PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

washburn24
11 Haziran 2011, 01:48
Dostum hyo gt250r'dan sonra ninja250r'a geçersen seni tatmin edecek tek şey motordaki parça kalitesi olur. Aralarında performans olarak çokta fark yok. Ninja biraz daha seri bir motordur ve oturma pozisyonu itibariyle hyosung'a göre daha rahattır ancak performans olarak 250cc'den sonra hemen hemen aynı performansı vereceği için seni tatmin etmeyebilir.

İlla daha güçlü bir motor almak istiyorsan ninja'nın 650'lik modelleri olan er6-f yada er6-n'e yönelmeni öneririm.

er6-f sport touring - er6-n ise naked modeldir. motor güçleri aynıdır, farklı olan tek şey görünüşleridir. er6-f ninja 250r'a benzer (eski kasaları).

Araştırdığım kadarıyla 650cc çift silindir motosikletler arasında en ekonomik olanlarıdır. Motor yağı olarak ninja ve gt250r gibi 1.7lt yağ aldığı için bakım masraflarıda seni sarsmaz, yakıt tüketimi ise 250cc bir motosikletten çokta fazla değildir. Motor torku ise oldukça iyidir, hatta 600'luk bir fazer'dan azda olsa daha yüksektir.

bir 600F'i ağır bakıma aldığında kaliteli 4lt yağ ve 4 adet buji için dünyanın parasını verirsin ama er6 için vereceğin yağ parası 70TL buji parasıda 35 bilemedin 40tl'dir.

er6 forumlarına bakmanı tavsiye ederim.

oncelikle verdigin bilgiler icin cok tesekkur ederim ninja nin hyosung tan performans olarak pek bir farki oldugunu dusunmuyorum zaten amacim da yuksek hiz degil. er6n-f i bende bayagi arastirdim er6 f e binme imkanim da oldu. er6 n gercekten hem gorunus olarak hemde hiz olarak hemde ekonomik olarak cok guzel ama olu bir piyasasi var ve kullanim tarzi olarak birkac deneyim sonunda naked motorun benlik olmadigina karar verdim. er6 f te dedigin gibi aslinda tam benlik motor ama onunda ikinci el piyasasi cok cok kisitli ve sekil olarak ta eski kasa oldugu icin pek icime sinmiyor.
sende biseyi begenmiyosun naparsan yap diyeceksiniz belki de haklisiniz ama motoru degistirmeyi dusunenler anlarlar benim durumumu secim yapmak, kaliteyi istemek, istedigin tarz olmasi, performans, gorunum, ekonomi v.s... :) malesef motor piyasasi da araba gibi degil secenekler cok kisitli o yuzden boyle bir hal icindeyim :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:46 ----------


Rica ederim, yanlış anlamadım merak etme :) Ninja'ya göre daha uygun olacağını düşündüğümü belirttim sadece. Karşılaştırma yapmışsın, biz de senden birşey öğrendik. Bunu düşünmemin sebebi de birçok Hyosung kullanıcısı arkadaşın yan sanayi ve kaliteli olmayan parçaları kullanıyor olması, örneğin 40 TL tutarındaki bir orginal parçaya bile pahalı demesi. Benden sana bir tavsiye daha, eğer istediğin fiyata bulamazsan, sıfırı düşün derim, 2 yıl kullanmayı düşünüyorsun çünkü. Aramıza katılırsan haber ver, memnun oluruz:cat: Bu arada Ninja, Hyosung'dan küçük durmuyor, Facebook grubumuzda ikisinin kafa kafaya resimleri var, oradan görebilirsin :)[COLOR="Silver"]



facebook ta ninja 250 ile bir cok grup var sizin grubun linkini atabilirmisin

red thunder
11 Haziran 2011, 01:53
facebook ta ninja 250 ile bir cok grup var sizin grubun linkini atabilirmisin

http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=199474079468

link bizim grubun linki...

washburn24
11 Haziran 2011, 01:59
gercekten te guzel bir grubunuz varmis boyle bi grup olusturdugunuz icin tebrik ederim sizi :) keske izmirde de bi kac ninja 250 kullanici olsa ama galiba hic yok :(

red thunder
11 Haziran 2011, 02:06
gercekten te guzel bir grubunuz varmis boyle bi grup olusturdugunuz icin tebrik ederim sizi :) keske izmirde de bi kac ninja 250 kullanici olsa ama galiba hic yok :(

Teşekkür ederiz ama İzmir'de olman bizimle olamayacağın anlamına gelmiyor, Adana'dan bile üyemiz var. :) Yolumuz düşer oralara veya senin yolun buralara düşer, buluşulur :)

sapo
11 Haziran 2011, 06:26
evet bende dedigin gibi bel ve ayaklara verdim yuku ellerde uyusma olmadi rahatti ama ayaklarla kalcada oldu bende her uyustugunda yani 100km de basliyordu mola verdim bacaklari havaya kaldirdim biraz hopladim zipladim kendime gelip devam ettim birde bu motorun termostatini degistiren kimse varmi sanki hic fan acmayacakmis gibi geliyor bana gerci aldigimdan beri daha kirmiziya gelmedi hararet ama sanki kirmiziya gelmeden acmasi lazim gibi geldi.

ben yogun trafikte 20 dakika boyunca 2 metre araliklarla durus yaptigim zamanlarda fan aciyor, ama hiz 50-60 km civarinda ise fan acmasi zor bir ihtimal ruzgar sogutma icin yeterli oluyor,,ama musuru arasira kontrol etmekte faydalidir tabiki..

Raikkonen666
11 Haziran 2011, 10:48
merhaba ben hyosung gt250r kullanicisiyim. su an motorumu satiyorum, aklimda cbr 600f var ama arkadaslarim hem fazla seri bir motor oldugunu hemde uni. de ogrenci oldugum icin masraflarinin beni zorlayacagini soylediler. ss tarzinda da 250 cc de pek bi sans yok honda 250r kullandim motor guzel ama isteklerimi karsilamiyor. dun aksamdan beridir:) ninja bakiyorum ama ikinci el piyasasi cok az ve satanlar da sifir fiyatina yakin para istiyorlar. size hem fiyat hakkindaki fikir goruslerinizi yada sizin ne kadara aldiginizi ve eger aranizda hyosung da kullanan olduysa ikisininin olumlu-olumsuz yonlerini kiyaslamasini isteyecegim. bi bakarsiniz bi anda hyo yu sattim ninja yi aldim deyip katilirim araniza:) simdiden cok tesekkurler..

Öncelikle merhaba washburn. Dünkü görüşmemizde bu konuyla ilgili biraz konustuk ve ben fikirlerimi ordada söyledim eski bir hyo kullanıcısı olarak. Yeni ninjamla henüz 800 km yaptım ve sana söyleyebileceğim şu hyo ile yaptığım 2000km ve çok daha fazlasına bedel sürüş keyfi, rahatlıkve konfor buldum diyebilrim. Ninjaya oturdugunda işcilik kalitesini sürerken hızlanmasını vs ancak kullanırsan anlarsın. Bence çok fazla farkı var ama bu kelimelerle pek anlatılır gibi değil. 600lük bir makinayla ninjayı kıyaslayamayız sonuc olarka çok farklı beklentileri olur. ama yok ben daha az benzin parası daha az sürat ve fazlası ziyan hemde görünüm olsun istiyorum dersen kesinlikle ihtiyacını karşılayan motor ninja olacaktır 250 sınıfında. Benim 4000 de bir hyo ile yaşadığım mekanik ve işcilik sounlarının hatta hesabı yok. herkeste oluyor diye birşey yok motora çamur atmıyorum bazılarıda 10.000 de bile olsa sııfr sorunlu kullanıyor. Ama ninja küçük durmuyor. bunu en iyi hyodan inip ona bindiğinde anlayacaksın. ve motorun daha sert görünümlü hiç olmasa deposunda kawasaki yazdığı için daha çok dikkat çekeceğini unutmamalısın.

kuzen84
11 Haziran 2011, 11:14
Arkadaşlar dün akşam güzel güzel turladım, her gitttiğim yerde acaip bir ilgi ama en sonunda motoruma nazar değdi ve garaja doğru sürerken sola devrildi :salut: Hasar olarak vites kolum yamuldu 1'e ve boşa geçmiyo.. :pale: Sabah şirkete sürekli ikinci viteste kaldırarak getirdim, karşıma bi rampa çıkacak diye ödüm koptu ama geldim çok şükür.. Hasar ne olabilir yardımcı olurmusunuz?

noon
11 Haziran 2011, 13:00
Arkadaşlar dün akşam güzel güzel turladım, her gitttiğim yerde acaip bir ilgi ama en sonunda motoruma nazar değdi ve garaja doğru sürerken sola devrildi :salut: Hasar olarak vites kolum yamuldu 1'e ve boşa geçmiyo.. :pale: Sabah şirkete sürekli ikinci viteste kaldırarak getirdim, karşıma bi rampa çıkacak diye ödüm koptu ama geldim çok şükür.. Hasar ne olabilir yardımcı olurmusunuz?

Gecmıs olsun bana aynı sey olsa otururr aglardım herhalde :/

kuzen84
11 Haziran 2011, 13:05
Gecmıs olsun bana aynı sey olsa otururr aglardım herhalde :/

Çok teşekkür ederim dokunsalar ağlayacak moddayım zaten içim sıkılıyo :salut:

forewer
11 Haziran 2011, 13:22
Çok teşekkür ederim dokunsalar ağlayacak moddayım zaten içim sıkılıyo :salut:

Geçmiş olsun, sana bişey olmadıysa canını sıkmana değmez. Eğer güvendiğiniz tanıdık bir ustanız yoksa Ulusan motora gidin bi hasar tespiti yaptırın ihtiyacınız olan parça veya parçaları burada yazın sonra yardımcı olalım. Buradan hasarınız hakkında bişey söylemek zor olur. 2. vites ile debriyaja hassas davranırsan her yerde kalkabilirsin.:cat:

kuzen84
11 Haziran 2011, 13:48
Geçmiş olsun, sana bişey olmadıysa canını sıkmana değmez. Eğer güvendiğiniz tanıdık bir ustanız yoksa Ulusan motora gidin bi hasar tespiti yaptırın ihtiyacınız olan parça veya parçaları burada yazın sonra yardımcı olalım. Buradan hasarınız hakkında bişey söylemek zor olur. 2. vites ile debriyaja hassas davranırsan her yerde kalkabilirsin.:cat:

Allah'a çok şükür bende bişey yok ben motorun yanındaydım yürütüyodum, düşürmemek için çok direndim ama sanırım vücut geliştirme yapmam lazım birazcık :P Birazdan Ulusandaki Özgür hocanın yanına götürücem motoru, inşallah sadece vites kolu hatalıdır.. Parçalarla ilgili yazarım buraya teşekkürler..

overcloud
11 Haziran 2011, 14:35
geçmiş olsun.

motoru devrilmekten kurtaramıyorsan acımadan yere bırakmalısın, önemli olan sana bir şey olmaması. bir arkadaşımız ninja bir diğeri ise gt250r ile olduğu yerde dururken motoru devirerek ayaklarını kırmışlardı, bu yüzden sana bir şey olmadığı için şanslısın. buda nazar boncuğu olsun.

vites kolunu dert etme. benimkide ayağıma göre uygun değidli. boru anahtarıyla bir güzel dışa doğru büktük :)

motoru 2 de kaldırcam diye uğraşıp debriyajına zarar verme. al eline bir boru anahtarı, yada bir kurbağcık pedalı tutarak dışa doğru bük :)

Tabi yaptıracak başkasınıda bulabilirsin ama her zaman yolda kaldığında sana yardım edebilecek birileri olmayabilir, buda sana tecrübe olur :cat:

Raikkonen666
11 Haziran 2011, 14:47
Arkadaşlar dün akşam güzel güzel turladım, her gitttiğim yerde acaip bir ilgi ama en sonunda motoruma nazar değdi ve garaja doğru sürerken sola devrildi :salut: Hasar olarak vites kolum yamuldu 1'e ve boşa geçmiyo.. :pale: Sabah şirkete sürekli ikinci viteste kaldırarak getirdim, karşıma bi rampa çıkacak diye ödüm koptu ama geldim çok şükür.. Hasar ne olabilir yardımcı olurmusunuz?


Çok geçmiş olsun dostum ama sana birşey olmadıysa hiçbirşey onemli değil merak etme. yaptırınca için hiç acıamyacak ve tecrübe olmuş olacak sana. Aman dikkat kendine iyi bak sonraki sürüşlerin için

kuzen84
11 Haziran 2011, 15:01
geçmiş olsun.

motoru devrilmekten kurtaramıyorsan acımadan yere bırakmalısın, önemli olan sana bir şey olmaması. bir arkadaşımız ninja bir diğeri ise gt250r ile olduğu yerde dururken motoru devirerek ayaklarını kırmışlardı, bu yüzden sana bir şey olmadığı için şanslısın. buda nazar boncuğu olsun.

vites kolunu dert etme. benimkide ayağıma göre uygun değidli. boru anahtarıyla bir güzel dışa doğru büktük :)

motoru 2 de kaldırcam diye uğraşıp debriyajına zarar verme. al eline bir boru anahtarı, yada bir kurbağcık pedalı tutarak dışa doğru bük :)

Tabi yaptıracak başkasınıda bulabilirsin ama her zaman yolda kaldığında sana yardım edebilecek birileri olmayabilir, buda sana tecrübe olur :cat:

Çok teşekkür ederim..
Bende hep nazar boncuğu diye düşünerek teskin ediyorum kendimi, çünkü aldığımdan beri çevremden motoruma öyle bir ilgi varki :)

Zaten herşeyi mümkün olduğunca kendim yapmaya çalışıyorum dediğiniz gibi her zaman yardım edecek birileri olmayabilir.. Tek sorunum düşürdüğümde kaldıramıyorum :cherry: Ama sağolsun sevdiğim bi arkadaş gelicek şimdi birlikte ulusana gidicez.. Ve dediğiniz gibi dışa doğru bükücez gidene kadar idare etsin, başka bi sorun varmı öğrenip rahatlayayım, bu sefer debriyajıma da zarar vermeyeyim..

Bu motosiklet hep tecrübe işi deniyo ya insan yaşadıkca daha çok anlıyo, sorunları çözmek bi yana kullanırken dahi her geçen gün dönüşler bile değişiyo :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:58 ----------


Çok geçmiş olsun dostum ama sana birşey olmadıysa hiçbirşey onemli değil merak etme. yaptırınca için hiç acıamyacak ve tecrübe olmuş olacak sana. Aman dikkat kendine iyi bak sonraki sürüşlerin için

Mutlaka önemli olan bana bişey olmaması.. Yollarda gerçekten çok dikkat etmeye çalışıyorum paranoyak gibiyim.. Bi yapılsa rahatlıycam şu an motorumu bile silemiyorum bi acaip oldum :mrgreen: Kendime güvenim iyice geldiğinde de bu dikkati bırakmıycam inşallah hergün neler duyuyoruz.. Teşekkür ederim hepimiz için çok dikkatli ve kazasız sürüşler dileğiyle!

washburn24
11 Haziran 2011, 15:18
Öncelikle merhaba washburn. Dünkü görüşmemizde bu konuyla ilgili biraz konustuk ve ben fikirlerimi ordada söyledim eski bir hyo kullanıcısı olarak. Yeni ninjamla henüz 800 km yaptım ve sana söyleyebileceğim şu hyo ile yaptığım 2000km ve çok daha fazlasına bedel sürüş keyfi, rahatlıkve konfor buldum diyebilrim. Ninjaya oturdugunda işcilik kalitesini sürerken hızlanmasını vs ancak kullanırsan anlarsın. Bence çok fazla farkı var ama bu kelimelerle pek anlatılır gibi değil. 600lük bir makinayla ninjayı kıyaslayamayız sonuc olarka çok farklı beklentileri olur. ama yok ben daha az benzin parası daha az sürat ve fazlası ziyan hemde görünüm olsun istiyorum dersen kesinlikle ihtiyacını karşılayan motor ninja olacaktır 250 sınıfında. Benim 4000 de bir hyo ile yaşadığım mekanik ve işcilik sounlarının hatta hesabı yok. herkeste oluyor diye birşey yok motora çamur atmıyorum bazılarıda 10.000 de bile olsa sııfr sorunlu kullanıyor. Ama ninja küçük durmuyor. bunu en iyi hyodan inip ona bindiğinde anlayacaksın. ve motorun daha sert görünümlü hiç olmasa deposunda kawasaki yazdığı için daha çok dikkat çekeceğini unutmamalısın.

goruslerin icin cok saol iyice icim isinmaya basladi ninja ya :) umarim ninja yi alirim ama alamazsam bile de bundan sonra sizin topicteyim :)

red thunder
11 Haziran 2011, 15:25
Arkadaşlar dün akşam güzel güzel turladım, her gitttiğim yerde acaip bir ilgi ama en sonunda motoruma nazar değdi ve garaja doğru sürerken sola devrildi :salut: Hasar olarak vites kolum yamuldu 1'e ve boşa geçmiyo.. :pale: Sabah şirkete sürekli ikinci viteste kaldırarak getirdim, karşıma bi rampa çıkacak diye ödüm koptu ama geldim çok şükür.. Hasar ne olabilir yardımcı olurmusunuz?

Çok geçmiş olsun, bu tarz durumlar hepimizin başına gelebiliyor maalesef. Vites kolu düzeltilebilir bir parça, ancak düzeltirken çok zorlamadan, metali yormadan yaparsanız daha iyi olur eğer kendiniz düzeltecekseniz.

Bir de, eğer motoru tutamayacak noktada isen, yavaşça bırak yere, tutmak isterken bele çok fazla ağırlık veriliyor ve sakatlık riski oluyor. O kadar göze ve nazara göre kolayca yapılabilecek bir hasar almış olmak da nispeten sevindirici, elbette keşke olmasaydı:mrgreen:

Krenajsız ve koruma demiri olan bir motosiklet sürücüsü tanıdığın varsa, ondan rica edip kaldırma tekniği çalışabilirsin. Elbette bacaklarının kuvvetli olması gerekecek bunun için ama her halükarda motosiklet kullanırken ağırlığı bacaklarımıza verdiğimiz ve depoyu sıktığımız için bu detaya dikkat etmen gerekiyor.

kuzen84
11 Haziran 2011, 16:18
Çok geçmiş olsun, bu tarz durumlar hepimizin başına gelebiliyor maalesef. Vites kolu düzeltilebilir bir parça, ancak düzeltirken çok zorlamadan, metali yormadan yaparsanız daha iyi olur eğer kendiniz düzeltecekseniz.

Bir de, eğer motoru tutamayacak noktada isen, yavaşça bırak yere, tutmak isterken bele çok fazla ağırlık veriliyor ve sakatlık riski oluyor. O kadar göze ve nazara göre kolayca yapılabilecek bir hasar almış olmak da nispeten sevindirici, elbette keşke olmasaydı:mrgreen:

Krenajsız ve koruma demiri olan bir motosiklet sürücüsü tanıdığın varsa, ondan rica edip kaldırma tekniği çalışabilirsin. Elbette bacaklarının kuvvetli olması gerekecek bunun için ama her halükarda motosiklet kullanırken ağırlığı bacaklarımıza verdiğimiz ve depoyu sıktığımız için bu detaya dikkat etmen gerekiyor.

Zaten hep tecrübe diyoruz ya düşürmemek için bacağımı dayamıştım sonra baya bi ağrıdı ama şükür kırılma noktasına gelmedi, bundan sonra yavaşca bırakırım öyle bi durum olursaki inşallah olmaz.. Eğitim aldığımda bu kaldırma için çalışmıştım ve kaldırabilmiştim ama kendi motorum olunca elim ayağım titredi beceremedim sanırım :)

Bu arada topicdeki dayanışma ve iyi dilekleriniz için herkese ayrı ayrı teşekkür ederim :wiinkk:

red thunder
11 Haziran 2011, 16:27
Öncelikle merhaba washburn. Dünkü görüşmemizde bu konuyla ilgili biraz konustuk ve ben fikirlerimi ordada söyledim eski bir hyo kullanıcısı olarak. Yeni ninjamla henüz 800 km yaptım ve sana söyleyebileceğim şu hyo ile yaptığım 2000km ve çok daha fazlasına bedel sürüş keyfi, rahatlıkve konfor buldum diyebilrim. Ninjaya oturdugunda işcilik kalitesini sürerken hızlanmasını vs ancak kullanırsan anlarsın. Bence çok fazla farkı var ama bu kelimelerle pek anlatılır gibi değil. 600lük bir makinayla ninjayı kıyaslayamayız sonuc olarka çok farklı beklentileri olur. ama yok ben daha az benzin parası daha az sürat ve fazlası ziyan hemde görünüm olsun istiyorum dersen kesinlikle ihtiyacını karşılayan motor ninja olacaktır 250 sınıfında. Benim 4000 de bir hyo ile yaşadığım mekanik ve işcilik sounlarının hatta hesabı yok. herkeste oluyor diye birşey yok motora çamur atmıyorum bazılarıda 10.000 de bile olsa sııfr sorunlu kullanıyor. Ama ninja küçük durmuyor. bunu en iyi hyodan inip ona bindiğinde anlayacaksın. ve motorun daha sert görünümlü hiç olmasa deposunda kawasaki yazdığı için daha çok dikkat çekeceğini unutmamalısın.

Akşam anlattığın, Hyo ile yaşadağın istop etmeme anını, sabah ofiste anlattım. Sayende güne çok enerjik ve neşeli başladık :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Tekrar teşekkür ederiz efem :cat::mrgreen:

neverless
11 Haziran 2011, 16:55
Benimde moturum geldi. Şu an 111 km'de daha önce trafik tecrübem olmadığı için şuan full koruma semtimde geziyorum. Her gün yaklaşık 20km amaçsızda olsa turluyorum. Bir sorum olucak tecrübeli arkadaşlara. Yan aynalar tam olarak nasıl ayarlanmalı ben kalıplı biri olduğum için sağ şerit ve sol şeritte olan arabaları görebiliyorum ama arkamdaki aracı dirseğim kapatıyor ayarladığım şekilde. Birde arabadan sonra aynalar çok ufak geldi ciddi bir görüş kısıtlığı var nasıl bir çözüm bulabilirim?

red thunder
11 Haziran 2011, 17:00
Benimde moturum geldi. Şu an 111 km'de daha önce trafik tecrübem olmadığı için şuan full koruma semtimde geziyorum. Her gün yaklaşık 20km amaçsızda olsa turluyorum. Bir sorum olucak tecrübeli arkadaşlara. Yan aynalar tam olarak nasıl ayarlanmalı ben kalıplı biri olduğum için sağ şerit ve sol şeritte olan arabaları görebiliyorum ama arkamdaki aracı dirseğim kapatıyor ayarladığım şekilde. Birde arabadan sonra aynalar çok ufak geldi ciddi bir görüş kısıtlığı var nasıl bir çözüm bulabilirim?

Hayırlı uğurlu olsun yeni motorun, dilerim her zaman full korumayls ve kazasız belasız dolaşırsın :cat: Yan aynaları sonuna kadar açabilirsin, hala arkanı görememe gibi bir sorun varsa dirseklerini veya başını oynatıp kontrol edebilirsin, o da olmazsa ayna uzatma aparatı kullanabilirsin :)

overcloud
11 Haziran 2011, 17:25
Benimde moturum geldi. Şu an 111 km'de daha önce trafik tecrübem olmadığı için şuan full koruma semtimde geziyorum. Her gün yaklaşık 20km amaçsızda olsa turluyorum. Bir sorum olucak tecrübeli arkadaşlara. Yan aynalar tam olarak nasıl ayarlanmalı ben kalıplı biri olduğum için sağ şerit ve sol şeritte olan arabaları görebiliyorum ama arkamdaki aracı dirseğim kapatıyor ayarladığım şekilde. Birde arabadan sonra aynalar çok ufak geldi ciddi bir görüş kısıtlığı var nasıl bir çözüm bulabilirim?

Aynı sorunu motosiklete binmeye ilk başladığım zamanlar bende yaşıyordum.

Aynaları ayarlarken ellerimi gidona uzatıp (sürüş pozisyonundaki gibi) dirseklerime göre ayarlıyorum. eğer açı çok dar oluyorsa aynayı biraz dışa açıyorum ancak çok açtığın zaman da yan şerittteki görüş alanı azalıyor (geriyi yeterince iyi göstermiyor).

Ne yaparsam yapayım hiçbir zaman tam arkamdaki bir otomobili dirseklerimi içeri bükmeden görebilecek şekilde ayarlayamadım ancak sürüş esnasında şeritte kendini doğru yerde konumlandırarak bunun üstesinden gelebilirsin (eğer arkadaki araç çok yakından takip etmiyorsa).

Bu arada aynaları sadece yan olarak değil, dik olarakta ayarlamayı deneyebilirsin, bazen iyi sonuç veriyor.

Hiç bir şekilde ayar tutturamıyor yada kendini güvende hissetmiyorsan yuvarlak kör nokta aynalarından alabilirsin.

http://www.motoplus.com.tr/urun/78390000027/360-Derece-Kor-Nokta-Aynasi

Bu arada tali yol bağlantılarından çıkarken anayoldan arkadan gelen araçları görmek için (eğer ana yola sağdan bağlanıyorsam) sol elimi gidondan bırakıp vücudum ile geriye bakıyorum. Eğer soldan ana yola bağlanıyorsam ellerimi gidondan ayırmayıp totoyu hafif sola kaydırarak sağ arkadan gelen araçlara bakıyorum. Uzun lafın kısası aynalar hiçbir zaman tam anlamıyla yeterli olmuyor.

http://www.motosiklet.net/forum/surus-teknikleri/73541-kor-nokta-kontrolu-ve-cikis-vererek-yola-katilma.html

Raikkonen666
11 Haziran 2011, 19:29
Akşam anlattığın, Hyo ile yaşadağın istop etmeme anını, sabah ofiste anlattım. Sayende güne çok enerjik ve neşeli başladık :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Tekrar teşekkür ederiz efem :cat::mrgreen:

Abi tam efsane ya hehe :) ayakkabı abi işte gayet açık ve nett:))

noon
11 Haziran 2011, 19:57
Cok merak ettııgıım bı sorun var cavabı ıcın sımıdıden tesekkurler
overcloud un resımınde on farın sagı yanıyo solu yanmmıyo;
1) Tek taraflımı ısık yoksa ıkıı tanemı (yanı 2ampul mu var ıcınde bı sagda bı solda) yoksa bı tanemı var
2) Her nınjada boylemı on far (ısık acısından)

HiAxiSheytan
11 Haziran 2011, 20:20
Arkadaşlar dün akşam güzel güzel turladım, her gitttiğim yerde acaip bir ilgi ama en sonunda motoruma nazar değdi ve garaja doğru sürerken sola devrildi :salut: Hasar olarak vites kolum yamuldu 1'e ve boşa geçmiyo.. :pale: Sabah şirkete sürekli ikinci viteste kaldırarak getirdim, karşıma bi rampa çıkacak diye ödüm koptu ama geldim çok şükür.. Hasar ne olabilir yardımcı olurmusunuz?

Geçmiş olsun bununla kurtarmışsın gerisi mühim değil halledilir.

red thunder
11 Haziran 2011, 20:36
Cok merak ettııgıım bı sorun var cavabı ıcın sımıdıden tesekkurler
overcloud un resımınde on farın sagı yanıyo solu yanmmıyo;
1) Tek taraflımı ısık yoksa ıkıı tanemı (yanı 2ampul mu var ıcınde bı sagda bı solda) yoksa bı tanemı var
2) Her nınjada boylemı on far (ısık acısından)

Supersportlarda tek lamba kısa fardır, çift yanınca uzunlar açık oluyor. Özeti bu...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:34 ----------


Abi tam efsane ya hehe :) ayakkabı abi işte gayet açık ve nett:))

Gözümüzden yaş geldi valla :))))) Üstünden inebilsen zaten dediğini yaparsın ama o da olmuyor ki :))))

mevlutgs
11 Haziran 2011, 21:33
abiler plaka iptalini bulamıyorum:(

tutku1982
12 Haziran 2011, 01:04
Geçmiş olsun, sana bişey olmadıysa canını sıkmana değmez. Eğer güvendiğiniz tanıdık bir ustanız yoksa Ulusan motora gidin bi hasar tespiti yaptırın ihtiyacınız olan parça veya parçaları burada yazın sonra yardımcı olalım. Buradan hasarınız hakkında bişey söylemek zor olur. 2. vites ile debriyaja hassas davranırsan her yerde kalkabilirsin.:cat:

almadın mandayı panda gibi dolaştıryon ninjaların üstünde bizi sayende ankara yapıp gelecektik:queen::queen::queen:

forewer
12 Haziran 2011, 01:11
almadın mandayı panda gibi dolaştıryon ninjaların üstünde bizi sayende ankara yapıp gelecektik:queen::queen::queen:

ulen sorma yaa :( dur bakalım belki yaz sonunda olabilir

tutku1982
12 Haziran 2011, 01:31
ulen sorma yaa :( dur bakalım belki yaz sonunda olabilir

hayırlısı dosttum ama pilotun benim unutma:cat:

noon
12 Haziran 2011, 10:40
abiler plaka iptalini bulamıyorum:(

Abı bıkac arka sayfada lınk ı var overc. Paylasmıstı

mevlutgs
12 Haziran 2011, 14:17
abi bulamıyorum :(:( kawiforumdada yok:(:(

overcloud
12 Haziran 2011, 14:48
Nasıl bir çalışma var yahu :) 60'lı sayfalarda kawasaki forumlarından yapılan bir sürü alıntı var kuyruk iptaliyle ilgili :cat:

Katlanabilir plakalık yapıyorsanız o ayrı tabi :P


Buyrun kuyruk kesmeden plakalık iptali, defalarca paylaşıldı burda. Soran arkadaşlar üşenmeyip arka sayfalarada bakınız :P

http://www.kawiforums.com/ninja-250r/121552-targa-no-cut-fender-eliminator-diy.html

Ninja için yapılan diğer modlar ve benzin deposundan gelen sesi kesmek için yapılan mod. -kawa forumlarından alıntı-

http://www.kawiforums.com/ninja-250r/108573-2008-ninja-250-mod-diy-faq.html

Spor touring ön cam:
http://www.sport-touring.net/forums/index.php?topic=37060.0

http://www.kawiforums.com/ninja-250r/133159-ninja-250r-new-sport-touring-windshield-zero-gravity-pics.html

Yan çantalar:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/89064-ninja-250r-nasil-spor-touring-yapilir.html


Burada................

qrkmtp
13 Haziran 2011, 03:03
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba.Burası tanışma bölümü olmadığını biliyorum ancak sizlere bir iki sorum olucak.forumunuzu 2 aydır takip ediorum cbr 250r almayı düşünürken ninjaya karar kıldım.ilk kullandığım motor cbf 150 idi.yaklaşık bir 7000km yaptım.Sizce bu motordan sonra ninjada çok zorlanırmıyım?boyum 1.70 kilom 60 sizce motoru rahat kullanabilirmiyim?Uzun yol için motoru değiştirmeyi düşünüorum.Uzun yolda bir sıkıntı çekermiyim? Son olarak da 2.el bir ninjadan pişman olma oranım nedir zira şuan 2.el temiz bir motor arıorum.Tüm yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.

__sArSıLmAz__
13 Haziran 2011, 10:30
öncelikle kuzen84 arkadaşımıza geçmiş olsun diyorum

qrkmtp arkadaşım,ben herzaman söylüyorum bu motor başlangıç motoru değil ama sen cbf 150 ile yeterince yol katetmişsin,uzun yol da düşünüyosun ve ninja 250r senin için tam bir biçilmiş kaftandır,almanı tavsiye ederim,paran varsa sıfır al param yetmez dersende ikinci el al bukadar basit...

kuzen84
13 Haziran 2011, 11:20
Sn.Sarsılmaz teşekkür ederim öncelikle.. Şükürler olsunki bi arkadaşımın sadece vites kolunu dışa doğru bükmesiyle sorunum çözüldü, eskisinden bi farkı kalmadı, nasıl mutlu oldum anlatamam :mrgreen:

Bence alacağınız motorun büyüklüğü göreceli bi kavram yani herkese göre değişir..Kimisi kendini daha kısa sürede yetiştirir kimisi uzun sürede.. Ben bu motorla başlangıç yaptım ama önce eğitim aldığım için herhangi bir zorlanma yaşamadım.. Size kesinlikle daha büyük cc kullanın gibi bi tavsiyede bulunamam elbet ama kendinizi hazır hissediyorsanız ve eğer şansınız varsa bi kerelik bi deneyin derim.. Sonuçta 150 cclik bi motorla da tecrübeniz var.. Uzun yol için kesinlikle tavsiye ederim dün ben aralıksız 270 km yol yaptım en ufak bi yorgunluğum veya vücudumda bi ağrı yok..

__sArSıLmAz__
13 Haziran 2011, 11:51
sağolsunlar diğer arkadaşlar yardımcı olmuşlar,bize söyliycek bişey kalmamış,vites kolu muhtemelen içe göçmüştür,onu elinle tut ve dışa doğru çek,çok fazla çekme kırılmasın ( bende 5 sene önce ilk cbr mi aldığımda motoru ilk aldığım gün 10 la giderken sola devirdim tamda dururken,aynı benimde vites içine girmişti ama yoldan geçen motordan anlayan birisi vitesi eliyle tutup dışa çekmişti...

kuzen84
13 Haziran 2011, 12:10
sağolsunlar diğer arkadaşlar yardımcı olmuşlar,bize söyliycek bişey kalmamış,vites kolu muhtemelen içe göçmüştür,onu elinle tut ve dışa doğru çek,çok fazla çekme kırılmasın ( bende 5 sene önce ilk cbr mi aldığımda motoru ilk aldığım gün 10 la giderken sola devirdim tamda dururken,aynı benimde vites içine girmişti ama yoldan geçen motordan anlayan birisi vitesi eliyle tutup dışa çekmişti...

Ben de garaja sokarken bi an tutamadım mecburen yavaşca yere bıraktım :) Zaten bu motoru garaja götürüp getirmeyi öğrenene kadar kas yaptım :P Benim elle düzeltilecek durumda değildi uğraştım biraz ama arkadaş boru anahtarıyla düzeltti hemen.. Sağolsun burdaki arkadaşlarda çok yardımcı oldular, nazar oldu napalım oluyo böyle şeyler :wiinkk:

__sArSıLmAz__
13 Haziran 2011, 12:25
sen yine benden iyiymişsin,aklıma 4-5 sene önceki acemilik günlerim geldi :queen:

apartmanımızın bahçesinde 2 metrelik bi rampa var,tabi ozamanlar bende cbr 125 var,sene 2006,çok dik bi yokuş değil ama ben motoru sürerek oyokuştan ne çıkabiliyorum nede inebiliyorum :queen: hadi inerken problem yokta çıkarken devamlı ayakkabının altı kayar düşme tehlikesi yaşarım ter içinde kalırım,
bigünde motoru elimle yokuştan iterek çıkarmaya çalışıyorum,son 1 adım kaldı ama tüm gücüm bitti :queen: hemen yanımda bulunan duvar ve motor arasında sıkıştım kaldım motor tam devrilmedi duvar ve motor arasında sıkıştım kaldım :queen: ama sonra kendi mücadelelerimle problemi aştım :queen: şimdi aklıma geliyoda çok gülüyorum:queen::queen:

kuzen84
13 Haziran 2011, 12:42
Ben yine şanslıymışım demekki evin girişinde yokuş yok :) İlerde eminim gülücem bu hallerime,ilk gün garajdan çıkarırken tam 15 dk uğraştım ter içinde kalmıştım ::156:: İlk yokuşta durup kalkarken stop ettirdim ama panik yapmadım neyseki..

Bu arada arkadaşlar ben zincir yağı alıcam ipone.. Hangisini alayım ve bu yağı internetten alabileceğim bi site var mı yardımcı olur musunuz?

__sArSıLmAz__
13 Haziran 2011, 12:54
shell marka zincir yağını kesinlikle ve kesinlikle tavsiye etmem,zaten biçok site net ten zincir yağı satıyo,ben genelde castrol lube kullanıyorum

HiAxiSheytan
13 Haziran 2011, 13:40
Ben yine şanslıymışım demekki evin girişinde yokuş yok :) İlerde eminim gülücem bu hallerime,ilk gün garajdan çıkarırken tam 15 dk uğraştım ter içinde kalmıştım ::156:: İlk yokuşta durup kalkarken stop ettirdim ama panik yapmadım neyseki..

Bu arada arkadaşlar ben zincir yağı alıcam ipone.. Hangisini alayım ve bu yağı internetten alabileceğim bi site var mı yardımcı olur musunuz?

http://www.motoplus.com.tr/kategori/53/Spreyler


Burası da ipone yağ satan yerlerin genel listesi Ankaradakilerle telefondan görüşürsün.

http://iponeturkiye.com/index.php?option=com_content&view=article&id=85&Itemid=104

EruKING
13 Haziran 2011, 14:58
Ninjalar,


Haftalık perşembe toplantımız, Bakırköy İncirli Caddesindeki ''Cafemizz''

İncirli caddesi Çamlık hastanesini geçince sağ tarafta...

Tarih:16.06.2011 Perşembe Saat 20:00


NOT:

1 - Haftalık toplantılarımız perşembe günlerine alınmıştır!
2 - Haftalık Perşembe buluşmaları iş çıkışı toplantı olduğundan buluşma noktaları düzenlenmemektedir. Güzergah konusunda sıkıntı çekebilecek arkadaşlar varsa bizimle iletişime geçebilirler...

Tekeriniz düz bassın Ninjalar... Görüşmek üzere...

Ninja 250 R - İstanbul

kuzen84
13 Haziran 2011, 15:33
http://www.motoplus.com.tr/kategori/53/Spreyler


Burası da ipone yağ satan yerlerin genel listesi Ankaradakilerle telefondan görüşürsün.

http://iponeturkiye.com/index.php?option=com_content&view=article&id=85&Itemid=104

Motoru aldığım yerde varmış çok teşekkür ederim..

Yarın iş nedeniyle günübirlik İstanbul Yenibosna'da olucam..Keşke buluşma yarın olsaydı motorumla olmasada toplantıya katılıp sizlerle buluşma fırsatım olurdu.. :pale: Kısmet başka zamana inşallah!

overcloud
13 Haziran 2011, 21:39
Bolu seyahat planlarımız vardı bir ara ama iptal ettik. Ankara'dan Forewer'da gelecekti hatta. Eğer bir ara Bolu'ya gezi yaparsak belki ortak noktada buluşma şansı olabilir.

Zincir yağı için ben ipone'u çok pahalı buluyorum. Elf'i öneririm ama piyasada bulmak çok zor, ayrıca kısa zaman önce Sonax aldım ve oldukça kaliteli çıktı.

250tl'e otomatik zincir yağlama sistemi satıyorlar. Vakum ile çalıştığı için motor kapalıyken yağ akıtmıyor ve biyolojik yağ olduğu için çevreyi kirletmiyor. Zincir sürekli yağlı kaldığından ömrü artıyor. Motorlarını 0km alan arkadaşara tavsiye ederim, İstanbul'da alıp kullanan bir çok motorcu arkadaş var. Fakat Ankara'da taktırabileceğin bir yer var mı emin değilim. İlgini çekerse motoplus'ı arayıp bir sor. Gerçekten büyük kolaylık.

http://www.motoplus.com.tr/urun/70440001015/Scottoiler-vSystem-Otomatik-Zincir-Yaglama-Sistemi

forewer
13 Haziran 2011, 22:36
Arkadaşlar zincir için berner marka sıvı gres yağını öneririm. Çok yapışkan sağı solu kirletmiyor hem de çok uzun ömürlü. Linkini de göndereyim. 5000 km'dir kullanıyorum memnunum.

http://www.ucuzyedekparcam.com/SIVI-GRES-500-ML,PR-1910.html

orcax
14 Haziran 2011, 00:02
Ankaradaki arkadaslar bizde birgun toplansak biraz turlasak olmazmi :)

forewer
14 Haziran 2011, 00:31
Ankaradaki arkadaslar bizde birgun toplansak biraz turlasak olmazmi :)

Olmaz olur mu yawww.:cat:

orcax
14 Haziran 2011, 00:40
Olmaz olur mu yawww.:cat:

ben su an izmirdeyim ev tasiyorum ankaraya pazar gunu gibi gelicem konusur herkezin musait oldugu bir gun bulusuruz

HiAxiSheytan
14 Haziran 2011, 16:35
Ninjalar,


Haftalık perşembe toplantımız, Bakırköy İncirli Caddesindeki ''Cafemizz''

İncirli caddesi Çamlık hastanesini geçince sağ tarafta...

Tarih:16.06.2011 Perşembe Saat 20:00


NOT:

1 - Haftalık toplantılarımız perşembe günlerine alınmıştır!
2 - Haftalık Perşembe buluşmaları iş çıkışı toplantı olduğundan buluşma noktaları düzenlenmemektedir. Güzergah konusunda sıkıntı çekebilecek arkadaşlar varsa bizimle iletişime geçebilirler...

Tekeriniz düz bassın Ninjalar... Görüşmek üzere...

Ninja 250 R - İstanbul


Haftalık toplantımız için Perşembe günü Bakırköydeyiz. Anadolu yakasından gelecekler benimle irtibata geçebilirlerse hep beraber gideriz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:31 ----------


Motoru aldığım yerde varmış çok teşekkür ederim..

Yarın iş nedeniyle günübirlik İstanbul Yenibosna'da olucam..Keşke buluşma yarın olsaydı motorumla olmasada toplantıya katılıp sizlerle buluşma fırsatım olurdu.. :pale: Kısmet başka zamana inşallah!

Bu seferlik kısmet değilmiş diyelim. Tekrar İstanbula gelecek olursan önceden tarih bildir. Ninja İstanbul grubu olarak seni burada ağırlamaktan memnun oluruz.

Radlen
15 Haziran 2011, 03:06
http://img848.imageshack.us/img848/7900/radlen.jpg

Bir site buldum 2008 modeller için

http://www.rg-racing.com/browseBike/Kawasaki/ZX250_%28Ninja_250R%29/2008.aspx

Bilginize