Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
rebelrider
05 Temmuz 2013, 12:04
Motosikletin kac km de suan
kakare
06 Temmuz 2013, 01:05
Cbr250r sayfası olarak küçük bir buluşma ayarladık yarın saat 2'de İstanbul- Bostancı sahildeki Çamlık kafede buluşuyoruz
Gelebilecek herkesi bekliyoruz, duruma göre ordan biyerlerede gidebiliriz...
Saat 2'de güzel zaman geçirmeye herkesi bekleriz maksat muhabbet ve gazlama :)
Akshak
09 Temmuz 2013, 00:28
Herkese Selam.Bu gün itibariyle Ninja 250r mi alıp aranıza katılmış bulunmaktayım.
Aynı zamanda bi soru sormak istiyorum.Motorum haliyle rodaj safhasında 35kmde şuan
vitesi 4-6bin devir arasında değiştirmem gerekiyormuş yalnız 2.viteste 6bin devire getirip
3.vitese attığım zaman motor yavaşlayıp durma seviyesine geliyor bu normalmidir acaba?
Alper Kaya
09 Temmuz 2013, 02:53
Herkese Selam.Bu gün itibariyle Ninja 250r mi alıp aranıza katılmış bulunmaktayım.
Aynı zamanda bi soru sormak istiyorum.Motorum haliyle rodaj safhasında 35kmde şuan
vitesi 4-6bin devir arasında değiştirmem gerekiyormuş yalnız 2.viteste 6bin devire getirip
3.vitese attığım zaman motor yavaşlayıp durma seviyesine geliyor bu normalmidir acaba?çok yavaş attırıyosundur bu sırada hız azalıyordur birde vites yükseltiğin için devir azalınca istop noktasına geliyordur alet normal yavaş yavaş sen alıştıkça düzelicek
cem903_34
09 Temmuz 2013, 12:06
Merhaba arkadaşlar,
İsmim Cem,23 yaşındayım İstanbul'da yaşıyorum.Aranıza yeni katıldım.Uzun zamandır almayı planladığım ninjamı sonunda alabildim.Motorum 2012 model siyah 12000km de.Şu an için çok memnunum.Aldığım gibi lastikleri değiştirdim(Michelin pilot activ taktırdım arkaya 140lık,öne orjinal) haftayada kısmetse bakımı yaptırcam.Herkese selamlar tekrardan..
orhanyor
09 Temmuz 2013, 16:57
motorlariniz hayirli olsun arkadaslar insallah sorunsuz kazasiz belasiz kullanirsiniz :cat:
rebelrider
10 Temmuz 2013, 01:31
motosikletleriniz hayirli olsun insallah kazasasiz belasiz ve forum da kalici olmaniz dilegiyle cunku bizim forum da genel de arkadaslar motoru alirken ve starken yaziyorlar diger 250 cc forumlarin da gezi fotograflari bulusup cay kahve muhabbetleri surekli oluyor ama bizim forum da malesef in icn top oynuyor tamam ben de biliyorum ninja saglam makine orasindan burasinda ziriltisi tingirtisi yok al koy benzini hepsi o kadar ama gelip suraya iki resim koyup tecrubelerimizi paylassak yeni motosiklet alan arkadaslara bakim surus teknikleri hakkinda bilgi versek ninja kardesligini tum turkiyeye yaysak bence forum cok daha anlamli olur herkese iyi forumlar
cem903_34
10 Temmuz 2013, 09:11
Sağolun,Allah hepimize kazasız belasız binmeyi nasip eder inşallah.Ben bugün bakıma götürcem motoru bakalım ne günah çıkaracaklar akşam detaylı yazarım:)14bin km bakım geldi çattı:)
Akshak
10 Temmuz 2013, 18:48
motosikletleriniz hayirli olsun insallah kazasasiz belasiz ve forum da kalici olmaniz dilegiyle cunku bizim forum da genel de arkadaslar motoru alirken ve starken yaziyorlar diger 250 cc forumlarin da gezi fotograflari bulusup cay kahve muhabbetleri surekli oluyor ama bizim forum da malesef in icn top oynuyor tamam ben de biliyorum ninja saglam makine orasindan burasinda ziriltisi tingirtisi yok al koy benzini hepsi o kadar ama gelip suraya iki resim koyup tecrubelerimizi paylassak yeni motosiklet alan arkadaslara bakim surus teknikleri hakkinda bilgi versek ninja kardesligini tum turkiyeye yaysak bence forum cok daha anlamli olur herkese iyi forumlar
Çok haklısın aslında bir çok forumda öyle genelde alırken satarken yazıyorlar. Bence bu birazda forumlarda olan insanların tavrıylada alakalı olabilir.Yeni gelenleri kaçırmak için gayret eden insanlar var genelde motosiklet forumlarında. Ninja 250r benim ilk motosikletim almadan önce 3-4 tane motosiklet forumlarını okudum.Yeni başlayan insanlara karşı bazı kişilerin yazdıkları pek hoş değil.Sonuçta insanlar genel olarak 600-1000cc motorların görüntülerini seslerini beğenerek motosiklete yöneliyorlar ve forumlara girip ben bu boydayım bu kilodayım gönlümde 600'lük falanca makine var.Sizce neyle baslamam gerekir diye soruyorlar ve cevaplar çoğu kez şöyle oluyor ya 600lük sana büyük gelir kullanamazsın ki türkler için kullanamamak diye bi kelime lugatta yoktur yada 600lük alma ölürsün ki bu favorimdir. sanki kendi ölmiycekmiş gibi sanki 125cc yada 250cc yada scooterle başlıyan insanlar ölmüyormuş gibi sadece 600lükle başlıyan insanlar ölüyormuş gibi bişey olmuşmuş insanların kafalarında ama kimi neyle korkutmaya çalışıyorlar onlarda bilmiyor sanıyorsam.Bu yazılarda insanları genelde yanlış yönlendirmelere sebep oluyor. Motosiklet kullanmaya başlamak isteyen insanları çoğu zaman satıcıların eline düşürüyor ki benimde başıma geliyordu. Yoksa bende direk 600'lük bi makineyle başlıycaktım.Bir çok kişinin başına gelen bişey.
Oysaki güzel güzel anlatsalar bak kardeşim 600yada1000cc bir motoru kontrol edemezsin.Kendine,Motora veya insanalara zarar verirsin. Kullanımını tam bilmediğin için trafikte bulunan insanlarıda tehlikeye atarsın.Bende senin gibi 600cc bi motorla başlamak istedim ama abilerim bana doğru yolu gösterdiler.yüksek cc'li motorları kontrol etmek zor olduğu için motosiklet kullanımına yeni başlayan arkadaşlarımızın daha düşük hacimli motorlarla başlamalarını tavsiye ediyorum yada ediyoruz.Yada nerde oturuyorsun kardeşim,falanca yerde işte, bizim orda şu isimli bir üyemiz var senle irtibata geçsin tanış onla bi istersen diyerek doğru düzgün insanlara yönlendirmede yapılabilir.
Bu tarz konuşmalar yapılmadığı için genelde yeni başlayan insanlar forumlardan uzaklaşıyor. Yeni başlamak isteyenler uzaklaşıncada eski kullanıcılarda bu forumda hayat yok diyerek başka forumlara kayıyor olabilirler daha aktif sosyal forumlara geçiş yapıyor olabilirler.
Kusura bakmayın bu yazının yeri burasımı diyen dostlar olabilir.Bi anda içimden döküldü bazı yazım hatalarım olabilir.Herkesten Özürdilerim. Burası yeri değil diyenler olursada hiç çekinmeden silerim.Teşekkürler
brooklynnn
10 Temmuz 2013, 19:28
deneyim paylasma olayı bizim sayfada da sıfır malesef
soru soruyoruz bir Allah'ın kulu yazmıyor
daha da yazmam oraya
sız de kusersınız bu gidisle :)
Twin
10 Temmuz 2013, 21:22
Şehir için bir depo ile (14.36 lt) 392 km. Yani 3.66 lt / 100 km
Abi Ninja'nın YAKIT KAPASİTESİ : 17.8 Lt olarak yazıyor teknik özelliklerde.
rebelrider
11 Temmuz 2013, 15:16
evet bizim forumuzda var bu tur kisiler ama neyapalim adamlara sen buraya yazma desen dahi daha bi azitiyor uzattikca uzatiyor.
motosikleti kullanan ve yeni alan arkadaslara bir kac tavsiyem olucak
1)avadanliginizdaki yarim ay seklindeki anahtarla arka amörtusurun sertlik ayarini yapin yada serviste yaptirin
2)fabrika cikisinda gaz telinde ki bosluk biraz fazla gaz telinin gaz kutugune baglandigi yerde ayar yeri var ordan boslugunu alabirlisiniz boylece ilk gazi actiginizdaki o motorun yarim saniyelik gaz yemiyor gitmiyor gibi hissini kolayca halledebilrisiniz
3) ben 62 kiloyum ve hava basinclarini 1,2 ps az vuruyorum kitabcikta yazandan cok daha rahat bir kullanima kavusuyorum fazla kilolu degilseniz deneyebilirsiniz
simdilik bu kadar :)
hayvan
11 Temmuz 2013, 18:12
Abi Ninja'nın YAKIT KAPASİTESİ : 17.8 Lt olarak yazıyor teknik özelliklerde.
Yolda kalana kadar beklemedim.
Depoyu tam doldurup km yi sifirladim, bir sonraki tam doldurusta aldigi yakit miktari ve gittigim mesafeyle hesapladim.
Bu tuketimle 480 km gitmek mumkun.
muratlion
12 Temmuz 2013, 05:39
şu an itibariyle moderatör tarafından verilen 7 günlük cezam bitmiş bulunmakta.:) her gün maltepe ataşehir arası işyerime gidip gelirken malum bostancı ve ataşehir trafiği çok fazla yoğun oluyor bu trafikte benim motorun yakıtı dur kalklarda haliyle yakışıda biraz artıyor ama otobanlarda ve yoğun olmayan trafikte kullandığımda ve fazla agresif kullanmadığımda yakıtı haliyle normal oluyor. sıkışık trafikte birde hararet göstergesi neredeyse kırmızı çizgiye dayanacak allahtan fan açıyor hararet normale orta seviyelere düşüyor. 250 cc sınıfı geçiş motoru sınıfı derler ben bu geyiğe inanmıyorum her kullanıcı illa 600 cc veya daha yüksek cc li motor kullanacak diye bir kaide yok .ninjadan önce bindiğim motorlar jawa 350 style 11 sene kullandım bu motoru ve ybr 125 4 sene kullandım şimdi ninja 250 ye biniyorum yaşımda biraz ileri fakat aklımda hiç 600ve daha yüksek cc li motorlar yok 250 cc geçiş motoru geyiğinede hiç inanmıyorum ninjanın sürati ve ivmelenmesi benim gözümde süper. keşke seneler önce rastlasaydım bu ninja 250 ye şimdi hiç ayrılmak istemem daha uzun seneler benim favori makinam olacak:cat:
orhanyor
13 Temmuz 2013, 00:41
yahu tabiiki gecis motoru degil, hic bir motora onu diyemeyiz. sonucta alir senelerce kullanirsin kim ne diyebilir zevk senin para senin ama eger isin basindan beri niyet buyuk hacimli bir motor ise ve tecrube yoksa o durumda da ninja 250r bence cok guzel bir gecis motorudur.
rebelrider
15 Temmuz 2013, 15:06
http://img33.imageshack.us/img33/2825/o7rh.jpg
http://img43.imageshack.us/img43/1259/bk7l.jpg
Eksoz da tamam sirada katlanir plakalik var
Tech_N9ne
16 Temmuz 2013, 15:23
Eksoz un hayirli ugurlu olsun abi yakısmis bence sirada double puig cam var ;)
rebelrider
16 Temmuz 2013, 15:58
Eksoz un hayirli ugurlu olsun abi yakısmis bence sirada double puig cam var ;)
sagul sezai eksoz icin ayrica tesekkur. senden aldigim aksam gece saat 1 de monte ettim eve gelirken depoyu fulleyip trip metreyi de sifirladim bakalim yakit da ne kadar fark edicek bu gun gidip susturucuya vida ayarladim corbaci cilingirde eksozu geri sökmek zorunda kaldim bildigin gibi vida altan takiliyor biraz ugrastik ama oldu susturucu olmadan cok bagiriyor. bi katlanir plakalik ayarlayayaim senin su ebaydan aldigin öncam gelsin guzelse bide ben alayim :cherry:
wolrath
16 Temmuz 2013, 16:10
şu an itibariyle moderatör tarafından verilen 7 günlük cezam bitmiş bulunmakta.:) her gün maltepe ataşehir arası işyerime gidip gelirken malum bostancı ve ataşehir trafiği çok fazla yoğun oluyor bu trafikte benim motorun yakıtı dur kalklarda haliyle yakışıda biraz artıyor ama otobanlarda ve yoğun olmayan trafikte kullandığımda ve fazla agresif kullanmadığımda yakıtı haliyle normal oluyor. sıkışık trafikte birde hararet göstergesi neredeyse kırmızı çizgiye dayanacak allahtan fan açıyor hararet normale orta seviyelere düşüyor. 250 cc sınıfı geçiş motoru sınıfı derler ben bu geyiğe inanmıyorum her kullanıcı illa 600 cc veya daha yüksek cc li motor kullanacak diye bir kaide yok .ninjadan önce bindiğim motorlar jawa 350 style 11 sene kullandım bu motoru ve ybr 125 4 sene kullandım şimdi ninja 250 ye biniyorum yaşımda biraz ileri fakat aklımda hiç 600ve daha yüksek cc li motorlar yok 250 cc geçiş motoru geyiğinede hiç inanmıyorum ninjanın sürati ve ivmelenmesi benim gözümde süper. keşke seneler önce rastlasaydım bu ninja 250 ye şimdi hiç ayrılmak istemem daha uzun seneler benim favori makinam olacak:cat:
ceza yaramış sanırım.ılk defa rahatsız olmadıgım bır mesajını gordum.umarım bu sekılde devam edersın.burada amacımız paylasım.sadece ıyı yonlerını de soyleyebılırsın motorun onemlı degıl objektıf olmak zorunda degılsın.ama kırıcı-ezıcı bır uslup kımsenın hosuna gıtmez dıger motorlarla ılgılı.
tekrar hosgeldın.
gecıs motoru olarak elbette gormeyebılırsın.hersey cukka-cesaret-dusunce yapısı ıle orantılı.sana yettıgını dusunuyorsan ve motorunan memnunsan ne dıye ınsan baska motorlara baksın kı?
he ama yapılıs amacı gecıs motorudur.ss dıye gecer.bu dunyaya acılan kapıdır :) he mantık ısı mı (600cc bıle 120bg/185kg)? asla degıl.ama ınsan onune gecemıyor maalesef :)
rebelrıder: maasallah.yakısmıs.lakın motorda gumus-krom baska malzeme olmadıgı ıcın ve pastel renkler kullanıldıgı ıcın full karbon cok daha yakısacaktır dıye dusundum bı an.tabı aradakı 300-400 lıra farka deger mı? orası tartısılır ıste.
Tech_N9ne
16 Temmuz 2013, 17:48
sagul sezai eksoz icin ayrica tesekkur. senden aldigim aksam gece saat 1 de monte ettim eve gelirken depoyu fulleyip trip metreyi de sifirladim bakalim yakit da ne kadar fark edicek bu gun gidip susturucuya vida ayarladim corbaci cilingirde eksozu geri sökmek zorunda kaldim bildigin gibi vida altan takiliyor biraz ugrastik ama oldu susturucu olmadan cok bagiriyor. bi katlanir plakalik ayarlayayaim senin su ebaydan aldigin öncam gelsin guzelse bide ben alayim :cherry: ayarlariz abi yakitta bende pek bi fark olmamisti sende de olacagini sanmiyorum katlanir plakaligida ebaydan alalim sana olmazsa
rebelrider
16 Temmuz 2013, 18:19
Wolrath Tigerin bu modeli hakkinda forum da daha once konusmustuk bende cok sevmiyorum gorunusunu ama sezai kardesim iyi fiyata birakti bende denemek istedim yoksa kim istemez full karbon bi eksoz :))
Sezai olmazsa aksama bir arastirayim bakalim sinyal plakalik ön cam kaca cikiyor maliyet bide simdi sezon sonu satarim kisi finlandiyada gecirmeyi dusunuyorum sezon acilisini da kismetse er6f le yaparim
wolrath
16 Temmuz 2013, 18:46
olabılır valla unutmusumdur :)
bu arada,
sınyal plakalık orjınal guzel bısey olursa ben de talıbım ortak olurum hehe :)
orhanyor'un kı cok hos mesela :P
Tech_N9ne
17 Temmuz 2013, 00:05
Benim siparisler bi gelsinde :)
fatihaky
17 Temmuz 2013, 00:37
Merhaba arkadaşlar. İstanbulda oturan 32 yaşında evden işe işten eve gidip gelmek için aldığım bir scooter ile motosiklet dünyasına giriş yapmıştım. Yaklaşık 1 haftadır ninja 250r lara bakmaktayım. Büyük ihtimalle ya cbr olacak ki (hiç istemiyorum aslında) ya da ninja alacağım. Yalnız ben piaggio 100'lük scooterden geçiş yapacağım için ninja da beni tek düşündüren şey bu göstergeler olayı. Sizce alışmakta çok zorluk yaşar mıyım ? Yani vites göstergesinin olmaması ve sadece benzin ışığını göstermesi scooterden geçiş yapacak biri için ne kadar zorluk çıkartır ? vitesli motor tecrübem az olduğu için gösterge olayı beni ne kadar etkiler sizce ? Segment değiştirmek ve sınıf atlamak istediğimden ninja beni çok cezbediyor. Evimin dibinde honda yetkili bayi-servis olmasına rağmen ninja (özellikle yeşil rengi ) beni çok kendine çekiyor. Acemilikle yanlış bir tercih yapmak istemiyorum açıkçası. Günde yaklaşık 25 km ev-iş arası gidip geleceğim ve yılda bir defada istanbul-tekirdağ arası tatile gitmek için sizce iyi bir tercih yapmış olur muyum ? Bana ne önerebilirsiniz ? Olumlu-olumsuz görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim. Tecrübeli arkadaşlardan yanıt bekliyorum. Bu arada rebelrider nickli arkadaşın motoruna bayıldım. Eğer ninja alırsam o çıkartmalar ile ilgili başını ağrıtabilirim arkadaşım :) Ümit ediyorum ki bana da nerden aldın nasıl uyguladın konularında yardımcı olacaksındır :) Görüş belirten arkadaşlara selamlar saygılar ...
Ercument
17 Temmuz 2013, 12:36
Ev-iş arası için alacaksan tavsiye etmem 2,5 ay önce ninjamı satmak zorunda kaldım en büyük faktörlerden biriydi ev-iş arası sıkıntılı olması. İkinci bir motor olarak düşünürsen 10 numaradır. Benim 2. motor imkanım olsa asla satmazdım. Ninja adamın ağzına bir parmak bal çalar ağzını şapurdatıp durursun.
hayvan
17 Temmuz 2013, 12:48
Merhaba arkadaşlar. İstanbulda oturan 32 yaşında evden işe işten eve gidip gelmek için aldığım bir scooter ile motosiklet dünyasına giriş yapmıştım. Yaklaşık 1 haftadır ninja 250r lara bakmaktayım. Büyük ihtimalle ya cbr olacak ki (hiç istemiyorum aslında) ya da ninja alacağım. Yalnız ben piaggio 100'lük scooterden geçiş yapacağım için ninja da beni tek düşündüren şey bu göstergeler olayı. Sizce alışmakta çok zorluk yaşar mıyım ? Yani vites göstergesinin olmaması ve sadece benzin ışığını göstermesi scooterden geçiş yapacak biri için ne kadar zorluk çıkartır ? vitesli motor tecrübem az olduğu için gösterge olayı beni ne kadar etkiler sizce ? Segment değiştirmek ve sınıf atlamak istediğimden ninja beni çok cezbediyor. Evimin dibinde honda yetkili bayi-servis olmasına rağmen ninja (özellikle yeşil rengi ) beni çok kendine çekiyor. Acemilikle yanlış bir tercih yapmak istemiyorum açıkçası. Günde yaklaşık 25 km ev-iş arası gidip geleceğim ve yılda bir defada istanbul-tekirdağ arası tatile gitmek için sizce iyi bir tercih yapmış olur muyum ? Bana ne önerebilirsiniz ? Olumlu-olumsuz görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim. Tecrübeli arkadaşlardan yanıt bekliyorum. Bu arada rebelrider nickli arkadaşın motoruna bayıldım. Eğer ninja alırsam o çıkartmalar ile ilgili başını ağrıtabilirim arkadaşım :) Ümit ediyorum ki bana da nerden aldın nasıl uyguladın konularında yardımcı olacaksındır :) Görüş belirten arkadaşlara selamlar saygılar ...
Günde 60km ev-iş arası kullanıyorum. Tavsiye ederim. Rahat oturma pozisyonu ve hafifliği ile cummuter gibi pratik.
Göstergeler sorun olmuyor. Yakıt lambası yandıktan sonra yaklaşık 100km daha gidebilirsin. Zaten hep (şehir içi şehir dışı farketmiyor) 330-370 km arasında lamba yanıyor bende. Günlük km.yibenzingöstergesi gibi düşünebilirsin.
Saatin olmaması biraz sorun. Konsola bir saat iliştirerek çözebilirsin.
Vites göstergesi de sadece ilk bir kaç bin km. de işe yarar. Alıştıktan sonra hangi viteste olduğunu biliyor olacaksın zaten. Göstergeye değil yola bakıyor olacaksın.
Aşırı kısa vites oranları gereksiz vites değiştirmeye neden oluyor. Öne 15 li dişli takarak bunu da ucuza halledersin.
Bunun dışında sallanan debriyaj maneti, gaz kolunun uzun turu bence bu motorun kusurları. Bunlar da uzuca düzeltilebilecek küçük ayrıntılar.
fatihaky
17 Temmuz 2013, 15:07
Tavsiye etmemene sebep olan etmenleri de ekleseydin keşke arkadaşım
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------
Günde 60km ev-iş arası kullanıyorum. Tavsiye ederim. Rahat oturma pozisyonu ve hafifliği ile cummuter gibi pratik.
Göstergeler sorun olmuyor. Yakıt lambası yandıktan sonra yaklaşık 100km daha gidebilirsin. Zaten hep (şehir içi şehir dışı farketmiyor) 330-370 km arasında lamba yanıyor bende. Günlük km.yibenzingöstergesi gibi düşünebilirsin.
Saatin olmaması biraz sorun. Konsola bir saat iliştirerek çözebilirsin.
Vites göstergesi de sadece ilk bir kaç bin km. de işe yarar. Alıştıktan sonra hangi viteste olduğunu biliyor olacaksın zaten. Göstergeye değil yola bakıyor olacaksın.
Aşırı kısa vites oranları gereksiz vites değiştirmeye neden oluyor. Öne 15 li dişli takarak bunu da ucuza halledersin.
Bunun dışında sallanan debriyaj maneti, gaz kolunun uzun turu bence bu motorun kusurları. Bunlar da uzuca düzeltilebilecek küçük ayrıntılar. peki bu dediklerinizi ortalama ne kadara düzelttirebilirim ? Ve bu motosiklette beni en zorlayabilecek husus sizce ne olur ? Bilgilendirme için de teşekkür ederim.
rebelrider
17 Temmuz 2013, 16:29
Merhaba arkadaşlar. İstanbulda oturan 32 yaşında evden işe işten eve gidip gelmek için aldığım bir scooter ile motosiklet dünyasına giriş yapmıştım. Yaklaşık 1 haftadır ninja 250r lara bakmaktayım. Büyük ihtimalle ya cbr olacak ki (hiç istemiyorum aslında) ya da ninja alacağım. Yalnız ben piaggio 100'lük scooterden geçiş yapacağım için ninja da beni tek düşündüren şey bu göstergeler olayı. Sizce alışmakta çok zorluk yaşar mıyım ? Yani vites göstergesinin olmaması ve sadece benzin ışığını göstermesi scooterden geçiş yapacak biri için ne kadar zorluk çıkartır ? vitesli motor tecrübem az olduğu için gösterge olayı beni ne kadar etkiler sizce ? Segment değiştirmek ve sınıf atlamak istediğimden ninja beni çok cezbediyor. Evimin dibinde honda yetkili bayi-servis olmasına rağmen ninja (özellikle yeşil rengi ) beni çok kendine çekiyor. Acemilikle yanlış bir tercih yapmak istemiyorum açıkçası. Günde yaklaşık 25 km ev-iş arası gidip geleceğim ve yılda bir defada istanbul-tekirdağ arası tatile gitmek için sizce iyi bir tercih yapmış olur muyum ? Bana ne önerebilirsiniz ? Olumlu-olumsuz görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim. Tecrübeli arkadaşlardan yanıt bekliyorum. Bu arada rebelrider nickli arkadaşın motoruna bayıldım. Eğer ninja alırsam o çıkartmalar ile ilgili başını ağrıtabilirim arkadaşım :) Ümit ediyorum ki bana da nerden aldın nasıl uyguladın konularında yardımcı olacaksındır :) Görüş belirten arkadaşlara selamlar saygılar ...
merhaba arkadasim göstergelere bu kadar takilma cunku gözun surekli göstegede degil trafik te olucak vites gödtergesi bence cok önemli degil cunku kisa surede motorun deviri gittin hiz ve motorun sesinden hangi viteste oldugunu kavraya bilirsin ben 31 yasindayim ve imzamda da goruldugu gibi 250 cc segmentinde bayadir takiliyorum bence ideal fakat simdi alanya trafigi ve istanbul trafigi cok farkli ev ve isyerin arasinda trafik yogunlugu trafik isik sayisi yani yapicagin dur kalklarin sikligi iste onu sen dusunuceksin ve kararini ona gore vericeksin tum vitesli motosikletler icin ayni benim 2. ninjam su an kullandigim gecen sezon sonu ilk ninjami 3 gun icinde sattim sezon basi da su an kullandigimi aldim cunku sun an piyasada uretilen 250 cc segmentinde en uzun seri uretimde kalan modellerden biri (1986ilk bandtan inis) yani kendini kanitlamis eksikleri giderilmis bir bloga sahip kawasaki benim gözum de en prestijli alt yapisi saglam ve motor ömru uzun olan japon firmasi kendi segmentinde su an en iyi performansi sunabilen titresimi nerdeyse sifir parca kalitesi cok iyi grenajlar etli esnek alanyada kawasaki servisi nin olmasi hem ise ise gidip geldigim hemde vakit buldugumda gezilere katildigim eli yuzu duzgun boyutlari bana yakisan ve hastasi oldugum yesil renge sahip olmasi tercih sebeblerim herkesin kendi kriterleri var sen de önce kriterlerini netlestir beklentilerine en cok cevap veren tercih te karar kil bu ninja , cbr yada bi maxi scooter olabilir
motosikletimi begenmeniz guzel sen al yasil ninjayi burdaki herkes her konuda yardimci olur sticker dedigin nedir al googleden resmi git reklamciya kafana gore dizayinini bile yapar adam 10,20tlye ha uygulamasini yaptirinca anlatirim
fatihaky
17 Temmuz 2013, 17:14
merhaba arkadasim göstergelere bu kadar takilma cunku gözun surekli göstegede degil trafik te olucak vites gödtergesi bence cok önemli degil cunku kisa surede motorun deviri gittin hiz ve motorun sesinden hangi viteste oldugunu kavraya bilirsin ben 31 yasindayim ve imzamda da goruldugu gibi 250 cc segmentinde bayadir takiliyorum bence ideal fakat simdi alanya trafigi ve istanbul trafigi cok farkli ev ve isyerin arasinda trafik yogunlugu trafik isik sayisi yani yapicagin dur kalklarin sikligi iste onu sen dusunuceksin ve kararini ona gore vericeksin tum vitesli motosikletler icin ayni benim 2. ninjam su an kullandigim gecen sezon sonu ilk ninjami 3 gun icinde sattim sezon basi da su an kullandigimi aldim cunku sun an piyasada uretilen 250 cc segmentinde en uzun seri uretimde kalan modellerden biri (1986ilk bandtan inis) yani kendini kanitlamis eksikleri giderilmis bir bloga sahip kawasaki benim gözum de en prestijli alt yapisi saglam ve motor ömru uzun olan japon firmasi kendi segmentinde su an en iyi performansi sunabilen titresimi nerdeyse sifir parca kalitesi cok iyi grenajlar etli esnek alanyada kawasaki servisi nin olmasi hem ise ise gidip geldigim hemde vakit buldugumda gezilere katildigim eli yuzu duzgun boyutlari bana yakisan ve hastasi oldugum yesil renge sahip olmasi tercih sebeblerim herkesin kendi kriterleri var sen de önce kriterlerini netlestir beklentilerine en cok cevap veren tercih te karar kil bu ninja , cbr yada bi maxi scooter olabilir
motosikletimi begenmeniz guzel sen al yasil ninjayi burdaki herkes her konuda yardimci olur sticker dedigin nedir al googleden resmi git reklamciya kafana gore dizayinini bile yapar adam 10,20tlye ha uygulamasini yaptirinca anlatirim çok teşekkürler cevabın için arkadaşım çünkü bu motoru seçmemde senin motorun fotolarıda etkili oldu. Şöyle ki kullandığım güzergah çok fazla trafiğin olduğu bir yol değil. Rahatlıkla hemen hiçbir dur kalk yapmadan evden işe gidiyorum. Racing motorlara karşı bir ilgim var ve bu rüya gerçekleşecek ise yeşil ninja ile başlasın istiyorum. Tek endişem iyi bir tercih olup olmadığını anlamak. 2012 den aşağıda olmamalı ancak 0 km de alamayacağım dolayısıyla ince eleyip sık dokumaya çalışıyorum biraz. Nelere dikkat etmem gerektiği hakkında da destek olursan sevinirim. Senin görüşlerini merakla bekliyorum
Ercument
17 Temmuz 2013, 17:36
Tavsiye etmemene sebep olan etmenleri de ekleseydin keşke arkadaşım
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------
peki bu dediklerinizi ortalama ne kadara düzelttirebilirim ? Ve bu motosiklette beni en zorlayabilecek husus sizce ne olur ? Bilgilendirme için de teşekkür ederim.
Tavsiye etmeme sebebim, İstanbul'da işe gidiş geliş saatlerindeki yoğunlukta epey yorduğu için. Yada beni yoruyordu diğer arkadaşları yormuyor. Arkadaş belirtmiş aşırı kısa vites aralıkları trafikte yorulmanın başlıca sebebi tabi söylediği gibi çözümüde var. Yine ben işe gidiş geliş için tavsiye etmem. Bende günde 30 Km. yol yapıyorum.
Bxrxk
17 Temmuz 2013, 18:42
Merhabalar @fatihaky,
Ben 4 aydır işe gidip gelmek için Ninja kullanıyorum. Günde yaklaşık 100-110km yol yapıyorum. (Maltepe-gunesli) Çok uzun mesafe olmasına rağmen motorumdan memnunum.Sabah pek sıkıntı olmuyor ama akşam bütün günün yoğunluğundan sonra biraz yorucu olabiliyor. Keşke vites göstergesi olsaydı dediğim tek zaman 5.-6. vitesle giderken birden 2 ye inmem gereken otobandaki kavşak girişleri gibi yerlerde oluyor. 1-2 kere yanlışlıkla 1 e aldım çok hoş olmuyor :) motor haliyle öne doğru yığılıyor birden 1 e alınca ama artık alıştım emin değilsem 1 e alıp tekrar 2 ye alıyorum sıkıntı olmuyor. ER6F nin göstersinde bile vites yokmuş, herkes bir şekilde sayıyor ya da devir saatinden algılıyor, sen de alışırsın dert etme...
hayvan
17 Temmuz 2013, 19:38
Tavsiye etmemene sebep olan etmenleri de ekleseydin keşke arkadaşım
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------
peki bu dediklerinizi ortalama ne kadara düzelttirebilirim ? Ve bu motosiklette beni en zorlayabilecek husus sizce ne olur ? Bilgilendirme için de teşekkür ederim.
Ben 20 Euro ya 15 li disliyi alip kendim taktim. Montaji da kendim yaptim.
Manetleri de 40 Euro gibi bir paraya aldim (tam hatirlamiyorum). Montaji yine kendim yaptim.
Gaz kolu icin e-bayden R6 gaz kolunu alabilirsin. 10$ miydi neydi. Veya orijinal kolun etrafina ince bir plastik serit (plastik kelepceden) yapabilirsin.
Henuz yapmadim.
Surada anlatiyor:
https://www.youtube.com/watch?v=MBg8Bp14u5k
Bu arada, gidon agirligini sokmek cok zor. Biraz isitip darbeli tornavida kullanmak gerekiyor. Asiri saglam bir vida sabitleyici var.
Belki de en iyisi orijinali hic sokmeden motorun uzerindeyken mod yapmak. Boylece gaz kolu lastiginin de yamuk monte edilip surtmesi gibi problemlerle ugrasmazsin.
Butun bu saydigim problemler gercekten kucuk seyler. Kisa vites orani disindaki detaylar insanlari pek rahatsiz etmiyor.
Bunun disinda kucuk tasarim problemleri de var:
- Insanlar arka camurlugun tasarimini sevmiyor ve iptal ediyorlar. Halbuki oldukca fonksiyonel ve motosikletin geneline bakildiginda kotu gorunmuyor. Ama camurluga odaklanirsan her gun daha uzamis gibi geliyor :)
- Gosterge tasarimi modern degil
- Sol grenaj sarkiyor
- Konsolda aynalarin monte edildigi yerde bosluklar var. Aynalarin titrememesi icin yapilmis tasarim aslinda. ama hata gibi duruyor. (Aynalar asla titremiyor bu arada)
- Selenin one egimi biraz fazla.
Butun bu detaylar ninja 300 de duzeltilmis. Ona binenler de artan tork ve guc, vites oranlarinin degismesi disinda birseyden bahsetmiyor.
fatihaky
17 Temmuz 2013, 20:06
Eve şimdi geldim. Hemen mesajlara baktım ki bir sürü yeni mesaj gelmiş yazan tüm arkadaşlara teşekkürlerimi iletirim. Bxrxk büyük ihtimalle aldığım taktirde ninjayı senin başını da çok ağrıtacağım çünkü anlaşılan yakınız :) @Hayvan söylediklerine baktım ve videolarıda inceledim gayet yapılabilir görünen makul çözümler olmuş. Teşekkürler açıklamalar için. Bu arada eve gelirken yol üzerimde bulunan bir suzuki bayisine uğradım ve inazuma yı da canlı görmek istedim. Bana biraz kaba geldi. Özellikle egzostları (ki çift koymuşlar) çok biçimsiz duruyor. Bunun yanı sıra arka frenlerde zayıf dedi satış temsilcisi. Haftaya salı bir de kawasaki bayiine gidip 2013 modellere bir göz atmayı istiyorum. Büyük ihtimalle ninja alacağım eğer etrafımdakileri de kandırabilirsem :)
rebelrider
17 Temmuz 2013, 23:59
Tavsiyem 2012-13 2. El az km de alman bu sekilde 2000 tl kafadan kardasin ben nisan da 2012 model 715 km de 9750 tl ye aldim nokta hatasiz :) ve sezon sonu satsam bile aldigim fiaytdan yada cok az zararla veririm sifiri alirsan satarken zararin olur saygilar
fatihaky
18 Temmuz 2013, 00:44
Tavsiyem 2012-13 2. El az km de alman bu sekilde 2000 tl kafadan kardasin ben nisan da 2012 model 715 km de 9750 tl ye aldim nokta hatasiz :) ve sezon sonu satsam bile aldigim fiaytdan yada cok az zararla veririm sifiri alirsan satarken zararin olur saygilar Harika bir fiyata almışsın. Her gün ilanları kontrol ediyorum ne var ne yok diye ancak şu anki fiyatlar biraz yüksek 10.500-11.500 arası 2012-2013 şöyle düşük km.li ninjalar. Biraz da şanslı olmak gerek herhalde :)
rebelrider
18 Temmuz 2013, 01:45
senin icin ilanlara biraz baktim istersen su ilani degerlendir pazarlik payi var diyor satici resimlerde gayet temiz motosiklet http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-ninja-250r-kawasaki-130541047/detay
fatihaky
18 Temmuz 2013, 21:38
rebelrider senden görüş alacağım motor parasını denkleştirdiğimde :) yalnız önce elimdeki piaggioyu satmam gerek. Satılır satılmaz yeşil ninjayı alacağım galiba. Etrafımdaki herkes cbr diyor ama ben ninja istiyorum. Bugün iş çıkışı buradaki bayiye gittim canlı canlı bir görmek için şansım yokmuş kapatmışlardı. Artık ben karar verdim gibi umarım pişman olmam. Motorum da satıldığı an en uygun yeşil ninjayı sizlerinde tavsiyesiyle alacağım.
rebelrider
19 Temmuz 2013, 02:22
rebelrider senden görüş alacağım motor parasını denkleştirdiğimde :) yalnız önce elimdeki piaggioyu satmam gerek. Satılır satılmaz yeşil ninjayı alacağım galiba. Etrafımdaki herkes cbr diyor ama ben ninja istiyorum. Bugün iş çıkışı buradaki bayiye gittim canlı canlı bir görmek için şansım yokmuş kapatmışlardı. Artık ben karar verdim gibi umarım pişman olmam. Motorum da satıldığı an en uygun yeşil ninjayı sizlerinde tavsiyesiyle alacağım.
hakkin da en hayirlisi ne ise o olsun arkadasim bu gun olmadi ise yarin git yakindan gor musade ederse bayi ustune otur eger seni heyancanladiriyosa olay bitmistir
Kaangngr
20 Temmuz 2013, 02:07
Bu makina yakit olarak ne yakiyor 125 lik scooterden buna gecsem sorun olurmu vitesli tecrubem yok..
fatihaky
21 Temmuz 2013, 01:14
Bu makina yakit olarak ne yakiyor 125 lik scooterden buna gecsem sorun olurmu vitesli tecrubem yok..
http://www.yakittuketimi.net/kawasaki-ninja-250r/
vejihi
21 Temmuz 2013, 23:14
Selamlar,
Almayı düşünen arkadaşları heveslendirmek için bu hafta yaptığım Kızılcahamam gezisinden bir kaç fotoğraf paylaşayım dedim ;)
http://i.imgur.com/ahMbTvB.jpg
http://i.imgur.com/pEL4hEY.jpg
http://i.imgur.com/N7VeTN7.jpg
http://i.imgur.com/Xl4gLpN.jpg
http://i.imgur.com/RdDV78P.jpg
http://i.imgur.com/yGkxBBc.jpg
http://i.imgur.com/Axf9mPX.jpg
Son olarak bu da geçen haftaki Abant gezimde kaskın geldiği hal :)
http://i.imgur.com/X7xzdwv.jpg
Herkse iyi sürüşler...
dunc
23 Temmuz 2013, 23:35
odunpazarindan
http://s1307.hizliresim.com/1c/r/qpjnj.jpg
HaYaBuSa_35
24 Temmuz 2013, 20:29
odunpazarindan
http://s1307.hizliresim.com/1c/r/qpjnj.jpg
IIIıııııııı birşey sorucam saçma olucak ama :) Önünüzü iyi aydınlatabiliyorumu :)
xanka
24 Temmuz 2013, 20:44
S.a Arkadaşlar sizlere bir şey danışmak istiyorum forumda aradım bulamadım sürekli büyük lastik taksak ne olur gibi şeyler çıktı karşıma ninja250r fabrika çıkışlı lastikleri ne derece kalitelidir kuru zeminde ıslak zeminde nasıldır hızlı ısınıyor mu tecrübelerinizi anlatırsanız sevinirim
dunc
24 Temmuz 2013, 21:08
@Hayabusa, ne yazıkki farın parlaklığını biraz azaltıyor. ama hiç yolda sorun yaratacak kadar değil. Ben 3 aydır hiç çıkarmadan kullanıyorum, şimdiye kadar hiç sıkıntı yaşamadım.
@xanka, ben arka tekerde 150'lik lastik kullanıyorum, sorun çıkarmak yerine bir çok fayda sağlıyor aslında. Öncelikle yola tutunması diyebilirim. Ani hızlanmalarda ve frenlerde stok lastiklerdeki gibi patinaj ve kayma sıkıntısı çekmiyorum, hem de virajlara girerken daha çok güven veriyor kalın lastik. İvmelenme ve son hızda da hissedilir bir fark göremedim.
bu arada motosikletimi satıyorum arkadaşlar, ilandan detaylara bakabilirsiniz :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-2012-ninja-metzeler-m5-lastik-ve-tiger-full-carbon-egzostlu-132455496/detay/
kazuu58
25 Temmuz 2013, 00:15
merhaba arkadaslar.
bende yeni 250r aldım. ufak bir sorum olcaktı. bunun suyunu nereden kontrol etmemiz gerekiyor. bilgisi olan arkadaslar olursa çok sevinirim. :) herkese şimdiden iyi forumlar.
orhanyor
25 Temmuz 2013, 03:09
merhaba arkadaslar.
bende yeni 250r aldım. ufak bir sorum olcaktı. bunun suyunu nereden kontrol etmemiz gerekiyor. bilgisi olan arkadaslar olursa çok sevinirim. :) herkese şimdiden iyi forumlar.
hayirlisi olsun kazasiz belasiz kullanirsiniz insallah. soyle bir video paylasayim aciklayici olur.
http://www.youtube.com/watch?v=o5Ln9rN7QnE
Tech_N9ne
25 Temmuz 2013, 10:46
S.a Arkadaşlar sizlere bir şey danışmak istiyorum forumda aradım bulamadım sürekli büyük lastik taksak ne olur gibi şeyler çıktı karşıma ninja250r fabrika çıkışlı lastikleri ne derece kalitelidir kuru zeminde ıslak zeminde nasıldır hızlı ısınıyor mu tecrübelerinizi anlatırsanız sevinirim
0 olarak üstunde gelen lastikler cokta kalitesiz degildir aslinda ( kuru zeminde ) cok cabuk ısınmaz ama yoluda tutar yani ama islak zemine geldimi is savurur atar aman dikkat :)
DarkRaider
25 Temmuz 2013, 23:07
Honda kullanıcılar sayfasında bu videoyu paylaştım demediğini bırakmadılar anlamıyorum ninjayı millet gözlerinde çok küçültüyor şekil şekil tipler gelip trip basmaya kalkıyor :)
Honda mı Kawasaki mi diyen arkadaşlar buyursun açık ve net bu gün arkadaşın motoruna bindim kesinlikle kawasaki koyu bir honda fanboyuydum kesinlikle kararı değiştirdim hedef ninja 250 :queen:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=IvCarbUP7ZI
wolrath
25 Temmuz 2013, 23:48
allahım sen nınja'mızı apacılerden koru yarabbım.amın.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO