Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
forewer
20 Mayıs 2011, 12:13
Motr guzelde fıyatı cok sıkıntı. Yanı resmı sıtesındekı fıyatı 3999$ yanı 6mılyar cıvarı ama turkıyede 9mılyara satılıyor. Ilk Hondanın yenı cbr sıne baktım henuz turkıyede bıkaactane var ve yenı oldugundan dolayı bır fabrıkasyon hatası olursa dıye dusunmeden edemıyorum
Ilk motorum ozel olsun ısterım ama 9mılyar cok fıyat farkı var yanı yınede arkapovıc egzoz nınja ıcın var ama cbr 250r ıcın henuz yok ve dıkkat cekmeyı severım sesı ben burdayım demelı ? Nekdr ıstesemde bı sogukluk var nınjaya karsı
O amerikadaki karbüratörlü modelin fiyatıdır.
mevlutgs
20 Mayıs 2011, 14:48
müsatir olursam pazartesi oradayım;);)
0dan 100e kac sanıyede cıkıyo ?
tutku1982
21 Mayıs 2011, 16:37
0dan 100e kac sanıyede cıkıyo ?
ninja draglaramı katılmayı düşünüyorsun?
Iyı fıkırmıs :) yok sadace merak edıyorm cbr250le kıyaaslama yapıyorum
red thunder
21 Mayıs 2011, 22:46
Önceki sayfalarda da, CBR 250 sayfasında da, youtube'da videolarda da bu kıyaslamaların hepsini bulabilirsin. Biraz tarama yapman yeterli. Dyno diagramlarına kadar paylaşıldı:wiinkk:
Istanbul anadolu yakasında nınjayla bı deneme. Surusu yaptırabılıcek bırı varmı acaba almama cok az kaldı ve cok merak edıyorm
tutku1982
23 Mayıs 2011, 01:31
ömer sayende 236 km ışık yandı 160km 170km :cat:
ninja_omer
23 Mayıs 2011, 01:47
erdem abi halen sol kolum agrıyor yaa:mrgreen: iyi bastık ama harbiden.. 170km/s:cat: ama yinede erken bitti depo olmaması lazım bukadar ya:queen:
orcax
23 Mayıs 2011, 01:54
walla dun bende yapistirdim 165 dedi 170 geliyordu viraj cikti karsima viraja daldim gazi kesmemle arkasini birakmasi bir oldu allahtan gazi ayarladim yoksa beraber kayarak gidecektik. yusuflari biraktim asfalta en kisa zamanda lastikleri degistirecem.
ninjanin km sayaci yalan soyluyor bugun otobana ciktim gps i de actim karsilastirma yapmak icin ibrede en cok 170 gordum eve geri dondugumde gps seyahat bilgisayari grafiklerinde azami hiz 160 km diyordu.simdi bana gps anlik deger vermiyor demeyin burdaki sehirler arasi otobuslerde yolcularin gorebilecegi bir yerde dijital hiz gostergesi var otobusle seyahat ederken yolcular soforun kac km hiz yaptigini gorebiliyorlar bende birgun otobuste karsilastirma yapmistim kili klina gercek degeri olcuyor navigasyon aleti....simdi motorun km sayacini yalanci cikardi gps ...bu yorumumdan dolayi beni topa tutmayin arkadaslar ama gercek olan bu.
mevlutgs
23 Mayıs 2011, 09:01
ben 185 görmüşüm? en son hız
forewer
23 Mayıs 2011, 10:05
ben 185 görmüşüm? en son hız
Boyun kaç, kilon kaç?
gurcano
23 Mayıs 2011, 10:58
walla dun bende yapistirdim 165 dedi 170 geliyordu viraj cikti karsima viraja daldim gazi kesmemle arkasini birakmasi bir oldu allahtan gazi ayarladim yoksa beraber kayarak gidecektik. yusuflari biraktim asfalta en kisa zamanda lastikleri degistirecem.
Bu bütün taşıtlarda olabilir. Mesela arabalarda da hemen her zaman 8-10 km/s'lik bir fark oluyor. Bir sürü arabada GPS ile test ettim. Birisi bunun Avrupa normlarındaki bir zorunluluk olduğundan bahsetmişti. Hız göstergesinin hata payı maksimum seviyeye çıksa da limit sürati geçmemenizi sağlamak için. Yani sizin aracınızın hız göstergesi %10 sapsa da 110km/s'lik limiti geçmemiş oluyorsunuz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:56 ----------
Bu arada ikinci el Ninja arıyorum.
__sArSıLmAz__
23 Mayıs 2011, 11:08
daha uzun bi yola çıkıp basma fırsatım olmadı ama geçenlerde motoru muayneye götürürken yolda birara bastım tereddütsüz hiç zorlanmadan direk 165 dedi ama ışıklara geldiğim için elimi gazdan çekip yavaşlamak zorunda kaldım,yalnız şuna dikkat ettim yol tutuşu hyosung gt 250r a göre çok çok iyi,hyo da 150 yi geçince motor çok kötü yalpalanıyodu ama ninja çok sağlam yol tutuyo,
eksi olarakda ninjada şunu gördüm Lastikler : yüksek devirde 2. 3. ve 4. viteslerde vites her değiştirdiğimde (yüksek devirde) motor pati çekiyo lastik kayıyo,tabiki bu motorun gücünü gösteriyo ama bu ırc marka lastikler bana pek güven vermedi,en kısa zamanda ne mişlen ne pirelli bmw lerin orijinal lastiği metzeller marka (sümük lastik,kaymıyo diyebilirim cbr de test ettim ) lastik düşünüyorum...
benim motorum (ninja 250r ) km 5 binde 2011 model ve alır almaz arka lastigi bi boy geniş yaptım virajlarda banamısın demiyor cok memlunum ve en son 165 170 km görüyor şehir içi kulanım için süper :) ama 600cc geçecegim için motorumu satıyorum .. (rodajı son derecede dikatlice yapılmıştır.) 05319734463
orcax
23 Mayıs 2011, 12:35
daha uzun bi yola çıkıp basma fırsatım olmadı ama geçenlerde motoru muayneye götürürken yolda birara bastım tereddütsüz hiç zorlanmadan direk 165 dedi ama ışıklara geldiğim için elimi gazdan çekip yavaşlamak zorunda kaldım,yalnız şuna dikkat ettim yol tutuşu hyosung gt 250r a göre çok çok iyi,hyo da 150 yi geçince motor çok kötü yalpalanıyodu ama ninja çok sağlam yol tutuyo,
eksi olarakda ninjada şunu gördüm Lastikler : yüksek devirde 2. 3. ve 4. viteslerde vites her değiştirdiğimde (yüksek devirde) motor pati çekiyo lastik kayıyo,tabiki bu motorun gücünü gösteriyo ama bu ırc marka lastikler bana pek güven vermedi,en kısa zamanda ne mişlen ne pirelli bmw lerin orijinal lastiği metzeller marka (sümük lastik,kaymıyo diyebilirim cbr de test ettim ) lastik düşünüyorum...
Evet lastileri beni korkutuyor her virajda bir atraksiyon yasiyorum masallah gecen gun yine motor freni yuzundenki yine bir virajda devir 6000 lerdeydi arkayi birakti yariscilarin yaptigi gibi hafif yanli dondum viraji
__sArSıLmAz__
23 Mayıs 2011, 12:40
bunu japon mühendisler nasıl farketmezler anlamadım,bu konuda arkadaşlar bence dikkatli olsunlar,ekonomimi düzeltir düzeltmez ilk işim lastik değişimi olcak
mevlutgs
23 Mayıs 2011, 13:53
Boyum 1.81 kilom 88
forewer
23 Mayıs 2011, 14:30
Boyum 1.81 kilom 88
Genelde kısa boylu arkadaşlar o hızları görebiliyorlar ondan sordum.
__sArSıLmAz__
23 Mayıs 2011, 14:34
o yine iyiymiş ninjası olan elemanın birini yolda durdurdum sordum çocuk bana 200 ü görüyorum demişti
forewer
23 Mayıs 2011, 14:34
Evet lastileri beni korkutuyor her virajda bir atraksiyon yasiyorum masallah gecen gun yine motor freni yuzundenki yine bir virajda devir 6000 lerdeydi arkayi birakti yariscilarin yaptigi gibi hafif yanli dondum viraji
Motosikletinizin limitlerini bilin, ninja 250liler her zaman arkayı kaydırmayı ve kilitlemeyi sevmişlerdir. Bu yüzden aynı ebatta hangi lastiği alırsanız alın sonuç pek fazla değişmez. 150/60 yanak lastikle belki tatminkar bir sonuç alınabilir.(Seneye deneyeceğim)
HiAxiSheytan
23 Mayıs 2011, 15:03
Cumartesinden bu yana bende bir iki atraksiyon yaşadım.. Arka lastik bir kaç defa iyi yanladı Allahtan kontrol edebildim bir sıkıntı olmadı ama lastiklerin durumu beni baya bir düşündürüyor ??
__sArSıLmAz__
23 Mayıs 2011, 15:14
sonuç raporu : demekki arka lastik ebadı bi numara büyük ve daha kaliteli bi marka olacak (mişlen,bridgestone,metzeller vs...) :cherry:
tutku1982
23 Mayıs 2011, 21:34
ninjanin km sayaci yalan soyluyor bugun otobana ciktim gps i de actim karsilastirma yapmak icin ibrede en cok 170 gordum eve geri dondugumde gps seyahat bilgisayari grafiklerinde azami hiz 160 km diyordu.simdi bana gps anlik deger vermiyor demeyin burdaki sehirler arasi otobuslerde yolcularin gorebilecegi bir yerde dijital hiz gostergesi var otobusle seyahat ederken yolcular soforun kac km hiz yaptigini gorebiliyorlar bende birgun otobuste karsilastirma yapmistim kili klina gercek degeri olcuyor navigasyon aleti....simdi motorun km sayacini yalanci cikardi gps ...bu yorumumdan dolayi beni topa tutmayin arkadaslar ama gercek olan bu.
aynen katılyorum dün edirneye sallandık 170km üstüne cıkmıyo motor :queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:29 ----------
ben 185 görmüşüm? en son hız
en son hız olan 185 cıkınca bende 165km hız gitcem bakalım beni gecebilcekmisin?:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------
erdem abi halen sol kolum agrıyor yaa:mrgreen: iyi bastık ama harbiden.. 170km/s:cat: ama yinede erken bitti depo olmaması lazım bukadar ya:queen:
gaz verdin bana ben ne varsa sıkdım 1300cc motorlu araclarla bile kapıştım sayende 120 tl yaktık 470km yola ama adrelin farklı deger her şeye ragmen:cat:
ninja_omer
23 Mayıs 2011, 21:59
benmi gaz verdim:queen: yavaş gidelim diyen bendim yaa:mrgreen: olsun abicim motorlar açıldı iyice.. gaza dokununca red line a giriyor artık anında:mrgreen:..motorun birkaç parcasını değiştirsek (performans olarak) cok rahat o yolda 190 ları görürüz hatta sen 200 ü görürsün..ama dikkat et arkandayım herzaman:queen:
tutku1982
23 Mayıs 2011, 22:03
benmi gaz verdim:queen: yavaş gidelim diyen bendim yaa:mrgreen: olsun abicim motorlar açıldı iyice.. gaza dokununca red line a giriyor artık anında:mrgreen:..motorun birkaç parcasını değiştirsek (performans olarak) cok rahat o yolda 190 ları görürüz hatta sen 200 ü görürsün..ama dikkat et arkandayım herzaman:queen:
fazer bir daim olsa yetişceksek degiştirmeye hazırım:queen::queen::queen:
overcloud
23 Mayıs 2011, 22:16
arkadaşlar selam.
az önce eve geldim ve bodrum seyahatim tamamlanmış oldu. aşağı yukarı 1304km yol yaptım. km sayacı ile ölçüm yapmadım, google maps'in yalancısıyım. tüm seyahat boyunca 55.6LT yakıt tükettili, ortalama tüketim 100km/4.26lt oldu.
Bunda üçlü çanta ile hız denemeleri yapmam, 19 Mayıs'ta yağış olmayan yerlerde vakit kaybını azaltmak için sürekli basmam ve de dönüş yolndaki şiddetli rüzgar çok etkili oldu.
3'lü çanta seti ile 160km hıza ulaşabildim ama gerisi doğal olarak gelmedi. Ninja beni yormadı ama ben onu baya bir üzdüm. özellike 19 Mayıs'taki yağışta zincir çok yağsız kaldı ve doluya yakalandım.
Fotoğraflı gezi raporunu yarın yada perşembe günü yayınlarım.
Bu arada arka lastiğin patinaj yapmasından yakınan arkadaşlar bunun nedeni sadece sert hamurlu IRC lastikler değil. Arka amortisör sert konuma ayarlı olduğu için darbeleri yeterince emmiyor ve lastik sekmeye başlıyor. Doğal olarak bu durum patinaja yol açıyor. yumuşak hamurlu bir lastikle birlikte kilonuza göre amortisörün sertliğini ayarlarsanız sıkıntı çekmezsiniz (ben 75kg'um amortisör en yumuşağa ayarlı).
ninja_omer
23 Mayıs 2011, 22:35
a.s bulut. sağsalim geldin çok şükür problemsiz sorunsuz:cat: bayaa bi yol yapmışsın.. kabaca hesapladım 17.9 kurus yakmışsın galiba. resimleri bekliyoruz heyecanla:) bu arada herkes arka lastıkten şikayetçi noluyor ya ninjaya yahu.
tutku1982
23 Mayıs 2011, 23:14
arkadaşlar selam.
az önce eve geldim ve bodrum seyahatim tamamlanmış oldu. aşağı yukarı 1304km yol yaptım. km sayacı ile ölçüm yapmadım, google maps'in yalancısıyım. tüm seyahat boyunca 55.6LT yakıt tükettili, ortalama tüketim 100km/4.26lt oldu.
Bunda üçlü çanta ile hız denemeleri yapmam, 19 Mayıs'ta yağış olmayan yerlerde vakit kaybını azaltmak için sürekli basmam ve de dönüş yolndaki şiddetli rüzgar çok etkili oldu.
3'lü çanta seti ile 160km hıza ulaşabildim ama gerisi doğal olarak gelmedi. Ninja beni yormadı ama ben onu baya bir üzdüm. özellike 19 Mayıs'taki yağışta zincir çok yağsız kaldı ve doluya yakalandım.
Fotoğraflı gezi raporunu yarın yada perşembe günü yayınlarım.
Bu arada arka lastiğin patinaj yapmasından yakınan arkadaşlar bunun nedeni sadece sert hamurlu IRC lastikler değil. Arka amortisör sert konuma ayarlı olduğu için darbeleri yeterince emmiyor ve lastik sekmeye başlıyor. Doğal olarak bu durum patinaja yol açıyor. yumuşak hamurlu bir lastikle birlikte kilonuza göre amortisörün sertliğini ayarlarsanız sıkıntı çekmezsiniz (ben 75kg'um amortisör en yumuşağa ayarlı).
gecmiş olsun bulut hoş geldin:cat:
orcax
23 Mayıs 2011, 23:32
arkadaşlar selam.
az önce eve geldim ve bodrum seyahatim tamamlanmış oldu. aşağı yukarı 1304km yol yaptım. km sayacı ile ölçüm yapmadım, google maps'in yalancısıyım. tüm seyahat boyunca 55.6LT yakıt tükettili, ortalama tüketim 100km/4.26lt oldu.
Bunda üçlü çanta ile hız denemeleri yapmam, 19 Mayıs'ta yağış olmayan yerlerde vakit kaybını azaltmak için sürekli basmam ve de dönüş yolndaki şiddetli rüzgar çok etkili oldu.
3'lü çanta seti ile 160km hıza ulaşabildim ama gerisi doğal olarak gelmedi. Ninja beni yormadı ama ben onu baya bir üzdüm. özellike 19 Mayıs'taki yağışta zincir çok yağsız kaldı ve doluya yakalandım.
Fotoğraflı gezi raporunu yarın yada perşembe günü yayınlarım.
Bu arada arka lastiğin patinaj yapmasından yakınan arkadaşlar bunun nedeni sadece sert hamurlu IRC lastikler değil. Arka amortisör sert konuma ayarlı olduğu için darbeleri yeterince emmiyor ve lastik sekmeye başlıyor. Doğal olarak bu durum patinaja yol açıyor. yumuşak hamurlu bir lastikle birlikte kilonuza göre amortisörün sertliğini ayarlarsanız sıkıntı çekmezsiniz (ben 75kg'um amortisör en yumuşağa ayarlı).
Ben 65 kiloyum suspansiyon en alttan 2.de en altami getirmem lazim bunu ben yapabilirmiyim kas lazim gibi geldi bana:mrgreen:
bu arada lastik fiyatlarini sordum pirelli ve metzeller ikiside 90 euro civarinda
forewer
24 Mayıs 2011, 00:08
Bu arada arka lastiğin patinaj yapmasından yakınan arkadaşlar bunun nedeni sadece sert hamurlu IRC lastikler değil. Arka amortisör sert konuma ayarlı olduğu için darbeleri yeterince emmiyor ve lastik sekmeye başlıyor. Doğal olarak bu durum patinaja yol açıyor. yumuşak hamurlu bir lastikle birlikte kilonuza göre amortisörün sertliğini ayarlarsanız sıkıntı çekmezsiniz (ben 75kg'um amortisör en yumuşağa ayarlı).
Süper bir gezi olmuş tebrik ederim.:cat:
Bulutcuğum ben katılmıyorum bu yumuşak amortisör işine biliyorsun.:) Yol tutuş sert süspansiyon, konfor yumuşak süspansiyon demektir. Bu her zaman 2 tekerde de 4 tekerde de böyledir. Ben senin yaptığının aksine amortisör ayarımı sertleştirdim. Ayrıca artçılı kullanımda yumuşak amortisör sorun oluyor, bi tümsekten falan azcık hızlı geçtiğimde resmen süspansiyonun sonuna kadar esneyip sona vurduğunu hissettim birkaç defa. Yumuşak hamurlu lastikde yukarda yazdığım gibi ninjaya uygun en küçük ebat 150/60/17 dir. Bir de 150/70/17 ler de var (ki piyasada daha yaygınlar size onları satmaya kalkarlar) onlar daha sert hamurlu sport touring lastikleridir, hem de 70 yanak bu motosiklete fazla geliyor.
mevlutgs
24 Mayıs 2011, 01:47
abiler bizim arka amörtisorler yukarı kalkıyormu ben motorumun kıçını yukarı kaldrmak istiyorum nasıl becerrim
orcax
24 Mayıs 2011, 02:01
abiler bizim arka amörtisorler yukarı kalkıyormu ben motorumun kıçını yukarı kaldrmak istiyorum nasıl becerrim
tahminen soyluyorum amortisoru en serte alinca muhtemelen yukselicektir biraz
mevlutgs
24 Mayıs 2011, 02:03
hımm tamam çok sertlikte kötü z-moto yolu gözküyor neyse bu arada yeni ampul aldım değiştirebilirmiyim acaba kendim?
hımm tamam çok sertlikte kötü z-moto yolu gözküyor neyse bu arada yeni ampul aldım değiştirebilirmiyim acaba kendim?
valla bir ampulu de degistiremiyorsan biyerden biryere giderken tamirci olan bir artci bul bir problem olursa yaninda bulunsun yani..
__sArSıLmAz__
24 Mayıs 2011, 10:21
arkadaşlar selam.
az önce eve geldim ve bodrum seyahatim tamamlanmış oldu. aşağı yukarı 1304km yol yaptım. km sayacı ile ölçüm yapmadım, google maps'in yalancısıyım. tüm seyahat boyunca 55.6LT yakıt tükettili, ortalama tüketim 100km/4.26lt oldu.
Bunda üçlü çanta ile hız denemeleri yapmam, 19 Mayıs'ta yağış olmayan yerlerde vakit kaybını azaltmak için sürekli basmam ve de dönüş yolndaki şiddetli rüzgar çok etkili oldu.
3'lü çanta seti ile 160km hıza ulaşabildim ama gerisi doğal olarak gelmedi. Ninja beni yormadı ama ben onu baya bir üzdüm. özellike 19 Mayıs'taki yağışta zincir çok yağsız kaldı ve doluya yakalandım.
Fotoğraflı gezi raporunu yarın yada perşembe günü yayınlarım.
Bu arada arka lastiğin patinaj yapmasından yakınan arkadaşlar bunun nedeni sadece sert hamurlu IRC lastikler değil. Arka amortisör sert konuma ayarlı olduğu için darbeleri yeterince emmiyor ve lastik sekmeye başlıyor. Doğal olarak bu durum patinaja yol açıyor. yumuşak hamurlu bir lastikle birlikte kilonuza göre amortisörün sertliğini ayarlarsanız sıkıntı çekmezsiniz (ben 75kg'um amortisör en yumuşağa ayarlı).
fotoları en kısa zamanda bekliyoruz,sanırım bu süspansiyon ve lastik işinide ustama bir sormam lazım...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:15 ----------
valla bir ampulu de degistiremiyorsan biyerden biryere giderken tamirci olan bir artci bul bir problem olursa yaninda bulunsun yani..
öyle diyosunda tabi ninjada hiç ampul değiştirmedim ama cbr 125 den biliyorum cbr ninkini usta bile zor söküp takıyo :cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:19 ----------
üfffff 100km/4.26lt çok yakmış yaaa yandık valla:cyclopsan
overcloud
24 Mayıs 2011, 11:03
]üfffff 100km/4.26lt çok yakmış yaaa yandık valla:cyclopsan
Benim yaptığım tüketim senin için bir kriter oluşturmasın, ben çok zorladım motoru. 3'lü çanta seti yüzünden bu şekilde oldu, paraşüt gibi tüm rüzgarı tutuyor meretler.
__sArSıLmAz__
24 Mayıs 2011, 11:13
tabi onunda etkisi var,uzun yolda bende bi ölçüm yapcam ama daha uzuna çıkamadık...
gurcano
24 Mayıs 2011, 11:27
Benim yaptığım tüketim senin için bir kriter oluşturmasın, ben çok zorladım motoru. 3'lü çanta seti yüzünden bu şekilde oldu, paraşüt gibi tüm rüzgarı tutuyor meretler.
Resim koyabilme imkanın var mı? Merak ettim, nasıl duruyor 3'lü çanta seti...
HiAxiSheytan
24 Mayıs 2011, 12:33
Bulut hoşgeldin. Merakla resimleri bekliyoruz.... :wiinkk::wiinkk::wiinkk:
overcloud
24 Mayıs 2011, 12:35
resimlerle birlikte ayrıntılı bir yazı akşama hazırlayacağım :)
şu an iş yerinde olduğum için yapamıyorum :cat:
red thunder
24 Mayıs 2011, 14:03
Hoşgeldin :) Raporu bekliyoruz :cat:
pulse8
24 Mayıs 2011, 18:13
düşük kilometrede giderken(genelde yavaşlarken) o ses benden de geliyodu şu ara biraz kesti sanırım tekerden geliyo yada fren çok sıkı olabilir bilemedim 1000 km bakıma götürücem orda söyliycem artık. bide zincirden gelen ses sanki biraz fazla gibi galiba rodaj bakımı dedikleri bu olsa gerek :) umarım fazla kaçmaz içeri :cherry:
genel olarak motorumdan memnunum gecen zx-10 u olan bi arkadaşım motorun ağırlığını sordu 169 diyince inanmadı :)) internet sitesine girdi utanmaz orda görünce inandı :)) kesinlikle en iyi başlangıç motosikleti çünkü 125 lik motora 2 ay binip satmaktansa böyle bi motoru bir kere alıp bi kaç sezon binebilirsiniz.. şu an ilk rodaj sınırını gectim, ikinci rodaj sınırı olan 6.000 devri geçmemeye çalışıyorum, motoruma iyice alıştım diyebilirim, alacak olan arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim evet fiyatı biraz pahalı diğerlerinden ama neden pahalı olduğunu ancak kullandığınız zaman anlarsınız.. ha bide yavaş gittiğimden sanırım bide bizim çevre yolunda rodaj yaptığımdanmıdır bilmem 40 tl lik benzinle 359 kmde şu an ışık yanıyo ve içinde 1 - litreye yakın benzin var sanırım :) Ama gazlayınca mutlaka yakıcaktır :=)
tüm ninjalara sevgiler , saygılar
ofbeat
24 Mayıs 2011, 23:17
Arkadaşlar Herkese merhaba, yaklaşık 100 sayfa okudum bu konuyu :) zaten gönlüm bu motordan yanaydı simdi kesinleşti ninja 250r alacagım. Sahibinden.com da 2 adet uygun ilan var ama fazla motorsiklet yok , önerilerinizi bekliyorum.
Hadi banada bulalım bir ninja 250r bende katılayım aranıza :D birtek motoru deneyemedim 1.82 boyum var ama yamaha r 125 de rahat hissetmiştim bu ondanda iri sanırım sorun olmaz.
orcax
24 Mayıs 2011, 23:56
Arkadaşlar Herkese merhaba, yaklaşık 100 sayfa okudum bu konuyu :) zaten gönlüm bu motordan yanaydı simdi kesinleşti ninja 250r alacagım. Sahibinden.com da 2 adet uygun ilan var ama fazla motorsiklet yok , önerilerinizi bekliyorum.
Hadi banada bulalım bir ninja 250r bende katılayım aranıza :D birtek motoru deneyemedim 1.82 boyum var ama yamaha r 125 de rahat hissetmiştim bu ondanda iri sanırım sorun olmaz.
yok sorun olmaz arkadasim benim boyumda 1.79 sorun olmuyor
Aku durumunu bılmek ıcın bı arkaadasm avometre baglamayı onerdı aku ye bı fıkrı olan varmı
Yolda bırını gordum aku bıttı ddedı motoru yyokus assa surup duruyodu bu nınja ıcın olurmu dıe onlem olarak ıyımıdır sızce
overcloud
25 Mayıs 2011, 02:31
aküyü ben bu sene yeniledim. motorum 3 yaşında doğal olarak akü ömrünü tamamlamak üzereydi. sabahları marşa bastığında motorun çalışması uzun sürüyorsa aküden şüphelenmeye başlayabilirsin. bende 1 ay kadar durum böyleydi yaklaşık 4 - 5 saniye aralıksız marş basınca anca alıyordu motor. Sonunda beni yolda bırakmadan aküyü değiştirdim ama 225TL vermek zorunda kaldım. yanlış hatırlamıyorsam 9.5amperlik Yuasa akü aldım.
Eğer akü biterde yolda kalırsan sakın ha motoru vurdurarak çalıştırmayı deneme...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/89561-ninja-il-seruven-19-23-mayis-istanbul-turgutreis.html
__sArSıLmAz__
25 Mayıs 2011, 09:47
akü bittiğinde 2. vitese alıp motoru hızla itip çalıştırınca ne zararı oluyo ???
overcloud
25 Mayıs 2011, 10:03
bizim motora bir sakıncası var mı bilmiyorum ama aynı şeyi yapan yeni kasa bir bmw f650 sahibi motorun beynini yakmıştı. o yüzden ne olur ne olmaz denememek lazım.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO