Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Arkadaşım tamam süper de... Hani be adam korumaların? Kaskın nerde? Montun nerde? yahu bu zamana kadar bu forumlarda ne konuşuyoruz, neyin peşindeyiz? adrenalin, heyecan tamam da senin canından kıymetli mi bunlar? Allahınızı severseniz biraz kendinize gelin, hiçbirşey sizin hayatınızdan, insan hayatından değerli değildir beyler.. Bırakalım bu saçma sapan işleri lütfen..
Nasılsın Kürşat abi. Bayadır sende pek uğramaz oldun. Tabi aldın Twin bir canavar kendine unuttun buraları :) Ahhh eskiler ahhh. Uğur abi, Kürşat abi, Oktay abi, Overcloud bir sürü insan vardı kimsecikler kalmadı. :sunny:
rio_mavi
05 Kasım 2012, 01:24
tek teker arkadasin kareler guzel gercekten fakat benim de ilk dikkatimi ceken korumaların olmaması.Motora yeni başlayan arkadaslara hepimizin örnek olması lazım. Lutfen ekipmanlarımızı ihmal etmeyelim arkadaslar...
dreamkiller
05 Kasım 2012, 11:14
Atilla kardeşim ben buralardayım seninle karşılaşamıyoruz :) valla biz sürekli Oktay Abi ve Muratla görüşüyoruz. Uğur buralarda olsa onuda rahat bırakmayacağız ama adam Ankara da yapacak birşey yok :) Kardeş bir sonraki görüşmeye haber verelim gelebilirsen bekleriz senide..
teknoali
05 Kasım 2012, 11:53
Arkadaşım tamam süper de... Hani be adam korumaların? Kaskın nerde? Montun nerde? yahu bu zamana kadar bu forumlarda ne konuşuyoruz, neyin peşindeyiz? adrenalin, heyecan tamam da senin canından kıymetli mi bunlar? Allahınızı severseniz biraz kendinize gelin, hiçbirşey sizin hayatınızdan, insan hayatından değerli değildir beyler.. Bırakalım bu saçma sapan işleri lütfen..
koruma konusunda haklısınız ama bi dahaki çekimler korumalı olarak artık ..
gerekli koruma ekipmanları ve fotoğraf çekebilen bir arkadaşla daha hoş kareler yakalanabilir :wiinkk:
:) aynen hocam
Ali kardeşim sen kasksız korumasız binmezdin şaşırdım doğrusu. Güzel kareler yakalamışşın tşkler fotolar için.
kardesim ben kasksız zaten binmem . fotoğraflardaki çok yakın bir arkadaşım .çeken benım
tek teker arkadasin kareler guzel gercekten fakat benim de ilk dikkatimi ceken korumaların olmaması.Motora yeni başlayan arkadaslara hepimizin örnek olması lazım. Lutfen ekipmanlarımızı ihmal etmeyelim arkadaslar...
hocam normalde kask mont kullanarak yapıyoruz. o an hesapta olmaması ve motoru kullanan arkadaşın ninja ile ilk teker denemesi olması dolayısı ile kasksız oldu..
rio_mavi
06 Kasım 2012, 07:39
Arkadaşlar beklenen ilan geldi sonunda. Sila mi satişa koydum. :santa:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-saat-gibi-tikir-tikir-104208251/detay
dreamkiller
06 Kasım 2012, 11:29
Kardeşim hayırlısı olsun artık.. Ne diyelim..
atilla_hakan
06 Kasım 2012, 15:24
Murat abi hayırlı uğurlu olsun inşallah istediğin fiyata verebilirsin ve yeni motoruna en kısa sürede kavuşursun.
dreamkiller
06 Kasım 2012, 18:37
Atilla ne yaptın sen satmadınmı hala? Ne alacaksın sonrasında?
vlknsyrn
06 Kasım 2012, 19:30
Kısa Süreliğine Fiyatı Düşürdüm Arkdslar..İlgilendiğim Motoru Kaçırmak İstemiyorum..Saygılar :rendeer:
Detaylı Fotoları ve Motoruma Yapılan İşlemler ; http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/106983-kawasaki-ninja-250r-cok-cici.html
İlan Link : http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-fiyat-dusurdum-ninja-cok-cici-96964399/detay/
Atilla kardeşim ben buralardayım seninle karşılaşamıyoruz :) valla biz sürekli Oktay Abi ve Muratla görüşüyoruz. Uğur buralarda olsa onuda rahat bırakmayacağız ama adam Ankara da yapacak birşey yok :) Kardeş bir sonraki görüşmeye haber verelim gelebilirsen bekleriz senide..
Kürşat abi karıştırdın herhalde nerelerdesiniz diye ben sordum :) Atilla abi değil :) :)
hayvan
06 Kasım 2012, 23:50
Bugün Kozyatağından Maslağa 2. köprüden giderken Kavacık civarında yola dökülen beyaz boyanın üzerinden geçtim.
3. Dünya ülkesi olmaktan çıkmaya niyetimiz olmadığı için herhangi bir uyarı vs. yoktu. Belki de bir kaza olmuştur yada yanlışlıkla dökülmüştür.
Önü büyük oranda kurtardım, arkada da çamurluk olduğu için amortisör vs. korundu, ama yine de arka çamurluğun bir kısmı, arka lastik beyaz boya içinde kaldı.
Ne önerirsiniz?
Bir de; herkes biliyor ama köprüden anadolu yakasına geçerken sağ tarafta bir karış kum yığını. Ölümcül...
rio_mavi
07 Kasım 2012, 03:01
bilgi için teşekkürler Başar; tiner benzin boyayı kaldırabilir, bauhause a bakmanı öneririm. Orda boyaya zarar vermeden temizleyici bir ürün bulabilirsin diye düşünüyorum. Orda standlarda ki görevli ya da ürün satış temsilcileri seni doğru şekilde yönlendirecektir. Bu konuda hızlı olmanı öneririm. Alttaki esas boyaya işlemeden derin iz bırakmadan biran önce temizlenmesinde fayda var
atilla_hakan
07 Kasım 2012, 04:11
Atilla ne yaptın sen satmadınmı hala? Ne alacaksın sonrasında?
Kürşat abi daha satamadım demeyelim de satmak pek içimden gelmiyor :) Ev baskısı var biraz üstümde sat sat diye. Biraz ara vermeye karar verdim. Motor aşkı hala içimde inşallah 2 veyada 3 sene sonra fazer 600 veyada 1000 düşünüyorum. Malum yengede olacak rahat birşey arıyorum artık.
---------- Post added at 02:11 ---------- Previous post was at 02:05 ----------
Kürşat abi karıştırdın herhalde nerelerdesiniz diye ben sordum :) Atilla abi değil :) :)
Can kardeşim bende senin sorunu cevapladı diye kürşat abi cevap vermek istemedim. Sanırım biraz karıştı forum :)
Bugün Kozyatağından Maslağa 2. köprüden giderken Kavacık civarında yola dökülen beyaz boyanın üzerinden geçtim.
3. Dünya ülkesi olmaktan çıkmaya niyetimiz olmadığı için herhangi bir uyarı vs. yoktu. Belki de bir kaza olmuştur yada yanlışlıkla dökülmüştür.
Önü büyük oranda kurtardım, arkada da çamurluk olduğu için amortisör vs. korundu, ama yine de arka çamurluğun bir kısmı, arka lastik beyaz boya içinde kaldı.
Ne önerirsiniz?
Bir de; herkes biliyor ama köprüden anadolu yakasına geçerken sağ tarafta bir karış kum yığını. Ölümcül...
Ben mavi renk ybr esd kullanıcısıyım. Benim motorumunda egzoz'unu boyarken boyayı kaçırıp motorun yan grenajlarınıda siyah renge bulamışlardı. Pasta cila ile ne boya kaldı nede bir iz. Problemsiz bir şekilde hallettik motosikletimde şıkır şıkır oldu. Motosikletin grenajlarında boya varsa güzel bir pasta cila ile halledebilirsin. Ama lastikteki boyanın nasıl çıkacağı hakkında pek bilgim yok.
Can kardeşim bende senin sorunu cevapladı diye kürşat abi cevap vermek istemedim. Sanırım biraz karıştı forum :)
Aynen karışıklık olmuş :)
dreamkiller
07 Kasım 2012, 12:52
Kürşat abi karıştırdın herhalde nerelerdesiniz diye ben sordum :) Atilla abi değil :) :)
ihtiyarlık işte olm Can'ım.. Kusurumuza bakma kardeşim...
teknoali
07 Kasım 2012, 17:19
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/223654_460198490690826_670091489_n.jpg
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/398360_459900204053988_406609075_n.jpg
ninja artık bembeyaz :)
ihtiyarlık işte olm Can'ım.. Kusurumuza bakma kardeşim...
Estağfirullah abi ne kusuru, olur mu öyle şey :)
Zippo's
07 Kasım 2012, 20:45
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/223654_460198490690826_670091489_n.jpg
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/398360_459900204053988_406609075_n.jpg
ninja artık bembeyaz :)
Keşke iyi bi yere yaptırsaydın folyo kaplamayı ali
teknoali
07 Kasım 2012, 21:56
Keşke iyi bi yere yaptırsaydın folyo kaplamayı ali
yaptırdığım yer gayet iyi de o kıvrık olmaları benden dolayı :)
elestirmen
07 Kasım 2012, 22:40
arkadaşlar motosikleti bahara kadar kullanmayacağım. özetle kış uykusuna yatırıcam. Motosiklet için nasıl bir bakım gerek?
dreamkiller
08 Kasım 2012, 12:05
lastiklerini mümkünse yerden kaldır, Depoyu çıkart, yağını boşalt.. Yatan motorları mümkün olduğunca kuru yatırmak gerekli, Akünün kutup başını sök hatta evde özellikle çocuk varsa kimsenin ulaşamayacağı bir ortamda tut.. Bunları yaparsan motorunu çok başarılı bir şekilde saklamış ve korumuş olursun..
hayvan
08 Kasım 2012, 16:03
arkadaşlar motosikleti bahara kadar kullanmayacağım. özetle kış uykusuna yatırıcam. Motosiklet için nasıl bir bakım gerek?
Motoru temizle ve koruyucu was uygula.
Debriyaj ve gaz teli, süspansiyon ve direksiyon ile ilgili parçaların servis prosedürüne uygun olarak temizleyip yağlanması tavsiye edilir.
Depoyu ağzına kadar doldur, böylece depo içinde paslanma oluşmasına engel olursun. (Karbüratörlülerde deponun ve karburatörün tamamen boşalması önerilir)
2-3 haftada bir motoru 1 dk çalıştırabilirsin.
Yağı değiştir. Yağdaki kalıntılar motora zarar verebilir.
Lastiklere izin verilenden daha fazla hava bas. Motoru sehpaya al (lastikler havada dursun)
Bujileri sök, silindirin içine koruyucu sprey yağ sık. 3-5 damla 2 zamanlı motor yağı da olur. Bujileri takmadan motoru marş ile 1-2 tur döndür. Bujileri geri tak.
Aküyü sök ve eve götür. Ayda bir şarj aleti ile doldur.
Motoru garajda tut. Üzerini hava almasına engel olmayacak şekilde çarşaf gibi bir şeyle ört.
rio_mavi
09 Kasım 2012, 01:25
Kürşat sen başarın saydıklarını yapmayı biliyormusun ? sılayı satamazsam kışın seninkinin yanına arkadaş olarak bırakayım, senin alt katta dursun :=)) söker toplarız bişiy bişiy yaparız artıkın bakım mahiyetinde :))
atilla_hakan
09 Kasım 2012, 03:20
Yaz kış durmak yok bizde :) Kışında motor kullanırken üşümesi ayrı bir güzel :)
dreamkiller
09 Kasım 2012, 11:15
Kürşat sen başarın saydıklarını yapmayı biliyormusun ? sılayı satamazsam kışın seninkinin yanına arkadaş olarak bırakayım, senin alt katta dursun :=)) söker toplarız bişiy bişiy yaparız artıkın bakım mahiyetinde :))
Getir kardeşim.. Her türlü Halı Kilim Travel :) Ona sehpa da almak lazım.. Ben arada inip kontrol ederim, benim tokurla birlikte onlara masal anlatırım, tozlarını alırım.. Malum binemeyince napacan!! Silecen, temizleyecen, okşayacan ki sezona sıkıntı yaratmasınlar.. :)
enginar
09 Kasım 2012, 14:56
Kış geldi geliyo derken, doğru düzgün binemez olduk motora
dreamkiller
09 Kasım 2012, 19:21
olurmu be yaa!!!1 binecen motora, kar yağmadıkça devam en azından haftada bir gün.. Onu sensiz seni onsuz bırakmayacaksın aga..
enginar
09 Kasım 2012, 22:37
Az önce şöyle bir turladım Susurluk-Bandırma arası pantolon aldım onu da bi deniyim dedim, pantolon iyi güzel de eldivenleri de kışlık almak lazım artık :) ellerim dondu gidip gelene kadar daha yeni ısındım :)
ibopaşa
10 Kasım 2012, 01:44
http://f1211.hizliresim.com/13/9/fspky.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Maziden bir karecik arkadaşlar yemin ederim çok özledim rüyalarımda kullanıyorum artık :salut::salut:
elestirmen
10 Kasım 2012, 02:46
cevaplar için çok teşekkür ederim. tecrübesizim bu konuda ama öğrenicez bir şekilde. bir de olur da bahsettiğiniz şekilde bakım yapmayı beceremezsem diye soruyorum; haftada bir yarım saat çalıştırsak, bir tur atsak kışı çıkarabilir mi motor acaba?
dreamkiller
10 Kasım 2012, 13:19
cevaplar için çok teşekkür ederim. tecrübesizim bu konuda ama öğrenicez bir şekilde. bir de olur da bahsettiğiniz şekilde bakım yapmayı beceremezsem diye soruyorum; haftada bir yarım saat çalıştırsak, bir tur atsak kışı çıkarabilir mi motor acaba?
dostum söylediğimiz bakımların hicbirini yapmasan bile çıkarır motorun kışı.. Sonuçta o kawasaki ve gerçekten kaliteli bir motor.. Bizim bahsettiklerimiz en iyi kış bakımı, hiç kullanmayacak olduğunu göz önüne alarak anlatmaya çalıştığımız naçizane tecrübelerle sabit bilgiler. Sen bunların hiçbirini yapmasan bile motorun seni üzmeyecektir..
İbo hadi dön artık olm.. Bu hasret nereye kadar..
vlknsyrn
10 Kasım 2012, 15:04
:rendeer:
http://g1211.hizliresim.com/13/b/ft242.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
hayvan
11 Kasım 2012, 15:13
cevaplar için çok teşekkür ederim. tecrübesizim bu konuda ama öğrenicez bir şekilde. bir de olur da bahsettiğiniz şekilde bakım yapmayı beceremezsem diye soruyorum; haftada bir yarım saat çalıştırsak, bir tur atsak kışı çıkarabilir mi motor acaba?
Olur.
1 aydan fazla çalışmadan durmasın. Tur atmasan bile olur. 1-2 dk çalışsın yeter. Sehpada değilse lastik basıncını yüksek tut ve haftada bir biraz yerini değiştir (lastik ezilmesin).
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------
cevaplar için çok teşekkür ederim. tecrübesizim bu konuda ama öğrenicez bir şekilde. bir de olur da bahsettiğiniz şekilde bakım yapmayı beceremezsem diye soruyorum; haftada bir yarım saat çalıştırsak, bir tur atsak kışı çıkarabilir mi motor acaba?
1 ay da çok aslında. 2 haftada bir çalışsın motor.
elestirmen
11 Kasım 2012, 15:32
cevaplar için Çok teşekkür ederim. sağolun..
Maver1ck
12 Kasım 2012, 22:34
merhaba ben 2 gün önce aldım yeşil bir fıstık.. adım emin.
şimdi size sorularım olacak
1) Motosıkletımde yağ yok galiba vitesler çok seslı geçiyor ve o yağ camından baktıgımda cok az bir şey gözüküyor yağ takviye etmem gerekir mi?
2) rodajda 4000 deviri geçsem zararı olurmu 4000-6000 arası falan mesela çünkü çok baygın oluyor 3 ile 4 arası devirlerde sürünce..
enginar
12 Kasım 2012, 22:51
merhaba ben 2 gün önce aldım yeşil bir fıstık.. adım emin.
şimdi size sorularım olacak
1) Motosıkletımde yağ yok galiba vitesler çok seslı geçiyor ve o yağ camından baktıgımda cok az bir şey gözüküyor yağ takviye etmem gerekir mi?
2) rodajda 4000 deviri geçsem zararı olurmu 4000-6000 arası falan mesela çünkü çok baygın oluyor 3 ile 4 arası devirlerde sürünce..
Hayırlı olsun tekerin tüz bassın. Motorunu "sıfır" almışsın, montajı yapılırken yağını koyarlar, motorun düz bir zemine alarak yerle dik konuma şekilde motorun yapını hazneden kontrol edip emin ol yağın az olduğundan. Vites geçişleri ilk başlarda çok sesli olur zamanla dişliler birbirine alışır ses azalmaya başlar. Rodaj kısmı hem yeter artık dedirten hem de motorunu tanıdığın bir süre. Mümkün olduğu kadar 4000 deviri geçme ilk 800 km zorda kalmadığın sürece. Ayrıca rodajı gerçekleştirirken şehir için kullanmanı tavsiye ederim uzun yolda vites geçişi çok fazla olmuyor. Bütün vitesleri kullanman gerekir rodajı düzgün tamamlayabilmek için.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
hayvan
12 Kasım 2012, 23:57
cevaplar için Çok teşekkür ederim. sağolun..
Söylemeyi unuttum, yatmaktan ve 15 günde bir marş yapmaktan akün bitecek. Akü tamamen boşaldığında ölür.
Maver1ck
13 Kasım 2012, 18:54
Hayırlı olsun tekerin tüz bassın. Motorunu "sıfır" almışsın, montajı yapılırken yağını koyarlar, motorun düz bir zemine alarak yerle dik konuma şekilde motorun yapını hazneden kontrol edip emin ol yağın az olduğundan. Vites geçişleri ilk başlarda çok sesli olur zamanla dişliler birbirine alışır ses azalmaya başlar. Rodaj kısmı hem yeter artık dedirten hem de motorunu tanıdığın bir süre. Mümkün olduğu kadar 4000 deviri geçme ilk 800 km zorda kalmadığın sürece. Ayrıca rodajı gerçekleştirirken şehir için kullanmanı tavsiye ederim uzun yolda vites geçişi çok fazla olmuyor. Bütün vitesleri kullanman gerekir rodajı düzgün tamamlayabilmek için.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
dik tutuyorum orada camda gözükmüyor.. bugün yağ koydum 10 40 castrol..
teknoali
13 Kasım 2012, 19:27
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/526175_10151108207206161_2134928543_n.jpg
motoron dergisi 8.sayfada fotoğrafımız yayınlanmış :) beyaz ninja üzerindeki benim..
rio_mavi
14 Kasım 2012, 08:50
10 gün motora binmedim, ne çok özlemişim meğer Sılayı ... Tatlı bir gezinti yaptık Sılayla,lastiklerine hava bastırdım.Taş zemin malum havayı çektirmiş , motorlarını kullanmayacak arkadaşlara nacizane tavsiyem zeminle teması kesmek için aparatları yoksa bile en azından altına birer tane tahta koymalarıdır. Geçenlerde bir alışveriş merkezinin otoparkında Corvetin lastiklerinn altına bildiğin ev kapılarının önüne konan paspaslardan koyduklarını gördüm. Bu da bir yol. Bizim motorların Corvetten neyi eksik.
emreaktas88
16 Kasım 2012, 00:11
slm arkadaşlar 2013 modelini bekliyorum bu motorun. diğer 250 cc leri de araştırdım. bu motorla ilgili sorularımı cevaplarsanız sevinirim.
1- ne kadar yakıyo
2- bazı motorlarda artçı koltuğu göremedim. takılıp çıkartılabiliyormu yoksa korumalık mı takılıyor üzerine? artçının rahatı nasıl?
3- titreşim varmı
4- rahatlığı ve kullanımı nasıl (ilk motorum olacak)
rio_mavi
16 Kasım 2012, 01:41
Emre sorduğun tum soruların cevabı daha once deflarca verildi ama madem üşeniyorsun bi kez daha cevaplayalım. ş.içi 330km ş.arası 450 km gidersin ortalama.koltuk göremediğin motorlar mono kapaklıdır.mono kapakta nedir diycen arka koltuğu iptal edip yerine aerodinamic katacagın o parcadır. tak çıkar bir aparattır.Titreşim elbet vardır. Senin kastettiğin tam olarak nasıl ve neredeki titreşimden bahsediyorsun? kullanımı rahatsız edecek bir titreşimden bahsediyorsan kesinlikle öyle birşey yoktur. Artçı için çok konforlu değildir.ama vasat ta değildir. kullanımı çok rahattır.virajlarda esnektir.Lakin sıfır alcaksan masrafın çok olacak.peş peşe bakımları var ilk 5000 içinde. ayrıca üzerindeki lastik iş yapmaz yeni bir çift lastik alp yola cıkmalısın. Madem ilk motorun 2.el almanı tavsiye ederim.
dreamkiller
16 Kasım 2012, 11:29
İkinci elde güzel ninjalar var Emre.. 2013 model 250 mi 300 mü alacaksın? 300 ü henüz kimse test etmedi burada ama 250 ile ilgili herşey bulunmakta forumda. Şimdiden hayırlı olsun..
enginar
16 Kasım 2012, 14:22
@emre dreamkillerin söyledikleri mantıklı, ikinci el almak istemiyorsan 250ler hala satışta var.
Geçen gün bayiyle konuştum bu 300lüklere epey bir ilgi varmış.
hayvan
16 Kasım 2012, 15:42
Emre sorduğun tum soruların cevabı daha once deflarca verildi ama madem üşeniyorsun bi kez daha cevaplayalım. ş.içi 330km ş.arası 450 km gidersin ortalama.koltuk göremediğin motorlar mono kapaklıdır.mono kapakta nedir diycen arka koltuğu iptal edip yerine aerodinamic katacagın o parcadır. tak çıkar bir aparattır.Titreşim elbet vardır. Senin kastettiğin tam olarak nasıl ve neredeki titreşimden bahsediyorsun? kullanımı rahatsız edecek bir titreşimden bahsediyorsan kesinlikle öyle birşey yoktur. Artçı için çok konforlu değildir.ama vasat ta değildir. kullanımı çok rahattır.virajlarda esnektir.Lakin sıfır alcaksan masrafın çok olacak.peş peşe bakımları var ilk 5000 içinde. ayrıca üzerindeki lastik iş yapmaz yeni bir çift lastik alp yola cıkmalısın. Madem ilk motorun 2.el almanı tavsiye ederim.
Daha az titreşimli motor zor bulunur.
Selam arkadaşlar forumda yeniyim. 4 yıldır motor kullanıyorum 3 yıl önce bende ninja250r almıştım ama geçen yıl sattım ve R6 aldım şimdide R6 ıma kardeş olarak Zx-6r (2013) aldım. paylaşımlarınızın bir kısmını okudum. gerçekten çok deneyimli arkadaşlar var aranızda. bende güvenli sürüş eğitimlerimi aldım ve yıllardır motor üstündeyim. aranızda olmak, sizlerin bilgilerinden yararlanmak ve deneyimlerimi paylaşmak isterim...
atilla_hakan
18 Kasım 2012, 02:07
Selam arkadaşlar forumda yeniyim. 4 yıldır motor kullanıyorum 3 yıl önce bende ninja250r almıştım ama geçen yıl sattım ve R6 aldım şimdide R6 ıma kardeş olarak Zx-6r (2013) aldım. paylaşımlarınızın bir kısmını okudum. gerçekten çok deneyimli arkadaşlar var aranızda. bende güvenli sürüş eğitimlerimi aldım ve yıllardır motor üstündeyim. aranızda olmak, sizlerin bilgilerinden yararlanmak ve deneyimlerimi paylaşmak isterim...
Hoşgeldin :)
Hoşgeldin :)
hoşbulduk :)
dreamkiller
19 Kasım 2012, 11:15
Sel0 hosgeldin kardeş..
2007 R6 - 2013 ZX6-R vuuuu :) yeniden SS e dönersem bineceğim motor kesinlikle 2013 ZX636 R olacak.. Seninki 636 mı yoksa zx6 r mı? Eğer 636 ise sormak istediğim bazı şeyler var. Çekiş kontrol sistemi ile ilgili ve bazı yazılımlar ile ilgili.. Görüşmek üzere tekrar hoşgeldin..
enginar
19 Kasım 2012, 16:32
Sel0 hoşgeldin 2 gün önce yazdım hoşgeldin diye göndere tıklamamamışım ya neyse, 2013 636ya ben de hasta oldum param olsa alırım
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO