Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
kuzen84
15 Haziran 2011, 09:41
Ankaradaki arkadaslar bizde birgun toplansak biraz turlasak olmazmi :)
BU haftasonu dışında bigün ayarlayalım harika olur bencede, tabi aranıza bi acemiyi kabul ederseniz :P
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:37 ----------
Haftalık toplantımız için Perşembe günü Bakırköydeyiz. Anadolu yakasından gelecekler benimle irtibata geçebilirlerse hep beraber gideriz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:31 ----------
Bu seferlik kısmet değilmiş diyelim. Tekrar İstanbula gelecek olursan önceden tarih bildir. Ninja İstanbul grubu olarak seni burada ağırlamaktan memnun oluruz.
Bidahakine önceden haber verip motorla gelmeye çalışıcam inşallah ,teşekkürler bizde sizleri Ankara'ya her zaman bekleriz...
orcax
15 Haziran 2011, 17:44
BU haftasonu dışında bigün ayarlayalım harika olur bencede, tabi aranıza bi acemiyi kabul ederseniz :P
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:37 ----------
Bidahakine önceden haber verip motorla gelmeye çalışıcam inşallah ,teşekkürler bizde sizleri Ankara'ya her zaman bekleriz...
Bencede bende bu hafta sonu ev toplama ıslerıyle ugrasıyorum zaten acemi konusunda hıcbır sorun olmaz bence :)
noon
16 Haziran 2011, 01:16
XR1000 Voyager TC-5 Kask Shoeı 650tl mıs
Vertigo Stroke Kask Lazer 250 tl mıs
Bunların hangısını alırdınız ? Yardımcı olurmusunuz. Sımdıden tesekkurler
Dayanıklılık
Gorunum
Yazın kullanıcagım ıcın terletmemelı ve hıc bı fıkrım yok kask konusunda
kuzen84
16 Haziran 2011, 09:02
XR1000 Voyager TC-5 Kask Shoeı 650tl mıs
Vertigo Stroke Kask Lazer 250 tl mıs
Bunların hangısını alırdınız ? Yardımcı olurmusunuz. Sımdıden tesekkurler
Dayanıklılık
Gorunum
Yazın kullanıcagım ıcın terletmemelı ve hıc bı fıkrım yok kask konusunda
Herşeyden önce terlediğinizde kaska zarar vermemek ve az kirlenmesini sağlamak için balaklava kullanmanızı öneririm.. Shoei xr1000 güzel kask ama yanak pedleri kendini çabuk bırakır ve bildiğim kadarıyla visorü çok buğu yapıyo, ekstra masraf çıkarır.. xr1100 çıktığı için xr1000e bu fiyatda bence pahalı.. Eğer bu fiyatı gözden çıkardıysanız ben suomy kullanıyorum ve çok çok memnunum incelemenizi tavsiye ederim.. :wiinkk:
Lazer markasıyla ilgili hiçbir bilgim yok bi yorum yapamıycam :P
__sArSıLmAz__
16 Haziran 2011, 09:33
XR1000 Voyager TC-5 Kask Shoeı 650tl mıs
Vertigo Stroke Kask Lazer 250 tl mıs
Bunların hangısını alırdınız ? Yardımcı olurmusunuz. Sımdıden tesekkurler
Dayanıklılık
Gorunum
Yazın kullanıcagım ıcın terletmemelı ve hıc bı fıkrım yok kask konusunda
iki kaskım var,birisi Lazer vertigo ,deiğeride shoeı raıd2 modeli,hanımla beraber kullanıyoruz
Lazer : 4 senedir kullanıyorum çok memnunum,hatta http://sharp.direct.gov.uk/ güvenlik testinde bile 4 yıldız almış,biçok shoeı,daınese,agv kasklar bile 4 yıldız alamamış,kullanımı çok güzel,250 tl civarı,dezavantajı çizilir camı
Shoeı : kalitesi tartışılmaz,paran varsa al kullan,çizilmez cam,buğu önleyici aparat vs...,650 tl civarı
noon
16 Haziran 2011, 11:34
Tesekkurler kuzen 84 balaklava yerıne buff dusunuyorum ne dersın :)
Tesekkurler Sarsılmaz sanırım lazerı almam mantıklı 250tl sıyahh cam +100tl
300tl ye gellıyo kask
Shoeı 650 pınlock yok onleyıcıler nekdr bılmııyoruum camları 200tl sanırım satıs gorevlısı fıkımı degıstırmezse lazer alıcam (bu lazer yenı galıba hıc bı sıtede yok sadece gungor motorda var)
__sArSıLmAz__
16 Haziran 2011, 12:40
Lazer yeni bi marka değil,belçika malı,biçok yerde var google dan bakabilirsin,bendede vertigonun stroke modeli var siyah cam aldım ama 100 tl değil daha ucuz motoliz de 55 tl,buff uda balaklava olarak kullanabilirsin :cat:
noon
16 Haziran 2011, 16:35
Nınja ıstanbul tsortunu nerden alabılrım cok hosuma gıttı ? Ve fıyatı ne kadr
kefeeee
16 Haziran 2011, 16:41
Arkadaşlar yakında türkiyenin en güzel ninjasının resimlerini buraya yüklicez arkadaşımın suadiye cadde tarafında herkez biliyodur plakalık iptali kendine özel stoplar 100watt beyaz farları veeee şuanda merakla bekleyin yeni muhteşem bi aksesuar daha. Bide rodajı sağlam yapıldığından net 190 a motor zorlamadan varan nadir makinalardan sanırım :mrgreen: saygılar bekleyin. Fotoğraflardan sonra istediğiniz her aksesuarı ve o şekilde plakalık iptalini mt üyelerine özel fiyatlarla satışa sunucaz :) , size bi ipucu Motul yağ kullanın bakın motor nasıl gidiyo :P
GP500-1st
16 Haziran 2011, 16:45
Beyler ninjacılardan lastik değiştirenler model ve fiyat bilgisi verebilirmi
kefeeee
16 Haziran 2011, 17:04
Beyler ninjacılardan lastik değiştirenler model ve fiyat bilgisi verebilirmi
pirelli sport demon almalısın mutlaka aşırı iyi bi lastik üstündeki aynı ebatlarda 400 lira falandı hatırladığım kadarıyla
muratcan7
16 Haziran 2011, 18:08
pirelli sport demon almalısın mutlaka aşırı iyi bi lastik üstündeki aynı ebatlarda 400 lira falandı hatırladığım kadarıyla
Ben arkaya sport demon aldım. 285 lira. Ön de 200 lira sanırım. 150-70-17 ölçüsü. Tavsiye ederim. Tr yolları için çok yumuşak hamurlu lastik almamak lazım. En kısa sürede aynı modelin ön lastiğini de alacağım.
neverless
16 Haziran 2011, 18:45
Üzerinde gelen orjinal lastiklerin ömrü ne kadar acaba değiştirmek daha iyisini almak gerekir mi?
Motorum daha 200km'de
kefeeee
16 Haziran 2011, 18:49
Üzerinde gelen orjinal lastiklerin ömrü ne kadar acaba değiştirmek daha iyisini almak gerekir mi?
Motorum daha 200km'de
orjinal lastikleri bi kawasakiye yakışmayacak kadar kötü aldık ve direk pirelli sport demon aldık arkadaşımla
overcloud
16 Haziran 2011, 18:52
Beyler ninjacılardan lastik değiştirenler model ve fiyat bilgisi verebilirmi
michelin pilot activ. arka 140/70 -17. ön 110/70 - 17. fuarda buz motordan 380TL'e almıştım. Şu anki fiyatı ön arka için 485TL diye hatırlıyorum.
Yumuşak hamurlu bir lastik, darbeleri daha iyi emiyor. Yol tutuş, frenajı ve virajda verdiği güven iyi. Çok ani frenlerde arka lastik yine kitleniyor ancak fren esnasında ayağınızı biraz gevşeterek kitlenmenin üzerinden gelebiliyorsunuz.
Eski lastiklerde engebeli yüzeylerde arka lastiğin patinaj yapma durumu bu modelde başıma gelmedi.
ninja'ya kesinlikle yumuşak hamurlu lastik takmanızı öneririm, hyosungların amortisörleri daha yumuşak olduğu için sert hamurlu lastik takılabilir ancak ninja'da durum farklı. Arka lastiği 150 yapacaksanız 60'lık takın. 70'lik lastik balon etkisi yapabilir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:50 ----------
Üzerinde gelen orjinal lastiklerin ömrü ne kadar acaba değiştirmek daha iyisini almak gerekir mi?
Motorum daha 200km'de
Ben ninja'mı aldığımda 2 yaşında ve 7bin km'deydi. Lastikleri motor 3 yaşına girmeden 10bin km'de değiştirdim. Dişleri iyi durumdaydı ancak lastikler çok sertleşmişti. Bence fabrika çıkışı üzerinde gelen lastikleri en az 2 yıl kullanabilirsin, tabi aşırı yol yapmıyorsan.
GP500-1st
16 Haziran 2011, 19:29
pirelli sport demon almalısın mutlaka aşırı iyi bi lastik üstündeki aynı ebatlarda 400 lira falandı hatırladığım kadarıyla
teşekkürler sport damon un fiyatı fena değilmiş:cat:
michelin pilot activ. arka 140/70 -17. ön 110/70 - 17. fuarda buz motordan 380TL'e almıştım. Şu anki fiyatı ön arka için 485TL diye hatırlıyorum.
Yumuşak hamurlu bir lastik, darbeleri daha iyi emiyor. Yol tutuş, frenajı ve virajda verdiği güven iyi. Çok ani frenlerde arka lastik yine kitleniyor ancak fren esnasında ayağınızı biraz gevşeterek kitlenmenin üzerinden gelebiliyorsunuz.
Eski lastiklerde engebeli yüzeylerde arka lastiğin patinaj yapma durumu bu modelde başıma gelmedi.
ninja'ya kesinlikle yumuşak hamurlu lastik takmanızı öneririm, hyosungların amortisörleri daha yumuşak olduğu için sert hamurlu lastik takılabilir ancak ninja'da durum farklı. Arka lastiği 150 yapacaksanız 60'lık takın. 70'lik lastik balon etkisi yapabilir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:50 ----------
Ben ninja'mı aldığımda 2 yaşında ve 7bin km'deydi. Lastikleri motor 3 yaşına girmeden 10bin km'de değiştirdim. Dişleri iyi durumdaydı ancak lastikler çok sertleşmişti. Bence fabrika çıkışı üzerinde gelen lastikleri en az 2 yıl kullanabilirsin, tabi aşırı yol yapmıyorsan.
Ön lsatiğin 110 yerine 100 olması dışında ebetlar aynı olduğudu için cbr125 için soruyorum aslında. Ebatları varsa 130-100 düşünebilirm. bilgi için sağol:cat:
noon
16 Haziran 2011, 22:03
http://img848.imageshack.us/img848/7900/radlen.jpg
Bir site buldum 2008 modeller için
http://www.rg-racing.com/browseBike/Kawasaki/ZX250_%28Ninja_250R%29/2008.aspx
Bilginize
Abı ne yaptın sen motor ısını alda resımlerını merakla bekllıyorum :)
ninja_omer
16 Haziran 2011, 22:10
Arkadaşlar yakında türkiyenin en güzel ninjasının resimlerini buraya yüklicez arkadaşımın suadiye cadde tarafında herkez biliyodur plakalık iptali kendine özel stoplar 100watt beyaz farları veeee şuanda merakla bekleyin yeni muhteşem bi aksesuar daha. Bide rodajı sağlam yapıldığından net 190 a motor zorlamadan varan nadir makinalardan sanırım :mrgreen: saygılar bekleyin. Fotoğraflardan sonra istediğiniz her aksesuarı ve o şekilde plakalık iptalini mt üyelerine özel fiyatlarla satışa sunucaz :) , size bi ipucu Motul yağ kullanın bakın motor nasıl gidiyo :P
bakalım bekliyoruz.. elinizi çabuk tutun:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------
Üzerinde gelen orjinal lastiklerin ömrü ne kadar acaba değiştirmek daha iyisini almak gerekir mi?
Motorum daha 200km'de
öncelikle motorun hayırlı olsun:cat: lastiklerin ömrüyle ilgili kendimden örnek verim motor şuan 20bin km de. lastıkler orjınal IRC .. ön lastık iyi durumda ama arka gidik sayılır baya aşınıyor orta taraftan dikkatli bakınca cok rahat görebiliyorsun.. maddi durumum el verince hemen değiştircem arka lastiği zaten. fiyat olarakta arka 270tl ön 240tl civarı fiyat. Michelin pilot activ (BUZ MOTOR)
overcloud
17 Haziran 2011, 02:37
teşekkürler sport damon un fiyatı fena değilmiş:cat:
Ön lsatiğin 110 yerine 100 olması dışında ebetlar aynı olduğudu için cbr125 için soruyorum aslında. Ebatları varsa 130-100 düşünebilirm. bilgi için sağol:cat:
130 arka lastik cbr125'e çok gelebilir. bende eski kasa cbr125 kullandım 1 yıl kadar. öne 90lık arkaya ise 110luk lastik takmıştım. 120'lik takanlarda var. hoş 130 takan nadir olsada var ama motorun sürüşünü nasıl etkile bilmiyorum. 110'luk arka lastikle bile gayet iyi bir şekilde yatabiliyor o motor, bence aşırı geniş lastik takman olumsuz sonuç yaratabilir.
Lastik olarak bulabilirsen MT75'i de öneririm. Benim Cbr125'imde mükemmel sonuç vermişti. Pirelli Sport demon'da olabilir tabiki.
Bu arada bu akşam motorumun fren hidroliklerini değiştirttim.
14bin km'nin üzerinde yada 2 yaşını aşmış tüm ninja sahiplerinin mutlaka değiştirtmesini öneririm, çok farkediyor.
sapo
17 Haziran 2011, 06:38
arkadaslar bu aralar rahatlik batmaya basladi ninjasina xenon far takan varmi varsa bir brifing verebilirmi.sonuc nasil biraz alisveris yapalim bilgi olaraktan.
__sArSıLmAz__
17 Haziran 2011, 09:55
bende led sinyal aldım ama onada led uyumlu flaşörmü ne almak gerekiyomuş doğrumudur arkadaşlar bilgisi olan varmı ?
overcloud
17 Haziran 2011, 10:28
arkadaslar bu aralar rahatlik batmaya basladi ninjasina xenon far takan varmi varsa bir brifing verebilirmi.sonuc nasil biraz alisveris yapalim bilgi olaraktan.
ben 4300k'lık xenon kullanıyorum. far ayarını yapmadan önce 150 metreyi rahat bir şekilde aydınlatıyordu. ancak bu şekilde önünde ilerleyen araçların kabininin içini tamamen aydınlatıyor ve sürücülerin gözlerine deyim yerindeyse tecavüz ediyor. Geceleri önümde ilerleyen araçlar 4'lülerle sürekli ikaz ediyorlardı.
Far ayarını biraz aşağı alarak durumu azda olsa düzeltmeyi başardık.
Şili'de bununla ilgili yasal bir uygulama yoksa almanı tavsiye ederim. Görüş 2 3 kat daha iyi oluyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:22 ----------
bende led sinyal aldım ama onada led uyumlu flaşörmü ne almak gerekiyomuş doğrumudur arkadaşlar bilgisi olan varmı ?
flaşörden ziyade tesisata gizli (dışarıdan görünmeyen) bir yere iki tane normal ampul ilave ederek led sinyalleri kullanabilirsin. bende 4 adet led sinyal kullanıyorum + kuyruk grenajının içinde siyaha boyalı 2 adet ampul daha var.
__sArSıLmAz__
17 Haziran 2011, 11:01
ben 4300k'lık xenon kullanıyorum. far ayarını yapmadan önce 150 metreyi rahat bir şekilde aydınlatıyordu. ancak bu şekilde önünde ilerleyen araçların kabininin içini tamamen aydınlatıyor ve sürücülerin gözlerine deyim yerindeyse tecavüz ediyor. Geceleri önümde ilerleyen araçlar 4'lülerle sürekli ikaz ediyorlardı.
Far ayarını biraz aşağı alarak durumu azda olsa düzeltmeyi başardık.
Şili'de bununla ilgili yasal bir uygulama yoksa almanı tavsiye ederim. Görüş 2 3 kat daha iyi oluyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:22 ----------
flaşörden ziyade tesisata gizli (dışarıdan görünmeyen) bir yere iki tane normal ampul ilave ederek led sinyalleri kullanabilirsin. bende 4 adet led sinyal kullanıyorum + kuyruk grenajının içinde siyaha boyalı 2 adet ampul daha var.
hmm oda olabilir sağolasın...
BurkY
17 Haziran 2011, 11:13
Haftalık toplantımız için Perşembe günü Bakırköydeyiz. Anadolu yakasından gelecekler benimle irtibata geçebilirlerse hep beraber gideriz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:31 ----------
Bu seferlik kısmet değilmiş diyelim. Tekrar İstanbula gelecek olursan önceden tarih bildir. Ninja İstanbul grubu olarak seni burada ağırlamaktan memnun oluruz.
Havalar ısındıkça etkinliklerimiz dahada artıcak. çok güzel planlarımız var :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:04 ----------
bakalım bekliyoruz.. elinizi çabuk tutun:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------
öncelikle motorun hayırlı olsun:cat: lastiklerin ömrüyle ilgili kendimden örnek verim motor şuan 20bin km de. lastıkler orjınal IRC .. ön lastık iyi durumda ama arka gidik sayılır baya aşınıyor orta taraftan dikkatli bakınca cok rahat görebiliyorsun.. maddi durumum el verince hemen değiştircem arka lastiği zaten. fiyat olarakta arka 270tl ön 240tl civarı fiyat. Michelin pilot activ (BUZ MOTOR)
Pilot Road ıda tavsiye ederim sanırım pilot active den 30 TL daha pahalı ama desenler ve tutuş açısından daha daha iyi olduğunu söylüyorlar. suyu rahatlıkla tahliye edebilecek hatları var.Resimleri paylaşabilirim istek olursa
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:11 ----------
bakalım bekliyoruz.. elinizi çabuk tutun:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------
öncelikle motorun hayırlı olsun:cat: lastiklerin ömrüyle ilgili kendimden örnek verim motor şuan 20bin km de. lastıkler orjınal IRC .. ön lastık iyi durumda ama arka gidik sayılır baya aşınıyor orta taraftan dikkatli bakınca cok rahat görebiliyorsun.. maddi durumum el verince hemen değiştircem arka lastiği zaten. fiyat olarakta arka 270tl ön 240tl civarı fiyat. Michelin pilot activ (BUZ MOTOR)
hmm oda olabilir sağolasın...
maliyeti ne kadarı buluyor led sinyallerin?ön arka 4 ü :)
__sArSıLmAz__
17 Haziran 2011, 11:25
Havalar ısındıkça etkinliklerimiz dahada artıcak. çok güzel planlarımız var :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:04 ----------
Pilot Road ıda tavsiye ederim sanırım pilot active den 30 TL daha pahalı ama desenler ve tutuş açısından daha daha iyi olduğunu söylüyorlar. suyu rahatlıkla tahliye edebilecek hatları var.Resimleri paylaşabilirim istek olursa
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:11 ----------
maliyeti ne kadarı buluyor led sinyallerin?ön arka 4 ü :)
4 tanesini 55 tl civarı bi paraya aldım,karbon led çok güzel zarif bişey tavsiye ederim
BurkY
17 Haziran 2011, 11:31
4 tanesini 55 tl civarı bi paraya aldım,karbon led çok güzel zarif bişey tavsiye ederim
nerde bulabilirim? resim varmı elinde hiç görmek için :) motoru kullanmaktan çok modifyle ilgileniyoruz vallaa
overcloud
17 Haziran 2011, 11:43
Ben aşağıdaki sinyalleri kullanıyorum ön ve arka. sinyaller biraz kısa olduğundan öndekiler içeride kalıyor. fuardan çiftini 25TL'e almıştım. burdakileri sakın alma, sirkeciden daha ucuza bulabilirsin mutlaka.
http://www.motobakkal.com/?urun-3317-st-004b-LEDLi-SiYAL.html
__sArSıLmAz__
17 Haziran 2011, 11:47
karbon led, fotoğraf nası yükleniyo bilmiyorum,ama ben sana adanadan tedarik edebilirim istersen,bu değil ama buna benziyor :
http://img809.imageshack.us/img809/4240/sinyal3.jpg
overcloud
17 Haziran 2011, 12:01
fotoğraftaki benim motor :)
__sArSıLmAz__
17 Haziran 2011, 12:02
fotoğraftaki benim motor :)
evet zaten bizim siteden aldım :cherry:
BurkY
17 Haziran 2011, 12:03
evet zaten bizim siteden aldım :cherry:
güzelmiş ama stop lambasıyla birlikte hem stop hem sinyal olmuyormu? çıkı sinyal istemiyorum pek
tomass
17 Haziran 2011, 12:11
LED SİNYAL düşünenler için linkte birkaç model var, fiyatı da makul sayılır, belki işinize yarar :)
http://www.motoliz.com/index.php?p=show&pid=14545&k_id=3745&
http://www.motoliz.com/index.php?p=show&pid=14546&k_id=3745&kn=Ledli+Sinyal
http://www.motoliz.com/index.php?p=show&pid=14548&k_id=3745&kn=Ledli+Sinyal
energie06
17 Haziran 2011, 12:28
selam.
2008 model 20.000 km de bi ninja buldum 8000 tl gibi bi rakama mal olacak bana. Ne dersiniz bu fiyat nasıl. Birde ninjaların ömrü ortalama kaç km. bu km de bi ninja iş görürmü.
Birde ben daha önce hiç yakından ninja görmedim.
İzmirde ninja sahibi kimse yokmu veya manisada. Bi baksam makinenize
overcloud
17 Haziran 2011, 12:31
pazarlık edip fiyatı biraz indirmeye çalış. o motora zincir - dişli, lastik, fren balataları, fren hidroliği, buji gibi masraflar yapman gerekecek. tabi amortisör keçeleri ve amortisör yağıda var listede.
__sArSıLmAz__
17 Haziran 2011, 12:33
temizse alınır,ömrü diye bişey yok 50 sene yine kullanırsın,ama galiba şunu ima etmek istedin : 50.000 km civarında piston değişmek gerekir,piston değiştimide al işte sana sıfır motosiklet... fiyatı km si normal,benim ninjada 2008 ama daha 6500 km civarında ( 2 ayda sadece 1 defa binmişim fırsat yokki )
BurkY
17 Haziran 2011, 12:38
LED SİNYAL düşünenler için linkte birkaç model var, fiyatı da makul sayılır, belki işinize yarar :)
http://www.motoliz.com/index.php?p=show&pid=14545&k_id=3745&
http://www.motoliz.com/index.php?p=show&pid=14546&k_id=3745&kn=Ledli+Sinyal
http://www.motoliz.com/index.php?p=show&pid=14548&k_id=3745&kn=Ledli+Sinyal
güzel görünüyor ama normalden pek bir farkı yok gibi üçgen sanki sadece.. stopu değiştirsen stop lanbasının içinden sinyalide veren değişik bir stop lambası varmıdır
__sArSıLmAz__
17 Haziran 2011, 12:40
o tarz bişey istiyosan cbf 150 nin stopunu komple ninjaya monte etmen lazım,bu iyiliğimide unutma :bounce:
energie06
17 Haziran 2011, 12:49
pazarlık edip fiyatı biraz indirmeye çalış. o motora zincir - dişli, lastik, fren balataları, fren hidroliği, buji gibi masraflar yapman gerekecek. tabi amortisör keçeleri ve amortisör yağıda var listede.
bu dediklerin ne tutar aldıktan sonra yaptırsam
Birde birşey daha öğrenmek istiyorum. Ninjanın arka tekeri biraz ince gibi geliyor bana resimlerde. 600 lük bi makinenin lastiğini takabiliyormuyuz ya da o genişlikte bir lastik motora. Taksak bi zararı olurmu
overcloud
17 Haziran 2011, 13:27
150/60 - 17 lastik takanlar var ama ucu ucuna sığıyor. ben 140/70 - 17 taktırdım arkaya. halimden memnunum.
Fren balatalarının fiyatı kalitesine göre değişmekte. çifti 50TL'e de var, 110TL'e de. Hidrolikler fazla para tutmaz. Asıl problem keçeleri bulmakta. motobakkal'da 50TL'e satılıyor ama çiftimi tekimi bilmiyorum.
Motor km'si yuksek olmasa da bazı bakımları zaman çizergesine göre yapmakta fayda var. Ben dün gece 14bin'deki motorumun fren hidroliklerini değiştirdim. Arada bu kadar fark olacağını bilsem çok daha önce yapardım. Daha uygun fiyata keçe bulursam amortisör yağlarınıda değiştircem. Motor 3 yaşına giriyor sonuçta.
Zincire iyi bakıldıysa 30bin'de değiştirmek gerekebilir. Kitapçıkta 36bin diyor (yanlış hatırlamıyorsam) ama Türkiye yol şartları çok farklı, biliyorsun :cat:
energie06
17 Haziran 2011, 15:21
150/60 - 17 lastik takanlar var ama ucu ucuna sığıyor. ben 140/70 - 17 taktırdım arkaya. halimden memnunum.
Fren balatalarının fiyatı kalitesine göre değişmekte. çifti 50TL'e de var, 110TL'e de. Hidrolikler fazla para tutmaz. Asıl problem keçeleri bulmakta. motobakkal'da 50TL'e satılıyor ama çiftimi tekimi bilmiyorum.
Motor km'si yuksek olmasa da bazı bakımları zaman çizergesine göre yapmakta fayda var. Ben dün gece 14bin'deki motorumun fren hidroliklerini değiştirdim. Arada bu kadar fark olacağını bilsem çok daha önce yapardım. Daha uygun fiyata keçe bulursam amortisör yağlarınıda değiştircem. Motor 3 yaşına giriyor sonuçta.
Zincire iyi bakıldıysa 30bin'de değiştirmek gerekebilir. Kitapçıkta 36bin diyor (yanlış hatırlamıyorsam) ama Türkiye yol şartları çok farklı, biliyorsun :cat:
hocam resimleri falan yokmu
koysanda biryere bi baksam nasıl oluyor
150 70 17 yi gözümde canlandıramıyorum lastikten pek anlamadığım için
orcax
17 Haziran 2011, 20:32
150/60 - 17 lastik takanlar var ama ucu ucuna sığıyor. ben 140/70 - 17 taktırdım arkaya. halimden memnunum.
Fren balatalarının fiyatı kalitesine göre değişmekte. çifti 50TL'e de var, 110TL'e de. Hidrolikler fazla para tutmaz. Asıl problem keçeleri bulmakta. motobakkal'da 50TL'e satılıyor ama çiftimi tekimi bilmiyorum.
Motor km'si yuksek olmasa da bazı bakımları zaman çizergesine göre yapmakta fayda var. Ben dün gece 14bin'deki motorumun fren hidroliklerini değiştirdim. Arada bu kadar fark olacağını bilsem çok daha önce yapardım. Daha uygun fiyata keçe bulursam amortisör yağlarınıda değiştircem. Motor 3 yaşına giriyor sonuçta.
Zincire iyi bakıldıysa 30bin'de değiştirmek gerekebilir. Kitapçıkta 36bin diyor (yanlış hatırlamıyorsam) ama Türkiye yol şartları çok farklı, biliyorsun :cat:
Benım motor 2700km de lastıklerı bende degıstırecegım ancak 140 takmak ıstıyorum acaba motoru yorarmıyım dıye aklımda supheler oluyor cekıste hızlanmada hıssedıyormusun lastıgın buyuklugunu agır gelıyormu
sapo
17 Haziran 2011, 21:14
ben 4300k'lık xenon kullanıyorum. far ayarını yapmadan önce 150 metreyi rahat bir şekilde aydınlatıyordu. ancak bu şekilde önünde ilerleyen araçların kabininin içini tamamen aydınlatıyor ve sürücülerin gözlerine deyim yerindeyse tecavüz ediyor. Geceleri önümde ilerleyen araçlar 4'lülerle sürekli ikaz ediyorlardı.
Far ayarını biraz aşağı alarak durumu azda olsa düzeltmeyi başardık.
Şili'de bununla ilgili yasal bir uygulama yoksa almanı tavsiye ederim. Görüş 2 3 kat daha iyi oluyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:22 ----------
valla hocam burda kor tuttugunu topal yakaladigini hesabi gidiyor.yasal bir problem yasamayiz hangi markayi alsak acaba birde bizde farin biri uzun icin yapilmis digeri ise kisa icin . sellektor yapmak gerektigi durumlarda uzun far isinana kadar 5 saniye gibi bir zaman geciyor onu nasil ayarladiniz aslini sorarsan calisma prensibinide cok iyi bildigim soylenemez soyle biraz detaylara insek kaparim ben bu isi.
overcloud
17 Haziran 2011, 21:52
@sapo:
iki ayrı ampul var. kısa sol, uzun sağ olarak yanıyor.
tek çıkışlı tek ampullu xenonu alıp kısa hüzmeye taktırdım (sola).
uzun için yanan sağ ampul yine halojen olarak kaldı (orjinal sarı renk olarak).
burda dikkat edilmesi gereken şey; kısa far, marşa bastığımız anda devreye giriyor.
motoru çalıştırmak için marşa bastığımız anda xenon devreye girerken kısa bir süre 100watt gibi bir güç çekiyor, ardından aydınlatmayı tam olarak yapmaya başladığında 35watt'a düşüyor. (dediğin gibi ışıma tam olarak gerçekleşene kadar 5 saniye kadar bir süre geçiyor ve bu süre boyunca xenon fazla güç tüketiyor)
marş motoruyla birlikte xenon aynı anda devreye girdiğinde aküyü zorlayarak ömrünü kısaltabileceğinden çekindim ve xenon tesisatına bir açma kapama düğmesi eklettim, bunuda gidonda uygun bir yere yerleştirdik (bir ara fotoğrafını koyarım).
şimdi istediğim zaman xenonu, istediğim zaman uzun hüsmeyi ayrı ayrı yada aynı anda açabiliyorum. parkedip motoru stop etmeden önce xenonu kapatıyorum. motoru çalıştırmadan önce xenonun devrede olmadığından emin olduktan sonra marşa basıyorum.
xenon car power marka. almanya'da üretiliyor. türkiye'ye motoplus getirtiyor.
http://www.motoplus.com.tr/urun/79366600001/CarPower-Tekli-Xenon-H7
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:34 ----------
Benım motor 2700km de lastıklerı bende degıstırecegım ancak 140 takmak ıstıyorum acaba motoru yorarmıyım dıye aklımda supheler oluyor cekıste hızlanmada hıssedıyormusun lastıgın buyuklugunu agır gelıyormu
vallahi, hiç zorlanmadan 160'a çıkabiliyor bu haliyle.
birlikte seyahat ettiğimiz arkadaşlar virajlarda motoru çok yatırdığımı söylüyor ama bana sanki limitlerine ulaşmamışım gibi geliyor. gerçi bunu deneme yanılma yöntemiyle bulmak istemem tabiki :)
bence lastiklerini henüz değiştirme. daha motorun tam olarak açılmışta sayılmaz, özellikle henüz uzun yol yapmadıysan. bence bu lastiklerle en az 10 - 12bin km yol yap, ondan sonra değiştir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:48 ----------
hocam resimleri falan yokmu
koysanda biryere bi baksam nasıl oluyor
150 70 17 yi gözümde canlandıramıyorum lastikten pek anlamadığım için
150 / 70 - 17'i takmani tavsiye etmem. bu lastik çok kalın ve geniş. ekstra bir getirsi olmayacaktır ama kalın yanaklı olduğundan sürüşünü olumsuz etkileyecektir. 150 / 60 olabilir ama bu boyuttaki lastikte zincir korumasını teğet geçiyor.
140'lık arka lastik:
http://img40.imageshack.us/img40/8893/arkalastik.jpg
bu fotoğrafta fazla anlaşılmıyor ama yakından bakınca 130'luk lastiğe göre azda olsa fark var.
bence bu kadar takılmayın lastiğin 130'luk olmasına sonuçta hiçbir zaman 130'luk lastiğin limitini zorlamıyoruz.
sapo
18 Haziran 2011, 03:55
@sapo:
iki ayrı ampul var. kısa sol, uzun sağ olarak yanıyor.
tek çıkışlı tek ampullu xenonu alıp kısa hüzmeye taktırdım (sola).
uzun için yanan sağ ampul yine halojen olarak kaldı (orjinal sarı renk olarak).
burda dikkat edilmesi gereken şey; kısa far, marşa bastığımız anda devreye giriyor.
motoru çalıştırmak için marşa bastığımız anda xenon devreye girerken kısa bir süre 100watt gibi bir güç çekiyor, ardından aydınlatmayı tam olarak yapmaya başladığında 35watt'a düşüyor. (dediğin gibi ışıma tam olarak gerçekleşene kadar 5 saniye kadar bir süre geçiyor ve bu süre boyunca xenon fazla güç tüketiyor)
marş motoruyla birlikte xenon aynı anda devreye girdiğinde aküyü zorlayarak ömrünü kısaltabileceğinden çekindim ve xenon tesisatına bir açma kapama düğmesi eklettim, bunuda gidonda uygun bir yere yerleştirdik (bir ara fotoğrafını koyarım).
şimdi istediğim zaman xenonu, istediğim zaman uzun hüsmeyi ayrı ayrı yada aynı anda açabiliyorum. parkedip motoru stop etmeden önce xenonu kapatıyorum. motoru çalıştırmadan önce xenonun devrede olmadığından emin olduktan sonra marşa basıyorum.
xenon car power marka. almanya'da üretiliyor. türkiye'ye motoplus getirtiyor.
http://www.motoplus.com.tr/urun/79366600001/CarPower-Tekli-Xenon-H7
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:34 ----------
overcloud aydinlatici bilgi icin cok tesekkur ederim mesele tamamiyle anlasilmistir artik bana xenon ampulu alip montajini yapmak dusuyor zaten bu ara zamanim da bol yavas yavas takilirim.aslinda bu kawasaki farlari birbirinden ayirip icinede hem uzunlu hem kisali ampul koysaymis bizde cift xenon takip sellektor problemi yasamadan kullanabilirmisiz ama bu sefer de modifiyeciler ac kalacagi icin yapmamislar ..aslinda far reflektoru icine hem uzun hem kisa tarafina projektor de takilabilir her iki farida hem uzun hem de kisa olarak kullanmak icin.cunki projektor far tasinin icine isik vermiyor kendi reflektoru icinde oldugu icin ama bu seferde orijinalligi bozulacak hem karnim doysun hem pastam dursun olmuyor ikisinden birini tercih edecegiz.
overcloud
19 Haziran 2011, 02:31
aslında ampulerin çift flamanlı (uzun kısa aynı ampulde) olmaması daha iyi sonuç veriyor.
Şöyle düşün: 55/55watt çift flamanlı tek ampul atıyorum 1200lumen aydınlatma yapıyor. (uzunda yansa kısada yansa sürekli 1200lumen)
Bizde ise 55watt tek ampul atıyorum 1200 lümen aydınlatma yapıyor + uzun hüzmeyi devreye soktuğunda ikinci ampulden ekstradan 1200lümen takviye alıyorsun.
Soketler h4 olsaydı dediğin gibi motorlu xenon alınarak uzun kısa selektör için kullanılaiblirdi ama bu şekilde de yeterli oluyor :)
alacağın xenonun rengine karar verebildin mi?
sapo
19 Haziran 2011, 04:13
aslında ampulerin çift flamanlı (uzun kısa aynı ampulde) olmaması daha iyi sonuç veriyor.
Şöyle düşün: 55/55watt çift flamanlı tek ampul atıyorum 1200lumen aydınlatma yapıyor. (uzunda yansa kısada yansa sürekli 1200lumen)
Bizde ise 55watt tek ampul atıyorum 1200 lümen aydınlatma yapıyor + uzun hüzmeyi devreye soktuğunda ikinci ampulden ekstradan 1200lümen takviye alıyorsun.
Soketler h4 olsaydı dediğin gibi motorlu xenon alınarak uzun kısa selektör için kullanılaiblirdi ama bu şekilde de yeterli oluyor :)
alacağın xenonun rengine karar verebildin mi?
valla simdi bi-xenon diye bir sistem cikarmislar ayni ampulun icinde metal bir parca vasitasiyla tek flaman kullanilarak iki islevi birden yerine getiriyorlarmis tek flaman hem uzun hem kisa ..uzun kisa gecisleri arasinda metal parca pozisyon degistirerek isigin yonunu degistiriyormus.ben fari komple sokup reflektorun icine melek gozlu projector takmayi dusunuyorum boylece reflektorun icine hic isik vermeden sadece projektorlerden faydalanarak cift fari ayni anda calistirip kisa olarak kullanmak istiyorum uzuna gececegim zaman ise yine cift far uzun olarak calisacak bu bi-xenon sistemi sayesinde amerikada bir kuzen var hanim tarafindan nunla irtibata gecip daha detayli bilgi adiktan sonra kar zarar hesabini yapip islemlere baslicaz insallah son olarakta size detayli fotolu ve videolu bir aciklama yapacagim..
ninja_omer
19 Haziran 2011, 21:05
bulut tam sana göre bir site buldum belki daha öncedende bakmış olabilirsin ama:) sport touring camla ilgili yabancı bir sitede GPS cihazıyla beraber montajını yapmışlar. mutlak bak istedim hiç yoktan bir fikrin olur motorda nasıl durduğuyla ilgili:cat: http://www.sport-touring.net/forums/index.php?topic=37060.0
overcloud
19 Haziran 2011, 23:33
biliyorum bunu ya.. o ön camı almak istiyorum ama türkiye'ye getirmiyor hiçbir firma :(
kefeeee
19 Haziran 2011, 23:48
biliyorum bunu ya.. o ön camı almak istiyorum ama türkiye'ye getirmiyor hiçbir firma :(
kardeşim ben sana ayarlarım yeşil olmaması şartıyla :mrgreen:
GPrusa
20 Haziran 2011, 00:55
biliyorum bunu ya.. o ön camı almak istiyorum ama türkiye'ye getirmiyor hiçbir firma :(
O sayfayı ben daha önce görmüştüm ama touring cam takıldıktan sonra göstergelerin cama kötü bir yansıması olmuş. Belki film falan da düşünülebilir. Bir de GPS'in montaj plakası takılmadan önce siyaha boyansa daha iyi olur.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO