Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Danieljohn
28 Şubat 2011, 22:40
merhaba,
ankara bayi ve z motor 4960€ fiyat verdi. daytona 5100 dedi
tutku1982
01 Mart 2011, 01:40
merhaba,
ankara bayi ve z motor 4960€ fiyat verdi. daytona 5100 dedi
selam aslında ötv indirimi bi işe yaramadı haziran 2010 aldım motoru ben 5250 euro ozaman kur 190tl idi şuan 5100 euro kur 220 tl ...anahtar teslim fiatı aldım ben bu arada...saygılar
red thunder
01 Mart 2011, 12:00
Sitede hala güncelleme yapılmamış, 5.600 EUR olarak duruyor. Z Moto 4.960 EUR fiyat verdiyse ve Daytona 5.100 EUR veriyorsa, pazarlık payını hesaba katıyor demektir. Sıkı pazarlık yapıp, ucuza aldım diye düşünürken, aslında rayicine almış oluyoruz :)
honda mı bu kaliteli mal oldugundan işine gelen alsın diyor. malını yere yere vurmuyor.
red thunder
01 Mart 2011, 12:08
honda mı bu kaliteli mal oldugundan işine gelen alsın diyor. malını yere yere vurmuyor.
Ya mala kötü diyen yok zaten ama, herşeyin de bir doğrusu var Acun. Nihayetinde sen distribütörün verdiğinden 140 EUR fazla fiyat çekiyorsan, insanları salak yerine koymaktan başka birşey değildir bu. Haksız mıyım?
bu gün honda indirdi ama motor satmadı yani motorlar nisan ayında girecek hep bunlar filim onlarda fiyat artıracak sen seyret olan sana bana olacak.
red thunder
01 Mart 2011, 13:31
bu gün honda indirdi ama motor satmadı yani motorlar nisan ayında girecek hep bunlar filim onlarda fiyat artıracak sen seyret olan sana bana olacak.
Bu sözüne katılıyorum, Nisan'da motor gelince sezon da zaten açılmış olacak ve zamlar başlayacak. Başka bir topicde bahsetmiştim, fuar öncesinde Z Moto ile konuşmuştum. Neden 100 Eur zamlı oldu ve 5.600'e çıktı fiyat demiştim. Aslında 5.900 olacak ama biraz tutuyoruz, yavaş yavaş yansıtmayı düşünüyoruz demişlerdi. Şimdi adım gibi eminim kurun düşmesini bekliyorlar, kur 1,9 seviyesine insin, Z Moto fiyatı 4.960'tan 5.200 EUR seviyelerine çeker fiyatı diye düşünüyorum.
Bu arada Honda'yı daha fuarda alan arkadaşlar olduğunu biliyorum. Fuarın ilk günü birkaç arkadaş aldı, hatta bizim forumun bölümünde ayaküstü sohbet ettik. Verdim parayı aldım, bekliyorum dedi :) Nickini hatırlayamadım, kusura bakmasın...
Keşke Kawa'da fuarda olsaydı, benim adıma büyük hayal kırıklığı oldu:pr:
overcloud
02 Mart 2011, 16:52
başlık biraz şenlensin :)
fuardan çiftini 25tl'e aldığım sinyalleri takması için motoru öğlen tamircime bıraktım. öğle tatilim bitmeden önce arka sinyalleri taktık, flaşörü değiştirmesi ve önleri de takması için motoru orda bıraktım. akşam fotoğraf çeker buraya yüklerim. :cat:
Sinyaller bunlar:
http://www.motobakkal.com/images/products/00/33/17/3317_buyuk.jpg
Danieljohn
02 Mart 2011, 17:17
Sitede hala güncelleme yapılmamış, 5.600 EUR olarak duruyor. Z Moto 4.960 EUR fiyat verdiyse ve Daytona 5.100 EUR veriyorsa, pazarlık payını hesaba katıyor demektir. Sıkı pazarlık yapıp, ucuza aldım diye düşünürken, aslında rayicine almış oluyoruz :)
Ya resmen adam kazıklamak bu, adamlara güvenip pazarlık etmesen girecek yani 140€. o paraya 4 depo benzin alınır. Hayır sunu anlamıyorum, bu satıcı düşünmüyor mu bizm başka bayilerden de fiyat alacagımızı. Kendini küçük düşürüyor.
zewzeq250
02 Mart 2011, 21:17
arkadaşlar sunu sormak istiyorum bn ninja 250r almayı duşunuyorum ve akrapovic full carbon egsoz taktırmayı dusunuyorum ama kimisi diyo qerek yok kimiside çok guzel oluyo diyor sizce buna qerek warmı birde şunu sorucaqım kawasaki ninja 250r hızı artırılabilir turbo falan filan taktırılıp
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:13 ----------
arkadaşlar 2 silindirli motor 4 silindire çıkartılabilirmi bilqisi olan cevap yazarsa sevinirim
overcloud
02 Mart 2011, 21:44
yeni sinyallerin fotoğraflarını az önce çektim. gece olduğu için fotoğrafların kalitesi pek iyi olmadı.
http://img534.imageshack.us/img534/4826/sinyal1.jpg
http://img818.imageshack.us/img818/3355/sinyal2.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/4240/sinyal3.jpg
tutku1982
02 Mart 2011, 22:12
yeni sinyallerin fotoğraflarını az önce çektim. gece olduğu için fotoğrafların kalitesi pek iyi olmadı.
http://img534.imageshack.us/img534/4826/sinyal1.jpg
http://img818.imageshack.us/img818/3355/sinyal2.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/4240/sinyal3.jpg
güzel olmuş dörtlü flöşör taktırdınmı.lastikleride taktırmamışın sanırım_?
HiAxiSheytan
02 Mart 2011, 22:25
Sitede hala güncelleme yapılmamış, 5.600 EUR olarak duruyor. Z Moto 4.960 EUR fiyat verdiyse ve Daytona 5.100 EUR veriyorsa, pazarlık payını hesaba katıyor demektir. Sıkı pazarlık yapıp, ucuza aldım diye düşünürken, aslında rayicine almış oluyoruz :)
Z Motonun vermiş olduğu 4960 Euro plaka vs.. masraflar hariç rakam
Daytonanın verdiği rakam anahtar teslim motosiklet+plaka vs... dahil
red thunder
03 Mart 2011, 00:36
Ya resmen adam kazıklamak bu, adamlara güvenip pazarlık etmesen girecek yani 140€. o paraya 4 depo benzin alınır. Hayır sunu anlamıyorum, bu satıcı düşünmüyor mu bizm başka bayilerden de fiyat alacagımızı. Kendini küçük düşürüyor.
Düşünüyorlardır mutlaka, ama direk gidip alan adamlar da vardır, artık kime ne tutturursa diye bir anlayış var. Tüm yerlerde var bu şekilde, yoksa herkes liste fiyatı dışında birbirinden farklı fiyatlarla motor alamazdı. Terbiyesizlik elbette bu, keşke ticari ahlak hala yaşasaydı :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:23 ----------
Z Motonun vermiş olduğu 4960 Euro plaka vs.. masraflar hariç rakam
Daytonanın verdiği rakam anahtar teslim motosiklet+plaka vs... dahil
Liste fiyatı, yani güncellenen tüm fiyatlar ÖTV ve KDV dahil olarak biliyorum. Sen de hesaplayabilirsin eski fiyata göre;
5600 / 1,18 (KDV)= 4745,76 --- 4745,76 / 1,22 (Eski ÖTV oranı) = 3889,96
3889,96 * 1,08 (Yeni ÖTV oranı)= 4201,15 ---4201,15 * 1,18 (KDV)= 4957,36
Düz hesap 4960 EUR yapmışlar. Plaka dahil değil dersen anlarım, ama sen bu kurla gidip sıfır motor alırsan, inan bana plaka masrafını da almayacak , hatta kuru farklı hesaplayacak bayiler de çıkacaktır.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 ----------
arkadaşlar sunu sormak istiyorum bn ninja 250r almayı duşunuyorum ve akrapovic full carbon egsoz taktırmayı dusunuyorum ama kimisi diyo qerek yok kimiside çok guzel oluyo diyor sizce buna qerek warmı birde şunu sorucaqım kawasaki ninja 250r hızı artırılabilir turbo falan filan taktırılıp
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:13 ----------
arkadaşlar 2 silindirli motor 4 silindire çıkartılabilirmi bilqisi olan cevap yazarsa sevinirim
Bir motora, sonradan takacağın ekzost, motorun özellikle alt devirlerde vuruntulu çalışmasına sebep olur. Çünkü o ekzostun emisyon oranına göre makine düzenlenmemiş, fakir karışımla çalışıyor durumdadır. Sadece slip on taksan bile bu geçerli. Ekzostu taktıktan sonra, performans hava filtresi takılmalı, yakıt hava karışımını tekrar düzenleyebilmek için enjeksiyonlu motorlara power commander, karbüratörlü motorlara jet kit takılmalıdır. Elbette bunları takmak sadece yeterli olmuyor, motorunu Dyno Run'a çıkartıp, taktığın power commandera bilgisayarda motorunun doğru devirde doğru karışımla çalıştırmasını sağlayabilmek için yeni harita yüklenmelidir. Dyno Run sırasında bir takım lastik yakacağını da hesaba katmalısın :wiinkk:
4 silindire çıkartmak çok mantıksız bence, onu yapacağına direk 4 silindir bir motor al daha iyi. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
_geweze_
03 Mart 2011, 00:37
fiyatı 10.500 tü en son bilgim bu
red thunder
03 Mart 2011, 00:46
fiyatı 10.500 tü en son bilgim bu
Bu fiyatı ötv indiriminden sonra mı aldın arkadaş ve mümkünse hangi bayiden olduğunu paylaşabilir misin?
zewzeq250
05 Mart 2011, 01:39
Bir motora, sonradan takacağın ekzost, motorun özellikle alt devirlerde vuruntulu çalışmasına sebep olur. Çünkü o ekzostun emisyon oranına göre makine düzenlenmemiş, fakir karışımla çalışıyor durumdadır. Sadece slip on taksan bile bu geçerli. Ekzostu taktıktan sonra, performans hava filtresi takılmalı, yakıt hava karışımını tekrar düzenleyebilmek için enjeksiyonlu motorlara power commander, karbüratörlü motorlara jet kit takılmalıdır. Elbette bunları takmak sadece yeterli olmuyor, motorunu Dyno Run'a çıkartıp, taktığın power commandera bilgisayarda motorunun doğru devirde doğru karışımla çalıştırmasını sağlayabilmek için yeni harita yüklenmelidir. Dyno Run sırasında bir takım lastik yakacağını da hesaba katmalısın
4 silindire çıkartmak çok mantıksız bence, onu yapacağına direk 4 silindir bir motor al daha iyi. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Teşekkür ederim ama ilk motorum olucak inşllh sesinin qzl cıkmasını istiyorum ailemi buna zor ikna ettim 250lik bir motora 2 silindir 4 silindire çıkartıla biliyor mu bunu bna detaylıca anlatırsanız sevinirim ve 4 silindir yaptıqımızda 600luk bir motor sesi werirmi ve performansı artarmı cevap yazana teşekkür ederim..
Sen bence hiç motor felan alma sende motor hevesi yok sadece gösteriş için istiyorsun sanırım apaçi dostum ...
Daha önce tecrüben varmı yokmu onuda bilmiyorum ama sen biraz daha ara ver bence şu motor alma işine ...
sayin overcloud bilader bu flasoru degistirmeden sinyaller calismiyormu yahu bende led lambaya gecmeyi dusunuyordum.bir info verde bilelim ne oldugunu
simdiden sagol
red thunder
05 Mart 2011, 11:49
Bir motora, sonradan takacağın ekzost, motorun özellikle alt devirlerde vuruntulu çalışmasına sebep olur. Çünkü o ekzostun emisyon oranına göre makine düzenlenmemiş, fakir karışımla çalışıyor durumdadır. Sadece slip on taksan bile bu geçerli. Ekzostu taktıktan sonra, performans hava filtresi takılmalı, yakıt hava karışımını tekrar düzenleyebilmek için enjeksiyonlu motorlara power commander, karbüratörlü motorlara jet kit takılmalıdır. Elbette bunları takmak sadece yeterli olmuyor, motorunu Dyno Run'a çıkartıp, taktığın power commandera bilgisayarda motorunun doğru devirde doğru karışımla çalıştırmasını sağlayabilmek için yeni harita yüklenmelidir. Dyno Run sırasında bir takım lastik yakacağını da hesaba katmalısın
4 silindire çıkartmak çok mantıksız bence, onu yapacağına direk 4 silindir bir motor al daha iyi. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Teşekkür ederim ama ilk motorum olucak inşllh sesinin qzl cıkmasını istiyorum ailemi buna zor ikna ettim 250lik bir motora 2 silindir 4 silindire çıkartıla biliyor mu bunu bna detaylıca anlatırsanız sevinirim ve 4 silindir yaptıqımızda 600luk bir motor sesi werirmi ve performansı artarmı cevap yazana teşekkür ederim..
Sana şu kadar söyleyeyim, youtubeda araştırma yaparsan, Ninja 250R'ın stock ekzostlu sesi hiç de öyle düşündüğün kadar kötü değil... Daha farklı ses istiyorsan yukarıda anlattıklarımı uygularsın. Elbette bahsettiğimiz gibi bir 4 silindirlik ses çıkmayacaktır ama yeterlidir, sınıfındaki en iyi makinadır, benim görüşüm bu tabii... Sen zaten bu haliyle bir Ninja alsan ve gerçek hayatta üzerine binip bir tur atsan, sesle ilgili endişen kalmaz emin ol :cat: Amacın illaki mahalleyi ayağa kaldırmaksa, ona birşey diyemem ama bu makinede istediğini yapacaktır. Soru sorma tarzından ve anlattıklarından yaşının genç olduğunu tahmin ediyorum ve bu motor amiyane tabiriyle istediğin kadar etek uçuracaktır, anlaşılan amacın bu :mrgreen:
4 silindire çıkarma konusunda aklıma gelen şu; 4 silindirli sağlam bir motor alacaksın, motosiklet değil motor, bu arada bu motorun Ninja 250R kasasına uyması gerekecek, motor dizaynı yüksek devirlerde hız yapmaya uygun olacak, Supersport motoru özellikleri taşıyacak, sonra gidip motor numarası ile ruhsatta geçen motorun numarasını eşitlemen gerekecek, bunları yapsan bile muayneden geçemeyecek, sonra da canım motora bunları yaptığın için bu camiada kimse seni affetmeyecek ve motorun elinde kalacak, harcadığın para da cabası :) O yüzden, gel sen sana söylenenleri dinle, bu motoru normal halde kullan, kendini alıştır, motora ve motosiklet kullanmaya alış, tecrüben artınca yüksek cc li motor alırsın, ne sen ne de biz üzülürüz. O zaman istediğin kadar ses alırsın, yine de polislere dikkat etmen gerekiyor, desibel yüksekliğinden ceza yemen an meselesi olacaktır :)
overcloud
05 Mart 2011, 12:39
güzel olmuş dörtlü flöşör taktırdınmı.lastikleride taktırmamışın sanırım_?
4'lü flaşör taktırmadım. Gidonun oraya sonradan eklenecek bir düğme çirkin olur diye :P
Lastikleri bugün taktırdım. Eski ön-arka lastiklerin içine lastik spreyi sıkılmış. İki lastikte patlakmış anlayacağın. Neyse bostancıdan e-5'ten kadıköye geldim. kadıköyün ara sokaklarında sürerken dikkatimi çeken ilk şey motorun eskisi kadar sarsılmıyor oluşuydu. Bakalım daha yorum yapmak için çok erken. bugün fırsat bulursam istanbul park'ın ordaki boş yollarda rodajın bir kısmını yapmak istiyorum.
Bu arada yeni lastikler raylarda çok fena kayıyor, gelirken moda'da az kaldı devriliyordum.
sayin overcloud bilader bu flasoru degistirmeden sinyaller calismiyormu yahu bende led lambaya gecmeyi dusunuyordum.bir info verde bilelim ne oldugunu
simdiden sagol
Şöyle bir uygulama yapıldı: Ledlerin voltajı çok düşük olduğu için flaşör değiştiğinde yine işlevini yapamadı ve led sinyaller kesintisiz yanmaya devam etti. Tesisatta eski sinyal ampullerinden 2 adet takılı bırakıldı, grenajın gizli bir yerinde. Sinyaller ancak bu şekilde kesik kesik yanıyor ama eskisine göre biraz daha kısa aralıklarla yanıp sönüyor.
flaşör kuyruk grenajında sol tarafta, oraya ulaşabilmek için seleyi çıkartmak gerekiyordu yanlış hatırlamıyorsam.
cHreSs
05 Mart 2011, 13:08
4'lü flaşör taktırmadım. Gidonun oraya sonradan eklenecek bir düğme çirkin olur diye :P
Lastikleri bugün taktırdım. Eski ön-arka lastiklerin içine lastik spreyi sıkılmış. İki lastikte patlakmış anlayacağın. Neyse bostancıdan e-5'ten kadıköye geldim. kadıköyün ara sokaklarında sürerken dikkatimi çeken ilk şey motorun eskisi kadar sarsılmıyor oluşuydu. Bakalım daha yorum yapmak için çok erken. bugün fırsat bulursam istanbul park'ın ordaki boş yollarda rodajın bir kısmını yapmak istiyorum.
Bu arada yeni lastikler raylarda çok fena kayıyor, gelirken moda'da az kaldı devriliyordum.
Şöyle bir uygulama yapıldı: Ledlerin voltajı çok düşük olduğu için flaşör değiştiğinde yine işlevini yapamadı ve led sinyaller kesintisiz yanmaya devam etti. Tesisatta eski sinyal ampullerinden 2 adet takılı bırakıldı, grenajın gizli bir yerinde. Sinyaller ancak bu şekilde kesik kesik yanıyor ama eskisine göre biraz daha kısa aralıklarla yanıp sönüyor.
flaşör kuyruk grenajında sol tarafta, oraya ulaşabilmek için seleyi çıkartmak gerekiyordu yanlış hatırlamıyorsam.
Aynı flaşör sorununu yaşamıştım. Ben yapamadım ve oto elektrıkcımı aradım. deponun altına sag ve sol ıçın ıkı tane normal ampul koydu. sorunsuz çalıştı.
zewzeq250
06 Mart 2011, 17:04
red thunder verdiqin bilqiler için çok teşekkur ederim
red thunder
06 Mart 2011, 17:59
red thunder verdiqin bilqiler için çok teşekkur ederim
Rica ederim, işine yaradıysa ne mutlu bana :cat:
overcloud
07 Mart 2011, 20:41
arkadaşlar bugun arka lastiğin bir fotoğrafını çektim.
140/70'lik michelin pilot activ:
http://img40.imageshack.us/img40/8893/arkalastik.jpg
red thunder
07 Mart 2011, 23:57
Sen de resim paylaşmasan, topic ölü olacak :cat: 150*60 lık lastik hakkında araştırma yaptın mı? Sorun oluyor muymuş?
overcloud
08 Mart 2011, 00:15
150/60 latik ellerinde yoktu. zaten tavsiye etmediler. 150'likler zincir korumayı milimle kurtarıyor, arka maşaya zar zor sığdırılabiliyor yani. ninja'ya 150/70 lastik takmakta sakat. balon etkisi yaptığı için motor topaç gibi zıplıyor.
red thunder
08 Mart 2011, 00:19
140 da kötü durmuyor ama daha önceden yanılmıyorsam Samsun'dan bir arakdaşın makinesinde vardı 150'lik lastik, sorun olmyuyor diyordu, ondan sordum, sen illaki araştırmışsındır diye :) Arka kuyruğu kaldırmayı düşünüyor musun, lastiğin kalınlığı daha fazla ortaya çıkar sanırım, gerçi biraz ıslanıyormuşsun ama olsun artık :mrgreen:
overcloud
08 Mart 2011, 00:26
arka kuyruğu sökmeyi düşündüm aslında.. plakayı gizlemek için. (gezici radarlar plakanın fotosunu çekip eve cezayı yolluyorlar diye) ama önceki motorumda da kuyruk iptali vardı ve kışın da motor kullanan biri olarak tekrar çamur içinde kalmak istemedim.
bir çok kişi beğenmiyor ama ben kuyruğun ve arka çamurluğun yapısını seviyorum. motorla uyumlu bir estetiği var. mesela hyosunglarda aynı estetik yok, kuyruk olsun diye kuyruk takılmış gibi duruyor.
bir sonraki projem ön - arka kamera montajı ve plakanın etrafındaki siyah çerçeveyi kestirmek :)
tutku1982
08 Mart 2011, 03:16
arka kuyruğu sökmeyi düşündüm aslında.. plakayı gizlemek için. (gezici radarlar plakanın fotosunu çekip eve cezayı yolluyorlar diye) ama önceki motorumda da kuyruk iptali vardı ve kışın da motor kullanan biri olarak tekrar çamur içinde kalmak istemedim.
bir çok kişi beğenmiyor ama ben kuyruğun ve arka çamurluğun yapısını seviyorum. motorla uyumlu bir estetiği var. mesela hyosunglarda aynı estetik yok, kuyruk olsun diye kuyruk takılmış gibi duruyor.
bir sonraki projem ön - arka kamera montajı ve plakanın etrafındaki siyah çerçeveyi kestirmek :)
lastik ebatını büyütmek virajlardaki yatmaları zorlaştırıyor bilginize.ön kamera için depo üstüne aparat satılıyor 50 tl fazer olan arkadaşım almış bi kac video cektik...
Ben kestirdim arka kuyruğu. Gerçekten görüntü çok güzel oluyor, bende 140'lık lastik olmasına rağmen. 150'de daha da hoş durur.
Ancak dediğiniz gibi; eğer ıslak havalarda kullanıyorsanız tam bir rezillik! Stop farıdır, arka seledir çamurdan gözükmüyor. Hatta sırt çantamın halini görmenizi isterdim :pr:
Tutku bu kamera aparatı hakkında nasıl bilgi edinebiliriz. 50 TL fiyat iyiymiş. Ben de düşünüyorum da, yardımcı olabilirseniz sevinirim :)
overcloud
08 Mart 2011, 09:06
lastik ebatını büyütmek virajlardaki yatmaları zorlaştırıyor bilginize.ön kamera için depo üstüne aparat satılıyor 50 tl fazer olan arkadaşım almış bi kac video cektik...
1 boy buyuk lastik sıkıntı yaratkmaz ya. 2003 fazer'da 110ön 160 arka lastik var.
benim ısmarladığım kameranın klipsi fln birlikte geliyor, depo yerine ön cama yada iyi görüntü alabilirse farın altına kafa grenajına sabitlemeyi düşünüyorum. hiç olmadı kaskın içine yerleştircem.
kamera şu:
http://urun.gittigidiyor.com/Mini-DV-Video-Kamera-DVR-MD80-tasnablr-KRG_W0QQidZZ36869425
39tl'e ısmarladım.
yaz geliyor. ortalık şenlenecek yeni cbr 250 ile yollarda ilk tanışanlar siz olacaksınız. yeni rakibinizi yollarda tartma işini düşünen varmı aranızda?
red thunder
08 Mart 2011, 11:19
arka kuyruğu sökmeyi düşündüm aslında.. plakayı gizlemek için. (gezici radarlar plakanın fotosunu çekip eve cezayı yolluyorlar diye) ama önceki motorumda da kuyruk iptali vardı ve kışın da motor kullanan biri olarak tekrar çamur içinde kalmak istemedim.
bir çok kişi beğenmiyor ama ben kuyruğun ve arka çamurluğun yapısını seviyorum. motorla uyumlu bir estetiği var. mesela hyosunglarda aynı estetik yok, kuyruk olsun diye kuyruk takılmış gibi duruyor.
bir sonraki projem ön - arka kamera montajı ve plakanın etrafındaki siyah çerçeveyi kestirmek :)
Kışın da kullanılıyorsa, yerdeki suyun sırta kadar gelmesi sinir eder hakikaten insanı :) Plakanın etrafındaki siyah çerçeveyi kesince, nizami ölçüden şaşıyor sanırım, ama köşeleri de hafifçe kesip, plakayı altıgen yapanlar var, çok şık duruyor :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:14 ----------
yaz geliyor. ortalık şenlenecek yeni cbr 250 ile yollarda ilk tanışanlar siz olacaksınız. yeni rakibinizi yollarda tartma işini düşünen varmı aranızda?
Honda forumundaki durumdan sonra, tartma sonuçlarını burada paylaşalım lütfen :mrgreen: Bir çentikte Acun için atılsın :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:16 ----------
lastik ebatını büyütmek virajlardaki yatmaları zorlaştırıyor bilginize.ön kamera için depo üstüne aparat satılıyor 50 tl fazer olan arkadaşım almış bi kac video cektik...
Virajdan savuracak kadar büyük bir sıkıntı yaratıyor mu acaba veya yol tutuşunu çok mu olumsuz etkiliyor?
şu honda fanetiklerine karşı bir ninja 250 de ben mi alsam
hem video çekimleri ile hem fotolarla cbr yi tıkladım öttürdüm. yaladım gibi amma özeniyorum. 26 hp ile 33 hp yi kıyaslıyorlar. tek silindirler bu kadar hızlı olsa yamaha 660 r 170 km hızda kalmazdı. teknolojı tek silindirdeymiş. ben mi ters biliyorum. ducati 1000 cc çift mi tek mi. moto gp de en hızlı giden o da
honda kalitesine bir şey demiyorum. ama kaliteli yaparsa crf 250 x modeli 9400 usd ve 33 hp burdan bir şeyler anlaşılmıştır sanırım. iyi mal iyi para
red thunder
08 Mart 2011, 11:50
CBR 250 R'ın da avantajlı olduğu bazı noktalar var ve bu avantajları tek silindirden kaynaklanıyor bazı durumlarda; mesela 0-100 süresi Ninja'dan kısa, çünkü alt devirlerde daha fazla torka sahip, daha seri kalkıyor, bu normal. Vibrasyonla ilgili olarak da yanılmıyorsam balansör koymuşlar, etkili olmuştur mutlaka lafım yok, mutlaka yakıtı da daha az olacaktır. Ama diğer açılardan Ninja daha üstün bence ve paylaşılan testlerde bu ortaya konmuş. Mesela ABS'li CBR'ın frenlemesi başarılı bulunmamış...Elbette fiyatı cezbedici, insanlar karşılaştırırken tek silindir 2 silindir vs diye bakmıyor ilk etapta, o da 250 bu da 250, bu kadar fark niye diyorlar :) Halbuki kazın ayağı öyle değil.
Bu arada kapışmaya gerek yok, Ninja 2'de bile giderken yeterince havalı, tokatlama eksik kalsın, riske gerek yok :)
şimdi tork olayını ele alalım. 22 nm ninja 22,9 nm cbr. cbr de devamlı vites deiştirmek gerekir ken ninjada 6 vites 70 km hızdan sonra vites degiştirme sorunu yok 2004 modellerinde ki versiyonlarına göre üst devirlerden kırpıp alt devir güçlendirilmesi yapılmış 2004 modeller 12 bin devirde maxsimum güce çıkarken 2008 yılında 11 bin devide maxsimum güce çıkacabiliyor.
cbr 250 de 7 binde tork degeri başlıyor 8500 de güç bitiyor buda devamlı vites demek videolarına bakarsanız böyle oldugunu görürsünüz. kısa kısa vites arlıgıyla 6 vitesin hemen bitmesi cbf 250 lerde oldugu gibi 120 lerde tıkılma ve iniş aşagı ve arkadan esen rüzgarla 150 gibi hızları görmekte zorlanan bir motor olması demektir.
ninja böyle degil hatta 6 vites 50 km hıza geldikten sonra gazı kökleyin hızlanmayacagım demez silkeleme yapmaz. uzun yoculuklarda her zaman 7 vites arayışı içine girildigi oluyor. arkadaşımın ninjasını devamlı kullanmaktayım. uzun yolcukulara beraber gidiyoruz. bunu iyice test ettim rüzgar arkadan esmiş önden esmiş farketmez 160 km hızları görmek zor degil hatta hılanmak için vites düşürüp devirleri zorlamana bile gerek yok yeterki 80 km civarı ol sadece gaza bas motor çabuk toparlıyor ve zorlanma yapmıyor. bunuda çift silinrine borçlu
tek silindirde bunu yapmak zor eski cbf 250 den biliyorum bazen yüksek viteste giderken
motor vites küçültmem için motordaki vibrasyon ve silkeleme artıyordu. vibrasyon konusunu kesmeleri mümkün degil ve videolarında bariz belli balansör falan hava civa
overcloud
08 Mart 2011, 12:43
kameram az önce geldi :) :)
çekimlerini sabırsızlıkla bekliyoruz.
red thunder
08 Mart 2011, 12:53
Ben uzun yol performansı, son hız, çift silindir vs gibi konularda sizinle aynı fikirdeyim, farklı düşünmüyoruz. Benim torktan kastım, iki motorun da dyno değerlerini incelediyseniz, CBR'ın torku alt devirlerde yakalamak ve seri kalkış üzerine dizayn edildiğini görüyoruz, bunu kastetmiştim. Elbette vites değiştirmek gerekecektir ve 0-100 performansı, pilotun ne kadar iyi olduğuna göre değişecektir. Orta ve uzun mesafe yollarda, çok fazla süratli kullanmasam da kendi adıma en azından, Ninja'nın perforamansına ihtiyacım olacağını biliyorum. Son hız çok önemli olmayabilir bazıları için ama, tek silindir ve 26 beygir bir motor ile 140 km süratle ne kadar süre rahatsız olmadan gidebilirsiniz, 33 beygir ve çift silindir bir motor ile ne kadar süre? Bu da zaten benim bakış açıma göre Ninja'yı üstün kılan özelliklerden bir diğeri. Ayrıca Ninja'nın dizaynını daha fazla beğeniyorum:mrgreen:
Bulut, kameran hayırlı olsun, videoları bekliyoruz artık:cat:
overcloud
08 Mart 2011, 13:00
tşkler. havalar duzelsin çekimlere hemen başlicam :)
zewzeq250
08 Mart 2011, 16:15
red thunder kawasaki ninja 250 hızını arttırma qbi neler yapabilirim turbo yada başka aletler taktırırsam hızında nasıl bir değişiklik olur bu konu bilqi werirmisin vereceqin bilqi için teşekkur ederim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:31 ----------
arkadaşlar sizce bu linkteki egsoz nedir?
http://www.youtube.com/watch?v=VazPvsQGHDc
red thunder
08 Mart 2011, 16:32
red thunder kawasaki ninja 250 hızını arttırma qbi neler yapabilirim turbo yada başka aletler taktırırsam hızında nasıl bir değişiklik olur bu konu bilqi werirmisin vereceqin bilqi için teşekkur ederim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:31 ----------
arkadaşlar sizce bu linkteki egsoz nedir?
http://www.youtube.com/watch?v=VazPvsQGHDc
Sevgili arkadaşım, motora yapılabilecek normal modifikasyonlar için daha önce görüşlerimi söylemiştim, bunlar beygir gücü vs gibi anlamlarda farklılıklar oluşturacaktır elbette. Ama, ilk motorun olacak madem, son hız vs gibi konuları şimdiden düşünme, al motorunu, kullanmaya başla, alış güzelce, ondan sonra düşün bunları. Şu an için, son hız , performans vs gibi konular, Allah korusun, çok tehlikeli olur senin için, çünkü bu makineler seksi ve tahrik edici makinelerdir. Gazlama konusunda insanı teşvik eder ve sürüş hırsı oluşmasına bile sebep verebilir. Bu konuyla, şu aşamada kontrollü olmanı, tecrübe kazandıktan sonra ilgilenmeni öneriyorum. Daha motorun üstüne oturmadan, motosikletin ve kendinin neler yapabileceğini bilmeden bunları düşünmen bana çok ama çok yanlış geliyor:farao: Daha önce söyledim, senin kötü haberini duyup da üzülmemize sebep olma, kendini de üzücü ve tehlikeli bir duruma düşürme lütfen...
Videoda bulunan ekzost, makinenin orjinal ekzostu, sana söylediğim gibi çoook keyifli bir sesi var öyle değil mi:cat::)
overcloud
08 Mart 2011, 16:57
red thunder kawasaki ninja 250 hızını arttırma qbi neler yapabilirim turbo yada başka aletler taktırırsam hızında nasıl bir değişiklik olur bu konu bilqi werirmisin vereceqin bilqi için teşekkur ederim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:31 ----------
arkadaşlar sizce bu linkteki egsoz nedir?
http://www.youtube.com/watch?v=VazPvsQGHDc
egzostu bilmiyorumda o göstergeye hastayım.. türkiye'de olsa herhalde aç kalmayı göze alıp düşünmeden satın alırdım :)
red thunder
08 Mart 2011, 16:59
egzostu bilmiyorumda o göstergeye hastayım.. türkiye'de olsa herhalde aç kalmayı göze alıp düşünmeden satın alırdım :)
Ben de çok beğeniyorum o modelleri, şahane duruyor :) Ebay'de bakmıştım, 350 - 370 USD araası fiyatları var, nakliye hariç:mrgreen:
zewzeq250
08 Mart 2011, 17:05
sevgili arkadaşım hız konusunda dediqini yapıcam anladıqım kadarıyla motordan iyi anlıyorsun
kendi ekzost dediqin qibi qüzel peki KOSO RX2 türkiyede nasıl bulurum hız qosterqesinde değiştirmek istiyorum bunu önerir misin
kawasaki ninja 250r bu ay sonu inşllh bu makineyle buluşacağım dediqini yapıcam ekzost konusunda verdiğin bilqiler için çok teşekkür ederim
bu videodaki ninjanın göstergeleri müthişmiş ya acaba bu göstergelerden alsak farklı motorlara montajı yapılabilirmi (gt250r gibi)?
burda varmış http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KOSO-RX-2-GP-STYLE-SPEEDOMETER-TACHOMETER-BLACK-/390294324964?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5adf5ac6e4
330dolar değermi değer ama gümrüğe takılır bu
overcloud
08 Mart 2011, 17:13
o gösterge zaten farklı motorlara uygulanabilen bir gösterge. her model için özel ara parçaları var. fiyat 420$ gibi bi şeydi yanlış hayırlamıyosam.
red thunder
08 Mart 2011, 17:22
sevgili arkadaşım hız konusunda dediqini yapıcam anladıqım kadarıyla motordan iyi anlıyorsun
kendi ekzost dediqin qibi qüzel peki KOSO RX2 türkiyede nasıl bulurum hız qosterqesinde değiştirmek istiyorum bunu önerir misin
kawasaki ninja 250r bu ay sonu inşllh bu makineyle buluşacağım dediqini yapıcam ekzost konusunda verdiğin bilqiler için çok teşekkür ederim
Estağfurullah, öyle bir uzmanlığım olduğunu iddia edemem, sadece okuyorum araştırıyorum, soruyorum ve deniyorum, hepsi bu :) Koso gösterge ile ilgili bir arama yaptım ama Türkiye'de bulamadım, genelde koşu bantları için satılan göstergeler var sanırım. Ebay yine de en makul çözüm gibi şu anda...
http://www.kosonorthamerica.com/
Koso'nun kendi sitesi, farklı modeller de var.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/82183-koso-marka-gostergeler.html
Bu da, daha önce bu konuyla ilgili açılmış kısa bir başlık, alternatif çözümler de var.
tutku1982
09 Mart 2011, 02:43
yaz geliyor. ortalık şenlenecek yeni cbr 250 ile yollarda ilk tanışanlar siz olacaksınız. yeni rakibinizi yollarda tartma işini düşünen varmı aranızda?
cbr250 olanlara edirne teklifinde buluncam iki motor arasındaki farkı görelim bakalım.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO