Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
barrow
24 Temmuz 2014, 00:41
Hayırlı olsun lastikler ırc ise değiştirmeni tavsiye ederim
michelin pilot street takılı halde aldık 2 500 km yapmış daha orjinallerini 125r dan tahmin edebiliyorum :D
Karalı
24 Temmuz 2014, 00:51
Benimde ilk motorum 125r dı ninja ile arsında baya fark var
barrow
24 Temmuz 2014, 01:19
Benimde ilk motorum 125r dı ninja ile arsında baya fark var
birde bu arka amortisor sorunu var galiba belli bir kilo da iken 2 tık yukarı alınacakmış bu konu hakkında bilgin var mı tam herkez başka birşeyler söylemiş araştırdım biraz orjinal fabrika çıkışlı max kilo kaç acaba
Karalı
24 Temmuz 2014, 01:26
Ben 10000km yol yaptım sorun yok ustaya sorduğumda 2kişi çukurlardan yavaş geçmek gerekiyor bide çukura kaside girerken popoyu kaldır ağırlığın amartisore yüklenmesin
rebelrider
24 Temmuz 2014, 01:42
Ninjalar fabrikadan arka amartisörü max 156 kiloya ayarlı gelir her motorun avandablıgın da yarım ay şeklin de bir aparat var onunla kaloyca bir tık sertleştirmeniz yeterli olucaktır
07mehmet07
24 Temmuz 2014, 09:40
[QUOTE=07mehmet07;3404086]Senin motor 38 plakamı? bugün bizim işyerinin ordan geçtin bende tesadüf balkondaydım, hatta akşam dönüşte yine herzamanki yerinde kaldırımdaydı motor durayım bi selam vereyim tanışalım dedim ama iftara davetliydim duramadım bayramdan sonra motoru satmazsam hafta sonları sık sık görüşürüz inşallah, Alanya'da halamın oğlu var trafik polisi sizin kulübü baya metetti onlar iyidir efendi kullanırlar diye, hafta sonları gezileri falan olur dedi ne kadar doğru bilmiyorum.[/QUOTE benim motor 33 plaka benim de motor satılık bayrama kalmaz gider akşam 12 de çıkıyorum geç degilse serinlikte gazlayalım müsaitşrrse diger ninjaları da çagırırım bi tunneler yapar konaklıdan dönüşte kapışırız. :) diger ninja 300 benimle kafa kafaya gidiyor ama belki senin motor alır
Ooooo süper olur ama benim 12'den sonra anca pirelerim yarış yapıyo :) yarın Antalya'ya gidiyorum bayram dönüşü ben uğrarım senin yanına hafta sonu falan ayarlarız bir şekilde, kulübe'de gitmedim hiç oraya falan da uğrıcam kısmetse
barrow
24 Temmuz 2014, 11:33
Ninjalar fabrikadan arka amartisörü max 156 kiloya ayarlı gelir her motorun avandablıgın da yarım ay şeklin de bir aparat var onunla kaloyca bir tık sertleştirmeniz yeterli olucaktır
sağolun
benim kilo 65 arkadaşın da 70 135 toplam herhalde hiç oynamaya gerek yok orjinal hali geçerli ?
rebelrider
24 Temmuz 2014, 17:09
[QUOTE=rebelrider;3404612]
Ooooo süper olur ama benim 12'den sonra anca pirelerim yarış yapıyo :) yarın Antalya'ya gidiyorum bayram dönüşü ben uğrarım senin yanına hafta sonu falan ayarlarız bir şekilde, kulübe'de gitmedim hiç oraya falan da uğrıcam kısmetse
Motoru bu gün sattım ama alayaya gitti bayram ertesi bi salalım o zaman
07mehmet07
24 Temmuz 2014, 19:56
[QUOTE=07mehmet07;3405186]
Motoru bu gün sattım ama alayaya gitti bayram ertesi bi salalım o zaman
Bugün aklımada geldi az önce geçtim senin motoru göremeyince sattı herhalde dedim kalbim temizmiş bak :) tamam bayram dönüşü bi gün milletide toplayalım bi gezi ayarlayalım, hatta kulübdeki arkadaşlarlada görüşelim topluca biryerlere mangala gidelim, ben artçı alırım seni :queen:
rebelrider
25 Temmuz 2014, 00:53
[QUOTE=rebelrider;3405607]
Bugün aklımada geldi az önce geçtim senin motoru göremeyince sattı herhalde dedim kalbim temizmiş bak :) tamam bayram dönüşü bi gün milletide toplayalım bi gezi ayarlayalım, hatta kulübdeki arkadaşlarlada görüşelim topluca biryerlere mangala gidelim, ben artçı alırım seni :queen: bayramdan sonra bol gezi olur gezersiniz
barrow
26 Temmuz 2014, 21:04
benzin ibresi 10 saniye sürekli yanıyor 2 dk yanmıyor böyle olunca mı 30 km gidiyor yedekte yoksa sürekli yanınca mı arasında fark var mı sürekli yanma ve arada bir yanma ile
4Vaqrant
04 Ağustos 2014, 18:44
Forumdan motosikletini satmayi düşünen arkadaşlar varmi?
lReaLErroRl
04 Ağustos 2014, 19:57
Forumdan motosikletini satmayi düşünen arkadaşlar varmi?
Var kardesım beyaz 2011 model
4Vaqrant
05 Ağustos 2014, 11:21
Var kardesım beyaz 2011 model
Daha yüksek bi model düşünüyorum ama km az ise düşünebilirim, sahibinden linkini atarmisiniz
soundrockk
10 Ağustos 2014, 20:31
arkadaşlar salı günü iş icabı antalyaya gitmem gerekiyor.bursa-antalya(demre) arası güzergah ve yol bilgisi hakkında bilgi verebilirmisiniz.birde lastiklere tıkama jelli sıkmalımıyım.şimdiden teşekkürler
Karalı
10 Ağustos 2014, 23:15
http://www.youtube.com/watch?v=Yo2hvsnpJBk&feature=youtu.be
sonunda yükledim yalnız susturucuyu çıkaramadım sonra tekrar yüklerim yeni video
Karalı
12 Ağustos 2014, 13:12
arkadaslar onbin bakimi icin 300tl normalmi degisenler ngk bujiler orjinal yag filtresi hava filtresi temiizligi ipone yag arka balata lastikhavasi manet ayarlari zincir ayari vs
hayvan
12 Ağustos 2014, 20:13
arkadaşlar salı günü iş icabı antalyaya gitmem gerekiyor.bursa-antalya(demre) arası güzergah ve yol bilgisi hakkında bilgi verebilirmisiniz.birde lastiklere tıkama jelli sıkmalımıyım.şimdiden teşekkürler
Uzun yola cikmadan once yanina patlak tamir spreyi her zaman al.
Saniyorum Kutahya - Isparta - Antalya seklinde gideceksin. Toroslari gecerken ve Antalya civarinda erimis zift uzerine atilmis micir - kum vs. var. Duz giderken bile kayiyo, virajlarda cok dikkat et. Genel uzun yol sorularini cevaplayabilirim. (Bir blog yazacagim zaman bulabilirsem)
soundrockk
13 Ağustos 2014, 14:11
Antalyaya kadr çok rahat geldim ama demre ye gidene kadar çok zorladı beni.ayrıca motorum f1arızası verdi.büyük sorunmudur bilmiyrm merkeze gidince kawa servisine baktırıcam.
overcloud
15 Ağustos 2014, 12:53
http://www.youtube.com/watch?v=Yo2hvsnpJBk&feature=youtu.be
sonunda yükledim yalnız susturucuyu çıkaramadım sonra tekrar yüklerim yeni video
kusura bakma ama iki zamanlı mobiletler gibi olmuş egzostun sesi
Karalı
15 Ağustos 2014, 21:09
kusura bakma ama iki zamanlı mobiletler gibi olmuş egzostun sesi
Silincer kapak vardi egzozda sökemedim gercek sesi o deģil zaten 250lik ćift silindirden 4silindir sesi gelecek egzoz varsa adres ver
overcloud
19 Ağustos 2014, 13:53
Silincer kapak vardi egzozda sökemedim gercek sesi o deģil zaten 250lik ćift silindirden 4silindir sesi gelecek egzoz varsa adres ver
2 silindir motordan zaten 4 silindir sesi almak istiyorsan sana vereceğim tek adres sahibinden.com'da 4 silindirli motorların satılık ilanı olacaktır, çünki 2 silindirden 4 silindir sesi alamazsın :)
zevklerle renkler tartışılmaz ama 25bin km ninja 250 kullanan birisi olarak diyebileceğim tek şey bana göre ninja'nın kendisine has çok güzel bir motor sesi var, özellikle şanzıman dişlileri ve standard egzostun çıkardığı ıslık sesi kullanıcıya çok güzel geliyor.
daha güzel ses elde etmek için geçtiğimiz yıllarda burada paylaştığım bir kaç video vardı, youtube history'den bulabilirsem tekrar paylaşırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------
hava filitresi kutusu iptali ve K&N direkt hava filitresi uygulaması ile standard egzosttan gelen ses:
https://www.youtube.com/watch?v=3tPMwgdDRrY
bence piyasada satılan bir çok egzosttan daha iyi ses veriyor.
Karalı
19 Ağustos 2014, 15:26
ben ses meraklisi biri değilim istanbul trafiğinin güzel şoför'lerine uyuz olup sinirle taktirdiğim bişe kendi sesi yükses devirlerde 130-140 dan sonra sesi cokhoşumada gidiyoedu ama üzerime çikan da çok oluyordu
barrow
19 Ağustos 2014, 16:54
ben ses meraklisi biri değilim istanbul trafiğinin güzel şoför'lerine uyuz olup sinirle taktirdiğim bişe kendi sesi yükses devirlerde 130-140 dan sonra sesi cokhoşumada gidiyoedu ama üzerime çikan da çok oluyordu
birde susturucuyu çıkar öyle video çekebilir misin ben tiger taktım sharkta denedim shark çok bağrıyor tiger daha kibar
TheNightHawk
20 Ağustos 2014, 11:38
Sizin Ninja lardan biri Rusya'da araç kamerasına yakalanmış :)
http://www.youtube.com/watch?v=7vd_OuqUAaI
brooklynnn
20 Ağustos 2014, 11:49
Bu kutu iptali servis tarafından yapılabilen bir şey mi? Garantiyi bozar mıb
barrow
22 Ağustos 2014, 13:28
18 günlük tiger egzoz satılık arkadaşlar almayı düşünenler olursa boşa 0 ına 535 tl vermesin uygun fiyata bırakıcam 1000 km kullanılmadı daha.
horuser
23 Ağustos 2014, 15:14
8bin TLye temiz ninja 250r bulunabilir mi?
Sahibinden mi bakmak lazım yoksa mağazadan mı?
mustafaaytar
23 Ağustos 2014, 16:05
ninja 250r satan varsa ulaşsın görüşelim.
CirkinKral
26 Ağustos 2014, 22:31
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-kawasaki-ninja-250r-siyah-8.500km-175298257/detay
arkadaşlar linkte bulunan motor benim motorum ihtiyaçtan satılıktır :/ linkte bilgileri yer almaktadır. Ninja arayan arkadaşlar benimle iletişime geçebilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-kawasaki-ninja-250r-siyah-8.500km-175298257/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------
Forumdan motosikletini satmayi düşünen arkadaşlar varmi?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-kawasaki-ninja-250r-siyah-8.500km-175298257/detay
hayvan
31 Ağustos 2014, 22:45
Arkadaşlar, ben de satıyorum motorumu. İlanı yeni verdim, 1-2 saat içinde görülebilir sanıyorum:
Sahibinden 177622032 no lu ilan (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-cok-temiz-ve-orijinal-177622032/detay/)
overcloud
02 Eylül 2014, 12:13
15 ön dişli ile motorun hızlanması nasıl?
hayvan
02 Eylül 2014, 15:08
15 ön dişli ile motorun hızlanması nasıl?
Gayet iyi. Hatta 6 vites biraz daha uzun yapılabilir.
Daha az vites değiştirmek gerektiği için güç boşluğu da az oluyor. Hem performans hem de kullanım için iyi oluyor bence.
Karalı
02 Eylül 2014, 18:56
Arkadaşlar stompgrip kullanan varmı istanbulda satan bir yer varmı
burakmetu
02 Eylül 2014, 19:22
Arkadaşlar stompgrip kullanan varmı istanbulda satan bir yer varmı
Uygun fiyatlı bu ürün var
http://www.motobakkal.com/?urun-3510-Seffaf-Yan-Pad.html
Karalı
02 Eylül 2014, 20:59
Uygun fiyatlı bu ürün var
http://www.motobakkal.com/?urun-3510-Seffaf-Yan-Pad.html
Teşekkürler ama şu brn motorda olan stomgriplerden düşünüyorum.
barrow
05 Eylül 2014, 00:24
motul 7100 ma2 10-50 koydum yağı bugün motor tıkandı resmen gitmiyor 2 kişi 155 160 çıkıyordu şimdi 140 ı geçemiyor 140 a bile gelemiyor çok zor yanlış yağımı seçtik acaba
Karalı
05 Eylül 2014, 00:57
Motul 5100 10-40daha iyi olurdu ben iphone 10-50kullaniyorum performansi cok guzel
overcloud
05 Eylül 2014, 10:29
Gayet iyi. Hatta 6 vites biraz daha uzun yapılabilir.
Daha az vites değiştirmek gerektiği için güç boşluğu da az oluyor. Hem performans hem de kullanım için iyi oluyor bence.
6. viteste ben makinayı redline'a hiç sokamamıştım.
ninja'nın motor karakteri alt devirlerde (7bin ve aşağısı) isteksizdir.
Muhtemelen vites araları uzadı ama ivmelenmeyi gerçekten merak ettim.
normal şartlarda 5'nci viteste 160km görüyor zaten (en azından benim motorum görüyordu)
o dönem ninja kullanan arkadaşlardan biri arkaya 1 diş daha büyük takmıştı torku yükseltmek ve 6.vites'te yüksek süratlerde daha iyi ivmelenme yakalamak için. 175'lerde redline'a girdiğini söylüyordu.
Std haline 185'te redline'a sokamamıştım ben, öyle hatırlıyorum (2,5 yıl oldu satalı).
yakıt tüketimi azalmış olmalı tahminen 0.2 - 0.3lt/100km civarı olabilir.
o zaman topcase ve sert yançanta takamadığım için satmıştım :)
keşke bi tane F versyonu çıkarsalar inazuma gibi yan ve arka çanta takılabilen.
hayvan
05 Eylül 2014, 14:52
6. viteste ben makinayı redline'a hiç sokamamıştım.
ninja'nın motor karakteri alt devirlerde (7bin ve aşağısı) isteksizdir.
Muhtemelen vites araları uzadı ama ivmelenmeyi gerçekten merak ettim.
normal şartlarda 5'nci viteste 160km görüyor zaten (en azından benim motorum görüyordu)
o dönem ninja kullanan arkadaşlardan biri arkaya 1 diş daha büyük takmıştı torku yükseltmek ve 6.vites'te yüksek süratlerde daha iyi ivmelenme yakalamak için. 175'lerde redline'a girdiğini söylüyordu.
Std haline 185'te redline'a sokamamıştım ben, öyle hatırlıyorum (2,5 yıl oldu satalı).
yakıt tüketimi azalmış olmalı tahminen 0.2 - 0.3lt/100km civarı olabilir.
o zaman topcase ve sert yançanta takamadığım için satmıştım :)
keşke bi tane F versyonu çıkarsalar inazuma gibi yan ve arka çanta takılabilen.
Ben de dun sattim motoru. Icim buruk.
Tabii ki 1. vites biraz daha uzun oldu ve diger viteslerin arasi da 15/14 oraninda buyudu.
Ayni hizdaki devirler de 14/15 oraninda dustu. Yakit tuketimi de dustu. Bu dusus arka lastigin 130/70 den 140/70 e takilmasindan daha fazla olmamistir.
Ben motoru hic redline a sokmadim. Zaten guc /devir grafiginde 12000 den daha yuksek devre cikmanin performansa bir getirisi olmadigi goruluyor. Ninja 250 yi 2011 European Junior Cup a hazirlayan ekibin verdigi bilgi de bu sekilde.
Disli oranini buyuterek iki noktada performans kaybedersin, 1. vitesteki kalkis, ve diger viteslerin araliginin fazla artmasi nedeniyle vites buyuttugunde devrin fazla duserek motorun maksimum guc noktasindan fazla uzaklasmasi. Bir noktada da performans kazanirsin: Daha az vites degistirdigin icin daha az guc kaybi olur.
Ben 1. vitesi zaten gunluk kullanimim icin gereginden kucuk buluyordum. Diger vites oranlarina ve guc/ devir grafigine bakarak 12000 de vites buyutunce devrin bir sonraki viteste nereye dusecegine baktim. Buna gore ilk iki vites haric kayip neredeyse hic olmuyordu (motor maks guce eristigi noktada oldukca yayvan bir tepe yapiyor). Ayrica eskiden 12000 devirde olan 160 km/h hiz, bu degisiklikle 11200 devre iniyordu. Bu, gucun maks. oldugu devir. Motor bu durumda ayni hizda oncekinden daha guclu oldugu icin ve 160 i gecebilir. Geciyordu da.
Arkaya daha buyuk disli takan arkadaslar debriyajsiz ve cok hizli vite degistirerek kalkista bir avantaj elde edebilirler. Fakat son viteste ivme icin 6 yi kucultmek yanlis.
barrow
05 Eylül 2014, 15:13
Motul 5100 10-40daha iyi olurdu ben iphone 10-50kullaniyorum performansi cok guzel
ipone nin hangi çeşidi kullanıyorsun?
ipone r4000rs
normal ipone yarı sentetik yağı var
overcloud
05 Eylül 2014, 17:11
Ben de dun sattim motoru. Icim buruk.
Tabii ki 1. vites biraz daha uzun oldu ve diger viteslerin arasi da 15/14 oraninda buyudu.
Ayni hizdaki devirler de 14/15 oraninda dustu. Yakit tuketimi de dustu. Bu dusus arka lastigin 130/70 den 140/70 e takilmasindan daha fazla olmamistir.
Ben motoru hic redline a sokmadim. Zaten guc /devir grafiginde 12000 den daha yuksek devre cikmanin performansa bir getirisi olmadigi goruluyor. Ninja 250 yi 2011 European Junior Cup a hazirlayan ekibin verdigi bilgi de bu sekilde.
Disli oranini buyuterek iki noktada performans kaybedersin, 1. vitesteki kalkis, ve diger viteslerin araliginin fazla artmasi nedeniyle vites buyuttugunde devrin fazla duserek motorun maksimum guc noktasindan fazla uzaklasmasi. Bir noktada da performans kazanirsin: Daha az vites degistirdigin icin daha az guc kaybi olur.
Ben 1. vitesi zaten gunluk kullanimim icin gereginden kucuk buluyordum. Diger vites oranlarina ve guc/ devir grafigine bakarak 12000 de vites buyutunce devrin bir sonraki viteste nereye dusecegine baktim. Buna gore ilk iki vites haric kayip neredeyse hic olmuyordu (motor maks guce eristigi noktada oldukca yayvan bir tepe yapiyor). Ayrica eskiden 12000 devirde olan 160 km/h hiz, bu degisiklikle 11200 devre iniyordu. Bu, gucun maks. oldugu devir. Motor bu durumda ayni hizda oncekinden daha guclu oldugu icin ve 160 i gecebilir. Geciyordu da.
Arkaya daha buyuk disli takan arkadaslar debriyajsiz ve cok hizli vite degistirerek kalkista bir avantaj elde edebilirler. Fakat son viteste ivme icin 6 yi kucultmek yanlis.
bende satmadan zincir dişli değiştirme imkanı yakalayamamıştım. sattığımda 30bin'deydi, scottoiler sağolsun zincirin daha gideri vardı :)
1'nci vites gerçekten çok kısa, arkaya büyük dişli ile tahmin bile edemiyorum nasıl bir etkisi olacağını :)
belki biliyosundur ama yine de söliyim, bu tür modifikasyonlarla uğraşıyorsan aşağıda ki siteyi tavsiye ederim - bende transalp'e 16/47dişli uygulaması yaptım ( standardı 15/48 ), sonuçlardan oldukça memnunum. herkes ilk etapta hayır dese de bence bu tür uygulamalar kullanıcıların ihtiyaçlarına göre yapılabilmeli.
http://www.gearingcommander.com/
ninja ile vedalaşmak zordur, ben sattıktan sonra ki 1 yıl ara ara rüyalarımda görmüştüm motoru :)
hayırlı olsun :cat:
Karalı
05 Eylül 2014, 21:54
ipone nin hangi çeşidi kullanıyorsun?
ipone r4000rs
normal ipone yarı sentetik yağı var
Bilmiyorum hangisi ustaya sorarim yarin yazarim
barrow
06 Eylül 2014, 17:07
Bilmiyorum hangisi ustaya sorarim yarin yazarim
zincir ayarı yaptırmıştım yağ değiştirirkende şimdi bugün zinciri temizledim boşta lastiği çeviriyorum belli bir noktada çok gerginliyor zincir ve lastik dönmüyor bundan dolayı imiş boğulma yağ ile alakası yokmuş tahmin etmiştim ama bugün iyice uyandık
Karalı
06 Eylül 2014, 18:21
zincir ayarı yaptırmıştım yağ değiştirirkende şimdi bugün zinciri temizledim boşta lastiği çeviriyorum belli bir noktada çok gerginliyor zincir ve lastik dönmüyor bundan dolayı imiş boğulma yağ ile alakası yokmuş tahmin etmiştim ama bugün iyice uyandık
İyi hadi geçmiş olsun:)
barrow
06 Eylül 2014, 19:45
İyi hadi geçmiş olsun:)
senin zincir ayarlarının resmini çekebilir misin iki tarafında sağ ve sol çizgiler önemli ona göre ayarlıyalım servis uzak kalıyor.
Karalı
06 Eylül 2014, 20:31
senin zincir ayarlarının resmini çekebilir misin iki tarafında sağ ve sol çizgiler önemli ona göre ayarlıyalım servis uzak kalıyor.
Özel den no yolla burdan yuklemeyi bilmiyorum
yaygeren
13 Eylül 2014, 17:29
arkadaşlar merhaba bende aranıza yeni katıldım diyemiyorum maalesef bir iki ay içinde geliyorum diyelim :) uzun araştırmalar istişareler sonucunda ninja 250rı seçtim. etrafımda motordan anlayan yada motoru olan kimse olmadığından genelde bu muhabbetleri tanımadığım insanlarla yaptım ve beklemediğim bi ilgi alaka yardım gördüm motorcular bu konuda çok iyi birbirlerine sürekli yardımcı oluyorlar. forumda belkide 150.200 sayfayı okudum kimsenin sorusu cevapsız kalmamış. bu benim ilk motorum şuanda ehliyetimi alıyorum. hondanın eğitimlerine gidicem. ama hocaların ağzından duymaktansa burada selenin üzerinde tecrübe edinmiş insanlar daha çok yardımcı olabilir diye düşünüyorum. teknik hiç bir bilgim yok. şunu kesin yap şunu sakın yapma gibisinden ne önerebilirsiniz. motoru alırken almaya giderken. aldıkdan sonra trafikte acemilikte. teknik pratik bir kelimelik öneriler bile çok faydalı olacaktır. şimdiden teşekkürler...
Karalı
13 Eylül 2014, 17:35
arkadaşlar merhaba bende aranıza yeni katıldım diyemiyorum maalesef bir iki ay içinde geliyorum diyelim :) uzun araştırmalar istişareler sonucunda ninja 250rı seçtim. etrafımda motordan anlayan yada motoru olan kimse olmadığından genelde bu muhabbetleri tanımadığım insanlarla yaptım ve beklemediğim bi ilgi alaka yardım gördüm motorcular bu konuda çok iyi birbirlerine sürekli yardımcı oluyorlar. forumda belkide 150.200 sayfayı okudum kimsenin sorusu cevapsız kalmamış. bu benim ilk motorum şuanda ehliyetimi alıyorum. hondanın eğitimlerine gidicem. ama hocaların ağzından duymaktansa burada selenin üzerinde tecrübe edinmiş insanlar daha çok yardımcı olabilir diye düşünüyorum. teknik hiç bir bilgim yok. şunu kesin yap şunu sakın yapma gibisinden ne önerebilirsiniz. motoru alırken almaya giderken. aldıkdan sonra trafikte acemilikte. teknik pratik bir kelimelik öneriler bile çok faydalı olacaktır. şimdiden teşekkürler...
Honda egitimine mutlaka git en dogrusunu orda ogrenirsin.
yaygeren
15 Eylül 2014, 23:42
Honda egitimine mutlaka git en dogrusunu orda ogrenirsin.
eyvallah hocam gidicem inşallah. da şimdi mi gitmelimiyim yoksa motorumu alınca gitmek daha mı mantıklı olur?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO