Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Shrieker
05 Mart 2013, 14:55
Ki eksik parça varsa bile bildiğim kadarıyla ABS eritip dolduruyolar. Atla deve değil kafana takma derim :)
Ercument
05 Mart 2013, 15:05
Motoru alalı daha 3 ay oldu onun için canım sıkıldı.
barodi
05 Mart 2013, 15:10
Yurtdışından hiç parça getirmedim malesef koruma takozları için araştırma yapıyordum takozları alamadan başımıza bu geldi. Z-moto grenaja 1.050 TL. diyor. E-bayda set fiyatları 350 dolar civarı fakat gümrük sorun çıkar diyolar. Tanıdık bir sigorta acentesi ile görüştüm bu durumda üçün birini alırsın diyor. Sekiz yıldır motosiklet kullanıyorum irili ufaklı bir çok kaza yaptım hiçbiri madden ve manen bu kadar acıtmamıştı.
karenajı 1.050 tl mi dedin off bune ya sanki motorun kendisini satın alıyosun hiç bilmiyordum. racing olarak sanırım en pahalı parça kawa 1 numara peki honda ve yamaha nasıl? honda nın mı parçası daha pahalı örn cbr 250 r ile yzf r 125 in hangisinin parçaları daha pahalı bilen varmı?
fevzikeles
05 Mart 2013, 15:15
okadar sıkma canını sen onu boyatsan bile o kısmını sana en fazla 150 tl olur ceza yesen zaten o kadar yersin. ne boyacılar var yaptığı boya anlaşılmıyor. yaptır plastik kaynakçıya olmadı çizik yerleri varsa bide boyattırsın en azından orjinal parçan duruyor olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------
karenajı 1.050 tl mi dedin off bune ya sanki motorun kendisini satın alıyosun hiç bilmiyordum. racing olarak sanırım en pahalı parça kawa 1 numara peki honda ve yamaha nasıl? honda nın mı parçası daha pahalı örn cbr 250 r ile yzf r 125 in hangisinin parçaları daha pahalı bilen varmı?
onlarda aynı kafanı takma onlardada çok olsun 800 850 tl dir. daha önce bende cbr 250r var servis dışında parça yok bunda en azından dışarıdan temin edebiliyorsun
Bu tip motorlara biniyorsanız en azından 250 lik bana kalırsa kasko şart geçmiş olsun :pale:
ejlover
05 Mart 2013, 16:14
K.bakmayin alakasiz bi yerden atlicam ama Merhaba dostlar sonunda İZMİR den bugün ninja 250 r ile aranıza katılmış bulunmaktayım beni de aranıza kabul ederseniz çok mutlu olurum konudan konuya atlarsam eğer beni mazur görün çünkü bu forumu okumaya başlayali tam tamına 3hafta oldu ve sonunda bugün en son sayfayı okuyarak kayıt olma şerefine nail oldum bugüne kadar yazmamak için kendimi zor tuttum inanamazsınız ama artık hepinizle tanışmak deneyimlerinizden faydalanmak istiyorum e e e o kadar sayfa okudun hâlâ bir şey öğrenemedin mi diye kızmayın çünkü bu benim ilk motorum ilk gözağrım sizlerden bugüne kadar çok şey öğrendim hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum @CCMAN @EJLOVER @DREAMKILLER @RIO-MAVI @ATILLA HAKAN @ OVERCLOUD @FEVZIKELES @TWIN @BORISS @METCI @ ENGINAR @VLKNSYRN @SEMIHSS @DUNC @IBOPASA (O zaman diyememistim gecmis olsun ibopasa) @ORHANYOR VE DİĞER DEGERLI NINJA DOSTLARI ccman ve ejlover sizin modifiyelerinizi hayranlikla izledim okudum özellikle sizlerden ve diğer degerli ninja dostlarindan bu konuda yardımlarını bekliyorum umarım esirgemezsiniZ çünkü bu konuda baya baya bi acemiyim @CCMAN ustadim bi sayfada soylemistin ahh izmirdeki ustam şimdi olsaydi diye o ustayla beni tanistirirsan cok sevinirim çünkü motor aleminde kimseye guvenilmiceni bu isin ticaretini yapanlarin nasıl gözünün döndüğünu gördüm bu konuda yardimlarinizi bekliyorum zira tek güvendiğim siz ninjadaslarimsiniz bu arada İZMİR den katilan arkadaslar var ise mutlaka tanismak gorumek isterim bütün dostlara saygilar sevgiler Tekeriniz Düz Bassin...
Diablo yu tavsiye ederim dostm.. aramıza hoşgeldin bu arada.. aksesuar konusunda ben uğur (ejlover) abimden iyi ders aldım o yüzden sana yardimci olabilirim. forumda benim motorun resimlerini görmüssündür ztn. haydi bakalım Allah kaza bela vermesin sana..
Çok teşekkürler ;) Ne demek her zaman :) Ninja'da bayrağı sizlere devrettik artık ;)
Dostum o motora yemedim icmedim, kendime bakmadigim kadar iyi baktim.. Benden sonra sattigim eleman atesli genc.. Motorun basina birsey geldimi bilmiyorum ama ne zaman gorsem soyle gazliyorum boyle makas atiyorum triplerine giriyor.. Bende zavalli motorum diye geciriyorum icimden.. Uzuldum motorun bu halde olmasina.. Benim zamanimda hic kazasi olmadi.. Benden onceki sahibi kucuk bir kaza yapmisti ama oyle on takima girecek bir kaza degildi.. Zaten motoru aldigimda adam gibi baktirmistim ustasina.. Ama uzuldum kara kizin durumuna simdi :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------
Dunlop dan memnun olan cok kisi duydum olmayanda cok kisi gordum.. Ugur memnundu, oktay abi degildi diye hatirliyorum en basitinden.. Ben denemedim birsey soylersem yalan olur ama sonucta dunlop tel masa bir lastik degildir.. Beklentiye gore degisir memnuniyet..
Kürşat yalnız Oktay Abi ile bizim motorlarda gelen modeller farklıydı ;) Q2'ler güzel D211'ler harika ama daha alt modellerden pek bi şey beklememek lazım ;)
S.A arkadaşlar az önce ufak bi kaza yaptım hatanın hepsi bende çıkacak büyük ihtimalle. Durduğum yerde servis arabası egzosa dokununca motoru tutamadım sola yattı. Sinyal içeri göçtü karenajı kırdı bide vites pedalı belli belirsiz şekilde yamuldu. Ne yapmak lazım sigorta işleri nasıl olur. Hatanın hepsi bende çıkarsa ceptenmi yaptırmak gerekiyor bu işler nasıl oluyor bir yol gösterin.
Çok geçmiş olsun :(
Çüşş yaa resmen şok oldum. Ne sinyalmiş arkadaş o öyle. Ben bu kadar bir hasar beklemiyordum açıkçası abi.
En mantıklısı murat abininde dediği gibi Y.dışından orjinal grenajlarını yada modifiye grenaj takımı sipariş etmen olur bence. Z-moto herkesçe bilinir ve fiyatlar bir o kadar kazıktır maalesef. Y.dışından orjinal grenajlarını yada kendi beğenilerine göre bir grenaj siparişi vermen daha doğru olur diye düşünüyorum. Geçmiş 1-2 sayfada arkadaşın biri Y.dışından beyaz modifiye grenaj getirtmişti. Onunla iletişime geçebilirsin. Fiyat konusunda seni bilgilendirebilir.
Sayfa bu abi.
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/1727-kawasaki-ninja-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-377.html
Ne yazik ki sinyaller çok zarar veriyor bu durumlarda. Gömme sinyal en iyi çözüm =)
Yurtdışından hiç parça getirmedim malesef koruma takozları için araştırma yapıyordum takozları alamadan başımıza bu geldi. Z-moto grenaja 1.050 TL. diyor. E-bayda set fiyatları 350 dolar civarı fakat gümrük sorun çıkar diyolar. Tanıdık bir sigorta acentesi ile görüştüm bu durumda üçün birini alırsın diyor. Sekiz yıldır motosiklet kullanıyorum irili ufaklı bir çok kaza yaptım hiçbiri madden ve manen bu kadar acıtmamıştı.
Fiyatı $70in altında gözüktüğü müddetçe bi sıkıntı çıkmaz, merak etme ;)
fevzikeles
05 Mart 2013, 17:59
yurt dışından sipariş için 70 usd diyorsanız 70 euro buda aşağı yukarı 95 usd lere tekabül ediyor ben kopmle granaj seti aldım 85 usd yazdırdım ve hediye falanda yazdırmadım sorun olmadı. detaylı bilgiyi ebaydestek diye bir site var oradan alabilirsiniz . büyük kutulara ne kada düşük fiyat yazdırırsanız o kadar takılma ihtimali daha yüksek.
overcloud
05 Mart 2013, 21:51
enginar, can sağolasınız. Hasar resimdeki kadar arkadaşlar yüzde yüz hatalı çikarsam sigortada sonuç ne olur veya ne yapmamı önerirsiniz.
http://g1303.hizliresim.com/17/5/kru76.jpg
öncelikle geçmiş olsun.
ninja 250r'da sinyaller maalesef direk olarak grenaja bağlı olduğu için -arkadan destekleyen bir demir vs. olmadığından- devrilmelerde grenajlara hasar verebiliyor.
Neyse ki hasar fazla değil.
Z-moto'ya ya da Maslak'ta grenaj tamiriyle uğraşan boyacılara götürün motoru. (z-moto grenaj tamiri yaptırtıyor).
Bu tar kırık çıkık çizik boya işleriyle uğraşan yerler var ve yapıldıktan sonra fark anlaşılmıyor. Motor siyah olduğu için şanslısınız ton tutturma derdi siyah boyada fazla olmuyor, yeşil olsaydı işiniz daha zor olurdu.
unutmadan, ön sinyaller mutlaka ufak led sinyaller ile değiştirin ya da dandik çin malı sarı sinyaller ile. en azından ufak sinyaller grenaja hasar vermiyor çin malı sinyallerde direk parçalandığı için grenaja hasar vermiyor (çifti 20tl).
nasıl tamir edildiğini görmek isterseniz şöyle bir örnek gösterebilirim
http://www.scooturk.net/showthread.php?t=13480
ibopaşa
05 Mart 2013, 22:16
Geçmiş olsun ERCÜMENT..
fevzikeles
05 Mart 2013, 22:28
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=181092911370
arkadaşlar bu seti aldım yavaş yavaş motorun aksesuarı bitiyor .
ejlover
05 Mart 2013, 23:32
yurt dışından sipariş için 70 usd diyorsanız 70 euro buda aşağı yukarı 95 usd lere tekabül ediyor ben kopmle granaj seti aldım 85 usd yazdırdım ve hediye falanda yazdırmadım sorun olmadı. detaylı bilgiyi ebaydestek diye bir site var oradan alabilirsiniz . büyük kutulara ne kada düşük fiyat yazdırırsanız o kadar takılma ihtimali daha yüksek.
Biliyorum ama sinirda olunca fiyat bazen acip iskil durumu oluyor ;) Garanti olmasi icin dedim ve tavsiyem de budur ;)
Ercument
06 Mart 2013, 00:28
Geçmiş olsun ERCÜMENT..
Kulaklarını çınlattım kazadan sonra dostum. Takozları satış mesajına ilk dönen bendim ah ah:)
rio_mavi
06 Mart 2013, 02:23
Arkadaşlar CBR 250 ile Ninja 250 arasındaki farkları soranlar arkadalarımız var bana özelden.
Yeni motosiklet almak isteyenler için ortaya yazıyorum tecrübemi...Öncelikle hiç cbr 250 kullanmadım.
Titreme vs. nasıldır cbr de bilemem. Ama ışıklarda çok yan yana geldim cıbırla. Ara gaz veren cbr ler düşük beygirlerinden dolayı hep ninjanın arkadan plakasını okurlar. Yani performans olarak ninja liderdir.
Yakıt tüketimi olarak cbr ler biraz daha ekonomik olsada atla deve değil sonuçta ninjanın yakıt tüketimi yine de çok çok uygun olduğundan sizi yormaz.
Ninjada titreme vs. rahatsız edici bir durum yaşamazsınız.
Virajlarda ninja başarılıdır. Yormaz.
Cbr de tek hoşuma giden kadran kısmıdır. Analog kadran sevmiyorsanız cbr herzaman hoşunuza gider.
Amaaa şu da varki bir ninja ve bir cbr park halinde yan yana geldiğinde herzaman iyiki bir ninja 250 r 'ım var dersiniz. cbr 250 kullananlarda bence itiraf etmeselerde içten içe keşke diyorlardır.
Parça kalitesi olarak ninja tartışmasız liderdir.
Alıcaksınız bir ninja, birdaha hiç birşeyi dert etmeyeceksiniz. Daha da o mu bu mu demeyin arkadaşlar.Pişman olmazsınız.
Alper Kaya
06 Mart 2013, 02:41
ninja 250r ve cbr250r sürmüş be aynı ortamda yol yapmış biri olarak yüzde 30 dan fazla katılmıyorum :) bu sizin görüşünüz gerçekliği tartışırı zira ninja ile 6-6.5lt yakanlar var benim hyosung um bile 4.7lt den fazla yakamadı su zamana kadar aynı yolda :) bence yakıtı atla deve z-motoyu geçtim parça fiyatlarının fahişliğini geçtim ama yakıtının 250cc ye göre fazla oldugunu düşünüyorum bunun sebebinide yüksek devirde bg ve tork üretmesine bağlıyorum misal ben 5.vites 7000devirde 110 la giderken siz 5veya6.vites 7000 devirde kaçla gidiyosunuz ?
rio_mavi
06 Mart 2013, 06:20
iyi birşey almak istiyorum diyenler için ikisinin arasındaki farkları yazdım. Şunu iyi biliyorumki benimle aynı zamanda alınan bir cbr nin ön panelindeki parçalar zaman içinde renk atıp deformasyona uğrarken ninjada hala ilk günkü gibi gıcır gıcır. Ayrıca plastik aksamın parça kalitesine bakarsak, 2013 fuardaki cbr 600 ler de bile hala plastik aksamda teknoloji çin malı gibi...
@Alper ninjada hayat 7000 devirde başlar. 6.viteste ninjada 7000 devirde yanlış hatırlamıyorsam140lardasın.11000devire kadar da yolu var. Aldığın performansla yakıtı eş değer tutmamalısın.illede yakıt diyen 125liklere de binebilir.Onlar hepsinde de az yakıyor.Bence bu işte yakıt kriter değil. Çünkü tek silindir 25 beygir bir makinayla, iki silindir 33 beygirlik bir makinadan bahsediyoruz. Tabiki fark olacak. Ben ikisinin arasındaki farkları yazdım. isteyeen honda alır isteyen ninja. iş cebindeki paraya bakar.
herkese selam arkadaşlar
foruma uzun zamandır bakamadım cevap verilecek çok yazı var ama daha sonra ,gözüme çarpanlara cevap yazayım dedim.
@ çirkin kral
hayırlı olsun motorun.izmirdeki ustam dükkanı kapatmış :(.ama ihtiyacın olan bir konu olursa istanbul dan yardımcı olmaya çalışırım.
@ Alper Kaya;
ninja sadece rodaj döneminde o kadar fazla yakar.ben 7 litre gördüm 1000 km ye kadar.yağ ve filitre değişiminden sonra 3.4 litre/100 km dir.ben şu an r6 da 6 lt normal kullanım ,gazladım mı 9 litre görüyorum.senin mantıkla bir ninja 250r yamaha r6 dan fazla yakar olur.bu da saçma. benim hatırladığım ninja da 6.vites 7bin devir 100 km hız dır.
lastik konusunda
Dunlop iyi bir marka dır sadece sizin nasıl bir sürüş tarzınız var ona göre seçmek gerek.bence lastik te kişiye özeldir.fıtı fıtı gidenmisin, yoksa ninja yı öttürenmisin ona bakar.ben ninja ya michelin power pure 2ct lastik takmıştım,tercih meselesi.istanbul dışında yaşayan ve trafiğin daha az olduğu yerlerde bu tip lastiğede gerek yok.istanbul daki gibi her an kelle koltukta ve motosiklet kültüründen nasibini almamış sürücüler arasında yola cıkarsan lastiğinde en iyisine paraya kıyıp alman gerek.ne zaman önüne bir DANA çıkacak belli değil ki ,iyi bir frenaj yol tutuşu gerekli, daha yumuşak bir lastikten beklentin bu olur ancak.ama senin yaşadığın yerde trafik azdır,yoktur veya motorsiklet kullanan çok olan bir yerdeysen (güney iller gibi)gidipte cift hamur bir lastiğe benim gibi 950 tl vermene gerek yok.işin özeti bu.
kıyaslama;
halen crb ile kıyaslama görüyorum sanırım ikisininde 250 cc olmasını baz alıp yorumlar yapılıyor ama bir cbr 250 ile ninja 250r kıyaslanamaz ;)
soruyorum: fazladan o 1 piston ne olacak ...!
Aslan besleyen yemini düşünmez ;)
saygılar
fevzikeles
06 Mart 2013, 11:32
cbr250r aldım kullandım ve şimdi ninjam var neden sattın derseniz moilden benzin aldım 140 ı geçmez oldu yakıt arttı iyice ondan sattım muhtemelen kaçak benzin satıyorlardı enjektörü genişletti benzin ve ayarı bozuldu motorun.
kullanım olarak cbr daha rahat süspansiyon ybr ye yakın o derece özellikle artçı oldumu bir passat kadar sallanır çok rahat olur. onun dışında cbr ninjadan max %20 daha az yakar yani şöyle söyleyim cbrla 40 tl ye gittiğin yere ninja ile 50 tl ye gidersin. cbr ın arka bagaj daha kullanışlı(geniş) ama geriye kalan ne varsa aklınıza ne gelirse ninja üstün.
ninjayı şöyle bir yere park edince gelen kaçlık diye soruyor. görünüm 600lüğe çok beziyor. cbr250 nin arka tarafı çok kötü duruyor özellikle geriden takipde berbat bir görüntüsü var. ybr bile daha güzel gözüküyor öyle söyliyeyim.
bakımına gelince cbr hava filtresi her 2 bakımdan birinde değişir ve yağlı filtre kullanır hava tutup kullanamassın.ninja öyle değil geçen ben çıkardım resmen tursille yıkadım tertemiz oldu öğleye kadar kuruttum takdım kullanıyorum bir sorun yok. yağ konusunda cbr tam sentetik kullanamassın arıza yapabilir servis bana söyledi ben yinede koydum motordan acaib sesler gelmeye başladı hemen değiştirdim düzeldi. yağ olarak aşağı yukarı 1.5 lt yağ alıyorlar orada çok sorun yok. yağ filtresi değiştirmesi cbrda daha zor sağ granajı(alt sakalı) sökmek durumundasın.ninjada daha basit 17 yıldız anatarla hem yağ hem filtre değiştirebiliyorsun.
titreşim cbr daha fazla öyle zaman geliyorki ellerinizi salmak durumunda kalıyorsunuz uzun yolda tabi bu
depo konusunda cbrda benzin alırken kapak elinde kalıveriyor:d ninja daha kullanışlı. cbr ile 50 tl aldınmı depo dolar max şehiriçi 170 km gider oda çok usülünden kullanırsan. sert kullanımda 140 km bitirir. ikide bir benzin alırsın. ninjada çok alırsın 70 80 tl gibi alırsın 300 km gibi gider uzun yolda dahada gider tam ölçmedim. ikide bir benzin almak durumunda kalmassın. öyle yerler var cbr ile benzin almayı unutsan kesin yolda kalırsın 100 km hiç petrol yok sakat bir durum.
zaten moilden aldığım benzinde hep kırmızıya dayandı aydın kuşadasına gittim dönüşte gece yolda kalacam diye dağın başından bir petrolden benzin aldım o sebeple oldu.
aklıma gelenler bunlar daha sormak istediğiniz yerler olursa yardımcı olurum
seigen
06 Mart 2013, 12:18
CBR'ı sürdüğünüzden emin misiniz :)? 13 lt deposu var, motoru dipgaz sürseniz 4 lt/100 km yakıyor yani minimum menzili 325 km. Sakin kullanımda bu 3-3.5 arasıdır, o zaman da menzil 375-425 km olarak çıkar.
fevzikeles
06 Mart 2013, 12:48
6 ay kullandım öyle denildiği gibi değil kırmızıya 170 km düşüyordu depolarca kullandım bir iki depo falan değil sırf uzun yoldabile 250 kmde düşüyor yedeğe hemde ömüğüne kadar dolu vaziyette
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------
şöyle bişey var 100 110 km hızla 2 kişi ybr ile aynı hızlarda gidersen ybr nin yakıtına düşüyor. 130 140 km hızlarda gidersen ninjayla çok bi farkı yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------
bir arkadaş gerilerde malzeme kalitesinden bahsetmiş kawanın cbr ında öyle yabana atılacak bir kalitesi yok bir günde 1000km yol yatım hiç performas düşmesi veya tekleme ıvır zıvır bir sorun yaşamadım 2 kişi 150 km hıza çıktım azda inişliydi biraz zorluyor şimdi yiğidi öldür hakkını yeme ninja zorlamadan düzde 150 ye çıkıyor yatmadan sonuçta bir piston var fazladan.
seigen
06 Mart 2013, 13:01
Öznel karşılaştırmaları sevmiyorum, son 4000 km'dir bütün benzin alışlarımı kaydettim, üstteki yorumu ona göre yazmıştım. Gösterge kırmızıda derken yanıp sönen tek çizgiden bahsediyorsunuz galiba. CBR'ın bir kötü yanı o çizgiler yanıltıcı, yanıp sönen çizgiye düştüğünde en az 60 km gidebilecek benzin içinde var.
fevzikeles
06 Mart 2013, 18:08
belkide benim motorda bir sıkıntı vardır ben hiç 300 km yi göremedim depoda en fazla uzunda bile dediğiniz çizgi yanıp sönmeye başladığında 250 kmde tekrar yanıp sönmeye başladı. aldığım maximum tutar ise 45 tl oldu benzin 4300 civarıydı lt fiyatı
fevzikeles
07 Mart 2013, 00:11
arkadaşlar bi sorum olacak ninja kırmızı yandıktan sonra kaç km gidiyor bilen biri varmı
overcloud
07 Mart 2013, 00:50
ninja'nın deposu 17.5lt'dir. kırmızı yandığında 4lt benzin kalıyor diye hatırlıyorum.
benim ninja'da eldeedebildiğim en düşük tüketim 49km'rede 1.7LT'dir (şehir içi). bunun dışında 90 - 120km aralığında değişken hızlarda 3.6 - 3.8lt tüketimi defalarca şile otobanında gördüm. Ancak şunuda belirtmeliyim çok uzun süre 120+km hızlarda giderseniz tüketim 5.5lt'yi bulur. Kışın şehiriçi ortalama tüketimi 4.5lt civarındadır (otomatik jikle dhaa uzun süre çalıştığı için tüketimi arttırıyor).
Eskişehir motosiklet festivaline yaptığım gece yolculuğunda eskişehir girişinde benzin almak zorunda kalmıştım (gece boyunca 120+km hızlarda yol aldım), dönüş yolunda ise istanbul'a geldikten 2 gün sonra benzin almıştım 390km'relerde. (grup sürüşündeki hızımız ortalama 90 - 100km idi)
ninja ile ilgili her zaman söylediğim şey şudur; kullanmayan performansını bilemez - anlayamaz, 250cc'den fazlasını verir.
140km hızla giderken vitesi 6'dan 5'e atıp ivmelenme elde edebilirsiniz.
Bu yüzden cbr25 ile ninja'yı kıyaslamanın ninja'ya haksızlık olduğunu düşünüyorm. ninja'nın bu klasmanda rakibi gt250r'dır, o da vites kutusundan kaybediyor (5 vites). Son sürati ninja'dan daha düşük.
CBR250 çok iyi, kaliteli ve ekonomik motor ama benim gözümde giydirilmiş bir commuter :)
wolrath
07 Mart 2013, 01:52
kıyaslama;
halen crb ile kıyaslama görüyorum sanırım ikisininde 250 cc olmasını baz alıp yorumlar yapılıyor ama bir cbr 250 ile ninja 250r kıyaslanamaz ;)
soruyorum: fazladan o 1 piston ne olacak ...!
Aslan besleyen yemini düşünmez ;)
saygılar
-fazladan 1 pıston ıle kıyaslamanın bıtmesı... ıtalyanları ne yapacagız? pef... epic fail bi yorum olmuş :)
+++
. Şunu iyi biliyorumki benimle aynı zamanda alınan bir cbr nin ön panelindeki parçalar zaman içinde renk atıp deformasyona uğrarken ninjada hala ilk günkü gibi gıcır gıcır. Ayrıca plastik aksamın parça kalitesine bakarsak, 2013 fuardaki cbr 600 ler de bile hala plastik aksamda teknoloji çin malı gibi...
@Alper ninjada hayat 7000 devirde başlar. 6.viteste ninjada 7000 devirde yanlış hatırlamıyorsam140lardasın.11000devire kadar da yolu var.
-cbr plastık kalıtesının daha dusuk olması,cbr 600 lerın cın malı kalıtesınde olması,7000 devırde 140 11000 devırde 220??!!? ye kadar yolu olması,
"""Öncelikle hiç cbr 250 kullanmadım"""
...sonuçta ninjanın yakıt tüketimi yine de çok çok uygun olduğundan sizi yormaz.
Ninjada titreme vs. rahatsız edici bir durum yaşamazsınız.
Amaaa şu da varki bir ninja ve bir cbr park halinde yan yana geldiğinde herzaman iyiki bir ninja 250 r 'ım var dersiniz. cbr 250 kullananlarda bence itiraf etmeselerde içten içe keşke diyorlardır.
Parça kalitesi olarak ninja tartışmasız liderdir.
Alıcaksınız bir ninja, birdaha hiç birşeyi dert etmeyeceksiniz. Daha da o mu bu mu demeyin arkadaşlar.Pişman olmazsınız.
nınjanın yakıt tuketımının cok cok uygun olması,tıtresımın hıc rahatsız etmemesı,cbr la yan yana gelınce ıyı kı nınjam var demek,parca kalıtesının daha ıyı olması,nınja aldıktan sonra hıcbır seyı dert etmemek,pısman olmamak,
geriye kalan ne varsa aklınıza ne gelirse ninja üstün.
cbr250 nin arka tarafı çok kötü duruyor özellikle geriden takipde berbat bir görüntüsü var. ybr bile daha güzel gözüküyor öyle söyliyeyim.
bakımına gelince cbr hava filtresi her 2 bakımdan birinde değişir ve yağlı filtre kullanır hava tutup kullanamassın.ninja öyle değil geçen ben çıkardım resmen tursille yıkadım tertemiz oldu öğleye kadar kuruttum takdım kullanıyorum bir sorun yok. yağ konusunda cbr tam sentetik kullanamassın arıza yapabilir servis bana söyledi ben yinede koydum motordan acaib sesler gelmeye başladı hemen değiştirdim düzeldi.
sert kullanımda 140 km bitirir. ikide bir benzin alırsın.
öyle yerler var cbr ile benzin almayı unutsan kesin yolda kalırsın 100 km hiç petrol yok sakat bir durum.
zaten moilden aldığım benzinde hep kırmızıya dayandı aydın kuşadasına gittim dönüşte gece yolda kalacam diye dağın başından bir petrolden benzin aldım o sebeple oldu.
aklıma gelenler bunlar daha sormak istediğiniz yerler olursa yardımcı olurum
bagajdan baska her konuda nınjanın ustun olması,ybr nın cbr dan daha ıyı arka gorunume sahıp olması,servısın tavsıyesıne ragmen farklı yag koyup acaıp sesler geldı demek,cbr 250 ıle 140km de depo bıtırmek,benzın gostergesı olmayan motorla yolda kalmayan bı adamın benzın gostergesı olan bı motorla yolda kalması,yıne yanlıs benzın kullanımı,
onlarda aynı kafanı takma onlardada çok olsun 800 850 tl dir. daha önce bende cbr 250r var servis dışında parça yok bunda en azından dışarıdan temin edebiliyorsun
cbr ın grenaj fıyatlarının 2 hanelı oldugunu bılmeden 800lu rakamlar kullanmak,cbr 250nın zıbılle parcası varken servıs dısında parcasının olmadıgını savunmak,
of daha neleRR ,neleRR :)
bu kafa ıcın ne kullanıyorsunuz ? cıddı soruyorum :)
ama yok.bu kadar marka terörü yapmanıza rağmen,nınjadan sogutamazsınız beni.
CirkinKral
07 Mart 2013, 02:18
@ercüment dostum gecmiş olsun ilk ve son olması dileğiyle tekerin düz bassın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------
herkese selam arkadaşlar
foruma uzun zamandır bakamadım cevap verilecek çok yazı var ama daha sonra ,gözüme çarpanlara cevap yazayım dedim.
@ çirkin kral
hayırlı olsun motorun.izmirdeki ustam dükkanı kapatmış :(.ama ihtiyacın olan bir konu olursa istanbul dan yardımcı olmaya çalışırım.
@ Alper Kaya;
ninja sadece rodaj döneminde o kadar fazla yakar.ben 7 litre gördüm 1000 km ye kadar.yağ ve filitre değişiminden sonra 3.4 litre/100 km dir.ben şu an r6 da 6 lt normal kullanım ,gazladım mı 9 litre görüyorum.senin mantıkla bir ninja 250r yamaha r6 dan fazla yakar olur.bu da saçma. benim hatırladığım ninja da 6.vites 7bin devir 100 km hız dır.
lastik konusunda
Dunlop iyi bir marka dır sadece sizin nasıl bir sürüş tarzınız var ona göre seçmek gerek.bence lastik te kişiye özeldir.fıtı fıtı gidenmisin, yoksa ninja yı öttürenmisin ona bakar.ben ninja ya michelin power pure 2ct lastik takmıştım,tercih meselesi.istanbul dışında yaşayan ve trafiğin daha az olduğu yerlerde bu tip lastiğede gerek yok.istanbul daki gibi her an kelle koltukta ve motosiklet kültüründen nasibini almamış sürücüler arasında yola cıkarsan lastiğinde en iyisine paraya kıyıp alman gerek.ne zaman önüne bir DANA çıkacak belli değil ki ,iyi bir frenaj yol tutuşu gerekli, daha yumuşak bir lastikten beklentin bu olur ancak.ama senin yaşadığın yerde trafik azdır,yoktur veya motorsiklet kullanan çok olan bir yerdeysen (güney iller gibi)gidipte cift hamur bir lastiğe benim gibi 950 tl vermene gerek yok.işin özeti bu.
kıyaslama;
halen crb ile kıyaslama görüyorum sanırım ikisininde 250 cc olmasını baz alıp yorumlar yapılıyor ama bir cbr 250 ile ninja 250r kıyaslanamaz ;)
soruyorum: fazladan o 1 piston ne olacak ...!
Aslan besleyen yemini düşünmez ;)
saygılar
eyvallah üstadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
[QUOTE=ejlover;2952040]Çok teşekkürler ;) Ne demek her zaman :) Ninja'da bayrağı sizlere devrettik artık ;)
Kürşat yalnız Oktay Abi ile bizim motorlarda gelen modeller farklıydı ;) Q2'ler güzel D211'ler harika ama daha alt modellerden pek bi şey beklememek lazım ;)
yorumlarınız için tşk ederim şimdilik sadece lastiğin markasınıi biliyorum takılınca modelinide yazıcam :)
Alper Kaya
07 Mart 2013, 03:05
herkese selam arkadaşlar
foruma uzun zamandır bakamadım cevap verilecek çok yazı var ama daha sonra ,gözüme çarpanlara cevap yazayım dedim.
@ çirkin kral
hayırlı olsun motorun.izmirdeki ustam dükkanı kapatmış :(.ama ihtiyacın olan bir konu olursa istanbul dan yardımcı olmaya çalışırım.
@ Alper Kaya;
ninja sadece rodaj döneminde o kadar fazla yakar.ben 7 litre gördüm 1000 km ye kadar.yağ ve filitre değişiminden sonra 3.4 litre/100 km dir.ben şu an r6 da 6 lt normal kullanım ,gazladım mı 9 litre görüyorum.senin mantıkla bir ninja 250r yamaha r6 dan fazla yakar olur.bu da saçma. benim hatırladığım ninja da 6.vites 7bin devir 100 km hız dır.
lastik konusunda
Dunlop iyi bir marka dır sadece sizin nasıl bir sürüş tarzınız var ona göre seçmek gerek.bence lastik te kişiye özeldir.fıtı fıtı gidenmisin, yoksa ninja yı öttürenmisin ona bakar.ben ninja ya michelin power pure 2ct lastik takmıştım,tercih meselesi.istanbul dışında yaşayan ve trafiğin daha az olduğu yerlerde bu tip lastiğede gerek yok.istanbul daki gibi her an kelle koltukta ve motosiklet kültüründen nasibini almamış sürücüler arasında yola cıkarsan lastiğinde en iyisine paraya kıyıp alman gerek.ne zaman önüne bir DANA çıkacak belli değil ki ,iyi bir frenaj yol tutuşu gerekli, daha yumuşak bir lastikten beklentin bu olur ancak.ama senin yaşadığın yerde trafik azdır,yoktur veya motorsiklet kullanan çok olan bir yerdeysen (güney iller gibi)gidipte cift hamur bir lastiğe benim gibi 950 tl vermene gerek yok.işin özeti bu.
kıyaslama;
halen crb ile kıyaslama görüyorum sanırım ikisininde 250 cc olmasını baz alıp yorumlar yapılıyor ama bir cbr 250 ile ninja 250r kıyaslanamaz ;)
soruyorum: fazladan o 1 piston ne olacak ...!
Aslan besleyen yemini düşünmez ;)
saygılar
hocam 17.000km de 2011 ninja bizimle beraber basınca 6lt yi görüyor yani ben hyomu sattım bugun hiçbir 250cc motorum yok kötülemek için sölemiyorum olanı söliyorum ninja yüksek devir ceviriyor bu yüzden fazla yakıyor diğerlerinden ama ne kadar fazla gidiyor bu yaktığına karşı değermi asıl soru bu ?
iyi birşey almak istiyorum diyenler için ikisinin arasındaki farkları yazdım. Şunu iyi biliyorumki benimle aynı zamanda alınan bir cbr nin ön panelindeki parçalar zaman içinde renk atıp deformasyona uğrarken ninjada hala ilk günkü gibi gıcır gıcır. Ayrıca plastik aksamın parça kalitesine bakarsak, 2013 fuardaki cbr 600 ler de bile hala plastik aksamda teknoloji çin malı gibi...
@Alper ninjada hayat 7000 devirde başlar. 6.viteste ninjada 7000 devirde yanlış hatırlamıyorsam140lardasın.11000devire kadar da yolu var. Aldığın performansla yakıtı eş değer tutmamalısın.illede yakıt diyen 125liklere de binebilir.Onlar hepsinde de az yakıyor.Bence bu işte yakıt kriter değil. Çünkü tek silindir 25 beygir bir makinayla, iki silindir 33 beygirlik bir makinadan bahsediyoruz. Tabiki fark olacak. Ben ikisinin arasındaki farkları yazdım. isteyeen honda alır isteyen ninja. iş cebindeki paraya bakar.
AYRICA Murat bey 250cc de yakıt cok önemli bi kriter basınca 6lt yakıcaksam r6 alır basıp 7-8lt yakarım 250cc ye nie biniyoruz o zaman hyosungda 2 silinidr ama bi ninja kadar yakmıyor he kalitesine bişey diyemem ben objektif yaklaşmaya çalısıyorum hiçbir marka ile bağım olmadan birde 11000devire kadar gider dediniz ninjada redline 13 binden sonra başlıyor ayrıca 7000 devirde 140 yapıyorsa 13binde 200 ü görür maşallah sizdeki ninjada özel miş :D
wolrath
07 Mart 2013, 03:48
...birde 11000devire kadar gider dediniz ninjada redline 13 binden sonra başlıyor ayrıca 7000 devirde 140 yapıyorsa 13binde 200 ü görür maşallah sizdeki ninjada özel miş :D
sanzumanları logarıtmık olarak artmıyorsa 13000de 280 yapıyo :P
@ Alper Kaya
6 litre yakan ninja en son ne zaman hava filtresi değiştirmiş ve ya bakımları yapılmış onu bir sor,
burada konuşurken ahkam kesen arkadaşlar görüyorum da o ninjanın artan bir pistonu onların olsun diyorum.bir ninja ile ne kadar gazlarsan gazla bakımlı bir ninja bu kadar yakamaz... o ne ya ben R6 da bu kadar yakıt harcıyorum akıl var mantık var.Bulut arkadaşım da size bahsetmiş yıllarca ninja kullanan biri olarak.ben 3.4 litre dedim Bulut ta ona yakın değerler verdi sizlere ki Bulut benden daha fazla km ninja kullanan birisi.halen cbr ile hoyo ile bir çiş yarışı içindesiniz.eğri otur düz konuşun.yakıt vs beni ilgilendirmiyor parça fiyatları da ilgi alanımda değil.kapında bir ninja varsa kontak açıp istanbul dan Van a gidersin sorunsuz zahmetsiz.gaz kolu senin elinin altında ne kaaa ekmek o kaaa köfte hesabı.bir nijadan performans istiyorsan:VAR... bir ninjadan yakıt tasarrufu istiyorsan o da VAR.benim için bu kıyaslama şuna benzer.ELİMİN ALTINA BİR GÜÇ VAR,NE ZAMAN İSTERSEM KULLANABİLMEM İÇİN.kullanıp kullanmamak sana kalmış.sıkarsan yakar,kasarsan yakmaz.ama elinin altında daha fazlasının olduğunu bilmek,gerektiğinde kullanabileceğini bilmek insana , önce kendisine sonra motoruna güven verir.daha da bu tarz tartışmaya girmek istemiyorum.ayrıca Hoyo Cbr kullanan arkadaşlar bir ninja sürmeden burda ahkam kesmeyin.gidin binin motorunuza mutlu mesut olun.bir ninja sürmeden anlayabilmeniz mümkün değil o keyfi ve gücü.ben ninja ile tanişmam mat gri r6 beklerken aldım 5bin km sürdüm ama istanbul trafiğinde şimdi bile arıyorum o lezzeti.elimin altına bir ninja olsa bu iki araç arasından çıkar giderdim ama altımda R6 var gidon dönmüyor trafik durmuş bir gold wing gibi sap gibi kalıyorum bazen.benim sıralamam bineceklerin ;1.cbr 250 2. hoyo 250r ve 3. ninja 250r.1 de başlayarak sürmeye başla.3 e geldinse 600cc ye gec.
kısacası ;herkes olduğu yeri bilsin...
foruma ara verdik yeni yeni profesörler türemiş burada,bi durun da önce önünüze bakın kaç yıldır motor sürüyorsunuz.epic fail yorum yorum yaptım kime ne ! rio_mavi 7bin devir 140 demiş farketmeden, sende onla makara yap.çok bilseydin ninja da 6.vites 7bin devir 100 derdin,burada işi makaraya vurup senin mantıkla 280 demezdin.önce karşınızdakine saygı duyun sonra alay edin.hiç sevmediğim şeyler.ukala tavırlar.efendilik en güzelidir.ben rio_mavi yi bilirim bir hatası ile dalga geçilecek Adam değildir,sevgi saygı çerçevesinde herkes bildiini paylaşsın ama insanları rencide edecek boyuttaki davranışlara karşıyım.
bu kadar.
saygılar
seigen
07 Mart 2013, 05:34
Kendi motorunu değerlendirmeyi rakip motorları yermek olarak görenler foruma doluşmuş. Neyse ki yabancı kaynaklar çok daha objektif değerlendirmiş de onları okuyarak ihtiyaçlar ve öncelikler doğrultusunda bize uygun olan motoru seçebiliyoruz.
Şimdi foruma inansak ninja cbr'la aynı yakıyor, halbuki fuelly'deki sonuca göre 1 lt/100 km fazla yakıt tüketimi farkı var.
http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/ninja%20250r
http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/cbr250r
Yedek parça durumu cbr'la ninja aynı olduğundan bahsedilmiş. Halbuki servis fiyatları, yedek parça fiyatları ve temini arasında uçurum bir fark var.
http://forum.donanimhaber.com/m_70736493/tm.htm
Ninja çok güçlüymüş, binmeden anlayamayacağımız kadar hatta, cbr'a veya hyo'ya fark atıyormuş, halbuki güçte 2.3 hp veya 10% fark var. Bu da silindir farkından, aynı sebepten cbr 17% daha yüksek torka sahip. http://www.sportrider.com/bikes/146_1105_kawasaki_ninja_250r_honda_cbr250r_hyosung _gt250r_comparison_test/viewall.html
Neyse bunları yazıp aradan çıkayım siz atışmaya devam edin.
Alper Kaya
07 Mart 2013, 05:46
@ Alper Kaya
6 litre yakan ninja en son ne zaman hava filtresi değiştirmiş ve ya bakımları yapılmış onu bir sor,
burada konuşurken ahkam kesen arkadaşlar görüyorum da o ninjanın artan bir pistonu onların olsun diyorum.bir ninja ile ne kadar gazlarsan gazla bakımlı bir ninja bu kadar yakamaz... o ne ya ben R6 da bu kadar yakıt harcıyorum akıl var mantık var.Bulut arkadaşım da size bahsetmiş yıllarca ninja kullanan biri olarak.ben 3.4 litre dedim Bulut ta ona yakın değerler verdi sizlere ki Bulut benden daha fazla km ninja kullanan birisi.halen cbr ile hoyo ile bir çiş yarışı içindesiniz.eğri otur düz konuşun.yakıt vs beni ilgilendirmiyor parça fiyatları da ilgi alanımda değil.kapında bir ninja varsa kontak açıp istanbul dan Van a gidersin sorunsuz zahmetsiz.gaz kolu senin elinin altında ne kaaa ekmek o kaaa köfte hesabı.bir nijadan performans istiyorsan:VAR... bir ninjadan yakıt tasarrufu istiyorsan o da VAR.benim için bu kıyaslama şuna benzer.ELİMİN ALTINA BİR GÜÇ VAR,NE ZAMAN İSTERSEM KULLANABİLMEM İÇİN.kullanıp kullanmamak sana kalmış.sıkarsan yakar,kasarsan yakmaz.ama elinin altında daha fazlasının olduğunu bilmek,gerektiğinde kullanabileceğini bilmek insana , önce kendisine sonra motoruna güven verir.daha da bu tarz tartışmaya girmek istemiyorum.ayrıca Hoyo Cbr kullanan arkadaşlar bir ninja sürmeden burda ahkam kesmeyin.gidin binin motorunuza mutlu mesut olun.bir ninja sürmeden anlayabilmeniz mümkün değil o keyfi ve gücü.ben ninja ile tanişmam mat gri r6 beklerken aldım 5bin km sürdüm ama istanbul trafiğinde şimdi bile arıyorum o lezzeti.elimin altına bir ninja olsa bu iki araç arasından çıkar giderdim ama altımda R6 var gidon dönmüyor trafik durmuş bir gold wing gibi sap gibi kalıyorum bazen.benim sıralamam bineceklerin ;1.cbr 250 2. hoyo 250r ve 3. ninja 250r.1 de başlayarak sürmeye başla.3 e geldinse 600cc ye gec.
kısacası ;herkes olduğu yeri bilsin...
foruma ara verdik yeni yeni profesörler türemiş burada,bi durun da önce önünüze bakın kaç yıldır motor sürüyorsunuz.epic fail yorum yorum yaptım kime ne ! rio_mavi 7bin devir 140 demiş farketmeden, sende onla makara yap.çok bilseydin ninja da 6.vites 7bin devir 100 derdin,burada işi makaraya vurup senin mantıkla 280 demezdin.önce karşınızdakine saygı duyun sonra alay edin.hiç sevmediğim şeyler.ukala tavırlar.efendilik en güzelidir.ben rio_mavi yi bilirim bir hatası ile dalga geçilecek Adam değildir,sevgi saygı çerçevesinde herkes bildiini paylaşsın ama insanları rencide edecek boyuttaki davranışlara karşıyım.
bu kadar.
saygılar
Lafların çoğu bana gelmemiş ama bilip bilmeden sallıyan adam onun bunun sözüyle yorum yapan bi insan değilim ne diyosam kendim yaşamıp görmüşümdür çok şükür ninjada sürdüm hava filtreside yeni değişmişti yağıda bujiside servisinde yapılmıştı bu işlemlerde çünkü alet garanti kapsamındaydı ister hyo ister cbr250r alıyım istanbuldan vanada siirtede viyanayada giderim sorun çıkmaz lastik patlar en fazla ayrıca performans diyip duruyosunuzda okadar ninja 250 lerle gezdim tozdum o sızın abarttığınız performansı göremedim he pürüsüzsüz motor bloğunu gördüm sağlıklı çalıstığı her halinden belli motorun ama biri 150 yaparken öbürü aynı sürede 100km geçemiyor gibi sölediniz Sözlerinizde rencide edici aşalayıcı hor görücü küçümseyici ve karşı tarafa söz hakkı tanıyan yerler var böle davranışlara karşıyım demişsiniz ama maşşallah saydırmışsınız iyiki çok yakıyor dedik yanınızda olsak üstümüze atlıycaksınız bölede fanatikliğe bende karşıyım bi alet neyse o nie öviyim arkadaş gereksiz yiğidin hakkı neyse o 10 gün önce barkın beyin testine katıldım ordaki ninjalı arkadaşta 6-6.5litrelerden söz edip şikayetçiydi hyosung tan daha titreşimsiz olabilir ama 10km de hızlı gidiyor die 1-1.5lt fazla yakıyorsa ve bende bunu eleştirdim die bu kadar laf yediysem kusura bakmayın yaşasın ninja 250r yaşasın kawasaki Kahrolsun diğer modeller
Kendi motorunu değerlendirmeyi rakip motorları yermek olarak görenler foruma doluşmuş. Neyse ki yabancı kaynaklar çok daha objektif değerlendirmiş de onları okuyarak ihtiyaçlar ve öncelikler doğrultusunda bize uygun olan motoru seçebiliyoruz.
Şimdi foruma inansak ninja cbr'la aynı yakıyor, halbuki fuelly'deki sonuca göre 1 lt/100 km fazla yakıt tüketimi farkı var.
http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/ninja%20250r
http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/cbr250r
Yedek parça durumu cbr'la ninja aynı olduğundan bahsedilmiş. Halbuki servis fiyatları, yedek parça fiyatları ve temini arasında uçurum bir fark var.
http://forum.donanimhaber.com/m_70736493/tm.htm
Ninja çok güçlüymüş, binmeden anlayamayacağımız kadar hatta, cbr'a veya hyo'ya fark atıyormuş, halbuki güçte 2.3 hp veya 10% fark var. Bu da silindir farkından, aynı sebepten cbr 17% daha yüksek torka sahip. http://www.sportrider.com/bikes/146_1105_kawasaki_ninja_250r_honda_cbr250r_hyosung _gt250r_comparison_test/viewall.html
Neyse bunları yazıp aradan çıkayım siz atışmaya devam edin. Hocam aman naptın sen ninja 250r sürdünmü ki alet r6 gibi maşşalah cok iyi ayrıca 250cc de yakıtın ne önemi var yakıt düşünsek 125cc alırdık dimi yani parça fiyatlarına hiç deyinmiyorum hepimiz godomanlarız para bizde mok gibi benim için 1000tl bi grenaj için ciklet parası CCMAN abimiz ne diyosa doğrudur o nun sözleri kanun bilgileri tartışılmaz doğru onu allah bize örnek olsun die yaratmış saygılar :D
fevzikeles
07 Mart 2013, 11:06
ben lafa değil icraata bakarım cbr parçasını google yazıp aradığımda çıkan bir parça görmüyorum .hani acemide değilim 2004 yılından beri sabah 8 gece 24:00 a kadar bilgisayar başındayım bulamıyor falan deseniz. haa servisde ucuz parça diyorlar servise passatım var onu bile götürmedim götürmemde.ha gidersiniz 2 3 ay beklersiniz getirtir servis bişey diyemem. belki alanya honda bayisi böyle çalışıyodur onuda bilemem. garantiymiş yesinler onların garantisini görüyoz arıza durumlarında. yurt dışında istediğim parçayı 10da bir fiyatına getirip kullanıyorum sorun yok varsın servisde pahalı olsun servise gidenler düşünsün. ninjanın granajları servise sorduğumda 1190 tl yan granaja dediler arkadaş internette 800 tlye var dedim internetten al ozaman ordan hallersin dediler. dalga geçer gibi. geçenlerde servisin önünden geçerken usta gördü çağırdı naptın internetten hallettim abi dedim yüzü kızardı bozardı. araştırdınmı daha neler var.
140km benzin bitmesi konusunda ben fabrika verilerine değil gittiğim yola bakarım motor çok yakar veya km bozuktur bilemem 6 ay kullanımda en az 20 depo kullandım ve bu 6 ayın her 2 haftada bir uzun yola çıktık 10 12 motor günlük 500 km yol yaptık yarıştığımızda oldu 100 100 km gittiğimizde uzun yolda 250 km üzerine hiç çıkamadım bir depo benzin ile. kafadan gider demiyorum bakın gitti diyorum bizzat yaşayıp gördüğüm bir olay. kalite olayına gelince herkesin gözlemlediği olay farklıdır ben bir yerine bakarım bir başkası başka biyerine bakar . herkes motor hakkında gözlemlerini söyler okuyan vatandaşlar ona göre alır . ben desem ki cbr250 ninjadan çok çok iyidir herkes kötü yazarken okuyan vatandandaş banamı inanacak. hem ninjada öyle cbr ın yanından ucup gittiği falanda yok . 0-100 km de kafa kafaya giderler . ninjanın 33 hpsi bence yalan . her iki motoru kullanmış biri olarak. motorumda daha 4000 kmde eski falanda değil. cbrda 4600 de aldım 12700 kmde sattım.
cbr'ın zibille parçasını ben antalya bölgesinde neden bulamadım onuda hala çözemedim oda ayrı bir muallakta kaldı.
görüntü konusunda ybr nin arka tarafının daha güzel göründüğü konusunda hala aynı fikirdeyim .
gelelim son hızlarına cbr lada yolda giden araçlar benden tarafa doğru giderse , rüzgar arkamdanda eserse :mrgreen: gördüğüm en son km 164. normaldede 155km. ninja ilede 170 i gördüm. biri çıksın desinki youtubeda 188 yapıyor valla benim motor yapmıyor arkadaş. açılmadımı noldu bu motorda belki arzalıdır ? onada bişey diyemem. haa devrine falanda bakmam kesiciye girdimi değiştiririm vitesi. devrinden banane kendi halinde çalışsın işine.
o ninja 6 lt yakar okudum az önce motorum 2011 enjeksiyonlu ne yakacak tasısı olmadan sert kullanımda en son gördüğüm rakam 270 krş. benzinin lt fiyatıda 4900 civarı. lt olarak kaç yakar bilmem cebimden çıkan paraya bakarım. 2011 öncesi karbüratörlü bildiğim kadarıyle belki biraz daha fazla yakıyor olabilir. sıradan bir motor kullanıcısı olarak 1992 yılından beri motor kullanırım. bildiklerim öğrendiklerim tecrübem bu kadar. yaşımda 34.
yarışmacı arkdaşlara başırılar dilerim :flower:
KeaSH-07
07 Mart 2013, 11:35
yine Cbr-Ninja kapışması var.
bence bu kapışmalar biraz gereksiz.2 motorda farklı isteklere cevap veriyor biraz.
şöyle anlatayım bunlar benim görüşlerim sizce farklı ise saygı duyarım.
-benim motorum 600lukleri andırsın havalı olsun,parkedince abi bu kaçlık diye sorsunlar gibi bi isteğin varsa tabiki ninja
-benim motorum az yaksın.parçası servislerde bulunsun fiyatı makul olsun.internette falan bulupta getirmeyle uğraşmamayım.tipi çok önemli değil aliminyum renkli jantada binerim ama dijital göstergelerim var benim dersen senin tercihin Cbr olmalı.
dediğim gibi motor alırken beklentilerinize göre seçim yapılmalı.
Ninja:
+kasası büyük sayılır.insanlar genelde park edince sorular sorar
+görüntüsü güzel ve kaslıdır.super sport ruhunu çok olmasada hissettiren bi makinedir
+çift silindir egzoz falan takarsan biraz daha iyiyi ses verir.
+performansı güzeldir.
+titreme olmaz parçaları kalitelidir.
-yakıtı emsallerine göre çoktur.
-yedek parçası servislerde uçuk fiyatlardadır
-Z Moto büyük sıkıntıdır.
-Anolog gösterge harbi iğrenç
-kafa daha güzel olabilirdi.300luktekine az benzese ne kadar harika olur.
Cbr
+Emsallerine göre az yakar
+göstergesini dijitaldir
+yedek parca fiyatları servislerinde uygun sayılabilecek düzeydedir.
+Türkiyenin her yerinde servisi bulunur
+kalitesi iyidir sonuçta Honda hayat onda
-jantları gerçekten iğrenctir
-tek silindir egzoz falan taksan super suport ruhunun yanından bile gezmez
-giydirme bi cıplak motoru andırır görüntü olarak pek super suportla alakası yoktur
-sanki sadece ekonomi için tasarlanmış gibi bi makinedir.görseli zayıftır
-kasa ufaktır çok anlamayan kişiler bile motorun 250 cc civarı bi tahmin yapar
bunlar benim görüşlerim.sadece dışardan izlenimlerimi aktardım.teknik bişey söylemedim.çünkü o kadar gerekli bilgim yok
rebelrider
07 Mart 2013, 14:05
Uzun arardan sonra tekrar merhaba arkadaslar sezon sonumotorumi satmistim iki gun once 2012 model 715 km de bi nonja aldim ve aranizdayim tekrar ve eklemek istiyorum o kadar ninja kullanmisligim varken tekarar gidip ninja aldigima gore ki ben ninjasini satip cbr alana hic denk gelmedim ninjasini satip cbr alan amxa oglunuzu da tanimam ornel vermenize gerek yok herkese iyi surusler hava guzelken bir alanya tuneller yapip geleyim su formdaki muhabbetlerin ustune
overcloud
07 Mart 2013, 14:54
Kendi motorunu değerlendirmeyi rakip motorları yermek olarak görenler foruma doluşmuş. Neyse ki yabancı kaynaklar çok daha objektif değerlendirmiş de onları okuyarak ihtiyaçlar ve öncelikler doğrultusunda bize uygun olan motoru seçebiliyoruz.
Şimdi foruma inansak ninja cbr'la aynı yakıyor, halbuki fuelly'deki sonuca göre 1 lt/100 km fazla yakıt tüketimi farkı var.
http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/ninja%20250r
http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/cbr250r
Yedek parça durumu cbr'la ninja aynı olduğundan bahsedilmiş. Halbuki servis fiyatları, yedek parça fiyatları ve temini arasında uçurum bir fark var.
http://forum.donanimhaber.com/m_70736493/tm.htm
Ninja çok güçlüymüş, binmeden anlayamayacağımız kadar hatta, cbr'a veya hyo'ya fark atıyormuş, halbuki güçte 2.3 hp veya 10% fark var. Bu da silindir farkından, aynı sebepten cbr 17% daha yüksek torka sahip. http://www.sportrider.com/bikes/146_1105_kawasaki_ninja_250r_honda_cbr250r_hyosung _gt250r_comparison_test/viewall.html
Neyse bunları yazıp aradan çıkayım siz atışmaya devam edin.
Ninja'nın hyo'dan daha hızlı olduğu gerçeğini kendi aramızda otobanda tst ederek yapmıştık. 2 hyo ve 2 ninja toplam dört motor. testten sonra yaptığımı konuşmada da hyo ile ninja'nın hızlanmaları neredeyse aynı ama ninja 6 vitesli olduu için son sürati daha yüksek.
25bin km're ninja kullanan biri olarak verdiğim tüketim değerleri yukarıda, tekrar etmeme gerek yok diye düşünüyorum. Ayrıca 17bin km'dir XL650transalp kullanan biri olarak şunu da belirteyim, ninja 250 ile transalp'in son süratleri aynı. Demek istediğim mesele güç olunca hangisinin son sürati daha yüksek olmasından çok hangisinin son süratine daha çabuk ulaşabildiği önemlidir çünki elinizin altındaki güce ne zaman ihtiyaç duyacağınızı bilemezsiniz.
Tork meselesine gelince, evet cbr daha torklu ama ninja son süratina 17 - 19 saniye gibi rekor bir sürede ulaşabilirken (ortalama bir otomobilin 0 - 100km hızlanması 10 - 12sn'dir) cbr'ın ayna hıza çıkması bundan çok daha fazla.
sonuç olarak kağıt üzerindeki güç değerleri cbr'a pratikte bir fayda sağlamıyor. sağladığı fayda şu olabilir, ninja sürekli viteslerle oynamayı gerektirir sürüş esnasında, cbr'da durum farklı olabilir tek piston ve tork'un yarattığı fayda ile.
burada paylaşmak isterdim önceki sayfalarda defalarca paylaşıldı, cbr250 ile ninja 250'nin drag yarışı vardı pistte.
herneyse uzun lafın kısası kullanıcı tercihidir ama 250cc'den daha fazlasını isteyen ninja alır.
---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 12:33 ----------
ben lafa değil icraata bakarım cbr parçasını google yazıp aradığımda çıkan bir parça görmüyorum .hani acemide değilim 2004 yılından beri sabah 8 gece 24:00 a kadar bilgisayar başındayım bulamıyor falan deseniz. haa servisde ucuz parça diyorlar servise passatım var onu bile götürmedim götürmemde.ha gidersiniz 2 3 ay beklersiniz getirtir servis bişey diyemem. belki alanya honda bayisi böyle çalışıyodur onuda bilemem. garantiymiş yesinler onların garantisini görüyoz arıza durumlarında. yurt dışında istediğim parçayı 10da bir fiyatına getirip kullanıyorum sorun yok varsın servisde pahalı olsun servise gidenler düşünsün. ninjanın granajları servise sorduğumda 1190 tl yan granaja dediler arkadaş internette 800 tlye var dedim internetten al ozaman ordan hallersin dediler. dalga geçer gibi. geçenlerde servisin önünden geçerken usta gördü çağırdı naptın internetten hallettim abi dedim yüzü kızardı bozardı. araştırdınmı daha neler var.
140km benzin bitmesi konusunda ben fabrika verilerine değil gittiğim yola bakarım motor çok yakar veya km bozuktur bilemem 6 ay kullanımda en az 20 depo kullandım ve bu 6 ayın her 2 haftada bir uzun yola çıktık 10 12 motor günlük 500 km yol yaptık yarıştığımızda oldu 100 100 km gittiğimizde uzun yolda 250 km üzerine hiç çıkamadım bir depo benzin ile. kafadan gider demiyorum bakın gitti diyorum bizzat yaşayıp gördüğüm bir olay. kalite olayına gelince herkesin gözlemlediği olay farklıdır ben bir yerine bakarım bir başkası başka biyerine bakar . herkes motor hakkında gözlemlerini söyler okuyan vatandaşlar ona göre alır . ben desem ki cbr250 ninjadan çok çok iyidir herkes kötü yazarken okuyan vatandandaş banamı inanacak. hem ninjada öyle cbr ın yanından ucup gittiği falanda yok . 0-100 km de kafa kafaya giderler . ninjanın 33 hpsi bence yalan . her iki motoru kullanmış biri olarak. motorumda daha 4000 kmde eski falanda değil. cbrda 4600 de aldım 12700 kmde sattım.
cbr'ın zibille parçasını ben antalya bölgesinde neden bulamadım onuda hala çözemedim oda ayrı bir muallakta kaldı.
görüntü konusunda ybr nin arka tarafının daha güzel göründüğü konusunda hala aynı fikirdeyim .
gelelim son hızlarına cbr lada yolda giden araçlar benden tarafa doğru giderse , rüzgar arkamdanda eserse :mrgreen: gördüğüm en son km 164. normaldede 155km. ninja ilede 170 i gördüm. biri çıksın desinki youtubeda 188 yapıyor valla benim motor yapmıyor arkadaş. açılmadımı noldu bu motorda belki arzalıdır ? onada bişey diyemem. haa devrine falanda bakmam kesiciye girdimi değiştiririm vitesi. devrinden banane kendi halinde çalışsın işine.
o ninja 6 lt yakar okudum az önce motorum 2011 enjeksiyonlu ne yakacak tasısı olmadan sert kullanımda en son gördüğüm rakam 270 krş. benzinin lt fiyatıda 4900 civarı. lt olarak kaç yakar bilmem cebimden çıkan paraya bakarım. 2011 öncesi karbüratörlü bildiğim kadarıyle belki biraz daha fazla yakıyor olabilir. sıradan bir motor kullanıcısı olarak 1992 yılından beri motor kullanırım. bildiklerim öğrendiklerim tecrübem bu kadar. yaşımda 34.
yarışmacı arkdaşlara başırılar dilerim :flower:
Hocam bari siz demeyin ninja'nın 33hp'si yalan diye, bu motor 1992'de ilk kez üretildiğinde 40hp güç üretiyordu.
Şu videodaki hızlanma süresine bir bakın, standard halde başka hangi 250cc motor bu şekilde hızlanabiliyor?
http://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZU
ninja'yı ne kadar süre kullandınız bilmiyorum ama kendi yaptıım gözlemlere dayanarak şunu söyleyebilirim, bir motorun gerçek performansı km'si yükseldikçe ortaya çıkyor. Özellikle 20bin km'den sonra ninja'da çok tatlı bir motor sesi ortaya çıkıyor.
Şahsen benim sattığım ninja ile gördüğüm en yüksek hız 185km'dir ama bu hıza ilk denememizde çıkmadık tabiki. Elde ettiğimiz bu hıza yaklaşık 45dk'lık yüksek tempolu bir otoban sürüşü sonrası çıkabildik (2 ninja).
Motorun ne kadar ısıtıldığı ve hava sıcaklığı büyük bir etkendir.
Ayrıca şehir içi sürüşlerde her motor sağırlaşır, bir motorun performansını en iyi tempolu uzun yol sürüşlerinde gözlemleyebilirsiniz (100 - 150km değil 300km+ sürüşlerden bahsediyorum).
üç aşağı beş yukarı hatırladığım kadarıyla ninja'nın hızları şu şekildeydi:
1. vites: 45 - 50km
2. vites: 85km.
3. vites 110 - 120km.
4. vites 140km.
5. vites 160km. (nedense bu değere hiç kimse inanmaz)
6. vites 180km+
Tabi göstergenin yalancısıyım :)
Bu arada 6LT tüketimi gören vatandaşı alnından öpmek isterim, üçlü çanta seti ile defalarca seyahat ettim, 160km hızlara çıktım (o yelken gibi yan çantalara rağmen) ama hiçbir zaman tüketim 6lt'yi bulmadı.
Bence bu değerlere ulaşan insanlar 600cc'lik motorlarla yarış edecem diye sürekli redline'da motorun anasını ağlatan sürücüler olabilir.
fevzikeles
07 Mart 2013, 18:06
200 300 km gibi gittikden sonra basmadım hep rolanti düştü motor ısındı en fazla gitttiysem 10 km sonra bastım aklımda bulunsun uzun çıkınca bide öyle denerim.
videodaki hızlanma iyiymiş maşallah 1000rr sanki :sunny:
Shrieker
07 Mart 2013, 18:24
2011 öncesi karbüratörlü bildiğim kadarıyle belki biraz daha fazla yakıyor olabilir.
Yahu Avrupa'ya (ve dolaysıyla Türkiye'ye) 2008'den beri gelen ninja 250'lerin hepsi enjeksyonlu değil mi :silent::silent::silent:
Benim bildiğim sadece ABD modeli karbüratörlüydü...
fevzikeles
07 Mart 2013, 21:42
nerde okuduğumu hatırlayamadım ama biyerde öyle bişey okumuştum 2011 öncesinin karbüratörlü olduğu yazıyordu. yanlış hatırlıyor olabilirim diyecem ama motoru alırkende özellikle 2011 aldım o yazıya bakarak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------
Ninja'nın hyo'dan daha hızlı olduğu gerçeğini kendi aramızda otobanda tst ederek yapmıştık. 2 hyo ve 2 ninja toplam dört motor. testten sonra yaptığımı konuşmada da hyo ile ninja'nın hızlanmaları neredeyse aynı ama ninja 6 vitesli olduu için son sürati daha yüksek.
25bin km're ninja kullanan biri olarak verdiğim tüketim değerleri yukarıda, tekrar etmeme gerek yok diye düşünüyorum. Ayrıca 17bin km'dir XL650transalp kullanan biri olarak şunu da belirteyim, ninja 250 ile transalp'in son süratleri aynı. Demek istediğim mesele güç olunca hangisinin son sürati daha yüksek olmasından çok hangisinin son süratine daha çabuk ulaşabildiği önemlidir çünki elinizin altındaki güce ne zaman ihtiyaç duyacağınızı bilemezsiniz.
Tork meselesine gelince, evet cbr daha torklu ama ninja son süratina 17 - 19 saniye gibi rekor bir sürede ulaşabilirken (ortalama bir otomobilin 0 - 100km hızlanması 10 - 12sn'dir) cbr'ın ayna hıza çıkması bundan çok daha fazla.
sonuç olarak kağıt üzerindeki güç değerleri cbr'a pratikte bir fayda sağlamıyor. sağladığı fayda şu olabilir, ninja sürekli viteslerle oynamayı gerektirir sürüş esnasında, cbr'da durum farklı olabilir tek piston ve tork'un yarattığı fayda ile.
burada paylaşmak isterdim önceki sayfalarda defalarca paylaşıldı, cbr250 ile ninja 250'nin drag yarışı vardı pistte.
herneyse uzun lafın kısası kullanıcı tercihidir ama 250cc'den daha fazlasını isteyen ninja alır.
---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 12:33 ----------
Hocam bari siz demeyin ninja'nın 33hp'si yalan diye, bu motor 1992'de ilk kez üretildiğinde 40hp güç üretiyordu.
Şu videodaki hızlanma süresine bir bakın, standard halde başka hangi 250cc motor bu şekilde hızlanabiliyor?
http://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZU
ninja'yı ne kadar süre kullandınız bilmiyorum ama kendi yaptıım gözlemlere dayanarak şunu söyleyebilirim, bir motorun gerçek performansı km'si yükseldikçe ortaya çıkyor. Özellikle 20bin km'den sonra ninja'da çok tatlı bir motor sesi ortaya çıkıyor.
Şahsen benim sattığım ninja ile gördüğüm en yüksek hız 185km'dir ama bu hıza ilk denememizde çıkmadık tabiki. Elde ettiğimiz bu hıza yaklaşık 45dk'lık yüksek tempolu bir otoban sürüşü sonrası çıkabildik (2 ninja).
Motorun ne kadar ısıtıldığı ve hava sıcaklığı büyük bir etkendir.
Ayrıca şehir içi sürüşlerde her motor sağırlaşır, bir motorun performansını en iyi tempolu uzun yol sürüşlerinde gözlemleyebilirsiniz (100 - 150km değil 300km+ sürüşlerden bahsediyorum).
üç aşağı beş yukarı hatırladığım kadarıyla ninja'nın hızları şu şekildeydi:
1. vites: 45 - 50km
2. vites: 85km.
3. vites 110 - 120km.
4. vites 140km.
5. vites 160km. (nedense bu değere hiç kimse inanmaz)
6. vites 180km+
Tabi göstergenin yalancısıyım :)
Bu arada 6LT tüketimi gören vatandaşı alnından öpmek isterim, üçlü çanta seti ile defalarca seyahat ettim, 160km hızlara çıktım (o yelken gibi yan çantalara rağmen) ama hiçbir zaman tüketim 6lt'yi bulmadı.
Bence bu değerlere ulaşan insanlar 600cc'lik motorlarla yarış edecem diye sürekli redline'da motorun anasını ağlatan sürücüler olabilir.
abi ben 2 saattir youtube dan ninja videoları izliyorum verdiğin linkteki hızlanma iyi ama ya iniş aşağı yada o motor turbolu öyle hızlanan başkada yok zaten kendinde gir bak izle 16 saniyede 160 yapıyor . adam satsada alsak o motoru
enginar
07 Mart 2013, 22:52
Ninja Cbr çekişmesi çok alevlenmiş!
Yaklaşık bir yıldır kullanıyorum ve yakıt sarfiyatının hiç 6 lt'ye çıktığını görmedim. Motoru 8000 devirin altında kullanmıyorum sehiriçi de dahil buna yaklaşık 300 km'de bir benzin istasyonuna uğruyorum ve 11-12 lt koyduğumda depo doluyor.
overcloud
07 Mart 2013, 23:22
Yahu Avrupa'ya (ve dolaysıyla Türkiye'ye) 2008'den beri gelen ninja 250'lerin hepsi enjeksyonlu değil mi :silent::silent::silent:
Benim bildiğim sadece ABD modeli karbüratörlüydü...
Amerika kıtası'nda ki modeller karburatorlu, avrupa, asya enjeksiyonlu. Avusturalya'yı bilmiyorum :)
---------- Post added at 21:22 ---------- Previous post was at 21:06 ----------
nerde okuduğumu hatırlayamadım ama biyerde öyle bişey okumuştum 2011 öncesinin karbüratörlü olduğu yazıyordu. yanlış hatırlıyor olabilirim diyecem ama motoru alırkende özellikle 2011 aldım o yazıya bakarak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------
abi ben 2 saattir youtube dan ninja videoları izliyorum verdiğin linkteki hızlanma iyi ama ya iniş aşağı yada o motor turbolu öyle hızlanan başkada yok zaten kendinde gir bak izle 16 saniyede 160 yapıyor . adam satsada alsak o motoru
Valla allem ettim, kallem ettim buldum videoyu youtube'da
vitesleri sayarak izleyin cbr 6'ncı vitese atamadan ninja pisti bitiriyor :) özellikle 100km'den sonra aynı seriliği koruyabiliyor.
http://www.youtube.com/watch?v=8rS49invQDI
Bir de şunu izleyin; http://www.youtube.com/watch?v=QOrZiVkIC20 :cat:
Bu arada yukarıda koyduğum 0 - 170km videosundaki ninja stock (açıklamaya göre)
wolrath
07 Mart 2013, 23:51
1. <3 yorum yapıp tepkı alınca profesorumuz bozulmuş. tek pıston nolcakmıs? sadece gulemedım maalesef, o denlı garıp bır yoruma.ıtalyan benzetmesı agır gelmıs.ozur dılerım...bı 5 sene daha motora bınıp, sıze daha guzel bı,,,,cevap verırım :cat:
2. nınja surduk ama sızın cbr kullandıgınız kadar. +bazı seyler ıcın kmlerce o motoru kullanmaya da gerek yok dıye dusunuyorum. arasında 7bg fark olan 2 motor arasında nasıl bır ucurum beklıyorsanız artık.(agırlık-sanzuman oranları-tork vs hıc gırmıyorum bazılarınızın kafası karısabılır dıye...)
3. nınjayı oyle bı anlatmısınız kı goren de bı halt sanacak gercekten. 250cc baslangıc motoru en nıhayetınde. dıpgaz dahi yapsan sapıtamayan bı motor. he uzun sure de kullanabılırsın 180+ surat ıstemıyorsan. yok bı kullanmanız lazım,yok hıssetmenız lazım. nınja 300 kullanmadınız heralde, zira ucak gelır sıze :)
4. cbr - nınja catısması felan var yazmıs herkes.oyle bı sey hıc olmadı maalesef.durup dururken hıc bı allahın kulu cbrcısı,honda boyle ama nınja boyle yazmadı. sızın en bela bı tane ergen acun var nınja delısı arada bır o bızım oralara yazar. sacmalar uzaklasır. bır de burdakı zamanla nınjasından soguyan (otomarsan kadrandan mı ,parca fıyatlarından mı,yakıttan bıkan mı hangısını yazsam bılemedım...) ya da olmayan nınja pıyasasını canlandırmaya calısan vatandaslar, cbr'a .ok atarak klavye masturbasyonu yapar ve motorunu yucelterek kendını rahatlatır. en bılge-saygılı takılan adaMlar bıle , 1 pıston daha var, o ne olacak yazabılır. sevıye fenalarda... sonra saygı duyun bıze.garıp gercekten.saygı duyuyorum,ama fantazı dunyanıza.
5. su 130lastıklı nınjayı gorunce 600cc sananlar, cbrın 140ı gorunce 1000cc lık sanarlar heralde. allah onları gt250R gormekten korusun. sapıtabılırler deposunu farkedınce. hey allahım ya.
6. motorunuzla mesut olun denmıs.evet herkes mesut.sorun cıkanlar bıle.zıra,"HONDA".cumle kurmaya bıle gerek yok Turkıyedekı durum hakkında.2011-12-13 satıs rakamları aglaya aglaya bunu da kanıtlıyoRR.allah sızı de MESUT gormeyı nasıp etsın bıze.zıra SIKILDIK artık cbr - honda'ya bok atılmasından. bı sorununuz varsa servıse gıdın. pahalı dıyorsanız sanayıye...cozumunuz bız de ya da hyosung'da degıl...
ccman sımdı sıze saygım duydum, sonra alay ettım.oldu sanırım...sızın dedıgınız gıbı...
ccman : "önce karşınızdakine saygı duyun sonra alay edin"
+++koyulan absurt hızlanan nınja vıdeosunda """ESSEK""" kadar :
"its a little dowhill."
yazıyor.
---bılgelere.profesorlere---
saygılar.sevgıler.
barış,30
Yine konu Ninja vs CBR 250'ye gelmiş :)
Neden illa ki birini birinden üstün görmemiz gerekir ki?
İkisi de şahane başlangıç motorları, ikisinin de 0-100 performansı çok yakın, elbette ikisinin de birbirine göre avantajları var ama;
Kawasaki Ninja 250R alan adama, "parçası pahalı, yakıtı çok vs bu motor alınmaz" demek ve Honda CBR 250R alan adama "beygiri düşük, son hızı daha düşük, silindiri tek" demek birbirinden saçma şeyler...
İkisi de dünya devi markaların güzel başlangıç modelleri...
Bundan ötesi ilkokulda yaptığımız "benim babam, senin babanı döver" tartışmasından öteye gidemez...
chemical
08 Mart 2013, 00:23
Ahaha çok komik yorumlar var ya cidden öldüm gülmekten:queen: adam tursille hava filtresini yıkamış o adamdan motor hakkında bilgi alıcaz resmen komedi. Bir de aslan besleyen yemini düşünmez diyenler var niye düşünmeyim arkadaşım 5tl litresi benzinin düşünmesek 1000rr ın yanına cbr250 almayız. 250cc ile ne aslanı oluyo onuda anlamadım ben gitsin gitsin 180 gitsin 190 gitsin hadii eee güvenlimi,dururmu 250cc de bu hızların peşinde olmayın ninjanın çift silindir eyvallah ta 0-100de o çift silindir nerede ne işe yarıyor yakıttan başka? Çoğu insan zaten ekonomik olduğu için 250cc alıyor amaç bu birde cbr commuter ninja race miş ya 250cc de ne race i ya Allah aşkına sanki cbr hyo gazı açınca ufak ufak hızlanıyo ninja uçuyor :queen: ya aralarında +7bg fark var birde bunun tekere iletilmesini düşünün son hızda ninja iyi çift silindirden dolayı gerisi hikaye yok binmeyen anlamazmış anlatılmaz yaşanırmış bildiğin 250cc işte bilmesek biz motora binmiyoruz diycez ya:) birde servis ve parçada hondanın yanından geçemezsiniz.. misal yağ filtresi 15 tl, yan büyük grenaj 54tl vs vs daha fazla isterseniz yazarım sıkıntı yok sizin yan grenaja verdiğiniz parayla full grenaj alırsın üstüne paranda kalır.. birde şu magirüs minübüslerden kalma göstergelerinizi unutmayın ben her bakışımda kahrolurdum 1980style. Yakıt konusunda da utanmasanız cbr ile aynı yakıyoruz diyeceksiniz ninjayla 3.4 yakan arkadaşa inanıyorum cbr250yi verin aynı şartlarda kullansın 2.4 yaktırır o azimle:mrgreen: her türlü şartta en kötü ihtimal 1lt farkı var cbr ın bizde kullanıyoruz yemeyin bizi din kardeşiyiz :queen:
fevzikeles
08 Mart 2013, 01:24
Ahaha çok komik yorumlar var ya cidden öldüm gülmekten:queen: adam tursille hava filtresini yıkamış o adamdan motor hakkında bilgi alıcaz resmen komedi. Bir de aslan besleyen yemini düşünmez diyenler var niye düşünmeyim arkadaşım 5tl litresi benzinin düşünmesek 1000rr ın yanına cbr250 almayız. 250cc ile ne aslanı oluyo onuda anlamadım ben gitsin gitsin 180 gitsin 190 gitsin hadii eee güvenlimi,dururmu 250cc de bu hızların peşinde olmayın ninjanın çift silindir eyvallah ta 0-100de o çift silindir nerede ne işe yarıyor yakıttan başka? Çoğu insan zaten ekonomik olduğu için 250cc alıyor amaç bu birde cbr commuter ninja race miş ya 250cc de ne race i ya Allah aşkına sanki cbr hyo gazı açınca ufak ufak hızlanıyo ninja uçuyor :queen: ya aralarında +7bg fark var birde bunun tekere iletilmesini düşünün son hızda ninja iyi çift silindirden dolayı gerisi hikaye yok binmeyen anlamazmış anlatılmaz yaşanırmış bildiğin 250cc işte bilmesek biz motora binmiyoruz diycez ya:) birde servis ve parçada hondanın yanından geçemezsiniz.. misal yağ filtresi 15 tl, yan büyük grenaj 54tl vs vs daha fazla isterseniz yazarım sıkıntı yok sizin yan grenaja verdiğiniz parayla full grenaj alırsın üstüne paranda kalır.. birde şu magirüs minübüslerden kalma göstergelerinizi unutmayın ben her bakışımda kahrolurdum 1980style. Yakıt konusunda da utanmasanız cbr ile aynı yakıyoruz diyeceksiniz ninjayla 3.4 yakan arkadaşa inanıyorum cbr250yi verin aynı şartlarda kullansın 2.4 yaktırır o azimle:mrgreen: her türlü şartta en kötü ihtimal 1lt farkı var cbr ın bizde kullanıyoruz yemeyin bizi din kardeşiyiz :queen:
tursille hava filtresini yıkayıp temizlemem sanırım çok zoruna gitmiş olacak :flower: topu topu 1 cm kalınlığında bildiğin sünger parçası ne gibi elektronik, mekanik, akustik, vs vs bi zararı veya sen her ne diyorsan bana bi anlatta bidaha senin dediğin gibi yapayım. hadi sende cbr ınkini yıkada tak bakalım bende göreyim varsan 2 mizde videosunu çekip buraya koyalım . allahım yarabbim yaa. bir sünger yıkamayı ne kadarda büyütmüşsün anlatırken
motorumun herşeyini kendim yapar takar çatar kulanırım. 2 tıpayı sökemeyip gidip servise yağ hava filtresi değiştirmeye 100 tl verecek .... değilim.honda sanırım size özel fiyatlar vermiş (akrabandır muhtemelen) biz cbr hiç görmedik kullanmadık .motoru ilk aldığımda ne yapıyorlar gidip göreyim amaçlı bir sefere mahsus gittiğimde yağ ve filtre değiştirmeye 90 tl vermiş biri olarak hondada, buna inanmamı beklemeyin. çocuklar bile güler 54 tl yan büyük granaja. boyasına yetmez 54 tl o parçanın
bi saatlik bir aramadan sonra bulduğum bir parça
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-64300-kyj-900za-cbr-250r-sag-yan-grenaj-honda-250r-112030905/detay
buda orjinalmi değilmi belli değil yakında bedava yapacaksınız şu cbr ın parçalarını servis üste para veriyormuş değiştirene falan diye okursam şaşırmam zatende neyse :queen:
chemical
08 Mart 2013, 01:30
Biraz user manual okuyun derim... adam yazmış hava filtresini temizlemeyin hava tutmayın yıkamayın zaten 3 kuruşluk hava filtresini niye yıkayayım buda benim neden zoruma gitsin? 4000bakımında hava filtresini değiştirmiyolar ben ısrar ediyorum. Honda ile bir yakınlığım yok bana değil herkese verilen fiyat bu. Ara honda bayisini sor. tri color modelinin yan büyük grenajı 90-100tl arasında değişiyor siyah olan modelin 50-60 tl arasında değişiyor yalanmı konuşucaz arayın öğrenin yada cbr250 forumunu biraz okuyun. Bana sahibindenden ordan burdan değil yetkili servisten örnek gösterin.
fevzikeles
08 Mart 2013, 01:36
yetkili servis ordaki paranın en az 2 mislini çeker ben daha yeni tanışmadım servislerle .
chemical
08 Mart 2013, 01:40
Ya ben türkçe yazmıyorum ya siz türkçe okuyamıyosunuz. Sizin çok bildiğiniz maşallah belli, arayıp sorun telefonla gitmenize gerek yok yalnız hafta içi arayın sistemden grenajların fiyatını online olarak fabrikadan görüyolar hafta sonu satış olmuyor sanırım. Ben daha geçen hafta şirinevler honda otoseverde sordum 3 renk cbr250 sol büyük grenajını 98tl fiyat aldım. Bakımlarını kendim yaptığım için yağ filtresi aldım 15tl kdv dahil. Tabi siz z motora alıştığınız için kol gibi faturalara insan şaşırıyor:mrgreen: çift silindir ya ondan ondan:mrgreen:
wolrath
08 Mart 2013, 01:54
çocuklar bile güler 54 tl yan büyük granaja. boyasına yetmez 54 tl o parçanın"""
servis faturasını buraya koyarsam yuz rengının alacagı halı renk skalasından ben sececegım,ok? :)
sol kuyruk grenaj 25
sol büyük grenaj 55
sol küçük grenaj 30
sol kafa grenajı 41
orta kafa grenajı 35
göstergenın arkasındaki siyah parça 15
gidon topuzu 6,5
vites pedalı 22
sol depo plastiği 16
debriyaj kolu 31
2012 servis fiyatları... sen antalyada kımlerı aradın,aramadın bılmıyorum ama sıyah cbr ıcın fıyatlar boyleydi...
"muhtemelen kaçak benzin satıyorlardı enjektörü genişletti benzin ve ayarı bozuldu motorun."
"cbr tam sentetik kullanamassın arıza yapabilir servis bana söyledi ben yinede koydum motordan acaib sesler gelmeye başladı "
"dönüşte gece yolda kalacam diye dağın başından bir petrolden benzin aldım o sebeple oldu."
cumlelerınden sonra tursıl'de tamam dedım,sımdı oldu :D
+
"""2 tıpayı sökemeyip gidip servise yağ hava filtresi değiştirmeye 100 tl verecek .... değilim."""
dıyorsun , tehlıkenın farkında degılsın :D "..." yerıne yakın zamanda ne koyarsın bılmıyorum, ama allah kaza-bela-arızadan korusun motorunu...
nihat bosver kardesım.karsındakının anlama kapasıtesı ya da algıda secıcılıge karsı koyabılecegı kadar kendını anlatabılme sansına sahıpsın.bu yuzden ılla kı uzayacaktır konu.
her ne kadar kullanıcı profılı "maalesef" bu sekılde olsa da, guzelım nınjadan sogutamazlar bizi.
Zippo's
08 Mart 2013, 01:55
yetkili servis ordaki paranın en az 2 mislini çeker ben daha yeni tanışmadım servislerle .
Geçen yaz yan grenajları birbiri ile aynı olan cbr 125 motorumun yan grenajını 50 küsüre değiştirmiştim.Cbr 250 ninde en fazla 80 -90 dı.Bizzat değiştiren arkadaşım var siyah cbr 250 kullanıcısı kendisi.Şimdi zam gelmişse bilemem.
Ayrıca kafa grenajıda 40 küsür.Yan parçalarıda 25-35 arası birşeydi.Sol kuyruğumuda 20 küsüre değiştirmiştim.Bazı şeyler zorunuza gitmesin,kabullenin.Sizin motorunuzun grenajı 500-600 lira iken cbr ın 80-90 lira.
Vites pedalımda 14 tl ye değişmişti.İnanmayana faturanın fotoğrafını koyabilirim.
fevzikeles
08 Mart 2013, 02:03
Alan almayan belli olsun herkes ninjaya binmesin zaten sayili olsun bindigin motor araba fark etmez. Koydugun yerde fark edilsin zmoto dan bisey almadim almamda islerine baksinlar
Alper Kaya
08 Mart 2013, 03:12
Alan almayan belli olsun herkes ninjaya binmesin zaten sayili olsun bindigin motor araba fark etmez. Koydugun yerde fark edilsin zmoto dan bisey almadim almamda islerine baksinlar passatıda sanayideki hasan ustaya yaptıyıyosunuz elektronik olaylarından çok anlar :) tursille filtre yıkamak şaka eralde :D okuyorum okuyorum yazdığın şeyler bi tuhaf böle çok bildiğini sanıp hiç bişey bilmezsin ya ama çok bildiğini sanırsın sizin durum o hocam :D biraz ezber zihniyet ve duvarlarınızdan sıyrılın BU ARADA AYNEN ALAN ALMIYAN BELLİ OLSUNKİ KİME GİRİYOR KİME GİRMİYOR ANLIYALIM ZUAHAHAH :D bak ban yicem şimdi sefam olsun :D koyduğun yerde fark edilsin istiyosanız o commuter lastik ebatlarıyla zor o iş bi hyo alsaydınız gösteriş önemliyse :D
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO