PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

schmarık
07 Ekim 2010, 21:59
Rica ederim güzel insan istediğin zaman yardımcı olurum.
zzr karbüratörlüdür, yakıtı biraz daha fazla ninjaya oranla. Motoru ninjaya göre daha hassas bence, ama daha sportif.(Bence nedeni de 12.4:1 sıkıştırma oranı) Ninja kullanmadım ama ciddi bir fark olduğunu gözlemlemedim açıkcası. Kalıbı on numara onu belirteyim kesinlikle 600 lük sanıyorlar ninjadan geniş. Ninja enjeksiyonlu olduğundan daha verimli tabi ve revize edilmiş motor parçaları ve indirgenmiş kompresyon oranı ile de daha dayanıklı motora sahip.

Peki çoğu yerde görüyorum. Diyorlarki son hızı 180-190 km/h buna ne diyebilirsin? Zxr250 170-180 max görüyo oda baya zorlamak gerekiyo. Zzr modifiyesiz 180-190 görüyo nasıl oluyo? Baya kafam karıştı bg farkımı var arada yada bu kadar fark eden ne?
(Tabi ben bunların hızında değilim sadece farkı merak ettim.)

forewer
07 Ekim 2010, 22:30
Peki çoğu yerde görüyorum. Diyorlarki son hızı 180-190 km/h buna ne diyebilirsin? Zxr250 170-180 max görüyo oda baya zorlamak gerekiyo. Zzr modifiyesiz 180-190 görüyo nasıl oluyo? Baya kafam karıştı bg farkımı var arada yada bu kadar fark eden ne?

ZZR250 36 ps @ 12500 rpm redline 14000rpm
21,6 nm @ 9000 rpm

Ninja 250 33 ps @ 11000 rpm
22 nm @ 8200 rpm

=> Fazla fark yok, en fazla %4-5 oynar maksimum hızda. Ama dediğim gibi alt ve orta devirlerde ninja daha iyidir.[COLOR="Silver"]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:11 ----------

Yalnız 2001 den sonrakiler de 33ps, euro 3 normlarına uymak için düşürmüşler sanırım.

mertyasartav
07 Ekim 2010, 23:38
teknik konuların arasına 2 tane resim eklemek istiyorum
sizce güzel durmuş mu tank pad:

http://666kb.com/i/bnb3y5whp74w2pdgx.jpg

http://666kb.com/i/bnb3yc6n3o1la48kx.jpg

normalde orjinalliktir benim tercihim bozulana kadar hiç dokunmam
ancak insan böyle şeylerle de uğraşası geliyor nedense
imkanım ve zamanım oldukça ekleme yapıyorum ancak tank padin dışında sadece lastiklere kırmızı jant şeridi çekeceğim ve başka da bi şey eklemeyeceğim o da görününürlüğü biraz daha artsın diye

kusura bakmayın araya girdiğim için
saygılar

tank padin çok güzel olmuş güle güle kullan, Allah kaza bela vermesin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:35 ----------


Tam tersi dostum, rakam küçüldükçe buji sıcak oluyor. Enjeksiyonlu ninja 250 bujisi (ex250K8F) NGK CR8E'dir. (CR8EIX de iridyum olanı) 7 olanı sıcak bujilerdir, kışın çok soğuk havalarda kullanılabilir.

tamam da servis cr8e dedi (motopar armutlu)
ngk nın sitesinde ve kitabında aynı zamanda da kawiforums.com da Ninja 250 R (EX250K8F) 2008 - C8HSA diyor ne alacağım anlamadım gitti.

ama 10.000 km de buji değişmiyorsa kalsın o kafamı bir sonraki bakımda kurcalarım.

p.s: cem, sürekli yağını filtresini dğeiştirmek de pek iyi değil. motor yeni ekipmanlara uyum sağlayana kadar yakıt dengesini ayarlayamıyor bu da motorun parçalarının daha çabuk eskimesine neden oluyor. performans da ancak 1000 km sonra kendine gelmiş oluyor herşeyi değiştirirsen.

tutku1982
07 Ekim 2010, 23:46
tank padin çok güzel olmuş güle güle kullan, Allah kaza bela vermesin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:35 ----------



tamam da servis cr8e dedi (motopar armutlu)
ngk nın sitesinde ve kitabında aynı zamanda da kawiforums.com da Ninja 250 R (EX250K8F) 2008 - C8HSA diyor ne alacağım anlamadım gitti.

ama 10.000 km de buji değişmiyorsa kalsın o kafamı bir sonraki bakımda kurcalarım.

p.s: cem, sürekli yağını filtresini dğeiştirmek de pek iyi değil. motor yeni ekipmanlara uyum sağlayana kadar yakıt dengesini ayarlayamıyor bu da motorun parçalarının daha çabuk eskimesine neden oluyor. performans da ancak 1000 km sonra kendine gelmiş oluyor herşeyi değiştirirsen.

arkadaslar 5bınde yada 10bınde degişmeyen bujiler ne zaman degişiyo???

mertyasartav
08 Ekim 2010, 01:14
henüz o kadar km yapan yok galiba =)

tutku1982
08 Ekim 2010, 01:46
Selam... Benım 5.000 bakım 130tl idi. Z-moto faturasına baktım suan.
2litre yag ve yag filtresi + işçilik...



Dediğiniz gibi bende bugun 10.000 bakım için götürdüm daha 10.000 olmadı gerçide kılım bıraz ne kadar erken olursa o kadar iyi hemde öğreniyim dedim neler değişcek...

Tabiki yağ ve yağ filtresi (gerçi ben genel bakımlar haricinde her 2.500 km de değiştiriyorum) bununla birlikte dediğiniz gibi balatalar kontrol edilicek. Benim bildiğim 10.000 km de buji değişmiyor öğrendiğimde yazarım. Hava filtresinin ömrü 20.000 değişmeye gerek yok dedi 30 tl imiş onuda değiştiririm herşeyi tam olsun.
Genel olarak benim kendi isteklerim dışındaki 10.000 bakımı işçilik dahil 200tl imiş. Yaklaşan arkadaşlara duyrulur.
bılgılerden dolayı tesekurler

cem36
08 Ekim 2010, 04:06
10.000 bakımına götürücem haftaiçi musait olursam o zaman tekrar yazarımda. Ben her 2.500 km de yağ ve filtreyi değiştirmeye devam ederim devamlı temiz bir sürkilasyon yağdan zarar gelmez :) Arabamda da yağı 6.000 - 7.000km kullanırım en fazla.

Bu arada ben kendim yağ değişiminde ipone yağ kullanıyorum serviste hep shell koyuyolar. ipone u alıp gitsem orda koymıcaklar biliyorum bakalım bu sefer ikna edebilicekmiyim

acun0
08 Ekim 2010, 17:55
bu gün güzelce zinciri gaz yagı ile temizleyip zincir spreyi ile yagladım. ve havaların biraz düzelmesiyle tekrar yola hazır halde garajına koydum.
zincir bakımı çok önemli toz ile karışan yag aktarma organlarını zımpara yapar ve aşındırır. yenisi ise çok pahalı korumak gerekli

tutku1982
08 Ekim 2010, 22:25
Sanırım sezon bitti:silent:herkes kabuguna cekılsın edirne aklımda kaldı:pr:güneşin acmasını beklıycem....

forewer
09 Ekim 2010, 18:12
Kawasaki ninja 250R hakkında herşey (istediğinizden çok daha fazlası) burada arkadaşlar, herkesde olmalı bence. Normalde 60$ civarında satılıyor internetde.

http://hotfile.com/dl/32508967/b84e6fc/Kawasaki_EX250K8F_Ninja_250R_08_Service_Manual.rar .html

overcloud
09 Ekim 2010, 18:31
tamam da servis cr8e dedi (motopar armutlu)
ngk nın sitesinde ve kitabında aynı zamanda da kawiforums.com da Ninja 250 R (EX250K8F) 2008 - C8HSA diyor ne alacağım anlamadım gitti.

ama 10.000 km de buji değişmiyorsa kalsın o kafamı bir sonraki bakımda kurcalarım.

p.s: cem, sürekli yağını filtresini dğeiştirmek de pek iyi değil. motor yeni ekipmanlara uyum sağlayana kadar yakıt dengesini ayarlayamıyor bu da motorun parçalarının daha çabuk eskimesine neden oluyor. performans da ancak 1000 km sonra kendine gelmiş oluyor herşeyi değiştirirsen.

bujiyi değiştirmek için servise gittiğinde motorun üzerinden çıkan bujilerin aynısını al böylece aklında soru işareti kalmaz :) üzerlerinde kodları yazıyor olması lazım

acun0
09 Ekim 2010, 19:44
Kawasaki ninja 250R hakkında herşey (istediğinizden çok daha fazlası) burada arkadaşlar, herkesde olmalı bence. Normalde 60$ civarında satılıyor internetde.

http://hotfile.com/dl/32508967/b84e6fc/Kawasaki_EX250K8F_Ninja_250R_08_Service_Manual.rar .html

peki neler var içinde biraz paylaş birde ben denedim indiremedim nasıl indiriliyor

forewer
09 Ekim 2010, 20:30
peki neler var içinde biraz paylaş birde ben denedim indiremedim nasıl indiriliyor

Linke tıklayın sonra normal indirme seçeneğini tıklayın (önce 60 sn. bekletebilir) gerisi gelir zaten.(Bi kutucuk çıkar içindeki harfleri yazarsınız sonra link görünür basarsınız iner falan fıstık:) )İçindekilere gelince;
Bu dökümanı normalde yetkili servisler kullanır. Yani içine yok yok, en küçük civatasına kadar detaylar vardır. Ne nerdedir, özellikleri nedir, bakımı nasıl yapılır vs. vs. vs. Tekrar söylüyorum yani herşey :) Diğer bir anlatışla bu kullanım kitapçığı değil servis kitapçığıdır.Ninja 250R hakkında 525 sayfalık dev döküman.(Çok daha kapsamlıdır) Z-Moto 100$ den aşağı vermez zannımca. Bunu bilgisayarınıza indirip saklarsanız motosikletimin bujisi neydi falandı gibi şeyleri artık kimseye sormazsınız.

volkanix
09 Ekim 2010, 21:44
kitapçık ingilizce
internette neden 60$'a satıldığını bilmiyorum
istanbuldaki distrübitörden bedava verdiler bana
almanca fransızca ve ingilizce olarak
ancak bu kadar ayrıntısına kadar teknik şeyler yazmıyordu

http://666kb.com/i/bndgjoatxm7vz1qtl.jpg

http://666kb.com/i/bndgjvkk56iqw2b61.gif

http://666kb.com/i/bndgk1zjnwebs4xzd.gif

http://666kb.com/i/bndgk7w5mje06kky1.gif

daparadoks
09 Ekim 2010, 23:29
zxr 250 gerçekten merak ettiğim makina gpr 125ten sonrada zxr almak az gelir belki bi gün bineriz :)

PaRaNoYaQ
10 Ekim 2010, 00:44
Merhaba arkadaşlar,
Ben 2 sezondur cbf 150 kullanıyorum 20.000 km kdar yol yaptım bu kış yeni bir motor alıcam aslında cbf 600 düşünüyordum fakat paramın yetmiyeceğeni anlayınca zxr 250 de karar kıldım öncelikle lütfen bana ikiside çok farklı makinalar önce tarzını belirle gibisinden yaklaşmasın zxr 250 çok hoşuma gidiyo ve paramın yeteceği bir motor olay budur iki motor arasındaki farkı çok iyi biliyorum fakat olay şu bu makina için hep başlangıç motoru yakıştırması yapılıyor iyi bir binici olduğumu düşünüyorum daha öncede 2 sene kadar scooter kullandım başlangıç olayının çok ilerisinde olduğumu düşünüyorum sorun şu bu akina sadece başlangış seviyesi içinmi kullanıma uygun ? ben şehir içinde takılmak işe gidip gelmek vs. için yeterli diye düşünmüştüm ama açıkçası bu yorumlar beni biraz soğuttu,bu makinayı kullanan siz rkadaşların ilk motorumu bu alet hepiniz geçiş içinmi düşünüyorsunuz ?

Deniz 125 RR
10 Ekim 2010, 01:21
Merhaba arkadaşlar,
Ben 2 sezondur cbf 150 kullanıyorum 20.000 km kdar yol yaptım bu kış yeni bir motor alıcam aslında cbf 600 düşünüyordum fakat paramın yetmiyeceğeni anlayınca zxr 250 de karar kıldım öncelikle lütfen bana ikiside çok farklı makinalar önce tarzını belirle gibisinden yaklaşmasın zxr 250 çok hoşuma gidiyo ve paramın yeteceği bir motor olay budur iki motor arasındaki farkı çok iyi biliyorum fakat olay şu bu makina için hep başlangıç motoru yakıştırması yapılıyor iyi bir binici olduğumu düşünüyorum daha öncede 2 sene kadar scooter kullandım başlangıç olayının çok ilerisinde olduğumu düşünüyorum sorun şu bu akina sadece başlangış seviyesi içinmi kullanıma uygun ? ben şehir içinde takılmak işe gidip gelmek vs. için yeterli diye düşünmüştüm ama açıkçası bu yorumlar beni biraz soğuttu,bu makinayı kullanan siz rkadaşların ilk motorumu bu alet hepiniz geçiş içinmi düşünüyorsunuz ?


bnde cbr 125 kullanııorum daha öncesinde mondıalım wardı ben cbrla 160a kadar cıkıorum bu enjeksıyonlu 2011 lerden ninja 250 almayı düşünüorum yaza arasındaki fark boyutlardan belli ama hızı son kaca cıkıo bırde yakıtı nasıl gidiyyor yazarsanız aklımdaki sorular cewap bbulcak saygılarımla:)

forewer
10 Ekim 2010, 01:37
kitapçık ingilizce
internette neden 60$'a satıldığını bilmiyorum
istanbuldaki distrübitörden bedava verdiler bana
almanca fransızca ve ingilizce olarak
ancak bu kadar ayrıntısına kadar teknik şeyler yazmıyordu

http://666kb.com/i/bndgjoatxm7vz1qtl.jpg

http://666kb.com/i/bndgjvkk56iqw2b61.gif

http://666kb.com/i/bndgk1zjnwebs4xzd.gif

http://666kb.com/i/bndgk7w5mje06kky1.gif

Size verilen user manualdir muhtemelen.

casillas00
10 Ekim 2010, 02:44
bnde cbr 125 kullanııorum daha öncesinde mondıalım wardı ben cbrla 160a kadar cıkıorum bu enjeksıyonlu 2011 lerden ninja 250 almayı düşünüorum yaza arasındaki fark boyutlardan belli ama hızı son kaca cıkıo bırde yakıtı nasıl gidiyyor yazarsanız aklımdaki sorular cewap bbulcak saygılarımla:)

Cıbır ve 160 :queen:
Ya bizdeki cbr125 değil yada sizinki cbr125 değil :bounce:

Deniz 125 RR
10 Ekim 2010, 13:36
Cıbır ve 160 :queen:
Ya bizdeki cbr125 değil yada sizinki cbr125 değil :bounce:

2011ler yapıo denein motorun üstüne yattın mı rüzgar arkadan vvurdumu izmir alaçatı otobanında cıkıo.

overcloud
10 Ekim 2010, 15:54
pes..

ninja'nın son sürati 175 iken cbr125 nasıl yapsın 160..

casillas00
10 Ekim 2010, 16:03
pes..

ninja'nın son sürati 175 iken cbr125 nasıl yapsın 160..
aaa o 2011 180de yapıyo yatınca :queen::queen:

cem36
10 Ekim 2010, 21:15
Benim motorum düzlükte rahat 180 km çıkıyor. Hafif meğilde (genelde 2.köprü yolunda kavacıktan gelirken tam gaz açıyorum) 185 km ye çıkıyor.

Keyif için bindiğimden ne kadar yakar kaç kuruş özellikle hesaplamadım fakat genel olarak 20 kuruş diyebilirim şehir içi dur kalk çok oldugunda. Ortalama 80km ile dur kalk olmadan gittiğimde 13 kuruşa kadar indi. Ayrıca motorumda Mivv Gp egzos mevcut.

forewer
10 Ekim 2010, 22:38
Benim motorum düzlükte rahat 180 km çıkıyor. Hafif meğilde (genelde 2.köprü yolunda kavacıktan gelirken tam gaz açıyorum) 185 km ye çıkıyor.

Keyif için bindiğimden ne kadar yakar kaç kuruş özellikle hesaplamadım fakat genel olarak 20 kuruş diyebilirim şehir içi dur kalk çok oldugunda. Ortalama 80km ile dur kalk olmadan gittiğimde 13 kuruşa kadar indi. Ayrıca motorumda Mivv Gp egzos mevcut.

Kardeş eksozun yüksek devirlerdeki sesi (7000rpm ve üstü diyelim) nasıl fabrika çıkışı eksoza göre? Kayda değer bir fark var mı ses açısından?

cem36
11 Ekim 2010, 02:51
Kardeş eksozun yüksek devirlerdeki sesi (7000rpm ve üstü diyelim) nasıl fabrika çıkışı eksoza göre? Kayda değer bir fark var mı ses açısından?


Ses kesinlikle çok farklı.. Standart egzozundan zaten zerre ses çıkmıyordu..
Ben bu egzozu takmadan önce TwoBrothers'ın ninja250r için yaptıgı egzozu taktım kullandım ses kesinlikle tatmin etmedi chopper sesi gibi geldi. Aklımda Mivv vardı kısmet buldum hemen aldım. Ses gerçekten çok çok iyi. 2 silindirli makinaya göre çok tatmin edici. Silencer takılı gidiyorum hep. Silencer ı çıkarttıgımda ses aşırı oluyor ve butun polislerin dikkatini çekiyor. Ayrıca 250cc makine sıkıştırma olması lazım silencer ı çıkarttıgımda hıc olmuyor gibi düşünuyorum. Gecenlerde bir arkadasım arabasını denemek istedi gece kavacık yoluna çıktık ben silencer ı söktüm söylediğine göre o 150 ile giderken (ben muhtemelen 5.vites sonu 165km) ateş atmış egzoz ben 6.vitese atarken. Silencer olmadan çok patlatıyor.
Sezon bitti gibi guzel bir gunde buluşma olursa gelirim video vs çekebiliriz.

forewer
11 Ekim 2010, 08:54
Ses kesinlikle çok farklı.. Standart egzozundan zaten zerre ses çıkmıyordu..
Ben bu egzozu takmadan önce TwoBrothers'ın ninja250r için yaptıgı egzozu taktım kullandım ses kesinlikle tatmin etmedi chopper sesi gibi geldi. Aklımda Mivv vardı kısmet buldum hemen aldım. Ses gerçekten çok çok iyi. 2 silindirli makinaya göre çok tatmin edici. Silencer takılı gidiyorum hep. Silencer ı çıkarttıgımda ses aşırı oluyor ve butun polislerin dikkatini çekiyor. Ayrıca 250cc makine sıkıştırma olması lazım silencer ı çıkarttıgımda hıc olmuyor gibi düşünuyorum. Gecenlerde bir arkadasım arabasını denemek istedi gece kavacık yoluna çıktık ben silencer ı söktüm söylediğine göre o 150 ile giderken (ben muhtemelen 5.vites sonu 165km) ateş atmış egzoz ben 6.vitese atarken. Silencer olmadan çok patlatıyor.
Sezon bitti gibi guzel bir gunde buluşma olursa gelirim video vs çekebiliriz.

Teşekkürler:cat:

forewer
11 Ekim 2010, 11:43
Teşekkürler:cat:

Türkiye' de var mı bu eksozdan?.Bi de sıkıştırma derken neyi kastediyorsun anlamadım?

cem36
11 Ekim 2010, 16:44
Egzoz geri besleme yapamıyor agız tam açıkken.

http://www.motaks.com/ sipariş üstüne getiriyorlar.

http://www.mivv.it/en/

Ben carbon aldım gayet memnunum sesi çok iyi. Ayrıca karbon avantajı bıldıgınız gibi asla ısınmıyor.

http://img710.imageshack.us/img710/9049/gplg.jpg (http://img710.imageshack.us/i/gplg.jpg/)

acun0
11 Ekim 2010, 16:49
biraz önce eksozu kople söktüm 6 bin ile 7 bin devir arası bagıttırdım. çok dehşet ses vardı.
mahallelerde devir çektim hevesimi alıp tekrar orji eksozu taktım.

cem36
12 Ekim 2010, 20:04
10.000 bakımını yaptırdım... Erkenden yaptırdım ama maalesef havalar kötü bugun fena degılken aradan çıksın dedım..

Zmoto'da yaptırmadım bakımını. Motorumu bırakmak içime sinmedi çunku değişicek çok parça vardı görmem gerekıyordu ayrıca 10.000 bakım oldugu için işçiliği fazla istediler ne alakaysa sadece yag filtreler değişiyor genel kontrol...

Kawasaki yetkili satıcı olup , servisi vs çok düzgün çoğu motorcunun yakından tanıdıgı yerde yaptırdım bakımları.. Hem aramızın iyi oluşu hemde motorumun başında durdugum için çok çok memnun kaldım.

-2 litre castrol 10-50 racing motor yağı (bu yağ pahalı oldugu için bilenler kullanıyor kesinlikle tavsiye bende yeni öğrendim)
-2 adet NGK CR9E buji (daha sıcak çalıştıgından dolayı bunu tercih ettım + bir kaç kişi daha tavsiye etmişti değişince 9E tak diye)
-Ön fren balatası (Çok daha kaliteli bir balata alıp taktık markası aklımda değil öğrenirsem yazarım özellikle seçtım)
-Yağ filtresi.
-Hava filtresi iyi durumda oldugu için balata yağı ile temizledikten sonra yıkıyıp kuruttuk değişmedik.

Değişenler haricinde motor suyu kontrol edildi az biraz eksilme vardı, zincirin ayarı yapıldı ve yağlandı, lastik havaları kontrol edildi, grenajların içindeki vidayı tutan plastıkler çatladıgı için hepsi değiştirildi, grenaj kopçeleri değiştirildi, vites pedalının aralıgı ayarlandı..

Aklımda ufak tefek çok şey vardı servise bırakmayarak bunlarıda yaptırmış oldum..
Çok memnun kaldım

http://img151.imageshack.us/img151/8683/grnt095f.jpg (http://img151.imageshack.us/i/grnt095f.jpg/)

tutku1982
12 Ekim 2010, 22:05
10.000 bakımını yaptırdım... Erkenden yaptırdım ama maalesef havalar kötü bugun fena degılken aradan çıksın dedım..

Zmoto'da yaptırmadım bakımını. Motorumu bırakmak içime sinmedi çunku değişicek çok parça vardı görmem gerekıyordu ayrıca 10.000 bakım oldugu için işçiliği fazla istediler ne alakaysa sadece yag filtreler değişiyor genel kontrol...

Kawasaki yetkili satıcı olup , servisi vs çok düzgün çoğu motorcunun yakından tanıdıgı yerde yaptırdım bakımları.. Hem aramızın iyi oluşu hemde motorumun başında durdugum için çok çok memnun kaldım.

-2 litre castrol 10-50 racing motor yağı (bu yağ pahalı oldugu için bilenler kullanıyor kesinlikle tavsiye bende yeni öğrendim)
-2 adet NGK CR9E buji (daha sıcak çalıştıgından dolayı bunu tercih ettım + bir kaç kişi daha tavsiye etmişti değişince 9E tak diye)
-Ön fren balatası (Çok daha kaliteli bir balata alıp taktık markası aklımda değil öğrenirsem yazarım özellikle seçtım)
-Yağ filtresi.
-Hava filtresi iyi durumda oldugu için balata yağı ile temizledikten sonra yıkıyıp kuruttuk değişmedik.

Değişenler haricinde motor suyu kontrol edildi az biraz eksilme vardı, zincirin ayarı yapıldı ve yağlandı, lastik havaları kontrol edildi, grenajların içindeki vidayı tutan plastıkler çatladıgı için hepsi değiştirildi, grenaj kopçeleri değiştirildi, vites pedalının aralıgı ayarlandı..

Aklımda ufak tefek çok şey vardı servise bırakmayarak bunlarıda yaptırmış oldum..
Çok memnun kaldım

http://img151.imageshack.us/img151/8683/grnt095f.jpg (http://img151.imageshack.us/i/grnt095f.jpg/)

bılgılerden dolayı tesekurler yapılan yerın ismini tel ve adreside eklersen memnun kalırız saygılar....:cat:

overcloud
12 Ekim 2010, 22:21
arkadaşlar ilandaki motor ve genel olarak zzr250 hakkında yorum yapabilir misiniz..?

yakışı nasıldır, yetkili servisten parça temin etmek zor mudur, parça fiyatları nasıldır birde almaya değer mi sizce?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-zzr-250-piril-piril-zzr-250-2004-32445440/detay

zzr250 başlığı olmadığı için buraya yazdım

cem36
12 Ekim 2010, 22:24
Moto RS - 216-337 13 72 Bahtiyar Salih. Kadıköy yoğurtçu parkının karşısı..

forewer
12 Ekim 2010, 23:21
arkadaşlar ilandaki motor ve genel olarak zzr250 hakkında yorum yapabilir misiniz..?

yakışı nasıldır, yetkili servisten parça temin etmek zor mudur, parça fiyatları nasıldır birde almaya değer mi sizce?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-zzr-250-piril-piril-zzr-250-2004-32445440/detay

zzr250 başlığı olmadığı için buraya yazdım

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/1727-kawasaki-ninja-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-60.html

overcloud
12 Ekim 2010, 23:35
pes diyorum kendime, daha iki sayfa önce yazılmış :)

sonuç olarak motoru tavsiye ettiğini söylemişsin ordaki mesajında.

peki sürüşü rahat mıdır, uzun yolda yorar mı?

ve periyodik bakımları pahalı mıdır?

forewer
12 Ekim 2010, 23:51
pes diyorum kendime, daha iki sayfa önce yazılmış :)

sonuç olarak motoru tavsiye ettiğini söylemişsin ordaki mesajında.

peki sürüşü rahat mıdır, uzun yolda yorar mı?

ve periyodik bakımları pahalı mıdır?

Ninja ile aynı oturuş pozisyonu, bakımları da aynı. Zaten bu ninjanın atası, yani 2004 ninja. Çoğu şeyi aynıdır kardeş. Özeline de mesaj attım bilgilendirme amaçlı.

mertka
13 Ekim 2010, 00:11
zxr 250de sadece 2010 modellerdemi benzin göstergesi var.

acun0
13 Ekim 2010, 10:41
arkadaşlar ninja 250 motorsikleti olupta radyatör koruması takmayı ihmal etmeyin
illa orjinal olacak diye birşey yok otobüs hava filitre lerini kesip takabilirsiniz.
arkadaşım er 6 en ile yola çıkıyor ve ön tekerden kalkan taş parçası radyatörü deldi fiyatı 1700 tl

http://ressim.net/a/upload/fe7cafbd.jpg (http://www.ressim.net/show.php/2495352_imgwqmzw5.jpg.html)

EruKING
15 Ekim 2010, 22:58
Selam Arkadaşlar...

Yine bir buluşma ayarladık. 17 Ekim Pazar Saat 14:00 Yer Dolmabahçe Sarayı yanındaki çay bahçesi... Görüşmek üzere...


NOT: Yağmur yağışı olursa buluşma iptal edilecektir...



Ninja 250R

tutku1982
15 Ekim 2010, 23:25
Selam Arkadaşlar...

Yine bir buluşma ayarladık. 17 Ekim Pazar Saat 14:00 Yer Dolmabahçe Sarayı yanındaki çay bahçesi... Görüşmek üzere...


NOT: Yağmur yağışı olursa buluşma iptal edilecektir...



Ninja 250R

katılmak isteyen herkes davetlıdır...

cem36
16 Ekim 2010, 05:50
Yagmur olmazsa gelırım. Bir arkadas bana özelden telini yazarsa sevinirim gelmeden önce arıyım maglum karşıdan gelıyorum sütiş buluşmasında kimseyı goremedım boşa gelmıyım.

acun0
16 Ekim 2010, 19:30
bu ninja çogu 500 cc endrudan daha hızlı hiç farkına varan oldu mu?

cem36
17 Ekim 2010, 04:58
650cc burgman var yakın arkadasımda. Onunla çok denedik. Makine triptronik oldugu için 5 kere kalktıysak 3 kere o geçti 60 a kadar kaa önde şekilde. Fakat lastik ısıtım doldurup kalktığımda hiç şansı yok gelemiyor. Gece kavacık dönüşü uzunda da geçiyorum. O elektronik kadranda en cok 187km/h gördüğünü söyledi. Gerçi elektronik kadran illa yanılması olur.

forevermore
17 Ekim 2010, 05:17
redline'da ikiye atıp gaz açtığınızdaki ivmelenmesi bana çok tatlı geliyor.

tutku1982
17 Ekim 2010, 13:19
redline'da ikiye atıp gaz açtığınızdaki ivmelenmesi bana çok tatlı geliyor.

redline dolaşmaya devam edersen yakında kendini serviste bulursun...

forewer
17 Ekim 2010, 13:35
redline dolaşmaya devam edersen yakında kendini serviste bulursun...

Hemen kızma yaa :P , tam girerken 2. vitese atmak demiştir.:wiinkk:

cem36
17 Ekim 2010, 15:15
Buluşma varmı yokmu nedir durum yazdım kimseden ses seda cıkmadı ona göre cıkıcam evden

forevermore
17 Ekim 2010, 15:32
redline dolaşmaya devam edersen yakında kendini serviste bulursun...

neyse cevap verip uzatmak istemiyorum :) ama emin ol 15 senedir motor üstünde olan birisi olarak redline, ivmelenme, vites geçisi ve servis ibarelerini en az senin kadar iyi biliyorum...

kastım, motoru iyice devirlendirip redline ilk girdiğinde 2ye atmaktı. bu zaten her zamanki sürüş tarzım değildir. Motoru gayet sakin kullanırım.

tutku1982
18 Ekim 2010, 01:11
yenı katılımlara tesekürler yanlız toplu sürüş kurallarına uyalım uymayanları uyaralımmm....:bounce:

kckr
18 Ekim 2010, 03:07
Selamlar,

Bende aranıza yeni katıldım. Yaklaşık 1 aylık Ninja kullanıcısıyım ve motorumu genelde evden - işe / işten - eve kullanıyorum ev ile iş arası 1,5 km :mrgreen: kullanması çok keyifli bir motorsiklet gerçektende. Motorumu her gördüğümde her bindiğimde nasılda doğru bir tercih yaptığım tekrar tekrar aklıma geliyor.

Saygılar.