Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
HiAxiSheytan
21 Haziran 2011, 15:07
bi egsozcum var çok müthiş işler yapıyolar,demir aksamlar konusundada ustalar ayrıcada sülalecek motorcular,bugün oraya gitcem kesin onlar bi çözüm bulurlar diye ümit ediyorum,akşam iş çıkışı bi gidim bakim inşallah bi çözüm bulunur...
Bize de haber ver ve bir çözüm bulursanızda foto ekle yarın öbür gün bizimde bu tarz bir sorunumuz olursa faydalanırız.
__sArSıLmAz__
21 Haziran 2011, 15:25
en kısa zamanda motosikletimin fotolarını eklemeyi zaten bende düşünüyorum ama bu aralar çok yoğunum ev taşıma telaşı işlerin yoğunluğu vs.. ama en kısa zamanda yükliycem ...:cat:
neverless
21 Haziran 2011, 16:29
ninjacıların hafta sonu etkinliği varmı yakınlarda
ninja.mmt
21 Haziran 2011, 16:40
ninjacıların hafta sonu etkinliği varmı yakınlarda
İnşallah olur da gezeriz azcık :)
HiAxiSheytan
21 Haziran 2011, 18:53
İnşallah olur da gezeriz azcık :)
Hafta sonunu tam bilmiyorum ama Perşembe günü Maltepe sahilde Ninjacılar toplanıyoruz. Sizi de bekleriz etkinlikle ilgili yazı bir öncek sayfada mevcut.
kuzen84
22 Haziran 2011, 09:56
Arkadaşlar dün akşam motor kullanırken devir arttıkca çıt çıt bi ses geliyodu, durup kontrol ettiğimde zincirde gevşeme vardı.. 700 km'de olan bi motorda bu normalmi?
Bugün işe motorla geldim, akşam çıkışta gidip ayarlattırıcam ama huzursuz oldum :pale:
__sArSıLmAz__
22 Haziran 2011, 10:18
Arkadaşlar dün akşam motor kullanırken devir arttıkca çıt çıt bi ses geliyodu, durup kontrol ettiğimde zincirde gevşeme vardı.. 700 km'de olan bi motorda bu normalmi?
Bugün işe motorla geldim, akşam çıkışta gidip ayarlattırıcam ama huzursuz oldum :pale:
bi tahminde bulunim kaskın takılı değildi doğrumu ?
kuzen84
22 Haziran 2011, 10:20
Hayır bırakın kaskı bugüne kadar dizliğimi takmadan bile çıkmadım.. Ama vizörüm açıktı sesi o yüzden net duyabildim..
__sArSıLmAz__
22 Haziran 2011, 10:27
bende kesinlikle hep kaskımı takarım ama geçen pazar boş bi alanda abime motosiklet sürmeyi öğrettim ve kask takmadım çünkü trafiğe kapalı alandı,kaskı takıyorum çıt ses yok ama kaskı çıkarıyorum motorun en küçük dişli sesini bile sanki duyuyorum,kaskı oyüzden sormuştum,bence bugünde böyle bin ama ses kesilmezse devam ederse yarın ilk işin tamirciye gitmek olsun diye bir tavsiyede bulunabilirim...
overcloud
22 Haziran 2011, 10:30
Arkadaşlar dün akşam motor kullanırken devir arttıkca çıt çıt bi ses geliyodu, durup kontrol ettiğimde zincirde gevşeme vardı.. 700 km'de olan bi motorda bu normalmi?
Bugün işe motorla geldim, akşam çıkışta gidip ayarlattırıcam ama huzursuz oldum :pale:
Düşük devirde, 1'nci viteste yada 2'nci viteste ufak ufak gaz açtığında (dur kalklarda ayağını yere koymamak için debriyaj - gaz yaparken mesela) bazen TAK diye ses gelir. Bu yanlış bilmiyorsam zincir takozundan gelen bir ses, gayet normal. Benim motorda da var.
Bunun dışında gaz koluna hafif bir dokunuşta, hız farketmiyor, gaz kolunun ordan (gidonun etrafından bir yerden) "çıt" diye -sanki fren manetini hafifçe sıktığında gelen ses gibi- ses geliyorsa, aynı ses bende de var.
Zincirin zaten tam sıkı olmaması lazım. Zincirin 2 - 3cm kadar esneme yapması gerekiyor.
Motora binen tecrübeli bir arkadaşına göster eğer çok gevşek olduğunu söylerse serviste iki dakkada ayarlarlar ama az önce dediğim gibi zincirin asla tam sıkı olmaması lazım, mutlaka 2cm'lik bir esneme payı olmalı
Bu arada bu sesleri yakalayabilmen güzel, motoru tanıdıkça ileride bir şeylerin ters gitmesi durumunda dinleyerek farkına varabilirsin. :cat:
olcayeks
22 Haziran 2011, 10:33
Merhaba arkadaşlar... Yeni bir ninjacı olarak siteye yeni üye oldum :) Herkese kazasız sürüşler :)))
__sArSıLmAz__
22 Haziran 2011, 10:41
Merhaba arkadaşlar... Yeni bir ninjacı olarak siteye yeni üye oldum :) Herkese kazasız sürüşler :)))
hayırlı olsun,sanada kazasız sürüşler,fotoları bekliyoruz...
kuzen84
22 Haziran 2011, 10:59
Düşük devirde, 1'nci viteste yada 2'nci viteste ufak ufak gaz açtığında (dur kalklarda ayağını yere koymamak için debriyaj - gaz yaparken mesela) bazen TAK diye ses gelir. Bu yanlış bilmiyorsam zincir takozundan gelen bir ses, gayet normal. Benim motorda da var.
Bunun dışında gaz koluna hafif bir dokunuşta, hız farketmiyor, gaz kolunun ordan (gidonun etrafından bir yerden) "çıt" diye -sanki fren manetini hafifçe sıktığında gelen ses gibi- ses geliyorsa, aynı ses bende de var.
Zincirin zaten tam sıkı olmaması lazım. Zincirin 2 - 3cm kadar esneme yapması gerekiyor.
Motora binen tecrübeli bir arkadaşına göster eğer çok gevşek olduğunu söylerse serviste iki dakkada ayarlarlar ama az önce dediğim gibi zincirin asla tam sıkı olmaması lazım, mutlaka 2cm'lik bir esneme payı olmalı
Bu arada bu sesleri yakalayabilmen güzel, motoru tanıdıkça ileride bir şeylerin ters gitmesi durumunda dinleyerek farkına varabilirsin. :cat:
Vites geçişlerindeki tak sesini tanıyorum özellikle 1.vitese düştüğümde daha çok oluyo bu ses..
Zincirin 2 cmlik esnemesini de biliyorum bunu hergün kontrol ediyorum hemen hemen.. Ama bu gevşeklik normalden fazla gibi geldi bana ve tekerlek dönüşü hızlandıkca ritmik olarak bu ses de artıyo tıkır tıkır olarak.. Zincirin yağı da kurumuş gibi yağmurlu havalarda kullandığım için.. Ondan da olabilir belki.. Bugün tecrübeli bi arkadaşa göstericem ona göre servise götürücem..
Sesleri yakalama konusunda ise motor sadece sürmekle bitmiyo tabiiki elimden geldiğince kendimi her konuda geliştirmeye, bişeyleri kendi kendime yapmaya çalışıyorum..
Teşekkürler..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:56 ----------
Merhaba arkadaşlar... Yeni bir ninjacı olarak siteye yeni üye oldum :) Herkese kazasız sürüşler :)))
Hoşgeldiniz, hayırlı olsun.. Kazasız günler dileğiyle..
overcloud
22 Haziran 2011, 11:27
Zinciri her 200km'de bir yağlamaya özen gösterirsen motorun gidişinde rahatlama olur. :cat:
Dediğim ses vites geçişlerinde değil, ani şekilde debriyaj - gaz yaptığında gelen bir ses, neyse.. Birde hareket halindeyken vitesi 1'e atmamaya özen göster, tabi neredeyse durmak üzereyken atabilirsin.
Bunu biraz otomobildeki gibi düşün. Otomobilerde hareket halindeyken 1'e atmana izin vermez mesela.
Ayrıca gelen her ses için endişelenme şu anda motorun parçaları birbirine alışıyor ve gevşeyen vidalar vs varsa ses gelmesi normaldir. Servis bunları kontrol eder.
Bu arada senin servis zamanı yaklaşıyor. Motor yağı olarak ipone yada motul tam sentetik yağ alıp serviste bunu kullanmalarını iste, yağı koyarlarkende başlarında durup senin verdiğin yağı kullandıklarından emin ol. Büyük ihtimalle 15-50 yağ kullanmakta ısrar edeceklerdir çünki genelde servisler tüketim politikası gereği tek tip yağ alıp sürekli bunu kullanırlar. 2 adet 1LT'lik alman gerekli (1.7lt yağ alıyor motor) İpone 10/40 rs4000 yada 10/50 full power katana yağ alabilirsin.
Motul'de aynı şekilde kaliteli bir yağdır. Forumdan Şevki arkadaşımız almıştı ama hangi modeli hatırlayamıyorum. Ipone yada Motul hangisini alırsan al, ilk yağ değişiminden sonra herzaman aynı marka yağı kullanmaya devam et :cat:
__sArSıLmAz__
22 Haziran 2011, 11:34
genelde castrolden şaşmıyorum ama bu ıpone ve motul u çok övdünüz bidahaki yağ değişiminde bunlardan birisini kullanmayı deniycem,bakalım nasıl bi fark ortaya çıkıcak...
EruKING
22 Haziran 2011, 12:36
Merhaba arkadaşlar... Yeni bir ninjacı olarak siteye yeni üye oldum :) Herkese kazasız sürüşler :)))
Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim...
energie06
22 Haziran 2011, 12:41
Manisada ninja 250r ı olan kimse yokmu forumda acaba
Ya ben çok kararsız kaldım nasıl bir motor alacağım konusunda
Ninjanın keskin çizgileri selenin arka uzantısı falan göze çok hoş geliyor ama deponun olduğu kısım falan ufak gibi geldi birde selenin yüksekliği az gibi geldi.
Hyosung gt250r var bide kafamda. Onunda motorundan sonraki arka kısmı çok kötü tasarım olarak. Hiç hoşuma gitmedi. Ama onunda ön kısım daha kaslı güzel duruyor.
hyosung u yakından gördüm ama ninjayı yakındn hiç görmedim.
Birde ninjanın arka tekeri en itibariyle kucuk gibi geldi.
Altımda ufak durmasından korkuyorum.
varmı manisada ninja sahibi olan kimse.
kuzen84
22 Haziran 2011, 12:47
Zinciri her 200km'de bir yağlamaya özen gösterirsen motorun gidişinde rahatlama olur. :cat:
Dediğim ses vites geçişlerinde değil, ani şekilde debriyaj - gaz yaptığında gelen bir ses, neyse.. Birde hareket halindeyken vitesi 1'e atmamaya özen göster, tabi neredeyse durmak üzereyken atabilirsin.
Bunu biraz otomobildeki gibi düşün. Otomobilerde hareket halindeyken 1'e atmana izin vermez mesela.
Ayrıca gelen her ses için endişelenme şu anda motorun parçaları birbirine alışıyor ve gevşeyen vidalar vs varsa ses gelmesi normaldir. Servis bunları kontrol eder.
Bu arada senin servis zamanı yaklaşıyor. Motor yağı olarak ipone yada motul tam sentetik yağ alıp serviste bunu kullanmalarını iste, yağı koyarlarkende başlarında durup senin verdiğin yağı kullandıklarından emin ol. Büyük ihtimalle 15-50 yağ kullanmakta ısrar edeceklerdir çünki genelde servisler tüketim politikası gereği tek tip yağ alıp sürekli bunu kullanırlar. 2 adet 1LT'lik alman gerekli (1.7lt yağ alıyor motor) İpone 10/40 rs4000 yada 10/50 full power katana yağ alabilirsin.
Motul'de aynı şekilde kaliteli bir yağdır. Forumdan Şevki arkadaşımız almıştı ama hangi modeli hatırlayamıyorum. Ipone yada Motul hangisini alırsan al, ilk yağ değişiminden sonra herzaman aynı marka yağı kullanmaya devam et :cat:
Zincir yağlama konusunda biraz özensiz davrandım bugüne kadar açıkcası ama şimdi ne zaman yağlamam gerektiğini az çok anlayabiliyorum :wiinkk: 1.vitese atma konusunda merak etmeyin aynen dediğiniz gibi arabadaki mantık nasılsa motorda da aynı şekilde kullanıyorum.. 1.vitesi yalnızca tamamen durup kalkıcağım zaman kullanıyorum yoksa motor yığılıp kalır zaten..
Bu sesin zincir olduğuna eminim ama..
Motor ve zincir yağı olarak ipone aldım 800 kmde bakım için götürücem inşallah.. İlk bakımı bi atlatalım da yaşadıkca öğrenicez işte bu detayları :)
HiAxiSheytan
22 Haziran 2011, 12:57
Arkadaşlar dün akşam motor kullanırken devir arttıkca çıt çıt bi ses geliyodu, durup kontrol ettiğimde zincirde gevşeme vardı.. 700 km'de olan bi motorda bu normalmi?
Bugün işe motorla geldim, akşam çıkışta gidip ayarlattırıcam ama huzursuz oldum :pale:
Çok canını sıkma bence yağmurlu havalarda da kullandım demişsin bu 700 km boyunca arada zincirini yağladın mı ?? eğer yağlamadıysan bu ses ondan yapıyor olabilir. Bolluk meselesi ayrı onunda 10 dakikalık bir işi var.
Ben her motoru yıkadıktan sonra zincirin eski yağını güzelce temizleyip tekrar yağlıyorum.
Bakıma gitmeden önce servisinin hangi marka yağ kullandığını ve onların kullandıkları yağlar haricinde bir yağ koydurup koyduramayacağını öğren. Ben 5000 bakımı için sorduğumda Z moto koymuyoruz demişti ama kawanın başka bir servisinde aldığım Motul yağının koydurdum.
5000 bakımın da ben Motulun 300V 4T FACTORY LINE 10W-40 Tam sentetik yağını alıp koydurdum motosikletime. Bizim makinalar için motulun 3 yağ önerisi var. Bunlar;
İyi 5100 4T 10W-40
Daha iyi 7100 4T 10W-40
En iyi 300V 4T FACTORY LINE 10W-40 (b)
Bu yağı koydurduktan sonra makinanın sesi değişti. 6000-7000 devir aralığında vites değiştirirken motor şimdi vites değişimlerinde 8000 devre kadar rahatlıkla çıkabiliyor tabi ben o kadar sıkıştırmıyorum ayrı :mrgreen::mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:54 ----------
Merhaba arkadaşlar... Yeni bir ninjacı olarak siteye yeni üye oldum :) Herkese kazasız sürüşler :)))
Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanırsın inşallah. Facebook sayfamıza ve Perşembe günleri yapılan haftalık toplantılarımıza da bekleriz.
__sArSıLmAz__
22 Haziran 2011, 13:01
bende 1 hafta içinde önce motoruma güzel bi pasta poliç sonrada motoru arka sehpaya alıp güzel bi zincir temizleme sonrada yağlama yapmam lazım,yaz bakımını yaptım ama son rütuşlar kaldı :bounce:
overcloud
22 Haziran 2011, 13:52
Bakıma gitmeden önce servisinin hangi marka yağ kullandığını ve onların kullandıkları yağlar haricinde bir yağ koydurup koyduramayacağını öğren. Ben 5000 bakımı için sorduğumda Z moto koymuyoruz demişti ama kawanın başka bir servisinde aldığım Motul yağının koydurdum.
servistekiler işlerine gelmedikleri için öyle diyorlar, ellerindeki yağı satabilmek için... sonuçta motul ve ipone ikiside sadece motosikletler için yağ üreten firmalar. bunlarda daha iyisini bulmak zor.
Castrol yağda vites geçişleri daha sert oluyor. iki motosikletimde de yağ değiştirdikten sonra bunu farkettim, kaliteli yağ farkını hemen hissettiriyor.
kuzen84
22 Haziran 2011, 13:55
Çok canını sıkma bence yağmurlu havalarda da kullandım demişsin bu 700 km boyunca arada zincirini yağladın mı ?? eğer yağlamadıysan bu ses ondan yapıyor olabilir. Bolluk meselesi ayrı onunda 10 dakikalık bir işi var.
Ben her motoru yıkadıktan sonra zincirin eski yağını güzelce temizleyip tekrar yağlıyorum.
Bakıma gitmeden önce servisinin hangi marka yağ kullandığını ve onların kullandıkları yağlar haricinde bir yağ koydurup koyduramayacağını öğren. Ben 5000 bakımı için sorduğumda Z moto koymuyoruz demişti ama kawanın başka bir servisinde aldığım Motul yağının koydurdum.
5000 bakımın da ben Motulun 300V 4T FACTORY LINE 10W-40 Tam sentetik yağını alıp koydurdum motosikletime. Bizim makinalar için motulun 3 yağ önerisi var. Bunlar;
İyi 5100 4T 10W-40
Daha iyi 7100 4T 10W-40
En iyi 300V 4T FACTORY LINE 10W-40 (b)
Bu yağı koydurduktan sonra makinanın sesi değişti. 6000-7000 devir aralığında vites değiştirirken motor şimdi vites değişimlerinde 8000 devre kadar rahatlıkla çıkabiliyor tabi ben o kadar sıkıştırmıyorum ayrı :mrgreen::mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:54 ----------
Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanırsın inşallah. Facebook sayfamıza ve Perşembe günleri yapılan haftalık toplantılarımıza da bekleriz.
Daha önce bi kez öylesine bi yağlama yapmıştım denemek için.. Sanırım ses ondan kaynaklanıyor :cat: Ama bugün ya bi arkadaşımla yada serviste nasıl yağlandığına bir bakayım sonra kendim yaparım diye düşünüyorum.. Tek sorunum motoru arka sehpaya almak :mrgreen:
Zinciri bana ortalama 500 kmde yağla,yağmurlu havalardan veya tozlu havalardan sonra kontrol et demişlerdi.. Her yıkamadan sonra yağlarsam haftada iki kere yağlamam gerekicek fazla olmazmı :silent:
Şİmdi ben motul yağına takıldım ,elimdekini iademi etsem?? Gerçi bide dediğiniz gibi servis kullanırmı kullanmazmı bilmiyorum.. Ankara'da 2 tane servis var bi sormak lazım..
overcloud
22 Haziran 2011, 14:11
İpone'un hangi yağını aldın? ipone yada mtul olarak aklın çok karışmasın ikiside piyasdaki en iyi yağlar.
zincir yağlaması için 500km çok uzun bir aralık. 200km'de bir yağla yada kendince bir kriter koymak istiyorsan depoyu her doldurduğunda zinciri yağla. buda zaten 280 - 350km aralığında olur.
Zincir spreyini oringlerin üzerine doğru sıkman lazım, zincirin ortasına değil (zincirin dış tarafındaki baklaların içine). kitapçıkta anlatıyor zaten. bende sehpaya almadan yağlıyorum. zincir korumasını söktükten sonra üstten ve alttan yağladıktan sonra motoru biraz ilerletip tekrar yağlıyorum. Gerçi ben her seferinde fazla yağ sürdüğüm için (özellikle yaptığıum bir şey değil elim bol alışmış heralde :P)her seferinde ön dişlinin ordan grenajın alt kısmına yağ atıyor zincir :)
zinciri yağlarken arkla lastik ile zincir arasına bir gazete koyarsan iyi olur janta yada lastiğe yağ bulaşmaması için
kuzen84
22 Haziran 2011, 14:18
İpone'un hangi yağını aldın? ipone yada mtul olarak aklın çok karışmasın ikiside piyasdaki en iyi yağlar.
zincir yağlaması için 500km çok uzun bir aralık. 200km'de bir yağla yada kendince bir kriter koymak istiyorsan depoyu her doldurduğunda zinciri yağla. buda zaten 280 - 350km aralığında olur.
Zincir spreyini oringlerin üzerine doğru sıkman lazım, zincirin ortasına değil (zincirin dış tarafındaki baklaların içine). kitapçıkta anlatıyor zaten. bende sehpaya almadan yağlıyorum. zincir korumasını söktükten sonra üstten ve alttan yağladıktan sonra motoru biraz ilerletip tekrar yağlıyorum. Gerçi ben her seferinde fazla yağ sürdüğüm için (özellikle yaptığıum bir şey değil elim bol alışmış heralde :P)her seferinde ön dişlinin ordan grenajın alt kısmına yağ atıyor zincir :)
ipone full power dı sanırım yanlış hatırlamıyosam.. Desenize yakında zincirleri alıcaktım elime ses çıkmasa :) Her depoyu doldurduğumda yağlamak mantıklı şu an rodajda olduğum için 300-350 km aralığında doluyo zaten..
Bu sehpasız yağlama işini sevdim :P Ama eminim bende ayarını yapamam gibi geliyo neyse zamanla öğrenicez artık..O kitapçığı alıp da detaylı okumaya bi türlü fırsat bulamadım desem inanırmısınız, motoru aldığımdan beri doğru dürüst dinlenemedim diyebilirim :mrgreen:
GPrusa
22 Haziran 2011, 14:25
Otomatik zincir yağlama sistemleri için ne dersiniz? Bana iyi bir alternatif olarak göründü. Kullanan var mı acaba?
kursattekin
22 Haziran 2011, 14:26
akropovic egzos isteyen varsa http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-cbr-125-cbr250-ninja-250-er6-ve-bircok-model-icin-akropovic-52552003/detay/ bakabilirsiniz, tesekkurler
overcloud
22 Haziran 2011, 14:48
bi egsozcum var çok müthiş işler yapıyolar,demir aksamlar konusundada ustalar ayrıcada sülalecek motorcular,bugün oraya gitcem kesin onlar bi çözüm bulurlar diye ümit ediyorum,akşam iş çıkışı bi gidim bakim inşallah bi çözüm bulunur...
bak bu tasarım tam sana göre. e-bay'de dolanırken buldum. buna benzer bir şey yaptırabilirsin.
http://cgi.ebay.co.uk/R-G-Racing-Exhaust-Hanger-ZX250-250-R-2008-BLACK-/260764352204?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3cb6c43ecc#ht_527wt_906
HiAxiSheytan
22 Haziran 2011, 15:20
ipone full power dı sanırım yanlış hatırlamıyosam.. Desenize yakında zincirleri alıcaktım elime ses çıkmasa :) Her depoyu doldurduğumda yağlamak mantıklı şu an rodajda olduğum için 300-350 km aralığında doluyo zaten..
Bu sehpasız yağlama işini sevdim :P Ama eminim bende ayarını yapamam gibi geliyo neyse zamanla öğrenicez artık..O kitapçığı alıp da detaylı okumaya bi türlü fırsat bulamadım desem inanırmısınız, motoru aldığımdan beri doğru dürüst dinlenemedim diyebilirim :mrgreen:
Arka sehpan varsa bence onla yap daha rahat olur. Ben bu hafta sonu gidip alıcam büyük ihtimalle. İtip yağla itip yağla uzun iş :pr::pr:
overcloud
22 Haziran 2011, 15:41
valla itip yağla itip yağla banada bıkkınlık geliyo.
aslında sehpa alacağına biraz daha para ekleyip otomatik zincir yağlama sistemi almalı :)
noon
22 Haziran 2011, 15:53
http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/90666-hoop-agir-ol-bakalim.html
Etkınlıge katılacak varmı tanısalım :)
HiAxiSheytan
22 Haziran 2011, 16:01
valla itip yağla itip yağla banada bıkkınlık geliyo.
aslında sehpa alacağına biraz daha para ekleyip otomatik zincir yağlama sistemi almalı :)
Ben seviyorum temizleme işini falan da sehpayla daha kolay olur. Ben motoru yıkamaya başladım mı 1,5 - 2 saat sürüyor bitirmesi :mrgreen::mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:57 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/90666-hoop-agir-ol-bakalim.html
Etkınlıge katılacak varmı tanısalım :)
Hımm.. olabilir bir bakarım pazar günü
noon
22 Haziran 2011, 16:26
Ben seviyorum temizleme işini falan da sehpayla daha kolay olur. Ben motoru yıkamaya başladım mı 1,5 - 2 saat sürüyor bitirmesi :mrgreen::mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:57 ----------
Hımm.. olabilir bir bakarım pazar günü
Abı gelırsenız habeerleselım tanısalm :)
__sArSıLmAz__
22 Haziran 2011, 16:31
bak bu tasarım tam sana göre. e-bay'de dolanırken buldum. buna benzer bir şey yaptırabilirsin.
http://cgi.ebay.co.uk/R-G-Racing-Exhaust-Hanger-ZX250-250-R-2008-BLACK-/260764352204?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3cb6c43ecc#ht_527wt_906
işyerindeki net ten bağlandığım için net in filtresi ebay ı açmıyo göremiyorum,ama en müsait zamanda bakarım,zaten saat 12 gibi ustam aradı ayaklık işini halletmiş :cat: işlem tamamdır dedi,bana dün sen nasıl bişey istiyosun sadece söyle en geç 2 saat içinde hazır dedi,adamlar çok iyi çalışıyo
HiAxiSheytan
22 Haziran 2011, 16:46
Abı gelırsenız habeerleselım tanısalm :)
Yarın Maltepe sahilde Şato kafeye gel birçoğumuz orda olacağız zaten tanışırsın :wiinkk::wiinkk:
noon
22 Haziran 2011, 18:13
Yarın Maltepe sahilde Şato kafeye gel birçoğumuz orda olacağız zaten tanışırsın :wiinkk::wiinkk:
Etkınlıklerı cok yakından takıp edıyorum ama daha ben alamadım motorumu alınca ılk ıs gelıcem abı :)
Bıde beyaz ıstıyorum bulma sansım nedır bı fıkrın varmı abı ?
red thunder
22 Haziran 2011, 18:34
Etkınlıklerı cok yakından takıp edıyorum ama daha ben alamadım motorumu alınca ılk ıs gelıcem abı :)
Bıde beyaz ıstıyorum bulma sansım nedır bı fıkrın varmı abı ?
Toplantılara katılmak için motor almayı beklemene gerek yok, motorsuz da gelebilirsin. Sorularına daha rahat cevap alabilirsin :) İlanlarda gördüğüm kadarıyla beyaz renk bayilerde var.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:29 ----------
işyerindeki net ten bağlandığım için net in filtresi ebay ı açmıyo göremiyorum,ama en müsait zamanda bakarım,zaten saat 12 gibi ustam aradı ayaklık işini halletmiş :cat: işlem tamamdır dedi,bana dün sen nasıl bişey istiyosun sadece söyle en geç 2 saat içinde hazır dedi,adamlar çok iyi çalışıyo
Hem geçmiş olsun, hem de hayırlı olsun :)
neverless
22 Haziran 2011, 18:40
Bugün eşimle birlikte motora 5dk bindikten sonra ben bir daha binmem arkası çok rahatsız dedi. Artçı tecrübelerinizi yazarmısınız çok rahatsız mı bu motorun arka koltuğu gerçekten.
HiAxiSheytan
22 Haziran 2011, 18:55
Bugün eşimle birlikte motora 5dk bindikten sonra ben bir daha binmem arkası çok rahatsız dedi. Artçı tecrübelerinizi yazarmısınız çok rahatsız mı bu motorun arka koltuğu gerçekten.
Ben eşimle biniyorum hafta sonları tutunma konusunda ufak bir problemimiz var. Depodan tutmakta biraz sorun yaşıyoruz ellerine fazla yük verdiği için ağrıyor ama sele ile ilgili bir problemimiz yok
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:52 ----------
Etkınlıklerı cok yakından takıp edıyorum ama daha ben alamadım motorumu alınca ılk ıs gelıcem abı :)
Bıde beyaz ıstıyorum bulma sansım nedır bı fıkrın varmı abı ?
Katılım için motosiklet şartımız yok. Bende almadan önce etkinliklere katılıyordum. Artçı olarak arkadaşlara çok takıldım. İstersen gel.
noon
22 Haziran 2011, 20:20
[QUOTE=red thunder;2386908]Toplantılara katılmak için motor almayı beklemene gerek yok, motorsuz da gelebilirsin. Sorularına daha rahat cevap alabilirsin :) İlanlarda gördüğüm kadarıyla beyaz renk bayilerde var.[COLOR="Silver"]
Tesekkurler bılgı ıcın :)
Ozaman ugramaya calısıcam :)
overcloud
22 Haziran 2011, 21:29
Ben eşimle biniyorum hafta sonları tutunma konusunda ufak bir problemimiz var. Depodan tutmakta biraz sorun yaşıyoruz ellerine fazla yük verdiği için ağrıyor ama sele ile ilgili bir problemimiz yok
Yarın gelebilirsem yan çantalar için yaptırdığım aparata birlikte bakalım. Artçıya tutunabilecek eklentide yapılabilir diye düşünüyorum. Sissy barda yapılabilir. :cat:
noon
22 Haziran 2011, 21:30
Bugün eşimle birlikte motora 5dk bindikten sonra ben bir daha binmem arkası çok rahatsız dedi. Artçı tecrübelerinizi yazarmısınız çok rahatsız mı bu motorun arka koltuğu gerçekten.
Oncekı sayfalarda nınja ıcın yumusak humurlu lastıkler onermmıslerdı senın lastıklerın sert hamurluysa cok sarsıntı yapmıs ve rahatsız etmıs olabılır abı. :pale:
EruKING
22 Haziran 2011, 23:27
Ninja - İstanbul Haftalık Perşembe Toplantısı
Ninjalar,
Haftalık perşembe toplantımız, Maltepe Süreyya plajındaki ''Şato Cafe''
23.06.2011 Perşembe Saat 20:00
ŞATO CAFE RESTAURANT - YALI MAH. SÜREYYA PLAJI SAHİLYOLU NO:187 MALTEPE İSTANBUL
http://satocafe.com/
NOT:
1- Haftalık toplantılarımız perşembe günlerine alınmıştır!
2 - Haftalık Perşembe buluşmaları iş çıkışı toplantı olduğundan buluşma noktaları düzenlenmemektedir. Güzergah konusunda sıkıntı çekebilecek arkadaşlar varsa bizimle iletişime geçebilirler...
Tekeriniz düz bassın Ninjalar... Görüşmek üzere...
Ninja 250 R - İstanbul
Hatırlatma amaçlı... Görüşmek üzere...
noon
23 Haziran 2011, 00:20
Yarın gelebilirsem yan çantalar için yaptırdığım aparata birlikte bakalım. Artçıya tutunabilecek eklentide yapılabilir diye düşünüyorum. Sissy barda yapılabilir. :cat:
Abı sıssy bar kotu durmazmı ? :silent:
Yanlıs anlamayın benım fıkrım bu.
overcloud
23 Haziran 2011, 00:48
ihtiyaç meselesi :)
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/60982-cbr600f-nasil-touringe-cevrilir-turkiyede-ilk-sisy-barli-600f.html
unalkon
23 Haziran 2011, 00:57
beverly 500 den ninja 250 ye gecicem de performans olarak cok fark olurmu sızce ?
birde 2008 ile 2011 arasında neler değişti?
overcloud
23 Haziran 2011, 01:06
0 - 100 gibi hızlanmalarda bir performans farkı hissetmezsin diye tahmin ediyorum ama ani hızlanma için ninjada viteslerle çok oynamak gerekiyor. motoru iyice ısıtıp yola çıkarsan 0 - 160km gibi hızlanmalarda son derece seridir. büyük ihtimalle beverly'nin son sürati daha yüksek olacaktır.
ninjanın yakıt tüketimi şehir içinde zaman zaman 4.5 - 5lt/100km olur. uzun yolda ise değişken hızlarda 3.7lt civarındadır.
bence en büyük sıkıntıyı konforda yaşarsın. sonuçta scooterlara boşuna cadillac demiyorlar :)
artçıyla son derece rahatsız bir motordur.
__sArSıLmAz__
23 Haziran 2011, 09:30
Bugün eşimle birlikte motora 5dk bindikten sonra ben bir daha binmem arkası çok rahatsız dedi. Artçı tecrübelerinizi yazarmısınız çok rahatsız mı bu motorun arka koltuğu gerçekten.
benim hanım şimdilik daha bi ses çıkarmadı ama daha önceki motorlarımla karşılaştırma yapalım :
1 - cbr 125 : uzun yolda isyan ediyo ama şehir içinde sesi çıkmıyor
2 - hyo gt 250r : arkaya inip binmede ve oturuş pozisyonunda sıkıntı yaşadık
3 - aprilia rs 125 : 'bidaha sakın bu motorla gelme binmem arkadan düşecek gibi oluyorum' diyodu,yükseklik vede tutacak yer problemdi
4 - ninja 250r : şimdilik yorum yok sesini çıkarmıyo,bakalım zaman gösterecek...
Raikkonen666
23 Haziran 2011, 10:19
Arkadaşlar size bir sorum olacak çok merak ettiğim için akşamki toplantıyı bekleyemiyorum:) Bu sabah gelirken ve dün sanki çok az zincirden ses geliyor. yani önceden arada yapıyordu şimdi biraz daha sık yapıyor. acaba nedeni zincirim biraz pis tozlanmış gibi görünüyor bu olabilir mi? gerginlik konusundada sıkıntı yok gibi 1,5-2 cm falan.. Herkesin zincirinde az da olsa ses var mı yoksa herkeste hiç ses yok mu merak ettim. motor daha 1200 de ve rodajı gayet iyi geçti.. genelde 4-6bin devir arasında kullandım. ilk 800km hiç 4bin deviri geçmedim neredeyse.. içimi bir korku sardı çünkü egsantrik zincir sesi olaiblir mi diye düşünüyorum. okudugum kadarıyla rodaj düzgün olmayınca egsantrik zinciri bollaşır ve ses yaparmış. bu kadar cabuk olabilir mi diye düşndüm. konu hakkında tecrübesi olanlar bilgi verebilir mi?
overcloud
23 Haziran 2011, 12:39
egzantrikte sorun olsa aynı sesi motor rolantideykende yapar. bu ses çınlama sesine benzer. ninja250'de hiç duymadım ama 40bin'e ulaşmış bir er-6f'in egzantrik sesini duyma şansım oldu daha önce. muhtemelen motor yaz sıcağında çok ısındığı için zincir ses yapmaya başlıyordur. sonuçta zincirde aynı şekilde ısınıyor ve üzerindeki yağı atıyor olabilir.
akşamki buluşmada motorları yan yana getirir çalıştırırız, dinleriz kıyaslama için.
Raikkonen666
23 Haziran 2011, 13:10
egzantrikte sorun olsa aynı sesi motor rolantideykende yapar. bu ses çınlama sesine benzer. ninja250'de hiç duymadım ama 40bin'e ulaşmış bir er-6f'in egzantrik sesini duyma şansım oldu daha önce. muhtemelen motor yaz sıcağında çok ısındığı için zincir ses yapmaya başlıyordur. sonuçta zincirde aynı şekilde ısınıyor ve üzerindeki yağı atıyor olabilir.
akşamki buluşmada motorları yan yana getirir çalıştırırız, dinleriz kıyaslama için.
Bir nevi içimi rahatlattın, çünkü rölantide ses yok sadece seyir sırasında geliyor. Umarım aksi bir durum olmaz akşamda tescillemiş oluruz. Teşekkür ederim bilgi verdiğin için. sabahtan beri canımı sıkıyor
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO