 r da var bu gösterge, galiba motorla direk uyumlu,

http://www.youtube.com/watch?v=VazPvsQGHDc&feature=related

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=koso+rx2&_sacat=See-All-Categories

fiyatı 300 400 dolar arası değişiyo, bide bi versyon düşüğü var (ebay linkinden bakabilirsiniz) 150 200 dolar arası değişiyo.

Arkadaşlar umarım yanlış anlaşılmam gösterge değiştirme gibi bi düşüncesi olan varsa, motoru almamış olan arkadaşlarda dahil fikir vermesi acısından keşfettiğim bi şeyi paylaştım.


Selamlar,

Ben alacaktım ve bayağı bir araştırma yaptım ve detaya girdikçe vazgeçtim almaktan şimdilik. Alt modelini geçtim çünkü çok eksik var ve kablo kiti yok. Bu RX2 modeli kosonun bunu bir üst (aslında yeni diyelim) modeli var RX2N. Bu iki modelin de Ninja250 için direkt plug&Play kablo kiti ve paneli mevcut. Ama şöyle bir sorun var arkadaşlar: Bu göstergelerdeki benzin miktarı bizim Enjeksiyonlu motorlarda çalışmıyor. O gösterge yalnızca karbüratörlü modeller için. İşin kötü yanı adamlar gösterge yaptıkları için benzin ışığı da koymamışlar. Yani benzininizle ilgili hiç bir bilginiz kalmıyor bunları taktıktan sonra. Bazı kişiler bu göstergeleri panel ile birlikte kit olarak satıyorlar ve Enjeksiyonlu motorlar için panele bir de sarı ışık eklemişler benzin için ama pek hoş durmuyor.
İkinci bir sorun ise göstergeyle birlikte satılan kablo kitleri hep karburatörlü modeller için. Koso'nun TR'de distribütörü olmadığı için ne yazik ki enjeksiyonlu kablo kiti için KosoEurope'a bakmak zorundasınız ama orada da kit olarak satılmıyor her parçayı tek tek satıyorlar ve KosoEurope'ta ne yazik ki paneli de göremedim.. Attığım maillere de cevap gelmedi.. Hadi göstergeyi ve paneli Amerika'dan aldık, kabloları da Avrupa'dan topladık diyelim; montajı başlı başına bir sorun. Radyotör hortumunu kesip içine sensör koymaktan tutun hız için ön tekere sensör bağlamaya kadar pek çok şeyle uğraşmanız gerekiyor..
Alacak arkadaşlar bunu da göz önünde bulundursun ;)

__sArSıLmAz__
03 Kasım 2011, 16:39
ejlover gerçekten verdiğin bilgiler için sağol,bunları bilmiyodum.yani göstergeyi almak bi dert takmak ayrı bir dert,zaten ben herzaman bu dijital gösterge olayını gereksiz bulmuşumdur :cherry:,ikiside sonuçta aynı işi görüyo

ejlover
08 Kasım 2011, 19:04
ejlover gerçekten verdiğin bilgiler için sağol,bunları bilmiyodum.yani göstergeyi almak bi dert takmak ayrı bir dert,zaten ben herzaman bu dijital gösterge olayını gereksiz bulmuşumdur :cherry:,ikiside sonuçta aynı işi görüyo

Ne demek :))

Devir saati kesinlikle analog olmali bence de. Ama hiz gostergesi dijital daha iyi bence, ozellikle bizim ninjalar icin. Millet park halindeyken gelip bakiyor motora "amaaann max 200yapiyomus" diyip burun kiviriyorlar sonra :))))) Saka bi tarafa orjinal gostergeler goruntusu disinda gece aydinlatmasiyla pek okunakli da degil :(

GP500-1st
11 Kasım 2011, 22:23
Çift silindir teke göre bi fark yaratıyormu buyrun bakalım...Japonlar minik adamlar ama ninjadaki adam 57-58 kilo:cherry: Cbr daki eleman %80 daha agır!

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=IvCarbUP7ZI

overcloud
13 Kasım 2011, 23:17
sürücünün ağırlığı ile pek bir ilgisi yok. cbr250 100km'den sonra çok hantal. 160km hıza ulaşana kadar mevsin değişiyor :P ninja içinse 160km hız hiçbir şey, 5'nci viteste bu hıza ulaşıyor -ki bir de 6'ncı vites var :)