Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
forewer
04 Kasım 2010, 22:55
10000 bakımı 5000 ile aynı, yağ,yağ filtresi değişiyor, hava filtresini çıkartıp temizliyorlar.
bakımı ben kendim yaptım, balata da değiştirdim, bujileri ebayden aldım pazar geliyor onları da değiştireceğim.
gerçi motor 12000 e dayandı ama. ben 14000 gibi takarım heralde bujileri yeni bir bakımla beraber.
Bence hiç bekletme gelince hemen değiştir.
mertyasartav
04 Kasım 2010, 23:05
Bence hiç bekletme gelince hemen değiştir.
ya onda da kafam karışık, bi an dalgınlıkla cr7e aldım,
kitapta cr7e ve cr8e yazıyordu
şimdi hangisini takacam bilemedim. ama genel olarak diğer sitelerde cr8e yazıyor falan filan.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:03 ----------
işte bu yüzden seviyorum bu forumu
farklı farklı tecrübelerden fikir edinebiliyorsunuz
şimdi bu usta bana kazık atarak ben mi kaybettim?
hayır tabiki
bir daha ne beni görebilir ne de diğer kawasaki motorcuları
yarın ben telefonla dile getireceğim bu yazılanları ve bana ne cevap verecek acaba merak ediyorum
hadi benim samsuna geri gelmem biraz zor ama bunun bir de 2.bakımı var e bu bakımı ben samsuna mı giderim
memlekette başka servis yok mu? var tabiki
uzak yakın bir şekilde giderim
ki o gün usta bana nutuk atıyodu ben hak gözetirim felan filan diye
neyse
Dodo Motor- İbrahim Dodo
burdan da dile getiriyorum
50,00TL-100,00TL ne kadar kazık atarsa atsın
sonuçta ustalığın da bir şerefi var değil mi? her mesleğin olduğu gibi
neyse bir kaç arkadaşın yazısına göre de tamamen olayı dramatize etmeyeceğim ancak verilen linklerde de bana söylenen miktarlarda da karşılaştırınca ortaya çıkan sonuç belli
bu bir tecrübe malesef bu şekilde oluyor..
bu arada motor yağını 10-40 olarak koydu..
teşekkürler
saygılar
garanti sıkıntın geçerse kendin değiştir olur biter. usta çok, hepsi farklı işler yapıyor. overcloud un dediği vites ayarlatma olayını ilk defa duydum mesela, z-moto öyle birşey yok dedi bana.
koskoca z-moto daki usta da bana kazık atmıştı. aslında bana değil, orda tamirde motoru duran adama atmıştı ama hiçbirşey değişmedi.
overcloud
05 Kasım 2010, 00:08
vites ayarlatma olayı bnim şu şekilde oldu:
vites pedalını boru anahtarıyla dışa doğru biraz büktük (bu yüzden servis yok öyle bir şey demiş olabilir), çizilen yerleri sprey boya ile boyadıktan sonra vites pedalının gövdeye bağlandığı merkezdeki vidasını gevşetip pedalı bir diş aşağı aldık.
bu şekilde pedalın ucu eskisine göre biraz daha aşağı bakar oldu. önceden vites büyütmek için komple sol bacağımı yukarı çekmek zorunda kalıyordum, şimdi bilek hareketiyle vites atabiliyorum. tekniğim çok pistir :queen:
şaka bir yana, dikkatli bakınca zaten pedalın gövdeye bağlandığı merkezdeki dişler görünüyor, artık servis bunu bilmiyorsa ben ustayım demesin yaw.. :silent:
eğer aynı sıkıntıyı yaşıyorsan yakından fotoğrafını çekip gösterebilirim ayarlanması için
mertyasartav
05 Kasım 2010, 00:21
benim de vites pedalı içeri doğru girdi bir gün,
bir yaz gecesi tişörtle yazlık montla bursaya gittim, o kadar üşüdüm ki ilk sığındığım benzinlikte ayağı açmayı unutup içeri koştum tabi motor betonu öptü
acaba geri çekince kırılır mı bu döküm falan mı acaba diye düşünüp ellemedim.
!Lk£®
05 Kasım 2010, 00:52
internetten motosikletin videolarını takip ediyorum da
bana sanki aşırı gürültülü çalışıyomuş gibi geldi
hyo falan öyle değil mesela
bana öyle gelen bi durum mu yoksa hakikaten öyle mi ?
kullanıcı arkadaşların yorumlarını beklerim..
overcloud
05 Kasım 2010, 01:01
ilk çaıştığı anda otomatik jikle devrede oluyor, bu yüzden biraz gürültülü çalışıyo. 5 - 10dk sonra motor ısınınca rolanti normal seviyeye inio ve gurultude bitiyor haliyle :)
sürüş videolarını izliyorsan guzel bir sesi var ama gürültülü diyemem belkide alıştığımdandır :)
!Lk£®
05 Kasım 2010, 14:08
olabilir ne desem bilemedim.gerçi kullanıcı olarak sen daha iyi bilirsin ama.
o zaman izlediğim videolarda ses kalitesi düşüktü sanırım.böyle teselli ediyim kendimi :P
overcloud
05 Kasım 2010, 14:55
bu iki videoda ki kalite iyi, ikinci videoda motorun kısa bir testi var. motor sesi hakkında dha iyi fikir edinebilirsin :cat:
http://www.youtube.com/watch?v=D6dmKj-U8zo
http://www.youtube.com/watch?v=3jlzKWAnQzI
!Lk£®
05 Kasım 2010, 17:31
teşekkürler linkler için.
hakkaten 1. video herşeyi ortaya koydu =)
demekki dış seslerin + egzoz değişikliklerinin vs çok büyük etkisi oluyomuş videoda..
forewer
05 Kasım 2010, 21:52
teşekkürler linkler için.
hakkaten 1. video herşeyi ortaya koydu =)
demekki dış seslerin + egzoz değişikliklerinin vs çok büyük etkisi oluyomuş videoda..
Ninjada yapılan yeniliklerin birisi de sesin azaltılmasıdır zaten. Bi önceki kasaya göre daha sessiz motoru var gerçekten.
Reduced Mechanical Noise
• Self-adjusting cam chain tensioner eliminates mechanical noise caused by a loose cam chain and reduces power-robbing friction loss
• Minimizing mechanical noise allows the use of a freer flowing exhaust for better performance
• Complex construction with reinforcing ribs helps eliminate airbox reverberation and reduces intake noise
http://www.kawasaki.com/Products/product-details-features.aspx?autoplay=false&id=505&scid=6#
Bu arada 2011 ninjanın gösterge zemini rengi beyaz. Daha iyi olmuş öncekine göre.
HiAxiSheytan
06 Kasım 2010, 11:31
Ninjada yapılan yeniliklerin birisi de sesin azaltılmasıdır zaten. Bi önceki kasaya göre daha sessiz motoru var gerçekten.
Reduced Mechanical Noise
• Self-adjusting cam chain tensioner eliminates mechanical noise caused by a loose cam chain and reduces power-robbing friction loss
• Minimizing mechanical noise allows the use of a freer flowing exhaust for better performance
• Complex construction with reinforcing ribs helps eliminate airbox reverberation and reduces intake noise
http://www.kawasaki.com/Products/product-details-features.aspx?autoplay=false&id=505&scid=6#
Bu arada 2011 ninjanın gösterge zemini rengi beyaz. Daha iyi olmuş öncekine göre.
Sitedeki resimleri incelersek biraz 2011 modellerde benzin göstergesini koymuşlar hararet göstergesini kaldırmışlar yada sadece hararet yaptığında ikaz verecek bir lamba koymuşlar diyebiliriz. Kadranda ana puntolarda mil üzerinden yazılmış altta ufak puntolarla yazılarda km'ye göre ayarlanmış. 2011 modellerde farklı renk seçenekleri de konmuş Siyah / Yeşil-Siyah / Beyaz-Siyah
cem36
07 Kasım 2010, 04:00
Kimse yazdıklarımızı okumuyor sanırım ?
Daha evvel bir arkadaş 10bın bakımında neler degısıyor dıye sormuştu benımde bakım zamanım geldıgı ıcın detaylı sekılde yazdım ilgilenen olmadı. En fazla 5 sayfa geridedir koskoca yazı başlıkta yok yazılmış 10.bin bakımda neler değiştiğini.
Yağ, yağ filtresi, hava filtresi(istersen temizle), bujiler, ön fren balatası, duruma göre arka fren balatası. Bunlar şart ! 10.bın bakım budur. Masraftan kaçmayacak kullanıcının bunları yapması şart. Ayrıca ufak makine hep yuksek devirde yuruyor yagını 5 bın beklemeyın derım.
overcloud
07 Kasım 2010, 11:16
farkettiysen arayıp bulamadığımı yazmışım, yani yok yazılmamış diye bir ifade yok mesajımda.
overcloud
07 Kasım 2010, 18:15
------------------------------------------------------
pazar pazar bu güzel havada evde tıkılıp kalmayayım dedim ve maltepe sahil yolundan yola çıkarak bağdat cd. - acıbadem (natilius) - koşuyolu -altunizade ve beylerbeyi üzerinden beykoz'a kadar gittim. dönüşü ise kavacık'tan çevreyoluna girerek e-5 bostancı sapağından sahile inip tekrar maltepeye döndüm.
eve gitmeden benzinliğe uğradım, sayaç 211km'deydi ve 9.47lt benzin aldım.
her sabah sahil yolu ve bağdat caddesi üzerinden kadıköy bahariye'ye işe gidip geliyorum. sahil yolunda istinasız hergun 120km hıza bir sureliğine çıkıyorum (yaklaşık 1 - 1.5km boyunca), bunun dışında bağdat caddesindeki dur kalklarla beraber bugün benzin aldıktan sonra yapmış olduğum hesaba göre motor 100km'de 4.5lt yakıt tüketiyor.
bu benim son derece tatmin edici bir değer, zira önceki motorum olan cbr125 100km'de 3.5lt yakıt tüketiyordu ve menzili 350km idi. aradaki cc farkıyla beraber ninja'nın 1 silindir fazlası ve getirdiği performans göz önüne alınca bence bu sonuç mükemmel. :cat:
tahmin ediyorumki ninja karbüratörlü olsaydı bu tüketim 5lt'nin altında olmazdı.
forewer
07 Kasım 2010, 18:34
------------------------------------------------------
pazar pazar bu güzel havada evde tıkılıp kalmayayım dedim ve maltepe sahil yolundan yola çıkarak bağdat cd. - acıbadem (natilius) - koşuyolu -altunizade ve beylerbeyi üzerinden beykoz'a kadar gittim. dönüşü ise kavacık'tan çevreyoluna girerek e-5 bostancı sapağından sahile inip tekrar maltepeye döndüm.
eve gitmeden benzinliğe uğradım, sayaç 211km'deydi ve 9.47lt benzin aldım.
her sabah sahil yolu ve bağdat caddesi üzerinden kadıköy bahariye'ye işe gidip geliyorum. sahil yolunda istinasız hergun 120km hıza bir sureliğine çıkıyorum (yaklaşık 1 - 1.5km boyunca), bunun dışında bağdat caddesindeki dur kalklarla beraber bugün benzin aldıktan sonra yapmış olduğum hesaba göre motor 100km'de 4.5lt yakıt tüketiyor.
bu benim son derece tatmin edici bir değer, zira önceki motorum olan cbr125 100km'de 3.5lt yakıt tüketiyordu ve menzili 350km idi. aradaki cc farkıyla beraber ninja'nın 1 silindir fazlası ve getirdiği performans göz önüne alınca bence bu sonuç mükemmel. :cat:
tahmin ediyorumki ninja karbüratörlü olsaydı bu tüketim 5lt'nin altında olmazdı.
Evet öyle oluyor zaten.:mrgreen:
acun0
08 Kasım 2010, 15:08
Kimse yazdıklarımızı okumuyor sanırım ?
Daha evvel bir arkadaş 10bın bakımında neler degısıyor dıye sormuştu benımde bakım zamanım geldıgı ıcın detaylı sekılde yazdım ilgilenen olmadı. En fazla 5 sayfa geridedir koskoca yazı başlıkta yok yazılmış 10.bin bakımda neler değiştiğini.
Yağ, yağ filtresi, hava filtresi(istersen temizle), bujiler, ön fren balatası, duruma göre arka fren balatası. Bunlar şart ! 10.bın bakım budur. Masraftan kaçmayacak kullanıcının bunları yapması şart. Ayrıca ufak makine hep yuksek devirde yuruyor yagını 5 bın beklemeyın derım.
firen balatası kullanıma göre degişir. uzun yolculuklarda ve yagmursuz havada kullanılan motorsikletin firen balatası 10 bin km de bitmez. benim oldugu gibi hala ilk günkü gibi firen balatalarım. buji işine gelirsek ben degiştirmeyi şu an itibari ile düşünmedigim gibi 17 bin km gibi düşünüyorum. tekleme yapmadıgı sürece sorun yok. bir buji için sökülmedik yer kalmıyacak ben hala gıranajları dahi sökmedim. pek kurcalatmayı sevmem sorun olmadıgı sürece.
casillas00
08 Kasım 2010, 15:39
bnm cıbırda 10bin oldu hala ilk günkü gibi balatalar,dün yağını değiştirdim motorun sesi soluğu bile değişti :)
schmarık
08 Kasım 2010, 18:36
Merhaba arkadaşlar aranızda bahçeşehir üniversitesinde okıyan yeşil ninja sahibi bir arkadaş varmı? Bugün gördümde herhalde 2010 yada 2011 modeldi yeşil koltuk ve egsoz siyah kaplıydı. Tam hatırlamıyorum ama plakası BH 4292'ydi herhalde harley davidson atolyesinin orda çekiliydi ninja. Çok bekledim sahibi gelirde tanışırız diye ama gelmedi. Ben okuldan çıktım saat 16:45'te. Benden 10 dk sonra o çıktı.Biraz bekleme felan yaptı ama sonra bastı gitti.
acun0
09 Kasım 2010, 18:39
ninja nızın degerini bilin sonra aldıgınız motor ne olursa olsun getirisi olurken götürüsü de olacak
hafiflik gidecek
yakıt
ve kullanım maliyeti
gibi
cem36
09 Kasım 2010, 19:08
ninja nızın degerini bilin sonra aldıgınız motor ne olursa olsun getirisi olurken götürüsü de olacak
hafiflik gidecek
yakıt
ve kullanım maliyeti
gibi
Şuan 2007 model Yamaha R6 kullanıyorum. Kilo olarak ninja250r ile hemen hemen aynı. Kullanımı bana daha kolay geliyor ninja beni titreşimden vs yoruyordu bu makınede daha rahatım. Ayrıca frenajı vs cok daha saglıklı ve iyi fakat kesinlikle maaliyet konusu doğrudur. Yaktığı yakıt olsun bakımları olsun ninjadan kat kat fazla. Şöyle bir örnek vereyim. Ninjanın ön fren balatası 50-55 lira bunun 250-300 lira.. Ama motor işi tamamen keyif işi oldugu için ne harcamışım ne kadar yakmış düşünmüyor ınsan tepesındeyken. Ninja benım geçiş motorumdu fakat benı fazlasıyla tatmın ettı çok güzel çok saglıklı bir motor seve seve daha uzun sürede kullanırdım fakat 600 lugun tadını alınca fazla uzun sürmedi ninja 250r keyfim
tutku1982
09 Kasım 2010, 22:22
ninja nızın degerini bilin sonra aldıgınız motor ne olursa olsun getirisi olurken götürüsü de olacak
hafiflik gidecek
yakıt
ve kullanım maliyeti
gibi
selamlar aranızda topcase planı olan yokmu???
overcloud
09 Kasım 2010, 23:57
top case değilde..
yolculuklar için soft kuyruk çantası kullanabilirsin.
er-6f'te olan bağlantı noktalar ninja'da olsaydı top ve side caselerle birlikte hoş görünürdü aslında. al sana 250cc spor touring :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:44 ----------
başlığı biraz renklendirelim :)
youtube'da dolanırken bu videoyu buldum
http://www.youtube.com/watch?v=-j85j1HtSyo&feature=related
acun0
10 Kasım 2010, 10:27
agırlık boş
166 kg
yakıt
17.3 litre
yag kapasitesi
3.4 litre
186 kg agırlık ninjanın 169 kg 17 kg bir fark var ki yokuş yukarı durmada ve birazcık ayagın yetişmedigi yerlerde yana devirme şansı çogalır.
iyi bir sürücü için çok okadar önem taşımaz
yorulma konusuna takıldım. r6 daha egik olduğu için uzun bir yolculukta boyun ve kolların çok daha yorulacaktır buna emin ol şimdilik yeni tasın suyu tatlı olur .yorulmayı ivmelenme kapatır eminim ki
forewer
10 Kasım 2010, 18:18
r6 daha egik olduğu için uzun bir yolculukta boyun ve kolların çok daha yorulacaktır buna emin ol, şimdilik yeni tasın suyu tatlı olur
Katılıyorum:cat:. Ninjanın bi titreşimi rahatsız edici olabiliyor.
Raikkonen666
10 Kasım 2010, 20:43
Katılıyorum:cat:. Ninjanın bi titreşimi rahatsız edici olabiliyor.
titreşim kaç km/h dan sonra başlıyor tam bilginiz var mı?
forewer
10 Kasım 2010, 20:50
titreşim kaç km/h dan sonra başlıyor tam bilginiz var mı?
Hayır yok ama hızdan çok motor deviriyle alakalıdır bence.
casillas00
10 Kasım 2010, 20:55
7000rpmde bşlar 9ooo arası masaj yapar :)
selam ninjacı kardeşler. bugün kasko fiyatı aldım 2700 tl (yıllık) . yorumlarınızı bekliyorum...
overcloud
10 Kasım 2010, 21:27
hangi sigorta şirketinden teklif aldınız?
casillas00
10 Kasım 2010, 21:30
Bence cok ucuk bir fiyat.
HiAxiSheytan
10 Kasım 2010, 23:10
o kasko fiyatının üzerine biraz daha koyar bir tane cıbır alırım :queen::queen::queen::queen:
tutku1982
10 Kasım 2010, 23:25
selam ninjacı kardeşler. bugün kasko fiyatı aldım 2700 tl (yıllık) . yorumlarınızı bekliyorum...
hayabusa bahsettin....:queen::queen::queen:bari ninjanın fiyatını söyleseydin
overcloud
10 Kasım 2010, 23:29
cbr125'i sattıktan sonra üzerindeki kaskoyu ninja'ya geçirdim ve önceden ödemiş olduğum 520tl'nin üzerine 35tl fark ödedim.
tabiki bu, seneye kaskoyu yenilerken kasko ucretinin 535tl olacağı anlamına gelmiyor ama 2700tl'lik fiyat bana pek inandırıcı gelmedi, çok yüksek.
makul seviyelerdeki otomobillerde bile bu kadar yuksek kasko yok zira cbr125'imin kaskosu 0km aldığımız hyundai i30'dan daha yuksekti.
belki kaskoyla birlikte içinde farklı opsyionlar olan bir sigortadır..:silent:
selam ninjacı kardeşler. bugün kasko fiyatı aldım 2700 tl (yıllık) . yorumlarınızı bekliyorum...
O fiytatı veren ya hiç dayak yememiş yada sayı saymayı bilmiyor.
Ben arabama (2005 model clio hb.) her sene kasko yaptırıyorum her sene mutlaka bir kazam olmasına rağmen 2000 liranın üstüne hiç çıkmıyor ki kaskoda artı olarak teyp navigasyon jant ve lastik var...
casillas00
11 Kasım 2010, 15:59
aylardır girip cıktıgım Otoparkta bi ninja yatıyormuşta haberım yok :)
Maslak Ata Center Otoparkında Siyah ninja burdan Birinin mi?
BU760 olması lazım plakası :)
kantele
11 Kasım 2010, 16:40
Arkadaşlar bu motorun km olarak ömrü ortalama ne kadardır? Yani gerekli bakımları yapılmış bir ninja motoru ortalama olarak kaç bin km'de rektefiye ister bir duruma gelir?
Arkadaşlar bu motorun km olarak ömrü ortalama ne kadardır? Yani gerekli bakımları yapılmış bir ninja motoru ortalama olarak kaç bin km'de rektefiye ister bir duruma gelir?
Şahsen o kadar süre binen biriyle hiç tanışmadım ama uzun bir kmsanırım :)
reak41
11 Kasım 2010, 19:05
slm arkadaşlar ninja almayı düşünüyorum pişman olmak istemiyorum alırsam verdiğim paraya değermi ?? cnkü para ufak bi miktar değil babam işçi emeklisi verdğim para boşa gitsin istemem
volkanix
12 Kasım 2010, 01:10
slm arkadaşlar ninja almayı düşünüyorum pişman olmak istemiyorum alırsam verdiğim paraya değermi ?? cnkü para ufak bi miktar değil babam işçi emeklisi verdğim para boşa gitsin istemem
yaklaşık 4 aydır motoru kullanıyorum
sfır almıştım
verdiğim paraya değdiğini düşünüyorum
saygılar
overcloud
12 Kasım 2010, 14:19
slm arkadaşlar ninja almayı düşünüyorum pişman olmak istemiyorum alırsam verdiğim paraya değermi ?? cnkü para ufak bi miktar değil babam işçi emeklisi verdğim para boşa gitsin istemem
motor ödeyeceğin parayı her kuruşuna kadar hakediyor.
öyle masraflı bir motorda değil, sürat meraklısı biri değilsen 100km/4.5lt yakıt tüketiyor, fakat parçaları çok pahalı. olurda grenaj değiştirmek zorunda kalırsan çok masraf açacaktır başına.
kullanması çok keyifli ve son derece tatminkar bir motor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:15 ----------
ninja 250r street fighter mod
http://www.youtube.com/watch?v=3IrtI2VYZHs&feature=related
kafa grenajını ninja 150r'dan aldım diyor, bir kaç görsel buldum fakat teknik özellikler hakkında bilgiye ulaşamadım.
mvrat
13 Kasım 2010, 04:20
Slm arklar.Uzun zamandır ninja üzerine araştırma yapmaktayım.Hayırlısıyla iki veya üç ay sonra satın alıcam.Sanırım şuan bayilerde satılanlar 2010 modelleri.2011 modelleri çıkıcakmı fiyatta vb. ne değişiklikler olacak yardım ederseniz sevinirim.Eğer 2011 yakında çıkarsa sabretmeye hazırım :)
Birde en büyük isteğim inşallah benzin göstergeli olmasıdır
acun0
13 Kasım 2010, 09:48
ninja 2011 lede bu önümüzdeki sene hiç bir degişiklik malesef olmayacak degişiklikler 2 yılda bir olur. 2008 ve 2009 aynı 2010 ile 2011 aynı olacaktır. bütün modellerde bu böyledir. 2 senelik motor üretilir. ve 2012 yıknda bu degişikliklere umutlanabilirsin. bayilerin eline 8 ci aydan sonraki giren mallar 2011 yılı diye satılacaktır. ve mart ayında elinde malı olan bayiler size yine elindeki malı verecektir. sizde 2011 aldık diye sevineceksiniz. istersen bayi bayi sorabilirsin. bu dediklerimi ordanda teyit ettirebilirsin.
Raikkonen666
14 Kasım 2010, 02:28
ninja 2011 lede bu önümüzdeki sene hiç bir degişiklik malesef olmayacak degişiklikler 2 yılda bir olur. 2008 ve 2009 aynı 2010 ile 2011 aynı olacaktır. bütün modellerde bu böyledir. 2 senelik motor üretilir. ve 2012 yıknda bu degişikliklere umutlanabilirsin. bayilerin eline 8 ci aydan sonraki giren mallar 2011 yılı diye satılacaktır. ve mart ayında elinde malı olan bayiler size yine elindeki malı verecektir. sizde 2011 aldık diye sevineceksiniz. istersen bayi bayi sorabilirsin. bu dediklerimi ordanda teyit ettirebilirsin.
Fuardan alırsakta aynı şey geçerli olur mu? yani sonuçta 2011 diye aldığımız mal ruhsatta 2011 diye geçecektir. yoksa bende 2011 model bekliyorum en azından satarken 2011 diye satmak için. e 2-3 ay boşa mı beklemiş olacağım? zmotoyu aradığımda 2011 ocak sonu şubat başı gibi elimizde olur dedi. ve fiyatın birazcık artacağını söyledi.
!Lk£®
14 Kasım 2010, 03:37
2010 da ilk motorumu aldım motorum 2007 model
ruhsatta yazan budur.
ruhsata üretim yılı yazılmak zorunda değil mi?
cHreSs
15 Kasım 2010, 12:46
2010 da ilk motorumu aldım motorum 2007 model
ruhsatta yazan budur.
ruhsata üretim yılı yazılmak zorunda değil mi?
motosikleti teslim aldığın tarih trafiğe çıkış tarihin. yani şöyle şu an gidip 2010 motosiklet al ruhsatta 2011 model yazar ama trafige çıkış tarihi 2010 yazar. bende 2008 cbr125 var ama trafiğe çıkış tarihi 2007 nin 9uncu ayı. yanı satışı çok etkileyeceğini düşünmüyorum.
motosikleti teslim aldığın tarih trafiğe çıkış tarihin. yani şöyle şu an gidip 2010 motosiklet al ruhsatta 2011 model yazar ama trafige çıkış tarihi 2010 yazar. bende 2008 cbr125 var ama trafiğe çıkış tarihi 2007 nin 9uncu ayı. yanı satışı çok etkileyeceğini düşünmüyorum.
İlan verirken 2010 model demek var 2011 model demek var siz iki motorun fiyatı aynı olsa ikiside aynı şekilde hasarsız olsa hangisine bakarsınız ?
Hytloth
16 Kasım 2010, 14:52
Arkadaşlar bu motorlarda sabit gidilebilecek en yüksek hız nedir?Mesela otobanda sabit bir hızla 1 saat boyunca en çok kaç km/s hızla gidebilirimki motoru zorlamamış olayım..
volkanix
16 Kasım 2010, 15:16
Arkadaşlar bu motorlarda sabit gidilebilecek en yüksek hız nedir?Mesela otobanda sabit bir hızla 1 saat boyunca en çok kaç km/s hızla gidebilirimki motoru zorlamamış olayım..
bu soru her 2-3 sayfada bir soruluyor
azcık sayfaları bir göz gezdirin
motor en fazla 320km yapıyor
yapmaz diyen olursa ben yaptım olacak:P
Hytloth
16 Kasım 2010, 17:46
bu soru her 2-3 sayfada bir soruluyor
azcık sayfaları bir göz gezdirin
motor en fazla 320km yapıyor
yapmaz diyen olursa ben yaptım olacak:P
ben bir depoyla kaç km gittigini sormuyorum ki motoru zorlamadan ortalama kaç km hız ile gidilebilir onu soruyorum mesela son hızı 170 km diosunuz ama yarım saat otobanda 170 ile gitsek motor pert olur ben stabil en yuksek motora zarar vermeden kaç km hızla gidilebilir onu soruyorum.
cem36
16 Kasım 2010, 23:17
En rahat 100-120 arası gidersin. Hatırladıgım kadarıyla 6.viteste 8.000 devirde falan oluyosun o sıralarda. Daha yuksek suratle uzun süre gidemezsin ama sollamalar ve ara hızlanmalarda limite hemen ulaşabılırsın.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO