Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
noon
09 Haziran 2011, 21:23
Motul mu ıpone mı ? Sen bılgılısın abı sureklı ondan kullaanalm bızde :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:29 ----------
Benim Ninja da bugün işteyken eve gönderilmiş, doğum günü hediyemi kendim aldım resmen.
Kazasız belesız surusler dılerım abı. Hayırlı olsun :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:31 ----------
Gecen kı gezı fotograflarına dıkkat ettm kımsenın motorunda performan egzoz yok ?
Arkapovıc ya da yoshımura fena gıbı gozukuyo ? Olumsuz bı durum mu oluyo yoksa ıstemmedınız ıcınmı degıstırmedınız ?
RastaRules
10 Haziran 2011, 01:00
Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin arkadaşım iyi günler de kullan. Facedeki gruba bekliyoruz. Cuma günü Acıbadem de toplanacağız müsaitsen bekleriz...
Teşekkür ederim, ilerleyen zamanlarda inş. ben de aranızda olacağım.
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullanmak nasip etsin Allah:cat:
Amin hocam, sağolun.
[/COLOR]
Kazasız belesız surusler dılerım abı. Hayırlı olsun :)[COLOR="Silver"]
Eyvallah teşekkürler.
Bugün dediğim gibi motosikleti plaka olmadan Üsküdar'a yollamışlar, neyse eve yakın motosikleti koyacak garaj ararken arkamızdan tanımadığım iki ergenin "Abi bu 600'lük mü?" sorusuna maruz kaldık.Bu tarz şeylerin ilk günden yaşanması normal midir?Bu henüz ilk motosikletim, daha neler yaşayabileceğim hakkında bi' öngörüsü olan var mı?
HiAxiSheytan
10 Haziran 2011, 01:09
Teşekkür ederim, ilerleyen zamanlarda inş. ben de aranızda olacağım.
Amin hocam, sağolun.
Eyvallah teşekkürler.
Bugün dediğim gibi motosikleti plaka olmadan Üsküdar'a yollamışlar, neyse eve yakın motosikleti koyacak garaj ararken arkamızdan tanımadığım iki ergenin "Abi bu 600'lük mü?" sorusuna maruz kaldık.Bu tarz şeylerin ilk günden yaşanması normal midir?Bu henüz ilk motosikletim, daha neler yaşayabileceğim hakkında bi' öngörüsü olan var mı?
Gayet normal dün akşam Red Thunder ben ve Burak isminde bir arkadaşımız buluştuk. Beni gören bir genç abi 600 lük mü diye sordu. Yine bir paket servis işi yapan arkadaş bu kaç beygir 600 lük mü vs... tarzı sorular sordu. Yani bunlar olağan şeyler motorun kendine has bir albenisi var. Karizmatik ilgiyi üstüne çekiyor.
EruKING
10 Haziran 2011, 01:09
Selam Ninjalar,
Haftalık Cuma Toplantımız bu hafta Acıbademdeki Gilan Cafe'de toplanıyoruz. İran yemeklerinin olduğu bir yer, istemeyenler için tost hamburger vs seçenekte bulunmaktadır. İş çıkışı bir toplantı olduğu için buluşma noktaları oluşturulmamıştır.
10.06.2011 Cuma Saat 20:00
Gilan Cafe http://gilancafe.com/
Görüşünceye dek şimdilik tekeriniz düz bassın. İyi sürüşler
Ninja 250 R - İstanbul
Herkese iyi geceler,
Hatırlatma amaçlı konuyu güncellemek istiyorum.
Etkinlik mesajları dışında foruma çok fazla birşey yazamıyorum ama grubumuzdaki abilerimiz kardeşlerimiz bizi aratmıyor sanırım. Yeni Ninjalarına kavuşan herkese hayırlı olmasını diliyorum. Kavuşmak isteyenlerede Allah en kısa zamanda nasip etmesi dileklerimle... Tüm arkadaşlara kazasız belasız sürüşler dilerim...
HiAxiSheytan
10 Haziran 2011, 01:12
Herkese iyi geceler,
Hatırlatma amaçlı konuyu güncellemek istiyorum.
Etkinlik mesajları dışında foruma çok fazla birşey yazamıyorum ama grubumuzdaki abilerimiz kardeşlerimiz bizi aratmıyor sanırım. Yeni Ninjalarına kavuşan herkese hayırlı olmasını diliyorum. Kavuşmak isteyenlerede Allah en kısa zamanda nasip etmesi dileklerimle... Tüm arkadaşlara kazasız belasız sürüşler dilerim...
Evet arkadaşlar yarın Acıbademde Gilan Cafe de buluşuyoruz. Yarın katılımın yüksek olduğu yeni arkadaşların da aramıza katılacağı bir buluşma olur.
overcloud
10 Haziran 2011, 01:13
Bugün dediğim gibi motosikleti plaka olmadan Üsküdar'a yollamışlar, neyse eve yakın motosikleti koyacak garaj ararken arkamızdan tanımadığım iki ergenin "Abi bu 600'lük mü?" sorusuna maruz kaldık.Bu tarz şeylerin ilk günden yaşanması normal midir?Bu henüz ilk motosikletim, daha neler yaşayabileceğim hakkında bi' öngörüsü olan var mı?
Öncelikle hayırlı olsun.
Ne renk aldın bilmiyorum ama benim başıma gelenler genelde şu şekilde oluyor:
Yeşil renk dikkat çektiği için motor park halindeyken insanlar sürekli fotoğraf çektiriyorlar. Yanına geçiyorlar, üzerine oturmaya çalışıyorlar (alarm bu konuda faydalı), küçük cocuklar her yerini kurcalıyor (park halinde sağ ön sinyalimi 4 kere kırdı bacaksızlar). Yolda durdurup fotoğraf çektirenler de oluyor. Bunun dışında trafikte seninle yarışmaya çalışan arabalı apaçiler oluyor.
Abi bu motor kaçlık?
Abi bu motor 600'luk mu?
Bunlar kaç para?
Farlardan biri yanmıyor.
Kaç yapıyo bunlar?
200 yapıyor mu?
Egzostu orijinal mi?
Motoru aldığım ilk zamanlarda otoparklara ciddi ciddi para vermeyi düşünüyordum. Şu an park ettiğim yerlere çok dikkat ediyorum. iş yerine gittiğimde ise 15TL'e aldığım lastikli yatak çarşafını üzerine seriyorumki insanlar kurcalamasın diye.. Çarşafı çift kişilik almanı öneririm, tek kişilik olan biraz ufak geliyor.
__sArSıLmAz__
10 Haziran 2011, 09:51
Benim Ninja da bugün işteyken eve gönderilmiş, doğum günü hediyemi kendim aldım resmen.
hayırlı olsun fotoları bekliyoruz...
çok enteresan muhabbetler yaşanıyor :
1- arkadaşında dediği gibi en çok söylenen : abi farının birisi yanmıyo :queen: ( bu lafı bende motor tutkum yokken bi 600 rr a söylemiştim :queen: )
2- bu 600 lükmü 1000 likmi
3- en bombası : Bendede hayabusa vardı diyenler. Sonra ben soruyorum
-hayabusa ne marka? suzukimi kawasakimi hondamı yamahamı ?
*aynı bundan işte kawasaki :queen:
4- Bidefasında işten çıktım öğle sonu saat 5 gibiydi,telefonum titreşimde çalıyo,motoru sağa çektim kaskımı çıkardım motorun üzerinde telefonla konuşuyorum,o sıradada az ilerdeki lise dağılmış yanımdan bi grup kız geçiyo,bi baktım laf atmaya başladılar, Bizide 1 tur bindirsene,bizide dolaştırsana vs.. şaşırdım,kal geldi derler ya bişeyde diyemedim :queen: taktım kaskı yola devam :queen:
5- iki eleman motorun yanına geldiler bende az ilerde hem oturuyorum hemde konuştuklarını dinliyorum :
- vay be güzel motor,200 yapıyomuş,acaba kaç paradır?
* olum sen nediyon bu motorun en ucuzu 30 milyar :queen: görmüyonmu kawasaki :queen:
kuzen84
10 Haziran 2011, 10:44
Benim de en büyük sorunum sanırım bayan olmam:)) Kırmızı ışıkta yüzümü görenler benimle kapışma moduna giriyolar,e daha rodajdayız ve acemiyiz :P alkışlar filan :D Kıyafetler içerisinde bu durumu fazlasıyla gizliyorum ama dün çok yoğun trafikte motorun harareti biraz rahatlasın diye durdum, etraftakiler çevreme toplandı "ana kızmış laa, abla bu çok ağır değilmi nası taşıyosun" vs muhabbetler.. tabi bunlar yüzüme karşı olanlar :mrgreen:
orcax
10 Haziran 2011, 12:01
Arkadaslar ayin 6 sinda motorumu izmirden ankaraya goturdum 720 km gibi bir yol yaptim ortalama 120- 140 arasinda gecti haliyle oturma sekli nedeniyle biraz uyusmalar sonunda nefesi 10 saat sonra ankarada aldim gosterge olmamasi nedeniyle tedirgin olup surekli depoyu dolu tuttum, 90tl benzin koydum toplamda ama hesaplamalarimda 130 km de 5 lt yakti, bilkent yolundan ankaraya girerken siyah bir ninja da ters istikamete gidiyordu aramizdan birimidir acaba diye merak ettim saygilar
overcloud
10 Haziran 2011, 12:17
Benim de en büyük sorunum sanırım bayan olmam:)) Kırmızı ışıkta yüzümü görenler benimle kapışma moduna giriyolar,e daha rodajdayız ve acemiyiz :P alkışlar filan :D Kıyafetler içerisinde bu durumu fazlasıyla gizliyorum ama dün çok yoğun trafikte motorun harareti biraz rahatlasın diye durdum, etraftakiler çevreme toplandı "ana kızmış laa, abla bu çok ağır değilmi nası taşıyosun" vs muhabbetler.. tabi bunlar yüzüme karşı olanlar :mrgreen:
Kapışma moduna her türlü geçiyorlar. Özellikle bayanları çok sıkıştırıyorlar aman dikkat et ama motoruna güvenebilirsin. Ninja arkadan sıkıştıran araçlardan kaçabilmek için yeterli güce sahip ama yinede iş o noktaya gelmeden kendimizi güvene alabilmeliyiz :cat:
noon
10 Haziran 2011, 12:19
Öncelikle hayırlı olsun.
Ne renk aldın bilmiyorum ama benim başıma gelenler genelde şu şekilde oluyor:
Yeşil renk dikkat çektiği için motor park halindeyken insanlar sürekli fotoğraf çektiriyorlar. Yanına geçiyorlar, üzerine oturmaya çalışıyorlar (alarm bu konuda faydalı), küçük cocuklar her yerini kurcalıyor (park halinde sağ ön sinyalimi 4 kere kırdı bacaksızlar). Yolda durdurup fotoğraf çektirenler de oluyor. Bunun dışında trafikte seninle yarışmaya çalışan arabalı apaçiler oluyor.
Abi bu motor kaçlık?
Abi bu motor 600'luk mu?
Bunlar kaç para?
Farlardan biri yanmıyor.
Kaç yapıyo bunlar?
200 yapıyor mu?
Egzostu orijinal mi?
Motoru aldığım ilk zamanlarda otoparklara ciddi ciddi para vermeyi düşünüyordum. Şu an park ettiğim yerlere çok dikkat ediyorum. iş yerine gittiğimde ise 15TL'e aldığım lastikli yatak çarşafını üzerine seriyorumki insanlar kurcalamasın diye.. Çarşafı çift kişilik almanı öneririm, tek kişilik olan biraz ufak geliyor.
Abı alarmı dısk kılıtmı aldın yoksa baska bıseymı taktrdın
Carsaf yerıne su gecırmeyen kumaslardan alsak aynıı ıslevı gorurmu sence ?
overcloud
10 Haziran 2011, 12:21
Arkadaslar ayin 6 sinda motorumu izmirden ankaraya goturdum 720 km gibi bir yol yaptim ortalama 120- 140 arasinda gecti haliyle oturma sekli nedeniyle biraz uyusmalar sonunda nefesi 10 saat sonra ankarada aldim gosterge olmamasi nedeniyle tedirgin olup surekli depoyu dolu tuttum, 90tl benzin koydum toplamda ama hesaplamalarimda 130 km de 5 lt yakti, bilkent yolundan ankaraya girerken siyah bir ninja da ters istikamete gidiyordu aramizdan birimidir acaba diye merak ettim saygilar
100km'de 3.85LT tüketmişsin. Bu benim yaptığım ölçümlerle aynı.
Motor ne kadar rahat olursa olsun en geç her 150km'de bir mola verip kasları gevşetmek gerekiyor. Ayrıca motor üzerindeyken kol ve el bilekleri yerine bacaklarından güç alıp kollarını gevşetirsen uyuşmaları ve eklem ağrılarını çok aza indirebilirsin. :)
noon
10 Haziran 2011, 12:22
Arkadaslar ayin 6 sinda motorumu izmirden ankaraya goturdum 720 km gibi bir yol yaptim ortalama 120- 140 arasinda gecti haliyle oturma sekli nedeniyle biraz uyusmalar sonunda nefesi 10 saat sonra ankarada aldim gosterge olmamasi nedeniyle tedirgin olup surekli depoyu dolu tuttum, 90tl benzin koydum toplamda ama hesaplamalarimda 130 km de 5 lt yakti, bilkent yolundan ankaraya girerken siyah bir ninja da ters istikamete gidiyordu aramizdan birimidir acaba diye merak ettim saygilar
Kuzen 84 olabılr ona ulas ıstersen :)
overcloud
10 Haziran 2011, 12:24
Abı alarmı dısk kılıtmı aldın yoksa baska bıseymı taktrdın
Carsaf yerıne su gecırmeyen kumaslardan alsak aynıı ıslevı gorurmu sence ?
Ben alarm taktırdım, selenin altına akünün yanına monte ettik ama motorun garantisini bozuyor. Ben motorumu aldığımda garantisi yeni bitmişti o yüzden bu şekilde tercih ettim. Garantisi devam eden motorlar için alarmlı disk kilidi almak daha iyi olur ama hatırlatma kablosu almayı sakın unutma yoksa diski ele alırsın.
Çarşaf tercihi sana kalmış, 30tl verip düzgün bir branda alabilirsin ama egzosta sıcakken değmesin, brandayı eritebiliyor.
Ben brandayı apartmanda, çarşafıda iş yerimde kullanıyorum.
orcax
10 Haziran 2011, 12:36
100km'de 3.85LT tüketmişsin. Bu benim yaptığım ölçümlerle aynı.
Motor ne kadar rahat olursa olsun en geç her 150km'de bir mola verip kasları gevşetmek gerekiyor. Ayrıca motor üzerindeyken kol ve el bilekleri yerine bacaklarından güç alıp kollarını gevşetirsen uyuşmaları ve eklem ağrılarını çok aza indirebilirsin. :)
evet bende dedigin gibi bel ve ayaklara verdim yuku ellerde uyusma olmadi rahatti ama ayaklarla kalcada oldu bende her uyustugunda yani 100km de basliyordu mola verdim bacaklari havaya kaldirdim biraz hopladim zipladim kendime gelip devam ettim birde bu motorun termostatini degistiren kimse varmi sanki hic fan acmayacakmis gibi geliyor bana gerci aldigimdan beri daha kirmiziya gelmedi hararet ama sanki kirmiziya gelmeden acmasi lazim gibi geldi.
noon
10 Haziran 2011, 12:38
Ben alarm taktırdım, selenin altına akünün yanına monte ettik ama motorun garantisini bozuyor. Ben motorumu aldığımda garantisi yeni bitmişti o yüzden bu şekilde tercih ettim. Garantisi devam eden motorlar için alarmlı disk kilidi almak daha iyi olur ama hatırlatma kablosu almayı sakın unutma yoksa diski ele alırsın.
Çarşaf tercihi sana kalmış, 30tl verip düzgün bir branda alabilirsin ama egzosta sıcakken değmesin, brandayı eritebiliyor.
Ben brandayı apartmanda, çarşafıda iş yerimde kullanıyorum.
Dısk kılıdı anesde alarmlı hatırrlatma kablosu olanlı olandan dusunuyorm 40 tl ggıbıydı sanırım yardımın ıcın tesekkurler abı bıde arkapovıc dusunuyorm garanııtı bozuyomus bılgın varmı ?
orcax
10 Haziran 2011, 12:38
Kuzen 84 olabılr ona ulas ıstersen :)
ulasiyim tesekkur ederim:)
kuzen84
10 Haziran 2011, 15:09
Kapışma moduna her türlü geçiyorlar. Özellikle bayanları çok sıkıştırıyorlar aman dikkat et ama motoruna güvenebilirsin. Ninja arkadan sıkıştıran araçlardan kaçabilmek için yeterli güce sahip ama yinede iş o noktaya gelmeden kendimizi güvene alabilmeliyiz :cat:
Arabayla giderken bile neler yaşıyoruz ki motorla hiç sormayın! Motoruma güveniyorum gerçekten, öyle bi durum olduğunda gazlayıp kaçtım zaten aralardan :P Dediğiniz gibi öncelikle kendimizi güvene almalıyız ama sıkışık trafikte giderken biz ne kadar dikkat etsekde insanlar camlardan sarkıyolar, malesef Ankara bayan racingcilere pek aşina değil ama bu beni tutkumdan da vazgeçiremez :cherry:
overcloud
10 Haziran 2011, 15:23
motorda yine biraz daha rahat olabilir, saçları kaskın içine gizleyince yada buff ile kapatınca bayan sürücü olduğu pek anlaşılmıyor :)
ayrıca imkan varsa aynalı dış vizör kullanmanı tavsiye ederim (mat yada koyu siyah değil, aynalı :cat: ). yol vermeyen yada diklenen sürücüler senin yüzünü ve mimiklerini göremediği için çekingen davranmaya başlıyorlar :) ancak gece görüş mesafesini biraz düşürüyor.
kuzen84
10 Haziran 2011, 15:41
saçlarımı örüp kaskın içine koyuyorum zaten bide balaklava da kullandığım için sorun yok..:P sadece kırmızı ışıkta yüzüme baktıklarında anlayabiliyolar..ebaydan light smoke renginde vizör sipariş etmeyi düşünüyordum ,onun da faydası olur değil mi.. gece görüşünü de diğerleri kadar azaltmaz sanırım.. ben yine de aynalılara da bi bakayım ama kaskıma uygun varmı bilmiyorum..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:29 ----------
Arkadaslar ayin 6 sinda motorumu izmirden ankaraya goturdum 720 km gibi bir yol yaptim ortalama 120- 140 arasinda gecti haliyle oturma sekli nedeniyle biraz uyusmalar sonunda nefesi 10 saat sonra ankarada aldim gosterge olmamasi nedeniyle tedirgin olup surekli depoyu dolu tuttum, 90tl benzin koydum toplamda ama hesaplamalarimda 130 km de 5 lt yakti, bilkent yolundan ankaraya girerken siyah bir ninja da ters istikamete gidiyordu aramizdan birimidir acaba diye merak ettim saygilar
kim olduğunu tespit ettim, 18 yaşında bi üniversite öğrencisi kendisi ama sitemizde üyeliği yok :)
__sArSıLmAz__
10 Haziran 2011, 15:42
hangi devirde yaşıyoruz artık insanlarımız bayan şoförlere alışsın yeter,ülke olarak haala bu krizi aşamadık,trafiğe baktığımız zaman erkekten çok bayan şoför var ( motor ve araba için genel konuşuyorum),bende cbr 125 varken nişanlıma öğretmiştim sürüyodu,daha sonra hyo gt 250r alınca motoru devirdi altında kaldı bidahada motor sürmedi,ama motor sürdürdüğüm zamanlarda motoru o sürüyodu insanların bakışların ben rahatsız oluyodum,kasklı olmamıza rağmen...
overcloud
10 Haziran 2011, 15:47
saçlarımı örüp kaskın içine koyuyorum zaten bide balaklava da kullandığım için sorun yok..:P sadece kırmızı ışıkta yüzüme baktıklarında anlayabiliyolar..ebaydan light smoke renginde vizör sipariş etmeyi düşünüyordum ,onun da faydası olur değil mi.. gece görüşünü de diğerleri kadar azaltmaz sanırım.. ben yine de aynalılara da bi bakayım ama kaskıma uygun varmı bilmiyorum..[COLOR="Silver"]
Ben marushin marka kask kullanıyorum, kışın kullandığım kask farklı bir marka.
Fikir vermesi için; Marushin'in iridium ve aynalı olan vizörleri gün ışığını %40 oranında azaltıyor, mat siyah olanlar ise %60.
Kaskını üreten firmanın web sitesinde bilgi yer alıyordur belki.
ömrüm06
10 Haziran 2011, 15:53
slm arkadaşlar bende motor kullanmayı yeni öğrencem ninja 250r alsam kullanabilirmiyim şimdiden teşekürler cevaplar için
__sArSıLmAz__
10 Haziran 2011, 15:55
kullanırsın herkes gibi sürersin ama bence bu motor başlangıç motoru olarak kullanmak için ideal değil,bence kısa bgi süreliğine 125 cc den başla...
kuzen84
10 Haziran 2011, 16:05
hangi devirde yaşıyoruz artık insanlarımız bayan şoförlere alışsın yeter,ülke olarak haala bu krizi aşamadık,trafiğe baktığımız zaman erkekten çok bayan şoför var ( motor ve araba için genel konuşuyorum),bende cbr 125 varken nişanlıma öğretmiştim sürüyodu,daha sonra hyo gt 250r alınca motoru devirdi altında kaldı bidahada motor sürmedi,ama motor sürdürdüğüm zamanlarda motoru o sürüyodu insanların bakışların ben rahatsız oluyodum,kasklı olmamıza rağmen...
Araba sürücülerine bi 10 yıl öncesine kıyaslarsak gelişme oldu, darısı motor sürücülerine :) Nişanlınız keşke pes etmeseymiş, ben ilk yokuşta kalktığımda düşmüştüm ve yokuş gördüğümde hep korku oluyo hala ama üstüne giderek aşılıyo bazı şeyler zamanla.. Tabi kendi tercihi :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:01 ----------
Ben marushin marka kask kullanıyorum, kışın kullandığım kask farklı bir marka.
Fikir vermesi için; Marushin'in iridium ve aynalı olan vizörleri gün ışığını %40 oranında azaltıyor, mat siyah olanlar ise %60.
Kaskını üreten firmanın web sitesinde bilgi yer alıyordur belki.
Bende suomy apex kullanıyorum,sitesini inceledim iridium var hatta ebayda da buldum sanırım :cat: ilginize teşekkürler!
HiAxiSheytan
10 Haziran 2011, 16:12
Arabayla giderken bile neler yaşıyoruz ki motorla hiç sormayın! Motoruma güveniyorum gerçekten, öyle bi durum olduğunda gazlayıp kaçtım zaten aralardan :P Dediğiniz gibi öncelikle kendimizi güvene almalıyız ama sıkışık trafikte giderken biz ne kadar dikkat etsekde insanlar camlardan sarkıyolar, malesef Ankara bayan racingcilere pek aşina değil ama bu beni tutkumdan da vazgeçiremez :cherry:
İşiniz hiç kolay değil ben Ankaralı araç sürücülerine hiç alışamadım. Trafik ışıklarını pek salladıkları yok. Ne zaman Ankaraya gitsem trafikte bir macera yaşıyorum.
ninja.mmt
10 Haziran 2011, 16:24
Abı sıle tarafında bı yer var gıdıs yolu mıcırlı yol ama yer cok guzel denızı dalgasız,plajı cok bılınen bı yer degıl,sarkıntılık yapcak kımse yok,plajın yanında cafe ve restoant ve ıstersen bıde butık otel var. :) delı mekan :D :D tarıf edıyım ıstersen
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 ----------
Bence gungor motor ya da anes motordan revıt ya da prohel bak ben kask dada lazer ve ls2 baktım malum sevgılı olunca onu daha cok dusunuyo ınsan ıstersen lınk verıyım dırek gır ?
Neresiymiş kardeşim merak ettim yaw
kuzen84
10 Haziran 2011, 16:24
İşiniz hiç kolay değil ben Ankaralı araç sürücülerine hiç alışamadım. Trafik ışıklarını pek salladıkları yok. Ne zaman Ankaraya gitsem trafikte bir macera yaşıyorum.
İstanbul sürücüleri sürekli trafikte zaman geçirince sabırlı olmaya alışmış.. Her İstanbul' a gelip de trafikte bişey yaşadığımda bu olay Ankara'da olsa kesin kavga çıkmıştı diyorum, sakin değil sürücülerimiz :P Kırmızı ışıktan ziyade Ankara'da sanırım acemi çok mesela en çok rastladığım görüntü akan trafikte şerit değiştiriceği zaman sinyali verip yolun ortasında bekleyenler :D Sonra da arkada kornaların çığrıştığı bi kuyruk! Yinede herşeyiyle seviyorum Ankaramı :cherry:
red thunder
10 Haziran 2011, 16:39
Motul mu ıpone mı ? Sen bılgılısın abı sureklı ondan kullaanalm bızde :)
Gecen kı gezı fotograflarına dıkkat ettm kımsenın motorunda performan egzoz yok ?
Arkapovıc ya da yoshımura fena gıbı gozukuyo ? Olumsuz bı durum mu oluyo yoksa ıstemmedınız ıcınmı degıstırmedınız ?
Noon kardeşim, HiAxiSheytan'ın bahsettiği Motul 300v 10-40 yağı gönül rahatlığı ile kullanabilirsin. Çok kaliteli bir yağdır. Bahsi geçen yağ, performanslı makineler için üretilmiştir ve kalınlığı bizim makineye uygundur.
Egzost değişimi biraz bizim için keyfi oluyor açıkçası, çünkü çook büyük farklılıklar olmuyor. Neticede 2 silindir makineye ne takarsan tak 4 silindir sesi alamazsın. Ama Yoshi de Akrep de iyidir, orası zevk meselesi, ikisini de dinle. Ama stock egzost da gayet güzel ses veriyor. Akrep'in Yoshi'ye göre tek avantajı, Kawasaki modelleri için egzost üretmesi ve ara boru arama derdi olmadan direkt olarak takabilmen ve emisyon oranlarının nispeten makineye göre hazırlanmış olması. Tabii sen gidip R6'ya göre hazırlanmış bir Akrep alırsan, Yoshi'deki olayın aynısını yaşarsın :mrgreen:
Ne olursa olsun, makinenize ne takarsanız takın, mutlaka iyi ve kaliteli malzeme kullanın. Yağ değişimindeki 70 lira gözünüzü korkutmasın, filtre değişecekse maliyeti çok gelmesin. Motorunuza ne kadar iyi bakarsanız, o da size o kadar iyi bakar. Motor candır, cana can katar :cat::mrgreen:
overcloud
10 Haziran 2011, 16:47
İstanbul sürücüleri sürekli trafikte zaman geçirince sabırlı olmaya alışmış.. Her İstanbul' a gelip de trafikte bişey yaşadığımda bu olay Ankara'da olsa kesin kavga çıkmıştı diyorum, sakin değil sürücülerimiz :P Kırmızı ışıktan ziyade Ankara'da sanırım acemi çok mesela en çok rastladığım görüntü akan trafikte şerit değiştiriceği zaman sinyali verip yolun ortasında bekleyenler :D Sonra da arkada kornaların çığrıştığı bi kuyruk! Yinede herşeyiyle seviyorum Ankaramı :cherry:
2008 10 Kasım'da Ankara'daydım. Oran şehir'de Halamlarda kalıyordum. Herneyse.. Akşam üstü bir sis indi sokaklara 15 - 20 metre ötesini görmek mümkün değil. Yayayım, yolda yürüyorum arabalar nasıl ama vızır vızır geçiyorlar.. Sis mis hak getire..
Ankara trafik konusunda ayrı bir diyar..
Eskiden İstanbul trafiğinde araç kullananlar her yerde araç kullanabilir diyordum. Ankara'ya gidince fikrim değişti :) :)
red thunder
10 Haziran 2011, 16:52
slm arkadaşlar bende motor kullanmayı yeni öğrencem ninja 250r alsam kullanabilirmiyim şimdiden teşekürler cevaplar için
Sevgili arkadaşım, Ninja 250R benim görüşüme göre, kesinlikle ama kesinlikle başlangıç motoru değildir. Kendi sınıfındaki en kuvvetli motora sahip ve çok atak bir makinedir. Alıp da ziyan etme, hem kendine hem ona, Allah korusun diyelim şimdiden :wiinkk::cat: Al bir 125 - 150 cc normal motor, özellikle krenajsız olmasını öneririm; TVS, CBF 150 , YBR 125 gibi... 1 yıl kullan, yatırırsanda koruma demiri hem seni hem onu korur, ama Ninja'da bu yok, çok üzülürsün sonra. Düşmeyi bile bilmek gerekir çünkü, ayağın falan altında kalabilir :farao:
Hazır konusu açılmışken, buradan tüm arkadaşlara Defensive Ride veya Ghost Ride diye litaratürde geçen sürüş stilini acilen benimsemelerini öneririm. Felsefesi şu; trafikte kesinlikle görünmediğinizi kabul ediyorsunuz, tüm taramaları ve kontrolleri seyir halinde yapıyorsunuz, olası tehlikeleri en az 5 sn öncesinden bilip, sezip ona göre sürüş pozisyonu alıyorsunuz. Bu şekilde ister trafikte ister uzun yolda son derece kıvrak ve güvenli sürüş gerçekleştiriyorsunuz. Arabanın sizi sıkıştırması, yayanın veya bir ineğin siz farkına varmadan önünüze atlaması mümkün olmuyor, çünkü siz zaten bunu biliyorsunuz ve ona göre pozisyon alıp tehlikeyi oluşmadan savuşturuyorsunuz.
kuzen84
10 Haziran 2011, 16:59
2008 10 Kasım'da Ankara'daydım. Oran şehir'de Halamlarda kalıyordum. Herneyse.. Akşam üstü bir sis indi sokaklara 15 - 20 metre ötesini görmek mümkün değil. Yayayım, yolda yürüyorum arabalar nasıl ama vızır vızır geçiyorlar.. Sis mis hak getire..
Ankara trafik konusunda ayrı bir diyar..
Eskiden İstanbul trafiğinde araç kullananlar her yerde araç kullanabilir diyordum. Ankara'ya gidince fikrim değişti :) :)
O zaman kendimi iyi bir sürücü olarak görebilirim desenize, bu trafikte hem araba hem motor :P Dışardan bi bakış açısı tabii daha doğru olur, biz hergün içerisinde olduğumuzdan farkında bile olmuyoruz bazı şeylerin,alışkanlık haline geliyor..
red thunder
10 Haziran 2011, 17:05
O zaman kendimi iyi bir sürücü olarak görebilirim desenize, bu trafikte hem araba hem motor :P Dışardan bi bakış açısı tabii daha doğru olur, biz hergün içerisinde olduğumuzdan farkında bile olmuyoruz bazı şeylerin,alışkanlık haline geliyor..
Ankara'da herkes birisinin; Emniyet Müdür, Vali, Milletvekili gibi, yakını olduğundan, kurallar orada fazla işlemiyor. Daha çok kasap olarak nitelendirdiğimiz sürücüler trafikte oluyor :mrgreen: Kolaylıklar ve kazasız sürüşler diliyorum...
GPrusa
10 Haziran 2011, 17:12
92 yılında üniversite için Ankara'ya geldiğimde bu şehirde neden kırmızı ışıktan 10 metre ileride durulur diye düşünmüştüm. Işıklardan sonra en az 5-6 sıra araç olurdu ve öndekiler arkadakilerin kornalarıyla yeşil yandığını anlarlardı. Zamanla alıştık. Şimdi muhtemelen MOBESE'lerin ve bat-çık'ların etkisiyle biraz daha yoluna girdi trafik. Ama İstanbul trafiğinde genelde herkesin birbirini daha fazla kolladığını hissediyorum. Trafikte geçen uzun saatlerin etkisiyle olsa gerek.
kuzen84
10 Haziran 2011, 17:17
Ankara'da herkes birisinin; Emniyet Müdür, Vali, Milletvekili gibi, yakını olduğundan, kurallar orada fazla işlemiyor. Daha çok kasap olarak nitelendirdiğimiz sürücüler trafikte oluyor :mrgreen: Kolaylıklar ve kazasız sürüşler diliyorum...
Başkent olma detayını atlamışım haklısınız:cherry: Mobeseler daha çok düzene koydu tabi ama arka plakayı okuma özelliği olmadığında motorcu arkadaşlarımız hala felaketler kendi arkadaşlarımda dahil :)
Hepimize her daim bilinçli,kalasız ve belasız sürüşler olsun inşallah!
__sArSıLmAz__
10 Haziran 2011, 17:19
bende ankarada okudum ama sürücüler hep nizamiydi :cherry: demek bana denk gelmemiş :queen: ama şunu gördüm ankarada modifiyeye ilgi bi bambaşka
overcloud
10 Haziran 2011, 17:31
92 yılında üniversite için Ankara'ya geldiğimde bu şehirde neden kırmızı ışıktan 10 metre ileride durulur diye düşünmüştüm. Işıklardan sonra en az 5-6 sıra araç olurdu ve öndekiler arkadakilerin kornalarıyla yeşil yandığını anlarlardı. Zamanla alıştık. Şimdi muhtemelen MOBESE'lerin ve bat-çık'ların etkisiyle biraz daha yoluna girdi trafik. Ama İstanbul trafiğinde genelde herkesin birbirini daha fazla kolladığını hissediyorum. Trafikte geçen uzun saatlerin etkisiyle olsa gerek.
bat-çık ne?
-------------------
Ekşi sözlükte aratınca buldum :)
kuzen84
10 Haziran 2011, 17:47
bende ankarada okudum ama sürücüler hep nizamiydi :cherry: demek bana denk gelmemiş :queen: ama şunu gördüm ankarada modifiyeye ilgi bi bambaşka
Ankara'da gerçekten modifiyeye ilgi çok fazla.. Benim çevremde motorunda modifiyesi olmayan sürücü sayısı parmak sayısını geçmez.. :) Benim de çok merakım var ama önümüzdeki senelerde 600 cc düşündüğüm için şu an harcama yapmak istemiyorum ki 250 ccye egsoz anlamsız geliyo açıkcası..
red thunder
10 Haziran 2011, 18:40
Başkent olma detayını atlamışım haklısınız:cherry: Mobeseler daha çok düzene koydu tabi ama arka plakayı okuma özelliği olmadığında motorcu arkadaşlarımız hala felaketler kendi arkadaşlarımda dahil :)
Hepimize her daim bilinçli,kalasız ve belasız sürüşler olsun inşallah!
Amin diyelim :mrgreen: Motorda sadece egzost değişikliği ile sınırlı değil yapılabilecekler, çok çok güzel şeyler yapılabiliyor.
washburn24
10 Haziran 2011, 18:58
merhaba ben hyosung gt250r kullanicisiyim. su an motorumu satiyorum, aklimda cbr 600f var ama arkadaslarim hem fazla seri bir motor oldugunu hemde uni. de ogrenci oldugum icin masraflarinin beni zorlayacagini soylediler. ss tarzinda da 250 cc de pek bi sans yok honda 250r kullandim motor guzel ama isteklerimi karsilamiyor. dun aksamdan beridir:) ninja bakiyorum ama ikinci el piyasasi cok az ve satanlar da sifir fiyatina yakin para istiyorlar. size hem fiyat hakkindaki fikir goruslerinizi yada sizin ne kadara aldiginizi ve eger aranizda hyosung da kullanan olduysa ikisininin olumlu-olumsuz yonlerini kiyaslamasini isteyecegim. bi bakarsiniz bi anda hyo yu sattim ninja yi aldim deyip katilirim araniza:) simdiden cok tesekkurler..
kuzen84
10 Haziran 2011, 19:10
Amin diyelim :mrgreen: Motorda sadece egzost değişikliği ile sınırlı değil yapılabilecekler, çok çok güzel şeyler yapılabiliyor.
Mutlaka egsozla sınırlı değil, sinyaller, elcikler,selesi vs vs.. Harika tasarımlar ortaya çıkabiliyor ki tamamen kendi araştırmalarınızla oluşturduğunuz bi tasarım dahada mest ediyor insanı! Tabi bunlar görüntü olarak motor gücü apayrı :) Benim için öncelik egsoz olduğu için ondan bahsettim,o ses herşey :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:04 ----------
merhaba ben hyosung gt250r kullanicisiyim. su an motorumu satiyorum, aklimda cbr 600f var ama arkadaslarim hem fazla seri bir motor oldugunu hemde uni. de ogrenci oldugum icin masraflarinin beni zorlayacagini soylediler. ss tarzinda da 250 cc de pek bi sans yok honda 250r kullandim motor guzel ama isteklerimi karsilamiyor. dun aksamdan beridir:) ninja bakiyorum ama ikinci el piyasasi cok az ve satanlar da sifir fiyatina yakin para istiyorlar. size hem fiyat hakkindaki fikir goruslerinizi yada sizin ne kadara aldiginizi ve eger aranizda hyosung da kullanan olduysa ikisininin olumlu-olumsuz yonlerini kiyaslamasini isteyecegim. bi bakarsiniz bi anda hyo yu sattim ninja yi aldim deyip katilirim araniza:) simdiden cok tesekkurler..
600F harika makina ama bi öğrenci için bence de masraflı, 4 silindir sonuçta, herşeyden önce yakıtı zorlayabilir masraf olarak.. honda 250 tek silindir olduğu için ve kesiciye yanlış hatırlamıyorsam 10250 devirde girdiği için,vibrasyonu da fazla olacağından performansı ve sürüşü beğenmeyebilirsiniz.. ancak ninja isteklerinizi karşılar diye düşünüyorum.. Eğer kullanmak gibi bi şansınız varsa deneyin derim..
washburn24
10 Haziran 2011, 19:17
600F harika makina ama bi öğrenci için bence de masraflı, 4 silindir sonuçta, herşeyden önce yakıtı zorlayabilir masraf olarak.. honda 250 tek silindir olduğu için ve kesiciye yanlış hatırlamıyorsam 10250 devirde girdiği için,vibrasyonu da fazla olacağından performansı ve sürüşü beğenmeyebilirsiniz.. ancak ninja isteklerinizi karşılar diye düşünüyorum.. Eğer kullanmak gibi bi şansınız varsa deneyin derim..
bende onu diyecektim arkadas cevremde her turden her cc den motosiklet var ama kimsede ninja 250 yok :( eger izmirde ninja 250 si olan bi arkadas varsa bir gun gorussek ve motorlarimizi degisip kisa bir gezi yapsak cok iyi olur :))
red thunder
10 Haziran 2011, 19:20
merhaba ben hyosung gt250r kullanicisiyim. su an motorumu satiyorum, aklimda cbr 600f var ama arkadaslarim hem fazla seri bir motor oldugunu hemde uni. de ogrenci oldugum icin masraflarinin beni zorlayacagini soylediler. ss tarzinda da 250 cc de pek bi sans yok honda 250r kullandim motor guzel ama isteklerimi karsilamiyor. dun aksamdan beridir:) ninja bakiyorum ama ikinci el piyasasi cok az ve satanlar da sifir fiyatina yakin para istiyorlar. size hem fiyat hakkindaki fikir goruslerinizi yada sizin ne kadara aldiginizi ve eger aranizda hyosung da kullanan olduysa ikisininin olumlu-olumsuz yonlerini kiyaslamasini isteyecegim. bi bakarsiniz bi anda hyo yu sattim ninja yi aldim deyip katilirim araniza:) simdiden cok tesekkurler..
Hayırlı uğrulu olsun kararın :) Bence de isabetli bir karar vermişsin Ninja düşünmekle. Arkadaşlarının hakkı var , 600 F masrafı normal olarak 250 cc sınıfına göre fazla olacaktır, karşılayamam dersen elbette farklı bir makine bakmakta yarar var. Ancak burada öncelikle düşünmen gereken, ne kadar parçaya ve bakıma para ayırabilirim olacaktır. Sonuçta Hyo'daki alışkanlıkların ve parça fiyatlarını Ninja'da bulamayacaksın, bundan emin olabilirsin. Bizde pek uydur kaydır olamıyor maalesef ki bence hiçbir motorda olmamalı, yaparsan da sorun yaşarsın zaten motorunla.
Daha önce bir arkadaş fiyatlar hakkında aynı şeyi sormuştu, malum sezondayız, satacak olan sattı, şimdi tok satıcı zamanı. Kimse sezonda üç otuz paraya motorunu satmaz. Ancak çok sıkışık biri hemen gitsin derse fiyatı daha düşük olur. Tabii burada ne kadar fiyat senin için düşüktür ona birşey diyemem; ama ben senin yerinde olsam 6-7.000 TL'ye Ninja hayali kurmazdım:mrgreen:
Bu hafta sonu yaptığımız toplantıda, eskiden Hyo kullanan ve şimdi Ninja sahibi olan arkadaşımıza karşılaştırma yapmasını rica ettim. Söylediklerini aynen aktarıyorum; Hyo'da 150 km yapınca canım çıkardı, bu makineyle 350 km yol yaptım, bir 350 daha yapabilirdim, sürüşü çok farklı. Yol tutuşu ve dengesi çok çok daha iyi. Parça kalitesi ve işçiliği çok çok daha iyi. Karar senin arkadaşım, ne kullanırsan kullan kazasız belasız olur umarım. Allah gönlüne göre versin :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:18 ----------
Mutlaka egsozla sınırlı değil, sinyaller, elcikler,selesi vs vs.. Harika tasarımlar ortaya çıkabiliyor ki tamamen kendi araştırmalarınızla oluşturduğunuz bi tasarım dahada mest ediyor insanı! Tabi bunlar görüntü olarak motor gücü apayrı :) Benim için öncelik egsoz olduğu için ondan bahsettim,o ses herşey :)[COLOR="Silver"]
İnsanın kendi motoru için birşey yapması gibi çok az zevk var bu dünyada, kendimizin yıkaması dahil. Sesse amaç, biraz daha bekleyip 600 cc bakmakta fayda var.:mrgreen:
noon
10 Haziran 2011, 19:34
Neresiymiş kardeşim merak ettim yaw
Kabakoz tatıl koyu yazıyo (senı yanıltmasın pansıyon otelden baska bısey yokk :) )
washburn24
10 Haziran 2011, 19:38
Hayırlı uğrulu olsun kararın :) Bence de isabetli bir karar vermişsin Ninja düşünmekle. Arkadaşlarının hakkı var , 600 F masrafı normal olarak 250 cc sınıfına göre fazla olacaktır, karşılayamam dersen elbette farklı bir makine bakmakta yarar var. Ancak burada öncelikle düşünmen gereken, ne kadar parçaya ve bakıma para ayırabilirim olacaktır. Sonuçta Hyo'daki alışkanlıkların ve parça fiyatlarını Ninja'da bulamayacaksın, bundan emin olabilirsin. Bizde pek uydur kaydır olamıyor maalesef ki bence hiçbir motorda olmamalı, yaparsan da sorun yaşarsın zaten motorunla.
Daha önce bir arkadaş fiyatlar hakkında aynı şeyi sormuştu, malum sezondayız, satacak olan sattı, şimdi tok satıcı zamanı. Kimse sezonda üç otuz paraya motorunu satmaz. Ancak çok sıkışık biri hemen gitsin derse fiyatı daha düşük olur. Tabii burada ne kadar fiyat senin için düşüktür ona birşey diyemem; ama ben senin yerinde olsam 6-7.000 TL'ye Ninja hayali kurmazdım:mrgreen:
hyo da da en ufak bir sorunda orjinal parcasini aliyorum ve kuralkana uye olup parca fiyatlarina bakarsan fiyat olarak bir japondan pek te bir farki yok. kullanim olarak ta aradigim ilk olarak rahatlik degil motorla birlesmemiz yani hyo da motorun ustune gectigimde sanki birlesikmisiz gibi oluyo kalibinin ve deposunun buyuk olmasinin etkisiyle ancak ninja daha kucuk gorunuyo hani ustune gectigimde de kucukmus bu diyebilirim gibime geliyo. fiyat olarak ta bana mantikli gelen 7bin 7bin 500 arasi gibi eger 8bucuk vereceksem ustune 2 daha koyup sifirini alirim zaten. ama 1-2 yil kullanacagim icin sifir da almak istemiyorum
red thunder
10 Haziran 2011, 19:54
hyo da da en ufak bir sorunda orjinal parcasini aliyorum ve kuralkana uye olup parca fiyatlarina bakarsan fiyat olarak bir japondan pek te bir farki yok. kullanim olarak ta aradigim ilk olarak rahatlik degil motorla birlesmemiz yani hyo da motorun ustune gectigimde sanki birlesikmisiz gibi oluyo kalibinin ve deposunun buyuk olmasinin etkisiyle ancak ninja daha kucuk gorunuyo hani ustune gectigimde de kucukmus bu diyebilirim gibime geliyo. fiyat olarak ta bana mantikli gelen 7bin 7bin 500 arasi gibi eger 8bucuk vereceksem ustune 2 daha koyup sifirini alirim zaten. ama 1-2 yil kullanacagim icin sifir da almak istemiyorum
Kuralkan'a bakmama gerek yok, ilgi alanıma girmiyor :) Sen sordun, ben de bilgim çerçevesinde yanıtladım. Orjinallik konusunda titizliğin için tebrik ederim bu arada :cat:
Onun dışında yazdıkların için karar senin, ben olsam 7000 liraya Ninja vermem. Sana iyi şanslar arkadaş:cat:
washburn24
10 Haziran 2011, 20:13
Kuralkan'a bakmama gerek yok, ilgi alanıma girmiyor :) Sen sordun, ben de bilgim çerçevesinde yanıtladım. Orjinallik konusunda titizliğin için tebrik ederim bu arada :cat:
Onun dışında yazdıkların için karar senin, ben olsam 7000 liraya Ninja vermem. Sana iyi şanslar arkadaş:cat:
verdigin bilgiler icin tesekkur ederim. sadece hyosung un parca fiyatlarinin ucuz oldugunu soylemissin yanlis bilmeni istemedigim icin duzeltmek istedim sakin yanlis anlama. artik bende uygun fiyatli bi ninja bulamazsam ya gidip sifirini alicam yada herseyi goze alip cbr 600f :)
HiAxiSheytan
10 Haziran 2011, 20:24
Kuralkan'a bakmama gerek yok, ilgi alanıma girmiyor :) Sen sordun, ben de bilgim çerçevesinde yanıtladım. Orjinallik konusunda titizliğin için tebrik ederim bu arada :cat:
Onun dışında yazdıkların için karar senin, ben olsam 7000 liraya Ninja vermem. Sana iyi şanslar arkadaş:cat:
Abi kaçta çıkacaksın buluşup gidelim mi ???
red thunder
10 Haziran 2011, 20:34
verdigin bilgiler icin tesekkur ederim. sadece hyosung un parca fiyatlarinin ucuz oldugunu soylemissin yanlis bilmeni istemedigim icin duzeltmek istedim sakin yanlis anlama. artik bende uygun fiyatli bi ninja bulamazsam ya gidip sifirini alicam yada herseyi goze alip cbr 600f :)
Rica ederim, yanlış anlamadım merak etme :) Ninja'ya göre daha uygun olacağını düşündüğümü belirttim sadece. Karşılaştırma yapmışsın, biz de senden birşey öğrendik. Bunu düşünmemin sebebi de birçok Hyosung kullanıcısı arkadaşın yan sanayi ve kaliteli olmayan parçaları kullanıyor olması, örneğin 40 TL tutarındaki bir orginal parçaya bile pahalı demesi. Benden sana bir tavsiye daha, eğer istediğin fiyata bulamazsan, sıfırı düşün derim, 2 yıl kullanmayı düşünüyorsun çünkü. Aramıza katılırsan haber ver, memnun oluruz:cat: Bu arada Ninja, Hyosung'dan küçük durmuyor, Facebook grubumuzda ikisinin kafa kafaya resimleri var, oradan görebilirsin :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 ----------
Abi kaçta çıkacaksın buluşup gidelim mi ???
Ben 15 dk sonra çıkıyorum, oraya gelmem 10 dk sürer en fazla :) Arıyorum şimdi :)
overcloud
10 Haziran 2011, 22:16
merhaba ben hyosung gt250r kullanicisiyim. su an motorumu satiyorum, aklimda cbr 600f var ama arkadaslarim hem fazla seri bir motor oldugunu hemde uni. de ogrenci oldugum icin masraflarinin beni zorlayacagini soylediler. ss tarzinda da 250 cc de pek bi sans yok honda 250r kullandim motor guzel ama isteklerimi karsilamiyor. dun aksamdan beridir:) ninja bakiyorum ama ikinci el piyasasi cok az ve satanlar da sifir fiyatina yakin para istiyorlar. size hem fiyat hakkindaki fikir goruslerinizi yada sizin ne kadara aldiginizi ve eger aranizda hyosung da kullanan olduysa ikisininin olumlu-olumsuz yonlerini kiyaslamasini isteyecegim. bi bakarsiniz bi anda hyo yu sattim ninja yi aldim deyip katilirim araniza:) simdiden cok tesekkurler..
Dostum hyo gt250r'dan sonra ninja250r'a geçersen seni tatmin edecek tek şey motordaki parça kalitesi olur. Aralarında performans olarak çokta fark yok. Ninja biraz daha seri bir motordur ve oturma pozisyonu itibariyle hyosung'a göre daha rahattır ancak performans olarak 250cc'den sonra hemen hemen aynı performansı vereceği için seni tatmin etmeyebilir.
İlla daha güçlü bir motor almak istiyorsan ninja'nın 650'lik modelleri olan er6-f yada er6-n'e yönelmeni öneririm.
er6-f sport touring - er6-n ise naked modeldir. motor güçleri aynıdır, farklı olan tek şey görünüşleridir. er6-f ninja 250r'a benzer (eski kasaları).
Araştırdığım kadarıyla 650cc çift silindir motosikletler arasında en ekonomik olanlarıdır. Motor yağı olarak ninja ve gt250r gibi 1.7lt yağ aldığı için bakım masraflarıda seni sarsmaz, yakıt tüketimi ise 250cc bir motosikletten çokta fazla değildir. Motor torku ise oldukça iyidir, hatta 600'luk bir fazer'dan azda olsa daha yüksektir.
bir 600F'i ağır bakıma aldığında kaliteli 4lt yağ ve 4 adet buji için dünyanın parasını verirsin ama er6 için vereceğin yağ parası 70TL buji parasıda 35 bilemedin 40tl'dir.
er6 forumlarına bakmanı tavsiye ederim.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO