Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Karayan
14 Temmuz 2011, 16:11
cok da guzel duruyor, paketten yeni cikmis =)
hayirli olsun. kazasiz belasiz surusler dilerim, rodaj onemli =)
modluycaksan ilk is arka kuyruk olsun, sonra sinyaller, cam ve sonra da guzel bi egzoz gerisi ztn sana kalmis =)
ejlover
14 Temmuz 2011, 16:38
Hayırlı olsun dostum,aramıza hoşgeldin...
Çok çok teşekkürler :) Hoşbulduk :)
cok da guzel duruyor, paketten yeni cikmis =)
hayirli olsun. kazasiz belasiz surusler dilerim, rodaj onemli =)
modluycaksan ilk is arka kuyruk olsun, sonra sinyaller, cam ve sonra da guzel bi egzoz gerisi ztn sana kalmis =)
Hatta daha çıkmadı bile :D Kullanma kılavuzunu hatmediyorum şu an :p
Aklımdakiler de bunlar ama sıra sinyal / egsoz / .. diye gidiyor :) Onlarla ilgili de marka danışacağım sizlere arkadaşlar ;) Çok sağolun :)
Radlen
14 Temmuz 2011, 17:07
Hayırlı olsun arkadaşım. Benimde ruhsat işlemleri devam etmekte pazartesi veya salı inşallah sabırsızlıkla bekliyorum :)
Allah kazasız binmek nasip etsin.
overcloud
14 Temmuz 2011, 20:02
oooo mis gibi yeni kokuyordur şimdi o =)) hayırlı olsun:cat:
tomass
14 Temmuz 2011, 21:07
Hayırlı olsun çok yakışıklı görünüyor.......
ninja_omer
14 Temmuz 2011, 21:38
hayırlı uğurlu olsun.. Allah kaza bela ceza göstermesin inşallah:rendeer:
tutku1982
14 Temmuz 2011, 23:30
:queen::queen: ya ben zaten onun için alacaktım kamera aparatını, sizi çekicem yani.
ama aparatı kuyruğa monte edicem :queen::pl:arkaya takarsın yanamı takarsın kaskamı takarsın onu bunu bilmem anahtarını alınca burdan fotoları yayınlarım:flower:
---------- Post added at 22:30 ---------- Previous post was at 22:28 ----------
hayırlı olsun kazasız belasız şürüşler her daim tekerin düz bassın
Karayan
14 Temmuz 2011, 23:37
Çok çok teşekkürler :) Hoşbulduk :)
Hatta daha çıkmadı bile :D Kullanma kılavuzunu hatmediyorum şu an :p
Aklımdakiler de bunlar ama sıra sinyal / egsoz / .. diye gidiyor :) Onlarla ilgili de marka danışacağım sizlere arkadaşlar ;) Çok sağolun :)
sinyalde marka onemli degil led tak yeterli bir de tipi icine sinsin. onun disinda egzozta isler biraz karisik, en iyi ses akrepten geliyor bence, ama en iyi goruntu de two brothers, cogu kisi de yoshimura en iyisi ninja 250r icin dicek de ben yoshilerin goruntusunu sevmiyorum pek. hepsi fiyat asa yukari ayni 1000 tl burda yurt disinda 700 800, two bros biraz daha ucuz diger ikisine gore.
ninja_omer
14 Temmuz 2011, 23:57
arkaya takarsın yanamı takarsın kaskamı takarsın onu bunu bilmem anahtarını alınca burdan fotoları yayınlarım:flower:
---------- Post added at 22:30 ---------- Previous post was at 22:28 ----------
hayırlı olsun kazasız belasız şürüşler her daim tekerin düz bassın
hyosung anahtarlığıda güzelmiş diyorlar:queen: almadan inanmam:queen::flower:
tutku1982
15 Temmuz 2011, 00:09
hyosung anahtarlığıda güzelmiş diyorlar:queen: almadan inanmam:queen::flower::queen::queen::queen:alınca görürüz
Felon
15 Temmuz 2011, 00:22
hyosungsource dan boş anahtar alıp hediye edebilirim :) anahtarcıda işletip kullanırsınız artık :) Başka türlü alamazsınız çünkü :pl: :P
lastiklerinizide genişletince hyosung kadar olmasada kendini biraz daha race hisseder ninja :P
orcax
15 Temmuz 2011, 00:28
felon arkadasım ankaraya da bekleriz senın anahtara bakmak isterim :)
tutku1982
15 Temmuz 2011, 00:39
felon arkadasım ankaraya da bekleriz senın anahtara bakmak isterim :)ben boluya gelirken getiririm oralara kadar yormayalımm:queen::queen::queen:
Felon
15 Temmuz 2011, 00:44
Ülkede geçmediğim ninjacı bırakmayacam :queen::queen:
orcax
15 Temmuz 2011, 00:51
oo süper olur nfs carbon misali ineriz beraber boludan hangimizinki kol çıkaracak diye cevabı galiba ben biliyorum:)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
Ülkede geçmediğim ninjacı bırakmayacam :queen::queen:
hehee supersın uykularıma giriyor doktor bir ninja geçiyor yetişemiyorum birde aynaya bakıyorum bir ninja daha oda geçiyor hatta gecerken totosunu sallıyor dayanamıyorum kabusa donuyor uykudan bagırararak uyanıyorum hayııır :)
tutku1982
15 Temmuz 2011, 00:54
oo süper olur nfs carbon misali ineriz beraber boludan hangimizinki kol çıkaracak diye cevabı galiba ben biliyorum:):queen::queen::queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
hehee supersın uykularıma giriyor doktor bir ninja geçiyor yetişemiyorum birde aynaya bakıyorum bir ninja daha oda geçiyor hatta gecerken totosunu sallıyor dayanamıyorum kabusa donuyor uykudan bagırararak uyanıyorum hayııır :):queen::queen::queen:
overcloud
15 Temmuz 2011, 01:32
oo süper olur nfs carbon misali ineriz beraber boludan hangimizinki kol çıkaracak diye cevabı galiba ben biliyorum:)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
hehee supersın uykularıma giriyor doktor bir ninja geçiyor yetişemiyorum birde aynaya bakıyorum bir ninja daha oda geçiyor hatta gecerken totosunu sallıyor dayanamıyorum kabusa donuyor uykudan bagırararak uyanıyorum hayııır :)
hahahahahahh "totosunu sallıyor" :queen: :queen: :queen:
Radlen
15 Temmuz 2011, 02:58
Arkadaşlar
ebay de araştırdım ve bunları buldum
1. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawasaki-Ninja-250R-08-11-Radiator-Guard-/140565641011
2. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/INTUITIVE-SLIDER-COMPLETE-KIT-2011-KAWASAKI-NINJA-250-/170662130546
3. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p4340.m748&item=290585150059&viewitem=&_trkparms=clkid%3D1345982453662659098
Felon
15 Temmuz 2011, 09:50
oo süper olur nfs carbon misali ineriz beraber boludan hangimizinki kol çıkaracak diye cevabı galiba ben biliyorum:)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
hehee supersın uykularıma giriyor doktor bir ninja geçiyor yetişemiyorum birde aynaya bakıyorum bir ninja daha oda geçiyor hatta gecerken totosunu sallıyor dayanamıyorum kabusa donuyor uykudan bagırararak uyanıyorum hayııır :)
devir kesici var kol çıkarmaz merak etme :) 2006 model devir kesicisiz blokta 200gr yağ kalmamış motorlarla karıştırmayasın:wiinkk:
orcax
15 Temmuz 2011, 12:52
devir kesici var kol çıkarmaz merak etme :) 2006 model devir kesicisiz blokta 200gr yağ kalmamış motorlarla karıştırmayasın:wiinkk:
Evet yenilerde bende duymadım kol cıkarma olayını galiba gidermişler o sorunu ama benim anlamadığım hyo 29hp 22,68nm tork üretiyor arka teker 150lık benim motor 33hp 22nm tork üretiyor arka teker 130luk şimdi benim 150lik lastik takmammı normali yoksa hyonun 130 veya 140 lık lastik takmasımı anlamadım ya hyo lastiği abartıyor ya da kawasaki lastikte korkak davranıyor bilemedim
Felon
15 Temmuz 2011, 13:53
Evet yenilerde bende duymadım kol cıkarma olayını galiba gidermişler o sorunu ama benim anlamadığım hyo 29hp 22,68nm tork üretiyor arka teker 150lık benim motor 33hp 22nm tork üretiyor arka teker 130luk şimdi benim 150lik lastik takmammı normali yoksa hyonun 130 veya 140 lık lastik takmasımı anlamadım ya hyo lastiği abartıyor ya da kawasaki lastikte korkak davranıyor bilemedim
Bakımsız bırakınca ne olursa olsun sorun çıkartıyor
Lastik ve tasarım konusunda 4büyük japon markası çekingen davranıyor çünkü amacladıkları 250cc nin sadece geçiş motoru olarak kullanılmasını sağlamak
overcloud
15 Temmuz 2011, 14:09
bakım olayının motor ömrünü etkilediği kesin ama..
abi yağ soğutmalı 15bin devirli racing motor olabilir mi yahu...
lastik ölçüleri ve kalıp ile ilgili olarakta japon markaları motorun sınıfını daha belirgin hale getiriyor. yani 250cc'lik motoru 600cc yada 1000cc kalıbıyla üretiersen, 250cc'ye binmek isteyen adam o motoru almaz. sadece 600cc'e parası yetmeyen adam gösterişli olduğu için alır o 250cc'yi.
şehir içindeki kıvraklık ve rahat sürüşü o kadar kalıplı bir motorda rahat bulamazsın bence. kaldıki 250cc sınıfındaki tam anlamıyla racing tasarımına sahip tek motor hyosung.
demek istediğim adamlar 250cc'lik spor motorları aynı zamanda rahat olması için bu şekilde tasarlıyorlar. hoş ninja'dan önceki 1992'de tasarlanan zzr250'i de ninja ile aynı oturma pozisyonuna sahip. aynı yıllarda üretilen 4 silindirli 250'liklerde tam ss tasarımında.
kefeeee
15 Temmuz 2011, 14:12
Evet yenilerde bende duymadım kol cıkarma olayını galiba gidermişler o sorunu ama benim anlamadığım hyo 29hp 22,68nm tork üretiyor arka teker 150lık benim motor 33hp 22nm tork üretiyor arka teker 130luk şimdi benim 150lik lastik takmammı normali yoksa hyonun 130 veya 140 lık lastik takmasımı anlamadım ya hyo lastiği abartıyor ya da kawasaki lastikte korkak davranıyor bilemedim
lastik kalınlığı seriliği azaltır. ayrıca ninja 250 ucuz olsun diye üzerinde uyduruk lastiklerle satılıyor. aynı ebatları olan pirelli sport demon bence bu motorda yapılacak en iyi seçim. lastiği kalınlaştırdığınız an anlarsınız ne kadar serilik kaybı yaptığını. (kaliteli ve kalın lastik alırsanız tabi) çin malı kalın bi lastik sıkıntı yaratmaz zaten yola yapışmıyo onlar :mrgreen:
noon
15 Temmuz 2011, 14:19
Arkadaşlar
ebay de araştırdım ve bunları buldum
1. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawasaki-Ninja-250R-08-11-Radiator-Guard-/140565641011
2. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/INTUITIVE-SLIDER-COMPLETE-KIT-2011-KAWASAKI-NINJA-250-/170662130546
3. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p4340.m748&item=290585150059&viewitem=&_trkparms=clkid%3D1345982453662659098
Abı radyotor koruyucuyu taktırınca bol bol resım ıstıyoruz :) cok yakısır nınjaya
__sArSıLmAz__
15 Temmuz 2011, 14:58
bakım olayının motor ömrünü etkilediği kesin ama..
abi yağ soğutmalı 15bin devirli racing motor olabilir mi yahu...
lastik ölçüleri ve kalıp ile ilgili olarakta japon markaları motorun sınıfını daha belirgin hale getiriyor. yani 250cc'lik motoru 600cc yada 1000cc kalıbıyla üretiersen, 250cc'ye binmek isteyen adam o motoru almaz. sadece 600cc'e parası yetmeyen adam gösterişli olduğu için alır o 250cc'yi.
şehir içindeki kıvraklık ve rahat sürüşü o kadar kalıplı bir motorda rahat bulamazsın bence. kaldıki 250cc sınıfındaki tam anlamıyla racing tasarımına sahip tek motor hyosung.
demek istediğim adamlar 250cc'lik spor motorları aynı zamanda rahat olması için bu şekilde tasarlıyorlar. hoş ninja'dan önceki 1992'de tasarlanan zzr250'i de ninja ile aynı oturma pozisyonuna sahip. aynı yıllarda üretilen 4 silindirli 250'liklerde tam ss tasarımında.
Alkışlamak istiyorum,çok doğru...:thumleft:
ejlover
15 Temmuz 2011, 15:34
Hayırlı olsun arkadaşım. Benimde ruhsat işlemleri devam etmekte pazartesi veya salı inşallah sabırsızlıkla bekliyorum :)
Allah kazasız binmek nasip etsin.
oooo mis gibi yeni kokuyordur şimdi o =)) hayırlı olsun:cat:
Hayırlı olsun çok yakışıklı görünüyor.......
hayırlı uğurlu olsun.. Allah kaza bela ceza göstermesin inşallah:rendeer:
Çok teşekkürler arkadaşlar :) Hepimize kazasız belasız sürüşler nasip olur inşallah :rendeer: :cat:
sinyalde marka onemli degil led tak yeterli bir de tipi icine sinsin. onun disinda egzozta isler biraz karisik, en iyi ses akrepten geliyor bence, ama en iyi goruntu de two brothers, cogu kisi de yoshimura en iyisi ninja 250r icin dicek de ben yoshilerin goruntusunu sevmiyorum pek. hepsi fiyat asa yukari ayni 1000 tl burda yurt disinda 700 800, two bros biraz daha ucuz diger ikisine gore.
İnternetten videolara baktım ben de yoshi'nin sesi beğendim :) Ama videodaki sesle gerçek birbirini tutmaz orası da ayrı tabii :(
Peki son susturucuların yine motora göre modeli değişiyor mu yoksa sadece bağlantı borusunun boyu mu değişiyor?
Bi de LED sinyallerde sürekli yanık kalma gibi sorunlar oluyormuş, direkt tüm devreleri üzerinde tak çalıştır model yok mu acaba?
Karayan
15 Temmuz 2011, 16:05
ya ledde flasor taktiricaksin, ben oyle yaptim normal calisiyor sinyaller su anda. 2 li flasor bulman lazim.
egzozda farkediyor tabi ki ama ara boru yaptirirsin ninjaya ozel, son susturucu da ninjaya gore olsa daha iyi tabi ama atiyorum baska bi motorun egzozunu da biraz modifikasyonla iscilikle ninjaya uydurursun, cikma bisi bulursan mesela uygun fiyata bu sekilde degerlendirebilirsin.
drejo
15 Temmuz 2011, 16:37
merhabalar arkadaslar bu motorun ( gercek ) pıyasası nedır yardımcı olursanız sevınırım bırde 600 e gecıs ıcın tavsıye edermısınız bu ayarda hyosun var sanırım tam bır bılgım yok kıyas yaparsanız sevınırım
tomass
15 Temmuz 2011, 16:53
Bence de sesi ve ve görüntüsü en güzeli YASHIMURA TRC
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YOSHIMURA-KAWASAKI-CARBON-SLIP-EXHAUST-NINJA-250R-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem35b35ad697QQitemZ23064 2341527QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories
Felon
15 Temmuz 2011, 17:00
bakım olayının motor ömrünü etkilediği kesin ama..
abi yağ soğutmalı 15bin devirli racing motor olabilir mi yahu...
lastik ölçüleri ve kalıp ile ilgili olarakta japon markaları motorun sınıfını daha belirgin hale getiriyor. yani 250cc'lik motoru 600cc yada 1000cc kalıbıyla üretiersen, 250cc'ye binmek isteyen adam o motoru almaz. sadece 600cc'e parası yetmeyen adam gösterişli olduğu için alır o 250cc'yi.
şehir içindeki kıvraklık ve rahat sürüşü o kadar kalıplı bir motorda rahat bulamazsın bence. kaldıki 250cc sınıfındaki tam anlamıyla racing tasarımına sahip tek motor hyosung.
demek istediğim adamlar 250cc'lik spor motorları aynı zamanda rahat olması için bu şekilde tasarlıyorlar. hoş ninja'dan önceki 1992'de tasarlanan zzr250'i de ninja ile aynı oturma pozisyonuna sahip. aynı yıllarda üretilen 4 silindirli 250'liklerde tam ss tasarımında.
Malesef katılmıyorum twin motor aslında kendini ispatlamış bi motor çift silindir 250cc için performansı tutarını fazlasıyla hakediyor.
250cc de tek racing görünümüne sahip olan motor hyosung değildir.Türkiyeye giriş yapan tek 250cc tam race havasında bi motordur.Racing motosiklet sever bi insan parası var diye 600cc ilemi başlasın yani bu nasıl bi mantıktır.parası olmayan hyosung alır diye?
overcloud
15 Temmuz 2011, 18:11
sevgili felon,
ben racing görünümüne sahip tek motor hyosung demedim, "250cc sınıfındaki tam anlamıyla racing tasarımına sahip tek motor hyosung" dedim. bunu belirtmemdeki neden cbr 125 / 250 ve ninja 250'nin spor touring oturuş pozisyonuna sahip olması. cbr250'e dikkatli bakarsan büyük ağabeylerinden vfr1200'e ne kadar benzediğini farkedebilirsin (honda'nın spor touring'deki amiral gemisi).
v twin kendisini ispatlamış bir motor tabiki ama yüksek performans üreten bir motorun soğutma sisteminin iyi olması gerekir. benim firmaya eleştrim bu yüzden, su soğutması değil - yağ soğutması kullandığı için.
ayrıca yeni kullanıcılar 600cc ile başlasın demedim, japonların ürettiği motorların sınıflarının daha belirgin olduğundan bahsettim. yani bir japon motosikletin etiketlerini söküp 250 ile 600'lüğü yan yana koyduğunda aralarındaki fark kolayca anlaşılıyor ama bir hyosung gt250r ile 650r'in boyutları aynı. bir ninja 250r ile zx6r'ın boyutları aynı değil.
aradaki bu boyut farkıda kullanıcıya sürüş kolaylığı olarak geri dönüyor haliyle. bence bu yüzden 250cc'lik bir motorda 600cc kalıbı olması kullanıcı için olumsuz bir faktör olabilir. çünki kullanım kolaylığı isteyen bir sürücü bu kalıptaki, gidon turu az olan ve yatık oturma pozisyonun sahip 250cc yakışıklı bir motoru kullanmak istemeyebilir.
600cc 4 silindirli motorun bütçesini kaldıramayan, racing tasarımına sahip bir motosiklet kullanmak isteyen kullanıcıda gt250r alabilir, bu gayet normal bir şey. bugün bende düşünüyorum kendi motorumu satıp üzerine 2000 - 2500tl ekleyip ikinci el bir fazer almayı ama 4 silindirin benzin - bakım ve lastik masrafını karşılamaya bütçem yetmeyeceği için 250cc ile takılıyorum. bunda gücenecek bir şey yok.
ninja_omer
15 Temmuz 2011, 22:14
Arkadaşlar
ebay de araştırdım ve bunları buldum
1. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawasaki-Ninja-250R-08-11-Radiator-Guard-/140565641011
2. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/INTUITIVE-SLIDER-COMPLETE-KIT-2011-KAWASAKI-NINJA-250-/170662130546
3. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p4340.m748&item=290585150059&viewitem=&_trkparms=clkid%3D1345982453662659098
radyatör koruyucu çok güzel.. bende istiyorum ama sırf ninja yazıyor diye 170 tl vermem açıkcası.. yaptırabilirsek bi yerden bulabiliriz belki
orcax
16 Temmuz 2011, 00:42
işin asılı her ne kadar motorumu sevsemde diyorumki ne ninja nede hyo uzuuuun seneler binilecek makinalar değil çünkü hepsi geçiş motorları ve hepsinin eksik olduğu noktalar var cunku bunun için yapılmışlar adamların yapmak istediği de bu zaten bir üstüne bir kuvvetlisine imrendirmek cbr ninja ve hyo yu birleştirsen ancak istediğin gibi 4 - 4lük makinayı çıkarırsın adam salakmı sana 600 lük motoru aratmayacak 250 lik makina yapsın ne satacak sonra boşu boşuna gerilmeyin bence keyfine bakın ben gerçi ankara trafiğinden keyif alamıyorum maşallah her saat sıkışık hararet tavanda gidiyoruz sonunda eriyecek makina ışıklarda kontak kapıyorum artık hararet çıkmasın diye
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
Malesef katılmıyorum twin motor aslında kendini ispatlamış bi motor çift silindir 250cc için performansı tutarını fazlasıyla hakediyor.
250cc de tek racing görünümüne sahip olan motor hyosung değildir.Türkiyeye giriş yapan tek 250cc tam race havasında bi motordur.Racing motosiklet sever bi insan parası var diye 600cc ilemi başlasın yani bu nasıl bi mantıktır.parası olmayan hyosung alır diye?
ben z750s e de deneme amaçlı bindim ama gerçeğini söylemek gerekirse korkuttu 10 dk titredim inince dedimki kendime olum sana 250 lik makina yeter baktım hyo ya güzel makina ama gidon şekli bana zor geldi sonra cbr250r alayım dedim oda karaborsa oldu biliyorsunuz sonunda ninja aldım, yoksa parası olmayan hyo alır diye birşey yok insanın motoru alırken ne istediğine bağlı ama bizim insanımızın bir olayı varki japon firmalarının dışındakilere pek sıcak bakmıyorlar. Zaten firmalarda 250cc ara bir durumda olduğu için pek üzerinde durduklarını sanmıyorum ninjayı da sport görünümlü touring havasında satıyolarki gidon bunun ispatı gibi hem performans hem şehir ama alakası yok bence süspansiyon çok sert sehir için değil aha patladı aha patladı diye dolasıyorum yollar malum
forewer
16 Temmuz 2011, 00:45
600cc 4 silindirli motorun bütçesini kaldıramayan, racing tasarımına sahip bir motosiklet kullanmak isteyen kullanıcıda gt250r alabilir, bu gayet normal bir şey. bugün bende düşünüyorum kendi motorumu satıp üzerine 2000 - 2500tl ekleyip ikinci el bir fazer almayı ama 4 silindirin benzin - bakım ve lastik masrafını karşılamaya bütçem yetmeyeceği için 250cc ile takılıyorum. bunda gücenecek bir şey yok.
600 cc' lik bi makinayı 250 cc performansında kullanırsan aynı benzini yakyorsun hatta daha az. Bakım masrafında da abartılacak bişey yok, sonuçta 5000 km de bi yaptırıyorsun rahatlıkla tolere edilebilinir. Ancak lastik fiyatı artıyor ciddi oranda. Lakin çok daha iyi frenlere, yol tutuşa ve gerektiğinde ivmelenmeye sahip oluyorsunuz.Bu yüzden sana tavsiyem 2-3 senede bir lastiğe 500 tl yerine 800-900 tl verebilirim diyebiliyorsan fazeri veya aklından geçeni alman daha mantıklı olur.:cat:
overcloud
16 Temmuz 2011, 00:54
aynen bende gidon şekli yüzünden vazgeçtim hyo'dan. aldığımda comet gidonu taktırıp touring'e çevirmeyi planlıyordum. hatta Ramço ile konuşuyorduk. sonra bu motoru kelepir fiyata aldım. kısmet böyleymiş.
---------- Post added at 21:54 ---------- Previous post was at 21:49 ----------
600 cc' lik bi makinayı 250 cc performansında kullanırsan aynı benzini yakyorsun hatta daha az. Bakım masrafında da abartılacak bişey yok, sonuçta 5000 km de bi yaptırıyorsun rahatlıkla tolere edilebilinir. Ancak lastik fiyatı artıyor ciddi oranda. Lakin çok daha iyi frenlere, yol tutuşa ve gerektiğinde ivmelenmeye sahip oluyorsunuz.Bu yüzden sana tavsiyem 2-3 senede bir lastiğe 500 tl yerine 800-900 tl verebilirim diyebiliyorsan fazeri veya aklından geçeni alman daha mantıklı olur.:cat:
yakıt konusunda sana katılıyorum ama bakım konusunda aynı fikirde değilim :)
ortalama yapacak olursak 600cc 4 silindir bir makina kaç litre yağ alıyor? 3.5lt diyelim (bilmiyorum çok mu abartı oldu) kaliteli bir yağın litresi 35tl. ngk buji tane 17tl. sadece bakım malzemeleri 208tl tuttu şimdiden. birde filtre ekledik mi 20tl diyelim 228tl
ben motoru aldığımdan beri 9 ayda 9500km yol yaptım ve önümüzdeki hafta yağ, buji değiştiricem ve bakım masrafım bunun yarısı tutacak. aylık benzin parası 120tl verdiğimi düşünürsen aradaki fiyat farkı fena değil. birde bunun kaskosu ile vergisini dülününce çık işin içinden çıkabilirsen =))
ama o 4 silindirin sesi yok mu... =))
bu arada yeni motorun hayırlı olsun. fotoğraflarını bekliyoruz =))
orcax
16 Temmuz 2011, 01:44
aynen bende gidon şekli yüzünden vazgeçtim hyo'dan. aldığımda comet gidonu taktırıp touring'e çevirmeyi planlıyordum. hatta Ramço ile konuşuyorduk. sonra bu motoru kelepir fiyata aldım. kısmet böyleymiş.
---------- Post added at 21:54 ---------- Previous post was at 21:49 ----------
yakıt konusunda sana katılıyorum ama bakım konusunda aynı fikirde değilim :)
ortalama yapacak olursak 600cc 4 silindir bir makina kaç litre yağ alıyor? 3.5lt diyelim (bilmiyorum çok mu abartı oldu) kaliteli bir yağın litresi 35tl. ngk buji tane 17tl. sadece bakım malzemeleri 208tl tuttu şimdiden. birde filtre ekledik mi 20tl diyelim 228tl
ben motoru aldığımdan beri 9 ayda 9500km yol yaptım ve önümüzdeki hafta yağ, buji değiştiricem ve bakım masrafım bunun yarısı tutacak. aylık benzin parası 120tl verdiğimi düşünürsen aradaki fiyat farkı fena değil. birde bunun kaskosu ile vergisini dülününce çık işin içinden çıkabilirsen =))
ama o 4 silindirin sesi yok mu... =))
bu arada yeni motorun hayırlı olsun. fotoğraflarını bekliyoruz =))
güzeldir 4 silindir vaav ettimi insanın yağı eriyor wallahi bundan sonra bir zx-6r ım olsun istiyorum çok hoşuma gidiyor ama alırsam bu kadar sık binebileceğimi sanmıyorum açıkcası
__sArSıLmAz__
16 Temmuz 2011, 10:44
[QUOTE=orcax;2405317]işin asılı her ne kadar motorumu sevsemde diyorumki ne ninja nede hyo uzuuuun seneler binilecek makinalar değil çünkü hepsi geçiş motorları ve hepsinin eksik olduğu noktalar var cunku bunun için yapılmışlar adamların yapmak istediği de bu zaten bir üstüne bir kuvvetlisine imrendirmek cbr ninja ve hyo yu birleştirsen ancak istediğin gibi 4 - 4lük makinayı çıkarırsın adam salakmı sana 600 lük motoru aratmayacak 250 lik makina yapsın ne satacak sonra boşu boşuna gerilmeyin bence keyfine bakın ben gerçi ankara trafiğinden keyif alamıyorum maşallah her saat sıkışık hararet tavanda gidiyoruz sonunda eriyecek makina ışıklarda kontak kapıyorum artık hararet çıkmasın diye[COLOR="Silver"]
hararet çıkmasın diye kontakmı kapıyosun :cyclopsan dostum motorumu yakacan,motor sıcakken motor stop edilmez,rölantide hararet normale dönene kadar çalışsın ışıklarda sakın stop etme
schmarık
16 Temmuz 2011, 11:18
S.a
Birşey sorucam arkadaşlar. Youtube'de gezinirken ZZR250 olsun ZXR250 olsun videolarına bakıyorum hız denemeleri, top speed gibi videolara ama motorlar 140-160 dedimi kalıyor öylece. Ben uzun zamandır bu forumdayım ama sadece takip ediyorum. Sizlerin 180-185 km/h' yaptım dediğiniz yorumlarınızı okuyorum. Ama videolarda neden öyle değil anlam veremedim. Hele ZZR250'yi hiç anlamıyorum. Neden derseniz 35 hp. ZXR250'den 2 hp daha güçlü ama bakıyorum youtube'de 140 dedimi tık diyor kalıyor sanki. Devir ibresine bakıyorum 12/13/14.000 devir hala yükseliyor ama hız aynı. Sahibinden.com'da bazı ZZR250 ilanlarında deneme amaçlı 190 km/h'ye kadar çıktım diye yazıyor. Nasıl oluyor bu ben anlam veremedim. Biri açıklayabilirmi bu durumu?
Erdem abime selamlar. :)
acun0
16 Temmuz 2011, 11:28
ninja 250 benim eski motorumdu. sana şöyle söyleyeyim. düz bir yolda atatürk gibi gidersen motorun üztüne yatmadan hemen görebileceğin hız 160 km dir.
fakat yarış tarzı kullanır biraz motorun üstüne yatar ve rüzgarda önden esmez se 170 görürsün
biraz iniş aşagı ve rüzgarda arkadan eserse 180 bu işin sonudur.
overcloud
16 Temmuz 2011, 12:11
surat denemesı yapmadan önce motorun iyi bir şekilde ısınmasıda önemli. ben şimdiye kadar ulaştığım en yuksek süratlere 45dk - 1 saatlik sürüşten sonra ulastim. motor uzerine yattiginda bir nefeste rahatca 160km'e ulasiyor. 160'da 5'ten 6'a attiginda momentum dusuyor. 170 - 175'den sonrasi acun'un belirttiği gibi şans işi.
schmarık
16 Temmuz 2011, 12:34
acun0 ve overcloud verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Hız benim için pekte önemli değil. Sadece 140 veya 150 diyince tık diye kalıyordu. Bende bunun sebebini merak ediyordum. Bu sorumada overcloud'un cevabı çok güzel geldi. Motoru iyi ısıtmalısın demesi çok açıklayıcı oldu. acun0'ın dediği gibi motorun üzerinde durduğun şeklede bağlı tabiki bu olay. Motorun üzerine uzanıp, boylu boyunca yatmak lazım o hızlara ulaşmak için. :)
acun0
16 Temmuz 2011, 12:42
hep youtubeden yabancıların videosuna bakmışsın. google den BURSA NİNJA 250 yaz otaban ve yol sürüşlerini izleyebilirsin.
ninja_omer
16 Temmuz 2011, 13:03
youtube da iyice araştırınca 185-190 km/h hız yapan ninjaları rahatlıkla görebilirsin.. kamera açısından öyle gözüküyor demeyin dikkatli bakınca gerçekten de o hızla gittiğini görebiliyorsun
schmarık
16 Temmuz 2011, 13:31
acun0 video güzel bir örnek oldu. Teşekkür ederim. :)
---------- Post added at 12:31 ---------- Previous post was at 12:24 ----------
overcloud sana bir konuda danışmak istiyorum bir aralar cbr 125r kullanıcısı olduğun için. Cbr125r'nin 2. el piyasasında durumu nedir? Diyelim aldık. 2009 model veya 2010 model maximum 10.000 km'de olmak koşuluyla. İstediğimiz zaman siteye koyduğumuzda çabuk satılır mı? Ya da örnek olarak verdiğim model km bakımından cbr 125r'lerin piyasa değerleri ne kadardır? Yardımcı olabilicekmisin? Birde bu motor hakkında beni bilgilendirirmisin? Zamanında kullanmış biri olarak, sence nasıldır? Yol tutuşu olsun, hızlanması olsun, sürüş keyfi, benzin sarfiyatı, yoruculuğu, sence nasıldır? Sana zahmet beni bilgilendirirmisin?
Bu motor hakkında bilgisi olan başka arkadaşlarında yorumlarını beklerim. overcloud'u önceden de tanıyorum ben cbr125r forumundan :) O yüzden ilk olarak ona danışmak istedim. :)
overcloud
16 Temmuz 2011, 14:25
cbr125 son derece tatminkar bir motordur. ibredeki 13bin devrin tamamını çevirebiliyor.
su soğutmalı olduğu için performansı etkilenmez. benim kullandığım sure boyunca alet hiç fan açmadı. hararet göstergesinin yarıyı geçtiğini hiç görmedim. hatta serviste bir gun acaba bunun fanımı bozuk diye test ettik. fan çalışıyordu, alet fan açacak kadar ısınmıyormuş meğersem :)
yakıt sarfiyatı ise motoru çok sıkıştırırsan 100km/3.5lt'dir. frenleri ve viraja girişi çok iyi ama sele uzun yolculuklarda seni yorar. ikinci el alırsan yapacağın ilk iş motorun üzerindeki lastikleri değiştirmek olsun.
şehirler arası yollarda tirbulansa girersin, otobus - kamyon sollamak kabusa dönüşür.
motor performansı 1.4lt benzinli bir otomobil gibidir. 0 - 100km hızlanması 12 - 13sn kadar sürer. rampalarda koruyabildiği hız 90km'dir duzlukte ise 100 - 110km hızı koruyabilir. yol ve hava koşullarına göre 140km hıza ulaşabilir.
daha fazlasını yaptığını söyleyenlerde var ama bana inandırıcı gelmiyor.
bakım masrafları çok düşüktür. 1lt yağ alır, yağ filtresi yoktur. yağ süzgeci vardır. süzgeci bakımlarda temizletebilirsin.
iki kişi rahatsızdır. arkaya kuyruk çantası alarak rahatça seyahat edebilirsin.
ben satarken çok üzülmüştüm, elimde olsa satmazdım ama ninja alabilmek için satmam gerekti. ikinci el fiyatları ise 3500tl ile 5000tl arasında değişir. gerçi o zaman otv indirimi yoktu.. gezmeyi çok seviyorsan eğer aldıktan 1 yıl sonra sana yetersiz gelecektir.
satışa koyduktan 10 gün sonra sattım. tabi bu arada hergun 1 telefon aldım diyebilirim. bide ilandaki açıklamaya bodrum - altınoluk gibi yerlere gittiğimi belirtince daha çok rağbet gördü motor. aldığım fiyatın 300tl üzerine sattım birde.
schmarık
16 Temmuz 2011, 14:46
cbr125 son derece tatminkar bir motordur. ibredeki 13bin devrin tamamını çevirebiliyor.
su soğutmalı olduğu için performansı etkilenmez. benim kullandığım sure boyunca alet hiç fan açmadı. hararet göstergesinin yarıyı geçtiğini hiç görmedim. hatta serviste bir gun acaba bunun fanımı bozuk diye test ettik. fan çalışıyordu, alet fan açacak kadar ısınmıyormuş meğersem :)
yakıt sarfiyatı ise motoru çok sıkıştırırsan 100km/3.5lt'dir. frenleri ve viraja girişi çok iyi ama sele uzun yolculuklarda seni yorar. ikinci el alırsan yapacağın ilk iş motorun üzerindeki lastikleri değiştirmek olsun.
şehirler arası yollarda tirbulansa girersin, otobus - kamyon sollamak kabusa dönüşür.
motor performansı 1.4lt benzinli bir otomobil gibidir. 0 - 100km hızlanması 12 - 13sn kadar sürer. rampalarda koruyabildiği hız 90km'dir duzlukte ise 100 - 110km hızı koruyabilir. yol ve hava koşullarına göre 140km hıza ulaşabilir.
daha fazlasını yaptığını söyleyenlerde var ama bana inandırıcı gelmiyor.
bakım masrafları çok düşüktür. 1lt yağ alır, yağ filtresi yoktur. yağ süzgeci vardır. süzgeci bakımlarda temizletebilirsin.
iki kişi rahatsızdır. arkaya kuyruk çantası alarak rahatça seyahat edebilirsin.
ben satarken çok üzülmüştüm, elimde olsa satmazdım ama ninja alabilmek için satmam gerekti. ikinci el fiyatları ise 3500tl ile 5000tl arasında değişir. gerçi o zaman otv indirimi yoktu.. gezmeyi çok seviyorsan eğer aldıktan 1 yıl sonra sana yetersiz gelecektir.
satışa koyduktan 10 gün sonra sattım. tabi bu arada hergun 1 telefon aldım diyebilirim. bide ilandaki açıklamaya bodrum - altınoluk gibi yerlere gittiğimi belirtince daha çok rağbet gördü motor. aldığım fiyatın 300tl üzerine sattım birde.
Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. Zahmet verdim sanada. Peki dediğim gibi 2009 2010 model maximum 10.000 km'de bir cbr'nin fiyat aralığı nedir? Cbr almayı düşünüyorum. Ama şöyle bir durum var. Gel gelelim babam 2.eli yok diyor. Zor satılıyormuş. Bir ara bir arkadaşını aradı motorcuymuş sanırsam. Cbr125r 2.el'de zayıfmış çok bekliyormuşsun satmak için. Bende yaz için düşünüyorum. Babam'da hemen satılmicak bekleticek,uraştırıcak diye hiç yanaşmıyo almaya. Sen ne düşünürsün bu konuda?
Vasuki
16 Temmuz 2011, 21:10
Merhaba, bugün İstanbul Motor'dan beyaz ninja siparişi verdim. Hafta içi teslim etmeye çalışacaklar. Sele yüksekliğini 1-2 cm indirtmeyi düşünüyorum, bu konuda tecrübesi olan var mı?
Karayan
17 Temmuz 2011, 15:54
hayirli olsun, kazasiz belasiz surusler.
sele zaten diger super sportlara gore alcak, neden indritmek istiyorsun ki daha? boyun kac acaba?
overcloud
17 Temmuz 2011, 16:08
1.75 boy ile iki ayağın yere tam basıyor.
Vasuki
17 Temmuz 2011, 16:14
Boy 167, iki ayagimin ayni anda sadece uclari yere degiyor. Mecburi durma aninda cukura falan denk gelirsem sikinti yasatabilir:) servis 1-2cm indiririz ama bir aparat takmamiz lazim dedi. Pek anlam veremedim.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO