Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
kakare
11 Mart 2013, 16:40
kimlikteki yasını bılmem de , beyın yası <3 maalesef...
nınja ıyı & guzel motor ama kullanıcı profılı maalesef agır apaçi olarak olusmakta ınsanların gözunde...
abi inanki şaştım kaldım, hayır biri gaza getiriyo diğer normal kullanıcılarda olayı tam anlamadan birden cephe alıyolar.. ben hiç üşenmeden günler öncesinden başladım okumaya neler dönmüş diye.. ama gel gör ki anlatamayız sanırsam.. gerçekten yaş konusuda öyle ... hayır kimlikteki yaşı 30-40 olsun da yazdığı şu yorumu yuh artık dedirtti. Fevzikeles'in yaptığı şu yorum; ''ben diyorum çanakkale boğazı sen diyorsun yandı g.... ağzı. sanane lan benin tursille yıkadığım hasan ustaya götürdüğüm. hasana götürüyüm mehmete götürüyüm rahatsızmı oldun.'' arkadaş seviye yok..
CirkinKral
11 Mart 2013, 16:55
algsecıcı mısın kardesım? bak yukarıda ne yazdık?
cbr'a bok atıldıgı icin gelıp cevap verdık dedık!!!
yanı bızden kımse buraya gelıp cbr dan bahsetmedı.ama sızın aranızdakı bazı zıhnısınırler durup dururken sacmalıyor,hatta abartıp bızım baslıgımızda dahı bok atmalarına devam edıyor.
bak madem gorme yetenegın cok zayıf.3 mesaj yukarıdakı gırdıye bakalım...tıpın bırı hıcbısey olmamıs gıbı , gunler oncesınde ortalıgı karıstıran sureklı honda ve hyosunga bok atan mesajlarına bır yenısını daha eklemıs..asagıya koydum sımdı bulmayı beceremezsın dıye...baktın mı asagıya?
sımdı soyle bakalım kım,neyden,kımden gocunuyor? burası kımın forumu? burada ne konusuluyor?
cbr forumuna gır bakalım bır adet nınja ıle ılgılı durup dururken gırdı bulabılecek mısın?
bulamazsın!!! sımdı tukurdugunu yaladıktan sonra ılerleyebılırsın kardesım.afıyet olsun...
kimlikteki yasını bılmem de , beyın yası <3 maalesef...
nınja ıyı & guzel motor ama kullanıcı profılı maalesef agır apaçi olarak olusmakta ınsanların gözunde...
Hocam benim yorumada(bir onceki sayfada )cvp yazsaydin sevinirdim sizlerden istirhamim bu olayi artik uzatmasak bizlere yakismiyo cunku
rebelrider
11 Mart 2013, 16:59
İlk okul cagindaki cocuklar gibisin yok karsindakinin kim oldugu hakkinda en ufak bir fikrin yokken burda abudik gubudik laflar edion beyin seviyemi sorguluon adam ne demisse dogru demis ha sana da koyan bu zaten ki cirmaliyion :) adamin dedigina katilmiosan git bur ninjacidan rica et koy totoyu motoyada ondan sonra gel buraya yada dur bi ninjanin yaninda o grenajli scooterinle ver ara gazini oda senin eline versin ondan sonra yolunu alirsin hadi pasam hadi yolun uzun motorun tek silindirli anca varirsin
kakare
11 Mart 2013, 17:08
İlk okul cagindaki cocuklar gibisin yok karsindakinin kim oldugu hakkinda en ufak bir fikrin yokken burda abudik gubudik laflar edion beyin seviyemi sorguluon adam ne demisse dogru demis ha sana da koyan bu zaten ki cirmaliyion :) adamin dedigina katilmiosan git bur ninjacidan rica et koy totoyu motoyada ondan sonra gel buraya yada dur bi ninjanin yaninda o grenajli scooterinle ver ara gazini oda senin eline versin ondan sonra yolunu alirsin hadi pasam hadi yolun uzun motorun tek silindirli anca varirsin
al işte bi seviyesiz saygısız adam daha.. Hayır ben utanıyorum 21 yaşındaki adam olarak benden büyük insanlara saygı dersi vermeye ama ne fayda di mi?
CirkinKral
11 Mart 2013, 17:13
nınja ıyı & guzel motor ama kullanıcı profılı maalesef agır apaçi olarak olusmakta ınsanların gözunde...
Bu söz bi motorcuya yakismamis be dostum hic birimiz apachi değiliz cok şükür yasi ve makami itibariyle herseyin farkinda olan insanlarız
rebelrider
11 Mart 2013, 17:14
Cbr formunu okuyorum su an istersen birkacini kopyaliyayim buraya:mrgreen:
wolrath
11 Mart 2013, 17:22
al işte bi seviyesiz saygısız adam daha.. Hayır ben utanıyorum 21 yaşındaki adam olarak benden büyük insanlara saygı dersi vermeye ama ne fayda di mi?
sevıyeyı felan gectım algı problemı de var maalesef.karsındakının anlama kapasıtesı dusuk oldugu ıcın burada sabaha kadar da yazsak bısey deyısmeyecek.bu yuzden fazla tırmalamaya gerek yok.benım uzuldugum tek nokta,kawanın tt olan ender baslıklarından bırındekı kullanıcıların bu sekılde olması...
Bu söz bi motorcuya yakismamis be dostum hic birimiz apachi değiliz cok şükür yasi ve makami itibariyle herseyin farkinda olan insanlarız
farkındaysan hepınız dıye bısey soylemedım.kullanıcı profılının cok bozuk olduguna ve ınsanların gozunde motorla(nınja) ozdeslemesıne YAZIK dedım.yoksa yardım ısteyene her sekılde kucagımızı acarız,o baska bır mesele...
rebelrider
11 Mart 2013, 18:09
Siz neyin kafasini yasionuz bilmiyorum ama o kafayla motora falan binmeyin sevdiklerinizi uzmeyin... Bildikleriniz karsinizdakine anlattiklarinizla sinirlidir sahsiniza ne kufur ettim nede rencide edici bir soz sarf ettim ama siz demediginizi birakmadiniz ve hala bana seviyeden sahsiyetten bahsediyorsunuz son msjim size dahada cevap yazmam cunku HER LAFA VERİLİCEK BİR CEVABİM VARDİR AMMA ONCE LAFA BAKARİM LAF Mİ DİYE SONRA SOYLEYENE BAKARİM ADAM Mİ DİYE .....
fevzikeles
11 Mart 2013, 18:58
Siz neyin kafasini yasionuz bilmiyorum ama o kafayla motora falan binmeyin sevdiklerinizi uzmeyin... Bildikleriniz karsinizdakine anlattiklarinizla sinirlidir sahsiniza ne kufur ettim nede rencide edici bir soz sarf ettim ama siz demediginizi birakmadiniz ve hala bana seviyeden sahsiyetten bahsediyorsunuz son msjim size dahada cevap yazmam cunku HER LAFA VERİLİCEK BİR CEVABİM VARDİR AMMA ONCE LAFA BAKARİM LAF Mİ DİYE SONRA SOYLEYENE BAKARİM ADAM Mİ DİYE .....
+1
ben bıraktım cevap vermeyi sende bırak ciğerim.
ninjama böyle bişey düşünüyorum nasıl olur
http://www.ebay.de/itm/Koso-Digitales-Multifunktions-Cockpit-RX2-mit-5-Kontrolleuchten-E-gepr-/110953933461?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item19d55eaa95
http://www.youtube.com/watch?v=_43S7d79WCc
rebelrider
11 Mart 2013, 20:21
+1
ben bıraktım cevap vermeyi sende bırak ciğerim.
ninjama böyle bişey düşünüyorum nasıl olur
http://www.ebay.de/itm/Koso-Digitales-Multifunktions-Cockpit-RX2-mit-5-Kontrolleuchten-E-gepr-/110953933461?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item19d55eaa95
http://www.youtube.com/watch?v=_43S7d79WCc
Guzel gorunuyor ama montaj ve baglanti kablolarini nasil yaptirmayi dusunuyorsunuz
wolrath
11 Mart 2013, 20:30
Guzel gorunuyor ama montaj ve baglanti kablolarini nasil yaptirmayi dusunuyorsunuz
plug & play yani tak - calıstır - kullan seklınde zaten koso kitleri.
http://www.koso.com.tw/products-detail.php?lang=en&id=568
Ercument
11 Mart 2013, 20:38
Arkadaşlar E-bay'dan koruma takozu bakıyorum fakat kafam karıştı aynı resmi koymuşlar biri 50$ diğeri 100$ hangisini almak lazım anlayan arkadaşlar varmı acaba.
Bu ürün 50$
http://www.ebay.com/itm/Carbon-Fiber-Frame-Sliders-Crash-Protector-Kawasaki-EX250-Ninja-2008-2012-No-Cut-/221083274431?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3379970cbf&vxp=mtr
Bu ürün 100 $
http://www.ebay.com/itm/Frame-Slider-for-KAWASAKI-EX250-Ninja-2011-2012-No-Cut-Black-Carbon-Fiber-08-12-/261056340432?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cc82ba1d0&vxp=mtr
KeaSH-07
11 Mart 2013, 20:48
koso dijital gösterge güzel tamda ninjanın ihtiyacı olan şey
fevzikeles
11 Mart 2013, 20:52
Guzel gorunuyor ama montaj ve baglanti kablolarini nasil yaptirmayi dusunuyorsunuz
http://www.youtube.com/watch?v=G8PS6U-bRj4
baştan sona anlatmış dostum kendim yapabileceğim bişey. uyarlanacak bişey yok hep tak takıştır.
Geçmiş olsun, kasko varsa sıfırıyla değiştirirlerse ben olsam değiştiririm parçanın bedeli 1.050 TL. Aynı olay benimde başıma geldi. Cumartesi günü grenajı söktüm tamirciye götürecektim sinyalı sökünce kırılan parça yerine şak diye oturdu bende arkadan havya ile kırılan yerleri kaynaştırdım. Hiç belli olmyor. Sinyalde amma sağlammış kardeşim hiç hasar almamış.
Kırılan yer
http://b1303.hizliresim.com/17/c/kyjxw.jpg
Yerine oturttuktan sonraki hali
http://b1303.hizliresim.com/17/c/kyjy7.jpg
Geçmiş olsun arkadaşlar.
ibopaşa
12 Mart 2013, 02:04
Şimdi tartışılıyorya honda mı kawasaki mi diye..birinin alırsın para japonun sağ cebine girer diğerini alırsın sol cebinde girer..İnşallah bir gün şu güzel ülkemde %100 yerli, kaliteli motorlar üretilir ve birbirlerine rakip olur!!
İşte o zaman markaları tartışabilirim Saygılar Sevgiler..
Arkadaşlar E-bay'dan koruma takozu bakıyorum fakat kafam karıştı aynı resmi koymuşlar biri 50$ diğeri 100$ hangisini almak lazım anlayan arkadaşlar varmı acaba.
Bu ürün 50$
http://www.ebay.com/itm/Carbon-Fiber-Frame-Sliders-Crash-Protector-Kawasaki-EX250-Ninja-2008-2012-No-Cut-/221083274431?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3379970cbf&vxp=mtr
Bu ürün 100 $
http://www.ebay.com/itm/Frame-Slider-for-KAWASAKI-EX250-Ninja-2011-2012-No-Cut-Black-Carbon-Fiber-08-12-/261056340432?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cc82ba1d0&vxp=mtr
Merhaba arkadaşlar, bu bilgiye benim de ihtiyacım var, ebay dan sipariş etmeyi düşünüyorum ben de, ama bunlardan bazıları grenajı delip monte ediliyormuş gibi bişi okudum bi yerde, hangisini almak lazım, kullanan ya da bilgisi olan varsa yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Teşekkürler.
tomass
12 Mart 2013, 02:56
Arkadaşlar E-bay'dan koruma takozu bakıyorum fakat kafam karıştı aynı resmi koymuşlar biri 50$ diğeri 100$ hangisini almak lazım anlayan arkadaşlar varmı acaba.
Bu ürün 50$
http://www.ebay.com/itm/Carbon-Fiber-Frame-Sliders-Crash-Protector-Kawasaki-EX250-Ninja-2008-2012-No-Cut-/221083274431?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3379970cbf&vxp=mtr
Bu ürün 100 $
http://www.ebay.com/itm/Frame-Slider-for-KAWASAKI-EX250-Ninja-2011-2012-No-Cut-Black-Carbon-Fiber-08-12-/261056340432?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cc82ba1d0&vxp=mtr
Bence ikisi de ayni urun.
Onemli olan şasiyesaglam bir baglantisi olan urun olmasi (yani sizin sectikleriniz)
Tek vida ile sasiye baglantili olanlardan uzak durun yeter.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------
+1
ben bıraktım cevap vermeyi sende bırak ciğerim.
ninjama böyle bişey düşünüyorum nasıl olur
http://www.ebay.de/itm/Koso-Digitales-Multifunktions-Cockpit-RX2-mit-5-Kontrolleuchten-E-gepr-/110953933461?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item19d55eaa95
http://www.youtube.com/watch?v=_43S7d79WCc
Yeni gelen megellilerin gostergeleri de koso.
Ama rx2 mi emin degilim.
Adana'da camgoz motor megellinin distrubutoru olmasi lazim.
Arayip ellerinde koso olup olmadigini sorabilirsiniz.
Bakarsininiz belki daha ucuza ve zahmetsiz olur. :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------
Merhaba arkadaşlar, bu bilgiye benim de ihtiyacım var, ebay dan sipariş etmeyi düşünüyorum ben de, ama bunlardan bazıları grenajı delip monte ediliyormuş gibi bişi okudum bi yerde, hangisini almak lazım, kullanan ya da bilgisi olan varsa yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Teşekkürler.
Arkadasin linkini verdigi frame sliderlarda dikkat ederseniz "NO CUT" ibaresi var.
Yani herhangi bir kesme-delme islemi yok.
Forumdan eski ninja sahibi Uğur arakadasimiz da bu tip bir koruma takozu almisti.
Takmak icin epey ugrastigini soylemisti, ama herhangi bir kesme islemi yapmadi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------
Bu arada Koso rx2 aldiginizda ayrica ninja icin kablo baglanti seti ve board adaptor almaniz gerekiyor.
http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=370756920590&index=1&nav=SEARCH&nid=58967081407
http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=230935332792&index=0&nav=SEARCH&nid=08664036157yh
rio_mavi
12 Mart 2013, 02:57
ARKADASLAR SELAM;
ACILEN BIR SORUNUN CEVABINA IHTIYACIM VAR...
IZMIRE HAFTA SONU MAKINA ALMAYA GIDEBILIRIM. ARANIZDA IZMIRLI VARSA EGER IZMIRDE KAWANIN YETKILI SERVISI VARMIDIR ? AYRICA GOSTEREBILECEGIM IYI BIR USTAYADA IHTIYACIM VAR. BILGISI OLAN VAR SA PAYLASIRSA SEVINIRIM...
wolrath
12 Mart 2013, 03:07
ARKADASLAR SELAM;
ACILEN BIR SORUNUN CEVABINA IHTIYACIM VAR...
IZMIRE HAFTA SONU MAKINA ALMAYA GIDEBILIRIM. ARANIZDA IZMIRLI VARSA EGER IZMIRDE KAWANIN YETKILI SERVISI VARMIDIR ? AYRICA GOSTEREBILECEGIM IYI BIR USTAYADA IHTIYACIM VAR. BILGISI OLAN VAR SA PAYLASIRSA SEVINIRIM...
ızmırın en sayglı ve bılgılı ustalarından bırıyle tanıstırırz senı,sahın usta>kahramanlarda.
kı yetkılı servıse o kadar para bayılmaya hıc gerek yok.en ınce ayrıntısına kadar doker sana.ben ve bırcok arkadasım da kefıldır kendısıne.ıstanbullusun ama gelmısken ıyı kı tanısmısım dersın...
alacagın zaman burdan bana ya da sonpol(soner) kardesımıze mesaj at.telefon ve yer konusunda yardımcı oluruz.
*daha once nınja 250yı turbolayacak kadar da detayı ınmıs bırı.eger alacagım dıye kastettıgın makına nınja ıse...
ateserol
12 Mart 2013, 05:04
Hepinize hayırlı geceler uzun süredir başlıkları kontrol edip bir karar verme aşamasındaydım birçok marka başlığını okudum kullanıcı görüşlerini inceledim ve Fuara biraz bilgi sahibi olarak gidip kafamdaki motorları detaylı inceledim ama fuarda Kawasaki stantı yoktu ve ben ninjayı hep belli markaların testlerinden takip etmeye başladım derken bugün işim gereği Tuzla tarafında bir toplantıya gittim ve yol kenarında Kawasakinin genel merkezi Z motoyu gördüm az ilerdede TSV markasının showromu gözüme çarptı derken tuzladabir çok farklı markayı satan büyük bir motor satıcısı olduğunu biliyordum toplantıyı oyalanmadan bitirip hemen turlamaya başladım ve ilk olarak tuzladaki büyük galeriye gittim amacım Hyosung GT250R fiyatı almak ve incelemekti ama malesef ellerinde bu model yoktu derken yeşil bir Ninja 250R gördüm ve motoru çıkarttırıp baya bir süre inceledim 2012 model olan bu motor sıfırdı ve 5000 € fiyatı +500 tl de plaka masrafları vardı bugüne kadar baktığım motorlar SYM WOLF 250,Honda CBR 250,Hyosung GT250 R ve bugün itibariyle Ninja 250 oldu bu gözlemler sonunda SYM ve Honda tek silindirli olmalarından ve benim altımda biraz ufak kalmalarından elendiler kafamdan ve ben Ninjanın 2013 modeli getirte bilirmiyiz vs diye konuşurken aklıma Z motonun genel merkezini gördüğüm geldi ve direk oradan ayrılıp Zmotoya doğru yola çıktım yolumun üzerinde TSv yede uğrayıp görüntüde şık olan motorları inceleyip baktıktan sonra istersem test edebileceklerini söylediler ve ben dışarda duran motora bindim ve ilk turda indim motor hacim olafak yetmedi ve yetmiyceğide her halinden belli etti ve ben soluğu Z motoda aldım çok hoş karşıladılar ilgilendiler hatta ben geldiğimde Yeşilbir Ninjayı yeni sahibine ustası tarif ederek son kontrolleri yaparak teslim etti ve ben motoru daha bir merakla incelemeye başladım önümde çalışıyor ve sağı solu hakkında usta bilgi veriyordu bu gözlemden sonra içeri girdim ellerinde 2 yeşil ve 1 siyah Ninja vardı jelatinler üzerinde duruyordu daha oradada fiyat üzerine konuştuktan sonra sonra usta ile görüşmek istediğimi söyleyip motor üzerine kafamda olan soruları parça sıkıntısı söylentilerini ve servis imkanlarını konuştuk ve benim kafamdaki başka markalar içinde fikirler verdi sohbet bittikten sonra buradaki motorlar daha açılmadığı için ben soluğu direk Kızıltopraktaki mağazalarında aldımve işte siyah Ninja 250 galerideki ışıklar altında duruyordu neredeyse 1 saat inceledim ve tamamen içime sindi evet ben bunu almalıydım verilen fiyatlar hep aynıydı nakit indirimi asla yapılmadı kartlı alışverişte ise % 15 - %25 kartına göre vade farkı uygulanabileceği söylendi bende açıkçası bu durumu tuhaf karşıladım vade farkı yansıtmaları enteresandı ve hazır gelmişken diğer mağazalardanda aksesuar fiyatları aldım aksesuarlarda kask,mont,dizlik,eldiven ve ayakkabı ortalama 1100 -1300 € arasında değişiyordu şöyle bir kısa hesapla 15.000 tl gibi bir fiyata ninja sahibi olabiliyorum,tabiki bu fiyatlara çıkınca daha büyük cc motorlar almak insanın kafasında uyanıyor:silent:
Sizden ricam şudur an itibatriyle 387 sayfadan oluşan bu başlığa tümünle göz gezdirmek çok zor Altın elbiseli adamın bölümlerinde ön ve arka amortisör sıkıntısından ve paslanma vs den bahsediliyor bu motorun kronik sıkıtısı nelerdir 2. elde fiyatlar sıfırına yakın neredeyse 2. el alsam nelere dikkat etmeliyim beni ne gibi süprizler bekler Ninja alma arifesinde olan bana bu konulardaki bilgi ve birikimlerinizi paylaşırsanız çok yardımcı olmuş olursunuz hepinize şimdiden çok teşekkür ederim.
ferdinandd
12 Mart 2013, 05:43
Arkadaşlar, siyah ninja sahibiyim, tekerlekler orj. değiştirmediğimden dolayı çok düşük hızla dönerken, motoru ağırlığından dolayı yana bıraktım, grenajda sinyalin orada çatlak oluştu
Geçmiş olsun, parçanın bedeli 1.050 TL. Aynı olay benimde başıma geldi.
Öncelikle geçmişolsun arkadaşım,sen işini garantiye almışsın, gerisini bu tür durumlar için hizmet bedeli ödediğin adamların düşünmesi en doğrusu olur:)
__
Kim bilir ne muhabbetler dönüyordur diye, keyifle girdiğim ninja başlığında her seferinde dudak ucuklatan fiyatlar gördükçe... :pale: 250cc bi aleti yana bırakmanın faturası dört hanelerden başlarmı abi ya :pr:
Motosikletten alınan köprü ve otoyol ücretlerini protesto kampanyasıdır. 7 kişilik otomobil ve,10 kişilik lüks minibüs ile aynı kefeye konmamak için imzamızı atalım, 2 dakikalık işlemden üşenmeyelim.
http://www.change.org/tr/kampanyalar/k%C3%B6pr%C3%BC-ve-otoyollarda-motosikletler-birinci-s%C4%B1n%C4%B1f-ara%C3%A7-olarak-%C3%BCcretlendirilmesin-ulastirmaportal
sevipalma
12 Mart 2013, 11:21
Öncelikle geçmişolsun arkadaşım,sen işini garantiye almışsın, gerisini bu tür durumlar için hizmet bedeli ödediğin adamların düşünmesi en doğrusu olur:)
__
Kim bilir ne muhabbetler dönüyordur diye, keyifle girdiğim ninja başlığında her seferinde dudak ucuklatan fiyatlar gördükçe... :pale: 250cc bi aleti yana bırakmanın faturası dört hanelerden başlarmı abi ya :pr:
Öncelikle teşekkür ederim evet parçası pahallı gerçekten değermi o paraları vermek diye düşünüyor insan ama bunun cevabını tam bulanı henüz görmedim :) Keyif alıyorsan motorunu seviyorsan deyiyor sanırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:19 ----------
Motosikletten alınan köprü ve otoyol ücretlerini protesto kampanyasıdır. 7 kişilik otomobil ve,10 kişilik lüks minibüs ile aynı kefeye konmamak için imzamızı atalım, 2 dakikalık işlemden üşenmeyelim.
http://www.change.org/tr/kampanyalar/k%C3%B6pr%C3%BC-ve-otoyollarda-motosikletler-birinci-s%C4%B1n%C4%B1f-ara%C3%A7-olarak-%C3%BCcretlendirilmesin-ulastirmaportal
İmzalandı umarım görmesi kereken birileri görürde faydası olur
Öyle umuyoruz bizde. İnşallah gerekli yerlere ulaşıcak.
hazır gelmişken diğer mağazalardanda aksesuar fiyatları aldım aksesuarlarda kask,mont,dizlik,eldiven ve ayakkabı ortalama 1100 -1300 € arasında değişiyordu şöyle bir kısa hesapla 15.000 tl gibi bir fiyata ninja sahibi olabiliyorum,tabiki bu fiyatlara çıkınca daha büyük cc motorlar almak insanın kafasında uyanıyor:silent:
Sizden ricam şudur an itibatriyle 387 sayfadan oluşan bu başlığa tümünle göz gezdirmek çok zor Altın elbiseli adamın bölümlerinde ön ve arka amortisör sıkıntısından ve paslanma vs den bahsediliyor bu motorun kronik sıkıtısı nelerdir 2. elde fiyatlar sıfırına yakın neredeyse 2. el alsam nelere dikkat etmeliyim beni ne gibi süprizler bekler Ninja alma arifesinde olan bana bu konulardaki bilgi ve birikimlerinizi paylaşırsanız çok yardımcı olmuş olursunuz hepinize şimdiden çok teşekkür ederim.
Selam arkadaşım.kısa ve öz yazıp kafandakileri cevaplandıracağım;(benim kısa dediğim aklıma gelen ve yazabildiğim kadardır)
* sezon başladı piyasada motor yok o yüzden kimse indirim yapmaz bu piyasada.bütün kış yattılar şimdi uyandı sömürücüler !
* koruma ekipmanlarını motor fiyatı ile birleştirmişsin doğru bir hesaplama değil,bunu hayatına verdiğin değer olarak görmeni isterim.gerisi sana kalmiş.
* ninja sahibi olmanın farkı burada başlıyor,fiyat ve parça konusunda baktiğin diğer tüm modellerden PAHALIDIR.bu fiyata daha büyük cc alabilme fikrine kapılabilirsin,ayrıca daha önce motor tecrüben var mı yokmu belirtmemişsin.yeni başlayan biri isen ben bir çok kişi gibi "git 125 cc al sonra büyüt 250 cc ye geç" diyenlerden değilim.kendine güveniyorsan ilk bindiğinde bacakların titreyip kendini kontrol edebileceğine inanıyorsan doğrudan 250 cc segmentinin en iyilerinden biri olan ninja alabilirsin.birazda maddi durumun bu motorun parçalarına yetebilmeli.çalışansan bir şekilde karşılarsın öğrenciysen iş biraz daha zor.cbr 250 de iyi bir seçim olabilir.asıl önemlisi de "bu motor senin hayatının hangi kısmına girecek" ev-iş mi haftasonu gezmek mi vs vs.ninja 250 kendi sınıfında sürat performans olarak seni tatmin eder yüzünü kara cıkarmaz buna kefilim.
* paslanma konusu saçmalık;iş o motoru almak değil bakımlı tutabilmektir marifet.sen kışa girerken motoru merdiven altına bodruma çekip üstüne bir naylon tarzı örtüyü ört,en basiti parlak kısımlara yağlayıcı ve ya koruyucu bir malzeme sürmeden 6 ay yatır sonra da paslandı beaa bu.yıkadıktan sonra kompresörle her civata başına kadar kurutma sonrada nincaa paslıymış.ha de len derim.
*amortisör konusu da ben toplam 160 kg a kadar artçım ile 4bin km yaptım çukurları ezberlemiştim ama yolumun üzerindekilerin.hızlı ve sert girilen çukurlardan dolayı olabilir,bu da her motor için geçerlidir.bu forumda bu arızadan yakınan kimseyi duymadım.benim başıma da gelmedi.bu da motorun sürücüsüne bağlı bir konudur.
daha pazar günü sattığım motorun sahibi parkboy ile kahve içtik bir de sürüp nostalji yaptım,maşallah motor mermi gibi halen.
http://img14.imageshack.us/img14/1008/10032013097.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/14/10032013097.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img171.imageshack.us/img171/9748/10032013098.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/171/10032013098.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
ben sattığımda böyleydi parkboy ona full body kit giydirdi vs vs.ninjaya aksesuar gittiğininde resmidir.
http://imageshack.us/a/img838/6940/ekranalntsllg.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/838/ekranalntsllg.jpg/)
NOT:bu konudaki gibi kararsız ve fikir isteyen arkadaşlarımıza GERÇEKLERİ öğrenebilmeleri için,kafadan sallama ninja 6.5 lt yakar diyerek kafa bulandıran ve gereksiz marka fanatiklerine her zaman bu forumda KARŞIYIM.ninja sı olmamış sürmemiş bi tur ya da bi kaç gün başkasının motorunu sürüp burada kalkıpta yeni başlayacak arkadaşlarımın akıllarını bulandırmasınlar.onlar zaten bir başka markanın konusunu çoktan okumuş ve belkide ilk ya da son bu foruma girip fikir istemişlerdir.kararsızlara destek olun,köstek değil.
saygılar
ateserol
12 Mart 2013, 16:45
Selam arkadaşım.kısa ve öz yazıp kafandakileri cevaplandıracağım;(benim kısa dediğim aklıma gelen ve yazabildiğim kadardır)
* sezon başladı piyasada motor yok o yüzden kimse indirim yapmaz bu piyasada.bütün kış yattılar şimdi uyandı sömürücüler !
* koruma ekipmanlarını motor fiyatı ile birleştirmişsin doğru bir hesaplama değil,bunu hayatına verdiğin değer olarak görmeni isterim.gerisi sana kalmiş.
* ninja sahibi olmanın farkı burada başlıyor,fiyat ve parça konusunda baktiğin diğer tüm modellerden PAHALIDIR.bu fiyata daha büyük cc alabilme fikrine kapılabilirsin,ayrıca daha önce motor tecrüben var mı yokmu belirtmemişsin.yeni başlayan biri isen ben bir çok kişi gibi "git 125 cc al sonra büyüt 250 cc ye geç" diyenlerden değilim.kendine güveniyorsan ilk bindiğinde bacakların titreyip kendini kontrol edebileceğine inanıyorsan doğrudan 250 cc segmentinin en iyilerinden biri olan ninja alabilirsin.birazda maddi durumun bu motorun parçalarına yetebilmeli.çalışansan bir şekilde karşılarsın öğrenciysen iş biraz daha zor.cbr 250 de iyi bir seçim olabilir.asıl önemlisi de "bu motor senin hayatının hangi kısmına girecek" ev-iş mi haftasonu gezmek mi vs vs.ninja 250 kendi sınıfında sürat performans olarak seni tatmin eder yüzünü kara cıkarmaz buna kefilim.
* paslanma konusu saçmalık;iş o motoru almak değil bakımlı tutabilmektir marifet.sen kışa girerken motoru merdiven altına bodruma çekip üstüne bir naylon tarzı örtüyü ört,en basiti parlak kısımlara yağlayıcı ve ya koruyucu bir malzeme sürmeden 6 ay yatır sonra da paslandı beaa bu.yıkadıktan sonra kompresörle her civata başına kadar kurutma sonrada nincaa paslıymış.ha de len derim.
*amortisör konusu da ben toplam 160 kg a kadar artçım ile 4bin km yaptım çukurları ezberlemiştim ama yolumun üzerindekilerin.hızlı ve sert girilen çukurlardan dolayı olabilir,bu da her motor için geçerlidir.bu forumda bu arızadan yakınan kimseyi duymadım.benim başıma da gelmedi.bu da motorun sürücüsüne bağlı bir konudur.
daha pazar günü sattığım motorun sahibi parkboy ile kahve içtik bir de sürüp nostalji yaptım,maşallah motor mermi gibi halen.
http://img14.imageshack.us/img14/1008/10032013097.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/14/10032013097.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img171.imageshack.us/img171/9748/10032013098.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/171/10032013098.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
ben sattığımda böyleydi parkboy ona full body kit giydirdi vs vs.ninjaya aksesuar gittiğininde resmidir.
http://imageshack.us/a/img838/6940/ekranalntsllg.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/838/ekranalntsllg.jpg/)
NOT:bu konudaki gibi kararsız ve fikir isteyen arkadaşlarımıza GERÇEKLERİ öğrenebilmeleri için,kafadan sallama ninja 6.5 lt yakar diyerek kafa bulandıran ve gereksiz marka fanatiklerine her zaman bu forumda KARŞIYIM.ninja sı olmamış sürmemiş bi tur ya da bi kaç gün başkasının motorunu sürüp burada kalkıpta yeni başlayacak arkadaşlarımın akıllarını bulandırmasınlar.onlar zaten bir başka markanın konusunu çoktan okumuş ve belkide ilk ya da son bu foruma girip fikir istemişlerdir.kararsızlara destek olun,köstek değil.
saygılar
ilginiz için teşekkürler.
orhanyor
12 Mart 2013, 17:24
http://www.youtube.com/watch?v=G8PS6U-bRj4
baştan sona anlatmış dostum kendim yapabileceğim bişey. uyarlanacak bişey yok hep tak takıştır.
Zamaninda koso nun gostergelerini cok arastirdim nasil takabilirim derken bende bu videoya denk geldim ve hakikatten yapilamayacak gibi degil aslinda cok bile kolay, hic bir modifikasyona gerek kalmiyor. Ben sahsen su problemle karsilastim. Plug and play kitlerde farklilik var.. Ebayde satilan butun kitler ninjalarin karburatorlu versiyonlari icin olani. Ben saticilarla gorustum EFI versiyonu icin, ama temin edemeyeceklerini soyledi hepsi.. Efi icin olmayan modellerde bizim ninjalarda bulunan yakit azalinca yanan isik yok onun haricinde ne gibi bir fark vardi tam hatirlayamiyorum ama belkide tek fark budur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:17 ----------
Merhaba arkadaşlar, 2012 250 r ninja siyah sahibiyim sanırım garajda zeminde kullanılan malzemeden ve tekerleklerde orj. değiştirmediğimden dolayı çok çok düşük hızla dönerken yada dönemezken :) motor yana düştü daha doğrusu ağırlığından dolayı bıraktım yan tarafda grenajda sinyalin orada çatlak oluştu motorun kaskosuda var. Sorum şu motorun grenajı değiştireyimmi ücretsiz olarak yoksa kaynak yapıyorlarmış yukarıda konularda okumuştum hangisini yapmam daha sağlıklı sizce.
Teşekkür ederim şimdiden yorumlar için
Dostum gecmis olsun, buna benzer bir olay arkadasiminda basina geldi.. O sinyali ne kadar saglam yapmislar anlayamadim. Sinyalde neredeyse cizik yok ama grenajda delik acildi. Insanin basina gelmeden anlayamiyor ama motor dedigin illaki bir gun yan yatar bundan kacis yok gibi. En olmadi park halindeyken gelir araba durter motor kendini yerde bulur. Bu durumlarda frame slider zannedersem cok ise yarayabilir. Kasko yaptirmakla bence en dogru isi yapmissin, senin yerinde olsam kaskoya okadar para verdikten sonra bu problemi direk onlara havale ederdim :)
enginar
12 Mart 2013, 17:27
@ateserol ccman'in yazdıklarına ek olarak bu motoru uzun süre sıkılmadan kullanabilirsin. Şöyle örnek verebilirim sana, hafta sonu altı motor Çanakkale'ye gittik. 250cc olarak sadece benim motor vardı geri kalan motorlar 600cc idi. Ninjanın 250cc olmasına rağmen bu motosikletlere ayak uydurabilirsin, 180 yapmadıkları sürece :)
Hafta sonu bu gezideki yakıt harcamamı da yazayım 4,9 lt/100 km. Motor 11000 devirden aşağıya hiç düşmedi sürekli redline civarındaydı motoru epey bir sıkıştırdım (malum yetişmek lazım diğer motorlara) en fazla olup olabilecek yakıt tükeminin bu olduğunu gördüm.
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/295573_10151470067638490_1204163414_n.jpg
orhanyor
12 Mart 2013, 17:47
Arkadaşlar E-bay'dan koruma takozu bakıyorum fakat kafam karıştı aynı resmi koymuşlar biri 50$ diğeri 100$ hangisini almak lazım anlayan arkadaşlar varmı acaba.
Bu ürün 50$
http://www.ebay.com/itm/Carbon-Fiber-Frame-Sliders-Crash-Protector-Kawasaki-EX250-Ninja-2008-2012-No-Cut-/221083274431?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3379970cbf&vxp=mtr
Bu ürün 100 $
http://www.ebay.com/itm/Frame-Slider-for-KAWASAKI-EX250-Ninja-2011-2012-No-Cut-Black-Carbon-Fiber-08-12-/261056340432?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cc82ba1d0&vxp=mtr
Bu takoz olayi benimde aklimi karistiriyor bende almak istiyorum bir cift, yabanci forumlarda arastiriyorum bu konulari. Karsima cikan tecrubeler bu tarz tek noktadan monte edilen takozlar goruntuden baska birsey degilmis hatta bir kaza durumunda bukulup sasiye bile zarar verebiliyormus, kimisi ice dogru bukulup grenaji kirabiliyormus. Shogununkini tartismasiz herkes oneriyor cunku baglanti sistemi farkli ve cok saglam duruyor. Bir kaza aninda stresi diger takozlarda oldugu gibi tek noktaya degil iki noktaya dagitiyor. Ve bukulup grenaja zarar vermesine imkan yok. Ben sahsen ikna oldum almaya kararliyim ama fiyati diger takozlara gore pahali, fiyat arastirmasi yapip almak gerek. Link vereyim neye benzedigini bir gorun. http://www.ebay.com/itm/Shogun-No-Cut-Frame-Sliders-Kawasaki-Ninja-250R-2008-2012-EX-250-R-09-10-11-/110842543424?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item19cebafd40&vxp=mtr
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:34 ----------
Bu arada siparis ettigim on sinyallerde geldi. Buna benzerlerini bir sure once arkaya takmistim. Belki buna benzer modifikasyonlar yapmak isteyen arkadaslar olabilir o yuzden yaptigim isi rehber tadinda hazirlamayi dusunuyorum. On sinyaller biraz ugrastiracak gibi duruyor. http://www.zietech.de/images/produkte/i21/217204.jpg
Ercument
12 Mart 2013, 23:25
Allah korusun takozların şasiye zarar verdiği bir kazada düşüneceğim en son şey motosikletin durumu olur. Sinyallerden daha sağlamdır herhalde ucuz olan takozlar.
fevzikeles
13 Mart 2013, 00:35
@ateserol ccman'in yazdıklarına ek olarak bu motoru uzun süre sıkılmadan kullanabilirsin. Şöyle örnek verebilirim sana, hafta sonu altı motor Çanakkale'ye gittik. 250cc olarak sadece benim motor vardı geri kalan motorlar 600cc idi. Ninjanın 250cc olmasına rağmen bu motosikletlere ayak uydurabilirsin, 180 yapmadıkları sürece :)
Hafta sonu bu gezideki yakıt harcamamı da yazayım 4,9 lt/100 km. Motor 11000 devirden aşağıya hiç düşmedi sürekli redline civarındaydı motoru epey bir sıkıştırdım (malum yetişmek lazım diğer motorlara) en fazla olup olabilecek yakıt tükeminin bu olduğunu gördüm.
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/295573_10151470067638490_1204163414_n.jpg
6 lt yaktıran vardı o nasıl kullanıyor acaba çok merak ettim
.
ejlover
13 Mart 2013, 01:15
2 yil gecti hala ayni seylerin konusulmasi nostalji yaratti bende :)
KOSO dusunen arkadaslar, oncelikle Karburatorleri modellerinki bizim EFI motorlara olmaz cunku sensor soket baglantilari var ECU'dan alinan bunlar karburatorlu modellerde bulunmamakta.
Kendinizin yapabilecegi bir montaj dusuncesi pek cok kisi icin yanlis bir dusunce. Imkansiz degil tabii ki ama naaptiginizi iyi bilmeniz lazim. Bugune kadar motorun nerelerini soktunuz? Ne gibi islemler yaptiniz uzerinde? KOSO kolay degil cunku radyator hortumunun kesilip araya sensor konmasi bunun icin de sistemin tamamen bosaltilmasi gibi islemler var (verilen videonun sonlarina dogru bakin mavi sonsoru buraya koyuyoruz diyip gecmis de o kisim bile kac saat gercekte..). Adim adim nasil yapilacagini okuyup oyle girisin bu ise size tavsiyem. Motorun tamiratina hakim degilseniz de uzak durun cunku hiz sensorlerine kadar degistirmek gerekiyor ;)
Ninja250'nin sarfiyatina gelince lt/100km cinsinden ya da kurus/km v.s. cinslerden hic olcmedim ama full depo ile 400km rahat yapabiliyorsunuz. Cok sakin olursaniz 450'yi, asiri basarsaniz da 300-325km'yi buluyor.
Koruma takozuna gelince taktirin mutlaka ama karenaji kestirmeyen modellerden secin. Sase'yi dusunmeyin oyle bir kazada zaten motoru hic bir sey kurtaramaz. Bir de Ninja'nin sasesi zaten aluminyum degil! Saseyi eger mi buker mi sorunsali yuksek cc'li SS'lerin aluminyum saseleri icin soz konusu. Bu durumda zaten endiselenecek cok sey kalmiyor ;)
Baska sorun? =D
fevzikeles
13 Mart 2013, 01:32
2 yil gecti hala ayni seylerin konusulmasi nostalji yaratti bende :)
KOSO dusunen arkadaslar, oncelikle Karburatorleri modellerinki bizim EFI motorlara olmaz cunku sensor soket baglantilari var ECU'dan alinan bunlar karburatorlu modellerde bulunmamakta.
Kendinizin yapabilecegi bir montaj dusuncesi pek cok kisi icin yanlis bir dusunce. Imkansiz degil tabii ki ama naaptiginizi iyi bilmeniz lazim. Bugune kadar motorun nerelerini soktunuz? Ne gibi islemler yaptiniz uzerinde? KOSO kolay degil cunku radyator hortumunun kesilip araya sensor konmasi bunun icin de sistemin tamamen bosaltilmasi gibi islemler var (verilen videonun sonlarina dogru bakin mavi sonsoru buraya koyuyoruz diyip gecmis de o kisim bile kac saat gercekte..). Adim adim nasil yapilacagini okuyup oyle girisin bu ise size tavsiyem. Motorun tamiratina hakim degilseniz de uzak durun cunku hiz sensorlerine kadar degistirmek gerekiyor ;)
Ninja250'nin sarfiyatina gelince lt/100km cinsinden ya da kurus/km v.s. cinslerden hic olcmedim ama full depo ile 400km rahat yapabiliyorsunuz. Cok sakin olursaniz 450'yi, asiri basarsaniz da 300-325km'yi buluyor.
Koruma takozuna gelince taktirin mutlaka ama karenaji kestirmeyen modellerden secin. Sase'yi dusunmeyin oyle bir kazada zaten motoru hic bir sey kurtaramaz. Bir de Ninja'nin sasesi zaten aluminyum degil! Saseyi eger mi buker mi sorunsali yuksek cc'li SS'lerin aluminyum saseleri icin soz konusu. Bu durumda zaten endiselenecek cok sey kalmiyor ;)
Baska sorun? =D
motor enjeksiyonlu model zaten pgm f1 fuel injection diye biliyorum ama yinede daha detaylı bi kontrol edicem
koso daha düşünce aşamasında ama eğer olursa kendim yapıcam montajı.hiç eline anahtar almamış biri için gerçekten zor iş. sadece ufak tefek yağ filtre değiştirmiş insan bunu takamaz.
enginar
13 Mart 2013, 01:46
Uğur hocam aynı şeyler tekrar tekrar konuşulur 60-70 sayfa sonra normaldir :) geçmişi çok fazla okuyan ya da arayan yok ondan olsa gerek
ejlover
13 Mart 2013, 02:00
Uğur hocam aynı şeyler tekrar tekrar konuşulur 60-70 sayfa sonra normaldir :) geçmişi çok fazla okuyan ya da arayan yok ondan olsa gerek
Normal canim zaten de kimse bi arama bile yapmadan ne islere kalkisiyor ona sasiyorum. Google'a yazsalar cikacak =D Sonra birileri gorup uyarmiicak sans eseri al basina belayi =D
CirkinKral
13 Mart 2013, 03:55
ARKADASLAR SELAM;
ACILEN BIR SORUNUN CEVABINA IHTIYACIM VAR...
IZMIRE HAFTA SONU MAKINA ALMAYA GIDEBILIRIM. ARANIZDA IZMIRLI VARSA EGER IZMIRDE KAWANIN YETKILI SERVISI VARMIDIR ? AYRICA GOSTEREBILECEGIM IYI BIR USTAYADA IHTIYACIM VAR. BILGISI OLAN VAR SA PAYLASIRSA SEVINIRIM...
kahramanlar Göcmen Motor Kawa yetkili bayisi dostum Mustafa Bey sahibi ama nasıl biridir fiyatları nasıldır tam olarak bilmiyorum istersen tlf öğrenip veriririm arar konusursun
dreamkiller
13 Mart 2013, 10:55
Biz zamnında bi taraflarımızı yırtmıştık bizden sonrakiler de okurlar gerekenleri öğrenirler diye ama nerdee.. Yurdum insanı ortak özelliği.. :)
ejlover
13 Mart 2013, 15:21
Biz zamnında bi taraflarımızı yırtmıştık bizden sonrakiler de okurlar gerekenleri öğrenirler diye ama nerdee.. Yurdum insanı ortak özelliği.. :)
Aynen abicim yaa :) Ara ara böyle girip toparlamak gerekiyor anladığım kadarıyla =D Valla çok vefalıyız baksana :)
dreamkiller
13 Mart 2013, 16:56
Valla ugur ne bilim.. Su yeni motor alan arkadasların e-bay den aldıkları koruma takozları gelsin de tarif etsem nasıl takacaklarını :) Boyle bir indeks oluşturacağım hangi sorunun cevabının nerede olduğunu gösteren, soruyu soran olunca hemen copy paste yapacağım :)
Ercument
13 Mart 2013, 20:35
Valla ugur ne bilim.. Su yeni motor alan arkadasların e-bay den aldıkları koruma takozları gelsin de tarif etsem nasıl takacaklarını :) Boyle bir indeks oluşturacağım hangi sorunun cevabının nerede olduğunu gösteren, soruyu soran olunca hemen copy paste yapacağım :)
Yeni ninja alan biri olarak üstüme alındım yazdıklarınızı. Ben araştırdım sayfa 266:mrgreen:
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/1727-kawasaki-ninja-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-266.html
arekbatmaz
13 Mart 2013, 21:24
Hocam,
Valla bakındım bakındım okudum okudum. Hem ninja aldım. hemde neyi nasıl yapabileceğimi biliyorum emek verenlerin sayesinde.
Ama artık ninjanız olsun olmasın bi buluşalım hem fikir paylaşırız hemde eskiler yeniler kaynaşır..
ejlover
13 Mart 2013, 23:19
Yeni ninja alan biri olarak üstüme alındım yazdıklarınızı. Ben araştırdım sayfa 266:mrgreen:
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/1727-kawasaki-ninja-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-266.html
Anilarim depresti :) Ne iskenceydi o mili ordan cikarmak vura vura zor hareket ettirmistim =D
Hocam,
Valla bakındım bakındım okudum okudum. Hem ninja aldım. hemde neyi nasıl yapabileceğimi biliyorum emek verenlerin sayesinde.
Ama artık ninjanız olsun olmasın bi buluşalım hem fikir paylaşırız hemde eskiler yeniler kaynaşır..
:) Ben Ankara'dayim bi ara ortasi olsun diyip Abant'ta bulusmustuk biz eski ekip =D
KeaSH-07
14 Mart 2013, 00:46
http://dx.com/p/qj125-19a1-1-diy-motorcycle-digital-3-0-led-speed-meter-black-172925
böyle bişeyi yapabilsek ah fiyatta iyi
ama enjeksiyonlu olduğu için çok zor dimi bu
orhanyor
14 Mart 2013, 01:12
takoz takacak arkadaslar youtubeda arastirirsa daha faydali seyler bulabilirler, canli canli nasil takildigini gosteren bir cok video var. bilginize..
hatta ben bir kac video linki vereyim, ne kadar basit oldugunu gorursunuz, civata sokup sikmaktan baska birsey degil :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ag4Fju_UX7I
http://www.youtube.com/watch?v=GkMK8D06MHo
ozellikle su videoda hersey cok acik bir sekilde gosterilmis http://www.youtube.com/watch?v=WB3nKfyuj6k
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------
http://dx.com/p/qj125-19a1-1-diy-motorcycle-digital-3-0-led-speed-meter-black-172925
böyle bişeyi yapabilsek ah fiyatta iyi
ama enjeksiyonlu olduğu için çok zor dimi bu
hangi gosterge olursa olsun, eger ninja 250r kiti cikmiyorsa icinden, o is gercekten cok zor olur. butun kablolarin tek tek ne ise yaradigini bilmen ve onlari kesip modifiye edip yeni gostergeye adapte etmen gerek. arti buyuk ihtimalle hiz sensorude degisecek vs vs inanilmaz bir iscilik olur bu ise girismeye servis bile cekinir kanimca. koso gostergelerinin en buyuk avantaji o ayri olarak satilan enjeksiyonlu versiyonlara ozel olan kitidir. sanirim 50 dolar kadar bir fiyati var ama onun sayesinde tek bir kablo bile kesmek zorunda kalmiyorsun, ninja tarafindaki bosta kalan her soketin koso tarafinda tek tek soketi var, hiz sensorunun bile adaptoru var yani degistirmene gerek yok. tek sikinti radyator hortumunu kesmek oda el becerisi olan bir insan icin hic problem degil birde sanirim yagi komple bosaltmak gerek, onun zaten lafi bile olmaz, youtube da ninjasinin yagini degistiren tirnaklari ojeli kizlar var yani o derece :) yani demek istedigim icinde ninja 250r kiti varsa montaji hic sorun olmaz ama yoksa almadan once enine boyuna dusunup arastirmak gerek diye dusunuyorum.
KeaSH-07
14 Mart 2013, 01:22
takoz takacak arkadaslar youtubeda arastirirsa daha faydali seyler bulabilirler, canli canli nasil takildigini gosteren bir cok video var. bilginize..
hatta ben bir kac video linki vereyim, ne kadar basit oldugunu gorursunuz, civata sokup sikmaktan baska birsey degil :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ag4Fju_UX7I
http://www.youtube.com/watch?v=GkMK8D06MHo
ozellikle su videoda hersey cok acik bir sekilde gosterilmis http://www.youtube.com/watch?v=WB3nKfyuj6k
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------
hangi gosterge olursa olsun, eger ninja 250r kiti cikmiyorsa icinden, o is gercekten cok zor olur. butun kablolarin tek tek ne ise yaradigini bilmen ve onlari kesip modifiye edip yeni gostergeye adapte etmen gerek. arti buyuk ihtimalle hiz sensorude degisecek vs vs inanilmaz bir iscilik olur bu ise girismeye servis bile cekinir kanimca. koso gostergelerinin en buyuk avantaji o ayri olarak satilan enjeksiyonlu versiyonlara ozel olan kitidir. sanirim 50 dolar kadar bir fiyati var ama onun sayesinde tek bir kablo bile kesmek zorunda kalmiyorsun, ninja tarafindaki bosta kalan her soketin koso tarafinda tek tek soketi var, hiz sensorunun bile adaptoru var yani degistirmene gerek yok. tek sikinti radyator hortumunu kesmek oda el becerisi olan bir insan icin hic problem degil birde sanirim yagi komple bosaltmak gerek, onun zaten lafi bile olmaz, youtube da ninjasinin yagini degistiren tirnaklari ojeli kizlar var yani o derece :) yani demek istedigim icinde ninja 250r kiti varsa montaji hic sorun olmaz ama yoksa almadan once enine boyuna dusunup arastirmak gerek diye dusunuyorum.
olmayacağını bende bahsettim ama napalım böyle şeyler görünce içi geçiyor insanın
orhanyor
14 Mart 2013, 01:36
olmayacağını bende bahsettim ama napalım böyle şeyler görünce içi geçiyor insanın
fiyati uygun gercekten. koso ya kiyasla gercekten uygun. koso kargo dahil 340 dolar civari + %20 gumruk vergisi 68 dolar + plug and play kit kargo dahil 60 dolar + adaptor board u var oda assagi yukari 60 dolar yani koso takicam desen, olmazsa olmazsalarinin eline ulasana kadar olan minimum maliyeti 528 dolar.. bu fiyat tabi eger kendin takicaksan. servise taktiririm dersen onuda katmak lazim :)
Selam arkadaşlar. Uzun zamandır bir ninja kullanıcısı olmama ragmen foruma üye değildim. yaklaşık 1.5 senedir yeşil bir ninja kullanıyorum. benim gibi ninjacı arkadaşlarla tanışmak ve bilgi paylaşımında bulunmak için aranıza katıldım..
fevzikeles
14 Mart 2013, 11:20
alp59 h.g dostum
günaydın arkadaşlar sabah sabah koso bakıyorum
http://racetechelectric.com/i-8579183-koso-plug-n-play-bundle-for-the-rx-2-ninja-250-250r.html
en uygun fiyat bu sanırım bu
enjeksiyon ve karbüratör seçeneğide mevcut
sevipalma
14 Mart 2013, 11:27
Zamaninda koso nun gostergelerini cok arastirdim nasil takabilirim derken bende bu videoya denk geldim ve hakikatten yapilamayacak gibi degil aslinda cok bile kolay, hic bir modifikasyona gerek kalmiyor. Ben sahsen su problemle karsilastim. Plug and play kitlerde farklilik var.. Ebayde satilan butun kitler ninjalarin karburatorlu versiyonlari icin olani. Ben saticilarla gorustum EFI versiyonu icin, ama temin edemeyeceklerini soyledi hepsi.. Efi icin olmayan modellerde bizim ninjalarda bulunan yakit azalinca yanan isik yok onun haricinde ne gibi bir fark vardi tam hatirlayamiyorum ama belkide tek fark budur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:17 ----------
Dostum gecmis olsun, buna benzer bir olay arkadasiminda basina geldi.. O sinyali ne kadar saglam yapmislar anlayamadim. Sinyalde neredeyse cizik yok ama grenajda delik acildi. Insanin basina gelmeden anlayamiyor ama motor dedigin illaki bir gun yan yatar bundan kacis yok gibi. En olmadi park halindeyken gelir araba durter motor kendini yerde bulur. Bu durumlarda frame slider zannedersem cok ise yarayabilir. Kasko yaptirmakla bence en dogru isi yapmissin, senin yerinde olsam kaskoya okadar para verdikten sonra bu problemi direk onlara havale ederdim :)
Teşekkür ederim kardeşim aynen düşündüğün gibi kaskodan değiştirme kararı aldım
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO