PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

edyraper
25 Mart 2013, 20:37
motoru muayene sokarken egzozu çıkarmak gerekiyor muş , bu egzoz rahat çıkarılıp takılıyor mu kaynaklı oluyor diye tahmin etmiştim ?

berqu
25 Mart 2013, 20:39
edyraper kaynaklı degıl tabı uygun egzoz alırsan bazıları uymayabılıyor mecbur kaynak yaptırmak zorunda kalıyorsun ama orjınalı kelepcelı

edyraper
25 Mart 2013, 20:40
halil zeber ben çamurlugu söktum evet sıcratıyor dogru demısler fakt ben yagıslı gunlerde bınmıyorum ve genelde kuru yolları tercıh edıyorum yolumu uzatmak gereksede
bu arada benımde takıldıgım bır konu var hatta bır soru da denılebılır sımdı bır egzoz alıcam ara boru yaptırmam lazım egzoza uygun nereden temın edebılırım guzel ıscılıgı olan bıldıgınız bırı varmı acaba ıstanbul avrupa yakasında?

bi şey sorucam çamurluğu çıkarınca ikide bir polis durdurmuyor mu nerde plaka diye ?

berqu
25 Mart 2013, 20:54
evet normalde yasak ama bu gune kadar bana hıc denk gelmedı cevırdıklerınde rutın kontrol yapıyorlardı ehlıyet ruhsat baktılar braktılar

edyraper
25 Mart 2013, 20:55
evet normalde yasak ama bu gune kadar bana hıc denk gelmedı cevırdıklerınde rutın kontrol yapıyorlardı ehlıyet ruhsat baktılar braktılar

bende ehliyet yok çevirdiklerinde napmam gerek ?

berqu
25 Mart 2013, 21:10
yapılcak bısey yok malesef =/

wolrath
25 Mart 2013, 22:50
motoru muayene sokarken egzozu çıkarmak gerekiyor muş , bu egzoz rahat çıkarılıp takılıyor mu kaynaklı oluyor diye tahmin etmiştim ?

ıcıne takacagın dbkıller verırler muayene ıcın.muayeneden sonra soker,gerı verırsın.

ya da orjınal egzoz duruyorsa slıp on u cıkarır ,orjınalı takarsın.slıp on zaten cıkar tak egzoz demek.10dk surmez sokup takması.


arkadaşlar tiger carbon kapaklı egzoza 500 TL fiyat çektiler nasıl ?

normal fıyat.ucz da degıl,pahalı da.karbon kapak yerıne komple metal ya da komple karbon al bence.daha estetık gozukuyo bana.

edyraper
25 Mart 2013, 22:57
ıcıne takacagın dbkıller verırler muayene ıcın.muayeneden sonra soker,gerı verırsın.

ya da orjınal egzoz duruyorsa slıp on u cıkarır ,orjınalı takarsın.slıp on zaten cıkar tak egzoz demek.10dk surmez sokup takması.




normal fıyat.ucz da degıl,pahalı da.karbon kapak yerıne komple metal ya da komple karbon al bence.daha estetık gozukuyo bana.


hangisinin sesi daha güzel açıkcası youtube dan inceledim de farkedilmiyor ki valla , sence hangiisi daha güzel ses veriyor full karbon 750TL diyor :(


dbkiller ayryetten satın almam gerekiyor mu ?

wolrath
25 Mart 2013, 23:16
ben full karbon kullandım. orjınal egzoz 7.5kg karbon 1.5kg ıdı. sadece metal olan ve karbon kapaklı olan orjınal ıle full karbon olanlar ıle aradadır kılo olarak.

ses olarak fark dıyorlardı.zaten 1-2 sılındır motordan ses beklentın fazla olmasın.gorunum ve farkedılırlılık ılk oncelıgın olsun bence.

tıgerların ılk serılerı zaten dbkıllersız takılmaz.asırı ses cıkartıyor.benım bahsettıgım cıkıs kısmı oldukca ufak stock ses veren dalga.bunu muayene sonrası tekrar ugrayıp cıkartıyorlar genelde.ama standart egzozun varsa bunla ugrasmana hıc gerek yok.

Borisss
26 Mart 2013, 04:42
Arkadaşlar plakalık iptali yapıcam ancak çoğu kişi çamur sıçratır sırtına kaskına vs. dedi. İptal ettiren arkadaşlara danışmak istedim böyle bir sorunla karşılaşıyor musunuz ?

hemde nasıl sıcratıyor kardes bilemessin :D camurlu yollarda gidiyorsan yaptırma sakın derim sana..

semihss
26 Mart 2013, 11:34
öncelikle teşekkür ederim dostum.. Herhangi bir sorunun olduğunda özel mesaj at seve seve yardımcı olmaya çalışırım bundan daha önceki arkadaşlara olduğum gibi.. Ama Kawasaki Ninja 250 R başlığı burada bitmiştir benim için.. Ha şimdi tüh tüh tüh vah vah vah çok üzüldük gibi gerzek gerzek cevap verenler çıkar aranızdan (lafım genele değil yanlıs anlasılmasın) O arkadaş zahmet edip baslıga yazmasın ö.m. atsın kozumuzu da ordan paylaşırız gerekirse!!!

ielapoc ve edyraper nickli üyelere tamamen katılıyorum. Bu işe gönül vermiş, zaman harcamış sen gibi insanları, motosiklet olayını sadece ses çıkartıp hız yaparak hava atmak sananlara her zaman tercih ederim ve eminim ki MT kullanıcılarının çoğu da benim gibi düşünüyordur.

Bilgi ve deneyimlerin bu saatten sonra motora yeni başlamış olanlara (benim gibi misal) ve başlamak isteyenlere hatta çoğu motosiklet kullanıcısına yardımcı olacaktır eminim. Seviyeli sohbetlere MT de her daim ihtiyacımız olacaktır.

Ve son olarak belirtmek isterimki bu yazdıklarım sadece yazılarından tanıdığım sen gibi insanların çoğu için geçerlidir. Maksadı üzüm yemek değil bağcıyı dövmek olan kişilere kulak asmazsan seviniriz.

edyraper
26 Mart 2013, 13:53
ARKADAŞLAR KARARSIZIM YARDIM ... İLK BAŞTA KESİNLİKLE NİNJA 250R DİYORDUM , (ESKİDEN MOTOR TECRUBEM VAR AĞIR BİR KAZA YAPTIM KASKSIZ TATSIZ BİR HATIRA ) , MOTORU BIRAKTIM AMA GUZEL KULLANIYORDUM KENDİME GÜVENİM TAMAMDI , ŞİMDİ NİNJA 250R İLE HONDA600RR ARASINIDA KALDIM BİLMİYORUM AÇIKCASI ŞİMDİ DİYROUM EĞER ALIRSAM 250R 2 AY KULLANIP ZEVK ALMAZSAM YANİ HEP KAFAMDA 600RR OLSA VE SUREKLİ MAKİNAMDAN MEMNUN KALMAIYIP HEP 600RR İLANLARINA BAKIP DURUCAM , SİZCE BEN NİNJA ALIP 2 ,3 AY ANTREMAN YAPIP SONRA 600RR MI GEÇİİYM BİR DE EVRAK İŞLERİ SİGORTASI KASKOSU PLAKA İŞLERİ BİTON VAKİTİM VE PARAM GİDEECEK UĞRAŞICAM YOKSA DİREKMAN 600RR ALIP YAVAŞ YAVAŞ ONLA ALIŞTIRA ALIŞTIRA MI TEKRARDAN MOTOR KULLANMAYA MI BAŞLIYIM , YANI NEDİR SİZCE ,

BAŞKA BİR SORUM DA VAR ŞİMDİ MOTOR ALMAK ÇOK MU MANTIKSIZ YANİ SEZON GELİYOR DİYEFİYATLAR TAVAN MI YAPMIŞ YANİ KIŞ FİYATLARINDAN HABERİM YOK NİNJA250R İÇİ 2011 -9500KM DE 9000TL İSTENİYOR MOTOR TEMİZ GRANAJDA UFAK TEFEK ÇİZİKLER VAR

BİRDE 600RRLAR 1400TL İLE 17000TL ARASI DEĞİŞİYOR VAR KESTİRDİĞİM BİR KAÇTANE DAHA GÖRMEDİM AMA

ABİLERİM YARIDIMINIZA MUHTACM EYVALLAH

KeaSH-07
26 Mart 2013, 15:27
ARKADAŞLAR KARARSIZIM YARDIM ... İLK BAŞTA KESİNLİKLE NİNJA 250R DİYORDUM , (ESKİDEN MOTOR TECRUBEM VAR AĞIR BİR KAZA YAPTIM KASKSIZ TATSIZ BİR HATIRA ) , MOTORU BIRAKTIM AMA GUZEL KULLANIYORDUM KENDİME GÜVENİM TAMAMDI , ŞİMDİ NİNJA 250R İLE HONDA600RR ARASINIDA KALDIM BİLMİYORUM AÇIKCASI ŞİMDİ DİYROUM EĞER ALIRSAM 250R 2 AY KULLANIP ZEVK ALMAZSAM YANİ HEP KAFAMDA 600RR OLSA VE SUREKLİ MAKİNAMDAN MEMNUN KALMAIYIP HEP 600RR İLANLARINA BAKIP DURUCAM , SİZCE BEN NİNJA ALIP 2 ,3 AY ANTREMAN YAPIP SONRA 600RR MI GEÇİİYM BİR DE EVRAK İŞLERİ SİGORTASI KASKOSU PLAKA İŞLERİ BİTON VAKİTİM VE PARAM GİDEECEK UĞRAŞICAM YOKSA DİREKMAN 600RR ALIP YAVAŞ YAVAŞ ONLA ALIŞTIRA ALIŞTIRA MI TEKRARDAN MOTOR KULLANMAYA MI BAŞLIYIM , YANI NEDİR SİZCE ,

BAŞKA BİR SORUM DA VAR ŞİMDİ MOTOR ALMAK ÇOK MU MANTIKSIZ YANİ SEZON GELİYOR DİYEFİYATLAR TAVAN MI YAPMIŞ YANİ KIŞ FİYATLARINDAN HABERİM YOK NİNJA250R İÇİ 2011 -9500KM DE 9000TL İSTENİYOR MOTOR TEMİZ GRANAJDA UFAK TEFEK ÇİZİKLER VAR

BİRDE 600RRLAR 1400TL İLE 17000TL ARASI DEĞİŞİYOR VAR KESTİRDİĞİM BİR KAÇTANE DAHA GÖRMEDİM AMA

ABİLERİM YARIDIMINIZA MUHTACM EYVALLAH

250 cc motorla antreman yapmak için alacaksan sadece 3-5 aylık cbr 250 al satması kolay olur cünkü
ama uzun sure 250 cc bineceksen ninja al ;)
direk 600 alcam dersende cbr 600 fler var 2011de cıkan yeni kasa onlar gayet hos ve surumu bi nebzede olsa r lardan kolay,çok hırçın makine değil

http://www.youtube.com/watch?v=-G8-QscNwlc

alp59
26 Mart 2013, 15:53
arkadaşlar ninjam için 150 lik arka lastik düşünüyoruum. şu an üzerinde 130 luk duro var.

-duro için düşünceleriniz neler?
-150 lik hangi marka model tavsiye edersiniz?

sevipalma
26 Mart 2013, 15:56
hemde nasıl sıcratıyor kardes bilemessin :D camurlu yollarda gidiyorsan yaptırma sakın derim sana..

katılıyorum yağmurda falan kafana kadar çamur atıyor

edyraper
26 Mart 2013, 16:09
250 cc motorla antreman yapmak için alacaksan sadece 3-5 aylık cbr 250 al satması kolay olur cünkü
ama uzun sure 250 cc bineceksen ninja al ;)
direk 600 alcam dersende cbr 600 fler var 2011de cıkan yeni kasa onlar gayet hos ve surumu bi nebzede olsa r lardan kolay,çok hırçın makine değil
[video]http://www.youtube.com/watch?v=-G8-QscNwlc[/url]


YANİ DİREK 600RR ALIRSAM ÇOK FAZLA SORUN OLMAZ DİYORSUN DM ? EMİNİM HIZIM 80KM GEÇMEZ BASMAYA MERAKLI DEĞİLİM GÜRÜNÜŞ VE SES :)

alp59
26 Mart 2013, 17:33
arkadaşlar ninjam için 150 lik arka lastik düşünüyoruum. şu an üzerinde 130 luk duro var.

-duro için düşünceleriniz neler?
-150 lik hangi marka model tavsiye edersiniz?

-ayrıca yanagı da 60 lık yapsam ki yapan varmıdır? 150/60/17 pilot power veya diablo rosso 2 düşünüyorum.

-sadece arka lastigi değiştirmek aslında amacım. görüntü için. (lastiklerimi değiştireli 2500 km fln anca olmuştur) ön lastik te yeni ama değiştirmem şart mı? özellikle arkanın yanagı 60 a düşürürsem ön aynı kalırsa sorun olur mu?

eğer ön de değişmesi gerek tek lastik değişerek olmaz derseniz; ön lastik için de 60 yanak 110 luklarda yok. 120 lik taksam kaldırır mı motorum? (120/60/17 ön)

60 yanagı unut 70 ten aşagısı bizim motorlara olmaz mı dersiniz?


şu an üzerinde bulunanlar - 110/70/17 ön 130/70/17 arka (markaları duro)

yardımlarınızuı bekliyorum..

orhanyor
26 Mart 2013, 19:11
250 cc motorla antreman yapmak için alacaksan sadece 3-5 aylık cbr 250 al satması kolay olur cünkü
ama uzun sure 250 cc bineceksen ninja al ;)
direk 600 alcam dersende cbr 600 fler var 2011de cıkan yeni kasa onlar gayet hos ve surumu bi nebzede olsa r lardan kolay,çok hırçın makine değil
[video]http://www.youtube.com/watch?v=-G8-QscNwlc[/url]

bende bir suredir 2011 sonrasi olan cbr 600f lere bakiyordum. alip uzun sure kullanmak icin, her amaca az cok uyan bir motora benziyor. ote yandan kawa z800 ude dunusuyorum. cok sahane bir tasarimi var resmen asik etti kendine.

edyraper
26 Mart 2013, 19:24
bende bir suredir 2011 sonrasi olan cbr 600f lere bakiyordum. alip uzun sure kullanmak icin, her amaca az cok uyan bir motora benziyor. ote yandan kawa z800 ude dunusuyorum. cok sahane bir tasarimi var resmen asik etti kendine.

z800 pahalı sanki : )

dreamkiller
26 Mart 2013, 19:42
-ayrıca yanagı da 60 lık yapsam ki yapan varmıdır? 150/60/17 pilot power veya diablo rosso 2 düşünüyorum.

-sadece arka lastigi değiştirmek aslında amacım. görüntü için. (lastiklerimi değiştireli 2500 km fln anca olmuştur) ön lastik te yeni ama değiştirmem şart mı? özellikle arkanın yanagı 60 a düşürürsem ön aynı kalırsa sorun olur mu?

eğer ön de değişmesi gerek tek lastik değişerek olmaz derseniz; ön lastik için de 60 yanak 110 luklarda yok. 120 lik taksam kaldırır mı motorum? (120/60/17 ön)

60 yanagı unut 70 ten aşagısı bizim motorlara olmaz mı dersiniz?


şu an üzerinde bulunanlar - 110/70/17 ön 130/70/17 arka (markaları duro)

yardımlarınızuı bekliyorum..

Dostum, arkaya 150 lik takılır michelin in ölçüsü diğerlerinden bir tık küçüktür.. Lakin önü değiştirme sakın.. Motorunun tüm viraj kabiliyetinin içine edersin.. :) Ayrıca tek arka değiştirme ön-arka birlikte değiştir..

edyraper
26 Mart 2013, 19:46
bakın ne buldum http://www.youtube.com/watch?v=3c8_K_wozJY&feature=endscreen

orhanyor
26 Mart 2013, 19:47
z800 pahalı sanki : )
aslinda cbr 600f e kiyasla aralarinda pekte bir fark yok mesela

z800 - 25000tl
z800 abs -26700
cbr 600f abs-25500

tabi bu fiyatlarda nakitte belki indirimler olabilir orasini karistirmiyorum bunlar liste fiyatlari.

ikisi cok farkli motorlar ozellikle stilleri bambaska. su linkteki incelemeyi okudum dun gece http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/2013-kawasaki-z800-review/21923-2.html ordan bir alinti yapayim..

''If the Z800 has one weak point, it’s motorway miles. Sure, you don’t buy a bike like a Z800 to chew through endless motorways, but the newly-designed front fairing cowl offers next to no wind protection. 75mph is comfortable, but you know you’re doing it. Ease it up to 85mph and you really feel the wind blast. Take it up to 100mph and it feels like you’ve poked your head out of the window of a 747 on take-off. If there’s one good thing to come out of it, it’s that you’re unlikely to lose your licence doing triple-figure speeds on the Z800.''
75mph dedigi yani 120 km/s rahat ama bu hizi hissettiriyor, 85mph yani 136 km/s de ruzgarin baskisi iyice hissediliyor, 100mph yani 160km/s de sanki kalkis yapmakta olan 747 boeing ucagin camindan kafanizi cikarmissiniz gibi hissettiriyor diyor. bu tabiiki aslinda gazlamayi onleyecegi icin motosiklet surucusunun hayatini saglikli bir limitte tutacaktir diye dusunuyorum ama altinizda o ayarda bir motosiklet olduktan sonra insan eminim arada sirada gazlamak ister ozaman sanirim 200 km/s gibi hizlar sorun olacaktir.

edyraper
26 Mart 2013, 19:49
aslinda cbr 600f e kiyasla aralarinda pekte bir fark yok mesela

z800 - 25000tl
z800 abs -26700
cbr 600f abs-25500

tabi bu fiyatlarda nakitte belki indirimler olabilir orasini karistirmiyorum bunlar liste fiyatlari.

ikisi cok farkli motorlar ozellikle stilleri bambaska. su linkteki incelemeyi okudum dun gece http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/2013-kawasaki-z800-review/21923-2.html ordan bir alinti yapayim..

''If the Z800 has one weak point, it’s motorway miles. Sure, you don’t buy a bike like a Z800 to chew through endless motorways, but the newly-designed front fairing cowl offers next to no wind protection. 75mph is comfortable, but you know you’re doing it. Ease it up to 85mph and you really feel the wind blast. Take it up to 100mph and it feels like you’ve poked your head out of the window of a 747 on take-off. If there’s one good thing to come out of it, it’s that you’re unlikely to lose your licence doing triple-figure speeds on the Z800.''
75mph dedigi yani 120 km/s rahat ama bu hizi hissettiriyor, 85mph yani 136 km/s de ruzgarin baskisi iyice hissediliyor, 100mph yani 160km/s de sanki kalkis yapmakta olan 747 boeing ucagin camindan kafanizi cikarmissiniz gibi hissettiriyor diyor. bu tabiiki aslinda gazlamayi onleyecegi icin motosiklet surucusunun hayatini saglikli bir limitte tutacaktir diye dusunuyorum ama altinizda o ayarda bir motosiklet olduktan sonra insan eminim arada sirada gazlamak ister ozaman sanirim 200 km/s gibi hizlar sorun olacaktir.

yani ben şeydiye demişştim 600f ikinci el uyguna bulursun z800 ikinci eli yok piyasada sıfır a para vercen ondan dedim :)

karar sizin make your choice

orhanyor
26 Mart 2013, 20:08
yani ben şeydiye demişştim 600f ikinci el uyguna bulursun z800 ikinci eli yok piyasada sıfır a para vercen ondan dedim :)

karar sizin make your choice
evet orasi oyle z800 un bir sure ikinci eli olmaz :) verdigin videoyu izledim ilk 15 dakikasini.. yahu arabalar ne kadar sucluysa motorlardada bayagi suclu. dikkat ediyorum hep gereksiz yerde gereksiz bir hizdan yada viraja girerken hizi dusurmemekten birde saga sola donecekken arabalarin aynalarini kontrol etmemesinden oluyor. hizli motorda basa bela aslinda, insanin oziradesi bence cok onem kazaniyor boyle bir motorla :)

edyraper
26 Mart 2013, 20:10
evet orasi oyle z800 un bir sure ikinci eli olmaz :) verdigin videoyu izledim ilk 15 dakikasini.. yahu arabalar ne kadar sucluysa motorlardada bayagi suclu. dikkat ediyorum hep gereksiz yerde gereksiz bir hizdan yada viraja girerken hizi dusurmemekten birde saga sola donecekken arabalarin aynalarini kontrol etmemesinden oluyor. hizli motorda basa bela aslinda, insanin oziradesi bence cok onem kazaniyor boyle bir motorla :)

valla abi 1 saatlik vidio ben motora binmeye cesaret edemeyecem galiba :(

orhanyor
26 Mart 2013, 20:31
valla abi 1 saatlik vidio ben motora binmeye cesaret edemeyecem galiba :(
bu videolar iyidir, hatalari gormek icin yararli bence ama izleyip gecersen bir yararida olmaz. bir sekilde ders cikarmak ve akla kazimak gerek. cesaret edilemeyecek birsey yok, cok dikkatli ve bilincli oldugun surece saglikli bir sekilde binersin motora :thumleft:

edyraper
26 Mart 2013, 20:59
bu videolar iyidir, hatalari gormek icin yararli bence ama izleyip gecersen bir yararida olmaz. bir sekilde ders cikarmak ve akla kazimak gerek. cesaret edilemeyecek birsey yok, cok dikkatli ve bilincli oldugun surece saglikli bir sekilde binersin motora :thumleft:

doğru sadece benim düşüncem hız , hız olarak geçmezsen 80ini motor frenleme de rahat olur onune bir şey çıktığında da kontrolunu kaybedersen bile çok buyuk hasar olmaz ama yine de benim gozum korkutttu bu video :(

fevzikeles
26 Mart 2013, 21:36
50 dk izledim videoyu genelde sürücü hatalarıyla dolu arac kullanıcıları motorun nasıl durduğu yürüdüğü hakkında hiçbir bilgileri olmadığı için saparken kırıveriyorlar. ama faydalı insan en azında araçların da nasıl çıkabileceği konusunda fikirle veriyor . herne kadar acı deneyimde olsa tecrübe tecrübedir.

omerta
26 Mart 2013, 21:54
Buraya da yazım dedim belki lazım olan vardır :)
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-aksesuarlar-knox-handroid-kisa-eldiven-119547862/detay

berqu
26 Mart 2013, 22:42
yokmu istanbul avrupa yakasında egzoz araborusu yapabılecek bıldıgınız usta yardım lutfen

KeaSH-07
26 Mart 2013, 23:12
YANİ DİREK 600RR ALIRSAM ÇOK FAZLA SORUN OLMAZ DİYORSUN DM ? EMİNİM HIZIM 80KM GEÇMEZ BASMAYA MERAKLI DEĞİLİM GÜRÜNÜŞ VE SES :)

sürücülüğnü bilmiyorum ama uzun süre vitesli motor kullandıysan ve dikkatli olursan herhalde bişey olmaz
bu cbr 600f baya ömürlük makine,bende cıbır var ilerde büyütmeyi düşünürsem alacağım motor cbr 600f ;)
z800 demişsin ama 2. eli daha düşmedi piyasaya

hayvan
27 Mart 2013, 00:22
-ayrıca yanagı da 60 lık yapsam ki yapan varmıdır? 150/60/17 pilot power veya diablo rosso 2 düşünüyorum.

-sadece arka lastigi değiştirmek aslında amacım. görüntü için. (lastiklerimi değiştireli 2500 km fln anca olmuştur) ön lastik te yeni ama değiştirmem şart mı? özellikle arkanın yanagı 60 a düşürürsem ön aynı kalırsa sorun olur mu?

eğer ön de değişmesi gerek tek lastik değişerek olmaz derseniz; ön lastik için de 60 yanak 110 luklarda yok. 120 lik taksam kaldırır mı motorum? (120/60/17 ön)

60 yanagı unut 70 ten aşagısı bizim motorlara olmaz mı dersiniz?


şu an üzerinde bulunanlar - 110/70/17 ön 130/70/17 arka (markaları duro)

yardımlarınızuı bekliyorum..

Sadece goruntu senin icin onemliyse en ucuzu hangisiyse onu al.

Lastik konusu 3 sayfada bir acilir. Biraz oncekilere de bak.

120 / 60 olcusunu hangi motorda gordun?

Sadece arkayi degistirmek ilginc bir fikir. On lastigin yol tutusu onemsiz mi? Kayarsa toparlarsin nasil olsa??

edyraper
27 Mart 2013, 10:22
sürücülüğnü bilmiyorum ama uzun süre vitesli motor kullandıysan ve dikkatli olursan herhalde bişey olmaz
bu cbr 600f baya ömürlük makine,bende cıbır var ilerde büyütmeyi düşünürsem alacağım motor cbr 600f ;)
z800 demişsin ama 2. eli daha düşmedi piyasaya

600f sürmesi daha kolay olabilir ama çok ağır bir makina onu tutamaya gücüm yetmez :) z800 başkası soylemişti fikrimi söyledim ben ya ninja 250r yada 600rr alıcam NET karar veremedim daha malesef

dreamkiller
27 Mart 2013, 12:11
yokmu istanbul avrupa yakasında egzoz araborusu yapabılecek bıldıgınız usta yardım lutfen

Avrupa yakasını bilemiyorum onu Oktay abiye ö.m atarsan o yardımcı olabilir.. Ccman.. Ama anadoluya geçerim dersen Kartal köprüsünün orada Smokehead egzozlarını yapan bir usta var işçiliğide iyidir.. O yapar her ihtiyacını..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------


600f sürmesi daha kolay olabilir ama çok ağır bir makina onu tutamaya gücüm yetmez :) z800 başkası soylemişti fikrimi söyledim ben ya ninja 250r yada 600rr alıcam NET karar veremedim daha malesef

600 f ile 600 rr arasında ne kadar agırlık farkı varki? 600 rr kendi kendine dengede durabiliyormu ki? Aslan 600 f karakter olarak, ne rr gibi çok hırcındır, nede baslangıc motorları gibi süt oğlanıdır.. Bence alınıp binilebilecek en güzel motorlardandır.. Benimde gönlümde yatan aslanlardan biridir..

tavares
27 Mart 2013, 14:05
600f sürmesi daha kolay olabilir ama çok ağır bir makina onu tutamaya gücüm yetmez :) z800 başkası soylemişti fikrimi söyledim ben ya ninja 250r yada 600rr alıcam NET karar veremedim daha malesef

neye göre motor alıyorsun ?

edyraper
27 Mart 2013, 14:13
neye göre motor alıyorsun ?

nasıl neye göre ???? zevkler renkler tartışılmaz :)

berqu
27 Mart 2013, 15:56
hem motru hem egzozu tasımak zor olur karsıya yınede tesekkur ederım

berqu
27 Mart 2013, 22:05
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-zirvemotor-dan-universal-egsoz-tupu-karbon-119324194/pasif-ilan/#classifiedTitle
bu egzozu aldım ve bu gun taktırdım hıcte fena degıl bı akrepe yada yoşiye o kadar para vermeye degmez bence tabı yanlıs anlasılmasın onların kadar da olamaz baglantıyıda bayrampasada uzun arayışlar sonunda ısının ehlı bı egzozcu buldum özel ara boru yaptı bagladı teslım ettı memnunum tavsıye ederım =)

dreamkiller
28 Mart 2013, 00:25
Hayırlı olsun..Yakıtta bir artıs gozlersen burda paylasırmısın?

KeaSH-07
28 Mart 2013, 00:27
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-zirvemotor-dan-universal-egsoz-tupu-karbon-119324194/pasif-ilan/#classifiedTitle
bu egzozu aldım ve bu gun taktırdım hıcte fena degıl bı akrepe yada yoşiye o kadar para vermeye degmez bence tabı yanlıs anlasılmasın onların kadar da olamaz baglantıyıda bayrampasada uzun arayışlar sonunda ısının ehlı bı egzozcu buldum özel ara boru yaptı bagladı teslım ettı memnunum tavsıye ederım =)

kardeş sesi nasıl bu egzozu bende Antalyada bi mağazada gördüm ama burada kazıkcılar 150 demişlerdi
helikoplter gibi cok ses cıkmıyor dimi ? öyleyse 5 kurus etmez
ses biraz toklaşsın yeter
bide dısındaki kaplama falan kaliteli duruyor mu ?

berqu
28 Mart 2013, 01:07
bu gun yaklasık 100 km kullandım hep dıp gaz ruzgarda epey kuvvetlıydı 160 tan asagıya ınmedım nerdeyse otabanda gıttım sessızlıge alıskın oldugumdan bıraz tuhaf geldı uzun yolda ama şehır ıcınde gayet başarılı kargoyla gönderdıler 6 lıra kargo bedelı odedım ve 1 gunde geldı cıft seslı bu egzoz parcasını cıkarınca ses dahada artıyor ben takıpta kullanmaya karar verdım obur turlu pek hos ses vermıyor yakıta gelınce herzamnkınden 1 1.5 lıtre fazla yaktı tabı hava sartları ve dıp gaz da buna dahıl sımdılık gözlemlerım bunlar pazar bı toplu gezı var ona katılmayı dusunuyorum o da epey uzun yolculuk olcak gıbı ordada sakın kullanım olucagından tam olarak yakıtı olcucem

KeaSH-07
28 Mart 2013, 01:09
bu gun yaklasık 100 km kullandım hep dıp gaz ruzgarda epey kuvvetlıydı 160 tan asagıya ınmedım nerdeyse otabanda gıttım sessızlıge alıskın oldugumdan bıraz tuhaf geldı uzun yolda ama şehır ıcınde gayet başarılı kargoyla gönderdıler 6 lıra kargo bedelı odedım ve 1 gunde geldı cıft seslı bu egzoz parcasını cıkarınca ses dahada artıyor ben takıpta kullanmaya karar verdım obur turlu pek hos ses vermıyor yakıta gelınce herzamnkınden 1 1.5 lıtre fazla yaktı tabı hava sartları ve dıp gaz da buna dahıl sımdılık gözlemlerım bunlar pazar bı toplu gezı var ona katılmayı dusunuyorum o da epey uzun yolculuk olcak gıbı ordada sakın kullanım olucagından tam olarak yakıtı olcucem
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-harput-motosiklet-ten-marka-uyumlu-egzoz-karbon-114895540/detay/
bak aynı egzoz ama burda kazıksal eylem var

berqu
28 Mart 2013, 01:17
evet aynı egzoz bence sıparıs et kapına gelsın hem daha ucuz nınja 250r a taktırcaksan ozel bı ara boru yaptırman gerekıcek yoksa olmuyor

Ercument
28 Mart 2013, 01:18
bu gun yaklasık 100 km kullandım hep dıp gaz ruzgarda epey kuvvetlıydı 160 tan asagıya ınmedım nerdeyse otabanda gıttım sessızlıge alıskın oldugumdan bıraz tuhaf geldı uzun yolda ama şehır ıcınde gayet başarılı kargoyla gönderdıler 6 lıra kargo bedelı odedım ve 1 gunde geldı cıft seslı bu egzoz parcasını cıkarınca ses dahada artıyor ben takıpta kullanmaya karar verdım obur turlu pek hos ses vermıyor yakıta gelınce herzamnkınden 1 1.5 lıtre fazla yaktı tabı hava sartları ve dıp gaz da buna dahıl sımdılık gözlemlerım bunlar pazar bı toplu gezı var ona katılmayı dusunuyorum o da epey uzun yolculuk olcak gıbı ordada sakın kullanım olucagından tam olarak yakıtı olcucem

Arkadaşım birde resim ekleyiver merak ettim nasıl duruyo bağlantı nasıl oldu acaba.

KeaSH-07
28 Mart 2013, 01:18
evet aynı egzoz bence sıparıs et kapına gelsın hem daha ucuz nınja 250r a taktırcaksan ozel bı ara boru yaptırman gerekıcek yoksa olmuyor

cbr 250 ye taktırcam
ama biraz paraya kıyıp bu tiger modelini almayı dusunuyorum
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-tiger-honda-cbr-250-r-performans-egzoz-tri-780-karbon-kapak-117294107/detay

berqu
28 Mart 2013, 01:22
karar senın para senın ben aldım sımdılık memnunum daha ılk gunum ılerleyen gunlerde nasıl olcak fak olcakmı kullanıp gorucem foto koyucam en kısa zamnda malum yagıs vardı motor cok kırlı adeta camura batmıs gıbı temızleyıp fotoları paylasıcam

KeaSH-07
28 Mart 2013, 01:24
karar senın para senın ben aldım sımdılık memnunum daha ılk gunum ılerleyen gunlerde nasıl olcak fak olcakmı kullanıp gorucem foto koyucam en kısa zamnda malum yagıs vardı motor cok kırlı adeta camura batmıs gıbı temızleyıp fotoları paylasıcam

fotoları görünce cok daha sağlık bi karar verebilceğim bekliyorum
bu altlerdeki cbr olsun ninja olsun orjinal egzozları niye bu kadar çirkin yapıyorlar anlamıyorum
cbrdeki tam scooter egzozu.sesin ybr 125ten farkı yok

berqu
28 Mart 2013, 02:39
yenı bır tartısma olsun ıstemıyorm kımse benı yanlıs anlamasın ama sılındır farkı dıyorum ben ona

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

bu arada pazar gunu olucak gezıye katılmak ısteyenlerı beklerız arkadaslar tanısma sohbet ve yol yapmıs olucaz tek nınja benım dıger nınjacıları da yanımızda gormek ısterız =)

İstanbul’ un az biraz ötesinde Karadeniz’e komşu ama aslında bir o kadar da içinde, Sarıyer’e 6 kilometre uzaklıktaki cennet Garipçe Köyü’ne gidiyoruz bu sefer.. .
İstanbul’un 8 köyünden biri olan aynı zamanda Karadeniz'e de olanak sağlayan İstanbul’un yanı başındaki bu balıkçı köyüne gitmesi de vakit geçirmesi de son derece keyifli olacağını düşünüyoruz Cadde34MT olarak.. arkadaşlarla mangal keyfide yapıp güzel enerji depolayacağız..

Gezimizin detayları aşağıdadır.
1. buluşma yeri
Merkez efendi Yeni kapı mevlevihanesi
09.30 buluşma
09.45 mevlevihaneden hareket
http://maps.google.com/maps?hl=tr&ba...d=0CJUBEPwSMAM
2.buluşma yeri
Beşiktaş barbaros hayrettin paşa anıtının önü
10.15 buluşma
10.25 hareket


[ Saatler 1 Saat ileri alınacak herkes dikkat etsin !!! eski saate göre saat 08.30 da mevlevihanede olunacak ]

rota ve yapılacaklar bunlar ılgılenenlere herkesı beklerız =)

ielapoc
28 Mart 2013, 14:09
İstanbul avrupa yakası servis önerisi olan var mı?

Motopar Etiler,
Fahri Al Bakırköy,
Daytona Kuruçeşme,

Bu üç servis hakkında görüşü olan veya ustalardan tanıdık olan var mı? Biraz soru sormam da gerekiyor :)

semihss
28 Mart 2013, 15:52
İstanbul avrupa yakası servis önerisi olan var mı?

Motopar Etiler,
Fahri Al Bakırköy,
Daytona Kuruçeşme,

Bu üç servis hakkında görüşü olan veya ustalardan tanıdık olan var mı? Biraz soru sormam da gerekiyor :)

Bu cumartesi işin yoksa eğer avrupa yakasında Atatürk oto sanayindeki kendi servisime uğramayı düşünüyorum, sende takıl bana hem tanışmış olursunuz.