PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

Syriana
27 Eylül 2007, 10:26
Okudum arkadaşım. Ama lafımın sebebi şu: 40 hp da olsa (...ki daha açıklanan bir şey yok.) özellikle racing motor seven/düşünen herkese 125 lik bir başlangıç uygun olmayabilir. 250 ler daha yerinde bir tercih olur bence...

Çünkü: 125 cc lerin çabuk sıkma ve yetmemesi durumu "bu bahara ne alsam" düşüncesine sokuyor insanı. Başlangıç motorunu yeterince kullanmadan 600 cc lik bir racing almaya kalkıyorsun.

Bence bu süper Ninja; hem bu ilk motorunu kullanma süresini uzatır hem de
125 cc den 600cc ye atlamak arasındaki arayı kapatır.

@seral

malesef üzülerek sana yine katılmıyorum...başlangıç yani ilk motor olarak ninja250 almanın gerek ağırlığı, gerek gaza tepkisi, gerekse sürüş karekteri gereği uygun olmadığını düşünüyorum...hepimiz bu tür yorumları yaparken acemi olduğumuz dönemleri unutup şimdiki durumumuzla değerlendirme yanlışına düşüyoruz malesef...keza kullanıcı yanlışlıkla gazı elinden kaçırsa bu çok kötü sonuçlar doğurabilir...hani CBR125 veya YZFR125'den sonra 600'lük için iyi bir geçiş motoru olur desen anlarım, ama başlangıç motoru olamaz...

universe88
27 Eylül 2007, 11:29
ARka teker cidden mobilet gibiymiş max 130 luk gibi görünüyor ona bir çare bulunursa 170-180 takılabiliniyorsa hyo alan olmaz bence... ama hyo da güzel hani :D

Fatih
27 Eylül 2007, 11:30
Şahsi fikrimi sorarsanız racing motor deyince aklıma egzoz sesi ve sürat geliyor.
Şimdi adam 250 cc racing alacak, gidecek 600 lüklerle kapışmaya çalışcak
Sonra bu motor subap kıracak / kol cıkarcak..
Bunun örneklerini hyosung kullanıcılarında gördük.
Bunun fiyatının 10 bin lira civarında olacağını yazmışsınız.
11 bin ytl ye zebil gibi 2004 model 600 f ler var.
madem hıza meraklısınız öyle birşey alın 250 cc lerle çile çekmeyin derim

Arthas
27 Eylül 2007, 12:24
death, Yeni başlayanlar için zaten bu motor. İlk defa motor kullanmaya 600F le başlamak ne kadar doğru olur bilmiyorum.

GorkeM
27 Eylül 2007, 13:33
Syriana
Ben de sana katılmıyorum... Bu motorda kaçıracağın gaz ancak motorun biraz tepmesine yarar başka bir işe yaramaz... 35-40 bg diyorsun , Hyo Gt250 30bg... Ama o süper bir başlangıç motoru.
Cbr125 her kullanıcıya hitap etmeyebilir , insanlarında hyo gibi makinelere yönelmeleri bundandır... Kawa da Hyo gibi bir makine. Gt250 sanki çok mu hafif. O da 160kg.
Insan 1000RR ile de başlayabilir ... Fakat bu onun yeteneğine ve kendini kontrol edebilmesine kaldığından genel olarak yanlış olarak değerlendirilir.
Yani büyük motorla başlamak genelde yanlıştır. Tavsiye edilmez.
Fakat bu Kawa o dediğimiz büyük motorlar kategorisinde değil. 40 bg'lik makine gaz açtığında bir anda altından kaçmaz... Ayrıca oturuş pozisyonu ve ağırlık bakımından yeni başlayanlar için Hyo'dan çok daha avantajlı olacağını düşünüyorum... Hoş o da Türkiyeye gelirse....

alp_tunay
27 Eylül 2007, 14:19
Direksiyon ? Pardon ama ben motosiklet görüyorum fotoğraflar da ve onun adı da direksiyon değil gidon.



Bikere onun adı gidon değil.... Dümen....:queen::queen:

Başlangıç motoru olmaz kanaatindeyim.... Mazallah adam yatırsa motoru oturur ağlar be......:queen:

Shrieker
27 Eylül 2007, 14:24
Hyosung GT 250R'den başlangıç motoru olabiliyorsa bundan hayde hayde olur kanaatindeyim.Gücü 250R'den fazla olabilir ama ona göre daha hafif ve oturuş şekli daha yumuşak.

BLACK34
27 Eylül 2007, 14:48
türkiye şartlarında ve yollarında gereksiz bir makina .
4 büyüklerin 250 cc sınıfında race makinaları mevcut ancak türkiyeye sokmazlar bunları 600 cc ler ellerinde patlar ciddi sıkıntılar yaşanır.
örnek bakınız hyosung gt250r.
fiyat olarakda 10000 ytl den aşşagı kesinlikle olmaz ancak o paralara çok temiz piyasası olan kolay alınabilir satılabilir servis yedek parça sıkıntısı olmayan marka/model bulabilirsiniz.
sonuç: ben olsam almam riskli en az 2 sene bekler takip ederim sonunu.

Arthas
27 Eylül 2007, 15:01
Black34, Borsadan kağıt almıyosun alt tarafı motor alıyorsun. :mrgreen:

BLACK34
27 Eylül 2007, 15:21
Black34, Borsadan kağıt almıyosun alt tarafı motor alıyorsun. :mrgreen:
hadi yaaa motormu o hay allah bende kawasakinin hisseleri piyasaya sürülüyor sandım uzun vadede para kazandırır diye düşündüm
sen motor al o zaman boşver borsayı zarar edersin.

Arthas
27 Eylül 2007, 15:27
Ben de motor var be dostum sen kafanı yorma.

Syriana
27 Eylül 2007, 15:31
Syriana
Ben de sana katılmıyorum... Bu motorda kaçıracağın gaz ancak motorun biraz tepmesine yarar başka bir işe yaramaz... 35-40 bg diyorsun , Hyo Gt250 30bg... Ama o süper bir başlangıç motoru.
Cbr125 her kullanıcıya hitap etmeyebilir , insanlarında hyo gibi makinelere yönelmeleri bundandır... Kawa da Hyo gibi bir makine. Gt250 sanki çok mu hafif. O da 160kg.
Insan 1000RR ile de başlayabilir ... Fakat bu onun yeteneğine ve kendini kontrol edebilmesine kaldığından genel olarak yanlış olarak değerlendirilir.
Yani büyük motorla başlamak genelde yanlıştır. Tavsiye edilmez.
Fakat bu Kawa o dediğimiz büyük motorlar kategorisinde değil. 40 bg'lik makine gaz açtığında bir anda altından kaçmaz... Ayrıca oturuş pozisyonu ve ağırlık bakımından yeni başlayanlar için Hyo'dan çok daha avantajlı olacağını düşünüyorum... Hoş o da Türkiyeye gelirse....

@GorkeM

Bende sana katılmıyorum...o zaman pek hala GS500'de başlangıç motorudur...oda 45 beygir oturuş pozisyonu daha rahat...nede olsa aralarında 5 beygircik var ne olur dimi ondan...arkadaşlar kendinize gelin motora ilk başladığınızda hiçmi düşmediniz...hiçmi fren sıkacağınız zaman panik yapıp gazı açmadınız...hiçmi bi anda panik olarak frenleri sert sıkıp çok zor durumlarda kalmadınız...hiçmi sizi sıkıştıran arabaya uyuz olup dip gaz peşinden gitmeye kalkmadınız...

40 beygir bir motor için hiç de küçümsenecek bir hız değildir...yorumları yaparken radikal yapmalı şapkayı önümüze koyup düşünüp ona göre yapmalıyız...bana kalırsa GT250'de kesinlikle ideal bir başlangıç motoru değildir ama biz ne dersek diyelim 600 ile 1000 ile başlayan arkadaşlarımızda mevcut ne yazikki...

Edit:Görkem dediğin gibi kardeşim...iyi bir eğitim alındıktan sonra bu tarz motorlarla başlanabilir...ancak malesef ülkemiz gerçeği genelde kullanıcıların çoğunun ne doğru düzgün bir eğitim almaya zamanı oluyo nede bu iş için önceden bir bütçe ayırıyolar...:pale:

cbr125faik
27 Eylül 2007, 18:22
arkadaslar bence gecis motoruyla baslangıc motorunu karıstırmayalım.baslangıc motoru ıcın 40 bg ınanılmaz bı rakam bence ama gecıs motoru ıcın konusuosak kı bence bu bır gecıs motoru o zaman 40 bg normal bı deger bence.

bu arada motor bana gore cok hos olmamıs ılk hyo'yu gordugumde carpılmıstım aynı sekılde cbr 125 ıde 600 cc lık ve 1000 cc lıkler ıcın konusmuorum bu carpılma olayını bence hepsı ılah.Bu motor ıcın bence degmez bu fıat evet hyo'ya da degmez ama dedıgınız gıbı alısmısız bu vergılere otvlere kımsenın sesını cıkardıgı yok ben dahıl..nesse alan ıcın konusuorum eger buraya gelırse Allah kazasız belasız surmek nasip etsın.bu dilegım herkes ıcın gecerlıdır....

GorkeM
27 Eylül 2007, 20:01
@GorkeM

Bende sana katılmıyorum...o zaman pek hala GS500'de başlangıç motorudur...oda 45 beygir oturuş pozisyonu daha rahat...nede olsa aralarında 5 beygircik var ne olur dimi ondan...arkadaşlar kendinize gelin motora ilk başladığınızda hiçmi düşmediniz...hiçmi fren sıkacağınız zaman panik yapıp gazı açmadınız...hiçmi bi anda panik olarak frenleri sert sıkıp çok zor durumlarda kalmadınız...hiçmi sizi sıkıştıran arabaya uyuz olup dip gaz peşinden gitmeye kalkmadınız...

40 beygir bir motor için hiç de küçümsenecek bir hız değildir...yorumları yaparken radikal yapmalı şapkayı önümüze koyup düşünüp ona göre yapmalıyız...bana kalırsa GT250'de kesinlikle ideal bir başlangıç motoru değildir ama biz ne dersek diyelim 600 ile 1000 ile başlayan arkadaşlarımızda mevcut ne yazikki...

Eğer başlarken düzgün bir eğitim verilirse Gs500'de iyi bir başlangıç olabilir... Misal ben sürücü kursunda motosiklet kullanmayı Er-5 ile öğrendim. Ve scooter da kullanmama rağmen Er-5 çok daha rahat geldi. Çünkü kavrama daha kolay olabiliyor, daha kolay dönebiliyor ve durabiliyordu... Sonrasında dragstar'a geçtim...
Güç konusunda da , gücü kullanmak insanın kendine kalmış. Hoş bu makinanın hiçbir zaman 45 bg olacağını sanmıyorum ama... Bence bu motorla başlayan insanın tek sorunu (eğer kendine hakim olabiliyorsa) motoru olduğu yerde düşürmek olacaktır... Hakim olamıyorsa zaten today50 ile de başlasa onun için sorun olacaktır. Tamam Hyo veya Kawa ideal başlangıç motoru olmayacaktır fakat başlamak için bir seçenek olacaktır...

Shrieker
28 Eylül 2007, 20:22
Arkadaşlar Ninja 250'nin teknik özellilkerine buradan ulaşabilirsiniz :
http://www.kawasaki.co.uk/250r/default.asp?Sub=6549116

Gücü 30 hp civarı imiş :wiinkk:

mostwanted_57
28 Eylül 2007, 20:30
EX250J
EX250K

Diye 2 modelimi var? :silent:


Maximum power
23.5 kW {32 PS} / 11,000 rpm (EX250J)
22.2 kW {30 PS} / 10,500 rpm (EX250K)

Shrieker
28 Eylül 2007, 20:46
EX250J
EX250K

Diye 2 modelimi var? :silent:

Buraya birini getirsinler yeter:mrgreen:

Mümkünse güçlü olanını :P

mostwanted_57
28 Eylül 2007, 20:52
Buraya birini getirsinler yeter:mrgreen:

Mümkünse güçlü olanını :P

Aynen. :mrgreen::mrgreen:

Ninja 250R
http://img231.imageshack.us/img231/6782/kawasakininja250rtechnipw9.jpg (http://img231.imageshack.us/my.php?image=kawasakininja250rtechnipw9.jpg)


http://img228.imageshack.us/img228/8116/kawasakininja250rtechnihq7.th.jpg (http://img228.imageshack.us/my.php?image=kawasakininja250rtechnihq7.jpg)


(Bu arada z-moto ya attığım maile hala cevap gelmedi.)

melocann
28 Eylül 2007, 21:47
iyi hoş arkadaşlar turkiye fiyatı ne bu aletin yok mu bilen

ylmzzz
29 Eylül 2007, 18:04
sanki biraz ince gibi :)

Arkadaşım eski zzr250 ince değildi bu da ince olmaz eminim. 2004 modelinin fotolarını ekleyim yardımcı olur belki fikir açısından.

Üstündeki benim boyum 183 cm.:P
http://i83.photobucket.com/albums/j311/ylmzzz/P6180127.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j311/ylmzzz/P6180125.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j311/ylmzzz/P6180124.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j311/ylmzzz/P6180118.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j311/ylmzzz/P6180116-1.jpg

ErTech
29 Eylül 2007, 18:13
türkiye şartlarında ve yollarında gereksiz bir makina .


Burdaki gereksizliği tam anlayamadım. Aslına bakarsan şehir içi kullanım için çok uygun bir makina. 600lükler kadar büyük değil, alt devirleri sıkıcı değil, bastınmı seni bazı tehlikelerden kurtaracak kadar seri... Ayrıca 4-5 lt. den fazla yakacağınıda düşünmüyorum. Bence istanbul trafiğinde bundan daha mantıklı bir alternatif yok :)

Bunlar kendi düşüncelerim tabi... :)

mostwanted_57
29 Eylül 2007, 22:58
Paris Motosiklet faurından resimler

http://img407.imageshack.us/img407/6679/parisfuarcz0.jpg (http://img407.imageshack.us/my.php?image=parisfuarcz0.jpg)
http://img410.imageshack.us/img410/5527/parisfuar2im4.jpg (http://img410.imageshack.us/my.php?image=parisfuar2im4.jpg)
http://img407.imageshack.us/img407/5093/parisfuar3dr9.jpg (http://img407.imageshack.us/my.php?image=parisfuar3dr9.jpg)
http://img106.imageshack.us/img106/5453/parisfuar4ii8.jpg (http://img106.imageshack.us/my.php?image=parisfuar4ii8.jpg)
http://img402.imageshack.us/img402/3347/parisfuar5fk9.jpg (http://img402.imageshack.us/my.php?image=parisfuar5fk9.jpg)
http://img250.imageshack.us/img250/3782/parisfuar6oq5.jpg (http://img250.imageshack.us/my.php?image=parisfuar6oq5.jpg)
http://img408.imageshack.us/img408/9021/parisfuar7lh1.jpg (http://img408.imageshack.us/my.php?image=parisfuar7lh1.jpg)

Göstergeler dijital değilmiş. :pale:
http://img511.imageshack.us/img511/6083/parisfuar8uh1.jpg (http://img511.imageshack.us/my.php?image=parisfuar8uh1.jpg)

Ve Tanıtım videosu:
Wejb8covyac


eqjlOUgHwic

seral
29 Eylül 2007, 23:01
@GorkeM

Bende sana katılmıyorum...o zaman pek hala GS500'de başlangıç motorudur...oda 45 beygir oturuş pozisyonu daha rahat...nede olsa aralarında 5 beygircik var ne olur dimi ondan...arkadaşlar kendinize gelin motora ilk başladığınızda hiçmi düşmediniz...hiçmi fren sıkacağınız zaman panik yapıp gazı açmadınız...hiçmi bi anda panik olarak frenleri sert sıkıp çok zor durumlarda kalmadınız...hiçmi sizi sıkıştıran arabaya uyuz olup dip gaz peşinden gitmeye kalkmadınız...

40 beygir bir motor için hiç de küçümsenecek bir hız değildir...yorumları yaparken radikal yapmalı şapkayı önümüze koyup düşünüp ona göre yapmalıyız...bana kalırsa GT250'de kesinlikle ideal bir başlangıç motoru değildir ama biz ne dersek diyelim 600 ile 1000 ile başlayan arkadaşlarımızda mevcut ne yazikki...

Edit:Görkem dediğin gibi kardeşim...iyi bir eğitim alındıktan sonra bu tarz motorlarla başlanabilir...ancak malesef ülkemiz gerçeği genelde kullanıcıların çoğunun ne doğru düzgün bir eğitim almaya zamanı oluyo nede bu iş için önceden bir bütçe ayırıyolar...:pale:

Anlaştığımıza sevindim. Düzgün bir eğitim aldıktan, kendimizi ve limitlerimizi bildikten sonra bunun gibi süper bir makinayla başlayabilirdik... Tabii bu gibi makinaların gücünü zamanı gelince hıza çevirirdik:)

Shrieker
29 Eylül 2007, 23:24
Bu motorun varlığından haberdarken cbr 125 almak çok koyacak :pr:Keşke Kawasaki'de Honda gibi marka olarak yer alsa Türkiye'de...:pale:Z-moto'nun getireceğinden hiç umudum yok çünkü :)

seral
29 Eylül 2007, 23:27
Çok güzel fuar fotoları. Bu arada göstergenin digital olmaması iyi bence. Devirde ve özellikle hızda ibdeyi takip etmek zevkli.

chopperrider
30 Eylül 2007, 19:34
250 cc ninja 40 hp verseydi benim gs500 'ü değiştirirdim bununla :) sonuçta bizimkisi de 48 hp. amma okuduk topiği baktıkkine o kadar muhabbetten sonra 30 hp de karar vermiş herkesler. e o zaman tam bir hyo rakibi. umarım gelir memleketime. artık yeni başlayan mı yoksa 125 likde 500 km yol yapıp hah ben oldum piştim diyenler mi alır biner onu bilmem.

executioner_35
30 Eylül 2007, 19:57
gerçekten güzel yapmışlar ...Çok hoşuma gitti.

Burhansefa
30 Eylül 2007, 22:08
çok mu kötü bu z-moto bi kaç kişiden daha duymuştum


makinenin kırmızısı çok iğrenç ama kawasaki rengi (fıstık yeşil) her zamanki gibi bi kawasaki ye çok yakışıyo

kayip1234
01 Ekim 2007, 04:07
arkadaşlar hyonun maksimum hızı nedir. bende zealsun 200 var ve hyo 250 almayı düşünüyorum.bazende aldıktan sonra 650 lik al diyorum ama ben 180 yapabileceksem 250 likle ne gerek var 650 cc ye

mit-x
01 Ekim 2007, 07:26
Güzel motor olmuş! Gelsin, gelsin de birileri alsın! Biraz çeşitlilik olsun piyasada. Ne o hep aynı markaların aynı modelleri...!

illegalrider
01 Ekim 2007, 08:00
Hyo GT250 R 9000 ytl den satılırken bu alet 10.000 den gelirse satış rekoru kırar.
Yedek parça konusunda hyosung'dan daha kötü olacaklarını hiç düşünmüyorum...

BU alet 10.000 ytl olursa bu dururken kim Hyosung'a 9000 ytl verir?

tam bnm düşündüklerimi yazmışsın ama hyo lu arkadaşlar şimdi fırlar hyo daha ii die bende kahkaha atarım sadece....:queen::queen:

bu arada 9750 deılmıydı 250 r

(ibrelerini begenmedim kawa nın )

cuneytovuc
01 Ekim 2007, 08:30
3500$ yaklaşık 5500 ytl.Vergisi (lüks,motorlu taşıt,egzos,lastiğin üzerindeki tırtık,ampul,sibop kapağı vergisi adı altında),gümrüğü derken bi 3000 daha koy eder 8500,ithalatçı firma burası Türkiye bana bu kar yetmez der 2000 daha köser eder 10500,ee bayide "ben efendi olayım,sürümden hakkımla kazanayım,nasılsa taş atıp kolum yorulmuyor,toptan-parakende arasındaki kar farkı bana yeter nasılsa" demez,2000 de o koyar oldumu 5 milyarlık motorun fiyatı 12500 ? Ama bu fiyat bile artık gözümüze normal geliyor öyle değilmi,alıştırdılar malesef.

Arkadaşlar burdan herkese söz veriyorum 12.000 ytl yi geçmezse ilk ben alıcam,gözü kapalı 600-500 cc den vazgeçicem.Ama ben yzf-r125 i 10.000 ytl nin altında tahmin etmiyorum,bu heralde 13-14 bin civarı olur ülkemizde ! Düşünsenize; tahminim 30 beygirlik bir motosiklet,V-TWİN motor (yani sesi var,titreşimi az),kalıplı gövde,abilerine göre düşük yakıt tüketimi ve muhtemelen 180 km/s yi zorlayabilecek bir makina ! Bundan yarısı kalitesinde ve özelliklerinde çin,hindistan,kore motorları 9.000 lerde geziyo ! Ancak bakarız 1 sene sıkılanlar satarsa 2.elini alırız.600cc de performanslı naked ler varken !

Shrieker
01 Ekim 2007, 16:44
Arkadaşlar geçen cuma akşamı Kawasaki'ye ninja 250 ile ilgili bir e-posta atmıştım.Cevabı sizinle paylaşmak istiyorum.

Merhaba,

Tarafımıza göndermiş olduğunuz emaile istinaden, öncelikle Kawasaki'ye göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz. Ninja 250R modelimizle ilgili olarak, Türkiye'de satışa sunulma tarihi Mayıs ayı sonrasında başlayacaktır. Model ile ilgili bilgileri güncellendikten sonra web sitemizden bulabileceksiniz. Neyazıkki Kawasaki Türkiye'den önce bir çok forum sayfasında Ninja 250R modelimizle ilgili bilgiler çıkmıştır. En sağlıklı bilgiyi model özellikleri, resimleri ve fiyatına ait bilgileri en kısa zamanda www.kawasaki.com.tr den öğrenebileceksiniz. İyi çalışmalar.

Saygılarımızla

mostwanted_57
01 Ekim 2007, 16:53
Evet :)

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/37066-ninja-250r-geliyor-yzf-r125-gelmiyor.html

Bicak
01 Ekim 2007, 17:44
türkiyeye gelirse bide uygun fiyatlı olursa cbr 125 kadar satar gibime geliyor...:)

okayyorukcuoglu
01 Ekim 2007, 17:57
amerikadan gidip alsak dahaiyi olmazmı 6 aydabir gümrükten geçiririz türkiyede gelsebile 9 10 bin ytl den aşağı olmaz bu makina

Shrieker
01 Ekim 2007, 18:10
amerikadan gidip alsak dahaiyi olmazmı 6 aydabir gümrükten geçiririz türkiyede gelsebile 9 10 bin ytl den aşağı olmaz bu makina

Gümrükten nasıl sokacaksın :) İthal izni gerek benim bildiğim...Parçalayarak getirtebilirsin o da ayrı bir dert...Her iki durumda da ruhsatı nasıl alacaksın :mrgreen:

FreeWind
01 Ekim 2007, 18:37
güzel olmuş. En azından başlangıç seviyesi bir racing olur tabi türkiye ye gelirse

mostwanted_57
01 Ekim 2007, 18:41
güzel olmuş. En azından başlangıç seviyesi bir racing olur tabi türkiye ye gelirse

Bilmem. Gelirmi acaba? :mrgreen: :queen:

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/37066-ninja-250r-geliyor-yzf-r125-gelmiyor.html

Ramazan Can
01 Ekim 2007, 18:45
Bu Makina Yavrusu Gelirse Ilk Müsterisi Ben Olurum Emin Olabilirsiniz...nede Olsa Ninja...

okayyorukcuoglu
01 Ekim 2007, 18:47
:)nebilim vardır bir yolu yahu yabancı plakalı araçları nasıl kullanıyorlar türkiyede plakası yabancı plaka olur bu konu hakkında hiçbir fikrimyok araştırmadım

copycat
02 Ekim 2007, 15:05
arkadaşlar kimse kusura bakmasın da ben 10.000 ytl olsun hemen alırım mantığını bir türlü anlayamıyorum. çünkü

1-yarış veya spor -diyelim türkçe olsun- tarzı motoru alan insana 250 cc ve 30 civarı bg güçleri asla ama asla yeterli olmayacaktır. Bir kere aletin oturma pozisyonu ve dışarıdan aldığı tepkiler ister istemez hız olmasa da güç isteğini kamçılıyor. Zaten bu tarz motorlara ilgi duymamız da bunu gösteriyor. (Işıklar da dizel arabalarla anca kalkar.) (250cc cruiser yada naked olsa uzun süre binilebilir) Ben alırım 5 yıl binerim diyen her kimse kendini kandırır.

2-Bu model yeni çıktığında mayıs gibi büyük bir akına uğrar eylül gibi sezon bitince de 2. eller piyasada yarı fiyatına kadar düşer de yine satılmaz. Yani en az 4000 ytl zarar.

3-2. el motoru herkes öcü gibi görüyor. Bu adamlar bu makineleri 5000 km gitsin hemen rodajı mükemmel değilse dağılsın diye yapmıyor. Eğer öyle ise niye hayat bunda diyoruz.10.000 ytl ye 3000 km de er6-f yi niye almiyip bunu alacağım bir türlü anlayamıyorum

4-herkes demiş ki hyo 250r 9000 ytl hyo 250r 9000 falan değil 1500 km de kileri 6000 - 7000. Yada gt650r 8500 ytl.(yani piyasada bu kadar temiz 2.el varken 0 ını kim alır)

okayyorukcuoglu
02 Ekim 2007, 16:47
türkiyede niye böyle motor yapılmıyor yaw 3 bin ytl lik motoru 9 bin ytl gibi bir fiyata satıyorlar ona canımsıkılıyor yok gümrük vergisiydi bilmemneydi bizim türk iş adamları nerde dış ülkelere yatırım yapacaklarına türkiyede yenibir marka yapsınlar illa kawasaki veya başkabir markaya gerek yok biz yapamazmıyız onlar kadar kaliteli motor sonyıllarda bu scooter tipi motorlardan geçilmiyor çinliler doldurdu hertarafı adamlar piyasanın afedersiniz anasını ağlattı yanlışmıyım?

Yardır git
11 Ekim 2007, 02:10
Arkadaşlar şu "5" sayfa olmuş rüya gibi makinanın başlıklarına bakıyorum 3 sayfası motorlaalakası olmayan "500cc ile başlanır mı?" muhabbeti olmuş.:pr:Lütfen konuyu dağıtmayalım :pale:bakın Arkadaş ne güzel araştırmış soruşturmuş E-Postasını atmış. bulmuş.::queen::cat::rendeer:


Arkadaşlar geçen cuma akşamı Kawasaki'ye ninja 250 ile ilgili bir e-posta atmıştım.Cevabı sizinle paylaşmak istiyorum.

Merhaba,

Tarafımıza göndermiş olduğunuz emaile istinaden, öncelikle Kawasaki'ye göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz. Ninja 250R modelimizle ilgili olarak, Türkiye'de satışa sunulma tarihi Mayıs ayı sonrasında başlayacaktır. Model ile ilgili bilgileri güncellendikten sonra web sitemizden bulabileceksiniz. Neyazıkki Kawasaki Türkiye'den önce bir çok forum sayfasında Ninja 250R modelimizle ilgili bilgiler çıkmıştır. En sağlıklı bilgiyi model özellikleri, resimleri ve fiyatına ait bilgileri en kısa zamanda www.kawasaki.com.tr den öğrenebileceksiniz. İyi çalışmalar.

Saygılarımızla

Bana kalırsa 8600-9400Lira civarı oldukça uygundur :wiinkk:(9000+/- 400) mümkünse 10 000Lira yı geçmesinler (Psikolojik sınır:)).:pale:
Bir makina mühendisi olarak söyleyeyim Enjektörlü "K" serisin getirirlerse çok iyi olur:cat:.Ve motor tam insanın hayallerini süsleyecek cinsten.mükemmle özellikler, kimse kadrana laf etmesin "Analog" diye, zira çok minimalist ve endüstriyel olmuş.Şahane!Şehir içinde muhtemelen A noktasından B noktasına gitmenin en güzel yollarından biri bu motor olacak.:bounce:
SAYGILAR.

ka_wa
22 Kasım 2007, 19:19
kawasaki z-moto da oldugu sürece türkiyedeki itibarı hiçbir zaman diger japon modelleriyle boy ölçüşecek duruma gelemz:farao:



dgoru sölüosun bi bakıma iso...bende cbr alacagıma hyo yu tercih ederim..
yüksek performans yok belki ama görütnü ducati gib:queen:


wodka anlayamadıgım konu her yazında da z moto hakkında yorum yapıosun geçmişten gelen bir yaran mı var z moto benim de kawam var ama ben şu ana kadar hiç bir problem yaşamadım sen bu gidişle kafayı yersin z moto die die:queen:


Gümrükten nasıl sokacaksın :) İthal izni gerek benim bildiğim...Parçalayarak getirtebilirsin o da ayrı bir dert...Her iki durumda da ruhsatı nasıl alacaksın :mrgreen:

motoru sen kendin getirmeye kalkarsan inantürkiye satış pazarından daha fazlaya mal edersin onun müsadeleri ve navlunu senin tek ithalinden dolayı normalden daha fazla olucak emin olabilrisin o yüzden yurt dışındaki fiyaları baz almak sağlıklı olmaz çünkü masraflar ve vergiler agiır...

s3ns4t10n
22 Kasım 2007, 20:20
bende efendy_isoya katılıyorum. özellikle direksiyon, bide oturus pozisyonu beni biraz hayal kırıklıgına ugrattı. :S

ShowDown
22 Kasım 2007, 20:33
hyosungdan çok büyük ihtimal 200$ civarı ucuza gelcek
çünkü fabrika satış fiyatı(msrp) bunun 3499$ hyonun 3699$
ayrıca tipi mükemmel ötesi mayıs ayında Türkiye'ye gelmesi bekleniyo
ocak ayına doğru fiyatları çıkacak www.kawasaki.com.tr de mail atmıştım yetkiliye martta ehliyeti alcam mayısta da bunu alırım ilk motorum olacak inşallah

ShowDown
27 Aralık 2007, 20:39
arkadaşlar kimse kusura bakmasın da ben 10.000 ytl olsun hemen alırım mantığını bir türlü anlayamıyorum. çünkü

1-yarış veya spor -diyelim türkçe olsun- tarzı motoru alan insana 250 cc ve 30 civarı bg güçleri asla ama asla yeterli olmayacaktır. Bir kere aletin oturma pozisyonu ve dışarıdan aldığı tepkiler ister istemez hız olmasa da güç isteğini kamçılıyor. Zaten bu tarz motorlara ilgi duymamız da bunu gösteriyor. (Işıklar da dizel arabalarla anca kalkar.) (250cc cruiser yada naked olsa uzun süre binilebilir) Ben alırım 5 yıl binerim diyen her kimse kendini kandırır.

2-Bu model yeni çıktığında mayıs gibi büyük bir akına uğrar eylül gibi sezon bitince de 2. eller piyasada yarı fiyatına kadar düşer de yine satılmaz. Yani en az 4000 ytl zarar.

3-2. el motoru herkes öcü gibi görüyor. Bu adamlar bu makineleri 5000 km gitsin hemen rodajı mükemmel değilse dağılsın diye yapmıyor. Eğer öyle ise niye hayat bunda diyoruz.10.000 ytl ye 3000 km de er6-f yi niye almiyip bunu alacağım bir türlü anlayamıyorum

4-herkes demiş ki hyo 250r 9000 ytl hyo 250r 9000 falan değil 1500 km de kileri 6000 - 7000. Yada gt650r 8500 ytl.(yani piyasada bu kadar temiz 2.el varken 0 ını kim alır)

haklısın da başlangıç motoru yani bu,ama hız yapmak istemeyen kişiler için gayet uzun gider mesela ben:cat:

delituran
27 Aralık 2007, 21:16
haklısın da başlangıç motoru yani bu,ama hız yapmak istemeyen kişiler için gayet uzun gider mesela ben:cat:

bu konuda ben de sana katılıyorum ShowDown,düşük hacimli yarış motoru bu tip motorları sevip aşırı hızla işi olmayanlar için ideal.Uzun vadede hedeflerimden biri hyo gt250r çünkü;hem tipi güzel hem hızı bnm için yeterli (170-180km/s bkz youtube videoları) hem 0 alsam 600lüklere göre ucuz hem de düşük hacimden dolayı tüketim aşırı değil.
Kawasakinin bu motorunu da merakla bekliyorum,bakalım nasıl bişe olacak +larıyla -leriyle...

Burhansefa
27 Aralık 2007, 22:07
resimlerden göründüğü kadarıyla cıbırdan kalıplı hyo dan zayıf